[iPhone] Goede in-ear headset tot € 100

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Anoniem: 279475

vandaag ga ik een setje klipsch S4 op halen .zal mijn bevindingen later plaatsen

• Blaim
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-05 16:33

Blaim

Cashback kroket

Zonet de AiAiAi Pipe in-ear Black besteld want ik zocht nog een apart setje om mee te sporten en tijdens het fietsen te kunnen bellen. Zal zodra ik ze getest heb wel een indruk posten, ik heb nu Sennheiser CX 300 setje voor dagelijks gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 154173

Misschien een rare vraag, maar vanwege hygiene zijn oordopjes zeker nergens te proberen?
Ik ben erg benieuwd naar de s4i. Misschien iemand in Apeldoorn of Amsterdam van wie ik ze kan proberen?
Ik twijfel tussen oordopjes of de b&w p5. Gebruik icm iPhone 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taenadar
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13-06 09:38
Even schopje.

Ik heb nu oordopjes van Zagg, maar deze zijn het toch niet helemaal. Ze vallen inderdaad niet zomaar van je nek/schouders en dat je ze kwijt bent. Maar de plaatsing van de microfoon is gewoon zo knullig. Ik moet eerst dat snoer omhoog trekken en dan pas kan ik op het knopje drukken om op te nemen.

Ook is het schuifje voor het volume gewoon irritant. Soms zit ik op de fiets en dan draai ik mijn bovenlichaam om achterom te kijken en dan gaat opeens mijn muziek een stuk zachter of gewoon helemaal uit waardoor het bovenstaande weer moet toepassen.

Zijn er in ear headsets die dit beter voor elkaar hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:24
Taenadar schreef op zondag 19 december 2010 @ 20:53:
Even schopje.

Ik heb nu oordopjes van Zagg, maar deze zijn het toch niet helemaal. Ze vallen inderdaad niet zomaar van je nek/schouders en dat je ze kwijt bent. Maar de plaatsing van de microfoon is gewoon zo knullig. Ik moet eerst dat snoer omhoog trekken en dan pas kan ik op het knopje drukken om op te nemen.

Ook is het schuifje voor het volume gewoon irritant. Soms zit ik op de fiets en dan draai ik mijn bovenlichaam om achterom te kijken en dan gaat opeens mijn muziek een stuk zachter of gewoon helemaal uit waardoor het bovenstaande weer moet toepassen.

Zijn er in ear headsets die dit beter voor elkaar hebben?
Ik heb ze ook, maar gebruik het knopje maar weinig. Wat mij opvalt is dat de wind op de fiets enorm ruist en dat het volume lager ligt dan de standaard iphone headset. Combinatie van deze twee is echt onpraktisch. Maar ik ga nu mijn mp3 wat harder instellen met mp3gain en hoop dat het dan beter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huig
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-06 10:13

Huig

Merino Fanatic

ik heb sinds 2 weken de ultimate ears super.fi 5vi.
Had al vier setjes super.fi 4 (non vi) versleten, (de jack-snoer aansluiting is bij dat model echt brak, binnen een week waren ze stuk), dus was een beetje huiverig om nog een keer voor ue te gaan.
Voor 80 euro besteld bij amazon.de en binnen 3 dagen binnen (woon echter in oostenrijk, dus dat kan wat uitmaken). Was niet echt ondersteboven van het geluid aan het begin (het inspeel verhaal), vooral omdat ik een setje denon oordopjes had van 40 euro die net zo goed klonken. Na een week werd het al beter, en ik ben erg tevreden. De geintegreerde microfoon vind ik super, bel eigenlijk nauwelijks zonder oordopjes. Enige nadeel is de functionaliteit van de "afstandsbediening", slechts 1 knop, die bedoeld is voor het opnemen van de telefoon en het pauzeren en forwaren van muziek. een backwards knop was leuk, evenals volumeknop.
verder super tevreden, veel accessoires meegeleverd (extra eartips en een case).
Een aanrader zou ik zeggen.

5D MK II | 24-105L | 35 1.44 Art | 50 1.8 MKII | 100L | 15" RMBP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.apiooo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-06 16:25

J.apiooo

FWN

Canaria schreef op donderdag 09 september 2010 @ 10:16:
Zijn er ook bedrade remotes voor de bediening van de iPod-app die je tussen de iPhone en je eigen oordopjes kunt doen? Een microfoon hoef ik niet, maar play/pause en previous/next toetsen wel. Volume is eigenlijk ook niet nodig.
Ik wil m'n Shure dopjes kunnen gebruiken op de fiets.
Ik heb zelf deze gekocht: http://shop.iphoneclub.nl...arttalk-voor-iphone-3g-1g

Met de Griffin SmartTalk kun je gesprekken opnemen, stoppen en de iPod functie bedienen (play, pause, next, previous). Ik heb 'm tussen m'n 3G en Sennheiser CX95 in-ear oordopjes inzitten. Werkt super!

Ben trouwens nog steeds heel tevreden over de CX95 oordoppen. Destijds voor €90,- gekocht en nog steeds onder de indruk.

Jaap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:07

Grin

Ride si sapis.

Heb zojuist de Bose MIE2i opgehaald.
Ik zag de Klipsch S4i niet zo zitten omdat die naar mijn mening je oorkanaal dichtzet.
De MIE2i's hebben een fijn 'lusje' -StayHear™ noemen ze het @Bose- welke klemt in je oorschelp waardoor ze ook echt blijven zitten:
Afbeeldingslocatie: http://www.bose.nl/GLOBAL/Images/000000000000047504_pp.jpg
Van het lusje merk je echt helemaal niets, echt een geniale uitvinding! Had eerder wel eens last van uitvliegende oordopjes. Daarnaast sluiten de MIE2's je oren niet (helemaal) af, dat is voor mij een absolute vereiste.
Het geluid is (voldoende) goed voor de 129,- Euro die je er voor betaald. De bass is wat minder aanwezig dan de eerste IE's; strakker en meer in balans. Al komen de hoge tonen naar mijn menig soms wat schel over....Misschien dat 't nog even wennen is. Maar hé, wat verwacht je van oordopjes van ruim 100,-...Ze kunnen niet perfect zijn natuurlijk (voor zover dat überhapt mogelijk is :*) )

Uiteraard kunnen ze niet tippen aan de B&W P5's welke ik ook bezit...maar de P5 is dan ook bijna 3 keer zo duur (voor zover prijs iets kan zeggen over kwaliteit...). :)
Maar waarom dan nog deze in-ear headset wanneer je ook een P5 hebt?
Hoewel de P5 absoluut een kleine hoofdtelefoon is -echt gemaakt voor onderweg- is het toch nog een behoorlijke constructie om mee te nemen/op je hoofd te zetten. Voor mij is het echt een aanvulling wanneer je even snel de deur uit wilt zonder (semi)full-size hoofdtelefoon.

NewsBlur || My Fujifilm gear

Anoniem: 38733

Ik ben niet zo thuis in oordoppenland, gebruik ze sporadisch, en had geen goed woord over voor de dopjes die toendertijd bij m'n iPhone G3 werden geleverd. Echter, ik kom er net achter dat als ik ze omdraai en de draad over het oor draag ze best goed zitten en ook redelijk goed klinken.

Ben ik nou de enige die net uit het ei komt en de dopjes voorheen verkeerd om had zitten? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Hoe is het geluid van in-ear oordopjes in het vliegtuig? Kun je dan nog wel alles horen ivm het harde geluid van motoren en airco in het vliegtuig? Of zijn hier ook speciale noise cancelling dopjes voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TokkieB
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-06 09:36
Ik ben op zoek naar een in-ear headset met een dunne jack zodat hij in mijn IPhone 4 past die is voorzien vand een case.

Ik gebruikte voorheen een in-ear van SE en van het weekend heb ik de SGP Neo Hybrid EX case gekocht en geinstalleerd. Alleen past dus de het rubbertje boven de jack niet meer door de case zodat de headset niet aangesloten kan worden op de IPhone.

Weet iemand welk model van de in-ear nu nog past? Ik wil geen Apple in-ear aangezien ik daar de prijs-kwaliteit niet naar vind. Ben bereid om er tot 100 euro voor te betalen.
Anoniem: 87302 schreef op zaterdag 22 januari 2011 @ 11:27:
Hoe is het geluid van in-ear oordopjes in het vliegtuig? Kun je dan nog wel alles horen ivm het harde geluid van motoren en airco in het vliegtuig? Of zijn hier ook speciale noise cancelling dopjes voor?
Eigenlijk is elke in-ear wel geschikt voor in het vliegtuig. Die dingen zitten zo ver in je oor dat de omgevingsgeluiden je eigen geluid dus bijna niet kunnen overstemmen. Ik heb nu meerdere in-ear gehad en met geen problemen gehad in het vliegtuig

[ Voor 34% gewijzigd door TokkieB op 27-01-2011 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Ik heb sinds 2,5 week Ultimate Ears, de 400vi, bij MacHouse R'dam vandaan.

Ze bevallen behoorlijk, zeker in vergelijking met de iPhone-dopjes die ik daarvoor had.

Het geluid is goed, de 'fit' is wat wennen. Ik was mij AKG-dopjes gewend, waarmee ik niet kon bellen (geen mic/controls, alleen volume), en het geluid is zeker voller, meer en natuurlijk klinkend laag.

Het enige nadeel, lopen met die dingen in betekent alles erg luid erdoorheen horen, je hoort jezelf wel erg terug, met die in-ears.

Verder wel tevreden. :)

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Great HooD
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 13-09-2014
De nieuwe aJays Four komen binnenkort bij mij in het bezit. Lijken me super doppen, plus ook nog een headset. De looks zijn fenomenaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346248

Wat zou je als de top 3 beschouwen ?

[ Voor 97% gewijzigd door Anoniem: 346248 op 30-01-2011 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 20:44
Ik heb zelf na veel uitzoeken gekozen voor de V-Moda Vibe II, aangezien deze ook een ingebouwde mic heeft en knop voor pauze/volgende/vorige. Ik heb erg goede ervaringen met deze oortjes, ze zijn wel wat aan de 'bassy' kant, maar dat past bij de muziek die luister.

Ik heb ze zelf op eBay gehaald, aangezien ze daar goed betaalbaar zijn ($40 ong.). Ik heb goede ervaringen (ook met aftersales!) met 128headphones: http://stores.ebay.com/12...247&_trksid=p4634.c0.m322

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Ik ben nog steeds erg tevreden over mijn Sony dopjes. Afstandsbediening werkt fijn, microfoon daarin hangt op perfecte hoogte om fijn te bellen. Mijn commentaar was dat het snoertje wel erg dun is, voordeel daarvan is duidelijk dat het draadje heel licht is en dus bijna niet trekt aan het oortje. Geluid is prima en bouwkwaliteit is ook goed. Ik vind ze nog steeds een aanrader.
Afbeeldingslocatie: http://www.hear.nl/multimedia/news/6283.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Shiver23 op 30-01-2011 23:20 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PhilipsFan
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17:19
Shiver23 schreef op zondag 30 januari 2011 @ 23:19:
Ik ben nog steeds erg tevreden over mijn Sony dopjes. Afstandsbediening werkt fijn, microfoon daarin hangt op perfecte hoogte om fijn te bellen. Mijn commentaar was dat het snoertje wel erg dun is, voordeel daarvan is duidelijk dat het draadje heel licht is en dus bijna niet trekt aan het oortje. Geluid is prima en bouwkwaliteit is ook goed. Ik vind ze nog steeds een aanrader.
[...]
I second that. Heb deze nu twee maanden in gebruik. Goed geluid, knoppen en mic werken feilloos. Draadje is licht en dun, ben benieuwd hoe lang deze het vol gaat houden. Enige nadeel is de symmetrische draad, maar dat is persoonlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_Guardian_I
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 27-04-2022
Op het moment heb ik de Sennheiser CX-500 Titan in-ears, waar ik erg tevreden mee ben! Luister veel naar mp3's met een bitrate rond de 256 a 320 kbps. Geluidskwaliteit is dan prima en bas is ook genoeg aanwezig! Deze zou met een volgende set niet minder moeten worden. Luister naar allerlei soorten muziek.
Echter ga ik mij steeds meer ergeren dat ik hiermee en geen controle heb over mijn muziek en ik er niet mee kan telefoneren. De iphone bevindt zich vaak in de broekzak.

Hebben jullie enige tips of ervaring, voor/met vergelijkbare of zelfs betere in-ears met een microfoon en een controladapter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• syntesia
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 00:27
Ramzzz schreef op donderdag 27 januari 2011 @ 10:25:
Ik heb sinds 2,5 week Ultimate Ears, de 400vi, bij MacHouse R'dam vandaan.

Ze bevallen behoorlijk, zeker in vergelijking met de iPhone-dopjes die ik daarvoor had.

Het geluid is goed, de 'fit' is wat wennen. Ik was mij AKG-dopjes gewend, waarmee ik niet kon bellen (geen mic/controls, alleen volume), en het geluid is zeker voller, meer en natuurlijk klinkend laag.

Het enige nadeel, lopen met die dingen in betekent alles erg luid erdoorheen horen, je hoort jezelf wel erg terug, met die in-ears.

Verder wel tevreden. :)
die heb ik nu ook, nu ze blijbkaar niet meer de 220vi maken.

Ik droeg ze eerst gewoon normaal in mijn oor, maar had ze toen een keer op de kop in mijn oor gedaan( zoals ze eigenlijk moeten) met het draad omhoog en dan het oranje buigbare stukje om je oor heen, en ik merkte meteen veschil ik kreeg een goede seal en de dopjes zaten echt lekker stevig ook. sindsdien draag ik ze ook zo en geen last van omgevingsgeluiden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sonderpa
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:08
I_Guardian_I schreef op dinsdag 01 februari 2011 @ 00:39:
Op het moment heb ik de Sennheiser CX-500 Titan in-ears, waar ik erg tevreden mee ben!
Echter ga ik mij steeds meer ergeren dat ik hiermee en geen controle heb over mijn muziek en ik er niet mee kan telefoneren. De iphone bevindt zich vaak in de broekzak.

Hebben jullie enige tips of ervaring, voor/met vergelijkbare of zelfs betere in-ears met een microfoon en een controladapter?
Heel herkenbaar. :)
Sennheiser heeft sinds kort diverse uitvoeringen speciaal voor de iPhone.
zie: http://www.sennheiser.nl/...ate_headsets_mobile_music
De uitvoeringen met een i achter het modelnr hebben o.a. een microfoon.
Smart in-line remote control with microphone - change the volume, control your music-playing options, answer or end calls and activate Voice Control – all from a sleek built-in unit
Nu alleen nog een winkel in Nederland vinden die ze verkoopt. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door sonderpa op 01-02-2011 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• I_Guardian_I
  • Laatst online: 27-04-2022
Ziet er erg goed uit! de CX 880i en de IE8i lijken voor mij uitstekende vervangers, al is er ook een CX 980i, alleen staat die niet bij mobiel. Heeft iemand ervaring met deze in vergelijking met de CX 880i / CX500? Of kan iemand mij een betere/andere aanraden die aan mijn eisen voldoet? (Zie 2 posts terug)

[ Voor 27% gewijzigd door I_Guardian_I op 01-02-2011 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 372222

Ik heb gisteren de volgende dopjes besteld:
BeatsbyDre, Diddy Beats Black, leuk design, goede iPhone functionaliteit.

Afbeeldingslocatie: http://www.beatsbydredre.org/images/products/diddy-beats-black.jpg

Ik zal later mijn bevindingen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Vandaag nog tot 24:00 uur , iBood in ear koptelefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
V-Moda Vibe Duo zoek die eens op, kosten in de winkel 99 euro, maar op ebay maar 30 dollar, echt de beste oordopjes die er zijn, ik heb ook bose gehad maar v-moda is echt stukken beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 22:24
Ik twijfel tussen de Bose MIE2i en de A Jay Four.
Helaas heb ik niet veel kennis van oortjes maar heb toch behoefte naar een kwalitatief goed setje.

Het allerbelangrijkste is de geluidskwaliteit, kwaliteit gaat boven prijs. (muziekstijl mainstream en dance)
Ik hecht veel waarde aan de afsluiting van het omgevings geluid. (voordeel A Jay Four). Het draagcomfort is ook er belangrijk, het mag niet gaan irriteren of uit mij oor springen (voordeel Bose).
Microfoon vind ik niet zo van belang, volume/next/prev is wel noodzakelijk.

Ik ga het vooral gebruiken in het vliegtuig of vakantie/in de tuin. Meer tijdens relax activiteiten dus. Ondanks dat ik het niet dagelijks gebruik gaat kwaliteit boven prijs. Richtprijs tot €130,-
Kan er iemand raad geven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 368035

RVE_NL schreef op donderdag 10 maart 2011 @ 01:52:
Helaas heb ik niet veel kennis van oortjes maar heb toch behoefte naar een kwalitatief goed setje.

Het allerbelangrijkste is de geluidskwaliteit, kwaliteit gaat boven prijs. (muziekstijl mainstream en dance)
Ik hecht veel waarde aan de afsluiting van het omgevings geluid. (voordeel A Jay Four). Het draagcomfort is ook er belangrijk, het mag niet gaan irriteren of uit mij oor springen (voordeel Bose).

Ik ga het vooral gebruiken in het vliegtuig of vakantie/in de tuin. Meer tijdens relax activiteiten dus. Ondanks dat ik het niet dagelijks gebruik gaat kwaliteit boven prijs. Richtprijs tot €130,-
http://www.hifitogo.com/nl/phonak-pfe-112-zwart.html
Geweldige oordoppen zijn dit! Iedereen op head-fi.org (in ear nerds forum) is tevreden over deze oordoppen. je kunt hier verschillende filters op zetten om het geluid te 'tunen'. Er is ook nog een versie van 80 euro, daar zit alleen een bass filter op...

Ik ben van plan om de phonak te bestellen. Momenteel bezit ik de Sennheiser cx870. Qua afsluiting is deze perfect. het geluid is ook prima op elke hoogte, maar voor mijn gevoel is de bass net niet diep genoeg,,,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thrilseeka
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 30-12-2024

Thrilseeka

Woef Woef.

ik heb die van bose en er komt geweldig geluid uit :) je bent ook helder te verstaan in gesprekken

There is no sadder sight than a young pessimist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 359003

Ik heb gister Monster Turbine High Performance oordopjes besteld. Ben echt benieuwd, incl controltalk, niet makkelijk te verkrijgen in NL.

Afbeeldingslocatie: http://www.thebeatsmonster.com/images/Monster%20Turbine%20Mobile%20High%20Performance%20with%20ControlTalk.jpg

Ik zal mijn bevindingen ook posten als ik ze binnen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DannyBevers
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20:53
Ik zit ook met een dilemma budget is hierbij even niet van belang.@
Ben al een lange tijd opzoek naar nieuw materiaal aldus een headset of oordopjes. Dit komt vooral omdat die apple oordopjes binnen no-time kapot zijn en ik gewoon eens wil dat er wat fatsoenlijks bij komt kijken.

Daarnaast heb ik beats by dr dre in ear gehad. Deze zijn helaas ook overleden en volgens de winkel tja daar had ik geen garantie op 8)7

Dus ben wat winkels af geweest en natuurlijk het internet en tweakersreviews gelezen. En kwam voor mijn smaak en aardige reviews uit op de headset "Monster Beats by Dr. Dre Studio (wit)" de prijs bij redcoon voor 211 euro. Daarnaast kwam ik ook inear oordopjes tegen van bose mobile in ear (http://store.apple.com/nl...=MTk4NDk0ODU&s=topSellers)

Daarnaast heb ik de solo versie van dr. dre geprobeerd maar die zat niet echt lekker ja hoe dat komt weet ik niet. Verder nog de "V-MODA Vibrato" zien langskomen maar helaas waren die niet te testen maar voldeed wel net als alle andere aan de eis dat het opnemen/microfoon eraan zit.

Toen nog bij de BCC geweest tevens voor de laatste keer die zetten je neer bij de allerduurste die ze maar hebben en proberen je dan met een verhaaltje dat te laten kopen en als je weg wil weten ze nog meer te vertellen erover 8)7

Ik wil dus een headset of oordopjes kopen liefst met microfoon/opneem optie voor mijn iPhone. Ik wil het gaan gebruiken voor onderweg en thuisgebruik. Zelf houd ik natuurlijk veel van oordopjes waar je de bass lekker door je oor krijgt maar dat is dan weer iets waar ik van houd.

Maar heb zo'n vermoeden dat ik veel te duur ga zoeken en op uiterlijk afga dan daadwerkelijk op de kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22:07

Grin

Ride si sapis.

Lastig lastig....Hoewel veel mensen het niet met me eens zullen zijn...je kan m.i. geen draagcomfort hebben wanneer oordopjes je oor afsluiten. Dat bestaat in mijn wereld niet; onverenigbaar. Ik kan je de Bose MIE2i echt aanraden. Wat ik al eerder schreef, ik heb ook een B&W P5 maar gebruik deze amper meer sinds de MIE2i. De geluidskwaliteit van de P5 is beter maar niet zoveel beter dat ik de P5 elke dag mee wil nemen. Over de A Jay Four kan ik niks zeggen. Ondanks dat ik verder NOOIT iets van Bose zal kopen, ben ik echt erg tevreden over hun oortjes; een goede koop!

NewsBlur || My Fujifilm gear

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:15
Misschien heeft hier iemand nog tips, ik sta op het punt om de CX300 II te kopen maar wie weet heeft iemand hier nog een alternatief. Ik zoek inears voor gebruik op de motor, belangrijk is dus een hoge dempingswaarde, hoe hoger hoe beter. Aangezien ze dus onder een helm gedragen zullen worden is ook een klein model wel fijn. De geluidskwaliteit doet er dan weer (iets) minder toe, ik zal de dopjes ook wel 'normaal' gebruiken maar dat is voor nu even bijzaak :)
Tot slot is het ook wel fijn als ze een beetje degelijk zijn aangezien ik (vooral als ik van de verharde weg af ga) ook nog wel eens onderuit wil gaan met de motor :)
Budget? Zeg tot 75,- ofzo, beetje afhankelijk van de kwaliteit :)
Iemand nog ideëen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

DRAFTER86 schreef op donderdag 07 april 2011 @ 11:07:
Misschien heeft hier iemand nog tips, ik sta op het punt om de CX300 II te kopen maar wie weet heeft iemand hier nog een alternatief. Ik zoek inears voor gebruik op de motor, belangrijk is dus een hoge dempingswaarde, hoe hoger hoe beter. Aangezien ze dus onder een helm gedragen zullen worden is ook een klein model wel fijn. De geluidskwaliteit doet er dan weer (iets) minder toe, ik zal de dopjes ook wel 'normaal' gebruiken maar dat is voor nu even bijzaak :)
Tot slot is het ook wel fijn als ze een beetje degelijk zijn aangezien ik (vooral als ik van de verharde weg af ga) ook nog wel eens onderuit wil gaan met de motor :)
Budget? Zeg tot 75,- ofzo, beetje afhankelijk van de kwaliteit :)
Iemand nog ideëen?
Ik vind de Ultimate Ears best goed te pruimen.

Ik heb deze: http://ultimateears.com/en-us/products/500vi, althans de 400, maar die staan er niet tussen. 8)7

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
Ramzzz schreef op donderdag 07 april 2011 @ 20:34:
[...]

Ik vind de Ultimate Ears best goed te pruimen.

Ik heb deze: http://ultimateears.com/en-us/products/500vi, althans de 400, maar die staan er niet tussen. 8)7
Hm zien er opzich wel chique uit, jammer dat ze niks hebben met een over je oor beugeltje, dat is met het opzetten van je helm wel makkelijk :)
Zoiets als deze:
http://tweakers.net/price...28zilver%29.html#tab:info
Maar die hebben weer een relatief grote body volgens mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-05 12:25

el-jorge

turn around and feel the vibe

Anoniem: 359003 schreef op zondag 03 april 2011 @ 12:01:
Ik heb gister Monster Turbine High Performance oordopjes besteld. Ben echt benieuwd, incl controltalk, niet makkelijk te verkrijgen in NL.

[afbeelding]

Waar heb je die besteld, ben al tijden op zoek naar deze voor een fatsoenlijke prijs.

Ik gebruik nu de klipsch S4i welke ik erg geschikt vind.

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• noodel1988
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-06 16:10
Anoniem: 359003 schreef op zondag 03 april 2011 @ 12:01:

[afbeelding]

Waar kan ik je bevindingen terugvinden?

Trakt | Last.fm | discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Inmense kick. Mijn Sony Ex-300 heeft het begeven, althans 1 kant.
Wat zijn de nieuwe headsets om de blits mee te maken?
Qua lay-out met de ab en microfoon zien de UE's er wel goed uit. Zit er veel verschil tussen de 350, 400, 500, 600?

edit: ok, laat maar. De impulsiviteit heeft gewonnen. Voor €60 kon ik de 600vi niet laten liggen bij Amazon.co.uk

[ Voor 19% gewijzigd door Shiver23 op 13-12-2011 22:01 ]

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21-05 12:25

el-jorge

turn around and feel the vibe

noodel1988 schreef op maandag 01 augustus 2011 @ 17:17:
[...]

Waar kan ik je bevindingen terugvinden?
Ik heb ondertussen ook de Monster Turbine pro gold aan mijn collectie toegevoegd, en ik vind ze fantastisch. Je krijgt ten eerste erg veel eartips, en na 5 maanden ben ik af en toe nog steeds aan het switchen. Ik heb meerdere tips die comfortabel zitten, maar ben ook op zoek naar wat ik het best vind klinken.
Sound is super, erg detailrijk, hoog en mid zijn erg goed, en een goed laag (meer als bij de turbine copper heb ik op veel plaatsen gelezen). Afgelopen strandvakantie even teruggegaan naar de klipsch s4i (die ik voor de prijs erg goed vind en voor onder de € 100,- iedereen zou aanraden). Maar mistte zeker veel tov de turbines, en dan met name het volle geluid, zonder boemerig. De klipsch zijn minder detailrijk, en vooral ook minder strak.

Spielerei...

• Zuttasoxx
  • Laatst online: 20-03-2022
@hierboven.. het mag eigenlijk wel gezien het prijsverschil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 14-06 14:29

chem

Reist de wereld rond

Ik doe ook maar weer eens een kick.

Wat ik zoek zijn in-ear over-the-ear van < € 50. Ik vond o.a. de soundmagic e30's maar die zijn nergens te krijgen, of duurder dan de MSRP ($60 ipv $30).

Wie kent er nog andere in-ear over-the-ear, of weet waar ik de E30's tegen een fatsoenlijke prijs (en niet bij focalprice) kan vinden?

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:17

vooghel

Cunning linguist

Alhoewel ze niet bepaald nieuw zijn, wellicht toch een aanrader: de in dit topic meermaals geroemde Klipsch S4i zijn nu bij iBood te koop voor 49,95.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 404687

vooghel schreef op dinsdag 10 januari 2012 @ 13:28:
Alhoewel ze niet bepaald nieuw zijn, wellicht toch een aanrader: de in dit topic meermaals geroemde Klipsch S4i zijn nu bij iBood te koop voor 49,95.
Heb ze besteld daar :) Ben benieuwt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc55
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17-02 19:05
Ik ben ook opzoek naar een nieuwe in-ear. Ik had de in-ears van Apple maar die zijn kapot gegaan. Ik zit nu te denken om de Shure SE215 te halen. Iemand hier ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard-5
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:13
Mc55 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 13:40:
Ik ben ook opzoek naar een nieuwe in-ear. Ik had de in-ears van Apple maar die zijn kapot gegaan. Ik zit nu te denken om de Shure SE215 te halen. Iemand hier ervaring mee?
Wat toevallig, vandaag net gekocht op aanraden van een collega die er zeer tevreden over was. Zal aan het eind van de week wel mijn ervaringen posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc55
richard-5 schreef op zondag 15 januari 2012 @ 18:55:
[...]

Wat toevallig, vandaag net gekocht op aanraden van een collega die er zeer tevreden over was. Zal aan het eind van de week wel mijn ervaringen posten.
Haha, dat zou super zijn. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard-5
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:13
Haha, dat zou super zijn. Ben benieuwd.
Bij deze dan, heb ze nu een paar dagen na eerst een nachtje met roze ruis aangezet te hebben om ze "in te spelen". Ik had hiervoor een set Klipsch S2 omdat de set daarvoor (ultimate ears fi.3) kapot was gegaan en ik snel een koptelefoon nodig had. De Klipsch waren verre van ideaal maar goed genoeg als tussenstation.

De Shures SE 215 zitten lekker in mijn oor en ik moet zeggen dat ik verrast was door het geluid. Een breed spectrum en de tonen zijn veel beter onderling waar te nemen dan met de goedkopere Klipsch. Het was natuurlijk wel te verwachten maar het is wel fijn als je ook het verschil in geluid kan horen. Hoog en midden is goed en tot nu toe is laag goed aanwezig maar niet overdreven. Ik moet nog alle maten oordopjes proberen om te kijken welke het lekkerst zitten en het beste afsluiten. Kabel is goed stevig en lijkt erop gebouwd het wat langere tijd vol te kunnen houden, heb nu al een aantal oordopjes mogen vervangen door kabelbreuk…

Het enigste waar ik nog aan moet wennen is het aandoen van de oortelefoon. De draad zit los aan de dopjes (draad is vervangbaar) en kan daardoor draaien. Voorheen pakte je de draad en dopje als geheel en stopte die met 1 handeling in je oor, dat lukt nu niet meer omdat ze niet "vast" aan elkaar zitten. Moet nu het dopje alleen vastpakken en die in mijn oor stoppen en dan de draad over mijn oor geleiden.

Ik heb trouwens de doorzichtige gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prom1se
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-10-2024
Allereerst wil ik vermelden dat ik geen muziek kenner ben en dus ik mijn onervaren mening geef.

Heb vandaag de A JAYS FOUR binnen gekregen. Ik ben er erg over te spreken, en ik vind ze er goed en sterk uitzien, niet iets wat je zomaar kapot gaat. Waarom ik voor deze oortjes ben gegaan is omdat deze ten eerste voor de iphone zijn gemaakt, ten tweede een platte kabel hebben en ten derde dat deze een bediening heeft..

Helaas kan ik het laatste niet uitproberen omdat ik nog niet in het bezit ben van mijn iphone. Daarom probeer ik het op de computer en ben er erg over te spreken.

Ik heb deze oortjes getest met Creative oortjes van 24 euro (zijn al een twee jaar oud). Ik kan duidelijk verschil merken en merk duidelijk dat deze oortjes (ajays) warmere en zuivere klanken produceert dan de Creative.

Wel moet ik meegeven dat ik de kabels elke keer langs mijn vest voel gaan, met name de rits.

En dat voor 50 euro. Vind ik het alles meevallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McLovinB
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 11-06 22:39
Ik was al enkele maanden op zoek naar niet al te dure in-ear oordopjes met afstandbediening en microfoonfunctie voor mijn iPhone 4s. Naar aanleiding van dit topic de a-Jays Four besteld bij mytrendyphone.nl en zojuist binnen gekregen. Meteen uitgepakt (duurde ff voordat ik de designverpakking open kreeg!) maar eerste indruk meteen goed. Mooi verpakt, 4 extra setjes dopjes in verschillende maten en de (witte) koptelefoon zelf natuurlijk. Naar mijn smaak erg mooi met die platte snoeren en metalen accenten. Past perfect bij mijn witte iPhone. Voelt degelijk en past prima.
Het geluid geprobeerd en voor mij een hele verbetering tov mijn goedkope vorige Philips dopjes. Mooi vol geluid en filtert omgevingsgeluid goed weg. Knopjes werken goed en snel, met de 3 knopjes kan je prima alle basisfuncties van je muziekspeler bedienen.
Wat mij betreft een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mc55
richard-5 schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 18:27:
[...]

Bij deze dan, heb ze nu een paar dagen na eerst een nachtje met roze ruis aangezet te hebben om ze "in te spelen". Ik had hiervoor een set Klipsch S2 omdat de set daarvoor (ultimate ears fi.3) kapot was gegaan en ik snel een koptelefoon nodig had. De Klipsch waren verre van ideaal maar goed genoeg als tussenstation.

De Shures SE 215 zitten lekker in mijn oor en ik moet zeggen dat ik verrast was door het geluid. Een breed spectrum en de tonen zijn veel beter onderling waar te nemen dan met de goedkopere Klipsch. Het was natuurlijk wel te verwachten maar het is wel fijn als je ook het verschil in geluid kan horen. Hoog en midden is goed en tot nu toe is laag goed aanwezig maar niet overdreven. Ik moet nog alle maten oordopjes proberen om te kijken welke het lekkerst zitten en het beste afsluiten. Kabel is goed stevig en lijkt erop gebouwd het wat langere tijd vol te kunnen houden, heb nu al een aantal oordopjes mogen vervangen door kabelbreuk…

Het enigste waar ik nog aan moet wennen is het aandoen van de oortelefoon. De draad zit los aan de dopjes (draad is vervangbaar) en kan daardoor draaien. Voorheen pakte je de draad en dopje als geheel en stopte die met 1 handeling in je oor, dat lukt nu niet meer omdat ze niet "vast" aan elkaar zitten. Moet nu het dopje alleen vastpakken en die in mijn oor stoppen en dan de draad over mijn oor geleiden.

Ik heb trouwens de doorzichtige gekocht.
Nog bedankt. Ik heb ze nu ook een paar dagen. Tot nu toe ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

MEElectronics is enorm aan te raden!
Mooie producten in diverse prijsklasses. Z.g.a. elke lijn heeft een variant (M##P) met mic+bediening. M9P, M31P, M11P.
Ik heb de M9's. Erg goed geluid en zitten top. Incl knoppen voor opnemen en iPod bediening. Ook op head-fi.org diverse positieve reviews te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-06 23:05

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik heb zojuist de "rugged" versie van de Klipsch Image S4i, de S5i besteld (69,99 pond, omgerekend ongeveer €91 en geen verzendkosten op amazon.co.uk).

Afbeeldingslocatie: http://avgear.ca/eBay%20Images/Klipsch_S5i/Klipsch_S5i_ii_Featured_r1_c1.jpg

Deze zouden goed tegen vochtige omstandigheden moeten kunnen, bijvoorbeeld bij skiën/snowboarden of hardlopen in de regen. Ben heel benieuwd, deze reviewer is er iig wel enthousiast over:

Klipsch heeft trouwens pas ook een versie II uitgebracht van de Image S4i, met platte bekabeling waardoor deze minder snel in de knoop raakt:

http://www.klipsch.com/pr...9_Black_In-Ear_Headphones

Ik kon deze alleen nog niet voor een redelijke prijs bij een Europese webshop vinden.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chainzz
  • Laatst online: 16-03 23:09
Bestaan er eigenlijk goede in-ear doppen met afstandsbediening/microfoon en een rechte plug (dus geen L-plug) voor onder de 50 euro? Ik heb wat zoekwerk gedaan maar het lukt me niet om iets te vinden, vooral ook omdat er heel vaak niet eens aangegeven wordt of de doppen een L-plug of een rechte plug hebben. Ik heb op dit moment de SoundMagic MP21 doppen, deze bevallen me prima, ik vind alleen die L-plug zo irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online
Shure SE215/SE325/SE425, prachtige en perfect in-ears. Geluid van zeer, zeer hoge kwaliteit waarbij de SE215 (die ik zelf nu al een halfjaar heb ofzoiets) onder de 100 euro is ;)

Afbeeldingslocatie: http://www.dv247.fr/assets/products/89190_l.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

:o

Kan je die ook gebruiken in studio of tijdens optredens ? Ben al langer op zoek naar goede in-ear als DJ namelijk...

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Niet online
Insehh schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 12:50:
:o

Kan je die ook gebruiken in studio of tijdens optredens ? Ben al langer op zoek naar goede in-ear als DJ namelijk...
Ik gebruik ze naast oortjes voor het dagelijks luisteren naar muziek ook wanneer ik optreed of oefen (drummen) en ik kan uit ervaring vertellen dat het ook heerlijk te gebruiken is als je dus DJ bent of in ieder geval dicht in de buurt van de DJ staat (zoals ik dus deed tijdens het filmen voor een aftermovie van een feest) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insehh

Insehh

Define good enough.

Ik ben DJ dus dan is mijn vraag bij deze beantwoordt. :)
Zie wel dat er niet héél véél verschil zit tussen de 215/325 en 425... Dus denk dat ik gewoon 215 pak, 90€. :)

De enige ekte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002

World Citizen

FreeReef.nl

1 , 2 of 3 drivers.... dus het scheelt in praktijk ook echt veel..

Plus de hogere modellen hebben verwisselbare kabels... (erg handig op langere termijn)

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Niet online
World Citizen schreef op vrijdag 05 oktober 2012 @ 14:22:
1 , 2 of 3 drivers.... dus het scheelt in praktijk ook echt veel..

Plus de hogere modellen hebben verwisselbare kabels... (erg handig op langere termijn)
De SE215 heeft ook een afneembare/verwisselbare kabel + levenslange garantie op deze kabel!
En die drivers.. tsja ik zou een keertje de andere eens moeten beluisteren, maar volgens mij maakt het vrij weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -NRG-
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 30-05 00:13
De Shure's zijn leuk maar die hebben geen afstandsbediening, waar het juist hier in het topic om gaat.

Ik heb zelf ervaring met de V-Moda vibe's echter ging het kabeltje zeer snel kapot, langste wat ik er mee gedaan heb was 7 a 8 maanden. Ik heb er 3 gehad.

Ik ben op dit moment erg tevreden met mijn Klipsch S4i. De geluidskwaliteit is erg goed, ook een stuk beter dan de Vibes. Ze zijn ook helemaal niet vermoeiend om naar te luisteren en het detail is voor het geld prima. Er zat ook een klipje bij voor het kabeltje. Deze helpt mits je hem zo hoog mogelijk vast maakt aan kleding tegen bijgeluiden van de kabel. Een tip dus voor de mensen die daar last van hebben om zo'n klemmetje voor hun headset te kopen, als deze niet zijn meegeleverd. Ik heb de S4 1,5 jaar gehad voor ze kapot gingen, wat voor mij redelijk lang is aangezien ik ze veel gebruik. Ik kan ze overigens niet aanraden voor het sporten met afstandsbediening, door zweet werken de knoppen niet meer, maar dit is natuurlijk ook wel een beetje te verwachten. Een ander nadeel van de afstandsbediening dat de microfoon wat te laag hangt als je de klip niet gebruikt. Op dit moment wacht ik op de Klipsch S4i II, deze heeft een dikkere kabel (a la Beats), en een soort L-Plug die ik prettiger vind. Klipsch geeft zelf overigens 2 jaar garantie op kabelbreuken. Ik heb zelf de S4i gekocht via pixmania, die hebben regelmatig aanbiedingen met deze headset en ik heb er rond de 60 euro voor betaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-06 17:13
Ik heb ook 2 setjes Vibe's gehad waarvan het kabeltje snel kapot ging. (Ik gebruik me in ears ook dagelijks) Dit was wel van een oudere generatie, de vibes die ik nu heb (2 jaar+) werken nog perfect.

Volgens mij is dat probleem al lang opgelost.

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:27
Ik wilde vanavond de nieuwe Klipsch Image s4i ii aanschaffen op Amazon.com maar daar kreeg ik de melding dat ze niet naar NL konden worden verstuurd.. :'(

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-06 23:05

Tourniquet

Hiya, fellas!

AntraXxX schreef op zaterdag 06 oktober 2012 @ 01:45:
Ik wilde vanavond de nieuwe Klipsch Image s4i ii aanschaffen op Amazon.com maar daar kreeg ik de melding dat ze niet naar NL konden worden verstuurd.. :'(
http://www.amazon.co.uk/K...TF8&qid=1349522088&sr=8-1

Wel duur...

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 323791

Ik weet niet of deze al is langegekomen maar perfect geluid en hele goede zitting in je oor. (en met goed geluid bedoel ik kraakheldere high notes en degelijke bas)

Afbeeldingslocatie: http://www.sennheiser.nl/sennheiser/products.nsf/resources/366744543DE9D39BC1257A75004330C7/$File/cx-275s-new_detail.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 21:24
Ik heb de Klipsch Image X10i. Tandje duurder dan de S4i, maar nog wat beter en ze zitten heerlijk. Vooral met foamies.

[ Voor 0% gewijzigd door Sluuz op 10-10-2012 16:27 . Reden: i bij typenr ]

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YadeRofl
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 23-06-2023
Shure se215 > Klipisch s4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wesleytjuh
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-06 12:16
De laatste oordopjes bij mij waren van Shure, ik geloof uit de SE2xx reeks. Geluid is goed, maar ik vond ze echt verschrikkelijk zitten. Daarvoor heb ik in ears van Sony, Sennheiser, Apple, JBL en V-Moda gehad, en die zaten echt heerlijk. Hoe ervaren jullie het comfort van Shure in-ears?

AccuSafe.nl: Alles voor je kistradio | Store | Kistradio FAQ | Onze video's | Onze versterker!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 22:27
Daarom, $99 of £89 scheelt nogal. :'(

@ Shure's, ik vind het niet fijn dat die kabel zeg maar zo achter je oor loopt. Niet zoals normaal gewoon direct in je oor dus.
Ze zien er wel erg gaaf uit met dat doorzichtige.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HA5H
  • Niet online
wesleytjuh schreef op zondag 14 oktober 2012 @ 18:10:
De laatste oordopjes bij mij waren van Shure, ik geloof uit de SE2xx reeks. Geluid is goed, maar ik vond ze echt verschrikkelijk zitten. Daarvoor heb ik in ears van Sony, Sennheiser, Apple, JBL en V-Moda gehad, en die zaten echt heerlijk. Hoe ervaren jullie het comfort van Shure in-ears?
Goed, blijft goed zitten wat je ook doet. Na langere tijd (een uur achter elkaar) gaat m'n oor af en toe wel een beetje pijn doen, dan haal ik 'm er ff uit en doe 'm er dan weer in en dan is alles goed.
Ik laat de kabel altijd via m'n rug lopen, is 't meest makkelijke. Wel moet je even de kabel wanneer hij uit de 'oortje' komt langs je oor laten lopen, dan heb je verder ook geen last van die kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297917

hmm, dit topic staat een beetje stil.
Anyway, ik ben op zoek naar een wat betere in ear met remote voor mijn ipod touch tot max €100. Ik kwam direct uit bij de klipsch s4i en ultimate ears 600vi, maar nou kom ik deze tegen:

http://www.redcoon.nl/B40...Wit_In-ear-hoofdtelefoons

http://us.akg.com/akg-product-detail-us/k375.html

Ze zijn nog vrij nieuw en helemaal nergens kan ik er iets over vinden. Mischien vrij zinloos om hier naar te vragen, maar heeft iemand enig idee? Kan ik hier goede kwaliteit van verwachten.
Ze zijn mooi compact en dat heeft mijn voorkeur. Ik ben bang dat ik ruzie krijg met de klipsch.

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 297917 op 15-01-2013 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 297917

Inmiddels de akg k375 aangeschaft. Helaas.. ik open de doos en zie direct dat 1 vd kabeltjes naar 1 vd oortjes een knik heeft. Hij lijkt heel onzorgvuldig door iemand uit de doos te zijn gehaald, en met plakbandjes erin te zijn geplakt. Ook zie ik verschillende bruine vegen op de kabel.
Nu nr 2 in huis en weer precies die knik, en zelfs nog eentje. AKG vond het blijkbaar een goed plan om de kabel in een Z vorm in de doos te plakken :( hoe halen ze het in hun hoofd.
Wat moet ik hier nu mee? Voor de prijs van €90-99 hoor je toch niet een koptelefoon te krijgen met geknikte kabel?
Edit 2: aangekomen bij nr 4 (koptelefoon nr3 had ook een te erge knik): deze zag er nog het beste uit, en heb ik een kans gegeven. Helaas.. problemen met de volume knopjes vd remote. Werkt in eerste instantie prima. Zodra het beeldscherm uit gaat en wacht een minuutje dan reageren de volume knopjes niet meer. Middelste knopje werkt wel.
Ik ben echt helemaal klaar met AKG in ears.. Waardelooooos. Op zoek maar weer naar iets anders.

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-O4FEn4RN2Zs/UP7heWTi9XI/AAAAAAAAAOM/S4cTb8tWbmk/s720/1358880674480.jpg

edit: zo hoort het dus:
Afbeeldingslocatie: http://attachment.dgtle.com/forum/201212/12/003633nmp6m3wwwm6eayed.jpg

[ Voor 38% gewijzigd door Anoniem: 297917 op 27-01-2013 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:17

vooghel

Cunning linguist

iBood heeft vandaag de TDK EB950 in-ears in de dagaanbieding; een duopack voor € 29,95 + verzendkosten. Heeft iemand ervaring met deze of andere TDK's? De specs zien er op zich aardig uit.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
hebben jullie nog een goeie tip voor inear tot €100?/

Xiaomi Piston 2, 3 of HD zijn helaas niet geschikt voor iphone, had het zo graag willen kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stormbringer
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-11-2023
Ik heb jaren de Etymotic HF2 (misschien is er ondertussen een nieuwe) gebruikt, en toen ik die kwijt was de Phonak PFE 121 (worden inmiddels niet meer gemaakt). Beide kan ik van harte aanbevelen, met een voorkeur voor de Etymotics. Zijn waarschijnlijk wel iets duurder dan €100.

Verder heb ik in mijn lijstje (van inmiddels 3 jaar) oud de Ultimate Ears 600VI als optie onder €100 staan. Hopelijk heb heb je daar wat aan!

Don't live for pleasure, make life your treasure

Pagina: 1 2 3 Laatste