Misschien heel lullig, maar als je nog niet gebeld bent, is de auto dan wellicht nog niet klaar? Ook gezien het feit dat de auto nog met hoezen zat, en niet schoon was? Zou een 1+1=2 zijn lijkt, en zou niet er heen rijden met de aanname dat ie klaar is. Zeker als je hem dan ook nog mee krijgt van de magazijnman. Geen verkopers meer aanwezig rond dat tijdstip?J0YR1D3R schreef op woensdag 09 april 2014 @ 13:08:
[...]
50 in 6 kan wat mij betreft echt net aan, 55 of 60 is een stukje prettiger voor het blok lijkt het. Heb er nu zelf 86k op staan en had gisteren een longlife beurt. Behalve de standaardzaken zijn ook de remblokken vervangen, merkte er nog erg weinig van en ook nu vind ik hem niet harder of feller remmen eigenlijk.
Grote domper van de dag blijft toch wel weer de service van de VW garage. Als je de auto 's ochtends aflevert lopen ze keurig het lijstje door, vragen ze of ze hem kostenloos mogen wassen en dat ze je bellen als hij klaar is. Toen ik om 5 uur maar eens ging bellen was er niemand van de garage/receptie om op te nemen, de magazijnman deed zijn best om door te verbinden maar na 10 minuten wachten heb ik opgehangen ben ik er maar gewoon heen gereden.
De auto was niet gewassen, de tijdelijke hoezen van de monteur zaten nog om de stoel en een excuus dat er niet gebeld was kon er niet vanaf. Na van der Velden Zoetermeer, Wittebrug Den Haag Ypenburg is Kamsteeg Voorschoten de derde VW dealer die simpele afspraken niet na kan komen. Waarschijnlijk was dit de laatste beurt, over een jaar is de auto 4 jaar oud en gaat hij uit de lease, maar ik weet wel dat ik nooit meer bij deze garages naar binnen loop.
www.youtube.com/DerOllie