Het Grote Volkswagen-topic deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 48 ... 62 Laatste
Acties:
  • 408.481 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:07
Bij de 1.4TSI 122pk wordt 98 ook aangeraden, maar 95 werkt prima opzich. Ik heb er 4 jaar zonder problemen mee rond gereden.

[ Voor 30% gewijzigd door tiguan op 30-10-2013 16:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ze raden bijna altijd RON98 aan. Mijn ervaring is dat de GTI hetzelfde rijdt op normale ron95 als bp premium ron98. Desondanks tank ik altijd ron98, dit heb ik vanaf dag 1 gedaan.
Mocht je ooit het motormanagement aanpassen dan is ron98 vaak wel merkbaar en geadviseerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Je zal ietsie minder vermogen hebben maar verder maakt het geen kont uit. Zijn geen speciale hoge compressie blokken of noem het maar op.

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Even een andere vraag.
Onlangs is mijn geheugenkaartje uit mijn rns310 overleden.

Nu heb ik destijds geen cd van de dealer gekregen met benelux erop. Ik heb geïnformeerd en ze kunnen er bij het wisselen van de winterbanden de mappen er weer opzetten. Ze gaven aan dat er steeds minder cd's zijn omdat alles tegenwoordig via geheugensticks gaat.

Nu heb ik op internet gezocht en vind ik ook Rns310 mappen V4, deze dien je echter wel met een oude cdrwin 5.5 versie te branden.

Heeft iemand hier ervaringen mee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 00:24

d0s

sssst

Ja, dat werkt gewoon via CDRWin. Duurt wel erg lang om ze te installeren overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doei VW.

Hoi Audi.

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc1/737235_354823191330307_533462841_o.jpg

2006 2.0TDI DSG met alles erop en eraan.

:w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

:D 8)7

Goed bezig. Komt hier ook een beamert in? ;)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Vanwaar dat je opeens je VR6 weg hebt gedaan Jism?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Napo schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 09:19:
Vanwaar dat je opeens je VR6 weg hebt gedaan Jism?
Het is en blijft een golf.

Als ik alles bij elkaar optel wat ik kwijt zou zijn voor mijn plannen met die golf was ik zo'n 7k kwijt geweest. En wat had ik dan? Een auto met beamer, een fohn en een constructie in waarin je moeilijk maar kunt instappen.

Audi heb ik gisteren gekocht uit opvlieging; ik heb de halve nacht met iemand gereden richting het noorden van het land. Een a3 dus. En ik vond het een fijne auto. Ben gisterenochtend wezen kijken her en der en deze auto viel me gelijk op.

We zijn gaan kijken, uitgelezen, proefrit gemaakt van ongeveer 20 min, op de brug mogen zetten, deze is helemaal in orde. Het beste is dat ik nog heb kunnen afdingen op de verkoopsprijs ook ! :)

De VR6 is vermoedelijk nu al verkocht aan iemand voor 1000 euro die heel graag een straatrace-auto hebben wil. Ben ik er vanaf. ;)

We wouden 'm namelijk gaan strippen bij de garage, vermoedelijk levert dat ~ 1250 tot 2000 euro aan onderdelen op. Het is maar net waar er het meeste vraag naar is met zo'n VR6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_tje
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 14-09 20:59
Een a3 is toch ook gewoon een golf? :?

[ Voor 5% gewijzigd door martijn_tje op 02-11-2013 19:50 ]

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:07:
Doei VW.

Hoi Audi.

[afbeelding]

Shit man. Sta je nu al met pech met de motorkap open langs de weg :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Doei VW.

Hoi Audi.

[afbeelding]

fixed
Doei VW. VAG

Hoi Audi. VAG

wait wut :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
martijn_tje schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 19:49:
Een a3 is toch ook gewoon een golf? :?
Feitelijk wel en eerlijk gezegd vind ik de A3 slechter afgewerkt qua interieur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Doei VW.

Hoi Audi.

[afbeelding]

Maar geen mistlampen? :P Wel een nette bak, en kleurtje kan die hebben. :) Snel de S-Line kit eronder en wat verlagen maar dat zal wel goedkomen, niet? :P Maar toch geen 6 GTI waar je het overhad?

Hopelijk blijft dit blok wel heel trouwens, als je de problemen leest met deze diesels. Of heeft deze zijn recal en fixes al gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13:59

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Joopieboy schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:10:
[...]

Maar geen mistlampen? :P Wel een nette bak, en kleurtje kan die hebben. :) Snel de S-Line kit eronder en wat verlagen maar dat zal wel goedkomen, niet? :P Maar toch geen 6 GTI waar je het overhad?

Hopelijk blijft dit blok wel heel trouwens, als je de problemen leest met deze diesels. Of heeft deze zijn recal en fixes al gehad?
Dat zijn toch niet die 2 liter blokken? Alleen de wat kleinere?

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

De eerste 2 liter diesel hadden toch dat met de koppen wat scheurden en die rommel? Buiten dat de oliepomp en zo nog wat zaken die mij bijstaan. :)

Edit: en de pompverstuivers niet te vergeten.

[ Voor 14% gewijzigd door Joopieboy op 03-11-2013 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_tje
volgens de wiki van de TDI club is dit het lijstje bekende problemen
http://wiki.tdiclub.nl/Ca...n#2.0_liter_TDI_140_pk_pd

Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb geen idee. Onderhoudshistorie staat allemaal netjes in een mapje. Is gewoon dealer onderhouden geweest. Als er problemen bekend bij waren dan lijkt me dat die opgelost waren.

Ik laat er meteen verschillende dingen mee doen:

- Grote beurt, aan het luchtfilter te zien is dat niet recent geweest ofzo inclusief flush
- DSG olie vervangen, bokt een beetje bij schakelen, heel minimaal aanwezig.
- Andere velgen en wielen-set. Zowiezo die velgen mag wel :)
- Gratis chiptune voor zowel motor als DSG*

* De VR6 vandaag verkocht voor een mooie prijs plus daarbij een chiptune voor DSG en motor. Ik ben gelijk van de VR6 af en iemand anders mag nu straatcredits gaan vangen ermee. Hij is een bekende en de meeste raden 'm dan ook aan. Zelf mijn monteur brengt zijn auto's daarheen. M.a.w zit wel snor.

Voor de rest ga ik heerlijk genieten van die auto. :) :w

Ik heb me vrij snel georienteerd op verschillende auto's en merken, maar wetende hoe rampzalig eenvoudig het is KM-standen te wijzigen vertrouw ik bijna geen enkele particuliere Golf meer. Sommige auto's met meer dan 10 eigenaren en dan doodleuk 170.000 op de teller ofzo.. My ass. Gasten die net voor de grote beurt / apk nog even snel terugdraaien en dat als verkoop argument aanhouden.. Bij deze auto hadden we beide het beste gevoel... feit dat die gasten ook zo behulpzaam waren en ons de auto op de brug mochten inspecteren enzo... Was een prettige koop geweest.

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2013 03:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 20:12

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Hierbij de VW polo van mijn vriendinnetje.
Zaterdag op zondag nacht volledig uitgebrand. Waarschijnlijk ergens sluiting.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6dEsDx6NPln10e3XIei7PBnt/full.png

En hier het bijbehorend artikeltje.
http://www.112fryslan.nl/Home?&newsid=9463

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijn_tje
Best jammer dat WA verzekering alleen de schade aan de ondere auto's gaat uitkeren. (ik neem tenminste aan dat ie WA of WA+ verzekerd was)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Motherfu....klapsleutel van de Passat kwijt. :(

Quanta Costa: €196,78 :o

Eens kijken of dat niet goedkoper kan, wil toch graag 2 klapsleutels met AB zoals ik altijd al had. Sleutel zonder AB kost ook nog steeds een kleine €100,-

:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01:43

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Armageddon_2k schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:10:

[afbeelding]

Ik zag de foto's bij het artikel, en dacht even "heeft het nou gesneeuwd in Leeuwarden :? " Maar dat was dus het blusschuim 8)7

Wel zonde van die kar though. Enige wat het overleefd heeft lijken de velgen te zijn, al zou ik die na een brand ook niet echt meer vertrouwen :/

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperlamers
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 21-07 14:36

Jasperlamers

Carpe Diem!

Zeker dat het niet aangestoken is? vliegt toch niet zomaar in de brand ... :?
Armageddon_2k schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:10:

[afbeelding]

. MacBook Pro 13"  iPad (2017)  iPhone XS  AirPods

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-09 15:11
Hier is vanmorgen zeer kundig de airbag uit mijn up verwijderd. Ondanks dat de auto op slot stond geen visuele schade aan buitenzijde van de auto. Airbag-unit is losgewipt en kabeltjes zijn doorgeknipt. Nu maar wachten op vervangend vervoer. Lekker begin van de dag zo :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperlamers

Jasperlamers

Carpe Diem!

Ah maikel vervelend wel goed verzekerd ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Auto van de zaak, wel verder oké verzekerd.
Alleen zal ik wel kunnen fluiten naar de rugtas die ook gestolen is (Externe HDD, iPod, Navi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperlamers

Jasperlamers

Carpe Diem!

Die tas weg is misschien idd wel erger, Stonden er veel spullen op die hdd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel_rox
Hoop opleiding gerelateerde zaken. Verder wat andere documenten en media.
Niets wereldschokkends of gevoelige dingen ofzo, maar het is wel erg balen.

Gelukkig wordt er morgen al weer een nieuwe airbag geplaatst en wordt de navi in ieder geval vergoed.
Nu maar hopen dat het niet opnieuw gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-09 20:12

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

martijn_tje schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:33:
Best jammer dat WA verzekering alleen de schade aan de ondere auto's gaat uitkeren. (ik neem tenminste aan dat ie WA of WA+ verzekerd was)
Yup alleen WA. Super zonder natuurlijk, was een scahttig autootje. En had nog wel een flinke tijd mee gekund.
The Eagle schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:22:
[...]
Wel zonde van die kar though. Enige wat het overleefd heeft lijken de velgen te zijn, al zou ik die na een brand ook niet echt meer vertrouwen :/
Ik heb de velgen wel meegenomen vanaf de sloper. De brand was voornamelijk binnen.
3 van de 4 banden zijn nog volledig intact.
Ik heb al gebeld met de Euromaster om ze te laten controleren.
Er zaten net een maand ofzo 4 nieuwe michelin bandjes onder, zal je altijd zien natuurlijk....

[ Voor 43% gewijzigd door Armageddon_2k op 06-11-2013 08:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Laatst online: 18-09 13:19
Vandaag de Golf voor apk en beurt naar de dealer gebracht. Had wat last van een ventilator die wat vaak hard liep te blazen en de auto verbruikte wat veel koelvloeistof.

Oorzaak van het blazen van de fan: de kleine fan er naast kapot. vervangen kost 380 euries.
Oorzaak koelvloeistof: 'zwetende' naad in de radiateur. vervangen kost 500 euries.

En dat naast een beurt die met alle kleine puntjes 640 euro gekost heeft 8)7

Volgens de monteur was vervangen van de radiateur niet nodig zolang de koelvloeistof niet sneller weglekt, dus dat laat ik maar even achterwegen. Voor 500 euro kan ik een hoop koelvloeistof bijvullen. En zojuist voor 60 euro een nieuwe fan besteld, moet ik hem alleen zelf zien te vervangen.

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ze zeggen weleens dat krakende wagens het langste meegaan, nou echt deze Golf 6 waar ik nu ongeveer 175.000 km op zit geloof dat bijna nu alles qua sensoren is vervangen. Net weer een drukverschilsensor van de uitlaat vervangen maar nu onder me eigen kosten en na veel geruzie want ze was een reparatie op reparatie op reparatie op reparatie en ga zo door. Dus kostte me maar € 35 gelukkig.

Maar wie rijdt hier diesel en ik wil wel eens weten hoelang een regeneratie duurt want mijn auto gaat beginnen op het moment dat ik net van de snelweg af kom (echt heeft die gevoel van om dan pas te beginnen en niet daarvoor als ik net 30 min heb gereden). Mijn regeneratie duurt evenlang als de rit van Amstelveen naar Vianen en dan was de auto al voor de snelweg begonnen. Mijn auto stopt ook niet want gaat ook regeneren op maar stukje van 2 km binnen een stad en start je en gaat gewoon weer door. Gaat vaak gewoon door totdat ik eindelijk een half uur op de snelweg ga rijden. Ik heb nog het model (2.0 TDI 110pk) waar ook geen schakelindicatie op zit en ook zie ik niet of die bezig is maar ik voel het aan oa verhoogd toerental, reageren op gaspedaal (vlieg echt weg, zelfs een GTI eruit getrokken met 110 pk), hoog verbruik, hiervoor veel roetwolken achter me en geen grip soms meer op de weg als beetje nat is.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knamix
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 23:53
Gisteren een tweedehands kilometerteller gehaald voor me golf 4 (ABS lampje is doorgebrand en wijzer van de toerenteller is ook weg bij de vorige eigenaar)

en wat blijkt, er zit een chip in waardoor mijn auto dus een startonderbreking heeft omdat de kilometerteller niet met de auto klop (weet niet hoe ik het duidelijk meot zeggen) Dus met de nieuwe teller kan hij niet starten

Iemand die weet welke garage dit doet? (wel graag in de buurt van Dordrecht/Rotterdam)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Lees net op facebook dat deze gisterennacht in Tiel gestolen is

Afbeeldingslocatie: https://scontent-a-cdg.xx.fbcdn.net/hphotos-ash3/1394442_1407189862850579_2006869726_n.jpg

Grappig trouwens, rdw.nl geeft aan als type Stationwagen

1293 kg ledig gewicht en 155 kw vermogen klopt dan wel weer met een Golf GTI uit 2009.

[ Voor 30% gewijzigd door Viper® op 12-11-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
-weg-

[ Voor 96% gewijzigd door Viper® op 12-11-2013 13:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19-09 14:52

Wom

Zijn gewilde objecten voor dieven. Mijn verzekering is naar verhouding ook nog steeds hoog omdat 'GTI' als diefstalgevoelig bekend staat.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 23:00

Arfman

Drome!

martijn_tje schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:33:
Ziedaar de reden dat ik mijn auto's all-risk heb verzekerd. Ik heb makkelijk praten omdat ik in de hoogste kortingscategorie zit, en daardoor is het verschil in bedrag zo klein dat ik het risico absoluut niet wil nemen.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Knamix schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:09:
Gisteren een tweedehands kilometerteller gehaald voor me golf 4 (ABS lampje is doorgebrand en wijzer van de toerenteller is ook weg bij de vorige eigenaar)

en wat blijkt, er zit een chip in waardoor mijn auto dus een startonderbreking heeft omdat de kilometerteller niet met de auto klop (weet niet hoe ik het duidelijk meot zeggen) Dus met de nieuwe teller kan hij niet starten

Iemand die weet welke garage dit doet? (wel graag in de buurt van Dordrecht/Rotterdam)
Lees hier:

http://www.motor-talk.de/...ibenwechsel-t2431854.html

Oftewel: naar de dealer en de foutcodes laten wissen. Kan ook nog zijn dat hij ook dan nog niet wil, dan kun je o.a. de startblokkering laten weg coderen.

Kost wel een paar knaken, als de dealer je überhaupt al wil helpen. Om dit soort dingen te voorkomen willen die normaal gesproken alleen maar nieuwe klokkenwinkels inbouwen, waarvan ze ook netjes de kmstand kunnen invoeren etc.

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Blijkt dus waarschijnlijk dat mijn roetfilter op is. Kan ik even € 1.200 gaan aftikken. Na 5 jaar en 175k km terwijl mijn dealer zei dat ik ruim 30k km kon. Echt balen dus ga maar even spul halen om toch te proberen schoon te rijden dus noodgedwongen ga ik zaterdag maar even naar Duitsland proberen om 800 km op 1 dag weer te rijden en te hopen dat dat helpt. Echt fijn hoor die milieumaatregelen.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:46

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Dat is voor mij een van de redenen om geen diesel meer te kiezen. "Men zegt" (maar daar heb ik geen bewijzen voor) dat bij lage toeren volgas optrekken beter is voor het roetfilter, maar omdat ik graag een automaat ga rijden is dat geen rijstijl die werkt.

Kijk ook eens naar opties om het roetfilter te verwijderen. Hier wordt geclaimd dat je ook zonder roetfilter door de roetmeting van de APK komt.

Signatures zijn voor boomers.

• tiguan
Bij een automaat kan je toch ook volgas en bij lage toeren optrekken? Of begrijp ik 't niet goed.

[ Voor 10% gewijzigd door tiguan op 14-11-2013 11:53 ]

• DennusB
  • Niet online
tiguan schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:53:
Bij een automaat kan je toch ook volgas optrekken? Of begrijp ik 't niet goed.
Als jij kickdown doet met een automaat sta je echt met spinnende wielen bij het stoplicht hoor.... 8)7

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• tiguan
Nou je 't zegt, de 1.4TSI kan dat idd ook voor elkaar krijgen. Ik wachtte altijd tot ie in z'n 2de versnelling ging, maar dat doet ie bij de benzinemotor iig al heel snel.

• DennusB
  • Niet online
tiguan schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:57:
Nou je 't zegt, de 1.4TSI kan dat idd ook voor elkaar krijgen. Ik wachtte altijd tot ie in z'n 2de versnelling ging, maar dat doet ie bij benzine iig al heel snel.
Ja tenzij je hem in sport stand zet, dan maakt ie een stuk meer toeren voor ie schakelt :)

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• tiguan
Nee ik deed niet aan sportstand. Onnodig hoog toeren en verbruik. Dat is heel af en toe weleens leuk om mee te spelen, maar doorgaans gewoon in D.

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

tiguan schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:53:
Bij een automaat kan je toch ook volgas en bij lage toeren optrekken? Of begrijp ik 't niet goed.
Maar dan houdt die het niet meer bij lage toeren. ;)

• maikel_rox
Viper® schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:26:
Lees net op facebook dat deze gisterennacht in Tiel gestolen is

[afbeelding]

Grappig trouwens, rdw.nl geeft aan als type Stationwagen

1293 kg ledig gewicht en 155 kw vermogen klopt dan wel weer met een Golf GTI uit 2009.
Zo te lezen zijn ze dan weer aardig bezig. De Airbag van m'n UP gebeurde in Leerdam.
Las ook al dat er aardig wat RNS/Airbags uit auto's waren gestolen in Deil en Geldermalsen.
Allemaal beetje zelfde streek als Tiel..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18-09 10:59
In mijn polo 9n3 heb ik het momenteel het probleem, dat er water in de deur / deurstijl blijft staan. Het vreemde is, dat het niet altijd gebeurd, maar het lijkt erop dat het bij een bepaalde slag regen gebeurt.
Inmiddels zijn bij de dealer alle afvoerkanaaltjes etc doorgespoten. Echter het probleem blijft aanhouden.

Ik heb het op video kunnen vastleggen.

http://youtu.be/8N8CyBi1FKY

Heeft iemand misschien een idee wat dit zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

[YouTube: http://youtu.be/Bt9zSfinwFA]

:'( :'( :'( :>

Is het niet gewoon dat het water blijft staan ergens in de rubbers? Ik heb het probleem ook bij de achterklep van mijn 6R. Lijkt erbij te horen.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
Touchdomex schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 11:33:
[video]

:'( :'( :'( :>

Is het niet gewoon dat het water blijft staan ergens in de rubbers? Ik heb het probleem ook bij de achterklep van mijn 6R. Lijkt erbij te horen.
Sorry, geen idee hoe het filmpje om te draaien :)

Okej, dat zou kunnen, maar dat hoort toch niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Pittie schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 11:57:
[...]

Okej, dat zou kunnen, maar dat hoort toch niet?
Geen idee, ik ben absoluut niet een VW-deskundige :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-09 14:26

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Pittie schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 11:26:
In mijn polo 9n3 heb ik het momenteel het probleem, dat er water in de deur / deurstijl blijft staan. Het vreemde is, dat het niet altijd gebeurd, maar het lijkt erop dat het bij een bepaalde slag regen gebeurt.
Inmiddels zijn bij de dealer alle afvoerkanaaltjes etc doorgespoten. Echter het probleem blijft aanhouden.

Deurrubber toevallig laatst laten vervangen? Ik (mijn moeder) had het exact zelfde probleem. De affabriek deurrubber had losgelaten van de onderkant van de deur. Dus wij naar de garage, deurrubber vervangen, en dat was het dan dacht je. Niet veel later inderdaad water uit de deur wanneer je de deur open deed. Zoeken en zoeken. Niets. Wat bleek uiteindelijk: de deurrubber was omgekeerd/verkeerd gemonteerd, dus in plaats dat deze water afstroomde, hield deze water vast, en dat zag je wanneer je de deur open deed.

Dus kijk daar eens naar...

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
DerOllie schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 13:24:
[...]

Deurrubber toevallig laatst laten vervangen? Ik (mijn moeder) had het exact zelfde probleem. De affabriek deurrubber had losgelaten van de onderkant van de deur. Dus wij naar de garage, deurrubber vervangen, en dat was het dan dacht je. Niet veel later inderdaad water uit de deur wanneer je de deur open deed. Zoeken en zoeken. Niets. Wat bleek uiteindelijk: de deurrubber was omgekeerd/verkeerd gemonteerd, dus in plaats dat deze water afstroomde, hield deze water vast, en dat zag je wanneer je de deur open deed.

Dus kijk daar eens naar...
Daar kan ik inderdaad eens naar kijken, ik heb de auto nu zo'n 4 maanden en zover ik weet, is deze niet vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ik heb precies hetzelfde gehad met mijn Leon en nu ook met de Golf VI waar ik in rij. Het is al sinds nieuw, dus ik denk niet dat het heel erg kwaad kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:25
Pittie schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 11:57:
Je telefoon bij draaien, in "landscape" mode dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
Vandaag een uurtje onder de auto doorgebracht, de koelventilator is succesvol vervangen. Als ik de auto uit zet klinkt ie meteen niet meer als een vliegtuig die op gaat stijgen. Al met al 55 euro kwijt in plaats van de 380 euro die de garage er voor wilde hebben. Bij het verwijderen van die fans meteen de radiator goed kunnen bekijken, aan de hoeken aan de onderkant zie ik allemaal aanslag zitten. Denk haast dat ik die toch beter ook kan gaan vervangen.
Meteen wel even de kapotte luchtgrille vervangen en aan de slag geweest om de antenneversterker in te bouwen. Heb je het halve dashboard open, kom je er achter dat er al een versterker in zit 8)7 Nu zit ik me af te vragen hoe het kan dat de box links voor elke keer uitvalt. Ik dacht wellicht door zwak signaal (ik merk het eigenlijk alleen als ik radio luister, niet als ik de iPod of de cd speler gebruik), maar als ik de deur een keer open en dicht doe gaat de box het vaak weer doen. Toch een kabelbreukje dan ergens? Dacht het paneel nog even van de deur te halen maar het was inmiddels dusdanig donker dat ik er niets meer van zag. Morgen daar nog maar eens mee verder :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Niet online
Misschien een fotootje van de versterker?
Ben nieuwsgierig want ben er achter het dashboard nog nooit 1 tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Is eigenlijk niks meer dan een powerinjector die je op de remote van je autoradio aansluit.

Afbeeldingslocatie: http://www.carmade.nl/media/catalog/product/cache/1/image/7b1914dd75c2d545a06a8e86ea09b35d/3/0/3050009-520053.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Niet online
Dat vermoeden had ik al.
Is inderdaad GEEN versterker.
Deze geeft alleen een voedingspanning door naar de versterker die misschien in de voet van je dakantenne zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

:Y

Als je met je aftermarket radio slechte radio ontvangst hebt in je VW, kun je ermee beginnen om zo'n ding er tussen te vrotten. Aftermarket radios sturen i.t.t. OEM radios namelijk niet de antenne versterker in de voet van de antenne aan. Wordt het daar niet beter van dan heb je waarschijnlijk een slecht massacontact in de voet van je antenne. Bekend probleempje. :)

[ Voor 22% gewijzigd door max op 17-11-2013 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
Pittie schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 14:19:
[...]
Daar kan ik inderdaad eens naar kijken, ik heb de auto nu zo'n 4 maanden en zover ik weet, is deze niet vervangen.
Hier lijkt het probleem niet in te zitten, deze zit op de zelfde manier als in de andere deur, dus ik denk dat die goed zit,
Wel via een ander forum deze tip gekregen:

"vermoed echter dat het niet uit het portier zelf komt maar dat het water uit het holle afsluitprofiel komt. Bij mij zitten de afvoergaatjes in dit profiel een beetje aan de binnenzijde waardoor deze gaatjes zeer waarschijnlijk afgesloten zijn als het portier gesloten is."

Hier ga ik binnenkort even naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
max schreef op zondag 17 november 2013 @ 15:27:
:Y

Als je met je aftermarket radio slechte radio ontvangst hebt in je VW, kun je ermee beginnen om zo'n ding er tussen te vrotten. Aftermarket radios sturen i.t.t. OEM radios namelijk niet de antenne versterker in de voet van de antenne aan. Wordt het daar niet beter van dan heb je waarschijnlijk een slecht massacontact in de voet van je antenne. Bekend probleempje. :)
Ik heb de antenne in de achterruit zitten, das al helemaal niet fantastisch. Maar het is inderdaad zo'n power injector. Wat ik wel gezien heb trouwens is dat maar 1 van de 2 antennes aangesloten is, dat zal vast de ontvangst ook niet ten goede komen. Zag op Conrad een verloopstekkertje staan, denk dat ik die er nog maar eens tussen ga zetten.

Nu moet ik alleen mijn vriendin nog even overtuigen dat de Parrot Smart iets is wat we echt nodig hebben in de auto, dan kan ik dat in 1x oplossen :9

[ Voor 8% gewijzigd door Rupie op 19-11-2013 10:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Laatst online: 28-04 12:55
De laatste tijd slip ik vaak door (nog niet eens een seconde, maar niet heel veilig) als ik wil remmen met mijn Volkswagen Fox (2007). Gisteren het bandenprofiel gemeten en die was gewoon goed, dus vraag mij toch af wat het kan zijn. Gisteren had ik het ook, ik remde niet hard af & het was niet glad... Binnenkort maar eens langs de garage rijden.

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Misschien troep op je remschijven (olie/vet) waardoor je blokken geen grip op de schijven hebben. Heb je niet toevallig ook vet/viezigheid aan de binnenkant op een velg zitten? Dan heb je waarschijnlijk een gescheurde ashoes waar vet uit lekt > glibberglibber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 13:14
RickvN schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:25:
De laatste tijd slip ik vaak door (nog niet eens een seconde, maar niet heel veilig) als ik wil remmen met mijn Volkswagen Fox (2007). Gisteren het bandenprofiel gemeten en die was gewoon goed, dus vraag mij toch af wat het kan zijn. Gisteren had ik het ook, ik remde niet hard af & het was niet glad... Binnenkort maar eens langs de garage rijden.
Dat het profiel nog goed is wil niet zeggen dat de band in goede conditie is, daarvoor moet ook naar de leeftijd van de band gekeken worden. Hiervoor kan je de DOT code van de band bekijken om de leeftijd van de band te bepalen, als je toch bij je band zit is het handig om meteen ook de wangen van de banden te onderzoeken op droogtescheurtjes. In het algemeen kan je er vanuit gaan dat een band ongeveer 6 jaar mee gaat voordat deze op basis van leeftijd vervanging nodig heeft.

Verder moet je in dit jaargetijde ook rekening houden met feit dat wegen door oa bladeren vervuild zijn en negatieve invloed kunnen hebben op de grip van de banden.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickvN
  • Laatst online: 28-04 12:55
max schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:11:
Misschien troep op je remschijven (olie/vet) waardoor je blokken geen grip op de schijven hebben. Heb je niet toevallig ook vet/viezigheid aan de binnenkant op een velg zitten? Dan heb je waarschijnlijk een gescheurde ashoes waar vet uit lekt > glibberglibber.
Dankje, daar zal ik straks nog eventjes kijken!
squaddie schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:35:
[...]

Dat het profiel nog goed is wil niet zeggen dat de band in goede conditie is, daarvoor moet ook naar de leeftijd van de band gekeken worden. Hiervoor kan je de DOT code van de band bekijken om de leeftijd van de band te bepalen, als je toch bij je band zit is het handig om meteen ook de wangen van de banden te onderzoeken op droogtescheurtjes. In het algemeen kan je er vanuit gaan dat een band ongeveer 6 jaar mee gaat voordat deze op basis van leeftijd vervanging nodig heeft.

Verder moet je in dit jaargetijde ook rekening houden met feit dat wegen door oa bladeren vervuild zijn en negatieve invloed kunnen hebben op de grip van de banden.
Klopt, de band is nog van het begin, dus 2007 (45dkm gereden). Daarnaast heb ik al naar de band gekeken, maar zitten er geen droogtescheurtjes in. En inderdaad, bladeren kunnen ook maar na een paar keer let je er op en gisteren lagen er zeker geen bladeren (ook geen rode klinkers, die zijn ook vaak lekker glad).

"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Niet online
Heb je al eens in het potje gekeken?

Nog genoeg remvloeistof?

Als de remblokken gestaag afslijten en de remvloeistof was krap gevuld dat kun je net te weinig druk krijgen op den duur doordat de remzuigers steeds meer naar binnen staan .............

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• squaddie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14-09 13:14
Lijkt me erg onwaarschijnlijk dat deze problemen te wijten zijn aan onvoldoende remvloeistof, want dan krijg je een zompig rempedaal en krijg je bij elke bediening van de rem dat deze niet lekker reageert op de bediening. Dat is iets waar je absoluut niet mee door wil blijven rijden en ik heb niet het idee dat de problemen van RickvN zo ernstig zijn. Ik zet nog steeds in op verouderde banden ondanks dat ze nog geen droogtescheuren vertonen.

There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nokiaan958GB
  • Niet online
We horen het wel.

Wellicht een toelichting op het "doorslippen". Of de banden slippen of dat de rem eerst doorslipt voor hij begint te remmen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pittie
Pittie schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 11:26:

Ik ben er afgelopen donderdag mee naar de dealer gegaan. (want nog garantie op de auto) Men heeft het probleem kunnen reproduceren! Door middel van de hoge druk op de deur. In mijn geval zaten de deuren er niet 100% recht in, waardoor ze dus aan de bovenkant inderdaad niet perfect sloten. Hier kon dan water tussendoor lopen. Dit liep dan de deurrubber in en kwam zo aan de onderkant uit.

Nadat men de deuren recht gehangen heeft, konden ze het probleem niet meer reproduceren. Dus het lijkt opgelost te zien. Uiteraard is het nog even afwachten op een flinke regenbui, maar ik ga ervanuit dat dit het probleem was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou 'de' vr6 heeft het nog geen maand uitgehouden .... Inmiddels total loss verklaard! :') :/

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yMyS9KlQdnuT7nMBssyDL7bd/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/34Ki2s5ELmQHnkvtuEY2zYIc/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/ZGleXn7JmrDazwvFLT1yv7LR/full.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/YglW2367hejdibNUS2A0o8hU/full.jpg

Krijg het bericht net per whatsapp... Beide zijn er goed vanaf gekomen. Iemand met 140 erbovenop geklapt.... Godverdomme zonde man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasperlamers

Jasperlamers

Carpe Diem!

Om te huilen ....
goed dat de passagiers er goed vanaf zijn gekomen.
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:38:
Nou 'de' vr6 heeft het nog geen maand uitgehouden .... Inmiddels total loss verklaard! :') :/

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Krijg het bericht net per whatsapp... Beide zijn er goed vanaf gekomen. Iemand met 140 erbovenop geklapt.... Godverdomme zonde man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Beetje het effect van jonge sjappies en teveel vermogen onder de voet? Wel doodzonde iig. :X

Hoe is het met je dieseltje trouwens Jism?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik weet nog dat ik 'm gezien had op een meeting elke zondag... En dat ie met ruim 220 over de A1 terug naar huis gereden was. Sportief rijden deedt ie wel, alleen was de oorzaak ditmaal te wijten aan een ander. Auto heeft volgens zijn zeggen het best goed uitgehouden. Is iemand met 140 achterop gereden terwijl hij 80 reed. Bestuurder had gebroken sleutelbeen, passagier een hersenschudding. Was dit gebeurd zonder dat ik die stoelen ooit onder handen had laten nemen, was ie seriously screwed. We waren namelijk bang dat bij een *chrash* de stoelen uit de rails zouden breken, vandaar dat we dat een keer goed hebben aangepakt.

Zo zie je maar weer, fucking veiligheid voor alles. Auto is total loss, en krijgt dagwaarde terug. Ik heb al 2 mensen gehad die het nummer van 'm wouden hebben omdat ze een goed blok zochten (En natuurlijk dat VR6 onderdelen altijd handig zijn). Hele achterkant is ook ingevouwen. Had er een kooi ingezeten was de schade denk ik een stuk beperkter dan nu geweest.

Met de diesel gaat het prima. :)
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/W8MMzi1z0jlt4yz5bWY8Gmnb/full.jpg

Daar komen na de winter een slag grotere velgen op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Blijft een mooie kleur op de A3 Jism. Goei bezig! :) Welke maat velgen ga je er op leggen? Ik moet zeggen dat de 18"-ers onder de Passat prima bevallen. Heb over 19" getwijfeld maar nadat ik wat bandenprijzen heb gezien heb ik dat maar gelaten. :P

Omdat 911GT2 na mijn post het Show je auto topic volgespamd heeft met heul veul en veul interessantere ploatjes dan de mijne, hier ook maar even posten. En omdat er dames en heren, wel 2 VW's op de plaat staan! De een wat lelijker dan de ander, maar goed. :P

De Geelf :+ heeft nieuwe H4 bixenon pitten, 3000k dus lekker "oud-geel". Nu zie ik tenminste iets als ik s'nachts rij. Met die theelichtjes die er eerst in zaten werd alleen de bovenkant van mijn voorbumper verlicht :X

Natuurlijk wel goed afgesteld en niet verblindend. Als ik op mijn hurken zit en recht in de koplamp kijk is het nog steeds niet verblindend.

Meteen de familie maar op de gevoelige plaat gezet. Golf staat nu weer in de garage en de Passat er voor. De buren begonnen tussen de gordijnen door boze gezichten te trekken naar het wagenpark dat "best veel plek" in beslag neemt. :+

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Jrzn4yC.jpg

[ Voor 11% gewijzigd door max op 01-12-2013 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Krijg binnenkort een nieuwe poolauto maar was benieuwd wat de opties betekenen. Aangezien de website van VW mij niets brengt plemp ik het maar hier.

VW Bluemotion Comf. line

RCD310, Multimedia-aansluitbox en het exec pakket.

Wat betekent dat voor mijn uitrusting. Kan bijvoorbeeld nergens de comfortline vinden? Al helemaal niet met bluemotion erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

max schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:47:
Blijft een mooie kleur op de A3 Jism. Goei bezig! :) Welke maat velgen ga je er op leggen? Ik moet zeggen dat de 18"-ers onder de Passat prima bevallen. Heb over 19" getwijfeld maar nadat ik wat bandenprijzen heb gezien heb ik dat maar gelaten. :P
Ik heb nog geen idee welke maat, wat ik wel weet is dat ik 'm iets lager wil hebben, en dan ook echt netjes heb staan. Geen golf taferelen meer ofzo.

Ik wil wel inderdaad een velgmaat hebben op waarop banden redelijk goed verkrijgbaar zijn. 16 Inch bijv tov 17 Inch is ook zoiets. 17 is namelijk meer common dan 16 inch of 18 inch.

Zie het wel na de winter. Voorlopig kan ik hier nog even mee door.

Afbeeldingslocatie: https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/52567_370710553074904_68614181_o.jpg

Die kleur is echt netjes :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Dat ding schreeuwt om een stel 18" Fat Fives en een verlaging van 40mm:

Afbeeldingslocatie: http://www2.picturepush.com/photo/a/8176285/img/Anonymous/DSC04332.jpg

:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

max schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:25:
Dat ding schreeuwt om een stel 18" Fat Fives en een verlaging van 40mm:

[afbeelding]

en een US voorbumper?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Sidemarkers, een dremel en wat inzet is goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

max schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:28:
Sidemarkers, een dremel en wat inzet is goedkoper.
maar waarom zou je zoiets doen? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Waarom verven sommige mensen hun haar of huis blauw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

max schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:30:
Waarom verven sommige mensen hun haar of huis blauw?

Ja maar zorg voor een nuttig geheel wat allemaal werkt. Dit is een beetje net alsof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Die sidemarkers worden afgetapt van het stadslicht, die werken dus weldegelijk.

Teh fuck, ik postte die pic alleen maar om die velgen te adverteren. Zit ik hier een beetje de smaak van iemand anders te verdedigen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

max schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:34:
Die sidemarkers worden afgetapt van het stadslicht, die werken dus weldegelijk.

Teh fuck, ik postte die pic alleen maar om die velgen te adverteren. Zit ik hier een beetje de smaak van iemand anders te verdedigen. :D
Goedzo je loopt precies in mijn val O+ :+ :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Touchdomex schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:29:
[...]

maar waarom zou je zoiets doen? :'(
Afbeeldingslocatie: http://www.joopiesplace.nl/wp-content/uploads/2013/11/2013-05-30-22.21.11-Small.jpg
Juist ja 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FastFred
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:25
Dat ziet er nog niet uit, het is geen vrachtwagen dat je die nodig hebt aan de zijkant :P

Oh, en moet jij niet in een ander topic wezen met die foto? ;)

[ Voor 27% gewijzigd door FastFred op 03-12-2013 23:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Staat bij Volvo's ook altijd zo mega suf die oranje lampjes aan de zijkant..

Maar wat is er mis met die originele Ambition velgen onder de A3? Zijn toch mooie velgen en ook al 17"? Ding heeft vooral een subtiele verlaging nodig.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:57
Touchdomex schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:58:
Krijg binnenkort een nieuwe poolauto maar was benieuwd wat de opties betekenen. Aangezien de website van VW mij niets brengt plemp ik het maar hier.

VW Bluemotion Comf. line

RCD310, Multimedia-aansluitbox en het exec pakket.

Wat betekent dat voor mijn uitrusting. Kan bijvoorbeeld nergens de comfortline vinden? Al helemaal niet met bluemotion erbij.
De website van VW is mijn inziens juist een van de duidelijkere websites.

Anyway op de VW website -> Druk op Modellen-> Kies het model Golf -> Druk op uitrustingen -> Ga naar comfortline -> Druk op stel auto samen -> Kies je motor / opties en bij het eindoverzicht zie je alles staan.

[ Voor 5% gewijzigd door RVE_NL op 04-12-2013 09:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

RVE_NL schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:57:
[...]

De website van VW is mijn inziens juist een van de duidelijkere websites.

Anyway op de VW website -> Druk op Modellen-> Kies het model Golf -> Druk op uitrustingen -> Ga naar comfortline -> Druk op stel auto samen -> Kies je motor / opties en bij het eindoverzicht zie je alles staan.
Het is geen golf het is een Polo. Daar zie ik geen comfortline staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Bij de introductie was er wel specifiek een Comfortline op een Polo BM. Blijkbaar hebben ze dat onderscheid weggehaald bij de huidge modellen.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Gunner schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:13:
Bij de introductie was er wel specifiek een Comfortline op een Polo BM. Blijkbaar hebben ze dat onderscheid weggehaald bij de huidge modellen.
Maar waar is nu dan de comfortline gelijk aan? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJ Le Funk
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online

JJ Le Funk

:twk

FastFred schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:04:
Dat ziet er nog niet uit, het is geen vrachtwagen dat je die nodig hebt aan de zijkant :P
kan t zijn dat in landen als de VS van die extra zijlichtjes achter verplicht is?

d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Touchdomex schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:14:
[...]

Maar waar is nu dan de comfortline gelijk aan? :+
Je kan het niet vergelijken met een ander model.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Touchdomex schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:11:
[...]

Het is geen golf het is een Polo. Daar zie ik geen comfortline staan
Ga naar autoweek.nl en zoek je auto op bij de specificaties. Vink er een paar bij die meer en minder opties hebben en je ziet het verschil.
Als het om een 1.2 TDI bluemotion gaat:
http://www.autoweek.nl/ca...55181&id3=73158&id4=68012

Maar dan nog weet je niet welke extra opties gemonteerd zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Maasluip schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:39:
[...]

Ga naar autoweek.nl en zoek je auto op bij de specificaties. Vink er een paar bij die meer en minder opties hebben en je ziet het verschil.
Als het om een 1.2 TDI bluemotion gaat:
http://www.autoweek.nl/ca...55181&id3=73158&id4=68012

Maar dan nog weet je niet welke extra opties gemonteerd zijn.
In dat geval braaf afwachten tot half januari. In ieder geval bedankt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

FastFred schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:04:

Oh, en moet jij niet in een ander topic wezen met die foto? ;)
Ach beetje posen mag overal he. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Ik zat gisteren de film Sint te kijken. Grappig detail; de politie rijdt de hele tijd in een Golf V tijdens de achtervolging, maar zodra het paard op de auto valt/ligt is 't een Golf 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

tiguan schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:00:
Ik zat gisteren de film Sint te kijken. Grappig detail; de politie rijdt de hele tijd in een Golf V tijdens de achtervolging, maar zodra het paard op de auto valt/ligt is 't een Golf 4.
Leuker is het wrak zelf is uiteindelijk een Golf 3

Pagina: 1 ... 48 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Gunner wil graag de topicstart overdragen aan iemand anders. Indien je geïnteresseerd bent in deze eervolle taak, stuur hem even een DM.

http://tweakers.net/gallery/895~~~[/html]