Bij de 1.4TSI 122pk wordt 98 ook aangeraden, maar 95 werkt prima opzich. Ik heb er 4 jaar zonder problemen mee rond gereden.
[ Voor 30% gewijzigd door tiguan op 30-10-2013 16:27 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 30% gewijzigd door tiguan op 30-10-2013 16:27 ]
Het leven is te kort om geduld te hebben!
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
Het is en blijft een golf.Napo schreef op zaterdag 02 november 2013 @ 09:19:
Vanwaar dat je opeens je VR6 weg hebt gedaan Jism?
[ Voor 5% gewijzigd door martijn_tje op 02-11-2013 19:50 ]
Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320
Shit man. Sta je nu al met pech met de motorkap open langs de wegVerwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:07:
Doei VW.
Hoi Audi.
[afbeelding]
2006 2.0TDI DSG met alles erop en eraan.
fixedVerwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:07:
Doei VW.
Hoi Audi.
[afbeelding]
Feitelijk wel en eerlijk gezegd vind ik de A3 slechter afgewerkt qua interieur.
Maar geen mistlampen?Verwijderd schreef op vrijdag 01 november 2013 @ 22:07:
Doei VW.
Hoi Audi.
[afbeelding]
Dat zijn toch niet die 2 liter blokken? Alleen de wat kleinere?Joopieboy schreef op zondag 03 november 2013 @ 14:10:
[...]
Maar geen mistlampen?Wel een nette bak, en kleurtje kan die hebben.
Snel de S-Line kit eronder en wat verlagen maar dat zal wel goedkomen, niet?
Maar toch geen 6 GTI waar je het overhad?
Hopelijk blijft dit blok wel heel trouwens, als je de problemen leest met deze diesels. Of heeft deze zijn recal en fixes al gehad?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
[ Voor 14% gewijzigd door Joopieboy op 03-11-2013 14:26 ]
Sony A6600 + Sigma 16 f/1.4, Tamron 17-70 f/2.8, Sigma 30 f/1.4, Sigma 56 f/1.4, Tamron 70-180 f/2.8 en Meike Mk320
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2013 03:20 ]
Ik zag de foto's bij het artikel, en dacht even "heeft het nou gesneeuwd in LeeuwardenArmageddon_2k schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:10:
Hierbij de VW polo van mijn vriendinnetje.
Zaterdag op zondag nacht volledig uitgebrand. Waarschijnlijk ergens sluiting.
[afbeelding]
En hier het bijbehorend artikeltje.
http://www.112fryslan.nl/Home?&newsid=9463
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Armageddon_2k schreef op maandag 04 november 2013 @ 15:10:
Hierbij de VW polo van mijn vriendinnetje.
Zaterdag op zondag nacht volledig uitgebrand. Waarschijnlijk ergens sluiting.
[afbeelding]
En hier het bijbehorend artikeltje.
http://www.112fryslan.nl/Home?&newsid=9463
. MacBook Pro 13" iPad (2017) iPhone XS AirPods
Yup alleen WA. Super zonder natuurlijk, was een scahttig autootje. En had nog wel een flinke tijd mee gekund.martijn_tje schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:33:
Best jammer dat WA verzekering alleen de schade aan de ondere auto's gaat uitkeren. (ik neem tenminste aan dat ie WA of WA+ verzekerd was)
Ik heb de velgen wel meegenomen vanaf de sloper. De brand was voornamelijk binnen.The Eagle schreef op maandag 04 november 2013 @ 23:22:
[...]
Wel zonde van die kar though. Enige wat het overleefd heeft lijken de velgen te zijn, al zou ik die na een brand ook niet echt meer vertrouwen
[ Voor 43% gewijzigd door Armageddon_2k op 06-11-2013 08:41 ]
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
[ Voor 30% gewijzigd door Viper® op 12-11-2013 13:33 ]
[ Voor 96% gewijzigd door Viper® op 12-11-2013 13:33 ]
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ziedaar de reden dat ik mijn auto's all-risk heb verzekerd. Ik heb makkelijk praten omdat ik in de hoogste kortingscategorie zit, en daardoor is het verschil in bedrag zo klein dat ik het risico absoluut niet wil nemen.martijn_tje schreef op maandag 04 november 2013 @ 19:33:
Best jammer dat WA verzekering alleen de schade aan de ondere auto's gaat uitkeren. (ik neem tenminste aan dat ie WA of WA+ verzekerd was)
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
Lees hier:Knamix schreef op maandag 11 november 2013 @ 23:09:
Gisteren een tweedehands kilometerteller gehaald voor me golf 4 (ABS lampje is doorgebrand en wijzer van de toerenteller is ook weg bij de vorige eigenaar)
en wat blijkt, er zit een chip in waardoor mijn auto dus een startonderbreking heeft omdat de kilometerteller niet met de auto klop (weet niet hoe ik het duidelijk meot zeggen) Dus met de nieuwe teller kan hij niet starten
Iemand die weet welke garage dit doet? (wel graag in de buurt van Dordrecht/Rotterdam)
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
Signatures zijn voor boomers.
[ Voor 10% gewijzigd door tiguan op 14-11-2013 11:53 ]
Als jij kickdown doet met een automaat sta je echt met spinnende wielen bij het stoplicht hoor....tiguan schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:53:
Bij een automaat kan je toch ook volgas optrekken? Of begrijp ik 't niet goed.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Ja tenzij je hem in sport stand zet, dan maakt ie een stuk meer toeren voor ie schakelttiguan schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:57:
Nou je 't zegt, de 1.4TSI kan dat idd ook voor elkaar krijgen. Ik wachtte altijd tot ie in z'n 2de versnelling ging, maar dat doet ie bij benzine iig al heel snel.
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Maar dan houdt die het niet meer bij lage toeren.tiguan schreef op donderdag 14 november 2013 @ 11:53:
Bij een automaat kan je toch ook volgas en bij lage toeren optrekken? Of begrijp ik 't niet goed.
Zo te lezen zijn ze dan weer aardig bezig. De Airbag van m'n UP gebeurde in Leerdam.Viper® schreef op dinsdag 12 november 2013 @ 13:26:
Lees net op facebook dat deze gisterennacht in Tiel gestolen is
[afbeelding]
Grappig trouwens, rdw.nl geeft aan als type Stationwagen
1293 kg ledig gewicht en 155 kw vermogen klopt dan wel weer met een Golf GTI uit 2009.
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Sorry, geen idee hoe het filmpje om te draaienTouchdomex schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 11:33:
[video]
![]()
![]()
![]()
![]()
Is het niet gewoon dat het water blijft staan ergens in de rubbers? Ik heb het probleem ook bij de achterklep van mijn 6R. Lijkt erbij te horen.
Geen idee, ik ben absoluut niet een VW-deskundigePittie schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 11:57:
[...]
Sorry, geen idee hoe het filmpje om te draaien
Okej, dat zou kunnen, maar dat hoort toch niet?
Deurrubber toevallig laatst laten vervangen? Ik (mijn moeder) had het exact zelfde probleem. De affabriek deurrubber had losgelaten van de onderkant van de deur. Dus wij naar de garage, deurrubber vervangen, en dat was het dan dacht je. Niet veel later inderdaad water uit de deur wanneer je de deur open deed. Zoeken en zoeken. Niets. Wat bleek uiteindelijk: de deurrubber was omgekeerd/verkeerd gemonteerd, dus in plaats dat deze water afstroomde, hield deze water vast, en dat zag je wanneer je de deur open deed.Pittie schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 11:26:
In mijn polo 9n3 heb ik het momenteel het probleem, dat er water in de deur / deurstijl blijft staan. Het vreemde is, dat het niet altijd gebeurd, maar het lijkt erop dat het bij een bepaalde slag regen gebeurt.
Inmiddels zijn bij de dealer alle afvoerkanaaltjes etc doorgespoten. Echter het probleem blijft aanhouden.
Ik heb het op video kunnen vastleggen.
http://youtu.be/8N8CyBi1FKY
Heeft iemand misschien een idee wat dit zou kunnen zijn?
www.youtube.com/DerOllie
Daar kan ik inderdaad eens naar kijken, ik heb de auto nu zo'n 4 maanden en zover ik weet, is deze niet vervangen.DerOllie schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 13:24:
[...]
Deurrubber toevallig laatst laten vervangen? Ik (mijn moeder) had het exact zelfde probleem. De affabriek deurrubber had losgelaten van de onderkant van de deur. Dus wij naar de garage, deurrubber vervangen, en dat was het dan dacht je. Niet veel later inderdaad water uit de deur wanneer je de deur open deed. Zoeken en zoeken. Niets. Wat bleek uiteindelijk: de deurrubber was omgekeerd/verkeerd gemonteerd, dus in plaats dat deze water afstroomde, hield deze water vast, en dat zag je wanneer je de deur open deed.
Dus kijk daar eens naar...
Je telefoon bij draaien, in "landscape" mode dus
[ Voor 22% gewijzigd door max op 17-11-2013 15:41 ]
Hier lijkt het probleem niet in te zitten, deze zit op de zelfde manier als in de andere deur, dus ik denk dat die goed zit,Pittie schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 14:19:
[...]
Daar kan ik inderdaad eens naar kijken, ik heb de auto nu zo'n 4 maanden en zover ik weet, is deze niet vervangen.
Ik heb de antenne in de achterruit zitten, das al helemaal niet fantastisch. Maar het is inderdaad zo'n power injector. Wat ik wel gezien heb trouwens is dat maar 1 van de 2 antennes aangesloten is, dat zal vast de ontvangst ook niet ten goede komen. Zag op Conrad een verloopstekkertje staan, denk dat ik die er nog maar eens tussen ga zetten.max schreef op zondag 17 november 2013 @ 15:27:
Als je met je aftermarket radio slechte radio ontvangst hebt in je VW, kun je ermee beginnen om zo'n ding er tussen te vrotten. Aftermarket radios sturen i.t.t. OEM radios namelijk niet de antenne versterker in de voet van de antenne aan. Wordt het daar niet beter van dan heb je waarschijnlijk een slecht massacontact in de voet van je antenne. Bekend probleempje.
[ Voor 8% gewijzigd door Rupie op 19-11-2013 10:04 ]
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
Dat het profiel nog goed is wil niet zeggen dat de band in goede conditie is, daarvoor moet ook naar de leeftijd van de band gekeken worden. Hiervoor kan je de DOT code van de band bekijken om de leeftijd van de band te bepalen, als je toch bij je band zit is het handig om meteen ook de wangen van de banden te onderzoeken op droogtescheurtjes. In het algemeen kan je er vanuit gaan dat een band ongeveer 6 jaar mee gaat voordat deze op basis van leeftijd vervanging nodig heeft.RickvN schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:25:
De laatste tijd slip ik vaak door (nog niet eens een seconde, maar niet heel veilig) als ik wil remmen met mijn Volkswagen Fox (2007). Gisteren het bandenprofiel gemeten en die was gewoon goed, dus vraag mij toch af wat het kan zijn. Gisteren had ik het ook, ik remde niet hard af & het was niet glad... Binnenkort maar eens langs de garage rijden.
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Dankje, daar zal ik straks nog eventjes kijken!max schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:11:
Misschien troep op je remschijven (olie/vet) waardoor je blokken geen grip op de schijven hebben. Heb je niet toevallig ook vet/viezigheid aan de binnenkant op een velg zitten? Dan heb je waarschijnlijk een gescheurde ashoes waar vet uit lekt > glibberglibber.
Klopt, de band is nog van het begin, dus 2007 (45dkm gereden). Daarnaast heb ik al naar de band gekeken, maar zitten er geen droogtescheurtjes in. En inderdaad, bladeren kunnen ook maar na een paar keer let je er op en gisteren lagen er zeker geen bladeren (ook geen rode klinkers, die zijn ook vaak lekker glad).squaddie schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:35:
[...]
Dat het profiel nog goed is wil niet zeggen dat de band in goede conditie is, daarvoor moet ook naar de leeftijd van de band gekeken worden. Hiervoor kan je de DOT code van de band bekijken om de leeftijd van de band te bepalen, als je toch bij je band zit is het handig om meteen ook de wangen van de banden te onderzoeken op droogtescheurtjes. In het algemeen kan je er vanuit gaan dat een band ongeveer 6 jaar mee gaat voordat deze op basis van leeftijd vervanging nodig heeft.
Verder moet je in dit jaargetijde ook rekening houden met feit dat wegen door oa bladeren vervuild zijn en negatieve invloed kunnen hebben op de grip van de banden.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity, an optimist sees the opportunity in every difficulty" - Winston Churchill
There are never enough hours in a day, but always too many days before saturday.
Ik ben er afgelopen donderdag mee naar de dealer gegaan. (want nog garantie op de auto) Men heeft het probleem kunnen reproduceren! Door middel van de hoge druk op de deur. In mijn geval zaten de deuren er niet 100% recht in, waardoor ze dus aan de bovenkant inderdaad niet perfect sloten. Hier kon dan water tussendoor lopen. Dit liep dan de deurrubber in en kwam zo aan de onderkant uit.Pittie schreef op zaterdag 16 november 2013 @ 11:26:
In mijn polo 9n3 heb ik het momenteel het probleem, dat er water in de deur / deurstijl blijft staan. Het vreemde is, dat het niet altijd gebeurd, maar het lijkt erop dat het bij een bepaalde slag regen gebeurt.
Inmiddels zijn bij de dealer alle afvoerkanaaltjes etc doorgespoten. Echter het probleem blijft aanhouden.
Ik heb het op video kunnen vastleggen.
http://youtu.be/8N8CyBi1FKY
Heeft iemand misschien een idee wat dit zou kunnen zijn?
Verwijderd
Verwijderd schreef op zaterdag 30 november 2013 @ 13:38:
Nou 'de' vr6 heeft het nog geen maand uitgehouden .... Inmiddels total loss verklaard!![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Krijg het bericht net per whatsapp... Beide zijn er goed vanaf gekomen. Iemand met 140 erbovenop geklapt.... Godverdomme zonde man.
Verwijderd
[ Voor 11% gewijzigd door max op 01-12-2013 17:49 ]
Verwijderd
Ik heb nog geen idee welke maat, wat ik wel weet is dat ik 'm iets lager wil hebben, en dan ook echt netjes heb staan. Geen golf taferelen meer ofzo.max schreef op zondag 01 december 2013 @ 17:47:
Blijft een mooie kleur op de A3 Jism. Goei bezig!Welke maat velgen ga je er op leggen? Ik moet zeggen dat de 18"-ers onder de Passat prima bevallen. Heb over 19" getwijfeld maar nadat ik wat bandenprijzen heb gezien heb ik dat maar gelaten.
en een US voorbumper?max schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:25:
Dat ding schreeuwt om een stel 18" Fat Fives en een verlaging van 40mm:
[afbeelding]
maar waarom zou je zoiets doen?max schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:28:
Sidemarkers, een dremel en wat inzet is goedkoper.
Ja maar zorg voor een nuttig geheel wat allemaal werkt. Dit is een beetje net alsof.max schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:30:
Waarom verven sommige mensen hun haar of huis blauw?
Goedzo je loopt precies in mijn valmax schreef op maandag 02 december 2013 @ 20:34:
Die sidemarkers worden afgetapt van het stadslicht, die werken dus weldegelijk.
Teh fuck, ik postte die pic alleen maar om die velgen te adverteren. Zit ik hier een beetje de smaak van iemand anders te verdedigen.
[ Voor 27% gewijzigd door FastFred op 03-12-2013 23:13 ]
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
De website van VW is mijn inziens juist een van de duidelijkere websites.Touchdomex schreef op maandag 02 december 2013 @ 19:58:
Krijg binnenkort een nieuwe poolauto maar was benieuwd wat de opties betekenen. Aangezien de website van VW mij niets brengt plemp ik het maar hier.
VW Bluemotion Comf. line
RCD310, Multimedia-aansluitbox en het exec pakket.
Wat betekent dat voor mijn uitrusting. Kan bijvoorbeeld nergens de comfortline vinden? Al helemaal niet met bluemotion erbij.
[ Voor 5% gewijzigd door RVE_NL op 04-12-2013 09:59 ]
Het is geen golf het is een Polo. Daar zie ik geen comfortline staanRVE_NL schreef op woensdag 04 december 2013 @ 09:57:
[...]
De website van VW is mijn inziens juist een van de duidelijkere websites.
Anyway op de VW website -> Druk op Modellen-> Kies het model Golf -> Druk op uitrustingen -> Ga naar comfortline -> Druk op stel auto samen -> Kies je motor / opties en bij het eindoverzicht zie je alles staan.
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Maar waar is nu dan de comfortline gelijk aan?Gunner schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:13:
Bij de introductie was er wel specifiek een Comfortline op een Polo BM. Blijkbaar hebben ze dat onderscheid weggehaald bij de huidge modellen.
kan t zijn dat in landen als de VS van die extra zijlichtjes achter verplicht is?FastFred schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:04:
Dat ziet er nog niet uit, het is geen vrachtwagen dat je die nodig hebt aan de zijkant
d:)b
Je kan het niet vergelijken met een ander model.Touchdomex schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:14:
[...]
Maar waar is nu dan de comfortline gelijk aan?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Ga naar autoweek.nl en zoek je auto op bij de specificaties. Vink er een paar bij die meer en minder opties hebben en je ziet het verschil.Touchdomex schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:11:
[...]
Het is geen golf het is een Polo. Daar zie ik geen comfortline staan
In dat geval braaf afwachten tot half januari. In ieder geval bedanktMaasluip schreef op woensdag 04 december 2013 @ 10:39:
[...]
Ga naar autoweek.nl en zoek je auto op bij de specificaties. Vink er een paar bij die meer en minder opties hebben en je ziet het verschil.
Als het om een 1.2 TDI bluemotion gaat:
http://www.autoweek.nl/ca...55181&id3=73158&id4=68012
Maar dan nog weet je niet welke extra opties gemonteerd zijn.
Ach beetje posen mag overal he.FastFred schreef op dinsdag 03 december 2013 @ 23:04:
Dat ziet er nog niet uit, het is geen vrachtwagen dat je die nodig hebt aan de zijkant
Oh, en moet jij niet in een ander topic wezen met die foto?
Leuker is het wrak zelf is uiteindelijk een Golf 3tiguan schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 13:00:
Ik zat gisteren de film Sint te kijken. Grappig detail; de politie rijdt de hele tijd in een Golf V tijdens de achtervolging, maar zodra het paard op de auto valt/ligt is 't een Golf 4.
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq