Het Grote Volkswagen-topic deel 2 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 34 ... 62 Laatste
Acties:
  • 408.500 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Nog een koeling verhaaltje:
http://www.geneberg.com/article.php?ArticleID=238

Het is dus mogelijk als je de thermostaat omzeilt je andere problemen krijgt. Moeilijk te zeggen of dat dan voor je warmloper heeft gezorgd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Zo'n stick lijkt me nog wel een aardige optie ja, al heb ik ook een temperatuurmeter. Maar wat "warm" en wat "te warm" is is niet echt te bepalen daarmee. Ik heb net een stukkie gereden na het bijstellen (ietsjes verder dicht), kwam sneller op temperatuur dan met de kapotte thermostaat (dan koelt ie maximaal, terwijl motor de koud is). Alleen nog even kijken hoe hij zich houd op de snelweg, denk dat ie nu aardig is afgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online

Galois

1811 - 1832

Ik heb een Golf V variant (2009). Een hele mooie luxe uitvoering met alle pakketen erop en eraan...

Maar helaas is het een trendline en ontbreekt dus een 12V aansluiting in de kofferbak :(

Nu begreep ik dat Volkswagen de kabels er gewoon voor heeft liggen, met stekkers en al (links achterin?). Dat het dus een fluitje van een cent is, om zelf die 12V aansluiting aan te leggen.

Wat zijn de kosten om dit te laten doen, weet iemand dat?

Of is het echt zo eenvoudig dat ik het makkelijk zelf kan? (is er dan een handleiding, met foto's, ergens te vinden? Kon ik helaas niet vinden).

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik ga komende maanden toch eens azen op een Golf 6 GTI.
Nadat ik na alle VW problemen de afgelopen jaren eigenlijk voor het eerst weg wilde, heb ik de markt nog eens goed bekeken, en het valt me op dat ik iedere keer weer terug kom bij VAG voor de lijnen. We geven het dus nog eens een kans.

Maar. De hamvraag. Iemand die een lijstje met bekende problemen voor de GTI met DSG kan ophoesten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Nu mijn bandjes aan vervanging toe beginnen te raken, ben ik hier en daar op zoek naar een leuk setje 18" of 19" velgen. Waar ik echter nog niet achter ben is of mijn auto nu verlaagd is of niet. Op de sticker in de kofferbak en uitdraai van de wagengegevens die ik via de dealer heb gekregen, staat dat er een 1BA oftewel "Federung und Stoßdämpfer Standard 1" pakket op zit. Ik geloof alleen niet dat ik met een niet verlaagde Passat bij bijna elke ondergrondse parkeergarage bij het uitrijden de bodem raak. Bij veel drempels, en dan echt geen achterlijk korte of hoge, raak ik ook met de bodem de grond.

Wellicht is er hier iemand de a.d.h.v. een praatje en plaatje me enigszins duidelijkheid kan geven, de dealer kwam niet verder dan "Tja, in de papieren staat 1BA."

Ik heb zelf de velgen al er vanaf gehad, en gekeken of er toevallig veren of dempers met "leuke kleurtjes" onder zitten ;) , maar dat is niet het geval. Ik vermoed zelf dat er de standaard dempers met verlagingsveren onder zitten, maar zeker weten doe ik het niet. De afstand vanaf het wegdek naar het midden van de naaf is 29,7cm. De afstand vanaf het wegdek naar de wielkastrand (op de vooras) is 65,4cm.

Specs: Passat 3BG 4Motion 2.8 V6 Variant Highline, met 225/45/17 velgen en bandjes.

Plaatje:
Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/2r257x0.jpg

Als er iemand is die me hierover wat duidelijkheid kan geven zou dat super zijn! 8-)

Bald by design, beard by choice.

Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-12-2020

Joopieboy

No smoke, no poke

Dit lijkt alsof die ~3cm verlaagd is. :) En kijk is naar een leuk setje BBS (imi's), 18 inch zou ik nemen qua comfort, voorbeeld met 19 inch:
Afbeeldingslocatie: http://i32.tinypic.com/5p0d8y.jpg

Het leven is te kort om geduld te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:58

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

max schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 11:13:

Wellicht is er hier iemand de a.d.h.v. een praatje en plaatje me enigszins duidelijkheid kan geven, de dealer kwam niet verder dan "Tja, in de papieren staat 1BA."
Tijd om een andere dealer te zoeken. Meestal zijn er wel fabrieksspecs hoe ver de bodemplaat van de grond verwijderd is. En dan is het gewoon even een meetlint pakken.

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Joopieboy schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:24:
Dit lijkt alsof die ~3cm verlaagd is. :) En kijk is naar een leuk setje BBS (imi's), 18 inch zou ik nemen qua comfort, voorbeeld met 19 inch:
[afbeelding]
Hmmm die komt me bekend voor, is volgens mij die van Antonio op het vwpassat forum. ;) Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik inderdaad neig naar 18". Lijkt me meer dan voldoende, verlaging is daarvoor waarschijnlijk ook meer dan genoeg. Als hij inderdaad 2-3cm verlaagd is.

Ben aan het kijken naar BBS Audi Speedline, BBS CH, Dotz Mugello en ASA AR1 velgen. De Speedlines en BBS CH vind ik erg mooi, maar een leuk velgbed is ook niet verkeerd. Dotz Mugello en ASA AR1 is zeg maar een beetje de +velgbed variant van de Speedlines en BBS CH's.

:P
Maasluip schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 15:58:
[...]

Tijd om een andere dealer te zoeken. Meestal zijn er wel fabrieksspecs hoe ver de bodemplaat van de grond verwijderd is. En dan is het gewoon even een meetlint pakken.
Tja, dat kan ik zelf natuurlijk ook nog wel uitvogelen, maar ik stond een beetje te kijken van de mate waarin men interesse toonde in een mogelijk nieuwe klant (wat betreft onderdelen bestellen dan). Auto is niet door hen geleverd en zal er ook nooit in onderhoud gaan. Maar als ik echt wat specifieke onderdelen, snel moet hebben dan is even door ETKA bladeren en met het lijstje naar de dealer natuurlijk nooit verkeerd. Dat hebben ze zichzelf nu inderdaad door de neus geboord.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

max schreef op donderdag 12 juli 2012 @ 16:07:
[...]

Hmmm die komt me bekend voor, is volgens mij die van Antonio op het vwpassat forum. ;) Hoe meer ik er over nadenk, hoe meer ik inderdaad neig naar 18". Lijkt me meer dan voldoende, verlaging is daarvoor waarschijnlijk ook meer dan genoeg. Als hij inderdaad 2-3cm verlaagd is.

Ben aan het kijken naar BBS Audi Speedline, BBS CH, Dotz Mugello en ASA AR1 velgen. De Speedlines en BBS CH vind ik erg mooi, maar een leuk velgbed is ook niet verkeerd. Dotz Mugello en ASA AR1 is zeg maar een beetje de +velgbed variant van de Speedlines en BBS CH's.

:P
Kan kloppen ja. :+ En ik zou die ASA's en die Dotz niet doen persoonlijk, beetje velgbed is mooi maar moet té worden. En idd 18 inch is zat en beetje comfortabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ik heb 2 collega's die een RNS-315 in hun nieuwe auto (september 2011) hebben (de RNS510 is om bekende redenen een no-go). Bij beide kent de Navi bijvoorbeeld de in 2009/2010 afgeronde A2 niet, noch bij Den Bosch, noch bij Eindhoven.

Nu blijkt hun systeem op een oudere versie van de software te draaien. De nieuwe versie, kwam exact 1 dag na aflevering auto's uit. De Volkswagen dealer wil graag helpen, als er 2x €199,- betaalt gaat worden. Je mag toch wel verwachten dat dat gewoon geregeld wordt :?

Heeft 1 van jullie een recente RNS-315 waarop de A2 wel goed staat? Anders hebben we nog niets aan een update.

EDIT: De kaarten blijken uit 2008 te komen 8)7

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 13-07-2012 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Aha bekende kaarten dus, heeft onze Touran ook en die raakt daar aardig de kluts kwijt. :+

Als het goed is heb ik nog ergens de 2011 versie staan, bij de nieuwsgroepen is die ook wel te vinden. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 08:29

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Afbeeldingslocatie: http://zooi.oostindie.com/images/776IMG_20120713_084706_tn.jpg Afbeeldingslocatie: http://zooi.oostindie.com/images/129IMG_20120713_084715_tn.jpg Afbeeldingslocatie: http://zooi.oostindie.com/images/380IMG_20120713_084728_tn.jpg

Motor en bak zijn er volledig uit. Vandaag word er het nodige aan de ophanging geslepen en gelast. Hoop zo snel mogelijk weer te kunnen rijden :(

Tijd voor een nieuwe sig..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Zo dat ziet er ingrijpend uit. Kan zijn dat ik het gemist heb, maar wat is er aan de hand? Wielkasten/ophangpunten doorgeroest of iets dergelijks?

Wel mooie kleurstelling! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:12
Heb een week in een Polo 1.2 mogen rijden (ivm reparatie aan me eigen auto) en ik heb bij deze besloten dat ik toch echt geen Polo wil hebben na deze auto (een Golf VI) dus het hele 14% verhaal zal ik dan moeten laten schieten.

Nu zat ik net even te kijken bij directlease.nl wat een leuke Golf VI diesel met DSG bak zou moeten kosten, maar nu zijn ze niet meer leverbaar. Weet iemand toevallig het fijne daarvan, want er staat verder helemaal niet bij wat de reden is. Ik kan ook niet iets vinden op internet hier over. Vind het maar een raar verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:51

Wok

Dakloos...

De Golf Variant (de stationwagon) is niet meer leverbaar als diesel i.c.m. met DSG ;) De hatchback dus nog wel :)

Het gamma zal nu ook wel rap uitgedund gaan worden, omdat in september de Golf VII zijn opwachting zal maken (introductie op het Salon van Parijs; leverbaar vanaf de jaarwisseling).

Who is General Failure and why is he reading my hard drive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Nee het staat specifiek bij de hatchbak, er staan ook geen prijzen meer.

Oh als er een Golf VII al zo snel komt, dat is nog beter :)

[ Voor 30% gewijzigd door tiguan op 13-07-2012 19:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

^^ LOL, dan hebben ze echt _net_ de site aangepast :P Zonet stond er nog 'Golf Variant diesel met DSG niet meer leverbaar'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Joopieboy schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 11:42:
Aha bekende kaarten dus, heeft onze Touran ook en die raakt daar aardig de kluts kwijt. :+

Als het goed is heb ik nog ergens de 2011 versie staan, bij de nieuwsgroepen is die ook wel te vinden. ;)
Er zit een verschil tussen de RNS310 en 315 he. De 315 heeft de kaarten op een harde schijf staan. Deze had ik ook veel liever gehad dan de RNS310 die ik nu heb. De 315 is echt veel en veel sneller met routes berekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

max schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 13:39:
Zo dat ziet er ingrijpend uit. Kan zijn dat ik het gemist heb, maar wat is er aan de hand? Wielkasten/ophangpunten doorgeroest of iets dergelijks?

Wel mooie kleurstelling! :)
Vastgelopen zuiger waardoor deze finaal afscheurde. Vervolgens besloten al het achterstallig onderhoud grondig aan te pakken :)

Het ' leuke' is wel dat een collega laatst het blok van zijn GTI verrot gereden heeft (schijnt een bekend probleem te zijn wegens ontwerpfout). Hij was voor dat geintje 10.000 kwijt.
Voor de kever ben 2400 kwijt voor: ander blok er in, revisie van de bak,stuurkogels links & rechts vervangen, lassen voorbalk, remleidingen vervangen, remmen servicen, schokdempers vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

J0YR1D3R schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 20:49:
[...]

Er zit een verschil tussen de RNS310 en 315 he. De 315 heeft de kaarten op een harde schijf staan. Deze had ik ook veel liever gehad dan de RNS310 die ik nu heb. De 315 is echt veel en veel sneller met routes berekenen.
Volgens mij ben ik het spoor bijster haha. Heb jij nu de 310 of de 315? Ik heb het iig over de 310, die hebben we zelf ook in de Touran. En idd die is soms wel wat traag ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Joopieboy schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 23:26:
[...]

Volgens mij ben ik het spoor bijster haha. Heb jij nu de 310 of de 315? Ik heb het iig over de 310, die hebben we zelf ook in de Touran. En idd die is soms wel wat traag ja.
Ik heb een Golf dus een RNS-310. De RNS-315 was niet af-fabriek leverbaar, bij bijvoorbeeld de Polo zit hij er wel in. Volgens mij heeft VW nog een grote voorraad 310's liggen die op moeten.

Over voorraad gesproken: 18 juni nieuwe software gekregen voor de 1.2 TSi in combinatie met een kleine beurt. Hij rijdt eigenlijk wel een stukje fijner, nog soepeler. Vooraf had ik al aangegeven dat de bekende TSi ratel in het blok zat bij deze beurt. De ketting die dit veroorzaakt stond op backorder, kan natuurlijk altijd gebeuren. Inmiddels zijn we 3,5 week verder en ben ik van de week maar eens langs de dealer gereden. Dag erna kreeg ik een belletje, 3 augustus verwachten ze hem binnen. Volgens mij is er een behoorlijke vraag naar deze ketting :X Reden dat ik langsgegaan ben is dat de ratel me nu wel steeds meer zorgen begint te baren, hij is er langer, vaker en gaat ook minder snel en makkelijk weg. Ben benieuwd hoe hij zich houdt de komende tijd.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Hopen dat je optijd bent, en je ketting niet verspringt, dan ligt je blok dadelijk in puin...

En dan heb je hetzelfde navi als wij hebben dus, moet je eens zoeken op nieuwsgroepen, kom je hem wel tegen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koffie

Koffie

Koffiebierbrouwer

Braaimeneer

Dat geratel met die ketting is dus wat er voor zorgde bij mijn collega dat hij zijn blok kapot gereden heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Koffie schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 21:04:
[...]

Vastgelopen zuiger waardoor deze finaal afscheurde. Vervolgens besloten al het achterstallig onderhoud grondig aan te pakken :) Voor de kever ben 2400 kwijt voor: ander blok er in, revisie van de bak,stuurkogels links & rechts vervangen, lassen voorbalk, remleidingen vervangen, remmen servicen, schokdempers vervangen.
Oeh, nasty! :X
Wel tof dat je nu een boel meer werk kunt (laten) doen waar je lang plezier van zult hebben! d:)b
Het ' leuke' is wel dat een collega laatst het blok van zijn GTI verrot gereden heeft (schijnt een bekend probleem te zijn wegens ontwerpfout).
Tja, mijn nichtje heeft een week of 3 geleden haar Polo 1.4 in ontvangst mogen nemen. Ik hou mijn hart vast....

On other news:

Vandaag een aardige man langs geweest die van zijn 18" BBS CH's onder zijn 3C sedan af wil. Blijven echt ontzettend mooie velgen, dus die gaan het sowieso worden. Ook nog even met hem gehad over mijn 18" <> 19" twijfel. Ben er nu wel over uit dat het 19" gaat worden. Wel jammer voor hem, maar hij zei dat hij ze echt wel kwijt wordt.

18" is leuk, maar 19" kan ik, gezien de ervaringen van wat mensen op het vwpassat forum, ook met gemak kwijt in de wielkasten. Dus why the hell not? :P

Dit is toch gewoon meesterlijk:
Afbeeldingslocatie: http://fotos.marktplaats.com/kopen/6/e0/+hsMZ3mlv0t2n+sPnzuSqg==.jpg

Oh ja, vandaag eindelijk maar eens mijn garagedeuropener opgehangen. Wat een geweldig ding! Niet meer uitstappen, deur open, instappen, auto naar binnen, deur dicht. Gewoon klik deur open, naar binnen, klik deur dicht. Had ik veeeeeeeeeeeel eerder moeten doen! :P

[ Voor 3% gewijzigd door max op 14-07-2012 22:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koffie schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 08:55:
Dat geratel met die ketting is dus wat er voor zorgde bij mijn collega dat hij zijn blok kapot gereden heeft.
Is dat probleem niet gewoon lager gerelateerd ofzo?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/TZ490Argd8kPAu3XF3iPMjNP/full.jpg

Hier mijn VR6 :) Blijft nog tot de zomer waarop ik ga kijken voor een vervanger (GTI 5 model).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:47:
Hier mijn VR6 :) Blijft nog tot de zomer waarop ik ga kijken voor een vervanger (GTI 5 model).
Is dat niet een beetje weggegooid geld van al dat onderhoud wat je in die VR6 hebt zitten?

Elect a clown, expect a circus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Slasher schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:49:
[...]

Is dat niet een beetje weggegooid geld van al dat onderhoud wat je in die VR6 hebt zitten?
Al het onderhoud bij elkaar heeft nog geen 1400 euro gekost. Dat is inclusief een blok & kettingrevisie. Ik denk dat die kosten wel meevallen.

Als ik een dealer vind die een leuke inruilwaarde weet te bieden ben ik al tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:47:
[...]

Is dat probleem niet gewoon lager gerelateerd ofzo?
Er zijn echt 100en topics over en er zijn vanuit vag vervangende kettingen beschikbaar die het probleem direct oplossen. Dus als het een lager was geweest zouden ze dat vast niet doen, wel? Er zit gewoon een slechte batch tussen die zorgt voor problemen, speling op de ketting wat niet mag :)
Joopieboy schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 00:05:
Hopen dat je optijd bent, en je ketting niet verspringt, dan ligt je blok dadelijk in puin...

En dan heb je hetzelfde navi als wij hebben dus, moet je eens zoeken op nieuwsgroepen, kom je hem wel tegen. :)
Tsja, het is een leaseauto dus als het gaat gebeuren heb ik nu (vind ik) melding genoeg gemaakt. De gemiddelde leaserijder zal het lekker negeren, ik weet dat het probleem er is. VW kan gewoon de ketting niet sneller leveren. Als hij dan in de soep loopt ligt dat volgens mij niet aan het op tijd melden van mijn kant. Kan ook de leasemaatschappij nog wel even informeren misschien.
Overigens heb ik de V4 Benelux kaarten al , auto is nog niet zo oud :)

[ Voor 50% gewijzigd door J0YR1D3R op 15-07-2012 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3p0x
  • Laatst online: 14:17
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 22:55:
[...]

Al het onderhoud bij elkaar heeft nog geen 1400 euro gekost. Dat is inclusief een blok & kettingrevisie. Ik denk dat die kosten wel meevallen.

Als ik een dealer vind die een leuke inruilwaarde weet te bieden ben ik al tevreden.
Reken maar niet op een leuke inruilprijs, de dealer belt gewoon een handelaar om te vragen wat ie ervoor geeft en dat zal een paar honderd euro zijn. Je kunt hem beter particulier verkopen en een leuke korting regelen bij geen inruil ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
  • Laatst online: 17:31
Zo, per woensdag ruil ik mijn Peugeot in voor een Polo 1.6 TDI / DSG7 / comfortline uit november 2009 (model V / 6R volgens mij). Weet iemand of er een manier is om te achterhalen wat de exacte opties waren zoals deze origineel is afgeleverd? (bij BMW kan je dat bijvoorbeeld per mail opvragen)

We spend our years as a tale that is told

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
hier al mensen ervaring met de Up! ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
kieskes schreef op zondag 15 juli 2012 @ 14:52:
hier al mensen ervaring met de Up! ?
wat wil je weten?
rijd goed, is vlot (vlotter dan een C1 of aygo) loopt bij 120 nog steeds hard door.

stuurt goed, zit goed, eigenlijk een prima ding.

[ Voor 29% gewijzigd door MexxT op 15-07-2012 15:21 ]

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kieskes
  • Registratie: Juni 1999
  • Nu online
Tja, of dat nog een beetje wil op de snelweg bijvoorbeeld, en hoe is de betrouwbaarheid van zon 3 cilindertje?
Ik heb een klein proefritje gemaakt, maar dat was 80km weg. Ik vond de auto wel stabiel op de weg liggen en het reed boven verwachting goed. Ik heb een tijdje in een 107 gereden en dat is geen vergelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er al meer bekend over de Polo Blue GT? Ik begreep van de dealer dat deze ergens in oktober verkrijgbaar is? Moet zelf zeggen dat het best een leuke auto is!

Afbeeldingslocatie: http://static.autoblog.nl/images/wp2012/review/Volkswagen-Polo-BlueGT/Volkswagen-Polo-BlueGT-22.jpg

Specs volgens internet:
140pk (handbak of DSG) met 20% bijtelling. Vanaf prijs: +/- 20k

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2012 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 17:21:
Is er al meer bekend over de Polo Blue GT? Ik begreep van de dealer dat deze ergens in oktober verkrijgbaar is? Moet zelf zeggen dat het best een leuke auto is!

[afbeelding]

Specs volgens internet:
Een typische auto die gemaakt kan worden door de EU Testcyclus. Een extreem laag verbruik in de theorie, met alle belasting voordelen van dien (in veel EU landen). Als je hem leased met tankpas geen probleem, maar als je als prive persoon 1 op 22 denkt te gaan rijden, kom je bedrogen uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

J0YR1D3R schreef op zondag 15 juli 2012 @ 00:32:
[...]

Tsja, het is een leaseauto dus als het gaat gebeuren heb ik nu (vind ik) melding genoeg gemaakt. De gemiddelde leaserijder zal het lekker negeren, ik weet dat het probleem er is. VW kan gewoon de ketting niet sneller leveren. Als hij dan in de soep loopt ligt dat volgens mij niet aan het op tijd melden van mijn kant. Kan ook de leasemaatschappij nog wel even informeren misschien.
Overigens heb ik de V4 Benelux kaarten al , auto is nog niet zo oud :)
Ja dat is ook, en bij de beurt erachter komen dat er toch wat weinig olie in het blok zat enzo. :X
Maar als die in puin loopt, lekker dan met de garantie van PON enzo, als ik de verhalen ook hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:08

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Verwijderd schreef op zondag 15 juli 2012 @ 17:21:

[afbeelding]

Specs volgens internet:
http://www.autoweek.nl/vi...ie-volkswagen-polo-bluegt

www.youtube.com/DerOllie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Dutchman! schreef op zondag 15 juli 2012 @ 14:47:
Zo, per woensdag ruil ik mijn Peugeot in voor een Polo 1.6 TDI / DSG7 / comfortline uit november 2009 (model V / 6R volgens mij). Weet iemand of er een manier is om te achterhalen wat de exacte opties waren zoals deze origineel is afgeleverd? (bij BMW kan je dat bijvoorbeeld per mail opvragen)
Als je even langs een VW dealer gaat kunnen ze, mits het een origineel Nederlandse auto is, de optielijst gewoon uitdraaien a.d.h.v. je kenteken. Heb ik met mijn passat ook gedaan en kreeg mooi 3 A4-tjes mee met opties en aflevergegevens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Ik ga binnenkort een Polo Highline dsg bestellen, mijn huidige auto (3serie) heeft een optie dat de rechterspiegel omlaag gaat bij het achteruit rijden (velgbescherming maar ook gewoon makkelijk spieken).

Ik weet dat de Golf deze optie heeft, is het mogelijk om dit aan te zetten op een Polo?

P.s. Binnenkort dus ook actief in dit topic te vinden, hallo allemaal! :w

I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
max schreef op zondag 15 juli 2012 @ 20:04:
[...]

Als je even langs een VW dealer gaat kunnen ze, mits het een origineel Nederlandse auto is, de optielijst gewoon uitdraaien a.d.h.v. je kenteken. Heb ik met mijn passat ook gedaan en kreeg mooi 3 A4-tjes mee met opties en aflevergegevens. :)
Ik had al zo'n vermoeden, dat gaan we zaterdag dan meteen even doen :) Moet toch nog naar een carkit optie gaan kijken - of desnoods de RNS 210 vervangen door de 315 als dat een beetje economisch te doen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Dutchman! schreef op zondag 15 juli 2012 @ 21:11:
[...]

Ik had al zo'n vermoeden, dat gaan we zaterdag dan meteen even doen :) Moet toch nog naar een carkit optie gaan kijken - of desnoods de RNS 210 vervangen door de 315 als dat een beetje economisch te doen is.
In je profiel staat je woonplaats niet, maar ik zou als ik de keus had bij de 210 blijven. De 315 is ontzettend diefstal gevoelig (niet zo erg als de 510 maar toch) en als je pech hebt dekt je verzekering ook nog eens niet het hele ding als die gejat wordt, juist omdat die zo diefstalgevoelig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Mja, dat lees ik meer (net als airbags), een losse bluetooth oplossing is misschien meer voor de hand liggend in het ding. Denk dat de "comfortline" boardcomputer tevens ook niet echt met de 315 praat, en je mist je multifunctionele stuur, wat de integratie wat beperkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Nou, fijn nieuws voor de Golf 7 bezitters straks. De Leon is nu voor het eerst getoond, en het eerste wat opvalt is het Navi systeem. Dit systeem zal (met andere cover) voor 99% zeker ook in de Golf (en Skoda) komen. Even kijken wat er opvalt:

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/rQpcDFBgNIiQbYg6zVfzUuNI/full.png

Ff denken, ohja, ik zie het al: Het is weer een los systeem wat er zo uitgewipt kan worden. Fijn voor alle bezitters zonder Navi, marktplaats zal zich weer rap vullen met gestolen modellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shanquish
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
ik zie boven en onder de sleufjes al zitten :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ziet er wel mooi uit dat systeem :) Misschien hebben ze hem nu wel auto-afhankelijk gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Topicstarter
Ben benieuwd naar de aankondiging van de nieuwe Golf. Heb zeker interesse.

Wel een beetje jammer van die navi als die weer zo diefstalgevoellig systeem is. De RNS is echt een prima systeem.

[ Voor 44% gewijzigd door Gunner op 16-07-2012 11:58 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Ediejo in "Het foute tuning topic deeltje 27"
Om Keanu Reeves maar te quoten: "FUCK ME!"

Kom je aan met je 2.0 G60 of VR6 met turbo......holy crap..... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

max schreef op zaterdag 16 juni 2012 @ 16:59:
Hmmm, gisteren reed een postbezorger met zijn Vito achteruit tegen de achterkant van mijn geparkeerde Passat.

-knip-
Vandaag bericht gehad van de rechtsbijstand: Het vastgestelde schadebedrag wordt binnenkort uitbetaald.

* max alvast een nieuwe bumpert gaat scoren op ebay.de *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik heb gisteren mijn polo gti volgegooid, had nog iets minder dan een halve reserve tank.

Nu viel me op dat er in totaal 46,83 liter brandstof inging.

volkswagen zegt, brandstoftank inhoud 45 liter.

klopt daar nou geen snars van of word ik keihard geflest aan de pomp -O-

Tank was nog niet helemaal leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

Heb je toevallig getankt bij een Texaco-pomp? Zo ja, dan ben je inderdaad genaaid. Die tellertjes draaien sneller dan wat er werkelijk afgegeven wordt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Die dingen worden geijkt door het ijkwezen (NMI geloof ik) dus ik geloof niet zo hard dat die pompen afwijken. Ik denk eerder dat het externe factoren zijn. Je weet niet hoe leeg je tank is, misschien staat de auto anders, de pomp slaat eerder of later af.

En wat let je om met een maatbeker van 1 liter de pomp zelf te controleren?

[ Voor 8% gewijzigd door Maasluip op 20-07-2012 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

Viper® schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 16:52:
Ik heb gisteren mijn polo gti volgegooid, had nog iets minder dan een halve reserve tank.

Nu viel me op dat er in totaal 46,83 liter brandstof inging.

volkswagen zegt, brandstoftank inhoud 45 liter.

klopt daar nou geen snars van of word ik keihard geflest aan de pomp -O-

Tank was nog niet helemaal leeg.
Vul je verder nadat de hij zelf afslaat? Dat zou het kunnen zijn dan gaat de rest in de vulpijp zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wok schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 17:02:
Heb je toevallig getankt bij een Texaco-pomp? Zo ja, dan ben je inderdaad genaaid. Die tellertjes draaien sneller dan wat er werkelijk afgegeven wordt :(
Zou best kunnen!

Ik heb wel es vaker daar getanked, gewoon volle tank, ging altijd meer in dan dat er op specificatie stond. Of de hals van de tank wordt niet meegerekend bij specificatie, of die metertjes lopen inderdaad sneller. :P

G12 KVS is toch hetzelfde als BASF G30 ? Dan hoop ik dat ik het juiste goedje erin gedonderd heb vanmiddag :P Moet alleen nog een stukje rijden.. luchtbelletjes moeten er nog uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Misschien een Polo dingetje. Ik had 320km gereden met een Polo 1.2 laatst, tank had in het begin vol moeten wezen volgens het reparatiebedrijf. Toen ik hem inleverde stond het metertje nog op 3 kwart en kon ik volgens de boordcomputer er nog ruim 400km mee rijden, dus ik denk, zo dat ding is flink zuinig zeg. Niks is minder waar, er ging 27,5 liter in dat ding. Ik dacht echt, wtf, hoe onzuinig kan dat ding wezen. Mijn Golf met 1.4TSI is nog zuiniger.

[ Voor 8% gewijzigd door tiguan op 20-07-2012 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 22-09 21:34

Smarron

The bend

Wok schreef op vrijdag 20 juli 2012 @ 17:02:
Wat een onzin. Als ze al afwijken (wat bij elke pomp het geval is en niet enkel bij Texaco), is dat vrijwel altijd in het voordeel van de klant. Pompen worden bovendien jaarlijks geijkt en tussen de ijkingen door ook met enige regelmaat gecontroleerd en staan altijd ruimer afgesteld.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xos
  • Laatst online: 12-09 12:41

xos

Gisteravond heb ik mijn handtekening gezet onder een contract voor een nieuwe polo highline 1.2TSI 105pk handgeschakeld. Heb nog even in een dsg een proefrit gemaakt maar dat vond ik de meerprijs niet waard. Heb een paar weken geleden een aantal dagen in een huur polo gereden en vond het de eerste paar kilometers verschrikkelijk. Had het gevoel om op een kameel te zitten zo deinde de auto en er zat ook totaal geen pit in het ding (85pk versie). Ik rij nu een bmw 123d (400-500nm en ~250pk) met m onderstel dus helemaal eerlijk vergelijken is het niet.

Na een half uurtje sloeg het eigenlijk om, het schakelde prima en was eigenlijk best comfortabel. Iets meer pit en wat must have opties en de auto voldoet eigenlijk prima voor de kilometers die ik maak. Na een paar weken wikken en wegen de knoop maar doorgehakt:

De auto is een highline met de volgende extra opties:
  • Kleur flash red
  • Deaktivatie Bijrijdersairbag
  • Dagrijverlichting
  • Telefoonvoorbereiding
  • Inbouw Via Individual
  • Lm Velgen Boavista
  • Licht & Zicht Pakket
  • Sportonderstel
  • Multif.Lederen Stuurwiel
  • Navigatiesysteem Rns 310
  • Multimedia-Aansluitbox
  • Executive Plus Pakket
  • Vier Deuren & El.Ramen Achter
  • Alarm
Tijdens de afweging heb ik ook eens rondgekeken naar onderhoud. Ik weet niet of ik nu verpest ben maar dat kost echt helemaal niks. Relatief lange onderhoudsintervallen en lage materiaalkosten. Kan voor de polo 4 banden kopen waarvoor ik voor de bmw nog geen 1 achterband heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wok

Wok

Dakloos...

Smarron schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 09:29:
[...]
Wat een onzin. Als ze al afwijken (wat bij elke pomp het geval is en niet enkel bij Texaco), is dat vrijwel altijd in het voordeel van de klant. Pompen worden bovendien jaarlijks geijkt en tussen de ijkingen door ook met enige regelmaat gecontroleerd en staan altijd ruimer afgesteld.
Helaas, geen onzin, maar praktijk. Drie keer bij een Texaco getankt (verschillende stations) en drie keer gaf de teller meer aan dan er fysiek in de tank zou passen. Geef anders eens verklaring dat ik bij alle andere tankstations gewoon netjes tussen de 43,5 en 44,5 liter gas kon tanken (gastank volledig leeg; 80% vulling) en het bij de Texaco steevast minstens 47 liter was.

Ander praktijkvoorbeeld: met een vriend meegereden. Op de terugweg tanken; we reden al een tijdje op de 'reservervoorraad'. Toch vreemd dat de teller wederom bij de Texaco (en weer een ander station dan de eerder genoemde drie) doorliep tot over de 62 liter terwijl zijn tank fysiek maar 60 liter brandstof kan bevatten...

Wat jij schetst is misschien een algemene richtlijn waar (heel) veel pompstations zich aan houden, maar de Texaco hoort daar overduidelijk niet bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsalex
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online
Ik tank over het algemeen niet bij Texaco maar met mijn Golf diesel 2009 model heb ik het meeste wat er in ging ooit was 53 liter maar normaal gaat er rond de 48-51 liter standaard in. ik rij altijd standaard door op de boordcomputer dat ik nog maar 20/30 km kan rijden. Geen tip als je de bergen in moet en de boordcomputer is zeker niet al te betrouwbaar (ik reed in Duitsland met nog 70 km weg en al klimmend ging dat terug naar de 20 km en geen tankstation te bekennen maar ik heb het gered en kon net nog 10 km rijden (er ging wel 53 liter in)). Als mijn boordcomputer aangeeft dat je moet tanken dan zit er totaal geen ruimte meer eigenlijk in qua reservetank want daar rij je dan al op.

I hit the CTRL key, but I'm still not in control!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is niet zo gek natuurlijk. Het ding berekend de kilometers aan de hand van je verbruik. Ga je plots meer verbruiken (klimmen) dan zal je uiteindelijk minder kilometers kunnen maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 16:46

Wom

xos schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 09:49:
Gisteravond heb ik mijn handtekening gezet onder een contract voor een nieuwe polo highline 1.2TSI 105pk handgeschakeld. Heb nog even in een dsg een proefrit gemaakt maar dat vond ik de meerprijs niet waard. Heb een paar weken geleden een aantal dagen in een huur polo gereden en vond het de eerste paar kilometers verschrikkelijk. Had het gevoel om op een kameel te zitten zo deinde de auto en er zat ook totaal geen pit in het ding (85pk versie). Ik rij nu een bmw 123d (400-500nm en ~250pk) met m onderstel dus helemaal eerlijk vergelijken is het niet.

Na een half uurtje sloeg het eigenlijk om, het schakelde prima en was eigenlijk best comfortabel. Iets meer pit en wat must have opties en de auto voldoet eigenlijk prima voor de kilometers die ik maak. Na een paar weken wikken en wegen de knoop maar doorgehakt:

• Kleur flash red
  • Dagrijverlichting
  • Telefoonvoorbereiding
  • Inbouw Via Individual
  • Lm Velgen Boavista
  • Licht & Zicht Pakket
  • Sportonderstel
  • Multimedia-Aansluitbox
  • Executive Plus Pakket
  • Alarm
Tijdens de afweging heb ik ook eens rondgekeken naar onderhoud. Ik weet niet of ik nu verpest ben maar dat kost echt helemaal niks. Relatief lange onderhoudsintervallen en lage materiaalkosten. Kan voor de polo 4 banden kopen waarvoor ik voor de bmw nog geen 1 achterband heb...
Klinkt als een fraaie uitvoering! Veel plezier met de voorpret, en we zien de fotos hier wel verschijnen ;)

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

xos schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 09:49:

• Kleur flash red
  • Dagrijverlichting
  • Telefoonvoorbereiding
  • Inbouw Via Individual
  • Lm Velgen Boavista
  • Licht & Zicht Pakket
  • Sportonderstel
  • Multimedia-Aansluitbox
  • Executive Plus Pakket
  • Alarm
Oeh leuk! Mijn nichtje heeft een week of 4 geleden haar Polo opgehaald, wel in saai lease pepper grey, maar goed. :P

Photo-flood! :P

Zaterdag lekker bezig geweest. Eerst een paar foto's geschoten van de Passat en daarna de schijven + blokken voor en achter vervangen. Zijn Zimmermann Sport 312mm geboorde/geventileerde schijven + keramische blokken voor, en ATE 256mm geventileerde schijven + keramische blokken achter op gekomen. Kwam ook nog een gescheurde ashoes rechtsvoor tegen, dus meteen die incl. de homokineet maar vervangen. Homokineet had ik toch liggen dus waarom ook niet.

Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/havingdinner/Nieuwe%20map/tn_passie_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/havingdinner/Nieuwe%20map/tn_passie_02.jpg

Hovercar in the making!
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/havingdinner/Nieuwe%20map/tn_passie_03.jpg

Oude spullekes.
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/havingdinner/Nieuwe%20map/tn_passie_04.jpg
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/havingdinner/Nieuwe%20map/tn_passie_05.jpg

Nieuwe goodies!
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/havingdinner/Nieuwe%20map/tn_passie_06.jpg

Schijven even lekker ingeremd om de coating eraf te krijgen. Bling bling your ass off! :P
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/havingdinner/Nieuwe%20map/tn_passie_07.jpg

Boh, is dat geyl of wat!?
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/havingdinner/Nieuwe%20map/tn_passie_08.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

Wok schreef op zaterdag 21 juli 2012 @ 12:14:
[...]

Helaas, geen onzin, maar praktijk. Drie keer bij een Texaco getankt (verschillende stations) en drie keer gaf de teller meer aan dan er fysiek in de tank zou passen. Geef anders eens verklaring dat ik bij alle andere tankstations gewoon netjes tussen de 43,5 en 44,5 liter gas kon tanken (gastank volledig leeg; 80% vulling) en het bij de Texaco steevast minstens 47 liter was.
In een Passat B5 met 65 liter tank heb ik ook wel eens 67,5 liter gefrot. Mijn Punto met 45 liter heeft ook al eens 45,5 liter gekregen. En bij een ander tankstation slaat hij altijd vroeg af en heb ik heel zuinig gereden, alleen zit de tank daar nooit vol als ik weg rij.

Dus dat zijn geen argumenten voor een slecht telwerk. Wel argumenten zijn met een maatbeker naar de pomp lopen en die te vullen.
En nogmaals: als je denk dat de pomp fout is: melden bij het NMI. Ik weet zeker dat die mensen daar direkt naar kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-09 20:12
Dat met meer tanken dan daadwerkelijk aangegeven is niet echt opvallend. Ik heb vaak genoeg 52 liter getankt in een VW Fox die een tank van 50 liter heeft.

Anyway, mijn nieuwe VW Polo 1.2 TSI Comfort Edition is afgelopen zaterdag geleverd. Het rijdt lekker, rustig, prima auto. Deze dus:

Afbeeldingslocatie: http://farm9.staticflickr.com/8155/7629171298_593f373086_z.jpg
Volkswagen Polo 1.2 TSI Comfort Edition by Hans Woltering, on Flickr

Ik heb alleen een vraag over de media-in functie icm met een iphone. Bij 'browse' kan ik fijn kiezen tussen artist, album, podcast, etc. Maar 'album artist' staat er niet tussen. Dat is jammer, want bij verzamel-albums zet hij alle verschillende artiesten door elkaar in de artists-lijst. Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the noise
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:52
Grrrr >:)
Afbeeldingslocatie: http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/s720x720/268200_270022809768438_1282440246_n.jpg

Lekker m'n CabrioMK1 uitgelaten, heeeerlijk toeren!
oa in Bronkhorst, hier het stadje in.
Afbeeldingslocatie: http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/319393_270022736435112_1553826880_n.jpg

Blijft leuk, MK1 cabrio. En voor zijn tijd (dash is van +-1980) nog wel redelijk te pruimen, best een verschil als je dan in een bv kever zit te kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MisteRMeesteR
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18:54

MisteRMeesteR

Moderator Internet & Netwerken

Is Gek op... :)

911GT2 schreef op donderdag 05 juli 2012 @ 12:39:
[...]

Hoho, het is GEEN leasecontract. Onze holding koopt en rijdt alle auto's in eigen beheer. Dus van leasecontracten is hier geen sprake!

Inmiddels id de dealer in gebreke gesteld en heeft men twee opties gekregen.
1. Alsnog memorypakket inbouwen
2. Koop wordt ontbonden.

Brief gaat vandaag per post en per aangetekend weg.
Hoe is dit afgelopen?

www.google.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Vandaag een beetje aan het kluskabouteren geweest. Nadat een paar weken geleden een postbezorger achteruit tegen de linkerkant van mijn achterbumper was gereden, hing die er niet zo heel lekker bij. Oh well, spulletjes besteld en vandaag maar eens gemonteerd.

Zonder broekje :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/lo7ws.jpg

Beugeltje is een beetje stuque..... :/
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/VobKW.jpg

Oud en nieuw....zoek de verschillen.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/W2Pw8.jpg

En het resultaat, een bumper die weer netjes aansluit op de carroserie.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8WFkR.jpg

Oh ja....zo was het.....
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/xZ108.jpg

En zo is het nu. Vandaag nieuwe 18" BBS CH's eronder gemikt. Resultaat mag er zijn al zeg ik het zelf. :P
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WCYxV.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 18:12
Hoe kom je aan dat midden-brug-pomp-krik-ding? En hoeveel kost 'ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Vinnienerd schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 18:14:
[...]

Hoe kom je aan dat midden-brug-pomp-krik-ding? En hoeveel kost 'ie?
Dit is em: http://www.werktuigen.nl/...poetsbrug-schuurbrug.html

Is helaas niet van mij maar van een vriend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

nog meer mensen met een golf variant VI BM, die bij iedere oneffenheid piept en kraakt als een huifkar?

Klinkt als een schokbreker rechts achter bij mij, collega heeft er ook al last van. En bij VW konden ze bij hem niks vinden wat er op neerkomt dat ze er niks aan doen uiteraard.

Iemand een idee, ik mag over 2 weken voor de eerste beurt en zou leuk zijn als ik ze alvast de oplossing kon overhandigen, anders rijd ik straks ook nog weer met een huifkar.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ik heb bij mijn Golf VI hatchback hetzelfde, vooral voorin. De voorveren kraken als een malle, heb dit tijdens de 30k beurt gezegd en toen is de boel gesmeerd. Nu is het ietsje minder geworden, maar heb het maar geaccepteerd dat het zo is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smarron
  • Laatst online: 22-09 21:34

Smarron

The bend

Flagg schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 18:32:
nog meer mensen met een golf variant VI BM, die bij iedere oneffenheid piept en kraakt als een huifkar?

Klinkt als een schokbreker rechts achter bij mij, collega heeft er ook al last van. En bij VW konden ze bij hem niks vinden wat er op neerkomt dat ze er niks aan doen uiteraard.

Iemand een idee, ik mag over 2 weken voor de eerste beurt en zou leuk zijn als ik ze alvast de oplossing kon overhandigen, anders rijd ik straks ook nog weer met een huifkar.
Ik heb het ook al sinds het begin (Golf VI Variant BM). In de winter wat erger dan in de zomer. Maar er staat inmiddels 101K op de teller inclusief 3 grote onderhoudsbeurten, dus ik denk ook dat er weinig aan de hand is.

-=Dell Inspiron 7591=- -=Samsung Galaxy A52s 8GB=- -=Nikon D750=- -=Flickr=-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rijdt dat lekker zo'n G60? plaatje van ebay trouwens? :P

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/3IUHEaBOvUu1uXFJVxpWKwd8/full.jpg

VR6. Tis leuk speelgoed, einde van de zomer gaat ie eruit. Komt een Golf 5 GTI voor terug. Of een seat. Nog niet over uit. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joopieboy

Joopieboy

No smoke, no poke

Flagg schreef op zaterdag 28 juli 2012 @ 18:32:

Dat zijn de toplagers die door droogte gaan scheuren en flink kunnen kraken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Is er iets bekend over een inbraakmethode waarbij men de ramen kan laten zakken zonder sleutel en zonder in te slaan? Ik trof mijn Golf V vanmorgen aan met vier ramen naar beneden, zeiknat van de regen en grondig doorzocht. De vorige keer werd er nog een raampje ingetikt, nu is er geen inbraakschade. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Gaius schreef op maandag 30 juli 2012 @ 08:11:
Is er iets bekend over een inbraakmethode waarbij men de ramen kan laten zakken zonder sleutel en zonder in te slaan? Ik trof mijn Golf V vanmorgen aan met vier ramen naar beneden, zeiknat van de regen en grondig doorzocht. De vorige keer werd er nog een raampje ingetikt, nu is er geen inbraakschade. :?
Ik heb dat gehad met mijn 3-serie. 1 Raam naar beneden, ik had echter wat sneeuw binnenin liggen.
Erg vreemd, geen sporen van braak (er lag verder niets van waarde in de auto) maar alles was wel "doorzocht".
Mijn auto heeft wel de functie om de ramen te laten zakken d.m.v. de sleutel, dus het is gewoon het uitzenden op een frequentie neem ik aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den the Man
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Den the Man

Hmmm....

dit idd bij volkswagen (vag) hetzelfde, daar kan ook door middel van de ontgrendelknop een aantal secondes ingedrukt te houden gaan de (electrische) ramen automatisch naar beneden.

je hebt niet misschien op je sleutelbos gezeten?

Pak je rust!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Heb ik ook aan zitten denken, maar ik acht dit uitgesloten. Hoewel de auto toevallig op de dichtstbijzijnde parkeerplaats stond, is het bereik van de sleutel nog niet groot genoeg. Alleen als ik vanaf het balkon vanaf de 11e verdieping heel bewust ga richten (lees; er zijn geen obstakels tussen zender en ontvanger) dan gebeurt er met horten en stoten iets. Vanuit m'n appartement zelf doet de sleutel het gewoon niet.

Ik heb net nog even vanaf de enige plek waar ik gister gezeten heb met de sleutel nog in m'n broekzak getest. Er gebeurt niets. Toen ik doorhad dat ik de sleutel nog in m'n broekzak had heb ik 'm direct weg gehangen ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Gaius schreef op maandag 30 juli 2012 @ 08:11:
Ja hoor, gewoon zorgen dat je iets hebt wat in je slot kan en geen schade veroorzaakt. Net als het indrukken van de ontgrendelknop, kun je nog op een andere manier je ramen laten zakken. Als je je sleutel in je deurslot steekt en hem daarna omgedraaid houdt de kant op dat je normaal je deuren ontgrendelt, zal hij ook de ramen laten zakken. Doe dat met een pincet of iets anders en voila..ramen omlaag zonder schade. Zat auto's die daarom gejat zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijnos1991
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:18
Vorige week is bij onze Golf 6 (126PK, 2009) de DSG vervangen na ruim 50000KM. Vanaf het begin al trilde het ding af en toe als je vanuit stilstand op trok, dus van 1 naar 2 schakelen. Hoe langer je reed, hoe meer het fenomeen zich voordeed. Probleem vaak aangekaart bij de dealer, maar er was nooit serieus actie ondernomen tot 2 weken geleden dus. De auto moest heen voor een test en er bleek dus toch iets mis te zijn met de versnellingsbak. Ondanks dat er officieel geen garantie meer zat op de DSG, is deze toch kosteloos vervangen, dus bij deze toch even chapeau voor Theo Rood in Opmeer!
Het verschil is duidelijk te merken. Bij wegrijden gaat het vele malen soepeler, en zonder 'DSG jerking'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op maandag 30 juli 2012 @ 10:06:
[...]

Ja hoor, gewoon zorgen dat je iets hebt wat in je slot kan en geen schade veroorzaakt. Net als het indrukken van de ontgrendelknop, kun je nog op een andere manier je ramen laten zakken. Als je je sleutel in je deurslot steekt en hem daarna omgedraaid houdt de kant op dat je normaal je deuren ontgrendelt, zal hij ook de ramen laten zakken. Doe dat met een pincet of iets anders en voila..ramen omlaag zonder schade. Zat auto's die daarom gejat zijn.
Heerlijk geregeld bij VAG weer dus. :P Het is dat die auto zo heerlijk rijdt en dat het een leaseauto is, anders zou ik geen VAG meer nemen wellicht. Ben net naar een schadeherstelbedrijf geweest, ik was nummer twee al vandaag met precies dit scenario. Volgens de meneer van het schadeherstelbedrijf kun je gewoon standaardsleutels kopen die op 80% van de auto's van dat type past. En je kunt met een apparaatje wachten waar VAG-auto's staan, tot je een signaal van zo'n sleutel opvangt...

Beetje sneu dat ze zonder schade m'n auto kunnen doorzoeken, maar vervolgens wel moedwillig de inbouwnavigatie vernielen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• max
  • Niet online

max

a.k.a. Bezwaarbaard

Gaius schreef op maandag 30 juli 2012 @ 11:09:
[...]

Heerlijk geregeld bij VAG weer dus. :P Het is dat die auto zo heerlijk rijdt en dat het een leaseauto is, anders zou ik geen VAG meer nemen wellicht. Ben net naar een schadeherstelbedrijf geweest, ik was nummer twee al vandaag met precies dit scenario. Volgens de meneer van het schadeherstelbedrijf kun je gewoon standaardsleutels kopen die op 80% van de auto's van dat type past. En je kunt met een apparaatje wachten waar VAG-auto's staan, tot je een signaal van zo'n sleutel opvangt...

Beetje sneu dat ze zonder schade m'n auto kunnen doorzoeken, maar vervolgens wel moedwillig de inbouwnavigatie vernielen. :(
Ja euh, dat vind ik wel heel erg kort door de bocht. Als ik met een lockpick de deur van je Golf open kan maken, kan ik dat ook bij de eerstvolgende BMW, Mercedes, Renault, Audi, Citroen enz. Zolang er maar een fysiek slot in de deur zit kun je er met een lockpick in. Even afgezien van een eventueel alarm dat af gaat indien je niet met de transponder van je originele sleutel in de buurt van dat slot bent. Werkt in feite hetzelfde als een huisinbraak, is dus niet alleen een VAG aangelegenheid. Het openen van de ramen/schuifdak via de AB is trouwens bij zo ongeveer alle merken wel mogelijk.

Verder wil ik niet zeggen dat het onmogelijk is, maar het verhaal dat de meneer van het schadeherstelbedrijf jou vertelt heeft lijkt meer op klantenbinding dan bewezen waarheid.

Natuurlijk wel succes met de afhandeling. Scheelt dat het een lease auto is, maar het is altijd zonde van de tijd en je eigen risico.

[ Voor 3% gewijzigd door max op 30-07-2012 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gaius
  • Niet online
Nou ja, je hoort wel meer mooie verhalen over VAG-auto's op dat gebied. Tegelijkertijd kan ik me voorstellen dat je hele creatieve dieven hebt en dat je niet alles kunt voorkomen. En ik wil ook niet beweren dat het bij andere merken makkelijker of moeilijker is.

Wat de klantenbinding betreft, tja, dat kan ook. Ik heb het verhaal al eerder gehoord overigens, maar ik weet niet meer waar precies. Jouw verhaal, maar ook zijn verhalen zijn voor mij wel een bevestiging dat het niet aan mij ligt en dat voelt wel beter in ieder geval. Thanks daarvoor. :)

Ik ben één van de zeldzame leaserijders zonder eigen risico, dus het kost mij (gelukkig) alleen tijd voor de afhandeling van de schade. En een natte reet, met open ramen in een onweersbui staan is niet goed voor het interieur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 10% gewijzigd door Ediejo op 31-07-2012 01:42 ]

EB cardetailing tot aan uw huis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fedde
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 18-09 16:59
Ik heb vandaag nog een stuk gelezen over een gestolen BMW. 335i. Deze werd door de ODB port gewoon gescant, nieuwe sleutel aangemaakt (zoek maar op youtube). Ik heb het idee dat dit probleem bij BMW nog het grootste is, groter dan bij VW. Maar inderdaad, zoals bovenstaand zegt, als iemand je auto echt wilt, dan krijgen ze hem wel. Anders komen ze de sleutels wel even halen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kecin
  • Niet online

Kecin

Je keek.

Gisteren telefoontje gekregen van de dealer dat mijn Polo Highline (1.2 Bluemotion) 7-DSG in bestelling is en in week 40 aankomt!

Opties:
  • Asbak & aansteker
  • Dagrijverlichting
  • Executive plus pakket (navi, climate control enzo)
  • Licht & zicht pakket
  • Metallic lak (zwart, en zwart interieur)
  • Mf stuurwiel
  • Getinte achteruiten
  • PDC achter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:48

Ankh

|true

stijnos1991 schreef op maandag 30 juli 2012 @ 10:59:
Vorige week is bij onze Golf 6 (126PK, 2009) de DSG vervangen na ruim 50000KM. Vanaf het begin al trilde het ding af en toe als je vanuit stilstand op trok, dus van 1 naar 2 schakelen. Hoe langer je reed, hoe meer het fenomeen zich voordeed. Probleem vaak aangekaart bij de dealer, maar er was nooit serieus actie ondernomen tot 2 weken geleden dus. De auto moest heen voor een test en er bleek dus toch iets mis te zijn met de versnellingsbak. Ondanks dat er officieel geen garantie meer zat op de DSG, is deze toch kosteloos vervangen, dus bij deze toch even chapeau voor Theo Rood in Opmeer!
Het verschil is duidelijk te merken. Bij wegrijden gaat het vele malen soepeler, en zonder 'DSG jerking'.
Wij zitten ook bij Theo Rood in Opmeer, goeie service en snelle afhandeling :)
(veel beter dan Martin Schilder o.a.)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

Smarron schreef op zondag 29 juli 2012 @ 00:40:
[...]
Ik heb het ook al sinds het begin (Golf VI Variant BM). In de winter wat erger dan in de zomer. Maar er staat inmiddels 101K op de teller inclusief 3 grote onderhoudsbeurten, dus ik denk ook dat er weinig aan de hand is.
Hoezo weinig aan de hand? wordt gek van dat gepiep en gekraak, ik heb vandaag 4 uur in de auto huifkar gezeten.

Maar ik zal van de week eens een afspraak maken voor de beurt, dat ze het maar oplossen, ze moet iig niet aankomen met, goh u bent de eerste met dit probleem.

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ediejo
  • Niet online

Ediejo

EB cardetailing

Op verzoek verwijderd

[ Voor 44% gewijzigd door Ediejo op 01-08-2012 01:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stpan
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 15-06 05:42
hallo mede-tweakers. Ik heb een beetje pech met mijn VW Polo uit 2006. Of beter gezegd, ik heb het gevoel dat er iets structureels is dat de (officiele VW) garage over het hoofd ziet.

Ik heb een 2e hands gekocht, altijd in onderhoud bij een officiele VW garage bij mij in de buurt. De eerste tijd was er niets aan de hand totdat:

1. Ik een kapote zekering in de groep waar de radio op aangesloten stond
2. Kapotte koplamp links

In de koude wintermaanden mijn accu laten vervangen, want die kon na 5,5 jaar niet meer tegen een week stilstaan. Tot nu toe nog nauwelijks kosten. 1x Volkswagen mobiliteitsgarantie vanwege de lege accu, wat terplekke opgelost werd.

3. ECP lampje brandt oranje - Kapotte cilinderkop (?). De electronische aandrijving (?) kapot.

2e keer zo'n reperatiehulp aan de deur. De monteur zei dat ik de bougies moest laten nakijken, want hij vond het een vreemd defect. Garage heeft niets vreemds gevonden.

4. ECP lampje brandt rood - De electronische aandrijving naar de gastoevoer werkt niet meer. (zoals dit probleem) De garage biedt 2 opties. Schoonmaken a 70 euro en hopen op het beste. Of vervangen a 440 euro. Ik ga voor schoonmaken.

3e keer reperatiehulp aan de deur dus.

5. Rechterkoplamp stuk.

6. ECP lampje brand oranje. Zelfde euvel als gebeurtenis 4. En waarschijnlijk gaat de garage me dus 440 euro lichter maken zodra ik ze bel

Nu heb ik echt 0,0 verstand van auto's, maar dat ik binnen nog geen 800 km probleem 3 t/m 6 heb betekent dat ik of echt even enorme pech heb. Of dat er iets structureels aan de hand is. Maar de officiele dealer zegt niets te kunnen vinden (al doen ze niet meer dan de motor uitlezen). Maar een fuse die stuk gaat, koplampjes die er spontaan met stoppen, cilinder electronische aansturing die naar de maan gaat, electronische gasregeling die naar de mallemoer gaat.... Maakt mijn auto ergens kortsluiting, of gaat er iets anders mis met de electornica...

Waar kan ik ze op wijzen behalve dit feiten relaas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
J0YR1D3R schreef op vrijdag 13 juli 2012 @ 23:38:
[...]
Over voorraad gesproken: 18 juni nieuwe software gekregen voor de 1.2 TSi in combinatie met een kleine beurt. Hij rijdt eigenlijk wel een stukje fijner, nog soepeler. Vooraf had ik al aangegeven dat de bekende TSi ratel in het blok zat bij deze beurt. De ketting die dit veroorzaakt stond op backorder, kan natuurlijk altijd gebeuren. Inmiddels zijn we 3,5 week verder en ben ik van de week maar eens langs de dealer gereden. Dag erna kreeg ik een belletje, 3 augustus verwachten ze hem binnen. Volgens mij is er een behoorlijke vraag naar deze ketting :X Reden dat ik langsgegaan ben is dat de ratel me nu wel steeds meer zorgen begint te baren, hij is er langer, vaker en gaat ook minder snel en makkelijk weg. Ben benieuwd hoe hij zich houdt de komende tijd.....
A.s. vrijdag 3 augustus zou de nieuwe ketting binnen zijn. Heb een afspraak gemaakt voor die dag, maar werd net gebeld door de VW dealer. Je raadt het al....het wordt nu september, misschien zelfs oktober :X

Ik heb het al gemeld ergens in mei en ik ga in september 2 weken naar Italie. Ik heb aangegeven dat ik er weinig zin in heb dat straks de boel knapt, maar zolang er geen lampje brand op het dashboard (uhuh....) zal er niets aan de hand zijn. Een ketting die op knappen staat zal echt geen lampje op het dashboard laten branden :F

Zal de leasemaatschappij wel even informeren, straks sta ik in Duitsland/Zwitserland/Italie met een auto waarvan het blok in de soep ligt en dan heb ik het gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
Zo, heb mijn 2009 Polo'tje nu al weer twee weken, best tevreden mee :). Wat ik er niet bij heb gekregen is een handleiding van de radio, een nieuw geplaatste RCD 210. Heeft iemand die toevallig wel beschikbaar? Volgens mij staat de bas opgevoerd, en ik kom er maar niet achter hoe ik die terug naar 0/neutraal kan draaien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Als ik het goed heb, moet je op SOUND drukken en dan krijg je onscreen de keuze uit BASS TREBLE enz.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchman!
ik heb dus twee weken over een complete knop heen zitten kijken, dat is wel heel voor de hand liggend :X links van het CD sleufje in plaats van links of rechts naast de display :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Hebben op vakantie in Italie een Golf Cabrio erbij gehuurd omdat we met een grote groep zijn. Afgrijselijke wijvenbak, dacht ik van te voren, maar dat valt alleszins mee. Ok, qua uitstraling wellicht weinig manlijk, maar hij rijd echt uitzonderlijk goed voor een cabrio. Zeer strak, tordeert niet merkbaar, ranzendsnel dak, echt leuk. Knap werk, want met de 1.6TDI heeft hij op papier een achterstand. Ben nu wel erg benieuwd naar hoe de GTI variant rijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tiguan
Dutchman! schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 17:12:
ik heb dus twee weken over een complete knop heen zitten kijken, dat is wel heel voor de hand liggend :X links van het CD sleufje in plaats van links of rechts naast de display :X
Haha ik wist 't ook niet zeker want ik heb zelf de RCD310, maar via plaatjes op internet zag ik dat ie dezelfde SOUND knop heeft. Trouwens ook wel handig om te weten, de geluidsinstellingen moet je ook per bron doen. Dus radio en CD is apart geregeld. Kwam ik pas na 2 jaar achter lol. En ik maar denken, wat klinkt die radio toch verrot.

[ Voor 19% gewijzigd door tiguan op 02-08-2012 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Laatst online: 16:46

Wom

Vandaag heeft mn GTI weer een beurt gehad, ook de DSG-olie is vervangen, wat goed merkbaar is. Schakelt weer boterzacht. Los van een gebroken veer ook geen rare dingen gehad, met een wasbeurt op de koop toe. Kan er weer tegenaan dus!

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/Ek7g6AHCBJ3LLD4FX5pAx0Yx/medium.jpg

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:06
Ik heb mijn Passat nu bijna een maand.

En ik hoop hard dat iemand hem in de fik komt zetten!

Review hier... sorry ik kan er niets anders van maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slasher
  • Niet online

Slasher

911GT2 schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 20:21:
Ik heb mijn Passat nu bijna een maand.

En ik hoop hard dat iemand hem in de fik komt zetten!

Review hier... sorry ik kan er niets anders van maken
Review gelezen, maar heeft de Passat geen opbergvakjes onder de stoelen? Dat heeft zelfs mijn Jetta van 6 jaar oud.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:06
Slasher schreef op donderdag 02 augustus 2012 @ 20:23:
[...]

Review gelezen, maar heeft de Passat geen opbergvakjes onder de stoelen? Dat heeft zelfs mijn Jetta van 6 jaar oud.....
Nope... en ik heb echt geen karige uitvoering of zo... Misschien door de elektrische componenten in de stoel?

[ Voor 8% gewijzigd door 911GT2 op 02-08-2012 20:34 ]

Pagina: 1 ... 34 ... 62 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
~~~[html]Gunner wil graag de topicstart overdragen aan iemand anders. Indien je geïnteresseerd bent in deze eervolle taak, stuur hem even een DM.

http://tweakers.net/gallery/895~~~[/html]