[TFT] Dell UltraSharp Serie - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 64.775 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:11

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

En zelfs dan vind ik die waarden te hoog. :P Ik heb 10/15.

Ik gebruik nog steeds 'standard' onder Win7, ik vind het wel mooi zo, het ziet er niet fout out ofzo. Ik moet nog steeds ooit de moeite nemen om het allemaal uit te pluizen maar heb wel even wat beters te doen voorlopig.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micd33
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 29-04 01:38
Smaken verschillen, idd.
Ik heb brightness/contrast op 50/50 staan, bij de U2410.
Bij de 2209WA staan ze zelfs hoger (omdat deze minder lichtopbrengst heeft).
Maar ik moet er wel bijzeggen dat de monitors in een helverlichte kamer staan (neonlicht), en dus niet in een duistere ruimte.
Daar zal het dus aan liggen...
En mijn ogen ook niet meer van de jongste zijn... ik moet al een leesbril gebruiken om naar m'n monitors te staren.
Heb ookwel eens lagere waarden gebruikt... maar al na een dag stond het terug op 50/50 omdat ik het gevoel had dat wit niet wit was maar grijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:55
0/50 hier adobe rgb (U2410). Al maakt dag/nacht nogal uit.

Heb de AX501 sound bar vorige week ontvangen. Het is niet veel soeps :) Wel wat beter dan m'n vorige monitorspeakers, maar heb ooit wat €25 melkpakken gehad die een stuk beter klonken. Het ziet er wel opgeruimd uit en kan m'n headphone wat gemakkelijker aansluiten (waar het om ging). Wel getwijfeld om ze terug te sturen.

Jammer dat de PiP alleen kan switchen tussen digitaal<->analoog apparaat. Zoals ik ook wel had verwacht, maar hoopte stiekem dat digitaal<->digitaal wel ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 28-02 22:21

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Gisteravond eindelijk de boel effe snel gecalibreerd met een Spyder3 Pro => Licht geel / Licht roze / Wat meer geel dan de andere

De 3 tinten van de U2410 monitoren die dus helaas niet weg te calibreren zijn :| Als ik de software moet geloven is het beeld op de sRGB stand wel minder overbelicht geworden en zijn fijne kleur details veel beter geworden dus calibratie is wel aan te raden :)

Ik gebruik alleen sRGB = Daar koop je zo'n monitor voor tenslotte.

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph88
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-09 22:12
MrFX schreef op zondag 18 juli 2010 @ 17:43:
[...] _/-\o_ hoe heb je dit aangepakt als ik vragen mag. Heb je een offerte opgevraagd bij de werknemer van Dell die reeds in dit topic vermeld staat of?

Ik zoek namelijk ook een U2311H maar voor deze prijs wil ik er wel twee :)
Sorry voor de late reactie. Zag je bericht nu pas.
Vriend van mij is met zijn bedrijf officieel Dell partner en heeft bij zijn accountmanager offertes aangevraagd en toen kwam hij met een aantal opties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 17-09 21:32
De U2311H is erg slecht leverbaar en wordt steeds wat duurder, terwijl de U2211H zo goed als overal leverbaar lijkt te zijn. Jammer dat het verschil in prijs zo klein is tussen de 2211 en 2311, anders had ik de 22" nog wel overwogen, maar nu wil ik toch eigenlijk wel echt de 23" :( :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph88
Mute schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:24:
De U2311H is erg slecht leverbaar en wordt steeds wat duurder, terwijl de U2211H zo goed als overal leverbaar lijkt te zijn. Jammer dat het verschil in prijs zo klein is tussen de 2211 en 2311, anders had ik de 22" nog wel overwogen, maar nu wil ik toch eigenlijk wel echt de 23" :( :P
De offertes die wij binnen kregen van Dell waren voor de 2311 stuk goedkoper (227 incl.) dan voor de 2211 (244 incl.) en op de vraag of ze dezelfde verlaging op de 2211 konden doen zeiden ze nee in verband de marges die op de 2311 zitten.

Slechte beschikbaarheid valt volgens mij wel mee. Wij hadden er 6 binnen een week in huis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFX
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 11:48
Ralph88 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:39:
[...]

De offertes die wij binnen kregen van Dell waren voor de 2311 stuk goedkoper (227 incl.) dan voor de 2211 (244 incl.) en op de vraag of ze dezelfde verlaging op de 2211 konden doen zeiden ze nee in verband de marges die op de 2311 zitten.

Slechte beschikbaarheid valt volgens mij wel mee. Wij hadden er 6 binnen een week in huis?
Praat je hier nu over een zakelijke bestelling of een prive aankoop?

@Mute ik zou ook voor de 2311 gaan zeker als je nog wel eens een spelletje speelt de imputlag is een stuk lager bij de 2311

@everyone
Misschien een groupsbuy guys?

”Don’t focus on making money; focus on protecting what you have.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

Zomaar uit interesse, heeft iemand het verbuik van zijn U2410 wel eens gemeten op een normale (niet TL) helderheid? Wat moet ik me daarbij voorstellen 60 Watt ofzo?

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph88
MrFX schreef op maandag 26 juli 2010 @ 14:43:
[...]
Praat je hier nu over een zakelijke bestelling of een prive aankoop?
De aankoop was zakelijk als Dell Partner (neem ik aan), maar ik heb ze voor die prijs privé overgekocht aangezien hij een vriend van mij is.
Het is trouwens toegestaan om als Dell Partner ze door te verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 13:19
nero355 schreef op maandag 26 juli 2010 @ 13:58:
...

Ik gebruik alleen sRGB = Daar koop je zo'n monitor voor tenslotte.
Vind je dat prettig kijken? Ja misschien heb ik zelf het probleem dat ik van een budget TFT scherm af kom met flink opgepompte kleuren maar als ik de U2410 op sRGB instel dan is alles nóg wat flauwer dan AdobeRGB (en die vond ik eerst al flauw, nu ben ik eraan gewend).

Maar je bedoelt dat je de U2410 koopt voor sRGB omdat hij dit hele spectrum covert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
injectx schreef op maandag 26 juli 2010 @ 15:06:
[...]

Vind je dat prettig kijken? Ja misschien heb ik zelf het probleem dat ik van een budget TFT scherm af kom met flink opgepompte kleuren maar als ik de U2410 op sRGB instel dan is alles nóg wat flauwer dan AdobeRGB (en die vond ik eerst al flauw, nu ben ik eraan gewend).

Maar je bedoelt dat je de U2410 koopt voor sRGB omdat hij dit hele spectrum covert?
Input > RGB
Gamma > PC
Mode > Video
Preset > Game
Hue > 53
Saturation > 60

Zo heb ik hem ingesteld en ik vind dat het beste. Give it a try?

ps, kwam zelf ook van een TN panel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

injectx schreef op maandag 26 juli 2010 @ 15:06:
Ik kom van een redelijk goede CRT en sRGB is de enige juiste optie. AdobeRGB is veel teveel "LCD TV" achtig met happy kleuren vooral Rood bijvoorbeeld.
Officieel is het een van de Wide Gamut schermen, maar sRGB doet die best goed wat mij betreft. Als CRT freak was het voor mij kiezen tussen vele "kwaden" en de U2410 was de enige interessante keuze als ik kies op basis van Prestaties/Prijs/Input mogelijkheden/Garantie voorwaarden.

Ik moest er namelijk 3 hebben voor Eyefinity en ook nog voor wat andere non-game activiteiten ;)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 17:56
Volgens mij worden hier een paar denkfoutjes gemaakt: AdobeRGB is alleen geschikt i.c.m. een adobeRGB applicatie danwel OS. Je zal dus ofwel een adobeRGB icm profiel in windows moeten laden of de applicatie op een adobeRGB weergave moeten zetten als je dit op de monitor instelt. Standaard windows instelling is sRGB, deze komt het dichts bij de sRGB instelling op de monitor. Zet je de monitor op adobeRGB icm sRGB windows kleurprofiel dan zijn je kleuren veel te fel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _H_G_
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12:55
Zal het eens proberen :) De "happy" kleuren, waar nero355 het over heeft, zijn soms inderdaad irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• injectx
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 17-09 13:19
@peakaboo: Hmm net getest maar dat is me toch echt wat "wow". Sowieso voor fotobewerking lijkt me het niet echt handig. Voor gaming e.d. zal het wel wat leuker uitzien.

@nero355: Als je idd van een CRT af komt dan zul je met de sRGB mode tevreden zijn. Als je van een TFT af komt dan is het wat moeilijker om meteen de overstap naar sRGB te maken. Ik mis zelf dan echt de kleuren. Dus ik zal hem nu ook een tijdje op AdobeRGB houden en na een tijdje eens kijken of sRGB me bevalt.

Verder.. God.. Eyefinity.. lucky you 8)

@base_: Heb in OSX het profiel ingesteld op U2410. Geeft hetzelfde resultaat dan als ik AdobeRGB (1998) als profiel kies. Zal dus wel goed zitten dunkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

http://accessories.euro.d...=dhs&cs=nldhs1&sku=294998

130 euro korting op de 2410?
Daarbij nog 3% korting vanuit werk....komt op € 509,95 , iets zegt me dat ik deze kans moet pakken....maar het blijft zoveel geld...aargh

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
mrsar schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:56:
http://accessories.euro.d...=dhs&cs=nldhs1&sku=294998

130 euro korting op de 2410?
Daarbij nog 3% korting vanuit werk....komt op € 509,95 , iets zegt me dat ik deze kans moet pakken....maar het blijft zoveel geld...aargh
"Gebruikelijke verzending in: + 3 weken"

:X

Is nogsteeds duurder dan de 450 die ik bij CS solutions heb betaald :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Hoe zit het met het spelen van shooters op een U2211H of U2311H? Ik wil zeer binnekort een van deze monitoren bestellen (al is de U2311H nog nergens leverbaar!), maar ik speel dus wel vrij intensief Battlefield BC 2, ik vraag me af of je daar vertragingen in gaat merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrsar
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:26

mrsar

waar een sar is,is een wodka

peakaboo schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 12:59:
[...]

"Gebruikelijke verzending in: + 3 weken"

:X

Is nogsteeds duurder dan de 450 die ik bij CS solutions heb betaald :)
Voordeel is dat ik next business day omruil heb :P mijn ervaring daarbij (de zakelijke kant) bij dell is heel erg goed,da is die 50 iig wel waard.
en die 3+ weken...mja.....heb er opzich geen haast mee,mijn huidige scherm doet het nog :)

[ Voor 14% gewijzigd door mrsar op 27-07-2010 13:13 ]

steam: mr_sar1 / Battle.net : mrsar#2189 / xbox : mrsar1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Ik had toen ook tijdens die 135 € korting actie besteld en ook nog wat van de prijs afgesnoept telefonisch naar 500 € per monitor incl. verzendkosten :*)
SuX DeLuXe schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 13:00:
Hoe zit het met het spelen van shooters op een U2211H of U2311H? Ik wil zeer binnekort een van deze monitoren bestellen (al is de U2311H nog nergens leverbaar!), maar ik speel dus wel vrij intensief Battlefield BC 2, ik vraag me af of je daar vertragingen in gaat merken.
Er is wel vertraging, maar als ik die zelfs niet merk in BF2 en TF2 dan zal het allemaal wel goed zijn wat mij betreft :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
nero355 schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 14:17:
Ik had toen ook tijdens die 135 € korting actie besteld en ook nog wat van de prijs afgesnoept telefonisch naar 500 € per monitor incl. verzendkosten :*)

[...]

Er is wel vertraging, maar als ik die zelfs niet merk in BF2 en TF2 dan zal het allemaal wel goed zijn wat mij betreft :)
das mooi om te lezen, toch zou de U2311H een lagere inputlag hebben dan de U2211H. Ik wacht eigelijk op de U2311H maar die wordt maar niet leverbaar. Weet iemand iets over levertijden van de U2311H in Nederland? Geen enkele webshop heeft hem binnen afzienbare tijd leverbaar als ik het zo zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micd33
Maak je geen zorgen over de lag in games...
Ik heb twee Dells de U2410 en de 2209Wa, bij geen van beide is er hinder van lag...
Afbeeldingslocatie: http://www.micdigital.be/foto/pc9bouwtest.jpg
:9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17-09 22:42
Is er toevallig iemand in de omgeving Utrecht die tegen een kleine vergoeding bereid is mijn monitor te calibreren/zijn calibratieapparaat uit te lenen? :*) Aangezien het toch maar één keertje hoeft, zie ik er geen nut in om zo'n ding te gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Banaan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-06 14:12
Koop er een en verkoop deze daarna hier op tweakers in 'Vraag & Aanbod' :P
Of kijk even op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/362645558
Als je in de buurt van Venray komt mag je die van mij ook wel even lenen.

Het is trouwens wel handig deze zelf te hebben, als je formatteert moet je opnieuw beginnen ;)

[ Voor 18% gewijzigd door Sjaak_Banaan op 27-07-2010 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
Sjaak_Banaan schreef op dinsdag 27 juli 2010 @ 23:05:
Koop er een en verkoop deze daarna hier op tweakers in 'Vraag & Aanbod' :P
Of kijk even op marktplaats: http://link.marktplaats.nl/362645558
Als je in de buurt van Venray komt mag je die van mij ook wel even lenen.

Het is trouwens wel handig deze zelf te hebben, als je formatteert moet je opnieuw beginnen ;)
Ach, de Ultrasharps kennende is afstellen in het monitormenu voldoende ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:54

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Zou Dell de prijs van de 2711 laten zakken nu Apple hun 27" cinema display hebben aangekondigd (met LED backlight) voor 999,- terwijl de Dell voor 1075,- op de site staat? Ik aas al een tijdje op een 27" of 30" en die Apple ziet er goed uit qua specs.

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
zakelijk zit er een korting op: http://accessories.euro.d...bsd&cs=nlbsdt1&sku=381158 dus als je kontakt opneemt met een verkoper moet er wel iets te regelen zijn denk ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17-09 22:48
zonoskar schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 10:53:
Zou Dell de prijs van de 2711 laten zakken nu Apple hun 27" cinema display hebben aangekondigd (met LED backlight) voor 999,- terwijl de Dell voor 1075,- op de site staat? Ik aas al een tijdje op een 27" of 30" en die Apple ziet er goed uit qua specs.
Die 27" ACD is vooralsnog alleen maar aan te sluiten op videokaarten met Mini-DisplayPort aansluitingen zoals een Radeon 5870 Eyefinity Edition of een 5970. Dit probleem heeft de 24" ACD ook, alhoewel daar tegenwoordig adapters voor te krijgen zijn. Die zijn wel niet compatible met de 27" ACD voor zover ik weet, dus als je die via DVI/HDMI wil aansluiten zul je nog moeten wachten.

[ Voor 17% gewijzigd door Xeanor op 28-07-2010 12:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zonoskar
  • Laatst online: 10:54

zonoskar

<-- Mika R.I.P!

Xeanor schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:05:
Die zijn wel niet compatible met de 27" ACD voor zover ik weet, dus als je die via DVI/HDMI wil aansluiten zul je nog moeten wachten.
Er is een dual-link DVI adapter, maar die kost 99 euro bij Apple. Gelukkig ben ik ook o zoek naar een nieuwe grafische kaart, dus kan ik eentje kopen met displayport. De ACD heeft LED backlight, de Dell niet voor zover ik weet. Dat is me ook wat waard, dus als de Dell ca 900 euro na korting is, is de Apple toch nog een betere deal IMHO.

/edit: Oja, die adapter is voor displayport -> duallink DVI niet andersom. Sorry.

[ Voor 14% gewijzigd door zonoskar op 28-07-2010 13:27 ]

Powermac G5 casemod. Mijn PV live output. | Ioniq 6 Style 77kWh Ultimate Metallic Red 18" RWD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
zonoskar schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:20:
[...]

Er is een dual-link DVI adapter, maar die kost 99 euro bij Apple. Gelukkig ben ik ook o zoek naar een nieuwe grafische kaart, dus kan ik eentje kopen met displayport. De ACD heeft LED backlight, de Dell niet voor zover ik weet. Dat is me ook wat waard, dus als de Dell ca 900 euro na korting is, is de Apple toch nog een betere deal IMHO.
Nou verkijk je je, want er zit een Male connector op die adapter. Die adapter is bedoeld om een Dual-Link DVI scherm op een Videokaart/Laptop met Mini-DisplayPort aan te sluiten. De 24/27" ACD hebben ook een Male Mini-DisplayPort connector, dus met die adapter kun je helemaal niets.

Zoek eens op Atlona of Dr. Bott Video adapter, maar die werken vooralsnog alleen met de 24" voor zover ik weet.

Edit: deze dus http://store.apple.com/nl/product/H0570ZM/A?mco=MTY3ODQ5OTY

[ Voor 3% gewijzigd door Xeanor op 28-07-2010 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zonoskar schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 12:20:
[...]
De ACD heeft LED backlight, de Dell niet voor zover ik weet. Dat is me ook wat waard, dus als de Dell ca 900 euro na korting is, is de Apple toch nog een betere deal IMHO.
Goed dat je er "IMHO" bijzet.
Een ACD komt IMHO niet in de buurt van de U serie.
Alleen al glossy vs mat, aansluitingen, hoogteverstelling/pivot etc etc
En dan is een ACD IMHO nog lelijk ook :X

Edit: LED backlight is niet per definitie beter. Eerder slechter. En dan doel ik op kleurechtheid/verdeling over het scherm. Stroom maakt niet veel uit gezien je een >24" scherm toch op lagere brightness draait.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 29-07-2010 10:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micd33
IMHO is de Dell Ultrabright serie veel beter dan alle Apples samen.
Idd, een ACD komt zeker niet in de buurt van de U serie.
Ik vind persoonlijk, IMHO, de Dell U2410 beter dan m'n vorige Eizo. Maarja dat was geen IPS...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11:50
base_ schreef op woensdag 28 juli 2010 @ 11:48:
zakelijk zit er een korting op: http://accessories.euro.d...bsd&cs=nlbsdt1&sku=381158 dus als je kontakt opneemt met een verkoper moet er wel iets te regelen zijn denk ik
een paar weken geleden (weekend 18juli) zat er ook 10% korting op voor consumenten (kwam in totaal toen op 969) en toen heb ik hem gehaal d:-), dus ff wachten meestal herhalen deze kortings acties zich wel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjaak_Banaan
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-06 14:12
Hoe kunnen jullie nu al zeggen dat de U serie van Dell beter is dan het nieuwe beeldscherm van Apple, volgens mij is het scherm hier nog niet eens te koop en gereviewd.
Zelf heb ik de Dell U2711 en mijn collega een 27" iMac, ik kan niet zeggen dat het scherm van de iMac slechter is dan mijn U2711.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar-co
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-08 16:56
Nu heb ik dit gehele topic deel 15 doorgelezen, en ook "HP LP2475w" of de "Dell Ultrasharp U2410" keuze, maar ik heb nog steeds niet helder of je nou wel of geen 3 jaar Dell Premium pixelgarantie krijgt als je de U2410 voor € 489 bij CS Solutions in België bestelt (http://www.cssolutions.be/store/product.php?id_product=258) in plaats van voor € 653,31 bij Dell zelf http://search.euro.dell.c...&l=nl&cs=&k=U2410&cat=all (was eergisteren nog met korting ca. 540,- (!)).

Moet er nou wel of niet een sticker van Dell met een werkordernummer op de doos aanwezig zijn? De post van Moris zegt van niet ("HP LP2475w" of de "Dell Ultrasharp U2410" keuze), maar in dit topic lees ik wisselende verhalen.

Zercom heeft 'm op dit moment staan voor € 517,40 en desgevraagd hebben zij mij medegedeeld "Wij hanteren de garanties die Dell opstelt voor zijn producten mochten zij dus een zero dode pixel garantie hebben, dan telt deze ook voor de monitor die wij leveren van hen."

Ik vind het nogal een prijsverschil. Kan ik de Ultrasharp U2410 met een gerust hart bestellen bij b.v. Zercom of CS Solutions en 'm (onverhoopt) toch omruilen ook als er maar één (sub)pixel niet lekker is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vinnienerd
Mar-co schreef op donderdag 29 juli 2010 @ 23:12:
Nu heb ik dit gehele topic deel 15 doorgelezen, en ook "HP LP2475w" of de "Dell Ultrasharp U2410" keuze, maar ik heb nog steeds niet helder of je nou wel of geen 3 jaar Dell Premium pixelgarantie krijgt als je de U2410 voor € 489 bij CS Solutions in België bestelt (http://www.cssolutions.be/store/product.php?id_product=258) in plaats van voor € 653,31 bij Dell zelf http://search.euro.dell.c...&l=nl&cs=&k=U2410&cat=all (was eergisteren nog met korting ca. 540,- (!)).

Moet er nou wel of niet een sticker van Dell met een werkordernummer op de doos aanwezig zijn? De post van Moris zegt van niet ("HP LP2475w" of de "Dell Ultrasharp U2410" keuze), maar in dit topic lees ik wisselende verhalen.

Zercom heeft 'm op dit moment staan voor € 517,40 en desgevraagd hebben zij mij medegedeeld "Wij hanteren de garanties die Dell opstelt voor zijn producten mochten zij dus een zero dode pixel garantie hebben, dan telt deze ook voor de monitor die wij leveren van hen."

Ik vind het nogal een prijsverschil. Kan ik de Ultrasharp U2410 met een gerust hart bestellen bij b.v. Zercom of CS Solutions en 'm (onverhoopt) toch omruilen ook als er maar één (sub)pixel niet lekker is?
Dell kijkt volgens mij alleen naar serienummers of servicetags. Aangezien Dell standaard de dodepixel-garantie aanbiedt, lijkt het me dat bij een andere supplier die garantie ook geldt. Over de garantie 2 dingen: positief vind ik dat zodra je belt je meteen een afspraak kunt maken voor je vervanging, en voor het ophalen van de oude. Negatieve vind ik dat als je belt je vrijwel altijd een Bijlmerbewoner aan de lijn krijgt die je in een half Nederlands/half Antilliaans/Marokkaans Je WeEt tOg-accent aanspreekt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

:X Die prijs ...

Bel anders Dell op en verzin een of ander verhaal met iets van "Ik koop liever bij jullie ... bla bla bla" erin en probeer korting te regelen !! Ik heb 500 € per monitor betaald dus dat moet kunnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Blisterin_Bull schreef op dinsdag 20 juli 2010 @ 22:47:
Gisteren is m'n V/A aanbod vervallen maar je mag mijn 3008WFP (één jaar oud) wel overnemen voor € 950~1000.

http://lw02.svr.isafailure.com/tweak-scherm-2010-.7A/
Wat voor andergrond is dat? Is dat Girls Generations? En waar heb je die vandaan?:P

Om een bijdrage te maken aan dit topic:

U2311H service menu::

Monitor uit:
Druk knop 1 en 2 in (van boven geteld) en hou deze ingedrukt
Druk op het power knopje
Wacht tot powerknop blauw oplicht / scherm aangaat
Laat nu knop 2 los.
Links boven verschijnt de service menu

Backlight power on hours menu:

Monitor uit
Druk knop 1 en 3 in
Druk op het power knopje
Wacht tot scherm aan gaat.
In het midden komt een menu met "backlight power on hours"

Weet iemand wat "AD en DC startup" betekent?

[ Voor 3% gewijzigd door ReseT op 02-08-2010 10:14 ]

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blisterin_Bull
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 04:28

Blisterin_Bull

⭐⭐⭐⭐⭐

Je hebt direct message uit staan, dus moet het maar hier :P
Ik heb ze hier vandaan:
http://blog.naver.com/nolera/70072386278

De dames zijn van verschillende kpop idol groepen: kara, t-ara, girls generation, 4minute, wonder girls, 2ne1, brown eyed girls, f(x)

Systeem specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralph88
ReseT schreef op zaterdag 31 juli 2010 @ 11:23:
Monitor uit:
Druk knop 1 en 2 in (van boven geteld) en hou deze ingedrukt
Wacht tot powerknop blauw oplicht / scherm aangaat
Laat nu knop 2 los.
Links boven verschijnt de service menu

Backlight power on hours menu:

Monitor uit
Druk knop 1 en 3 in
Wacht tot scherm aan gaat.
In het midden komt een menu met "backlight power on hours"
Hoe lang moet je dit ingedrukt houden, want ik heb het op beiden schermen geprobeerd, maar er gebeurd gedurende een halve minuut niets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-09 15:56

Mijn verhaal staat in dat topic!
Kort gezegd kwam het er op neer dat hoewel het bij cs solutions wel toegezegd was kreeg ik direct bij Dell GEEN garantie!!!!
CS solutions loste dit echter prima op door dezelfde week een nieuw exemplaar te komen brengen.
Ik zou er zo weer een bij hun bestellen!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReseT
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Ralph88 schreef op zondag 01 augustus 2010 @ 23:44:
[...]

Hoe lang moet je dit ingedrukt houden, want ik heb het op beiden schermen geprobeerd, maar er gebeurd gedurende een halve minuut niets?
Oops, ik zie dat er iets bij moet! Ik heb me post aangepast! :X

ID4.1M Honey Yellow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:20

el-jorge

turn around and feel the vibe

Wat is het beste om de U2311H monitor aan te sluiten? Ik wil hem gaan gebruiken op mijn werkplek icm met een Sony F12M laptop. Deze heeft een VGA uitgang mini d-sub uitgang. Moet je die dan naar de VGA, of naar de displayport?

Edit: zal wel naar de d-sub moeten?

[ Voor 23% gewijzigd door el-jorge op 02-08-2010 16:27 ]

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

Je zit dan opgescheept met VGA inderdaad :)

De U2410 reageert het snelst op DisplayPort input in ieder geval bij het booten van mijn PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
el-jorge schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:16:
... een Sony F12M laptop. Deze heeft een VGA uitgang mini d-sub uitgang. ...
Edit: zal wel naar de d-sub moeten?
Voor veel laptops zijn dockings stations te krijgen, deze hebben vaak wel een DVI/HDMI/displayport aansltuing, dat zou je nog even kunnen checken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
kort vraagje:

ik heb sinds een weekje een U2711 in huis staan, prima monitor moet ik zeggen, echter ik vind dat hij wel erg warm aanvoelt, dan vooral aan de achterkant boven. Ook als je je hand tegen het scherm aan legt voel je behoorlijke warmte, het is nog net niet zo warm dat je je hand weg moet halen maar toch wel redelijk heet (gok graadje of 50??)....
Toevallig iemand die dit scherm ook heeft en ff bij hem kan checken of dit normaal is??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

nero355 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 16:59:
Je zit dan opgescheept met VGA inderdaad
en maakt dat uit???

[ Voor 21% gewijzigd door el-jorge op 02-08-2010 20:34 ]

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micd33
breagor schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:42:
kort vraagje:

ik heb sinds een weekje een U2711 in huis staan, prima monitor moet ik zeggen, echter ik vind dat hij wel erg warm aanvoelt, dan vooral aan de achterkant boven. Ook als je je hand tegen het scherm aan legt voel je behoorlijke warmte, het is nog net niet zo warm dat je je hand weg moet halen maar toch wel redelijk heet (gok graadje of 50??)....
Toevallig iemand die dit scherm ook heeft en ff bij hem kan checken of dit normaal is??
Ja, absoluut normaal bij IPS schermen en Plasma TV's.
Ik heb een Dell U2410 en een 2209WA, zo worden idd behoorlijk warm. Veel warmer dan al m'n vorige TFT's.
Dus maak je geen zorgen, dat is normaal. Maar 50° ? Dat is wel heel warm... 8)

En als ze nieuw zijn, knisperen ze ook als je ze uitschakeld, tijdens het afkoelen. Dan hoor je zo'n licht gekraak... ook normaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micd33
VGA is Analoog, de rest (DVI, HDMI en displayPort) is digitaal... dus idd het maakt wat uit. Namelijk betere beeldkwaliteit omdat de monitor niet hoeft om te zetten van analoog naar digitaal signaal...
En een digiaal signaal is altijd beter dan Analoog. :9~

Maar als je geen DVI heb en je moet een adapter gebruiken om van VGA naar DVI of DisplayPort te gaan, dan maakt het niets uit.. Want dan win je niets.

[ Voor 15% gewijzigd door micd33 op 02-08-2010 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• breagor
bedankt micd33!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

micd33 schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 21:02:
[...]

VGA is Analoog, de rest (DVI, HDMI en displayPort) is digitaal... dus idd het maakt wat uit. Namelijk betere beeldkwaliteit omdat de monitor niet hoeft om te zetten van analoog naar digitaal signaal...
En een digiaal signaal is altijd beter dan Analoog. :9~

Maar als je geen DVI heb en je moet een adapter gebruiken om van VGA naar DVI of DisplayPort te gaan, dan maakt het niets uit.. Want dan win je niets.
En bestaat er dan zoiets als van hdmi naar dvi of displayport?

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
Verloopjes tussen DVI HDMI en Displayport zijn goed te krijgen, deze hoeven geen signalen te converteren (zijn allemaal digitaal) maar alleen de juiste pinnen te verbinden. VGA is echter analoog, converters tussen digitaal en analoog zijn veel duurder, complexer, en analooog leidt altijd tot enig signaalverlies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
breagor schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 17:42:
kort vraagje:

Ik heb op een ander forum gelezen over een 2711 gebruiker die vergeten was het plastic welke over de koelgleuven op zij en onderkant zit te verwijderen na uitpakken. Wellicht een oorzaak??
Los daarvan wordt ook mijn 2410 vrij warm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Vandaag de Dell U2211H binnengekregen. Zeer tevreden tot nu toe, geen dode (sub)pixels aangetroffen vooralsnog. Ff test gedaan met DPT. Ik kwam van een Samsung Syncmaster T220 en tja dat verschil zie je al met standaard instellingen. Kleuren zijn veel warmer, voller. Kijkhoek vele malen beter, haast geen backlight bleeding meer. Het verschil is immens en dat voor € 290.
Ik heb tot nu toe Starcraft II en Battlefield Bad Company 2 gespeeld en bij beiden heb ik absoluut geen last gehad van vertragingen, ghosting of iets in die zin. 8)
Mijn U2211H wordt overigens helemaal niet warm, als ik achterop voel dan is het nauwelijks warm. Maar het scherm verbruikt dan ook maar 22W, dus dan zal het ook daar mee te maken hebben.
Is er in beeldkwaliteit eigelijk verschil te merken tussen een DVI en Displayport kabel?

[ Voor 19% gewijzigd door SuX DeLuXe op 03-08-2010 17:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
DVI en DisplayPort zijn beide digitaal, dus áls er al verschil is, zal dat miniem zijn.

Maar waarom heb jij gekozen voor de U2211H en niet voor de 2311? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Mute schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 17:07:
DVI en DisplayPort zijn beide digitaal, dus áls er al verschil is, zal dat miniem zijn.

Maar waarom heb jij gekozen voor de U2211H en niet voor de 2311? :)
U2311H is nergens leverbaar en ik heb nu vakantie, werd hoog tijd voor een upgrade. En opzich ben ik tevreden, qua breedte is het meer dan genoeg voor mij. De U2311H heeft dan misschien een iets langer scherm in de hoogte maar dat scheelt bijna niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Uhm, in de breedte en de hoogte is 'ie in verhouding natuurlijk evenveel breder en hoger :P De resolutie is hetzelfde. Is inderdaad jammer dat de 2311 zo slecht leverbaar is, alhoewel in de Pricewatch nu wel een paar winkels staan die zeggen 'm op voorraad te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Mute schreef op dinsdag 03 augustus 2010 @ 17:13:
Uhm, in de breedte en de hoogte is 'ie in verhouding natuurlijk evenveel breder en hoger :P De resolutie is hetzelfde. Is inderdaad jammer dat de 2311 zo slecht leverbaar is, alhoewel in de Pricewatch nu wel een paar winkels staan die zeggen 'm op voorraad te hebben.
altijd leuk zoiets, je wacht wekenlang tot de 2311 op voorraad komt ergens. En dan besluit je maar de U2211H te bestellen. Is de U2311H 1 dag later opeens bij verschillende winkels snel leverbaar :/
Ik wist niet dat de U2311H ook nog iets breder was. Dan was het misschien toch raadzaam om nog even geduld te hebben maargoed de U2211H is voor mij ook goed genoeg.

[ Voor 12% gewijzigd door SuX DeLuXe op 03-08-2010 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Zit te kijken naar een U2410 monitor, maar zie dat deze sinds augustus 2009 uit is, weten jullie of er inmiddels iets bekend is over een opvolger van DELL?

Of blijft de U2410 voorlopig nog in het programma?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 15-09 12:48

psy

Serieus ga je daar op wachten? Als er nou ernstige terkortkomingen in zouden zitten, maar ik ken ze niet.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Niet online
Naja "wachten", tis meer als bekend is dat er over 1,5 maand een nieuw model komt, dan wacht ik liever even, duurt het veel langer of is er niets bekend, dan gewoon de oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mar-co
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 29-08 16:56
rsvmark schreef op maandag 02 augustus 2010 @ 10:07:
[...]

Mijn verhaal staat in dat topic!
Kort gezegd kwam het er op neer dat hoewel het bij cs solutions wel toegezegd was kreeg ik direct bij Dell GEEN garantie!!!!
CS solutions loste dit echter prima op door dezelfde week een nieuw exemplaar te komen brengen.
Ik zou er zo weer een bij hun bestellen!!
Kennelijk heb ik niet goed gelezen, want dat had ik niet begrepen. Nu woon ik nogal ver vanaf België, maar ik kan de gok ook wagen bij CS Solutions, het prijsverschil is enorm! Bedankt voor je toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micd33
Maakt toch niet veel uit hoever je van een winkel woont...
Zolang je maar binnen Europa besteld heb je Eurogarantie van Dell en hoef je geen douanekosten te betalen.
Mijn beide Dells komen van Engeland, mijn printer van Zwitserland, een groot deel van m'n hardware uit Duitsland en Nederland... Zelf woon ik in België.
En alles was altijd op enkele dagen hier. Dus maak je geen zorgen over afstand bij online shoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rsvmark
micd33 schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 01:11:
Maakt toch niet veel uit hoever je van een winkel woont...
Zolang je maar binnen Europa besteld heb je Eurogarantie van Dell en hoef je geen douanekosten te betalen.
Mijn beide Dells komen van Engeland, mijn printer van Zwitserland, een groot deel van m'n hardware uit Duitsland en Nederland... Zelf woon ik in België.
En alles was altijd op enkele dagen hier. Dus maak je geen zorgen over afstand bij online shoppen.
Wat ik jammer vond bij CS solutions is dat ik niet met Paypal of creditcard kon betalen. Het moest dus contant of van te voren overmaken.
Dat was voor mij de reden om van beverijk naar antwerpen te rijden....
Thuis aangekomen bleek er een dode pixel en een irritant stofdeeltje in het scherm te zitten en kreeg ik van Dell te horen dat ze me geen garantie konden bieden (En als ze dat wel hadden gekund bleek ook dat ik na een x dagen ook geen nieuwe zou krijgen maar een refurbished exemplaar).
Dit heb ik voorgelegd aan timothy van CS solutions en hij kwam binnen een week een nieuwe brengen!
Top geregeld vind ik!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micd33
Ja, dat vind ik ook wel hinderlijk. Geen PayPal
Alle online shops moesten PayPal hebben vind ik.
Nu bestel ik soms iets in Nederland, maar daar is het iDEAL, geen Paypal. daar zijn we hier in België geen fluit mee :)
Dan zie ik ervan af en zoek een winkel die wel Creditkaart of PayPal heeft.
Dit werkt handiger.
Toen ik mijn Dell monitors in Engeland bestelde, kreeg ik enkele minuten erna al bericht dat de betaling ok was. Dan verzenden ze je bestelling direct en heb je de monitor na enkele dagen.
Bij een overschrijving duurt het twee tot drie dagen langer.
Dus Paypal is voor mij ook een groot voordeel en tijdwinst. Plus dat het veilig is ook, je bent verzekerd voor als er toch iets zou fout lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nero355

nero355

psy schreef op woensdag 04 augustus 2010 @ 12:37:
Serieus ga je daar op wachten? Als er nou ernstige terkortkomingen in zouden zitten, maar ik ken ze niet.
Vind jij hem perfect dan ?? Ik niet :)

Beter panel is altijd welkom !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• el-jorge

el-jorge

En de U2311H is op dit moment weer slecht verkrijgbaar :(

Spielerei...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Informatique zegt er nog een paar op voorraad te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Niet online
En daarom heb ik het gevoel dat ook de U2410 binnenkort vervangen wordt door een U2411 o.i.d!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• base_
SanderAlterNET schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 18:10:
[...]
En daarom heb ik het gevoel dat ook de U2410 binnenkort vervangen wordt door een U2411 o.i.d!
De vorige 30" was een 3008 dus voor de U2410 zal het nog wel 1-3 jaar (U2413?) duren gok ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb even een review geschreven voor de Dell U2711: productreview: Dell Ultrasharp U2711 review door Kid Jansen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• josper
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17-09 08:41
el-jorge schreef op donderdag 05 augustus 2010 @ 15:57:
En de U2311H is op dit moment weer slecht verkrijgbaar :(
:| Ben ik blij dat ik hem precies op tijd besteld had. Bij één shop was hij toch niet op voorraad, dus die heb ik geannuleerd. Vervolgens bij de goedkoopste uit de pricewatch besteld, waar hij op voorraad was bij de leverancier. Gister binnen gekregen. Echt een netjes scherm. Ga binnenkort wel even een uitgebreide review over dit scherm schrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entr_opy
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 31-07 12:23
Goed gedaan. Veel beter dan ik het zou kunnen. Onze monitoren heben naast elkaar gelegen op de Dell U2711 productieband zie ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dank je, heb er ook behoorlijk m'n best voor gedaan om hem zo volledig en goed mogelijk te maken. Veel meer dingen kan ik ook niet meer testen zonder professionelere testapparatuur.

Waar ik wel nog naar wil kijken is de inkijkhoek en de inputlag. Ik vraag me af of ik die twee goed kan testen. M'n digitale camera is een Canon Powershot A570 IS, ik denk dat dat eigenlijk een beetje de beperkende factor is met het testen van de inkijkhoek, samen met de verlichting in m'n kamer (vrijwel onmogelijk om het licht goed te krijgen voor zo'n test).

Inputlag wordt ook wel lastig, aangezien ik paar weken terug m'n oude LG Studieworks 700S 17" CRT scherm bij grofvuil had gezet (na paar weken op marktplaats nog steeds niemand gevonden die hem gratis af wilde halen in Enschede). Het enige externe scherm wat ik nu heb is deze Dell U2711, verder heb ik alleen een laptop. Als jullie nog een idee hebben over hoe ik dat kan testen zonder extra apparatuur te kopen (of te moeten lenen van iemand) dan hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micd33
Idd, heb de review zojuist gelezen, dat is knap werk.

Ik heb weinig last van inputlag bij de Dell U2410 en de 2209AW...
Maar idd, ik speel soms wel eens een game, maar ben zeker geen diehard gamer.
Voor de rest zie ik geen lag optreden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het verbaast me eigenlijk hoe populair die review van me is. Het is niet bepaald het type monitor dat iedereen op z'n bureau heeft staan, maar blijkbaar is men er toch in geïnteresseerd. De review heeft in de ruim 40 uur die hij nu online is al 2100 views gehad, dat is bijna 1 pageview per minuut gemiddeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
Volgens mij zag ik gisteravond al 2.000 views, maar misschien dat ik scheef keek :+ Het is geen monitor die iedereen heeft, wat voornamelijk komt doordat het een flink dure is, maar ik denk dat er heel veel mensen graag eentje zouden willen hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hielko
  • Laatst online: 04:06
Eindelijk! Zit nu al vier jaar oid achter een 3007WFP die ondertussen aan vervanging toe is (inbranden...), maar het kopen van een 3008WFP die ondertussen al jaren op de markt is stond me tegen (en bij andere fabrikanten zie ik ook geen nieuwe 30"-schermen in het assortiment).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micd33
kid jansen schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 15:52:
Het verbaast me eigenlijk hoe populair die review van me is. Het is niet bepaald het type monitor dat iedereen op z'n bureau heeft staan, maar blijkbaar is men er toch in geïnteresseerd. De review heeft in de ruim 40 uur die hij nu online is al 2100 views gehad, dat is bijna 1 pageview per minuut gemiddeld.
Idd, ja, dat is waar.
Maar een goede review is geld waard voor de toekomstige koper...
De mensen lezen dat graag. Zeker als je van plan bent iets nieuws te kopen.
Ik lees dan honderden reviews, soms hele goede zoals die van jou, waar je iets aan hebt, soms minder bruikbaar.
Het is door zulke reviews dat je een product goed of minder goed voor jou geschikt vindt.
En vooral als er foto's bij zitten, zoals bij jou review.
Dan kan je je een idee vormen hoe de Dell eruit ziet.
Want een Dell monitor vind je bijna nooit in de winkels enkel online shops... Dus je kan het niet in 't echt bekijken.
Alvast bedank voor je review ik heb ervan genoten. _/-\o_

[ Voor 12% gewijzigd door micd33 op 09-08-2010 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Navi
  • Niet online
micd33 schreef op maandag 09 augustus 2010 @ 16:59:
[...]

Idd, ja, dat is waar.
Maar een goede review is geld waard voor de toekomstige koper...
De mensen lezen dat graag. Zeker als je van plan bent iets nieuws te kopen.
Ik lees dan honderden reviews, soms hele goede zoals die van jou, waar je iets aan hebt, soms minder bruikbaar.
Het is door zulke reviews dat je een product goed of minder goed voor jou geschikt vindt.
En vooral als er foto's bij zitten, zoals bij jou review.
Dan kan je je een idee vormen hoe de Dell eruit ziet.
Want een Dell monitor vind je bijna nooit in de winkels enkel online shops... Dus je kan het niet in 't echt bekijken.
Alvast bedank voor je review ik heb ervan genoten. _/-\o_
Heb vorige week een U2410 aangeschaft bij Informatique, daar stond hij ook in de winkel te draaien overigens.
(wel iets duurder maar had hem gelijk nodig i.v.m doodgaan vorige monitor)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat ik overigens nog veel leuker vind dan de inmiddels 2265 views is dat m'n review inmiddels op plaats 178 staat van alle reviews op tweakers.net (lijst van alle reviews gesorteerd op beoordeling). Dat vind ik best netjes aangezien er zo'n 9500 echte reviews op tweakers.net staan (de rest zijn alleen maar beoordelingen, dus zonder tekst)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik de review nog weer iets verder uitgebreid: kijkhoek, positioneringsmogelijkheden en een test van de ingebouwde kaartlezer / USB-hub.

Loopt trouwens lekker, 3285 views en #160 inmiddels.

[ Voor 42% gewijzigd door Kid Jansen op 11-08-2010 00:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb hem niet helemaal aandachtig gelezen, maar wat een lange en uitgebreide review _O_

Ga hem ff in de TS erbij zetten.

• timothyD
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-07 19:50
Ik heb even het forum hier doorgelezen en zie een aantal leuke reacties over onze webshop !!! dat doet me plezier !!!

heb een aantal aanpassingen gedaan, waar sommige tweakers me op wezen, zo kan je nu met paypal betalen, ideal nog niet komt nog !!!

De Dell u2711 is bij ons voorradig !!! en omdat ik hier zoveel positiefs heb gelezen krijgen jullie nog een extra korting van 25,- eur bij bestelling van deze monitor op onze site (vermeld "tweakers" bij de bestelling)

mvg

Timothy
cs solutions

• micd33
timothyD schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 10:26:
Ik heb even het forum hier doorgelezen en zie een aantal leuke reacties over onze webshop !!! dat doet me plezier !!!

heb een aantal aanpassingen gedaan, waar sommige tweakers me op wezen, zo kan je nu met paypal betalen, ideal nog niet komt nog !!!

De Dell u2711 is bij ons voorradig !!! en omdat ik hier zoveel positiefs heb gelezen krijgen jullie nog een extra korting van 25,- eur bij bestelling van deze monitor op onze site (vermeld "tweakers" bij de bestelling)

mvg

Timothy
cs solutions
wow, da's pas service... en een extra korting voor ons Tweakers. Super.
Eindelijk moet ik m'n Dells niet meer in de UK bestellen. 8) _/-\o_
Ik zou haast overwegen er nog één te bestellen 8) Zeer netjes inderdaad.

@Knightwolf, ik voel me vereerd, m'n review staat tussen reviews van de grote jongens op dat gebied. Overigens moet je ook nog even de review van Prad.de toevoegen bij de U2711, dat vond ik zelf de beste review van alle U2711 reviews. Die is nog een heel stuk uitgebreider (en ook professioneler) dan die van mij.

• Artuzzo
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 02-02 13:37
Ik heb de 2410 bij CS solutions aangeschaft. Na een paar issues omdat ik via credit card moest betalen heb ik mijn monitor besteld en het werd zeer snel geleverd. Timothy was beschikbaar en hij reageerde snel aan mijn mail.
Ik heb het prijsonderdeel van m'n review even een update gegeven en ook de aanbieding van CS Solutions hier in vermeldt.

Verder helemaal onderaan nog drie foto's toegevoegd om te laten zien hoe m'n bureau er nu uit ziet. Ik ben nu helemaal overgestapt van m'n oude laptop naar m'n nieuwe vaste PC, die verkoop ik nu door aan m'n pa en daar is alle zooi nu dus van opgeruimd.

[ Voor 51% gewijzigd door Kid Jansen op 12-08-2010 15:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kid jansen schreef op donderdag 12 augustus 2010 @ 12:37:

@Knightwolf, ik voel me vereerd, m'n review staat tussen reviews van de grote jongens op dat gebied. Overigens moet je ook nog even de review van Prad.de toevoegen bij de U2711, dat vond ik zelf de beste review van alle U2711 reviews. Die is nog een heel stuk uitgebreider (en ook professioneler) dan die van mij.
Heb je daar een url van ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micd33
Even iets zeggen...
Zoals jullie weten heb ik de Dells U2410 en 2209WA... Waar ik dagelijks op werk.

Nu was ik gisteren bij een vriend die problemen had in zijn Photoshop, hij kreeg de achtergond niet geselecteerd...
Dus ik heb daar meer dan twee uur op een "gewoon" TFT gewerkt, met gewoon bedoel ik een TN panel, geen IPS scherm...
Wel , ik kan jullie zeggen, beste vrienden Tweakers, dan merk je het verschil.
Dat zie je direct.
Toen ik terug thuis was, riep ik heel luid: "LANG LEVE MIJN DELL"
Mijn vrouw kwam vragen of ik gek geworden was... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Via de pricewatch is de Dell U2311H een stuk goedkoper te verkrijgen dan op de dell site zelf. Als ik nu eentje bij "Take it Now" koop, kan ik dan ook beroepen op mijn garantie via dell zelf moest er iets misgaan, of loopt dat dan altijd via de winkel Take It now ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jazeker, de U2711 review op Prad.de is te vinden via de url: http://www.prad.de/en/mon...10/review-dell-u2711.html

EDIT: DataByte heeft nu de Dell U2711 voor €898, incl. verzendkosten €904,95. Ook direct uit voorraad leverbaar. De vraag is dan, levert DataByte ook die 3 jaar Dell Premium garantie voor beeldschermen?

Als ze dat inderdaad doen is het een slimme zet van ze, die €1 goedkoper dan CS Solutions zal het hem niet doen, maar het gaat er vooral om dat ze dan bovenaan staan in de Pricewatch voor de Dell U2711. Verder zit DataByte wel gewoon in Nederland en ze ondersteunen al iDeal, bij CS Solutions moet dat nog komen.

[ Voor 67% gewijzigd door Kid Jansen op 15-08-2010 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothyD
databyte geeft maar 1 jaar ... + niet de garantie die dell geeft moet je bijbetalen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micd33
Ik dacht dat Tweakers bij CS Solutions 25 Euro korting kregen. (zie bovenstaande post van hun, timothyD)
Dat is dan 899 euro min 25 , dus kost hij daar 874 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timothyD
helemaal correct !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micd33
mmm, ik denk niet dat je dit goedkoper kan vinden...
Zelfs bij XPSdirect in de UK niet.

Maarja, jullie Nederlanders zitten met dat iDeal.
Wij Belgen hebben dat "nog" niet.
Ik betaal liefst met PayPal... maar dat hebben dan veel Nederlandse shops weer niet.
Dus betaal ik bv bij 4Launch met mijn Visa kaart... maar daar vragen ze dan weer 3% extra kosten voor...
En een overschrijving duurt twee dagen naar het buitenland...
Hopelijk komt er ooit een standaard voor de Europeese unie in betalingen tussen banken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ja klopt, maar dat is niet de standaardprijs van CS Solutions, dat is alleen met die extra tweakers korting, dus hij komt niet voor €874 in de Pricewatch te staan.

Maar CS Solutions blijft dan toch wel de beste winkel om nu je U2711 te kopen, want naast dat ze het goedkoopste zijn hebben ze die schermen ook op voorraad en geven ze die 3 jaar Dell Premium garantie voor beeldschermen. Dat is toch wel heel erg goed voor die prijs, dat geld is de U2711 zeker waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Legend
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:26

The Legend

*Plop*

Ik werk op dit moment op een Acer AL2216W (TN). Toen ik terugkwam van vakantie bleek het scherm compleet dood. Na een paar keer goed schudden zit er nu weer leven in 8)7 Hierna ben ik toch maar vast gaan kijken naar een eventueel vervangend model :+

Na wat research twijfel ik behoorlijk of ik wel een nieuw scherm met TN-panel wil. Ik kijk veel HD series op m'n PC, game weinig, en doe sinds kort een beetje aan fotobewerking. Volgens mij profiteren de 1e en de laatste van een IPS/PVA paneel?

Nu zag ik dat de Dell Ultrasharp 2209WA met IPS panel al voor onder de 300 euro verkrijgbaar is. Ik zit veel achter m'n PC dus ik geef liever 100 euro meer uit voor een goed scherm. Is zo'n IPS scherm het geld waard ten opzichte van bv. in de BBG vaak geroemde Samsung TN panelen?

Verder valt me op dat in de TFT monitor markt niet heel veel schermen uitkomen? Veel populaire modellen komen uit 2009 of zelfs 2008. Zit er wat nieuws aan te komen of moeten we het hier mee doen? :P

[ Voor 11% gewijzigd door The Legend op 16-08-2010 16:05 ]

Ik ben toch malle pietje niet!

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.