• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online
FeaR1986 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 08:12:
[...]

Als je een PS3 Fat hebt dan hoeft je receiver niet eens HD Audio te ondersteunen. Dit omdat de Fat HD Audio alleen intern kan decoderen naar LPCM en dat naar de receiver stuurt. Dus de PS3 decodeert en de receiver doet eigenlijk niets. Enige wat een fat digitaal kan bitstreamen is Dolby Digital en DTS.
Als je een PS3 Slim hebt moet/kan je receiver wel HD Audio ondersteunen aangezien de Slim HD Audio in bitstream kan versturen. En dan doet de receiver het decodeerwerk. Dit doordat de Slim een nieuwere HDMI chip heeft die dus bitstream versturen van HD Audio aan kan, maar ook dingen ondersteund als HDMI CEC.

Dus de PS3 gewoon instellen op LPCM als je een FAT hebt en op bitstream als je een Slim hebt. Als je een Fat hebt en je stelt deze in op bitstream is het maximale wat je er uit kan krijgen DTS en Dolby Digital.

En voor de duidelijkheid: met LPCM ingesteld zal je nooit dingen op je receiver zien als Dolby TrueHD of wat dan ook. Het zal iets zijn van Multi Ch. In of iets in die trant.

offtopic:
Het is een receiver
Ik heb ook een receiver maar die ondersteunt alleen HDMI pass-through. Dus ik heb nog een aparte optische kabel naar m'n receiver voor het geluid. Bij mij geeft de receiver wel aan of een game DTS of DD is. Dus dan neem ik aan dat mijn PS3 fat op bitstream staat? En waarom zou ik hem dan op LPCM moeten zetten? :>
Ik zie het al, dat is voor de TrueHD en DTS-HD, dat ondersteunt mijn receiver al niet. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door LuPo op 17-12-2009 09:48 ]

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

swopdark schreef op donderdag 17 december 2009 @ 09:25:
[...]
Zou het kwalitatief uitmaken of het decodeerwerk door de reciever of door de PS3 gedaan wordt? CELL is een beestje dat behoorlijk toegespitst is op on the fly decodeerwerk van audio en video dus ik verwacht van niet.
Nee, ongecomprimeerd geluid wordt omgezet in ongecomprimeerd geluid.

PSN: Shiver23

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 11-09 08:45
Storen update is er. GT timetrial is wel nice, maar toch jammer dat nog steeds alleen de auto's er fantastisch uit zien. Verder (nog) niks bijzonders helaas.

Verwijderd

PS3 Demos

* Gran Turismo 5 Demo (GT Academy)
* Army of Two: The 40th Day

PS3 Games

* Star Trek DAC (demo and full game) – £6.29
* Braid – £7.99
* Blue Toad Murder Files
o Episode 1 – £6.29
o Episode 2 – £6.29
o Episodes 1 & 2 – £9.99

PS3 Applications

* SingStar Viewer

PSP Demos

* Metal Gear Solid Peace Walker

PSP Games

* Buzz! Quiz World
* The Sims 2
* Mawaskes Puzzle
* Warriors Orochi 2

Minis

* Pachisi – £2.49
* Route 66 – £3.49

PS3 DLC

* Brutal Legend Map Pack 2 – £3.99
* NBA Live 10 Holiday Shoe Update Pack – Free
* PAIN Red Jimmy Pack – £0.79
* US Sports Quiz (Buzz!) – £3.99
* Lucky Dip Styling Pack (EyePet) – Free

Videos

* Alien Vs Predator Marine Trailer 1
* Alien Vs Predator Alien Trailer 1
* Assassin’s Creed Lineage Short Movie 02
* Dante’s Inferno Heresy Developer Diary
* Inferno Pool Endurance Tutorial
* Inferno Pool Nominations Tutorial
* Inferno Pool Skill Shots Tutorial
* Inferno Pool Swerve Tutorial
* Battlefield Bad Company 2 Limited Edition Trailer
* Polar Panic Game Features Trailer
* Polar Panic Gameplay Modes Trailer
* Hustle Kings Trailer
* Pixel Junk Shooter Trailer
* Time Trailer (Ratchet & Clank)
* No Ordinary Mission Trailer (Just Cause 2)
* The Grapple Mini Documentary (Just Cause 2)
* R.U.S.E. Pump Fake Strategy Trailer
* Blue Toad Murder Files Launch Trailer
* Blue Toad Murder Files Teaser Trailer

Wallpapers & Themes

* Battlefield Bad Company 2 Theme (PS3)
* Digger HD Theme (PS3)
* Dante’s Inferno Heresy Wallpaper (PS3)

Special Offers

* Burnout Dominator (PSP) – £11.99
* Burnout Legends (PSP) – £11.99
* Def Jam Fight For NY (PSP) – £7.99
* EA Replay (PSP) – £7.99
* CTR Crash Team Racing (PSOne Classic) – £2.39
* Kula World (PSOne Classic) – £2.39

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Morphix schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:40:
Storen update is er. GT timetrial is wel nice, maar toch jammer dat nog steeds alleen de auto's er fantastisch uit zien. Verder (nog) niks bijzonders helaas.
Boeiend die gfx. Hoe het rijdt is toch wel het belangrijkste.

Final 3-D Blu-ray Specification Announced

Blu-ray Disc The Blu-ray Disc Association (BDA) today announced the finalization and release of the “Blu-ray 3D™” specification. It leverages the technical advantages of the BD format to deliver “unmatched picture quality” as well as uniformity and compatibility across the full range of Blu-ray 3D products, both hardware and software. The specification is also designed to allow the PS3 to play back Blu-ray 3D content in 3-D.

Notably, the specification allows every player and movie supporting it to deliver full HD 1080p resolution to each eye. Moreover, the specification is display agnostic, meaning that Blu-ray 3D products will deliver the 3-D image to any compatible 3-D display, regardless of whether that display uses LCD, plasma or other technology and regardless of what 3-D technology the display uses to deliver the image to the viewer's eyes.

Regarding compatibility, the specification supports playback of 2-D discs in forthcoming 3-D players and can enable 2-D playback of Blu-ray 3D discs on the installed base of Blu-ray Disc players currently in homes around the world.

The Blu-ray 3D specification calls for encoding 3-D video using the Multiview Video Coding (MVC) codec, an extension to the ITU-T H.264 Advanced Video Coding (AVC) codec currently supported by all Blu-ray Disc players. MPEG4-MVC compresses both left and right eye views with a typical 50% overhead compared to equivalent 2-D content, and can provide full 1080p resolution backward compatibility with current 2-D Blu-ray Disc players. The specification also incorporates enhanced graphic features for 3-D. These features provide a new experience for users, enabling navigation using 3-D graphic menus and displaying 3-D subtitles positioned in 3-D video.

The completed specification will be available shortly and provides individual manufacturers and content providers with the technical information and guidelines necessary to develop, announce and bring products to market pursuant to their own internal planning cycles and timetables.

“Throughout this year, movie goers have shown an overwhelming preference for 3-D when presented with the option to see a theatrical release in either 3-D or 2-D,” said Victor Matsuda, chairman, BDA Global Promotions Committee. “We believe this demand for 3-D content will carry over into the home now that we have, in Blu-ray Disc, a medium that can deliver a quality Full HD 3-D experience to the living room.”

“From a technological perspective, it is simply the best available platform for bringing 3D into the home,” said Benn Carr, chairman, BDA 3D Task Force. “The disc capacity and bit rates Blu-ray Disc provides enable us to deliver 3D in Full HD 1080p high definition resolution.”

“In 2009 we saw Blu-ray firmly establish itself as the most rapidly adopted packaged media format ever introduced,” said Matsuda. “We think the broad and rapid acceptance Blu-ray Disc already enjoys with consumers will be a factor in accelerating the uptake of 3-D in the home. In the meantime, existing players and libraries can continue to be fully enjoyed as consumers consider extending into 3-D home entertainment.”

--

Het goede nieuws is dat we volgend jaar Avatar in 3D op onze PS3 kunnen zien. Ik ben alleen benieuwd hoe het zit met de compatabiliteit van huidige HDTVs.

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

FeaR1986 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 08:12:
[...]
En voor de duidelijkheid: met LPCM ingesteld zal je nooit dingen op je receiver zien als Dolby TrueHD of wat dan ook. Het zal iets zijn van Multi Ch. In of iets in die trant.

offtopic:
Het is een receiver
Ik kreeg inderdaad gewoon 7.1 multichannel te zien. Had de instellingen van mijn PS3 gewoon op automatisch gezet. Natuurlijk is het leuk als het DTS-HD lampje brand, maar daar heb je dus een PS3 slim voor nodig. Moet wel zeggen dat het geluid echt goed is als deze is aangesloten op een 'goede' versterker en 7.1 set. :D Helaas heb ik dat niet op mijn kamer en ga ik m'n PS3 niet beneden neerzetten :>

• Vads
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-09 19:47
Hier de PSN-Store update van vandaag in wat meer detail:
http://blog.eu.playstatio...pdate-17th-december-2009/

Verwijderd

Shiver23 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:54:
[...]

GT5 demo rijd echt als de m*thaf*cker hehe. Echt dope gewoon. Ik rijd wel beter in de incarview. Heel raar maar daar oogt het mooier en rijdt het soepeler. Ik ben echt tevereden, en als de hele game zo is , dan heb ik er jaren plezier ermee :*) Ik zag je trouwens staan in de klassement shiver op de 51ste plek :P

Verwijderd

ymmv schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:55:

Het goede nieuws is dat we volgend jaar Avatar in 3D op onze PS3 kunnen zien. Ik ben alleen benieuwd hoe het zit met de compatabiliteit van huidige HDTVs.
Volgens mij kan dat nu al op een 3D-televisie maarja die zijn nog niet echt ingeburgerd hier.

Qua vereisten voor die andere 3Dvorm, via de PS3 dus, meende ik gelezen te hebben dat je een 100hz tv nodig hebt. ik vraag me wel af hoe goed dat werkt, ook ivm kijkhoek enzo. Dat 3D tv spectaculair is twijfel ik niet aan, ik ben al jaren geleden overtuigd in de Efteling.

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Vraagje mbt PSN-Store.
Ik zie een leuk spel dat ik wel wil kopen. Krijg ik dan gewoon het spel thuisgestuurd of moet ik het downloaden via PSN?

Money for nothin' and your chicks for free

Verwijderd

DeeJee schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:36:
Vraagje mbt PSN-Store.
Ik zie een leuk spel dat ik wel wil kopen. Krijg ik dan gewoon het spel thuisgestuurd of moet ik het downloaden via PSN?
Haha sorry moest effe lachen :P Alles wat je ziet in de psn store kan je kopen en gewoon gelijk downloaden.

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:23:
[...]

GT5 demo rijd echt als de m*thaf*cker hehe. Echt dope gewoon. Ik rijd wel beter in de incarview. Heel raar maar daar oogt het mooier en rijdt het soepeler. Ik ben echt tevereden, en als de hele game zo is , dan heb ik er jaren plezier ermee :*) Ik zag je trouwens staan in de klassement shiver op de 51ste plek :P
47 ;)
Dit weekend met stuurtje kijken of we dat een beetje zo kunnen houden...
Is ook een GT-topic. Hier verder:[PS3] Gran Turismo 5 Topic - Deel 1

[ Voor 4% gewijzigd door Shiver23 op 17-12-2009 13:38 ]

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Verwijderd schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:37:
[...]

Haha sorry moest effe lachen :P Alles wat je ziet in de psn store kan je kopen en gewoon gelijk downloaden.
Lach je mij nu uit ;) Sorry heb dat ding pas net.
Maar ok wel bedankt voor je antwoord. :)

Money for nothin' and your chicks for free

• Lizardz
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-09 22:38
○ Battlefield 1943 (van €12.99 voor €7.99)
Zeker een goede deal. Een goed en vermakelijk spel voor weinig geld.

• matz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 09:42
Iemand hier die nog wel eens infamous speelt? Ik heb laatst de beschikbare gigawatt blades power gedownload van de US store (niet beschikbaar in de NL store), maar ik krijg de power niet beschikbaar in het spel... Wat doe ik verkeerd?

• brambest
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-04-2023
matz schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:15:
Iemand hier die nog wel eens infamous speelt? Ik heb laatst de beschikbare gigawatt blades power gedownload van de US store (niet beschikbaar in de NL store), maar ik krijg de power niet beschikbaar in het spel... Wat doe ik verkeerd?
Je hebt waarschijnlijk PAL infamous, US content werkt niet op een PAL infamous ;-)

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

matz schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:15:
Denk niet dat je DLC uit de US store kan gebruiken op een NL account/spel ;)

• JaWSnl
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13-06 15:18
Lizardz schreef op donderdag 17 december 2009 @ 13:49:
[...]

Zeker een goede deal. Een goed en vermakelijk spel voor weinig geld.
Inderdaad een goede deal. Maar let wel op, als je een kleiner scherm hebt die niet een bepaalde resolutie aankan waar het spel vanuit gaat, mis je een hoop detail. Ik ben zo regelmatig in het nadeel en heb er vaak al vrij snel genoeg van.

edit: ik heb overigens een 22" scherm, weet zo niet wat de maxres is.

[ Voor 7% gewijzigd door JaWSnl op 17-12-2009 14:47 ]

There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07:12

Denko

|{ing Øf ßlitz

JaWSnl schreef op donderdag 17 december 2009 @ 14:39:
[...]

Inderdaad een goede deal. Maar let wel op, als je een kleiner scherm hebt die niet een bepaalde resolutie aankan waar het spel vanuit gaat, mis je een hoop detail. Ik ben zo regelmatig in het nadeel en heb er vaak al vrij snel genoeg van.

edit: ik heb overigens een 22" scherm, weet zo niet wat de maxres is.
zal wel 1680x1050 zijn.

PSN & XBL: Denkoyugo

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Net binnen via de mail:
Beste PlayStation(R)Network-gebruiker,

Toen je je bij PlayStation(R)Network hebt aangemeld, ben je akkoord gegaan met onze servicevoorwaarden, onze gebruikersovereenkomst en ons privacybeleid. In de servicevoorwaarden en de gebruikersovereenkomst staan belangrijke bepalingen met betrekking tot je activiteiten op PlayStation(R)Network en het doen van aankopen in de PlayStation(R)Store. In het privacybeleid wordt uitgelegd welke persoonlijke gegevens we over jou verzamelen en hoe we deze gebruiken.

Onlangs hebben we een aantal wijzigingen in de servicevoorwaarden, de gebruikersovereenkomst en het privacybeleid doorgevoerd om deze te verbeteren en om de updates in de op PlayStation(R)Network beschikbare services weer te geven.

We kunnen je aanbevelen om de bijgewerkte servicevoorwaarden, de gewijzigde gebruikersovereenkomst en het aangepaste privacybeleid te lezen. Je vindt deze op http://www.eu.playstation.com/legal. Als je toegang tot de PlayStation®Store hebt, kan je ook de links onderaan elke pagina van de PlayStation(R)Store gebruiken.

De herziene servicevoorwaarden, de gewijzigde gebruikersovereenkomst en het bijgewerkte privacybeleid zijn van toepassing op al het toekomstige gebruik van PlayStation(R)Network door jou en je Sub-accounts.

Bedankt,

PlayStation Network Europe Limited
Weet iemand wat de grootste wijzigingen zijn, zonder die hele brei van tekst door te moeten pluizen ?

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

ymmv schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:55:Het goede nieuws is dat we volgend jaar Avatar in 3D op onze PS3 kunnen zien. Ik ben alleen benieuwd hoe het zit met de compatabiliteit van huidige HDTVs.
Gister heb ik Avatar in de bios gezien en de bril mocht je gewoon houden. Kan je dan een 3d blu-ray op een standaard tv met een 3d-bril in 3d zien? :P

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

-RazieL- schreef op donderdag 17 december 2009 @ 16:48:
[...]

Gister heb ik Avatar in de bios gezien en de bril mocht je gewoon houden. Kan je dan een 3d blu-ray op een standaard tv met een 3d-bril in 3d zien? :P
Als jij dat wil dan kan dat

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

-RazieL- schreef op donderdag 17 december 2009 @ 16:48:
[...]

Tenzij het werkt met van die rood/blauwe brilletjes: Neen. Je televisie moet dit ook ondersteunen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Yellowneck
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Yellowneck

Dure hobby....:\

Hmm mijn TV (Samsung PS42B450) is wel 3D ready volgens de specs, ook zie ik in het menu een paar opties mbt 3D.
Echter volgens de handleiding moet je hiervoor een apart apparaatje aanschaffen, waarop de bril wordt aangesloten enzo... affijn, we zien we het allemaal wel :P.

Afbeeldingslocatie: http://i49.tinypic.com/2j13j48.png

[ Voor 9% gewijzigd door Yellowneck op 17-12-2009 17:32 ]

Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Je hebt in het kort 3 soorten 3D met een brilletje. Je hebt van die rood/groene brilletjes, brilletjes met gepolariseerde glazen en brilletjes met 'shutters' die om en om je ogen een beeld laten zien.

Het brilletje uit de bioscoop is een gepolariseerd brilletje. Als je dit thuis wil moet je een speciale tv hebben met een extra laag (duur!) om 3D te zien.
De 3D-ready tv werkt met brilletjes met shutters. Het kastje verteld je brilletje wanneer welke shutter open moet zodat je linker en rechteroog om en om een ander beeld zien. Daarvoor moet je TV 100hz ondersteunen, 50hz per oog.
De rood-groene brilletjes werken altijd wel, maar daar heb je niets aan omdat je geen kleurenbeeld kan laten zien.

• Morphix
Shiver23 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 12:54:
[...]

Ah, een fan :>
Ik bedoel alleen maar dat de omgeving een beetje afsteekt tegen de auto's. Het ziet er niet slecht uit, maar als je zoveel tijd en uitstel krijgt, mag ik, de veeleisende gamer, toch wel een beetje verwachten dat er een merkbare verbetering is tov GT Prologue. Blijkbaar niet dus. Maar dat geeft niet, want hoe het rijdt is natuurlijk veel belangrijker :P

* Morphix gaat z'n stuurtje opduikelen.

En ik zie dat het toch nog goed gekomen is met de update, braid is fijn.

• McDaBom
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-08 13:53
Kan iemand mij helpen met fifa 10?
Ik kan namelijk niet online spelen, eerst wel maar nu niet meer(denk door snelheids-verhoging).
In het boekje staan welke poorten open moeten staan,alleen dat werkt ook niet.
Ook heb ik al portforward.com gebruikt, maar tevergeefs.
Ik heb een kpn experiabox(siemens gigaset sx551), alles is ingeschakeld oa. upnp etc etc.
De ps3 geeft aan dat ik nat type 3 heb.
Alvast bedankt!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Ik zie een aantal mensen reppen over FFVIII die uitkomst in de psn store.
Via cduniverse kan je voor 17euro inclusief per stuk, zowel FFVIII als FIX scoren.
Zijn alleen wel US versies, weet niet of de ps3 daar moeilijk voer doet.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• Morphix
DNS666 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 20:30:
Ik zie een aantal mensen reppen over FFVIII die uitkomst in de psn store.
Via cduniverse kan je voor 17euro inclusief per stuk, zowel FFVIII als FIX scoren.
Zijn alleen wel US versies, weet niet of de ps3 daar moeilijk voer doet.
Ja, ps3 is regio EU (=2?) en hoewel alle ps3 games regiovrij zijn, heb je er met regio gelockte ps2 of ps1 games wel last van. Dus vziw gaan amerikaanse ps1 games niet werken op een EU ps3.

• Sinned123
  • Laatst online: 07-09 19:46
Morphix schreef op donderdag 17 december 2009 @ 20:36:
[...]

Ja, ps3 is regio EU (=2?) en hoewel alle ps3 games regiovrij zijn, heb je er met regio gelockte ps2 of ps1 games wel last van. Dus vziw gaan amerikaanse ps1 games niet werken op een EU ps3.
Als ik ze binnen krijg laat ik het in ieder geval weten, ik kan ze sowieso op mijn ps2 spelen dan voor mij niet zo'n groot probleem.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 18:20

FeaR

In GoT we trust

ymmv schreef op donderdag 17 december 2009 @ 09:17:
[...]
Omdat de FAT HD-Audio als LPCM doorstuurt, kun je ook al met een oudere HDMI 1.1-versterker van HD-Audio genieten. Die methode is daarom compatible met meer versterkers, ;)
Lullige is alleen dat heel veel mensen een HD receiver hebben gekocht voor hun PS3 die HD Audio ondersteunt. En dat is dus voor alleen een PS3 Fat niet nodig aangezien die toch nooit gaat kunnen bitstreamen. Waren dus ook heel veel mensen redelijk teleurgesteld toen er geen HD Audio-lampje ging branden of de bijbehorende logo's.

Het is maar waar je wakker van kan liggen, maar goed...

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Als je PS2 WEL een US versie lukt dat wel ja :p.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• Yippie
Vermaak me kostelijk met de Singstar viewer app. :P
Je kan daarmee upgeloade filmpjes van anderen bekijken, ook als je het "spel" zelf niet hebt.
McDaBom schreef op donderdag 17 december 2009 @ 19:26:
Kan iemand mij helpen met fifa 10?
Ik kan namelijk niet online spelen, eerst wel maar nu niet meer(denk door snelheids-verhoging).
In het boekje staan welke poorten open moeten staan,alleen dat werkt ook niet.
Ook heb ik al portforward.com gebruikt, maar tevergeefs.
Ik heb een kpn experiabox(siemens gigaset sx551), alles is ingeschakeld oa. upnp etc etc.
De ps3 geeft aan dat ik nat type 3 heb.
Alvast bedankt!
Geef je PS3 een statisch adres, met die EB moet het zeker lukken, enige die problemen geeft is het meest recente model wat ze uitleveren de 787. Zoek anders ook even in het forum, zijn meerdere topic's over.

[ Voor 71% gewijzigd door Yippie op 17-12-2009 22:45 ]

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 10:30

burgt

Starbass

Shiver23 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 17:44:
Je hebt in het kort 3 soorten 3D met een brilletje. Je hebt van die rood/groene brilletjes, brilletjes met gepolariseerde glazen en brilletjes met 'shutters' die om en om je ogen een beeld laten zien.

Het brilletje uit de bioscoop is een gepolariseerd brilletje. Als je dit thuis wil moet je een speciale tv hebben met een extra laag (duur!) om 3D te zien.
De 3D-ready tv werkt met brilletjes met shutters. Het kastje verteld je brilletje wanneer welke shutter open moet zodat je linker en rechteroog om en om een ander beeld zien. Daarvoor moet je TV 100hz ondersteunen, 50hz per oog.
De rood-groene brilletjes werken altijd wel, maar daar heb je niets aan omdat je geen kleurenbeeld kan laten zien.
veel bioscopen gebruiken ook schutterglass, zoals bij de Pathe.

TV's die 100 Hz ondersteunen berekenen die extra frames erbij, ik weet niet of er ook al tv'szijn die 100 Hz bronnen ondersteunen, maar ik heb ze nog niet gezien. Max aan input is nu volgens mij 60 Hz, en dan heb je dus 30 Hz per oog.

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

burgt schreef op donderdag 17 december 2009 @ 22:49:
[...]

veel bioscopen gebruiken ook schutterglass, zoals bij de Pathe.
Had het in het bijzonder over de post van -Raziel-. Als je het brilletje mag houden is het zeer waarschijnlijk geen shutterglass brilletje. Dat lijkt me een beetje duur worden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Idd, die van mij is gewoon een heel slechte zonnebril :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is iemand het hier met mij eens dat wij playstation-bezitters worden achtergesteld door de monopolie van microsoft?
Modern Warfare 2 is daar wel een goed voorbeeld van, ik zie 1 reclame per reclameblok waar alleen wordt gezegd: "Out now for xbox 360."
ook de DLC voor MW2 is aangekondigd om 360 exclusive te zijn
GTA IV is ook microsoft exclusive (xbox en GFWL komt)
als het meezit krijgen wij de uitbreidingen die niet meer verkopen op de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
FeaR1986 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:00:
Lullige is alleen dat heel veel mensen een HD receiver hebben gekocht voor hun PS3 die HD Audio ondersteunt. En dat is dus voor alleen een PS3 Fat niet nodig aangezien die toch nooit gaat kunnen bitstreamen. Waren dus ook heel veel mensen redelijk teleurgesteld toen er geen HD Audio-lampje ging branden of de bijbehorende logo's.
Nouja een HD reciever is wel nodig toch? je hebt immers een HDMI ingang nodig om die PCM stream aan informatie te kunnen verwerken en ontvangen. Dat mijn reciever nu niks met het signaal doet behalve een klein beetje filteren en daarna doorzenenden over de speakers die vooraf zijn verzonnen door mijn PS3 maakt me niet zoveel uit. Als het uiteindelijke signaal dus maar lossless audio is, en als het hetzlefde klinkt als DD THD of DTD HD dan ben ik blij.
Naja stiekem had ik het ook wel leuk gevonden als het lampje of decodertype in het display was weergegeven... een beetje als bevestiging naast het geweldige geluid. ;)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 07:37:
is iemand het hier met mij eens dat wij playstation-bezitters worden achtergesteld door de monopolie van microsoft?
Modern Warfare 2 is daar wel een goed voorbeeld van, ik zie 1 reclame per reclameblok waar alleen wordt gezegd: "Out now for xbox 360."
Nee. Wij worden 'achtergesteld' door de gierigheid van Sony óf door de geld-uitgeef-bereidheid van Microsoft. Microsoft betaald hier harde (of minder harde..) dollars voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Achtergesteld? Wij hebben Blu-Ray en kunnen volgend jaar 3D-games spelen. Die reclames mag Microsoft houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• burgt
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14-09 10:30

burgt

Starbass

swopdark schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 07:43:
[...]

Nouja een HD reciever is wel nodig toch? je hebt immers een HDMI ingang nodig om die PCM stream aan informatie te kunnen verwerken en ontvangen. Dat mijn reciever nu niks met het signaal doet behalve een klein beetje filteren en daarna doorzenenden over de speakers die vooraf zijn verzonnen door mijn PS3 maakt me niet zoveel uit. Als het uiteindelijke signaal dus maar lossless audio is, en als het hetzlefde klinkt als DD THD of DTD HD dan ben ik blij.
Bestaat de term HD receiver eigenlijk?
Mijn Denon 2308 heeft geen DD TrueHD of DTS HD/Master codecs, maar accepteerd wel LPCM over HDMI. En dat klinkt inderdaad fantastisch :P

Black Pearl - tribute to Pearl Jam klik

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zijn er hier nog mensen die een beta key hebben gekregen voor Modnation Racers? Vanavond maar eens downloaden en kijken of het wat is. Mijn verwachtingen zjin vrij hoog in ieder geval :)

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 18-12-2009 09:18 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
SToRM666 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 09:18:
Zijn er hier nog mensen die een beta key hebben gekregen voor Modnation Racers? Vanavond maar eens downloaden en kijken of het wat is. Mijn verwachtingen zjin vrij hoog in ieder geval :)
Yep, ik trof er vanochtend ook een aan in mijn email. Kan niet wachten tot ik het zaakje vanavond kan uitproberen! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
achtergesteld is niet het juiste woord, wij hebben zat op onze Ps3 waar 360 bezitters naar kunnen fluiten. En andersom. MS stelt alles in het werk om een marktaandeel te veroveren en schuwt daarbij niet het geven van steekpenningen aan studio's voor het ontwikkelen van exclusive content. Hoewel GTA4 leuk was zit ik niet te wachten op een add-on voor een game die al 1,5 jaar uit is en op alle vlakken is ingehaald door de concurrentie. Die add ons zijn dan ook bar slecht verkocht.
Wat dacht je dat MS daarvoor neer moet leggen? Waarschijnlijk heeft MS de deal gemaakt met activision dat zMS de hele rekening voor de reclame voor zich neemt als ze het 360 doosjes en logo maar mogen tonen aan het einde. Ach in de benelux maakt het toch niks uit want de game verkoopt het best op de Ps3.
Ik geloof tijdelijk exclusive, PS3 krijgt die content ook. Heeft Activision snel nog ff gezegt nadat MS de content in haar E3 conferentie (onterecht) als 360 exclusive had genoemd
Deze zin snap ik niet, GTA 4 is niet MS exclusive, de add-ons wel
Je hoeft ze niet te kopen... Daarnaast krijgen wij ook steeds meer content waar Sony niet voor betaald overigens die de 360 niet heeft. Zo is de BF BC2 beta aan het draaien, hadden wij de joker add on voor batman... ach ik kan me er niet zo druk over maken. Meestal speel ik een game toch niet lang genoeg om het helemaal uit te spelen om toe te zijn aan de extra content.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FF8 is eindelijk uit in de psn store, wel de us store voor $9,99. Heb mijne net gedownload, een toptitel voor weinig geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

swopdark schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:02:
Die add ons zijn dan ook bar slecht verkocht.
Het enige wat tegenviel was de opening van disc met de beiden uitbreidingen.

TLAD is voor de zomer 2 miljoen keer verkocht via de Marketplace, retail niet meegerekend. Van Gay Tony zijn nog geen download cijfers beschikbaar, maar van Liberty City Stories zijn zo'n 2 miljoen verkopen verwacht. Dat alleen al zijn er meer als er van een Killzone 2 op de PS3 of Mass Effect op de 360 zijn verkocht. Ik ken de definitie van slecht niet zo goed, maar dit lijkt mij een prima resultaat ;)
Heeft Activision snel nog ff gezegt nadat MS de content in haar E3 conferentie (onterecht) als 360 exclusive had genoemd
At their pre-E3 press briefing just moments ago, Microsoft’s John Schapper announced that the Xbox 360 will be getting two Modern Warfare 2 map packs as timed exclusives. Prices or release timings were not mentioned.
Ben benieuwd wat Activision moest verbeteren.

[ Voor 31% gewijzigd door PWM op 18-12-2009 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

goedenmorgen heren .
is hier al iemand die de demo van gran turismo 5 op de eu psn store heeft kunnen vinden ik kan hem maar niet vinden terwijl sony zei dat die vandaag uitkwam .
naja vanmiddag nog maar eens proberen dan :)

ik heb trouwens ook de beta key ontvangen voor modnation racers deze code moet je wel al1 invoeren op je usa account ik heb al zelfs een eerste baantje gemaakt :D
jammer genoeg gaan de servers morgen pas online dus misschien morgen ff een race houden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:24:
goedenmorgen heren .
is hier al iemand die de demo van gran turismo 5 op de eu psn store heeft kunnen vinden ik kan hem maar niet vinden terwijl sony zei dat die vandaag uitkwam .
naja vanmiddag nog maar eens proberen dan :)

ik heb trouwens ook de beta key ontvangen voor modnation racers deze code moet je wel al1 invoeren op je usa account ik heb al zelfs een eerste baantje gemaakt :D
jammer genoeg gaan de servers morgen pas online dus misschien morgen ff een race houden ?
Ik had hem gister al. Volgens mij stond hij bij "alle games" maar weet niet zeker, stond wel op een ongewone plek ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein probleempje :(

Ik had een ps3 40GB, deze is gestolen. Hoe stom het ook klink. Ik heb ooit een back-up gemaakt maar kan deze niet meer vinden. Heb nu een nieuwe playstation 3 slim 250GB en ben dus ook al mijn savegames kwijt.
Zo af en toe speelde ik bij iemand anders thuis en toen kopieerde ik ze steeds met usb stick daarheen. Maar de nieuwere games ondersteunen geen kopie naar usb disk niet meer.

Als ik nu een back-up van de ps3 van die vriend maak, en herstel op mijn nieuwe slim (hij heeft een 80GB versie) krijg ik dus ook al zijn eigen savegames ? En zijn account etc. En ben ik de huidige data kwijt die nu op mijn slim staat ?

Kan iemand dit bevestigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pin0
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:27:
[...]

Ik had hem gister al. Volgens mij stond hij bij "alle games" maar weet niet zeker, stond wel op een ongewone plek ja.
Hij stond ook bij uitgelicht en onder wat's new...

Mijn Lego Mocs - LEGO idea: The Motorcycle Garage

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
Gisteravond even de store-update gechekt. GT5-demo is niet mijn ding; het ziet er mooi uit, maar om die auto recht op de baan te houden is een kunst... Niet voor mij weggelegd. :N

Ondanks dat ik op de PS3 geen Singstar-eigenaar ben, heb ik toch die Singstar Viewer gedownload. Als je dan naar die geuploade filmpjes van spelers gaat kijken lach je je rot; dat mensen moedwillig zich voor schut willen zetten op het Internet... Geweldig! d:)b

Trouwens, vraagje: kun je de PS2 Singstar-microfoons aansluiten op de PS3 en die vervolgens gebruiken met de PS3-versie van Singstar? Ik zag namelijk in enkele van die filmpjes dat mensen met bedrade microfoons aan het zingen waren i.p.v. de draadloze die (volgens mij) alleen beschikbaar zijn voor de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Vads schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:30:
Trouwens, vraagje: kun je de PS2 Singstar-microfoons aansluiten op de PS3 en die vervolgens gebruiken met de PS3-versie van Singstar? Ik zag namelijk in enkele van die filmpjes dat mensen met bedrade microfoons aan het zingen waren i.p.v. de draadloze die (volgens mij) alleen beschikbaar zijn voor de PS3.
Je kan zowel bedrade als draadloze mics aansluiten op de PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Omni superens schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:56:
[...]

Je kan zowel bedrade als draadloze mics aansluiten op de PS3.
Sterker nog. De draadloze microfoons zijn pas een half jaar beschikbaar. De bedrade mics werken prima. Ook kan je de nummers van een PS2-disc gebruiken als je een PS3-versie van Singstar hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vads schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:30:
Gisteravond even de store-update gechekt. GT5-demo is niet mijn ding; het ziet er mooi uit, maar om die auto recht op de baan te houden is een kunst... Niet voor mij weggelegd. :N
Gewoon geen vol gas in de bocht geven helpt al een stuk en de tuned versie is veel beter op de baan te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 11:07:

Als ik nu een back-up van de ps3 van die vriend maak, en herstel op mijn nieuwe slim (hij heeft een 80GB versie) krijg ik dus ook al zijn eigen savegames ? En zijn account etc. En ben ik de huidige data kwijt die nu op mijn slim staat ?

Kan iemand dit bevestigen.
Beveiligde games krijg je niet mee naar een andere machine, ook niet met een backup/restore. dat werkt alleen maar als je het op dezelfde machine terug zet.

De account info komt wel mee, maar de PSN passwords niet.
En na een restore is inderdaad al je oude data weg.

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-07 16:36

TeGek

Engineer in hart en nieren.

FeaR1986 schreef op donderdag 17 december 2009 @ 21:00:
[...]

dat klinkt heel vreemd, ik kan namelijk met mijn PS3 fat(60GB) LPCM en bitstream kiezen, met bitstream gaan mooi de lampjes branden maar ik heb hem toch op LPCM staan...vind de lampjes niet zoveel effect hebben ;-)

[ Voor 0% gewijzigd door TeGek op 18-12-2009 13:36 . Reden: typo ]

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
SToRM666 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 12:24:
[...]

Gewoon geen vol gas in de bocht geven helpt al een stuk en de tuned versie is veel beter op de baan te houden.
Inderdaad, en ik weet niet maar ik neem aan dat je net als in prologue gewoon kan instellen hoe realistisch je rijdt en met die gekleurde lijn over het wegdek.

Ps4/switch gamer

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De lijn is er, maar het niveau van realisme ligt wel vast.

[ Voor 9% gewijzigd door SToRM666 op 18-12-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vads
SToRM666 schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 12:24:
[...]
Dat zeg je tegen iemand die kickt op het scheuren en vliegen met z'n auto's in Burnout Paradise?! _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjobiscity
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 22-08 17:23
Mijn nieuwe (nog geen maand oude) ps3 crasht regelmatig tijdens grafisch zware spellen. Vooral veel tijdens Assassins Creed 2. Het spel lijkt gewoon door te gaan, gezien mijn controller nog even trilt als ik in een gevecht zit, maar het beeld is weg. Soms komt het na een tijd weer terug, maar vaak moet ik de ps3 herstarten. Als hij crasht bevriest eerst even het beeld, en daarna hoor ik een plopje en schiet het beeld op zwart. Is dit te verhelpen met een software update, of is het kapotte hardware?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
klinkt als hardware, maar is hoe dan ook niet gezond.
zou er toch mee terug gaan als ik jou was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister ook maar een PS3 aangeschaft, de set bij MM met de extra controller. Na het aansluiten moest ik meteen updaten dus nog geen kans gehad om echt te spelen. Vanavond dan maar :D

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2009 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ramon1984
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 05-05 02:13
sjobiscity schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 14:13:
Mijn nieuwe (nog geen maand oude) ps3 crasht regelmatig tijdens grafisch zware spellen. Vooral veel tijdens Assassins Creed 2. Het spel lijkt gewoon door te gaan, gezien mijn controller nog even trilt als ik in een gevecht zit, maar het beeld is weg. Soms komt het na een tijd weer terug, maar vaak moet ik de ps3 herstarten. Als hij crasht bevriest eerst even het beeld, en daarna hoor ik een plopje en schiet het beeld op zwart. Is dit te verhelpen met een software update, of is het kapotte hardware?
Same here,

Heb een PS3 slim 250GB (zat ineen box met Uncharted 2)

Heb hem nu ongeveer een maandje, en echt niet veel gespeelt omdat ik ook een tijd ziek ben geeweest. Echter heb ik nu al problemen met de ps3, Sommige spelen moet ik een paar maal opstarten voordat ie doorstart, blijft dan voordat het spel gaat laden hangen op een zwart scherm en dan kom je ook vanaf de controller (PS knop) niet meer in het PS menu.

Dus weer reset nodig.

Ook had ik GTA IV op 40% ofzo, krijg ik nu helemaal niet meer aan, echt heel apart.
Voor de update van de playstation die ik pas doorkreeg, had ik nooit iets gemerkt hiervan.

PS3 staat op een rustige plek zonder stof of enige andere trillingen is nooit verplaatsts geweest en heeft altijd op dezelfde plek gestaan. Nooit iets mee gebeurd...

PS3 dus nog geen maand oud, en nu al dit soort problemen? Had hiervoor al een heletijd geen console en met mijn PC heb ik echt nooit problemen gehad. Ik vind het echt onzin dat ik nu b.v. Playstation moet bellen en dan mijn PS3 weer moet inleveren om gemaakt te worden WTF?! ik heb dta ding nog geen maand, en nu is er al een mogelijkheid dat deze stuk is??? onmogelijk toch :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-09 16:29

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb sinds kort Eye Pet hier liggen, aangeschaft voor de kids, met de (relatief goedkope) Sony Eye Camera.

Nu is het in mijn woonkamer nagenoeg nooit volledig licht. Zeker deze tijd van het jaar niet. Nu wordt de betreffende camera regelmatig geprezen om zijn vermogen goed te kunnen functioneren in relatief donkere ruimten. In mijn geval staat de camera op de tv, ca 2,5 m van de bank af.
Het ding registreert echter bij 'normaal' licht nagenoeg niets... (normaal licht is bij ons licht van (nu) de kerstboom, een aquarium en een gedimde lamp)
Pas als ik het 'grote' licht in de woonkamer aanzet, op lichtsterkte vergelijkbaar met een bouwlamp, valt met de camera te werken.

Mijn pech van een niet goed / naar behoren functionerende camera? Of anderen die dit herkennen met de Sony Eye Cam?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Helaas herken ik me in de kritiek op de PS EYE. Je hebt veel licht nodig en het liefste lichte kleding tegenover een donkere achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
Om hier op in te haken, verbaasde me vroeger toen ik nog wel is camde over de PS2 camera die op een pc was aangesloten. Dat zag er destijds super uit. Heb niet echt het gevoel dat de huidge PS3 cam veel beter is.

Zeker bij een groter venster, en dus op de TV is de kwaliteit belabberd.
Met stip de slechtste officiele accessoire. Misschien een goed idee voor Logitech om in dat gat te stappen.

Ook bij filmpjes in de Singstar viewer app wordt dit nog is extra duidelijk, en dat is nog niet eens in een groot scherm.

De specs:
Camera
The PlayStation Eye is capable of capturing standard video with frame rates of 60 hertz at a 640x480 pixel resolution, and 120 hertz at 320x240 pixels,[1] which is "four times the resolution" and "two times the frame-rate" of the EyeToy, according to Sony.[10]

The PlayStation Eye also has "two times the sensitivity" of the EyeToy,[10] with Sony collaborating with sensor chip partner OmniVision Technologies on a sensor chip design using larger sensor pixels, allowing for more effective low-light operation.[9] Sony states that the PlayStation Eye can produce "reasonable quality video" under the illumination provided by a television set.[10]

The camera features a two-setting adjustable fixed focus zoom lens. Selected manually by rotating the lens barrel, the PlayStation Eye can be set to a 56-degree field of view similar to that of the EyeToy,[10] for close-up framing in chat applications, or a 75-degree field of view for long shot framing in interactive physical gaming applications.[1]

The PlayStation Eye is capable of outputting video to the console uncompressed,[1] with "no compression artifacts"[10]; or with optional JPEG compression.[1]
Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vads schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 13:52:
[...]

Dat zeg je tegen iemand die kickt op het scheuren en vliegen met z'n auto's in Burnout Paradise?! _O-
Me2. Althans..ook Midnight Club... zóóó heerlijk driften en glijden.

Het realisme is ook voor mij wat aan de hoge kant om er echt lekker mee te scheuren. De enige overeenkomst is dan ook dat de auto's 4 wielen hebben en niet met elkaar te vergelijken zijn. Totaal ander soort game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vads schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 13:52:
Ik moet zeggen dat ik in het begin ook nogal enthousiast was met het gas met als resultaat dat ik de eerste ronde continu achterstevoren stond... Ik heb nog regelmatig dat ik net wat te hard door de bocht wil, met als resultaat dat ik weer in dat irritante gras terecht kom :X

[ Voor 15% gewijzigd door SToRM666 op 18-12-2009 15:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08:05

RnB

Is die GT Time Lap nou een goede benchmark voor het echte spel of wordt er nog veel aangewerkt?
Want ik heb hoge verwachtingen van GT5, zowel op grafisch gebied als op realisme, maar beide vond ik tegenvallen in de Time Lap versie.
Vind NFS Shift bijvoorbeeld grafisch mooier dan GT5 en qua realisme, tja.. Ik had iets totaal anders verwacht als Shift en het is ook wel totaal anders, maar ik vind het nog niet echt lekker rijden moet ik zeggen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:01

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Jammer dat er nog steeds geen schade in Gran Turismo zit, dat had er 2 jaar na de prologue toch wel in mogen zitten..

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 12:57
Meelobee schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 16:12:
Jammer dat er nog steeds geen schade in Gran Turismo zit, dat had er 2 jaar na de prologue toch wel in mogen zitten..
Dit zou toch als DLC komen?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09:05
TeGek schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 13:36:
dat klinkt heel vreemd, ik kan namelijk met mijn PS3 fat(60GB) LPCM en bitstream kiezen, met bitstream gaan mooi de lampjes branden maar ik heb hem toch op LPCM staan...vind de lampjes niet zoveel effect hebben ;-)
Dat klopt, normale Dolby Digital en DTS sources kan je bitstreamen, echter geen HD-audio sources... In het geval van de eerste situatie zal je dan inderdaad wel een lampie kunnen zien branden. Tweede optie is no go.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15-09 15:27
AvanCade schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 16:15:
[...]

Dit zou toch als DLC komen?!
Nee dat komt in de Final game. Dus niet prologue of acadamy.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
RnB schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 15:54:
Is die GT Time Lap nou een goede benchmark voor het echte spel of wordt er nog veel aangewerkt?
Want ik heb hoge verwachtingen van GT5, zowel op grafisch gebied als op realisme, maar beide vond ik tegenvallen in de Time Lap versie.
Vind NFS Shift bijvoorbeeld grafisch mooier dan GT5 en qua realisme, tja.. Ik had iets totaal anders verwacht als Shift en het is ook wel totaal anders, maar ik vind het nog niet echt lekker rijden moet ik zeggen..
Lijkt me niet, aangezien de demo slechts +/- 200MB groot is. De volledige versie bestaat uit 2 blurays.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 09:05
Surineeslander schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 16:21:
Lijkt me niet, aangezien de demo slechts +/- 200MB groot is. De volledige versie bestaat uit 2 blurays.
Of misschien wel op het medium dat Blu-ray opvolgt, tegen die tijd is er vast weer wat nieuws ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Laatst online: 10:01

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Hoe worden die Modnations Racers Beta keys verdeeld? is dat gewoon random, of moet je er iets voor doen?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Nu online

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

AllSeeyinEye schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 14:28:
Ik heb sinds kort Eye Pet hier liggen, aangeschaft voor de kids, met de (relatief goedkope) Sony Eye Camera.

Nu is het in mijn woonkamer nagenoeg nooit volledig licht. Zeker deze tijd van het jaar niet. Nu wordt de betreffende camera regelmatig geprezen om zijn vermogen goed te kunnen functioneren in relatief donkere ruimten. In mijn geval staat de camera op de tv, ca 2,5 m van de bank af.
Het ding registreert echter bij 'normaal' licht nagenoeg niets... (normaal licht is bij ons licht van (nu) de kerstboom, een aquarium en een gedimde lamp)
Pas als ik het 'grote' licht in de woonkamer aanzet, op lichtsterkte vergelijkbaar met een bouwlamp, valt met de camera te werken.

Mijn pech van een niet goed / naar behoren functionerende camera? Of anderen die dit herkennen met de Sony Eye Cam?
Zelf gebruikte ik bij de PS2 en cam altijd een kleine TL-lap voor de TV. Werkte eigelijk altijd goed, grootste probleem was tegenlicht vanuit de achtergrond, zelfs mijn monitor liet soms de cam niet meer registeren.

De SEC heb ik niet meer gekocht, zolang er geen vervolg meer komt op Eyetoy:play, deel 1 en 2 heb ik helemaal grijs gespeeld op m'n PS2.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meelobee schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 16:42:
Hoe worden die Modnations Racers Beta keys verdeeld? is dat gewoon random, of moet je er iets voor doen?
Daar hebben we ons een tijdje geleden ergens voor aangemeld.
Heb er vanochtend ook eentje gekregen, vanavond even downloaden dus :*)
Zag hier dat iemand 'm al binnen had, wat vinden we ervan? En morgen dus even een paar wedstrijdjes ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2009 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Uitslag Video Game Awards 2009:
http://www.ps3-sense.nl/2...wards-2009-op-een-rijtje/

wtf.... waar is Killzone 2? Modern Warfare 2 is echt zooooo overrated, echt ongelooflijk.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 07:03
scorpie schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 17:53:

wtf.... waar is Killzone 2? Modern Warfare 2 is echt zooooo overrated, echt ongelooflijk.
Wat ik niet snap: beste game is uncharted, maar beste action adventure dan weer assassins creed?

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 17:53:

Het is het land van Xbox Halo Gears of wars. Kz2 is zeker wel ee van de beste games van dit jaar. Het heeft innovatie gebracht in de genre en dat kan je denk ik niet echt zeggen van mw2, dat eigenlijk praktisch gewoon een kopie is van cod4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MacorgaZ
  • Laatst online: 08-09 19:31
Killzone 2 was dan ook niet zo'n supergoed spel hoor.

Bambu Lab P1S Combo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

mw2 verre van zelfs, heb meer plezier aan kz2, maar dat zal per persoon verschillen. Een MW3 zal ik zeker niet kopen.

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Gamespot deelt nu Modnation Racer beta keys uit, ik kon er vrij eenvoudig eentje krijgen. Even reggen en de page refreshen.

Downloadink *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MacorgaZ schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 18:13:
Killzone 2 was dan ook niet zo'n supergoed spel hoor.
Killzone 2 is beter dan MW2!
Hoeveel patches heeft een game nodig die slechts een 5-tal weken in de schappen ligt? :w
Nieuws over cheaters/bugs/glitches etc. etc. vliegen je om de oren.

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
.
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 19:52:
[...]

Killzone 2 is beter dan MW2!
Hoeveel patches heeft een game nodig die slechts een 5-tal weken in de schappen ligt? :w
Nieuws over cheaters/bugs/glitches etc. etc. vliegen je om de oren.
Niet je mening als feit presenteren he! Bovendien zijn je genoemde criteria geen bevesteging dat killzone beter is dan MW2, dan moet je gaan praten over gameplay ;) . Ik vind ze allebei tof, dus het boeit me niet zo. Alleen wel raar dat NHL 10 Fifa 10 verslaat als beste sport/team game.

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rctworld
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:25
BatmanHorizon schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 20:07:
.
[...]
Alleen wel raar dat NHL 10 Fifa 10 verslaat als beste sport/team game.
Omdat het een Amerikaanse verkiezing is, en Amerikanen weinig tot niks met voetbal hebben? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BatmanHorizon schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 20:07:
.
[...]Bovendien zijn je genoemde criteria geen bevesteging dat killzone beter is dan MW2, dan moet je gaan praten over gameplay ;)
De criteria die ik gebruik zijn voor jou misschien geen bevestiging, maar voor anderen misschien wel.
Games vol met fouten mogen wat mij betreft geweerd worden uit de schappen.
En het leuke is dat dezelfde uitgever eerst schreeuwde "It's done when it's done!", ik heb het nu (terecht!) nergens meer gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OPSLAGHOND schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 20:38:
[...]

De criteria die ik gebruik zijn voor jou misschien geen bevestiging, maar voor anderen misschien wel.
En het leuke is dat dezelfde uitgever eerst schreeuwde "It's done when it's done!", ik heb het nu (terecht!) nergens meer gehoord.
en hoe moeten ze van te voren glitches gaan vinden? denk je dat ze in het test lab al hadden ontdekt dat als je meteen van een semtex naar javelin switcht er een glitch ontstaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omni superens
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 16-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 20:50:
[...]

en hoe moeten ze van te voren glitches gaan vinden? denk je dat ze in het test lab al hadden ontdekt dat als je meteen van een semtex naar javelin switcht er een glitch ontstaat?
Zijn daar niet juist test labs en beta's enzo voor om die glitches juist te ontdekken voordat t gereleased wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mw2 is broken! Koop beter kz2, veel betere sfeer, graphics. verhaal, sp, MP! Dit zijn de feiten jongens en meisjes.

Hieronder is een lijst die opgedoken is als onderzoeksvraag. Gaat om de abbos.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamingonly.nl/images/overige/ori_1261162829304.jpg

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2009 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 20:54:
Mw2 is broken! Koop beter kz2, veel betere sfeer, graphics. verhaal, sp, MP! Dit zijn de feiten jongens en meisjes.

[afbeelding]
Ik zou wat van 1 en 2 door elkaar gooien om een acceptabele lijst te krijgen waar ik wel geld voor over zou hebben.

Deze dingen zou ik dan willen:
Extended Console Warranty
Access To Beta Games
Demo Sharing lijkt me wel handig. Lijkt me alleen dat dat nooit voor alle games kan werken, de devs zouden dan namelijk wel iets beschikbaar moeten maken.
Cross Game Voice Chat
Full Title Trail, 1st hour free
Free access to PSone classics etc.
Discount on store content
Online Music (video niet nodig, mag wel) Service
Automatic downloads and updates
catch up tv

Netflix krijgen we hier toch niet.

Rest heb ik of niet nodig (alles wat met trophies te maken heeft, cloud storage etc) of lijkt me toch wel iets waar iedereen recht op heb. Member only content ben ik het dus niet mee eens (als in DLC voor games of psn games of psone classics), iemand die geen member is zou dan wel weer gevraagd mogen worden om iets meer te betalen dan members.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2009 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morphix
Haha, awards.. :')

Dat PSN-premium lijstje ziet eigenlijk best ok uit. Betalen voor beta's: prima, als je daarmee centen kan verdienen. Full title trial: nice, leuke premium optie dus. Cross game chat is minder, maar zolang in dezelfde game lullen gratis blijft heb ik er minder problemen mee.
De meeste features zijn leuk genoeg om voor te betalen, maar verpesten de algemene basis functies van PSN niet. Goed over nagedacht.

Rest alleen nog wel de automatic downloads (als in: op de achtergrond updates downloaden/installeren?), trophy alert (die melding die we nu ook al hebben?) en user-user challenge (standaard mp games?). Dat eerste is sowieso een groot manko van PSN en de rest zou betekenen dat er gratis functies ingeleverd moeten worden. Niet zo fijn.

Nog even afwachten dus, maar over het algemeen vind ik het er best aardig uit zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Morphix schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 21:30:
trophy alert (die melding die we nu ook al hebben?)
Ik heb al vaker iets gehoord over trophy-alert, meen dat het erover ging dat je in de trophylist bij een trophy kunt zien hoe ver je bent om die trophy te behalen;
bv. 100 Meleekills: 98/100

[ Voor 6% gewijzigd door OPSLAGHOND op 18-12-2009 21:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:20:
maar van Liberty City Stories zijn zo'n 2 miljoen verkopen verwacht. Dat alleen al zijn er meer als er van een Killzone 2 op de PS3 of Mass Effect op de 360 zijn verkocht. Ik ken de definitie van slecht niet zo goed, maar dit lijkt mij een prima resultaat ;)
2 miljoen stuks verkopen is een heel mooi cijfer ik meende ergens te hebben gelezen dat de add on slecht 300.000 keer verkocht was, in de PU ofzo geloof ik ergens.
Ben benieuwd wat Activision moest verbeteren.
MS deed het in haar pers conf. voorkomen dat de add on content exclusief voor de 360 zou zijn, dit was dus niet het geval.

oke my bad... :X , er werd gezegd dat Infinity ward twee mappacks voor MW2 eerst voor Xbox Live zal releasen. Dus niet exclusief maar ook geen tijd erbij, dit kan dus een weekje zijn maar ook 6 maanden. of zelfs een jaar. Ga ik overigens niet vanuit, aangezien er ook inmiddels meer dan 4,5 miljoen PS3 MW2 spelers in de wereld rondlopen en Infinity Ward ook van die mensen graag nog wat extra geld zou willen ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 20:54:

Waar komt dit vandaan? gewoon mensen die een lijstje verzonnen hebben? Ik denk toch echt niet dat Sony een betaald syteem zal neerzetten dat duurder is dan XBOX Live. Daarmee schieten ze zichzelf enorm in de voeten, MS heeft inmiddels al zoveel geld opgehaald met Live dat ze juist de prijs van 59 euri per jaar naar beneden kunnen gooien. Het betaalde PSN zou zich nog moeten bewijzen terwijl Live gewoon al werkt... Maar voor zover ik kan zien blijft online gamen altijd gratis dus dat zou wel weer logisch zijn. dat hebben ze ook altijd gezegd: alle features van nu blijven altijd gratis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullus
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09-2024
Hoe kan ik mijn logitech usb headset aansluiten,zodat ik ook geluid krijgt?
Ik heb bij randapparatuurinstellingen de usb headset aangewezen, bij in- en uitvoerapparaat.
De mic werkt en kan me eigen gewoon horen.

Alleen het geluid hoor ik niets, niets bij mp3,video,games.

edit
Waarschijnlijk gaat dat niet eens, heb het nu maar via de monitor aangesloten.

[ Voor 13% gewijzigd door Bullus op 18-12-2009 23:10 ]

|2600k|Asus 290|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15-09 20:07
Sjees wat heb ik me heerlijk vermaakt met de demo van Dante's Inferno. Jammer dat hij afgelopen was. Keb de demo van GT5 niet eens gedownload nog.

[ Voor 18% gewijzigd door technoaddict op 18-12-2009 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Laatst online: 24-11-2024
OPSLAGHOND schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 20:38:
[...]

Begrijp me niet verkeerd, wellicht prefereer ik Killzone ook iets meer dan MW2. Maar je kan niet alleen zeggen dat vanwege de glitches etc in MW2, Killzone gelijk beter is. Als die namelijk allemaal zijn verholpen en die game loopt zonder al die glitches (wat uiteraard zal gebeuren voor de consoles neem ik aan), dan kan je dat niet meer als argument gebruiken. Bovendien is de game nu ook weer niet overladen met die glitches, gebeurt slechts incidenteel. Gameplay en sfeer blijven de keywords en Killzone/MW2 scoren beide hoog op dat punt.

Wil nog wel toevoegen dat ik het een prut lijstje vind en ik heb geen zin om deze mening te onderbouwen. :X

[ Voor 5% gewijzigd door KngfCnns op 18-12-2009 23:00 ]

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Pagina: 1 ... 27 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.