Anoniem: 230001 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:03:
[...]
Om eerlijk te zijn is dat uitstel voor mij niet goed te begrijpen. Men is al sinds het jaar 0 aan deze game bezig en dan komt er eindelijk een release datum en vervolgens cancellen ze het op een paar weken voor de release. Wat de precieze reden is interesseert me niet, het is gewoon een blamage. Ik ga er wel vanuit dat GT5 nog voor de kerst in de winkels ligt en als dat niet lukt ben ik benieuwd wanneer het wel wordt. Kerst 2011 geloof ik niet want dan maken ze zich volstrekt belachelijk.
Verplaats je eens in de schoenen van Polyphony. Je wil releasen, je kan wel, maar Sony houdt alles tegen (ja, onderdeel van, maar toch). Daarnaast snap ik wel dat er met die PSJailbreak een hoop verziekt is. Sony wil geld verdienen, en geen geld mislopen door die PSJ. Daarnaast zorgt er er voor dat duizenden mensen toch hun console gaan updaten om GT5 te kunnen spelen (en daardoor hun PSJB verliezen). Win-win voor Sony. We lose...
Uiteraard kan ik ook niet wachten, en baal ik ook als een stekker, heb ik een partijtje moeten schelden, maar om er nu zo'n drama van te maken... Ik heb wel ergere tegenslagen in mijn leven gehad (die er echt toe doen!). Maar om er nu een groot drama van te maken. Ja we willen spelen, het liefst vandaag nog, ik heb er N.B. een PlaySeat en G27 voor aangeschaft, maar door te klagen komt het spel echt niet eerder. Laten we vooral hopen op een snelle release en ondertussen de discussie aan gaan over GT5, zijn features en prachtige filmpjes en dergelijke, in plaats van een spel of uitgever te bashen (waar echt niemand iets aan heeft). Het is zoals het is, and it sucks balls. Maar om nu te gaan roepen dat je een spel helemaal niet meer gaat kopen? Leuk, maak er desnoods een eigen topic voor aan, post het in het onnuttige mededelingen topic, want what the hell moeten wij met dat soort onnuttige, vervelende, irritante, topic vervuilende, trieste berichten?
PS: Niets persoonlijks hoor, maar dingen zijn zoals ze zijn en gaan zoals ze gaan. Om daar een topic voor te vervuilen, vind ik een beetje jammer. Het heeft geen zin, is onnuttig, niemand vind het leuk om te lezen en je zet er jezelf een beetje mee voor gek. Even goeie vrienden, toch? Post hier als je iets nuttigs te melden hebt, of houdt wijs je mond en lees lekker mee zoals ik al tijden doe. Ook ik maak me nu schuldig aan nutteloos gezwets en ga er nu over op houden.
Back on topic!
[
Voor 10% gewijzigd door
Nik op 25-10-2010 19:31
]