Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23-04 17:45

Yamauchi hints at bikes DLC for Gran Turismo 5

Polyphony boss Kazunori Yamauchi has hinted we may see bikes included into Gran Turismo 5 as DLC. Speaking to PSM3 (via CVG), Yamauchi said it would be something “we’d consider” if the demand was there.

“The environment we have right now allows us to drive motorcycles, but we need to get Gran Turismo 5 done first,” he said.

“Once that’s out of the way, if there’s a strong demand for bikes, that’s something we’d consider.”

It’s not the first time Polyphony experimented with bikes. The developer made bike-sim Tourist Trophy for PS2, which was practically GT on two wheels. But if bikes were to be included, it’d be a first for GT. A new release date for GT5 is expected by the end of next week at the earliest after Sony announced a worldwide delay for the racer last week.
Op GTPlanet zijn weinig mensen er enthousiast over. Van mij hoeft het ook niet, heb niks met motoren.

"There is only one success--to be able to spend your life in your own way."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ach, mag er als DLC best bij. Leuke motor racer is altijd grappig :P Of een Motor vs auto race :).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-05 11:29
Met de snelheid waarin GT5 uberhaupt gereleased wordt kunnen we de DLC waarschijnlijk pas op de PS4 verwachten 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phase
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 30-04-2022

Phase

Supremely Insane

Hmm, om eerlijk te zijn, ik weet niet of ik het leuk zou vinden om een motor te besturen met een stuur en pedalen, dan zou ik daarvoor weer de controller moeten gebruiken en dat zie ik ook niet zitten..

Time is never wasted when you're wasted all the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Waffle
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11:10
Is er eigenlijk apparatuur beschikbaar om het motorrijden een beetje te simuleren, zoals een G27 dat voor autorijden doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PjotrStroganov
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 14:40
Phase schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 16:46:
Hmm, om eerlijk te zijn, ik weet niet of ik het leuk zou vinden om een motor te besturen met een stuur en pedalen, dan zou ik daarvoor weer de controller moeten gebruiken en dat zie ik ook niet zitten..
De stick emuleert toch perfect de bewegingen van een motor?

En anders download je die pack toch niet? ;)

Ik vond Tourist Trophy beter dan ik had verwacht. De besturing van de motor was super. Door techische limitaties was het aantal motoren per race wat laag, maar het is duidelijk dat PD de technische expertise heeft om het te laten werken.

PSN/XBL/Steam ID: PjotrStroganov

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thrustmaster freestyler, maar dat ding is al weer aardig oud en heeft afaik geen FF.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-03 12:11
PjotrStroganov schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 18:02:
[...]

Ik vond Tourist Trophy beter dan ik had verwacht. De besturing van de motor was super. Door techische limitaties was het aantal motoren per race wat laag, maar het is duidelijk dat PD de technische expertise heeft om het te laten werken.
Was idd wel een leuk spel. Best nog wel veel gespeeld :)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ik zou dat super vinden, dan is het eigenlijk pgr4 maar dan uber graphics en physics ;)
motoren zijn in mijn ogen altijd een plus punt. was ergens in 2006 een demo op e3 als goe is met motoren erin. dus het zit er al deels in denk ik maar nog niet 100% compleet, dus later als dlc/patch.
ik vind het een goeie toevoeging, kan leuk zijn races met auto's en motoren doormekaar heen.
zolang ze het maar beter maken dan in tourist trophy, daar was een grote fout, dat alle motoren onderin geen vermogen hadden (dus versnelling 1-3), en dan bovenin gingen als straaljagers. motoren hebben juist met optrekken veel winst, en je hebt bovenin niet ineens meer vermogen als onderin(tenzij het een turbo/supercharger heeft of ram-air).

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenit
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 29-04 21:05
v8power67 schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:53:
ik zou dat super vinden, dan is het eigenlijk pgr4 maar dan uber graphics en physics ;)
motoren zijn in mijn ogen altijd een plus punt. was ergens in 2006 een demo op e3 als goe is met motoren erin. dus het zit er al deels in denk ik maar nog niet 100% compleet, dus later als dlc/patch.
ik vind het een goeie toevoeging, kan leuk zijn races met auto's en motoren doormekaar heen.
zolang ze het maar beter maken dan in tourist trophy, daar was een grote fout, dat alle motoren onderin geen vermogen hadden (dus versnelling 1-3), en dan bovenin gingen als straaljagers. motoren hebben juist met optrekken veel winst, en je hebt bovenin niet ineens meer vermogen als onderin(tenzij het een turbo/supercharger heeft of ram-air).
Pardon? De meeste 4 cilinder motoren (sportmotoren) hebben hun maximale vermogen pas bij hoge toerentallen, hoe meer toeren hoe meer vermogen, dat heeft niets met versnellingen te maken...
Er zijn uitzonderingen, bv 2 cilinder motoren hebben vaak met maximale vermogen al onderin, dat heeft dan meer met koppel te maken dan met PK's..
Neemt niet weg dat het in het spel inderdaad misschien niet super realistisch was, ik kijk iig wel uit naar motoren in GT5!

GigabyteX670GamingX-Ryzen7800X3D-DeepcoolLT720-32GB CorsairDominator DDR5-6000-GigabyteRTX4070-Logitech G513/G903/+PowerplayZ-5500-ProX Wireless-GTOmegaRacing-T300+Ferrrari+F1 Wheel-TH8A Shifter-Fanatec Clubsport V2-Moza HBP-AOC U3277FWQ-HP Reverb G2 V2

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenit schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 17:59:
[...]

Pardon? De meeste 4 cilinder motoren (sportmotoren) hebben hun maximale vermogen pas bij hoge toerentallen, hoe meer toeren hoe meer vermogen, dat heeft niets met versnellingen te maken...
Er zijn uitzonderingen, bv 2 cilinder motoren hebben vaak met maximale vermogen al onderin, dat heeft dan meer met koppel te maken dan met PK's..
Neemt niet weg dat het in het spel inderdaad misschien niet super realistisch was, ik kijk iig wel uit naar motoren in GT5!
Daanaast hebben motoren met turbo vaker onderin meer vermogen en koppel. Hoogtoerige motors zoals Honda ze maakt en bv ook BMW, hebben geen turbo. terwijl bv de 1.4 TSI motoren van VW hun max vermogen al bij 2000 rpm hebben..

[ Voor 5% gewijzigd door GAIAjohan op 21-10-2010 18:25 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenit schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 17:59:
[...]

ik bedoel niet het vermogen onderin, ik bedoel onderin qua snelheid. bij nader inzien beetje vaag uitgelegd door mij idd :P wat ik bedoelde is dat een motor ontiegelijk hard kan optrekken in het echt. (mits je niet achteroverklapt met de echte racemonsters) maar in tourist trophy heb je bij het optrekken geen vermogen, maar eenmaal op snelheid gaat het ineens zo hard alsof je een turbo erop hebt zitten ofzo.
enne een turbo op een motor is vaak niet te handelen. zeker in de bochten dan verlies je hem zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-05 22:05
Er zit Monaco in GT5.
http://www.gtplanet.net/m...smo-5-yamauchi-interview/

Sony Australië gegarandeerd dat GT5 voor kerst uit komt. http://www.gtplanet.net/s...n-turismo-5-by-christmas/

Zo staat er op de officiële site van gt5 van Amerika dat hij Holiday 2010 uit komt en bij Europa staat nov 2010.

Ik hoop dat Sony snel met de nieuwe datum komt. Ik blijf het nog steeds raar vinden dat het gecanceld is voor 3weken voordat gt5 uit moest komen en dat het stil blijft bij Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Monaco, suzuka, Trial mountain.. ik ben happy :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Lijkt me logisch aangezien die in GT4 ook zat ;)

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:11
Bedenker Gran Turismo vraagt om vergiffenis

Sorry, maar dat kun je toch niet meer serieus nemen 8)7 .

Ik hoop trouwens toch echt voor Sony dat ze dit spel de komende weken wel uit kunnen brengen. De advertentiecampagne in de kranten op abri's is inmiddels begonnen, terwijl er bij mijn weten nog steeds geen nieuwe release date bekend is.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:54

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb wat op internet gezocht maar kan helaas niks vinden over de multiplayer gegevens. Wat is er mogelijk etc, auto's verhandelen etc? Heeft er iemand een link met wat ik hier kan verwachten? :$, bij voorbaat in het nederlands :$

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
alexbl69 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:28:
Bedenker Gran Turismo vraagt om vergiffenis

Sorry, maar dat kun je toch niet meer serieus nemen 8)7 .

Ik hoop trouwens toch echt voor Sony dat ze dit spel de komende weken wel uit kunnen brengen. De advertentiecampagne in de kranten op abri's is inmiddels begonnen, terwijl er bij mijn weten nog steeds geen nieuwe release date bekend is.
Damn, onbegrijpelijke keuze dan. Had dan het spel in 720p uitgebracht en gewoon altijd 60fps. Framedrops zijn killing bij een racegame :S

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
|:( Die kerel kunnen ze beter in het gesticht stoppen. Volgende week stort hij zich misschien wel in een zwaard omdat de load-times 0,02 seconden langer zijn dan gepland 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KappeNou schreef op donderdag 21 oktober 2010 @ 23:33:
[...]

Lijkt me logisch aangezien die in GT4 ook zat ;)
Dan heb jij een andere gt4 gespeeld dan de rest van de wereld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Korras
  • Laatst online: 30-04 13:26
wat betreft het om vergiffenis vragen.. voor ons is dat wellicht niet serieus te nemen, maar je moet er rekening mee houden dat japan een compleet andere cultuur is. nu ben ik geen japan-kenner, maar ik kan me voorstellen dat dat in Japan heel anders opgevat wordt dan hier.

mijn pre-order staat nog steeds, in ieder geval. :)

7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
GAIAjohan schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:33:
[...]

Volgens mij zat hij er wel in, maar hij heette anders (costa nogiets geloof ik?)

edit: cote d'azur was het:)

[ Voor 5% gewijzigd door Magic op 22-10-2010 09:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 04-05 19:56

BiLo

PSN: toiletcleaner

Oxigeon schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:30:
Ik heb wat op internet gezocht maar kan helaas niks vinden over de multiplayer gegevens. Wat is er mogelijk etc, auto's verhandelen etc? Heeft er iemand een link met wat ik hier kan verwachten? :$, bij voorbaat in het nederlands :$
Dat vraag ik me ook af, kan je straks een auto ook cadeau doen aan een vriend?

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Korras schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:39:
wat betreft het om vergiffenis vragen.. voor ons is dat wellicht niet serieus te nemen, maar je moet er rekening mee houden dat japan een compleet andere cultuur is. nu ben ik geen japan-kenner, maar ik kan me voorstellen dat dat in Japan heel anders opgevat wordt dan hier.
Boeing vroeg ooit om vergiffenis omdat door een onderhoudsfout 500+ Japanners neerstorten en omkwamen in een 747. De directeur van Toyota vroeg om vergiffenis omdat er tientallen doden vielen door ontwerpfouten in hun auto's.

Kazunori Yamauchi vraagt om vergiffenis omdat een computerspelletje in uitzonderlijke gevallen 56 of 57fps haalt in plaats van de beloofde 60.

Ik begrijp dat dit soort gedrag de Japanse cultuur is, maar als die man zich om deze reden zo uitlaat, is hij volgens mij volkomen paranoïde en rijp voor het gesticht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alexbl69 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:56:

Ik begrijp dat dit soort gedrag de Japanse cultuur is, maar als die man zich om deze reden zo uitlaat, is hij volgens mij volkomen paranoïde en rijp voor het gesticht.
Nee, dat heet gewoon kansloze vertalen. "please forgive me", kan een relatief normale uitdrukking zijn, als hij dus zijn gewenste 60fps niet altijd kan waarmaken. Dat het dan opeens zo 'geestelijk' klinkt als je gaat vragen om 'vergiffenis'. Daarbij nog de excuse/forgive me vertaal issues van japans -> engels, ik ken niet dat hij dit ooit zo letterlijk heeft gezegt.
Magic schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 08:44:
Damn, onbegrijpelijke keuze dan. Had dan het spel in 720p uitgebracht en gewoon altijd 60fps. Framedrops zijn killing bij een racegame :S
Afhankelijk van de precieze framedrops, als het 5-10 FPS drop voor nog geen seconde, merk jij daar relatief niets van. Ik ken eigelijk geen enkele game die nooit problemen heeft met framedrops op een bepaald moment dat alle effecten samen komen (of de game heeft geen effecten).

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 22-10-2010 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alexbl69 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:56:
[...]

Boeing vroeg ooit om vergiffenis omdat door een onderhoudsfout 500+ Japanners neerstorten en omkwamen in een 747. De directeur van Toyota vroeg om vergiffenis omdat er tientallen doden vielen door ontwerpfouten in hun auto's.

Kazunori Yamauchi vraagt om vergiffenis omdat een computerspelletje in uitzonderlijke gevallen 56 of 57fps haalt in plaats van de beloofde 60.

ik weet zeker dat als er 16 auto's in beeld zijn met regen en dan die spray erbij dat hij niet maar 3fps zakt, ik zou eerder denken in de richting van 30fps.
was laatst een replay op lemans, in het donker en maar 8 auto's en die replay was al deels aan het laggen. en dan ook niet 58fps. ik gok dat hij daar al richting lage 50 hoge 40 ging.
ps3 is geen supercomputer en heeft een lage limiet. ik zelf kan ermee leven, in prologue laggde hij af en toe ook al en kreeg je screen tearing. maar ik ben dan zo aan het racen dat het me niet zo boeit.
maar vind wel mooi dat ze ondanks alles toch voor 1080p gaan en niet zoals met gow3 1080p beloven en uiteindelijk 720p maken. belofte maakt schuld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
SinergyX schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 10:04:
[...]
Afhankelijk van de precieze framedrops, als het 5-10 FPS drop voor nog geen seconde, merk jij daar relatief niets van. Ik ken eigelijk geen enkele game die nooit problemen heeft met framedrops op een bepaald moment dat alle effecten samen komen (of de game heeft geen effecten).
Daar heb je gelijk in, bij framedrops moet ik echter altijd denken aan drops van 50% of meer. We moeten inderdaad eerst eens kijken hoe erg het precies is :)

Daarbij game ik sowieso op 720p, dus dan zou het sowieso niet zo'n probleem zijn. 1080p wordt niet gedownscaled naar 720p toch?

Een vraagje van een ander kaliber: Ik ben van plan een racestuurtje aan te schaffen voor gt5, de Logitech Driving Force GT leek me een goede keuze voor een nette prijs (de g25/27 is me te duur). Omdat deze eigenlijk voor GT5 prologue gemaakt is, zou het mogelijk kunnen zijn dat er bij GT5 een nieuwe revisie van dit stuurtje gaat komen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tip: kijk eens naar de fanatec 911 carrera. Kost 170 euro, en dan heb je een h-bak en koppelingpedaal erbij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Hij is wel mooi, en voor de prijs erg aantrekkelijk, maar ik wil er eigenlijk niet meer dan +-100 euro aan uitgeven. Ik ben namelijk niet zozeer een race-fanaat en het is meer een gimmick voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 316847

Magic schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 11:59:
Hij is wel mooi, en voor de prijs erg aantrekkelijk, maar ik wil er eigenlijk niet meer dan +-100 euro aan uitgeven. Ik ben namelijk niet zozeer een race-fanaat en het is meer een gimmick voor mij.
kijk hier eens aanbieding http://www.toysxl.nl/product/logitech-driving-force-gt-ps3-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Persoonlijk heb ik de Driving Force Pro (voorloper van GT) en die bevalt me nog erg goed. Vooral voor een stuurtje van nog geen 80 euro destijds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Afbeeldingslocatie: http://i53.tinypic.com/15d7waw.jpg
Klik op het plaatje voor een grotere versie.

Misschien toch maar de sig versie kopen. :+ Erg mooie doos. Jammer genoeg is de inhoud wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alex3305
Jamoru schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 14:59:
[afbeelding]
Klik op het plaatje voor een grotere versie.

Misschien toch maar de sig versie kopen. :+ Erg mooie doos. Jammer genoeg is de inhoud wat minder.
Die heb je nog niet, dus mag je nog niet showen! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
alex3305 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 12:17:
Persoonlijk heb ik de Driving Force Pro (voorloper van GT) en die bevalt me nog erg goed. Vooral voor een stuurtje van nog geen 80 euro destijds!
Die heb ik ook. Fijn stuurtje hoor! Toen ik hem kocht was hij alleen nog wat duurder :P

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als je de Driving Force Pro hebt zit je wel goed? Of zijn de pots in je pedalen versleten ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Ik zat net een stukje top gear te kijken, en ik zat me te bedenken dat het geweldig zou zijn als iemand de top gear track zou namaken, en de "reasonably priced car" er in zou zitten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
De Top Gear track zit er standaard al in. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-05 01:19

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

top gear track zit er standaard in ;)
YouTube: GRAN TURISMO 5 TOP GEAR TRACK GAMESCOM GAMEPLAY!!!

[ Voor 61% gewijzigd door EnzymeNL op 22-10-2010 16:07 ]

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Idd, en zelfs de camerapunten van de reply zijn zoals ze in het echt filmen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 08:21
Incl. brakke AI. Maar goed, dat passen ze wel aan in GT7 of zo. Gaat om het rijden natuurlijk ;)

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Lol, dat die track er in zit is compleet langs me heen gegaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naaitsab
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11:50
Ik vind dat gras wel té mooi :s lijkt net of er overal kunstgras ligt, weet niet of het de final is maar een beetje extra textures(bruine plekken/modder/ed.) kan geen kwaad

if (!coffee) {
Work = false; }

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

ja vond ik ook al. Het is wel erg groen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
GAIAjohan schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 09:33:
[...]

ow sorry ze noemen de baan cóte de d'azur :Y)
Ik denk dus dat jij nooit GT4 of 3 gespeeld hebt..
Niet om op te scheppen, maar het zou mij niks verbazen als ik van heel GoT de GT series het meest gespeeld heb ;)

video

Hij zat ook al in GT3 A-spec >klik<

Edit:

Het staat zelfs in het artikel wat gepost is waar ik op quote :9
http://www.gtplanet.net/m...smo-5-yamauchi-interview/
Of course, the track is not new to the series – it first appeared in GT3 as “Cote d’Azur” (renamed, presumably, for licensing reasons), and it’s good to know it’s back for GT5. The screenshot is taken from the turn-out of the Grand Hotel Hairpin, one of the tightest, slowest, and most famous corners in Formula 1 (here’s a real-world photo of the hotel in the background, along with a screenshot from the same location in GT PSP). The article also included another new shot of the X1 passing the Colosseum at Rome:
Maar volgens mij was het al duidelijk dat alles auto's en banen van de voorgaande GT in GT5 zou komen..

[ Voor 59% gewijzigd door KappeNou op 22-10-2010 18:45 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
EnzymeNL schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:12:
ja vond ik ook al. Het is wel erg groen..
Sssttt! Zo dadelijk leest die Yamauchi mee en gaat hij het spel weer 3 maanden uitstellen omdat EnzymeNL het gras te groen vindt 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brad Pitt
  • Laatst online: 08:21
Als ie erna om vergiffenis vraagt is het minder erg toch.

Nickname does not reflect reality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KappeNou schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 18:33:
[...]

ow sorry ze noemen de baan cóte de d'azur :Y)
Ik denk dus dat jij nooit GT4 of 3 gespeeld hebt..
Niet om op te scheppen, maar het zou mij niks verbazen als ik van heel GoT de GT series het meest gespeeld heb ;)

video

Hij zat ook al in GT3 A-spec >klik<

Edit:

Het staat zelfs in het artikel wat gepost is waar ik op quote :9

[...]

Maar volgens mij was het al duidelijk dat alles auto's en banen van de voorgaande GT in GT5 zou komen..
toon volledige bericht
Misschien moet je eerst eens naar boven scrollen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

alexbl69 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:37:
[...]

Sssttt! Zo dadelijk leest die Yamauchi mee en gaat hij het spel weer 3 maanden uitstellen omdat EnzymeNL het gras te groen vindt 8) .
gras is altijd groener aan de overkant toch ?

Maar zeg nou zelf.. voor iemand die zo'n perfectionist is ziet dat gras er wel heel onnatuurlijk uit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
naaitsab schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 17:39:
Ik vind dat gras wel té mooi :s lijkt net of er overal kunstgras ligt, weet niet of het de final is maar een beetje extra textures(bruine plekken/modder/ed.) kan geen kwaad
Komt met name omdat het vanaf een TV is opgenomen hè, en dan heb je al snel erg veel contrast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
GAIAjohan schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 20:27:
[...]

Misschien moet je eerst eens naar boven scrollen :)
Sorry niet gedaan. Maar als forza fanboy mag je foutjes maken ;) O+

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nils7
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 02-05 14:38
Haah op het TG test track kom je elkaar tegen als je te ver achter ligt....

NIO ET5 | Tesla Model Y LR | iRacing Profiel | To finish first, you first have to finish!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Niet online
Gister toch maar die Driving Force GT opgehaald en meteen druk mee aan het racen geslagen.

Binnen een uur had ik zo'n beetje al mijn vorige records verbroken. En nadat ik handgeschakeld ben gaan racen (op de controller lukte me dat nooit) haalde ik zelfs daar nog weer secondes van af.

De 2 races in C die ik nooit goud kon halen (C-3 de capuchino 95 op de high speed ring, en C-9, Eiger nordwand tegengestelde richting) die ik beide zeker 40x geprobeert heb met controller, haalde ik nu in een paar keer met het stuurtje.

Het voelt bijna als cheaten :x Eigenlijk zouden ze de ranglijsten per controllersoort moeten sorteren. Ik had nooit verwacht dat het zoveel zou schelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Afbeeldingslocatie: http://img824.imageshack.us/img824/4557/gt5brief.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 343391

Denk dat die vaker van dit soort briefjes krijgt... Maar denk dat er dan eerder een briefje naar Mr. Sony moet in dit geval...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorgen
  • Laatst online: 11:26

Jorgen

Moderator Beeld & Geluid

AV Liefhebber

Je kan het op dezelfde manier proberen, als destijds gedaan is met een serie boeken van Stephen King.
Daar is toen een foto gemaakt van een vastgebonden teddybeer.

"Dear Mr. King, Please continue writing, or the bear dies". ;-)

[ Voor 5% gewijzigd door Jorgen op 24-10-2010 20:07 ]

Your Friendly Neighborhood Moderator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymenGT
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 27-04 08:16
Nieuwe datum is 28 januari 2011....!!?? Hoe dichter we bij de nieuwe release komen hoe langer het gaat duren. Damn ik heb voor dit spel in 2007 al een PS3 aangeschaft, die nu ook al ruim 8 maanden stof staat te happen omdat ik echt op dit spel aan het wachten ben. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
  • Laatst online: 11:44
SymenGT schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:59:
Nieuwe datum is 28 januari 2011....!!?? Hoe dichter we bij de nieuwe release komen hoe langer het gaat duren. Damn ik heb voor dit spel in 2007 al een PS3 aangeschaft, die nu ook al ruim 8 maanden stof staat te happen omdat ik echt op dit spel aan het wachten ben. 8)7
Whut? Bron?

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymenGT
Bron @Twitter We zullen zien wat waar is.

[ Voor 16% gewijzigd door SymenGT op 25-10-2010 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Geloof er weinig van. PD/Sony hebben gezegd vóór kerst. En, daarbij is het nog niet bevestigd.
Al moet ik zeggen dat JJ er wel genoeg van weet. Even afwachten dus.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

voor kerst 2011..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 04-05 13:59
ik was er eerst 100% van overtuigd dat ik voor dit spel een PS3 zou aanschaffen (naast mn x360), maar hoe meer ik er van zie... hoe meer ik twijfel. AI lijkt me niet al te snugger en te omgevingen zijn ontzettend steriel....
Eerst maar eens hier en daar kijken voordat ik ga kopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Buiten dat het spel toch 'wel verkoopt', denk niet dat ze zo'n kerst-klapper willen missen.

Of het wordt een US kerst release, Europa mag pas volgend jaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
T7D_Sneezy schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 14:11:
ik was er eerst 100% van overtuigd dat ik voor dit spel een PS3 zou aanschaffen (naast mn x360), maar hoe meer ik er van zie... hoe meer ik twijfel. AI lijkt me niet al te snugger en te omgevingen zijn ontzettend steriel....
Eerst maar eens hier en daar kijken voordat ik ga kopen
AI en omgevingen zijn juist de zwakke punten van GT, altijd al geweest trouwens.
Op het moment dat je met een stuurtje in een dikke Mitsubishi Evo 10 de bocht in pleurt praat je wel anders, geloof me.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

alexbl69 schreef op vrijdag 22 oktober 2010 @ 19:37:
[...]

SymenGT schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 13:59:
Nieuwe datum is 28 januari 2011....!!??
zou het dan toch? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mja geen echte bron behalve twitter. dus hoop is er nog. maar als het januari wordt, reken maar dat dat niet officieel is, en dat het ook januari niet gaat worden, nu pakken ze het aan om meer en beter de game te maken. dus kerst 2011 is nog niet eens zon gek idee. maar als hij niet voor kerst 2010 komt dan vervalt mn preorder en haal ik hem wel een keer als ie daadwerkelijk uit is. mits we dan nog allen op deze planeet zijn (2012) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SymenGT
Sorry voor de paniek, niet direct alles overnemen maar ik had al een vraagteken bij mijn post gezet. Het zijn de winkels die steeds heen en weer schuiven. Er is niets van Sony/GT officieel bekend gemaakt. Laten we dan nog maar hopen op een kerst release. Nu nog maar even F1 2010 dan.

Als hij dit jaar uit komt zou ik hem misschien nog kunnen spelen op een 46 inch 3Dtv van Samsung. Hier op stage :9 eens kijken hoe dat speelt.

[ Voor 20% gewijzigd door SymenGT op 25-10-2010 16:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ach ze hebben nog 6 dagen. zal wel laatste moment werk worden.
laten ze maar eens opschieten wachten lang genoeg. en als het 2011 wordt snijden ze zichzelf nog eens in de velen vingertjes daaro. kerst is de sales boost, dus als hij niet voor kerst er is dan wordt het kerst 2011. mark my words ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SPee
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:13
Toch wel frappant dat de meeste winkels nog ergens een datum in november noemen.
Het zou echt zwaar teleurstellend zijn als het tot (ergens) volgend jaar wordt uitgesteld!
Zo vaak aangekondigd en 'bijna af', lijkt wel DNF.

let the past be the past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaos001
Kerst 2011, dat zou echt serieus een blamage zijn. Sony en PD doen al geen goede zaken, laat staan als ze GT5 naar volgend jaar kerst drukken.

Vind het sowieso heel erg slecht van ze dat er nog steeds geen release-date bekend gemaakt is.

In mijn optiek zou het zo moeten gaan :

Probleem : kut, firmware 3.50 staat er niet op
Gevolg : code moet aangepast worden en fabrieksplanning moet overboord.
Oplossing : om de tafel zitten met PD om te vragen hoe lang het ongeveer gaat duren voordat de code klaar is. Overleggen met blu-ray-bak-fabriek wanneer er 3 dagen productie tijd voor deze AAA-titel beschikbaar is.

Hoeft naar mijn mening nog geen 2 dagen te duren. 3e dag een release-date vrijgeven aan het publiek en klaar.

Natuurlijk is dit heel zwart-wit gezien, maar toch.

Soundcloud

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Het schijnt dat de aankondiging van de nieuwe release date tot nader order is uitgesteld... :w <+:)

[ Voor 5% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 25-10-2010 16:33 ]

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Zou het door firmware problemen komen ja?
Als die game eenmaal is uitgebracht.. en sony komt met nieuwe firmware.. Moeten ze dan terug gestuurd worden omdat het niet meer zou werken?

Lijkt me niet toch? Dan brengen ze gewoon een patch uit ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deef_K
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 04-05 20:15
Ik denk eerder dat de bundles die ze klaar hadden nog op 3.41 waren. Ze willen voorkomen dat zo'n grote titel op het internet beland en op gejailbreakte consoles kan draaien. Maar dat is mijn idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Amar212, die bijna altijd correcte informatie doorgeeft op zowel het NeoGAF forum als GTPlanet, zegt het volgende over een 2010 release:
I'm very sceptical at this moment, but time will tell.
Als deze week geen nieuwe release datum wordt aangekondigd, dan geloof ik niet meer in een 2010 release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
tja precies wat ik zeg kerst 2011 is nog niet zo gek als je denkt.
niemand gelooft sony/pd meer en denk dat dit nog wel eens klanten kan gaan kosten.
als ze geen release datum geven dan kost ze dat nog eens extra vertrouwen.
worden drukke dagen voor sony/pd. hopen dat het ze lukt en kerst 2010 nog gaat lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10:19

Sandyman538

SandstorM [148839]

v8power67 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 17:53:
tja precies wat ik zeg kerst 2011 is nog niet zo gek als je denkt.
niemand gelooft sony/pd meer en denk dat dit nog wel eens klanten kan gaan kosten.
als ze geen release datum geven dan kost ze dat nog eens extra vertrouwen.
worden drukke dagen voor sony/pd. hopen dat het ze lukt en kerst 2010 nog gaat lukken.
Ach dat valt allemaal reuze mee. Dat gezeur over dat het klanten kost en dat je geen vertrouwen meer hebt. Op een nog niet nader te noemen moment komt het spel uit, wordt er vol lof over gesproken op internetfora en dan gaat gewoon iedereen dat spel kopen. Dat heeft niks met vertrouwen oid te maken. Ik vind het ook jammer dat het spel niet volgende week in de winkels ligt, maar al dit geneuzel over dat het klanten gaat kosten is gewoon onzin.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:23
Sandyman538 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 18:23:
[...]

Ach dat valt allemaal reuze mee. Dat gezeur over dat het klanten kost en dat je geen vertrouwen meer hebt. Op een nog niet nader te noemen moment komt het spel uit, wordt er vol lof over gesproken op internetfora en dan gaat gewoon iedereen dat spel kopen. Dat heeft niks met vertrouwen oid te maken. Ik vind het ook jammer dat het spel niet volgende week in de winkels ligt, maar al dit geneuzel over dat het klanten gaat kosten is gewoon onzin.
Nou het zal ze geen pijn doen, maar klanten kost het ze zeker. Ik ga het nu zeker niet meer kopen, maar goed heb ook besloten om helemaal geen PS3 spellen meer te kopen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:49

Nik

Phuse, doe eens niet zo negatief opeens. Sinds je ervaring met F1 zeik je alles af. Reageer dan gewoon niet.

Wat betreft de uitstelling: vervelend, maar te begrijpen. Wederom doorbijten. Deze game komt er echt wel. Is het nu niet, dan volgend jaar. Wellicht dat ik het spel pas koop na een hoop reviews en prijsverlagingen, maar komen gaat 'ie er sowieso.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ha zit nu door de krantjes te bladeren kom ik krantje van dixons tegen.
gt5 met gt5 poster gratis op=op.
maar mooiste van alles:
release 3 november :')
blijkbaar iemand een memo gemist hiero :P
http://i9.photobucket.com...otzakklap/25102010003.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door PromoX op 26-10-2010 09:42 . Reden: linkje gemaakt van grote afbeelding ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Nik schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 18:50:
Phuse, doe eens niet zo negatief opeens. Sinds je ervaring met F1 zeik je alles af. Reageer dan gewoon niet.

Wat betreft de uitstelling: vervelend, maar te begrijpen. Wederom doorbijten. Deze game komt er echt wel. Is het nu niet, dan volgend jaar. Wellicht dat ik het spel pas koop na een hoop reviews en prijsverlagingen, maar komen gaat 'ie er sowieso.
Om eerlijk te zijn is dat uitstel voor mij niet goed te begrijpen. Men is al sinds het jaar 0 aan deze game bezig en dan komt er eindelijk een release datum en vervolgens cancellen ze het op een paar weken voor de release. Wat de precieze reden is interesseert me niet, het is gewoon een blamage. Ik ga er wel vanuit dat GT5 nog voor de kerst in de winkels ligt en als dat niet lukt ben ik benieuwd wanneer het wel wordt. Kerst 2011 geloof ik niet want dan maken ze zich volstrekt belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Ik denk dat GT5 dit jaar in de winkels ligt. En als 2011 wordt gaat de meeste geld terug vragen voor hun pre-order. Daar zitten de game industrie ook niet op te wachten.

Maar wat ik nog steeds vreemd vindt. Is op de officiële site van Europa en Japan staat dat deze in november uit komt en op de Amerikaanse Holiday 2010.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nik
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10:49

Nik

Anoniem: 230001 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:03:
[...]

Om eerlijk te zijn is dat uitstel voor mij niet goed te begrijpen. Men is al sinds het jaar 0 aan deze game bezig en dan komt er eindelijk een release datum en vervolgens cancellen ze het op een paar weken voor de release. Wat de precieze reden is interesseert me niet, het is gewoon een blamage. Ik ga er wel vanuit dat GT5 nog voor de kerst in de winkels ligt en als dat niet lukt ben ik benieuwd wanneer het wel wordt. Kerst 2011 geloof ik niet want dan maken ze zich volstrekt belachelijk.
Verplaats je eens in de schoenen van Polyphony. Je wil releasen, je kan wel, maar Sony houdt alles tegen (ja, onderdeel van, maar toch). Daarnaast snap ik wel dat er met die PSJailbreak een hoop verziekt is. Sony wil geld verdienen, en geen geld mislopen door die PSJ. Daarnaast zorgt er er voor dat duizenden mensen toch hun console gaan updaten om GT5 te kunnen spelen (en daardoor hun PSJB verliezen). Win-win voor Sony. We lose...

Uiteraard kan ik ook niet wachten, en baal ik ook als een stekker, heb ik een partijtje moeten schelden, maar om er nu zo'n drama van te maken... Ik heb wel ergere tegenslagen in mijn leven gehad (die er echt toe doen!). Maar om er nu een groot drama van te maken. Ja we willen spelen, het liefst vandaag nog, ik heb er N.B. een PlaySeat en G27 voor aangeschaft, maar door te klagen komt het spel echt niet eerder. Laten we vooral hopen op een snelle release en ondertussen de discussie aan gaan over GT5, zijn features en prachtige filmpjes en dergelijke, in plaats van een spel of uitgever te bashen (waar echt niemand iets aan heeft). Het is zoals het is, and it sucks balls. Maar om nu te gaan roepen dat je een spel helemaal niet meer gaat kopen? Leuk, maak er desnoods een eigen topic voor aan, post het in het onnuttige mededelingen topic, want what the hell moeten wij met dat soort onnuttige, vervelende, irritante, topic vervuilende, trieste berichten?

PS: Niets persoonlijks hoor, maar dingen zijn zoals ze zijn en gaan zoals ze gaan. Om daar een topic voor te vervuilen, vind ik een beetje jammer. Het heeft geen zin, is onnuttig, niemand vind het leuk om te lezen en je zet er jezelf een beetje mee voor gek. Even goeie vrienden, toch? Post hier als je iets nuttigs te melden hebt, of houdt wijs je mond en lees lekker mee zoals ik al tijden doe. Ook ik maak me nu schuldig aan nutteloos gezwets en ga er nu over op houden.

Back on topic! :9

[ Voor 10% gewijzigd door Nik op 25-10-2010 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S_Chief
  • Niet online
v8power67 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:00:
ha zit nu door de krantjes te bladeren kom ik krantje van dixons tegen.
gt5 met gt5 poster gratis op=op.
maar mooiste van alles:
release 3 november :')
blijkbaar iemand een memo gemist hiero :P
[afbeelding]
Sja Dynabyte doet het ook met een poster erbij, dat stelt dus weinig voor. :+ Dat van 3 november viel mij vandaag ook op ja, best wel een fail van Dixons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230001

Nik schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 19:29:
[...]

Verplaats je eens in de schoenen van Polyphony. Je wil releasen, je kan wel, maar Sony houdt alles tegen (ja, onderdeel van, maar toch). Daarnaast snap ik wel dat er met die PSJailbreak een hoop verziekt is. Sony wil geld verdienen, en geen geld mislopen door die PSJ. Daarnaast zorgt er er voor dat duizenden mensen toch hun console gaan updaten om GT5 te kunnen spelen (en daardoor hun PSJB verliezen). Win-win voor Sony. We lose...

Uiteraard kan ik ook niet wachten, en baal ik ook als een stekker, heb ik een partijtje moeten schelden, maar om er nu zo'n drama van te maken... Ik heb wel ergere tegenslagen in mijn leven gehad (die er echt toe doen!). Maar om er nu een groot drama van te maken. Ja we willen spelen, het liefst vandaag nog, ik heb er N.B. een PlaySeat en G27 voor aangeschaft, maar door te klagen komt het spel echt niet eerder. Laten we vooral hopen op een snelle release en ondertussen de discussie aan gaan over GT5, zijn features en prachtige filmpjes en dergelijke, in plaats van een spel of uitgever te bashen (waar echt niemand iets aan heeft). Het is zoals het is, and it sucks balls. Maar om nu te gaan roepen dat je een spel helemaal niet meer gaat kopen? Leuk, maak er desnoods een eigen topic voor aan, post het in het onnuttige mededelingen topic, want what the hell moeten wij met dat soort onnuttige, vervelende, irritante, topic vervuilende, trieste berichten?

PS: Niets persoonlijks hoor, maar dingen zijn zoals ze zijn en gaan zoals ze gaan. Om daar een topic voor te vervuilen, vind ik een beetje jammer. Het heeft geen zin, is onnuttig, niemand vind het leuk om te lezen en je zet er jezelf een beetje mee voor gek. Even goeie vrienden, toch? Post hier als je iets nuttigs te melden hebt, of houdt wijs je mond en lees lekker mee zoals ik al tijden doe. Ook ik maak me nu schuldig aan nutteloos gezwets en ga er nu over op houden.

Back on topic! :9
toon volledige bericht
Ik heb in ieder geval niet gezegd dat ik het niet ga kopen, het komt er toch wel maar weet alleen niet wanneer want er komen nog meer games uit en die het eerst komt, die het eerst maalt. Wellicht dat ik dan gewoon wacht tot deze game in prijs verlaagd is.
Klagen heeft wel degelijk zin, Nog niet zo lang geleden dacht Blizzard er slim aan te doen om wat te veranderen aan hun forum en daar stak een storm van protest over los. Ze zijn toen heel snel bijgedraaid.
En ik heb niet echt het idee dat ik me voor gek zet als ik mijn mening geef. Maar het zou leuk zijn als er dan alvast een demo uitgegeven wordt als goedmakertje. Ze staan tenslotte ook al in de winkels dus waarom dan niet alvast iets op de PS3?

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 230001 op 25-10-2010 20:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Kan Sony überhaubt nog wat verdienen aan dit spel? Ik bedoel, ik las ergens dat de ontwikkeling al $80 miljoen heeft gekost. Wat verdient men aan zo'n topspel (dus niet de omzet, maar de winst) ?

Een spel als Forza heeft in dezelfde tijd al 3 versies uitgebracht, en zal binnenkort met die speciale bundel wel weer flink wat geld op gaan halen (waar geen noemenswaardige ontwikkelkosten tegenover staan). Die gasten hebben in dezelfde tijd dus al 3 (binnenkort 4) keer kunnen cashen.

En het ontwikkelteam van Forza zal toch niet zo gek veel groter zijn dan dat van GT5, als het al groter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DopdeDouwer
  • Niet online

DopdeDouwer

Roffel

Is het al zeker dan dat het spel uitgesteld wordt (of lees ik nou ergens finaal overheen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Evertt
Op de site van Dixons staat dat gt5 op 12 december uitkomt. En op dat game folder 3 november erg vreemd.

Wat ik lees op de officiële site van Sony is dat gt5 later uitkomt in de US. Ik lees niets over Europa.
Europa is nog steeds november 2010 en US is Holiday 2010.
Ik denk dat Sony deze week het bekend maakt ze moeten wel. Je kan gt5 deze week spelen op de paris game week. Ik neem aan dat het daar bekend wordt gemaakt. http://www.gtplanet.net/p...loeb-at-paris-games-week/ Maar dit betekend dat de game af is.

Edit: hier praten ze over 26 november.
http://n4g.com/news/62906...kely-the-new-release-date

[ Voor 10% gewijzigd door Evertt op 25-10-2010 23:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
alexbl69 schreef op maandag 25 oktober 2010 @ 22:59:
Kan Sony überhaubt nog wat verdienen aan dit spel? Ik bedoel, ik las ergens dat de ontwikkeling al $80 miljoen heeft gekost. Wat verdient men aan zo'n topspel (dus niet de omzet, maar de winst) ?

Een spel als Forza heeft in dezelfde tijd al 3 versies uitgebracht, en zal binnenkort met die speciale bundel wel weer flink wat geld op gaan halen (waar geen noemenswaardige ontwikkelkosten tegenover staan). Die gasten hebben in dezelfde tijd dus al 3 (binnenkort 4) keer kunnen cashen.

En het ontwikkelteam van Forza zal toch niet zo gek veel groter zijn dan dat van GT5, als het al groter is.
mja probleem is dat er bij turn 10 geloof dubbel zoveel mensen werken als het niet meer is.
qualiteit is ook wel minder, want bv dashboarden zijn minder acuraat enz.
maar je hebt wel gelijk fm3 heeft ruim 2a3 miljoen keer verkocht, fm2 nog meer als goe is, en fm 1 ergens richting miljoen. dus dat is ong 6a7 miljoen aan verkopen in de tijd dat 1 spel ontwikkeld wordt.
dus ja gecashd hebben ze zeker maar ik weet 100% zeker dat gt5 alle 3 de games van forza verslaat qua cijfers. mits er niet teveel mensen afhaken wegens uitstellen enz.
forza 4 gaat sowieso niet zo ontvangen worden zoals fm 2 en 3. mensen zijn zwaar teleurgesteld in turn 10 dus PD heeft niets te vrezen van turn 10 ;) die FUC(forza ultimate collection) koopt ook bijna niemand want waarom zou je die kopen ?? het is jammer heb alle forza's gespeeld maar nee fm3 was een grote teleurstelling. en fm4 met kinect is natuurlijk een grote grap :')

ontopic maar weer :P
gt5 voor kerst is een must voor sony. na alles mogen ze ons dit wel beloven lijkt me ;)
ik wil nu wel eens met de gtr over een natte nurburgring racen in het donker :D
als dit kan krijgt gt5 een dikke 9,5 (een 10 hebben ze verpest met laatste uitstel ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
YouTube: GT5 Demo Enzo Viper Launch

Haha, kijken vanaf 0:55. Aangezien het een "Real Driving Sim" is ben ik benieuwd of dit in het echt ook kan gebeuren op die snelheid. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10:18

FeaR

In GoT we trust

Jamoru schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 09:28:
YouTube: GT5 Demo Enzo Viper Launch

Haha, kijken vanaf 0:55. Aangezien het een "Real Driving Sim" is ben ik benieuwd of dit in het echt ook kan gebeuren op die snelheid. :+
Dat soort dingen kon je ook tot het trieste uitvoeren in Need for Speed: Shift. En die game werd ook redelijk in de markt gezet als een simulator.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WesleyZ
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 07:50
Gisteren inderdaad ook folders doorgebladerd, Dixons, databyte, paradigit in alle krantjes staat release 3 november? hoe kan dit toch!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WesleyZ schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:05:
Gisteren inderdaad ook folders doorgebladerd, Dixons, databyte, paradigit in alle krantjes staat release 3 november? hoe kan dit toch!
Moment van drukken was er denk ik geen nieuws over vertrading, 'drukfouten onder voorbehoud' :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BaszCore
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 01-04 09:32
SinergyX schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 10:07:
[...]

Moment van drukken was er denk ik geen nieuws over vertrading, 'drukfouten onder voorbehoud' :P
Daarbij het feit dat de folders al weken van te voren bekend zijn en dus ook niet zo snel aangepast kunnen worden op korte termijn, tenzij je extra kosten wil gaan maken bij de drukker want die laat niet zomaar zo'n order schieten (lees: ingepland) dus mag je extra dokken.
Zit zelf ook bij een groot winkelketen dus krijg hier nog wel eens iets van mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
http://twitter.com/GKJJ/status/28691668724
Hij krabbelt toch wat terug, nu maar wachten op officieel bericht :P

Hij lijkt het trouwens hier van te hebben gehaald?

Leuke nog van PS blog:
1000 Cars – wow – but who needs up to 600 Cars from Japan only to be happy with the game???
Weten Amerikanen uberhaubt dat het gros van auto's in de rest van de wereld niet uit amerika komt? :P

Verder, vanuit de US GT site, lees ik dat My Chemical Romance dus de intro song tot zich neemt, hun album wordt pas 22 november uitgebracht. Zou je uit af kunnen leiden dat GT dus pas na deze datum komt, als dat specifiek nummer nog niet is uitgebracht.

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 26-10-2010 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
SinergyX schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 11:45:
[...]

http://twitter.com/GKJJ/status/28691668724
Hij krabbelt toch wat terug, nu maar wachten op officieel bericht :P

Hij lijkt het trouwens hier van te hebben gehaald?

Leuke nog van PS blog:

[...]

Weten Amerikanen uberhaubt dat het gros van auto's in de rest van de wereld niet uit amerika komt? :P

Verder, vanuit de US GT site, lees ik dat My Chemical Romance dus de intro song tot zich neemt, hun album wordt pas 22 november uitgebracht. Zou je uit af kunnen leiden dat GT dus pas na deze datum komt, als dat specifiek nummer nog niet is uitgebracht.
toon volledige bericht
Hij l*lt maar wat. Hij kijkt een beetje naar de datums die de winkels op hun sites zetten. Tja, wij weten inmiddels wel beter, hé. En ja, best vreemd dat ze 2 november als datum hadden geprikt als het album pas 22 november uitkomt. Misschien een last-minute change...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiff
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10-03 22:16
Jamoru schreef op dinsdag 26 oktober 2010 @ 12:17:
[...] En ja, best vreemd dat ze 2 november als datum hadden geprikt als het album pas 22 november uitkomt. Misschien een last-minute change...
Er wordt wel vaker een single voor de album release uitgebracht (meestal zelfs, denk ik). Dus dat heeft wat mij betreft niets met elkaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLRacing
  • Laatst online: 04-05 17:50
Als je op 28 en 29 oktober de careerevent bezoekt in de jaarbeurs dan staat daar een pod waar je gran turismo 5 kan spelen. De tip heb ik van een vriend en ook van een website ;)
http://www.technostudent....74/TECHNO!experience.html

EDIT: Lees zojuist dat de Hockenheimring ook in in GT5 zal zitten.

[ Voor 11% gewijzigd door BLRacing op 26-10-2010 22:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
[b][message=34919924,noline]
EDIT: Lees zojuist dat de Hockenheimring ook in in GT5 zal zitten.
Gaafffff... Zeker de kortere layouts van Hockenheim zijn perfect voor het minder snelle spul. d:)b

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jamoru
Ik ben de laatste maanden vaak 1-2x per week bezig geweest om de OP up te daten, dus het lijkt me wel eens tijd voor deeltje 2. In eerste instantie was het de bedoeling dat het nieuwe deeltje een week voor de release aangemaakt zou worden. Jammer genoeg is de releasedatum verschoven, maar dan gebruiken we het nieuwe deeltje mooi om de laatste info /nieuwtjes + release info te bespreken. Vanaf release gaan we dan over naar Deel 3.

[PS3] Gran Turismo 5 Topic - Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

We gaan dus verder in [PS3] Gran Turismo 5 Topic - Deel 2.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Pagina: 1 ... 18 19 Laatste

Dit topic is gesloten.