Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben het grotendeels met je eens, maar kwaliteit mag zeker niet ondergewaardeerd worden.
Het is een nare gewoonte geworden om games niet fatsoenlijk af te maken, men lost het later wel op met een update.
Die gewoonte is mij een doorn in het oog, want waar houdt dit op?

"Ik heb een zak expected goals nog nooit een goal zien maken." - snmght

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 21:23:
[...]

Ik zou wat van 1 en 2 door elkaar gooien om een acceptabele lijst te krijgen waar ik wel geld voor over zou hebben.

Deze dingen zou ik dan willen:

Netflix krijgen we hier toch niet.

Rest heb ik of niet nodig (alles wat met trophies te maken heeft, cloud storage etc) of lijkt me toch wel iets waar iedereen recht op heb. Member only content ben ik het dus niet mee eens (als in DLC voor games of psn games of psone classics), iemand die geen member is zou dan wel weer gevraagd mogen worden om iets meer te betalen dan members.
Je vind Cloud Storage niet belangrijk? Dat is nu juist 1 van de punten waar ik graag zou voor betalen (op beide consoles).

[ Voor 21% gewijzigd door Ace op 18-12-2009 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SL65
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22:02
Is er al iets bekend over usb audio support? Zou erg leuk zijn als ik mijn G35 nou eens kon gaan gebruiken voor de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

swopdark schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 21:51:
[...]

Waar komt dit vandaan? gewoon mensen die een lijstje verzonnen hebben? Ik denk toch echt niet dat Sony een betaald syteem zal neerzetten dat duurder is dan XBOX Live. Daarmee schieten ze zichzelf enorm in de voeten, MS heeft inmiddels al zoveel geld opgehaald met Live dat ze juist de prijs van 59 euri per jaar naar beneden kunnen gooien. Het betaalde PSN zou zich nog moeten bewijzen terwijl Live gewoon al werkt... Maar voor zover ik kan zien blijft online gamen altijd gratis dus dat zou wel weer logisch zijn. dat hebben ze ook altijd gezegd: alle features van nu blijven altijd gratis...
Waarom schieten ze zichzelf in hiun voeten? Er veranderd toch niets voor jouw. De features die ze noemen vind ik best goed, en dit is nog in onderzoeksfase, dus het kan nog eventueel uitgebreider worden. Ik heb ook vernomen dat er een feature komt dat je kan zoeken als je online gaat, dat je dan enkel mensen krijgt die goede verbindingen hebben, dus mminder lag, en cheaters en ja extra service kost gewoon geld. MS vraagt geld voor online gamen, dat vind ik nou een ripoff, sony behoud dat gratis en vraagt voor extra gewoon geld, en ja wil je mer moet je ervoor betlen vind dat een normaal en logische gedachte van sony, niets mis mee. Ik betaal graag voor extra luxe :*)

Ik heb het van Kotaku

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ace schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 23:27:
[...]

Je vind Cloud Storage niet belangrijk? Dat is nu juist 1 van de punten waar ik graag zou voor betalen (op beide consoles).
Tjah, ik heb een 500GB hardeschrijf in me PS3 zitten waar ik genoeg aan heb (meer dan genoeg momenteel).

Het enige wat intressant in de cloud zou zijn is save games, voor het geval je ps3 defect gaat en je geen back up meer kan maken. Maar niet echt iets wat mij zou overhalen om te gaan betalen, als het kan zou ik het dan wel weer doen (save games dan).

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2009 01:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xtuv
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 00:29
swopdark schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 21:46:
[...]

2 miljoen stuks verkopen is een heel mooi cijfer ik meende ergens te hebben gelezen dat de add on slecht 300.000 keer verkocht was, in de PU ofzo geloof ik ergens.

[...]
Volgen vgchartz nu zo'n 0.81 miljoen keer verkocht.

Maar Take Two had er toch meer van verwacht:
http://news.vgchartz.com/news.php?id=6268

[ Voor 8% gewijzigd door Xtuv op 19-12-2009 01:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herbie7
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-05-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 17:49:
[...]

Daar hebben we ons een tijdje geleden ergens voor aangemeld.
Heb er vanochtend ook eentje gekregen, vanavond even downloaden dus :*)
Zag hier dat iemand 'm al binnen had, wat vinden we ervan? En morgen dus even een paar wedstrijdjes ;)
Ik heb ook een code ontvangen, maar via de playstation store zijn deze niet te activeren.
Moet dit dan via een andere store (US) ?? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
PWM schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 10:20:

TLAD is voor de zomer 2 miljoen keer verkocht via de Marketplace, retail niet meegerekend. Van Gay Tony zijn nog geen download cijfers beschikbaar, maar van Liberty City Stories zijn zo'n 2 miljoen verkopen verwacht. Dat alleen al zijn er meer als er van een Killzone 2 op de PS3 of Mass Effect op de 360 zijn verkocht. Ik ken de definitie van slecht niet zo goed, maar dit lijkt mij een prima resultaat ;)
KZ2 zo'n 2.1 miljoen (VGChartz.) LCS viel bar tegen (0.8 miljoen). Ook wel logisch, daar GTA4 op zichzelf al een erg langdradig spel was en je daarna niet nog eens zit te wachten op nog meer content voor een spel waar je zeer waarschijnlijk het einde niet van gezien hebt.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• herbie7
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 24-05-2023
herbie7 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 08:52:
[...]

Ik heb ook een code ontvangen, maar via de playstation store zijn deze niet te activeren.
Moet dit dan via een andere store (US) ?? 8)7
US account aangemaakt en via de US store binnengehaald.
Op dit moment aan het installeren dus kan zo aan de gang :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik vind de Modnation Racers beta behoorlijk tegenvallen. De resolutie is slechts 720x576, jaggies zichtbaar in de graphics. Het snelheidsgevoel is er ook niet echt. De gameplay boeit me ook niet echt. Ik hoop dat de final wel in HD draait en op veel hogere snelheid. In ieder geval ga ik mijn Maro Kart Wii die ik een paar maanden terug heb uitgeleend aan de buren zometeen maar eens terug vragen, dat spel is echt werelds!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BamSlam_ schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 10:52:
Ik vind de Modnation Racers beta behoorlijk tegenvallen. De resolutie is slechts 720x576, jaggies zichtbaar in de graphics. Het snelheidsgevoel is er ook niet echt. De gameplay boeit me ook niet echt. Ik hoop dat de final wel in HD draait en op veel hogere snelheid. In ieder geval ga ik mijn Maro Kart Wii die ik een paar maanden terug heb uitgeleend aan de buren zometeen maar eens terug vragen, dat spel is echt werelds!
En jammer dat mario kart ook niet op hd draait, maar sd kwaliteit... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 16:18

Rj-

Hey!

Ik ben nu enkele dagen in het bezit van een Playstation 3. Bevalt me allemaal hartstikke goed maar ik merk nu iets heel vreemds op!

In game en in het menu heb ik last van oplichten witte pixels. :'( Je zou dit het beste kunnen beschrijven als en soort van disco effect. het zijn er denk ik een stuk of 40/50 die niet op 1 specifieke plek terug komen wit worden en weer verdwijnenen.

Waar kan dit aan liggen? videokaart? hdmi kabel?

Ik heb een ps3 slim versie 250gb

[ Voor 5% gewijzigd door Rj- op 19-12-2009 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• console
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 19:50
Rj- schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 11:03:
Hey!

Ik ben nu enkele dagen in het bezit van een Playstation 3. Bevalt me allemaal hartstikke goed maar ik merk nu iets heel vreemds op!

In game en in het menu heb ik last van oplichten witte pixels. :'( Je zou dit het beste kunnen beschrijven als en soort van disco effect. het zijn er denk ik een stuk of 40/50 die niet op 1 specifieke plek terug komen wit worden en weer verdwijnenen.

Ik zou even een andere HDMI kabel proberen. Wel een HDMI v1.3 kabel ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

EfBe schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 10:18:
[...]

KZ2 zo'n 2.1 miljoen (VGChartz.) LCS viel bar tegen (0.8 miljoen). Ook wel logisch, daar GTA4 op zichzelf al een erg langdradig spel was en je daarna niet nog eens zit te wachten op nog meer content voor een spel waar je zeer waarschijnlijk het einde niet van gezien hebt.
LCS is ook net uit. Ik zet er ook bij dat die 2 miljoen de verwachting is dat hij richting dat aantal gaat. Daarbij zijn de meeste verkopen via Xbox Live, en die getallen zijn nog niet bekend (behalve dan van de eerste, 2 miljoen).

Het is geen Halo of MGS, maar zeker niet slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

console schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 11:14:
[...]

Ik zou even een andere HDMI kabel proberen. Wel een HDMI v1.3 kabel ;-)
maakt niet uit of je een HDMI 1 of 1.3 neemt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Hey!

Is dit niet gewoon het standaard dynamische thema? Probeer eens via theme options om niet de default maar de original theme aan te zetten? Dat is dezelfde theme, maar dan zonder die witte pixels.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

scorpie schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 11:22:
[...]

Is dit niet gewoon het standaard dynamische thema? Probeer eens via theme options om niet de default maar de original theme aan te zetten? Dat is dezelfde theme, maar dan zonder die witte pixels.
hij zegt ook ingame, dan kan het niet aan het thema liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hoimic
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 11-09 18:39
BamSlam_ schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 10:52:
Van Modnation Racers heb ik alleen zo'n theme ontvangen, en niet de beta code 8)7 . Zou er misschien iemand zo vriendelijk willen zijn om een dummy account aan te maken zodat er meer mensen de beta kunnen spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 16:27

scorpie

Supra Addict

Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 11:27:
[...]

hij zegt ook ingame, dan kan het niet aan het thema liggen
Ah, overheen gelezen. Dan zou ik zeggen dat het een resolutieprobleem kan zijn, want in principe heb je of beeld of niet met een digitale aansluiting.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13-09 20:24
scorpie schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 11:41:
[...]

Ah, overheen gelezen. Dan zou ik zeggen dat het een resolutieprobleem kan zijn, want in principe heb je of beeld of niet met een digitale aansluiting.
dat is niet waar. Ik had eerst tussen mijn PC en mijn TV een HDMI kabel liggen en hier had ik ook last van spikkels e.d. Soms viel het beeld weg of was het overweldigend rood, dit kwam door de kwaliteit en de lengte van de kabel (10m 10euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 10:54:
[...]

En jammer dat mario kart ook niet op hd draait, maar sd kwaliteit... :+
Ja, maar de Wii kan uberhaupt geen HD graphics genereren. De PS3 wel. En 1080p 60Hz is mogelijk, dat is bewezen met Wipeout HD. Dat Modnation Racers dan in SD draait en dat zelfs in die resolutie het snelheidsgevoel ontbreekt is gewoon belachelijk.

[ Voor 7% gewijzigd door BamSlam_ op 19-12-2009 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BamSlam_ schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 11:51:
[...]

Dat Modnation Racers dan in SD draait en dat zelfs in die resolutie het snelheidsgevoel ontbreekt is gewoon belachelijk.
Het is een BETA!!!. De final zal gewoon HD zijn.

Denk dat veel mensen het verschil niet (willen) snappen tussen een beta en demo.

[ Voor 12% gewijzigd door Ike. op 19-12-2009 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rj-
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-09 16:18

Rj-

........

Mijn televisie is een philips 7404H

http://tweakers.net/price...4/philips-32pfl7404h.html

De HDMI kabel heb ik bij een speciaal zaak gekocht, 1 meter gold plated voor 10 euro.

Het lijkt of het pixel probleem zich pas voor doet als de ps3 een een tijdje aanstaat. En ik die tijd druk aan het game ben geslagen.

De resolutie die ik heb ingesteld is 1080p

[ Voor 16% gewijzigd door Rj- op 19-12-2009 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Ike. schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 11:55:
[...]

Denk dat veel mensen het verschil niet (willen) snappen tussen een beta en demo.
Volgens mij worden bij een beta alleen nog de bugs platgeslagen. Een feature change zoals een overgang van SD van HD zou plaats moeten vinden in de alpha fase. Maar ja, veel mensen willen dat niet snappen he ;)

De fabrikant van Modnation Racers schiet zich met deze beta flink in de eigen voet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BamSlam_ schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 12:03:
[...]

Volgens mij worden bij een beta alleen nog de bugs platgeslagen. Een feature change zoals een overgang van SD van HD zou plaats moeten vinden in de alpha fase. Maar ja, veel mensen willen dat niet snappen he ;)

De fabrikant van Modnation Racers schiet zich met deze beta flink in de eigen voet.
een final kan véél veranderingen hebben vergeleken met een beta of zelfs demo.

Vergelijk straks de retail God of War 3 met de demo.. retail zal er een stuk beter uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fotos zijn gereleased van de motion controller, erg nice ziet het eruit.

Afbeeldingslocatie: http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1261219103/01.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1261219103/02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1261219103/03.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.gamingonly.nl/images/screenshots/1261219103/05.jpg

Trouwens een beta is nog geen demo. Ik vind het dom dat men al op beta hun conclusie al gaan trekken over de kwaliteit. Ze moeten voortaan beter die betas aan mensen geven die snappen wat de bedoeling ermee is....

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2009 12:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:26
Ik vind t meer op een trilapparaat voor vrouwen lijken :{

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheDeuce
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 19:01
Ziet er heel strak uit die "Magic Wand". Verwacht er best veel van, maar lijkt me zeker wennen.

Vraagje: is online gamen via WiFi goed te doen, of is dit echt not done?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

GAIAjohan schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 12:52:
Als dat ding ook dual shock heeft dan is het zeker een multifunctioneel apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 18:20

FeaR

In GoT we trust

Net uit nieuwsgierigheid ook even dat GT5-demootje gedownload.
Besturing kan ik nog niet veel over zeggen, want dat zal een kwestie van wennen zijn aangezien ik hiervoor lange tijd Forza 3 heb gespeeld qua racegames. Maar wat ik wel echt mis is het gevoel van snelheid. Of je nu de cockpitview of de view van achter hebt maakt dan niet uit. Maar als ik met 225 over het rechte stuk ga doet dat toch wel aan als een veel mindere snelheid...
swopdark schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 07:43:
[...]Nouja een HD reciever is wel nodig toch? je hebt immers een HDMI ingang nodig om die PCM stream aan informatie te kunnen verwerken en ontvangen.
HD audio is voor de receiver zeker niet nodig. Zodra de receiver HDMI 1.1 ondersteunt (en daarmee ook meteen LPCM) is het goed (met een PS3 Fat dan aangezien de PS3 Slim wel bitstream doet). Zo zijn er genoeg receivers die wel HDMI hebben, maar alleen DTS en Dolby Digital als decoders (Marantz sowieso). Als je daar je PS3 Fat op aan sluit werkt het exact hetzelfde als dat je een receiver hebt met wel HD decodeerfuncties aan boord.

Sterker nog: als je een Blu-ray speler hebt met meerkanaals analoog uit dan kan een receiver (met meerkanaals analoog in) van bijvoorbeeld 10 jaar oud nog HD Audio afspelen. Omdat je dan de speler laat decoderen en alles rechtstreeks naar de receiver stuurt.
swopdark schreef op vrijdag 18 december 2009 @ 07:43:
Naja stiekem had ik het ook wel leuk gevonden als het lampje of decodertype in het display was weergegeven... een beetje als bevestiging naast het geweldige geluid. ;)
Zo veel verschil zal je toch niet horen tussen de gewone variant van Dolby Digital of de HD-versie. Voordeel is vooral de 7.1 codec ten opzichte van de 5.1 van de gewone versie. Alleen wel te hopen dat de codecs wel meer en meer echt 7.1 worden en geen upmix vanaf de 5.1 wat nu nog veelal het geval is.

En als je dat lampje wil zien neem dan gewoon een losse Blu-ray speler. Die hebben nog wat meer voordelen ten opzichte van een PS3 in het algemeen :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KngfCnns
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 24-11-2024
GAIAjohan schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 12:52:
-RazieL- schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 13:07:
[...]

Als dat ding ook dual shock heeft dan is het zeker een multifunctioneel apparaat.
My god, is ook gewoon echt het eerste wat in me opkomt. En als je creatief kijkt dan lijkt dat roze dingetje daarboven ook op een bepaald rubbertje. Dubieus ontwerp :o

PSN: llllIIIIllllIIIlIlI - Movies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rj- schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 11:55:
[...]

Mijn televisie is een philips 7404H

http://tweakers.net/price...4/philips-32pfl7404h.html

De HDMI kabel heb ik bij een speciaal zaak gekocht, 1 meter gold plated voor 10 euro.

Het lijkt of het pixel probleem zich pas voor doet als de ps3 een een tijdje aanstaat. En ik die tijd druk aan het game ben geslagen.

De resolutie die ik heb ingesteld is 1080p
ik zou toch een andere hdmi kabel proberen. ik heb een kabel 2 meter 5 euro en werkt perfect. waarschijnlijk een kapotte kabel, je kan ook beroep doen op de garantie uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Xander25 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 12:54:
Vraagje: is online gamen via WiFi goed te doen, of is dit echt not done?
ik game al online met WiFI sinds in hem heb, bijna nooit lag. altijd me balkjes helemaal vol/groen bij MW2. geen probleem dus zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 11-09 17:32
nieuws: Sony lanceert Facebook en herhaling NOS-uitzendingen voor PS3 <-- Na de update heb ik dit niet gekregen. Werkt dit wel met een US PS3??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-09 22:39
BatmanHorizon schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 13:21:
[...]

[...]

My god, is ook gewoon echt het eerste wat in me opkomt. En als je creatief kijkt dan lijkt dat roze dingetje daarboven ook op een bepaald rubbertje. Dubieus ontwerp :o
Gelukkig kan hij ook andere kleurtjes weergeven :+
Maar ik ben toch ook wel heel erg benieuwd hoe dit gaat werken in games! Ze zeiden bij de presentatie, "sub mm precision" En omdat de eyetoy camera 120 fps aankan zal het ook heel vloeiend werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ike. schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 11:55:
[...]

Hoezo is de ModNation Racers-beta in PAL 720x576? Ik zag in de beta wel een paar intro-filmpjes in een lagere resolutie maar dat is om de download kleiner te maken. Het spel en de editor zijn in HD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spekker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14-09 21:00
walletje-w schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 13:57:
[...]

Gelukkig kan hij ook andere kleurtjes weergeven :+
Kan je je vriendin als kerstboom gebruiken :+
ONtopic :

Ik ben wel benieuwd hoe dit gaat werken in tegenstelling tot de Wii.

ThinkPad T580 | i7 8550u | 32GB | 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

Ik heb hier een Japanse ps3 en daar werkt nos uitzending-gemist op, dus in theorie dan ook op een US ps3 denk ik.

Overigens, die zwaai-staaf ziet er wel.. leuk uit ;) nu maar afwachten of het ook een beetje nauwkeurig/snel genoeg gaat reageren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• walletje-w
  • Laatst online: 14-09 22:39
Overigens, die zwaai-staaf ziet er wel.. leuk uit ;) nu maar afwachten of het ook een beetje nauwkeurig/snel genoeg gaat reageren
Nou dat schijnt dus juist het mooie te zijn! Doordat de camera 120 fps ondersteund (en die bepaald waar de gekleurde, bewegende staaf is) verwacht ik dat het voor hele vloeiende animaties gaat zorgen! En dan ook nog die sub mm precision waar ze het over hadden. Dus dat zal beter werken dan de wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
DCFreak schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 14:35:
[...]

Ik heb hier een Japanse ps3 en daar werkt nos uitzending-gemist op, dus in theorie dan ook op een US ps3 denk ik.

Hmmmz, weird. Je hebt niks speciaals gedaan? Hoe doe jij de updates? Na een bricked ervaring bij een wifi update haal ik het nu altijd van de US site en gooi het op een USB stick. Ik heb me altijd zitten afvragen of er nog verschil zit tussen die EU en US (en JAP for that matter) updates ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inanna
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21-07 22:08
Volgens mij zit er geen verschil in de firmware tussen de verschillende landen of gebieden, enkel verschil in wat er aangeboden wordt op je XMB of in de store naar gelang de locatie die je hebt opgegeven bij het aanmaken van je profiel. Zit je misschien ook met een US profiel ingelogged?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hallo,

Ik zit te twijfelen of ik een PS3 wel of niet moet kopen, want ik wil namelijk een goede nieuwe pc halen. of een PC die wat minder is( eentje met i5 750 en hd5850) inclusief met een PS3.
Alleen zou ik graag jullie ervaringen en meningen over de PS3 willen horen. Hierdoor heb ik een paar vragen aan jullie
Wat vinden jullie ervan?
Vind je het je geld waard?
En eventueel andere ervaringen...

Welke keuze zouden jullie kiezen? de PC of pc met PS3

Bij voorbaat dank
Ijsyeh

PS mn eerste post YEEEY :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DCFreak
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 31-12-2022

DCFreak

If it aint broke, dont fix it.

walletje-w schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 15:19:
[...]

Nou dat schijnt dus juist het mooie te zijn! Doordat de camera 120 fps ondersteund (en die bepaald waar de gekleurde, bewegende staaf is) verwacht ik dat het voor hele vloeiende animaties gaat zorgen! En dan ook nog die sub mm precision waar ze het over hadden. Dus dat zal beter werken dan de wii.
Ik heb nog nooit een Wii van dichtbij gezien, dus geen idee hoe het daar werkt, al heb ik weleens gelezen dat het allemaal niet zeer nauwkeurig aan toe gaat. Maar als het 'scannen' van je bewegingen met 120 fps gaat is dat wel voldoende, maar de interpretatie moet natuurlijk ook correct zijn.
Shadow_Zero schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 15:30:
[...]

Hmmmz, weird. Je hebt niks speciaals gedaan? Hoe doe jij de updates? Na een bricked ervaring bij een wifi update haal ik het nu altijd van de US site en gooi het op een USB stick. Ik heb me altijd zitten afvragen of er nog verschil zit tussen die EU en US (en JAP for that matter) updates ^^
De update gewoon via een bekabelde internet verbinding, moest hem na die betreffende update wel even uit en aan zetten (zoals bijna iedereen) voordat die nos optie verscheen.

Of er verschil zit tussen de verschillende firmware regio's weet ik niet, wat ik wel weet is dat de Japanse ps3 zijn firmware van een andere url download dan de Europese. Volgens mij download de US ps3 hem ook van een andere locatie, alhoewel dat natuurlijk niets zegt over de firmware image zelf. Voor de duidelijkheid: deze download url is geheel onafhankelijk van je account waar je op ingelogd bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 16:10:
hallo,

Ik zit te twijfelen of ik een PS3 wel of niet moet kopen, want ik wil namelijk een goede nieuwe pc halen. of een PC die wat minder is( eentje met i5 750 en hd5850) inclusief met een PS3.
Alleen zou ik graag jullie ervaringen en meningen over de PS3 willen horen. Hierdoor heb ik een paar vragen aan jullie
Wat vinden jullie ervan?

Bij voorbaat dank
Ijsyeh

PS3 weet je zeker dat het werkt en als het niet werkt dat iedereen dat probleem heeft. PS3 levert voor het bedrag van een dikke videokaart een compleet systeem. Je kan online spelen, streamen, blu-ray's afspelen.
Als je netjes je PC-games koopt zou ik zonder meer voor een PS3 gaan met iets mindere PC. Als je al je games ergens anders vandaan haalt dan kan gamen op de PC wel een stukje voordeliger zijn.

Dat is natuurlijk behoorlijk afhankelijk van je eigen situatie, welk type games je speelt, of je een grote tv hebt of een monitor waar het op aangesloten wordt etc.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ben van plan om een 24inch Full hd lg monitor te halen bij mn pc en hierop zou ik graag willen gamen op mn kamer:D en eventueel op de huge tv beneden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 16:45:
Ik ben van plan om een 24inch Full hd lg monitor te halen bij mn pc en hierop zou ik graag willen gamen op mn kamer:D en eventueel op de huge tv beneden :)
Dan neem je PS3 wat makkelijker mee naar beneden om daar op aan te sluiten. Ik zou het zelf wel weten, maar heb gamen op de PC al een paar jaar geleden 'afgeschaft'.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie van jullie heeft de demo van GT5 al?
Bij mij komt er elke x een foutmelding:

Er is een fout opgetreden
(80023111)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 16:49:
[...]

Dan neem je PS3 wat makkelijker mee naar beneden om daar op aan te sluiten. Ik zou het zelf wel weten, maar heb gamen op de PC al een paar jaar geleden 'afgeschaft'.
hmm ok

Andere mensen nog wat te zeggen over mn post?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HTeK
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 29-03-2024
Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 16:52:

(80023111)
Ik neem aan dat je deze fout krijgt bij het downloaden? Ik had dit in eerste instantie ook via de link (afbeelding) die ergens vooraan in de store stond. Via de PS3 A-Z games lukte het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 16:10:
hallo,

Wat vinden jullie ervan?

Bij voorbaat dank
Ijsyeh

Ik denk...

a) Dat je het hier op de verkeerde plek vraagt, iedereen hier heeft een PS3 en is daar actief mee bezig (en dus enthousiast daarover)

b) Dat het afhangt van het soort spellen dat je wilt spelen. First Person Shooters en MMORPG's gaan beter op een PC met toetsenbord en muis, fighters en racegames gaan weer beter op een PS3 met controller.

c) Of je een graphics hoer bent. De PC kan mooiere beelden leveren omdat de resolutie niet beperkt is zolang je maar geld stopt in de hardware. De PS3 spellen zijn vaak beperkt tot 720p of zelfs lager, slechts een enkel spel kan op 1080p draaien. Bij een PC kan je zo hoog gaan als je maar wilt, als je maar genoeg geld uitgeeft. De grafische kaart van de PS3 is sowieso niet heel geweldig, dus ook qua details in het beeld (effecten etc) kan je op de PC altijd verder gaan. De RSX GPU in de PS3 is ongeveer gelijk aan een 7900GT op 550MHz met 8 ROPs disabled, en slechts 256MB DDR3 1400MHz geheugen op een beperkte 128-bit geheugenbus.

d) Of je bereidt bent te zoeken naar goedkope games of wat meer geld uit te geven aan games. PC spellen zijn altijd voordeliger, maar PS3 spellen kun je ook goedkoop vinden als je goed zoekt (of de mensen achter budgetgaming.nl voor je laat zoeken ;) )

e) Of je blu-ray films gaat kijken (dan is de PS3 wel een voordelige kant en klaar oplossing.

f) Of je gemak zoekt qua gaming: Spelletje er in en spelen, of bereid bent wat vaker zoeken naar nieuwe drivers etc om problemen op te lossen.

g) Of de exclusives op de PS3 je aanspreken. Sommige spellen komen alleen op de PS3 uit, sommige alleen op de PC. Crysis zal bijvoorbeeld nooit werken op een PS3 simpelweg omdat ie niet krachtig genoeg is daarvoor, maar wil je:

* 3D Dot Game Heroes
* Afrika (video game)
* Agent (video game)
* Amphibian Man (video game)
* Aqua Vita (video game)
* Aquanaut's Holiday: Hidden Memories
* Ar tonelico III: Sekai Shūen no Hikigane wa Shōjo no Uta ga Hajiku
* Astro Tripper
* Atelier Rorona: Alchemist of Arland
* Battle Tanks
* Big Time Revenge
* Blast Factor
* Blue Toad Murder Files
* Boku no Natsuyasumi 3
* Bomberman Ultra
* Brave Arms
* Burn Zombie Burn
* Buzz!: Quiz TV
* Calling All Cars!
* Cash Guns Chaos
* Catan (2008 video game)
* Comet Crash
* Crash Commando
* Cuboid (video game)
* Dark Mist
* Dead Nation
* Demon's Souls
* Derby Time Online
* .detuned
* Digger HD
* Disgaea 3: Absence of Justice
* Eight Days
* Elefunk
* Ember (video game)
* Everybody's Golf 5
* The Eye of Judgment
* EyeToy (video game series)
* Eyedentify
* EyePet
* Fat Princess
* Feel Ski
* Final Fantasy Versus XIII
* Flower (video game)
* Folklore (video game)
* Formula One Championship Edition
* GTI Club+: Rally Côte d'Azur
* Genji: Days of the Blade
* The Getaway (video game sequel)
* God of War III
* Gran Turismo 5
* Gran Turismo 5 Prologue
* Gran Turismo HD Concept
* Haze (video game)
* Heavenly Sword
* Heavy Rain
* High Stakes on the Vegas Strip: Poker Edition
* High Velocity Bowling
* Hustle Kings
* Infamous (video game)
* Initial D Extreme Stage
* Katamari Forever
* Killzone 2
* L.A. Noire
* Lair (video game)
* The Last Guardian
* The Last Guy
* Last Rebellion
* Linger in Shadows
* Little House in the Plateau
* LittleBigPlanet
* LocoRoco Cocoreccho
* MAG (video game)
* Magic Ball (video game)
* Mahjong Taikai IV
* Mainichi Issho
* Makai Wars
* Megazone 23: Aoi Garland
* Mesmerize (video game)
* Metal Gear Online
* Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots
* Misato Katsuragi's Reporting Plan
* Mist of Chaos
* Miyasato Miyoshi Kyoudai Naizou: Sega Golf Club
* Mobile Suit Gundam: Crossfire
* ModNation Racers
* Monster Madness: Grave Danger
* MotorStorm
* MotorStorm: Pacific Rift
* Naruto: Ultimate Ninja Storm
* Ni-Oh (video game)
* Nier Replicant
* Ninja Gaiden Sigma
* Ninja Gaiden Sigma 2
* Novastrike (video game)
* Nucleus (video game)
* Operation Creature Feature
* PachiPara DL Hyper Sea Story In Karibu
* Pain (video game)
* PixelJunk Eden
* PixelJunk Racers
* PixelJunk Shooter
* Piyotama
* Poncotsu Roman Daikatsugeki Bumpy Trot 2
* Pro Yakyuu Spirits 6
* The Punisher: No Mercy
* Railfan: Chicago Transit Authority Brown Line
* Railfan: Taiwan High Speed Rail
* Ratchet & Clank Future: A Crack in Time
* Ratchet & Clank Future: Quest for Booty
* Ratchet & Clank Future: Tools of Destruction
* Resistance 2
* Resistance: Fall of Man
* Retro/Grade
* Ridge Racer 7
* Ryū ga Gotoku Kenzan!
* SOCOM: U.S. Navy SEALs Confrontation
* Savage Moon
* Shatter (video game)
* Shiki-Tei
* SingStar (PlayStation 3)
* Siren: Blood Curse
* Sky Blue (PlayStation 3)
* Sky Diving (video game)
* Smash Cars (video game)
* Snakeball
* Spelunker HD
* Super Rub 'a' Dub
* Super Stardust HD
* Supercar Challenge
* Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars
* Tears to Tiara
* Time Crisis 4
* Topatoi
* Tori-Emaki
* Toy Home
* Trash Panic
* The Trials of Topoq
* Trinity Universe (video game)
* Trinity: Zill O'll Zero
* Twisted Metal PS3
* Uncharted 2: Among Thieves
* Uncharted: Drake's Fortune
* Under Siege (2010 video game)
* Untold Legends: Dark Kingdom
* Valkyria Chronicles
* Wangan Midnight (video game)
* Warhawk (2007 video game)
* White Knight Chronicles
* White Knight Chronicles 2
* Wipeout HD
* Yakuza 3
* Yakuza 4
* Yamasa Digi World DX
* Zen Pinball

spelen dan zul je een PS3 moeten kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PWM schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 11:20:
[...]

LCS is ook net uit. Ik zet er ook bij dat die 2 miljoen de verwachting is dat hij richting dat aantal gaat. Daarbij zijn de meeste verkopen via Xbox Live, en die getallen zijn nog niet bekend (behalve dan van de eerste, 2 miljoen).

Het is geen Halo of MGS, maar zeker niet slecht.
Bij Take-Two (uitgever) denken ze daar schijnbaar wel anders over;.
http://www.nu.nl/games/21...n-gta-iv-laat-succes.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nice post hier heb ik dus echt iets aan maar ik ben van plan om pc te kopen met een i7 860 en HD5870 indien ik geen PS3 koop en hiermee wil ik 4 jaar mee rondkomen zonder steeds te moeten updaten. Dan komt er weer bij dat games zwaarder worden voor de PC terwijl de PS3 ze nog speelbaar zijn met mooie graphics ipv alles op low. Welke keuze zou in dit geval slimmer zijn? ik ben geen persoon die elk jaar bereid is om de nieuwste videokaart te kopen. Daarnaast nog over het beeld. je zegt dat "De PC kan mooiere beelden leveren omdat de resolutie niet beperkt is zolang je maar geld stopt in de hardware" terwijl je als ik het goed begrijp op een PS3 via HDMI gamed en op een PC niet? of ook?

[ Voor 79% gewijzigd door PromoX op 19-12-2009 18:22 . Reden: lange quote ingekort ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 11:04

Ace

Happy Happy Joy Joy

Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 18:17:
[...]

Nice post hier heb ik dus echt iets aan maar ik ben van plan om pc te kopen met een i7 860 en HD5870 indien ik geen PS3 koop en hiermee wil ik 4 jaar mee rondkomen zonder steeds te moeten updaten. Dan komt er weer bij dat games zwaarder worden voor de PC terwijl de PS3 ze nog speelbaar zijn met mooie graphics ipv alles op low. Welke keuze zou in dit geval slimmer zijn? ik ben geen persoon die elk jaar bereid is om de nieuwste videokaart te kopen. Daarnaast nog over het beeld. je zegt dat "De PC kan mooiere beelden leveren omdat de resolutie niet beperkt is zolang je maar geld stopt in de hardware" terwijl je als ik het goed begrijp op een PS3 via HDMI gamed en op een PC niet? of ook?
Wat heeft het kabeltje waarmee je de PC of PS3 aansluit op je monitor/tv er mee te maken?

Het is toch niet zo heel moeilijk te snappen dat een goede PC op een veel hogere resolutie een game kan draaien dan de PS3 die niet veel verder komt dan 1280x720 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 18:17:
[...]

Die HD5870 is sowieso al krachtiger dan de grafische kaart van de PS3. Als je niet wilt updaten is een PS3 op zich wel makkelijker. Wel is het zo dat beelden van de PS3 over 4 jaar minder zullen zijn dan die op de PC met alles op low. Wil je mooie graphics dan zul je tegen die tijd echt moeten upgraden of een PS4 kopen.

Je laatste vraag snap ik niet helemaal. De PS3 sluit je aan op een beeldscherm via Composiet, SVHS, RGB scart, component of HDMI aansluiting. Op de PC kunnen al die aansluitingen ook en eventueel de analoge 15 pins VGA aansluiting, maar daar is DVI gebruikelijker. DVI en HDMI zijn qua beeld gelijkwaardige signalen en kun je met een simpel stekkertje in elkaar veranderen. Voor een hoge beeldkwaliteit gebruik je op beide apparaten (PC of PS3) dus HDMI of DVI.

De resolutie die verstuurd wordt over die kabel is afhankelijk van wat het apparaat dat er op aangesloten zit uitzend. Bij de PC stel je dat zelf in, ik heb bijvoorbeeld op de PC een monitor met 1920x1200 beeldpunten, dat is sowieso al hoger dan de PS3 aankan. Op de PS3 is die resolutie niet zelf in te stellen, maar bepaald het spel wat het wordt (je kan hooguit lager gaan als je TV de hoogste resolutie niet ondersteund). Vaak is dat 720p, dat is 1280x720 beeldpunten. Het hoogste dat de PS3 aankan is 1080p, dat is 1920x1080 beeldpunten, maar de grafische kaart is niet krachtig genoeg om genoeg frames per second te geven bij de meeste spellen, dus kiezen de programmeurs voor de 720p resolutie tenzij het een grafisch eenvoudige game is. Bij de PC kan je ervoor kiezen om een dure grafische kaart in te bouwen (of 2, of 3 kaarten) om wel op zulke resoluties te kunnen gamen. Het kost veel geld, maar het kan wel. En je kan nog hoger gaan. Mijn monitor ondersteund 1920x1200 beeldpunten, maar er zijn monitoren die nog verder gaan. De keuze is op de PC volledig aan jou zelf.

Je zegt steeds dat je wilt gamen maar je kijkt volgens mij teveel naar de hardware en niet naar het belangrijkste: de games! Welke games zijn voor JOU het belangrijkste? Welke games wil je kunnen spelen? Speel je alleen of speel je graag op internet of met vrienden in de kamer?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 19-12-2009 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
ymmv schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 14:04:
[...]

Hoezo is de ModNation Racers-beta in PAL 720x576? Ik zag in de beta wel een paar intro-filmpjes in een lagere resolutie maar dat is om de download kleiner te maken. Het spel en de editor zijn in HD.
Mijn Samsung 2333HD geeft anders 720x576 als resolutie aan wanneer ik Modnation Racers speel. Ik had bij beeldscherminstellingen alleen 576p (verplicht) en 1080p aangevinkt. Maar ook wanneer ik daar 720p en 1080i aan toevoeg blijft het spel in 720x576 worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor je duidelijk uitleg. Het is duidelijk voor mij dat een PC "beter" is. maar als ik de keuze heb om een PS3+ i5 750 + HD5850 te kiezen of alleen een i7 860 + HD5870 dan komen de twijfels want een i5 750 kan je makkelijk overclocken tot een i7 860 je mist alleen de HT optie en het verschil tussen de kaarten valt ook mee qua prestaties. Hier zit bij mij de twijfel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:42
Interessant leesvoer voor ons Tweakers :) :

http://research.scee.net/...ware_Overview_ACGI_09.pdf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 18:48:
Bedankt voor je duidelijk uitleg. Het is duidelijk voor mij dat een PC "beter" is. maar als ik de keuze heb om een PS3+ i5 750 + HD5850 te kiezen of alleen een i7 860 + HD5870 dan komen de twijfels want een i5 750 kan je makkelijk overclocken tot een i7 860 je mist alleen de HT optie en het verschil tussen de kaarten valt ook mee qua prestaties. Hier zit bij mij de twijfel ;)
Nee een PC is niet beter, een PC is anders. Andere spellen, andere voor- en nadelen. Voor mij persoonlijk is een PS3 veel beter voor gaming dan een PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 18:48:
huur een weekje de ps3 , kijk of je die bevalt, en als de games je aanspreken , zoniet , niet kopen ,zowel wel kopen ;)

die keuze zal je zelf moeten maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah Ik denk dat ik dan voor beide ga een iets mindere PC waarop ik toch goed games kan spelen en PS3 waarmee ik naast de pc ook spelletjes kan spelen.
BTW. Ik speel vooral FPS games misschien klinkt het raar maar COD MW2 zou ik liever op de PS3 spelen en FIFA10 is daarnaast voor mij onmisbaar. bedankt voor je hulp:) Is PS3 spelen op een 24inch FullHD scherm toch nog interressant? omdat ik hoor dat veel mensen liever op een 30inch+ scherm spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vin87
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 08:56
Verwijderd schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 19:01:
Ah Ik denk dat ik dan voor beide ga een iets mindere PC waarop ik toch goed games kan spelen en PS3 waarmee ik naast de pc ook spelletjes kan spelen.
BTW. Ik speel vooral FPS games misschien klinkt het raar maar COD MW2 zou ik liever op de PS3 spelen en FIFA10 is daarnaast voor mij onmisbaar. bedankt voor je hulp:) Is PS3 spelen op een 24inch FullHD scherm toch nog interressant? omdat ik hoor dat veel mensen liever op een 30inch+ scherm spelen.
Dat hangt vooral van de kijkafstand af, over het algemeen staat de monitor van een PC recht voor je snuffert, dus 24inch is genoeg. Met een PS3 zit men meestal vanaf de bank te gamen, dan heb je het al snel over een metertje of 2 á 3, dan ga je richting de 30+ inch.

Ik heb zelf twee jaar geleden een dikke pc gekocht, kort daarna kwam Crysis uit, die niet eens op FULL te draaien was. Toen besloten niet meer up te graden, inmiddels kan ik de nieuwste spellen niet meer 'mooi genoeg' draaien, dus afgelopen maand een PS3 aangeschaft, prachtig apparaatje _/-\o_ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Tja de echte goede spellen op de pc hebben helemaal geen gruwelijke bak nodig :x
Ik kan alles prima spelen op een E5200 met een HD4670.
Zuinig, stil en goedkoop.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow_Zero
Inanna schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 15:45:
Volgens mij zit er geen verschil in de firmware tussen de verschillende landen of gebieden, enkel verschil in wat er aangeboden wordt op je XMB of in de store naar gelang de locatie die je hebt opgegeven bij het aanmaken van je profiel. Zit je misschien ook met een US profiel ingelogged?
Ik log in op een EU account, maar die heb ik wel op Engels gezet. Ik weet niet als ik de taal op Nederlands zet of het dan wel ineens opduikt :P
Zal het voor de grap eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Shadow_Zero schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 20:02:
[...]

Ik log in op een EU account, maar die heb ik wel op Engels gezet. Ik weet niet als ik de taal op Nederlands zet of het dan wel ineens opduikt :P
Zal het voor de grap eens proberen.
Dat maakt niets uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deezers
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 00:30
Heeft iemand nog een ModNation code over? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speek1984
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 05-09 11:00
Ik kom wat posts tegen van mensen die issues met "goedkopere" HDMI kabels hebben (en sommigen die juist het tegenovergestelde beweren). Ik heb zelf ook een goedkope DEMON hdmi kabel en bij mij lijkt het alsof de TV even geen input krijgt bij het omschakelen van resolutie (bijvoorbeeld van het menu naar een game of andersom).
Bijvoorbeeld bij het starten van de PS3 (TV staat dan al aan en op het goede kanaal) blijft hij even zoeken (zo lijkt het) naar input en ineens geeft 'ie dat dan weer. Om even een goed beeld te geven, ik hoor dus nooit de hele begintune die tijdens het starten van de PS3 te horen is, ik val halverwege in. Hetzelfde geldt dus voor spellen.

Is dit iets dat aan de kabel zou kunnen liggen? Als het beeld er eenmaal is doet 'ie het perfect moet ik zeggen :) Het zou op zich ook de TV kunnen zijn natuurlijk..

"It's about time you showed up Fox!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:42
Speek schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 21:45:
Ik kom wat posts tegen van mensen die issues met "goedkopere" HDMI kabels hebben (en sommigen die juist het tegenovergestelde beweren). Ik heb zelf ook een goedkope DEMON hdmi kabel en bij mij lijkt het alsof de TV even geen input krijgt bij het omschakelen van resolutie (bijvoorbeeld van het menu naar een game of andersom).
Bijvoorbeeld bij het starten van de PS3 (TV staat dan al aan en op het goede kanaal) blijft hij even zoeken (zo lijkt het) naar input en ineens geeft 'ie dat dan weer. Om even een goed beeld te geven, ik hoor dus nooit de hele begintune die tijdens het starten van de PS3 te horen is, ik val halverwege in. Hetzelfde geldt dus voor spellen.

Is dit iets dat aan de kabel zou kunnen liggen? Als het beeld er eenmaal is doet 'ie het perfect moet ik zeggen :) Het zou op zich ook de TV kunnen zijn natuurlijk..
Ik dacht dat, dat met je TV te maken had...ik heb het namelijk ook. Bepaalde HDMI protocollen die de TV niet aan kan. Al een wat 'oudere' TV toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speek schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 21:45:

Dat is gewoon een wat tragere TV, niet de kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:58
Inderdaad interessant leesvoer. Heb eigenlijk nooit geweten wat er in de PS3 zat, ja ooit gehoord dat er een CELL CPU in zou komen meer ook niet :P

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
  • Laatst online: 05-08 14:27
Hey jongens,

Ik vroeg aan m'n ouders of ik MW2 mocht hebben voor m'n PS3.
Het antwoord was simpelweg 'Nee'.
Ik mag niet omdat ze het te geweldadig vinden en aangezien ik beneden in mijn woonkamer moet PS3'en en mijn kleine zusjes daar dus ook zitten.

Nu zou ik graag mijn PS3 om mijn kamer hebben.
Alleen is mijn monitor niet geschikt voor, hij heeft geen HDMI-poort, geen DVI-poort enkel D-Sub (VGA) heeft.
Ik ben maar een kleine man (in grote, leeftijd en geldbuidel) en heb dus geen geld voor een nieuwe monitor te kopen. Bestaan hier tegenwoordig al trucjes of degelijke voor? Want ik zou erg graag m'n PS3 op mijn kamer willen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
SgtElPotato schreef op zaterdag 19 december 2009 @ 22:55:
[...]

Inderdaad interessant leesvoer. Heb eigenlijk nooit geweten wat er in de PS3 zat, ja ooit gehoord dat er een CELL CPU in zou komen meer ook niet :P
Inderdaad, blijf me ook verbazen over hoe klein die Cell CPU is.
Wat ik me dan afvraag, als het geheugen het zwakste punt is, waarom hebben ze er dan niet meer in gestopt ?

Het is wel handig dat ze er eerlijk over zijn, en ontwikkelaars aansporen om slimmer te programmeren, met bijv. ( Killzone2 ).

Ook interessant dat die tegelijkertijd van de BR ( 9 MB/s ) en de HD ( 20 MB/s )kan lezen.
Waar dan die lees snelheid van BR tegenvalt. Niet dat het wat uitmaakt, en het voldoet, maar had het idee dat die veel sneller was, naast het feit dat er meer data oppast dan bijv. een DVD.

(80023111)
Kijk is bij in the spotlight in de PS store. Neem aan dat je bovenstaande melding kreeg bij "whats new" of iets in die trant.

[ Voor 17% gewijzigd door Yippie op 20-12-2009 01:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sibert schreef op zondag 20 december 2009 @ 01:22:
Hey jongens,

Ik vroeg aan m'n ouders of ik MW2 mocht hebben voor m'n PS3.
Het antwoord was simpelweg 'Nee'.
Ik mag niet omdat ze het te geweldadig vinden en aangezien ik beneden in mijn woonkamer moet PS3'en en mijn kleine zusjes daar dus ook zitten.

Nu zou ik graag mijn PS3 om mijn kamer hebben.
Alleen is mijn monitor niet geschikt voor, hij heeft geen HDMI-poort, geen DVI-poort enkel D-Sub (VGA) heeft.
Ik ben maar een kleine man (in grote, leeftijd en geldbuidel) en heb dus geen geld voor een nieuwe monitor te kopen. Bestaan hier tegenwoordig al trucjes of degelijke voor? Want ik zou erg graag m'n PS3 op mijn kamer willen gebruiken.
Ten eerste heeft Modern Warfare 2 een PEGI rating van 18+, dus ik vermoed dat jij ook te jong bent voor het spel? -> Edit: Ik zie dat je 14 bent, je bent dus veel te jong voor dit spel.

Voor 27 euro kan je deze kabel bestellen, daarmee kan je hem op een d-sub aansluiting gebruiken: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27598

Misschien is het makkelijker om op zoek te gaan naar iemand die z'n oude beeldbuis TV wegdoet voor minder, heb je ook een groter beeld (alleen geen HD)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Effe een vraagje over die ps3 camera....
Ik heb hem aan mijn pc gehangen en de software geinstalleerd, hij doet het perfect...
Ik snap alleen 1 dingetje niet, het blauwe lichtje blijft de hele tijd branden, kan dat geen kwaad voor de pc?
Het ding moet toch ergens stroom vandaan halen....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 20:01
Wii4all schreef op zondag 20 december 2009 @ 10:02:
Effe een vraagje over die ps3 camera....
Ik heb hem aan mijn pc gehangen en de software geinstalleerd, hij doet het perfect...
Ik snap alleen 1 dingetje niet, het blauwe lichtje blijft de hele tijd branden, kan dat geen kwaad voor de pc?
Het ding moet toch ergens stroom vandaan halen....
Ik heb de camera zelf niet, maar ik mag er wel vanuit gaan dat het een ledje is. Die gaan langer mee dan jij ;) niks om je zorgen over te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Yippie schreef op zondag 20 december 2009 @ 01:32:
[...]
Inderdaad, blijf me ook verbazen over hoe klein die Cell CPU is.
Wat ik me dan afvraag, als het geheugen het zwakste punt is, waarom hebben ze er dan niet meer in gestopt ?
De hoeveelheid is niet het probleem, cache misses zijn het probleem. Op de CPU die (de chip zelf dus) zit cache geheugen. Dit is erg snel, en wat je wilt bereiken is dat al je data en code die je wilt uitvoeren daar in staat. Als voordeel geeft dit dat je niet tijdens je routine naar 'trager' mainmemory moet om dingen op te halen (die dan weer in de cache belanden, daar dingen die je wellicht zometeen nodig hebt eruit kieperen etc.).

Wat de pdf dus zegt is dat je moet focussen op het schrijven van code die in de cache past van je CPU. Dat is geen nieuws, in de demoscene vroeger deden we niets anders (386/486 tijdperk), waarbij je streefde naar een loop of routine die net in de cache paste zodat je heel snel dingen kon doen.

Overigens merk je het cache miss effect meer op een pc of 360 dan op de ps3, omdat memory van de ps3 op 3ghz loopt en dus niet zoveel trager is dan de cache. Programmeren op een console voor performance is toch van de ene truuk in de andere vallen :) Dat was ook de bottom line van de pdf: flikker die nette op school geleerde OO denkwijze maar overboord en schrijf code die speciaal voor je target hardware geschikt is. Hopelijk doen meer en meer mensen dit.

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 00:13

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Heb laatst Mirror's edge op sinterklaas gekregen... en ben het nu 2 dagen aan het spelen... best wel een vette game! Eigenlijk een must have voor iedere PS3 bezitter, zeker nu je de game voor 10-15 euro kunt kopen :P Het is gewoon een van de meest originele PS3 games die je kunt kopen, denk dat daarom de verkopen ook nooit goed hebben gelopen terwijl de game overal hoge cijfers kreeg. De gamers waren te bang op 45-65 euro uit te geven voro een game die zo iets anders dan anders is... maar nu je hem voor 8 pond kunt importeren, doen!

Ik heb nu de volgende games:

Uncharted 1
Uncharted 2
Rachet & Clank - Tools of destruction
Rachet & Clank - Quest for booty
GT5 - Prologue
Valkyria Chronicles
GTA IV
Little Big Planet
Wipeout HD
Mirror's Edge

Eigenlijk zoek ik voor de vakantie nog een Budget titel die echt de moeit waard is, liefst koop ik PS3 only of iig console only titels

Ik twijfel bv over. Infamous (15 pond platinum) of Eternal Sonata

Van beide heb ik de demo gespeeld, Infamous was wel heel gaaf, maar ben een beetje bang dat het na een tijdje gaat vervelen. Van Eternal Sonata ben ik bang dat het een beetje te hardcore RPG is, VC vond ik wel heel erg tof maar die was niet zo heel erg rpg. Ook kan ik Eternal Sonata niet heel erg goedkoop vinden, terwijl de game al een tijd uit is?

[ Voor 13% gewijzigd door Chaoss op 20-12-2009 11:15 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vorige week voor de kids Eyepet gekocht, op zich leuk spel. Hierbij is een ps3eye noodzakelijk die dan ook bij de doos inzit. Her en der lees ik positieve reacties op deze cam. Mij valt de beeld kwaliteit erg tegen. Een en orm 'kriebelige mpeg arctifactenachtige weergave' Herkent iemand zich daarin. Zoja is het apparaat dan kapot of doe ik iets verkeerd. Graag advies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Chaoss: Mirror's Edge is inderdaad een goeie game en zeker voor de prijs waar je m nu voor kunt kopen. Over inFamous kan ik nog niets zeggen, omdat ik er zelf nog aan moet beginnen. Als je survival horror leuk vind dan kan ik je Dead Space aanraden. Echt een enorm spannende game en zowel graphics als geluid zijn van zeer hoog niveau. Deze game staat toch wel in mijn top 5 van beste games van deze generatie.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 11:18
waar kan het aan liggen dat mijn PS3 uPnP niet herkent? die staat op disabled in de netwerk instellingen terwijl die in de modem wel aanstaat. Heb de PS3 in de dmz staan zodat ik nu bij MW2 open ipv moderate heb bij de netwerk verbinding maar heb liever de dmz helemaal uitstaan op de modem.

Kan natuurlijk ook de juiste poorten open gooien voor MW2 maar ik kan niet vinden welke, iedereen roept wat anders, plus dat je dat dan voor ieder spel moet gaan doen, heb liever uPnP werkend.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Verbinding maken met PlayStation®Network

Bij gebruik van PlayStation®Network in een kantoor of huizencomplex kunnen beveiligingsfuncties zoals een firewall de communicatie mogelijk blokkeren. Raadpleeg in dat geval de volgende instructies.

In PlayStation®Network kunt u communiceren met PlayStation®Network-servers op het internet of rechtstreeks met andere PS3™-systemen. Communicatie met PlayStation®Network-servers op het internet gebeurt vooral bij:

* Aanmelden/afmelden
* Gebruik van uw vriendenlijst of geblokkeerde personen
* Uitwisselen van berichten
* Gebruik van (PlayStation®Store)

De poortnummers voor PlayStation®Network-servers die hiervoor worden gebruikt zijn TCP: 80, 443, 5223 en UDP: 3478, 3479.

Voor stem-/videochat en het online spelen van games wordt rechtstreekse communicatie met andere PS3™-systemen gebruikt voor dataoverdracht tijdens de stem-/videochat en online gaming. Het poortnummer dat hiervoor wordt gebruikt is UDP: 3658. Het is echter mogelijk dat u een ander poortnummer moet gebruiken als u verbonden bent met een NAT-router.
http://manuals.playstatio...settings/connecttest.html

[ Voor 54% gewijzigd door Falcon Heavy op 20-12-2009 11:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij helpen????

Ik heb het volgende probleem en tot nu toe alleen bij Fifa 09 en 10.
Bij een wedstrijd spelen loopt hij in de gameplay(in de wedstrijd) vaak 2 a 3 seconden vast waarna hij weer verder gaat, en dat paar keer achter elkaar.
Wat mij dan opvalt is dat de HDD led continue gaat branden op dat moment, daarna als hij weer knippert loopt hij weer normaal.

Ik heb het volgende al geprobeerd:

- Meerdere accounts/profielen aangemaakt om te kijken of het hier aan ligt(geen oplossing).
- Fifa 10 gegevens helemaal verwijderd van mijn HDD van de PS3.(ook de hele hdd geformateerd/dit via PS3 en PC).
- PS3 ontkoppelt van internet.
- Mediacenter functie uitgezet.
- autosave functie uitgezet.
- blu ray ziet er netjes uit geen problemen.

Het gaat om de 80 gig. Model en mijn vermoeden is dat er iets met de HDD aan de hand is.
Hopelijk heeft iemand hier ook ervaring mee en eventueel een oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje tussendoor die men vast wel kan beantwoorden: ik heb interesse om wat gameplay footage op te nemen in high def maar ik weet niet zo goed wat de opties zijn buiten de hauppage HD PVR (http://www.hauppauge.com/site/products/data_hdpvr.html).

Ik ben dan ook benieuwd wat de gemiddelde tweaker hiervoor gebruikt.

Grtz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 21:26
Verwijderd schreef op zondag 20 december 2009 @ 09:14:
[...]

Edit: Ik zie dat je 14 bent, je bent dus veel te jong voor dit spel.
Waarom hem dan nog helpen met de rest vd info. :/
Hij moet maar begrijpen dat hij er te jong voor is. Ik heb geen zin in nog een flippende puber en dat daarna dat soort spellen ook voor 18+ verdwijnt.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 20 december 2009 @ 11:23:
Ik heb vorige week voor de kids Eyepet gekocht, op zich leuk spel. Hierbij is een ps3eye noodzakelijk die dan ook bij de doos inzit. Her en der lees ik positieve reacties op deze cam. Mij valt de beeld kwaliteit erg tegen. Een en orm 'kriebelige mpeg arctifactenachtige weergave' Herkent iemand zich daarin. Zoja is het apparaat dan kapot of doe ik iets verkeerd. Graag advies.
Op mijn 42 inch tv heb ik daar ook last van. ik denk dat daarvoor de resolutie van de camera net de laag is.
Bij mij is het beeld ook best korrelig.

ik gebruik hem ook voor skype op mijn 21 inch screen ziet het er al veel beter uit.

edit: ik probeer het nu het wat donkerder is in de kamer op de pc en dan wordt het beeld ineens heel korrelig....veel grain....

[ Voor 8% gewijzigd door Wii4all op 20-12-2009 17:52 ]

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GAIAjohan schreef op zondag 20 december 2009 @ 17:41:
[...]

Hij moet maar begrijpen dat hij er te jong voor is. Ik heb geen zin in nog een flippende puber en dat daarna dat soort spellen ook voor 18+ verdwijnt.
De technische vraag staat los van de game. Ik kan me wel voorstellen dat ie op z'n kamer wil kunnen gamen, lijkt me voor de rest van het gezin sowieso wel prettig. Zelf kan ie het spel in elk geval niet zomaar in de winkel halen, dus als ie het speelt is het toch wel de verantwoording van de ouders dat die daar een beetje op letten (of in elk geval een keus in maken). Op de vraag "Hoe kan ik aan MW2 komen zonder dat m'n ouders het merken" zal ie van mij geen antwoord krijgen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aangezien hij van zijn ouders het spel niet mag spelen in de buurt van zijn zusjes denk ik dat er goed op hem gelet wordt.
Ik heb minder moeite met een 14-jarige met een nette opvoeding die zo'n game speelt dan één of andere Tokkie die wel het geld heeft en de nodige hersencellen mist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkna
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:22
x

[ Voor 100% gewijzigd door henkna op 20-12-2009 19:12 . Reden: verkeerde forum ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giganielsie
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:25
Even een vraagje, zit namelijk te twijfelen tussen deze 3 games:

- Call of Duty Modern Warfare 2
- Medal of Honor
- Battlefield Bad Company 2

Wat is de beste keus? Ik heb al gehoord dat Medal of Honor wel een heel ander spel is dan BFBC 2 en CODMW 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
GAIAjohan schreef op zondag 20 december 2009 @ 17:41:
[...]

Ik kan er tegen hoor.
Ik game namelijk niet zo heel veel en ik heb al meerdere +18 games gespeeld hoor en ik stop ook wanneer ik hoor te stoppen. Als ik dan boos wordt van een game is het omdat iets niet lukt en dan laat ik het even rusten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23:42
SToRM666 schreef op donderdag 10 december 2009 @ 13:02:
[...]

Dat weet ik ja, maar het staat zo lullig dat je een game volledig uitgespeeld hebt en dan nog maar 30% of minder hebt...

[...]

Online trophies zijn ook niet altijd even eerlijk. Bij Burnout heb je ook een trophy dat je met 7 anderen moet verzamelen in het Stadion. Op zich een gemakkelijke trophy, maar probeer maar eens 7 mensen te vinden die dat nu nog willen doen :'(
Vanmiddag toch mooi de 8 player Wildcats Stadium trophy gehaald. ;) Nog bedankt voor je uitnodiging.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sibert schreef op zondag 20 december 2009 @ 19:28:
[...]

Ik kan er tegen hoor.
Ik game namelijk niet zo heel veel en ik heb al meerdere +18 games gespeeld hoor en ik stop ook wanneer ik hoor te stoppen. Als ik dan boos wordt van een game is het omdat iets niet lukt en dan laat ik het even rusten.
Het gaat er meer om dat jij dat zelf nog niet kan bepalen. (Het is zoiets als aan iemand die dronken is vragen of ie nog veilig kan rijden... Bijna iedereen denkt van wel, maar gelukkig zijn ze zo wijs het toch maar niet te doen). Overigens denk ik niet dat het gevaar heel groot is dat je opeens heel agressief zal worden ervan. Wel kan je er afgestompt van raken en minder kwaad gaan zien in het gebruik van geweld. Maar goed, de beslissing is aan je ouders, het is hun taak om te beslissen of ze die spellen geschikt vinden voor jou. Dat zal afhangen van jouw persoonlijke ontwikkeling, volwassenheid maar meer nog van hun visie op opvoeding. In elk geval hoeven je zusjes het allemaal niet te zien als je op je kamer speelt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beccie
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09-2021
Ik ga straks of morgen een ps3 bestellen, ik weet alleen nog niet goed waar. Ik denk bij consoleshop of bartsmit. Even kijken naar mooie bundelaanbiedingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op zondag 20 december 2009 @ 20:02:
Vanmiddag toch mooi de 8 player Wildcats Stadium trophy gehaald. ;) Nog bedankt voor je uitnodiging.
Bedankt om mee te doen en de rest ook! Nu kan ik eindelijk voor platinum gaan :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lizardz
  • Laatst online: 22:38
giganielsie schreef op zondag 20 december 2009 @ 19:28:
Even een vraagje, zit namelijk te twijfelen tussen deze 3 games:

- Call of Duty Modern Warfare 2
- Medal of Honor
- Battlefield Bad Company 2

Wat is de beste keus? Ik heb al gehoord dat Medal of Honor wel een heel ander spel is dan BFBC 2 en CODMW 2.
Medal of Honor Afghanistan komt pas uit in Oktober 2010, Battlefield Bad Company 2 pas in Maart 2010. Ik denk dat je MW2 voor de PS3 kan krijgen voor zo'n 50 euro en tegen de tijd dat die andere games uitkomen ben je MW2 al wel beu en heb je al genoeg geld om die games te kopen. Ik zie het probleem niet echt. Ik heb MW2 en zal MoH en BF:BC2 ook beiden kopen. Maar tot die tijd houdt MW2 me wel zoet.

Ik heb nu van een maat van me Batman Arkham Asylum geleend, best goed spel tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
Verwijderd schreef op zondag 20 december 2009 @ 09:14:[...]

Ten eerste heeft Modern Warfare 2 een PEGI rating van 18+, dus ik vermoed dat jij ook te jong bent voor het spel? -> Edit: Ik zie dat je 14 bent, je bent dus veel te jong voor dit spel.

Voor 27 euro kan je deze kabel bestellen, daarmee kan je hem op een d-sub aansluiting gebruiken: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.27598

Misschien is het makkelijker om op zoek te gaan naar iemand die z'n oude beeldbuis TV wegdoet voor minder, heb je ook een groter beeld (alleen geen HD)
Ik vind €27 eigenlijk ook best veel :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 19-08 19:53

Chaos-Zero

Sega fan!

Jumpman schreef op zondag 20 december 2009 @ 20:02:
[...]

Helaas werd ik er steeds maar uitgegooit waardoor ik hem dus nog steeds niet heb :(

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-09 11:18
thanks, nu weet ik welke poorten PSN nodig heeft, waarom upnp niet geaccepteerd wordt door de PS3 is me nog altijd niet duidelijk
Chaos-Zero schreef op zondag 20 december 2009 @ 21:14:
[...]
Helaas werd ik er steeds maar uitgegooit waardoor ik hem dus nog steeds niet heb :(
erg vreemd, we helpen je nog wel een keer! halen zal je die trophy :D

[ Voor 38% gewijzigd door Svennie op 20-12-2009 21:28 ]

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
welke router heb je?
Ik had met de standaard firmware van mijn WRT54GL ook de upnp optie aanstaan maar werd niet herkend. Na een firmware update in de router werkte upnp ook weer goed. Ik draai nu met DD-WRT v24-sp2 (10/10/09) std en werkt perfect.

[ Voor 40% gewijzigd door Falcon Heavy op 20-12-2009 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaos-Zero schreef op zondag 20 december 2009 @ 21:14:
[...]
Ik zal het ook even in de gaten houden, mocht er nog een keer iets geregeld worden zal ik kijken of ik nodig ben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnEuTeR
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-02-2024

KnEuTeR

iedereen heeft een handelsmerk

(80023111)
Daar heb ik dus ook last van. Is al 2 dagen zo. Iemand al een oplossing???

Computers ain't that smart, Whatever man built could be taken apart

Pagina: 1 ... 28 ... 33 Laatste

Dit topic is gesloten.