@Il Ljama: Heerlijk weer zegt ie
, hele dag geregent hier
.
Mn fiets kwam zaterdag terug van reparatie/grote beurt:
Nieuw middenblad voor.
Nieuwe ketting (X9l gold
)
Nieuwe casette (XT)
Nieuwe remblokkies

(Groot)
Normaal rijd ik op Furious Freds, maar nu was ik op zoek naar wat anders. Mn vaste fietsenmaker raadde me Sammy Slicks aan. Iets steviger dan Freds, wel iets zwaarder (100g), maar ook weer 5 euro goedkoper. Ik heb er 1 gekocht om de (zoals de fietsenmaker het ook al noemde:) Tractor-achterband te vervangen. Ik had effe een tijdelijke oude band op de fiets gezet.
Ik moet zeggen dat de nieuwe band erg fijn rijdt, wel effe wennen maar daar heb ik altijd last van
. Ik heb inderdaad het idee dat ik hier langer mee ga doen als met een Furious Fred.
Heb hem ook effe schoongemaakt met een ontvetter-middel, en dat is te zien:

(Groot)
(je wil niet weten hoeveel olie/vet/rommel ik van de fiets heb gepoetst)
Rides like new again.
Mn fiets kwam zaterdag terug van reparatie/grote beurt:
Nieuw middenblad voor.
Nieuwe ketting (X9l gold
Nieuwe casette (XT)
Nieuwe remblokkies

(Groot)
Normaal rijd ik op Furious Freds, maar nu was ik op zoek naar wat anders. Mn vaste fietsenmaker raadde me Sammy Slicks aan. Iets steviger dan Freds, wel iets zwaarder (100g), maar ook weer 5 euro goedkoper. Ik heb er 1 gekocht om de (zoals de fietsenmaker het ook al noemde:) Tractor-achterband te vervangen. Ik had effe een tijdelijke oude band op de fiets gezet.
Ik moet zeggen dat de nieuwe band erg fijn rijdt, wel effe wennen maar daar heb ik altijd last van
Heb hem ook effe schoongemaakt met een ontvetter-middel, en dat is te zien:

(Groot)
(je wil niet weten hoeveel olie/vet/rommel ik van de fiets heb gepoetst)
Rides like new again.
[ Voor 7% gewijzigd door KoffieNT op 01-03-2010 16:32 ]
:D