Afgelopen zaterdag in Ibbenburen, Duitsland mijn technische skills wat opgepoetst. Wat een heerlijke omgeving, ontzettend toffe technische afdalingen over rotsen en wortels.
Uiteindelijk 'maar' 20 kilometer gefietst, maar had er wel een flinke partij spierpijn van...
En anders zou ik zeggen, probeer hem eens voor 500 euro te koop te zetten. Het is altijd lastig om te bedenken wat zoiets gaat opleveren. Is waarschijnlijk altijd minder dan je zou willen / denken
Uiteindelijk 'maar' 20 kilometer gefietst, maar had er wel een flinke partij spierpijn van...
Gewoon weer gaan fietsen!RZor schreef op maandag 13 augustus 2018 @ 07:29:
Wegens verplaatsen van mijn interesses wil ik mijn Cube Attention SL 2016 23' 29er te koop aanbieden, perfecte staat. Alleen een richtprijs bepalen vind ik erg lastig, nieuw gingen ze voor 719 weg bij bvb 12Go op de laatste batch. Kan iemand mij de goede kant op helpen?
En anders zou ik zeggen, probeer hem eens voor 500 euro te koop te zetten. Het is altijd lastig om te bedenken wat zoiets gaat opleveren. Is waarschijnlijk altijd minder dan je zou willen / denken