Verwijderd schreef op zondag 13 september 2009 @ 18:40:
Hi, ik begrijp niet goed waarom jullie een iphone kunnen aanschaffen... wat heb je er eigenlijk aan met zo'n te duur ding? Pas op, niet dat ik hem niet wil hebben, integendeel! Ik wil het ook graag hebben, maar de kostprijs is gewoon veel te hoog. Reden:
Als IK een iphone zou aanschaffen, dan...
- zou ik binnenkort op staande voet ontslagen kunnen worden op mijn werk (door te veel aan de iphone te prutsen), dus op het werk kan ik mij er al niet mee bezig houden
- zou ik niet gerust zijn bij het uitgaan, omdat de kans bestaat dat die gestolen wordt
- verder vind ik het fucking saai om gewoon wat thuis te gebruiken, dan zit ik nog liever achter een pc.
Dus ik vraag mij eigenlijk af waar en wanneer jullie het gebruiken.
Ik heb hem gekocht omdat ik me irriteerde aan mijn Nokia E66's applicaties. Als ik wil internetten met Opera, dan vraagt ie telkens weer of de app gebruik mag maken van internet, en vervolgens de access point. En dat dus voor alle apps.
Daarnaast werkt de standaard apps niet lekker. Iets simpels als foto's bekijken. Alles komt op 1 hoop, geen album-mogelijkheid. En traag.
Ook fonts zijn een probleem: Download je een dictionary om op reis te gebruiken. Toont ie de vreemde tekens als vierkantjes
Enige wat ie goed doet, nu nog steeds: navigatie icm McGuider.
-------------------
Dus de iphone gekocht.
Ik gebruik het voor internet, foto's bekijken/tonen, spelletjes, Geotagging, geocaching, snel OV-info ophalen, file-info ophalen, spelletjes, vodcasts, etc.
En als je er op je werk niet van af kan blijven, zegt dat meer over jou dan over de telefoon natuurlijk.
Vreemd... bij mij zit die optie daar nog steeds. Geen idee of het werkt, nog nooit getest eigenlijk. maar ik kan het aan en uit zetten.
[
Voor 12% gewijzigd door
kmf op 14-09-2009 13:01
]
One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp