• enzoronald
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-04 13:27
Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/euro/ipodnano/images/overview_hero1_20090909.png

Welkom in het iPod nano 5G ervaringen en discussie topic!
Woensdag 9 september, was er weer een Apple event, waarbij er verschillende zaken zijn aangekondigd. Dit topic gaat over de nieuwe iPod nano 5G.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/2lpbbOkd4LbrwP5dgTANCgU0/full.png

De iPod nano is er in 2 verschillende versies namelijk de 8 GB en de 16 GB uitvoering. De 8 GB heeft ruimte genoeg voor 2000 nummers of 8 uur video. De 16 GB heeft ruimte voor 4000 nummers of 16 uur video. En met een batterij die 24 uur meegaat met muziek of 5 uur met video, kun je even vooruit.

De behuizing van de iPod nano is nieuw ten opzichte van de iPod Nano 4G. Hij glimt meer, en is gemaakt van geanodiseerd aluminium. Daarnaast is de nieuwe nano er in 9 kleuren , waarvan we de meeste al kennen van de iPod nano 4G.

Aangezien de iPod nano een accelerometer heeft kun je hem 90 graden kantelen en kun je op dezelfde manier als de iPhone door je covers heen scrollen of een film kijken. Natuurlijk wel met het clickwheel in plaats van een touchscreen.

Een belangrijke nieuwe feature van de iPod nano is de video functie. Hiermee is het mogelijk om video's op te nemen in een resolutie van 640x480 pixels met 30 beelden per seconde.

Daarnaast is het scherm groter geworden, en is nu 2,2 inch diagonaal (ten opzichte van 2 inch)

En als laatste is er nu ook de Voice Over functie, die de nummers 'voorleest' en de Genius Mix functie die zelf mixes samenstelt, wat ook weer samenvalt met de nieuwe Itunes 9

Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/1279/store.apple.com/Catalog/nl/Images/nano/img/specs_front.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/J34K4eoJRyA5aOgpuTMItYMG/full.png

Specs
Opslag8 GB
(2000 nummers of 8 uur video)
16 GB
(4000 nummers of 16 uur video)
Prijs€139.-€169.-
Kleur
Baterij
24 uur muziek ; 5 uur video
24 uur muziek ; 5 uur video
DisplayLcd-display van 2,1-inch (diagonaal) met blauwwitte led-verlichting
Resolutie van 376 x 240 pixels bij 204 pixels per inch.
PoortenDockconnector, mini-stereoaansluiting
AansluitmogelijkhedenUSB via dockconnector
LaadtijdCirca 3 uur (snel opladen tot 80% van de capaciteit in 1,5 uur)
Audio-ondersteuningAAC (16 tot 320 Kbps), Protected AAC (van iTunes Store), MP3 (16 tot 320 Kbps), MP3 VBR, Audible (2, 3 en 4), Apple Lossless, WAV, AIFF
Video-ondersteuningH.264 video tot 1,5 Mbps, 640 x 480 pixels, 30 beelden per sec., H.264 Baseline Profile Low-Complexity met AAC-LC-audio tot 160 Kbps, 48 kHz, stereogeluid in .m4v-, .mp4- en .mov-bestanden; H.264-video tot 2,5 Mbps, 640 x 480 pixels, 30 beelden per sec., Baseline Profile tot niveau 3.0 met AAC-LC-audio tot 160 Kbps, 48 kHz, stereogeluid in .m4v-, .mp4- en .mov-bestanden; MPEG-4-video tot 2,5 Mbps, 640 x 480 pixels, 30 beelden per sec., Simple Profile met AAC-LC-audio tot 160 Kbps, 48 kHz, stereogeluid in .m4v-, .mp4- en .mov-bestanden
Foto-mogelijkhedenSynchronisatie van foto's geschikt voor de iPod in de structuren JPEG, BMP, GIF, TIFF, PSD (alleen Mac) en PNG
Video-mogelijkhedenH.264 VGA video, 640 x 480 pixels, tot 30 frames per seconde met AAC audio

15 real-time special effects: Sepia, Black and White, X-Ray, Film Grain, Thermal, Security Cam, Cyborg, Bulge, Kaleido, Motion Blur, Mirror, Light Tunnel, Dent, Stretch, and Twirl
Afmetingen
90,7 mm x 38,7 mm x 6,2 mm
90,7 mm x 38,7 mm x 6,2 mm
Gewicht
36,4 gram
36,4 gram
Meegeleverde accessoiresKoptelefoon, USB-kabel, dockadapter, beknopte handleiding

Nieuwe feature: video opname
Zoals gezegd is het dus mogelijk met deze nieuwe iPod nano om video's op te nemen. Op het plaatje hieronder zie je de plek van de camera. De kleine 'stip' naast de lens is de microfoon. Deze word ook gebruikt voor de voicerecorder.

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/ipodnano/features/images/features_hero20090909.jpg

Nieuwe feature: FM radio
Velen van ons hebben er al een hele tijd op gewacht: een FM radio in een iPod. Vanaf nu zit er dus 1 in, inclusief de Live Pause functionaliteit. Hiermee is het mogelijk om tot een kwartier de live fm uitzending te pauzeren, of om terug te spoelen om dat ene liedje nog eens te horen.

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/ipodnano/features/images/features_radio20090909.jpg

Nieuwe feature: Nike+
Net zoals in de iPhone en iPod Touch, zit er nu ook een Nike+ functionaliteit in de iPod nano. Inclusief een stappenteller, en overige mogelijkheden.

Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/ipodnano/features/images/fitness_hero20090909.png

Net als de vorige generatie is er nu ook weer een iPod nano (PRODUCT) RED. Deze iPod is exclusief verkrijgbaar bij de Apple store. Naast de opvallende rode kleur en het logo achterop steun je met de aankoop van een (PRODUCT) RED ook het goede doel. Een deel van de opbrengst van elke verkochte (PRODUCT) RED gaat rechtstreeks naar het Wereldfonds ter bestrijding van hiv/aids in Afrika. Nu is ook de gele versie exclusief in de store.

Afbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/8352/1279/store.apple.com/Catalog/nl/Images/nano/img/nano-red.jpgAfbeeldingslocatie: http://a248.e.akamai.net/7/248/2041/1584/store.apple.com/Catalog/US/Images/nano/img/nano-yellow.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/4ankQQQaQwb9K8SmGTdQ6SaO/full.png

De iPod nano is net zoals de andere iPods verkrijgbaar bij de meeste elektronica zaken zoals de Dixons. Natuurlijk ook bij de Premium Reseller en de Apple store zelf. Zoals eerder aangegeven is de (PRODUCT) RED (net zoals de gele versie) alleen verkrijgbaar bij de Apple store.

Ik heb deze starttopic gemaakt nav de door carfreak02 gemaakte startpost over de iPod nano 4G. Alle props gaan dus ook naar hem toe.

[ Voor 9% gewijzigd door enzoronald op 10-09-2009 12:24 ]

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ziet er goed uit! Voice Over vind ik nu al onmisbaar op m'n iPod shuffle op de fiets. Het grote nadeel van de shuffle vind ik dat ik m'n eigen oordopjes van Shure er niet mee kan gebruiken.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• enzoronald
Nou, ik heb zojuist de zwarte maar besteld. Ben benieuwd :)

• MadDonkey
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:41
Ik ben net in diverse winkels geweest, ook de Bijenkorf :'). Maar nergens hadden ze hem. En konden mij ook niet vertellen wanneer ze hem krijgen.

Hoelang duurt het normaal voordat hij in de winkels ligt?

PS: Ik zie overal dat hij beelden opneemt, maar ik heb nog nergens iets kunnen vinden over een microfoon?

• enzoronald
MadDonkey schreef op donderdag 10 september 2009 @ 12:01:
PS: Ik zie overal dat hij beelden opneemt, maar ik heb nog nergens iets kunnen vinden over een microfoon?
Openingspost aangepast :)

[ Voor 29% gewijzigd door enzoronald op 10-09-2009 12:18 ]

• Nimrod
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14-05 12:33

Nimrod

King in the land of Shinar

Daar gaat het plan me een Ipod Touch Cam aan te schaffen, Apple blijft zijn eigen onnavolgbare zelve

Dan maar een Nano in afwachting !

Iemand enig idee over de maximale lengte van zo'n filmpje? En de bestandsgrootte per minuut?

The kingdom has many problems, but boredom is the least of them.

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Supervet!
Heeft m'n vriendin net een maand geleden de vorige versie gekocht...
FM radio is relaxt zeg! En is het alleen video's of ook foto's maken?

• enzoronald
Jo-re-mi schreef op donderdag 10 september 2009 @ 15:45:
Supervet!
Heeft m'n vriendin net een maand geleden de vorige versie gekocht...
FM radio is relaxt zeg! En is het alleen video's of ook foto's maken?
Het is helaas alleen video maken. David Pogue heeft nog gevraagd aan Steve Jobs waarom dit zo is :
Q. How come the Nano can now record video, but can’t take stills?

A.
The sensors for doing video are fairly thin. The sensors for doing a still camera, at much higher pixel resolution — and we’d really like to have autofocus — they are just way too thick to ever fit inside the Nano.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Toch jammer. Ik zou zelf liever een ietwat dikkere Nano hebben met een foto-functie, dan een zo dun mogelijke Nano. Het dingetje kan best nog wel wat millimetertjes hebben zonder dat het echt hinderlijk wordt. Imo. Maar dat gooit het concept van de Nano natuurlijk wel een beetje om, dus dat zal Apple wel niet willen.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 13:42

Daniel

Kapitein NCC-1701
Nou, ik heb inmiddels zo'n ding en eerste indruk is goed: eigenlijk een heel complete package aan functies in een zeer compact en lichte behuizing. De beeldkwaliteit van de camera ziet er op het eerste gezicht prima uit, en het grotere scherm is een mooie extra. Nadeel dat ik al heb ontdekt is de positie van de camera-lens: bij normaal bedienen van de Nano hou je hem met je vingers rondom de achterkant vast, en daar zit precies de lens: grote kans dus dat je allerlei vuil op de lens krijgt.
Verder krom je bijna automatisch je vingers rondom de rand als je (landscape) aan het filmen bent, en ook dan zit je snel voor de lens.

• enzoronald
Ilounge.com heeft de eerste 'live' photo's geplaatst op hun flickerstream :

Afbeeldingslocatie: http://farm4.static.flickr.com/3467/3907258632_92ff8cf1ef.jpg

Twijfelde eerst over de zwarte, maar vind em er wel sjiek uitzien (allemaal trouwens) !

• raytje192
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:08
enzoronald schreef op donderdag 10 september 2009 @ 18:31:
Ilounge.com heeft de eerste 'live' photo's geplaatst op hun flickerstream :

[afbeelding]

Twijfelde eerst over de zwarte, maar vind em er wel sjiek uitzien (allemaal trouwens) !
Ik vind het niks, lijkt net speelgoed dat glanzende :?

• enzoronald
raytje192 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 18:32:
[...]

Kan ik me iets bij voorstellen dat je dat zo ziet :) Maar het doet mij dan weer denken aan de oude iPod dagen (de glimmende witte)

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
raytje192 schreef op donderdag 10 september 2009 @ 18:32:
Het lijkt heel plastic maar dat is het dus niet, 't is eerder een glanzend metallic en eigenlijk best mooi.

• raytje192
Daniel schreef op donderdag 10 september 2009 @ 18:58:
[...]

Het lijkt heel plastic maar dat is het dus niet, 't is eerder een glanzend metallic en eigenlijk best mooi.
Zal het binnekort wel zien als ze binnen komen op me werk ;)

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-04 14:34
nice, maar tussen 4G en 5G heeft wel erg weinig tijd tussen gezeten is het niet?

• Yaratje
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09-2023
Zullen de iPod's met dit materiaal snel gaan krassen? Het lijkt wel een beetje op een screenprotector ;-)

• enzoronald
n0elite schreef op donderdag 10 september 2009 @ 19:14:
nice, maar tussen 4G en 5G heeft wel erg weinig tijd tussen gezeten is het niet?
Wat kan een jaar snel gaan he :-) is een jaar geleden

Anoniem: 296939

RoD schreef op donderdag 10 september 2009 @ 16:05:
Toch jammer. Ik zou zelf liever een ietwat dikkere Nano hebben met een foto-functie, dan een zo dun mogelijke Nano. Het dingetje kan best nog wel wat millimetertjes hebben zonder dat het echt hinderlijk wordt. Imo. Maar dat gooit het concept van de Nano natuurlijk wel een beetje om, dus dat zal Apple wel niet willen.
Konden ze niet gewoon iets van VGA cameraatje integreren?
Ze hebben een video-functie, dus in feite zouden ze om een foto te maken gewoon een filmpje van enkele ms kunnen opnemen en dit dan op pauze zetten oid ...
Niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
Die van mij is onderweg en krijg em vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 22:35
@ enzoronald en Daniel: zijn jullie toevallig hardlopers? En gaan jullie dan ook misschien heel toevallig de Nike+ functie van de iPod gebruiken :> ?

De Nano lijkt me namelijk een prima muziekspelertje om mee te nemen tijdens het hardlopen en ideaal om digitaal de afstanden bij te houden.

Ook leuk: AppleInsider schrijft dat er mogelijk een hartslagmeter voor de Nano 5G komt.

PS. ik heb al algemene ervaringen gelezen over Nike+, ben gewoon benieuwd hoe deze Nano 5G en Nike+ samengaan.

[ Voor 19% gewijzigd door driedees op 11-09-2009 10:01 . Reden: AppleInsider link toegevoegd ]

It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• enzoronald
driedees schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:40:
@ enzoronald en Daniel: zijn jullie toevallig hardlopers? En gaan jullie dan ook misschien heel toevallig de Nike+ functie van de iPod gebruiken :> ?

De Nano lijkt me namelijk een prima muziekspelertje om mee te nemen tijdens het hardlopen en ideaal om digitaal de afstanden bij te houden.

Ook leuk: AppleInsider schrijft dat er mogelijk een hartslagmeter voor de Nano 5G komt.

PS. ik heb al algemene ervaringen gelezen over Nike+, ben gewoon benieuwd hoe deze Nano 5G en Nike+ samengaan.
Ik ben zeker van plan om daar iets mee te doen. Was ook erg benieuwd naar de hartslagmonitor. We zullen zien vanavond :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod

Nimrod

Aan de mensen die er al een hebben: ben nog altijd benieuwd naar de lengte van een filmpje en hoeveel materiaal er op kan. (Plan om dit dingetje mee te nemen op vakantie, handig om wat bewegende beelden & herinneringen bij het fotomateriaal te voegen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-v
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Jay-v

Uhhhh......

Nimrod schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:25:
Aan de mensen die er al een hebben: ben nog altijd benieuwd naar de lengte van een filmpje en hoeveel materiaal er op kan. (Plan om dit dingetje mee te nemen op vakantie, handig om wat bewegende beelden & herinneringen bij het fotomateriaal te voegen)
Filmen kan waarschijnlijk max. 30min aan één stuk (Dit is op alle foto camera's zo, waarom weet ik eigenlijk niet). Verder staat er op de Apple site dat je met 8GB 8 uur film kan opslaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
enzoronald schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 10:06:
[...]
Ik ben zeker van plan om daar iets mee te doen. Was ook erg benieuwd naar de hartslagmonitor. We zullen zien vanavond :)
Cool enzoronald, ben benieuwd naar je ervaringen! Als die Nike+ hartslagmonitor er komt, is de Nano echt een zeer compleet workout maatje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daniel

Daniel

Kapitein NCC-1701
driedees schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 09:40:
Ik gebruik Nike+ in combinatie met een 3GS, de Nano is inderdaad een stuk geschikter vanwege het veel lagere gewicht en kleinere formaat. Heb de functionaliteit nog niet getest maar het ziet er hetzelfde uit als op de 3GS.

Een hartslagmeter zou wel hip zijn, Nike+ werkt best aardig als je hem eenmaal goed hebt gecalibreerd maar het kan natuurlijk nog niet concurreren met een goed sporthorloge. Op dit moment is het gewoon een uitgebreide stappenteller en niet meer dan dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• driedees
@ Daniel hierboven: Thanx voor je antwoord, dit soort gebruikerservaringen zijn gewoon handig om te weten vóór aanschaf. Denk dat de Nano 5G wel gaat voldoen aan mijn wensen: ik wil afstand en tijd weten, het Nike+ profiel is ook meer dan voldoende voor mij.

De filmpjes die Engadget met de nieuwe Nano heeft gemaakt zijn niet eens zo heel slecht. Is natuurlijk geen HD videomateriaal, maar m.i. wel goed genoeg voor <voeg hier uw favoriete sociale netwerk in>.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDonkey
Ik heb vandaag (als eerste volgens de verkoper) de Nano gekocht in Amsterdam!

Als er dingen zijn die mensen willen weten, vraag maar raak ;)

ps: zit nog op mn werk tot 20.00 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dancing_Animal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 22:26
Waar hebben jullie die nano's gekocht eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacjack
  • Laatst online: 14-05 00:01
Ervaren gebruikers: Hoe lang kan een filmpje maximaal zijn op de iPod Nano G5?

Ben benieuwd naar enkele real-life demo's want de filmpjes op de Apple website zijn wel érg mooi.
Ha, hier: http://www.gizmodo.com.au...pod-nano-our-first-clips/

Ook leuk om te zien: een iPod Nano unboxed @ engadget.com.

[ Voor 25% gewijzigd door Pacjack op 11-09-2009 21:25 ]

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

• enzoronald
Dancing_Animal schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 20:04:
Ik die van mij gewoon online in apple store. Donderdag om 11:00 besteld. Vrijdag (gisteren) stond UPS al voor de deur. Ik stond er alleen niet achter :) Maandag komen ze em op m'n werk afleveren.

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:44
enzoronald schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 09:31:
[...]

Ik die van mij gewoon online in apple store.
Dat wil ik ook doen, maar de kleuren zijn zo slecht te beoordelen van de foto's.
Ik twijfel tussen zwart en paars :'(

[ Voor 20% gewijzigd door yohan op 12-09-2009 19:51 ]

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Yohan schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 19:50:
[...]

Dat wil ik ook doen, maar de kleuren zijn zo slecht te beoordelen van de foto's.
Kleur koop je inderdaad best niet via internet.
Ga eens langs bij een Apple Store, en bekijk ze ...

• MadDonkey
Yohan schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 19:50:
[...]

Ik raad je van harte aan om eens langs te gaan bij een winkel. De kleuren zijn op de plaatjes, lichter om het zo maar te noemen. Ik kon alleen kiezen uit de zilveren en de paarse. Ik wilde gelukkig de zilveren :D Maar heb de paarse ook goed bekeken en die was veeeeel donkerder dan op het plaatje.

Succes met je keuze!

Anoniem: 125063

Kun je eigenlijk voorkeurszenders opslaan in de radiofunctie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDonkey
Anoniem: 125063 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 23:18:
Kun je eigenlijk voorkeurszenders opslaan in de radiofunctie?
Ja en dat gaat ook heel erg makkelijk. Als je een radiostation gevonden hebt hou je de selectie knop ingedrukt. Dan komt er een dropdown van boven. Dan druk je nog een keer om te bevestigen. En voila! Er is een sation aan je favo´s toegevoegd.

Een kleine kanttekening is dat de radio ontvangst niet altijd is zoals je zou verwachten. Het hangt heel erg van je locatie en lichaamshouding etc etc af of de ontvangst goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Anoniem: 296939 schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 21:23:
[...]

Kleur koop je inderdaad best niet via internet.
Ga eens langs bij een Apple Store, en bekijk ze ...
MadDonkey schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 22:23:
[...]

Ik raad je van harte aan om eens langs te gaan bij een winkel. De kleuren zijn op de plaatjes, lichter om het zo maar te noemen. Ik kon alleen kiezen uit de zilveren en de paarse. Ik wilde gelukkig de zilveren :D Maar heb de paarse ook goed bekeken en die was veeeeel donkerder dan op het plaatje.

Succes met je keuze!
Goeie tip, ga ik doen!

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raytje192
Heb begrepen dat ze als het goed is vanaf woensdag in zeer beperkte mate verkrijgbaar moeten zijn in de Dixons filialen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-04 18:38
Kleuren op de site komen niet overeen met de werkelijkheid inderdaad. Ik heb de rode en die is veel donkerder dan op de site. Niet dat ik dat een probleem vind, maar het viel wel op. Ik heb ook in de online store besteld en een dag later stond UPS op de stoep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pacjack
  • Laatst online: 14-05 00:01
enzoronald schreef op zaterdag 12 september 2009 @ 09:31:
[...]

Ik die van mij gewoon online in apple store. Donderdag om 11:00 besteld. Vrijdag (gisteren) stond UPS al voor de deur. Ik stond er alleen niet achter :) Maandag komen ze em op m'n werk afleveren.
Kan je het bezorgadres nog wijzigen dan? Ik was zaterdag en vandaag ook niet thuis maar wel op mijn werk ;)
edit: vandaag toch thuis bezorgd (donderdag besteld).

[ Voor 6% gewijzigd door Pacjack op 14-09-2009 18:41 ]

⌘ | deze gebruiker weet waar zijn handdoek is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240335

mijn zwarte ipod nano 16gb is ook binnen van de apple store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 28-02 13:59

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

crossposten is niet de bedoeling :)

[ Voor 96% gewijzigd door Daedalus op 15-09-2009 16:03 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Laat ik het dan anders formuleren: zijn er meer iPod Nano (5G/anders) gebruikers die problemen hebben bij het updaten van iTunes 8.x naar 9?

Bij mij loopt hij namelijk telkens stuk op Windows Installer in Windows 7 RTM b7600 64 bits. Ook als ik probeer om handmatig te installeren. Het vreemde is dat ik hem wel ge-update krijg in Windows 7 b7264 64 bits.

En vooral: heb je het uiteindelijk wèl voor elkaar gekregen, en zo ja: hoe?

Mocht je een oplossing weten, reageer dan hier: iTunes update v9: problemen Windows Installer Windows 7.

[ Voor 14% gewijzigd door een moderator op 15-09-2009 19:18 ]

Samsung S23 Ultra 256GB

• yohan
Voor de twijfelaars: in onderstaande video (ff HD aanvinken) kun je redelijk goed de kleuren bekijken:

[ Voor 18% gewijzigd door yohan op 16-09-2009 16:20 ]

Yohan schreef op woensdag 16 september 2009 @ 16:20:
Voor de twijfelaars: in onderstaande video (ff HD aanvinken) kun je redelijk goed de kleuren bekijken:

[video]
Het lukt inderdaad al wat beter als op de foto's, maar ik ben toch van mening dat je best naar de winkel gaat.De weerspiegeling van het licht, kunnen op deze video bijvoorbeeld een verkeerd beeld geven van de kleur.

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 14:31
Ik heb sinds gisteren ook een iPod 5G 8GB in het zilver. Gekocht bij de Apple store in Alkmaar. Ik heb er echter wel een paar vraagjes over:

1) Is er een manier om hem uit te zetten? Dus niet dat het scherm alleen uitgaat.
2) Is er een manier om het scherm te ''locken'' zoals dat bij de iPhone kan? Het is namelijk best wel irritant als er opeens een ander liedje op komt te staan op de fiets :).

Verder ben ik best wel tevreden over mijn nieuwste aanwinst. Hij werkt goed en de videocamera is verassend goed voor zoiets lichts en smal.

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

• yohan
Heeft al iemand gebruik gemaakt van de mogelijkheid om iets in de achterkant te laten graveren? Dat kan gratis bij de online store van Apple.

• sweikese
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 23-04-2019
Ik heb hem ook sinds deze week als kadootje gekregen van mijn zusje die in NY was geweest (lieeev !!). Hoe goed en mooi die apple apparaten ook zijn, ik weiger om iTunes te gebruiken... nu weet ik dat winamp ipod support heeft en dat heb ik uiteraard nu ook geprobeerd. Winamp herkent de ipod, zet keurig alle muziek op de ipod en eject dan de ipod. Prima prima. Maar helaas... eenmaal kijken op de ipod en GEEN muziek... WTF! grmbl... stomme apples
*wacht geduldig op updateje :)

• whimbrel46
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 20-04 13:42

whimbrel46

Don't ask why

Eldariel schreef op donderdag 17 september 2009 @ 10:27:

1) Is er een manier om hem uit te zetten? Dus niet dat het scherm alleen uitgaat.
2) Is er een manier om het scherm te ''locken'' zoals dat bij de iPhone kan? Het is namelijk best wel irritant als er opeens een ander liedje op komt te staan op de fiets :).
1) Nee.
2) Bovenop zit een knop waarmee je het bedieningswiel kan blokkeren. De Nano heeft geen touch screen.

• GeFke
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 18-08-2024
Aanzetten is de menu toets ingedrukt houden, uitzetten is de play/pauzetoets ingedrukt houden ... of is dit niet wat je zoekt ?

• MadDonkey
Ik ben ruim een week in het bezit van dit geweldige apparaat maar er valt mij iets op:

Mijn accu gaat maar 12 uur mee max. Ik ben er tevens achter gekomen dat mijn beeldschermverlichting NOOIT uit gaat, tenzij ik het echt met de hand uit zet in de instellingen.

Hebben meer mensen dit probleem?

• yohan
Dancing_Animal schreef op vrijdag 11 september 2009 @ 20:04:
chear.nl
scheelt een tientje en erg snelle levering :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Yohan schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 14:14:
[...]

chear.nl
scheelt een tientje en erg snelle levering :)
Is idd erg snel. Ik had hem via de Apple Store voor € 169 incl verzending.
En die verzenden ook zeer snel.

Bij Apple krijg je er een gratis inscriptie op, als je dat wilt.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDonkey
MadDonkey schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 11:59:
Ik ben ruim een week in het bezit van dit geweldige apparaat maar er valt mij iets op:

Mijn accu gaat maar 12 uur mee max. Ik ben er tevens achter gekomen dat mijn beeldschermverlichting NOOIT uit gaat, tenzij ik het echt met de hand uit zet in de instellingen.

Hebben meer mensen dit probleem?
Niemand? Of zijn er geen bezitters? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

MadDonkey schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:13:
[...]

Niemand? Of zijn er geen bezitters? 8)7
Volgens mij is de accu ook pas optimaal na een aantal maal helemaal leegtrekken en weer volledig opladen.
Ik weet niet of je dat al hebt gedaan?

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MadDonkey
wvexeltweakers schreef op zondag 20 september 2009 @ 19:14:
[...]

Volgens mij is de accu ook pas optimaal na een aantal maal helemaal leegtrekken en weer volledig opladen.
Ik weet niet of je dat al hebt gedaan?
Dat heb ik al een paar keer gedaan inmiddels omdat hij maar zo kort mee gaat.

Maar mijn grootste "zorg" is de schermverlichting die NOOIT uit gaat. Daarom vroeg ik of ik de enige ben bij wie dat is opgevallen/ het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
MadDonkey schreef op zondag 20 september 2009 @ 22:51:
[...]

Maar mijn grootste "zorg" is de schermverlichting die NOOIT uit gaat. Daarom vroeg ik of ik de enige ben bij wie dat is opgevallen/ het geval is.
- accuduur: nog niet echt getest, ik vind 12 uur trouwens vrij respectabel voor zo'n extreem klein dingetje.
- backlight: dat klopt niet, hoort automatisch uit te gaan (vertraging te wijzigen onder Instellingen). Kan me voorstellen dat je accu aanzienlijk korter meegaat als-ie bij jou niet uitgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchAddick
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-04 18:38
MadDonkey schreef op zondag 20 september 2009 @ 22:51:
[...]

Nee, die springt bij mij standaard na een paar seconden uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod

Nimrod

Kan iemand me zeggen of de radio ook werkt met niet-ipod oortjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 65293

Dat werkt gewoon.. Met mn Shure dopjes klinkt het prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Anoniem: 65293 schreef op maandag 21 september 2009 @ 11:55:
Dat werkt gewoon.. Met mn Shure dopjes klinkt het prima
Ik vind het wel jammer dat je de interne speaker dan niet handmatig aan kunt zetten. Ik heb namelijk een hoofdtelefoonkabel zonder oortjes, en dan zou het leuk zijn als je de radio via de interne speaker af kunt laten spelen.
>:)

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
wvexeltweakers schreef op maandag 21 september 2009 @ 19:26:
[...]

Ik vind het wel jammer dat je de interne speaker dan niet handmatig aan kunt zetten.
Ik wil 'em juist graag handmatig permanent uit kunnen zetten.
Suggesties voor nieuwe firmware kun je hier naar Apple sturen :)

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Yohan schreef op maandag 21 september 2009 @ 19:31:
[...]

Ik wil 'em juist graag handmatig permanent uit kunnen zetten.
Suggesties voor nieuwe firmware kun je hier naar Apple sturen :)
Bedankt, en waarvan akte.

Samsung S23 Ultra 256GB

• freeki91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05 08:13
Is de stappentellerfunctie het zelfde als de nike+ gedeelte, met andere woorden heb je die sensor niet meer nodig om het zelfde te kunnen doen?

Anoniem: 303146

freeki91 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 18:15:
Is de stappentellerfunctie het zelfde als de nike+ gedeelte, met andere woorden heb je die sensor niet meer nodig om het zelfde te kunnen doen?
Dat dacht ik eerst ook, maar er is wel een verschil:

Als je gaat synchroniseren zet hij de gegevens van de "pedometer" op de nike+ active site.
Bij de sensor komen ze op de nike+ running site.

Het menu van nike+ is ook niet aanwezig zonder de nike plus kit trouwens.

Ik heb vanmiddag een nieuwe sport armband gekocht maar kwam er achter dat ze ingang van de oordopjes net aan de andere kant zit, links in plaats van rechts. Een armband voor de 5g heb ik nog niet gezien, dus weer terug naar de winkel en wachten op een nieuwe :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• freeki91
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-05 08:13
@ Tjeerd87. De apple site geeft wel een armband aan voor de ipod 5g http://store.apple.com/nl...=MTAyNTk2NTg&s=topSellers,
en bedankt voor je informatie. ik hoop dat jij hier ook wat aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 04-05 15:24
Zijn er eigenlijk spelletjes te koop in de Itunes store voor de nano?
Ik vind nergens wat :(

edit:
gevonden :D
Kan je niet zoals de itouch en iphone ergens de games gratis krijgen?

[ Voor 33% gewijzigd door Sibert op 25-09-2009 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 09:58

Oekol

waka waka hey hey

waar heb je ze gevonden die spelletjes?

ik ben opzich wel tevreden over me ipod nano. maar hij gaat echt kort mee met batterij duur ja !
mijn vorige ipod nano 3g laadde ik 1x in de week op
deze heb ik nu 3x deze week op geladen.
best wel irritant, omdat er op de apple site staat dat hij langer meegaat dan de 3g.
Iemand tips?
als je liedje luister en doet hem op toetsenblok kan je nog steeds de tekst heeel lang lezen.
misschien is dat het ook wel !

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boxman
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 17:25
Als iemand interesse heeft in een crystal case of siliconen hoes voor die Nano 5, heb ik er nog wel een paar liggen. Stuur me in dat geval even een DM. Crystal case heb ik in rood, blauw en transparant, siliconen hoesjes in blauw, roze en zwart.

Ryzen 7950X3D | X670E Steel Legend | 64GB (2x32 M-die) DDR5-6000C30 | RTX 3090 | Seasonic Prime 1300W | Custom Loop CPU+GPU+RAID Watercooling 2x360mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
Leoon. schreef op zondag 27 september 2009 @ 14:19:
waar heb je ze gevonden die spelletjes?

ik ben opzich wel tevreden over me ipod nano. maar hij gaat echt kort mee met batterij duur ja !
mijn vorige ipod nano 3g laadde ik 1x in de week op
deze heb ik nu 3x deze week op geladen.
best wel irritant, omdat er op de apple site staat dat hij langer meegaat dan de 3g.
Iemand tips?
als je liedje luister en doet hem op toetsenblok kan je nog steeds de tekst heeel lang lezen.
misschien is dat het ook wel !
je moet kijken bij app store --> click wheel games
maar die dingen kosten allemaal 5 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oekol
  • Laatst online: 09:58

Oekol

waka waka hey hey

toch bedankt !
Sibert schreef op zondag 27 september 2009 @ 22:07:
[...]

je moet kijken bij app store --> click wheel games
maar die dingen kosten allemaal 5 euro
Dat is best wel duur, voor iets wat ik nooit ga doen haha.
ik denk is leuke gadget wat spelletjes erop.
maar dat is een te duur grapje

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Die stappenteller rules :D
Hij telt gewoon door, zelfs als je nano uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Yohan schreef op maandag 28 september 2009 @ 18:59:
Die stappenteller rules :D
Hij telt gewoon door, zelfs als je nano uit is.
Zo kan ik ook een supermarathon lopen...

8)7

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kerminator
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-05 20:57
lk begrijp dat de nano 5g een "life-pauze" functie heeft voor de fm-radio, maar kan nergens vinden of het ding ook "gewoon" kan opnemen terwijl de radio doorspeelt.

Trust me - I'm a lawyer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TukkerTweaker
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05 16:43
Kerminator schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 14:53:
lk begrijp dat de nano 5g een "life-pauze" functie heeft voor de fm-radio, maar kan nergens vinden of het ding ook "gewoon" kan opnemen terwijl de radio doorspeelt.
Dat kan, tijdens het luisteren kun je terugspoelen. Hij bewaart het niet overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Proxx
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-05-2024
Anoniem: 303146 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 22:03:
[...]

Dat dacht ik eerst ook, maar er is wel een verschil:

Als je gaat synchroniseren zet hij de gegevens van de "pedometer" op de nike+ active site.
Bij de sensor komen ze op de nike+ running site.

Het menu van nike+ is ook niet aanwezig zonder de nike plus kit trouwens.

Ik heb vanmiddag een nieuwe sport armband gekocht maar kwam er achter dat ze ingang van de oordopjes net aan de andere kant zit, links in plaats van rechts. Een armband voor de 5g heb ik nog niet gezien, dus weer terug naar de winkel en wachten op een nieuwe :(
ik heb 5g + nike running en is wel degelijk groot verschil zoals jij al zij. en in de handleiding van de nike running kit kun je al gewoon lezen over de hartslag meter dus die komt gegarandeerd.

wat foto's maken van het running gedeeltje van nike zodat je een beetje een indruk krijgt

Proxx wijzigde deze reactie 31-07-2015 13:37 (1337%)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 233260

Mijn zusje heeft sinds kort een iPod nano 5G en wilt graag wat nieuwe spelletjes erop. Ik weet dat je ze kan kopen in de iTunes store, maar zijn er geen gratis spellen te vinden voor de iPod nano?

Tijdens mijn Google zoektocht vond ik dingen als Linux op je iPod. De berichten waren alleen wel erg oud en ik geloof alleen toepasbaar op oudere generaties. Iemand die me wat meer kan vertellen over het Linux gebeuren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-04 14:34
Niet mogelijk op ipod nano vanaf gen 3 . iets met beveiliging enzo er zijn idd geen gratis spelletjes te krijgen voor de ipod nano's :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpecialWhenLit
  • Laatst online: 15-06-2024

SpecialWhenLit

Crank it to the last Mhz!

Ik zou graag een Nano 5g willen kopen om in de auto te gebruiken. Gezien de opmerkingen die eerder in dit draadje gemaakt zijn over de beperkte ontvangst, ga ik er een beetje vanuit dat de radio-functie niet in de auto te gebruiken is.
Heeft iemand dit al eens geprobeerd, en zo ja, lukte dat een beetje? Ben ik zeer benieuwd naar.

Luchtkoeling zuigt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126285

het kan aan mij liggen, maar als ik een aantal mp3's met hetzelfde album in de ID-Tag op de ipod verplaats, is het dan normaal dat ik allemaal aparte albumpjes krijg? :o
in Itunes staan ze wel goed namelijk. bij de nano 3 kreeg ik dan netjes 1 album met alle liedjes met hetzelfde album in de ID-TAG.

heb ik ergens een instelling verkeerd staan, kijk ik ergens over heen? bvd!
edit:
<<ben d'r al uut :) , ik had alleen het "Album" aangepast, moest "Artiesten Album aanpassen">>
opgelost dus :)

[ Voor 13% gewijzigd door Anoniem: 126285 op 04-11-2009 21:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sibert
weet iemand hoe je de video's die je gemaakt heb naar je pc kunt zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
Vandaag bij Dixons voor 110 euro met deze korting 10EURMP3ZNX

En dan krijg j eer ook nog een 15 euro itunes giftcard bij.

Maar afijn, een vraag;
Ik heb dus al een shuffle en die gebruik ik zonder Itunes.
Wat voor zaken ga ik missen als ik geen Itunes gebruik? Ik lees iets over muisc mixen oid

[ Voor 66% gewijzigd door maartend op 08-11-2009 14:16 ]

• yohan
Firmware 1.02 is beschikbaar.

Met o.a.:
* Fixed normal/slower/faster audio podcast playback.
* Genius Mixes now work with Nike+iPod.
* Fixed an issue with Voice Over and the headphone controls.

• maartend
  • Nu online
Oke, ik heb dus nu ook zo'n ding

2 vraagjes die ik moeilijk kan vinden;

Je hebt zo die slideshow van aanwezige albums op je Nano. Ziet er mooi uit, werkt erg leuk.
Maar bij mij is hij gesorteerd op albumnaamvolgorde en dat terwijl ik hem op Bandnaam volgorde wil hebben, waarbij ik niet wil dat een verzamel als 100 hoesjes te zien zijn (heb ik wel al ingesteld bij Info en dan album artiest). Hoe laat ik die plaatjes zien op artiestnaamvolgorde?
Als ik Genius inschakel, staat dan ook de automatische synchronisatie aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimrod

Nimrod

Wat gebeurt er als je iTunes meer muziek bevat dan je ipod kan bevatten? Kan je kiezen met wat gesynchroniseerd wordt en wat niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweak_dude
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:13
@ tricky dick:
Ja, keuze is bepaalde playlists, artiesten of alleen checked items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 308200

Zit nu echt te twijfelen wat ik moet doen.
Ik ben op zoek naar een iPod Nano voor het gebruik van muziek. Momenteel heb ik al een iPod Touch maar dat ding is zo lomp om elke keer overal mee naar toe te nemen dat ik gewoon op zoek ben naar een licht apparaatje voor wat muziek.

Ik dus te twijfelen tussen een Nano 4G en een 5G.
De 4G kan ik voor een vele malen goedkopere prijs krijgen dan de 5G, maar mijn vraag is nu, wat voegt de 5G nou toe, dat ik als luisteraar (ik gebruik dat ding alleen voor muziek) nou echt nodig heb.

Hopelijk kunnen jullie me daar mee helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Anoniem: 308200 schreef op woensdag 18 november 2009 @ 17:01:
Ik dus te twijfelen tussen een Nano 4G en een 5G.
De 4G kan ik voor een vele malen goedkopere prijs krijgen dan de 5G, maar mijn vraag is nu, wat voegt de 5G nou toe, dat ik als luisteraar (ik gebruik dat ding alleen voor muziek) nou echt nodig heb.
Niks. Hij's alleen mooier, en heeft een FM-radio en een groter scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
Yohan schreef op woensdag 18 november 2009 @ 19:52:
[...]

Niks. Hij's alleen mooier, en heeft een FM-radio en een groter scherm.
En dat was voor mij voldoende.

• yohan
maartend schreef op woensdag 18 november 2009 @ 22:40:
[...]

En dat was voor mij voldoende.
Voor mij ook hoor. Leg de 4g en de 5g maar es naast elkaar, en zeg dan met droge ogen dat je de 4g toch echt mooier vindt :P

Anoniem: 327847

Vergeet niet de o zo handige functie van de videocamera.

• Johny Cash
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-02 13:01
Voor de medegebruikers die de Ipod ook graag compleet zouden willen uitzetten (raar dat dit er niet in zit), heb ik een sluimerstand gevonden. Bij instellingen -> algemeen -> hoofdmenu, dan even sluimerstand aanzetten. Het enige verschil wat ik merk is dat ik wanneer ik de ipod weer activeer dit iets langer duurt als normaal.

EDIT: nog wat dingen gevonden:
- I dont think that the iPod ever actually shuts down, even when you have it 'off', it still uses current to run the clock and what not. Its called sleeping. If you have a full battery, and put it to sleep, the battery will run out in about 14-20 days, without usage.(stroombesparend dus)
- ipod goes into hibernation after 14 hours. then you must hold menu, not play, to turn it back on
- pressing and holding the select and menu button om ipod te resetten (altijd makkelijk om te weten)
- play/pauze knop inhouden om alleen het scherm uit te schakelen (bespaart ook stroom)

[ Voor 48% gewijzigd door Johny Cash op 19-11-2009 13:13 ]

• yohan
Johny Cash schreef op donderdag 19 november 2009 @ 13:08:
Voor de medegebruikers die de Ipod ook graag compleet zouden willen uitzetten (raar dat dit er niet in zit), heb ik een sluimerstand gevonden. Bij instellingen -> algemeen -> hoofdmenu, dan even sluimerstand aanzetten. Het enige verschil wat ik merk is dat ik wanneer ik de ipod weer activeer dit iets langer duurt als normaal.
- play/pauze knop inhouden om alleen het scherm uit te schakelen (bespaart ook stroom)
Dus sluimerstand is lager stroomverbruik dan Play ingedrukt houden? Ik merk geen verschil in opstarttijd.

Anoniem: 324802

Ik heb hem nu al een maand en heb nog geen krassen, ook heb ik mijn camera al eens gebruikt om iets op te nemen het beeld is echt S U B L I E M scherp :D. Mijn Itunes heb ik ingesteld op niet automatisch synchronizeren (aangeraden als je veel muziek hebt) omdat ik 20GB muziek heb en op mijn ipod kan maar 16GB dus sleep ik mijn mapjes gewoon naar mijn ipod in Itunes.

verder over de stappenteller die werkt niet echt goed hij telt de stappen namelijk verkeerd en bij lopen gaat het helemaal fout maar dat vind ik imo niet erg omdat ik het toch nooit gebruikt en ook teveel energie kost.
Die FM radio vind ik echt geweldig ik heb hem al een halve dag naar de radio geluisterd met men ipod zonder storingen :) in tegenstelling met mijn vorige philips MP3 was het wel wat anders. Die is btw ook stuk gegaan na 6 maanden en stond vol krassen door gewoon in men broek te zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maartend
  • Nu online
Weet iemand of de clickwheel games ook compatible zijn met de 5G?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 190899

Ik heb hem gisteren ook gekocht. Heel leuk dingetje! Oorzaak van aankoop is het begeven van mijn trouwe Ipod 3G van 30GB. Ik heb dus minder geheugen(16GB) nu maar de vormfactor en het flashgeheugen compenseren dit volledig voor mij.

Hij ziet er heel erg knap uit, maar ook krasgevoelig denk ik. Hoe zijn de ervaringen daarmee? Want ik ben niet bepaald van plan een hoesje ofzo te gebruiken(het blijft een gebruikersvoorwerp).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Anoniem: 324802 schreef op donderdag 19 november 2009 @ 16:58:
Ik heb hem nu al een maand en heb nog geen krassen, ook heb ik mijn camera al eens gebruikt om iets op te nemen het beeld is echt S U B L I E M scherp :D.
Nounou.. de camera is een leuke extra, maar ik denk niet dat iemand de opnamekwaliteit subliem kan noemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 07:53
Kent iemand goede software om video te converten naar een formaat voor de ipod nano 5g ? Ik kan namelijk geen goede vinden (gratis) . Het is voor Mac snow leopard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lackaday
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 19-02 18:27
6pack15 schreef op woensdag 16 december 2009 @ 14:47:
Kent iemand goede software om video te converten naar een formaat voor de ipod nano 5g ? Ik kan namelijk geen goede vinden (gratis) . Het is voor Mac snow leopard
Handbrake

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 310916

ik kocht me de ipod nano 16 gb , ik heb op mijn lap top windows vista en heb zoals voorzien de meest recente versie van i-tunes gedownload.
i tunes kan mijn ipod niet herkennen.
Ik probeer hetzelfde op een andere laptop maar met windows XP, alles werkt.
Mijn pc hersteller zou info genomen hebben bij Apple waar men zegt dat er geen drivers zijn voor Vista tussen de nano ?????? Een aanpassing naar Windows 7 van mn lap top kost me meer dan mn Ipod.
Wie heeft een oplossing of wie heeft dit ook voor ????
Pagina: 1 2 3 4 Laatste