Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yotta
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-06 14:04

Yotta

0110101001111010

Jerony, bedankt voor de link!
Ben nu ook redelijk overtuigd dat er een Nano V6 in september verschijnt. Lijkt me het wachten wel waard. ;)

Over de Nike+ i.c.m. de Ipod (Nano).
Ik heb een review gevonden waarin staat dat de batterij maar 80 uur (=800 km) meegaat. En dat deze niet te vervangen is, enkel door de sensor open te zagen.
Met andere woorden, dat ding is toch niet het kopen waard. :/

De suggestie van reclamedoos neem ik over, eerst maar even kijken hoe de standaard dopjes zitten.

Hoe zit het eigenlijk met de krasbestendigheid? Is het aan te raden om er een hoesje bij te kopen? Of valt het wel mee en bediend het beter zonder beschermhoesje.

0110101001111010

• JERONY
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-02-2024
Zelf heb ik geen hoesje om mijn nano (V4), omdat ik het echt als een gebruiksvoorwerp zie en niet echt gebruik om filmpjes te kijken ofzo.
Na 1,5 jaar zitten nu slechts wat lichte krasjes op het beeldscherm, niets dat stoort in het gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qli-max
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21-02-2023
Yotta schreef op woensdag 25 augustus 2010 @ 00:04:
En verder, @ Qli-max. Welke wekker heb jij gekozen? :X
Heb toevallig vandaag dock, een Onkyo CBX-300 High End CD/iPod/FM Audio Systeem, gekocht via een welbekende site met dagelijkse aanbieding (ik wil niet spammen O-) ). Dit gaat iets verder dan een wekker, maar beetje goed geluid in de slaapkamer is ook niet verkeerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterBunny
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05 21:03
Emrulez schreef op donderdag 24 juni 2010 @ 15:27:
Hey,

Ik ben plan van plan een ipod nano te kopen omdat mijn 4G dood is, en ik ook niet meer de batterij kan vervangen, wat gebroken kabeltjes ..........

Is het vestandig om de 5G te kopen, of komt de 6e generatie alweer snel?

Alvast Bedankt
de 6e generatie is net bekend gemaakt ;)

Afbeeldingslocatie: http://images.scribblelive.com/2010/9/1/9afee981-144e-4f40-8b13-6c9f0bd367f8_400.jpg
Afbeeldingslocatie: http://images.apple.com/ipodnano/images/overview_hero1_20100901.png

[ Voor 7% gewijzigd door masterBunny op 01-09-2010 20:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tc-Chub
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-06-2023
Ja, echt een verschrikkelijk tof ding, ben nu ook de conferentie aan het kijken op mijn iPhone.

• Yotta
  • Laatst online: 24-06 14:04

Yotta

0110101001111010

Wat een verschil zeg, de nieuwe Nano v6 ivm Navo v5, het heeft meer weg van een shuffel.
Voor de ik deze aanschaf zal ik toch eerst het gebruiksgemakt moeten testen. Gaat dat wel goed zo'n klein touch screen?
Wanneer zou die in de Media Markt liggen? :D

0110101001111010

• yohan
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 27-06 23:06
Het clipje is wel handig, maar ik vond de 5G qua design toch mooier.
Platter, fijner.. Tja. 'Sleeker' eigenlijk :P

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

• Kaguya
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-03 15:31
Weer geen geheugenupgrade :(
Hij krijgt dus een lagere resolutie en een kleiner scherm, verliest tevens ook zijn video afspeelmogelijkheid. Niet dat ik dat gebruik, maar....ik gebruik wel de knopjes tijdens het hardlopen. Deze sla ik maar over. :(

• LorenzoG
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-01 18:46
Ik heb deze gister meteen besteld, ik vind hem er geweldig uitzien! Maar ik denk dat het een hate it or love it iPod is, ik lees vooral reacties die of enthousiast zijn of het lelijk en een achteruitgang vinden.
Ik vind het design erg strak, ben vooral blij met de fm radio die ik enorm mis op de iPhone. (Ja je kan streamen maar dan is binnen 3 a 4 uur je accu leeg).

Ik zag screenshots van de klok app, nu nog een polsbandje eromheen en je hebt een heel vet horloge haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:10
Wie wil er een topic openen voor de nieuwe generatie iPod nano? Neem dan even contact op :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
LorenzoG schreef op donderdag 02 september 2010 @ 17:27:
Ik heb deze gister meteen besteld, ik vind hem er geweldig uitzien! Maar ik denk dat het een hate it or love it iPod is, ik lees vooral reacties die of enthousiast zijn of het lelijk en een achteruitgang vinden.
Ik vind het design erg strak, ben vooral blij met de fm radio die ik enorm mis op de iPhone. (Ja je kan streamen maar dan is binnen 3 a 4 uur je accu leeg).
De oude Nano had ook al een FM-radio hoor. Qua features is-ie er gewoon op achteruit gegaan (geen videos meer afspelen, camera eruit). Design kun je over van mening verschillen natuurlijk :)

"I'm not a cynic. I get up every morning hoping to find an honest man." - [Jack McCoy, Law & Order]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LorenzoG
  • Laatst online: 02-01 18:46
Ja dat klopt, maar om als extra bij me te hebben naast mijn iphone heb ik liever heb ik liever de kleine nieuwe Nano. Niet dat die andere groot was natuurlijk. Maar toch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• najdo
  • Laatst online: 15-06-2020
Ik snap gewoon niet waarom Apple met zoveel troelalala de ipod nano 5g voorstelde omdat hij een camera had, en mensen nood hadden aan een kleine videocamera. Nu smijten ze deze er gewoon zo uit... Ligt dat nu aan het feit dat mensen deze nu eenmaal niet gebruikten, of aan het feit dat Apple precies overal een touchscreen wilt in steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Die camera was een gimmick. Kwaliteit was nog vele malen lager dan die van een gemiddeld mobieltje. Ik ben er niet rouwig om dat ie er uit gehaald is. Wat me wel verbaast is dat nieuwe generaties tot nu toe altijd een verbetering van de vorige zijn geweest. Dit is een trendbreuk, want de 6G heeft juist mínder mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-06 15:26
yohan schreef op vrijdag 03 september 2010 @ 17:58:
Die camera was een gimmick. Kwaliteit was nog vele malen lager dan die van een gemiddeld mobieltje. Ik ben er niet rouwig om dat ie er uit gehaald is. Wat me wel verbaast is dat nieuwe generaties tot nu toe altijd een verbetering van de vorige zijn geweest. Dit is een trendbreuk, want de 6G heeft juist mínder mogelijkheden.
Ik vond die camera van de Nano 5 best goed eigenlijk. Natuurlijk niet spectaculair maar zeker niet slechter dan de meeste mobieltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Net terug van vakantie, maar dit is idd wel beetje een teleurstelling. Wat mij betreft waren de V4 & V5 prima, de camera enzo mochten weg, maar vind het echt jammer dat hij niet naar de 32gb is gegaan..

Denk toch dat ik hem ga halen (de V6-16gb), voordeel van apple producten is dat ze lekker waardevast zijn en je ze altijd wel weer voor een aardige prijs op marktplaats kwijt kunt raken. Nadeel is en blijft de hoge prijs voor het formaat.

Maar wat zijn nu aardige (32gb) alternatieven? dus music only.. Misschien toch naar de classic kijken, maar blijf de lage bedienings en menu snelheden een nadeel vinden van dat apparaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

De nieuwe Nano ziet er echt gaaf uit, ja. Toch vind ik wel dat ze de oude nano hadden mogen houden. En deze nieuwe nano dan hadden mogen introduceren als "iPod Touch Mini" of zoiets. Helaas geen camera nee, en ook mogelijkheid om films te bekijken weg. Jammer, jammer maar je krijgt er wel een mooi en dun design voor terug.

Weet iemand wat de resolutie van het scherm is?

EDIT: Nevermind. 240 x 240 pixels: 220 pixels per inch. Meer dan de meeste standaard computerschermen. Beter dan de meeste Macs en beter dan de oude iPhone en iPod Touches. Op de foto's ziet de nieuwe nano er trouwens best wel dik uit. Maar hij is dunner dan de iPhone 4 (dat is met de clip erbij). Geweldig :P

Ga hem (helaas?) niet kopen aangezien ik al een iPhone 4 heb, maar de Nano ziet er uitstekend uit. En shuffle met knoppen, ook beter. En 24 uur aan muziek voor de batterij (scherm uit uiteraard). De iPhone 3G had het zelfde in stand-by en was dikker, en had een grotere batterij :P

[ Voor 45% gewijzigd door Uniciteit op 05-09-2010 23:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• typhoon1988
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 28-05 20:18
Die nieuwe ipod is echt een leuk ding.
Zit er nu toch wel over na te denken om zodra hij uit is mijn oude in te ruilen voor de nieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Heb hem ondertussen besteld, op hoop van zegen zeg maar. Het voordeel van Apple producten blijft dat als je het niets vind je ze zo weer kwijt bent via tweedehands kanalen. Zal tzt mijn bevindingen wel delen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B0MBACI
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

B0MBACI

Ben© Tweaker

Ook de Ipod nano is gereviewed door Engadget http://www.engadget.com/2010/09/07/ipod-nano-review-2010/ take a look! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-06 21:54
Ik snap echt niet waarom iemand dit zou kopen. Deze comment maakt duidelijk waarom:
Two words: It Sucks

I think the 5th Gen iPod nano is the BEST iPod nano. This one is a disgrace to the nano generation. Perhaps Apple will learn from this mistake and make a better one next year.

Think about it:
No camera
Smaller Screen
No video playback
No Games
No accelerometer
No Calendar
STILL the same price!

WTF?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Precies wat ik zei eigenlijk, in plaats van de Nano te verbeteren zijn er juist functies uitgehaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarcoC
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-06 21:54
Hij is even duur en de oude Nano is op alle fronten beter :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Het is op de vele fora beetje een hit om de nieuwe nano te bashen, terwijl nog nauwelijks iemand het ding echt gebruikt heeft. De paar reviews die er zijn, zijn al wel redelijk positief over de intuitieve bediening ervan.

Persoonlijk vind ik het geweldig dat al die crap die op de 5g kwam er nu af is. Wie gaat er nu kansloos filmpjes kijken op een nano scherm. Als je wil filmen, filmpjes kijken etc dan koop je een touch of beter gewoon of pak je een laptop/videocamera ;) maar die functie in een nano bouwen vind ik echt een "omdat het kan" functie. Ik wil gewoon een apparaat dat muziek speelt tijdens sporten etc en geen nonsense. Dus eigenlijk een shuffle, maar dan met scherm :) Voor mij blijft het criteria dat de bediening makkelijk is en met 1 hand goed is, dat is natuurlijk even afwachten. Maar de eerdere versies waren ook niet ideaal als je geen slimme playlists had (met lange lijsten waar je altijd tever doorschoot).

Het is even afwachten, maar ik oordeel pas als ik hem in mijn hand heb gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

Besteld, levering zal rond 22 september zijn volgens de email
(1 groen en 1 grijze)

39

Anoniem: 203400

Okasha schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:07:
Als je wil filmen, filmpjes kijken etc dan koop je een touch of beter gewoon of pak je een laptop/videocamera ;)
Nou, dit was toch niet echt gelukt met een laptop of een touch: Youtube (andere hobby :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaguya
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 26-03 15:31
Net de Nano review op Engadget ''gelezen''. Het filmpje laat wel zien hoe graag apple bepaalde features erin propt. Je kan bijv het scherm rotaten, door met twee vingers[ja TWEE]op het piepkleine schermpje te draaien...
Ik zal wel iets hebben gemist, maar...waarom zou je een vierkant scherm willen rotaten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarôZZa
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09:13
Ik denk voor het geval dat je hem vastmaakt aan iets. Niet enorm nuttig, maar dan kunnen ze multitouch roepen.

Deze vond ik wel vermakelijk trouwens:

Afbeeldingslocatie: http://i165.photobucket.com/albums/u60/daschakal/apple_innovation.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jheroun
  • Niet online
Kaguya schreef op zondag 12 september 2010 @ 23:15:
Net de Nano review op Engadget ''gelezen''. Het filmpje laat wel zien hoe graag apple bepaalde features erin propt. Je kan bijv het scherm rotaten, door met twee vingers[ja TWEE]op het piepkleine schermpje te draaien...
Ik zal wel iets hebben gemist, maar...waarom zou je een vierkant scherm willen rotaten?
Als ik het ding met de clip aan een polsband vast wil maken is het handig dat het scherm een kwartslag kan draaien zodat ik hem nog normaal kan lezen. Ik vond dat erg slim iig.

Ik ben benieuwd wanneer ik ze in de winkel kan vinden, iemand al een 6g nano gespot in het wild?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Jheroun schreef op maandag 13 september 2010 @ 12:11:
[...]

Als ik het ding met de clip aan een polsband vast wil maken is het handig dat het scherm een kwartslag kan draaien zodat ik hem nog normaal kan lezen. Ik vond dat erg slim iig.

Ik ben benieuwd wanneer ik ze in de winkel kan vinden, iemand al een 6g nano gespot in het wild?
Mijn apple.com pre-order met naam grafering staat ook gepland voor 22 september

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• soepah
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:02
Mediamarkt kon nog niet zeggen wanneer ze binnen zouden zijn, Bij bol.com zouden ze vandaag binnenkomen maar zijn vertraagd staat er gemeld, dus zal nog wel even duren..

wie van vissen houdt, houdt niet van vissen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Okasha schreef op woensdag 08 september 2010 @ 19:07:
Persoonlijk vind ik het geweldig dat al die crap die op de 5g kwam er nu af is. Wie gaat er nu kansloos filmpjes kijken op een nano scherm. Als je wil filmen, filmpjes kijken etc dan koop je een touch of beter gewoon of pak je een laptop/videocamera ;) maar die functie in een nano bouwen vind ik echt een "omdat het kan" functie. Ik wil gewoon een apparaat dat muziek speelt tijdens sporten etc en geen nonsense.
Dat is natuurlijk zo, maar Apple had tot nu toe een traditie van het uitbrengen van verbeterde nieuwe versies. De techniek is weer verder na een jaar, dus je mag verwachten dat er functionaliteit is toegevoegd. Als dat niet zo is, dan verwacht ik op z'n minst een lagere prijs te hoeven betalen voor hetzelfde apparaat.

Wat Apple nu doet is een nieuwe lijn uitbrengen die minder functionaliteit biedt dan de vorige, waar ze desondanks een hoger bedrag voor vraagt. Ik ben eigenlijk wel blij dat ik nu weinig reden heb om over te stappen naar de 6G :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
nou dan ;) maar dan nog ben ik het nog niet helemaal met je eens, wat "formaat" is ook een vorm van functionaliteit imho. Maar ik had ook graag een 32gb versie gezien. De rest van de functionaliteit was mij een raadsel waarom je dat op een ipod zou willen ;)

Edit: Kreeg net opeens mail dat hij morgen (17-09) geleverd word :)

[ Voor 12% gewijzigd door Okasha op 16-09-2010 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Vandaag binnengekomen, een zwarte 16gb. Heel klein pakketje met dito apparaatje. Eerste indruk is erg goed. Bediening valt goed; ga stukken sneller en makkelijker door de menu's dan met mijn oude nano. Moet soms nog wel wat wennen aan hoe hard je nou moet drukken. Vooral in lange lijsten gaat het stuk makkelijker; je geeft hem een slinger en door het scherm aan te raken stopt hij onmiddelijk, was op mijn oude nano een frustratiepuntje. Ook kun je natuurlijk een harde/zachte slinger geven. Reactiviteit van de menu's is goed.

Scherm is goed reactief, geluid lijkt mij zo met blote oor (en dat is het enige dat relevant is) gelijk aan de eerdere versies. Ik heb mn naam erin laten graferen (in het kader van: omdat het kan) en dat ziet er erg mooi uit.

Nadelen: ja hij is erg klein en dat is wel wennen. Je kunt hem wel overal kwijt, maar ik denk ook wel dat ik hem af en toe ga kwijtraken. Uit je zak vallen is geen gevaar want door zijn lage gewicht blijft hij gewoon aan je 3,5mm jack hangen. In het menu heb ik soms dat ik een kant op swipe en dat hij dat dan niet snapt en een stukje naar beneden scrolled. Maar het is mijn eerste apple touchscreen device dus ik heb het idee dat het nog wat gewenning is.

Nu wil ik alleen nog een klein plaatje ergens in mn auto zetten zodat ik hem daar makkelijk kan bedienen :)

[Edit: Ik heb nog een vraag, anders dan mijn oude Ipod Nano 2g geeft de 6g de albums weer gesorteerd per artiest. Dus een verzamelalbum (zoals een musical oid waarbij elk nummer een andere artiest heeft) komt dan een 15x apart per artiest in de lijst met als gevolg een veel langere lijst en de onmogelijkheid het album als compleet album af te draaien (dan moet ik hem als playlist toevoegen). Is hier een oplossing voor?]

[Edit 2: ben erachter: album artist invullen :) ]

[ Voor 14% gewijzigd door Okasha op 19-09-2010 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 97471

Mag ik vragen waar jullie hem gehaald hebben? Ik wil er graag ook één, nog geen kunnen vinden in de meeste stores zijn ze er voorlopig nog niet volgens mij ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Ik vind, in tegenstelling tot de vele negatieve kritieken, de nieuwe Nano echt heel tof. Hij ziet er tof uit, is lekker klein en geen gaar clickwheel meer. Ja er zijn dingen eraf gehaald, maar het zijn allemaal dingen die ik niet zou missen, maargoed dat ben ik.

Ik heb er niet echt een nodig, maar ik zit er toch wel over te denken om er een te halen :P Echter mag de prijs wel iets omlaag, zeker als je het vergelijkt met de dollar prijs.
Anoniem: 97471 schreef op maandag 20 september 2010 @ 19:57:
Mag ik vragen waar jullie hem gehaald hebben? Ik wil er graag ook één, nog geen kunnen vinden in de meeste stores zijn ze er voorlopig nog niet volgens mij ;)
Bij de MM in Utrecht liggen ze al een tijdje.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Okasha
  • Niet online
Ik had hem besteld bij de applestore, daar kun jeje naam erin laten graferen :)

Ben er nog steeds heel tevreden over. De besturen werkt ook fijn in de auto; waar ik hem vooral gebruik. Ik heb hem aan een stukje draad van mn parrot carkit geklikt en hij is zo klein en ligt dat hij daar prima blijft zitten. Dan is hoef ik het stuur haast niet los te laten wil ik naar het volgende nummer. Top dus.

Nadeel; hij had van mij best 32gb gemogen :) vind 16gb eigenlijk nét te klein

• Nebula M31
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 27-06 22:02

Nebula M31

prutser op microschaal

Ik las in een review ergens op internet dat muziek raten (met de sterretjes dus) niet meer kan met de nieuwe nano? Kan iemand dat bevestigen? Ik heb zeker interesse in de nano 6G maar dat zou een deal breker zijn voor mij.

Evolutionair Geneticus

• winDOS
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 24-06 15:29

winDOS

6.22

Nebula M31 schreef op woensdag 22 september 2010 @ 17:03:
Ik las in een review ergens op internet dat muziek raten (met de sterretjes dus) niet meer kan met de nieuwe nano? Kan iemand dat bevestigen? Ik heb zeker interesse in de nano 6G maar dat zou een deal breker zijn voor mij.
Ik heb mijn iPod vandaag binnen gekregen en als je een nummer aan het afspelen bent, kun je door op het i (info logotje) te drukken gewoon nog een rating geven aan een nummer.

C:\>Signature.bat

• Jonas89
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 03-06-2023
Okasha schreef op dinsdag 21 september 2010 @ 06:57:
Ik had hem besteld bij de applestore, daar kun jeje naam erin laten graferen :)

Ben er nog steeds heel tevreden over. De besturen werkt ook fijn in de auto; waar ik hem vooral gebruik. Ik heb hem aan een stukje draad van mn parrot carkit geklikt en hij is zo klein en ligt dat hij daar prima blijft zitten. Dan is hoef ik het stuur haast niet los te laten wil ik naar het volgende nummer. Top dus.

Nadeel; hij had van mij best 32gb gemogen :) vind 16gb eigenlijk nét te klein
Hoe groot is de gravering op de iPod Nano? Anders kun je wat foto's posten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NvM
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13:06

NvM

Wat ik mij afvraag: is het technisch mogelijk om een 16GB iPod nano (de langwerpige) om te bouwen tot één met 32GB erin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0elite
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-06 15:26
NvM schreef op woensdag 06 oktober 2010 @ 21:53:
Wat ik mij afvraag: is het technisch mogelijk om een 16GB iPod nano (de langwerpige) om te bouwen tot één met 32GB erin?
Nee. geheugenchips zijn gesoldeerd op PCB dus geen 'externe' HD's als bij een Ipod 5G

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibulez
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-06 15:18
Ja hoor...
Heb nog geen maand de nieuwe nano, is de sleep knop kapot...
Heb de ipod meestal in de line in van m'n pc aangesloten, en wilde een ander nummer kiezen. merk ik dat de knop niet meer ingedrukt kan worden.

Iemand die weet waar ik apple kan contacteren voor dit soort dingen.

[ Voor 14% gewijzigd door Nibulez op 07-10-2010 18:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 364659

Als je tijd hebt zou ik gewoon naar de winkel gaan, dan kun je het ook gelijk laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibulez
Winkel is zo'n gedoe, is hier ook niet echt dichtbij.
Heb nu (na een half uur links volgen en half uur dingen invullen) zo'n service aangevraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GFoAP
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 22-12-2024
HTR in Utrecht heeft ze ook al. Ik durfde niet ongezien te kopen, omdat ik toch mijn twijfels had. Ik ben blij dat ik de nano daar ben gaan proberen, want hij doet niet wat ik er van wil. Het touchscreen is lastig met grote vingers en het apparaatje is zo klein dat ik hem niet met mijn duim kan bedienen van de hand waar ik hem mee vast houd. Je hebt dus eigenlijk twee handen nodig of je moet hem ergens aan vast maken. Ik ga toch maar voor een oude generatie, die kan ik (blind) bedienen op de fiets met een hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibulez
Die doos voor de service aanvraag is dus nooit gekomen. Dus ik was op 19 oktober naar de winkel gegaan. Ingeleverd voor reparatie, zeggen ze dat ik gelijk en dat het hun schuld is.
Vorige week dinsdag (4 weken later dus) gebeld hoe het nu zat en dan krijg je te horen dat er iets fout is gegaan met formulieren en moet alles weer opnieuw.
Dus ik naar de winkel toe, en dan krijg ik daar opeens te horen dat er een deukje in zit (wat een krasje was), en die er nog niet zat toen ik deze eerst had ingeleverd.
Nu wordt dit door apple dus niet gerepareerd en heb ik een apparaat van €150 dat niet meer aan kan..

conclusie: ze hebben er in die 4 weken iets mee gedaan waardoor er een deukje/krasje op zit.

Wat moet ik nu doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeve
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 28-06 15:59
Op mijn nieuwe ipod nano 6g zit dus fm radio. Daarover heb ik nu een vraag. Kan ik als de nano de stations op heb gezocht daar een naam aangeven. Dat is wat handiger om een station op te zetten dan de frequentie.
Ik weet niet welke frequentie bij welk station hoort
bijv. 104.4 = radio 1. En dan wil ik radio 1 zien.
Is dit mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nibulez
Nope, dit kan niet.
zou het zelf ook wel handig vinden als dit kon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 353137

Wat is er al bekend rondom de nieuwe generatie iPod Nano's (7G)?
Ik ben van plan om zo'n vette iPod Nano te kopen, maar die update is volgens mij al erg oud.
Komt er al haast een nieuwe ( Dacht dat er eentje met camera zou komen? ) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Anoniem: 353137 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 13:21:
Komt er al haast een nieuwe ( Dacht dat er eentje met camera zou komen? ) ?
De vorige generatie (5G) had een camera. Zie ook hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

yohan schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 14:03:
[...]

De vorige generatie (5G) had een camera. Zie ook hier
Jaah, maar 6G niet meer.. Vond ik erg jammer..
Hoop dat volgende generatie deze wel weer krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Is die van de 5e generatie nergens meer te koop?
Dat zou erg zonde zijn, aangezien ik deze beter vind dan de 6e generatie..
Ik ben niet erg fan van het touch screen op de vierkante centimeter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yohan
Anoniem: 353137 schreef op maandag 08 augustus 2011 @ 20:33:
Is die van de 5e generatie nergens meer te koop?
Dat zou erg zonde zijn, aangezien ik deze beter vind dan de 6e generatie..
Ik ben niet erg fan van het touch screen op de vierkante centimeter.
Heb de mijne onlangs via Marktplaats verkocht, en daar staan er nog genoeg in goede staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 410594

yohan schreef op dinsdag 09 augustus 2011 @ 21:58:
[...]

Heb de mijne onlangs via Marktplaats verkocht, en daar staan er nog genoeg in goede staat :)
Staan er idd nog genoeg...ben wel benieuwd wanneer apple met de 7G komt. Denk eigenlijk tegelijk met de nieuwe Iphone volgende maand...

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 410594 op 10-08-2011 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• afca123
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 17-12-2024

afca123

PSN Blasterus15

Ik zou graag een ipod willen kopen. alleen de nieuwe de kleine vind ik maar niets. Kan ik de oude misschien ook ergens kopen rond de 100 euro? Anders koop ik wel zon kleine. Iemand ervaring met de nieuwe ipod? Wat zijn daarvan de voor en nadelen? Wat zouden jullie kopen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Apple roept gebruikers van de eerste generatie iPod nano op om hun apparaat niet meer te gebruiken omdat sommige modellen oververhit kunnen raken. De fabrikant start wereldwijd een omruilactie voor de betreffende muziekspelers

Laat ik nou net 1 van die personen zijn ;)

Crosspost.

Ben zeer benieuwd naar het vervangende model aangezien we natuurlijk al weer op de 6de generatie van de Nano zitten.

Enerzijds vindt ik het oude model wat ik destijds gekocht heb toch aantrekkelijker dan de nieuwe nano. Dat ding is tegenwoordig zo klein, dat het maar al te makkelijk is om hem te verliezen. 1ste generatie: 42.5 g, 88.9 mm H x 40.6 mm W x 6.9 mm vs 6de generatie: 21.1 g, 37.5 mm H x 40.9 mm W x 8.78 mm

Het nieuwe model is wel wat meer van deze tijd en qua opslag 8 of 16 Gb is het natuurlijk alleen maar een enorme vooruitgang. Als Apple hierin de consument enigszins wat vrijheid geeft is het wat mij betreft prima, niet dat ik zometeen een roze 6de generatie nano toegestuurd krijg ;)

Wat me ook opvalt is de prijs van tegenwoordig, slechts 149,- euro voor het topmodel.
Ik heb destijds voor de duurste versie ( 4gb ) bijna 300 euro betaald !

" Apple will send you a box with shipping instructions to mail your iPod nano to us. Apple will then send you a replacement iPod. "

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:18

Tourniquet

Hiya, fellas!

Ik ben ook zeer benieuwd wat je dan terugkrijgt, want die laatste nano (met touchschermpje) vind ik maar niks, dan hou ik nog liever mijn 'good old' 1ste generatie. Al is het alleen maar om de nostalgische waarde.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik begrijp wat je bedoelt, maar wat me enigszins wel aantrekt is dit: Multitouch horloge op basis van iPod Nano

Of om iets preciezer te zijn.

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-4tXlhNG7_sE/Tr57EzGvLwI/AAAAAAAABN0/yPx7HLCMPuk/s520/Lunatik.jpg

Afbeeldingslocatie: https://lh5.googleusercontent.com/-3bJeQuWGNM8/Tr57E1_Xz2I/AAAAAAAABNw/yb8JcvDGbkg/s520/iWatch.jpg

[ Voor 50% gewijzigd door Greatsword op 12-11-2011 14:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Binnenkort weer black friday, dus als je dan van plant de iPod nano te kopen is het wel een goed idee. Black Friday is het enige moment in het jaar dat Apple echt korting biedt op haar producten waar retailers niet aan kunnen tippen.

Zo bood Apple vorig jaar meer dan een tientje korting op de iPod nano (die toen nog 159 euro was, ipv 129). De iPad krijg ruim 40 euro korting (die van 499) en de iPod touch (destijds 229), ook meer dan 20 euro korting. Ook Mac's meer dan 100 euro korting!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 379678

Ik zit ook enorm in dubio of ik hem nou om ga ruilen of niet.
Enig idee of er een deadline aan verbonden zit? Want anders ga ik denk ik even afwachten wat anderen ervoor terug krijgen. Ik gebruik hem niet meer want heb inmiddels een nieuwe generatie nano, maar vind de 1e toch een soort collectors item en een stuk mooier dan de nieuwe....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Daar zou ik me geen zorgen over maken. http://www.apple.com/support/exchange_repair/
Het collectors gevoel heb ik ook wel een beetje, maar eerlijk gezegd heb ik dat ding in jaren niet aangeraakt dus ja, waarom ook niet.

Had zojuist de automatisch gegenereerde email binnen gekregen.

Geachte XXX,

Wij hebben uw aanvraag ontvangen voor een vervangende IPOD NANO. Uw reparatienummer is xxx.

Serienummer: xxx

Uit onze eerste onderzoeken blijkt dat de vervanging waarschijnlijk valt onder de garantie, een AppleCare Protection Plan of een ander reparatie- of vervangingsprogramma van Apple. Er zijn daarom geen kosten voor u. We zullen u op de hoogte stellen indien we vragen of opmerkingen hebben naar aanleiding van de reparatiedekking.

Binnen twee werkdagen zult u de aanwijzingen voor het retourneren van het originele exemplaar ontvangen, inclusief het verpakkingsmateriaal dat u hiervoor kunt gebruiken. Gebruik a.u.b. geen ander verpakkingsmateriaal want als het origineel beschadigd raakt tijdens het verzenden ten gevolge van onbehoorlijke verpakking, komt het niet in aanmerking voor reparatie en krijgt u het ongerepareerd retour. Zend geen andere items mee, zoals koptelefoons of een lichtnetadapter, want u zult deze niet meer terugkrijgen. De verzending naar Apple duurt ongeveer twee werkdagen. Apple verstuurt u een e-mail wanneer uw product aankomt in het reparatiecentrum.

Om te voorkomen dat deze aanvraag voor vervanging wordt geannuleerd, moet u het originele exemplaar binnen tien (10) werkdagen naar Apple terugsturen. Als u geen reparatie meer wenst, gooi de door Apple gestuurde verpakking dan gewoon weg.

U kunt de reparatiestatus online bekijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
Is die site van de ipod nano replacement plat?
Ik vul het nummer in en zie de apple zandloper, maar en gebeurt niets!

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:58
Ik heb net ook mijn iPod nano 4GB aan proberen te melden voor een replacement, tevergeefs. Ik heb deze op 17-09-2005 gekocht voor € 259,00, de bon zat nog in het doosje.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Ik ben het doosje kwijt, op zich best jammer. Hecht je er waarde aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:20
Haha de vraag is natuurlijk, hecht jij er waarde aan? ;)

Ik ga mijn 1G nano wel inleveren, dat nieuwsberichtje was de eerste keer in 2 jaar dat ik aan dat ding dacht, ik zie het ook niet echt een collectors item worden eerlijk gezegd. Heb hem nu aan de pc hangen om eens te kijken hoe mijn smaak er in 2 jaar op vooruit is gegaan :)

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Geldt dit maar voor een bepaallde serie 1st gen nano's? Bij twee nano 1stgen 1gb, identiek aan de afbeelding, krijg ik na het invullen van het serienummer dat deze niet in aanmerking komen voor de omruilactie... De tekst lijkt te wijzen op alle 1stgen nano's?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Hmmmm....

"Het door u ingevoerde Apple product serienummer is geen onderdeel van dit programma."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
dfrenner schreef op zondag 13 november 2011 @ 12:57:
Hmmmm....

"Het door u ingevoerde Apple product serienummer is geen onderdeel van dit programma."
Huh, ik vul hem nog een keer in en nu pakt hij hem wel als een reparatie item :?

Voor de duidelijkheid, nummer: copy, paste...

Wat een brakke site....

[ Voor 7% gewijzigd door BlakHawk op 13-11-2011 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

DinoPK schreef op zondag 13 november 2011 @ 12:57:
Geldt dit maar voor een bepaallde serie 1st gen nano's? Bij twee nano 1stgen 1gb, identiek aan de afbeelding, krijg ik na het invullen van het serienummer dat deze niet in aanmerking komen voor de omruilactie... De tekst lijkt te wijzen op alle 1stgen nano's?
De nano was oorspronkelijk alleen in 2GB en 4GB te verkrijgen en de 1GB-versie kwam er na 5 maanden bij. Misschien werd toen al een andere batterij gebruikt? Aan de andere kant, vreemd dat dat dan niet vermeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-06 12:24
Mijn 1GB nano komt wel in aanmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• me_mrtn
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 26-06 11:00
Mijn iPod Nano 2GB komt wel in aanmerking. Ik vind de nieuwe Nano's niet zo mooi meer eigenlijk, alleen de eerste twee generaties vond ik leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B___MAN
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-06 12:24
Ik vind mijn oude nano ook mooier dan de nieuwe. En eigenlijk doet hij het nog prima. Zal ik het doen... of zal ik het niet doen. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Destianto schreef op zondag 13 november 2011 @ 12:07:
Ik ben het doosje kwijt, op zich best jammer. Hecht je er waarde aan ?
MrAngry schreef op zondag 13 november 2011 @ 12:34:
Haha de vraag is natuurlijk, hecht jij er waarde aan? ;)
Uh ja eigenlijk wel ;) , Mocht iemand het doosje nog hebben, en hem eventueel willen verkopen contact me please. ( Ipod Nano 1g )

als in:

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-FbFywIUdYww/Tr_SXHnCtYI/AAAAAAAABOE/sp17doqPBUs/s520/Ipod%252520Nano%252520Box.jpg

Het blijft toch in me hoofd rondspinnen:

Apple will send you a box with shipping instructions to mail your iPod nano to us. Apple will then send you a replacement iPod.

Denken jullie dat er enige kans bestaat dat het toch om een 1ste generatie vervangend model zou zijn? Het zou me wel verbazen als ze hier nog een paar dozijn van hebben liggen.

[ Voor 19% gewijzigd door Greatsword op 13-11-2011 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Tourniquet schreef op zondag 13 november 2011 @ 13:48:
[...]

De nano was oorspronkelijk alleen in 2GB en 4GB te verkrijgen en de 1GB-versie kwam er na 5 maanden bij. Misschien werd toen al een andere batterij gebruikt? Aan de andere kant, vreemd dat dat dan niet vermeld wordt.
De serienummers worden nu wel geaccepteerd :) , waarschijnlijk een configuratiedatabase die even niet bereikbaar/up-to-date was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
Anoniem: 379678 schreef op zaterdag 12 november 2011 @ 15:06:
Ik zit ook enorm in dubio of ik hem nou om ga ruilen of niet.
Enig idee of er een deadline aan verbonden zit? Want anders ga ik denk ik even afwachten wat anderen ervoor terug krijgen. Ik gebruik hem niet meer want heb inmiddels een nieuwe generatie nano, maar vind de 1e toch een soort collectors item en een stuk mooier dan de nieuwe....
Collectors item :?

Goed, de mijne is gewoon een gebruiksvoorwerp, wat onder de krassen zit.
Ik heb dat ding al zo'n 2 jaar niet meer aangeraakt... Ik weet niet eens meer waar de oordopjes liggen :*)

Absoluut dat ik hem lekker opstuur. Ik zie geen reden om dit niet te doen...

Ben wel heel erg benieuwd naar de oplossing van Apple...

[ Voor 3% gewijzigd door BlakHawk op 13-11-2011 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAR_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:06
Net maar even de aanvraag gedaan, hij was toevallig al kapot (accu?) zou mooi zijn als ik nu een nieuwe krijg. Hij ligt al een tijdje mooi in zijn doos naast alle overige apple verpakkingen. Toch benieuwd wat apple mij gaat toesturen ter vervanging..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• najdo
  • Laatst online: 15-06-2020
Ik wacht af tot ik er meer over lees. Ik gebruik hem 2-3 maal per week om te joggen (de classic weegt daar net iets teveel voor). Als er een nieuwe generatie wordt gegeven dan wil ik het wel proberen. Anderzijds om dan 6 weken te wachten... Ik (en ik denk jullie ook) hoop dat er snel duidelijkheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Je krijgt dus ook een 1st gen weer terug:

http://mashable.com/2011/11/13/ipod-nano-replacements/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vertaler
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-06 08:44
Leuk dat je weer een oud model terugkrijgt, ik ben niet zo kapot van het uiterlijk van de nieuwere modellen en ik gebruik die oude nog dagelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
DinoPK schreef op zondag 13 november 2011 @ 19:31:
[...]

De serienummers worden nu wel geaccepteerd :) , waarschijnlijk een configuratiedatabase die even niet bereikbaar/up-to-date was.
Het lukt me nog steeds niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tha BasZ
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 14-11-2024

Tha BasZ

- niks -

Hier ook aangemeldt en mailtje terug.

Kwam mooi uit want het clickwheel werkte al niet geheel 100% meer waardoor ik de iPod soms niet echt uit kon zetten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartmans1
  • Laatst online: 07:08
Ben toch benieuwd of Apple inderdaad weer eerste generatie iPods terug stuurt ter vervanging. Zullen ze echt alle iPod Nano's open gaan maken, en er een nieuwe batterij in zetten? Of zullen ze nog een hele stapel hebben liggen, wat mij zeer sterk lijkt?
Want de bron van de site die hier boven genoemd wordt, is gewoon iemand van een Call Center, ik vraag me af hoeveel hij/zij intern hier van af weet...

Ik den dat het een kerstverrassing wordt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet

Tourniquet

Hiya, fellas!

Kartmans1 schreef op maandag 14 november 2011 @ 21:13:
Ben toch benieuwd of Apple inderdaad weer eerste generatie iPods terug stuurt ter vervanging. Zullen ze echt alle iPod Nano's open gaan maken, en er een nieuwe batterij in zetten? Of zullen ze nog een hele stapel hebben liggen, wat mij zeer sterk lijkt?
Want de bron van de site die hier boven genoemd wordt, is gewoon iemand van een Call Center, ik vraag me af hoeveel hij/zij intern hier van af weet...

Ik den dat het een kerstverrassing wordt!
Ze hebben het over een "Apple spokesperson", dat is niet een willekeurige helpdeskmedewerker lijkt me. Tevens schijnen ze in Japan ook 1st generation nano's teruggekregen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

"Binnen twee werkdagen zult u de aanwijzingen voor het retourneren van het originele exemplaar ontvangen, inclusief het verpakkingsmateriaal dat u hiervoor kunt gebruiken"

U ontvangt een *vervangend apparaat ongeveer 6 weken nadat we uw huidige iPod nano (1e generatie) hebben ontvangen.

Waar blijven die aanwijzigingen nou over hoe en wat ?

* Zojuist met Apple gebeld om na te gaan of zij iets mee weten. Antwoord: Apple kiest ervoor om deze informatie voorlopig voor zich te houden. Uit praktijk ervaring blijkt er een mogelijkheid bestaat dat in dergelijke procedures een refurbished als vervangend model wordt aangeboden, echter het kan ook een nieuwere generatie zijn, afhankelijk van wat Apple nog of voorraad heeft.

[ Voor 78% gewijzigd door Greatsword op 15-11-2011 14:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:20
Huh wat? Waarom? Wat snap je niet?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• moui
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07-10-2024
Doen of niet...

Ik ben ook een eerste generatie-gebruiker en ik gebruik mijn Nano nog bijna dagelijks! Geen hardware defect ooit gehad, alleen een tijdje dat nieuwe software continue crashte (maar dat was bij iTunes 6 ofzo, vroeger...).

Na meer dan vijf en een half jaar ben ik toch wel erg gehecht aan dat apparaatje.

Kan iemand mij miss uitleggen wat er bedoeld wordt met "refurbished"?
Thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Welkom op T.net Moui, er wordt hier wel van je verwacht dat je zelf wat inzet toont voordat je een vraag stelt. Google heeft vast een antwoord op je vraag ;)

Ontopic:

Zojuist een email gekregen met exact dezelfde info als op de website.

Afbeeldingslocatie: https://lh6.googleusercontent.com/-ry3leYIAU50/TsKKOWAOtEI/AAAAAAAABPo/ek6cVPN3K9s/s520/iPod%252520Nano%2525202.jpg

[ Voor 19% gewijzigd door Greatsword op 15-11-2011 16:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burns
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-06 23:27
Ik zit met dezelfde vraag doen of niet doen. Uiteraard ga ik akkoord als alleen de accu wordt vervangen. Maar hoe zit het met de behuizing. Net als eenieder probeer ik voorzichtig om te gaan met het apparaat.
Ik heb nu een zwarte zonder veel krassen, die wil ik ook graag terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Je krijgt een vervangend model. Ze gaan niet je iPod's onderdelen repareren / vervangen.
Dat had je concluderen als je het artikel had gelezen.

Als u een gepersonaliseerde iPod nano hebt, ontvangt u een niet-gepersonaliseerd vervangend apparaat.

[ Voor 48% gewijzigd door Greatsword op 15-11-2011 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Burns
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 28-06 23:27
Ja, dat snap ik, maar hoe ziet die er dan uit, qua kwaliteit en kleur. Dat staat er allemaal niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
Jumpman schreef op zondag 13 november 2011 @ 11:58:
Ik heb net ook mijn iPod nano 4GB aan proberen te melden voor een replacement, tevergeefs. Ik heb deze op 17-09-2005 gekocht voor € 259,00, de bon zat nog in het doosje.
Jumpman schreef op maandag 14 november 2011 @ 08:53:
[...]

Het lukt me nog steeds niet. :(
Apple maar eens gebeld, probleem ligt nu bij Apple voor onderzoek. Mijn serienummer is een keer aangemeld voor reparatie en toen op uit de roulatie gezet, en er is een nieuwe serie nummer op mijn naam aangemaakt dat ik niet bezit. :(

Ik begrijp er werkelijk niets van, nooit het appartaat ter reparatie aangemeld.

[ Voor 25% gewijzigd door Jumpman op 16-11-2011 12:14 ]

• BlakHawk
Destianto schreef op dinsdag 15 november 2011 @ 14:14:
[i]"Binnen twee werkdagen zult u de aanwijzingen voor het retourneren van het originele exemplaar ontvangen, inclusief het verpakkingsmateriaal dat u hiervoor kunt gebruiken"
Dit kreeg ik zaterdag ook via de mail, nu 3 werkdagen verder heb ik nog niets ontvangen....

• vandordten
  • Laatst online: 15:22
Service aangevraagd op 13 november 2011

nog steeds geen doos ontvangen van Apple :/

Anoniem: 257524

Vreemd. Ik belde net met een Premium Reseller en daar zeiden ze dat ze omgeruild worden voor de nieuwe modellen :/

• BPP
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 04:35

BPP

vandordten schreef op donderdag 17 november 2011 @ 10:32:
Service aangevraagd op 13 november 2011

nog steeds geen doos ontvangen van Apple :/
Hier de 12e aangevraagd. En nog steeds geen doos. Postbode is al langs geweest.

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 29-06 12:00
Same Service aangevraagt maar nog geen doos gehad

• vandordten
  • Laatst online: 15:22
BPP schreef op donderdag 17 november 2011 @ 13:52:
[...]

Hier de 12e aangevraagd. En nog steeds geen doos. Postbode is al langs geweest.
wordt het gewoon via de postbode verzonden? dacht eerder via UPS ofzo......

"Binnen twee werkdagen zult u de aanwijzingen voor het retourneren van het originele exemplaar ontvangen, inclusief het verpakkingsmateriaal dat u hiervoor kunt gebruiken."

werkdagen zijn lang bij Foxconn, maar ik had hier wat meer tempo verwacht....

• Ikkeson
  • Laatst online: 17-02 09:32
Hier ook aan het wachten. Zondag 13 november ingevuld en nog niets ontvangen.

Iphone 6 - Macbook Pro Early 2008 + 2009 - Ipod Video 30GB

• Kartmans1
  • Laatst online: 07:08
Ik heb op 14-11 de service aangevraagd, en kreeg toen dit te horen:
"Binnen tien werkdagen zult u de aanwijzingen voor het retourneren van het originele exemplaar ontvangen, inclusief het verpakkingsmateriaal dat u hiervoor kunt gebruiken."

Tien werkdagen, waarschijnlijk is er een grote aanloop, waardoor de twee werkdagen zijn veranderd.
Pagina: 1 2 3 4 Laatste