Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 03-06 22:03

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Topicstarter
Bij aansluiten nieuwe iPod Nano G5 startte iTunes (v8.2 voor 64 bits) en die gaf aan dat voor deze iPod v9 nodig was. Dus gedownload maar gelijk weer een hoop problemen: hij wil niet installeren.
Dus handmatig gedownload en geprobeerd te installeren: vergeet het maar. Ik krijg de melding "Kan geen toegang krijgen tot de Windows Installer Service. De oorzaak hiervan kan zijn dat u Window in Veilige Modus heeft gestart, of dat Windows Installer niet juist is geinstalleerd. Neem contact op met ondersteuningspersoneel voor assistentie". Dit is trouwens in Windows 7 NL RTM (b7600) x64.
Heb ook al geprobeerd om hetzelfde te doen in een nieuw User Profile, dat schijnt bij sommigen te werken. Maar bij mij niet.

Ook al geprobeerd om Windows Installer op te ruimen met de speciale Cleantool van MS maar ook dat biedt geen soelaas.

Nu was ik al een paar dagen bezig om iTunes v9 geinstalleerd te krijgen voor mijn iPhone 3G, maar ook dat liep dus niet goed.

Ik heb het geprobeerd in Windows 7 build 7264 x64 en daar loopt de installatie van v9 wel goed.

Word er niet goed van, is net of de Apple installatiebestanden mijn Windows Installer verziekt hebben.
8)7 |:( 8)7

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bass64
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 24-10-2023

Bass64

Be Good, Be There, Bye Bye

ik had geen problemen met instaleren op windows 7 32bit versie

neem aan dat je geprobeerd heb in admin mode te instaleren

AMD XP2400+, ASUS A7V333, ATI 9800 Pro 128mb, SBlive Audigy 2, 768MB DDR 2700, 96.4GB HDD + 120 GB in raid 2+0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Topicstarter
Bass64 schreef op dinsdag 15 september 2009 @ 15:33:
ik had geen problemen met instaleren op windows 7 32bit versie

neem aan dat je geprobeerd heb in admin mode te instaleren
Ja, als Admin, en als gewoon gebruiker.
Ik lees net op Apple Discussions dat het hele Apple 64-bits verhaal al een wassen neus is. Er zitten enkel de 64/bit/drivers in, maar de software zelf is gewoon 32-bit. Apple heeft duidelijk weinig zin om zich eindelijk eens aan het 64-bit platform te conformeren. Zoals nog een aantal grote fabrikanten trouwens.

Ik heb inmiddels begrepen dat er erg veel mensen problemen op allerlei terrein hebben met iTunes v9:
- niet kunnen installeren van de nieuwe versie;
- installatie start wel, maar loopt vast en is niet te herstellen;
- databases die ze hadden worden beschadigd en/of geconverteerd, zodat ze bij een downgrade naar v7 of v8 alles kwijt zijn wat ze hadden.
Zie Apple Discussions.

Dit heeft me doen besluiten om v9 niet op Windows 7 RTM x64 te zetten, maar te wachten op een v9.1.
En zelfs die installeer ik pas als ik eerst een backup van mijn Windows-partitie heb gemaakt.

[ Voor 35% gewijzigd door wvexeltweakers op 17-09-2009 09:42 . Reden: updaten ]

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21:00
Het enige wat ik kan toevoegen is wat ik al gedaan heb:
"Nog maar keertje proberen:
-Deïnstalleer iTunes 8.2.
-Hier heb ik mijn 64 bits vandaan, 2 vinkjes uit en bolletje op 64-bit (ik gebruik firefox 3.5.3, mocht dat helpen).
-Installeer iTunes met het setup bestandje en selecteer de normale program files (ipv program files x86) tijdens de install. Weet niet meer precies waar dit stond... maar let op "custom" install knopjes, die moet je hebben.

Vertel nu even wat er fout gaat. iTunes 9 moet je iig kunnen binnenhalen.
Ik heb geen enkel probleem met iTunes 9.0 op windows 7 x64. Dus ik denk dat je je een beetje laat leiden door dat forum. Bovendien zijn er heel weinig probleem posts, valt allemaal heel erg mee.

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Topicstarter
Vanx schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 19:40:
Het enige wat ik kan toevoegen is wat ik al gedaan heb:

[...]

Ik heb geen enkel probleem met iTunes 9.0 op windows 7 x64. Dus ik denk dat je je een beetje laat leiden door dat forum. Bovendien zijn er heel weinig probleem posts, valt allemaal heel erg mee.
Er zijn juist erg veel problemen met v9 zie Apple Discussions.
Dit blijft aanhouden, ook met v9.0.1 die nu uit is.

[ Voor 4% gewijzigd door wvexeltweakers op 23-09-2009 11:20 . Reden: updaten ]

Samsung S23 Ultra 256GB

• Berimbau
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 26-06 07:43
No problemo @ all. En ik gebruik ook Windows 7 RTM 64 (ENG) + 64 bit iTunes 9 in combi met iPhone 3GS

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Topicstarter
Berimbau schreef op donderdag 24 september 2009 @ 07:10:
No problemo @ all. En ik gebruik ook Windows 7 RTM 64 (ENG) + 64 bit iTunes 9 in combi met iPhone 3GS
I am jalous :X :Y

Samsung S23 Ultra 256GB

Pagina: 1