Als je even gewend bent aan de iPhone niet meerRoodey schreef op donderdag 17 september 2009 @ 17:20:
[...]
Denk dat ik met mijn Nokia E71 ook sneller kan smsen.
woei! ik hoor erbij.
heb maanden lopen wikken en wegen (eerst over die 3G versie en toen gewacht op de 3GS versie), komt mijn vriendin thuis: ja ik heb maar voor je besteld bij t-mobile: black 16GB 3GS
ok
mooi! kom maar door.
*bij de brievenbus wacht*
heb maanden lopen wikken en wegen (eerst over die 3G versie en toen gewacht op de 3GS versie), komt mijn vriendin thuis: ja ik heb maar voor je besteld bij t-mobile: black 16GB 3GS
ok
mooi! kom maar door.
webstek // Urenwerk - horlogeblog // mijn fotogear en beste fotos // Instagram @jazzper_nl
Goeie vriendinJazzper schreef op vrijdag 18 september 2009 @ 18:43:
woei! ik hoor erbij.
ok
mooi! kom maar door.
Weet iemand misschien hoeveel data je gebruikt bij internet radio streaming?
Luister dus redelijk veel naar bv 538 of tmf radio, hoeveel data is dit ongeveer per uur?
Luister dus redelijk veel naar bv 538 of tmf radio, hoeveel data is dit ongeveer per uur?
Hangt natuurlijk van de kwaliteit van de stream af. Maar volgens mij gaat het best hard, ik stream af en toe Sirius XM. en dan zit je al vrij snel boven de 100MB voor een uurtje.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Kan ik dit ergens terug vinden of berekenen? Heeft volgens mij idd met een bepaalde streaming te maken toch, 128 kbs ofzo? Wil dit nl graag weten omdat ik dus op mijn werk de hele dag radio luister via de iPhone. Gewone radio geeft nl geen tot storende ontvangst voor de zenders die we willen, en dat is dus geen radio 2fsfikke schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 00:57:
Hangt natuurlijk van de kwaliteit van de stream af. Maar volgens mij gaat het best hard, ik stream af en toe Sirius XM. en dan zit je al vrij snel boven de 100MB voor een uurtje.
EDIT: Hmm ik gebruikte dus een verkeerde zoekterm in Google geloof ik

Vraag:
Ik luister graag naar radiostations op het internet. Ik krijg wel de indruk dat ik na een paar dagen luisteren aardig wat data gedownload heb. Hoeveel data haal je af tijdens het luisteren naar streams? Kan dit mijn internet erg vertragen?
Antwoord:
Intensief naar radiostations luisteren op internet kan inderdaad redelijk wat dataverkeer veroorzaken. Een station van 64 Kbps verbruikt per seconde 64 Kbit of 8 KB (kilobytes) per seconde. Rekenen we dit om, dan is dit gelijk aan 480 KB per minuut of 28.800 KB per uur: iets meer dan 28 MB per uur.
Stel dat u twaalf uur per dag naar dat radiostation luistert, dan heeft u dus een verbruik van 336 MB per dag of net 10 GB per maand. Luistert u naar een station dat met 96 Kbps 'uitzendt', dan verbruikt u dus 15 GB per maand. Bij een station aan 128 Kbps zelfs 20 GB per maand.
Deze cijfers kunnen in de praktijk net iets hoger liggen, door de extra informatie die sommige stations meesturen (naam van album, song, cover van een cd enz).
[ Voor 37% gewijzigd door pebbie op 19-09-2009 01:52 ]
wvexeltweakers schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:19:
[...]
Ik had het er beter bij kunnen zetten: deze vraag was retorisch bedoeld.
(re·to·risch bn, bw behorend tot de retorica: een ~e vraag schijnvraag waarin het antwoord al opgesloten ligt)
Toch niet zo retorisch blijkbaar, wvexeltweakers? Ik zal je helpen: het ging om de toevoeging van ringtones aan de iTunes store (zoals gebruikelijk te syncen met 1 PC) en de toevoeging van Genius voor apps.Zpottr schreef op donderdag 17 september 2009 @ 12:23:
[...]
Dan weet je het antwoord dus... nou ben ik benieuwd.
Kortom, als jouw vraag ("worden we weer beperkt") een retorische was en het antwoord ("nee") er volgens jou in besloten ligt... zijn de voorwaarden van Apple typisch niet beperkend? Dat vind ik ook weer iets te optimistisch als ik eerlijk ben
Zoef
Ik heb het idee dat de accuduur sinds 3.1 enorm veel slechter is geworden.
Bijvoorbeeld:
's Avonds ga ik slapen en is de accu nog voor zo'n 90% vol. Als ik dan tien uur later wakker word, is 'ie nog maar voor 30% vol. Ik heb 's nachts alleen WiFi en de standaard netwerkdiensten aan staan (sms/telefonie/internet). Bluetooth staat uit, maar heb wel meestal twee keer een wekker op de iPhone aan staan.
Al met al nogal raar als je 't mij vraagt. En enorm onhandig. Hebben meer mensen dit ervaren?
Bijvoorbeeld:
's Avonds ga ik slapen en is de accu nog voor zo'n 90% vol. Als ik dan tien uur later wakker word, is 'ie nog maar voor 30% vol. Ik heb 's nachts alleen WiFi en de standaard netwerkdiensten aan staan (sms/telefonie/internet). Bluetooth staat uit, maar heb wel meestal twee keer een wekker op de iPhone aan staan.
Al met al nogal raar als je 't mij vraagt. En enorm onhandig. Hebben meer mensen dit ervaren?
Ik heb ook zo'n Vodafone SuperSIM abbo. Maar volgens mij hebben alle providers een FUP in hun voorwaarden staan. Ik heb de afgelopen 30 dagen 1GB aan data ontvangen volgens m'n iPhone. Daar heb ik nog niets over gehoord van Vodafone.pebbie schreef op zaterdag 19 september 2009 @ 01:49:
[...]
Kan ik dit ergens terug vinden of berekenen? Heeft volgens mij idd met een bepaalde streaming te maken toch, 128 kbs ofzo? Wil dit nl graag weten omdat ik dus op mijn werk de hele dag radio luister via de iPhone. Gewone radio geeft nl geen tot storende ontvangst voor de zenders die we willen, en dat is dus geen radio 2. Maar goed als dit 100 MB is voor 1 uur, dan zou ik dus op 4GB per week uitkomen? Zit nu bij T-Mobile met iPhone abbo dus onbeperkt maar ga straks over naar Vodafone Super Sim en die hebben een zg fair use policy. Ik vind het zeer fair dat ik 8 uur per dag radio luister op mijn werk maar ja vind Vodafone dat ook vraag ik me af.
EDIT: Hmm ik gebruikte dus een verkeerde zoekterm in Google geloof ikwant nu heb ik al een stukje gevonden
![]()
Vraag:
Ik luister graag naar radiostations op het internet. Ik krijg wel de indruk dat ik na een paar dagen luisteren aardig wat data gedownload heb. Hoeveel data haal je af tijdens het luisteren naar streams? Kan dit mijn internet erg vertragen?
Antwoord:
Intensief naar radiostations luisteren op internet kan inderdaad redelijk wat dataverkeer veroorzaken. Een station van 64 Kbps verbruikt per seconde 64 Kbit of 8 KB (kilobytes) per seconde. Rekenen we dit om, dan is dit gelijk aan 480 KB per minuut of 28.800 KB per uur: iets meer dan 28 MB per uur.
Stel dat u twaalf uur per dag naar dat radiostation luistert, dan heeft u dus een verbruik van 336 MB per dag of net 10 GB per maand. Luistert u naar een station dat met 96 Kbps 'uitzendt', dan verbruikt u dus 15 GB per maand. Bij een station aan 128 Kbps zelfs 20 GB per maand.
Deze cijfers kunnen in de praktijk net iets hoger liggen, door de extra informatie die sommige stations meesturen (naam van album, song, cover van een cd enz).
Vroeger las je volgens mij vaak iets dat 250MB het gemiddelde verbruik zou zijn. Dat is de laatste tijd natuurlijk omhooggegaan door nieuwe telefoons en het toenemend aantal gebruikers. Maar of ze blij worden van 16GB
Kan je niet op de een of andere manier gebruikmaken van WiFi. Desnoods stop je een wifi ontvanger in een PC en maak je een Ad-hoc netwerk met je iPhone om de internetverbinding te delen.
(Ik weet niet zeker of dit werkt, maar je kan via een ad-hoc netwerk wel op je computer gebruik maken van het 3G internet van je iPhone, dus waarom andersom niet
@sOid:
Dat klinkt zeker niet goed nee. Ik heb nog geen 3.1 (import iPhone he) maar van de week had ik m'n 3.01 3GS een keer vergeten op te laden 's nachts. Ik kon hem zonder problemen de volgende dag nog gebruiken (+3G streamen van radio, bellen en internetten e.d.)
[ Voor 11% gewijzigd door fsfikke op 20-09-2009 12:42 ]
Klinkt niet gezond. Even restoren (mss zelfs met setup as new phone) kan je problemen oplossen. Waarschijnlijk heb je conflicterende netwerkinstellingen, is best op te lossen met setup as new phone. Ben je wel veel kwijt (google er maar even op).sOid schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:27:
Bijvoorbeeld:
Hmpf. Nog maar ff aankijken dan. Heeft er iemand nog non-destructieve tips?fsfikke schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:35:
[...]
[...]
@sOid:
Dat klinkt zeker niet goed nee. Ik heb nog geen 3.1 (import iPhone he) maar van de week had ik m'n 3.01 3GS een keer vergeten op te laden 's nachts. Ik kon hem zonder problemen de volgende dag nog gebruiken (+3G streamen van radio, bellen en internetten e.d.)
Ik heb zoiets vergelijkbaars ook 1 keer meegemaakt. Had hem 's nachts aan de lader hangen. 's Ochtends haalde ik hem eraf en toen ik hem gedurende dag een paar keer checkte liep ie zienderogen leeg totdat ie aan het eind van de (werk)dag, rond 5 uur nog maar op 20% stond. Heb hier geen verklaring voor. Heb hem 's middags nog gereboot, omdat er misschien een achtergrondproces bleef hangen, maar hielp niks. Thuis weer opgeladen en sindsdien heb ik dit nooit meer gehad (gaat per dag hoogstens 20-30% af).sOid schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:27:
Bijvoorbeeld:
Misschien dat er op die dag een GSM-mast uitlag, waardoor hij het signaal van een verderop gelegen mast moest gebruiken, wat meer energie kost
Wachten op een fix van Apple. Best veel mensen hebben vergelijkbare problemen met 3.1.sOid schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:50:
[...]
Hmpf. Nog maar ff aankijken dan. Heeft er iemand nog non-destructieve tips?
PSN: Shiver23
Kan iemand mij vertellen of er voor de iPhone ook een app zoals Ringo (http://ringomo.com/android.php) bestaat? Of. Is het mogelijk om de smstoon per contact in te stellen?
Je slaapt veel te lang ?sOid schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:27:
Bijvoorbeeld:
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, "Where the heck is the ceiling?!"
Nah, dat kan niet. Is namelijk al twee nachten voorgekomen...Palomar schreef op zondag 20 september 2009 @ 13:56:
[...]
Misschien dat er op die dag een GSM-mast uitlag, waardoor hij het signaal van een verderop gelegen mast moest gebruiken, wat meer energie kostGeen idee of dat een oorzaak kan zijn.
Raar, heb er verder eigenlijk niks over kunnen vinden.Shiver23 schreef op zondag 20 september 2009 @ 14:11:
[...]
Wachten op een fix van Apple. Best veel mensen hebben vergelijkbare problemen met 3.1.
Wat is dat nou weer voor onzin?
Hier soort van meer info: http://www.engadget.com/2...-1-screwed-up-your-phone/sOid schreef op zondag 20 september 2009 @ 15:44:
[...]
Raar, heb er verder eigenlijk niks over kunnen vinden.
Hoorde op Twitter ook van meerdere mensen dat ze problemen hebben. Ik heb hem zelf bewust nog niet geupdate, dus heb zelf geen ervaring met wel/geen problemen met 3.1.
PSN: Shiver23
Cheers. Zag er op Twitter trouwens ook niks over.Shiver23 schreef op zondag 20 september 2009 @ 15:51:
[...]
Hier soort van meer info: http://www.engadget.com/2...-1-screwed-up-your-phone/
Hoorde op Twitter ook van meerdere mensen dat ze problemen hebben. Ik heb hem zelf bewust nog niet geupdate, dus heb zelf geen ervaring met wel/geen problemen met 3.1.
Sinds kort lijkt het erop alsof er geen reservekopie van mijn iphone meer gemaakt kan worden.. Hij is nu al ongeveer 2 uur blijven hangen op +/- 85%.. en dat terwijl er maar ongeveer 2gb aan data opstaat.. Iemand enig idee wat ik kan doen hieraan?
PS ik had dit probleem op mn Vista install, heb nu sinds eergister windows 7 en nog steeds hetzelfde probleem.
PS ik had dit probleem op mn Vista install, heb nu sinds eergister windows 7 en nog steeds hetzelfde probleem.
[Gigabyte X670 gaming X][Ryzen 7800X3D][Kraken X62][32GB Corsair][Zotac 5080 Solid][Samsung 980 PRO][NZXT H7 FLOW][Evnia 34M2C8600]
Zit nu sinds 05-08 bij tMob op het iPhone abbo (was al bestaande klant) en zag dat ik tot gister 4 GB binnen had gehaald. tMob heeft geloof ik geen fup . Zal morgen eens kijken wattie binnenslurpt op het werk. Enneh leuk bedacht die wifi ontvanger maar we kunnen niet rotzooien in de pc van het werk, daaarbij nog wil ik eigenlijk ook weer niet extra investeren om zo'n wifi ontvanger aan te moeten schaffen. Kijk nog wel hoe of watfsfikke schreef op zondag 20 september 2009 @ 12:35:
[...]
Kan je niet op de een of andere manier gebruikmaken van WiFi. Desnoods stop je een wifi ontvanger in een PC en maak je een Ad-hoc netwerk met je iPhone om de internetverbinding te delen.
(Ik weet niet zeker of dit werkt, maar je kan via een ad-hoc netwerk wel op je computer gebruik maken van het 3G internet van je iPhone, dus waarom andersom niet)
Maar als je wifi inschakelt dan wordt 3g internet toch uitgeschakeld?
WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300
Verwijderd
Iemand enig idee of je een iPhone 16gb nog kan inwisselen voor een iPhone 32gb op de één of andere manier?
Kan wel wat extra ruimte gebruiken namelijk...
Volgens mij kan het niet officieel via T-Mobile, maar misschien via een achterdeurtje? Bijv: een vriend van me gaat binnenkort ook een iPhone kopen; als hij nou een 16gb wil, kan ik hem dan de mijne geven, en dat hij dan een 32gb bestelt? Werkt waarschijnlijk niet qua simlock...
Volgens mij kan het niet officieel via T-Mobile, maar misschien via een achterdeurtje? Bijv: een vriend van me gaat binnenkort ook een iPhone kopen; als hij nou een 16gb wil, kan ik hem dan de mijne geven, en dat hij dan een 32gb bestelt? Werkt waarschijnlijk niet qua simlock...
Die simlock zorgt er alleen voor dat je geen simkaarten behalve die van T-mobile kan gebruiken.Verwijderd schreef op maandag 21 september 2009 @ 09:48:
Iemand enig idee of je een iPhone 16gb nog kan inwisselen voor een iPhone 32gb op de één of andere manier?
Dus zolang die vriend ook bij T-mobile z'n iPhone haalt is er geen probleem.
Anders moet je die van jou unlocken en hem overhalen om een factory unlocked voor een gelockte te ruilen
Even een vraagje aan de mensen hier.
Ik heb m'n 3gs altijd in een Apple Universal Dock staan aan m'n iMac, werkt prima
Maar nu wil ik eigenlijk ook een dock op m'n nachtkastje zetten zodat m'n iPhone 's nachts altijd kan opladen.
De iPhone dock is een stuk goedkoper dan de Universal, maar ziet er ook kleiner/gammeler uit. Hebben mensen hier ervaring met beide docks, en zo ja, welke vinden jullie beter?
De dock op het nachtkastje hoeft alleen maar in het stopcontact om op te laden. Maar de iPhone moet er wel gemakkelijk (ook met een slaperige kop) ingezet en uitgehaald kunnen worden.
Ik heb m'n 3gs altijd in een Apple Universal Dock staan aan m'n iMac, werkt prima
Maar nu wil ik eigenlijk ook een dock op m'n nachtkastje zetten zodat m'n iPhone 's nachts altijd kan opladen.
De iPhone dock is een stuk goedkoper dan de Universal, maar ziet er ook kleiner/gammeler uit. Hebben mensen hier ervaring met beide docks, en zo ja, welke vinden jullie beter?
De dock op het nachtkastje hoeft alleen maar in het stopcontact om op te laden. Maar de iPhone moet er wel gemakkelijk (ook met een slaperige kop) ingezet en uitgehaald kunnen worden.
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Vroegah, in de tijd van de iPhone 2G zat zo'n iPhone dock nog gewoon bij een nieuwe iPhone.
Deze werkt prima om gewoon je iPhone in te zetten en op te laden. Jammer dat de 3GS daar niet in past. Om nou voor €25 zo'n stukje plastic te kopen...
Deze werkt prima om gewoon je iPhone in te zetten en op te laden. Jammer dat de 3GS daar niet in past. Om nou voor €25 zo'n stukje plastic te kopen...
@fslikke: Nee hoor, hooguit alleen de dock adapter, niet een hele dock (zie het plaatje hieronder wat ik bedoel).

Die dock-adapters werken alleen met een Universal Dock. Bij de iPhone 2G werd een dock geleverd die alleen met de iPhone 2G kon worden gebruikt, dus geen Universal. Voor een iPhone 3G/3Gs moet toch echt een aparte dock worden aangeschaft a 25EUR.Fuwor schreef op maandag 21 september 2009 @ 20:53:
@fslikke: Nee hoor, hooguit alleen de dock adapter, niet een hele dock (zie het plaatje hieronder wat ik bedoel).
[afbeelding]
Oh ja joh.Fuwor schreef op maandag 21 september 2009 @ 20:53:
[afbeelding]

Ik heb ze toch echt niet los gekocht
Het staat ook achterop de doos btw dat er een dock in zit.
Klopt het dat je het invoeren van een url niet in landscape modus kan uitvoeren? Bij het opstarten van safari bedoel ik dus. En dit bericht komt vanaf mijn iPhone en kan ook niet in landscape modus getypt worden... Edit: dit kan wel maar dan moet ik eerst het scherm kantelen. Vaag?!
[ Voor 13% gewijzigd door cv8x op 21-09-2009 22:55 ]
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Jawel, maar Safari heeft een beperking wat betreft invoer. Eerst naar landscape en dan invoeren werkt wel. Als je al in invoeren zit kun je niet switchen. Dit is ook zo bij formuliervelden op websites helaas.cv8x schreef op maandag 21 september 2009 @ 22:53:
Klopt het dat je het invoeren van een url niet in landscape modus kan uitvoeren? Bij het opstarten van safari bedoel ik dus. En dit bericht komt vanaf mijn iPhone en kan ook niet in landscape modus getypt worden...
Hoop dat ze dat nog eens fixen, soms best irritant.
edit: ah je had net je bericht aangepast
[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 21-09-2009 22:57 ]
Ik vind het dubbel-en-dwars waard. Ik zet m'n iPhone elke nacht in de oplader. Anders zou ik elke dag het stekkertje erin moeten steken. Dat is helemaal niet erg. Maar dit is juist zoiets kleins, dat het zoveel makkelijker en fijner maaktfsfikke schreef op maandag 21 september 2009 @ 20:27:
Vroegah, in de tijd van de iPhone 2G zat zo'n iPhone dock nog gewoon bij een nieuwe iPhone.
Overigens zou ik m'n iPhone ook een keer in de twee dagen kunnen opladen, maar ik heb liever een volle batterij. You never know
Volgens mij is dat expres. Dan verspringt het tenminste niet als je aan het typen bentBosmonster schreef op maandag 21 september 2009 @ 22:56:
[...]
Jawel, maar Safari heeft een beperking wat betreft invoer. Eerst naar landscape en dan invoeren werkt wel. Als je al in invoeren zit kun je niet switchen. Dit is ook zo bij formuliervelden op websites helaas.
Hoop dat ze dat nog eens fixen, soms best irritant.
edit: ah je had net je bericht aangepast
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Bij sms kan je wel kantelen terwijl je typt.Hoedje schreef op maandag 21 september 2009 @ 23:02:
[...]
Volgens mij is dat expres. Dan verspringt het tenminste niet als je aan het typen bent
[ Voor 42% gewijzigd door PGB83 op 21-09-2009 23:09 ]
Zooo herkenbaarHoedje schreef op maandag 21 september 2009 @ 23:02:
[...]
Overigens zou ik m'n iPhone ook een keer in de twee dagen kunnen opladen, maar ik heb liever een volle batterij. You never know
[...]
Dank voor jullie reacties heren! Het klopt inderdaad dat het met smsen wel kan.
In theory, there is no difference between theory and practice; In practice, there is.
Aaaah! Dat verklaart waarom mijn 3g zo moeizaam in de dock past die ik heb.fsfikke schreef op maandag 21 september 2009 @ 20:27:
Hebben jullie trouwens ook last van de <-- knop (pagina terug) als je aan het internetten bent? Die reageerd wel heel slecht... Of komt dat door de update naar 3.1?
Geen probleem hier.cv8x schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:13:
Hebben jullie trouwens ook last van de <-- knop (pagina terug) als je aan het internetten bent? Die reageerd wel heel slecht... Of komt dat door de update naar 3.1?
Zoef
Bij mij niet anders. Ik heb absoluut geen problemen met de batterij en heb alles aanstaan, inclusief pushmail.fuqua schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 11:22:
[...]
na 7 a 8 uur slapen ben ik max 5% kwijt. en dan staat wifi en 3gs etc ook aan.
Verlies in een nacht misschien een paar %.
3GS met 3.1 hier
[ Voor 9% gewijzigd door Bosmonster op 22-09-2009 12:07 ]
Probleem met veel te snel leeglopende batterij lijkt minder te zijn geworden. Afgelopen nacht iets van 15% er af. Nog steeds niet echt normaal, maar beter dan wat het was
Is de accu van een i-phone eigenlijk te vervangen ? Heb mijn i-phone nog niet binnen namelijk, en ben wel benieuwd.
Ja, maar niet onderwegdaanNL schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:13:
Is de accu van een i-phone eigenlijk te vervangen ? Heb mijn i-phone nog niet binnen namelijk, en ben wel benieuwd.
Hij kan wel worden opengeschroefd waarna de batterij kan worden verwijderd of vervangen.
Zoef
Zijn dit enkel die kleine schroefjes naast de connector? Wordt hiermee de hele iPhone bij elkaar gehouden?Zpottr schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:26:
[...]
Ja, maar niet onderweg
Hij kan wel worden opengeschroefd waarna de batterij kan worden verwijderd of vervangen.
Nee, die zijn slechts het beginceelcoumans schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 14:41:
[...]
Zijn dit enkel die kleine schroefjes naast de connector? Wordt hiermee de hele iPhone bij elkaar gehouden?
http://www.ifixit.com/Teardown/iPhone-3G/600/1
Zoef
Ligt het misschien ook niet aan de manier van opladen ? Dus in het stopcontact met de lader of aan je pc met USB ?sOid schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 12:09:
Probleem met veel te snel leeglopende batterij lijkt minder te zijn geworden. Afgelopen nacht iets van 15% er af. Nog steeds niet echt normaal, maar beter dan wat het was
Klopt het dat het instellen van je volume knop voor alle toepassingen gelden op je iPhone? Ik heb dus bv altijd het volume vrij zacht tot helemaal uit staan als ik een spelletje speel ofzo. Als ik daarna uitgespeeld ben en vergeet het volume via de zijkant weer op te hogen dan blijft het volume uiteraard zacht, waardoor ik dus inkomende telefoontjes niet meer hoor. Zou graag zien dat het volume voor inkomende gesprekken en sms-jes altijd op een middenhoog volume blijft staan, maar weet niet of dit mogelijk is. (uiteraard altijd een optie en dat is van de volumeknop afblijven maar dat is niet wat ik bedoelde).
Verwijderd
even iets wat mij vandaag opviel:
het lijkt erop dat Gmail sinds vandaag naar de iPhone gepushed wordt.
ik heb:
gmail ingesteld als exchange server (m.google.com geloof ik)
tot voor kort kon je dit gebruiken om o.a. agenda afspraken naar je iPhone te laten pushen, ik heb bij settings al die tijd "sync mail" aan laten staan.
Sinds vandaag verschijnen op dit account vrijwel direct de berichten in je inbox.
(maar geen notificatie a la sms)
ik heb:
tot voor kort kon je dit gebruiken om o.a. agenda afspraken naar je iPhone te laten pushen, ik heb bij settings al die tijd "sync mail" aan laten staan.
Sinds vandaag verschijnen op dit account vrijwel direct de berichten in je inbox.
O rly? Ik ga het meteen even testenVerwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 19:28:
Edit: Via gewone Google Mail account, werkt het iig niet... Helaas.
Edit2: verschillende mac-sites berichten er nu over! Zal je net zien dat mijn iphone's batterij plat ligt, niet op zoveel getweak nog gerekend op de avond
[ Voor 23% gewijzigd door Vanx op 22-09-2009 21:34 ]
Is dit wat jullie bedoelen? Ik heb verder geen ervaring met Gmail dus kan het niet uittesten.Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 19:28:
Dat is gescheiden: De volumeknop bedient de huidige geluidsmodus. Speelt er muziek -> muziekvolume (weet niet of dit hetzelfde is als spelletjesvolume). voer je een telefoongesprek -> gespreksvolume. Speelt er niets en wordt er geen gesprek gevoerd -> ringtoon volume.pebbie schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 19:21:
Klopt het dat het instellen van je volume knop voor alle toepassingen gelden op je iPhone? Ik heb dus bv altijd het volume vrij zacht tot helemaal uit staan als ik een spelletje speel ofzo. Als ik daarna uitgespeeld ben en vergeet het volume via de zijkant weer op te hogen dan blijft het volume uiteraard zacht, waardoor ik dus inkomende telefoontjes niet meer hoor. Zou graag zien dat het volume voor inkomende gesprekken en sms-jes altijd op een middenhoog volume blijft staan, maar weet niet of dit mogelijk is. (uiteraard altijd een optie en dat is van de volumeknop afblijven maar dat is niet wat ik bedoelde).
Zoef
MMm, heb precies de instructies van deze site gevolgd;
http://www.google.com/sup...answer=138740&topic=14252
Maar hij pakt mn mail niet
Wat doe ik hier fout?
Maar hij pakt mn mail niet

Same hier, kan niet eens met de exchange server verbinden. Toch maar weer terug naar Gpush. Werkt ook prima.B.A.L. schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 23:14:
MMm, heb precies de instructies van deze site gevolgd;
Maar hij pakt mn mail nietWat doe ik hier fout?
Whehe, die van mij werkt nu ineens
Blijkbaar duurde het connectie maken ff tijd ofzo
Inmiddels alles gesynced, en net op de WC al de eerste melding van een push mailtje gekregen...handig spul is het toch
Inmiddels alles gesynced, en net op de WC al de eerste melding van een push mailtje gekregen...handig spul is het toch
Heb een originele nieuwe 3G gekocht in Shanghai voor 280 euros
Deze was gelijk geunlocked en met firmware 3.0 geladen.
Ben bijzonder positief over het apparaat echter wat ik merk is dat de batterij nogal snel leeg is bij het gebruik van wifi internet browsing.
Gebruik hem zakelijk met een KPN abonnement, zonder 3G internet.
Wat ik graag zou willen weten is of iemand hier in het forum de KPN mobiel internet verbinding heeft op de iphone en hoe goed deze functioneert.
Tevens wil ik opmerken dat het muziek afspelen stukken sneller en gemakkelijker gaat op een ipod ,daar je bij de iphone 4 extra handelingen moet verrichten om bij je muziek te komen.
Scherm aanzetten, Unlock, beveiligings code, ipod applicatie aanklikken, 3 sec wachten en dan ben ik op het punt aangekomen dat ik iets kan afspelen.
Kortom gebruik hem alleen voor telefoneren, handige apps en wat fotos.
Deze was gelijk geunlocked en met firmware 3.0 geladen.
Ben bijzonder positief over het apparaat echter wat ik merk is dat de batterij nogal snel leeg is bij het gebruik van wifi internet browsing.
Gebruik hem zakelijk met een KPN abonnement, zonder 3G internet.
Wat ik graag zou willen weten is of iemand hier in het forum de KPN mobiel internet verbinding heeft op de iphone en hoe goed deze functioneert.
Tevens wil ik opmerken dat het muziek afspelen stukken sneller en gemakkelijker gaat op een ipod ,daar je bij de iphone 4 extra handelingen moet verrichten om bij je muziek te komen.
Scherm aanzetten, Unlock, beveiligings code, ipod applicatie aanklikken, 3 sec wachten en dan ben ik op het punt aangekomen dat ik iets kan afspelen.
Apple, AP, Porsche, Rolex & Panerai
Dit werkte altijd al via de exchange methode, maar je krijgt geen push-berichten.Verwijderd schreef op dinsdag 22 september 2009 @ 19:28:
ik heb:
Ik heb hem zelf gewoon als imap en voor 0,79 cent GPush gekocht, krijg je ook gewoon pushberichten.
Verwijderd
Ik heb mijn iphone nu ongeveer 1,5 maand. Werkt allemaal prima, tot ik vanochtend mijn inbox wilde openen en ineens de navigatiebalk weg is en ik niet meer naar mijn inbox terug kan.
Weet iemand waar en hoe ik deze weer terug kan krijgen?
Weet iemand waar en hoe ik deze weer terug kan krijgen?
Ik heb vandaag mijn iphone terug gebracht naar tmobile maastricht.
Ik had last van 3 kleine haarscheurtjes bij de volumeknop( mijn iphone zwart dus zie je het net iets moeilijker) en scheef scherm(waardoor ook de zilvere rand niet meer perfect recht lag).
Nu weet ik niet wat hier mee gaat gebeuren want de medewerker wist het me ook niet helemaal te vertellen. Wat hij wel vertelde is dat hij het niet zou opsturen als het zijn iphone was. Ik heb dat dus wel gedaan omdat ik me hier gewoon aan stoorde.
Wat gaat er nu gebeuren, waarschijnlijk een gerepareerde of krijg ik hem gewoon terug?
En hoe zit het meestal met de accu en andere dingen van de gerepareerde? Ik lees namelijk soms dat de accu gewoon op is in een gerepareerde. En dat terwijl ik super zuinig er mee ben omgegaan bij mijn "oude iphone".
Het gaat om een 3g 8gb.
Hopelijk hoor ik snel iets van tmobile of post(word namelijk thuis bezorgt).
Cheers
Ik had last van 3 kleine haarscheurtjes bij de volumeknop( mijn iphone zwart dus zie je het net iets moeilijker) en scheef scherm(waardoor ook de zilvere rand niet meer perfect recht lag).
Nu weet ik niet wat hier mee gaat gebeuren want de medewerker wist het me ook niet helemaal te vertellen. Wat hij wel vertelde is dat hij het niet zou opsturen als het zijn iphone was. Ik heb dat dus wel gedaan omdat ik me hier gewoon aan stoorde.
Wat gaat er nu gebeuren, waarschijnlijk een gerepareerde of krijg ik hem gewoon terug?
En hoe zit het meestal met de accu en andere dingen van de gerepareerde? Ik lees namelijk soms dat de accu gewoon op is in een gerepareerde. En dat terwijl ik super zuinig er mee ben omgegaan bij mijn "oude iphone".
Het gaat om een 3g 8gb.
Hopelijk hoor ik snel iets van tmobile of post(word namelijk thuis bezorgt).
Cheers
[ Voor 3% gewijzigd door SneakyChipmunk op 23-09-2009 13:07 ]
Volgns mij kan het nu wel: Google Sync heeft een update gehad...Bosmonster schreef op woensdag 23 september 2009 @ 11:20:
[...]
Dit werkte altijd al via de exchange methode, maar je krijgt geen push-berichten.
Ik heb hem zelf gewoon als imap en voor 0,79 cent GPush gekocht, krijg je ook gewoon pushberichten.
Nu nog zelf proberen straks
PSN: Kjujay
Tja, de beveiligingscode hoef je natuurlijk niet ingesteld te hebben.DLP schreef op woensdag 23 september 2009 @ 10:58:
Ik start mijn muziek op de iPhone met 1 handeling:
Het knopje in het hoofdtelefoonsnoer.
En als hij muziek afspeelt, ontgrendel ik hem
en klik ik dubbel op de home button zodat ik bij de minispeler kom.
Ik vind het echt een volwaardige mp3 speler
...less is more
Net ook overgestapd van GPush + imap naar de nieuwe Exchange/Sync methode. Werkt stuk beter nu!Kju schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:04:
[...]
Volgns mij kan het nu wel: Google Sync heeft een update gehad...
Nu nog zelf proberen straks
Alleen geen push-berichten, maar dat heb ik ook niet echt nodig (zelfs beetje irritant), maar wel een realtime updated mailbox met badge. Hoef ik ook niet meer eerst de mail op te halen als ik de mailapp open, headers staan er gelijk in.
Precies, dan moet je ook vergelijken met een iPod met screen lockfunk-e schreef op woensdag 23 september 2009 @ 13:50:
[...]
Tja, de beveiligingscode hoef je natuurlijk niet ingesteld te hebben.
Zoef
Die beveiligingscode zou ik uberhaupt helemaal knetter van worden
Ontgrendel mn iPhone misschien 50x per dag ofzo..
Verwijderd
Kan iemand mij vertellen hoe ik de statusbalk bij mijn mail weer terug kan krijgen?
Ik kom nu niet meer in mijn inbox.
Wat bedoel je met statusbalk?Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 14:03:
Kan iemand mij vertellen hoe ik de statusbalk bij mijn mail weer terug kan krijgen?
Telefoon als eens opnieuw gestart?Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 14:03:
Zoef
Mijn enige reden om die beveiligingscode af en toe in te schakelen, is als ik bij vrienden zit, omdat ze zichzelf wel eens grappig vinden en dan smsjes gaan sturen met mijn telefoon. En aangezien mijn iphone vaak aan de boxen hangt, ligt ie op tafel. En aangezien mijn blaas niet oneindig groot is.. Nja je snapt m vast wel.Bosmonster schreef op woensdag 23 september 2009 @ 14:00:
Die beveiligingscode zou ik uberhaupt helemaal knetter van wordenOntgrendel mn iPhone misschien 50x per dag ofzo..
En een vriendin van me heeft een zusje die de bundel van die vriendin van me opmaakt, dan is zo'n code ook wel makkelijk.
Of gewoon betere vrienden zoekenRuubster schreef op woensdag 23 september 2009 @ 14:20:
[...]
Mijn enige reden om die beveiligingscode af en toe in te schakelen, is als ik bij vrienden zit, omdat ze zichzelf wel eens grappig vinden en dan smsjes gaan sturen met mijn telefoon. En aangezien mijn iphone vaak aan de boxen hangt, ligt ie op tafel. En aangezien mijn blaas niet oneindig groot is.. Nja je snapt m vast wel.
En een vriendin van me heeft een zusje die de bundel van die vriendin van me opmaakt, dan is zo'n code ook wel makkelijk.
Als iemand het in zn domme hoofd haalt om met mijn telefoon bij mij thuis een sms te versturen dan hoeft ie nooit meer terug te komen.
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 23-09-2009 14:23 ]
Verwijderd
Telefoon opnieuw opgestart en de balk is inderdaad weer verschenen. Toch raar dat deze ineens weg was.
I agree! Dat is echt supergrappigBosmonster schreef op woensdag 23 september 2009 @ 14:22:
[...]
Of gewoon betere vrienden zoeken
Als iemand het in zn domme hoofd haalt om met mijn telefoon bij mij thuis een sms te versturen dan hoeft ie nooit meer terug te komen.

Ik ben nog steeds zeer benieuwd over welke balk je het nou hebt..Verwijderd schreef op woensdag 23 september 2009 @ 14:27:
Telefoon opnieuw opgestart en de balk is inderdaad weer verschenen. Toch raar dat deze ineens weg was.
Gmail zou nu push moeten ondersteunen, maar werkt dat ook met labels? Ik heb net een mailtje gestuurd naar mezelf en soms wordt die wel gepusht, maar meestal niet
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Na wat geklooi (gisteravond werkte het allemaal niet zo fijn) werkt de push mail top! Batterij lijkt ook niet sneller op.
Bedankt Google
Bedankt Google
Ik denk dat ik er erachter ben waarom het bij mij niet goed werkt.
Ik werk met mappen in outlook 2007, die hebben regels. Hij past de regels toe op het moment dat de mail binnenkomt bij outlook. Outlook verplaatst hem dan naar een map.
Kan je die regels niet importeren in gmail? Ik zie filters, maar dan moet ik dus al die regels apart gaan invoeren en dat kost nogal wat werk.
Ik werk met mappen in outlook 2007, die hebben regels. Hij past de regels toe op het moment dat de mail binnenkomt bij outlook. Outlook verplaatst hem dan naar een map.
Kan je die regels niet importeren in gmail? Ik zie filters, maar dan moet ik dus al die regels apart gaan invoeren en dat kost nogal wat werk.
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Serverside regels maken ipv clientside regels?Snippertje schreef op woensdag 23 september 2009 @ 17:53:
Ik denk dat ik er erachter ben waarom het bij mij niet goed werkt.
Ik weet niet hoe je server verder is ingesteld, neem anders contact op met je systeembeheerder. Als je gewoon een popbox oid uitleest met Outlook, dan heb je vaak ook wel webmail toegang waar je regels kunt instellen. Dit vinden dan serverside plaats.
Edit: nm het gaat over Gmail lees ik nu. Zorgen dat je die regels dus in Gmail instelt, ipv clientside in je Outlook. Die kun je niet importeren.
[ Voor 25% gewijzigd door Bosmonster op 23-09-2009 18:36 ]
Sinds vandaag mn zwarte 3GS 16gb binnen 
Ik heb een vraag mbt ringtones. Een zelfgemaakte ringtone toevoegen is me gelukt, maar ik zou ook graag zelfgemaakte sms ringtones willen toevoegen. Iemand die weet hoe dit moet?
Ik heb een vraag mbt ringtones. Een zelfgemaakte ringtone toevoegen is me gelukt, maar ik zou ook graag zelfgemaakte sms ringtones willen toevoegen. Iemand die weet hoe dit moet?
Dat zeg ik!
Dit kan alleen dmv van een jailbreak, en dan moet je via WinCP in de bestanden een van je huidige sms-tonen vervangen door degene die je wilt hebben. Op de normale manier is het niet mogelijk. Via google kun je een en ander wel terug vinden.cdl schreef op woensdag 23 september 2009 @ 19:15:
Sinds vandaag mn zwarte 3GS 16gb binnen
@Zpott, bedankt voor het antwoord. Zal het even beter in de gaten houden, maar ik geloof je gelijk hierin
[ Voor 8% gewijzigd door pebbie op 23-09-2009 19:20 ]
Ok bedankt. Dat jailbreaken zie ik nu nog niet zitten. Heb de phone net 12 uur in huispebbie schreef op woensdag 23 september 2009 @ 19:19:
[...]
Dit kan alleen dmv van een jailbreak, en dan moet je via WinCP in de bestanden een van je huidige sms-tonen vervangen door degene die je wilt hebben. Op de normale manier is het niet mogelijk. Via google kun je een en ander wel terug vinden.
@Zpott, bedankt voor het antwoord. Zal het even beter in de gaten houden, maar ik geloof je gelijk hierin
Dat zeg ik!
Hmm, ik kon me niet langer dan 72 uur bedwingencdl schreef op woensdag 23 september 2009 @ 20:06:
[...]
Ok bedankt. Dat jailbreaken zie ik nu nog niet zitten. Heb de phone net 12 uur in huis
De TomTom Carkit is nu beschikbaar in de Apple Store Online.
http://store.apple.com/nl/product/TX529ZM/A?mco=MTA0MzE1ODk
€ 99,- (incl tomtom app!)
Heel leuk als je de app voor 99,- in de App store hebt gekocht. (dus zonder carkit)
Heel leuk als je de app voor 99,- in de App store hebt gekocht. (dus zonder carkit)
...less is more
Vertel, welke kaarten krijg je er bij dan?funk-e schreef op donderdag 24 september 2009 @ 10:30:
De TomTom Carkit is nu beschikbaar in de Apple Store Online.
Klagen en zeuren, volkssport no. 1 in NL.
Zoef
Dinsdag de witte 32 GB 3GS besteld, gisteren ontvangen, kaartje erin gedaan, aangezet.. en het werkt allemaal! Ik heb hiervoor een half jaar met de HTC Touch HD gewerkt, en toch heb ik uiteindelijk (na 10 minuten de iPhone van een ander te hebben gebruikt) tot de ontdekking gekomen dat Apple het toch iets beter voor elkaar heeft. Wat een verademing 
Nu nog even een lading must-have apps downloaden
Iemand een idee of apple ooit zal toelaten om de gui aan te passen? Ik ben de huidige met zijn kleine icoontjes echt wel kotsbeu al.
Toelaten? Nee, maar met een jailbreak is dit te doen. Zijn genoeg thema's voor al.k995 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 11:10:
Iemand een idee of apple ooit zal toelaten om de gui aan te passen? Ik ben de huidige met zijn kleine icoontjes echt wel kotsbeu al.
Een theme gaat enkel maar de icoontjes een ander fotootje zetten, ik dacht eerder aan iets zoals SPB mobile op een windows mobile . Iets wat dus de hele GUI aanpast niet enkel de achtergrond en de icoontjes.rob1n schreef op donderdag 24 september 2009 @ 11:23:
[...]
Toelaten? Nee, maar met een jailbreak is dit te doen. Zijn genoeg thema's voor al.
Ah, precies dezelfde ervaring hier, behalve dan dat het geen HD was maar een oudere P3600. Alleen mijn typsnelheid is drastisch minder geworden...blijkbaar word je vanzelf een held in het typen met zo'n pennetje.Blue-eagle schreef op donderdag 24 september 2009 @ 10:48:
Dinsdag de witte 32 GB 3GS besteld, gisteren ontvangen, kaartje erin gedaan, aangezet.. en het werkt allemaal! Ik heb hiervoor een half jaar met de HTC Touch HD gewerkt, en toch heb ik uiteindelijk (na 10 minuten de iPhone van een ander te hebben gebruikt) tot de ontdekking gekomen dat Apple het toch iets beter voor elkaar heeft. Wat een verademing
Ik mis alleen wel de sync met mijn Outlook agenda op het werk...we kunnen/mogen geen software installeren, dus syncen via iTunes is geen optie.
The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.
.... sorry funk-e, had je post niet eerder gezien. funk-e in "[iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie - De..." was veel eerder dan ik wakker en alert.
crosspost vanuit [iPhone navigatie] TomTom
De TomTom houder is in de Apple Store verschenen. € 99,95 voor de houder en de App.
De TomTom houder is in de Apple Store verschenen. € 99,95 voor de houder en de App.
[ Voor 28% gewijzigd door driedees op 24-09-2009 16:35 ]
It's always funny until someone gets hurt and then it's just hilarious. FNM
Hoe zouden jullie de kwaliteit van de iPhone willen inschatten? Naast voldoende goede verhalen lees ik ook schrijnende gevallen over gebrek aan garantie i.v.m spontane waterschade en verkleurde vochtstikkers, ontploffende phones en haarscheurtjes?
Zijn dat incidenten of is er structureel iets mis met het apparaat?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Nee je zit inderdaad aardig vast aan de standaard indeling. Er zijn een paar die het 'iets' veranderen, maar dat zijn uitzonderingen (en imo is dan toch de iPhone UI beter). Voorbeeld: http://macthemes2.net/forum/viewtopic.php?id=16795112k995 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 11:39:
[...]
Een theme gaat enkel maar de icoontjes een ander fotootje zetten, ik dacht eerder aan iets zoals SPB mobile op een windows mobile . Iets wat dus de hele GUI aanpast niet enkel de achtergrond en de icoontjes.
Net even met Solid Vision heen en weer gemailld en zij wisten mij te melden dat mijn oude kapotte 3G al bij Apple ligt, en dat er uiterlijk morgen een nieuw toestel naar proassist zou gaan, die het vervolgens weer naar mij brengen
.
Het heeft uiteindelijk net geen twee weken geduurd. Zowel proassist en solid vision hebben mij zeer goed gehlopen. Mails werden binnen 5 minuten beantwoord. Mijndag is in ieder geval weer goed
.
Het heeft uiteindelijk net geen twee weken geduurd. Zowel proassist en solid vision hebben mij zeer goed gehlopen. Mails werden binnen 5 minuten beantwoord. Mijndag is in ieder geval weer goed
Het zijn meestal de klagers die je hoort. Als iets het goed doet, dan hoor je vaak niks. Mijn iPhone deed het prima en is alleen een keer stuk gegaan omdat hij was gevallen. Maarja dat is mij eigen schuld geweest en daarom had ik er ook een verzekering voor afgesloten. (Het heet belcompany belgarant, maar het is van proassist).Gunner schreef op donderdag 24 september 2009 @ 13:07:
Hoe zouden jullie de kwaliteit van de iPhone willen inschatten? Naast voldoende goede verhalen lees ik ook schrijnende gevallen over gebrek aan garantie i.v.m spontane waterschade en verkleurde vochtstikkers, ontploffende phones en haarscheurtjes?
[ Voor 46% gewijzigd door Iekozz op 24-09-2009 13:30 ]
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Slecht voor mij, geluid kapot van de eerste-> garantie de 2e had juist hetzelfde maar had ook haarscheurtjes-> geen garantie 200euro betaald (mijn bedrijf gelukkig) 3e heeft nu ook al haarscheurtjes.Gunner schreef op donderdag 24 september 2009 @ 13:07:
Niet echt tevreden dus vooral over die haarscheurtjes dat is echt iets structureel wat duizenden mensen overkomt dat men daar geen garantie op geeft (in belgie ) vind ik ontoelaatbaar.
Die icoontjes op een grid zijn echt toch al achterhaald hoor . De standaard programma's werken idd vlot maar daar heb ik het dan ook niet echt over.rob1n schreef op donderdag 24 september 2009 @ 13:09:
[...]
Nee je zit inderdaad aardig vast aan de standaard indeling. Er zijn een paar die het 'iets' veranderen, maar dat zijn uitzonderingen (en imo is dan toch de iPhone UI beter).
Dat trekt er al eerder op maar het is allemaal zo ingewikkeld en omslachtig. Waarom dat apple dit niet toestaat ontgaat me nog steeds.
Verwijderd
Zond is dat. De eerste iPhone was kwa bouwkwaliteit zoveel beter. Jammer dat ze zijn overgestapt op "plastic" behuizing.k995 schreef op donderdag 24 september 2009 @ 13:33:
[...]
Slecht voor mij, geluid kapot van de eerste-> garantie de 2e had juist hetzelfde maar had ook haarscheurtjes-> geen garantie 200euro betaald (mijn bedrijf gelukkig) 3e heeft nu ook al haarscheurtjes.
Niet echt tevreden dus vooral over die haarscheurtjes dat is echt iets structureel wat duizenden mensen overkomt dat men daar geen garantie op geeft (in belgie ) vind ik ontoelaatbaar.
Dat is natuurlijk ook zo, maar ik ben eigenlijk principieel tegen het afsluiten van extra garantie. Zeker omdat het een relatief duur product betreft, en dat moet gewoon goed zijn.Eldariel schreef op donderdag 24 september 2009 @ 13:12:
Het zijn meestal de klagers die je hoort. Als iets het goed doet, dan hoor je vaak niks. Mijn iPhone deed het prima en is alleen een keer stuk gegaan omdat hij was gevallen. Maarja dat is mij eigen schuld geweest en daarom had ik er ook een verzekering voor afgesloten. (Het heet belcompany belgarant, maar het is van proassist).
Ik ben er op zich erg tevreden over. Denk dat veel van de problemen komen door het continu in de broekzak dragen. Daar kan die gewoon niet zo best tegen. Das natuurlijk een redelijk vochtige omgeving en wordt ie continu uitgewringd. Voor zo'n dun toestel is dat niet de beste behandelingGunner schreef op donderdag 24 september 2009 @ 13:07:
Als je hem niet in je broekzak stopt en met bescherming (sok oid) op een betere plaats meeneemt, kan die prima als nieuw blijven.
[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 24-09-2009 13:53 ]
De pagina bestaat nu niet meer?driedees schreef op donderdag 24 september 2009 @ 12:37:
Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram
Het is ook een goed product, het hangt er alleen vanaf hoe je er mee omgaat. Ik kan je wel adviseren om een case of hoes te kopen. Je hebt een jaar garantie erop. Val,stoot en water schade vallen daar niet onderGunner schreef op donderdag 24 september 2009 @ 13:46:
[...]
Dat is natuurlijk ook zo, maar ik ben eigenlijk principieel tegen het afsluiten van extra garantie. Zeker omdat het een relatief duur product betreft, en dat moet gewoon goed zijn.
"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell
Ik heb al een hoes voor m'n Touch. Als die niet mocht passen komt er zeker een ander voor.
De touch is alleen dunner dan de iPhone. Dus in princiepe moet dat gewoon lukken.Gunner schreef op donderdag 24 september 2009 @ 13:58:
Ik heb al een hoes voor m'n Touch. Als die niet mocht passen komt er zeker een ander voor.
In Outlook heb ik meerdere folders voor mijn contacten. Nu wil ik 1 specifieke folder gebruiken op mijn iPhone.
in iTunes blijft het selectie-hokje 'selected groups' alleen grayed out, en kan ik alleen kiezen om AL mijn contacts te syncen... ? Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
in iTunes blijft het selectie-hokje 'selected groups' alleen grayed out, en kan ik alleen kiezen om AL mijn contacts te syncen... ? Iemand een idee hoe ik dit kan oplossen?
Hebben meer mensen last van witte "stof"? puntjes onder hun scherm? Als ik mijn scherm goed poest en ik kijk er goed naar dan zie ik een wit "stof" puntje onder mijn scherm want ik krijg het er niet af gepoetst... Het is wel pietluttig klein, maar vraag me af of meer mensen hier last van hebben?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 7
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 7
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.