Ik kon me er niet zo heel veel bij voorstellen dus ben even gaan neuzen, maar da's een leuke app zeg, die Photo Map, goeie tip !! Die laat dus inderdaad gewoon op een kaart zien waar de foto's genomen zijn, werkt met de foto's die ik al op m'n iPhone had staan niet 100% accuraat, sommige staan een paar straten (!!!) verder dan waar ze genomen zijn, maar al met al zit het allemaal heel dicht in de buurt.
Als je zoekt dan kost de app 79 cent (nog steeds de moeite waard) maar zodra je installeert geeft 'ie al aan dat de app gratis is, je hoeft dus op het moment niet de Lite versie te pakken.
Ping! ook meteen maar meegenomen, altijd leuk om gratis push berichtjes te versturen zonder meteen een IM te gebruiken. Alleen werkt die niet helemaal goed, je ziet overal de variabelen in plaats van de tekst die er hoort te staan (in de header staat er bijvoorbeeld STRING_APP_NAME in plaats van iets als Ping!, als je een bericht stuurt staat er STRING_NEW_MESSAGE, in het TO veld staat STRING_TO en als je een mail wil versturen dan staat er in de subject van die mail STRING_EMAIL_SUBJECT en in de body STRING_EMAIL_BODY). Ach, laten we het maar op schoonheidsfoutjes houden
[
Voor 33% gewijzigd door
KneoK op 27-09-2009 02:37
]