[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 89.010 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-04 16:38
Ik heb een ipod 4g en die kan ik zowel op mijn pc als mijn laptop handmatig synchroniseren, kan op beide muziek/video bestanden opzetten. Bij de iphone wil dat niet lukken, op mijn laptop zijn de bestanden zichtbaar alleen kan ik er niets opzetten, ook niet een nieuwe afspeellijst.

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-04 17:49
Huh, jouw fout? Hoe krijg je (niet voelbare) haarscheurtjes er zelf in?

Wel netjes afgehandeld trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wd200
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:44
ik las in het importeren topic iets over een iPhone 3GS2 , iemand enig idee waar deze uit komt ?
is dat met de nieuwe apple lading rond jan (zoals ze meestal doen met macbooks etc, aldus ik gelezen heb in het macbook topic)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
wd200 schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 21:57:
ik las in het importeren topic iets over een iPhone 3GS2 , iemand enig idee waar deze uit komt ?
is dat met de nieuwe apple lading rond jan (zoals ze meestal doen met macbooks etc, aldus ik gelezen heb in het macbook topic)
200% puur gerucht. Reken er op dat er pas in juni oid weer iets spannends wordt uitgebracht op iPhone-gebied.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Wellicht al eerder gevraagd in de vorige 21 delen, maar ik zit met het volgende probleem:
- Ik woon in het buitenland, maar heb nog een Nederlandse creditcard, inclusief factuuradres
- Ik gebruik deze creditcard voor aankopen in de appstore
- Nu wil ik een niet-Nederlandse (gratis) app downloaden, en krijg de volgende melding:

"Het artikel dat u wilde kopen is niet langer beschikbaar" en "De verkrijgbaarheid van het artikel is veranderd terwijl u aan het winkelen was"

Iemand enig idee? Ik weet 100% zeker dat de app gewoon beschikbaar is (een veelgebruikte reisplanner van de landelijke spoorwegorganisatie hier).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Ik kreeg die foutmelding van de week ook een keer bij een App die ik wilde downloaden. Heeft niks met je landinstellingen of wat dan ook te maken (dan zegt hij dat de account slechts geldig is in een bepaalde store).

Op een later moment nog een keer proberen en anders (of meteen) even een support ticket aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Ditmar schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 19:33:
[...]

Dat het jou fout was? Verklaar dat eens nader. Dan krijg je toch JUIST een rekening? En een iphone in een envelop stoppen... 8)7
Vanx schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 20:01:
Huh, jouw fout? Hoe krijg je (niet voelbare) haarscheurtjes er zelf in?

Wel netjes afgehandeld trouwens :)
Ehh, juist, ik bedoelde natuurlijk dat het NIET mijn fout was. Ik had ze alleen enige tijd laten zitten (half jaartje ofzo) voordat ik hem opstuurde. Dat heb ik erbij vermeld en dat het er steeds meer worden me ondertussen een beetje te gek werd. Dus gewoon eerlijk gezegd dat ze al vrij oud waren (en sommigen dus ook vrij groot en voelbaar), en toch hebben ze hem kostenloos vervangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Merken meer mensen dat Safari onder 3.1.2 veel minder stabiel geworden is? Ik krijg nu heel vaak crashes bij het bladeren tussen en sluiten van tabs, ook net na een reboot. Vervelend.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
MrAcid schreef op maandag 12 oktober 2009 @ 23:26:
Ik kreeg die foutmelding van de week ook een keer bij een App die ik wilde downloaden. Heeft niks met je landinstellingen of wat dan ook te maken (dan zegt hij dat de account slechts geldig is in een bepaalde store).

Op een later moment nog een keer proberen en anders (of meteen) even een support ticket aanmaken.
Ok dank, dan ga ik dat maar doen, want ik heb het probleem nu al een aantal dagen (en meerdere keren per dag geprobeerd).
Kan ik overigens direct een ticket vanuit iTunes aanmaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

@ MaZo: ik had dat met WiFinder: een programma dat eerst te downloaden viel in NL, toen in NL toch niet mocht en na een update dan ook weg was van mijn iPhone. Bij het opnieuw proberen downloaden kreeg ik eerst die melding, later was het programma niet meer te vinden in de programmalijst. Sinds 3.0 staat hij echter weer op mijn iPhone maar niet meer in de programmalijst dus.

Overigens doet het programma sinds 3.0 echter niks meer :P

[ Voor 7% gewijzigd door Wilf op 13-10-2009 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19:57
Het is de hoogste tijd voor een nieuw deel: [iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 23 :Y)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 7
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.