[iPhone] Ervaringen & Discussie - Deel 22 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 89.037 views

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:40
Dat snap ik, maar ook vragen daarover mogen daar of in een nieuw topic :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Julio_Ricardo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-05 19:58
Joarie schreef op woensdag 30 september 2009 @ 19:23:
[...]

Zelfde probleem hier. Push werkte niet lekker vandaag en de accu slobbert zichzelf erg snel leeg
Hier hetzelfde probleem met gmail push, hoewel de afgelopen 2 uur het weer lijkt te werken.

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 14:49

Snippertje

Light up your life

Kort gezegd gaat de batterij langer mee als push werkt, maar anders is het een drama.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

• Batsies
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-01-2022

Batsies

E-Developing

Anoniem: 163039 schreef op woensdag 30 september 2009 @ 13:42:
Als ik een 3g iPhone koop met software 2.0 erop kan ik die dan update. Naar 3.0 of alleen naar 3.1?K wil namelijk tetheren met 3.0
Pas wel op dat itunes hem naar 3.1 zal updaten (als updaten auto aanstaat)

E-Developing

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05 23:15

Royz

Kleurenblind!!

Hier nog 1, vannacht opgeladen en vanmorgen om 11uur stond mijn batterij al op 12%. WTF gewoon. Nog nooit meegemaakt dit

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Royz schreef op woensdag 30 september 2009 @ 22:08:
Hier nog 1, vannacht opgeladen en vanmorgen om 11uur stond mijn batterij al op 12%. WTF gewoon. Nog nooit meegemaakt dit
Push... Heb het nu continu en haalt geen mail meer op :? Meer mensen dit?

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 20-05 23:15

Royz

Kleurenblind!!

Snippertje schreef op woensdag 30 september 2009 @ 23:31:
[...]

Push... Heb het nu continu en haalt geen mail meer op :? Meer mensen dit?
Ook gmail/google push?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• Snippertje

Snippertje

Light up your life

Alleen gmail eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haroldinho
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05:48
JeroenGans schreef op vrijdag 25 september 2009 @ 22:53:
[...]

Dat lijkt het te zijn ja... Loop morgen wel even bij T Mobile langs. Het klinkt trouwens als:
http://vimeo.com/5318657
Bij mij precies hetzelfde....wat zeiden ze bij T-Mobile??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 163039

Bij software 3.01 voor je iphone kan je je iphone nog wel als modem gebruiken toch? Ga een iphone kopen maar wil em wel als modem kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13:42

ijskonijn

Now MOVE!

Anoniem: 163039 schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:08:
Bij software 3.01 voor je iphone kan je je iphone nog wel als modem gebruiken toch? Ga een iphone kopen maar wil em wel als modem kunnen gebruiken.
Ja, dat kan. Vanaf 3.1 niet meer.
Ik heb mijn iPhone daarom gisteren gedowngrade van 3.1 naar 3.0.1 en Tethering werkt weer 8)

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pilske
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 18-04 14:18
ijskonijn schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:25:
[...]

Ja, dat kan. Vanaf 3.1 niet meer.
Ik heb mijn iPhone daarom gisteren gedowngrade van 3.1 naar 3.0.1 en Tethering werkt weer 8)
Hoe heb je 'm gedowngrade? Had je 'm eerst gejailbreakt? Verdomme, ik baal er nog steeds ernstig van dat ik 'm naar 3.1 heb geupdate ik mis tethering :-(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nano2009
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:35
Ik heb sinds kort dat itunes mijn iphone niet meer ziet... Hij opent de image folder wel gewoon op mijn laptop/pc maar herkennen in itunes... ho maar |:(

Heb de nieuwste itunes... terug naar itunes 8 helpt helaas ook niet...

Weet iemand de oplossing hiervoor ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 21-04 17:49
Pilske schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:29:
[...]

Hoe heb je 'm gedowngrade? Had je 'm eerst gejailbreakt? Verdomme, ik baal er nog steeds ernstig van dat ik 'm naar 3.1 heb geupdate ik mis tethering :-(.
Heb je een 3g of een 3gs? Een 3g is makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:44
Zojuist kwam de verzekering mijn nieuwe iPhone brengen nadat de oude stuk is gegaan. Hij doet het gelukkig goed, maar helaas kan ik hem nog niet activeren. Er zat wel netjes een briefje bij dat ik hem eerst via iTunes moest activeren :).

Het model nummer is A1241. Ik denk dat dat een 3G is?

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:28
Eldariel schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:10:
Zojuist kwam de verzekering mijn nieuwe iPhone brengen nadat de oude stuk is gegaan. Hij doet het gelukkig goed, maar helaas kan ik hem nog niet activeren. Er zat wel netjes een briefje bij dat ik hem eerst via iTunes moest activeren :).

Het model nummer is A1241. Ik denk dat dat een 3G is?
Dat is een 3G ja, maar had je verwacht dat je een 3GS terug zou krijgen dan? :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Leek me ook zeer onwaarschijnlijk omdat de 3G 8GB nog gewoon leverbaar is.

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joarie
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15:57
Royz schreef op woensdag 30 september 2009 @ 22:08:
Hmm, vandaag is het nog steeds niet goed geregeld. Had zelfs met alles uit (bluetooth, gps, 3g, wifi, beeldscherm) en alleen gmail op push een verbruik van 10% in 1 uur tijd! En dan heeft ie nog niet eens de nieuwste mailtjes binnengekregen. Raarrrrr. Je kon gewoon voelen aan de warmte dat de processor flink liep te zwoegen op iets.
Door Push/Fetch uit te zetten is de accuduur weer normaal, maar handmatig ophalen van de mailtjes geeft ook niet de nieuwe mail.

The chances of being killed by a cow are low but never 0%. 1x Venus-E 5.12 kW, FW151. 3-fasen. HW P1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iekozz
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 17-05 16:44
Mute schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 14:12:
[...]

Dat is een 3G ja, maar had je verwacht dat je een 3GS terug zou krijgen dan? :P
Nee natuurlijk niet :). Maar stiekem hoop je het wel natuurlijk :P

"Computers are like Old Testament gods: lots of rules and no mercy." --Joseph Campbell

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Pilske schreef op donderdag 01 oktober 2009 @ 11:29:
[...]

Had 'm niet gejailbreakt nee, even googlen op "iPhone 3g 3.1 downgrade" en je vindt genoeg sites.
Let wel op: je bent alle gegevens kwijt wat erop staan. Je kunt ook geen reservekopie terugzetten wat je met 3.1 gemaakt hebt, dan begint iTunes te mekkeren dat de versie van de backup nieuwer is dan die van de iPhone. Je kunt wel alles synchroniseren met Outlook en Explorer (Bookmarks, contacten, agenda) en na de downgrade weer terugzetten.

Wat je dus definitief kwijt bent na een downgrade:
- SMS-berichten
- App-instellingen (en daaronder vallen dus ook savegames van spellen, hier was ik ook minder blij mee maargoed, dan maar opnieuw beginnen met Dungeon Hunter, geen ramp)

Heb wel een 3G overigens, met een 3GS is het volgens mij niet mogelijk

[ Voor 3% gewijzigd door ijskonijn op 01-10-2009 15:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230069

Ik heb sinds deze week een iphone 3GS en ervaar nu eenzelfde probleem dat ik eerder ook met mijn ipod touch had.

Het probleem is als volgt:
Ik heb aangegeven dat ik een mapje met 30 foto's (19mb) wil syncen met de iphone. Tijdens de sync krijg ik volgende foutmelding:
"Er zijn geen foto's naar de iphone gekopieerd omdat er onvoldoende ruimte op de iphone beschikbaar is voor uw foto's en albums"
Ik heb echter nog 300 mb vrije ruimte op mijn 32gb iphone.

Ook met mijn ipod touch had ik sinds een tijdje ditzelfde probleem. Voordien werden de foto's wel gesynct, maar plots niet meer ondanks toch voldoende ruimte. Als ik dan wat apps verwijderde, lukte het soms wel om de foto's weer te syncen. Bij wijze van test had ik 200mb muziek extra toegevoegd en die wordt wel gesynct tot de ipod vol stond.

Dit probleem doet zich nu een tijdje voor, een maand ofzo? Misschien sinds de update naar itunes 9? Ik heb het niet zo in de gaten gehouden.

Hopelijk weet iemand een oplossing. Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Laatst online: 11-05 14:55
Ik heb sinds kort een iphone die het uiteraard geweldig doet. Ik heb aleen 1 ding waar ik niet tevreden over ben: Google search in safari.

Iedere keer als ik google gebruik in safari om iets te zoeken dan wordt de nederlandse versie van google gebruikt. Ik heb liever dat de engelse versie van google wordt gebruikt. Op de PC hoef ik alleen maar google.com in english te selecteren en hij doet het altijd goed maar als ik dit op de iphone doe dan schiet hij altijd weer terug naar de nederlandse versie.

Heeft iemand enig idee om google altijd in het engels te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zed_no1
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:14
Mijn iPhone is van de week gevallen (gelukkig niets aan de hand en niet te hoog en te hard). Maar nu zit er wat stof tussen het scherm.. heeft iemand tips om dit er tussenuit te krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
zerokill schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:28:
Ik heb sinds kort een iphone die het uiteraard geweldig doet. Ik heb aleen 1 ding waar ik niet tevreden over ben: Google search in safari.

Iedere keer als ik google gebruik in safari om iets te zoeken dan wordt de nederlandse versie van google gebruikt. Ik heb liever dat de engelse versie van google wordt gebruikt. Op de PC hoef ik alleen maar google.com in english te selecteren en hij doet het altijd goed maar als ik dit op de iphone doe dan schiet hij altijd weer terug naar de nederlandse versie.

Inderdaad, ik heb er een keertje een uur tijd aan besteed om dit geregeld te krijgen, maar het lukt me gewoon niet. Hoeveel dingen ik ook instel, hij verdomd het en na dat uurtje heb ik dat ding ook flink scheldend en Apple vervloekend weggelegd. WAAROM kan ik niet in mijn accountinstellingen van Google instellen welke taal ik wil gebruiken voor hun mobiele variant? En WAAROM mag ik van Apple die zoek URL niet veranderen naar iets wat ik wil?

En WAAROM is mijn App Store nog steeds in het Nederlands, terwijl de rest van mijn iPhone Engels is? Ik heb er al over geklaagd, maar volgens mij nemen ze dit soort klachten niet serieus. Nederlands is gewoon een bouttaal voor alles wat met elektronica te maken heeft, halfslachtige vertalingen of gewoon slecht-bekkende woorden, laat me Engels gebruiken!

Overigens kun je een andere region format instellen, dan gaat hij wel naar google.co.uk en is hij dus in het Engels, maar dan heb je weer een verprutste Datum en Tijd layout...

[ Voor 18% gewijzigd door Diddle op 02-10-2009 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Laatst online: 11-05 14:55
Eerlijk gezegd heeft dat wel geholpen. Ik heb nu verenigde staten ingesteld als locatie en vervolgens 24uur tijd weergave. Dan is in princiepe alles kloppend. (hopelijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

zerokill schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:28:

probeer eens http://www.google.com/ncr in te stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Niet online
zerokill schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:45:
Eerlijk gezegd heeft dat wel geholpen. Ik heb nu verenigde staten ingesteld als locatie en vervolgens 24uur tijd weergave. Dan is in princiepe alles kloppend. (hopelijk)
Of ik vergeet iets wat niet goed werkte hierdoor, of dit is de oplossing. Thanks. (Erg fijne oplossing is het nog steeds niet, maar goed, beter dan niets.)
Waar? Hoe?

[ Voor 54% gewijzigd door Diddle op 02-10-2009 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Als bookmark of weet ik veel wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Niet online
Gunner schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:52:
[...]

Als bookmark of weet ik veel wat?
Het ging om de searchbox die geintegreerd is in Safari, die kun je alleen switchen tussen Yahoo en Google, maar verder niets aan instellen. Een bookmark werkt wel, maar dat is weer een pagina extra laden over een 3G netwerk dat vaker niet dan wel werkt.
Diddle schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:51:
[...]

Of ik vergeet iets wat niet goed werkte hierdoor, of dit is de oplossing. Thanks. (Erg fijne oplossing is het nog steeds niet, maar goed, beter dan niets.)
Ah, ik weet het alweer, telefoonnummers worden nu niet goed weergegeven. Maar goed met 24h tijdsnotatie weer aan liever die telefoonnummers dan een Nederlandse Google.

[ Voor 35% gewijzigd door Diddle op 02-10-2009 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Kun je nou nergens in een iPhone zien hoeveel smsjes je verstuurd hebt? :S

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fishlip
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 29-04 07:35
Mijn Gmail doet het nu ook al de hele dag niet.. Vaag ding! Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tales
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20-05 22:44
Diddle schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 14:54:

[...]

Ah, ik weet het alweer, telefoonnummers worden nu niet goed weergegeven. Maar goed met 24h tijdsnotatie weer aan liever die telefoonnummers dan een Nederlandse Google.
U.S. Virgin Islands werkt to nu toe het beste bij mij.

Engels, 24 Uur klok en de telefoon nummers verschijnen als 1 string. dus +31xxxxxxxxx vs. +31(xxx)xxxxx o.i.d

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
ik heb sinds 2 weken een 3GS 16 GB, maar krijg klachten van mensen die ik bel dat ik zo ver weg klink, als in zacht. Zowel gewoon als met de headset.

Hebben meer mensen hier last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Laatst online: 16-05 08:46
lester schreef op vrijdag 02 oktober 2009 @ 23:34:
ik heb sinds 2 weken een 3GS 16 GB, maar krijg klachten van mensen die ik bel dat ik zo ver weg klink, als in zacht. Zowel gewoon als met de headset.

Ik hoop het niet, want de mijne wordt woensdag bezorgd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 264553

Een vriend van mij heeft dat ook. Volume op max zetten hielp niet. Maar normaal is dat absoluut niet. Ik zou daarom gewoon om een nieuwe vragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181826

dat had ik ook. Zeker met de kop set, haal het draadje naar je mond, zodat je ook in de mic. Spreekt.
Het zelfde geld voor de telefoon. Veel mensen spreken niet in de mic. Met een mobiel, stel je een voor dat je op de zelfde manier met een vaste telefoon zou bellen
ook dan word je niet verstaan.
als je de haak boven je hooft in je nek, overal.
Behalve voor je audio uitgang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik ben ook wel verstaanbaar, het is alleen erg zacht.

Ik ben ook al meer in de microfoon gaan spreken, maar had er met eerdere telefoons nooit klachten over.

Maar het hoort dus een beetje bij een iphone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
lester schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 11:30:
Ik ben ook wel verstaanbaar, het is alleen erg zacht.

Ik ben ook al meer in de microfoon gaan spreken, maar had er met eerdere telefoons nooit klachten over.

Maar het hoort dus een beetje bij een iphone?
Nog nooit gehoort dat mensen dat bij mij hebben. Lijkt me dus niet bij de iphone passen. Zorg dat je je microfoon zo dichtbij mogelijk houdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:26
Als ik een hard reset doe, dan ben ik niet al mijn data oid kwijt :O
Het lijkt gewoon op een soft reset.
Ook mijn batterij loopt onwijs snel leeg.
En soms na een reset, (home+sleep button 10 sec.) telt hij soms zo ineens 50/60% erbij op :S ?
Weet iemand hier al meer vanaf ?

Iphone 3GS 32GB met 3.1

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
SanderPS3 schreef op zaterdag 03 oktober 2009 @ 17:56:
Als ik een hard reset doe, dan ben ik niet al mijn data oid kwijt :O
Het lijkt gewoon op een soft reset.
Ook mijn batterij loopt onwijs snel leeg.
En soms na een reset, (home+sleep button 10 sec.) telt hij soms zo ineens 50/60% erbij op :S ?
Weet iemand hier al meer vanaf ?

Iphone 4GS 32GB met 3.1
Uhh 4GS?

Als je jailbreaked kan je al je info behouden, bij setup as new phone. Maar probeer eerst eens je batterij te calibreren. Dat lijkt niet helemaal goed, met die +50/60%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Batterij kalibreren is : Leeg laten lopen en in 1 keer naar de 100% toch ? :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
  • Laatst online: 16-05 21:21
Heb vandaag geprobeerd wat apps te installeren op een 3gs, maar het lukt gewoon niet.
Heb de laatste versie van itunes en de 3.1 firmware, alles 3 dubbel gechecked.

Maakt niet uit hoe ik het probeer te installeren ik krijg steeds de onderstaande foutmelding. Het rare is dat ik hier niets over kan vinden bij Apple support. Ik heb zon beetje alle hits op google gelezen maar geen enkele oplossing werkt.... Het gaat om een 3gs van 2 dagen oud, waarom zou et niet werken?

Afbeeldingslocatie: http://home.quicknet.nl/qn/prive/cj.glas/iphoneerror.jpg

De applicatienaam is VI in dit geval, maar bij 8 andere apps wou het ook niet lukken

[ Voor 8% gewijzigd door harry64 op 04-10-2009 00:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tumke
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 20-05 18:53
harry64 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 00:18:
Heb vandaag geprobeerd wat apps te installeren op een 3gs, maar het lukt gewoon niet.

Maakt niet uit hoe ik het probeer te installeren ik krijg steeds de onderstaande foutmelding. Het rare is dat ik hier niets over kan vinden bij Apple support. Ik heb zon beetje alle hits op google gelezen maar geen enkele oplossing werkt.... Het gaat om een 3gs van 2 dagen oud, waarom zou et niet werken?

[afbeelding]

De applicatienaam is VI in dit geval, maar bij 8 andere apps wou het ook niet lukken
En als je het gewoon via de AppStore op de iPhone zelf doet? Lukt het dan wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
xtremekiller schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 01:03:
[...]

Dat zou vast kunnen, maar ik wil het op deze manier doen die in elke handleiding als doodsimpel beschreven staat.....

Heb zelf geen wifi dus zal het later bij de buren even proberen, misschien dat het op die manier wel werkt.

Heb nummerbehoud van mijn vorige provider en deze gaat pas op 3 november in, kan dus niets met mobiel internet omdat de iphone simlocked is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eelco_akker
  • Laatst online: 13:23
xtremekiller schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 01:03:
[...]

In iTunes je computer machtigen (store, computer machtigen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkAboutIt
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-05 10:17
iTunes misschien eens opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Niet online
harry64 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 00:18:

[afbeelding]

Heb je al een andere usb-poort in je computer geprobeerd? Geen idee of dat iets uitmaakt bij een iPhone, maar andere apparaten hebben wel deze problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Weet iemand of het ook mogelijk is om de videoplayer filmpjes rechtopstaand (portrait) te laten zien, zodat je de iphone gewoon rechtop kunt vasthouden ipv. gedraaid? Bijv. bij youtube of uitzendinggemist. Want ik vind de iphone op zn zijkant erg lastig vast te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom_aagten
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-05 17:04
weet iemand hoe het komt dat bij mijn hotmail email, mijn mails dubbel binnenkomen. heb dit al een tijdje maar daarvoor heeft het altijd goed gewerkt. als ik dus een nieuwe mail heb, verschijnt deze 2x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Niet online
Palomar schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 16:59:
Weet iemand of het ook mogelijk is om de videoplayer filmpjes rechtopstaand (portrait) te laten zien, zodat je de iphone gewoon rechtop kunt vasthouden ipv. gedraaid? Bijv. bij youtube of uitzendinggemist. Want ik vind de iphone op zn zijkant erg lastig vast te houden.
Nee, ik helaas niet mogelijk. Ik geloof dat het bij Podcasts of audiobooks sinds 3.1 wel mogelijk is, maar bij gewone video en YouTube helaas niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Is er een mogelijkheid tot terug gaan naar 3.01 ?
Ik heb namelijk 3.1 nu, en mijn pa heeft nog 3.01 en zijn batterij gaat ongeveer (letterlijk) 10 keer langer mee !
Waar mijn iphone na 3 uur standby (!!!) al uitgaat, heeft die van hem inmiddels dik 30 uur standby en 3 uur gebruik ( wat natuurlijk normaal is voor een phone ).

Ook gebruikt hij 3g + locatie terwijl ik alles uit heb staan, baal zo ontzettend hard :(
Kan hem dus maar 3 uur standby hebben, met 3g aan is het met 20 minuten gebeurd :o

EDIT : Dit heb ik geprobeerd, maar dat wil niet lukken, volgens mij is dit alleen voor al gejailbrakete telefoons toch ?

[ Voor 17% gewijzigd door Bloemstukje op 04-10-2009 21:32 ]

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aderijke
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-05 13:36
SanderPS3 schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 21:29:
Is er een mogelijkheid tot terug gaan naar 3.01 ?
Ik heb namelijk 3.1 nu, en mijn pa heeft nog 3.01 en zijn batterij gaat ongeveer (letterlijk) 10 keer langer mee !
Waar mijn iphone na 3 uur standby (!!!) al uitgaat, heeft die van hem inmiddels dik 30 uur standby en 3 uur gebruik ( wat natuurlijk normaal is voor een phone ).

Ook gebruikt hij 3g + locatie terwijl ik alles uit heb staan, baal zo ontzettend hard :(
Kan hem dus maar 3 uur standby hebben, met 3g aan is het met 20 minuten gebeurd :o

EDIT : Dit heb ik geprobeerd, maar dat wil niet lukken, volgens mij is dit alleen voor al gejailbrakete telefoons toch ?
Hoi,

Wat bij mij hielp is om de IPhone te herstellen via ITunes en GEEN backup terug te zetten (Je kunt na de herstelactie wel gewoon syncen met ITunes waardoor je al je apps en contacts weer hebt.) Waarschijnlijk heb je een update gedaan naar 3.1 en daarna een back-up terug gezet van 3.01 (gejailbreakt?)? In ieder geval hielp deze actie bij mij (en andere mensen) wel goed. Mijn batterij was voor de actie na 20 minuten al 30% kwijt en nu haal ik makkelijk 2 dagen op 1 lading (bij normaal gebruik)

Laat even weten of het gelukt is!

Groeten,
Arthur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
aderijke schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 07:45:
[...]

Hoi,

Wat bij mij hielp is om de IPhone te herstellen via ITunes en GEEN backup terug te zetten (Je kunt na de herstelactie wel gewoon syncen met ITunes waardoor je al je apps en contacts weer hebt.) Waarschijnlijk heb je een update gedaan naar 3.1 en daarna een back-up terug gezet van 3.01 (gejailbreakt?)? In ieder geval hielp deze actie bij mij (en andere mensen) wel goed. Mijn batterij was voor de actie na 20 minuten al 30% kwijt en nu haal ik makkelijk 2 dagen op 1 lading (bij normaal gebruik)

Laat even weten of het gelukt is!

Groeten,
Arthur
Bedankt voor je uitgebreid reactie :)
Ik heb mijn telefoon net nieuw, en heb hem nog nooit gejailbreaket, misschien is dat ook wel hetgeen waarom ik de oude firmware (3.01, gedownload van een website ) niet terug kan zetten.
Ik krijg error 3002, en volgens internet ben ik dan gewoon de klos !

Jouw tip over die herstel zonder reservekopie terugzetten ga ik zeker proberen :) !
Heb je misschien nog een tip over error 3002 ?
Heb jij jouw iphone altijd jailbroken ? en heb je je eigen 3.01 backup teruggezet, of ook eentje van internet ? :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aderijke
SanderPS3 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 10:53:
[...]

Bedankt voor je uitgebreid reactie :)
Ik heb mijn telefoon net nieuw, en heb hem nog nooit gejailbreaket, misschien is dat ook wel hetgeen waarom ik de oude firmware (3.01, gedownload van een website ) niet terug kan zetten.
Ik krijg error 3002, en volgens internet ben ik dan gewoon de klos !

Jouw tip over die herstel zonder reservekopie terugzetten ga ik zeker proberen :) !
Heb je misschien nog een tip over error 3002 ?
Heb jij jouw iphone altijd jailbroken ? en heb je je eigen 3.01 backup teruggezet, of ook eentje van internet ? :)
Ik had eerst een Iphone 3G. Deze had ik met firmware 3.01 gejailbreakt. Nu heb ik een Iphone 3Gs met firmware 3.1 (zo kreeg ik hem uit de winkel). Toen ik de 3Gs kreeg heb ik de back-up van de 3g erop gezet, wat hoort te kunnen. De batterij van de 3Gs liep te snel leeg waardoor ik bovenstaande actie had uitgevoerd en dus niet de back-up van de 3G teruggezet. Toen was het probleem verholpen.
Ik kan de 3Gs niet jailbreaken want daar is (nog) geen tool voor helaas.

Van error 3002 weet ik niks. Sorry.

Groeten,
Arthur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Kan je mij misscien jouw backup bestand geven ? :)
Of kan dat niet / wil je dat liever niet ? :)

ik weet niet in hoeverre er persoonlijke informatie in die backup staan natuurlijk, of dat er dat uberhaubt wel instaat, geen idee !

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 06:12
SanderPS3 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 12:13:

ik weet niet in hoeverre er persoonlijke informatie in die backup staan natuurlijk, of dat er dat uberhaubt wel instaat, geen idee !
Een backup bevat naar mijn weten alle (in ieder geval een heleboel) persoonlijke informatie. Van smsjes, recent gebelde nummers tot aan geschiedenis en opgeslagen bladwijzers van safari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Is het echt zo erg gesteld met de batterij? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 181826

De batterij is goed, de software moet worden aangepast! op 3.01 ging m'n ipod en itelefoon redelijk mee.
Beide na de update naar 3.1 lopen spontaan leeg.
het is dus niet meer dan een kwestie van de volgende update afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aderijke
SanderPS3 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 12:13:

Inderdaad. Alle persoonlijke info staat hierin. Het heeft denk ik ook geen zin. Probeer eerst maar eens een herstelactie in Itunes.

Arthur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Welke firmware heb jij geprobeerd ?
Daarmee bedoel ik : waar heb jij Os3.01 gedownload ? :)

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aderijke
SanderPS3 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 13:04:
Welke firmware heb jij geprobeerd ?
Daarmee bedoel ik : waar heb jij Os3.01 gedownload ? :)
Gewoon via Itunes herstel gedaan. Die download de laatste firmware (3.1). Let op. Je kunt dan niet meer jailbreaken tot daar een oplossing voor gevonden is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Ja dat snap ik, ik heb nu 3.1 :)
Alleen wil dus terug naar 3.01 en ik weet niet of ik de goede 3.01 heb !
Toen jij hem ging downgraden naar 3.01, welke 3.01 heb je gebruikt ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aderijke
SanderPS3 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 13:12:
Ja dat snap ik, ik heb nu 3.1 :)
Alleen wil dus terug naar 3.01 en ik weet niet of ik de goede 3.01 heb !
Toen jij hem ging downgraden naar 3.01, welke 3.01 heb je gebruikt ?
Ik heb nooit gedowngrade. Dit kan ook niet volgens mij. Of heb je de Iphone 3g? (dus niet de 3gs?)

[ Voor 5% gewijzigd door aderijke op 05-10-2009 13:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloemstukje
Nee ik heb de iPHone 3GS, die kan je dus niet downgraden ?
ook niet naar 3.01 ? Want die van mijn pa heeft nu 3.01 ( exact zelfde telefoon als mij )
Kan ik op een of andere manier via zijn backup ofzo 3.01 op mijn iphone krijgen ?

gewoon nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12:38
SanderPS3 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:01:
ook niet naar 3.01 ? Want die van mijn pa heeft nu 3.01 ( exact zelfde telefoon als mij )
Kan ik op een of andere manier via zijn backup ofzo 3.01 op mijn iphone krijgen ?
Je moet opnieuw firmware 3.1 erop zetten (herstellen) en dan niet de backup terugzetten. Je hebt dan weer een hele schone en lege iPhone. Deze sync je daarna opnieuw met iTunes. Laat 3.01 dus voor wat het is, en gebruik alleen de officiele 3.1 firmware die via iTunes wordt gedownload.

LET OP: doe dit alleen als je 3GS factory unlocked is (of je hem bij T-Mobile hebt gehaald). Als je afhankelijk bent van een unlock zit je vast als je 3.1 erop zet.

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aderijke
SanderPS3 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 14:01:
Nee, als je met de 3Gs naar 3.1 bent gegaan is er geen weg terug. tenzij je van tevoren voorzorgsmaatregelen hebt getroffen. Zie:http://www.iphoneclub.nl/34571/apple-blokkeert-downgrade-naar-os-3-0-of-3-0-1/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Ik moet het even kwijt: ben van een 3G naar een 3Gs gegaan. Goddamn wat is het ding snel!! Echt veel sneller dan een 3G! Whoah.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom_aagten
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 19-05 17:04
tom_aagten schreef op zondag 04 oktober 2009 @ 20:31:
weet iemand hoe het komt dat bij mijn hotmail email, mijn mails dubbel binnenkomen. heb dit al een tijdje maar daarvoor heeft het altijd goed gewerkt. als ik dus een nieuwe mail heb, verschijnt deze 2x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
Uiteraard had ik mij pc al gemachtigd.... Heb itunes eraf gegooid en de laatste 8 versie erop gezet, maar nog steeds hetzelfde. Het is ook niet mogelijk via wifi te downloaden omdat deze aangeeft dat de download mislukt is en ik deze in itunes kan downloaden. iemand nog een ander idee ?

[ Voor 29% gewijzigd door harry64 op 05-10-2009 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkAboutIt
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-05 10:17
Als downloaden via iTunes én met de iPhone beiden mislukken wordt het tijd om eens terug te gaan naar je leverancier om eens te gaan praten over reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harry64
ThinkAboutIt schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 19:18:
Als downloaden via iTunes én met de iPhone beiden mislukken wordt het tijd om eens terug te gaan naar je leverancier om eens te gaan praten over reparatie.
Van wat ik zover gevonden heb wijst de code op een server error, maar ik begrijp niet wat deze er mee te maken heeft als ik lokaal sync..

Ik heb zonder problemen muziek erop gezet, en zelfs om te testen een film van 2,5GB. Probleemloos! De Iphone komt gewoon bij T mobile vandaan en is voorzien van de 3.1 firmware. Ik ga het nog 1 keertje proberen op een andere pc..

En reparatie? Ik dacht het niet bij een nieuw product, ze sturen me maar een nieuwe

[ Voor 17% gewijzigd door harry64 op 05-10-2009 19:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cozm0
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-04 06:38

Cozm0

Unf!

Is er een Windows based tool als MyPhoneExplorer beschikbaar voor de Iphone?
Via bluetooth op de PC je sms tikken en je contacten beheren

| Specs! | IRC is just multiplayer notepad | }:O |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 14:38
Oordopjes
Sinds 1,5 week gebruik ik de iPod met de originele oordopjes.
Gisteren deed ik de iPod aan en mijn linker oordopje trilt/kraakt bij nummers met een beetje bass.
Valt dit onder de garantie? Ik heb geen zin om mijn iPod op te sturen, omdat de oordopjes het niet doen.
Met mijn Sennheiser dopjes heb ik geen trilling/krakend geluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320960

Zo, ik heb sinds kort een iPhone en de overstap vanuit Windows Mobile is me tot nu toe vrij goed bevallen. Wel loop ik nog tegen een aantal dingetjes op.

Het eerste en belangrijkste probleem is mijn e-mail. Daarvoor gebruik ik al jaren hotmail, waarbij ik mijn mails heb gesorteerd door middel van mappen. Alleen lijkt het alsof de iPhone deze mappen niet ondersteunt, ik krijg alleen een inbox, sendbox en junkbox te zien. Is er een manier waarop ik mijn mapjes ook in de iPhone zichtbaar kan maken? Ik zou het ook prima vinden om over te stappen naar een andere e-maildienst, alleen is dan wel de eis dat deze ook webbased werkt en dat ik mijn eigen domeinnaam hiervoor kan gebruiken (voorbeeld@mijneigendomeinnaam.nl). Het zou dan helemaal handig zijn als ik ook een webbased agenda kan bijhouden en synchen met m'n iPhone. Ik zou hier ook voor willen betalen. Twee opties zijn mobileme en gmail, maar dan kan ik volgens andere sites m´n eigen domeinnaam niet gebruiken.

Een ander iets wat ik graag zou willen is een app waarbij ik kan bijhouden hoeveel tijd ik aan mijn vakken op school besteed. Ik heb er een gevonden, maar daarbij kun je de tijd niet achteraf aanpassen (dat moet wel kunnen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wim klei
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-03 12:33

wim klei

kleuterschool doorlopen

hotmail/live mail met mappen en sync zoals op je pc daar kan je Mbox Mail voor halen in de app-store kost 7,99€
helaas geen auto fetch

[ Voor 5% gewijzigd door wim klei op 06-10-2009 01:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320247

Ben sinds enkele dagen eigenaren van een iPhone. Los gehaald en simlock vrij gemaakt en het bevalt uitstekend. Zeker de Appstore is een natte droom. Ooit in 2003 had ik eens een Windows PDA genomen, maar dit beviel erg slecht.

Inmiddels heb ik door waarom de gemiddelde klanttevredenheid van Apple zo hoog is. Alles* is echt steengoed! Vanwege mijn eerdere ervaring met touch-screens was ik ook bang dat ik alles moest doen via touch-screen, maar gelukkig is dat in de laatste 5 jaar wel verbeterd haha! Vroeger zat mijn touch-screen er toch regelmatig een halve centimeter naast.

*Alles behalve iTunes, daar word ik echt naar van! Beperking tot maar 1 computer, geforceerde synchronisatie, e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Que? Volgens mij zijn dat er vijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Anoniem: 320247 schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 01:10:
*Alles behalve iTunes, daar word ik echt naar van! Beperking tot maar 1 computer, geforceerde synchronisatie, e.d.
Je kunt maximaal 5 verschillende computers machtigen, dus je bent niet gebonden aan 1 computer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:40
Anoniem: 320960 schreef op maandag 05 oktober 2009 @ 21:40:
Zo, ik heb sinds kort een iPhone en de overstap vanuit Windows Mobile is me tot nu toe vrij goed bevallen. Wel loop ik nog tegen een aantal dingetjes op.

Het eerste en belangrijkste probleem is mijn e-mail. Daarvoor gebruik ik al jaren hotmail, waarbij ik mijn mails heb gesorteerd door middel van mappen. Alleen lijkt het alsof de iPhone deze mappen niet ondersteunt, ik krijg alleen een inbox, sendbox en junkbox te zien. Is er een manier waarop ik mijn mapjes ook in de iPhone zichtbaar kan maken? Ik zou het ook prima vinden om over te stappen naar een andere e-maildienst, alleen is dan wel de eis dat deze ook webbased werkt en dat ik mijn eigen domeinnaam hiervoor kan gebruiken (voorbeeld@mijneigendomeinnaam.nl). Het zou dan helemaal handig zijn als ik ook een webbased agenda kan bijhouden en synchen met m'n iPhone. Ik zou hier ook voor willen betalen. Twee opties zijn mobileme en gmail, maar dan kan ik volgens andere sites m´n eigen domeinnaam niet gebruiken.

Een ander iets wat ik graag zou willen is een app waarbij ik kan bijhouden hoeveel tijd ik aan mijn vakken op school besteed. Ik heb er een gevonden, maar daarbij kun je de tijd niet achteraf aanpassen (dat moet wel kunnen).
Ik gebruik zelf MobileMe. Maar wat je wil kan, volgens mij, met Google for Domains. Inmiddels kun je via Google alles syncen via Exchange. Dus je hebt nog push ook. Je kunt zo je contacten, kalenders en email syncen. Als je voor de email IMAP gebruikt, dan krijg je ook je folders weer terug.

Maar goed, het is wellicht handig als iemand dit eerst even bevestigd, want ik heb er geen ervaring mee :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

ijskonijn schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 08:48:
[...]

Je kunt maximaal 5 verschillende computers machtigen, dus je bent niet gebonden aan 1 computer ;)
Dit snap ik dus echt niet.
Voor het syncen van muziek, video's en apps ben ik echt gebonden aan mijn eigen laptop.
Ik heb het op m'n werk geprobeerd. Maar ik kan niks op m'n iPhone slepen qua muziek of video's. En als ik het wil syncen geeftie de melding om je iPhone eerst leeg te maken.
Wat doe ik dan verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 193933

Jo-re-mi schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 09:22:
[...]

Dit snap ik dus echt niet.
Voor het syncen van muziek, video's en apps ben ik echt gebonden aan mijn eigen laptop.
Ik heb het op m'n werk geprobeerd. Maar ik kan niks op m'n iPhone slepen qua muziek of video's. En als ik het wil syncen geeftie de melding om je iPhone eerst leeg te maken.
Wat doe ik dan verkeerd?
Je moet je telefoon in iTunes op handmatig beheren zetten. Dit kun je in jouw geval het beste doen op je laptop .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Hoedje schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 09:04:
[...]
Maar goed, het is wellicht handig als iemand dit eerst even bevestigd, want ik heb er geen ervaring mee :)
Hierbij bevestigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Hmm ik heb ook een slechtere batterylife met 3.1, het is niet zo erg als wat in de linkjes staat, maar het is zeker slechter dan met 3.0.1. Hopelijk komt de update snel.

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-04 14:25
Het touchscreen van mn iPhone 3G is defect en daarom kan ik hem dus niet gebruiken.
De standby tijd met 3.1 kan ik nu dus goed testen.

Huidige status 29 uur standby: 96% over

Vanavond een nieuw scherm erin, maar ik zal de status bij 38 uur nog even posten.

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 10:36
Hoe werkt jullie internet van T-Mobile de laatste tijd op de iPhone? Ik moet iedere keer als ik (denk ik) van zendmast wissel een pagina 2x proberen te openen voordat internet werkt. Als ik een Internetpagina open in safari blijft hij erg land laden, maar de blauwe balk heeft geen voortgang. Als ik dan de laadactie stop en opnieuw de pagina wil openen gaat 't wel snel. vanaf dat moment kan ik ook gewoon normaal surfen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657

Carnagy schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 11:41:
Hoe werkt jullie internet van T-Mobile de laatste tijd op de iPhone? Ik moet iedere keer als ik (denk ik) van zendmast wissel een pagina 2x proberen te openen voordat internet werkt. Als ik een Internetpagina open in safari blijft hij erg land laden, maar de blauwe balk heeft geen voortgang. Als ik dan de laadactie stop en opnieuw de pagina wil openen gaat 't wel snel. vanaf dat moment kan ik ook gewoon normaal surfen.
Hangt er maar net vanaf of ik moet schakelen tussen gprs en 3g internet, als ik dat moet doen dan heb ik dat ook.
Zit een soort van lag in op dat moment ( wat logisch is want je krijgt een nieuwe ip adres vanuit de server)

Niks om je druk over te maken lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegamanXZero
  • Laatst online: 17-04-2020

MegamanXZero

Maverick Hunter X

Hallo mensjes, ik ben weer terug en ik heb eindelijk mijn iPhone 3GS ontvangen. Maar ik heb nu weer een vraagje: De iPhone is sim-lock vrij en vraagt nu tijdens de eerste start om de activatie via iTunes.
Ik wilde binnenkort de Super Sim Only abo van Vodafone halen, maar dat kan helaas pas over een paar dagen.
Wat ik wilde vragen was of ik met mijn KPN Hi Pre-paid sim in mijn iPhone kan stoppen en daarme via iTunes mijn iPhone kan activeren. Ik wil heel graag al met mijn iPhone spelen, maar zal dit problemen met zich mee brengen als ik later mijn Super Sim Only abo heb? Of moet de iPhone gelijk met de juiste sim kaart worden geactiveerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
MegamanXZero schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 13:55:
Hallo mensjes, ik ben weer terug en ik heb eindelijk mijn iPhone 3GS ontvangen. Maar ik heb nu weer een vraagje: De iPhone is sim-lock vrij en vraagt nu tijdens de eerste start om de activatie via iTunes.
Ik wilde binnenkort de Super Sim Only abo van Vodafone halen, maar dat kan helaas pas over een paar dagen.
Wat ik wilde vragen was of ik met mijn KPN Hi Pre-paid sim in mijn iPhone kan stoppen en daarme via iTunes mijn iPhone kan activeren. Ik wil heel graag al met mijn iPhone spelen, maar zal dit problemen met zich mee brengen als ik later mijn Super Sim Only abo heb? Of moet de iPhone gelijk met de juiste sim kaart worden geactiveerd?
Nee, je simkaart heeft bij mijn weten niets te maken met het activeren van het toestel zelf. Aangezien je een simlockvrij exemplaar hebt zou je ten alle tijden moeten kunnen wisselen van simkaart. Ik denk dat je zelfs zonder simkaart al resultaat krijgt. Wellicht dien je wel op te passen dat je niet meteen update naar FW3.1 (factory unlocked ja/nee).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegamanXZero

MegamanXZero

Maverick Hunter X

ceelcoumans schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 14:04:
[...]

Nee, je simkaart heeft bij mijn weten niets te maken met het activeren van het toestel zelf. Aangezien je een simlockvrij exemplaar hebt zou je ten alle tijden moeten kunnen wisselen van simkaart. Ik denk dat je zelfs zonder simkaart al resultaat krijgt. Wellicht dien je wel op te passen dat je niet meteen update naar FW3.1 (factory unlocked ja/nee).
Ik heb mijn iPhone 3GS bij Studentmobiel.nl besteld. Dus als het goed is moet mijn iPhone factory unlocked zijn.
Dus ik kan hem gewoon nu activeren zonder mijn Super Sim Only die ik over een paar dagen heb.

[ Voor 8% gewijzigd door MegamanXZero op 06-10-2009 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
MegamanXZero schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 14:09:
[...]

Ik heb mijn iPhone 3GS bij Studentmobiel.nl besteld. Dus als het goed is moet mijn iPhone factory unlocked zijn.
Dus ik kan hem gewoon nu activeren zonder mijn Super Sim Only die ik over een paar dagen heb.
Ik zie enkel heel veel T-mobile reclame bij de 3GS op studentmobiel.nl. Waarom ga jij er van uit dat deze factory unlocked is? Maar nogmaals, indien dat zo is moet je gewoon van simkaart kunnen veranderen wanneer jijzelf daar zin in hebt. Anders is het simlockvrije gedeelte een wassen neus natuurlijk ;).

edit:
Let op:
De Apple iPhone 3GS 16GB heeft een T-Mobile simlock.
Studentmobiel
Even op "lees verder" klikken

[ Voor 14% gewijzigd door marcelcee op 06-10-2009 15:07 . Reden: link toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegamanXZero

MegamanXZero

Maverick Hunter X

Jah ik kom er nu zelf ook pas achter, ik heb met teveel enthousiasme hem daar besteld; dit is wel balen. Ik weet niet echt wat ik moet doen, de iPhone is zo goed als nuttelloos voor mij nu omdat ik niet van plan was om een T-Mobile abo te nemen.
Ik neem ook aan dat ze niet de iPhone terugnemen en geld terugstorten. Is er een legale manier om hem te laten unlocken? Aangezien het via Jailbreaken en Unlocken nu niet kan, omdat ik niet eens voorbij de activatie langs kom.
ceelcoumans schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:04:
[...]

Ik zie enkel heel veel T-mobile reclame bij de 3GS op studentmobiel.nl. Waarom ga jij er van uit dat deze factory unlocked is? Maar nogmaals, indien dat zo is moet je gewoon van simkaart kunnen veranderen wanneer jijzelf daar zin in hebt. Anders is het simlockvrije gedeelte een wassen neus natuurlijk ;).

edit:

[...]

Even op "lees verder" klikken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
MegamanXZero schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:24:
Is er een legale manier om hem te laten unlocken?
http://www.iphoneclub.nl/...bile-kost-0-tot-120-euro/
Aangezien het via Jailbreaken en Unlocken nu niet kan, omdat ik niet eens voorbij de activatie langs kom.
Activatie heb ik net al gezegd, leen een TM sim, of haal een prepaid kaartje.
Maar 95% zeker dat je daarna nog niet kan jailbreaken. Bijna alles wat je nu geleverd krijgt (voorraden zijn er immers nergens) komt preinstalled met OS3.1. En preinstalled 3.1 betekent geen enkele mogelijkheid tot jailbreaken. En als de jailbreak komt, is het ook nog niet zeker dat de baseband softwarematig simlockvrij gemaakt kan worden.
Kijk anders eens in het jailbreak topic hier op GoT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
MegamanXZero schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:24:
Jah ik kom er nu zelf ook pas achter, ik heb met teveel enthousiasme hem daar besteld; dit is wel balen. Nu weet ik niet echt wat ik moet doen omdat ik niet van plan was om een T-Mobile abo te nemen.
Ik neem ook aan dat ze niet de iPhone terugnemen en geld terugstorten. Is er een legale manier om hem te laten unlocken? Aangezien het via Jailbreaken en Unlocken nu niet kan, omdat ik niet eens voorbij de activatie langs kan.

[...]
Als je hem telefonisch of per internet besteld hebt kun je hem binnen 7 werkdagen (geloof ik) terugsturen. Je aankoop is dan een koop op afstand en hierbij heb je een afkoelingsperiode (bedenktijd). Het enige dat de verkoper je in rekening mag brengen zijn de kosten voor het terugsturen (indien dit aan de orde is).

Dit alles zonder opgaaf van redenen. De verkoper moet het product terugnemen. Hier zullen uiteraard meer voorwaarden aan verbonden zijn dan degene die ik zo uit mijn hoofd weet te noemen. Maar je hebt in ieder geval een kansje. Succes

[ Voor 7% gewijzigd door marcelcee op 06-10-2009 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MegamanXZero

MegamanXZero

Maverick Hunter X

UltraSub schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:28:
[...]
http://www.iphoneclub.nl/...bile-kost-0-tot-120-euro/

[...]
Activatie heb ik net al gezegd, leen een TM sim, of haal een prepaid kaartje.
Maar 95% zeker dat je daarna nog niet kan jailbreaken. Bijna alles wat je nu geleverd krijgt (voorraden zijn er immers nergens) komt preinstalled met OS3.1. En preinstalled 3.1 betekent geen enkele mogelijkheid tot jailbreaken. En als de jailbreak komt, is het ook nog niet zeker dat de baseband softwarematig simlockvrij gemaakt kan worden.
Kijk anders eens in het jailbreak topic hier op GoT.
Om nog meer gekkigheid te voorkomen doe ik het liefst maar op de legale manier. Maar het probleem is dat zij er van uit gaan dat jij een TM sim hebt, of maakt dit niets uit? Ik had net de sim-unlock lijn van TM gebeld en ze gaven mij precies dezelfde instructies. Als het goed is heeft mijn pa een abo bij TM, dus ik kan dan vanavond nog dit voor mekaar krijgen als ik zijn sim gebruik? Want de persoon zei dat het 120 euro kost (oef!) en dat wordt dus afgehaald van de pre-paid sim die dan een bedrag bevatte van 120 euro, maar hij zei niets over hoe het precies zou gaan als ik met een TM sim van iemand anders nam.
ceelcoumans schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 15:31:
[...]

Als je hem telefonisch of per internet besteld hebt kun je hem binnen 7 werkdagen (geloof ik) terugsturen. Je aankoop is dan een koop op afstand en hierbij heb je een afkoelingsperiode (bedenktijd). Het enige dat de verkoper je in rekening mag brengen zijn de kosten voor het terugsturen (indien dit aan de orde is).

Dit alles zonder opgaaf van redenen. De verkoper moet het product terugnemen. Hier zullen uiteraard meer voorwaarden aan verbonden zijn dan degene die ik zo uit mijn hoofd weet te noemen. Maar je hebt in ieder geval een kansje. Succes
Bedankt voor de heads up, maar ik heb toch besloten om 120 euro extra neer te leggen om hem te unlocken.

[ Voor 70% gewijzigd door MegamanXZero op 06-10-2009 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
Bedankt voor de heads up, maar ik heb toch besloten om 120 euro extra neer te leggen om hem te unlocken.
Een iPhone van EUR900 is natuurlijk ook een optie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanNL
  • Laatst online: 16-05 08:46
Welke screenprotector is nu aan te raden ?? (lees: hebben jullie ervaring mee).
Op internet kom ik zóveel verschillende varianten tegen waarbij ik me afvraag wat ik nu moet kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanx
daanNL schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 21:05:
Welke screenprotector is nu aan te raden ?? (lees: hebben jullie ervaring mee).
Op internet kom ik zóveel verschillende varianten tegen waarbij ik me afvraag wat ik nu moet kiezen.
Wil je een losse screeprotector of een pakketje?

Ik heb mijne (de standaard die met de meeste wordt meegeleverd) er na 3 dagen afgehaald. Ik vind het helemaal niks zon screenprotector. Skin is genoeg :) . Maar er is veel meer info in het andere topic over bescherming: [iPhone & iPod Touch] Cases, hoesjes & bescherming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAcid
  • Niet online
Vandaag mijn 3GS (ING actie) binnengehad, kan er nog niet mee bellen en 3G-en maar natuurlijk wel op Wifi en wat andere dingen proberen.

Ik kom van een iPhone 2G en dit is echt een verademing in de snelheid, erg lekker! GPS is ook zeer goed zo te zien, hij pakt 'm binnen een paar seconden op. Tevreden zo op het eerste gezicht! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 320960

Hoedje schreef op dinsdag 06 oktober 2009 @ 09:04:
[...]

Ik gebruik zelf MobileMe. Maar wat je wil kan, volgens mij, met Google for Domains. Inmiddels kun je via Google alles syncen via Exchange. Dus je hebt nog push ook. Je kunt zo je contacten, kalenders en email syncen. Als je voor de email IMAP gebruikt, dan krijg je ook je folders weer terug.

Na een tijdje zoeken, uitproberen en instellen is het al voor een deel gelukt. Ik heb nu mijn eigen domeinnaam gekoppeld aan Google Mail. Via de iphone hoef ik dan alleen m'n accountgegevens in te vullen en dan is mijn e-mailadres toegevoegd (incl. labels en folders). Nou moet ik alleen nog even regelen dat m'n gmail automatisch gepushed wordt en dat de agenda ook werkt. Bedankt voor de tips in ieder geval.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 7
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop - Deel 2

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: iPods, iPhones & iTunes Beleid.