Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of je ergens instellingen van de youtube applicatie kan veranderen. Als je filmpjes via wifi bekijkt dan is de kwaliteit super, maar zodra je met 3g een film kijkt dan is de kwaliteit een stuk minder. Kan je dat ergens aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rijk Lemming schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 22:07:
Ahum, misschien wat ongeduldig maarruhh... Zijn er al geruchten en/of speculaties over de opvolger van de 3GS? :X
Begin 2010 zullen er pas geruchten verschijnen verwacht ik. Apple houdt dit soort dingen altijd vrij lang geheim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 22:18:
[...]

Begin 2010 zullen er pas geruchten verschijnen verwacht ik. Apple houdt dit soort dingen altijd vrij lang geheim.
Inderdaad, totaan de WWDC 2010 zullen er honderden geruchten zijn, maar pas op de WWDC zullen we erachter komen wat het wordt. Tot die tijd hebben die geruchten totaal geen waarde.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 22:18:
[...]

Nee hoor:

De nieuwe iPhone 3GS is nog maar net op de markt of er zijn alweer geruchten over een nog nieuwere iPhone. MacRumors claimt dat hij de hand heeft weten te leggen op patenten van Apple voor die toekomstige iPhone.

Allereerst is er het patent voor haptische feedback. Dit houdt in dat de touchscreen niet alleen iconen kan laten zien, maar ook kan laten voelen. Deze technologie maakt het bijvoorbeeld mogelijk om een virtuele scrollwiel weer te geven die tevens te voelen is, zodat hij gebruikt kan worden zonder op het scherm te hoeven kijken.
Het tweede patent is de vingerafdrukherkenning. De iPhone kan zelfs herkennen welke vinger gebruikt wordt en kan daardoor bewegingen beter interpreteren. Daarbij is het theoretisch mogelijk om de iPhone te beveiligen met vingerafdrukherkenning, zodat alleen zijn eigenaar het toestel kan activeren.

Tot slot is er ook nog het patent waarmee het touchscreen gebruikt kan worden als rfid-lezer. Uiteraard zal het nog wel een tijdje duren voor deze bewuste iPhone met de geïmplementeerde patenten op de markt zal verschijnen.

bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Ik zeg: "Niet teveel waarde aan hechten". Apple is goed in dingen geheim houden. Kijk naar de geruchten voordat de 3GS uitkwam. Nieuw uiterlijk --> blijkt het gewoon dezelfde te zijn. En zo zijn er nog wel dingen op te noemen die helemaal niet waar bleken, terwijl ze van 'betrouwbare' bronnen zouden komen. Gewoon lekker een 3GS kopen als je nu een iPhone wil en blij zijn met wat die kan ;)

Als blijkt dat de volgende iPhone beter, sneller whatever is en je wilt die kan je de 3GS wel verkopen hoor ;) Kijk naar de bedragen die voor de 3G neer worden/werden geteld voordat de 3GS uitkwam en hoeveel vraag er naar was :)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reinigingsdoek schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 22:20:
[...]

Nee hoor:

De nieuwe iPhone 3GS is nog maar net op de markt of er zijn alweer geruchten over een nog nieuwere iPhone. MacRumors claimt dat hij de hand heeft weten te leggen op patenten van Apple voor die toekomstige iPhone.

Allereerst is er het patent voor haptische feedback. Dit houdt in dat de touchscreen niet alleen iconen kan laten zien, maar ook kan laten voelen. Deze technologie maakt het bijvoorbeeld mogelijk om een virtuele scrollwiel weer te geven die tevens te voelen is, zodat hij gebruikt kan worden zonder op het scherm te hoeven kijken.
Het tweede patent is de vingerafdrukherkenning. De iPhone kan zelfs herkennen welke vinger gebruikt wordt en kan daardoor bewegingen beter interpreteren. Daarbij is het theoretisch mogelijk om de iPhone te beveiligen met vingerafdrukherkenning, zodat alleen zijn eigenaar het toestel kan activeren.

Tot slot is er ook nog het patent waarmee het touchscreen gebruikt kan worden als rfid-lezer. Uiteraard zal het nog wel een tijdje duren voor deze bewuste iPhone met de geïmplementeerde patenten op de markt zal verschijnen.

bron
Dat zijn wel heel vage geruchten :) De meer gerichte en waarschijnlijk zul je voorlopig nog niet zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

UltraSub schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 21:40:
Meer mensen die in 3.0 geen caps lock meer kunnen inschakelen door een dubbel tik op de shift?
Moet je in de settings enabelen, dan werkt 't pas :)
Ergens bij keyboard gok ik zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
DeluxZ schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 22:51:
(...)
Gewoon lekker een 3GS kopen als je nu een iPhone wil en blij zijn met wat die kan ;)
(...)
Ja maar ik heb (zoals velen) nu nog de 3G met nog een jaar contractduur... Ik was benieuwd of de verwachting is dat er over een jaar weer een nieuwe in de winkel zal liggen zodat ik iets heb om naar uit te kijken :9~ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeluxZ schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 22:51:
Ik zeg: "Niet teveel waarde aan hechten". Apple is goed in dingen geheim houden.
Toch worden ze daar de laatste tijd steeds slechter in, denk maar aan de Unibody geruchten en de foto's van de iPod nano 3G en 4G die gelekt waren voor release.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Rijk Lemming schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 09:05:
[...]

Ja maar ik heb (zoals velen) nu nog de 3G met nog een jaar contractduur... Ik was benieuwd of de verwachting is dat er over een jaar weer een nieuwe in de winkel zal liggen zodat ik iets heb om naar uit te kijken :9~ .
Ja, over een jaar is er een nieuwe - daar kun je zeker van zijn. Al is het maar om de simpele reden dat Apple mensen zoals jij en ik, met een 2-jarig abo + 3G, iets courants te bieden wil hebben straks zodat we niet voor de Pré2 oid gaan :)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
apNia schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 02:15:
[...]

Moet je in de settings enabelen, dan werkt 't pas :)
Ergens bij keyboard gok ik zo...
Thanks man!! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-12-2020

ThePupD

Standing Tall And Talented

Ik heb de Iphone 3GS nu een week...
het enige wat me echt opvalt wat me stoort is de batterij... wat is die ongekend snel leeg.
Echt maximaal een dag, bij normaal gebruik... echt heeeel snel (wel spelletje af en tooe, internet aan en muziek) maar toch... haalt net een dag,

Hoe kan ik trouwens een mp3 als ringtone instellen... heb ff gegoogled maar meeste was voor gejailbraikte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
ThePupD schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 11:02:
het enige wat me echt opvalt wat me stoort is de batterij... wat is die ongekend snel leeg.
Echt maximaal een dag, bij normaal gebruik... echt heeeel snel (wel spelletje af en tooe, internet aan en muziek) maar toch... haalt net een dag,
Batterij wordt nog iets beter, de batterijmeter krijgt een beter idee van wat de batterij kan, en jij gaat vanzelf minder spelen. Komt goed :) uiteindelijk hang je 'm gewoon 's avonds aan de lader met nog flink wat spul er in en denk je er nooit meer over na.
Hoe kan ik trouwens een mp3 als ringtone instellen... heb ff gegoogled maar meeste was voor gejailbraikte...
...dan heb je een andere Google dan ik want JB komt echt niet te pas aan de resultaten van klik. Raar zeg.
Hier in deze threads ook zat over te vinden trouwens.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitai
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 17:54

Nitai

Live the life you love.

Heb je Push aan staan op je mail accounts? Bij mijn 3G gaat het dan ook heel snel leeg. Ook als ik naar de radio luister via 3G (maar dat kan ook aan de app liggen). Als push uitstaat doe ik rustig 2 a 3 dagen met series kijken, muziek luisteren, bejeweled 2 en flight control spelen etc.

“Believe and act as if it were impossible to fail.” —Charles Kettering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RVE_NL
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 10-09 09:43
[b][message=32204909,noline]
...dan heb je een andere Google dan ik want JB komt echt niet te pas aan de resultaten van klik. Raar zeg.
weer je dan misschien ook een mogelijkheid om SMS geluiden toe te voegen zonder jailbreak? Mijn google geeft geen optie ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Als je push gebruikt, en je haalt nét een dag, zeg van 0700 's morgens tot 2330 's avonds, is dit normaal. Bijna iedere smartphone met push gebruik, heeft hetzelfde. Push vreet gewoon stroom. Als je een superstrakke verbinding hebt, en dus niet veel wissels tussen 3G en GPRS ziet (en alleen maar dik 3G signaal) gaat het nog wel. Als je veel wissels ziet, zet dan 3G uit. GPRS is zat voor push, en vreet véél minder stroom.
RVE_NL schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 11:18:
[...]

weer je dan misschien ook een mogelijkheid om SMS geluiden toe te voegen zonder jailbreak? Mijn google geeft geen optie ?
Onmogelijk zonder jailbreak. Je moet namelijk de files vervangen om dit te bewerkstelligen.

[ Voor 17% gewijzigd door UltraSub op 04-07-2009 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mmm, ik heb mijn iPhone hersteld alleen nu verschijnt hij alleen nog in iTunes dus niet meer in "deze computer' scherm. Weet iemand hoe ik hem daar weer krijg? Ik zoek namelijk de voice memos die wil ik graag op mijn PC zetten maar ik kan die nergens vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAB-46
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-03-2020
Ik heb een opname van 1 uur opgenomen met de memofuncite van de iphone maar als ik de memo wil afspelen gebeurt er helemaal niks heeft iemand dit zelfde probleem?

Sysspecs zie http://tweakers.net/gallery/89657/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 12:07:
mmm, ik heb mijn iPhone hersteld alleen nu verschijnt hij alleen nog in iTunes dus niet meer in "deze computer' scherm. Weet iemand hoe ik hem daar weer krijg? Ik zoek namelijk de voice memos die wil ik graag op mijn PC zetten maar ik kan die nergens vinden.
Even een screenshot van je SpringBoard of een programma maken (power+home) of even een foto maken en je iPhone komt weer tevoorschijn in Deze Computer.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
CAB-46 schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 12:31:
Ik heb een opname van 1 uur opgenomen met de memofuncite van de iphone maar als ik de memo wil afspelen gebeurt er helemaal niks heeft iemand dit zelfde probleem?
Nee, bij mij werkt een opname van een half uur iig prima.

Je kunt ook even in iTunes kijken na syncen, daar staat ie in een playlist "Voice Memos".

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:40

MsG

Forumzwerver

Wat is eigenlijk de correcte manier om de lader aan en af te pluggen? Ik heb nu 2 third party kabels besteld en ze blijven allemaal een beetje haken, de originele zit wel los, maar volgens mij hoort dat juist wat vaster. Mijn scheur in mn tweedehands 3G loopt trouwens precies vanaf 1 kant van de connector naar boven, waarschijnlijk was ik niet de enige met dat connectorprobleem :P.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
MsG schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 13:14:
Wat is eigenlijk de correcte manier om de lader aan en af te pluggen? Ik heb nu 2 third party kabels besteld en ze blijven allemaal een beetje haken, de originele zit wel los, maar volgens mij hoort dat juist wat vaster. Mijn scheur in mn tweedehands 3G loopt trouwens precies vanaf 1 kant van de connector naar boven, waarschijnlijk was ik niet de enige met dat connectorprobleem :P.
Als je stekker smal is (zoals de originele iPhone kabel) dan kun je 'm er gewoon rustig uittrekken.

Als de stekker wat hoger is met twee knopjes (zoals oudere iPod-stekkers en veel 3rd party spullen) moet je wel die knopjes indrukken uiteraard :) Anders vind ik het niet vreemd dat er iets stuk gaat ;)
Afbeeldingslocatie: http://artoftheiphone.com/wp-content/uploads/2009/01/iphone-connector-cable.jpg
vs.
Afbeeldingslocatie: http://ec1.images-amazon.com/images/I/41WMHFXR48L.jpg

[ Voor 18% gewijzigd door Zpottr op 04-07-2009 13:23 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02-2014
Pamamo schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 19:32:
Weet iemand of het voor locatiebepaling noodzakelijk is om een gprs of 3gverbinding te hebben? Ik typ dit op een 3Gs met wifi, maar mijn locatie kan niet bepaald worden. Bij instellingen staat de gps ook gewoon aan. Hoop niet dat ik hem meteen weer in moet leveren. :p
Ik had hetzelfde probleem. WiFi aan en verbonden met m'n thuisnetwerk, 3G en BT uit (heb geen 3G abo) en Location Services (Locatievoorzieningen) uiteraard aan. M'n locatie kon ook nooit bepaald worden en ik kreeg altijd dezelfde melding na zo'n 10-30 sec. De locatie bepalen knop bij kompas was ook altijd uitgegrijsd. Naar een kameraad geweest (hij heeft een 3G) en beide iPhones naast mekaar gelegd met enkel WiFi aan en verbonden met z'n wireless netwerk. Zijn 3G had binnen de 10 sec een locatie gevonden. De mijne deed het zoals verwacht niet. SIM kaartjes verwisseld en same shit. M'n iPhone 3GS is nu binnen voor herstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Als ik dat doe. Dus flight modus aan met wifi enabled dan werkt de GPS in maps wel... alleen is m'n positie dan in Wisconsin een stuk boven Milwaukee 8)7

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Zpottr schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 13:19:
[...]

Als je stekker smal is (zoals de originele iPhone kabel) dan kun je 'm er gewoon rustig uittrekken.

Als de stekker wat hoger is met twee knopjes (zoals oudere iPod-stekkers en veel 3rd party spullen) moet je wel die knopjes indrukken uiteraard :) Anders vind ik het niet vreemd dat er iets stuk gaat ;)
[afbeelding]
vs.
[afbeelding]
ik heb de bovenste van het suggestieve merk "for iphone" echter gaat hij hier altijd eerst aan 1 kant los daarna de andere pas

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bluppy2
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-08 21:18

Bluppy2

Hip!

Zpottr schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 13:19:
[...]

[afbeelding]
vs.
[afbeelding]
Over die kabels gesproken: Ik vind het echt belachelijk dat er niet zo'n kabeltje bij een Universal Dock zit en dat ze hier in Nederland gewoon 19 euro durven te vragen voor een los examplaar...

><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º> .:. ><((((º>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Is het mogelijk je email en je kalender/contacten met een ander interval te fetchen?
Kosten apps met push notifications per definitie batterijen of alleen als ze berichten binnenkrijgen? In theorie als iets naar de telefoon gepushed wordt hoeft de telefoon dus zelf niets te doen behalve dat bericht te verwerken (in tegenstelling tot fetch). De reden dat ik dit vraag is omdat Tap Tap Revenge nu ook push gebruikt, ik vraag me dan dus af of, zodra je dit hebt opgestart, je batterij (een klein beetje) sneller leeg gaat en je dus beter je iphone kan rebooten als je niet van plan bent dat spel te spelen.
Is er een manier om je woordenboek te resetten? Wordt deze gereset na een hard reset of, als je de backup terug zet, wordt het woordenboek ook hersteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Bluppy2 schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 13:47:
Over die kabels gesproken: Ik vind het echt belachelijk dat er niet zo'n kabeltje bij een Universal Dock zit
Da's inderdaad belachelijk.
en dat ze hier in Nederland gewoon 19 euro durven te vragen voor een los examplaar...
Dat is helaas normaal voor een branded kabeltje. Maar dan kun je beter een extra USB-lader kopen, die kost iets van 25 en daar zit een kabel bij (toch?).

Nog meer over kabels: deze zijn wel handig voor in mijn laptoptas :)
Afbeeldingslocatie: http://www1.dealextreme.com/productimages/sku_25809_1.jpg
$1,64 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Zpottr op 04-07-2009 14:01 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Zpottr schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 11:07:
[...]

Batterij wordt nog iets beter, de batterijmeter krijgt een beter idee van wat de batterij kan, en jij gaat vanzelf minder spelen. Komt goed :) uiteindelijk hang je 'm gewoon 's avonds aan de lader met nog flink wat spul er in en denk je er nooit meer over na.

[...]

Mjah ik had eigenlijk het idee dat je stiekum gewoon via je iphone een ringtone kon instellen, ipv dat hele gedoe via itunes, vind t best veel moeite voor een ringtone, daaarom d8 ik dat ik de snelste oplossing niet had gevonden.

Maar bedankt... hoop wel dat de batterij beter wordt.
Push is toch dat je je email op actief hebt staan, en dat ie up to date je emails laat zien in je browse schermpje? if so... dan zet ik dat wel uit, want heb t 1 x geactiveerd maar gebruik het toch nooit (of nauwelijks) om mijn mail te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zpottr schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 13:53:
[...]

Da's inderdaad belachelijk.

[...]

Dat is helaas normaal voor een branded kabeltje. Maar dan kun je beter een extra USB-lader kopen, die kost iets van 25 en daar zit een kabel bij (toch?).
Klopt. Ik heb hier zo'n Apple branded USB oplader en daar zit zo'n apple dockconnector > USB kabel bij.

Ik twijfel nog voor welk dock ik ga. Ik heb hier ook een iPod nano liggen en die zou ik eigenlijk ook wel in het dock willen plaatsen. Daarnaast kun je dat universal dock verbinden met een televisie of audio-uitvoerapparaat.

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 04-07-2009 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CAB-46
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-03-2020
Zpottr schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 13:09:
[...]

Nee, bij mij werkt een opname van een half uur iig prima.

Je kunt ook even in iTunes kijken na syncen, daar staat ie in een playlist "Voice Memos".
Nee deze wordt ook niet gesynct dus staat daar niet bij. Iemand een idee over hoe je op de iphone kan open zo dat je deze handmatig er af kan halen? Ik gebruik Mac OS X

Sysspecs zie http://tweakers.net/gallery/89657/sys

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Wellicht beetje crosspost, maar ik wil m'n Gmail account gebruiken om al m'n contacts in m'n iPhone te krijgen. Maar nou wil ik dat niet doen voor AL m'n contacts in Gmail (in 5 jaar tijd zit daar behoorlijk veel crap tussen). Hebben jullie enig idee of ik een speciale selectie kan sync'en?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

apNia schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 15:18:
Wellicht beetje crosspost, maar ik wil m'n Gmail account gebruiken om al m'n contacts in m'n iPhone te krijgen. Maar nou wil ik dat niet doen voor AL m'n contacts in Gmail (in 5 jaar tijd zit daar behoorlijk veel crap tussen). Hebben jullie enig idee of ik een speciale selectie kan sync'en?
Je synct altijd alleen "Mijn contactpersonen" dit zijn degene die je zelf handmatig in je lijst heb gezet. "Alle contactpersonen" zijn mijn contactpersonen+alle mensen waar je een of meerdere keren naar heb gemailt of mail van hebt ontvangen en google automatisch heeft toegevoegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Mag schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 15:27:
[...]

Je synct altijd alleen "Mijn contactpersonen" dit zijn degene die je zelf handmatig in je lijst heb gezet. "Alle contactpersonen" zijn mijn contactpersonen+alle mensen waar je een of meerdere keren naar heb gemailt of mail van hebt ontvangen en google automatisch heeft toegevoegd.
Tof, dank je Mag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Mag of iemand anders nog een korte vraag over het sync'en met Google Contacts. Het lijkt niet twee kanten op te gebeuren. Als ik in Gmail m'n contacts aanpas komt dat via Push netjes door, maar andersom gebeurt dit niet. Is daar een reden voor en evt een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

ik krijg van clickandbuy elke dag nu een mail met daarop

Bij deze willen wij u graag besvestigen dat u aan de aanbieder iTunes S.a r.l. op 28.06.2009 21:13:48 CEST een Easy Collect-machtiging heeft verleend voor het gebruik van het aanbod 'iTunes'.

Uw ClickandBuy account is belast met de volgende aankoop:

Aanbieder: iTunes S.a r.l.
Aanbod: iTunes
Datum: 04.07.2009 15:08:02 CEST
Geselecteerde aanbieding: MZPayServiceClient.iTunesWONumber M2BNVN3BKJ:
Bedrag: EUR 1,58

Maar ditzelfde bedrag rkijg ik elke keer gemaild als ik wat download van applicaties, terwijl de meeste applicaties die ik koop gratis zijn.

Ik heb alleen mijn rekeningnummer nog niet bevestigd,,, is dit het bedrag dat ik moet bevestigen?s

maar ik krijg ook net een mail:
Geachte heer Sinterklaas,

Wij zullen voor uw aankopen bij onderstaande aanbieder nu het bedrag van EUR 3,96 afschrijven van het door u gekozen betaalmiddel, Fortis xxxxx-1111.

Wat ik heb gekochtz ou dit bedrag bij elkaar kunnen zijn, maar heb dus ook al 3 mails gehad van die 1,58.

Hoe zit dit precies... want ik heb pas3 applicaties gekcoht die 79 cent waren ofzo, en 1 van 1,60...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 11:33
ThePupD schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 16:24:
ik krijg van clickandbuy elke dag nu een mail met daarop

Bij deze willen wij u graag besvestigen dat u aan de aanbieder iTunes S.a r.l. op 28.06.2009 21:13:48 CEST een Easy Collect-machtiging heeft verleend voor het gebruik van het aanbod 'iTunes'.

Uw ClickandBuy account is belast met de volgende aankoop:

Aanbieder: iTunes S.a r.l.
Aanbod: iTunes
Datum: 04.07.2009 15:08:02 CEST
Geselecteerde aanbieding: MZPayServiceClient.iTunesWONumber M2BNVN3BKJ:
Bedrag: EUR 1,58

Maar ditzelfde bedrag rkijg ik elke keer gemaild als ik wat download van applicaties, terwijl de meeste applicaties die ik koop gratis zijn.

Ik heb alleen mijn rekeningnummer nog niet bevestigd,,, is dit het bedrag dat ik moet bevestigen?s

maar ik krijg ook net een mail:
Geachte heer Sinterklaas,

Wij zullen voor uw aankopen bij onderstaande aanbieder nu het bedrag van EUR 3,96 afschrijven van het door u gekozen betaalmiddel, Fortis xxxxx-1111.

Wat ik heb gekochtz ou dit bedrag bij elkaar kunnen zijn, maar heb dus ook al 3 mails gehad van die 1,58.

Hoe zit dit precies... want ik heb pas3 applicaties gekcoht die 79 cent waren ofzo, en 1 van 1,60...
Klopt toch? 3x79 + 1,60 = 3,96.
Nooit problemen gehad met iTunes icm Clickandbuy, het is geen fout, gekocht is gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Ik ken C&B niet goed maar weet wel dat uitgaven een aantal dagen worden opgespaard om kosten te besparen. Het zou zomaar kunnen dat je een lopend overizhct krijgt elke keer als je iets "koopt" - gratis of niet.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Hidde schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 16:35:
[...]

Klopt toch? 3x79 + 1,60 = 3,96.
Nooit problemen gehad met iTunes icm Clickandbuy, het is geen fout, gekocht is gekocht.
ik zal t welles online nalopen...

maar omdat ik een mail kreeg van clcikandbuy maakt klein bedrag over op je rekening en hiermee activeer je t ofzo. Ik heb dat nog steeds niet gedaan maar kan wel gewoon kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Mag schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 13:51:
Is het mogelijk je email en je kalender/contacten met een ander interval te fetchen?
Kosten apps met push notifications per definitie batterijen of alleen als ze berichten binnenkrijgen? In theorie als iets naar de telefoon gepushed wordt hoeft de telefoon dus zelf niets te doen behalve dat bericht te verwerken (in tegenstelling tot fetch). De reden dat ik dit vraag is omdat Tap Tap Revenge nu ook push gebruikt, ik vraag me dan dus af of, zodra je dit hebt opgestart, je batterij (een klein beetje) sneller leeg gaat en je dus beter je iphone kan rebooten als je niet van plan bent dat spel te spelen.
Is er een manier om je woordenboek te resetten? Wordt deze gereset na een hard reset of, als je de backup terug zet, wordt het woordenboek ook hersteld?
Maar er staat wel een push-service telkens aan die dus kan reageren op de inkomende signalen, die service kost wel extra stroom lijkt me, al weet ik niet hoe significant. Als ik push hier aan zet lagged alles opeens enorm :S. Maar push schijnt sowieso niet te werken op een niet-geactiveerde iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 05-09 07:53
Mag schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 13:51:
Nop, push zal altijd meer gebruiken dan pull.

Het verschil is dat pull alleen een verbinding maakt op het moment dat de telefoon op de ingegeven tijdstippen zijn data binnen moet halen. Dat betekend dus dat je maar om de zoveel tijd verbinding hoeft te maken.

Bij push is het andersom, dan verzorgt de telefoon alleen de verbinding en het pushende apparaat (bijvoorbeeld een mail server) zorgt ervoor dat de data op de telefoon komt. De verbinding is bij push dus altijd actief wat meer stroom verbruikt. Zou de verbinding niet actief zijn kan de pushende kant namelijk niets naar je telefoon kunnen versturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
ThePupD schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 17:05:
[...]

ik zal t welles online nalopen...

maar omdat ik een mail kreeg van clcikandbuy maakt klein bedrag over op je rekening en hiermee activeer je t ofzo. Ik heb dat nog steeds niet gedaan maar kan wel gewoon kopen.
Pas wel op met die lui, als ze niet kunnen incasseren op het moment dat zij dat willen heb je meteen een flinke boete te pakken.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Maar wat kost zo'n actieve internetverbinding nou aan slurpgehalte? Ik heb vaak ook mijn wifi aanstaan zonder dat ik iets doe, heb niet het idee dat dat heel erg data slurpt als je niks met die verbinding doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-09 22:00

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Doet het ook niet, tenzij je allerlei push en fetch services aan hebt staan. Maar dan zijn het telkens nog maar kleine hoeveelheden gegevens. :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Zpottr schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 17:26:
[...]

Pas wel op met die lui, als ze niet kunnen incasseren op het moment dat zij dat willen heb je meteen een flinke boete te pakken.
Hmm... werkt dat zo.
Ik zag nieteens dat ik moest activeren, ik had gewoon al mijn gegevens ingevuld en klaar.
maar goed, dit weekend dan maar even doen alsnog.
thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

apNia schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 16:19:
Mag of iemand anders nog een korte vraag over het sync'en met Google Contacts. Het lijkt niet twee kanten op te gebeuren. Als ik in Gmail m'n contacts aanpas komt dat via Push netjes door, maar andersom gebeurt dit niet. Is daar een reden voor en evt een oplossing?
Ik heb het zelf niet op push staan maar op 30min fetch. Bij mij werken contacten én kalender beide kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:40
Zpottr schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 16:51:
Ik ken C&B niet goed maar weet wel dat uitgaven een aantal dagen worden opgespaard om kosten te besparen. Het zou zomaar kunnen dat je een lopend overizhct krijgt elke keer als je iets "koopt" - gratis of niet.
Klopt!

Maar let op: als click&buy het bedrag niet van de tegenrekening kunnen afhalen krijg je PER POGING 15 Euro boete.. volgens mijn bank (ING) is dit een zeer onredelijke clausule, maar onredelijk of niet, dit grapje heeft mij al 45 Euro gekost!

Voor de mensen die zich afvragen waarom het onredelijk zou zijn: het is gewoon in de bankwereld dat een automatische incasso tot 3 dagen erna 1 maal per dag wordt geprobeerd als het de eerste keer niet lukte en dat pas na de 3e dag een boete wordt gegeven.

Want de bank die de automatische incasso te verwerken krijgt probeert zelf (dus zonder tussenkomst van in dit geval Click and Buy) het geld van de rekening te halen tot 3 maal (dagen) toe.

Dus als C&B die 0,79 cent niet van je rekening kan afhalen krijg je direct 15 Euro boete, ongeacht of het de volgende dag wel is gelukt (iets waar C&B zelf dus niets voor hoeft te doen!).

[ Voor 35% gewijzigd door outlandos op 04-07-2009 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Maar hoe vaak komt het voor dat je minder dan een Euro op je rekening hebt staan :P

Daarbij is het leuk dat ING het ook onredelijk vinden, maar als jij bij de Rabobank iig een automatische incasso uit wil laten voeren en dat lukt niet krijg jij een rekening van de bank. Die kosten spelen ze gewoon door.

edit:

PokerStars kan aardig oplopen ja ;)

[ Voor 64% gewijzigd door fsfikke op 04-07-2009 18:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:40
fsfikke schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 17:59:
Maar hoe vaak komt het voor dat je minder dan een Euro op je rekening hebt staan :P

Daarbij is het leuk dat ING het ook onredelijk vinden, maar als jij bij de Rabobank iig een automatische incasso uit wil laten voeren en dat lukt niet krijg jij een rekening van de bank. Die kosten spelen ze gewoon door.
Das wel beter dan. Maar mijn C&B aankopen gingen niet over een paar Euro van iTunes, maar rekeningen van PokerStars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
DeluxZ schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 12:16:
Oké, ik heb mijn probleem van mijn batterij ontdekt. Ik heb vanmorgen mijn applicaties die ik op mijn iPhone had staan eraf gegooid op iSjoel na :p. En mijn batterij gaat al veel langer mee dan gister. Nu moet ik er nog achter zien te komen welke applicatie dit veroorzaakt.

Ik denk zelf dat het HeyWAY is, aangezien die volgens mij de hele tijd je locatie bijhoudt zonder dat je het in de gaten hebt.
(...)
Ik heb HeyWAY eraf gegooid en ik heb sterk de indruk dat mijn batterij sindsdien langer meegaat. Het is moeilijk vergelijken omdat mijn bel/sms/internet/spelletjes-gedrag nogal wisselt maar toch... Ik ken m'n aaaaifoon inmiddels wel een beetje.
Nu zit ik dus nog met de vraag: ligt het aan HeyWAY of komt het gewoon doordat je pushnotificatie toestaat? In dat geval zouden ook andere apps die daar gebruik van maken de batterij moeten leegslurpen. Iemand ervaring daarmee?

[ Voor 0% gewijzigd door Rijk Lemming op 04-07-2009 19:40 . Reden: ps: homeknop op homescreen = spotlight :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Momenteel heb ik nog me oude abonement in me 3GS, deze heeft geen databundel. Hoe kan ik verzekeren dat hij niet op gprs of gps gaat zitten en data binnenhaalt (en daarbij dan kosten genereert).
Momenteel heb ik 3G uit en locatieservices ook. Maar als hij geen wifi netwerk heeft staat er wel een klein icoontje, een rondje naast T-Mobile. Wat betekent dat eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Hidde schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 22:13:
Momenteel heb ik 3G uit en locatieservices ook. Maar als hij geen wifi netwerk heeft staat er wel een klein icoontje, een rondje naast T-Mobile. Wat betekent dat eigenlijk?
Dat je een (langzame) internetverbinding hebt ;)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Laatst online: 10-09 14:50
Hier, in een dorp midden in de randstand, heb ik alleen maar gprs verbinding :').

Op elke andere locatie waar ik gecheckt heb is het 3G met vol bereik, tot aan de biesbosch aan toe, maar hier niet :').

Gelukkig wifi hier :).

Net de IBEC en IBSS vastgelegd.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt idioot stond net (500m terug, echt waar niet overdreven misschien is het nog wel minder) voor de deuren van de tmobile shop. Geen bereik!!! Ze verkopen mij gewoon een iphonevoor 200e terwijl ik geen eens bereik heb in hun winkel!!! En ~500mverder heb ik (buiten) 5punten 3g bereik en supersnel tweakers, doet het goed!
Ik vind het raar en vooral vervelend want op mijn werk heb ik gewoon geen bereik. Er is hier dus (zutphen) een grens midden in het centrum waar achter gewoon geen bereik is (ook niet buiten) Vind echt dat ze daar wat aan moeten doen.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 05-07-2009 04:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2009 @ 03:38:
Dit is echt idioot stond net (500m terug, echt waar niet overdreven misschien is het nog wel minder) voor de deuren van de tmobile shop. Geen bereik!!! Ze verkopen mij gewoon een iphonevoor 200e terwijl ik geen eens bereik heb in hun winkel!!! En ~500mverder heb ik (buiten) 5punten 3g bereik en supersnel tweakers, doet het goed!
Ik vind het raar en vooral vervelend want op mijn werk heb ik gewoon geen bereik. Er is hier dus (zutphen) een grens midden in het centrum waar achter gewoon geen bereik is (ook niet buiten) Vind echt dat ze daar wat aan moeten doen.
Om die reden heb ik vorig jaar mijn abonnement laten beeidigen.
Ik had bij mij thuis ook geen bereik.
Moest natuurlijk wel de iPhone terug sturen.
Zat eerst te twijfelen om de 3Gs in Belgie te halen , maar ik kies toch voor een simlockvrije Nokia N97.
En T-Mobile voor mij nooit meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Verwijderd schreef op zondag 05 juli 2009 @ 03:38:
Ik hoor echt veel klachten over tmobile's bereik. Maar waar ik woon (Randstad) heb ik beter bereik dan dat ik had bij Hi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb er zelf nooit problemen mee gehad. Ik woon in A'dam-noord en heb altijd volledig bereik. Paar jaar terug had ik een Windows Mobike telefoon met GPRS abo en dat was ook prima. 3G heb ik geen ervaring mee: ik heb geen data abo met mijn huidige telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hidde
Zpottr schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 22:26:
[...]

Dat je een (langzame) internetverbinding hebt ;)
Fijn... en dit kan niet uit volgens verschillende hits op google? :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Hidde schreef op zondag 05 juli 2009 @ 12:53:
[...]

Er zijn wel mogelijkheden volgens mij:
* Jailbreak (maar dat lijkt me een wat zwaar middel)
* Ik heb ooit iets gelezen over carrier settings die je kunt aanpassen

Maar is het niet veel handiger een simpel databundeltje te nemen? Heb je veel meer plezier van je telefoon. Op een iPhone zonder internet loop je aan alle kanten tegen muren op.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Zpottr schreef op zondag 05 juli 2009 @ 13:04:
[...]

Er zijn wel mogelijkheden volgens mij:
* Jailbreak (maar dat lijkt me een wat zwaar middel)
* Ik heb ooit iets gelezen over carrier settings die je kunt aanpassen

Maar is het niet veel handiger een simpel databundeltje te nemen? Heb je veel meer plezier van je telefoon. Op een iPhone zonder internet loop je aan alle kanten tegen muren op.
Zijn abonnement gaat pas over een tijdje in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Mag schreef op zondag 05 juli 2009 @ 13:05:
[...]

O. Maar kun je dan niet de simkaart er uit halen?

Edit: ah, ik zie het al. hij wil wel bellen :)

[ Voor 10% gewijzigd door Zpottr op 05-07-2009 13:08 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• digital-IMEI
  • Laatst online: 05-09 07:53
Mag schreef op zondag 05 juli 2009 @ 13:05:
[...]
Tot die tijd zou hij ook nog bij z`n huidige abbo een inet abonnementje kunnen nemen. Als het een verlenging is van T-Mobile is er zelfs de mogelijkheid om het abbo volgens mij eerder in te laten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 16:19
Sjengcity schreef op zondag 05 juli 2009 @ 13:09:
[...]

Tot die tijd zou hij ook nog bij z`n huidige abbo een inet abonnementje kunnen nemen. Als het een verlenging is van T-Mobile is er zelfs de mogelijkheid om het abbo volgens mij eerder in te laten gaan.
Volgens T-mobile niet. Ik heb ook een verlenging gedaan en krijg morgen mijn iPhone. Mijn huidige abbo loopt gewoon door tot 30-01-2010 en dan gaat het iPhone abbo pas in. Gelukkig heb ik nog Pocket Internet Totaal op mijn huidige abbo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kloon
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 21:11
Heeft de iphone ook een cleaning tool ofzo .
Ik veronderstel dat de temp files en cookies zichzelf niet opkuisen
thx

http://web.mac.com/kl00n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kloon schreef op zondag 05 juli 2009 @ 16:27:
thx
via instellingen -> safari > wis cookies ; geschiedenis ; temp bestanden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

kloon schreef op zondag 05 juli 2009 @ 16:27:
thx
Misschien dat je het makkelijker vind om gewoon naar settings>Safari te gaan en daar op de desbetreffende knopjes te drukken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:49
Plurk. schreef op zondag 05 juli 2009 @ 15:32:
[...]

Volgens T-mobile niet. Ik heb ook een verlenging gedaan en krijg morgen mijn iPhone. Mijn huidige abbo loopt gewoon door tot 30-01-2010 en dan gaat het iPhone abbo pas in. Gelukkig heb ik nog Pocket Internet Totaal op mijn huidige abbo.
Hoe heb jij al kunnen verlengen als ik vragen mag, kan toch pas tot 4 maanden voor einde contract? Of had je mogelijk een contract bij een andere provider (niet t-mobile dus) en heb je nu al je nwe iphone abbo afgesloten met ingang van 30-01-2010? Mijn contract loopt nl tot 14-12-09 a.s. en t-mobile vertelde mij pas echt op 14-08 a.s. te willen/kunnen/mogen verlengen. En aangezien dit ongeduldig type-tje eigenlijk geen 6 weken meer wil wachten ben ik alsnog zoekende naar manieren om het anders te regelen, uiteraard wel met nummerbehoud en zonder dubbele abbo kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pebbie schreef op zondag 05 juli 2009 @ 17:47:
[...]

Hoe heb jij al kunnen verlengen als ik vragen mag, kan toch pas tot 4 maanden voor einde contract? Of had je mogelijk een contract bij een andere provider (niet t-mobile dus) en heb je nu al je nwe iphone abbo afgesloten met ingang van 30-01-2010? Mijn contract loopt nl tot 14-12-09 a.s. en t-mobile vertelde mij pas echt op 14-08 a.s. te willen/kunnen/mogen verlengen. En aangezien dit ongeduldig type-tje eigenlijk geen 6 weken meer wil wachten ben ik alsnog zoekende naar manieren om het anders te regelen, uiteraard wel met nummerbehoud en zonder dubbele abbo kosten.
Je moet gewoon naar de klantenservice van TM bellen, via de shop zelf gaat niet tenzij je een 3G wilt hebben. Ik krijg ook morgen mijn iPhone (binnen anderhalve week, dus geen 6 weken wachten) en heb dat via Lost and Stolen geregeld omdat ik eigenlijk pas in oktober mag verlengen omdat mijn abo tot februari 2010 loopt. Ik hoef alleen mijn simkaart over te zetten, internet had ik namelijk al.
Normaal had ik gewacht tot in oktober maar aangezien de batterij van mijn HTC moeilijk ging doen en het toestel zelf ook wat kuren begint te vertonen heb ik de klantenservice gebeld en kon het op deze manier geregeld worden.

Maakt eigenlijk niets uit ook want of ik nu wacht tot oktober of niet, mijn nieuwe abo loopt hoe dan ook tot februari 2012 en ik mag toch pas weer in oktober 2011 een nieuw toestel uitzoeken. Alleen heb ik nu enkele maanden eerder de beschikking over de iPhone. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
@Kohaku,

Ok nu begrijp ik het, maar las via een ander forum dat er toch ook weer wat haken en ogen aan zo'n lost and stolen procedure zitten. Wordt dan trouwens ook niet direct je simkaart geblokkeerd? T-mob gaat er van uit dat deze gestolen is toch? Krijg je dus een nieuwe sim kaart neem ik aan en ondertussen ben je niet meer bereikbaar op je eigen oude kaartje. In jouw situatie begrijp ik het wel maar goed dit is het me niet waard zoveel moeite voor 6 weken zeg maar.

Wat ik misschien nog wel kan proberen maar daarvoor loop ik dan binnenkort wel even langs de winkel, is een nieuw abbo afsluiten en in laten gaan op de einddatum van mijn huidige abbo, en dan tevens nummerbehoud proberen te regelen. Voor zover ik weet krijg je nl wel direct je nieuwe gsm mee bij het afsluiten van een nw abbo. Maar weet niet of deze constructie die ik nu bedenk dus ook in de praktijk mogelijk is. Misschien iemand ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Hidde schreef op zondag 05 juli 2009 @ 12:53:
[...]

't kan wel maar dan heb je dus geen internet.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Wat een batterij ellende!

3G/Edge staat altijd uit, wifi uit, gps uit, bluetooth uit, stille modus aan, berichtgeving uit
deze nacht om 0u30 neergelegd met 85% batterij level, deze ochtend alweer helemaal leeg.

Ik heb 'm nu net in het stopcontact gestoken en bij "Info" staat nu:
Tijd sinds volledig opladen:
Gebruik: 3uur, 1 min
Stand-By: 4u, 31min

-> betekent dit dat hij slechts 4,5u standby is geweest sinds ik 'm gisterenavond volledig opgeladen heb??
Betekent dit dan ook dat hij 3 uur iets lopen doen heeft in de achtergrond? Ik heb push google agenda, maar als m'n wifi uitstaat (en dataconnectie heb ik niet in mijn abo) dan geeft dat toch niet? Wel komt er 10min voor een afspraak een waarschuwing. Mijn mail settings staan op push, met 2 mail accounts (de ene ondersteunt enkel poll, die op manueel staat) en die andere is voor de google calendar. (maar er is geen connectie, dus veel gepush kan er niet zijn)

Dus loopt er stiekem iets op de achtergrond, of betekent die bovenstaande info ietsje anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThePupD

ThePupD

Het enige wat ik kan zeggen, want veel verstand heb ik er niet van, maar ikwas echt geschokt hoe kort de Iphone meeging. Toen heb ik Push uitgezet en dat scheelt zo verschrikkelijk veel. Was echt van oke... gaat 2 x zo lang mee alleen door push uit te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Hidde schreef op zaterdag 04 juli 2009 @ 22:13:
Momenteel heb ik nog me oude abonement in me 3GS, deze heeft geen databundel. Hoe kan ik verzekeren dat hij niet op gprs of gps gaat zitten en data binnenhaalt (en daarbij dan kosten genereert).
ga naar http://www.unlockit.co.nz daar kan je een profiel aanmaken waardoor je geen dataconnectie maakt. Mijn abo gaat pas donderdag in, heb mijn oude orangekaartje er in.

Ik heb gewoon een leeg profiel, kan alleen internetten via wifi.

Het profiel kan je weer verwijderen via: Instellingen --> Algemeen --> Profiel

Wel op je iPhone doen. ;)

edit: Het kleine icoontje blijft staan, je kan wel je gebruik controleren via: Instellingen --> Algemeen --> Gebruik --> Gegevens mobiele netwerk. Deze blijft bij mij nu staan op Verstuurd: 30,0 KB, Ontvangen 307 KB

[ Voor 42% gewijzigd door Alsatian op 06-07-2009 10:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
pebbie schreef op zondag 05 juli 2009 @ 23:07:
@Kohaku,

Ok nu begrijp ik het, maar las via een ander forum dat er toch ook weer wat haken en ogen aan zo'n lost and stolen procedure zitten. Wordt dan trouwens ook niet direct je simkaart geblokkeerd? T-mob gaat er van uit dat deze gestolen is toch? Krijg je dus een nieuwe sim kaart neem ik aan en ondertussen ben je niet meer bereikbaar op je eigen oude kaartje. In jouw situatie begrijp ik het wel maar goed dit is het me niet waard zoveel moeite voor 6 weken zeg maar.

Wat ik misschien nog wel kan proberen maar daarvoor loop ik dan binnenkort wel even langs de winkel, is een nieuw abbo afsluiten en in laten gaan op de einddatum van mijn huidige abbo, en dan tevens nummerbehoud proberen te regelen. Voor zover ik weet krijg je nl wel direct je nieuwe gsm mee bij het afsluiten van een nw abbo. Maar weet niet of deze constructie die ik nu bedenk dus ook in de praktijk mogelijk is. Misschien iemand ervaring mee?
Ik heb het ook via lost and stolen gedaan, alleen ik vertelde dat mijn telefoon kapot was en dat was ook voldoende, ze deden er helemaal niet moeilijk over. Bij mij gaven ze ook zes weken levertijd aan maar krijg hem vandaag binnen (1,5 week later)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Limbeckx
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 11:18
Vrijdag in antwerpen geweest. Alle mobistar winkels waren leeg ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Fastman schreef op maandag 06 juli 2009 @ 09:05:

Gebruik: 3uur, 1 min
Stand-By: 4u, 31min
3 uur en 1 minuut gebruik gemaakt van je telefoon. Dus je scherm aan gehad (niet in standby dus). Muziek luisteren telt mee ook als het ding standby staat. Push e.d. worden niet meegerekend voor zover ik weet. Dus ja, er lijkt iets mee te lopen als jij zegt dat je hem geen 3 uur hebt gebruikt.

/edit
Nog iemand die weet of ik het A2DP gedeelte uit kan schakelen? Ik maak gebruik van de dock connector om muziek te luisteren in de auto, maar zodra de carkit wordt gevonden, gaat hij streamen, en moet ik iedere keer handmatig weer de dock connector selecteren. Irritant dus :(

[ Voor 24% gewijzigd door UltraSub op 06-07-2009 10:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als ik mail verstuur vanaf mijn iPhone dan komt er onderaan het bericht "verstuurd vanaf mijn iPhone".
Is er een manier om dit uit te zetten? Redelijk irritant :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 11:09:
Als ik mail verstuur vanaf mijn iPhone dan komt er onderaan het bericht "verstuurd vanaf mijn iPhone".
Instellingen --> Mail, Contacten, Agenda --> Onder mail: Handtekening

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22
UltraSub schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:27:
Nog iemand die weet of ik het A2DP gedeelte uit kan schakelen? Ik maak gebruik van de dock connector om muziek te luisteren in de auto, maar zodra de carkit wordt gevonden, gaat hij streamen, en moet ik iedere keer handmatig weer de dock connector selecteren. Irritant dus :(
Je zou gewoon bluetooth uit kunnen schakelen, simpel en effectief.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldmathies
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 11:09:
Kan je aanpassen in:

Instellingen -> Mail. Contacten, Agenda... Handtekening (onderaan)

3015 Wp-z 5360 Wp-nno op 2 x SMA-SB3600 TL-21, Warmtepomp: ERSC-VM2CR2 / PUHZ-SHW140 YHA, WTW Q350, EV Kia Ev6 GT-Line

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Plurk. schreef op maandag 06 juli 2009 @ 09:55:
[...]

Ik heb het ook via lost and stolen gedaan, alleen ik vertelde dat mijn telefoon kapot was en dat was ook voldoende, ze deden er helemaal niet moeilijk over. Bij mij gaven ze ook zes weken levertijd aan maar krijg hem vandaag binnen (1,5 week later)
Net naar Klantenservice gebeld voor info hierover, nu een nieuw abbo en in laten gaan op de einddatum van oude contract kan niet zeggen ze. Wel via een Lost and Stolen procedure, maar... houdt wel in dat je dus tijdens je lopende contractperiode geen nieuwe Lost and Stolen meer kunt opgeven vertelde ze me. Wazig verhaal en het is me dus niet duidelijk of ik in dit geval dan geen lost and stolen meer kan doen tot 14-12 a.s. (einddatum huidige contract) of tot 14-12-2011 (einddatum nieuwe contract iPhone. Ga zo maar even naar de stad om het na te vragen in de winkel zelf en ook even langs de overige aanbieders gaan voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12-09 16:57
Toen ik mn iPhone kreeg duurde het nog 3 maanden voor dat het iPhone abo in ging.
Ik had toen een MDA met pocket internet totaal. Toen vroeg ik aan die kerel in de t-mobile store, kun je dan al het 3g internet abo activeren zodat ik daar al mee kan internetten enzo. En dat was geen probleem.
Dat was toen de 3G uitkwam, een paar weken later. Misschien hebben ze nu de policies veranderd?

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

UltraSub schreef op maandag 06 juli 2009 @ 10:27:
[...]
3 uur en 1 minuut gebruik gemaakt van je telefoon. Dus je scherm aan gehad (niet in standby dus). Muziek luisteren telt mee ook als het ding standby staat. Push e.d. worden niet meegerekend voor zover ik weet. Dus ja, er lijkt iets mee te lopen als jij zegt dat je hem geen 3 uur hebt gebruikt.
wow! ik heb al mijn apps verwijderd en de push uitgeschakeld. Na een half uurtje heb ik nog steeds 100% :*) met wifi aan, terwijl dit voorheen al op 90% zou gestaan hebben. Wel raar mocht dit enkel door de push komen. Qua apps had ik ook niets speciaal, maar ga ze nu een testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:04
Push vreet energie, hij heeft immers continu verbinding met jouw mail server dus hij moet telkens pakketen verzendenen ontvangen. Bij alle telefoons zijn dataverbindingen grote energie verbruikers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterant
  • Laatst online: 18:59
[...]

Ik heb precies hetzelfde gedaan als jou, alleen vraag ik me af: hoe weet je zo zeker dat je hem vandaag binnen krijgt ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Wiethoofd schreef op maandag 06 juli 2009 @ 11:17:
[...]

Je zou gewoon bluetooth uit kunnen schakelen, simpel en effectief.
Nee, want bellen gaat wel via BT op de carkit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 22:13:
Weet iemand of je ergens instellingen van de youtube applicatie kan veranderen. Als je filmpjes via wifi bekijkt dan is de kwaliteit super, maar zodra je met 3g een film kijkt dan is de kwaliteit een stuk minder. Kan je dat ergens aanpassen?
Iemand??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:39
Nee is niet aan te passen. Dit is zo ingesteld, zodat het laden van een clip over 3G sneller gaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterant
  • Laatst online: 18:59
Plurk. schreef op maandag 06 juli 2009 @ 13:33:
[...]

AMP Logistics hebben me vrijdag gebeld voor een aflever afspraak. Ik heb hem dan ook net binnen gekregen :D
Ok dat is wel lekker snel, ik ben helaas niet gebeld dus ga er dan ook maar vanuit dat ik hem vandaag niet binnen krijg. Had het wel in de ochtend (rond 9:00u) besteld op vrijdag 26 juni, misschien had ik toch wel me wekker moeten zetten ;)

En werkt voice control werkelijk zo goed out-of-the-box? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
voice control werkt prima.

Kijk even op http://aflevertijd.nl dan kan je zijn of hij al bijna zover is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Om onverklaarbare redenen is mijn iTunes Store en Appstore op mijn iPhone opens in het Nederlands. Ik had altijd de Nederlandse App store, maar dan met Engelse menu's. Ik heb geprobeerd om het weer in het Engels te krijgen door middel van deze Apple support pagina, maar elke keer dat ik de iTunes Store terug zet naar Nederland (Netherlands is er niet), wordt de taal weer Nederlands in tegenstelling tot wat die support pagina suggereert...

Weet iemand hoe ik dit wél terug kan zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vooghel
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:54

vooghel

Cunning linguist

Diddle schreef op maandag 06 juli 2009 @ 17:53:
Om onverklaarbare redenen is mijn iTunes Store en Appstore op mijn iPhone opens in het Nederlands. Ik had altijd de Nederlandse App store, maar dan met Engelse menu's. Ik heb geprobeerd om het weer in het Engels te krijgen door middel van deze Apple support pagina, maar elke keer dat ik de iTunes Store terug zet naar Nederland (Netherlands is er niet), wordt de taal weer Nederlands in tegenstelling tot wat die support pagina suggereert...

Niet, zie Calitomnication in "[iPhone & iPod touch] App Store Ervaring..." en de daaropvolgende reacties.

Nederlands is makkelijker als je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Een aantal posts zijn verplaatst naar Levertijd Apple producten - Deel 6. Als je het wil hebben over bestellingen, aflevertijden etc. dan kun je daar terecht. Als je het wil hebben over abonnementen, T-Mobile etc. ga dan naar [iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 7. Dan blijft dit topic ook interessant :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchminator
  • Laatst online: 07:24
[...]

Ik heb vandaag dus naar de klantenservice gebeld, maar dat vrouwtje vertelde mij dus dat met de L&S procedure mijn huidige simkaart ook wordt geblokkeerd. Is er niet iets om die blokkering te voorkomen, en maakt dit nummerbehoud nog wel mogelijk voor het dan nieuw toegestuurde simkaartje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
masterant schreef op maandag 06 juli 2009 @ 13:48:
[...]

Ok dat is wel lekker snel, ik ben helaas niet gebeld dus ga er dan ook maar vanuit dat ik hem vandaag niet binnen krijg. Had het wel in de ochtend (rond 9:00u) besteld op vrijdag 26 juni, misschien had ik toch wel me wekker moeten zetten ;)

En werkt voice control werkelijk zo goed out-of-the-box? :9~
Voice control is wel leuk, maar te onhandig om het vaak te gebruiken. Het is net zo snel met je vingers iets op te starten waardoor het voice control gebruiken alleen maar iets is om tof te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassiez1987
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 15:20
ik heb een iphone 3G, niet gejailbreaked, met de nieuwste firmware erop. Sinds de laatse software update is er 1 telefoonnummer waar ik geen smsjes meer naartoe kan sturen. Wel kan ik erheen bellen. ik kan verder naar iedereen smsen en de ander ontvangt ook gewoon smsjes van andere mensen. Ik vind het zelf een beetje een vreemde storing dus heb ik even gezocht naar instellingen op mijn iphone die dit veroorzaakt kunnen hebben maar ik kan niets vinden. Is er iemand die een idee heeft of die ook een dergelijk probleem is tegengekomen?

moet dit in een afzonderlijk topic? dacht aan andere posts te zien dat het kan maar twijfel toch een beetje

[ Voor 9% gewijzigd door bassiez1987 op 06-07-2009 20:20 . Reden: onzekerheid:) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:04
bassiez1987 schreef op maandag 06 juli 2009 @ 20:16:
ik heb een iphone 3G, niet gejailbreaked, met de nieuwste firmware erop. Sinds de laatse software update is er 1 telefoonnummer waar ik geen smsjes meer naartoe kan sturen. Wel kan ik erheen bellen. ik kan verder naar iedereen smsen en de ander ontvangt ook gewoon smsjes van andere mensen. Ik vind het zelf een beetje een vreemde storing dus heb ik even gezocht naar instellingen op mijn iphone die dit veroorzaakt kunnen hebben maar ik kan niets vinden. Is er iemand die een idee heeft of die ook een dergelijk probleem is tegengekomen?

moet dit in een afzonderlijk topic? dacht aan andere posts te zien dat het kan maar twijfel toch een beetje
En als je de simkaart in een anders toestel doet en het dan probeert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Diddle schreef op maandag 06 juli 2009 @ 17:53:

Wat Vooghel zegt, idd. Klaag alsjeblieft ook even bij Apple (niet zozeer in het forum want dat is zinloos, maar telefonisch of bij iTunes feedback)!

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand al ervaring met een InvisibleSHIELD Apple iPhone 3G / 3G S
en dan bedoel ik ivm met de temperatuur omdat je toch wel klachten hoort dat de tel erg warm wordt
http://www.pdashop.nl/pro...apple-iphone-3g-3g-s.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
dutchminator schreef op maandag 06 juli 2009 @ 19:25:
[...]

Ik heb vandaag dus naar de klantenservice gebeld, maar dat vrouwtje vertelde mij dus dat met de L&S procedure mijn huidige simkaart ook wordt geblokkeerd. Is er niet iets om die blokkering te voorkomen, en maakt dit nummerbehoud nog wel mogelijk voor het dan nieuw toegestuurde simkaartje?
Mijn simkaart is niet geblokkeerd en hou gewoon mijn eigen nummer. Ik heb ook aangegeven dat mijn telefoon kapot was bij Lost and stolen.

Het is inderdaad zo dat je geen aanspraak meer kan maken op L&S nadat je er al een keer gebruik van heb gemaakt, en je moet dus zelf de volgende keer een andere telefoon regelen. Maar dat is voor mij geen probleem.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.