Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
Heeft iemand ook concert foto's gemaakt met de iPhone 3GS of foto's van een gezellig avondje thuis bij schemerlicht?

Ben wel benieuwd hoe hij presteert met wat slechtere licht omstandigheden, omdat geen zin heb om overal ook nog een camera mee naar toe te slepen.

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkAboutIt
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 15:07
joint_me schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 10:43:
Heeft iemand ook concert foto's gemaakt met de iPhone 3GS of foto's van een gezellig avondje thuis bij schemerlicht?

Ben wel benieuwd hoe hij presteert met wat slechtere licht omstandigheden, omdat geen zin heb om overal ook nog een camera mee naar toe te slepen.
Zonder ook maar in de buurt te zijn geweest van de 3GS kan ik je wel vertellen dat je voor zulke foto's je gewone camera moet meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
ik heb sinds vannacht een stuck pixel op mn iphone 3g(orgineel t-mobile)! heb hem al geprobeerd te fixen met verschillende tools maar hij blijft rood :/ hij zit echt recht in het midden dus lekker storend ook!

Weet iemand of je er een nieuwe voor krijgt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheus_at_work
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21-10-2024
joint_me schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 10:43:

Neem maar gerust camera mee met lichtsterke lens , want de iphone kan leuke fotos maken, maar dan wel onder gunstige lichtomstandigheden.

iets met lenzen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Morpheus_at_work schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:35:
[...]

Neem maar gerust camera mee met lichtsterke lens , want de iphone kan leuke fotos maken, maar dan wel onder gunstige lichtomstandigheden.
Tuurlijk, als je supermooie concertfoto's wilt maken, moet je niet met een telefoon komen aanzetten |:( Maar ik kan me wel voorstellen dat je je afvraagt hoe de iPhone presteert onder minder gunstige omstandigheden... Helaas moet ik het stellen met zo'n ouwerwetse iPhone 3G ;( dus ik kan je alleen laten zien hoe die het doet. Ik vind het nog niet tegenvallen voor zo'n cameraatje...

Afbeeldingslocatie: http://f.imagehost.org/0140/foto.jpg

Ik heb deze foto overigens naar mezelf gemaild vanaf m'n iPhone, ik weet niet of dat de kwaliteit nog verslechtert?

Btw, klopt het dat het venstertje bij het schrijven van een sms sterk verkleind is? Ik zie maar twee regels van mijn bericht als ik een sms aan het typen ben :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ktart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-07-2023
Ik heb sinds gisteren een iPhone 3GS en had voorheen een MDA Compact IV (T-Mobile versie van de HTC Diamond), wat een wereld van verschil (positief)!

Nou vraag ik me alleen iets af... Ik synchroniseerde mijn MDA met mijn Outlook agenda (thuis), maar ik deed exact hetzelfde op mijn werk (dit is geen andere agenda!). Ditzelfde wil ik ook op mijn iPhone (als dat kan), maar ik krijg het niet aan de praat. Ik heb zowel op internet (google) als op het forum al gezocht, maar ik wil liever niets met Mobile Me of een ander agenda (google of iets dergelijks) doen.

Is dit mogelijk? Het gaat er dus om dat ik één agenda wil synchroniseren met mijn thuis PC EN mijn werk PC. Het gaat dus niet om meerdere agenda's, maar één agenda op meerdere PC's. Wie stuurt mij het juiste pad op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Rijk Lemming schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:44:
Tuurlijk, als je supermooie concertfoto's wilt maken, moet je niet met een telefoon komen aanzetten |:( Maar ik kan me wel voorstellen dat je je afvraagt hoe de iPhone presteert onder minder gunstige omstandigheden... Helaas moet ik het stellen met zo'n ouwerwetse iPhone 3G ;( dus ik kan je alleen laten zien hoe die het doet. Ik vind het nog niet tegenvallen voor zo'n cameraatje...

[afbeelding]

Ik heb deze foto overigens naar mezelf gemaild vanaf m'n iPhone, ik weet niet of dat de kwaliteit nog verslechtert?
Dan maakt die 'm kleiner, weet niet of er ook nog compressie wordt toegepast maar dat maakt bij een foto als deze niet uit ;)

Welke zaal was dit trouwens? Ik maak regelmatig wat fotootjes met mijn 3G bij concerten en als je wacht op een goed verliche passage waar de muziekanten redelijk stil staan kun je nog wel een goeie herinnering schieten :) maar afdrukkwaliteit wordt het nooit.

Tip die ik niet vaak genoeg kan herhalen: de iPhone drukt pas af als je je vinger van het glas haalt. Dus vinger / duim op knopje, composietie maken en voorzichtig duim / vinger loslaten. Zo krijg je de minst bewogen foto;s/

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
ktart schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:51:
Ik heb sinds gisteren een iPhone 3GS en had voorheen een MDA Compact IV (T-Mobile versie van de HTC Diamond), wat een wereld van verschil (positief)!

Nou vraag ik me alleen iets af... Ik synchroniseerde mijn MDA met mijn Outlook agenda (thuis), maar ik deed exact hetzelfde op mijn werk (dit is geen andere agenda!). Ditzelfde wil ik ook op mijn iPhone (als dat kan), maar ik krijg het niet aan de praat. Ik heb zowel op internet (google) als op het forum al gezocht, maar ik wil liever niets met Mobile Me of een ander agenda (google of iets dergelijks) doen.

Is dit mogelijk? Het gaat er dus om dat ik één agenda wil synchroniseren met mijn thuis PC EN mijn werk PC. Het gaat dus niet om meerdere agenda's, maar één agenda op meerdere PC's. Wie stuurt mij het juiste pad op?
Je kunt je iPhone volgens mij niet als het syncmedium tussen twee PC's gebruiken, zogezegd.

@Wiethoofd:
Wiethoofd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:55:
offtopic:
Je kunt ook meerdere berichten quoten in 1 bericht, zo voorkom je irritante dubbelposts!
Thanks, I know maar dat vergeet ik wel eens :)

[ Voor 15% gewijzigd door Zpottr op 02-07-2009 12:07 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22
Zpottr schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:53:
Je kunt je iPhone volgens mij niet als het syncmedium tussen twee PC's gebruiken, zogezegd.
offtopic:
Je kunt ook meerdere berichten quoten in 1 bericht, zo voorkom je irritante dubbelposts!

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Btw, klopt het dat het venstertje bij het schrijven van een sms sterk verkleind is? Ik zie maar twee regels van mijn bericht als ik een sms aan het typen ben :?
De messaging app heeft volgens mij inderdaad wat bugs. Zo neemt het tekstvak je hele scherm in beslag wanneer je een lang bericht typt, waardoor je de voorgaande berichten niet meer kan lezen. Gelukkig kan je nu knippen waardoor het te overleven is. En wat ik ook niet snap is dat in landscape mode de tekstballonnen allebei (ontvanger en verzender) maar de helft van het scherm in beslag nemen, in plaats van dat ze in elkaar haken als het waren, waardoor er veel meer tekst in past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08-09 16:17
Als ik mijn iPhone 3G S schud hoor ik iets getik uit de telefoon. Niet hard getik maar het geluid lijkt op een plastic blokje tegen de achterkant aan te slaan. Hebben meer mensen dat?

[ Voor 7% gewijzigd door Baiko op 02-07-2009 12:09 ]

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ik betrap me er op dat ik dat hele landscape keyboard, waar ik eerst zo naar smachtte, nu maar irritant vind. Ik ben veel sneller met het portrait keyboard inmiddels :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

UltraSub schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 12:09:
Ik betrap me er op dat ik dat hele landscape keyboard, waar ik eerst zo naar smachtte, nu maar irritant vind. Ik ben veel sneller met het portrait keyboard inmiddels :P
Ik ben een nieuwe iPhone gebruiker en zelfs ik type sneller op het portrait toetsenbord, geen idee waarom, ben vaak sowieso te lui om hem te draaien, maar waarschijnlijk omdat je op die manier met je duimen overal makkelijker bij kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joint_me
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09-09 09:27
Morpheus_at_work schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:35:
[...]

Dat snap ik, het glas moet mee voor goede foto's. Maar het glas gaat niet mee naar het café, zit ik niet echt rustig en ontspannen als ik dat bij heb. En de compact van mijn vriendin vind ik eigenlijk al teveel gesleep, 1 apparaat de kroeg in is al meer dan genoeg.
[...]

[afbeelding]

Niet de meest mooie foto (qua kwaliteit ;) ), maar je kunt toch mensen onderscheiden. Meer dan goed genoeg voor gebruik op een profiel site.

Hello fellow humans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Baiko schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 12:09:
Als ik mijn iPhone 3G S schud hoor ik iets getik uit de telefoon. Niet hard getik maar het geluid lijkt op een plastic blokje tegen de achterkant aan te slaan. Hebben meer mensen dat?
ijn 3G heeft dat niet, maar misschien is het gewoon de motor voor het trillen oid?
Ik heb die roep om landscape ook nooit begrepen, was in de browser altijd al veeeel langzamer in landscape. Je moet gewoon meer afstand afleggen met je duimen :)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
Zpottr schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 12:19:

ijn 3G heeft dat niet, maar misschien is het gewoon de motor voor het trillen oid?
Als ik Camera dicht bij mijn oor hou en dan met vinger erop tik hoor je ook ander geluid als op de rest van het plastic (ook zon raar los iets getik). Krijg echt het gevoel dat er iets los zit. 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Baiko op 02-07-2009 12:27 ]

Lian Li PC O-11 Dynamic XL, AMD 5950x, NZXT Z73, Asus X570 Gaming-E, 4x8GB 3600mhz, Gigabyte RTX 3090 Vision OC, WD Black SN850 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
Zpottr schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 11:52:
(...)
Welke zaal was dit trouwens?
(...)
Dit was in 013 tijdens een concert van Raoul Midon (downlaoden kopen mocht je die niet kennen!)
Inderdaad, dat heb ik ook. Toch, bij echt lange teksten typen (mail of notitie ofzo) vind ik het soms wel relaxed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
Ik keek er al niet echt naar uit :P Maar ik heb precies hetzelfde, op potrait stand kan ik best wel snel typen. Terwijl ik op landscape er regelmatig naast zit. Daarbij vind ik de afstand voor de duimen dan eigenlijk te groot. Maar dat zal ook gewenning zijn :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niket610
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 14:05
Heb ik ook last van. Ik ben er al mee terug geweest naar de Phone House en kan vanmiddag een nieuw toestel ophalen. Super service _/-\o_ :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
Is het niet mogelijk om de switch tussen landscape en portrait uit te zetten? Als ik 's avonds in bed lig op m'n zij, switch de iPhone steeds naar landscape terwijl ik dat helemaal niet wil omdat ik dan m'n hoofd helemaal moet draaien! Lastig lastig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:25

Fab1Man

Live life to the fullest

Is dat niet gewoon het kompas?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Reinigingsdoek schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 13:55:
Is het niet mogelijk om de switch tussen landscape en portrait uit te zetten? Als ik 's avonds in bed lig op m'n zij, switch de iPhone steeds naar landscape terwijl ik dat helemaal niet wil omdat ik dan m'n hoofd helemaal moet draaien! Lastig lastig!
Dit wordt vaak gevraagd (en beantwoord). Houd je iPhone eens rechtop voor je en draai hem nu rond (scherm blijft naar jou gericht). Ju zult zien dat het niet ondersteboven zal draaien. In die teostand kun je dus perfect liggend lezen.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Zpottr schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:05:
[...]

Dit wordt vaak gevraagd (en beantwoord). Houd je iPhone eens rechtop voor je en draai hem nu rond (scherm blijft naar jou gericht). Ju zult zien dat het niet ondersteboven zal draaien. In die teostand kun je dus perfect liggend lezen.
Huh? Die uitleg gaat mij te boven. Dat is wat je normaal toch ook doet als je naar landscape switched :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:27:
[...]

Huh? Die uitleg gaat mij te boven. Dat is wat je normaal toch ook doet als je naar landscape switched :?
Doe gewoon wat ik zeg (OK, misschien niet in de meest heldere termen) :) en zie dat de tekst niet 180graden zal draaien als je de iPhone op z'n kop houdt. Daar kun je gebruik van maken om op z'n zijkant te lezen.

[ Voor 10% gewijzigd door Zpottr op 02-07-2009 14:38 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Bosmonster schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:27:
[...]

Inderdaad, zo begreep ik het ook. En bovendien, als het op een manier mogelijk was, is het meer een hack en moet je doodstil blijven liggen om ervoor te zorgen dat hij niet alsnog naar landscape switcht.

Wat ik doe is dat ding naar landscape laten gaan en hem dan nóg een kwartslag doordraaien zodat ik de iPhone op de kop op bed heb staan, maar de standaard Apple apps draaien niet door tot ondersteboven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn iPhone 3GS heeft dit ook. Zou zomaar kunnen dat dit gewoon door het kompas komt? ik dacht eerst een simkaart die een beetje los ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14:40
Zpottr schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:37:
[...]

Doe gewoon wat ik zeg (OK, misschien niet in de meest heldere termen) :) en zie dat de tekst niet 180graden zal draaien als je de iPhone op z'n kop houdt. Daar kun je gebruik van maken om op z'n zijkant te lezen.
Ander uitleg:

1. Houd de iPhone voor je in Landscape > met de Home button aan de RECHTERKANT!
2. ga op je rug liggen in bed ;)
3. Draai nu met je lichaam naar LINKS en ga op je zij liggen, dan blijft het beeld in landscape.

OF

1. Houd de iPhone voor je in Landscape > met de Home button aan de LINKERKANT!
3. Draai nu met je lichaam naar RECHTS en ga op je zij liggen, dan blijft het beeld in landscape.

[ Voor 4% gewijzigd door Flatwhite op 02-07-2009 14:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:35
Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:46:
[...]

Mijn iPhone 3GS heeft dit ook. Zou zomaar kunnen dat dit gewoon door het kompas komt? ik dacht eerst een simkaart die een beetje los ligt?
Ik heb dit ook, maar het geluid is wel minimaal hoor; het was me ook nog niet eerder opgevallen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baiko
Gelukkig ben ik dus niet de enige. Het komt bij de camera weg, als je met je vinger op de camera tikt hoor je het ook.

http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=731436
http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=9712671

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aidacra
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11:27
Baiko schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 15:10:
Gelukkig ben ik dus niet de enige. Het komt bij de camera weg, als je met je vinger op de camera tikt hoor je het ook.

http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=731436
http://discussions.apple.com/thread.jspa?messageID=9712671
Ik heb het ook. Als ik het zo lees is het dus niet iets om je druk over te maken. Het was me ook niet opgevallen tot ik het hier las en er mee ging schudden :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Zijn er hier 3G(s) bezitters die hiervoor een Brodit houder in hun auto hebben ? Ik heb er nu een voor mijn HTC, maar deze houder heeft toch zijn sporen achtergelaten op de achterkant van de telefoon.

Nou zijn die Brodit's op zich wel fijn en zou ik alleen maar een nieuwe houder hoeven kopen maar ik wil uiteraard geen krassen achterop mijn iPhone :)

[ Voor 24% gewijzigd door rig0r op 02-07-2009 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Castor385
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 14:17
Volgens mij heb ik zo'n houder. De Brodit houder die ik heb, is met een soort fluweel afgewerkt, waardoor het absoluut onmogelijk is om te krassen.

Edit: Ik heb dus niet deze: http://www.4winmobile.com...ilable-dscf0855-large.jpg
Maar je kunt wel ongeveer zien hoe het is afgewerkt, met een zacht materiaal, niet kei hard plastic

[ Voor 47% gewijzigd door Castor385 op 02-07-2009 15:44 ]

Study everything, You'll find something you can use

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:27
Castor385 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 15:42:
Volgens mij heb ik zo'n houder. De Brodit houder die ik heb, is met een soort fluweel afgewerkt, waardoor het absoluut onmogelijk is om te krassen.

Edit: Ik heb dus niet deze: http://www.4winmobile.com...ilable-dscf0855-large.jpg
Maar je kunt wel ongeveer zien hoe het is afgewerkt, met een zacht materiaal, niet kei hard plastic
Dat is een mooie houder inderdaad. Heb een active voor mijn N95, maar die gaat verwisseld worden voor deze. Wist niet dat ze die mooi met fluweel achtig materiaal hebben afgewerkt. (link shop)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Flatwhite schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:49:
[...]

Ander uitleg:

3. Draai nu met je lichaam naar LINKS en ga op je zij liggen, dan blijft het beeld in landscape.

OF

3. Draai nu met je lichaam naar RECHTS en ga op je zij liggen, dan blijft het beeld in landscape.
Je hebt gelijk! Handig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Laatst online: 07:38

Bob Popcorn

Plop!

Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:46:
[...]

Ik denk niet dat het "kompas" een fysiek kompas is zoals dit:

Afbeeldingslocatie: http://www.stanleylondon.com/compass.jpg

Maar meer zoiets als dit:

Afbeeldingslocatie: http://mobilementalism.com/imageSnag/775-44d9251ca393d.jpg

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

ik wil weten hoe die er van de binnenkant uitziet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Laatst online: 07:38

Bob Popcorn

Plop!

apNia schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 17:39:
[...]

ik wil weten hoe die er van de binnenkant uitziet :P
Ongeveer zo:

Afbeeldingslocatie: http://embedded-system.net/embedded-system/images/ads-img/embedded-side-24x280.gif

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
volgens is google exchange plat ..... mijn contacten is opeens weg :(. wie heeft er nog meer last van???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
icegodd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 18:21:
volgens is google exchange plat ..... mijn contacten is opeens weg :(. wie heeft er nog meer last van???
Umm, watblief?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

google exchange! wie kent het niet ;)
icegodd bedoel je IMAP?

iemand die weet hoe je op de iPhone SMS delivery reports kan krijgen? ik las alweer dat mensen er handmatig 3 of wat karakters bij moesten gooien, iets in de trand van *T# ofzo, maar waarom kan dit niet in de iPhone zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pamamo
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 22:00
Weet iemand of het voor locatiebepaling noodzakelijk is om een gprs of 3gverbinding te hebben? Ik typ dit op een 3Gs met wifi, maar mijn locatie kan niet bepaald worden. Bij instellingen staat de gps ook gewoon aan. Hoop niet dat ik hem meteen weer in moet leveren. :p

[ Voor 10% gewijzigd door Pamamo op 02-07-2009 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

icegodd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 18:21:
http://www.google.com/sup...id=38eac517e1b47f3d&hl=en

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia

apNia

Pamamo schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 19:32:
Weet iemand of het voor locatiebepaling noodzakelijk is om een gprs of 3gverbinding te hebben? Ik typ dit op een 3Gs met wifi, maar mijn locatie kan niet bepaald worden. Bij instellingen staat de gps ook gewoon aan. Hoop niet dat ik hem meteen weer in moet leveren. :p
nee dat is niet noodzakelijk... ga naar google maps op je homescreen, zorg dat het vierkantje linksonder LICHTblauw is (waarschijnlijk 1x tappen) en dan zou die je locatie moeten vinden... dat geprobeerd Pamamo?

[ Voor 47% gewijzigd door apNia op 02-07-2009 19:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01-09 21:46
sterker nog... en dit vind ik dus helemaal belachelijk en baal er goed van. Net T-Mobile Klantenservice gebeld omdat ik via marktplaats een nieuwe 3GS kan kopen, nog geseald en al incl. aankoopbon. Mijn vraag voor T-Mobile was of A: de garantie dus overging op de nieuwe eigenaar (ik in dit geval) en B: of het mogelijk was dat ik nu alsnog een verzekering zou nemen voor deze gsm.

Antwoord van T-Mobile was het volgende: A: Garantie gaat mee op het toestel MAAR wordt geclaimd via de eigenaar van de aankoopbon, in dit geval dus de verkoper. In geval van garantie-claim zal die persoon (althans de persoon die op de bon staat uitgeschreven) de garantie moeten claimen bij T-Mobile.

En B: Nee het is niet mogelijk om bij deze nieuwe 3GS zelf een verzekering af te sluiten bij T-Mobile, op dat gekochte toestel van Marktplaats, toestel is nog geen week oud.

Al met al, heeft het dus voor mij geen nut om er eentje te scoren via Marktplaats, omdat er oook nu weer te veel haken en ogen aan zitten zucht...

[ Voor 3% gewijzigd door pebbie op 02-07-2009 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

pebbie schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 19:42:

En B: Nee het is niet mogelijk om bij een nieuwe 3GS zelf een verzekering af te sluiten bij T-Mobile.
Ik kan je zeggen dat je verkeerd voorgelicht bent via de telefoon, ik heb zelf afgelopen maandag een G3S gekocht (incl abbo) bij T-Mobile en voor iets van 6 euro een verzekering er bij afgesloten.
Het was wel in de shop dat moet ik er wel bij zeggen.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Pierre61 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 19:48:
[...]

Ik kan je zeggen dat je verkeerd voorgelicht bent via de telefoon, ik heb zelf afgelopen maandag een G3S gekocht (incl abbo) bij T-Mobile en voor iets van 6 euro een verzekering er bij afgesloten.
Het was wel in de shop dat moet ik er wel bij zeggen.
Correct wat je zegt, maar in dit geval heb jij zelf het abbo afgesloten en direct zelf een verzekering genomen. In mijn situatie gaat het dus om een nieuwe 3GS die ik via marktplaats kan scoren waarbij ik de verzekering niet op mijn naam kan zetten omdat dat de bon niet op mijn naam staat. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online

Pierre

Van nature lui!

Aha oke, kan je niets via een soort van inboedel of zo verzekeren, is het proberen waard of niet

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pamamo
  • Laatst online: 11-09 22:00
apNia schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 19:42:
[...]

nee dat is niet noodzakelijk... ga naar google maps op je homescreen, zorg dat het vierkantje linksonder LICHTblauw is (waarschijnlijk 1x tappen) en dan zou die je locatie moeten vinden... dat geprobeerd Pamamo?
"Uw locatie kan niet worden bepaald." Heb hem sinds vrijdag in bezit, hoop maar dat ik dan meteen een nieuwe krijg. Werkt het bij jou wel gewoon zonder geactiveerde sim? Bedankt voor de tip in ieder geval!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Flatwhite schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 14:49:
[...]

Ander uitleg:

OF

Ik snapte pas wat je bedoelde toen ik het probeerde.
Komt er dus op neer dat de iphone 3 standen heeft; landscape linksom, landscape rechtsom of portrait.
Omdat portrait niet omdraait als je je iphone opzekop houd houd die dan dus de laatste oriëntatie aan.
Daar maak je dus nu mooi gebruik van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frups
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-09 11:53
Jammer genoeg werkt die truuk niet mer Video Podcasts, die blijven zelfs ondersteboven in Portrait draaien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Ik heb deze week versie 3.0 er opgezet en alles lijkt te werken.

Het enige wat ik vandaag zag, was dat het scrubbed afspelen van een nieuw eropgezet filmpje in MP4, niet goed ging. Als ik dan van 1 minuut naar 15 minuten sleep met de tijdlijn bovenin de videospeler, dan bevriest het beeld en kan ik wachten tot ik een ons weeg. Is vreemd omdat het met de oude filmpjes die er al opstonden (ook in MP4) wèl goed gaat.

Ik heb het nieuwe filmpje al 3x opnieuw geconverteerd, maar resultaat blijft hetzelfde.

iemand enig idee waaraan dit kan liggen?

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het ook en ik weet wat het is. Nee het is niet de acclerometer of het kompas, maar het is de sleep/aan-uit knop die een beetje los zit. Niets ernstigs dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15:25

Fab1Man

Live life to the fullest

Verwijderd schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 22:09:
[...]

Ik heb het ook en ik weet wat het is. Nee het is niet de acclerometer of het kompas, maar het is de sleep/aan-uit knop die een beetje los zit. Niets ernstigs dus.
Als ik daar m'n vinger op houd, al dan niet de knop indruk, is het nog steeds hetzelfde, die zal het dus niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Pierre61 schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 20:08:
Aha oke, kan je niets via een soort van inboedel of zo verzekeren, is het proberen waard of niet
Zal nooit zo uitgebreid zijn als met een speciale gsm verzekering zoals bij T-Mobile. Maar goed dan wacht ik nog maar een weekje of 6, mag dan ook weer verlengen ;) , toch bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Of ik dit hier moet plaatsen of het iTunes topic weet ik niet, dus dan maar even hier!

Op andere fora zag ik dat je via iTunes zelf Ringtones kunt maken voor je iPhone.
MP3 bestand > info > AAC bestand maken > de extense m4a veranderen in m4r > toevoegen aan iTunes waarna een Beltonen tabje ontstaat en vervolgens syncen met de iPhone.
Dit alles lukt prima, behalve de laatste stap. Als ik de m4r bestanden naar iTunes sleep, komt het tabje Beltonen wel in beeld te staan maar het mapje blijft leeg. Er staat niets in dus kan ik ook niet syncen, iemand een idee wat ik fout doe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Reinigingsdoek schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 22:40:
Of ik dit hier moet plaatsen of het iTunes topic weet ik niet, dus dan maar even hier!

Op andere fora zag ik dat je via iTunes zelf Ringtones kunt maken voor je iPhone.
MP3 bestand > info > AAC bestand maken > de extense m4a veranderen in m4r > toevoegen aan iTunes waarna een Beltonen tabje ontstaat en vervolgens syncen met de iPhone.
Dit alles lukt prima, behalve de laatste stap. Als ik de m4r bestanden naar iTunes sleep, komt het tabje Beltonen wel in beeld te staan maar het mapje blijft leeg. Er staat niets in dus kan ik ook niet syncen, iemand een idee wat ik fout doe?
Is je bestand korter dan 30 (?) seconden?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Zpottr schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 22:59:
[...]

Is je bestand korter dan 30 (?) seconden?
Ja, 12 seconde lang.
(themesong van House MD, de eerste versie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brsm
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 23:27
Ik heb nu de iPhone 3G en heb daarvoor nog de 2G gehad.. Ik vond de keynote van WWDC een beetje tegenvallen.. En de iPhone 3GS bood weinig nieuws. Nu naar flink wat wikken en wegen ga ik toch over tot aankoop van de iPhone 3GS. Vooral de snelheid spreekt me aan.. En natuurlijk de fijne functie van het gebruikt google maps & het kompas .. Ik verwacht wel dat de batterij net zo bagger zal zijn als zijn voorgangers..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

iSneaker schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 23:55:
Ik heb nu de iPhone 3G en heb daarvoor nog de 2G gehad.. Ik vond de keynote van WWDC een beetje tegenvallen.. En de iPhone 3GS bood weinig nieuws. Nu naar flink wat wikken en wegen ga ik toch over tot aankoop van de iPhone 3GS. Vooral de snelheid spreekt me aan.. En natuurlijk de fijne functie van het gebruikt google maps & het kompas .. Ik verwacht wel dat de batterij net zo bagger zal zijn als zijn voorgangers..
Batterij is niet echt bagger, maar het is even goed/slecht als bij andere smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:35
Als ik een smsje maak, hoe kan ik dan zien wanneer het bericht te groot wordt voor één smsje en overgaat naar 2 stuks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Niet online

Muthas

O+

Kan niet.

Maar met 5 regels tekst (portrait) zit je wel veilig, 6 regels twijfelgeval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Rijk Lemming schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 22:58:
[
Btw, hoe kom je aan een week-nummer-abonnement in google?
http://sites.google.com/s...googlecalendarweeknumbers

Die toevoegen aan je Google Kalender

Dan op je iPhone naar m.google.com/sync gaan, de taal op Engels zetten, dan kan je kiezen welke andere kalenders je nog meer wilt syncen, ik heb daar dus week nummers gesigned nu staan ze er dus bij op mn iPhone :D.

edit; misschien iets voor de startpost?
veel mensen gebruiken google en veel mensen willen weeknummers in hun kalender

[ Voor 10% gewijzigd door Mag op 03-07-2009 00:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reinigingsdoek schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 22:40:

aac bestandje maken -> het aac bestandje uit Itunes slepen -> extensie veranderen -> aac bestandje in iTunes verwijderen -> m4r bestandje naar iTunes slepen.

Werkt voor mij prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 14:44
Mag schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 23:58:
[...]

Batterij is niet echt bagger, maar het is even goed/slecht als bij andere smartphones.
Mwoah, battery is vrij bagger. Zelfs vergeleken met m'n vorige smartphones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 07:03:
[...]

aac bestandje maken -> het aac bestandje uit Itunes slepen -> extensie veranderen -> aac bestandje in iTunes verwijderen -> m4r bestandje naar iTunes slepen.

Werkt voor mij prima
Het aac bestandje verwijderen uit iTunes deed ik nooit, nu wel en het werkt. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
Mag schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 00:34:
[...]

http://sites.google.com/s...googlecalendarweeknumbers

Die toevoegen aan je Google Kalender

Dan op je iPhone naar m.google.com/sync gaan, de taal op Engels zetten, dan kan je kiezen welke andere kalenders je nog meer wilt syncen, ik heb daar dus week nummers gesigned nu staan ze er dus bij op mn iPhone :D.

edit; misschien iets voor de startpost?
veel mensen gebruiken google en veel mensen willen weeknummers in hun kalender
Thanks, inmiddels was het me al op een iets andere manier gelukt. Via www.markthisdate.com heb ik een openbare weeknummer-agenda gevonden. (Om de een of andere reden kan je in Google niet (meer :s) zoeken naar openbare agenda's). Die heb ik dus toegevoegd aan m'n googleagenda. Vervolgens kan je dan bij instellingen de iCal-url vinden. Die voer je dan weer in op de iPhone door een account (abonnement) toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 12-09 14:24
Weet iemand of de iPhone werkt met een losse bluetooth gsm module? Ik heb er nog eentje liggen, die ik dan altijd vlak onder de voorruit legde voor goede ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Adlermann schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 08:45:
[...]

Moet zeggen dat ie idd vrij hard leegloopt. Nou doe ik er wel veel meer mee dan met mijn (trage) HTC dus ik vind het moeilijk om te zeggen dat de batterij slechter is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
loeberce schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 10:14:
Weet iemand of de iPhone werkt met een losse bluetooth gsm module? Ik heb er nog eentje liggen, die ik dan altijd vlak onder de voorruit legde voor goede ontvangst.
Nee, op dit moment niet. Zie iPhone and iPod touch: Supported Bluetooth profiles.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Outlandos schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 00:07:
Als ik een smsje maak, hoe kan ik dan zien wanneer het bericht te groot wordt voor één smsje en overgaat naar 2 stuks?
Muthas schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 00:11:
Kan niet.

Maar met 5 regels tekst (portrait) zit je wel veilig, 6 regels twijfelgeval.
Dat blijft wel een grote tekortkoming, erg raar dat ze dat nog niet toegevoegd hebben. Het zou zó eenvoudig zijn om te maken, en het voegt ook daadwerkelijk iets toe... Maar ach, verder ben ik echt enorm blij met de 3GS, wat een fantastisch apparaat :)

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Adlermann schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 08:45:
[...]

Je weet wel dat dit soort type batterij (eigenlijk alle batterijen in moderne elektronica) nog "ingewerkt" moeten worden waarbij het niet overbodig is om het ding een paar keer compleet leeg te laten lopen en opnieuw op te laden (dit is niet aangeraden bij dit soort type batterijen, maar moet, ook volgens apple, wel eenmaal per maand gebeuren). Ik heb nu na 5 dagen en de foon 2 keer compleet leeg te laten lopen al veel betere batterij prestaties. De eerste dag liep dat ding echt binnen no time leeg.
Gisteravond heb ik ongeveer 2 uur lang lopen internetten en bejeweled gespeeld, al die tijd stond er muziek op uit de luidsprekers. Toen ik vervolgens ging slapen had ik nog even een album opgezet en ben toen gaan slapen, er is dus toen nog 30-40 min lang muziek gekomen via de luidsprekers.
Het ding staat nu 10 uur later nog op 88% terwijl ik er nu net vanochtend nog even een paar minuutjes mee heb gebeld en wat heb geinternet.
Voor mn gevoel is dit behoorlijk goed, en dat terwijl de batterij nog wel wat zal verbeteren de komende dagen voordat hij weer begint in te kakken (bij mn vorige telefoon duurde het wel 1-2 weken voordat het ding op zn max zat qua batterij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Het grootste probleem met de batterij in een nieuwe iPhone is de gebruiker en z'n omgeving ;)

Op een gegeven moment ga je wat minder spelen en zul je zien dat het allemaal wel meevalt.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Zpottr schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 10:52:
Het grootste probleem met de batterij in een nieuwe iPhone is de gebruiker en z'n omgeving ;)

Op een gegeven moment ga je wat minder spelen en zul je zien dat het allemaal wel meevalt.
Dat is idd ook zo, toen de iPhone 3G uitkwam had je exact dezelfde klachten, terwijl veel van die mensen nu zeggen dat ze er wel 1 of meerdere dagen mee halen. Voor mij is die 3GS nu nieuw dus ik gebruik hem ook volop voor... alles.
Voor zover ik weet is de batterij hetzelfde in de 3G en 3GS maar heeft de 3GS een zuinigere cpu oid? Dus in feite zou de 3GS nog beter moeten presteren ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZyCo DaMiaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-05 09:04
Ik kom net dit tegen:

Apple Admits iPhone 3GS Overheats

Heeft iemand deze melding al gehad? Had ik maar mijn 3G niet verkocht 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
ZyCo DaMiaN schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:20:
Ik kom net dit tegen:

Dat is een onzinartikel. Het gaat om een supportdocument wat al maanden bestond en is geupdate voor de iPhone 3GS. Verder is er pas één foto gemaakt van een verkleurde iPhone 3GS. Van de iPhone 3G was er zelfs één gesmolten, volgens mij zijn die uiteindelijk ook niet allemaal gesmolten.

Internet en massahysterie :X Ik volg het Macrumors forum vrij goed en daar zitten echt de grootste "nitpickers." Desondanks lijkt er i.t.t. de iPhone 2G en iPhone 3G bijzonder weinig mis te zijn met de iPhone 3GS. Ik zou je dus nergens zorgen over maken.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
ZyCo DaMiaN schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:20:
Ik kom net dit tegen:

Er staat in dat document nergens dat Apple een probleem toegeeft toch? Alleen operating conditions die nogal nauw zijn maar dat was voor de 3G ook al zo.

Idiote headline.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Bij het afspelen van video (iPhone 3G, v3.0) zou volgens de handleiding de scrubsnelheid aan te passen moeten zijn "Hoofdstuk 6: Sleep de afspeelkop over de navigatiebalk. Schuif uw vinger omlaag om de scrubsnelheid aan te passen. De scrubsnelheid wordt lager naarmate u uw vinger verder omlaag schuift."

Ik heb mijn vinger inmiddels op de grond, maar lagere snelheid ho maar...
Lukt dat bij jullie wel??
Of doe ik iets niet goed??

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

wvexeltweakers schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:51:
Bij het afspelen van video (iPhone 3G, v3.0) zou volgens de handleiding de scrubsnelheid aan te passen moeten zijn "Hoofdstuk 6: Sleep de afspeelkop over de navigatiebalk. Schuif uw vinger omlaag om de scrubsnelheid aan te passen. De scrubsnelheid wordt lager naarmate u uw vinger verder omlaag schuift."

Je scrubt zoals je dat normaal ook doet. Als je nu je vinger niet van het scherm haalt en naar beneden doet dan veranderd de scrubsnelheid. Erg handig in langere mp3's.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSnooP
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-08 06:44

CyberSnooP

^^^^ schrijft --->

Ik heb net toch een maniertje ontdekt om het percentage acculading te ontdekken op een normale 3GS:

Als je VoiceOver aan zet (een functie die je niet aan wil hebben tenzij je het nodig hebt), je scherm vergrendelt en dan op de batterij tikt krijg je het exact percentage (bijvoorbeeld 78%) te horen.

|_____vakje______|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
CyberSnooP schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 12:06:
Ik heb net toch een maniertje ontdekt om het percentage acculading te ontdekken op een normale 3GS:

Als je VoiceOver aan zet (een functie die je niet aan wil hebben tenzij je het nodig hebt), je scherm vergrendelt en dan op de batterij tikt krijg je het exact percentage (bijvoorbeeld 78%) te horen.
Tja :) Je kunt ook Battery Level (gratis) of MemoryInfo (€0,79) installeren. Dat is wellicht makkelijker.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Shiver23 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:52:
[...]

Je scrubt zoals je dat normaal ook doet. Als je nu je vinger niet van het scherm haalt en naar beneden doet dan veranderd de scrubsnelheid. Erg handig in langere mp3's.
Ja dat klopt. Alleen heb ik er videobestanden bij in MP4, waarbij na het scrubben van 20 minuten verder, je ook weer 20 minuten kunt wachten tot hij het beeld weer oppakt. En dat heeft dus geen zin.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
CyberSnooP schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 12:06:

Je kan ook gewoon een optie aanzetten bij instellingen, algemeen,gebruik, batterijpercentage op 1 zetten (3gs that is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:22

MsG

Forumzwerver

Werkt hier prima. Probeer je het wel vanaf boven naar beneden? Je ziet dan dat de scrubsnelheid verandert, en dan moet je opzij om te scrubben. Dus eerst een beetje links en rechts, zodat ie voor of achteruit speelt. Dan naar onderen of juist omhoog, dan zie je het getal veranderen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:22

MsG

Forumzwerver

Hoedje schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:30:
[...]

Dat is een onzinartikel. Het gaat om een supportdocument wat al maanden bestond en is geupdate voor de iPhone 3GS. Verder is er pas één foto gemaakt van een verkleurde iPhone 3GS. Van de iPhone 3G was er zelfs één gesmolten, volgens mij zijn die uiteindelijk ook niet allemaal gesmolten.

Internet en massahysterie :X Ik volg het Macrumors forum vrij goed en daar zitten echt de grootste "nitpickers." Desondanks lijkt er i.t.t. de iPhone 2G en iPhone 3G bijzonder weinig mis te zijn met de iPhone 3GS. Ik zou je dus nergens zorgen over maken.
Wat was er allemaal mis met de 3G dan?

Oeps sorry dubbelpost :P, was ff vergeten dat ik net ook al op iets anders replyde.

[ Voor 5% gewijzigd door MsG op 03-07-2009 12:28 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Hoedje schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 11:30:
[...]

Ik kan me nog nieuwsartikelen herinneren toen de 3G uitkwam van mensen met brandwonden op hun benen omdat ze telefoon in hun zak lieten zitten e.d. En daar hoorde je later ook niks meer over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZyCo DaMiaN
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 14-05 09:04
Mag schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 12:52:
[...]

Ik kan me nog nieuwsartikelen herinneren toen de 3G uitkwam van mensen met brandwonden op hun benen omdat ze telefoon in hun zak lieten zitten e.d. En daar hoorde je later ook niks meer over.
Ow ja, over de brandwonden kan ik me nog herinneren, daar hoor je idd niets meer van....

Moet maar snel de 3Gs kopen, ik mis echt m'n iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brandon
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-09 15:50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RKD
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-09 22:55

RKD

Nice, nu alleen nog mijn 3GS. A-Mac Amersfoort schiet op :S

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Holy, wat een feature, dat wist ik nog helemaal niet (had ook de iPod nog niet gebruikt sinds 3.0). Briljant!

En ja, hier lukt het prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Ik zag het in een filmpje op de apple site. Maar het werkte niet op mijn ipod touch (nog met 2.2.0 er op).
Zal eens kijken wat hij nu doet nu hij 3.0 draait. Want het was wel handig.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-09 08:45
Misschien stomme vraag, maar wat is 'scrub snelheid' :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

MsG schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 12:27:
[...]

Werkt hier prima. Probeer je het wel vanaf boven naar beneden? Je ziet dan dat de scrubsnelheid verandert, en dan moet je opzij om te scrubben. Dus eerst een beetje links en rechts, zodat ie voor of achteruit speelt. Dan naar onderen of juist omhoog, dan zie je het getal veranderen.
Ja, scrubsnelheid wordt aangepast, alleen als ik dan 10 minuten verder scrubde bevroor het filmpje.
Heb het filmpje nu voor een 4e keer geconverteerd (nu met Adobe Premiere Elements) en nu loopt hij daarna wel goed door. Zal wel in de keyframes van het filmpje hebben gezeten...

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers

wvexeltweakers

Bosmonster schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 15:00:
Misschien stomme vraag, maar wat is 'scrub snelheid' :?
De snelheid waarmee je door het fimpje of MP3'tje vooruitgaat (bovenin beeld met de afspeelbalk).
Stel dat je een filmpje van 1 uur hebt, en je wilt het stuk aan het einde zien, kun je in de afspeelbalk snel naar dat punt slepen en kijken. Bij grote films en MP3's is het normaliter lastig om nauwkeurig een punt te kiezen. Met langzaam scrubben gaat het dan beter.

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFZ61
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15:27
Bjornson schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 17:42:
Ik denk dat dit echt een kwestie van tijd is, mij iPhone batterij gaat nu twee dagen mee en staat nog op 76%. In het begin was de mijne ook dagelijks leeg maar nu twee weken later is de batterij veel energierijker..
Ik krijg mijn iPhone 3GS net binnen. Voordat ik ga spelen of laden, zou ik graag willen weten heb jij iets speciaals gedaan? Of gewoon gebruiken en wanneer je kan laden gewoon aan de lader? Ik vond in het forum ook deze link waarin staat wat je zou moeten doen.

Benieuwd naar jullie ervaring om de accu goed te laden. Bij mijn vorige phone, de N95, merkte je echt wat een bepaald procedure voor je accu kon betekenen. (lading leeftijd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
Jerk184 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 17:00:
[...]

Ik krijg mijn iPhone 3GS net binnen. Voordat ik ga spelen of laden, zou ik graag willen weten heb jij iets speciaals gedaan? Of gewoon gebruiken en wanneer je kan laden gewoon aan de lader? Ik vond in het forum ook deze link waarin staat wat je zou moeten doen.

Benieuwd naar jullie ervaring om de accu goed te laden. Bij mijn vorige phone, de N95, merkte je echt wat een bepaald procedure voor je accu kon betekenen. (lading leeftijd)
Gewoon opladen totdat hij zegt dat hij vol is (die 3 uur plus zut is allemaal onzin). let er wel op dat je de eerste keer wel goed laat ontladen, zodat hij de battery level indicator goed kan kalibreren. Voor de rest, gewoon gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Laatst online: 07:42
:o
Jerk184 schreef op vrijdag 03 juli 2009 @ 17:00:
[...]

Nee ik heb niets speciaals gedaan. Gewoon geladen al ik de kans had. Dat was eigenlijk altijd snachts.. Gewoon gebruiken en volledig opladen, dan moet het goedkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrsRossi
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-10-2020
Zijn er hier mensen die dat pieptoontje ervaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frups
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 03-09 11:53
Ik heb die hoge pieptoon alleen als ik het volume op maximaal zet. 1 vierkantje lager en niks aan de hand. Trouwens duurt die hoogfrequente pieptoon (bijvoorbeeld na het inpluggen van de USB kabel en de scherpe "oplaad" beep) maar een seconde of 5 bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Meer mensen die in 3.0 geen caps lock meer kunnen inschakelen door een dubbel tik op de shift?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
Ahum, misschien wat ongeduldig maarruhh... Zijn er al geruchten en/of speculaties over de opvolger van de 3GS? :X
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.