sterker nog... en dit vind ik dus helemaal belachelijk en baal er goed van. Net T-Mobile Klantenservice gebeld omdat ik via marktplaats een nieuwe 3GS kan kopen, nog geseald en al incl. aankoopbon. Mijn vraag voor T-Mobile was of A: de garantie dus overging op de nieuwe eigenaar (ik in dit geval) en B: of het mogelijk was dat ik nu alsnog een verzekering zou nemen voor deze gsm.
Antwoord van T-Mobile was het volgende: A: Garantie gaat mee op het toestel MAAR wordt geclaimd via de eigenaar van de aankoopbon, in dit geval dus de verkoper. In geval van garantie-claim zal die persoon (althans de persoon die op de bon staat uitgeschreven) de garantie moeten claimen bij T-Mobile.
En B: Nee het is niet mogelijk om bij deze nieuwe 3GS zelf een verzekering af te sluiten bij T-Mobile, op dat gekochte toestel van Marktplaats, toestel is nog geen week oud.
Al met al, heeft het dus voor mij geen nut om er eentje te scoren via Marktplaats, omdat er oook nu weer te veel haken en ogen aan zitten zucht...
[
Voor 3% gewijzigd door
pebbie op 02-07-2009 20:01
]