Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

MsG schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 22:07:
[...]

Maar zet hem eens in trilstand. Kan je hem dan een klein beetje wiebelen of zit hij muurvast?
Hij wiebelt dan een beetje, heeft iedereen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 16:10
Ja, wat een onzin zeg. Dat doe ik wel als de knop eenmaal is afgebroken, niet als ik de knop nog heb. :')

Net zoals je de auto naar je werk neemt en als die kapot is pak je de fiets, je pakt niet de fiets omdat je bang bent dat de auto kapot gaat. :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 15:19

MsG

Forumzwerver

Mag schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 22:37:
[...]

Hij wiebelt dan een beetje, heeft iedereen
Oke dan stop ik nu pertinent met het neurotische omswitchen van die switch :').

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-06 23:00

DeluxZ

Livin' the good life

MsG schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 22:07:
[...]

Maar zet hem eens in trilstand. Kan je hem dan een klein beetje wiebelen of zit hij muurvast?
Hier kan ik hem ook heel ligt wiebelen. Ik maak me er niet druk om. Als het kapot gaat ga ik mooi terug! :P Of ik het dan vergoed krijg ik wat anders maar je kan het altijd doen.

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Bij mij zit hij muurvast. Valt niks te wiebelen. (3GS)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:49
Alsatian schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 00:30:
Bij mij zit hij muurvast. Valt niks te wiebelen. (3GS)
In normale stand zit ie muurvast, als je hem naar trillen draait komt de knop altijd wat los te zitten, ook op een 3GS, is wat dat betreft ook precies hetzelfde mechanisme als de 3G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 78065

Hoe gemakkelijk is het op de IPhone om A-GPS uit te zetten en alleen GPS werkzaam te laten zijn?

In verband met het buitenland lijkt het me niet wenselijk dat A-GPS data gebruikt waarvoor ik een aardige rekening gepresenteerd krijg.

Wie heeft daar ervaring mee? Ik mag overigens aannemen dat de nieuwe tomtom functionaliteit ook moet werken op alleen GPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16-06 10:34
Anoniem: 78065 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 09:51:
Hoe gemakkelijk is het op de IPhone om A-GPS uit te zetten en alleen GPS werkzaam te laten zijn?

In verband met het buitenland lijkt het me niet wenselijk dat A-GPS data gebruikt waarvoor ik een aardige rekening gepresenteerd krijg.

Wie heeft daar ervaring mee? Ik mag overigens aannemen dat de nieuwe tomtom functionaliteit ook moet werken op alleen GPS.
Je kunt dataroaming uitzetten natuurlijk. Maar gebruikt het echt data? Ik dacht dat het de GSM masten gebruikte ter referentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

A-GPS gebruikt geen data.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Anoniem: 78065 schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 09:51:

Is het niet langzaam tijd om dit (samen met "er zit één speaker en één mic onderin je iPhone) in dikke, rode, knipperende letters bovenaan het topic neer te zetten?

Data roaming = uit betekent géén dataverbruik in het buitenland.

Dan kan A-GPS nog altijd gebruik maken van cell tower locaties (denk ik) zonder almanacs of orbitals te downloaden. het zal wel significant langer duren voor je een fix hebt.
Jawel hoor :) het gaat om kb's (en kan zoals alle andere data roaming makkelijk geblokkeerd) maar dat kan nog vervelend zijn als je provider een duur plan heeft.

[ Voor 17% gewijzigd door Zpottr op 31-07-2009 10:12 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
touchie75 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 12:30:
[...]

ja nieuwste versie van itunes en 32 bits.. heb je een oplossing voor me?
niemand een oplossing voor het probleem van itunes : apple mobile device helper doet het niet meer
hij ziet de iphone wel maar gaat niet syncen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248577

Bosmonster schreef op vrijdag 31 juli 2009 @ 08:42:
[...]

In normale stand zit ie muurvast, als je hem naar trillen draait komt de knop altijd wat los te zitten, ook op een 3GS, is wat dat betreft ook precies hetzelfde mechanisme als de 3G.
Ok, goed te weten. Dacht al dat er iets mis was met het knopje. Maar het is dus 'normaal' dat ie wat los zit als ie op 'tril' staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 16-06 20:15
Het is tijd voor een nieuw deel: [iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 22 :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.