Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Zijn er meer mensen die lang niet aan de snelheid komen die hun provider wel aanbiedt?
Ik heb namelijk Hi (KPN), die zeggen dat de Eindeloos Online snelheid 384/128 kbps is.
Ik haalde 118/70 kbps max (getest met Speedtest app). Direct gebeld met Hi. Die zeiden dat dat nieuwe cijfers waren. Bij mij nog niet geactiveerd. Heeft ze direct gedaan, zou binnen paar uurtjes werkend moeten zijn. Dit was vrijdag. Inmiddels nog steeds 118 max.
Mooi klote. Hoopte ik afgelopen weekend de laatste Touretappes te kunnen streamen met Tethering. Nee hoor.

Hebben anderen hier ook last van? In Tetheringtopic zie ik snelheden van + 2 mb/s langskomen (met T-M en VF). Doe ik iets verkeerd? Of is KPN gewoon k*t?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:08

MsG

Forumzwerver

Anoniem: 14124 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 19:16:
[...]

Uiteraard, ware het niet dat ik opzettelijk niet al mijn contacten wil syncen. Ik zit op 1000+ contacten in Outlook en ik wil ze niet allemaal in de iPhone hebben. Ik kan in mijn auto (carkit) door het telefoonboek browsen en wil die lijst dus beperkt houden. Er zit nu wat onderhoud in de lijst die in de telefoon staat.

Qua mail, ik wil dus ook via de telefoon mijn mail kunnen afhandelen. Ben vaak buiten de deur, en heb dan geen toegang tot de webmail client.
Je kan op de iPhone gewoon aanzetten wat je synct: Agenda, contacten of alleen bijv. mail.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Anoniem: 14124 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 18:13:
Ik heb een vraagje; ik kom vanaf een windows mobile device en heb gisteren een iphone 3gs in mijn handen geduwd gekregen (dit wordt je nieuwe werk telefoon, gaaf he, succes ermee man).

Tot nu toe vind ik hem nog helemaal niet zo cool want ik heb nu 800 e-mails in mijn inbox zitten die ik schijnbaar per stuk " mark as read" moet zetten. Is daar iets voor in het systeem waar ik over heen kijk? Dus een simpele mark all as read oid?

Verder, is er ook iets om meerdere contacten tegelijk te verwijderen, of moet je ook hier alles micro managen? Ik zag via itunes ook geen optie om daar offline snel je contacten te bewerken (behalve alles verwijderen en opnieuw via outlook importeren wat ik dus niet wil want daar zit veel meer in dan ik in de telefoon wil hebben).

Zal vast nog te maken hebben met wennen, maar de functionaliteit komt nog een beetje karig over. Vrij simplistisch waarbij belangrijk functies in oa e-mail missen.
De interface is ook wat simplistisch imo. Het werkt prima totdat je iets meer wilt dan standaard kan. Dan ontdek je dat hedendaagse gebruikersvriendelijkheid vaak gewoon betekent dat features missen helaas.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
J0sTJos schreef op zondag 26 juli 2009 @ 22:30:

Hebben anderen hier ook last van? In Tetheringtopic zie ik snelheden van + 2 mb/s langskomen (met T-M en VF). Doe ik iets verkeerd? Of is KPN gewoon k*t?
Naar wat ik heb gelezen is KPN idd gewoon rete traag met zijn mobiele internet. Snellere/beter zou TMobile e/o Vodafone moeten zijn, maar goed daar heb jij dus geen ene r**t aan vrees ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 17:44

HaterFrame

Well... Poo came out!

De laatste tijd heb ik hier regelmatig geheel wegvallende verbindingen, wat inhoud dat de iPhone van 3g geheel terug schakeld naar GSM en aangeeft dat er geen mobiel dataverkeer mogelijk is :/

Meerdere mensen hier last van?

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267491

weet iemand wat ik moet doen om alles uit mn itunes (dus ook de ipa's) over te kunnen zetten naar mn nieuwe iphone 3gs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Anoniem: 267491 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 15:10:
weet iemand wat ik moet doen om alles uit mn itunes (dus ook de ipa's) over te kunnen zetten naar mn nieuwe iphone 3gs?
iPhone aansluiten op je PC/Mac en dan syncen (handmatig of alles automatisch) dmv iTunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Voor de maps+gps op de iphone. Heb je daar een internetverbinding voor nodig? Ik zal graag op vakantie dat gebruiken om de weg te zoeken, maar een GPRS/UMTS verbinding moet ik daar natuurlijk niet gebruiken.

Dan zal het handig zijn als je alle data van tevoren kan downloaden en daar gebruik van te maken.

Dat KON met http://www.google.com/mobile/products/maps.html#p=apple (er was een downloadknoppie)

maarre.. werkt dat een beetje?

of is http://yahoo-maps-for-iphone.en.softonic.com/iphone een betere optie?

[ Voor 25% gewijzigd door kmf op 27-07-2009 17:00 ]

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Voor allemaal heb je een internetverbinding nodig. Je kan de liteversie van Navigon proberen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261542

kmf schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:57:
Voor de maps+gps op de iphone. Heb je daar een internetverbinding voor nodig? Ik zal graag op vakantie dat gebruiken om de weg te zoeken, maar een GPRS/UMTS verbinding moet ik daar natuurlijk niet gebruiken.

Dan zal het handig zijn als je alle data van tevoren kan downloaden en daar gebruik van te maken.

Dat kan met http://www.google.com/mobile/products/maps.html#p=apple

trails is een leuke app die kaartmateriaal kan cachen, werkt perfect maar het is meer een gps logger dan een navigatie tool. je kunt natuurlijk wel zien waar je bent op de kaart maar er is geen route geleiding. wel opletten want trails haalt zn kaartinfo van http://www.openstreetmap.org/ dus checken of het kaarmateriaal voor je vakantie geschikt is.

http://trails.lamouroux.de/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-06 16:10
Met OffMaps kan je Google Maps saven op je iPhone. Check een video review op Youtube ofzo of het je wat lijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:32

Pierre

Van nature lui!

Misschien zwaar offtopic maar ik ben opzoek naar iTunes voor XP 64 bits, ik heb wel de versie gevonden voor Vista.
Maar die wil niet installeren op mijn system, weet iemand raad :/

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 258500

Anoniem: 14124 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 18:13:
Ik heb een vraagje; ik kom vanaf een windows mobile device en heb gisteren een iphone 3gs in mijn handen geduwd gekregen (dit wordt je nieuwe werk telefoon, gaaf he, succes ermee man).

Tot nu toe vind ik hem nog helemaal niet zo cool want ik heb nu 800 e-mails in mijn inbox zitten die ik schijnbaar per stuk " mark as read" moet zetten. Is daar iets voor in het systeem waar ik over heen kijk? Dus een simpele mark all as read oid?

Verder, is er ook iets om meerdere contacten tegelijk te verwijderen, of moet je ook hier alles micro managen? Ik zag via itunes ook geen optie om daar offline snel je contacten te bewerken (behalve alles verwijderen en opnieuw via outlook importeren wat ik dus niet wil want daar zit veel meer in dan ik in de telefoon wil hebben).

Zal vast nog te maken hebben met wennen, maar de functionaliteit komt nog een beetje karig over. Vrij simplistisch waarbij belangrijk functies in oa e-mail missen.
De iPhone is niet echt geschikt als business toestel voor de "zware gebruiker". De functies die ik in WM vanzelfsprekend vond heb ik niet eens op mijn iPhone 8)7 De iPhone is dan ook meer gericht op de consumentenmarkt dan op de zakelijke markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-06 18:55

Gerco

Professional Newbie

Anoniem: 258500 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 18:53:
De iPhone is niet echt geschikt als business toestel voor de "zware gebruiker". De functies die ik in WM vanzelfsprekend vond heb ik niet eens op mijn iPhone 8)7
Zou je kunnen aangeven welke functies je dan echt niet buiten kan? Ik ben van plan om de iPhone 3GS als zakelijk toestel te gaan gebruiken (vanaf feb 2010 ongeveer) en dan wil ik natuurlijk wel weten wat er allemaal *niet* kan, naast de jubelverhalen.

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

[...]

De iPhone is niet echt geschikt als business toestel voor de "zware gebruiker". De functies die ik in WM vanzelfsprekend vond heb ik niet eens op mijn iPhone 8)7 De iPhone is dan ook meer gericht op de consumentenmarkt dan op de zakelijke markt.
Vraag me uberhaupt af of je dat soort dingen op je telefoon wilt doen en niet gewoon op een computer. Adresboek kan prima via exchange toch? Ik heb een WM-toestel voor werk, maar heb er altijd ruzie mee. Enige voordeel is dat ik een afspraak op 'prive' kan zetten in mijn agenda en dat ik kan zien of iemand beschikbaar is of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meelobee
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 02:14

Meelobee

¯\_(ツ)_/¯

Als ik met m'n 3GS (16Gb, niet jailbreaked) een video naar Youtube wil sturen, dan blijft het deel waar je de categorie voor de video kiest leeg. (Dat wiel achtige keuzemenu.) Hierdoor kan ik dus niet rechtstreeks vanaf mn iphone video's uploaden.

Heeft iemand anders hier ook last van en misschien een oplossing?

Ryzen 7 7700X | ROG Strix B650-E Gaming Wifi | ROG Strix RTX 4070Ti | 32Gb GSkill RipJaws S5 | 980Pro 2Tb | Corsair RM850x Shift | Fractal Design North Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 267491

J0sTJos schreef op maandag 27 juli 2009 @ 15:43:
[...]

iPhone aansluiten op je PC/Mac en dan syncen (handmatig of alles automatisch) dmv iTunes?
Krijg hem morgen binnen dus ga het dan gelijk even proberen. Alvast bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vanitas
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-04 15:53
Kreeg zaterdag belletje dat mn iPhone 3GS binnen was. Wat overigens best wel snel ging, anderhalve week maar hoeven wachten. Nou zaterdag kon ik niet, zondag winkel dicht, dus ik vandaag naar de winkel. Was eerst in m'n pauze gegaan, super druk, tijd gewacht en toen weer weggegaan. Na werk weer langs, moet ik me legitimeren. Hadden ze ook wel even mogen zeggen. Afgezien daarvan sta ik al in het systeem (had een 3G). Schiet niet op zo, morgen er weer langs. Nu met paspoort :+

Even though I walk through the valley of the shadow of death. I will fear no evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 31-05 23:04
[...]

valt flink mee, bij mijn pa z'n bedrijf loopt 70% v/d werknemers rond met een iPhone en dat gaat allemaal zonder problemen :)

verder zou ik wel willen weten wat je nou mist dan dat je echt "moet" hebben als zakelijke gebruiker, want zomaar leuzen neer pleuren kan natuurlijk iedereen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 16:47
Het is niet de bedoeling om hier je IA te spammen.

[ Voor 89% gewijzigd door Hoedje op 29-07-2009 12:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Promy
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 17:34
Sinds enkele dagen heb ik een probleem met de gps ontvangst van m'n Iphone 3GS.
Hij geeft een verkeerde locatie aan (een paar km verder). :(
Ik heb reeds de truckjes met het aan en afleggen van 3G en wifi geprobeerd , maar niks lijkt te helpen (ook af/aanzetten niet).
Heeft er iemand een idee hoe het te verhelpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjl
  • Laatst online: 08:59

mjl

Ugh

Pierre61 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 18:53:
Misschien zwaar offtopic maar ik ben opzoek naar iTunes voor XP 64 bits, ik heb wel de versie gevonden voor Vista.
Maar die wil niet installeren op mijn system, weet iemand raad :/
Voor zover ik weet is er geen XP 64 bits versie van Tunes, alleen een XP 32bit. Voor Vista/Windows7 weer wel.

Op zich niet zo vreemd, XP64 is nooit echt van de grond gekomen in de consumenten markt en ook zeker geen prioriteit voor Apple...

-------

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 16:47
Het is niet de bedoeling om hier je IA te spammen.

[ Voor 84% gewijzigd door Hoedje op 29-07-2009 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:32

Pierre

Van nature lui!

mjl schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 11:28:
[...]

Voor zover ik weet is er geen XP 64 bits versie van Tunes, alleen een XP 32bit. Voor Vista/Windows7 weer wel.

Op zich niet zo vreemd, XP64 is nooit echt van de grond gekomen in de consumenten markt en ook zeker geen prioriteit voor Apple...
Was inderdaad wel te verwachten, maakt ook niet zo veel uit.
Bedankt voor je reply

[ Voor 6% gewijzigd door Pierre op 28-07-2009 11:59 ]

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Anoniem: 14124 schreef op zondag 26 juli 2009 @ 19:16:
Uiteraard, ware het niet dat ik opzettelijk niet al mijn contacten wil syncen. Ik zit op 1000+ contacten in Outlook en ik wil ze niet allemaal in de iPhone hebben. Ik kan in mijn auto (carkit) door het telefoonboek browsen en wil die lijst dus beperkt houden. Er zit nu wat onderhoud in de lijst die in de telefoon staat.
Op de Mac kan ik in iTunes gewoon aangeven welke groepen contacten ik wil syncen (Info tab). Kun jij daar niets selecteren?
Qua mail, ik wil dus ook via de telefoon mijn mail kunnen afhandelen. Ben vaak buiten de deur, en heb dan geen toegang tot de webmail client.
Ja, maar je krijgt geen 800 mails per dag toch :*) dat je er nu zoveel ongelezen hebt lijkt me een opstartprobleempje - en een teken dat je bedrijf eens aan iets als IMAP moet gaan denken ;)
Ik ben ook wel erg benieuwd wat je nu echt mist... zo langzamerhand is er toch niet meer veel te klagen over?

[ Voor 20% gewijzigd door Zpottr op 28-07-2009 18:22 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

Ik zou niet meer zonder de iPhone kunnen als ZZPer... Apps zoals Milog zijn echt een uitkomst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

Ik mis

- Today scherm, direct overzicht van calendar, taken, gemiste gesprekken.
- Mark all as read, de 800 mails haal ik niet maar de 400 wel. Bestaande uit server notificaties (waarvan een gedeelte vaak mark all as read nodig heeft maar ik wel altijd scan op titel). Er zit ook spam tussen die net niet door ons spamfilter wordt opgepikt (hexamail guard). Die wil ik dus snel en eenvoudig kunnen marken als gelezen zonder ze allemaal per stuk te moeten openen.
- Contacten, ook hier, opties om je contacten te onderhouden. Leuk dat je het offline kunt regelen, maar ik ben vaak onderweg en dan is de telefoon mijn tooling hiervoor.
- Calendar, week functies. Pocket Informant weet gelukkig wel hoe het moet en biedt een versie voor de iPhone. Maar helaas, aangezien dit geen native apps zijn en Apple dit heeft dichtgetimmerd is integratie niet mogelijk.
- Ik kan vanuit de calendar met geen mogelijkheid een andere suggestie doen voor een tijd en /of datum op een meeting?

En minder belangrijk;

- Batterij tijd. Hij haalt bijlange na niet een dag op een batterij en dan kijk ik geen video.
- Telefonie, je kunt geen nummer kiezen obv contact naam. Je moet dus eerst naar je contacten toe, kon veel beter.
- Geen indicatie van je voicemail box?
- Bestanden op je iPhone plaatsen. Dit moet nu eerst via een omweg, jailbreak, speciale tooling om een connectie te maken. Bijvoorbeeld om een attachment (ppt) bij te voegen.
- Verzenden van je contact cards (vcard bijv.)
- Alert tone kunnen veranderen? Mail/sms.
- Een telefoonnummer kopiëren en plakken om te bellen, in de phone optie dus.
- Notifications naast dismiss ook kunnen snoozen.

Maar ik mis vooral extra functionaliteiten om je e-mail ineens te kunnen markeren als gelezen. Elke andere e-mail applicatie in de appstore heeft die functionaliteit wel, maar net zoals pocket informant kunnen deze niet de plaats innemen van de standaard applicatie door de dichtgetimmerde integratie mogelijkheden.

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 14124 op 28-07-2009 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Helder verhaal - als je die dingen nodig hebt is een iPhone niet ideaal. Je merkt al op dat een aantal dingen met JB verholpen kunnen worden maar dat lijkt me voor een bedrijfstelefoon niet zo geweldig idd ;) Wel zijn er workarounds voor:
- Die wil ik dus snel en eenvoudig kunnen marken als gelezen zonder ze allemaal per stuk te moeten openen.
Je kunt wel snel verwijderen, maar dat zal met die aantallen nog niet echt helpen ;)
- Contacten, ook hier, opties om je contacten te onderhouden. Leuk dat je het offline kunt regelen, maar ik ben vaak onderweg en dan is de telefoon mijn tooling hiervoor.
Misschien begrijp ik je verkeerd maar contacten onderhouden gaat prima op de telefoon toch?
- Telefonie, je kunt geen nummer kiezen obv contact naam. Je moet dus eerst naar je contacten toe, kon veel beter.
Hier begrijp ik niet wat je bedoelt. Je kunt toch gewoon naar de telefoon app en een naam kiezen?
Het aantal voicemails staat toch in een badge? Of heb je geen visual voicemail, dan weet ik niet hoe het zit.
- Bestanden op je iPhone plaatsen. Dit moet nu eerst via een omweg, jailbreak, speciale tooling om een connectie te maken. Bijvoorbeeld om een attachment (ppt) bij te voegen.
Apps als Air Sharing Pro kunnen daar bij helpen (geen JB). Spul op je iPhone plaatsen, mailen, etc.
Dat gaat prima toch (of wil je nog IR / BT gebruiken?)
Komt in 3.1 :)
Maar ik mis vooral extra functionaliteiten om je e-mail ineens te kunnen markeren als gelezen. Elke andere e-mail applicatie in de appstore heeft die functionaliteit wel, maar net zoals pocket informant kunnen deze niet de plaats innemen van de standaard applicatie door de dichtgetimmerde integratie mogelijkheden.
OK, maar je zou zo'n app toch wel kunnen opstarten om even op te ruimen? Ik zeg niet dat het de beste oplossing is maar dat zou wel werken.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
ik heb een vraag. heb gisteren mijn 3gs 16g wit ontvangen *blij* maar heb nu problemen met itunes. ik krijg steeds de melding dat de applemediadevice helper niet meer werkt ? heb de hele avond gezocht naar oplossingen (stopzetten en weer aanzetten in services) itunes verwijderd en weer geinstalleerd.
hij blijft met die melding komen. hij probeert wel te syncen maar stopt dus..

nog een vraag; kan ik mijn gegevens van de 3g overzetten op 3gs ? dus terugzetten ? of heb ik dan weer een 3g ipv 3gs ? *sorry blondtdd* dus de software van de 3g (niet alleen 3.0)

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Laatst online: 14:57
touchie75 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 11:00:
ik heb een vraag. heb gisteren mijn 3gs 16g wit ontvangen *blij* maar heb nu problemen met itunes. ik krijg steeds de melding dat de applemediadevice helper niet meer werkt ? heb de hele avond gezocht naar oplossingen (stopzetten en weer aanzetten in services) itunes verwijderd en weer geinstalleerd.
hij blijft met die melding komen. hij probeert wel te syncen maar stopt dus..

nog een vraag; kan ik mijn gegevens van de 3g overzetten op 3gs ? dus terugzetten ? of heb ik dan weer een 3g ipv 3gs ? *sorry blondtdd* dus de software van de 3g (niet alleen 3.0)

alvast bedankt
Misschien handig als je ook even vermeld welk besturingssysteem je hebt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Van de week een nieuwe autoradio gekocht voor in mijn nieuwe auto. Moest wel Iphone compatible zijn natuurlijk.

Uiteindelijk had ik de keus tussen een kenwood of een Alpine. Toch maar besloten de Alpine CDE-103BT te kopen. Deze werkt echt perfect met de iphone. Bellen gaat echt super en is heel eenvoudig. Voor het luisteren van muziek van de iphone is echter wel een extra kabel nodig die los te bestellen is. Daar is het nu wachten op. Zodra die binnen is kan ik helemaal goed testen of alles werkt. Maar bellen via deze radio is erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Weet iemand of de iPhone 802.1x ondersteunt? Dat wordt gebruikt in de Centrale Bibliotheek Amsterdam en ik heb daar geen 3G bereik.

Als ik zoek via Google krijg ik alleen maar oude resultaten terug, van voor 3.0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-06 11:50
Anoniem: 50624 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 14:40:
Weet iemand of de iPhone 802.1x ondersteunt? Dat wordt gebruikt in de Centrale Bibliotheek Amsterdam en ik heb daar geen 3G bereik.

Als ik zoek via Google krijg ik alleen maar oude resultaten terug, van voor 3.0.
Dat wordt al sinds 2.0 ondersteunt, zie ook de TS ([iPhone 3GS] Ervaringen & Discussie Deel 21) :)

[ Voor 9% gewijzigd door Hoedje op 29-07-2009 14:46 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
Sypher schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 11:38:
[...]

Misschien handig als je ook even vermeld welk besturingssysteem je hebt ;)
sorry windows vista

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Misschien voor de hand liggende vraag maar: 32 of 64 bits en weet je zeker dat je de juiste versie hebt gedownload van Itunes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 25-03 11:38
Ik heb sinds eergisteren mijn iPhone 3GS en alles valt zeer goed mee buiten de batterij. Ik kan bijna niet geloven hoe snel deze leeg gaat. Ik heb na het uitpakken de iPhone gebruikt tot de batterij helemaal plat was en deze dan een goede 8 uur laten opladen en vervolgens rond 10 uur 's avonds uit het stopcontact gehaald, 10 minuutjes Tap Tap Revenge 2 gespeeld, mijn alarm op 11 uur 's morgens gezet en deze dan op stand by laten staan. Ik ga slapen en zie dat het 11 uur is, mijn alarm was dus niet af gegaan en de batterij was helemaal plat.

Ik heb hem dus helemaal laten af gaan dan terug opgeladen en dan is deze na 12 uur helemaal leeg of zelfs vroeger (wie weet wanneer deze plat was) wat in mijn ogen niet normaal is aangezien ik hem niet gebruikt heb.

Ik had voor mijn aankoop al enkele weken dit topic zitten doorlezen en had dus al door dat ik Push, WiFi en 3G uit moest zetten om enkele dagen te halen, wat ik dus ook gedaan heb en toch haalt die geen 12 uur?

Als dit normaal is dan doe ik hem toch echt wel terug want dit vind ik niet "bruikbaar".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Dan klopt er iets niet hoor... 10 minuten een spelletje spelen en verder standby en je zou aardig wat juice over moeten houden. Ik heb hem gisterochtend opgeladen en die dag intensief gebruikt. Vanochtend, na 's nachts in standby te hebben gestaan, kreeg ik de melding dat er nog 20% over was.

Heb je hem toevallig gejailbraikt? Wellicht dat er een app op de achtergrond is blijven draaien? Het kan ook met push te maken hebben.

Wa je het beste kunt doen als je gaat slapen is de iPhone via het settings menu op airplane mode zetten. Dan worden alle draadloze communicatiemiddelen uitgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

n0valyfe schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 18:13:
Ik heb sinds eergisteren mijn iPhone 3GS en alles valt zeer goed mee buiten de batterij. Ik kan bijna niet geloven hoe snel deze leeg gaat. Ik heb na het uitpakken de iPhone gebruikt tot de batterij helemaal plat was en deze dan een goede 8 uur laten opladen en vervolgens rond 10 uur 's avonds uit het stopcontact gehaald, 10 minuutjes Tap Tap Revenge 2 gespeeld, mijn alarm op 11 uur 's morgens gezet en deze dan op stand by laten staan. Ik ga slapen en zie dat het 11 uur is, mijn alarm was dus niet af gegaan en de batterij was helemaal plat.

Ik heb hem dus helemaal laten af gaan dan terug opgeladen en dan is deze na 12 uur helemaal leeg of zelfs vroeger (wie weet wanneer deze plat was) wat in mijn ogen niet normaal is aangezien ik hem niet gebruikt heb.

Ik had voor mijn aankoop al enkele weken dit topic zitten doorlezen en had dus al door dat ik Push, WiFi en 3G uit moest zetten om enkele dagen te halen, wat ik dus ook gedaan heb en toch haalt die geen 12 uur?

Als dit normaal is dan doe ik hem toch echt wel terug want dit vind ik niet "bruikbaar".
Je moet een Lithium batterij ook niet helemaal leeg laten lopen. En een batterij heeft eerst een paar laadcycli nodig voordat hij op volle capaciteit zit. Beoordeel het over een week nog eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-01-2024
Ik heb mijn iPhone nu sinds afgelopen zondag, thuis aangekomen gelijk volledig laten volladen via de laptop en daarna alles gesynct. Tot 7 uur aan de laptop gehangen en wel mee gespeeld. Daarna losgekoppeld, veel gespeeld en alles uitgebreid getest incl. 54 minuten bellen. Toen ik ging slapen stond deze op 70% en de volgende ochtend op 65% (8 uur later). Mijn wifi staat aan, 3G bereik heb ik hier niet via T-Mob, en pushmail staat uit. Maandag de hele dag met de telefoon gespeeld en express leeggetrokken met de accu, wat me uiteindelijk pas om 2100 uur gelukt was (dus 26 uur standby bij intensief gebruik). 2 Uurtjes in de lader en toen weer losgehaald, daarna was hij tot vanochtend 830 terug gezakt op 10% , dus was na 33,5 uur bereikt. Vind het voor zijn eerste dagen en het feit dat de batterij nog volledig moet kalibreren zoals men zegt, het niet tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

n0valyfe schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 18:13:
Elke telefoon van de afgelopen jaren lijkt in het begin ontzettend snel leeg te gaan. Dus je kan je iPhone terugbrengen en een andere telefoon halen, maar ook dan krijg je hetzelfde probleem.
Over een paar dagen zal ie het een stuk beter doen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Shiver23 schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 18:23:
Je moet een Lithium batterij ook niet helemaal leeg laten lopen.
Ter verduidelijking: het battery management in je iPhone zal voorkómen dat je batterij helemaal leeg kan lopen; vóór die tijd wordt je iPhone uitgeschakeld. In het dagelijks gebruik is het dus absoluut geen probleem om je iPhone leeg te laten lopen. Er wordt veel te paniekerig gedaan over die accu's altijd.

Aan de vraagsteller: er zal een proces zijn blijven hangen oid, iets dat de processor of een van de netwerkinterfaces heeft bezig gehouden. Pas als dit vaker gebeurt zou ik uitgaan van een defect.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
Ik woon in België ik heb gewoon de unlocked versie... En ik kom van een K800i die ook gewoon 4 dagen meeging bij normaal gebruik en wat foto's trekken. En ik ben emotioneel al helemaal gehecht geraakt aan men iPhone dus zomaar wegdoen zie ik niet direct zitten =p Ik lees verhalen van mensen die er 3 dagen mee halen bij minimaal gebruik.

Heb ook lichtsterkte op 50% gezet, misschien dat dat helpt maar ik verwacht geen wonderen. Ik hoor ook vaak dat de batterij beter wordt na enkele dagen ivm calibreren enzo, mensen die hun iPhone in de diepvries steken om de batterij te pushen etc.

Dus ik kan enkel gewoon opladen, gebruiken en hopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leenart
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 30-05 09:29
Wie o Wie kan mij helpen.

20 Juli, heb ik een Iphone 3GS 16gig gereserveerd bij de T-Mobile Shop.
Afgelopen dinsdag (28 juli) kreeg ik al het bericht dat ik het toestel kon ophalen.
Dus al met al een goede snelle service van T-Mobile.

Eenmaal thuis gekomen, Itunes geinstalleerd, geregistreerd.
Ik m'n Iphone synchen. so far so good.

Ik via de App store Worms gedownload om effe te checken hoe het 1 en ander werkt.
Krijg ik de melding dat m'n computer niet gemachtigd is en of ik dat wil doen.

Dus ik wil m'n computer machtigen.

Krijg ik de volgende melding.

Afbeeldingslocatie: http://i691.photobucket.com/albums/vv274/leenart_album/naamloos.jpg
Dus ik herstellen en/of opnieuw installeren maar ik blijf maar deze melding krijgen als ik m'n pc wil machtigen.

Google heeft me al niks opgeleverd, en de Apple support vertelde me dat ik de Admin in Xp moet zijn.
Maar dat ben ik al en nog werkt het niet.

Iemand hier nog enig idee?

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
In Vista had ik een gelijkaardig probleem. Mijn iTunes sloot elke keer dat ik wou syncen. Ik heb toen mijn computer moeten ontmachtigen en daarna weer bemachtigen maar ik realiseer me net dat dit niets met uw probleem te maken heeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192999

Anoniem: 14124 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 21:52:
Ik mis

- Today scherm, direct overzicht van calendar, taken, gemiste gesprekken.
- Mark all as read, de 800 mails haal ik niet maar de 400 wel. Bestaande uit server notificaties (waarvan een gedeelte vaak mark all as read nodig heeft maar ik wel altijd scan op titel). Er zit ook spam tussen die net niet door ons spamfilter wordt opgepikt (hexamail guard). Die wil ik dus snel en eenvoudig kunnen marken als gelezen zonder ze allemaal per stuk te moeten openen.
- Calendar, week functies. Pocket Informant weet gelukkig wel hoe het moet en biedt een versie voor de iPhone. Maar helaas, aangezien dit geen native apps zijn en Apple dit heeft dichtgetimmerd is integratie niet mogelijk.
- Ik kan vanuit de calendar met geen mogelijkheid een andere suggestie doen voor een tijd en /of datum op een meeting?

En minder belangrijk;

- Batterij tijd. Hij haalt bijlange na niet een dag op een batterij en dan kijk ik geen video.
- Alert tone kunnen veranderen? Mail/sms.
- Notifications naast dismiss ook kunnen snoozen.

Gordijnstok,

voor het todayscreen was ik ook een tijd aan het zoeken. Indien je je Iphone 3gS jailbreakt moet je daarna via Cydia is zoeken naar het programmatje "Lock Calendar". deze geeft je afspraken vanuit je agenda op het "Lockscreen" van je Iphone 3gS weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 87302

Wow, eindelijk is die er dan, de allernieuwste iPhone, de 3Gi !
Ik zie er wel wat in :)

Afbeeldingslocatie: http://www.theonion.com/content/files/images/Apple-Claims-Keynote-600w-R.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.theonion.com/content/files/images/Apple-Claims-In-Store-600w-R.jpg

http://www.theonion.com/c...only?utm_source=a-section

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
En zo'n dingen komen dan op de frontpage van Digg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Als het goed is heb ik morgen mijn Iphone, dus nog maar 1 spannend nachtje slapen...! Maar ik had alvast een vraag, die ik eigenlijk al een tijdje heb:

Is het mogelijk om aan te geven dat maar een paar (geselecteerde) contacten me mogen storen, en de rest niet? Dat kon ik namelijk wel bij mijn Nokia, maar omdat ik me erger aan Nokia de laatste tijd, stap ik over :P
Ik kon aangeven dat een bepaalde groep contacten me maar konden bellen, aangezien ik veel grapjassen hebben die me wel eens storen 's nachts terwijl ik dat niet wil (wss kennen jullie dat wel). Maar een bepaalde mensen mogen/moeten me wel wakker bellen/smsen 's nachts. Dus is daar voor de Iphone een soort oplossing voor?

Ik had al wel gezocht, en het enige wat ik kon vinden, was dat er geen 'Profielen' bestaan voor de Iphone (misschien wel als je JB uitvoert, maar dit doe ik mss later wel een keer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
Ruubster schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 22:17:
Als het goed is heb ik morgen mijn Iphone, dus nog maar 1 spannend nachtje slapen...! Maar ik had alvast een vraag, die ik eigenlijk al een tijdje heb:

Is het mogelijk om aan te geven dat maar een paar (geselecteerde) contacten me mogen storen, en de rest niet? Dat kon ik namelijk wel bij mijn Nokia, maar omdat ik me erger aan Nokia de laatste tijd, stap ik over :P
Ik kon aangeven dat een bepaalde groep contacten me maar konden bellen, aangezien ik veel grapjassen hebben die me wel eens storen 's nachts terwijl ik dat niet wil (wss kennen jullie dat wel). Maar een bepaalde mensen mogen/moeten me wel wakker bellen/smsen 's nachts. Dus is daar voor de Iphone een soort oplossing voor?

Ik had al wel gezocht, en het enige wat ik kon vinden, was dat er geen 'Profielen' bestaan voor de Iphone (misschien wel als je JB uitvoert, maar dit doe ik mss later wel een keer).
Inderdaad alleen na een jailbreak en wel met het programma: iBlacklist (maar deze heb ik om die vervelende sms popup te bestrijden uitgeprobeerd en leek niet te werken. Misschien is 'ie nog niet compatible met de 3Gs of 3.0 firmware)... Je kunt zelfs binnen dat programma aangeven van wanneer tot wanneer je niet gestoord wilt worden door geselecteerde contacten... Ik ga het binnenkort nog eens uitgebreid uitproberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Hoe ziet jullie glimmende metalen rand er uit? Ik ben er best voorzichtig mee, maar hij is toch behoorlijk bekrast en soms stukjes er uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 114042

Hier precies hetzelfde, altijd in een leren tasje, gebruik hem bijwijze van spreken met handschoenen maar op de chromen rand komen heel snel krasjes en zelfs kleine hapjes eruit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Anoniem: 114042 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 07:54:
Hier precies hetzelfde, altijd in een leren tasje, gebruik hem bijwijze van spreken met handschoenen maar op de chromen rand komen heel snel krasjes en zelfs kleine hapjes eruit.
Agree. Ik bekeek hem toevallig gisteren nog, en toen viel me dat ook op. Hij is ooit een keer gevallen, en had toen wat krasjes opgelopen in de chromen rand. Zat ik me gisteren nog te bedenken of de hapjes die ik nu zag ook nog van die crash kwamen. Zo niet, waar dan in godsnaam van? Ik behandel het ding ook ultra voorzichtig, maar goed blijft wel een gebruiksvoorwerp, dus zit er niet zo mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Anoniem: 14124 schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 21:52:
Ik mis

...

Huh? Dat werkt toch perfect op de telefoon? Of begrijp ik je niet goed?
En minder belangrijk;

Agree, accu is niet subliem. Maar mijn TyTN II was ook na een dag leeg. De 3G íets eerder.
Ook hier begrijp ik je misschien verkeerd, maar wat bedoel jij hier? Snelkeuze?
Jawel hoor, wordt bij mij perfect aangegeven met een badge op het phone icon.
Werkt perfect, via email of MMS. Simpeler kan niet, klik op "share contact", en twee klikken verder is het gebeurd. (vcard).

Rest van de puntjes heb je gewoon hele sterke punten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneWolf
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 25-05 17:23

LoneWolf

Just a Byte

kmf schreef op maandag 27 juli 2009 @ 16:57:

Dat KON met http://www.google.com/mobile/products/maps.html#p=apple (er was een downloadknoppie)

of is http://yahoo-maps-for-iphone.en.softonic.com/iphone een betere optie?
xGPS als je hem gejailbroken hebt, kan je offline mappen binnenhalen via je pc en dan er naar toe zetten via wifi. Alleen voor de route berekeing heeft ie dus nog internet verbinding even nodig, maar dat kan du thuis via wifi nog :) of via een lokale wifi spot als dat er is.

Life is to short to mess with it... Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
O-M-G

iPhone heeft net 15 uur opgeladen en ik haalde hem er vandaag om half 10 smorgen's uit. Hij heeft sinds dan de hele tijd op standby gestaan! Ik krijg zonet een sms, haal hem uit het hoesje en zie dat de batterij nog maar op 83% staat.

Gaat dit nu nog verbeteren want op dit moment zou ik dromen van 12 uur toekomen met men iPhone. Ik begin het gevoel te krijgen dat mijn iPhone batterij kapot is.

Dus na 1 uur is hij van 100 naar 83%

[ Voor 4% gewijzigd door n0valyfe op 30-07-2009 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
MsG schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 23:24:
Hoe ziet jullie glimmende metalen rand er uit? Ik ben er best voorzichtig mee, maar hij is toch behoorlijk bekrast en soms stukjes er uit.
Krasjes komen er snel op jah. Happen eruit heb ik nog niet gezien :P
n0valyfe schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 10:46:
Dat is niet zoals het moet zijn. Heb je gereboot nadat hij vorige keer snel leeg liep (antwoord is ja als ie helemaal leeg was :) )?

Keertje herstellen misschien, als dat niet helpt terug er mee. Je hebt geen JB toch? En je bent je iPhone niet heel de dag aan het pingen neem ik aan ;)

[ Voor 41% gewijzigd door Zpottr op 30-07-2009 11:12 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-06 23:00

DeluxZ

Livin' the good life

n0valyfe schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 10:46:
O-M-G

iPhone heeft net 15 uur opgeladen en ik haalde hem er vandaag om half 10 smorgen's uit. Hij heeft sinds dan de hele tijd op standby gestaan! Ik krijg zonet een sms, haal hem uit het hoesje en zie dat de batterij nog maar op 83% staat.

Gaat dit nu nog verbeteren want op dit moment zou ik dromen van 12 uur toekomen met men iPhone. Ik begin het gevoel te krijgen dat mijn iPhone batterij kapot is.

Toevallig HeyW(here)A(re)Y(ou) erop staan? Gooi dit er is af, bij mij draint die app mijn batterij ook helemaal leeg.

Anders een keer hard resetten, dit hielp bij vrienden van me.

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
Ik heb hem bij mijn weten nog niet gereboot, enkel terug aangezet nadat hij helemaal plat was maar dat rebooten heb ik nog niet weten te doen, zou ook niet weten hoe eigenlijk, maar dat Google ik zodadelijk maar zou dit dan enig effect kunnen hebben?

En ik heb de iPhone gewoon in België zonder Sim-Lock gekocht en ik heb geen 3G abbo dus 3G staat dan ook uit. Wifi staat ook uit en push staat ook uit, verder heb ik de helderheid van het scherm op ongeveer de helft van het slide balkje gezet, niet overdreven helder dus.

Ik heb enkel mijn muziek erop gezet, Tap Tap Revenge 2, iBall3D en Google Earth, bij mijn weten geen batterij drainende apps?

11:30 -> Batterij heeft nog niets gedaan, standby dus
na 2 uur staat hij nu op 73% en dat is verdomme in stand by. Volgens mijn berekeningen gaat hij zowiezo geen 6 uur in standby mee gaan.

Is er een aangerade volgorde voor het rebooten? Rebooten als hij bijna plat is op als hij helemaal opgeladen is. Ik heb de eerste keer nadat ik hem gekregen had helemaal laten plat gaan, wat volgens mij aangeraden is, daarna heb ik hem een goede 10 uur laten opladen en opnieuw laten opladen en nu weer laten af gaan, wat overigen allemaal op 1 dag kan gezien hij maar +-5 uur meegaat met al zijn functies uitgeschakeld, waaronder ook het scherm. :(

[ Voor 21% gewijzigd door n0valyfe op 30-07-2009 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Je moet hem af en toe eens helemaal leeg laten lopen voor de kalibratie, maar over het algemeen is dit niet de aangeraden manier. Voor dagelijks gebruik gewoon altijd laden wanneer mogelijk, leeg laten lopen molt namelijk de batterij als je dat structureel doet.

Ik heb na een kalibratie nog steeds dat hij heel lang 100% aanhoudt, maar het bijv. wel sneller gaat van 56 naar 55 dan van 100 naar 99. Maar dat kan ook gevoelsmatig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14124

UltraSub schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 08:45:
Ook hier begrijp ik je misschien verkeerd, maar wat bedoel jij hier? Snelkeuze?
Op de TytnII, kies je voor bellen. Als je dan via de nummer toetsen de naam in typt krijg je direct een overzicht van je contacten. Je hoeft dus niet eerst te gaan zoeken in een lijst met contacten.

Ik ga overigens eens kijken naar de eerder voorgestelde today software. Wat er niet is schaf ik wel aan. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Ghost16
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19-05 10:05
Anoniem: 14124 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 11:56:
[...]

Op de TytnII, kies je voor bellen. Als je dan via de nummer toetsen de naam in typt krijg je direct een overzicht van je contacten. Je hoeft dus niet eerst te gaan zoeken in een lijst met contacten.

Ik ga overigens eens kijken naar de eerder voorgestelde today software. Wat er niet is schaf ik wel aan. :)
Er zit sinds 3.0 toch een zoekfunctie op je iphone? Als je daar de naam in typt dan krijg je ook gelijk het contact te zien hoor. Hoef je niks voor te openen gewoon naar het zoekscherm gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
Ik heb net men iPhone geïnspecteerd en ik zit al met 3, weliswaar kleine, krasjes op de chromen rand. Als ik er met men nagel over ga dan voel ik dat hij ergens tegen komt. Heb het overigens enkel aan de rechter beneden hoek. Ik heb hem sinds de aankoop 3 dagen geleden met fluwelen handschoenen behandeld. Ik gebruik elke 5 seconden een doekje om een bril schoon te maken en ik heb een valenta hoesje gekocht met een zachte afwerking aan de binnenkant.

Ik stel me toch vragen bij de materiaal keuze bij Apple, maar ik moet waarschijnlijk ook niet gaan zagen over 3 krasjes die je bijna niet ziet maar wel voelt, ookal voelt het toch wel shit aan gezien ik er toch 570 euro voor neertel. Hij voelt ineens minder sjiek aan :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wilf
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Wilf

shuo cao cao

De iPhone is volgens mij idd van suiker gemaakt, want ik heb hem in nieuwstaat in een hoesje gehad (omhulsel dat er vast omheen zat) en toch zit de chromen rand vol met krassen en butsen (wel oppervlakkig maar goed). Leg de iPhone ook nooit op een tafel want elke molecuul die uitsteekt maakt direct een kras op het chromen apple-logo op de achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10-06 16:30
Je kunt ook personen eenvoudig aan je favorites toevoegen. Je favorites kun je vervolgens oproepen door 2x op je iPhone knop te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Dat veel hoesjes icm vuil juist krassen maken mag bekend zijn inmiddels :)

En dan nog, boeiend of er mini-krasjes op de rand van je telefoon zitten. Loop eens een week met een willkeurig ander hoogglans voorwerp in je zak, kijk je hoe dat er uit ziet. Dat is nu eenmaal de realiteit met een voorwerp dat je niet in een vitrinekastje legt.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 312153

Spam wordt niet op prijs gesteld.

[ Voor 85% gewijzigd door Hoedje op 30-07-2009 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• touchie75
  • Niet online
Sypher schreef op woensdag 29 juli 2009 @ 17:27:
[...]

Misschien voor de hand liggende vraag maar: 32 of 64 bits en weet je zeker dat je de juiste versie hebt gedownload van Itunes?
ja nieuwste versie van itunes en 32 bits.. heb je een oplossing voor me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230207

Sinds kort zitten er bij mij onder het glas witte puntjes op het scherm. Deze zie ik ook als ik het scherm uit zet. Het zijn echt twee duidelijke witte puntjes. Ik weet niet of dit nu dode pixels ofzo zijn maar het is erg vervelend. Denk dat ik terug ga naar de winkel, vind dit niet normaal. Het is echt heel apart omdat het zichtbaar blijft zelfs als het scherm uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Anoniem: 230207 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 12:58:
Sinds kort zitten er bij mij onder het glas witte puntjes op het scherm. Deze zie ik ook als ik het scherm uit zet. Het zijn echt twee duidelijke witte puntjes. Ik weet niet of dit nu dode pixels ofzo zijn maar het is erg vervelend. Denk dat ik terug ga naar de winkel, vind dit niet normaal. Het is echt heel apart omdat het zichtbaar blijft zelfs als het scherm uit is.
Stofjes. Ik heb er ook een :)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar het zit gewoon onder het scherm :\ Hoe kan dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Anoniem: 230207 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 13:02:
Maar het zit gewoon onder het scherm :\ Hoe kan dat?
Het zit tussen het voorste glasplaatje (waar de touch-sensoriek ook in zit) en het LCD-scherm.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 16:44

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Ik heb nog helemaal geen schade aan de zijkant o.i.d., maar zo te horen is dat meer geluk...

Kreeg van de week een "interessante" correctie voorgeschoteld:

Afbeeldingslocatie: http://www.filmcentrum.nl/images/pvt/once.jpg

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 17:17

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

n0valyfe schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 11:32:
11:30 -> Batterij heeft nog niets gedaan, standby dus
na 2 uur staat hij nu op 73% en dat is verdomme in stand by. Volgens mijn berekeningen gaat hij zowiezo geen 6 uur in standby mee gaan.
Heb je push mail aanstaan? Zo ja, zet dat eens op fetch en dan 1 keer per kwartier ofzo. Dat scheelde echt enorm qua batterijverbruik bij mij.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 13-06 20:02
Anoniem: 230207 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 12:58:
dat is dan geen dode pixels. die zie je niet als het scherm uitstaat. iets van stof ofzo. is het een 3Gs? en hoe lang heb je je toestel al? maar daar hoort geen stof te zitten dus je zou terug kunnen gaan naar de winkel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Ram0n schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 13:38:
Ik heb nog helemaal geen schade aan de zijkant o.i.d., maar zo te horen is dat meer geluk...

Kreeg van de week een "interessante" correctie voorgeschoteld:

[afbeelding]
Als je engels wilt schrijven kun je ook beter je taalcorrectie op engels zetten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-04 15:52
Is er eigenlijk ook nederlandse spellingscorrectie/suggesties ? Ik heb de mijne uitgezet omdat ie alleen maar engelse woorden voorstelde.

En nee, ik heb mijn iPhone niet op Nederlands staan want dan word ik gek :?

[ Voor 22% gewijzigd door Spam op 30-07-2009 14:05 ]

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
Wow, ik heb zonet mijn iPhone gereboot op 73% en dat was rond half 12? Direct na de erboot ging deze pijl snel naar 65% een half uur later. Nu ben ik gaan eten en heb wat smsjes zitten versturen en we zijn nu een kleine 2 uur verder en de batterij staat nu op 62%

Dus van 65% naar 62% in 2 uur begin ik al meer acceptabel te noemen. Nu hopen dat er niets ontregeld is en dat hij eigenlijk al bijna leeg is. =)

Reboot ftw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Spam schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:04:
Is er eigenlijk ook nederlandse spellingscorrectie/suggesties ? Ik heb de mijne uitgezet omdat ie alleen maar engelse woorden voorstelde.

En nee, ik heb mijn iPhone niet op Nederlands staan want dan word ik gek :?
Je kan bij de instellingen selecteren welke toetsenbordtalen je wilt hebben.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

dangerpaki schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 13:49:
[...]

dat is dan geen dode pixels. die zie je niet als het scherm uitstaat. iets van stof ofzo. is het een 3Gs? en hoe lang heb je je toestel al? maar daar hoort geen stof te zitten dus je zou terug kunnen gaan naar de winkel
Ja is een 3GS heb hem nu een maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Weet iemand waarom ik als ik een groep-SMS wil sturen die daar automatisch een MMS van maakt :? Dat is toch wel raar, want ik wil gewoon 1 sms'je naar meerdere mensen sturen.

Ik heb nu MMS uitgezet, en dan doet ie tenminste wel gewoon group-SMS als ik meerdere mensen selecteer ipv er zomaar ineens een MMS van maken... Maar ja, dat is ook niet ideaal...

Hmm.. blijkbaar een 'feature': http://forums.whirlpool.n...-archive.cfm/1223400.html

Wel nog een ander probleempje ook:

Als ik een sim pin probeer in te stellen op de iphone krijg ik een foutmelding dat dat niet kan :? Wat wel raar is, want zodra ik hem op een andere telefoon instel en dan in de iPhone stop werkt het wel...

[ Voor 73% gewijzigd door Bosmonster op 30-07-2009 14:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
Heel vreemd!

De laatste paar keer dat ik in de auto met de oortjes iemand wilde bellen, belde de iPhone iemand anders dan ik riep. "Kim, prive!" riep ik, iPhone: "Kim Prive" en vervolgens krijg ik Dick Prive aan de lijn?
Dat is nu al zo'n 3x voorgekomen, met verschillende namen...

iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Anoniem: 230207 schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:15:
[...]

Ja is een 3GS heb hem nu een maand.
das wel minder, had gehoopt dat ze bij mac wat geleerd hadden, nou maar hopen dat dit een enkel gevalletje is en niet een probleem wat straks bij iedereen voorkomt. binnen een maand stf achter je scherm is toch wel kwalijk. ik ben wel benieuwd was ze zeggen als je ermee aanklopt. hou ons op de hoogte in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Reinigingsdoek schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:36:
Heel vreemd!

De laatste paar keer dat ik in de auto met de oortjes iemand wilde bellen, belde de iPhone iemand anders dan ik riep. "Kim, prive!" riep ik, iPhone: "Kim Prive" en vervolgens krijg ik Dick Prive aan de lijn?

iemand een idee?
Allemaal namen die kwa klank zoveel op elkaar lijken als Kim en Dick of ook onbegrijpelijke gevallen? ie. heb je Ferdinant gesproken toen je Kees wilde hebben? Sorry, niet goed gelezen.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierz
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online
Reinigingsdoek schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 14:36:
Heel vreemd!

iemand een idee?
Al eens geprobeerd: "bel kim prive"?

Of probeer voice command eens op engels te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coramoor
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 30-05-2022

coramoor

pyoro!

:) mijn iPhone 3gs 32gb heeft de zwembad overleeft. Na 1 uur had ik pas door dat mijn iPhone nog in mijn zwembroek zat. :+

Wel niet meteen aangezet en 3 dagen laten drogen voordat ik hem weer ging testen of ik een nieuwe phone moet kopen voor mijn 2 jarige abbo met data abbo.

Heb gehoord dat ze in de VS een speciale waterschade regeling hebben waarbij je voor $200 een refurbished iPhone krijg. Zal dit in Nederland ook gelden?

[ Voor 21% gewijzigd door coramoor op 30-07-2009 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
coramoor schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 16:13:
:) mijn iPhone 3gs 32gb heeft de zwembad overleeft. Na 1 uur had ik pas door dat mijn iPhone nog in mijn zwembroek zat. :+

Wel niet meteen aangezet en 3 dagen laten drogen voordat ik hem weer ging testen of ik een nieuwe phone moet kopen voor mijn 2 jarige abbo met data abbo.

Heb gehoord dat ze in de VS een speciale waterschade regeling hebben waarbij je voor $200 een refurbished iPhone krijg. Zal dit in Nederland ook gelden?
lol

http://www.youtube.com/watch?v=_qbWjaW25mQ

zoiets dus, wel relaxed dat ie het nog gewoon doen. is dat ding ondanks andere mankementen toch nog wel waterdicht soort van... misschien is het wel een soort van een functie: als ie tijdens gebruik te warm wordt gewoon even onderdompelen in water :D

[ Voor 7% gewijzigd door dangerpaki op 30-07-2009 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Even een vraag hoor met betrekking tot batterij. Ik zelf haal zo'n 5-7 uur gebruik met zo'n 1-1,5 dag standby als ik relatief veel gebruik maak van mn iPhone; browsen, muziek luisteren, (online) games. Is dit een normale batterij duur of is dit te kort?
Het is sowieso langer dan mijn vorige smartphones (als ik in achting neem dat ik deze, door de games, veel meer gebruik), maar ik hoor wel eens van mensen waarbij die nog langer mee gaat.
Sowieso, als ik het goede spel uitkies en nonstop speel trek ik de batterij echt in 3-4 uur leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
Mag schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 17:50:
Even een vraag hoor met betrekking tot batterij. Ik zelf haal zo'n 5-7 uur gebruik met zo'n 1-1,5 dag standby als ik relatief veel gebruik maak van mn iPhone; browsen, muziek luisteren, (online) games. Is dit een normale batterij duur of is dit te kort?
Het is sowieso langer dan mijn vorige smartphones (als ik in achting neem dat ik deze, door de games, veel meer gebruik), maar ik hoor wel eens van mensen waarbij die nog langer mee gaat.
Sowieso, als ik het goede spel uitkies en nonstop speel trek ik de batterij echt in 3-4 uur leeg.
Klinkt als heel normaal. Zo'n batterij is inderdaad in 3-4 uur leeg als je nonstop speelt. Dat zal ook bij geen enkele andere smartphone anders zijn.

Het is vooral push en fetch mail wat veel lijkt te vreten. Als ik data roaming en 3G en al die meuk uitzet, en ik alleen nog maar kan bellen en sms'en, dan lijkt die batterij opeens een eeuwigheid mee te gaan. Zelfs met het afspelen van muziek.

[ Voor 13% gewijzigd door Xeanor op 30-07-2009 18:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Xeanor schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 18:08:
[...]

Klinkt als heel normaal. Zo'n batterij is inderdaad in 3-4 uur leeg als je nonstop speelt. Dat zal ook bij geen enkele andere smartphone anders zijn.

Het is vooral push en fetch mail wat veel lijkt te vreten. Als ik data roaming en 3G en al die meuk uitzet, en ik alleen nog maar kan bellen en sms'en, dan lijkt die batterij opeens een eeuwigheid mee te gaan. Zelfs met het afspelen van muziek.
Goed om te horen dat het normaal is.
Ik heb hiervoor de SE G900 en SE Xperia X1 gehad en die gingen beide echt veel sneller leeg.
Ik heb afgelopen cycle het volgende gehaald;
8% battery nog over
5 uur 44 min usage
28 uur standby
Dat was dus incl 15 min fetch van mail, contacten en kalender. Verder veel safari, muziek, 40 min film en games.
Ik vind het best netjes maar het betekent wel dat, nu ik dit ding als vervanging van mn phone, mp3speler en psp gebruik, ik niet een volle dag haal zonder oplader mee te nemen. Ik heb dus maar zo'n extern accutjes gekocht (3Gjuice) waarmee je hem ong 2x kan opladen, dus ik ben wel blij nu 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Bij gamen gaat het inderdaad rap. Echter heb ik SBSettings en daarmee heb ik edge en 3G standaard uitstaan en ook Location en brightness vrij laag. Ik denk dat hij met puur standby wel 4 dagen mee zou gaan. Maar doe ik dezelfde dingen als jou dan haal ik denk ik ook ongeveer hetzelfde. Wat me wel verontrust is dat de batterij niet zondermeer vervangbaar is, en dus echt de iPhone zelf na een paar jaar minder wordt. Bij mijn Touch Pro had ik zoiets van, ach als de batterij ooit significant minder wordt koop ik gewoon een batterij voor 10 euro en ben ik weer klaar. Terwijl hier officieel vervangen iets van 80 euro kost bij Apple.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Backpacker
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Heb vandaag mijn Iphone laten ophalen door Proassist, was gevallen met als resultaat een flinke ster in het scherm. Heb als leentoestel een Nokia E71 gekregen :)

Ben benieuwd hoelang het gaat duren, mannetje dat hem op kwam halen zei dat ik snel weer een telefoontje van ze kon verwachten aangezien het zeer duidelijk is wat er mis mee is. Ben ook benieuwd of ik mijn eigen telefoon terug krijg of een gerefurbishte (of misschien wel per ongeluk een 3GS :P )

Ik laat het nog wel weten...

Duurzaamheidmaatregelen aan het treffen? Lees https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2114724 even ivm het energielabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Ik vraag me af of deze cradle:

Afbeeldingslocatie: http://www.iphonecentre.nl/media/catalog/product/cache/2/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/gallery/MCA-Desktop-Cradle-Black-voor-iPhone-3G-2.jpg

geschikt is voor de 3GS. Aangezien de normale kabel zo'n breed geval is, en je hier een miniUSB in stopt. Krijgt ie wel genoeg stroom om op te laden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Sypher schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 19:34:
Ik vraag me af of deze cradle:

[afbeelding]

geschikt is voor de 3GS. Aangezien de normale kabel zo'n breed geval is, en je hier een miniUSB in stopt. Krijgt ie wel genoeg stroom om op te laden?
Dat heeft er niets mee te maken. Wel waar je die kabel dan weer instopt (USB2 poort of goeie muurlader).

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
Zpottr schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 20:15:
[...]

Dat heeft er niets mee te maken. Wel waar je die kabel dan weer instopt (USB2 poort of goeie muurlader).
Hmm ik dacht zoiets gelezen te hebben. Kan me vergissen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Sypher schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 20:18:
[...]

Hmm ik dacht zoiets gelezen te hebben. Kan me vergissen :)
Ik zeg niet dat deze cradle geschikt is he :) wel dat er niets mis is met mini USB omdat daar alle adertje in zitten die nodig zijn om een 3G(S) op te laden (0, 5 en data).

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Is het normaal als de soundswitch een beetje wiebelt in de trilstand? Ik ben echt bang dat ie van mij ooit opeens los gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• n0valyfe
Ik gebruik de mute knop gewoon niet na al die verhalen waar de mute knop het begeeft. Ik zet wel gwn alles op trillen met geluid als ik naar de les ga. =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
MsG schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 18:48:
Bij gamen gaat het inderdaad rap. Echter heb ik SBSettings en daarmee heb ik edge en 3G standaard uitstaan en ook Location en brightness vrij laag. Ik denk dat hij met puur standby wel 4 dagen mee zou gaan. Maar doe ik dezelfde dingen als jou dan haal ik denk ik ook ongeveer hetzelfde. Wat me wel verontrust is dat de batterij niet zondermeer vervangbaar is, en dus echt de iPhone zelf na een paar jaar minder wordt. Bij mijn Touch Pro had ik zoiets van, ach als de batterij ooit significant minder wordt koop ik gewoon een batterij voor 10 euro en ben ik weer klaar. Terwijl hier officieel vervangen iets van 80 euro kost bij Apple.
Als ik de handleidingen bekijk op internet lijkt het een makkelijk klusje om de batterij te vervangen. Gewoon even goed voor gaan zitten en rustig en beheerst te werk gaan, denk dat het goed te doen is.
Ik heb mijn iPhone nu 7 maanden, en als ik op ~12-14 maanden zit vervang ik die batterij denk ik. Op 20 maanden pak ik een nieuw contract met toestel. :+

[ Voor 6% gewijzigd door Xeanor op 30-07-2009 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

n0valyfe schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 22:03:
Ik gebruik de mute knop gewoon niet na al die verhalen waar de mute knop het begeeft. Ik zet wel gwn alles op trillen met geluid als ik naar de les ga. =)
Maar zet hem eens in trilstand. Kan je hem dan een klein beetje wiebelen of zit hij muurvast?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
n0valyfe schreef op donderdag 30 juli 2009 @ 22:03:
Kom op zeg :')

Zoef

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.