Nou ik heb het helemaal gehad met mijn iPhone 3G. Ik heb hem via T-mobile in oktober gekocht, en vertoonde na de eerste maand al wat lichte haarscheurtjes..
Nou maakte mij dat niet zo veel uit. Het toestel werkt immers nog perfect en een paar kleine scheurtjes valt ook niemand op.
Totdat het deze breukjes werden.. Tussen de headphone jack en het display zaten 2 breukjes naast elkaar en het stukje wat daar dus tussen zit viel er uit.. En nu zit er dus een gat in mijn telefoon
Maargoed het toestel werkte nog perfect en ik kon in het buitenland toch niet naar de winkel in Nederland toe, dus negeerde het. Totdat het toestel rare problemen ging vertonen. Stof e.d. achter het display, dooie/ luie pixels en een vage vlek in het display en de de home knop die niet goed meer ingedrukt kon worden( waarschijnlijk door vuil achter de knop). Maar het ergste was nog wel dat het toestel geen bereik meer had! Er stond wel gewoon T-mobile in beeld met de hoeveelheid streepjes.. Maar ik kon geen berichten verzenden of iemand bellen. Heel soms had hij wel even 1 minuut contact met het netwerk en kreeg ik weer een berg smsjes binnen die in de loop van de dag naar me zijn verzonden.
Toen ik weer in Nederland was heb ik het toestel bij de T-mobnile shop gebracht voor reparatie en volgens de verkoper vielen scheurtjes in de behuizing onder de garantie. Maar een week nadat de telefoon naar solid vision (het reparatie center van T-mobile) kreeg ik een brief, dat de conclusie van de reparatie was dat het mijn schuld was. Ik zou het toestel kunnen laten omruilen voor een nieuw toestel voor 269!! euro. Of ik kon het toestel kostenloos weer terug laten sturen.
Dit is natuurlijk belachelijk, ik heb Solid Vision gebeld met de vraag waarom deze zaak niet onder de garantie valt. Hier werd mij uitgelegd dat er een gat in de behuizing zat.. Dat wist ik natuurlijk en daarom heb ik hem ook opgestuurd. Dat is namelijk het gevolg als je 2 scheuren naast elkaar hebt...
Maar deze vrouw kon niks voor me doen, dus ik heb het toestel weer terug gekregen. ongerepareerd.
Nu zit ik hier dus met een iPhone waar ik niet meer mee kan bellen...
Is er nog hoop dat ik dit wel als een garantiegeval kan laten behandelen?