Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-06 16:10
Hmmm....vreemd dan idd. Op mijn windows mobile phone werkte het wel gewoon met het invullen van de domeinnaam, op de iPhone dus nie... Zou trouwens best iets met het certificaat te maken kunnen hebben dat ik op mijn eigen exchange/isa server heb gebruikt...

Ik moet trouwens nog even kwijt: wat een verademing zo'n iPhone! Ik heb ook een HTC Touch HD maar dat toestel haalt het echt niet bij mijn lieve nieuwe iPhone! :P

[ Voor 16% gewijzigd door Sgimi op 30-06-2009 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248502

Weet iemand al wanneer de volgende partij iphones in de winkel liggen. Ik heb de iphone namelijk via de telefoon besteld omdat ik een "lost and stolen" procedure heb aangevraagd. Alleen verzaakt tmobile met de uitlevering van telefonische bestellingen. Ik wil mijn bestelling dus annuleren en hem gewoon bij een tmobile shop gaan halen. Dus als iemand weet wanneer de volgend partij iphones wordt geleverd dan hoor ik het graag, hoef ik ten minste niet iedere keer voor niets naar de tmobile shop te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 23-06 08:16

DeluxZ

Livin' the good life

Bah bah bah. Mijn iPhone 3GS is veels te snel leeg. Vanmorgen rond 10 uur uit de lader gehaald en nu al op 39%. Dat kan toch niet ? Ik heb er helemaal niks mee gedaan. Wi-fi staat uit, 3G staat uit, bluetooth staat uit, push staat uit, location services staat uit.

Wat moet ik allemaal uitzetten om een telefoon minstens een dag te kunnen gebruiken :(

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

DeluxZ schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:11:
Bah bah bah. Mijn iPhone 3GS is veels te snel leeg. Vanmorgen rond 10 uur uit de lader gehaald en nu al op 39%. Dat kan toch niet ? Ik heb er helemaal niks mee gedaan. Wi-fi staat uit, 3G staat uit, bluetooth staat uit, push staat uit, location services staat uit.

Wat moet ik allemaal uitzetten om een telefoon minstens een dag te kunnen gebruiken :(
Als je er werkelijk niets mee gedaan hebt is dat inderdaad veel en veel te snel. Dat doet mij denken dat er ofwel een softwarefoutje is ontstaan waardoor 'ie constant de CPU vol trekt of dat je gewoon een batterij hebt die niet zo lekker is.

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 28-06 07:55
Anoniem: 248502 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 12:48:
Weet iemand al wanneer de volgende partij iphones in de winkel liggen. Ik heb de iphone namelijk via de telefoon besteld omdat ik een "lost and stolen" procedure heb aangevraagd. Alleen verzaakt tmobile met de uitlevering van telefonische bestellingen. Ik wil mijn bestelling dus annuleren en hem gewoon bij een tmobile shop gaan halen. Dus als iemand weet wanneer de volgend partij iphones wordt geleverd dan hoor ik het graag, hoef ik ten minste niet iedere keer voor niets naar de tmobile shop te rijden.
webshops zullen misschien vandaag of anders a.s. vrijdag een kleine lading ontvangen van tmobile. de volgende grote levering (van tmobile) zal op 7 juli zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Dat weet niemand hier denk ik. Daarnaast is nog maar de vraag hoeveel stuks er aan welke shop geleverd gaan worden. Zelf ga ik a.s. zaterdag een rondjes Amsterdam doen in de hoop een iPhone te kunnen scoren :P Ik heb dan het geluk dat er 6 T-Mobile shops in A'dam zitten.

Hoeveel apps hebben jullie al? Ik heb er nu al een stuk of 18 en ik moet mijn iPhone nog krijgen :D

Best verleidelijk trouwens, die app store. De meeste apps zijn maar een paar euro en voor je het weet heb je weer tientallen euro's uitgegeven aan apps.

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 30-06-2009 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-06 13:13
Ik zoek een autohouder waarmee ik het volgende kan:

- iphone opladen
- muziek beluisteren met geluid via auto (liefst met 3,5mm naar aux, en NIET via FM transmitter)
- handsfree kan bellen (liefst met geluid via auto)

Vooral dat laatste vind ik bijna op geen autohouder terug, hebben de meeste dit dan niet?
Enige dat ik kon vinden was in de US store, namelijk "Belkin TuneBase Direct with Handsfree", en dit vind ik in België nergens.

Kent iemand nog andere houders hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

CyBeR schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:12:
[...]

Als je er werkelijk niets mee gedaan hebt is dat inderdaad veel en veel te snel. Dat doet mij denken dat er ofwel een softwarefoutje is ontstaan waardoor 'ie constant de CPU vol trekt of dat je gewoon een batterij hebt die niet zo lekker is.
Waardoor zou die 'software' fout door moeten ontstaan dan ? Dadelijk even kijken wat een restore doet zonder al mijn muziek/apps en contacten erop.

Eerst ff kijken of ik mijn contacten ergens kan backuppen zodat ik ze straks makkelijk weer erin kan zitten ipv alles met de hand te moeten invoeren :'(

btw...batterij is nu op 33%. En heeft de hele tijd in stand-by gestaan...

[ Voor 5% gewijzigd door DeluxZ op 30-06-2009 13:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sgimi
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 23-06 16:10
DeluxZ schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:23:
[...]

Waardoor zou die 'software' fout door moeten ontstaan dan ? Dadelijk even kijken wat een restore doet zonder al mijn muziek/apps en contacten erop.

Eerst ff kijken of ik mijn contacten ergens kan backuppen zodat ik ze straks makkelijk weer erin kan zitten ipv alles met de hand te moeten invoeren :'(

btw...batterij is nu op 33%. En heeft de hele tijd in stand-by gestaan...
heb je de aanbevelingen uit het volgende document al eens geprobeerd?

http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=525741

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 202302

Ik hoop morgen mijn IPhone op te kunnen halen, na lange tijd enthousiaste Touch gebruiker te zijn geweest :)
Op internet lees ik echter veel 'geruchten' over de batterijduur van de 3GS; verkleurde behuizingen, oververhitte toestellen en snel leeglopende batterijen.
Nu is het natuurlijk wel zo, dat negatieve reacties vaak sneller geplaatst worden dan positieve verhalen. Ik hoop dan ook dan deze geruchten slechts uitzonderingen zijn, een druppel op een gloeiende plaat.
Maar als ik dan de reactie van bijv. DeluxZ lees, dan is er mogelijk toch iets mis met een bepaalde lichting.
Wat is jullie gevoel bij de warmteontwikkeling en batterijduur van de 3GS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
ThePupD schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 12:01:
[...]

Misschien niet zo dwangmatig alles van je vriendin willen weten en lezen? (hehe... is dus een grapje)

8)7
Haha, tja... das ook een oplossing :P
Lacroix schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:21:
Ik zoek een autohouder waarmee ik het volgende kan:

- iphone opladen
- muziek beluisteren met geluid via auto (liefst met 3,5mm naar aux, en NIET via FM transmitter)
- handsfree kan bellen (liefst met geluid via auto)

Vooral dat laatste vind ik bijna op geen autohouder terug, hebben de meeste dit dan niet?
Enige dat ik kon vinden was in de US store, namelijk "Belkin TuneBase Direct with Handsfree", en dit vind ik in België nergens.

Kent iemand nog andere houders hiervoor?
Je wilt niet wachten op tomtom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ykz
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 14:28

ykz

By de T-mobile shop hier in Venlo zeiden ze dat ze donderdag weer een nieuwe partij zouden krijgen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkAboutIt
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:24
Anoniem: 202302 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:08:
Ik hoop morgen mijn IPhone op te kunnen halen, na lange tijd enthousiaste Touch gebruiker te zijn geweest :)
Op internet lees ik echter veel 'geruchten' over de batterijduur van de 3GS; verkleurde behuizingen, oververhitte toestellen en snel leeglopende batterijen.
Nu is het natuurlijk wel zo, dat negatieve reacties vaak sneller geplaatst worden dan positieve verhalen. Ik hoop dan ook dan deze geruchten slechts uitzonderingen zijn, een druppel op een gloeiende plaat.
Maar als ik dan de reactie van bijv. DeluxZ lees, dan is er mogelijk toch iets mis met een bepaalde lichting.
Dat van die verkleurde behuizing is welgeteld één geval van bekend (op meer dan een miljoen inmiddels uitgeleverde 3gssen) van een fransman die 'm achter het raam in zijn auto had liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lacroix
  • Laatst online: 27-06 13:13
Rijk Lemming schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:12:
[...]

Haha, tja... das ook een oplossing :P

[...]

Je wilt niet wachten op tomtom?
Ah, wist niet dat die houder ook handsfree heeft, had ik niet bepaald verwacht.
Ik vermoed dat muziek beluisteren via auto dan ook wel zal lukken ermee.

Ga er nog ff op wachten ja, was sowieso aan't wachten tot tomtom duidelijkheid schept om gps software te kopen.

Bedankt alvasT.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 89274

Gebruik de iphone 3G S nu sinds afgelopen vrijdag. 'k moet zeggen ben erg positief accu duur valt reuze mee vind ik, heb alles open staan (3G, Bluetooth & Wifi) en ben druk met hem aant spelen moet hem daarbij wel elke avond opladen. de mijne komt weg bij maccity.nl (ze hadden hem geïmporteerd vanuit Italië)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 16:44

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Ik kan het antwoord hierop zo snel niet vinden, maar weet iemand hoe het zit met het gebruik van internet als je net je iPhone hebt en in het systeem van t-mobile nog staat dat je je oude telefoon hebt? Worden die kosten dan met het tarief van je oude abonnement verrekent, of gaat dat al meteen mee met de iPhone?

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-06 11:57
Kun je bij het maken van foto's nog ergens iets veranderen qua instellingen? Op mijn i8510 had je namelijk instellen voor foto's die binnen en buiten zijn gemaakt, snachts, tegen de zon in, etc!

Ik begrijp dat de iPhone qua camera niet kan tippen aan de i8510, maar ik vind het verschil toch wel erg groot, vandaar mijn vraag! Ik hoop dus dat ik iets over het hoofd zie! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Laatst online: 28-06 07:55
Ram0n schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:05:
Ik kan het antwoord hierop zo snel niet vinden, maar weet iemand hoe het zit met het gebruik van internet als je net je iPhone hebt en in het systeem van t-mobile nog staat dat je je oude telefoon hebt? Worden die kosten dan met het tarief van je oude abonnement verrekent, of gaat dat al meteen mee met de iPhone?
om veilig te zijn, zou ik tmobile zelf even over bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itons
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ram0n schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:05:
ik ga er van uit dat je een verlenging hebt? je iphone abonnement gaat pas in als je oude abonnement is afgelopen.

je kan wel je huidige bundel uitbreiden met web 'n walk om die periode te overbruggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Bedankt voor de antwoorden, heb even gebeld en het nieuwe contract kan niet vervroegd ingaan, moet wachten tot september ;( Dat wordt dus een web 'n walk abo erbij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ram0n schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:35:
Bedankt voor de antwoorden, heb even gebeld en het nieuwe contract kan niet vervroegd ingaan, moet wachten tot september ;( Dat wordt dus een web 'n walk abo erbij!
Hoezo? Heb je nu dan een abo wat duurder is dan het iPhone abo? Je kunt inderdaad alleen vervroegd overstappen als het om een goedkoper abo gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:48
Anoniem: 89274 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 14:33:
[...]

Gebruik de iphone 3G S nu sinds afgelopen vrijdag. 'k moet zeggen ben erg positief accu duur valt reuze mee vind ik, heb alles open staan (3G, Bluetooth & Wifi) en ben druk met hem aant spelen moet hem daarbij wel elke avond opladen. de mijne komt weg bij maccity.nl (ze hadden hem geïmporteerd vanuit Italië)
Ah, die kan wel in de Startpost, een extra importeur.

Wel weer belachelijk hoge prijzen.. (heb mn 32GB voor minder dan de 16GB daar..)

edit: oops, ik bedoelde in de startpost van het import topic.. zal het daar even neergooien :)

[ Voor 11% gewijzigd door Bosmonster op 30-06-2009 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

Ik heb het ding nu ook sinds 2 dagen. Moet zeggen dat dit toch wel mn beste smartphone is van afgelopen jaar (het is de 4e, ik erger me snel aan die dingen als ze niet doen wat ik wil).
Sinds vandaag (geloof ik) kan je ook ebuddy downloaden, is gratis IM app met push, werkt iig goed hier.

Heb wel nog 2 kleine dingetjes die ik nog niet heb kunnen uitvinden;
Is het mogelijk je email en je kalender/contacten met een ander interval te fetchen?
Ik sync mn kalender met google, iphone geeft geen weeknummers, is het mogelijk om deze vanuit google kalender te syncen of is de enige optie dat ik ze zelf handmatig in mn kalender zet elke week (ik ben al geabonneerd op die weekkalender in google)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 00:01
Eergisteren kwam ik ineens een voor mij zeer interessante apps tegen: radiostream van mn favoriete internetradio-station SomaFM (groove salad). Geweldig dat dit kan, heerlijk station (ben zelfs donateur). :)

Vandaag liep ik weer tegen een fors nadeel van de iphone. Vanochtend ging ineens mn toestel op freez, aanraakscher deed helemaal niks meer en uit zetten ging ook niet!
Dat is t nadeel dat je de accu niet kunt loskoppelen. Bij mn vorige ppc gebeurde dat ook wel s en dan haalde je ff de accu los en was t probleem opgelost.

Nu heb ik vandaag van 1100-1500 uur zonder telefoon gezeten, kon niet bellen/gebeld worden of internetten :(

in mn pauze een herstel moeten doen via de pc, maar ik zie nu dat ik die radio apps er niet meer opstaat. Krijg ik die alleen gratis terug als ik ga synchroniseren met mn pc of kan ik m gewoon opnieuw downloaden?

Is die backup online en zou ik die dan ook op mn netbook kunnen synchroniseren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhjmaas
  • Laatst online: 19:52
Ferry34 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:50:
Vandaag liep ik weer tegen een fors nadeel van de iphone. Vanochtend ging ineens mn toestel op freez, aanraakscher deed helemaal niks meer en uit zetten ging ook niet!
Dat is t nadeel dat je de accu niet kunt loskoppelen. Bij mn vorige ppc gebeurde dat ook wel s en dan haalde je ff de accu los en was t probleem opgelost.
Heb je ook al geprobeerd om een soft reset te geven? Dit kan je doen door de "home" en "ontgrendel" knoppen een aantal seconden tegelijk ingedrukt te houden. Het effect is dan dat de iphone opnieuw opstart. De keren dat mijn 3G iphone is vastgelopen was dit genoeg, dan hoefde ik niet te restoren ofzo.

Gr.

[ Voor 10% gewijzigd door mhjmaas op 30-06-2009 16:36 . Reden: foutje verbeterd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Ferry34 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:50:
Eergisteren kwam ik ineens een voor mij zeer interessante apps tegen: radiostream van mn favoriete internetradio-station SomaFM (groove salad). Geweldig dat dit kan, heerlijk station (ben zelfs donateur). :)

Nu heb ik vandaag van 1100-1500 uur zonder telefoon gezeten, kon niet bellen/gebeld worden of internetten :(

in mn pauze een herstel moeten doen via de pc, maar ik zie nu dat ik die radio apps er niet meer opstaat. Krijg ik die alleen gratis terug als ik ga synchroniseren met mn pc of kan ik m gewoon opnieuw downloaden?

Is die backup online en zou ik die dan ook op mn netbook kunnen synchroniseren?
Als je in de tussentijd je iphone had gesynct met je pc staat daar dus ook die radiostream app op en die synct die dus weer terug. Als je hem op je werk had gedownload vanaf je iphone dan moet je hem opneiuw downloaden (als die geld kostte hoef je dat niet opnieuw te betalen)

edit; Weet iemand trouwens een flashlight app die het scherm feller krijgt dan dat die stond.
De apps die ik tot nu toe heb geprobeerd kunnen maximaal de felheid halen die je iphone heeft aangenomen toen je hem unlockte (als je felheid automatisch laat aanpassen).

[ Voor 9% gewijzigd door Mag op 30-06-2009 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-04 15:52
(jarig!)
Een vraag : Ik sync hier op mijn werk de agenda en contacten met outlook 2007 via iTunes (geen UMTS SIM - dus geen exchange optie hiervoor). Nu heb ik in de afgelopen dagen al verscheidene sync problemen gehad :
  • Recurring afspraken waarvan ik 3x de info (subject, body) van veranderd heb staan ineens 3x als aparte items in iPhone.
  • Oude recurring afspraken (welke niet meer in de agenda staan, zijn gecanceled) blijven maar terug keren na sync terwijl ze handmatig verwijderd zijn in de iPhone. Het lijkt wel of outlook een soort schaduwgeheugen heeft ?
  • Na het toevoegen van een bestand aan een recurring meeting werd ineens de meeting verwijderd uit outlook ! Maar in iPhone was ie er nog maar dan de eerste paar letters weg.
Het sleutel woord lijkt recurring te zijn... |:( Heb zelfs geprobeerd om onder Device->Info->Advanced->Replace information on this iPhone->Calendar aan te vinken om een overwrite te forceren (want mijn agenda in Outlook laat alles goed zien) maar lijkt niets te doen.

Ik word hier behoorlijk gek van :( Zijn dit known issues ?

Mijn gegevens :
  • OS 3.0 (7A341)
  • iTunes 8.2.0.23
  • Outlook 2007 (12.0.6504.5000) SP1 MSO (12.0.6213.1000)

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Laatst online: 00:01
Bedankt beide, de reset kende ik niet. Ik kon de handleiding ook niet meer lezen en heb deze niet via mn pc gelezen. Volgende keer proberen.

De apps had ik nog niet gesynchroniseerd met mn pc, ik zal m dus opnieuw downloaden.

Edit: gelukt. Hij geeft aan dat je al hebt betaald en daarna kan je m opnieuw downloaden.

[ Voor 16% gewijzigd door Ferry34 op 30-06-2009 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

mhjmaas schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:59:
[...]

Heb je ook al geprobeerd om een harde reset te geven? Dit kan je doen door de "home" en "ontgrendel" knoppen een aantal seconden tegelijk ingedrukt te houden. Het effect is dan dat de iphone opnieuw opstart. De keren dat mijn 3G iphone is vastgelopen was dit genoeg, dan hoefde ik niet te restoren ofzo.

Gr.
Dan is het toch een soft reset? (sorry voor de domme vraag, maar wil even zeker weten of het wel of niet een hard reset is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Laatst online: 27-06 20:59
De term soft-reset wordt gebruikt voor een reset waarbij data blijft bestaan.

De term hard-reset is een reset waarbij alle data verloren gaat.

Waarschijnlijk wordt er een soft-reset bedoelt. (tenzij apple de resets ineens door elkaar gooit :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mhjmaas
  • Laatst online: 19:52
Mag schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 16:31:

Dan is het toch een soft reset? (sorry voor de domme vraag, maar wil even zeker weten of het wel of niet een hard reset is)
You are absolutely right... mijn fout. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 20:16

Pierre

Van nature lui!

Ferry34 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 16:18:
De apps had ik nog niet gesynchroniseerd met mn pc, ik zal m dus opnieuw downloaden.
Edit: gelukt. Hij geeft aan dat je al hebt betaald en daarna kan je m opnieuw downloaden.
Als je de apps download worden die dan op je pc bewaart of zo dan. Of wordt er bij Apple bij gehouden wat je aankopen zijn, ik denk zelf van wel toch.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Pierre61 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 17:11:
[...]

Als je de apps download worden die dan op je pc bewaart of zo dan. Of wordt er bij Apple bij gehouden wat je aankopen zijn, ik denk zelf van toch.
Apple houd per account bij wat diegene heeft gekocht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Pierre61 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 17:11:
[...]

Als je de apps download worden die dan op je pc bewaart of zo dan. Of wordt er bij Apple bij gehouden wat je aankopen zijn, ik denk zelf van wel toch.
Beide :)

Ze worden opgeslagen in de map Music > iTunes > Mobile Aplications (Mac OS). Als je gebruik maakt van een backup oplossing heb je ze dus altijd bij de hand, mocht er iets misgaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BadWampa
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 04-02 15:09
Ik zag op de iphoneclub een stukje over toegankelijkheid. Daarin staat de functie ‘Wit op zwart’ beschreven. Ik vond dat er wel mooi uitzien op het plaatje en wou het proberen op m'n 3G. Helaas zag ik geen toegankelijkheid opties staan, is dit alleen voorbehouden aan de 3GS?

Afbeeldingslocatie: http://www.iphoneclub.nl/wp-content/uploads/2009/06/toegankelijkheid.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 09-06 23:17
De 3GS heeft een soort van theming zonder jailbreak, je kunt namelijk je complete interface inverten/negatief maken, alleen beschikbaar op 3GS
Apple says it is for people who have difficulty seeing black on white or to make it easier to see at night.
Afbeeldingslocatie: http://www.appleiphoneschool.com/wp-content/uploads/2009/06/whiteonblack2-160x213.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.appleiphoneschool.com/wp-content/uploads/2009/06/whiteonblack5-160x120.jpg Afbeeldingslocatie: http://www.appleiphoneschool.com/wp-content/uploads/2009/06/whiteonblack-160x213.jpg
Hoe in te schakelen: Instellingen > Algemeen > "Accessibility" > Zwart/Wit

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

DeluxZ schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 13:11:

Een accu moet eerst een paar keer opgeladen en ontladen worden voordat hij zijn volle capaciteit heeft. Je hoeft dit niet te forceren, maar je zal zien dat de accu de komende dagen een stuk langer mee gaat.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Ik heb het nu aanstaan. Het is gewoon een 'invert' van de kleuren. Ziet er niet echt super uit.
Bij mij is de batterijduur gewoon slecht te noemen. Ik ga kijken of ik kan 'kalibreren' volgens de instructies van Apple zelf en wat tips van Mac Forums. Als het dan niet beter is zal ik toch maar is gaan bellen, helaas.

Ook de warmteontwikkeling is redelijk hoog te noemen, als die bij het opladen al warm wordt. Soms is het gewoon akelig om hem tegen je oor aan het houden als je wilt billen en dat zou mijn inziens niet zo moeten zijn.

Verder is mijn iPhone op en top op deze 2 punten na. Hij is lekker snel, alles werkt perfect kwa software ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bjornson
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 28-06 21:22
Ik denk dat dit echt een kwestie van tijd is, mij iPhone batterij gaat nu twee dagen mee en staat nog op 76%. In het begin was de mijne ook dagelijks leeg maar nu twee weken later is de batterij veel energierijker..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Laatst online: 29-11-2023
Bjornson schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 17:42:
Ik denk dat dit echt een kwestie van tijd is, mij iPhone batterij gaat nu twee dagen mee en staat nog op 76%. In het begin was de mijne ook dagelijks leeg maar nu twee weken later is de batterij veel energierijker..
hoe krijg je het voor elkaar om je batterij in procenten aan te laten geven??
Al gevonden, wel toevallig dat mijn batterijpercentage ook precies 76% is! :+

[ Voor 9% gewijzigd door Reinigingsdoek op 30-06-2009 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Shiver23 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 17:31:
[...]

Een accu moet eerst een paar keer opgeladen en ontladen worden voordat hij zijn volle capaciteit heeft. Je hoeft dit niet te forceren, maar je zal zien dat de accu de komende dagen een stuk langer mee gaat.
Is het nog van belang of de iphone elke keer volledig wordt opgeladen of kan ik hem gewoon steeds even opladen als ik tijd heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n

Ram0n

Bierbrouwende nerd

Anoniem: 50624 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 15:37:
[...]

Hoezo? Heb je nu dan een abo wat duurder is dan het iPhone abo? Je kunt inderdaad alleen vervroegd overstappen als het om een goedkoper abo gaat.
Dacht dat ik dus ook, en het lijkt me dat ik nu overstap naar een duurdere: van een Flex 20 naar i300... Maar de dame vertelde me dat hun systeem aangaf dat ik niet in aanmerking kwam voor vroegtijdige verlenging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tom_aagten
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-06 13:10
vandaag mijn iphone weggebracht naar tmobile, haarscheurtje bij de connector, ruimte tussen chromen rand en achterkant en ruimte tussen glas en chromen rand. deden totaal niet moeilijk binnen 2 weken heb ik hem weer thuis, ze sturen hem naar mijn huis als hij klaar is. waarschijnlijk nieuwe achterkant ofzo. valt onder garantie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 29-06 18:49

Fab1Man

Live life to the fullest

T-Mobile is er zeer relaxed onder. Wat T-Mobile doet is de eventuele kosten als het volgens het reparatiecentrum niet onder garantie valt, voor jou betalen. Dat is dus 280 euro. Toch netjes van T-Mobile!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 234657

Ook ik heb mijn 2g nu vervangen door een 3gs , morgen komt mn case binnen.
Na een grondige visuele inspectie van het ding onder een lamp heb ik gezien dat bij het rechter hoekjwat van de zwarte coating af is bij de chromen rand, en dit is ook bovenin aan de rand van de chromen rand (ook rechts onder net bij de chromen rand)

Je voelt het ook als je je nagel er langzaam langs laat gaan.
Ik denk dat het tijdens de productie gebeurt is met het mounten van de voor of achterkant of de chromen rand.
Doe je helaas niks aan, alleen hopen dat het niet gaat scheuren!

Je ziet het amper en een normaal mens zou zoiets ook never opmerken maar ik ben een mierenn**ker op het gebied van nieuwe spullen en check alles grondig, lijkt wel of dat iedere keer als ik iets duurs koop het nooit 100% perfect is.

Haalt het fijne gevoel van een nieuwe telefoon wel weer een beetje naar beneden.

Wat ik me nu afvraag is : hebben meer mensen hier last van?
Als de coating er een beetje af is zit er een soort grijs wit laagje onder, beetje net als de lak van je auto...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Anoniem: 234657 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 22:07:
Na een grondige visuele inspectie van het ding onder een lamp heb ik gezien dat bij het rechter hoekjwat van de zwarte coating af is bij de chromen rand, en dit is ook bovenin aan de rand van de chromen rand (ook rechts onder net bij de chromen rand)
(...)
Wat ik me nu afvraag is : hebben meer mensen hier last van?
Als de coating er een beetje af is zit er een soort grijs wit laagje onder, beetje net als de lak van je auto...
Ik zou niet weten wat je bedoelt met zwarte coating. Bij mijn weten zit nergens een zwarte coating op de iPhone, al helemaal niet op een lichte ondergrond.

[ Voor 31% gewijzigd door Zpottr op 30-06-2009 22:35 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zpottr schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 22:34:
[...]

Ik zou niet weten wat je bedoelt met zwarte coating. Bij mijn weten zit nergens een zwarte coating op de iPhone, al helemaal niet op een lichte ondergrond.
Nou , de zwarte kleur van de achterkant van de iphone, net langs het chromen randje, daar lijkt wat van die zwarte kleur afgeschaafd te zijn, door het mounten van de chromen ring of whatever.
Wat er onder zit reflecteert licht, dus denk dat dat een dunne laag aluminium is.

Dat bedoel ik met zwarte coating die weg is.

Verder zag ik op het macforum ook dat er ook weer mensen zijn met scheurtjes in hun 3gs, daar heb ik gelukkig geen last van, maar zijn er mensen die hier al wel last van hebben? en van de "coating" die wellicht bij de chromen ring er af geschaafd is?

Goed kijken onder een halogeenlamp doet wonderen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Anoniem: 234657 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 22:39:
[...]

Nou , de zwarte kleur van de achterkant van de iphone, net langs het chromen randje, daar lijkt wat van die zwarte kleur afgeschaafd te zijn, door het mounten van de chromen ring of whatever.
Wat er onder zit reflecteert licht, dus denk dat dat een dunne laag aluminium is.

Verder zag ik op het macforum ook dat er ook weer mensen zijn met scheurtjes in hun 3gs, daar heb ik gelukkig geen last van, maar zijn er mensen die hier al wel last van hebben? en van de "coating" die wellicht bij de chromen ring er af geschaafd is?

Wonderen om het plezier in je nieuwe gadget te verpesten ja ;)
Perfectie bestaat niet, zeker niet in een apparaatje van een schamele paar honderd Euro wat toch zoveel moet kunnen.

Maar goed, dat zwarte op de achterkant is geen coating, maar de zwart kunststof back casing. Wellicht is er inderdaad bij het erin persen van de chromen ring een beetje materiaal omgefelsd wat nu afbreekt?

Anyway, als je het alleen ziet als je van ditchbij kijkt onder een felle halogeenlamp zou ik me niet te druk maken ;) Nogmaals, perfectie bestaat niet.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Anoniem: 234657 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 22:39:
[...]

Aan de binnenkant van de behuizing zit ook een klijn krasje bij die van mij, gelukkig zie je het alleen als je hem open maakt.
Maw je kiest er zelf voor of je er last van wil hebben. Als je op zoek gaat vind je altijd wel wat. Wees blij met je mooie iPhone man :D

On another note, ik heb vandaag bij Vodafone een Super SIM abbo afgesloten. Die man beweerde stellig dat het ook mogelijk was om hem voor een jaar af te sluiten, maar daar moest ie helaas uiteindelijk op terug komen.
Internetten op een 2G is weer even terug naar het tijdperk van de 56k ISDN verbindingen, maarja.
Jammer dat die Mobistar winkels zo slecht te berijken zijn, vandaag geprobeert om een aantal te bellen maar zonder succes.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 00:51
Hoi,

Ik heb een nieuwe iphone 3gs 32gb white. Onlangs heb ik een aantal spelletjes geinstalleerd, waaronder nfs undercover en real racing.

Nu heb ik bij beide spelletjes een hele irritante afwijking naar links ik het toestel recht hou. Ik kan nergens in het spel en in de iphone zelf het toestel goed calibreren.

daarna heb ik ihandy level geinstalleerd en het toestel op een waterpas ondergrond geplaatst. De ihandy level gaf een afwijking weer van 6,9 graden.

Dit vind ik behoorlijk veel. Zeker met race spelletjes is dit behoorlijk irritant.

Enig idee of ik hiermee terug kan naar de t-mobile winkel?

ps. iemand anders zelfde ervaringen??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 307734

Dalma schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 23:12:

Nu heb ik bij beide spelletjes een hele irritante afwijking naar links ik het toestel recht hou. Ik kan nergens in het spel en in de iphone zelf het toestel goed calibreren.

daarna heb ik ihandy level geinstalleerd en het toestel op een waterpas ondergrond geplaatst. De ihandy level gaf een afwijking weer van 6,9 graden.

Dit vind ik behoorlijk veel. Zeker met race spelletjes is dit behoorlijk irritant.
Je hebt er misschien weinig aan maar ik vind het een verdomd origineel probleem :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Laatst online: 17:20
Volgende probleem :(

Ik heb eergister nog tethering gedaan met mij eeepc en mn iphone 3G over bluetooth

Ineens kan mijn eepc en mijn iphone elkaar niet meer vinden(mijn eee pc vind andere bluetooth devices wel)

Iemand een idee? Ik heb mn iphone al gestored(restore 3.0.. backup terug,... mobile config erin)

Bluetooth dood van mn iphone kan toch niet zomaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Die S mag dan wel voor Speed staan, als ik Doudle Jump speel met muziek op de achtergrond gaat het in slow-mo! Nog meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
Wat is er waar van de geruchten dat witte 16gb iphones te maken zouden hebben met foute batterijen?
Of is dit eebn gerucht vanwege het franse plaatje van de iphone met roze kring aan de achterkant?

Ik heb zelf een witte 16gb Iphone besteld, nog niet binnen alleen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loeberce
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:49
duncanvdlinden schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 08:08:
Wat is er waar van de geruchten dat witte 16gb iphones te maken zouden hebben met foute batterijen?
Of is dit eebn gerucht vanwege het franse plaatje van de iphone met roze kring aan de achterkant?

Ik heb zelf een witte 16gb Iphone besteld, nog niet binnen alleen.
Je denkt toch niet dat witte iphones andere batterijen hebben dan de zwarte? Ik zou het gewoon afwachten en niet mijn aankoop laten afhangen van 1 nieuwsbericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 30-05 00:51
Anoniem: 307734 schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 23:27:
[...]

Je hebt er misschien weinig aan maar ik vind het een verdomd origineel probleem :9
maar niemand die last heeft van die accelerometer die onnauwkeurig is??

Bij normaal gebruik van de iphone merk je er niet veel van, maar veel spellen die gebruik maken van de accelerometer, is het best irritant als die een behoorlijke afwijking heeft. Mijn vriendin heeft de 3G en een afwijking van 1 graad. dat valt reuze mee, maar bij is het bijna 7 graden en dat is echt behoorlijk wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
loeberce schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 08:28:
[...]

Je denkt toch niet dat witte iphones andere batterijen hebben dan de zwarte? Ik zou het gewoon afwachten en niet mijn aankoop laten afhangen van 1 nieuwsbericht.
Dat zou mij opzich niets verbazen, het kan maar zo zijn dat de witte in een ander fabriek worden gemaakt, apple heeft een aantal fabrieken in verschillende windstreken, en afwijkende componenten. Als je naar bijv. de MacBook kijkt, dan zit bijvoorbeeld niet in iedere MacBook dezelfde HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 17:54
Wow een iphone krast wel makkelijk zeg. IK heb geen hoesje oid en draag de telefoon in een broekzak (onder sleutels e.d. gewoon alleen telefoon) en ik leg hem vaak op een bureau neer. Maar de achterkant zit al VOL met krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ

DeluxZ

Livin' the good life

Oké, ik heb mijn probleem van mijn batterij ontdekt. Ik heb vanmorgen mijn applicaties die ik op mijn iPhone had staan eraf gegooid op iSjoel na :p. En mijn batterij gaat al veel langer mee dan gister. Nu moet ik er nog achter zien te komen welke applicatie dit veroorzaakt.

Ik denk zelf dat het HeyWAY is, aangezien die volgens mij de hele tijd je locatie bijhoudt zonder dat je het in de gaten hebt.

Ik heb nu de volgende apps op mijn iPhone:
  • iSjoel
  • FlightControler
  • Hyves
  • IM+ Lite
  • Shazam
  • Shotgun Free
  • TweetDeck
  • TwitterFon
Adlermann schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 11:48:
Wow een iphone krast wel makkelijk zeg. IK heb geen hoesje oid en draag de telefoon in een broekzak (onder sleutels e.d. gewoon alleen telefoon) en ik leg hem vaak op een bureau neer. Maar de achterkant zit al VOL met krassen.
hier heb ik totaal geen last van. Hoe leg je hem op tafel dan?

[ Voor 42% gewijzigd door DeluxZ op 01-07-2009 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02-2014
Dat wist ik op voorhand daarom dat ik meteen een hoesje gekocht heb. Zelfs van op een handdoek te liggen, kreeg hij enkele krasjes hier.

Als je het aantal krasjes wilt beperken, is een iphone zonder een hoesje gewoon NOT DONE. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Breaking: shiny black plastic gadget spontaneously scratchy. Film at 11.
DeluxZ schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 12:16:
Oké, ik heb mijn probleem van mijn batterij ontdekt. Ik heb vanmorgen mijn applicaties die ik op mijn iPhone had staan eraf gegooid op iSjoel na :p. En mijn batterij gaat al veel langer mee dan gister. Nu moet ik er nog achter zien te komen welke applicatie dit veroorzaakt.

Ik denk zelf dat het HeyWAY is, aangezien die volgens mij de hele tijd je locatie bijhoudt zonder dat je het in de gaten hebt.
Tenzij je een jailbreak en iets van backgrounder draait kan dat eigenlijk niet; je kunt nog zo veel applicaties geinstalleerd hebben, zoals ze netjes worden afgesloten doen ze daarna niets meer.

Het kan natuurlijkl wel zijn dat HeyWAY buggy is en een proces laat draaien, dan ben je het haasje.

[ Voor 52% gewijzigd door Zpottr op 01-07-2009 12:30 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voz
  • Laatst online: 21-06 20:11

voz

De echte kenner

Dalma schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 09:26:
[...]

maar niemand die last heeft van die accelerometer die onnauwkeurig is??

Bij normaal gebruik van de iphone merk je er niet veel van, maar veel spellen die gebruik maken van de accelerometer, is het best irritant als die een behoorlijke afwijking heeft. Mijn vriendin heeft de 3G en een afwijking van 1 graad. dat valt reuze mee, maar bij is het bijna 7 graden en dat is echt behoorlijk wat.
Ik zou er mee teruggaan naar de winkel als ik jou was, het is niet te verwachten dat de accelerometer perfect is, maar 7 graden vind ik erg veel. Mijn 3G heeft volgens iHandy carpenter een afwijking van 0.8 graden oid.

Systeemspecs
PV Installatie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

CobraX schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 12:20:
[...]

Dat wist ik op voorhand daarom dat ik meteen een hoesje gekocht heb. Zelfs van op een handdoek te liggen, kreeg hij enkele krasjes hier.

Als je het aantal krasjes wilt beperken, is een iphone zonder een hoesje gewoon NOT DONE. :)
Goeie tip, mag ik vragen wat voor hoesje jij gebruikt? Er is best wel veel keus op dat gebied :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Anoniem: 202302 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 13:03:
Goeie tip, mag ik vragen wat voor hoesje jij gebruikt? Er is best wel veel keus op dat gebied :S
Heb ik speciaal een topic zitten knutselen, daar dan wel even kijken: [iPhone & iPod Touch] Cases, hoesjes & bescherming ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Is het mogelijk je email en je kalender/contacten met een ander interval te fetchen?
Ik sync mn kalender met google, iphone geeft geen weeknummers, is het mogelijk om deze vanuit google kalender te syncen of is de enige optie dat ik ze zelf handmatig in mn kalender zet elke week (ik ben al geabonneerd op die weekkalender in google)?
En weet iemandn flashlight app die het scherm feller krijgt dan dat die stond.
De apps die ik tot nu toe heb geprobeerd kunnen maximaal de felheid halen die je iphone heeft aangenomen toen je hem unlockte (als je felheid automatisch laat aanpassen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wiethoofd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 13:08:
[...]

Heb ik speciaal een topic zitten knutselen, daar dan wel even kijken: [iPhone & iPod Touch] Cases, hoesjes & bescherming ;)
Mijn excuses, dit topic heb ik fulltime openstaan, die andere was me nog niet opgevallen :)
Beschouw mijn vraag maar als 'niet gesteld'!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Mag schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 13:08:
En weet iemandn flashlight app die het scherm feller krijgt dan dat die stond.
Nee, dit is een restrictie die Apple heeft ingebouwd, je zult dan de jailbreak-versie "Flashlight" moeten installeren die zich niets aantrekt van de Apple-regel dat er niet met de backlight geprutst mag worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
Wiethoofd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 13:11:
[...]

Nee, dit is een restrictie die Apple heeft ingebouwd, je zult dan de jailbreak-versie "Flashlight" moeten installeren die zich niets aantrekt van de Apple-regel dat er niet met de backlight geprutst mag worden.
is dat nog niet opgelost met 3.0???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marinos88
  • Laatst online: 09:35
Nou ik heb het helemaal gehad met mijn iPhone 3G. Ik heb hem via T-mobile in oktober gekocht, en vertoonde na de eerste maand al wat lichte haarscheurtjes..
Nou maakte mij dat niet zo veel uit. Het toestel werkt immers nog perfect en een paar kleine scheurtjes valt ook niemand op.
Totdat het deze breukjes werden.. Tussen de headphone jack en het display zaten 2 breukjes naast elkaar en het stukje wat daar dus tussen zit viel er uit.. En nu zit er dus een gat in mijn telefoon 8)7

Maargoed het toestel werkte nog perfect en ik kon in het buitenland toch niet naar de winkel in Nederland toe, dus negeerde het. Totdat het toestel rare problemen ging vertonen. Stof e.d. achter het display, dooie/ luie pixels en een vage vlek in het display en de de home knop die niet goed meer ingedrukt kon worden( waarschijnlijk door vuil achter de knop). Maar het ergste was nog wel dat het toestel geen bereik meer had! Er stond wel gewoon T-mobile in beeld met de hoeveelheid streepjes.. Maar ik kon geen berichten verzenden of iemand bellen. Heel soms had hij wel even 1 minuut contact met het netwerk en kreeg ik weer een berg smsjes binnen die in de loop van de dag naar me zijn verzonden.

Toen ik weer in Nederland was heb ik het toestel bij de T-mobnile shop gebracht voor reparatie en volgens de verkoper vielen scheurtjes in de behuizing onder de garantie. Maar een week nadat de telefoon naar solid vision (het reparatie center van T-mobile) kreeg ik een brief, dat de conclusie van de reparatie was dat het mijn schuld was. Ik zou het toestel kunnen laten omruilen voor een nieuw toestel voor 269!! euro. Of ik kon het toestel kostenloos weer terug laten sturen.

Dit is natuurlijk belachelijk, ik heb Solid Vision gebeld met de vraag waarom deze zaak niet onder de garantie valt. Hier werd mij uitgelegd dat er een gat in de behuizing zat.. Dat wist ik natuurlijk en daarom heb ik hem ook opgestuurd. Dat is namelijk het gevolg als je 2 scheuren naast elkaar hebt...

Maar deze vrouw kon niks voor me doen, dus ik heb het toestel weer terug gekregen. ongerepareerd.
Nu zit ik hier dus met een iPhone waar ik niet meer mee kan bellen...
Is er nog hoop dat ik dit wel als een garantiegeval kan laten behandelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

marinos88 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 15:38:

Iets harder zeuren bij T-Mobile. Solidvision gaat uit zichzelf niets veranderen. Evt. naar een shop. Dat heeft bij mij wel geholpen met wat garantieperikelen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 29-06 20:45
marinos88 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 15:38:
Nou ik heb het helemaal gehad met mijn iPhone 3G. Ik heb hem via T-mobile in oktober gekocht, en vertoonde na de eerste maand al wat lichte haarscheurtjes..
Nou maakte mij dat niet zo veel uit. Het toestel werkt immers nog perfect en een paar kleine scheurtjes valt ook niemand op.
Totdat het deze breukjes werden.. Tussen de headphone jack en het display zaten 2 breukjes naast elkaar en het stukje wat daar dus tussen zit viel er uit.. En nu zit er dus een gat in mijn telefoon 8)7

Maargoed het toestel werkte nog perfect en ik kon in het buitenland toch niet naar de winkel in Nederland toe, dus negeerde het. Totdat het toestel rare problemen ging vertonen. Stof e.d. achter het display, dooie/ luie pixels en een vage vlek in het display en de de home knop die niet goed meer ingedrukt kon worden( waarschijnlijk door vuil achter de knop). Maar het ergste was nog wel dat het toestel geen bereik meer had! Er stond wel gewoon T-mobile in beeld met de hoeveelheid streepjes.. Maar ik kon geen berichten verzenden of iemand bellen. Heel soms had hij wel even 1 minuut contact met het netwerk en kreeg ik weer een berg smsjes binnen die in de loop van de dag naar me zijn verzonden.

Toen ik weer in Nederland was heb ik het toestel bij de T-mobnile shop gebracht voor reparatie en volgens de verkoper vielen scheurtjes in de behuizing onder de garantie. Maar een week nadat de telefoon naar solid vision (het reparatie center van T-mobile) kreeg ik een brief, dat de conclusie van de reparatie was dat het mijn schuld was. Ik zou het toestel kunnen laten omruilen voor een nieuw toestel voor 269!! euro. Of ik kon het toestel kostenloos weer terug laten sturen.

Dit is natuurlijk belachelijk, ik heb Solid Vision gebeld met de vraag waarom deze zaak niet onder de garantie valt. Hier werd mij uitgelegd dat er een gat in de behuizing zat.. Dat wist ik natuurlijk en daarom heb ik hem ook opgestuurd. Dat is namelijk het gevolg als je 2 scheuren naast elkaar hebt...

Maar deze vrouw kon niks voor me doen, dus ik heb het toestel weer terug gekregen. ongerepareerd.
Nu zit ik hier dus met een iPhone waar ik niet meer mee kan bellen...
ja je weet het, het liefst verdienen ze dik aan je. maar afgezien vand e behzuing dat ding meot gewoon kunnen bellen en er moet geen stof achter je scherm zitten en de home knop moet het gewoon doen. gewoon zeiken dat dat eens gerepareerd wordt, dan kan je nog ruzie maken over die gat die er zit

en wat shiver23 zegt. zeker doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-06 13:33

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Ik heb een klein hikje gevonden in mn iPhone, wil graag even weten of meer mensen hier last van hebben.
Als ik een contact open, dus in contaclijst klikken op een naam.
Dan opent het schermpje met alle info, bij het adres veld "ander/werk/prive" loopt het kader niet zoals het hoort, er zit een verspringing in het kader.
Hebben meer mensen dit?
Ik zal kijken of ik een foto kan uppen. Hoe kan je trouwens een screenshot maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spam
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 30-04 15:52
(jarig!)
Spam schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 16:13:
Een vraag : Ik sync hier op mijn werk de agenda en contacten met outlook 2007 via iTunes (geen UMTS SIM - dus geen exchange optie hiervoor). Nu heb ik in de afgelopen dagen al verscheidene sync problemen gehad :
  • Recurring afspraken waarvan ik 3x de info (subject, body) van veranderd heb staan ineens 3x als aparte items in iPhone.
  • Oude recurring afspraken (welke niet meer in de agenda staan, zijn gecanceled) blijven maar terug keren na sync terwijl ze handmatig verwijderd zijn in de iPhone. Het lijkt wel of outlook een soort schaduwgeheugen heeft ?
  • Na het toevoegen van een bestand aan een recurring meeting werd ineens de meeting verwijderd uit outlook ! Maar in iPhone was ie er nog maar dan de eerste paar letters weg.
Het sleutel woord lijkt recurring te zijn... |:( Heb zelfs geprobeerd om onder Device->Info->Advanced->Replace information on this iPhone->Calendar aan te vinken om een overwrite te forceren (want mijn agenda in Outlook laat alles goed zien) maar lijkt niets te doen.

Ik word hier behoorlijk gek van :( Zijn dit known issues ?

Mijn gegevens :
  • OS 3.0 (7A341)
  • iTunes 8.2.0.23
  • Outlook 2007 (12.0.6504.5000) SP1 MSO (12.0.6213.1000)
Niemand anders hier last van :'(

Kom nu weer tegen een issue waar de iphone van een recurring meeting in outlook een gewone standaard meeting (zonder info) heeft staan.

Valt me overigens op dat je in de agenda op de iphone niet kunt zien wie er nog meer genodigd is. Of meetings opstellen en daar mensen voor uitnodigen...

We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed.
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

Ik heb zojuist een Remote Wipe gedaan via Mobile Me. Ruim 2h geleden. Maar hij start nu niet meer op. Zie enkel kort (5 seconden) het apple logo als ik 'm aanzet (enkele seconden 'aan' knop ingedrukt).

Iemand anders al Remote Wipe gebruikt? En hoe ging dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:02

Bob Popcorn

Plop!

Zo, die van mij is aangeboden ter reparatie... Gekraak uit de headphone output. 90% zeker dat ik gewoon een nieuwe krijg, want bij SolidVision mogen ze hem niet openmaken. Wel relax, want er zat een krasje op de display! Volgende week komt m'n invisibleshield, die gaat dan direct om de nieuwe heen :)

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Armageddon_2k schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 15:56:
Hoe kan je trouwens een screenshot maken?
http://lmgtfy.com/?q=screenshot+iphone

Sleep knop + home knop dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
icegodd schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 15:11:
is dat nog niet opgelost met 3.0???
Ik denk dat "opgelost" het verkeerde woord is voor iets dat Apple niet als probleem zal zien :)

[Edit: leer eens googlen-opmerking was al gemaakt]

[ Voor 40% gewijzigd door Zpottr op 01-07-2009 16:18 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Saegos schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:02:
Ik heb zojuist een Remote Wipe gedaan via Mobile Me. Ruim 2h geleden. Maar hij start nu niet meer op. Zie enkel kort (5 seconden) het apple logo als ik 'm aanzet (enkele seconden 'aan' knop ingedrukt).

Iemand anders al Remote Wipe gebruikt? En hoe ging dat?
ik zou je iphone even herstellen door middel van de home knop ingedrukt houden terwijl je hem aan je pc of mac hangt tot het herstel scherm verschijnt.

Firmware herstellen en gaan met die banaan , naja iphone dan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed.

Ed.

Anoniem: 234657 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 16:34:
[...]

ik zou je iphone even herstellen door middel van de home knop ingedrukt houden terwijl je hem aan je pc of mac hangt tot het herstel scherm verschijnt.

Firmware herstellen en gaan met die banaan , naja iphone dan :P
Interessant, wist niet dat dit kon. Dus geprobeert, maar hielp helaas niet. Er gebeurt simpelweg niets meer of minder als ik op de home knop druk. Beetje het gevoel alsof je op F8 wil drukken tijdens het booten van windows, maar dat ie nog bezig is met het BIOS scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Saegos schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 17:23:
[...]

Interessant, wist niet dat dit kon. Dus geprobeert, maar hielp helaas niet. Er gebeurt simpelweg niets meer of minder als ik op de home knop druk. Beetje het gevoel alsof je op F8 wil drukken tijdens het booten van windows, maar dat ie nog bezig is met het BIOS scherm.
Je moet ook je iphone uitzetten, dan de home button indrukken en dan je usb kabel erin stoppen, home button ingedrukt houden tot je je herstel scherm "connect to intunes" ziet.

Als dat niet werkt, even met apple bellen, misschien dat hun wat kunnen op basis van je serienummer of imei nummer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marinos88
  • Laatst online: 09:35
Shiver23 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 15:43:
[...]

Iets harder zeuren bij T-Mobile. Solidvision gaat uit zichzelf niets veranderen. Evt. naar een shop. Dat heeft bij mij wel geholpen met wat garantieperikelen.
Dus gewoon garantie vragen in de winkel? Toen ook gedaan, alleen de verkoper kon hem alleen op sturen hij kon er niks meer aan doen.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ed.

Ed.

Net langs apple store geweest en dit is de oplossing die zij gebruikte:

Iphone in uit toestand aan USB hangen
Je ziet het apple logo verschijnen
Aan/uit knop + home ingedrukt houden
wachten totdat iphone restart
Je ziet nu opnieuw het apple logo
home knop ingedrukt houden
wachten
et voila je ziet nu het iTunes connect to USB icoon

Aan iTunes hangen en restoren en je kunt weer verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dat bedoel ik dus de hele tijd al te zeggen :) er leiden meer wegen naar rome voor de herstel modus.
Uiteraard ook op google te vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Ik vind het artikel (en de voorgaande review van de 3G S) van bedroevende kwaliteit moet ik zeggen :/

Vooral die foto en video vergelijking.
Kunnen misschien een aantal mensen met een 3G S een paar foto's maken waarbij de 3G S iets beter tot z'n recht komt en die hier in orgineel formaat plaatsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[rant]Die videovergelijking is inderdaad wel bijzonder dramatisch. Ik heb geen zin om weer een draadje in GR aan te maken. Maar als je een video direct upload vanaf de iPhone naar Youtube wordt deze eerst kleiner gemaakt, voordat de video wordt verstuurd. En ja, dan wordt ook de kwaliteit minder... Ik geloof best dat de Samsung beter is, daar niet van, maar het is nu wel een hele scheve vergelijking.

De fotovergelijking is ook een beetje mager, met wel één foto.[/rant]

@fsfikke: dit is echt een goed artikel, als het gaat om de (foto)cameravergelijking: http://www.theregister.co.uk/2009/06/25/cameraphone_faceoff/.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Ik ben denk super dom, maar hoe MMS ik met de 3GS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 148114

Hoedje schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 20:34:
[rant]Die videovergelijking is inderdaad wel bijzonder dramatisch. I
Auw...

http://www.dumpert.nl/med..._3gs_in_water_vallen.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dentify
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Helaas na precies een week ontdek ik een scheur in de behuizing van mijn 3GS Black bij de dock connector, blijkbaar heeft Apple niets gedaan om het te voorkomen. 3GS heb ik sinds ik het ontvangen heb in de CapsuleNeo case gedaan. Mijn 3G die ik nog heb, heeft sinds 11 juli 2008 niet in een case gezeten en vertoond geen haarscheurtjes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 192203

*knip* Vragen welke telefoon je moet nemen is iets wat je zelf het beste kunt uitzoeken :)

[ Voor 73% gewijzigd door Daedalus op 01-07-2009 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
DeluxZ schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 12:16:
Oké, ik heb mijn probleem van mijn batterij ontdekt.
(...)
Ik heb ook het gevoel dat mijn iPhone sinds installatie van HeyWAY extreem snel leeg is. Ik gooi 'm er vandaag af, en kijk of het morgen beter gaat, laat nog wel wat horen dan... (Kan idd niet aan achtergrondproces liggen, maar misschien wel aan een of ander 'lek' ofzo...)
Mag schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 13:08:
(...)
Je kan ook op je iPhone een zogenaamd 'abonnement' toevoegen door te kiezen voor Instellingen -> Mail, Contacten, Agenda -> Voeg account toe... -> Anders -> Voeg agenda-abonnement toe
Met dezelfde stappen, alleen dan op het laatst 'Voeg CalDAV-account toe' kun je je google-agenda toevoegen. Dit werkt echt meesterlijk!
Als je een abonnement op iemand anders z'n agenda neemt, kun je die ook altijd en overal checken. Op die manier weten mijn vriendin en ik sinds gisteren van elkaar waar we ook al weer uithangen :P
Voor zover ik weet kan je geen eigen fetch-interval instellen helaas...

Btw, hoe kom je aan een week-nummer-abonnement in google?
Anoniem: 192203 schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 21:42:
Ik zit heel erg te twijfelen tussen de iPhone 3Gs 32GB en de Nokia N97
Weet niet welke ik moet kiezen.

Waarom de 3Gs i.p.v. de N97 ????? Wie ????
Ik zou voor de 3GS gaan man, die is veel mooier 8)7

[ Voor 1% gewijzigd door Rijk Lemming op 01-07-2009 23:01 . Reden: geen fetch-interval ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHDpro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:48
fsfikke schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 19:45:
Kunnen misschien een aantal mensen met een 3G S een paar foto's maken waarbij de 3G S iets beter tot z'n recht komt en die hier in orgineel formaat plaatsen?
Ik heb nog nauwelijks foto's met m'n 3GS gemaakt, maar deze van afgelopen weekend vond ik wel geslaagd:

Afbeeldingslocatie: http://g.imagehost.org/t/0727/2009-06-27_025.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Laatst online: 08-05 07:07
GHDpro schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 23:34:
[...]

Ik heb nog nauwelijks foto's met m'n 3GS gemaakt, maar deze van afgelopen weekend vond ik wel geslaagd:

[afbeelding]
Ziet er haarscherp uit :9 Heb dit met mijn katten nog niet voor elkaar gekregen, op de een of andere manier zitten die nooit stil als ik een foto probeer te maken en dan krijg ik met de 3GS toch redelijk snel onscherpe foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
GHDpro schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 23:34:
[.

[afbeelding]
Wow vette foto! Heb je daarbij gebruik gemaakt van de focus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GHDpro
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 16:48
Rijk Lemming schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 00:27:
Wow vette foto! Heb je daarbij gebruik gemaakt van de focus?
Ja, ik heb wel met de "tap to focus" function gespeeld.

Verder moet ik wel toegeven dat dit de beste uit een stuk of 5-8 is, de andere waren onscherp of de kat bewoog...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

GHDpro schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 00:39:
[...]

Ja, ik heb wel met de "tap to focus" function gespeeld.

Verder moet ik wel toegeven dat dit de beste uit een stuk of 5-8 is, de andere waren onscherp of de kat bewoog...
Heel mooi gedaan!

Ziet er voor zo'n kleine camera heel mooi uit, meer verwacht ik ook niet van een telefooncam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goosy
  • Laatst online: 02-04-2023
Ik heb het gevoel dat dit een bug is, maar weet het niet zeker:

Je hebt muziek draaien en het scherm gaat na een tijdje in de gedimde stand. Als op dit moment een nieuw nummer begint, dan wordt bij mij het scherm weer actief.

Hebben anderen dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Goosy schreef op donderdag 02 juli 2009 @ 01:34:
Ik heb het gevoel dat dit een bug is, maar weet het niet zeker:

Je hebt muziek draaien en het scherm gaat na een tijdje in de gedimde stand. Als op dit moment een nieuw nummer begint, dan wordt bij mij het scherm weer actief.

Hebben anderen dit ook?
Dit is een feature, geen bug :Y)

Op deze lijst van 100 veranderingen in OS 3.0 staat ie op nummer 108 :P
http://www.iphoneuserguid...ew-features-in-iphone-30/

[ Voor 17% gewijzigd door fsfikke op 02-07-2009 01:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Leuk, A2DP. Altijd een feature geweest waar ik naar verlangd heb. Maar nu heb ik een dock, met de lineout rechtstreeks naar mijn autoradio. Maar mijn Parrot MKi9200 ondersteund ook streaming. Gebruik ik dus niet, want geluid is slechter dan van de dock uitgang. Maar nu zet ik mijn telefoon in de dock als ik instap, start de auto, muziek speelt lekker op de dock. Zodra de Parrot online komt, ziet de iPhone dit, en denkt dat ik wil streamen. Moet ik iedere keer handmatig "Dock connector" selecteren. Wordt er een beetje moe van. Is er een setting die ik over het hoofd zie? Bluetooth uitschakelen is geen optie, want ik bel wel via BT en de Parrot.
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.