Acties:
  • 0 Henk 'm!

• salgera
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09-2021
bassiez1987 schreef op maandag 06 juli 2009 @ 20:16:
ik heb een iphone 3G, niet gejailbreaked, met de nieuwste firmware erop. Sinds de laatse software update is er 1 telefoonnummer waar ik geen smsjes meer naartoe kan sturen. Wel kan ik erheen bellen. ik kan verder naar iedereen smsen en de ander ontvangt ook gewoon smsjes van andere mensen. Ik vind het zelf een beetje een vreemde storing dus heb ik even gezocht naar instellingen op mijn iphone die dit veroorzaakt kunnen hebben maar ik kan niets vinden. Is er iemand die een idee heeft of die ook een dergelijk probleem is tegengekomen?

moet dit in een afzonderlijk topic? dacht aan andere posts te zien dat het kan maar twijfel toch een beetje
Dit had ik ook! Je moet erop letten dat je je tekst niet in de 'Onderwerp'-regel toetst, maar eronder. Anders kun je je sms niet versturen. Ik dacht dat dit ook aan bepaald telefoonnummers lag, maar dat was dus niet zo...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 10-09 15:29

Armageddon_2k

Trotse eigenaar: Yamaha R6

Weet iemand ook hoe je de icoontjes van een app kan resetten?
Mijn hyves app heeft nu een grayed-out icoon van fring, en woodlabirinth heeft een pistool as icoon.

Ik heb al via "Algemeen" -> "Stel opnieuw in" -> "Herstel beginscherm" geprobeerd.
Maar dit helpt niet.

Iemand een idee hoe ik dit kan doen zonder de app er af te halen en opnieuw te installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRvDijk
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-09 11:48
Armageddon_2k schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 10:22:
Weet iemand ook hoe je de icoontjes van een app kan resetten?
Mijn hyves app heeft nu een grayed-out icoon van fring, en woodlabirinth heeft een pistool as icoon.

Ik heb al via "Algemeen" -> "Stel opnieuw in" -> "Herstel beginscherm" geprobeerd.
Maar dit helpt niet.

Iemand een idee hoe ik dit kan doen zonder de app er af te halen en opnieuw te installeren?
Al geprobeerd je iPhone helemaal uit te zetten (aan/uitknop een x aantal seconden ingedrukt houden) en dan weer aan te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

DRvDijk schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 10:35:
[...]

Al geprobeerd je iPhone helemaal uit te zetten (aan/uitknop een x aantal seconden ingedrukt houden) en dan weer aan te zetten?
Yeps, helpt niet, en 't is wel k*t want nu zie ik ook niet of ik een nieuwe krabbel/bericht heb op hyves.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is niet de huiskamer :/

[ Voor 80% gewijzigd door Hoedje op 07-07-2009 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Als het zou gebeuren met een applicatie die jij wel hip vindt, kan je dan wel normaal reageren?
Het is gewoon vervelend dat je je apps niet meer terug kan vinden door naar het icoon te kijken.
En dan vooral apps die een notification in het icoon hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zucht.
Was niet cynisch bedoeld.
Nu on topic:
zie http://www.iphoneclub.nl/...-iconen-in-iphone-os-3-0/
De oplossing staat in het artikel.
In i-tunes alle aps uitvinken en dan synchroniseren. Weer alles aanvinken en synchroniseren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21:20
ik heb mijn iphone binenn, maar ik had laatste een link gevonden waarin vermeld stond hoe je de eerste paar keren moest omgaan met de battery./ heeft iemand nog die link? ik heb al op apple.com gekeken maar kan hem niet meer vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
muffstuff schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 16:05:
ik heb mijn iphone binenn, maar ik had laatste een link gevonden waarin vermeld stond hoe je de eerste paar keren moest omgaan met de battery./ heeft iemand nog die link? ik heb al op apple.com gekeken maar kan hem niet meer vinden
No worries, gewoon een keer laten leeglopen zodat de kalibratie werkt.
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 09:05:
heeft iemand al ervaring met een InvisibleSHIELD Apple iPhone 3G / 3G S
en dan bedoel ik ivm met de temperatuur omdat je toch wel klachten hoort dat de tel erg warm wordt
http://www.pdashop.nl/pro...apple-iphone-3g-3g-s.html
Met een 3G werkt dat prima - voegt in ieder geval minder thermische weerstand toe dan zo'n vreselijk siliconending. Je moet alleen even kijken of je een IS wilt, die zijn belachelijk duur. BestSkinsEver werkt ook perfect, kost veel minder (wel bestellen in de VS).

[ Voor 43% gewijzigd door Zpottr op 07-07-2009 16:28 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Bedankt. Ik heb ook geklaagd, eens kijken wat ze zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gerco
  • Laatst online: 10-08 02:59

Gerco

Professional Newbie

Ik heb een tijdje geleden (in deel 19) het volgende gevraagd:
Nu we weten dat Tethering door T-Mobile geblocked gaat worden, vraag ik me wat af:

Wanneer je de T-Mobile simlock van je iPhone laat verwijderen, gaan alle andere operator blocks er dan ook vanaf? Stel dat ik na 2 jaar abonnement ( :r Waarom kan ik niet 1 jaar kiezen? :r ) overstap naar een andere provider en T-Mobile de simlock laat verwijderen wil ik niet met een onbruikbare brick zitten omdat ik de APN, Tethering en andere operator-locked settings niet kan aanpassen.

Overigens vind ik "oplossingen" als ipcc files hacken en APN-genereer diensten geen oplossing. Het moet gewoon fatsoenlijk met de UI van de phone zelf kunnen natuurlijk.
Ik heb de topics sindsdien eens wat doorgelopen, maar hier nog geen antwoord op kunnen vinden. Is er iemand die hier ervaring mee heeft die hier wat licht op kan laten schijnen?

- "Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit!" | All number systems are base 10!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plurk.
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 27-07 16:19
muffstuff schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 16:05:
http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=525741

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14-09 17:49
dutchminator schreef op maandag 06 juli 2009 @ 19:25:
[...]

Ik heb vandaag dus naar de klantenservice gebeld, maar dat vrouwtje vertelde mij dus dat met de L&S procedure mijn huidige simkaart ook wordt geblokkeerd. Is er niet iets om die blokkering te voorkomen, en maakt dit nummerbehoud nog wel mogelijk voor het dan nieuw toegestuurde simkaartje?
Je simkaart word pas geblokkeerd wanneer jij aangeeft dat T-Mobile dit ook moet doen, is wat ze mij gisteren verteld hebben in ieder geval.

Mijn eigen constructie gaat niet werken, nu een nw abbo en in laten gaan op eind datum van oude contract. En een L&S Procedure is te zonde voor die 5 en halve week dat het nog, wie weet willen we hem volgend jaar wel gebruiken bij de opvolger van deze ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Gerco schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 19:31:
Ik heb een tijdje geleden (in deel 19) het volgende gevraagd:

[...]

Ik heb de topics sindsdien eens wat doorgelopen, maar hier nog geen antwoord op kunnen vinden. Is er iemand die hier ervaring mee heeft die hier wat licht op kan laten schijnen?
Met een andere simkaart kan je handmatig de instellingen doen of bevat/download de iPhone zelf de juiste operatorbestanden. Geen zorgen.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZyCo DaMiaN
  • Laatst online: 14-05 09:04
Zpottr schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 16:26:
[...]

[...]

Met een 3G werkt dat prima - voegt in ieder geval minder thermische weerstand toe dan zo'n vreselijk siliconending. Je moet alleen even kijken of je een IS wilt, die zijn belachelijk duur. BestSkinsEver werkt ook perfect, kost veel minder (wel bestellen in de VS).
Vandaag/ morgen zet ik hem op mijn iphone, ik houd je op de hoogte ;)

btw. wist je dat de phonehouse ze ook verkocht, echt cheap daarzo! (voor maar 20 euries)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armageddon_2k

Armageddon_2k

Verwijderd schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 14:03:
Zucht.
Was niet cynisch bedoeld.
Nu on topic:
zie http://www.iphoneclub.nl/...-iconen-in-iphone-os-3-0/
De oplossing staat in het artikel.
In i-tunes alle aps uitvinken en dan synchroniseren. Weer alles aanvinken en synchroniseren.
Bedankt, ga het morgen direct proberen, ben nu niet bij mijn sync pc :p

En gelukt, hij heeft de applicatie wel verwijderd maar schijnbaar heeftie mijn settings wel met rust gelaten. Hoe dat dan ook maar mag werken. Daarna applicatie terug gezet en toen was het klaar.

[ Voor 18% gewijzigd door Armageddon_2k op 08-07-2009 08:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Zo, zojuist overgestapt van een 3G naar een 3GS. Werkte allemaal perfect.
Oude 3G eerst gesynchroniseerd op m'n macbook. Losgekoppeld, sim eruit en in de nieuwe 3GS.
3GS aangesloten, geactiveerd op mijn bestaande iTunes account, en hij kwam uit zichzelf met de mededeling om de bestaande backup (van mijn oude 3G) over te zetten.
Paar minuutjes wachten en ik kon weer bellen en al mijn aangeschafte applicaties gebruiken op de nieuwe 3GS. Ideaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
ZyCo DaMiaN schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 20:31:
[...]

Vandaag/ morgen zet ik hem op mijn iphone, ik houd je op de hoogte ;)

btw. wist je dat de phonehouse ze ook verkocht, echt cheap daarzo! (voor maar 20 euries)
BSE = $6,- / stuk ;)

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• errox
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-09 15:38
Vorige week vrijdag mijn iPhone voor de 2e maal bij Solid-Vision gebracht. Hoewel ik geen contract heb
bij dit bedrijf weet ik wel dat het veel sneller gaat dan via T-Mobile. De vorige keer had ik mijn iPhone al na 2 dagen terug (Maandag brengen, Woensdag terug). Toen had ik geen inlogcode bij gsmrepareren.nl.

Nu heb ik die echter wel en staat er in beeld: "Onderdelen voor het uitvoeren van de reparatie zijn momenteel niet op voorraad". Weet iemand wat die tekst betekend? Als in; tijd. Ik kan mijzelf voorstellen dat op dit moment een 'nieuwe' iPhone bestelt is/word oid. Iemand meer ervaring bij deze status?

Edit: voor de liefhebber: eerste keer wegens stof onder scherm en defecte mute knop. Tweede keer wegens het constant vast slaat/random reboots en wegvallend/geen geluid.

[ Voor 12% gewijzigd door errox op 07-07-2009 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masterant
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:09
Reinigingsdoek schreef op maandag 06 juli 2009 @ 19:48:
[...]

Voice control is wel leuk, maar te onhandig om het vaak te gebruiken. Het is net zo snel met je vingers iets op te starten waardoor het voice control gebruiken alleen maar iets is om tof te doen.
Ben ik het niet helemaal mee eens, 'alleen maar iets om tof te doen'.
Ik ben bijvoorbeeld van plan om dit in de auto te gebruiken, persoonlijk hou ik ervan om gericht muziek te luisteren en zit ik elke keer op mijn pioneer radio te 'scrollen' tussen duizenden mp3-tjes (niet altijd even handig/snel onder het rijden). Er zit op deze pioneer radio een ipod/iphone aansluiting (zowel usb als 3,5 jack). Met behulp van voice control zou je theoretisch gemakkelijk een ander nummer kunnen afspelen zonder je aandacht voor de weg te verliezen. Helaas heb ik mijn iPhone nog niet binnen dus kan nog niet oordelen over hoe dit gaat in de praktijk ...maar lijkt mij toch wel haalbaar/handig....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centurion
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10-09 14:50
Het probleem met voice control is de taalinstelling.

Stel ik wil een nummer horen van Coldplay, om maar wat te noemen, en mijn taal staat daarbij op Nederlands. Dan herkent de iPhone het gewoon totaal niet, aangezien ze het op zijn Nederlands verwachten, en dat vaak totaal niet lijkt op de goede uitspraak.

Geen probleem zou je zeggen, dan zet je hem gewoon op Engels toch? Nee helaas, want dan is de bel functie compleet onbruikbaar geworden, aangezien hij dan alle Nederlandse namen en achternamen "verengelst".

Wel erg jammer dus.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sroebert
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 10-08 09:55
XBOXCenturion schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 11:14:
Het probleem met voice control is de taalinstelling.
Inderdaad erg jammer, maar ik heb gemerkt dat hij de meeste namen gewoon goed pakt als ik voor- en achternaam noem (wanneer de taal in het Engels staat), dus bij staat ie op Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
masterant schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 10:37:
[...]

Ben ik het niet helemaal mee eens, 'alleen maar iets om tof te doen'.
Ik ben bijvoorbeeld van plan om dit in de auto te gebruiken, persoonlijk hou ik ervan om gericht muziek te luisteren en zit ik elke keer op mijn pioneer radio te 'scrollen' tussen duizenden mp3-tjes (niet altijd even handig/snel onder het rijden). Er zit op deze pioneer radio een ipod/iphone aansluiting (zowel usb als 3,5 jack). Met behulp van voice control zou je theoretisch gemakkelijk een ander nummer kunnen afspelen zonder je aandacht voor de weg te verliezen. Helaas heb ik mijn iPhone nog niet binnen dus kan nog niet oordelen over hoe dit gaat in de praktijk ...maar lijkt mij toch wel haalbaar/handig....
Volgens mij kan je niet een ander nummer starten als er al een nummer speelt. Ik krijg dan de melding: 'er wordt al muziek afgespeeld'.

Ik vind voice control wel handig om te bellen als ik mijn oordopjes in heb en mijn telefoon op zak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZyCo DaMiaN
Zpottr schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 16:26:
[...]

[...]

Super man, had ik dat maar eerder geweten...die BSE ga ik bestellen, ik ben benieuwd of de kwaliteit net zo goed is als die van IS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Rene59 schreef op dinsdag 07 juli 2009 @ 22:29:
Zo, zojuist overgestapt van een 3G naar een 3GS. Werkte allemaal perfect.
Oude 3G eerst gesynchroniseerd op m'n macbook. Losgekoppeld, sim eruit en in de nieuwe 3GS.
3GS aangesloten, geactiveerd op mijn bestaande iTunes account, en hij kwam uit zichzelf met de mededeling om de bestaande backup (van mijn oude 3G) over te zetten.
Paar minuutjes wachten en ik kon weer bellen en al mijn aangeschafte applicaties gebruiken op de nieuwe 3GS. Ideaal :)
Waar heb je die nieuwe foon vandaan getoverd? Heb je een nieuw contract afgesloten en/of je 3G verkocht ofzo?
(Mss niet helemaal het goede topic maargoed O-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 08:05
BloodDragon schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 11:35:
[...]

Inderdaad erg jammer, maar ik heb gemerkt dat hij de meeste namen gewoon goed pakt als ik voor- en achternaam noem (wanneer de taal in het Engels staat), dus bij staat ie op Engels.
Dat heb ik nu ook gedaan en tot op heden werkt dat wel goed. Nu moet ik zeggen dat ik Voice control ook niet zoveel gebruik. Maar het was wel mooi geweest als je Nederlands kon gebruiken voor namen en Engels voor muziek :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er hier mensen die een leren case van .More hebben? Ik vind de producten van .More er erg mooi uitzien, maar productfoto's zijn nogal eens geshopt :P

zie www.itrendy.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krizzziz
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 13:37
Ik had al een skin van BSE in het vizier, maar nu toch maar even 2 besteld. Wat een hilarische tekst krijg je op je scherm als je van die dingen hebt besteld..

"Try not to mistake this envelope for junk mail and throw it out. Yes, this happens!

Tell your parents, wife or girlfriend about Best Skins Ever before your order arrives. They think the word Skin means pr0n and will throw it out before you ever see it. Yes, this happens too!"

Ben benieuwd naar de fitting! Kijken of dat een pain in the ass word of een makkie,,

ehhhh..HOI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
kRiZzZiZ schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 13:35:
Ben benieuwd naar de fitting! Kijken of dat een pain in the ass word of een makkie,,
Geduld is het sleutelwoord ;)

Volg de pdf op de site, leg het natte folie (dat voelt wel eng) op je telefoon, zorg dat alles perfect is uitgelijnd en strijk het water er onder uit en wacht dan een flinke tijd (30min oid) tot de flapjes drog genoeg zijn om te blijven plakken. Zorg wel dat ze tijdens het drogen niet al ergens aan vast plakken :) en doe dit in een stofarme ruimte (badkamer waar je de doucht hebt laten lopen werkt goed).

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 13:22:
Zijn er hier mensen die een leren case van .More hebben? Ik vind de producten van .More er erg mooi uitzien, maar productfoto's zijn nogal eens geshopt :P

zie www.itrendy.nl
Dat kan je beter even hier vragen: [iPhone & iPod Touch] Cases, hoesjes & bescherming :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roadcee
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-09 14:02

zie www.itrendy.nl
Ik heb er net een opgehaald bij het postkantoor. Ziet er erg mooi uit, netjes afgewerkt en mooi leer (bruin). Snel binnen ook, want ik heb 'm begin vorige week besteld.

[ Voor 23% gewijzigd door roadcee op 08-07-2009 14:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZyCo DaMiaN
Anandtech heeft een nieuw review uitgebracht, het mooiste stuk vind ik wel de verglijking van de verbeterde accu prestaties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

ZyCo DaMiaN schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:09:
Anandtech heeft een nieuw review uitgebracht, het mooiste stuk vind ik wel de verglijking van de verbeterde accu prestaties.
Wow, wat een belachelijk uitgebreide review zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
ZyCo DaMiaN schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 16:09:
Hij is wel een van de weinige die een voortijdige overstap van de 3G naar de 3GS nuttig vindt.

[ Voor 31% gewijzigd door Alsatian op 08-07-2009 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Mag schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 17:17:
Wow, wat een belachelijk uitgebreide review zeg!
Kan tweakers nog een voorbeeld aan nemen ;)

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

zie www.itrendy.nl
http://www.itrendy.nl/ind....-Storm-externe-accu.html

1900 mAh voor 39 euro, goede deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Mwah :) als je 'm zelf uit HongKong laat komen betaal je een tientje of zo.

[ Voor 11% gewijzigd door Zpottr op 08-07-2009 18:09 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Animal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 14-09 10:37
Iemand een idee?

Ik heb nog steeds geen oplossing gevonden.
Animal schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 00:42:
Volgende probleem :(

Ik heb eergister nog tethering gedaan met mij eeepc en mn iphone 3G over bluetooth

Ineens kan mijn eepc en mijn iphone elkaar niet meer vinden(mijn eee pc vind andere bluetooth devices wel)

Iemand een idee? Ik heb mn iphone al gestored(restore 3.0.. backup terug,... mobile config erin)

Bluetooth dood van mn iphone kan toch niet zomaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Zpottr schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 18:08:
[...]

Mwah :) als je 'm zelf uit HongKong laat komen betaal je een tientje of zo.
Ja ach ik vetrouw die Chinezen niet met me credit card gegevens. Zowat alle accesoires voor elektronica is goedkoper als je het uit China haalt, maargoed...Ik betaal liever wat extra voor de zekerheid dat het ook echt aankomt, geen rommel is, en m'n credit card gegevens veilig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 11:37

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Verdorie.. mijn mute-knop lijkt stuk. Hij maakt contact als je hem een beetje indrukt. Hij staat nu op mute.. maar als je er een beetje tegen aandrukt gaat mute uit en weer aan. Krijg hele tijd korte tril als hij verspringt. Gebeurd ook als ik hem in mijn zak heb.. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

kaassouffle schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 20:19:
Verdorie.. mijn mute-knop lijkt stuk. Hij maakt contact als je hem een beetje indrukt. Hij staat nu op mute.. maar als je er een beetje tegen aandrukt gaat mute uit en weer aan. Krijg hele tijd korte tril als hij verspringt. Gebeurd ook als ik hem in mijn zak heb.. :(
Daar heb ik ook af en toe last van. Schijnt vaker voor te komen.
Waarom het weer ophoud weet ik niet, maar hij heeft het bij mij al een hele tijd weer goed gedaan.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Is het iemand hier al gelukt om de 64bit versie van iTunes 8.2 op een XP SP2 x64 te installeren?

Ik krijg de melding dat "voor installatie een Vista 64bit vereist is", terwijl op de downloadpagina duidelijk staat dat ook een XP SP2 voldoende zou moeten zijn. En dat heb ik.

p.s. Windows Updates zijn up-to-date....

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
wvexeltweakers schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 00:10:
Is het iemand hier al gelukt om de 64bit versie van iTunes 8.2 op een XP SP2 x64 te installeren?

Ik krijg de melding dat "voor installatie een Vista 64bit vereist is", terwijl op de downloadpagina duidelijk staat dat ook een XP SP2 voldoende zou moeten zijn. En dat heb ik.

p.s. Windows Updates zijn up-to-date....
Dat heeft niets met de iPhone te maken, maar met iTunes. Je kan daar beter even een nieuw topic voor openen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wvexeltweakers
  • Laatst online: 20-07 15:49

wvexeltweakers

Impossibilium 0 obligatio est

Hoedje schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 00:11:
[...]

Dat heeft niets met de iPhone te maken, maar met iTunes. Je kan daar beter even een nieuw topic voor openen :)
Thanx

Samsung S23 Ultra 256GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CobraX
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-02-2014
Vandaag (eigenlijk gisteren aangezien we 12u 's nachts gepasseerd zijn :p) telefoontje gekregen van Mobistar. Mijn iPhone 3GS heb ik vorige week maandag binnen gedaan omwille van het feit dat de ingebouwde GPS het nooit deed (en de locatie bepalen knop linksbeneden bij het kompas altijd uitgegrijsd was). Ik mocht m'n iPhone 3GS gaan afhalen. De mevrouw zei dat ik een nieuwe iPhone 3GS kreeg. Ben benieuwd of de problemen morgen opgelost zijn. :)

[ Voor 8% gewijzigd door CobraX op 09-07-2009 00:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B.A.L.
  • Laatst online: 13-09 18:28
apNia schreef op dinsdag 30 juni 2009 @ 01:56:
Iemand enig idee hoe je er voor zorgt dat het alarm ZONDER tril functie afgaat? Ik wil hem als wekker gebruiken, maar de tril op m'n nachtkastje gaat me niet zulke fijne wake ups geven ben ik bang.

Ik kan 'm wel op silent zetten, en vibrate uit op silent, maar dat betekent ook dat ik eventuele telefoontjes moet missen (soms moet ie aan voor noodgevallen). Is er nergens een setting die bepaalt of het alarm met of zonder tril moet?
Ik zou dit ook wel willen weten. :) Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Rijk Lemming schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 12:47:
[...]

Waar heb je die nieuwe foon vandaan getoverd? Heb je een nieuw contract afgesloten en/of je 3G verkocht ofzo?
(Mss niet helemaal het goede topic maargoed O-))
Mijn vader had nog geen iPhone. Hij heeft dus een nieuw contract afgesloten en vond het geen probleem om zijn nieuwe 3GS met mijn 3G te ruilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
B.A.L. schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 02:26:
[...]

Ik zou dit ook wel willen weten. :) Iemand?
Gewoon geluid aan en trilfunctie uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Laatst online: 05:40

Japie.G

Colour Classic

Ik gebruik al langere tijd een iPhone 2G naar volle tevredenheid, maar nu ga ik over naar een 3GS. Nu vraag ik me af of al mijn gekochte apps wel blijven bestaan. Als ik mijn nieuwe iPhone sync met mn iTunes gaat alles dan gewoon over naar de nieuwe iPhone? (of is dit een domme vraag 8) )

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Apps zijn gekoppeld aan je account, niet aan je telefoon ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Japie.G
  • Laatst online: 05:40

Japie.G

Colour Classic

UltraSub schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 10:15:
Apps zijn gekoppeld aan je account, niet aan je telefoon ;)
tnx, dat d8 ik al!

Renault Scenic E-Tech EV - PV-Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

*steekt hand op*
Ik heb sinds een week of twee hetzelfde. Op willekeurige momenten trilt het toestel omdat blijkbaar de knop iets beweegt. (Vaak als ik ga zitten/staan) Denk dan vaak dat ik een mailtje oid heb, maar dat is dan de knop. Hoor het graag als je een oplossing hebt.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberSpeedy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 05-09 11:38
ik vind de constructie er ook niet stevig uitzien, ben daarom met mute extra voorzichtig met het gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Mag schreef op woensdag 08 juli 2009 @ 18:26:
Ja ach ik vetrouw die Chinezen niet met me credit card gegevens.
Daarom gebruik je PayPal ;) Maar ieder het zijne hoor, DX is aardig betrouwbaar.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
3G of 3GS?

Misschien is het voor een ieder slim dat als je een probleem hebt te vermelden of je een 3G of 3GS bezit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft iemand een werkende oplossing voor gconsync.exe errors met de laatste versie itunes?
kan met geen mogelijkheid gmail contacts syncen omdat sinds laatste versie itunes crashed op gconsync.exe.

er zijn verschillende oplossingen maar geen van die werken bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Gisteren mijn iPhone 3G een paar dagen voor het einde van de garantie voor reparatie ingeleverd bij een T-Mobile winkel. Geluidsknopje was afgebroken en bij de dockconnecter was er ook een stuk behuizing weg. Domme verkoopster begon nog te zaniken over dat ik geen verzekering had en dat ze daarom niet wist of het gerepareerd zou worden, ik ben er verder niet op ingegaan, want ik wacht dit eerst wel af. Ik sta gewoon in m'n recht lijkt mij, van een telefoon mag ik verwachten dat de knopjes binnen een jaar er niet af vallen.

En anders wordt het klagen. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 11:37

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Alsatian schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 11:03:
[...]

3G of 3GS?

Misschien is het voor een ieder slim dat als je een probleem hebt te vermelden of je een 3G of 3GS bezit.
Excuus! Het is een 3GS. Een nieuwe, hem hem sinds afgelopen vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan de 3GS ook in een tmobileshop gekocht worden?
dat je hem dus meteen mee krijg? heb geen zin om 4 weken te wachten via internet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 12:33:
dat je hem dus meteen mee krijg? heb geen zin om 4 weken te wachten via internet.
Als ze op voorraad zijn wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-09 08:54

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Was net de 3GS voice ability aan het testen met wat collega's. Roep ik "PIJP ME", belt ie een vriend van me. Auw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

apNia schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:43:
Was net de 3GS voice ability aan het testen met wat collega's. Roep ik "PIJP ME", belt ie een vriend van me. Auw.
Het is ook wel een geile telefoon natuurlijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:30
Waar op iTunes kan je ringtones kopen?
En bestaat er een programma waarmee je kunt zien uit hoeveel smsjes je tekst bestaat als je een smsje aan het maken bent?
Bestaat er ook een mogelijkheid om in je contacten één groep te maken, bijvoorbeeld voor al mijn werk gerelateerde telefoonnummers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 12:33:
ik had er een afgelopen zaterdag besteld en heb hem gisteren opgehaald.
een wel getelde 2 werkdagen wachten.
was zelfs t mobile in den haag. niet bepaald rustige shop:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Outlandos schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:13:
Je kunt ringtones maken van elk nummer dat je gekocht hebt. Maar het is goeiekoper om buiten iTunes iets te bouwen ;) even Googlen.
En bestaat er een programma waarmee je kunt zien uit hoeveel smsjes je tekst bestaat als je een smsje aan het maken bent?
Niet zonder jailbreak. 5 a 6 regels = 1 bericht.
Bestaat er ook een mogelijkheid om in je contacten één groep te maken, bijvoorbeeld voor al mijn werk gerelateerde telefoonnummers?
Je kunt in Address Book (op de Mac) groepen van contactpersonen maken. In Windows zal dat vast ook kunnen. Of gebruik ABContacts op de iPhone.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Follie
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 10:25
Zpottr schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:21:

[...]

En een tekensteller is die er dan wel, zonder een jailbraik hoeven te doen? (beetje crosspost:P) En hoe heet dat proggie dan welke dat doet met een jailbreak?

30 x JaSolar JAM66S30-495 (15 east, 15 west) on SMA STP10.0-3SE-40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ? ?
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

? ?

Ik heb via een Exchange mail account een synchronisatie met m'n gmail.

Dat werkt prima voor m'n kalender, ook als ik geen wifi of dataverbinding heb.
Dat werkt echter niet zo goed voor mijn gmail contacten: zonder wifi of dataverbinding, toont hij deze contacten niet.. Is er daar een mogelijkheid om die ook definitief te syncen?
(edit: bizar, als ik wifi nu uitzet staan ze er wel nog op) Iemand enig idee waarom ze opeens weg waren?

[ Voor 13% gewijzigd door ? ? op 09-07-2009 15:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Follie schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:26:
En een tekensteller is die er dan wel, zonder een jailbraik hoeven te doen?
Nee.
En hoe heet dat proggie dan welke dat doet met een jailbreak?
Geen idee. En wat boeit het nou of je een enkele keer een berichtje te veel stuurt.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• okio
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-09 18:11
vraagje; gaat een Ben sim only werken in een locked t-mobile iphone 3gs? Aangezien dit bij andere locked t-mobile toestellen ook werkt... (HTC, Nokia, samung)

Misschien dat iemand dit even kan testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bob Popcorn
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:27

Bob Popcorn

Plop!

Vandaag iPhone teruggehad, niet gerepareerd. Direct gebeld, want het defect was er natuurlijk nog wel (headphone output kraakt).

Morgen een spiksplinternieuwe!

Kan niet stoppen met ontploffen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 10:57
apNia schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 13:43:
Wat een rare naam heeft die vriend van je dan :+

Vraag me trouwens het volgende af. Ik heb nu bepaalde apps gekocht en dat is gekoppeld aan mijn account.
Mag je die apps nu tot in het oneindigde weer op mijn iphone zetten of "aankopen" of zit daar een max aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bel ik vandaag Orange/T-Mobile om te vragen waar mijn 3GS blijft, per slot van rekening werd mij 10 dagen levertijd beloofd. Krijg ik in eerste instantie te horen dat ie verstuurd is, word ik doorverbonden en daar kreeg ik te horen dat ik 4 weken moest wachten. De dame vertelde daarop dat haar collega helemaal niet die 10 dagen had mogen noemen. En dat ik nu nog maar 2 weken hoef te wachten. Zwaar teleurgesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Zpottr schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:36:
[...]

Nee.

[...]

Geen idee. En wat boeit het nou of je een enkele keer een berichtje te veel stuurt.
Voor mij toch al snel 1 a 2 Euro per dag...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gister een iPhone in mijn bezit en ben nu net klaar met het instellen van alles.
Alleen is er nu nog 1 vrij irritant probleem aanwezig wat betreft mijn hotmail emails op de iPhone.
Stom als ik was had ik nog zo'n 2000 unread messages staan in mijn hotmail inbox (slordig I know) en toen ik mijn hotmail account informatie toevoegde aan de iPhone ging hij dus rustig al mijn oude unread emails binnen halen.
Hoe de iphone precies dat doet weet ik niet maar er staan dus 50 mails in mijn mailbox met daaronder dat er nog x aantal mails waarvan x aantal unread in mijn mailbox zit.

In ieder geval dus nogal geschrokken, direct Windows Live Mail (offline desktop versie) naar mijn pc gedownload en avondje bezig geweest om mijn inbox op te schonen. Na het synchroniseren van Live Mail met hotmail.com zijn al mijn 2000 unread messages weg (gelezen of verwijderd).

Vervolgens op de iPhone de 50 messages verwijderd die de iPhone had binnen gehaald, met de aanname dat aangezien www.hotmail.com nu aangeeft 0 ongelezen berichten de iPhone dan waarschijnlijk geen nieuwe berichten zou binnen halen. Dit blijkt dus net ff anders te werken want de iPhone download vrolijk weer 50 unread messages die op www.hotmail.com al verwijderd zijn uit mijn inbox.
Betekend dit dat de iPhone helemaal aan het begin van dit verhaal direct alle 2000 ongelezen berichten heeft gedownload en dus elke keer weer 50 daarvan gaat laten zien als ik mijn iPhone inbox leegmaak?

Moet ik dan deze 2000 berichten handmatig verwijderen of werkt de setting van "mails 1 dag bewaren" zo dat morgen mijn iPhone hotmail inbox weer helemaal leeg is (of in ieder geval geen unread mails meer bevat)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 17:09
Heb je al geprobeerd je hotmail account te verwijderen en opnieuw aan te maken?

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Laatst online: 13-09 22:00

--MeAngry--

aka Qonstrukt

Tjah, dat is wel het nadeel van POP3, en meteen dus ook Hotmail. Misschien op zoek gaan naar een andere mail-aanbieder met IMAP en je mail vanuit Hotmail laten doorsturen naar dat nieuwe adres? :)

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Zpottr schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:21:
[...]

Je kunt ringtones maken van elk nummer dat je gekocht hebt. Maar het is goeiekoper om buiten iTunes iets te bouwen ;) even Googlen.

[...]

[...]

Je kunt in Address Book (op de Mac) groepen van contactpersonen maken. In Windows zal dat vast ook kunnen. Of gebruik ABContacts op de iPhone.
echt dom dat zoiets er niet standaard op zit! maar ik heb het gekocht (voor 3 Euro) en ik moet zeggen het werkt perfect! dank voor de aanbeveling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hydra schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 19:10:
Heb je al geprobeerd je hotmail account te verwijderen en opnieuw aan te maken?
Oh wacht ik zit weer eens niet goed op te letten.
Kennelijk trekt de iphone gewoon de hele hotmail inbox binnen en zet ze allemaal neer als unread op de iPhone.

Krijg meer en meer de behoefte om gewoon mBox Mail te kopen en er meteen klaar mee te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 19:21:
[...]

Oh wacht ik zit weer eens niet goed op te letten.
Kennelijk trekt de iphone gewoon de hele hotmail inbox binnen en zet ze allemaal neer als unread op de iPhone.

Krijg meer en meer de behoefte om gewoon mBox Mail te kopen en er meteen klaar mee te zijn.
Ik snap niet precies wat het probleem is, ik heb Gmail, tig unread messages (over de 10.000....) en nergens last van..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat komt omdat hotmail gebruik maakt van POP3 protocol, wat zeer klote is als je je mail op meer dan 1 apparaat leest. Maak een gratis gmail account aan en stel hem in op IMAP, ben je in één keer van dat gezeik af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook gmail geactiveerd maar veel van mijn mails (vooral van oudere contacten) komen nog via hotmail binnen.
Dus het zou wel fijn zijn om beidde email accounts werkend te hebben.

Iemand ervaring met mBox Mail? Het is een vrij prijzig programmatje maar als het volledige functionaliteit bied dan kan ik wel eenmalig voorbij die 8 euro kijken.

Stuk makkelijker dan mijn hotmail laten forwarden naar een derde account met IMAP (want hotmail forward toch niet door naar gmail?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 19:24:
Dat komt omdat hotmail gebruik maakt van POP3 protocol, wat zeer klote is als je je mail op meer dan 1 apparaat leest. Maak een gratis gmail account aan en stel hem in op IMAP, ben je in één keer van dat gezeik af.
En je kunt dan ook keurig je hotmail via je gmail binnen laten halen *O* werkt heerlijk en je hoeft maar 1 account in te stellen op je iPhone
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 19:36:
Stuk makkelijker dan mijn hotmail laten forwarden naar een derde account met IMAP (want hotmail forward toch niet door naar gmail?)
Nee, forwarden niet, maar gewoon je Gmail de boel binnen laten halen werkt prima :D

[ Voor 26% gewijzigd door Wiethoofd op 09-07-2009 19:51 ]

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiethoofd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 19:50:
[...]

En je kunt dan ook keurig je hotmail via je gmail binnen laten halen *O* werkt heerlijk en je hoeft maar 1 account in te stellen op je iPhone

[...]

Nee, forwarden niet, maar gewoon je Gmail de boel binnen laten halen werkt prima :D
Helemaal geweldig. Werkt nu helemaal perfect, alle hotmail emails worden nu gedownload naar een 'Hotmail' folder in Gmail.
Zo blijft het heerlijk overzichtelijk en kan ik alles vanuit Gmail opvragen op de iPhone.

Zo leer ik maar weer dat ik eigenlijk gewoon veel eerder naar Gmail had moeten overschakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 20:13:
[...]

Helemaal geweldig. Werkt nu helemaal perfect, alle hotmail emails worden nu gedownload naar een 'Hotmail' folder in Gmail.
Zo blijft het heerlijk overzichtelijk en kan ik alles vanuit Gmail opvragen op de iPhone.

Zo leer ik maar weer dat ik eigenlijk gewoon veel eerder naar Gmail had moeten overschakelen.
Gmail :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 19:28

Ves

A gadget addicted Bounty

Outlandos schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 15:13:
Probeer ff in het start topic te kijken. Staat wat interessante informatie.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 12:39
Weet iemand hoeveel emailaccounts je toe kunt voegen? Heb er nogal wat namelijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Sypher schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 21:13:
Weet iemand hoeveel emailaccounts je toe kunt voegen? Heb er nogal wat namelijk :)
Volgens mij geen harde limiet maar je gaat het in performance / battery life wel merken :) Misschien beter via één Gmail account oid laten lopen?

[ Voor 8% gewijzigd door Zpottr op 09-07-2009 21:18 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sypher
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-09 12:39
Zpottr schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 21:17:
[...]

Volgens mij geen harde limiet maar je gaat het in performance / battery life wel merken :) Misschien beter via één Gmail account oid laten lopen?
Hmm zit op zich wat in ja. Ik ga dan liever aan de slag met mijn eigen server, ik vertrouw Gmail mijn email niet toe ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een probleem
Ik heb een nieuwe IPhone 3GS 32gb, maar de batterij is in standby in iets meer dan 5 uur leeg !
Dit kan zo echt niet en ik heb een vermoeden wat het kan zijn maar krijg het niet opgelost
ik denk dat het de edge is die constant verbinding probeert te maken omdat vanboven in men status balk de E staat en omdat wanneer ik in de buurt van geluidsboxen kom die super hard beginnen te zoemen ( de zoem die je krijgt bij een binnekomend gesprek of sms)
ik heb de APN waardes al gewijzigd tot er niets meer stond maar toch blijft het probleem bestaan..
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 21:49:
Ik heb een probleem
Ik heb een nieuwe IPhone 3GS 32gb, maar de batterij is in standby in iets meer dan 5 uur leeg !
Dit kan zo echt niet en ik heb een vermoeden wat het kan zijn maar krijg het niet opgelost
ik denk dat het de edge is die constant verbinding probeert te maken omdat vanboven in men status balk de E staat en omdat wanneer ik in de buurt van geluidsboxen kom die super hard beginnen te zoemen ( de zoem die je krijgt bij een binnekomend gesprek of sms)
ik heb de APN waardes al gewijzigd tot er niets meer stond maar toch blijft het probleem bestaan..
Iemand een idee?
Staat push aan (voor mail of apps)?
Heb je een jailbroken iPhone? Zo ja blijft er iets in de achtergrond draaien?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geen jailbroken en push uit
nog steeds batterij loopt leeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Je weet dat dit soort apparaten in het begin ontzettend snel met een lege batterij zitten he? Na een paar dagen zal ie het een stuk beter doen.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat is een pak van men hard want nu moet ik 2 maal per dag opladen echt ondraaglijk !
Net gemerkt als ik vliegtuigmodus opzet de batterij langer mee gaat ..
Dus ik verdenk nog steeds de edge

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2009 22:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lang verwacht, toch gekomen. De iPhone Nano :)

Afbeeldingslocatie: http://www.solomobi.com/pic/iphone%20NG68/02.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.solomobi.com/pic/iphone%20NG68/05.jpg

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 09-07-2009 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb nu een Dock gekocht en ben op zoek naar een ding waarop ik mijn iPhone en pc audio kan aansluiten Zodat ik dus met twee apparaten een stereo kan gebruiken. Maar nu weet ik niet of die bestaan. Op internet kan ik allleen van die splitters vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-04 10:28

JeRa

Authentic

Sinds een collega van me z'n iPhone 3GS wat heeft geshowed ben ik sterk aan het twijfelen of ik mijn HTC Touch HD maar niet gewoon de verkoop in moet duwen en een zwarte 3GS / 16GB voor een kleine 800 euro ga aanschaffen. Mijn onderzoek tot nu toe leidt me tot de volgende voor- en nadelen:

Pros
• Ontzettend gevoelig touchscreen
• Belachelijk vlotte applicaties
• Geweldige visuals
• Goed doordachte UI

Cons
• Duur apparaatje voor hetgeen wat je écht krijgt
• Resolutie van 320x480 1
• Geen applicaties op de background 2

1. De Touch HD heeft een scherm van 480x800, erg fijn bij het browsen
2. Waarom bepaalt Apple dat ik geen website op de achtergrond open mag hebben terwijl ik in een ander programma wat aantekeningen maak?

Ik twijfel nog erg over de laatste twee punten, terwijl dat wellicht helemaal niet nodig is. Ik heb het apparaat immers nog niet, dus zeggen dat ik er veel last van ga hebben kan ik nu nog niet. Zou iemand er wellicht wat licht over kunnen laten schijnen? :)

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:31:
Heb nu een Dock gekocht en ben op zoek naar een ding waarop ik mijn iPhone en pc audio kan aansluiten Zodat ik dus met twee apparaten een stereo kan gebruiken. Maar nu weet ik niet of die bestaan. Op internet kan ik allleen van die splitters vinden
Waar wil je ze op aansluiten? Op je PC speakers? Daarvoor heb je van die 2x 3,5 mm naar 1 x 3,5 mm plugjes.
[quote]JeRa schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:51:
Cons
• Duur apparaatje voor hetgeen wat je écht krijgt

Dat argument vond ik altijd al vreemd, maar met de 3GS kan je dat al helemaal moeilijk beweren. Je krijgt gewoon top of the line hardware. Om maar iets te noemen, er is in Nederland geen smartphone te koop met een snellere processor of grafische chip.

[q]• Resolutie van 320x480 1
Een hogere resolutie zou fijn zijn. Maar de lagere resolutie zorgt er wel voor dat alles zo snel en soepel werkt. Daarbij is het browsen op de iPhone echt ongelofelijk fijn en zul je wss helemaal geen hinder ondervinden van de lagere resolutie t.o.v. de Touch Pro.

[q]• Geen applicaties op de background 2

Dat is wel echt een nadeel van de iPhone :) . Overigens heb je daar eigenlijk alleen last van, als je bijv. processen door wilt laten lopen op de achtergrond terwijl je ze niet wil zien. Jouw voorbeeld is niet echt een goed voorbeeld. De browser en de notitie app blijven namelijk in het geheugen staan terwijl je tussen ze wisselt (daarvoor is het verdubbelde ram geheugen van de 3GS ook een groot voordeel). Daarbij hebben alle applicaties een soort save state, waardoor je gewoon verder gaat waar je was gebleven.

Daar merk je dus weinig verschil met Windows Mobile. Het is eerder een verbetering, omdat je niet met de task manager in de weer hoeft te gaan om het geheugen vrij te maken. Het is wel een heel ander verhaal in vergelijking met bijv. het Palm Web OS, wat ook een geweldige UI heeft voor het multitasken. Het voornaamste nadeel van niet kunnen multitasken op de iPhone is dat je bijv. geen internetradio kan luisteren op de achtergrond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeluxZ
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09-09 09:10

DeluxZ

Livin' the good life

Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:02:
Dat is een pak van men hard want nu moet ik 2 maal per dag opladen echt ondraaglijk !
Net gemerkt als ik vliegtuigmodus opzet de batterij langer mee gaat ..
Dus ik verdenk nog steeds de edge
Ik heb dit ook als ik HeyWAY erop zet, terwijl collega's hier helemaal geen last van hebben met een 3G. Gister had iemand me weer overgehaald om het erop te zetten, dus gedaan. 's Avonds naar een verjaardag en ik voelde even op de hoogte van mijn broekzak waar mijn iPhone 3GS inzat en dat voelde gewoon heet aan! en de batterij was ineens naar 20% (hij was op 80/85% toen ik ging) en dat was na een uurtje of 2/2.5.

Dus even uitgezet, af laten koelen. Daarna weer aangezet HeyWAY eraf gegooid en hij werd gewoon niet meer warm.

Ik heb sterk het vermoeden dat HeyWAY op een 3GS het niet helemaal lekker doet, maar kan daar weinig over vinden. Misschien dat iemand hier met een 3GS dit kan proberen? HeyWAY is gratis dus ;)

]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavi
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 15:26
Iemand ervaring met deze houder?

Afbeeldingslocatie: http://www.autohouder.nl/images/iphoneholderspeaker.jpg

Het kost 39,95 en is hier te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-04 10:28

JeRa

Authentic

Hoedje schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 23:59:
Dat argument vond ik altijd al vreemd, maar met de 3GS kan je dat al helemaal moeilijk beweren. Je krijgt gewoon top of the line hardware. Om maar iets te noemen, er is in Nederland geen smartphone te koop met een snellere processor of grafische chip.
Neem een HTC Hero, die voor een flink lagere prijs toch een verrassend overeenkomende feature set biedt. De vraag wordt dan een beetje wat ik precies wil: de snelste processor en grafische chip, of een systeem dat gewoon goed werkt (waarbij het laatste van toepassing is op zowel de iPhone als de Hero) :)
Dat is wel echt een nadeel van de iPhone :) . Overigens heb je daar eigenlijk alleen last van, als je bijv. processen door wilt laten lopen op de achtergrond terwijl je ze niet wil zien. Jouw voorbeeld is niet echt een goed voorbeeld. De browser en de notitie app blijven namelijk in het geheugen staan terwijl je tussen ze wisselt (daarvoor is het verdubbelde ram geheugen van de 3GS ook een groot voordeel). Daarbij hebben alle applicaties een soort save state, waardoor je gewoon verder gaat waar je was gebleven.

Daar merk je dus weinig verschil met Windows Mobile. Het is eerder een verbetering, omdat je niet met de task manager in de weer hoeft te gaan om het geheugen vrij te maken. Het is wel een heel ander verhaal in vergelijking met bijv. het Palm Web OS, wat ook een geweldige UI heeft voor het multitasken. Het voornaamste nadeel van niet kunnen multitasken op de iPhone is dat je bijv. geen internetradio kan luisteren op de achtergrond.
Ah, dus ik kan wél apps suspenden en later weer in hun oorspronkelijke staat terugzetten? Hoe werkt dat ongeveer? (ik heb niets ala een task manager gezien...)

ifconfig eth0 down

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.