Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 20:13:
[...]
Helemaal geweldig. Werkt nu helemaal perfect, alle hotmail emails worden nu gedownload naar een 'Hotmail' folder in Gmail.
Zo blijft het heerlijk overzichtelijk en kan ik alles vanuit Gmail opvragen op de iPhone.
Zo leer ik maar weer dat ik eigenlijk gewoon veel eerder naar Gmail had moeten overschakelen.
Om hier toch nogmaals even op terug te komen, het werkt nog niet helemaal lekker.
Gmail heeft nu inmiddels alle hotmail emails gedownload en in een folder gearchiveerd. Dus ik open op de iPhone mijn Gmail account, ga daar naar de folder "Hotmail" en de iPhone begint vrolijk met het downloaden van de emails uit die folder.
So far so good, downloaden van de emails door de iPhone is klaar, ik kijk naar de email lijst en er klopt echt iets flink niet. De iPhone geeft namelijk eerst 6 nieuwe emails weer en vervolgens in plaats van dat onder die 6 nieuwe emails gewoon mijn recente emails staan gaat de lijst verder bij mijn emails uit 2003.
Wat nogal raar is aangezien het op mijn Gmail account wel gewoon allemaal klopt (alsin de emails uit 2003 staan helemaal achteraan op pagina 20.
Waarom denkt in godsnaam de iPhone dan dat die emails uit 2003 bovenaan de lijst horen te staan?
En nog laatste vraagje, op de iPhone kreeg ik 2 nieuwe hotmail emails binnen (in de Hotmail folder van Gmail account) die niet op mail.google.com zijn binnen gekomen. Klopt het dus dat als de iPhone de mails binnen trekt van Hotmail dat mail.google.com helemaal wordt overgeslagen?