Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 23-10 23:01
JeRa schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 00:41:
Ah, dus ik kan wél apps suspenden en later weer in hun oorspronkelijke staat terugzetten? Hoe werkt dat ongeveer? (ik heb niets ala een task manager gezien...)
Gewoon op je Home-button drukken, je keert terug naar je SpringBoard, en vanaf daar kan je een andere app kiezen. Terug naar SpringBoard en open je de vorige app dan wordt deze in dezelfde staat hersteld als waarin je hem 'afsloot'.

Verder heeft de iPhone de App Store waar ik deze voor de HTC's toch echt niet zie, wat een zeer groot verschil is qua mogelijkheden van je 'telefoon'.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-04 10:28

JeRa

Authentic

Wiethoofd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 00:43:
[...]

Gewoon op je Home-button drukken, je keert terug naar je SpringBoard, en vanaf daar kan je een andere app kiezen. Terug naar SpringBoard en open je de vorige app dan wordt deze in dezelfde staat hersteld als waarin je hem 'afsloot'.
Aha, ik dacht dat die knop de applicaties daadwerkelijk afsloot. Want hoe doe je dát dan? :)
Verder heeft de iPhone de App Store waar ik deze voor de HTC's toch echt niet zie, wat een zeer groot verschil is qua mogelijkheden van je 'telefoon'.
Voor de WM toestellen niet nee, voor de Hero zal er ongetwijfeld Android Marketplace zijn :)

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-10-2020

Mag

JeRa schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:51:
Sinds een collega van me z'n iPhone 3GS wat heeft geshowed ben ik sterk aan het twijfelen of ik mijn HTC Touch HD maar niet gewoon de verkoop in moet duwen en een zwarte 3GS / 16GB voor een kleine 800 euro ga aanschaffen. Mijn onderzoek tot nu toe leidt me tot de volgende voor- en nadelen:

Pros
• Ontzettend gevoelig touchscreen
• Belachelijk vlotte applicaties
• Geweldige visuals
• Goed doordachte UI

Cons
• Duur apparaatje voor hetgeen wat je écht krijgt
• Resolutie van 320x480 1
• Geen applicaties op de background 2

1. De Touch HD heeft een scherm van 480x800, erg fijn bij het browsen
2. Waarom bepaalt Apple dat ik geen website op de achtergrond open mag hebben terwijl ik in een ander programma wat aantekeningen maak?

Ik twijfel nog erg over de laatste twee punten, terwijl dat wellicht helemaal niet nodig is. Ik heb het apparaat immers nog niet, dus zeggen dat ik er veel last van ga hebben kan ik nu nog niet. Zou iemand er wellicht wat licht over kunnen laten schijnen? :)
Con1; Wat bedoel je precies?
Con2; Ja, is relatief klein, maar ik moet zeggen dat ik op mijn Xperia X1 toch nooit uitgezoomd dingen las tijdens het browsen, zoomde ik ook gewoon in. Ik heb na de overstap iig geen last gehad van de lagere resolutie
Con3; Ja, dat kan dus wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa

JeRa

Authentic

Mag schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 00:49:
Con1; Wat bedoel je precies?
Zie een paar posts geleden :)
Con2; Ja, is relatief klein, maar ik moet zeggen dat ik op mijn Xperia X1 toch nooit uitgezoomd dingen las tijdens het browsen, zoomde ik ook gewoon in. Ik heb na de overstap iig geen last gehad van de lagere resolutie
Ander voorbeeldje: mijn SSH client kan ik zo op een kleiner lettertype zetten en meer op het scherm zien. Dat wordt op de iPhone natuurlijk enigzins beperkt. Als je in een browser soepel kunt zoomen maakt dat inderdaad ook niets meer uit.
Con3; Ja, dat kan dus wel.
Alleen suspenden dus, maar niet op de achtergrond laten draaien. Maar dat vind ik niet bepaald erg, zolang ik maar een website naar de achtergrond kan gooien om even iets anders te doen en later weer in exact dezelfde staat van de browser kan terugkeren :)

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
JeRa schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 00:47:
Aha, ik dacht dat die knop de applicaties daadwerkelijk afsloot. Want hoe doe je dát dan? :)
Het sluit ze ook daadwerkelijk af, op de Mail en nog een app na (dacht ik) om op de achtergrond de mail te blijven checken, maar zie het als een 'stand-by' van je app.
Voor de WM toestellen niet nee, voor de Hero zal er ongetwijfeld Android Marketplace zijn :)
Die bevat minder spellen dan de App Store 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa

JeRa

Authentic

Wiethoofd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 00:53:
[...]

Het sluit ze ook daadwerkelijk af, op de Mail en nog een app na (dacht ik) om op de achtergrond de mail te blijven checken, maar zie het als een 'stand-by' van je app.
Hoe moet ik dat dan zien? Applicaties worden helemaal afgesloten, maar als je ze weer opstart hebben ze hun vorige staat 'onthouden' en springen ze daarin terug? Waar het mij om gaat is dat ik applicaties zowel helemaal kan afsluiten (dus naar de beginstaat terug) én kan suspenden waarna ik ze met een simpele actie weer naar voren kan brengen :)

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

JeRa schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 00:51:
[...]
Alleen suspenden dus, maar niet op de achtergrond laten draaien. Maar dat vind ik niet bepaald erg, zolang ik maar een website naar de achtergrond kan gooien om even iets anders te doen en later weer in exact dezelfde staat van de browser kan terugkeren :)
Ja, maar in de praktijk komt dat min of meer op hetzelfde neer. Of je nou bij Windows Mobile op de task manager klikt en dan het programma wat je wilt openen of dat je bij de iPhone op de home toets drukt en dan het programma wat je wilt openen. Zijn beide 2 klikken. Dus hetgeen wat jij noemt wat betreft die website, dat kan dus. Ik merk wel dat af en toe als ik lange tijd safari niet heb gebruikt hij de paginas gaat refreshen als ik ze wil bekijken; misschien is dit een (voor sommige vervelende) feature; er kan immers wat veranderd zijn in de tussentijd, ik gebruik de iphone veel voor fora en dan is het juist wel handig, maar volgensmij heeft het te maken met RAM die in de tussentijd nodig was voor een andere app en daarom is leeggemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
JeRa schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 00:57:
Hoe moet ik dat dan zien? Applicaties worden helemaal afgesloten, maar als je ze weer opstart hebben ze hun vorige staat 'onthouden' en springen ze daarin terug? Waar het mij om gaat is dat ik applicaties zowel helemaal kan afsluiten (dus naar de beginstaat terug) én kan suspenden waarna ik ze met een simpele actie weer naar voren kan brengen :)
Je kunt ze dus alleen suspenden, er is geen andere optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Mag schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 00:59:
[...]

Ja, maar in de praktijk komt dat min of meer op hetzelfde neer. Of je nou bij Windows Mobile op de task manager klikt en dan het programma wat je wilt openen of dat je bij de iPhone op de home toets drukt en dan het programma wat je wilt openen. Zijn beide 2 klikken. Dus hetgeen wat jij noemt wat betreft die website, dat kan dus. Ik merk wel dat af en toe als ik lange tijd safari niet heb gebruikt hij de paginas gaat refreshen als ik ze wil bekijken; misschien is dit een (voor sommige vervelende) feature; er kan immers wat veranderd zijn in de tussentijd, ik gebruik de iphone veel voor fora en dan is het juist wel handig, maar volgensmij heeft het te maken met RAM die in de tussentijd nodig was voor een andere app en daarom is leeggemaakt.
Inderdaad, ipv de hele pagina in z'n geheugen te houden maakt ie een screenshot, zodra je weer terug naar dat tabblad gaat ververst ie hem dan :)

@hieronder:
Je zal nooit (ik heb het na 1.5 jaar nog nooit gehad iig) last hebben van openstaande apps die hem traag maken of vast laten lopen. Dat is het voordeel tov WM :P

[ Voor 8% gewijzigd door fsfikke op 10-07-2009 01:07 ]

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa

JeRa

Authentic

Mag schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 00:59:
[...]

Ja, maar in de praktijk komt dat min of meer op hetzelfde neer. Of je nou bij Windows Mobile op de task manager klikt en dan het programma wat je wilt openen of dat je bij de iPhone op de home toets drukt en dan het programma wat je wilt openen. Zijn beide 2 klikken.
Okay, duidelijk :) er is dus geen feature zoals in die zelfde task manager een proces (of het nu gesuspend is of niet) te killen. Krijg je dan nooit problemen met apps die een foutieve / buggy staat 'onthouden' en dat je je iPhone moet resetten voordat je die apps weer goed kunt gebruiken?
fsfikke schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 01:02:
Je zal nooit (ik heb het na 1.5 jaar nog nooit gehad iig) last hebben van openstaande apps die hem traag maken of vast laten lopen. Dat is het voordeel tov WM :P
Ik heb toch ook een redelijk aandeel aan smerige applicaties op mijn WM foons gedraaid zonder dat het echt crashte, hoogstens de applicatie zelf :) maar ik had het eigenlijk over de applicatie zelf die buggy is en dus in een rare staat weer geopend wordt, is dat mogelijk?

[ Voor 28% gewijzigd door JeRa op 10-07-2009 01:15 ]

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
JeRa schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 01:06:
Okay, duidelijk :) er is dus geen feature zoals in die zelfde task manager een proces (of het nu gesuspend is of niet) te killen.
Die is er wel, zodra je jailbreakt, er is dan ook een applicatie 'Backgrounder' om de apps toch in de achtergrond te laten draaien zoals jij graag zou zien.
Krijg je dan nooit problemen met apps die een foutieve / buggy staat 'onthouden' en dat je je iPhone moet resetten voordat je die apps weer goed kunt gebruiken?
Op het moment dat de app crashed herstelt deze wel naar de beginstaat zoals hij was voordat je de app voor het eerst gebruikte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa

JeRa

Authentic

Wiethoofd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 01:13:
Op het moment dat de app crashed herstelt deze wel naar de beginstaat zoals hij was voordat je de app voor het eerst gebruikte.
Aha, kijk B-) nu komen we ergens. Je moet waarschijnlijk ook jailbreaken als je applicaties geforceerd wilt laten crashen, hè? :p

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ves
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-10 18:41

Ves

A gadget addicted Bounty

DeluxZ schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 00:17:
[...]

Ik heb dit ook als ik HeyWAY erop zet, terwijl collega's hier helemaal geen last van hebben met een 3G. Gister had iemand me weer overgehaald om het erop te zetten, dus gedaan. 's Avonds naar een verjaardag en ik voelde even op de hoogte van mijn broekzak waar mijn iPhone 3GS inzat en dat voelde gewoon heet aan! en de batterij was ineens naar 20% (hij was op 80/85% toen ik ging) en dat was na een uurtje of 2/2.5.

Dus even uitgezet, af laten koelen. Daarna weer aangezet HeyWAY eraf gegooid en hij werd gewoon niet meer warm.

Ik heb sterk het vermoeden dat HeyWAY op een 3GS het niet helemaal lekker doet, maar kan daar weinig over vinden. Misschien dat iemand hier met een 3GS dit kan proberen? HeyWAY is gratis dus ;)
Heb op meerdere fora's gelezen dat men hun 3GS inderdaad na het verwijderen van HeyWAY het stukken beter deed kwa batterij verbruik.

Game PC 2024 | Star Citizen Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
JeRa schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 01:16:
Aha, kijk B-) nu komen we ergens. Je moet waarschijnlijk ook jailbreaken als je applicaties geforceerd wilt laten crashen, hè? :p
Niet helemaal waar, op m'n 1.1.4 iPod Touch klapt Safari er genadeloos hard uit zodra ik probeer ingelogd ben op de ING-site >:) Ook op de 2.x en 3.0 firmwares is lang niet alles koek en ei om 100% stabiel te draaien en zul je af en toe een vastloper hebben :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Wiethoofd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 01:36:
[...]

Niet helemaal waar, op m'n 1.1.4 iPod Touch klapt Safari er genadeloos hard uit zodra ik probeer ingelogd ben op de ING-site >:) Ook op de 2.x en 3.0 firmwares is lang niet alles koek en ei om 100% stabiel te draaien en zul je af en toe een vastloper hebben :9
Maar het crashen van Safari is wel drastisch verminderd sinds de laatste updates.
Vroeger had ik wel een paar keer per dag, maar sinds 2.2.1 en 3.0 heb ik er haast nooit meer last van :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
JeRa schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 01:16:
[...]

Home-button een paar seconden ingedrukt houden is geforceerd afsluiten toch (of is dat veranderd met voice control op de 3GS?). In ieder geval, je kunt een soort force quit doen. Verder moet je even leren dat je je niet over alle details zorgen hoeft te maken ;) dan had je een WM device moeten kopen.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff een vraagje. ik heb nu op 1 dag na twee weken geleden m'n abbo voor een 3Gs afgesloten bij T-Mobile. Hierbij heb ik aangegeven mijn oude nr mee te willen nemen. Maar tot op heden is dat nog niet gebeurt. Iemand enig idee hoe lang dit duurt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvrooij
  • Registratie: Januari 2009
  • Nu online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 10:17:
ff een vraagje. ik heb nu op 1 dag na twee weken geleden m'n abbo voor een 3Gs afgesloten bij T-Mobile. Hierbij heb ik aangegeven mijn oude nr mee te willen nemen. Maar tot op heden is dat nog niet gebeurt. Iemand enig idee hoe lang dit duurt?
Dat gebeurt meteen als je huidige contract wel afgelopen is. Meestal zit hier ene maand opzeg termijn op dat ik weet.

WP: NIBE S2125-12 - SMO-S40 / PV: SolarEdge 7200WP / Zeekr 7x AWD Privilege / Home Assistant / Easee Home / Gardena Smart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:21:
Lang verwacht, toch gekomen. De iPhone Nano :)

[afbeelding]

[afbeelding]
:/

Dat is geen iPhone Nano, want het is geen officieel Apple product :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaassouffle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 24-10 10:59

kaassouffle

Medewerker v/d Maand

Hoedje schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 23:59:
[...]
gaat waar je was gebleven.

Daar merk je dus weinig . Het voornaamste nadeel van niet kunnen multitasken op de iPhone is dat je bijv. geen internetradio kan luisteren op de achtergrond.
De 3fm stream blijft bij mij aardig lang doorspelen nadat safari 'dicht' is. Ik open de shoutcast link dan direct als qt stream geloof ik. Weet niet of hij eindeloos doorspeelt, nog even testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JeRa schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 00:41:
[...]

Neem een HTC Hero, die voor een flink lagere prijs toch een verrassend overeenkomende feature set biedt. De vraag wordt dan een beetje wat ik precies wil: de snelste processor en grafische chip, of een systeem dat gewoon goed werkt (waarbij het laatste van toepassing is op zowel de iPhone als de Hero) :)
De HTC Hero heeft vergelijkbare hardware (afgezien dan van de camera) als de iPhone 3G. Als je die prijs dan gaat vergelijken, dan is het verschil ineens niet meer zo groot :) Als je de prijs echt zo belangrijk vindt, dan zou je ook kunnen kijken naar de goedkopere iPhone 3G.
Zpottr schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 09:05:
[...]

Home-button een paar seconden ingedrukt houden is geforceerd afsluiten toch (of is dat veranderd met voice control op de 3GS?). In ieder geval, je kunt een soort force quit doen. Verder moet je even leren dat je je niet over alle details zorgen hoeft te maken ;) dan had je een WM device moeten kopen.
Ik heb het nog niet nodig gehad op de 3.0 software. Maar het feit dat maar zo weinig mensen het weten, zegt wel iets over de stabiliteit :P Ik weet eigenlijk ook niet hoe dat moet onder de 3.0 software. Ik neem aan dat het verandert is, aangezien de home-knop lang ingedrukt houden, de voice control activeert (op de 3GS).
kaassouffle schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 10:44:
[...]

De 3fm stream blijft bij mij aardig lang doorspelen nadat safari 'dicht' is. Ik open de shoutcast link dan direct als qt stream geloof ik. Weet niet of hij eindeloos doorspeelt, nog even testen.
Bij mij ook alles wat ik stream via Nederland.fm. Alleen kun je dan alles doen behalve browsen :P Third-party apps mogen gewoon niet op de achtergrond draaien. Voor een hoop dingen is dat geen probleem en verschil ga je pas echt zien bij een UI die gericht is op multitasken (zoals Palm's Web OS). Maar bij de meer traditionele multitaskende OS's is internetradio eigenlijk het enige nadeel wat ik kan verzinnen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Hoedje op 10-07-2009 10:50 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Hoedje schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 10:48:
Ik heb het nog niet nodig gehad op de 3.0 software. Maar het feit dat maar zo weinig mensen het weten, zegt wel iets over de stabiliteit :P Ik weet eigenlijk ook niet hoe dat moet onder de 3.0 software. Ik neem aan dat het verandert is, aangezien de home-knop lang ingedrukt houden, de voice control activeert (op de 3GS).
Ik dus ook niet: dit blijkt inderdaad veranderd in 3.0. Eigenlijk nooit nodig dus :) :
To force quit an application in 3.0, press and hold the sleep/wake button until the slide to power off screen appears, then press and hold the home button until the application quits (about six seconds).

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoedje schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 23:59:
[...]

Waar wil je ze op aansluiten? Op je PC speakers? Daarvoor heb je van die 2x 3,5 mm naar 1 x 3,5 mm plugjes.
Nou ik wil dus gewoon twee geluidsuitgangen aansluiten op één stereo set. Maar dan moet ik dus iets van een switch hebben maar ik kan niets vinden :\

Oeewh gevonden! http://www.alternate.nl/h...wRatings&page=1#tabberBox

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2009 12:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 20:13:
[...]

Helemaal geweldig. Werkt nu helemaal perfect, alle hotmail emails worden nu gedownload naar een 'Hotmail' folder in Gmail.
Zo blijft het heerlijk overzichtelijk en kan ik alles vanuit Gmail opvragen op de iPhone.

Zo leer ik maar weer dat ik eigenlijk gewoon veel eerder naar Gmail had moeten overschakelen.
Om hier toch nogmaals even op terug te komen, het werkt nog niet helemaal lekker.
Gmail heeft nu inmiddels alle hotmail emails gedownload en in een folder gearchiveerd. Dus ik open op de iPhone mijn Gmail account, ga daar naar de folder "Hotmail" en de iPhone begint vrolijk met het downloaden van de emails uit die folder.

So far so good, downloaden van de emails door de iPhone is klaar, ik kijk naar de email lijst en er klopt echt iets flink niet. De iPhone geeft namelijk eerst 6 nieuwe emails weer en vervolgens in plaats van dat onder die 6 nieuwe emails gewoon mijn recente emails staan gaat de lijst verder bij mijn emails uit 2003.
Wat nogal raar is aangezien het op mijn Gmail account wel gewoon allemaal klopt (alsin de emails uit 2003 staan helemaal achteraan op pagina 20.

Waarom denkt in godsnaam de iPhone dan dat die emails uit 2003 bovenaan de lijst horen te staan?

En nog laatste vraagje, op de iPhone kreeg ik 2 nieuwe hotmail emails binnen (in de Hotmail folder van Gmail account) die niet op mail.google.com zijn binnen gekomen. Klopt het dus dat als de iPhone de mails binnen trekt van Hotmail dat mail.google.com helemaal wordt overgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 16:16:
So far so good, downloaden van de emails door de iPhone is klaar, ik kijk naar de email lijst en er klopt echt iets flink niet. De iPhone geeft namelijk eerst 6 nieuwe emails weer en vervolgens in plaats van dat onder die 6 nieuwe emails gewoon mijn recente emails staan gaat de lijst verder bij mijn emails uit 2003.
Wat nogal raar is aangezien het op mijn Gmail account wel gewoon allemaal klopt (alsin de emails uit 2003 staan helemaal achteraan op pagina 20.

Waarom denkt in godsnaam de iPhone dan dat die emails uit 2003 bovenaan de lijst horen te staan?
Misschien is er bij het verplaatsten van de mail een vlag "nieuw" gezet of zo? En laat je telefoon eerst de "ongelezen" zien en dan de oudste "nieuwe" berichten? Is maar een gok hoor.
En nog laatste vraagje, op de iPhone kreeg ik 2 nieuwe hotmail emails binnen (in de Hotmail folder van Gmail account) die niet op mail.google.com zijn binnen gekomen. Klopt het dus dat als de iPhone de mails binnen trekt van Hotmail dat mail.google.com helemaal wordt overgeslagen?
Je zegt hier 2 verschillende dingen. Haalt je telefoon nu ook nog direct je hotmail op of doet alleen Google dat en haalt je iPhone het weer van Gmail?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zpottr schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 16:23:
[...]

Misschien is er bij het verplaatsten van de mail een vlag "nieuw" gezet of zo? En laat je telefoon eerst de "ongelezen" zien en dan de oudste "nieuwe" berichten? Is maar een gok hoor.
Ik zie geen vlaggen of sterren staan. Alle hotmail emails waren na het downloaden gemarkeerd als ongelezen maar die heb ik in 1 keer allemaal naar gelezen gemarkeerd.
Je zegt hier 2 verschillende dingen. Haalt je telefoon nu ook nog direct je hotmail op of doet alleen Google dat en haalt je iPhone het weer van Gmail?
dat laatste. En de twee allernieuwste hotmail emails zijn wel aangekomen op de iPhone maar ik zie ze niet op mail.google.com.

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2009 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 16:28:
[...]

Ik zie geen vlaggen of sterren staan. Alle hotmail emails waren na het downloaden gemarkeerd als ongelezen maar die heb ik in 1 keer allemaal naar gelezen gemarkeerd.

[...]

dat laatste. En de twee allernieuwste hotmail emails zijn wel aangekomen op de iPhone maar ik zie ze niet op mail.google.com.
Ik heb precies hetzelfde probleem. Op mijn iPhone werkt alles goed maar bij mail.google.com komen ze niet door. Hotmail blijf ook nog steeds ongelezen berichten houden, mss komt dat wel omdat het doorsturen niet helemaal goed gaat ofzo. Heeft iemand hier een oplossing voor?

*Nu krijg ik op mijniPhone ook geen emails meer binnen van mijn hotmail account :|

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 10-07-2009 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat ze bij hotmail.com ook als ongelezen binnenkomen is idd wel vrij vervelend. Al valt dat met 1 bezoekje per week aan hotmail ook wel in paar tellen op te lossen.

Vervelender vind ik dat ik alleen maar hotmail emails uit 2003 op mijn iphone heb staan en niet die van de laatste week/maand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ah volgens mij ben ik erachter waarom ik al die oude emails op de iphone zie.
Toen Gmail de mails van hotmail ging downloaden heeft gmail eerst de meest recente emails gedownload en pas als laatste de meest oude emails uit mijn hotmail account.
En nu denkt de iPhone waarschijnlijk dat die laatst gedownloade emails (de oudste emails uit mijn hotmail box) de meest recente emails zijn.

En nu nog erachter komen hoe dit te fixen valt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pfff net me nieuwe iphone,
ik doe me nieuwe tmobile sim erin (die het doet op een ander toestel)

ik doe me iphone aan en ik zie alleen een stom scherm met een usb stekker en een itunes icoontje??
Hoe krijg ik me iphone normaal aan?? niet echt een goede 1ste indruk zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

no service staat bovenin..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarf28
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
LOL >:)
misschien eerst de gebruiksaanwijzing is lezen?? :P

Tip: probeer je iphone eerst is op je pc aan te sluiten, en itunes te openen... :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:22
Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 18:48:

ik doe me iphone aan en ik zie alleen een stom scherm met een usb stekker en een itunes icoontje??
Installeer itunes. Sluit je telefoon aan en activeer je telefoon via intunes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
*knip* je kunt ook normaal reageren

[ Voor 86% gewijzigd door Daedalus op 10-07-2009 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

JeRa schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 22:51:
Sinds een collega van me z'n iPhone 3GS wat heeft geshowed ben ik sterk aan het twijfelen of ik mijn HTC Touch HD maar niet gewoon de verkoop in moet duwen en een zwarte 3GS / 16GB voor een kleine 800 euro ga aanschaffen.
€ 575 simlockvrij in België. ;)

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
*knip* en jij kunt ook normaal reageren

[ Voor 85% gewijzigd door Daedalus op 10-07-2009 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 18:48:

Me iphone? Mijn iPhone / M'n iPhone?

Anyway, even lezen inderdaad, alleen even aan itunes aansluiten, verder helemaal niets. Je hoeft geen account te maken of ergens te klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft t-mobile al een standpunt ingenomen over tethering? In ons contract staat toch niks over tethering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Verwijderd schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 23:57:
Heeft t-mobile al een standpunt ingenomen over tethering? In ons contract staat toch niks over tethering?
Al een hele tijd geleden: 'Het mag (nog) niet.'
http://www.iphoneclub.nl/...pig-nog-niet-beschikbaar/

[ Voor 16% gewijzigd door fsfikke op 11-07-2009 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je het nu al doet kunnen ze je niks maken toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 00:23:
En als je het nu al doet kunnen ze je niks maken toch?
Er staat niet in je contract dat het wel mag, maar volgens mij staat er wel iets dat ze wel ingedekt zijn en je toch op je flikker kunnen geven.

Ook is het simultane dataverbruik met tethering hoger dan als je op je iPhone zit te spelen met YouTube of zit te streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VeeGee
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:30
Weet iemand of je de dock van de iPhone 2G ook kan gebruiken met de iPhone 3Gs? Zijn de afmetingen anders geworden o.i.d.? Ik vind apart 30 dollar betalen voor een dock nogal veel, terwijl ik thuis nog de 2G dock heb staan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16:26
VeeGee schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 04:05:
Weet iemand of je de dock van de iPhone 2G ook kan gebruiken met de iPhone 3Gs? Zijn de afmetingen anders geworden o.i.d.? Ik vind apart 30 dollar betalen voor een dock nogal veel, terwijl ik thuis nog de 2G dock heb staan...
Met een beetje proppen past de 3G in de 2G dock.
Ik zit met hetzelfde "probleem". Hij gaat er iig niet soepel in. Oppassen dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

JeRa schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 00:51:
[...]

Om nog even terug te komen hierop. Wat wordt er precies bedoeld met "suspenden" (tegenover "background" draaien dan)? Want als ik een pagina open in safari, de pagina begint te laden, ik ga terug naar m'n springboard, open safari weer even later, dan is wel in de tussentijd deze pagina geladen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist de 3GS 16gig zwart gekocht, nu aan het synchroniseren. Ben erg benieuwd naar o.a. de accuduur, schijnt veel verschil en ervaringen te zijn. M'n originele iPhone gaat als backup functioneren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flatwhite
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12:53
Signs schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 10:53:
[...]

Met een beetje proppen past de 3G in de 2G dock.
Ik zit met hetzelfde "probleem". Hij gaat er iig niet soepel in. Oppassen dus ;)
Als je wilt dat je 3G langer meegaat en minder snel scheurtjes gaat vertonen zou ik het NIET doen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edgarf28 schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 18:51:
LOL >:)
misschien eerst de gebruiksaanwijzing is lezen?? :P

Tip: probeer je iphone eerst is op je pc aan te sluiten, en itunes te openen... :X
Gebruiksaanwijzing bij een iPhone? Zat er bij mij niet bij in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 21:44:
Gebruiksaanwijzing bij een iPhone? Zat er bij mij niet bij in ieder geval.
Zit in Safari in je Bookmarks als 'iPhone Gebruikershandleiding', maar om die te openen moet je wel even het overduidelijke iTunes logo missen en dan ook de datakabel niet kunnen ontdekken zodra je je iPhone aandrukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 17:51:
Zojuist de 3GS 16gig zwart gekocht, nu aan het synchroniseren. Ben erg benieuwd naar o.a. de accuduur, schijnt veel verschil en ervaringen te zijn. M'n originele iPhone gaat als backup functioneren. :P
En de backup is meteen nodig. Ongelofelijk, kapotte iPhone uit doos. Er is zo goed als geen signaal mee te krijgen. Een beetje minder is begrijpelijk/bekend maar op het moment dat de 1e generatie continue 5 balkjes heeft en de 3gs geen is het probleem te erg. Daarnaast ligt het probleem volgens mij verder aangezien het menu voor het netwerk zoeken regelmatig verdwijnt, de functie verdwijnt dus gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adlermann
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 15:22
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 23:14:
[...]

En de backup is meteen nodig. Ongelofelijk, kapotte iPhone uit doos. Er is zo goed als geen signaal mee te krijgen. Een beetje minder is begrijpelijk/bekend maar op het moment dat de 1e generatie continue 5 balkjes heeft en de 3gs geen is het probleem te erg. Daarnaast ligt het probleem volgens mij verder aangezien het menu voor het netwerk zoeken regelmatig verdwijnt, de functie verdwijnt dus gewoon.
Tja, kan gebeuren. Elk apparaat kan stuk zijn meteen aan aankoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wiethoofd schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 21:55:
[...]

Zit in Safari in je Bookmarks als 'iPhone Gebruikershandleiding', maar om die te openen moet je wel even het overduidelijke iTunes logo missen en dan ook de datakabel niet kunnen ontdekken zodra je je iPhone aandrukt.
Heb nu even gezocht en uiteindelijk ook gevonden. Heb er alleen niets aan als ik niets met mijn iPhone kan omdat ik niet wist waar ik mijn simkaart in moest doen, want dat kon ik nergens terugvinden in het doosje. Maar goed, ik ben nog van de oude stempel en verwachtte dat er iets op papier zou staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 12 juli 2009 @ 07:48:
[...]

Heb nu even gezocht en uiteindelijk ook gevonden. Heb er alleen niets aan als ik niets met mijn iPhone kan omdat ik niet wist waar ik mijn simkaart in moest doen, want dat kon ik nergens terugvinden in het doosje. Maar goed, ik ben nog van de oude stempel en verwachtte dat er iets op papier zou staan.
Heb je een nieuwe iPhone gekocht of een die al open was geweest? Want in een ieuw doosje zit een kartonnen mapje met
• een soort paperclip om de SIM-kaarhouder te verwijderen
• een tekening van hoe je de SIM-kaart houder verwijdert
• het FingerTips (Vingervlug aan de slag) boekje. In dit foldertje staat (op papier) ook de link naar de volledige handleiding.

Bovendien komt er als ik me niet vergis op het scherm van de telefoon te staan dat je de kabel moet aansluiten plus een iTunes icoon.

Hoe moeten ze het nog duidelijker maken?? Oude stempel of niet.

[ Voor 8% gewijzigd door Zpottr op 12-07-2009 14:34 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Signs
  • Registratie: Januari 2003
Flatwhite schreef op zaterdag 11 juli 2009 @ 20:50:
[...]

Als je wilt dat je 3G langer meegaat en minder snel scheurtjes gaat vertonen zou ik het NIET doen!
Hehe, idd. Ik heb het 2x geprobeerd nu doe ik het zonder dock :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
http://www.apple.com/iphone/iphone-3gs/tethering.html

Volgens die link zou ik een optie bij Algemeen -> Netwerk moeten hebben waar ik tethering kan aanzetten, maar die zie ik niet?

Ik heb een iPhone 3GS, simlock vrij uit Belgie, mijn provider is Vodafone. Ik weet dat tethering eigenlijk niet mag, maar die gok neem ik dan maar! Ook werd mij verteld dat het mogelijk moet zijn met de 3GS zonder te jailbreaken..

Nou ik ben benieuwd wat ik over het hoofd zie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Diddle
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Outlandos schreef op zondag 12 juli 2009 @ 16:27:
http://www.apple.com/iphone/iphone-3gs/tethering.html

Volgens die link zou ik een optie bij Algemeen -> Netwerk moeten hebben waar ik tethering kan aanzetten, maar die zie ik niet?

Ik heb een iPhone 3GS, simlock vrij uit Belgie, mijn provider is Vodafone. Ik weet dat tethering eigenlijk niet mag, maar die gok neem ik dan maar! Ook werd mij verteld dat het mogelijk moet zijn met de 3GS zonder te jailbreaken..

Nou ik ben benieuwd wat ik over het hoofd zie!
Even de link uit de startpost van [iPhone] Tethering (je internetverbinding delen met je pc) volgen. Daar kun je een configbestandje downloaden wat het zou moeten regelen voor je, maar pas op, mogelijk vernachel je je MMS/Visual Voicemail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
Diddle schreef op zondag 12 juli 2009 @ 16:38:
[...]

Even de link uit de startpost van [iPhone] Tethering (je internetverbinding delen met je pc) volgen. Daar kun je een configbestandje downloaden wat het zou moeten regelen voor je, maar pas op, mogelijk vernachel je je MMS/Visual Voicemail.
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v289/outlandos/aab8be83.jpg

:/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 27-10 09:09

HaterFrame

Well... Poo came out!

Als het goed is doet ie dat alleen de eerste keer, daarna zou de iPhone deze melding bij het inschakelen niet meer moeten geven.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Outlandos, je wordt al gewezen op het andere topic. Ga dan daar ook erover door. Anders wordt het wel erg onoverzichtelijk... dat topic is immers bedoeld voor de discussie over tethering :)

[ Voor 8% gewijzigd door Hoedje op 12-07-2009 23:33 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mavi schreef op vrijdag 10 juli 2009 @ 00:40:
Iemand ervaring met deze houder?

[afbeelding]

Het kost 39,95 en is hier te koop.
Ziet er goed uit, alleen is die site kapot:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 09:56

MsG

Forumzwerver

Is er een manier om je batterij te kailbereren oid? Hij blijft hier heel lang 100% ook bij zware dingen, maar daarna gaat het bij simpele dingen extremer omlaag.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L-VIS
  • Registratie: April 2005
Ja helemaal leeg laten lopen, tot 'ie dus niks meer doet :) Dan weer helemaal opladen. Dus bliksemschicht is verdwenen en er staat een stekker tekentje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MsG schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:05:
Is er een manier om je batterij te kailbereren oid? Hij blijft hier heel lang 100% ook bij zware dingen, maar daarna gaat het bij simpele dingen extremer omlaag.
Eerst volledig opladen, dan leeg laten gaan. Niet andersom.

Persoonlijk laad ik hem daarna wel een keer volledig op.

Dus vol, leeg, vol.

Enkel van leeg naar vol is niet voldoende. Het gaat meer om vol naar leeg zover ik het had begrepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-10 19:52
Beetje offtopic maar wil het toch proberen.
Ik weet niet hoe de 3GS verpakt zit, maar kan me voorstellen dat er een tmobile doos om de originele Apple doos zit?
Is er iemand hier die die T-Mobile doos niet meer nodig heeft, of al bij het oud papier heeft liggen?
Ben namelijk bezig voor een vriend zijn bruiloft, en als prank willen we hem een nep-iphone geven van 5 euro in de originele doos. Gewoon voor de fun.

Hoop dat iemand me kan helpen.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Phusebox schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:47:
Beetje offtopic maar wil het toch proberen.
Ik weet niet hoe de 3GS verpakt zit, maar kan me voorstellen dat er een tmobile doos om de originele Apple doos zit?
Is er iemand hier die die T-Mobile doos niet meer nodig heeft, of al bij het oud papier heeft liggen?
Ben namelijk bezig voor een vriend zijn bruiloft, en als prank willen we hem een nep-iphone geven van 5 euro in de originele doos. Gewoon voor de fun.

Hoop dat iemand me kan helpen.
Nee, sorry, je er zit geen tmobile doos omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Mag schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:57:
[...]

Nee, sorry, je er zit geen tmobile doos omheen.
Hmm ik had foto's gezien van iemand die er een t-mobile doos omheen had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mag

Mag

Phusebox schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:04:
[...]

Van de twee gevallen waarvan ik bij de aankoop was, in het ene geval bij een t-mobile store, in het andere geval bij pdashop.nl, zat er geen tmobile doos omheen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:04:
[...]

Bedoel je deze doos? Dat is de doos met accesoires die iedereen die bij het launch event aanwezig was kreeg. De iPhone zelf zit gewoon in origonele Apple doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 13:11:
[...]

Bedoel je deze doos? Dat is de doos met accesoires die iedereen die bij het launch event aanwezig was kreeg. De iPhone zelf zit gewoon in origonele Apple doos.
Ow ok ja dan heb ik die gezien. My bad... Hmm helaasch dan moet ik wat anders verzinnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
Je moet echt een fucking pro zijn wil je tethering laten werken als Nederlandse Vodafone gebruiker! :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Verwijderd schreef op maandag 13 juli 2009 @ 12:36:
[...]

Eerst volledig opladen, dan leeg laten gaan. Niet andersom.

Persoonlijk laad ik hem daarna wel een keer volledig op.

Dus vol, leeg, vol.

Enkel van leeg naar vol is niet voldoende. Het gaat meer om vol naar leeg zover ik het had begrepen.
En na de kalibratie moet het ook zo? Ik dacht dat het bij de hedendaagse accu's juist wel oke was om hem aan te pluggen wanneer het kan. Dat doe ik namelijk vaak.
Outlandos schreef op maandag 13 juli 2009 @ 21:23:
Je moet echt een fucking pro zijn wil je tethering laten werken als Nederlandse Vodafone gebruiker! :')
Ben je sarcastisch? :)

Ik surfte hierheen et voila: http://www.smartersoft.nl/tether/

Krijg je dan standaard ook zo'n vodafone logo? Dat had ik namelijk al handmatig gedaan.

[ Voor 27% gewijzigd door MsG op 14-07-2009 00:16 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
MsG schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 00:15:
[...]

En na de kalibratie moet het ook zo? Ik dacht dat het bij de hedendaagse accu's juist wel oke was om hem aan te pluggen wanneer het kan. Dat doe ik namelijk vaak.

[...]

Ben je sarcastisch? :)

Ik surfte hierheen et voila: http://www.smartersoft.nl/tether/

Krijg je dan standaard ook zo'n vodafone logo? Dat had ik namelijk al handmatig gedaan.
Thanks, hij doet het!!

Eindelijk internet op de zaak! :D

Afbeeldingslocatie: http://www.speedtest.net/result/516912538.png

Ik heb geen Vodafone logo.. zou dat wel moeten dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG

MsG

Forumzwerver

Nee maar kon zijn. Ik heb het zelf los eens gefixt, en heb nu een vodafone logo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BioHazard
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 15:13

BioHazard

*\o/*

Outlandos schreef op maandag 13 juli 2009 @ 21:23:
Ik weet inmiddels niet meer wat ik allemaal gedaan heb, maar ik heb onder andere de MMS instellingen ingevuld en de juiste Access Point voor internet ingesteld.

Toen de iPhone gereboot en ik kon tetheren. Ik heb Vodafone. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Hebben jullie ook het idee dat de notitie-app trager is geworden sinds 3.0? Misschien doordat ie alles indexeert omdat het nu doorzoekbaar moet zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10 15:52
Rijk Lemming schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 15:05:
Hebben jullie ook het idee dat de notitie-app trager is geworden sinds 3.0? Misschien doordat ie alles indexeert omdat het nu doorzoekbaar moet zijn?
Over dat indexeren gesproken, kun je dat uitzetten? Zoeken zal ik toch niet doen namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Hmm dankzij het feit dat ebay me niet mailde ben ik een doos misgelopen van de iPhone 3Gs... Niemand hier die hem kwijt wil, of bij een T-mobile winkel werkt welke lege nepdozen heeft staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Wil nog even voor de vakantie een autolader hebben en een houder. Net effe een paar winkels langs geweest (Den Haag), maar nergens hadden ze een lader of houder.

Is het nou beter om zo'n lader te hebben waarbij de kabel vastzit, of werken die stekkers met een USB-aansluiting ook goed?
Als houder zoek ik gewoon zo eentje met een zuignap of bevestiging voor rooster. Een simpele.
Heeft MediaMarkt dit soort dingen standaard liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Probeer Halfords, volgens mij hebben die wel van die dingen. Anders gewoon online bestellen, genoeg winkels met een 24 uur leveringstijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ione
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 15:47:
Probeer Halfords, volgens mij hebben die wel van die dingen. Anders gewoon online bestellen, genoeg winkels met een 24 uur leveringstijd.
Halfords ben ik geweest (in de megastores), maar die hadden niks liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rijk Lemming
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-12-2024
Bosmonster schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 15:11:
[...]

Over dat indexeren gesproken, kun je dat uitzetten? Zoeken zal ik toch niet doen namelijk.
Volgens mij niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Spotlight zoeken kan je wel uitzetten, zo m'n iPhone even niet bij de hand, maar het is mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer ik mijn e-mail verwijder op mijn Iphone 3gs dan wordt deze alleen verwijderd op mijn iphone 3gs maar als ik vervolgens weer inlog op mijn pc en daar e-mail check dan staat deze er nog gewoon op. Dit is al vanaf het begin zo, weet iemand waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 20:11:
Wanneer ik mijn e-mail verwijder op mijn Iphone 3gs dan wordt deze alleen verwijderd op mijn iphone 3gs maar als ik vervolgens weer inlog op mijn pc en daar e-mail check dan staat deze er nog gewoon op. Dit is al vanaf het begin zo, weet iemand waar dit aan kan liggen?
Je haalt je mail waarschijnlijk op via het POP-protocol, zorgen dat je via IMAP je mail ophaalt 'synchroniseert' je gelezen mailtjes etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ok bedankt voor je snelle reactie. Het blijkt dat hotmail geen Imap ondersteunt helaas. Heb net nog even verder gezocht maar het schijnt dat hotmail zelf geen mailtjes doorstuurt, wilde namelijk een nieuw mail adres aanvragen (bijv. gmail) om vervolgens mijn hotmail mailtjes naar gmail automatisch door te sturen en vervolgens dan gmail op mijn iphone te zetten icm Imap. Maar dit kan dus niet.. Mocht er nog een andere oplossing zijn dan hoor ik dat graag :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
Je kunt wel met je Gmail je hotmail binnen laten halen. /me Wiethoofd doet dat ook en is zeer tevreden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Laatst online: 26-10 16:44
Ik zat vanmiddag in de tuin bij onze vijver, ging vervolgens even wat dichter bij de vijver zitten, hoor ik opeens 'plons'. 3g het water in... f*cking hell, na een kwartier dat ding gevonden op de bodem, staatie nog gewoon aan... flipte wel een beetje dus maar even laten drogen in de zon. Overmorgen maar even kijken of hij dan nog werkt. Redelijk k*t maarja, 6310i is ook wel hip in deze tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruubster
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
Kaspers schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 21:01:
Ik zat vanmiddag in de tuin bij onze vijver, ging vervolgens even wat dichter bij de vijver zitten, hoor ik opeens 'plons'. 3g het water in... f*cking hell, na een kwartier dat ding gevonden op de bodem, staatie nog gewoon aan... flipte wel een beetje dus maar even laten drogen in de zon. Overmorgen maar even kijken of hij dan nog werkt. Redelijk k*t maarja, 6310i is ook wel hip in deze tijd.
Leek het een beetje op dit filmpje? _O-
http://www.dumpert.nl/med..._3gs_in_water_vallen.html
Ben wel benieuwd of ie het nog goed doet... Want het zou nogal 'vervelend' zijn als ie kapot is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb ook gevonden dat het inderdaad mogelijk is. Heb echter al een Live email adres en die kan je ook als Imap instellen, ben alleen nog niet helemaal uit hoe dat nu precies moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-10 16:42
Weet iemand of de Iphone 1g dezelfde connector (aansluiting) heeft als de 3g? Ik wil een zwarte cradle die een aparte stroomadapter gebruikt zodat hij ook oplaad als mijn pc uitstaat. Kidigi heeft een 1g versie met een aparte adapter, de 3g wordt opgeladen via usb. Zie LINK

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Hij heeft een andere vorm, dat zal de reden zijn dat ze verschillende adapters hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michielvz
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 16-10 16:42
Jammer, dan moet mn pc aanstaan om hem op te laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Tijdje terug is mn ipheune gestolen.. nu probeer ik vanuit mn reservekopie een aantal dingen te redden.
Het belangrijkste zijn wel mijn contacten! Het bestandje heb ik en heet "AddressBook.sqlitedb".

Als ik deze open in teksteditor krijg ik allemaal vage tekens te zien maar de nummers, namen e.d. staan er wel allemaal in! Waarmee kan ik dit bestandje openen om een duidelijk overzicht te krijgen van mijn contacten?

[ Voor 4% gewijzigd door Whis! op 15-07-2009 00:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:52

Padvinder

doet z'n best

michielvz schreef op dinsdag 14 juli 2009 @ 22:01:
Weet iemand of de Iphone 1g dezelfde connector (aansluiting) heeft als de 3g? Ik wil een zwarte cradle die een aparte stroomadapter gebruikt zodat hij ook oplaad als mijn pc uitstaat. Kidigi heeft een 1g versie met een aparte adapter, de 3g wordt opgeladen via usb. Zie LINK
Dat ding heeft ook maar 1 ingang, net als elke andere iPhone dock, dus ook de 3G dock. Je kunt die Kidigi dock dus OF op je PC aansluiten OF op de 220V adapter, niet allebei.

Afbeeldingslocatie: http://shop.iphoneclub.nl/media/catalog/product/cache/21/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/gallery/Kidigi-Cradle-voor-iPhone-1G-4.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 26-10 09:42

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

weet iemand in *knip* wat je hier aan moet doen? ik heb altijd m'n oordopjes er in, en die rol ik er omheen als ik thuis ben of op m'n werk, maar dan hoor je die schijtringtone niet. moet ik dat ding nu steeds unpluggen als ik even m'n oordopjes uitdoe, wil ik m'n telefoon horen?

Al dat gescheld is nergens voor nodig :/

[ Voor 11% gewijzigd door Hoedje op 15-07-2009 10:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Niet online

fsfikke

* * * *

apNia schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 01:40:
weet iemand in GODSNAAM wat je hier aan moet doen? ik heb altijd m'n oordopjes er in, en die rol ik er omheen als ik thuis ben of op m'n werk, maar dan hoor je die schijtringtone niet. moet ik dat ding nu steeds unpluggen als ik even m'n oordopjes uitdoe, wil ik m'n telefoon horen?
Hoe veel meer werk is het om dat stekkertje eruit te halen nadat je je oortjes tien keer om je iPhone hebt gewikkeld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fsfikke schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 02:03:
[...]

Hoe veel meer werk is het om dat stekkertje eruit te halen nadat je je oortjes tien keer om je iPhone hebt gewikkeld :P
Don't feed the trolls ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W.Zijlstra.
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 26-10 20:23
michielvz schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 00:19:
Jammer, dan moet mn pc aanstaan om hem op te laden.
De meeste nieuwe PC's hebben "Active USB on Standby".. dat kun je aanzetten in de bios.

Wat dus betekend dat er stroom blijft staan op de USB Poorten als de pc uitstaat/standby staat.

Wellicht een optie voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
apNia schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 01:40:
weet iemand in GODSNAAM wat je hier aan moet doen? ik heb altijd m'n oordopjes er in, en die rol ik er omheen als ik thuis ben of op m'n werk, maar dan hoor je die schijtringtone niet. moet ik dat ding nu steeds unpluggen als ik even m'n oordopjes uitdoe, wil ik m'n telefoon horen?
Gewoon je geluid aan en er is niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
mklkhanou schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 00:34:
Tijdje terug is mn ipheune gestolen.. nu probeer ik vanuit mn reservekopie een aantal dingen te redden.
Het belangrijkste zijn wel mijn contacten! Het bestandje heb ik en heet "AddressBook.sqlitedb".

Als ik deze open in teksteditor krijg ik allemaal vage tekens te zien maar de nummers, namen e.d. staan er wel allemaal in! Waarmee kan ik dit bestandje openen om een duidelijk overzicht te krijgen van mijn contacten?
Werd je iPhone niet gesynct met Address Book (Mac) of Outlook (Win)?

Ik weet niet wat voor OS je draait - maar sqlite is een breed gebruikte standaard tegenwoordig. Heb je al eens gegoogled voor een sqlite viewer / editor?

Wat wellicht ook gewoon werkt is (in Terminal op de Mac)
code:
1
strings AddressBook.sqlitedb > adressen.txt

maar ik heb geen idee of dat -na evt. wat zoek en vervang acties in een fatsoenlijke teksteditor om op te ruimen en op de juiste plekken tabs in te voegen- iets bruikbaars oplevert dat je wer kunt importeren.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-10 15:52
Wat mij opviel is dat als ik Google Maps open, deze soms wel en soms niet de richting laat zien (met het kompas). Meer mensen hier last van en waar kan dit aan liggen?

Daarnaast is het kompas niet heel erg nauwkeurig. Als ik hem ronddraai zit kan er zo 40-50 graden verschil zitten in wat ie denkt dat het noorden is?

[ Voor 23% gewijzigd door Bosmonster op 15-07-2009 17:23 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.