Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whis!
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
Zpottr schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 15:48:
[...]

Werd je iPhone niet gesynct met Address Book (Mac) of Outlook (Win)?

Ik weet niet wat voor OS je draait - maar sqlite is een breed gebruikte standaard tegenwoordig. Heb je al eens gegoogled voor een sqlite viewer / editor?

Wat wellicht ook gewoon werkt is (in Terminal op de Mac)
code:
1
strings AddressBook.sqlitedb > adressen.txt

maar ik heb geen idee of dat -na evt. wat zoek en vervang acties in een fatsoenlijke teksteditor om op te ruimen en op de juiste plekken tabs in te voegen- iets bruikbaars oplevert dat je wer kunt importeren.
Ik run mac osx.
Het is me inmiddels al geluk met 't programma "SQLite database browser"!

link:
http://mac.softpedia.com/...te-Database-Browser.shtml

Bedankt in ieder geval! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-03 12:18
Na meer dan een jaar de ipod touch 32 wilde ik ook mijn telefoon en mp3 speler combineren. En het is waar; Het is de mooiste telefoon, de beste mp3 speler en misschien ook wel een kleine surrogaat pc in een. Maar ik ben 'm nu al weer meer dan een week kwijt omdat hij na tien dagen (jammer genoeg niet na 8 dagen want dan kon ik hem meteen ruilen) problemen kreeg met de koptelefoon uitgang. Het geluid ging steeds harder en zachter en kraakte bij de minste aanraking van de koptelefoon plug. En ik heb er niks anders mee gedaan dan met mijn ipod touch. Ik hoop dat de "schade" binnen de garantie valt anders gaat het me nog geld kosten ook. Dus grootste kritiek punt van mij is dat hij wel heel erg kwetsbaar lijkt te zijn.
Maar toch mis ik 'm :'(
Iemand anders hier ervaring mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
fsfikke schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 02:03:
[...]

Hoe veel meer werk is het om dat stekkertje eruit te halen nadat je je oortjes tien keer om je iPhone hebt gewikkeld :P
Zo vreemd is de vraag toch niet? Als ik m'n iPhone doppies even zat ben dan doe ik ze meestal van buiten naar binnen van m'n t-shirt. Zo 'hangen' ze dus aan je boordje zeg maar.
Het probleem is dan meteen dat je de ringtone niet meer hoort!
Alsatian schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 09:42:
[...]

Gewoon je geluid aan en er is niks aan de hand.
Gewoon je geluid aan? M'n geluid staat aan, maar door m'n doppies en niet over de speaker dus ik hoor de ringtone niet als ik de doppies niet in m'n oren heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
CrimsoN72 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 19:03:
Dus grootste kritiek punt van mij is dat hij wel heel erg kwetsbaar lijkt te zijn.
Zat er niet gewoon wat vuil in de headset aansluiting? Die moet ik ook regelmatig leegvissen.

[incorrecte opmerkingen weggehaald]

Edit: Je hebt gelijk (hieronder), hij geeft hier ook ringtones via de externe speaker met headphones ingeplugged. Wat mij betreft onverwacht niet gewenst gedrag, but there you have it ;) dat wordt opletten in de trein.

Dan heeft die andere poster wel iets om over te sakkeren dus, haha.

[ Voor 113% gewijzigd door Zpottr op 15-07-2009 19:50 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
Zpottr schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 19:18:

Zat er niet gewoon wat vuil in de headset aansluiting? Die moet ik ook regelmatig leegvissen.
Uiteraard alle andere zaken eerst uitgesloten alvorens 'm op te sturen! Inclusief schoonmaken, verscheidene andere koptelefoons uitproberen etc... En voor dat je 'm leeg viste dan vergelijkbare problemen gehad?

Oh ja, en ik zou zweren dat het belsignaal het (bij de externe speaker) deed terwijl de koptelefoon was ingeplugt (iphone 3Gs). Maar zolang heb ik nog niet kunnen gebruiken dus ik kan me vergissen ;) .

[ Voor 19% gewijzigd door CrimsoN72 op 15-07-2009 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
[b]Reinigingsdoek schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 19:11:
Gewoon je geluid aan? M'n geluid staat aan, maar door m'n doppies en niet over de speaker dus ik hoor de ringtone niet als ik de doppies niet in m'n oren heb.
als ik mijn geluid aan heb en mijn oordopjes in komt de ringtone over de speaker (3GS).

Ik heb geen wijzigingen daar voor hoeven te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncanidaho76
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-01-2023
Hmm,

Ik heb sinds twee dagen geen enkel 3g signaal meer gezien ook het gprs signaal is niet actief. Ik heb van alles geprobeerd.

1. Vliegtuig modus aan en uit zetten
2. Netwerk instellingen herstellen
3. Reset

Naast het feit dat ik geen 3g signaal heb (voorheen gewoon volledig signaal en mijn buurman heeft wel signaal). Zijn er een aantal icoontjes veranderd en is de look overgenomen van andere apps.

Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja tips _/-\o_

specs:

Iphone 3gs white 32 gb

[ Voor 4% gewijzigd door Duncanidaho76 op 16-07-2009 09:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:50

Pierre

Van nature lui!

Sinds een week ben ik ook in het bezit van een iPhone 3GS, echt een geweldig apparaat. Alleen waar ik niet helemaal achter ben tot op heden is waar laat hij de sms berichten. Als ik van iemand een sms wis, en ik krijg later weer een sms van die persoon dan staat het vorige berichtje er ook nog bij.

Niet dat het een probleem is maar ik vroeg het me gewoon even af.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
Pierre61 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 10:31:
Sinds een week ben ik ook in het bezit van een iPhone 3GS, echte een geweldig apparaat. Alleen waar ik niet helemaal achter ben tot op heden is waar laat hij de sms berichten. Als ik van iemand een sms wis, en ik krijg later weer een sms van die persoon dan staat het vorige berichtje er ook nog bij.

Niet dat het een probleem is maar ik vroeg het me gewoon even af.
De IPhone 3GS laat sms verkeer zien als conversaties (dmv tekstballonnetjes) wat ik persoonlijk wel waardeer. Maar voor dat je tekstballonnetjes kunt zien krijg je een lijst met namen die je een sms hebben gestuurd (waar je vervolgens op "drukt" om bij de tekst ballonnetjes te komen), in deze lijst met namen kun je met je vinger naar links (of rechts) over het balkje met de naam vegen waardoor er een delete knop verschijnt. Hiermee wis je dan wel de hele conversatie! De volgende keer dat die persoon je sms't begint er weer een nieuwe "conversatie"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• apNia
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 09:01

apNia

Schreeuwen en Nibbits eten!

Duncanidaho76 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 09:16:
Hmm,

Ik heb sinds twee dagen geen enkel 3g signaal meer gezien ook het gprs signaal is niet actief. Ik heb van alles geprobeerd.

1. Vliegtuig modus aan en uit zetten
2. Netwerk instellingen herstellen
3. Reset

Naast het feit dat ik geen 3g signaal heb (voorheen gewoon volledig signaal en mijn buurman heeft wel signaal). Zijn er een aantal icoontjes veranderd en is de look overgenomen van andere apps.

Heeft iemand hier ervaring mee? Zo ja tips _/-\o_

specs:

Iphone 3gs white 32 gb
Dito gehad toen ik m'n iPhone NET had. Na paar uur ineens geen signaal meer. T-mobile gebeld, sim afgesloten tot m'n contract in ging. Maar de eerste paar uur werkt ie wel, dus snapte het al niet ;)
Raad je aan hetzelfde te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
CrimsoN72 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 10:44:
[...]

De IPhone 3GS laat sms verkeer zien als conversaties (dmv tekstballonnetjes) wat ik persoonlijk wel waardeer. Maar voor dat je tekstballonnetjes kunt zien krijg je een lijst met namen die je een sms hebben gestuurd (waar je vervolgens op "drukt" om bij de tekst ballonnetjes te komen), in deze lijst met namen kun je met je vinger naar links (of rechts) over het balkje met de naam vegen waardoor er een delete knop verschijnt. Hiermee wis je dan wel de hele conversatie! De volgende keer dat die persoon je sms't begint er weer een nieuwe "conversatie"...
Je kunt ook individuele berichten verwijderen - open een conversatie en druk op [Edit]. Zo kun je ook berichten forwarden trouwens.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
Zpottr schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 10:50:
[...]

Je kunt ook individuele berichten verwijderen - open een conversatie en druk op [Edit]. Zo kun je ook berichten forwarden trouwens.
En toen was het antwoord kompleet... :P

Even een off-topic vraag: Hoe "abonneer" ik me zelf voor een discussie op GoT, ik zou namelijk graag een emailtje krijgen als er gereageerd word met een link naar de reactie (zoals bijv. het forum op dvd.nl) :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Je kan het topic toevoegen aan je bookmarks. Bovenaan het topic staat een icoontje van een geel mapje met een + erop. Je bookmarks kan je bekijken door bovenaan onder forum op bookmarks te klikken.

Naast het mapje met een + staat het mapje met 'todo' om hem als postreminder toe te voegen. De bookmark wordt dan verwijderd op het moment dat je in het topic gereageerd hebt.

Volgens mij kan je geen mailtje krijgen.

[ Voor 36% gewijzigd door Alsatian op 16-07-2009 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
CrimsoN72 schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 10:56:
[...]

En toen was het antwoord kompleet... :P

Even een off-topic vraag: Hoe "abonneer" ik me zelf voor een discussie op GoT, ik zou namelijk graag een emailtje krijgen als er gereageerd word met een link naar de reactie (zoals bijv. het forum op dvd.nl) :$
Ik weet niet hoe goed dat werkt in jouw situatie maar je zou een RSS feed kunnen gebruiken misschien.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
Beiden hierboven bedankt , zal eens wat proberen...

...Nu staat er bij de bookmarks een rood mapje met "nieuwe berichten" (precies wat ik wil), echter na het bekijken van de nieuwe berichten blijft dit rode mapje gewoon staan. Ik ga er van uit dat ik niet perse hoef te reageren om dit rode mapje te laten verdwijnen (en pas weer opnieuw te laten verschijnen als er weer nieuwe berichten zijn)?!
Sorry voor mijn onwetendheid _/-\o_

[ Voor 79% gewijzigd door CrimsoN72 op 16-07-2009 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 15-09 14:54
Ik had toch iets geks vanochtend. Toen ik wilde kijken of ik nog email had drukte ik op de Home knop maar er gebeurde niks. Ook de aan/uit knop indrukken maakte niks uit. Heb ik 'm aan de PC gehangen, blijkt dat de accu helemaal op was, terwijl die gisteren (middag/avond) nog helemaal opgeladen was. Toen ik vanochtend keek bij Gebruik in het instellingen menu, zag ik dat het aantal uur van het echt gebruiken op 3/4 uur stond, terwijl ik 'm misschien maar 30 minuten tot een uurtje echt heb aangehad om wat dingetjes te testen. Automatisch slot staat op 1 minuut, dus daar ligt het niet aan. Ik zat wel te klooien met IM+ met push, en had de push instellingen op 3 dagen gezet. Maar toen ik IM+ afsloot, had ik mijn account afgemeld

Nu ben ik de iPhone weer helemaal aan het opladen, maar dit duurt volgens mij veel langer dan normaal. Ik heb 'm nu circa 2 uur aan de PC hangen, en hij zit nog maar op 27%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Pc laadt sowieso langzamer dan de 220 lader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 15:47
mauricedb schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 12:09:
Ik had toch iets geks vanochtend. Toen ik wilde kijken of ik nog email had drukte ik op de Home knop maar er gebeurde niks. Ook de aan/uit knop indrukken maakte niks uit. Heb ik 'm aan de PC gehangen, blijkt dat de accu helemaal op was, terwijl die gisteren (middag/avond) nog helemaal opgeladen was. Toen ik vanochtend keek bij Gebruik in het instellingen menu, zag ik dat het aantal uur van het echt gebruiken op 3/4 uur stond, terwijl ik 'm misschien maar 30 minuten tot een uurtje echt heb aangehad om wat dingetjes te testen. Automatisch slot staat op 1 minuut, dus daar ligt het niet aan. Ik zat wel te klooien met IM+ met push, en had de push instellingen op 3 dagen gezet. Maar toen ik IM+ afsloot, had ik mijn account afgemeld

Nu ben ik de iPhone weer helemaal aan het opladen, maar dit duurt volgens mij veel langer dan normaal. Ik heb 'm nu circa 2 uur aan de PC hangen, en hij zit nog maar op 27%.
Ik heb dit ook iets van 2 maal gehad, maar zelfs nog voor OS 3.0 was dat. Ik ging slapen, iPhone stond nog gewoon aan met mail push en fetch aan, en 3G aan, maar ik deed er feitelijk niets mee.

Word ik 8 uur later weer wakker, is het ding helemaal leeg. :? Terwijl het alle andere nachten doorkomt en er maar 10% batterij af is ofzo. Lijkt op een of andere bug waarbij hij toch cpu kracht blijft gebruiken terwijl het ding eigenlijk niets zou moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Oh okee, ik zat al te denken aan een defecte accu! Ik laat de iPhone gewoon tot de volle 100% opladen (iPhone wordt wel aardig warm tijdens het opladen) en ik kijk het allemaal wel aan. Mocht het nog een keer gebeuren, dan ga ik denk ik even terug naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
CrimsoN72 schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 19:03:
Na meer dan een jaar de ipod touch 32 wilde ik ook mijn telefoon en mp3 speler combineren. En het is waar; Het is de mooiste telefoon, de beste mp3 speler en misschien ook wel een kleine surrogaat pc in een. Maar ik ben 'm nu al weer meer dan een week kwijt omdat hij na tien dagen (jammer genoeg niet na 8 dagen want dan kon ik hem meteen ruilen) problemen kreeg met de koptelefoon uitgang. Het geluid ging steeds harder en zachter en kraakte bij de minste aanraking van de koptelefoon plug. En ik heb er niks anders mee gedaan dan met mijn ipod touch. Ik hoop dat de "schade" binnen de garantie valt anders gaat het me nog geld kosten ook. Dus grootste kritiek punt van mij is dat hij wel heel erg kwetsbaar lijkt te zijn.
Update: Net gebeld door de t-mobile shop met de boodschap dat ik het toestel kan komen halen... Meteen gaan halen... Wat blijkt: Het toestel is vervangen! Met de mededeling dat als het defect binnen de garantie valt hij meestal gewoon vervangen wordt (?). Op zich heel blij natuurlijk, maar nu weet ik niet wat er defect was en dus ook niet hoe ik dit eventueel in de toekomst kan voorkomen... (ja ja, kniesoor, ik weet het)
Maar toch; Apple, bedankt _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Duncanidaho76
  • Laatst online: 11-01-2023
apNia schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 10:49:
[...]

Dito gehad toen ik m'n iPhone NET had. Na paar uur ineens geen signaal meer. T-mobile gebeld, sim afgesloten tot m'n contract in ging. Maar de eerste paar uur werkt ie wel, dus snapte het al niet ;)
Raad je aan hetzelfde te doen.
Ik denk dat het niet geldt voor mij. Ik heb op dit moment een vervangend nummer en heb al twee weken 3g en andere toepassingen. Het rare is dat er nu geen gprs signaal of 3gsignaal afgebeeld is. Daarnaast zijn er sommige icoontjes veranderd van de apps.

Ik ga denk ik maar een totale reset doen tenzij iemand meer info hierover heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Volgens mij heb ik de boosdoener bij mij te pakken. Heb de iPhone even opnieuw opgestart en het programma IM+ eraf gegooit. De iPhone wordt niet meer warm, nu nog even afwachten wat de accu doet. Toen IM+ er nog op stond was er binnen 1 uur (circa 30 minuten gebruik en circa 30 minuten stand-by, dit klopt overigens niet, was wel meer minuten stand-by) 10% van de accu leeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mauricedb schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 16:19:
Volgens mij heb ik de boosdoener bij mij te pakken. Heb de iPhone even opnieuw opgestart en het programma IM+ eraf gegooit. De iPhone wordt niet meer warm, nu nog even afwachten wat de accu doet. Toen IM+ er nog op stond was er binnen 1 uur (circa 30 minuten gebruik en circa 30 minuten stand-by, dit klopt overigens niet, was wel meer minuten stand-by) 10% van de accu leeg.
Meld je in het vervolg eerst af bij IM+ als je het niet gebruikt, gewoon status ---> Offline. En daarnaast is het ook handig om de Push-functie ervan uit te zetten als je het niet gebruikt.

Dit zou het moeten oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

Ik heb al een poosje een Iphone maar nog nooit echt iets gedaan met de appstore.
ga ik dus reggen en dan vragen ze een betaal manier.

Visa, MasterCard en een groen ding.

Kan dit niet gewoon met Ideal? daar ik geen CC heb( en nee ik wil er ook geen een. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 17:26
Solid Seal schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 17:53:
Ik heb al een poosje een Iphone maar nog nooit echt iets gedaan met de appstore.

Kan dit niet gewoon met Ideal? daar ik geen CC heb( en nee ik wil er ook geen een. )
Nee, want je kunt dingen met een druk op de knop kopen op de iPhone. Dat werkt dus niet als je de hele acceptatiemolen van iDeal door moet :)

Is er trouwens een reden waarom je geen CC wilt? Dat is ongeveer hetzelfde als zeggen dat je geen pinpas wilt namelijk. Het is gewoon een betaalmiddel dat heel veel gebruikt wordt.

Een veel voolkomend misverstand met CC's is dat je verplicht bent het 'krediet' te gebruiken. Dit is echter niet waar, je kunt betalingen met je CC gewoon van je lopende rekening af laten schrijven.

Daarnaast als je op vakantie gaat naar het buitenland is een CC vaak bijna noodzakelijk, zoals bijvoorbeeld de VS, waar ze de CC gebruiken als pinpas ongeveer.

[ Voor 34% gewijzigd door Bosmonster op 16-07-2009 18:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
  • Laatst online: 14-09 17:49
Denk dat hij geen cc wil omdat hier ook vaak extra kosten voor berekend worden.
Was ook nooit een voorstander van cc maar goed in het digitale tijdperk ontkom je er gewoon niet aan helaas. Voordeel is weer wel dat al je aankopen ermee verzekerd zijn voor 180 dgn en tegen diefstal. Heb je niet veel aan bij een app van 79 cent, maar voor grotere uitgaven is het een uitkomst vind ik.

+ dat je bv nu al iets koopt wat pas later in de maand van je rekening word geincasseerd zonder dat ze hier rente over berekenen. Was bij mij erg handig toen me wasmachine ineens kaduuk was en ik pas 2 weken later me salaris weer zou ontvangen. Uiteraard wel zorgen dat je alles in 1 keer terug betaald want de rente van een cc is ook niet misselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Verwijderd schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 16:24:
[...]

Meld je in het vervolg eerst af bij IM+ als je het niet gebruikt, gewoon status ---> Offline. En daarnaast is het ook handig om de Push-functie ervan uit te zetten als je het niet gebruikt.

Dit zou het moeten oplossen.
Het grappige is dat ik de status inderdaad op offline had gezet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Laatst online: 03-09 08:34

Solid Seal

3D Printer N00b

pebbie schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 18:30:
Was ook nooit een voorstander van cc maar goed in het digitale tijdperk ontkom je er gewoon niet aan helaas. Voordeel is weer wel dat al je aankopen ermee verzekerd zijn voor 180 dgn en tegen diefstal. Heb je niet veel aan bij een app van 79 cent, maar voor grotere uitgaven is het een uitkomst vind ik.

+ dat je bv nu al iets koopt wat pas later in de maand van je rekening word geincasseerd zonder dat ze hier rente over berekenen. Was bij mij erg handig toen me wasmachine ineens kaduuk was en ik pas 2 weken later me salaris weer zou ontvangen. Uiteraard wel zorgen dat je alles in 1 keer terug betaald want de rente van een cc is ook niet misselijk.
Ik heb er eigenlijk nooit aan gedacht en ook nooit nodig gehad.
Voorheen had je voor WoW ook een CC nodig maar ik gebruikte de Game Cards
Op dit moment kan je zelfs WoW betalen met Ideal. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-04 10:28

JeRa

Authentic

Ik ben sinds gisteren de gelukkige eigenaar van een iPhone 3GS en heb vanzelfsprekend alles al lopen customizen totdat het goed was (wat eigenlijk, van een Windows Mobile toestel afkomend, behoorlijk weinig was). Ik heb alleen één ding nog niet kunnen oplossen: op het lockscreen krijg je popups van nieuwe smsjes (die krijg je overigens altijd) en gemiste oproepen. Bij de instellingen zie ik alleen een mogelijkheid om de text preview uit te schakelen, maar ik wil die hele popup gewoon nooit zien. Ik wil dat ie gaat trillen en dat ik dan zelf een keer ga kijken wat er precies aan de hand is.

De enige oplossing lijkt Kate te zijn, maar een snelle zoektocht op Google toont al snel dat dat niet echt ideaal is ('Stay away from Kate') en bovendien is het een betaalde app. Heeft iemand nog een idee hoe ik dit zou kunnen oplossen? :)

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Alsatian schreef op woensdag 15 juli 2009 @ 21:22:
[...]

als ik mijn geluid aan heb en mijn oordopjes in komt de ringtone over de speaker (3GS).

Ik heb geen wijzigingen daar voor hoeven te doen.
Wat vreemd, bij mij is dat niet zo.
Oordopjes in de iPhone = ringtone over de oordopjes.
Oordopjes uit de iPhone = ringtone over de speaker

wat vaag? :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Huh? Mijn 3G slaat ineens geen foto's meer op in de camera roll. Hij maakt wel nog gewoon foto's, maar die verschijnen niet meer in de camera roll? Iemand dit al eens meegemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Reinigingsdoek schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 20:25:
[...]

Wat vreemd, bij mij is dat niet zo.
Oordopjes in de iPhone = ringtone over de oordopjes.
Oordopjes uit de iPhone = ringtone over de speaker

wat vaag? :X
Als hij op stil staat dan komt de ringtone bij mij over de speakersoordopjes. Staat hij niet op stil dan komt de ringtone over de speaker.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Solid Seal schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 17:53:

je kan click and buy gebruiken. Die financieren het als ware voor en daarna wordt het van je rekening afgeschreven. Zorg wel dat je genoeg geld op je rekening hebt! De kosten die ze rekenen als ze niet kunnen afschrijven zijn niet mals!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
pebbie schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 18:30:
Als student is een CC zo goed als gratis. En daarna heb je het ook over luttele euro's per jaar. Redelijk verwaarloosbaar als je het mij vraagt :P

Persoonlijk vind ik dat een stuk betrouwbaarder dan een of andere site als ClickAndBuy afschrijvingen laten doen van mn rekening...

[ Voor 16% gewijzigd door Bosmonster op 16-07-2009 22:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Bosmonster schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 22:34:
[...]

Als student is een CC zo goed als gratis. En daarna heb je het ook over luttele euro's per jaar. Redelijk verwaarloosbaar als je het mij vraagt :P
Correct, ik geloof dat ik zelf als niet student-zijnde iets van 20 euro p/j hier voor betaal. Dat bedrag komt zeker tot zijn recht in verhouding met het gemak dat ik er mee heb hier voor internet aankopen. Maar goed we kunnen niet in andermans portemonnee kijken, en ik kan me indenken dat als het je bv 10 euro pj kost en je gebruikt hem eenmalig, dat het dan wel een duurdere bijkomstigheid is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-04 10:28

JeRa

Authentic

Als iemand het antwoord nog wil weten: met iBlacklist vind je onder 'Extra' de optie 'SMS Privacy'. Als je vervolgens het SMS filter inschakelt (met of zonder black/whitelist) dan worden de popups geblokkeerd :)

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 19:07
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met proassist en nieuwe iPhones?
Een tijdje geleden heb ik mijn iPhone opgestuurd die het helemaal niet meer deed na ongeveer 15 mins in het water te hebben gelegen..
Nu bel ik vandaag pro assist en ze zeggen dat ze op het moment aan het wachten zijn op onderdelen die bezorgd moeten worden
Ligt het nu aan mij, of klinkt het een beetje vreemd dat ze aan een telefoon die zo erg is toegetakeld nog onderdelen gaan vervangen? :/
Of kan onderdelen ook slaan op gewoon een nieuw exemplaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sn0wblind
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 23-07 21:54
Ik word hier zo moedeloos van, Sinds Januari een Iphone 3G

De originele die ik had gekocht had een defecte bewegings sensor vanaf het begin.

Omgeruilt bij solid vision via garantie, ontving er 1 met een haarscheur, daarna 2 met enorme lightleak en bij beide stak eht scherm aan de linkerkant iets omhoog. en de laatste vervanger die goed leek, begint opeens het rubberen randje naar binnen te vallen waardoor er een opening ontstaat.

Iemand toevallig van SOlid vision op dit forum?

Ik heb het idee dat de vervangers van de iphones die als nieuw bestempeld worden refurbs zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormfly
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:23
Relis schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 00:55:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met proassist en nieuwe iPhones?
Een tijdje geleden heb ik mijn iPhone opgestuurd die het helemaal niet meer deed na ongeveer 15 mins in het water te hebben gelegen..
Nu bel ik vandaag pro assist en ze zeggen dat ze op het moment aan het wachten zijn op onderdelen die bezorgd moeten worden
Ligt het nu aan mij, of klinkt het een beetje vreemd dat ze aan een telefoon die zo erg is toegetakeld nog onderdelen gaan vervangen? :/
Of kan onderdelen ook slaan op gewoon een nieuw exemplaar?
Nope hangt helemaal af van de reparatie, kan goed dat hij nog net niet voldoende kapot is om hem te geheel te vervangen. Je mag er vanuit gaan dat hij weer goed is als hij terugkomt en zo niet zal je hem weer op moeten sturen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grijze Vos
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 28-02 22:17
mauricedb schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 12:09:
Hij gaat hier van 10% naar 47% in anderhalf uur via de USB van mijn laptop. 27% in 2 uur is een beetje weinig als je het mij vraagt.

Op zoek naar een nieuwe collega, .NET webdev, voornamelijk productontwikkeling. DM voor meer info

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
Via de pc opladen duurt erg veel langer dan via netstroom is mijn ervaring.

[ Voor 12% gewijzigd door Alsatian op 17-07-2009 11:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedepe
  • Laatst online: 16:06

renedepe

wheeeeelp!!!

Ik ben sinds gister ook de trotse bezitter van een 3GS! Ben er super blij mee. Al flink mee bezig geweest met o.a. alle informatie in dit forum. Echter vraag ik me nog 1 ding af...

Aan de onderkant zitten 2 "speakerroostertjes", maar er komt er maar uit 1 geluid. Als ik zelf logisch nadenk dat zou de andere voor de microfoon kunnen zijn. Kan iemand dit bevestigen of heb ik een kapotte?

"water is pas een feest, als het langs de brouwerij is geweest"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Niet online
renedepe schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 11:08:
Ik ben sinds gister ook de trotse bezitter van een 3GS! Ben er super blij mee. Al flink mee bezig geweest met o.a. alle informatie in dit forum. Echter vraag ik me nog 1 ding af...

Aan de onderkant zitten 2 "speakerroostertjes", maar er komt er maar uit 1 geluid. Als ik zelf logisch nadenk dat zou de andere voor de microfoon kunnen zijn. Kan iemand dit bevestigen of heb ik een kapotte?
Dat klopt, liep ik zelf ook tegenaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Jeez, moet nu echt iedereen die een iPhone koopt dat komen vragen :) ? Er staat nota bene een plaatje in de startpost:
Afbeeldingslocatie: http://home.planet.nl/%7Epiet2081/iphone/i1.jpg

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
luidspreker is niet zo heel handig geplaatst overigens. Heb regelmatig dat als ik een game speel of video kijk dat mijn hand voor die speaker zit en het geluid bijna compleet wegvalt daardoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renedepe
  • Laatst online: 16:06

renedepe

wheeeeelp!!!

Oeps. Dom van mij, had inderdaad beter naar het plaatje moeten kijken. Sorry maar toch bedankt

Plaatsing is inderdaad niet super handig. Zat er ook al de hele tijd met mijn vingers voor in landscape.

"water is pas een feest, als het langs de brouwerij is geweest"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mauricedb
Grijze Vos schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 10:45:
[...]

Hij gaat hier van 10% naar 47% in anderhalf uur via de USB van mijn laptop. 27% in 2 uur is een beetje weinig als je het mij vraagt.
De reden hiervan is is dat IM+ waarschijnlijk nog veel stroom zat op te eten. Oftewel, ik zat de iPhone wel op te laden, maar de iPhone verbruikte op het zelfde moment ook weer heel veel stroom, vandaar dat het opladen zo langzaam ging. Nu gaat het opladen gewoon perfect, en de iPhone wordt niet warm (wat eerst wel het geval was, door dus de belasting die de iPhone had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online
Wat ik me afvroeg is of er nog steeds een bepaalde hoeveelheid ruimte 'gereserveerd' is voor het installeren van applicaties / games en andere muk... Heb in de loop der werken wel wat MB'tjes aan applicaties gedownloadet om te installeren op m'n iPhone 3GS en kan me herinneren van de vorige iPhones dat je maar enkele GB's tot je beschikking had om dus software op te installeren.. Iemand die deze specifieke vraag kan beantwoorden?

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• --MeAngry--
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16:16

--MeAngry--

aka Qonstrukt

CLB schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:38:
Wat ik me afvroeg is of er nog steeds een bepaalde hoeveelheid ruimte 'gereserveerd' is voor het installeren van applicaties / games en andere muk... Heb in de loop der werken wel wat MB'tjes aan applicaties gedownloadet om te installeren op m'n iPhone 3GS en kan me herinneren van de vorige iPhones dat je maar enkele GB's tot je beschikking had om dus software op te installeren.. Iemand die deze specifieke vraag kan beantwoorden?
Ik weet eerlijk gezegd niet of dat nog steeds het geval is, er is een stukje ruimte gereserveerd voor het OS, maar hier worden je applicaties niet geinstalleerd. Ten tijde van de allereerste jailbreaks misschien wel, maar tegenwoordig niet meer.
Dat geheugen is standaard namelijk maar iets van 512MB groot, en dan zou je Navigon dus al niet eens meer kunnen installeren.

Je applicaties staan dus tegenwoordig ook op het gebruikersgeheugen waar ook je muziek terecht komt.

Tesla Model Y RWD (2024)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
--MeAngry-- schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:42:
Je applicaties staan dus tegenwoordig ook op het gebruikersgeheugen waar ook je muziek terecht komt.
Oftewel tig GB aan applicaties moet geen probleem zijn... :)
(Enige is dan dat je 9? screens kan hebben met elk 16 applicaties / games en dus daaraan restricted bent)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22
CLB schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:46:
(Enige is dan dat je 9? screens kan hebben met elk 16 applicaties / games en dus daaraan restricted bent)
Er is getest met 250 apps te installeren uit de App Store, dit kan je allemaal installeren en via SpotLight kan je alle apps opstarten maar je kunt er maximaal dus die 9 screens aan apps krijgen.

Zie ook: Apple iPhone School - Install More Than 180 Apps, Then Launch From Spotlight

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CLB schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 13:46:
[...]

De overige apps die je niet kan zien, kun je wel vinden met Spotlight. Dus ook dat is geen beperking. Maar goed, waarom je zoveel apps zou willen installeren?

Edit: Wiethoofd was sneller :P

[ Voor 4% gewijzigd door Hoedje op 17-07-2009 14:08 ]

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Bedankt Wiethoofd, heel vet =)

En zoveel apps installeer ik zeker niet, maar vroeg het me gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Wiethoofd schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 14:05:
[...]

Er is getest met 250 apps te installeren uit de App Store, dit kan je allemaal installeren en via SpotLight kan je alle apps opstarten maar je kunt er maximaal dus die 9 screens aan apps krijgen.

Zie ook: Apple iPhone School - Install More Than 180 Apps, Then Launch From Spotlight
11 schermen tegenwoordig :-/ en ja, die kunnen vol.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:50

Pierre

Van nature lui!

Sinds vandaag heb ik eigenlijk een heel vreemd probleem. Wat gebeurt er, hij connect met WiFi op een draadloze verbinding bij ons op kantoor, met encryptie key (geen probleem die weet ik), dat werkt allemaal goed.

Echter na verloop van tijd wil ik bv in de app-store kijken of er soms een update is, dan kom ik dus met geen mogelijkheid die app-store in, ook safari werkt dan ook niet 8)7 .

Na dat ik de iPhone uit zet en daarna weer aan dan gaat het weer wel goed, kennen jullie die fenomeen en nog belangrijker wat kan ik er aan doen om het te voorkomen.

Thanks

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
.Is er een handige logica / manier om all je apps ineens in een door jou gewenste volgorde naar je iPhone te zetten? Heb nog geen iPhone maar ben al wel met het voorwerk bezig en apps aan het binnenhalen.
Wil dus bv 1 of 2 blz's voor games, een voor handige dingen, 1 voor nieuws, 1 voor ehm bv socializing etc etc. Weet dat je ze met je vinger kan overhevelen maar om dat straks nu te doen met bv 60 apps zie ik niet zo zitten. Iemand een goede tip voor me? In Itunes staan ze nl allemaal door elkaar heen.

Graag tips voor een org. niet gejailbreakte iPhone (komt later nog wel een keertje lijkt me dat ik me daar aan ga wagen).

Alvast bedankt,
Pebbie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Relis
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-09 19:07
stormfly schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 06:14:
[...]

Nope hangt helemaal af van de reparatie, kan goed dat hij nog net niet voldoende kapot is om hem te geheel te vervangen. Je mag er vanuit gaan dat hij weer goed is als hij terugkomt en zo niet zal je hem weer op moeten sturen denk ik.
Dat klinkt niet bepaald goed, dus er is gewoon een grote kans dat ik een half kapotte (ok, gerepareerde) iPhone terug krijg.
Maar goed, als hij dan weer kapot gaat omdat ze hem niet helemaal hebben gerepareerd krijg ik dan weer een 30€ eigen risico voor mn kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Relis schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 19:08:
[...]

Maar goed, als hij dan weer kapot gaat omdat ze hem niet helemaal hebben gerepareerd krijg ik dan weer een 30€ eigen risico voor mn kiezen?
Bij de meeste reparaties/garanties die zijn uitgevoerd en binnen zeer korte tijd het zelfde defect vertonen (meestal 3 mnd) behoren er niet opnieuw eigen risico kosten berekend te worden. Je kunt dan nl. stellen reparatie niet goed is uitgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
UltraSub schreef op donderdag 16 juli 2009 @ 20:32:
Huh? Mijn 3G slaat ineens geen foto's meer op in de camera roll. Hij maakt wel nog gewoon foto's, maar die verschijnen niet meer in de camera roll? Iemand dit al eens meegemaakt?
Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oppie
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-06 10:37
Maak even een backup en voer een factory reset uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zanydu
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-08-2024
Ik zit heel erg te twijfelen om een iphone aan te schaffen. Ik heb namelijk nu een windows mobile phone, en ik houd heel erg van de volgende functie: Wanneer ik in mijn outlook / agenda een afspraak heb met de tijd op 'bezet', dan gaat mijn telefoon automatisch op trillen gedurende die afspraak. Normaal vergeet ik dit namelijk altijd (of weer het geluid aan te zetten) en dat is een onwijs handige functie tijdens colleges.

Nu was ik op zoek of de iphone ook over deze functie beschikt, maar helaas kon ik hier niets over vinden (alleen dat de iphone geen profielen heeft). Kan iemand mij vertellen of deze functie mogelijk is vanuit de iphone of misschien via een app uit de store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Zanydu schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 12:27:
Ik zit heel erg te twijfelen om een iphone aan te schaffen. Ik heb namelijk nu een windows mobile phone, en ik houd heel erg van de volgende functie: Wanneer ik in mijn outlook / agenda een afspraak heb met de tijd op 'bezet', dan gaat mijn telefoon automatisch op trillen gedurende die afspraak. Normaal vergeet ik dit namelijk altijd (of weer het geluid aan te zetten) en dat is een onwijs handige functie tijdens colleges.

Nu was ik op zoek of de iphone ook over deze functie beschikt, maar helaas kon ik hier niets over vinden (alleen dat de iphone geen profielen heeft). Kan iemand mij vertellen of deze functie mogelijk is vanuit de iphone of misschien via een app uit de store?
Nee, kan niet - althans niet op een niet-jailbroken device. wel JB weet ik niet.

iPhone heeft wel een mute-schakelaar aan de buitenkant, dus 'm op stil zetten is zo gedaan. Maar je moet er wel zelf aan denken ;) (of gewoon je telefoon op stil zetten als je op je werk/uni bent, natuurlijk).

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:34

Padvinder

doet z'n best

pebbie schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 18:55:
.Is er een handige logica / manier om all je apps ineens in een door jou gewenste volgorde naar je iPhone te zetten? Heb nog geen iPhone maar ben al wel met het voorwerk bezig en apps aan het binnenhalen.
Wil dus bv 1 of 2 blz's voor games, een voor handige dingen, 1 voor nieuws, 1 voor ehm bv socializing etc etc. Weet dat je ze met je vinger kan overhevelen maar om dat straks nu te doen met bv 60 apps zie ik niet zo zitten. Iemand een goede tip voor me? In Itunes staan ze nl allemaal door elkaar heen.

Graag tips voor een org. niet gejailbreakte iPhone (komt later nog wel een keertje lijkt me dat ik me daar aan ga wagen).

Alvast bedankt,
Pebbie
Enige optie is volgens mij je Apps per 16 syncen (15 op eerste pagina, daar staat nu 1 icoontje (contacten)). Dan krijg je er elke keer 1 pagina vol apps bij. Iets anders weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:40

MsG

Forumzwerver

Dat probleem heb ik ook. Ik wil een pagina met die standaardmeuk, dan tools e.d. en dan games op alfabetische volgorde. Je kan hem ook laten respringen met bosprefs dan shuffled hij ze op volgorde en dan de eerste paar pagina's aanpassen.

Kan je niet meer dan 11 pagina's? Ik zit nu dus aan m'n kunstmatige limiet :-/

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
pebbie schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 18:55:
Ja, daar heb ik wel mee zitten experimenteren maar uiteindelijk werkt het toch niet lekker. Het hele app management systeem is een ramp atm; wat ze zouden moeten maken is een soort van app playlists waarmee je verzamelingen van max. 16 apps kunt maken in iTunes waarvan je er dan max. 11 (verzamelingen) naar je iPhone kunt syncen.

In de huidige situatie vind ik het volgende toch het best werken: sync gewoon een hele zooi (maar niog niet alles, je moet ruimte hebben om te schuiven) naar je iPhone, maak het dock leeg (de onderste 4 posities) en gebruik het dock om apps heen en weer te shuttlen. Dan ben je nog redelijk snel klaar. Vul het dan aan met nog een of twee ladingen apps die je weer met dezelfde methode op hun plek zet.

Wist je al dat je van pagina kunt wisselen door op de meest linkse en rechtse dot te tappen? Dat is makkelijker dan swipen als je icoontjes in trilmodus staan.

Maak als je klaar bent even screenshots van elke pagina zodat je het de volgende keer sneller op orde hebt.

[ Voor 11% gewijzigd door Zpottr op 18-07-2009 13:08 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
MsG schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 13:01:
Dat probleem heb ik ook. Ik wil een pagina met die standaardmeuk, dan tools e.d. en dan games op alfabetische volgorde. Je kan hem ook laten respringen met bosprefs dan shuffled hij ze op volgorde en dan de eerste paar pagina's aanpassen.

Kan je niet meer dan 11 pagina's? Ik zit nu dus aan m'n kunstmatige limiet :-/
Niet zonder JB iig. Spotlight kan wel je apps vinden die er van af gevallen zijn maar dat is niet meer echt te managen :)
oeps, dat kon ook in 1 post

[ Voor 3% gewijzigd door Zpottr op 18-07-2009 13:09 ]

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22
Als je toch al je iPhone jailbroken hebt, waarom dan geen Categories gebruiken, dat scheelt ontzettend in de hoeveelheid pagina's die je krijgt. Gewoon een mapje voor Spellen, Meuk, Handig etc. en daarin je programma's zetten.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 16:40

MsG

Forumzwerver

Ik zag alleen een losse app categories, die weer een eigen soort lelijke springboard maakt. Als er echt een normale mapjeversie is hou ik me aanbevolen.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjbstolk
  • Laatst online: 09:51
Weet iemand of er een mogelijkheid is om een afspraak herinnering op een iphone uit te stellen?

Ik was op mijn WinMob toestellen gewend om een afspraak te kunnen uitstellen voor een bepaalde tijd, nu mis ik dat op mijn iphone. Zijn daar programma's voor? Ik heb al op diverse manier gezocht maar kan nog weinig vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no11
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10-08 19:27
Ik heb hier een Iphone, heel erg tevreden mee echter..... een probleempje.
Als ik bijvoorbeeld via Safari het internet op ga en naar de mobiele website van VI ga dan zijn de plaatjes onscherp en lelijk. Dit is bij alle plaatjes zo, waarschijnlijk (denk ik) heb ik de instellingen veranderd maar heb geen idee waar ik dit heb kunnen doen.

De plaatjes zijn van dezelfde kwaliteit als je een plaatje convert naar een slechte kwaliteit jpeg.

Iemand enig idee? Ik weet niet waar ik precies op moet zoeken namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AleSyS
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 15-04-2021
Ik ben sinds afgelopen donderdag de trotse bezitter van een iphone 3GS icm I-300 abbo. Het lukt mij alleen niet om een MMS te versturen. Zodra ik een foto koppel aan een berichtje en deze verstuurd zie ik de status balk oplopen...blijft dan een tijdje en geeft vervolgens failed. Naar mij weten hoef je niks bij t-mobile te activeren toch wbt MMS???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het mogelijk is om in iTunes en dan ook je iPhone alles wat in het zelfde album zit samen te laten zien. Nu heb je bijvoorbeeld bij cover flow vier keer het zelfde albumplaatje in je rij staan omdat bijvoorbeeld bij een aantal nummers er een tweede artiest achter staat (duet). Vind dit erg irritant :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 17:11
Verwijderd schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 22:55:
Weet iemand of het mogelijk is om in iTunes en dan ook je iPhone alles wat in het zelfde album zit samen te laten zien. Nu heb je bijvoorbeeld bij cover flow vier keer het zelfde albumplaatje in je rij staan omdat bijvoorbeeld bij een aantal nummers er een tweede artiest achter staat (duet). Vind dit erg irritant :\
Albumartiest invullen? Als je bijv. voor album x 3 artiesten hebt, a b en c. Vul je bij albumartiest a in dan zal het album in iTunes en op je iPhone onder x - a staan als een album. Je nummers daar onder staan wel gewoon onder nummer 1 door b bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, oké. Dat is wel veel werk nu voor mij :P Maar ja, ik dacht dat je misschien kon instellen dat hij alleen op album selecteert ofzo maar kon dat al niet vinden.
Ow wacht zie het al :P Het komt idd doordat je artiest én album artiest hebt. Dat is nog wel te doen. Bedankt! :) Echt vet heb nu al mijn muziek uitgezocht overal plaatjes bijgedaan :) Nu heb ik een coverflow met alleen maar plaatjes JOEEHEOEEE

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 18-07-2009 23:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
  • Laatst online: 21-08 17:09
Nou, heb 'em dus gister eindelijk (in de zin dat ik niet kon wachten) binnen gekregen, en ben helemaal fan. En vanavond kreeg ik van een vriend de Shazam app als tip.

GE-WEL-DIG! :D:D

Weet verder niet waar ik moet beginnen, dit werkt gewoon zo relaxed. Merk ook dat de 3GS een stukje sneller is, de Shazam app opent gewoon een heel stuk sneller dan op de 3G van die vriend van me. En grappig is ook: we stonden tegelijkertijd een stuk muziek te samplen, en die van mij vond 'em wel en die van hem niet. Natuurlijk kan het toeval zijn, maar ik ga dat zeker eens uitgebreider proberen.

https://niels.nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Hydra schreef op zondag 19 juli 2009 @ 01:57:
Nou, heb 'em dus gister eindelijk (in de zin dat ik niet kon wachten) binnen gekregen, en ben helemaal fan. En vanavond kreeg ik van een vriend de Shazam app als tip.

Weet verder niet waar ik moet beginnen, dit werkt gewoon zo relaxed. Merk ook dat de 3GS een stukje sneller is, de Shazam app opent gewoon een heel stuk sneller dan op de 3G van die vriend van me. En grappig is ook: we stonden tegelijkertijd een stuk muziek te samplen, en die van mij vond 'em wel en die van hem niet. Natuurlijk kan het toeval zijn, maar ik ga dat zeker eens uitgebreider proberen.
Shazam is leuk, maar dat zul je nooit gebruiken.
Probeer Worms, it brings back memories! Geweldig spelletje en het geld meer dan waard. De uitdagingen zijn soms erg lastig dus je blijft bezig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
Reinigingsdoek schreef op zondag 19 juli 2009 @ 02:28:
[...]

Ik gebruik t toch wel regelmatig hoor. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
no11 schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 21:46:
Als ik bijvoorbeeld via Safari het internet op ga en naar de mobiele website van VI ga dan zijn de plaatjes onscherp en lelijk. Dit is bij alle plaatjes zo, waarschijnlijk (denk ik) heb ik de instellingen veranderd maar heb geen idee waar ik dit heb kunnen doen.

De plaatjes zijn van dezelfde kwaliteit als je een plaatje convert naar een slechte kwaliteit jpeg.

Heb je dit ook als je op WiFi zit? Zo niet kan het misschien aan de t-mobile proxy liggen. Je weet zeker dat VI de plaatjes op zijn mobiele website niet gewoon zo hard gecomprimeerd heeft?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pebbie
Zpottr schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 13:05:
[...]

Ja, daar heb ik wel mee zitten experimenteren maar uiteindelijk werkt het toch niet lekker. Het hele app management systeem is een ramp atm; wat ze zouden moeten maken is een soort van app playlists waarmee je verzamelingen van max. 16 apps kunt maken in iTunes waarvan je er dan max. 11 (verzamelingen) naar je iPhone kunt syncen.

In de huidige situatie vind ik het volgende toch het best werken: sync gewoon een hele zooi (maar niog niet alles, je moet ruimte hebben om te schuiven) naar je iPhone, maak het dock leeg (de onderste 4 posities) en gebruik het dock om apps heen en weer te shuttlen. Dan ben je nog redelijk snel klaar. Vul het dan aan met nog een of twee ladingen apps die je weer met dezelfde methode op hun plek zet.

Wist je al dat je van pagina kunt wisselen door op de meest linkse en rechtse dot te tappen? Dat is makkelijker dan swipen als je icoontjes in trilmodus staan.

Maak als je klaar bent even screenshots van elke pagina zodat je het de volgende keer sneller op orde hebt.
Bedankt voor de tips omtrent deze vraag voor iedereen, ga het gewoon testen zodra ik de foon heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daejji
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 16:26
Reinigingsdoek schreef op zondag 19 juli 2009 @ 02:28:
[...]

Probeer Worms, it brings back memories! Geweldig spelletje en het geld meer dan waard. De uitdagingen zijn soms erg lastig dus je blijft bezig!
Ik gebruik Shazam _/-\o_ ook zeer regelmatig hoor, snap niet waarom je zo stellig voor een ander gaat zeggen of hij/zij het wel of niet gebruikt. Laatst zat ik bijv. bij mijn schoonouders in de tuin, hadden de buren muziek aan en hoorde af en toe lekkere muziek, maar wist bijv. niet precies wie en welk album etc.
Hoppla, daar kwam mijn Iphone weer tevoorschijn (glimlach van mijn vriendin ook weer) en taggen maar.
Persoonlijk vind ik Worms dan weer niet zo, maar goed, anderen weer wel..Ieder heeft zijn eigen ding en voorkeur, dat is juist zo leuk aan de Iphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Paddepoel schreef op zondag 19 juli 2009 @ 11:15:
[...]

Ik gebruik Shazam _/-\o_ ook zeer regelmatig hoor, snap niet waarom je zo stellig voor een ander gaat zeggen of hij/zij het wel of niet gebruikt. Laatst zat ik bijv. bij mijn schoonouders in de tuin, hadden de buren muziek aan en hoorde af en toe lekkere muziek, maar wist bijv. niet precies wie en welk album etc.
Hoppla, daar kwam mijn Iphone weer tevoorschijn (glimlach van mijn vriendin ook weer) en taggen maar.
Persoonlijk vind ik Worms dan weer niet zo, maar goed, anderen weer wel..Ieder heeft zijn eigen ding en voorkeur, dat is juist zo leuk aan de Iphone.
Ik gebruikte Shazam ook de eerste 2 weken voor elk nummer op de radio wat ik tegenkwam om tof te doen voor vrienden. Daarna geloof je het wel.

Vertel over een paar weken maar hoe vaak je het nog gebruikt.

[ Voor 3% gewijzigd door Reinigingsdoek op 19-07-2009 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwezz
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 15-09 22:07
Ik heb een klein probleem met mijn iPhone...
Vroeger, voor ik de update naar 3.0 maakte kreeg ik op mijn iPhone enkel de mails binnen die ik nog niet gelezen had op mijn mac.
Na de update krijg ik al mijn mails binnen op mijn aol account, ook al heb ik die reeds gelezen...das redelijk ambetant.

Het is waarschijnlijk een kleine instelling die ik moet veranderen, maar ik vind niet wat/waar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsfikke
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

fsfikke

* * * *

Reinigingsdoek schreef op zondag 19 juli 2009 @ 11:46:
[...]

Ik gebruikte Shazam ook de eerste 2 weken voor elk nummer op de radio wat ik tegenkwam om tof te doen voor vrienden. Daarna geloof je het wel.

Mag iedereen niet voor zich zelf uitmaken welke programma's ie gebruikt :?
Met 50.000+ apps zit er voor iedereen wel iets bij lijkt me.

Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xeanor
[...]

Ik gebruikte Shazam ook de eerste 2 weken voor elk nummer op de radio wat ik tegenkwam om tof te doen voor vrienden.
Nou, volgens mij heb jij je iphone dan om de verkeerde redenen gekocht, want ik gebruik Shazam toch echt gewoon voor mezelf. :')

[ Voor 10% gewijzigd door Xeanor op 19-07-2009 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:29
no11 schreef op zaterdag 18 juli 2009 @ 21:46:

T-Mobile had hiervoor de speedmanager. Hier kon je aangeven of je wou surfen met of zonder compressie op de plaatjes. Ik weet niet of dit werkt in Safari:

http://speed.t-mobile.nl

Met compressie is meer snelheid met slechte plaatjes. Zonder compressie is plaatjes zoals ze horen.

Ik kan die site nu niet openen op mijn iphone, heb geen idee of er een storing is of dat ie gewoon niet werkt met safari (geeft aan dat ie de server niet kan vinden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Xeanor schreef op zondag 19 juli 2009 @ 13:40:
[...]

Nou, volgens mij heb jij je iphone dan om de verkeerde redenen gekocht, want ik gebruik Shazam toch echt gewoon voor mezelf. :')
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Gadgeteer schreef op zondag 19 juli 2009 @ 14:15:
Ik kan die site nu niet openen op mijn iphone, heb geen idee of er een storing is of dat ie gewoon niet werkt met safari (geeft aan dat ie de server niet kan vinden).
Die site werkt alleen als je via het mobiele netwerk (niet WiFi) aan internet hangt.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-09 21:59
Mischien puntje voor de startpost

als je standaard wilt registreren bij Itunes kun je niet meer voor de optie geen kiezen bij betaalmethode :(

Er is toch een manier om die optie weer terug te krijgen :
bron http://www.iphoned.nl/itu...zonder-credit-card/10599/

Met een iTunes account kunnen er bepaalde dingen gedaan worden, die niet uitgevoerd kunnen worden zonder het account.
Voor het account heb je een credit-card of een andere betaalkaart nodig. Deze gegevens ben je verplicht in te vullen.
Uiteraard zijn er verscheidene mensen die geen betaalkaart hebben of willen invullen. Hier volgt een handleiding om toch aan een iTunes account te komen!
1. Open iTunes en ga naar iTunes Store (knop is aan de linker zijkant).
Vervolgens ga je naar App store (aan de linker zijkant) en kies je een willekeurige gratis App.
Gratis App’s vind je onder andere bij de catogorie “Top Free Apps” rechts beneden
2. Vervolgens klik je op de App en klik je op “haal op”.
3. Vervolgens krijg je het scherm met:
Kies dan “maak nieuw account aan”
4. Je wordt begeleid door de stappen. Vul de nodige informatie in (akkoord gaan met de voorwaarden, e-mail, wachtwoord etc.). Let wel op dat je een werkend mail adres invult, want deze is noodzakelijk.
5. Na deze stappen moet je de betaalmethode invoeren.
Hier hoef je geen credit card informatie meer in te voeren, want je kan nu ook “geen” selecteren!
Afbeeldingslocatie: http://www.iphoned.nl/wp-content/uploads/2009/06/afbeelding-4.png
6. Ga naar je mailbox, activeer het account en je bent klaar.
Veel plezier met je iTunes account. (Let er wel op, wanneer je een betaalde App of liedje wilt downloaden, moet je wel je betaalgegevens invoeren)

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mmm, nu heb ik thuis gewoon muziek op mijn iPhone gesleept met iTunes (synchroniseer niet, doe het handmatig) kom ik nu bij mijn Pa zegt hij doodleuk dat ik eerst alles moet wissen om mijn muziek te beheren. Maarja dan is er niet zo veel meer over om te beheren. Ik wil graag even wat album informatie enzo aanpassen maar dat lukt nu niet :\

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 19 juli 2009 @ 17:43:
Mmm, nu heb ik thuis gewoon muziek op mijn iPhone gesleept met iTunes (synchroniseer niet, doe het handmatig) kom ik nu bij mijn Pa zegt hij doodleuk dat ik eerst alles moet wissen om mijn muziek te beheren. Maarja dan is er niet zo veel meer over om te beheren. Ik wil graag even wat album informatie enzo aanpassen maar dat lukt nu niet :\
Klopt, zo werkt dat al (of werkt dat niet ;) ) sinds de eerste iPod.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
Hydra schreef op zondag 19 juli 2009 @ 01:57:

Er zijn maar een paar apps waar ik steeds naar terug ga als ik wat tijd te doden heb :p
In willekeurige volgorde:

- Nu.nl
- WeatherPro
- Pocket Informant (wel prijzig, maar eenvoudig te syncen met Google Agenda)
- Bookworm (wel alleen in het Engels)
- Zombieville USA
- geoDefendse (is wel pittig)
- Frenzic
- the treasures of Montezuma (bejeweled2 maar dan met combo's!)
- Peggle
- iDracula (grafisch sterk)
- Galcon (pittige korte multiplayer battles)
- Word-Fu (ook Engels)

Is er eigenlijk een thread over games en andere apps voor de 3Gs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-07 13:05

Ram0n

Bierbrouwende nerd

CrimsoN72 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 18:13:
Is er eigenlijk een thread over games en andere apps voor de 3Gs?
Yes, klik :)

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra

Ik gebruik 't niet om tof te doen, maar omdat ik wil weten hoe een bepaald nummer heet. Ik vind het gewoon tof dat dat soort simpele (gratis) apps je dat soort dingen kunnen laten doen.

Kwa games heb ik er ook een paar gedownload. Vind tot nu toe DoodleJump, FlightControl en Toki Tori erg grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Padvinder
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 20:34

Padvinder

doet z'n best

CrimsoN72 schreef op zondag 19 juli 2009 @ 18:13:
- Pocket Informant (wel prijzig, maar eenvoudig te syncen met Google Agenda)
Waarom Pocket Informant kopen als je ook via Exchange je gewone iPhone agenda kan syncen met Google Calendar?

(fyi: en je iPhone contacten met Gmail contacts)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Hydra schreef op zondag 19 juli 2009 @ 19:47:
[...]

Ik gebruik 't niet om tof te doen, maar omdat ik wil weten hoe een bepaald nummer heet. Ik vind het gewoon tof dat dat soort simpele (gratis) apps je dat soort dingen kunnen laten doen.

Kwa games heb ik er ook een paar gedownload. Vind tot nu toe DoodleJump, FlightControl en Toki Tori erg grappig.
Op de radio wordt ook na elk nummer even gezegd welk nummer het is... dus echt nuttig is het niet.
Wel ben ik met je eens dat het bizar goed werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hydra
Reinigingsdoek schreef op zondag 19 juli 2009 @ 21:30:
Op de radio wordt ook na elk nummer even gezegd welk nummer het is... dus echt nuttig is het niet.
Wel ben ik met je eens dat het bizar goed werkt.
Het is ook niet voor als ik radio luister, maar voor als ik uit ga :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Hydra schreef op zondag 19 juli 2009 @ 21:46:
[...]

Het is ook niet voor als ik radio luister, maar voor als ik uit ga :)
Daar moet je hier mee oppassen, als je je iPhone uit je zak haalt is 'ie binnen no time in handen van iemand met een petje dat veel te hoog op z'n hoofd staat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
Padvinder schreef op zondag 19 juli 2009 @ 20:15:
[...]

Waarom Pocket Informant kopen als je ook via Exchange je gewone iPhone agenda kan syncen met Google Calendar?

(fyi: en je iPhone contacten met Gmail contacts)
Weet ik...
Als je Pocket informant een keer uitprobeert dan merk je alle tekortkomingen van de agenda op de iphone zelf, en exchange gebruik ik niet. Ik vond het in ieder geval meer dan de moeite waard, maar dat is blijkbaar persoonlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online
Nog enkele vraagjes waar ik niet uitkwam. Kan de 3GS ook in 't Deens worden ingesteld als taal.. En zoja dan wel met Nederlandse tekstinput? En heeft de iPodfunctie ook een timerfunctie? Dat die na bijvoorbeeld 'n half uurtje muziek spelen uitgaat. Heb ik nu op mn iPod nano en gebruik 't elke nacht..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrimsoN72
CLB schreef op maandag 20 juli 2009 @ 00:55:
Nog enkele vraagjes waar ik niet uitkwam. Kan de 3GS ook in 't Deens worden ingesteld als taal.. En zoja dan wel met Nederlandse tekstinput? En heeft de iPodfunctie ook een timerfunctie? Dat die na bijvoorbeeld 'n half uurtje muziek spelen uitgaat. Heb ik nu op mn iPod nano en gebruik 't elke nacht..
Korte antwoord: Ja en Ja!

Lange antwoord:

Je kunt "Dansk" instellen en een tweede (en derde etc...) taal voor tekstinput (lees: een extra toetsenbordje) in het Nederlands kiezen. Je kunt dan schakelen tussen Deens en Nederlandse tekstinput door het "wereldbolletje" links naast je spatiebalk aan te tikken.

Wat betreft de timer: Bij de klok kun je timer kiezen, instellen hoelang je nog wil luisteren en wat hij doet als de timer afloopt. Bij dit laatste kies je dan voor: "sleep Ipod" ipv een alarmsignaal. Als je dan muziek opzet (of al op hebt staan... is handiger denk ik) en de timer loopt af dan stopt de muziek en gaat de iphone op stand by...
_/-\o_ Iphone 3Gs _/-\o_
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.