pebbie schreef op vrijdag 17 juli 2009 @ 18:55:
.Is er een handige logica / manier om all je apps ineens in een door jou gewenste volgorde naar je iPhone te zetten? Heb nog geen iPhone maar ben al wel met het voorwerk bezig en apps aan het binnenhalen.
Wil dus bv 1 of 2 blz's voor games, een voor handige dingen, 1 voor nieuws, 1 voor ehm bv socializing etc etc. Weet dat je ze met je vinger kan overhevelen maar om dat straks nu te doen met bv 60 apps zie ik niet zo zitten. Iemand een goede tip voor me? In Itunes staan ze nl allemaal door elkaar heen.
Ja, daar heb ik wel mee zitten experimenteren maar uiteindelijk werkt het toch niet lekker. Het hele app management systeem is een ramp atm; wat ze zouden moeten maken is een soort van app playlists waarmee je verzamelingen van max. 16 apps kunt maken in iTunes waarvan je er dan max. 11 (verzamelingen) naar je iPhone kunt syncen.
In de huidige situatie vind ik het volgende toch het best werken: sync gewoon een hele zooi (maar niog niet alles, je moet ruimte hebben om te schuiven) naar je iPhone, maak het dock leeg (de onderste 4 posities) en
gebruik het dock om apps heen en weer te shuttlen. Dan ben je nog redelijk snel klaar. Vul het dan aan met nog een of twee ladingen apps die je weer met dezelfde methode op hun plek zet.
Wist je al dat je van pagina kunt wisselen door op de meest linkse en rechtse dot te tappen? Dat is makkelijker dan swipen als je icoontjes in trilmodus staan.
Maak als je klaar bent even screenshots van elke pagina zodat je het de volgende keer sneller op orde hebt.
[
Voor 11% gewijzigd door
Zpottr op 18-07-2009 13:08
]