Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alsatian
  • Registratie: Juni 2007
  • Niet online
Reinigingsdoek schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 17:57:
[...]

Die vond ik inderdaad ook lastig, even met je iPhone schudden helpt vaak ook! :+

(snap je em, de geweldige dubbele grap?)
Het is inmiddels gelukt. Heb het spelletje uit. Maar leuk grapje! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SaURoN
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Zpottr schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 17:50:
[...]

Tja, IM+ en Beejive natuurlijk, (moet nog even uitvissen welke het prettigst is) en Prowl is gaaf.
Jij koopt eerst 2 applicaties en dan ga je ze testen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

SaURoN schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 22:40:
[...]

Jij koopt eerst 2 applicaties en dan ga je ze testen? :P
Eh... ja? Zijn beide regelmatig in de aanbieding trouwens. Voor een paar duffe Euros ga ik echt niet moeilijk doen.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:13
MobileMe iDisk is sinds vandaag in de App-Store te gebruiken, kan je bestanden bekijken e.d die op je iDisk staan.

Alleen wel zoals we gewent zijn van iDisk.... traaaaaaaaaaaaag. Voorderest wel leuk.

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhodium
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22:45
Nhaixatael schreef op maandag 27 juli 2009 @ 15:45:
[...]

als je de iphone overeind houd dan gaat hij terug naar het main menu, je kan dan weer verder door je iphone weer overdwars te houden :)
Ja dat was mij ook wel duidelijk 8)7 maar dan krijg je een ander menu om te saven etc. Na reboot heb ik het niet meer gehad.. vaag iets :/.

En vanochtend had ik het weer. Was 5 min aan het spelen en toen knalde die weer terug naar het mainmenu. Heb het nog niet gehad met andere games, maar die heb ik ook nog niet zolang gespeeld

[ Voor 19% gewijzigd door rhodium op 30-07-2009 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20

Bosmonster

*zucht*

Gister eens met eBuddy aan de slag gegaan. Prima app op zich gezien het feit dat hij gratis is.

- Installatie en gebruik is supersimpel
- Aanpassen van je icon kan online, maar het 'ik zit op mn iphone met ebuddy' krijg je helaas niet achter je naam weg... maar goed.. dat zal o.a. komen door het feit dat het gratis is
- Geen landscape modus, wat het typen niet zo prettig maakt
- Het zegt dat het push-messages ondersteunt, maar dit kreeg ik niet aan de praat. Als ik de app afsluit blijft hij nog actief, echter krijg ik in deze tijd geen berichten. Deze zie ik pas als ik de app weer opstart. Sommige mensen zeggen ook dat ik offline ging als ik de app afsluit, wat natuurlijk al helemaal niet de bedoeling is.

Kan iemand me zijn/haar ervaringen met Beejive vertellen? Deze is vrij prijzig, maar werkt het bijvoorbeeld wel allemaal goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Bosmonster schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 11:11:
Gister eens met eBuddy aan de slag gegaan. Prima app op zich gezien het feit dat hij gratis is.

- Installatie en gebruik is supersimpel
- Aanpassen van je icon kan online, maar het 'ik zit op mn iphone met ebuddy' krijg je helaas niet achter je naam weg... maar goed.. dat zal o.a. komen door het feit dat het gratis is
- Geen landscape modus, wat het typen niet zo prettig maakt
- Het zegt dat het push-messages ondersteunt, maar dit kreeg ik niet aan de praat. Als ik de app afsluit blijft hij nog actief, echter krijg ik in deze tijd geen berichten. Deze zie ik pas als ik de app weer opstart. Sommige mensen zeggen ook dat ik offline ging als ik de app afsluit, wat natuurlijk al helemaal niet de bedoeling is.

Kan iemand me zijn/haar ervaringen met Beejive vertellen? Deze is vrij prijzig, maar werkt het bijvoorbeeld wel allemaal goed?
Beejive werkt prima bij mij. Heb eerst ook ebuddy gebruikt maar vond dat toch wat beperkt. Voor beejive hoef je ook geen aparte account te maken.

Landscape mode, push, het werkt allemaal gewoon. Geld wel waard vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
misschien ligt het aan mij maar ik vind laatste tijd met het kwaliteit van de app slechte aan worden. er zijn steeds meer newe app met crash enzo. terwijl dat apple alles app en updates hebben getest en gekeurd voor dat ze in de appstore toelaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Laatst online: 18-03 20:55
Zpottr schreef op dinsdag 28 juli 2009 @ 17:50:
[...]

Tja, IM+ en Beejive natuurlijk, (moet nog even uitvissen welke het prettigst is) en Prowl is gaaf.
miss heb jij hier wat aan

http://www.iphoneclub.nl/...eim-im-ebuddy-en-nimbuzz/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Thanks, die had ik gemist - zal eens even gaan kijken!

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Is iedereen hier ook zo lyrisch over Assassin's Creed?
Ben bijna klaar met Hero of Sparta en heb gister AC op de PS3 gespeeld. Ben van plan 'm te nemen.
Pro's & Cons? Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 29-11-2023
rig0r schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 12:07:
[...]

Beejive werkt prima bij mij. Heb eerst ook ebuddy gebruikt maar vond dat toch wat beperkt. Voor beejive hoef je ook geen aparte account te maken.

Mee eens, ziet er goed uit, werkt goed, klaar.
Het enige nadeel dat ik heb is dat 'ie soms ontzettend lang nodig heeft om aan te melden. Waarom dat is weet ik niet, maar dat stoort me wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

rig0r schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 12:07:
[...]

Mjah, volgens alle bronnen zou push voor eBuddy ook moeten werken, maar werkt niet bij mij, dus ben wat huiverig :P

Is er een manier of simpele (gratis) app waarmee ik push kan testen?

Edit: Even met Notifyme geprobeerd, maar ik krijg dus gewoon geen Push-berichten binnen :(

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 07-08-2009 10:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Bosmonster schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 10:27:
[...]

Mjah, volgens alle bronnen zou push voor eBuddy ook moeten werken, maar werkt niet bij mij, dus ben wat huiverig :P

Is er een manier of simpele (gratis) app waarmee ik push kan testen?

Edit: Even met Notifyme geprobeerd, maar ik krijg dus gewoon geen Push-berichten binnen :(
Heb je Push notification wel aangezet in je settings? :?

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Yeah... en hij werkt wel overigens met Notifyme :) Had alleen verkeerde tijd ingesteld B)

Maar goed.. eBuddy doet het dus niet, maar ja misschien Beejive dus wel, misschien die maar eens kopen een keertje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-04 10:57
icegodd schreef op maandag 03 augustus 2009 @ 12:16:
misschien ligt het aan mij maar ik vind laatste tijd met het kwaliteit van de app slechte aan worden. er zijn steeds meer newe app met crash enzo. terwijl dat apple alles app en updates hebben getest en gekeurd voor dat ze in de appstore toelaat.
Kom ze ook regelmatig tegen. Snap het ook niet, als Apple ze test. Misschien test Apple wel niks meer nu, omdat het er teveel zijn :?
Wat ik niet begrijp is dat ze geen preview feature aanbieden. Dus gewoon downloaden, week gebruiken, daarna app unusable. Heb al veel te vaak gehad dat ik iets koop, en vervolgens denk; shit, weer een euro weggegooid. Het resultaat is dat ik de duurdere niet eens meer durf te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

De 3voor12 luisterpaal app van de VPRO staat in de store :) De vraag is waar Uitzending Gemist blijft....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Er was ook een app welke de alarmcentrale meldingen toont op basis van locatie. Iemand weten naam?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Anoniem: 50624 schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 15:05:
De 3voor12 luisterpaal app van de VPRO staat in de store :) De vraag is waar Uitzending Gemist blijft....
Had hem net geinstalleerd al, helemaal toppie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Haha, over de LowLands app:
e guide werkt op zowat elk na-oorlogs type mobiel dus downloaden die meuk! Iphone users zullen nog even moeten wachten, Steve Jobs wil 'm eerst nog even voor zichzelf houden, maar je kunt wel alvast sms'en. Zodra de hoge piefen bij Apple dan zijn uitgespeeld krijg je een alert!
Luisterpaal is geweldig idd! Iets meer artiesteninfo, wat minder compressie hier en daar, oh en verder gaan waar we gebleven waren zou welkom zijn maar verder echt top.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Er is een nieuw level uit voor Harbor Master, maar ik krijg hem niet te zien? Iemand anders hier ook last van, heb mijn iPhone al uit/aan gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rig0r
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-03 16:08
Reinigingsdoek schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:48:
[...]

Mee eens, ziet er goed uit, werkt goed, klaar.
Het enige nadeel dat ik heb is dat 'ie soms ontzettend lang nodig heeft om aan te melden. Waarom dat is weet ik niet, maar dat stoort me wel.
Hmm heb ik geen last van eigenlijk. Aanmelden gaat supersnel met 3G of wireless. Zonder 3G wordt het een ander verhaal natuurlijk maar dan is alles traag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Jo-re-mi schreef op vrijdag 07 augustus 2009 @ 09:43:
Is iedereen hier ook zo lyrisch over Assassin's Creed?
Ben bijna klaar met Hero of Sparta en heb gister AC op de PS3 gespeeld. Ben van plan 'm te nemen.
Pro's & Cons? Iemand?
Het is supervet! Zeer aan te raden. Voor € 4,- een spel van PSP kwaliteit, zowel qua gameplay als graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

Anoniem: 50624 schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 14:06:
Er is een nieuw level uit voor Harbor Master, maar ik krijg hem niet te zien? Iemand anders hier ook last van, heb mijn iPhone al uit/aan gezet.
Geen nieuw level, meer een easter egg toch?

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Weet iemand iets over de release dates van de EA games voor de iPhone, zoals Fifa en Red Alert? Ben erg benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Zpottr schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 23:21:
[...]

Geen nieuw level, meer een easter egg toch?
Inderdaad, sommige mensen lezen echter niet en zien "Update" staan en verwachten dan een nieuw leven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Anoniem: 258500 schreef op maandag 27 juli 2009 @ 18:57:
[...]
De apps die ik heb draaien zijn Toodledo, IM+, BeejiveIM, HeyWAY, Nimbuzz en NotifyMe
Dankzij jouw post Toodledo eens verkend en vandaag de EUR 2,99 besteed aan de iPhone app, heerlijk proggel! Had eerst Remember The Milk maar om die iPhone app te gebruiken moest je een jaarabo nemen..bovendien vind ik na even wennen Toodledo veel handiger.

Wel weer jammer dat je via je iPhone in de Appstore niet met click n buy kan afrekenen, heb de creditcard van t meisje maar gekaapt ;)

Overigens heb ik zelf geen behoefte aan IM apps, gebruik meestal Meebo als ik toch tussendoor ff snel wil babbelen.

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32373

2Dutch schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 21:08:
Wel weer jammer dat je via je iPhone in de Appstore niet met click n buy kan afrekenen, heb de creditcard van t meisje maar gekaapt ;)
Hoe bedoel je, dit kan toch gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ram0n
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-04 16:44

Ram0n

Bierbrouwende nerd

2Dutch schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 21:08:
[...]
Dat gaat hier anders prima :)

Eigenaar/brouwer Milky Road Brewery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeenD
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:08
Heb jullie ook problemen met de Luisterpaal app van de VPRO?

De eerste x werkt ie goed, maar als ik m uitzet om ff te bellen of mailtje te lezen/sturen en ik ga weer terug naar de app en ik kies dan een album, dan is de playlist van de songs leeg. Soms moet ik de app 4 of 5x herstarten voordat hij t weer doet. En soms geef ik t dan op.
Heb m al meerdere malen herstart en opnieuw geinstalleerd, niets lijkt te werken.

Something something

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

SeenD schreef op woensdag 12 augustus 2009 @ 09:27:
Heb jullie ook problemen met de Luisterpaal app van de VPRO?

De eerste x werkt ie goed, maar als ik m uitzet om ff te bellen of mailtje te lezen/sturen en ik ga weer terug naar de app en ik kies dan een album, dan is de playlist van de songs leeg. Soms moet ik de app 4 of 5x herstarten voordat hij t weer doet. En soms geef ik t dan op.
Heb m al meerdere malen herstart en opnieuw geinstalleerd, niets lijkt te werken.
Same here :/

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Is er al een app/manier die ToDo/Taken en notities met je Mac kan syncen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zpottr
  • Niet online

Zpottr

Henk

3rd party progsels zoals Things (dure, maar heel mooie oplossing vooral door de kosten van de desktopapplicatie; goedkoper kan ook)
notities
Worden gesynced met OS X Mail.

Zoef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Duke Nukem 3D is uit! De controls zijn ontzettend wennen, je hebt de keuze uit analog controls of digital controls. De analog controls zijn te vergelijken met de 2 sticks van een Playstation controller. Voor mij werkt die besturing niet, maar de digital controls werken prima. Het zijn dan schuifbalkjes waarmee je het figuur bestuurt. Je kunt daarnaast ook nog een die balkjes een eigen plekje geven, ideaal, want de standaard positie van die balkjes vind ik niet zo handig. Het is even wennen maar daarna speelt het weer lekker!
Het grappige vind ik dat ik nog steeds alle geheime gangen weet en ook alle half naakte vastgebonden vrouwen in de geheime gangen zonder problemen weet te vinden! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:23

Tourniquet

Hiya, fellas!

TomTom staat in de Appstore.

€ 99,99 voor West-Europa en € 69,99 voor de Benelux.

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:54
Dit topic is alweer ruim vol, het is de hoogste tijd voor een nieuw deel :). Als je interesse hebt om dat te openen, neem dan even contact op DM, mail etc. Dit om te voorkomen dat meerdere mensen tegelijk een nieuw deel gaan openen.

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Er is gewoon teveel leuks in de App Store :)

Ben nu nog druk bezig met Monkey Island en Civilization. Vooral die laatste vreet uren (en batterijen :P).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

als je in de app store een app koopt, waar kan je dan de policy vinden over updates? En dan met name of updates betaald zijn of niet?

En wat als je een app had gedownload toen ie gratis was, en later besluit de ontwikkelaar toch geld te vragen. Moet je dan upgraden en betalen, of kan je verder met de oude versie?

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Updates zijn updates op de app zoals je die had. Ze kunnen natuurlijk wel de gratis versie verwijderen en een betaalde versie toevoegen, dan zul je geen updates meer vinden voor de gratis versie (het is dan gewoon een andere app feitelijk). Maar meestal wordt gewoon de prijs aangepast en maakt het dus niks uit zolang je die app hebt (of je er nu voor betaald hebt of niet, je hebt de app en dus kun je die updaten).

Er zijn regelmatig aanbiedingen. Apps die tijdelijk goedkoper zijn of zelfs gratis. Die mensen moeten natuurlijk niet ineens bijbetalen later :+

Updates kunnen niet ineens betaald worden iig, samengevat.

[ Voor 44% gewijzigd door Bosmonster op 17-08-2009 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:54
kmf schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 15:06:
als je in de app store een app koopt, waar kan je dan de policy vinden over updates? En dan met name of updates betaald zijn of niet?

En wat als je een app had gedownload toen ie gratis was, en later besluit de ontwikkelaar toch geld te vragen. Moet je dan upgraden en betalen, of kan je verder met de oude versie?
Updates zijn altijd gratis. Een ontwikkelaar kan geld gaan vragen voor een applicatie, maar gekocht is gekocht. Dus het blijft voor jou dan gratis. De enige manier voor een ontwikkelaar om geld te vragen voor updates is middels In-App purchases of een nieuwe versie in de App Store.

Het valt me op dat de meeste ontwikkelaars zeer goede ondersteuning verlenen en regelmatig (gratis) updates uitbrengen :)

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

GPush is zojuist gelanceerd overigens. Dus als je je Gmail updates voortaan gepushed wil krijgen is het die 0,79 waard :)

Werkt hier als een trein.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Bosmonster schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 16:31:
GPush is zojuist gelanceerd overigens. Dus als je je Gmail updates voortaan gepushed wil krijgen is het die 0,79 waard :)

Werkt hier als een trein.
Is dat niet gewoon zoals in Mail? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Gmail ondersteunt geen push op de iPhone. Althans, niet zonder peperduur MobileMe abo of tussenkomst van derde partij of Exchange server.

GPush is in dit geval een derde partij.

[ Voor 62% gewijzigd door Bosmonster op 17-08-2009 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 15-04 09:48

ijskonijn

Now MOVE!

Ik heb er nog ene voor de voetbal liefhebber:
My Football: Heel veel voetbaluitslagen van heel veel competities, allemaal in 1 applicatie, dus niet onnodig meer sites opzoeken of door sites zoeken waar alle wedstrijden van 1 dag bij elkaar gepropt staan. Ook veel statistieken en historie op te zoeken in deze app.

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ijskonijn schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 08:53:
Ik heb er nog ene voor de voetbal liefhebber:
My Football: Heel veel voetbaluitslagen van heel veel competities, allemaal in 1 applicatie, dus niet onnodig meer sites opzoeken of door sites zoeken waar alle wedstrijden van 1 dag bij elkaar gepropt staan. Ook veel statistieken en historie op te zoeken in deze app.
Die heb ik zelf ook :) Aanrader. Paar dagen terug is 1.5 gelanceerd die je ook in staat stelt om de minuut van de wedstrijd te zien en een stuk stabieler en sneller geworden is. Voor €1,59 een koopje als je het mij vraagt.

Wel één punt: Eind van dit seizoen moet er een licentie upgrade gekocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

Anoniem: 50624 schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 15:53:
[...]

Die heb ik zelf ook :) Aanrader. Paar dagen terug is 1.5 gelanceerd die je ook in staat stelt om de minuut van de wedstrijd te zien
Wat is dat? De beste minuut van de 90 minuten in zo'n wedstrijd? Of een samenvatting in 1 minuut? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Jo-re-mi schreef op vrijdag 21 augustus 2009 @ 17:21:
[...]

Wat is dat? De beste minuut van de 90 minuten in zo'n wedstrijd? Of een samenvatting in 1 minuut? ;)
Nee, welke minuut van de wedstrijd het is :P Handig zodat je weet hoe lang je team nog heeft om te scoren of om deze score te houden :P

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 50624 op 21-08-2009 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• World Citizen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11:26

World Citizen

FreeReef.nl

Bosmonster schreef op maandag 17 augustus 2009 @ 17:45:
Gmail ondersteunt geen push op de iPhone. Althans, niet zonder peperduur MobileMe abo of tussenkomst van derde partij of Exchange server.

GPush is in dit geval een derde partij.
Ik gebruik geen Gpush andere tools, en mijn gmail/calander/contacts/notes ... stromen netjes binnen ...
Ik snap niet wat die Gpush nou toevoegd...?!

FreeReef.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
Decon Frost schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 09:15:
[...]

Ik gebruik geen Gpush andere tools, en mijn gmail/calander/contacts/notes ... stromen netjes binnen ...
Ik snap niet wat die Gpush nou toevoegd...?!
Me neither.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat valt er niet te snappen aan push? :P Normale mail werkt met een pull mechanisme: M.a.w.: Als gebruiker moet je de email client opstarten om te kijken of er mail is. Een push mechanisme pusht de mail naar je toestel, of je mail client nu open staat of niet. Zo niet, dan krijg je een notificatie dat er een nieuwe mail is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Anoniem: 50624 schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 15:10:
Wat valt er niet te snappen aan push? :P Normale mail werkt met een pull mechanisme: M.a.w.: Als gebruiker moet je de email client opstarten om te kijken of er mail is. Een push mechanisme pusht de mail naar je toestel, of je mail client nu open staat of niet. Zo niet, dan krijg je een notificatie dat er een nieuwe mail is.
Alleen op een iphone voor mail heeft het weinig toegevoegde waarde. Omdat als je instelt dat er mail gefetched moet worden, je vanzelf ook wel een berichtje ziet dat er mail is. Of mail nou open of dicht staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Dag te vroeg gekocht: Photogene is nu in de aanbieding voor €0,79 (Alleen dit weekend).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:49

Royz

Kleurenblind!!

Ik snap echt niet dat er nog geen app is die een TV Guide laat zien en je een message pusht op he tmoment dat het programma begint. ZO moeilijk is dat toch niet? :P

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:50

MsG

Forumzwerver

kmf schreef op zaterdag 22 augustus 2009 @ 16:41:
[...]

Alleen op een iphone voor mail heeft het weinig toegevoegde waarde. Omdat als je instelt dat er mail gefetched moet worden, je vanzelf ook wel een berichtje ziet dat er mail is. Of mail nou open of dicht staat.
Met het verschil dat je het met push instantly krijgt, terwijl je via fetch het per ingestelde interval krijgt. Maar bij Fetch lijkt het me dat hij alleen even internet connect elk interval terwijl je bij push constant de verbinding open hebt.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Royz schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 00:32:
Ik snap echt niet dat er nog geen app is die een TV Guide laat zien en je een message pusht op he tmoment dat het programma begint. ZO moeilijk is dat toch niet? :P
Daar verbaas ik mij dus ook over... Lijkt me een mooie klus voor tvgids.nl :) Die mobiele website vind ik niet echt geschikt voor de iPhone. Ik maak daarom gebruik van de NU.nl app, deze heeft ook een tvgids.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reinigingsdoek
MsG schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 02:19:
[...]

Met het verschil dat je het met push instantly krijgt, terwijl je via fetch het per ingestelde interval krijgt. Maar bij Fetch lijkt het me dat hij alleen even internet connect elk interval terwijl je bij push constant de verbinding open hebt.
Kost het 'pushen' van de Mail dan niet veel meer van je batterij?
Om het kwartier even checken of er mail is, is voor mij prima.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Anoniem: 50624 schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 11:16:
[...]

Daar verbaas ik mij dus ook over... Lijkt me een mooie klus voor tvgids.nl :) Die mobiele website vind ik niet echt geschikt voor de iPhone. Ik maak daarom gebruik van de NU.nl app, deze heeft ook een tvgids.
Heb er zelf ook een aantal geprobeerd, maar ik blijf die van de NU.nl applicatie ook de beste vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86703

Zelf gebruik ik: http://iphone.savvy.nl/tvgids

Net iets lekkerder dan tvgids.nl of nu.nl naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Nog steeds geen van allen PUSH iig. jammer :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Reinigingsdoek schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 11:18:
[...]

Nee, het pushen kost juist veel minder, want de server neemt contact met je phone op zodra er iets nieuws is ipv dat je telefoon iedere 15 minuten (zinloos) verbinding moet gaan maken.

Ze hebben GPush nu redelijk gefixed en het werkt goed! Krijg binnen een paar seconden een push bericht van mn nieuwe mail.

Daarnaast heb ik Crazy Traffic gekocht voor 0,79. Ook een aanrader!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Bosmonster schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 11:26:
[...]

Nee, het pushen kost juist veel minder, want de server neemt contact met je phone op zodra er iets nieuws is ipv dat je telefoon iedere 15 minuten (zinloos) verbinding moet gaan maken.

Ze hebben GPush nu redelijk gefixed en het werkt goed! Krijg binnen een paar seconden een push bericht van mn nieuwe mail.

Daarnaast heb ik Crazy Traffic gekocht voor 0,79. Ook een aanrader!
Ik heb toch af en toe probleme met GPush. Mail forwarden naar Pushmail is veel betrouwbaarder vind ik. Daar krijg ik echt 100% van de mailtjes per push en bij GPush toch nog een paar die niet werden gepushed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Dat had ik in het begin ook (iedereen), maar ze lijken de servers nu aardig op orde te hebben. Heb dit weekend nog geen push gemist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 21:50

MsG

Forumzwerver

Reinigingsdoek schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 11:18:
[...]

Dat lijkt me inderdaad het nadeel van push. Ik heb zelf geen idee, aangezien ik geen internet op mn mobiel heb.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Bosmonster schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 12:07:
Dat had ik in het begin ook (iedereen), maar ze lijken de servers nu aardig op orde te hebben. Heb dit weekend nog geen push gemist.
Hmm, tsja op gebruikers nivo heb je gee verschillen tussen beiden en ik vind pushmail op de 1 of andere manier toch wat prettiger. Maar wie weet probeer ik GPush over een tijd weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

MsG schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 12:57:
[...]

Dat lijkt me inderdaad het nadeel van push. Ik heb zelf geen idee, aangezien ik geen internet op mn mobiel heb.
Zie 2 reacties boven je. Het hele voordeel van Push is juist dat het veel MINDER batterijkost dan een fetch iedere 15 min, naast het feit dat het veel directer is natuurlijk.

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 24-08-2009 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Ik ga eeens uitzoeken heo PUSH precies werkt. Stel je hebt geen 3G of edge, ontvang je dan ook push? Geen flauw idee, ik ga het even uitzoeken :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Bosmonster schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 13:07:
[...]

Zie 2 reacties boven je. Het hele voordeel van Push is juist dat het veel MINDER batterijkost dan een fetch iedere 15 min, naast het feit dat het veel directer is natuurlijk.
Ligt volgens mij heel erg aan de situatie. Stel je hebt een mailaccount waarbij je 60 mails p/m krijgt, dan krijg je dus 60 pushes/m.
Dan is 1x per 15 minuten pullen beter.

Waar de omslagpunt is, geen idee. Maar ik heb dan ook push EN pull uitgezet. En kan nu iig 2 dagen met de accu doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

De app Gooooal is ook echt fantastisch voor de voetballiefhebber trouwens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Royz schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 13:43:
De app Gooooal is ook echt fantastisch voor de voetballiefhebber trouwens :D
Net opgezocht, klinkt heel mooi, zit de Jupiler League er ook in?

edit: Net opgezocht, in de screenshots zie ik ook Eindhoven - Waalwijk staan dus de Jupiler League zit er ook in.

Bedankt voor de tip d:)b
Ik ga 'm vanavond gelijk testen tijdens MVV - BV Veendam (ik ben daar dus dan merk ik meteen hoe snel de push berichten komen)

[ Voor 38% gewijzigd door ijskonijn op 24-08-2009 13:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Bosmonster schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 13:07:
[...]

Das niet helemaal waar. Dat is de theorie. In de praktijk kan het veel meer stroom kosten omdat de verbindingen weg vallen, switches van ip e.d.
kmf schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 13:33:
[...]

Ligt volgens mij heel erg aan de situatie. Stel je hebt een mailaccount waarbij je 60 mails p/m krijgt, dan krijg je dus 60 pushes/m.
Net niet, als er constant mail binnen komt, is het vrijwel zeker dat je push connectie active blijft. En het is net het opzetten/herstellen van de verbinding die stroom vreet.

Hier alle benodigde info om het protocol te begrijpen:
http://technet.microsoft.com/en-us/library/aa997252.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

kmf schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 13:33:
[...]

Dan juist niet. Want met push krijg je alleen een notificatie, hij haalt niet de mail op, dat doe je pas op het moment dat jij wilt. Het opzetten van de verbinding is vele malen intensiever dan het in stand houden van een verbinding. Je batterij is vrij snel leeg als je je iphone automatisch iedere 15 minuten die 900 mails automatisch laat ophalen, want dat betekent dat ie bijna continu aan het downloaden is ;)

Maar goed, als je echt 60 mails/min krijgt dan zijn de push berichten redelijk zinloos natuurlijk :P
UltraSub schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 14:00:
[...]

Das niet helemaal waar. Dat is de theorie. In de praktijk kan het veel meer stroom kosten omdat de verbindingen weg vallen, switches van ip e.d.
Dat geldt ook alleen als je veel reist, anders is het sowieso al niet van toepassing natuurlijk. Naast het feit of dat het uberhaupt meer stroom zou kosten. Ik betwijfel het, want in vergelijking met 15 min fetch kun je je push-service ook iedere 15 min opnieuw verbinding laten maken en dan speel je alleen nog maar quitte :P

[ Voor 37% gewijzigd door Bosmonster op 24-08-2009 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

ijskonijn schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 13:48:
[...]

edit: Net opgezocht, in de screenshots zie ik ook Eindhoven - Waalwijk staan dus de Jupiler League zit er ook in.

Ik ga 'm vanavond gelijk testen tijdens MVV - BV Veendam (ik ben daar dus dan merk ik meteen hoe snel de push berichten komen)
Ja het werkt echt heerlijk. Soms vergeet ik helemaal dat er een wedstrijd is en dan zie ik ineens Barcelona 1-0 Messi denk ik ow ja :D.

Push duurt trouwens een minuut of 2. Net te lang om een herhaling te zien als je het gemist hebt helaas ;).

Heb wel begrepen dat de ontwikkelaar rust en eindstanden toe gaat voegen aan de app

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Bosmonster schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 14:19:
[...]

...
Want met push krijg je alleen een notificatie, hij haalt niet de mail op, dat doe je pas op het moment dat jij wilt.
...
Nope, hij haalt de header en body ook meteen binnen, alleen attachments niet. Weet ik zeker, vanmorgen nog gezien. Ik krijg net voor ik de parkeergarage in rij een mail. Ik stap uit, zonder bereik, en ik lees gewoon de hele mail. Verwijderen lukt natuurlijk niet, daar is een connectie voor nodig.
[...]

Dat geldt ook alleen als je veel reist, anders is het sowieso al niet van toepassing natuurlijk. Naast het feit of dat het uberhaupt meer stroom zou kosten. Ik betwijfel het, want in vergelijking met 15 min fetch kun je je push-service ook iedere 15 min opnieuw verbinding laten maken en dan speel je alleen nog maar quitte :P
Agree ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

UltraSub schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 15:54:
[...]

Nope, hij haalt de header en body ook meteen binnen, alleen attachments niet. Weet ik zeker, vanmorgen nog gezien. Ik krijg net voor ik de parkeergarage in rij een mail. Ik stap uit, zonder bereik, en ik lees gewoon de hele mail. Verwijderen lukt natuurlijk niet, daar is een connectie voor nodig.
Dat hangt een beetje van de push af die je gebruikt natuurlijk :P

Ik gebruik GPush en die haalt niks op.

Maar misschien dat de standaard mail-push dit wel doet idd.

[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 24-08-2009 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vos
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:23

Vos

AFCA

Royz schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 14:27:
[...]

Ja het werkt echt heerlijk. Soms vergeet ik helemaal dat er een wedstrijd is en dan zie ik ineens Barcelona 1-0 Messi denk ik ow ja :D.

Push duurt trouwens een minuut of 2. Net te lang om een herhaling te zien als je het gemist hebt helaas ;).

Heb wel begrepen dat de ontwikkelaar rust en eindstanden toe gaat voegen aan de app
Klinkt wel goed :). Ga eens een kijkje nemen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik gebruik zelf My Football. Kost €1,59 en heeft gene push ondersteuning, maar je kunt wel 40+(!) competities volgen incl. de huidige stand en komende wedstrijden.

Voor €2,99 heb je de pro versie die binnenkort push gaat ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
wegge-edit

[ Voor 97% gewijzigd door ZpAz op 24-08-2009 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50662

Er is een update voor buienradar en hij is sterk verbeterd! Naast buien geeft het nu ook file en weersverwachting info. Verder kan je inzoomen op je gps positie. Echt top!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 50662 op 24-08-2009 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Anoniem: 50624 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 18:27:
Ik gebruik zelf My Football. Kost €1,59 en heeft gene push ondersteuning, maar je kunt wel 40+(!) competities volgen incl. de huidige stand en komende wedstrijden.

Voor €2,99 heb je de pro versie die binnenkort push gaat ondersteunen.
Ja heb het gelezen ja. Vind het alleen duur en lang duren voordat dat er is. Ik vind namelijk Goaaal prima werken

trouwens ik heb de normale MyFootball gekocht voel ik me toch weer genaaid dat ik de hele app opnieuw moet kopen alleen voor push...

[ Voor 12% gewijzigd door Royz op 24-08-2009 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

ijskonijn schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 13:48:
[...]

Hoe beviel het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Royz schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 21:42:
[...]
Ik vind namelijk Goaaal prima werken
Dat wel, maar je ziet geen wedstrijddetails en je hebt er ook geen competitiestanden in staan, dat is wel jammer. Gisteren de app getest en ik moet zeggen: het werkt erg goed inderdaad. Gooooal stuurt de push message, en met My Football vraag ik dan de detailgegevens op (Behalve gisteren dan, ik zat zelf in het Stadion. 3-1 voor MVV *O* )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster

Bosmonster

*zucht*

Anoniem: 50662 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 21:32:
Er is een update voor buienradar en hij is sterk verbeterd! Naast buien geeft het nu ook file en weersverwachting info. Verder kan je inzoomen op je gps positie. Echt top!
Had hem gisteren al gedownload ja. Idd flink uitgebreider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Niet online

kmf

Anoniem: 50662 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 21:32:
Het i wel leuk, helaas niet echt customizable.
Voor file gebruik ik fileinfo waarbij je kan filteren op gebied en de wegen die je wilt zien. Tevens flitsermeldingen. Gewoon een filtering op de anwb-fileinfo.

Voor het weer is toch het standaard weer-app handiger. Omdat je dan op stadsniveau het weer kan tonen.

Nevertheless, gratis upgrades met nieuwe functionaliteit is altijd leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Hij is inderdaad duidelijk beter geworden, bij de GPS inzoom mis ik alleen de kaart (de wolken zie je wel hangen). Maar de grond is afwezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Rolando 2 gister binnen gehaald.

GE-WEL-DIG!! Ik heb me al heel erg vermaakt met deel 1, maar deel twee is toch nog wel een stuk toffer. Grafisch is het ook een flinke verbetering. Beetje duur nog, maar ik kon niet wachten }:O

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Anoniem: 50624 schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 11:16:
[...]

Kijk, voor de Belgen ;)

http://www.iphoneclub.nl/...e-tv-gids-voor-de-iphone/

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Ow ik had over je reactie heen gelezen.
Beviel goed, gisteren ook getest met de wedstrijd van Arsenal, werkt toch wel erg lekker, je hoeft niet de hele tijd teletekst of een internet pagina open te hebben staan. Je krijgt gewoon dus zo'n push bericht met de stand en de doelpuntenmaker. Deze blijf ik gebruiken in combinatie met My Football om andere statistieken op te zoeken.

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

ijskonijn schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 10:53:
[...]

Ow ik had over je reactie heen gelezen.
Beviel goed, gisteren ook getest met de wedstrijd van Arsenal, werkt toch wel erg lekker, je hoeft niet de hele tijd teletekst of een internet pagina open te hebben staan. Je krijgt gewoon dus zo'n push bericht met de stand en de doelpuntenmaker. Deze blijf ik gebruiken in combinatie met My Football om andere statistieken op te zoeken.
Precies, eerst kreeg je alleen de tussenstand, nu krijg je al de doelpunten maker mee. Er staan nog best wat komende verbeteringen op het programma ook :)

• ZpAz
Ik vraag me af, mag je de filminformatie zomaar ergens 'vandaan plukken' en in je applicatie gebruiken? Lijkt me toch dat er iets van copyright opzit ofzo.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-04 11:40
Wat zijn nu een beetje de must have games voor de Iphone. Ik ga zondag op vakantie en gamen is altijd fijn tijdens de vliegreis. Ik vind het vooral belangrijk dat de controlls goed werken, Resident Evil vind ik echt niet werken bijvoorbeeld.

Heeft er iemand ervaring met Sim City voor de Iphone? Andere toppers zijn ook welkom.

PSN ID Binloading_nl

Civilisation Revolution? Verkrijgbaar voor €3,99 en is best goed uitgewerkt geloof ik :)

Zelf heb ik er geen ervaring mee omdat ik nooit uitgebreide spellen koop, alleen spul alla Flight Control.

• Jo-re-mi

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

steefje schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:22:
Wat zijn nu een beetje de must have games voor de Iphone. Ik ga zondag op vakantie en gamen is altijd fijn tijdens de vliegreis. Ik vind het vooral belangrijk dat de controlls goed werken, Resident Evil vind ik echt niet werken bijvoorbeeld.

Heeft er iemand ervaring met Sim City voor de Iphone? Andere toppers zijn ook welkom.
Assassin's Creed
Hero of Sparta
iFighter

Zijn mijn favo's

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

steefje schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:22:

Worms 8)

• Hardcell
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-02-2023
Jo-re-mi schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:19:
[...]

Assassin's Creed
Hero of Sparta
iFighter

Zijn mijn favo's
Ik had Rolando 2, Pinball Fantasies en Monkey Island mee in het vliegtuig. :)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-04 22:58

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Pinball the Deep, DoodleJump en natuurlijk Bejeweled :)
Maar ook Unblock blijf ik fijn vinden.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Hardcell schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:37:
[...]

Ik had Rolando 2, Pinball Fantasies en Monkey Island mee in het vliegtuig. :)
Pinball Fantasies ook een hele leuke ja, vooral als je de originele hebt gespeeld vroeger, nostalgie 8)
Er is nu ook pas Pac-Man remix uit, die ziet er ook erg leuk uit.

[ Voor 9% gewijzigd door ijskonijn op 27-08-2009 16:28 ]

• sOid
  • Niet online
Waarom noemt niemand Toki Tori? :o

• steefje
  • Laatst online: 14-04 11:40
zal ze eens proberen. Monkey Island lijkt me erg vermakelijk. Houdt wel van een beetje diepgang en flipperen blijft altijd leuk.Ook kan ik iedereen Everest Hidden Expedition aanraden. Soort find-it, alleen dan niet de verschillen zoeken maar de zaken die zijn aangegeven. Zeer vermakelijk.

PSN ID Binloading_nl

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-04 21:23

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

^^ :Y)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in: [iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps.

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.