Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50624

Ik gebruik zelf My Football. Kost €1,59 en heeft gene push ondersteuning, maar je kunt wel 40+(!) competities volgen incl. de huidige stand en komende wedstrijden.

Voor €2,99 heb je de pro versie die binnenkort push gaat ondersteunen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:13
wegge-edit

[ Voor 97% gewijzigd door ZpAz op 24-08-2009 21:02 ]

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 50662

Er is een update voor buienradar en hij is sterk verbeterd! Naast buien geeft het nu ook file en weersverwachting info. Verder kan je inzoomen op je gps positie. Echt top!

[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 50662 op 24-08-2009 21:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:49

Royz

Kleurenblind!!

Anoniem: 50624 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 18:27:
Ik gebruik zelf My Football. Kost €1,59 en heeft gene push ondersteuning, maar je kunt wel 40+(!) competities volgen incl. de huidige stand en komende wedstrijden.

Voor €2,99 heb je de pro versie die binnenkort push gaat ondersteunen.
Ja heb het gelezen ja. Vind het alleen duur en lang duren voordat dat er is. Ik vind namelijk Goaaal prima werken

trouwens ik heb de normale MyFootball gekocht voel ik me toch weer genaaid dat ik de hele app opnieuw moet kopen alleen voor push...

[ Voor 12% gewijzigd door Royz op 24-08-2009 21:44 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

ijskonijn schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 13:48:
[...]

Net opgezocht, klinkt heel mooi, zit de Jupiler League er ook in?

edit: Net opgezocht, in de screenshots zie ik ook Eindhoven - Waalwijk staan dus de Jupiler League zit er ook in.

Bedankt voor de tip d:)b
Ik ga 'm vanavond gelijk testen tijdens MVV - BV Veendam (ik ben daar dus dan merk ik meteen hoe snel de push berichten komen)
Hoe beviel het?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-04 09:48

ijskonijn

Now MOVE!

Royz schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 21:42:
[...]
Ik vind namelijk Goaaal prima werken
Dat wel, maar je ziet geen wedstrijddetails en je hebt er ook geen competitiestanden in staan, dat is wel jammer. Gisteren de app getest en ik moet zeggen: het werkt erg goed inderdaad. Gooooal stuurt de push message, en met My Football vraag ik dan de detailgegevens op (Behalve gisteren dan, ik zat zelf in het Stadion. 3-1 voor MVV *O* )

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-04 11:20

Bosmonster

*zucht*

Anoniem: 50662 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 21:32:
Er is een update voor buienradar en hij is sterk verbeterd! Naast buien geeft het nu ook file en weersverwachting info. Verder kan je inzoomen op je gps positie. Echt top!
Had hem gisteren al gedownload ja. Idd flink uitgebreider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kmf
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

kmf

Anoniem: 50662 schreef op maandag 24 augustus 2009 @ 21:32:
Het i wel leuk, helaas niet echt customizable.
Voor file gebruik ik fileinfo waarbij je kan filteren op gebied en de wegen die je wilt zien. Tevens flitsermeldingen. Gewoon een filtering op de anwb-fileinfo.

Voor het weer is toch het standaard weer-app handiger. Omdat je dan op stadsniveau het weer kan tonen.

Nevertheless, gratis upgrades met nieuwe functionaliteit is altijd leuk.

One thing's certain: the iPad seriously increases toilet time.. tibber uitnodigingscode: bqufpqmp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZpAz
Hij is inderdaad duidelijk beter geworden, bij de GPS inzoom mis ik alleen de kaart (de wolken zie je wel hangen). Maar de grond is afwezig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BillSpaarbank
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online
Rolando 2 gister binnen gehaald.

GE-WEL-DIG!! Ik heb me al heel erg vermaakt met deel 1, maar deel twee is toch nog wel een stuk toffer. Grafisch is het ook een flinke verbetering. Beetje duur nog, maar ik kon niet wachten }:O

Een optimist is een slecht geïnformeerde pessimist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Anoniem: 50624 schreef op zondag 23 augustus 2009 @ 11:16:
[...]

Daar verbaas ik mij dus ook over... Lijkt me een mooie klus voor tvgids.nl :) Die mobiele website vind ik niet echt geschikt voor de iPhone. Ik maak daarom gebruik van de NU.nl app, deze heeft ook een tvgids.
Kijk, voor de Belgen ;)

http://www.iphoneclub.nl/...e-tv-gids-voor-de-iphone/

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Ow ik had over je reactie heen gelezen.
Beviel goed, gisteren ook getest met de wedstrijd van Arsenal, werkt toch wel erg lekker, je hoeft niet de hele tijd teletekst of een internet pagina open te hebben staan. Je krijgt gewoon dus zo'n push bericht met de stand en de doelpuntenmaker. Deze blijf ik gebruiken in combinatie met My Football om andere statistieken op te zoeken.

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

ijskonijn schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 10:53:
[...]

Ow ik had over je reactie heen gelezen.
Beviel goed, gisteren ook getest met de wedstrijd van Arsenal, werkt toch wel erg lekker, je hoeft niet de hele tijd teletekst of een internet pagina open te hebben staan. Je krijgt gewoon dus zo'n push bericht met de stand en de doelpuntenmaker. Deze blijf ik gebruiken in combinatie met My Football om andere statistieken op te zoeken.
Precies, eerst kreeg je alleen de tussenstand, nu krijg je al de doelpunten maker mee. Er staan nog best wat komende verbeteringen op het programma ook :)

• ZpAz
Ik vraag me af, mag je de filminformatie zomaar ergens 'vandaan plukken' en in je applicatie gebruiken? Lijkt me toch dat er iets van copyright opzit ofzo.

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-04 11:40
Wat zijn nu een beetje de must have games voor de Iphone. Ik ga zondag op vakantie en gamen is altijd fijn tijdens de vliegreis. Ik vind het vooral belangrijk dat de controlls goed werken, Resident Evil vind ik echt niet werken bijvoorbeeld.

Heeft er iemand ervaring met Sim City voor de Iphone? Andere toppers zijn ook welkom.

PSN ID Binloading_nl

Anoniem: 50624

Civilisation Revolution? Verkrijgbaar voor €3,99 en is best goed uitgewerkt geloof ik :)

Zelf heb ik er geen ervaring mee omdat ik nooit uitgebreide spellen koop, alleen spul alla Flight Control.

• Jo-re-mi
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 06-09-2024

Jo-re-mi

_ _ _d(□_□)b

steefje schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:22:
Wat zijn nu een beetje de must have games voor de Iphone. Ik ga zondag op vakantie en gamen is altijd fijn tijdens de vliegreis. Ik vind het vooral belangrijk dat de controlls goed werken, Resident Evil vind ik echt niet werken bijvoorbeeld.

Heeft er iemand ervaring met Sim City voor de Iphone? Andere toppers zijn ook welkom.
Assassin's Creed
Hero of Sparta
iFighter

Zijn mijn favo's

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

steefje schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 12:22:

Worms 8)

• Hardcell
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 03-02-2023
Jo-re-mi schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 13:19:
[...]

Assassin's Creed
Hero of Sparta
iFighter

Zijn mijn favo's
Ik had Rolando 2, Pinball Fantasies en Monkey Island mee in het vliegtuig. :)

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-04 22:58

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Pinball the Deep, DoodleJump en natuurlijk Bejeweled :)
Maar ook Unblock blijf ik fijn vinden.

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• ijskonijn

ijskonijn

Now MOVE!

Hardcell schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 14:37:
[...]

Ik had Rolando 2, Pinball Fantasies en Monkey Island mee in het vliegtuig. :)
Pinball Fantasies ook een hele leuke ja, vooral als je de originele hebt gespeeld vroeger, nostalgie 8)
Er is nu ook pas Pac-Man remix uit, die ziet er ook erg leuk uit.

[ Voor 9% gewijzigd door ijskonijn op 27-08-2009 16:28 ]

• sOid
  • Niet online
Waarom noemt niemand Toki Tori? :o

• steefje
  • Laatst online: 14-04 11:40
zal ze eens proberen. Monkey Island lijkt me erg vermakelijk. Houdt wel van een beetje diepgang en flipperen blijft altijd leuk.Ook kan ik iedereen Everest Hidden Expedition aanraden. Soort find-it, alleen dan niet de verschillen zoeken maar de zaken die zijn aangegeven. Zeer vermakelijk.

PSN ID Binloading_nl

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 05-04 21:23

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

^^ :Y)

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Let op of je post niet beter past in: [iPhone & iPod touch] Handige websites en web apps.

Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.