Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Ik heb een nu een Ipod touch aangesloten in mijn Renault Clio via een audioconnectionbox.
Maar sta op het punt deze te vervangen door de iphone 3GS.
Nu is mijn vraag kan de Iphone koppelen aan de audioconnectionbox, lijkt mij wel, maar hoe zit het dan als ik muziek aan heb staan en er komt een telefoontje binnen.
Nu heb ik de touch gekoppeld aan de audioconnectionbox en een losse telefoon met bluetooth headset.
Kan ik met een Iphone die gekoppeld is aan de audioconnectionbox ook koppelen aan een bluetooth headset ...
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
toen ik hem net had, had ik al moeite om mijn wifi wachtewoord in te typen. De h reageerde niet, maar goed ik dacht dat dit aanmijn dikke vingers lag.
Ook met het unlocken vanmijn telefoon had ik de grootste moeite, ik moet vrij snel naar rechts bewegen.
Maar sinds ik een nieuwe applicatie heb, waarbij je bepaalde delen van een foto kan inkleuren, ben ik er achter dat er een complete verticale lijn kapot is.
Het is ongeveer 1/2 cm breed en loopt van het bookmark icoontje, wanneer je safari in portrait mode houd. Die knop werkt dus dan ook niet.
Hier nog een plaatje van de dode zone op mijn iphone.

Ik heb mijn iphone sinds 7-7-2009, maar ik ben nu bang dat ik mijn telefoon voor weken kwijt ben. Weet iemand wat de policy van t-mobile/apple tav dit soort dingen is?
Zeker omdat ik na 10 dagen al een groot defect heb. Maar waar ik me nu besef, vanaf dag 1, gezien het feit dat ik toen mijn wifi wachtwoord niet kon invullen. Voor de rest is er niets raars gebeurt met mijn iphone, geen schade of iets dergelijks. Ben vrij zuinig op mijn electronica namenlijk.
Nou ik vind het dus ideaal, zeker met djmixes, op die manier kopm ik toch achter een aantal nieuwe tracks, waarvan ik het track id niet kon achterhalen.Reinigingsdoek schreef op zondag 19 juli 2009 @ 11:46:
[...]
Ik gebruikte Shazam ook de eerste 2 weken voor elk nummer op de radio wat ik tegenkwam om tof te doen voor vrienden. Daarna geloof je het wel.
Vertel over een paar weken maar hoe vaak je het nog gebruikt.
Hoewel het op house gebeid toch vaak niet gevonden wordt.
Lekkere opmerkingReinigingsdoek schreef op zondag 19 juli 2009 @ 21:58:
[...]
Daar moet je hier mee oppassen, als je je iPhone uit je zak haalt is 'ie binnen no time in handen van iemand met een petje dat veel te hoog op z'n hoofd staat.

In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Dat moet lukken, als de headset géén A2DP (stereo audio) headset is.pvdlaan schreef op maandag 20 juli 2009 @ 08:31:
Nu heb ik de touch gekoppeld aan de audioconnectionbox en een losse telefoon met bluetooth headset.
Kan ik met een Iphone die gekoppeld is aan de audioconnectionbox ook koppelen aan een bluetooth headset
Zoef
AD2P werkt ook sinds O.S. 3.0.Zpottr schreef op maandag 20 juli 2009 @ 10:18:
[...]
Dat moet lukken, als de headset géén A2DP (stereo audio) headset is.
Ja, dat weet ik
Dus wat de vraagsteller wil (BT headset voor telefoontes, muziek via een kabel) kan alleen met een headset die gaan A2DP aankan.
[ Voor 28% gewijzigd door Zpottr op 20-07-2009 15:21 ]
Zoef
Dat kan T-Mobile je waarschijnlijk beter vertellen. Meteen omruilen zou moeten lukken als je vandaag/morgen contact zoekt met ze en ze een 3GS op voorraad hebben. Anders gaat hij onder garantie naar Solid Vision. Dan ben je hem 1,5 - 2 weken kwijt.muffstuff schreef op maandag 20 juli 2009 @ 09:41:
Ik heb mijn iphone sinds 7-7-2009, maar ik ben nu bang dat ik mijn telefoon voor weken kwijt ben. Weet iemand wat de policy van t-mobile/apple tav dit soort dingen is?
Zeker omdat ik na 10 dagen al een groot defect heb. Maar waar ik me nu besef, vanaf dag 1, gezien het feit dat ik toen mijn wifi wachtwoord niet kon invullen. Voor de rest is er niets raars gebeurt met mijn iphone, geen schade of iets dergelijks. Ben vrij zuinig op mijn electronica namenlijk.
PSN: Shiver23
nou dikke service van t-mobileShiver23 schreef op maandag 20 juli 2009 @ 15:13:
[...]
Dat kan T-Mobile je waarschijnlijk beter vertellen. Meteen omruilen zou moeten lukken als je vandaag/morgen contact zoekt met ze en ze een 3GS op voorraad hebben. Anders gaat hij onder garantie naar Solid Vision. Dan ben je hem 1,5 - 2 weken kwijt.
ik was over de 8 dagen garantie periode heen, waardoor hijopgestuurd moest worden. Ik heb even de medewerkster lief aangekeken en toen was ze overtuigd, " heb je alles bij je? dan ruilen hem maar om, maar dit valt wel onder coulance, want eigenlijk mag het niet"
dus heb weer een nieuwe, en nu werkt hij wel goed
dus wat dat betreft, service van de t-mobile winkel aan de nieuwedijk amsterdam is meer dan prima
Wel meteen die verzekering maar genomen, haha gebeurt me geen 2e keer
Das niet waar.Zpottr schreef op maandag 20 juli 2009 @ 15:10:
[...]
Ja, dat weet ikMaar dan heb je dus géén geluid meer over de radio als je die via een kabel aansluit. Je kunt niet kiezen om alleen het headset-protocol te pairen en A2DP niet.
Dus wat de vraagsteller wil (BT headset voor telefoontes, muziek via een kabel) kan alleen met een headset die gaan A2DP aankan.
Op het moment dat je via BT gepaired bent, én via een kabel geconnecteerd, kun je kiezen over welke uitgang je muziek gestuurd moet worden. Wat wel irritant is, is het feit dat A2DP altijd preferred is
Ah, I stand correctedUltraSub schreef op maandag 20 juli 2009 @ 15:41:
[...]
Das niet waar.
Op het moment dat je via BT gepaired bent, én via een kabel geconnecteerd, kun je kiezen over welke uitgang je muziek gestuurd moet worden. Wat wel irritant is, is het feit dat A2DP altijd preferred is
Laat ik het dan zo zeggen: een headset zonder A2DP is een stuk handiger

Zoef
Weet iemand toevallig waar dit aan ligt ?
We are born, wet, hungry and naked. Then things get worse !
Ik krijg met tethering drivers installeren een error over onherstelbaar fout gegaan bij installatie op Windows XP. Nu werkt het alleen met bluetooth
Hoort het volgende trouwens?
3G Bereik: Je ziet 3G staan bovenin
GPRS bereik: Je ziet een open dot bovenin staan?
3G verbinding: Je ziet de 3G letters blauw staan
GPRS verbinding: Je ziet een blue dot staan?
Ik zie op internet allemaal screens met zo'n wifi signaal teken. Maar dit signaalteken van wifi krijg ik noch bij GPRS noch bij 3G.
[ Voor 40% gewijzigd door MsG op 20-07-2009 19:55 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Wifi teken krijg je met Wifi verbinding, niet met 3G of GPRS. Het is OF/OF.MsG schreef op maandag 20 juli 2009 @ 19:31:
Ik zie op internet allemaal screens met zo'n wifi signaal teken. Maar dit signaalteken van wifi krijg ik noch bij GPRS noch bij 3G.
Ander probleem:
Hmm.. misschien ben ik achterlijk, maar ik kom niet echt uit iTunes. Ik heb al mn muziek (met de nodige moeite) in de Muziek Bibliotheek gekregen. Maar hoe krijg ik deze nu op de iPhone? Als ik synchroniseer doet ie niks en zegt ie dat ie klaar is
[ Voor 40% gewijzigd door Bosmonster op 20-07-2009 20:26 ]
Zorgen dat je alle muziek hebt geselecteerd die je wilt syncen. Zorgen dat in het tabblad summary het vinkje UIT Sync only checked songs and videos is en bij Music tabblad vinkje bij Sync Music zetten en dan all songs and playlists of selected playlists net wat je wiltBosmonster schreef op maandag 20 juli 2009 @ 20:25:
[...]
Wifi teken krijg je met Wifi verbinding, niet met 3G of GPRS. Het is OF/OF.
Ander probleem:
Hmm.. misschien ben ik achterlijk, maar ik kom niet echt uit iTunes. Ik heb al mn muziek (met de nodige moeite) in de Muziek Bibliotheek gekregen. Maar hoe krijg ik deze nu op de iPhone? Als ik synchroniseer doet ie niks en zegt ie dat ie klaar is
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[
Ik zou dat persoonlijk niet met de checkboxes doen maar (een) playlist(s) maken die je op je iPhone wilt hebben. Vervolgens geef je in iTunes, met je iPhone links geselecteerd, aan welke playlist(s) je wilt syncen.DeluxZ schreef op maandag 20 juli 2009 @ 20:36:
[...]
Zorgen dat je alle muziek hebt geselecteerd die je wilt syncen. Zorgen dat in het tabblad summary het vinkje UIT Sync only checked songs and videos is en bij Music tabblad vinkje bij Sync Music zetten en dan all songs and playlists of selected playlists net wat je wilt
Voordeel hiervan is dat je makkelijk heen en weer kunt wisselen tussen verschillende selecties muziek, en ook dat je bv. 1GB van je meest recente muziek of 1GB van je hoogst gewaardeerde, minst afgespeelde muziek er op kunt zetten (smart playlists).
Zoef
Of je kiest "Muziek en Video's handmatig beheren" en sleept hele genre's, artiesten of individuele cd's naar het muziek mapje van je iphone. In mijn ervaring kan zo het minste fout gaan... Uiteraard moet je iphone in itunes te zien zijn om dit te doen (!?) maar ik ga er van uit dat ie goed is aangesloten...Bosmonster schreef op maandag 20 juli 2009 @ 20:25:
[...]
En hebben jullie ook ziljoenen deukjes krasjes en plekjes op diezelfde rand?
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Zijn er meer gebruikers met deze ervaring, en weet iemand wat hier aan te verhelpen is?
(ik weet dat ik ook via Safari naar die zenders kan luisteren, maar dat vind ik niet prettig).
Samsung S23 Ultra 256GB
Top bedankt voor je antwoord ...Zpottr schreef op maandag 20 juli 2009 @ 15:10:
[...]
Ja, dat weet ikMaar dan heb je dus géén geluid meer over de radio als je die via een kabel aansluit. Je kunt niet kiezen om alleen het headset-protocol te pairen en A2DP niet.
Kan ik `m woensdag bestellen
Xbox One X | iPhone 12 | iPad Pro 11 | MacBook Air M1 | Sony HX50v | Sony HX400
Het toetsenbord is erg wennen, momenteel druk ik nog wel erg vaak de verkeerde knoppen in. Horizonale orientatie werkt al wel een stuk beter, maar niet elk programma kan het aan.
Omdat ik momenteel nog geen abonnement heb, heb ik mijn Telfort Prepaid kaart erin gestopt. Daar stond nog een euro of 8 beltegoed op.
Ik belde net - als test - even de beltegoedlijn en kreeg tot mijn schrik te horen dat ik nog maar 3 euro en een paar cent heb. Au.. Ik krijg met geen mogelijkheid GPRS uit, wat op een of andere loze reden blijft werken zelfs na "sabotage" van de APN gegevens en het herstarten van het toestel.
Heb alle plaatsen uit het weerprogramma, alle mailaccounts én alle kalenders uitgezet maar alsnog blijft het langzaamaan (10ct per ....?) afnemen.
Best balen. Iemand een suggestie hoe ik dit kan "fixen?".
Jailbraken en SBSettings erop zetten.Sypher schreef op maandag 20 juli 2009 @ 23:47:
Vanmiddag "even" naar Gent geweest en ben nu trots bezitter van een iPhone 3GS - 16GB. Leuk dingetje, kleiner dan ik eigenlijk dacht (dat is een pluspunt)
Het toetsenbord is erg wennen, momenteel druk ik nog wel erg vaak de verkeerde knoppen in. Horizonale orientatie werkt al wel een stuk beter, maar niet elk programma kan het aan.
Omdat ik momenteel nog geen abonnement heb, heb ik mijn Telfort Prepaid kaart erin gestopt. Daar stond nog een euro of 8 beltegoed op.
Ik belde net - als test - even de beltegoedlijn en kreeg tot mijn schrik te horen dat ik nog maar 3 euro en een paar cent heb. Au.. Ik krijg met geen mogelijkheid GPRS uit, wat op een of andere loze reden blijft werken zelfs na "sabotage" van de APN gegevens en het herstarten van het toestel.
Heb alle plaatsen uit het weerprogramma, alle mailaccounts én alle kalenders uitgezet maar alsnog blijft het langzaamaan (10ct per ....?) afnemen.
Best balen. Iemand een suggestie hoe ik dit kan "fixen?".
Dan heb je heel gemakkelijk controle over Airplane mode, BT, EDGE, 3G, brightnes, wifi, enz.
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Hmm ja maar daar wil ik voorlopig even mee wachten..fsfikke schreef op maandag 20 juli 2009 @ 23:58:
[...]
Jailbraken en SBSettings erop zetten.
Dan heb je heel gemakkelijk controle over Airplane mode, BT, EDGE, 3G, brightnes, wifi, enz.
Ook een goeie manier om het te fixen: Neem een onbeperkt internet abo
Anders jailbreaken.
edit:
Met iTunes is het inmiddels gelukt overigens.. wat een ***programma is dat toch...
[ Voor 22% gewijzigd door Bosmonster op 21-07-2009 09:54 ]
Dat was mijn planning ook. Maar ik zit nog te twijfelen tussen een regulier Vodafone abonnement + Internet Blox of het Supersim abonnementBosmonster schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 09:52:
Ook een goeie manier om het te fixen: Neem een onbeperkt internet aboKun je ook normaal gebruik maken van je iPhone.
Het is best vreemd:
Mijn neef heeft een KPN abonnement, die heeft alle data verbruikende functies uitgezet incl lokatiebepaling. Ik heb exact dezelfde functies uitstaan en het toestel zou in principe geen data meer op moeten kunnen (of beter nog: willen) halen. Hij heeft hem de hele nacht aan laten staan en er is geen byte bijgekomen.
Hier zit ik nu al aan de 500KB, wat die in godsnaam heeft lopen doen ik heb geen idee.

Het toestel is erg "internet minded", maar ik vind het wel een minpunt dat je moet jailbreaken om je GPRS uit te kunnen zetten.
[ Voor 7% gewijzigd door Sypher op 21-07-2009 10:50 ]
Zelf ga ik voor de 13,50 variant, want bellen doe ik zelden, voornamelijk sms'en en internetten en die supersim heeft ook het dubbel-sms block a 2 euro erinzitten (die gebruik ik nu ook al in mn normale vodafone abo).
Zoef
Ik heb eens een kleine vergelijking gedaan tussen 50, 100, 150 (zowel 1 als 2 jaar) en de Supersim.Bosmonster schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 10:55:
Yeah is ook raar. Overigens zou ik gaan voor de supersim. Die is erg voordelig!
Zelf ga ik voor de 13,50 variant, want bellen doe ik zelden, voornamelijk sms'en en internetten en die supersim heeft ook het dubbel-sms block a 2 euro erinzitten (die gebruik ik nu ook al in mn normale vodafone abo).
Die is immers zeer scherp, ik ben alleen een beetje huiverig voor een 2 jarig abonnement en het eventuele probleem als mijn iPhone weg is voor reparatie.
Heb nog nooit een abonnement gehad, prepaid was altijd voldoende omdat ik - net als jij - amper bel en meer sms. Internet had ik nooit (afgezien van Wifi), maar op zo'n toestel is dat wel een must (blijkbaar
Ik heb alle kalenders, mailboxes, weer-plaatsen etc uitgegooid. iTunes store zou het best eens kunnen zijn, daar ben ik op ingelogd ja.Zpottr schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 10:58:
@Sypher: is er nog een verschil in ingestelde mail accounts, of het al dan niet ingelogd zijn in de iTunes store (die dan misschien gaat checken voor updates)? Wilde gok.
Zo toch even spieken, beetje lomp om mijn SIM in mijn "oude" telefoon te stoppen, nietwaar?
Zou je me iets meer informatie kunnen geven ? Hoe kom ik bij die file ? Moet ik met winscp in mijn iphone duiken ?MsG schreef op maandag 20 juli 2009 @ 19:31:
Ja dat staat in je carrier file en kan je evt uitzetten. Weet niet precies hoe het heet uit mn hoofd.
Je kan toch gewoon prepaid houden en Internet BloX à €10 per maand erbijSypher schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 11:32:
[...]
Ik heb eens een kleine vergelijking gedaan tussen 50, 100, 150 (zowel 1 als 2 jaar) en de Supersim.
Die is immers zeer scherp, ik ben alleen een beetje huiverig voor een 2 jarig abonnement en het eventuele probleem als mijn iPhone weg is voor reparatie.
Heb nog nooit een abonnement gehad, prepaid was altijd voldoende omdat ik - net als jij - amper bel en meer sms. Internet had ik nooit (afgezien van Wifi), maar op zo'n toestel is dat wel een must (blijkbaar)
[...]
Ik heb alle kalenders, mailboxes, weer-plaatsen etc uitgegooid. iTunes store zou het best eens kunnen zijn, daar ben ik op ingelogd ja.
Zo toch even spieken, beetje lomp om mijn SIM in mijn "oude" telefoon te stoppen, nietwaar?
]|[ Apple Macbook Pro Retina 13" ]|[

Denk dat ik pas een klein stukje op weg ben met alle handigheidjes..je kan er zoveel mee om onderweg gewoon alles te doen wat je thuis doet. Mijn laptop kan uitblijven, lekker vanuit luie stoel beetje twitteren en mailen.
Kan geen mail sturen vanuit mijn eigen mailaccount (geen connectie met smtp) met web n walk via iPhone..wel via wlan, maar ja dat heb ik niet altijd onderweg
Camera is ook nog redelijk, ben niks gewend (htc toestellen en camera's voorheen..pfff) maar ik kan er leuke filmpjes en pics mee maken
| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |
Is dit op een of andere manier te omzeilen? En dan bedoel ik niet via MMS.
A life? Where can I download it??
True, heb dat ook overwogen. Maar de smsjes bij Vodafone zijn vrij.. prijzigDeluxZ schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 11:58:
[...]
Je kan toch gewoon prepaid houden en Internet BloX à €10 per maand erbij
http://www.techcrunch.com...h-an-app-if-its-accepted/
Yep.Wilf schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 12:26:
@ Sypher: Dataroaming uitzetten heb je al gedaan..? Dat doet de iPhone onder TMobile automatisch om je te beschermen tegen hoge telefoonrekeningen.
Berichtgeving: Uit
Wifi: Uit
3G: Uit
Dataroaming: Uit
Vraag om verbinding: Aan
Uitgelogd van AppStore, Geen internet kalenders, geen mailboxes. Geen weer.
"APN" gesaboteerd met foutieve gegevens, maar dat schijnt(/blijkt) voor Telfort dus niets uit te maken.
[ Voor 10% gewijzigd door Sypher op 21-07-2009 12:34 ]
Wanneer je er over nadenkt om voor €10 een internet blox te nemen kan je beter een Super SIM abbo nemen. Dan heb je voor €13.50 p/m 200 minuten of 400 SMS'jes + onbeperkt internet. Wel voor twee jaar. Maar ik neem aan dat je sowieso de komende twee jaar iets van een telefoonabbo/prepaid nodig hebt.Sypher schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 12:16:
[...]
True, heb dat ook overwogen. Maar de smsjes bij Vodafone zijn vrij.. prijzig
Ik heb hem zelf sinds een maand en ben er redelijk tevreden over, helaas heb ik nu nog een 2G dus mobiel internetten ermee is niet echt geweldig.
Over dat dataverbruik, ik zou hem toch echt even jailbraken. Dat is zo gebeurd, helemaal niet moeilijk. En je hebt niets te verliezen, je kan altijd terug naar de orginele firmware en je hebt nog steeds een unlocked iPhone.
[ Voor 22% gewijzigd door fsfikke op 21-07-2009 12:46 ]
Zijn spaties in de aanbieding ofzo? www.spatiegebruik.nl
Die redenering heb ik ook gemaakt, voor een paar euro meer heb je flink wat belminuten en(/of) smsjes.fsfikke schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 12:43:
[...]
Wanneer je er over nadenkt om voor €10 een internet blox te nemen kan je beter een Super SIM abbo nemen. Dan heb je voor €13.50 p/m 200 minuten of 400 SMS'jes + onbeperkt internet. Wel voor twee jaar. Maar ik neem aan dat je sowieso de komende twee jaar iets van een telefoonabbo/prepaid nodig hebt.
Ik heb hem zelf sinds een maand en ben er redelijk tevreden over, helaas heb ik nu nog een 2G dus mobiel internetten ermee is niet echt geweldig.
Dat en het feit dat Telfort (prepaid) bergafwaarts gaat en er bar weinig fatsoenlijke prepaid's over zijn is natuurlijk wel een flinke push naar een abonnement.
Ik bel nu amper, maar dat zit hem meer in het feit dat ik vaak niet wil bellen.Kost me te veel namelijk
Ik heb gekeken naar een los Vodafone Basis Sim-Only abonnement (aangezien je Scherp niet uit kunt (mag) breiden met Blox). Voor het goedkoopste abonnement zit je na jaar 1 al op 205,50 incl internet en sms verdubbelaar tov 162 voor het eerste jaar SuperSim. Na 2 jaar is dat verschil €87,-. Maar je hebt dus maar 100 smsjes of 50 belminuten. Voor mij genoeg, maar meer betalen voor minder..
Maar ik dwaal te veel af, het abonnementen topic staat een stukje naar beneden
Ja, maar als je om welke reden dan ook de oorspronkelijke firmware niet terug kan zetten zit je wel met een probleem.Over dat dataverbruik, ik zou hem toch echt even jailbraken. Dat is zo gebeurd, helemaal niet moeilijk. En je hebt niets te verliezen, je kan altijd terug naar de orginele firmware en je hebt nog steeds een unlocked iPhone.
Zou leuk zijn als de app wordt goedgekeurd. Neemt niet weg dat een mailtje zelden dringend is (dan word je eerder gebeld of ge-smst lijkt me) en ik het meer dan snel genoeg vind als m'n iphone elk uur een keer voor me kijkt. Maar toch... lijkt me leuk (zegt de geek in mijBosmonster schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 12:30:
Ah.. iets meer gevonden over Gmail push, blijkbaar komt er (hopelijk) binnenkort een GPush app:
http://www.techcrunch.com...h-an-app-if-its-accepted/
-Netwerk settings reset
-lokatie melding reset
-3G in-uit schakelen
-Bossprefs gps aan-uit
Google maps en Navigon vinden geen van beide signaal. Op internet vind ik veel topics in fora met hetzelfde probleem maar nog geen eenduidige oplossing. Er zijn verschillende mensen die door van alles te proberen ineens wel signaal krijgen.
Zit echt vast en baal enorm na mijn dure Navigon EU aankoop.
ik ga xgps eens installeren en kijken of de hardware dan wel functioneert. Er zijn ook weer ervaringen dat het na het de-installeren van xgps ineens weer werkt.
GPS binnen testen werkt over het algemeen niet zo goed, zeker niet met relatief slappe GPS receivers als die in mobiele telefoons.
[ Voor 29% gewijzigd door Bosmonster op 21-07-2009 15:05 ]
Eng om mezelf te quoten maar anders verdwijnt mijn vraag in de zee van andereSpam schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 11:37:
[...]
Zou je me iets meer informatie kunnen geven ? Hoe kom ik bij die file ? Moet ik met winscp in mijn iphone duiken ?
Daarnaast de volgende vraag : ben nu nog calender + contacten aan het synchoniseren via iTunes maar wil overschakelen op directe exchange support. Echter ben ik bang dat ie de bestaande info opnieuw gaat syncen. Moet ik de iphone eerst helemaal resetten (duurt een paar uur) voordat ik met exchange koppeling begin of geeft ie dan de mogelijkheid om alles te erasen
[ Voor 3% gewijzigd door Spam op 21-07-2009 15:12 ]
Net opgehaald. Splinternieuwe meegekregenMuthas schreef op donderdag 09 juli 2009 @ 12:13:
Gisteren mijn iPhone 3G een paar dagen voor het einde van de garantie voor reparatie ingeleverd bij een T-Mobile winkel. Geluidsknopje was afgebroken en bij de dockconnecter was er ook een stuk behuizing weg. Domme verkoopster begon nog te zaniken over dat ik geen verzekering had en dat ze daarom niet wist of het gerepareerd zou worden, ik ben er verder niet op ingegaan, want ik wacht dit eerst wel af. Ik sta gewoon in m'n recht lijkt mij, van een telefoon mag ik verwachten dat de knopjes binnen een jaar er niet af vallen.
En anders wordt het klagen. Ben benieuwd.
Ik heb zelf net na de 3.0 release hetzelfde gehad. Helaas heeft alleen een restore het probleem bij mij kunnen oplossen. Alleen de assisted GPS deed het nog (positiebepaling obv gsm-mast).Jpjedi schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 14:43:
Ik heb een probleem waar ik niet uit kom. Mijn iphone 3G draait op 3.0 en sinds ik die upgrade van de FW heb gedaan krijg ik de GPS niet aan de gang. Heb alles al geprobeerd:
-Netwerk settings reset
-lokatie melding reset
-3G in-uit schakelen
-Bossprefs gps aan-uit
Google maps en Navigon vinden geen van beide signaal. Op internet vind ik veel topics in fora met hetzelfde probleem maar nog geen eenduidige oplossing. Er zijn verschillende mensen die door van alles te proberen ineens wel signaal krijgen.
Zit echt vast en baal enorm na mijn dure Navigon EU aankoop.![]()
ik ga xgps eens installeren en kijken of de hardware dan wel functioneert. Er zijn ook weer ervaringen dat het na het de-installeren van xgps ineens weer werkt.
https://niels.nu
Wat mij opviel is dat als ik Google Maps open, deze soms wel en soms niet de richting laat zien (met het kompas). Het is me zelfs de laatste paar dagen niet meer gelukt het compas in Google Maps te gebruiken. Meer mensen hier last van en waar kan dit aan liggen?
Daarnaast is het kompas niet heel erg nauwkeurig. Als ik hem ronddraai zit kan er zo 40-50 graden verschil zitten in wat ie denkt dat het noorden is?
Edit:
Zul je net zien, zit ik er nog even mee te pielen, ben ik erachter. Je kunt het knopje linksonder meerdere keren indrukken en wisselen tussen statussen, waaronder het gebruik van het kompas
Ben nog wel benieuwd hoe het zit met het kalibreren van het kompas. Heb gelezen dat ik een 8-vorm moet maken, maar dat is me nog niet gelukt.
[ Voor 26% gewijzigd door Bosmonster op 21-07-2009 16:00 ]
Je moet 2 keer op 't locatie dingetje drukken. Duurde ook ff voordat ik daar achter kwamBosmonster schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:58:
Ik ga mezelf ook even herhalen van een paar dagen geleden:
Wat mij opviel is dat als ik Google Maps open, deze soms wel en soms niet de richting laat zien (met het kompas). Het is me zelfs de laatste paar dagen niet meer gelukt het compas in Google Maps te gebruiken. Meer mensen hier last van en waar kan dit aan liggen?
Daarnaast is het kompas niet heel erg nauwkeurig. Als ik hem ronddraai zit kan er zo 40-50 graden verschil zitten in wat ie denkt dat het noorden is?
http://www.xbmcfreak.nl/
Blijft nog wel goed om hem af en toe wel helemaal op te laden, weer helemaal leeg te laten lopen en dan weer 100% op te laden, zodat de batterij-meter weer goed gecalibreerd is.
Pak je dan een restore uit een oude backup of een backup maken en dan restoren?Shiver23 schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 15:44:
[...]
Ik heb zelf net na de 3.0 release hetzelfde gehad. Helaas heeft alleen een restore het probleem bij mij kunnen oplossen. Alleen de assisted GPS deed het nog (positiebepaling obv gsm-mast).
Ik heb een backup gemaakt, volledige restore gedaan en toen die backup weer teruggezet. Snap je vraag niet zo goed, dus kan zijn dat mijn antwoord niet aansluit op wat je bedoelt.Jpjedi schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 16:46:
[...]
Pak je dan een restore uit een oude backup of een backup maken en dan restoren?
Ja lees ook dat ik niet echt duidelijk was maar je antwoord verklaart alles. gewoon de normale manier dus. TnxShiver23 schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 16:54:
[...]
Ik heb een backup gemaakt, volledige restore gedaan en toen die backup weer teruggezet. Snap je vraag niet zo goed, dus kan zijn dat mijn antwoord niet aansluit op wat je bedoelt.
Jarig0r schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 18:17:
Vraagje: als ik data roaming uitzet op mijn 3GS disable ik daarmee dan echt al het dataverkeer in het buitenland ?
T-mob SMTP server instellen: smtp.gprs.t-mobile.nl2Dutch schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 12:02:
Kan geen mail sturen vanuit mijn eigen mailaccount (geen connectie met smtp) met web n walk via iPhone..wel via wlan, maar ja dat heb ik niet altijd onderwegDus dat wordt weer uitzoekwerk, maar ligt afaik aan Tmobile en niet mijn iPhone (heb helaas geen ssl optie).
Via bluetooth bedoel je? Nee, dat gaat nietRuffian schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 12:16:
Als ik een visitekaartje vanuit mijn Nokia naar de iPhone wil sturen accepteert hij deze niet.
Is dit op een of andere manier te omzeilen? En dan bedoel ik niet via MMS.
Je kunt je geld terugkrijgen als je klaagt bij Apple.Jpjedi schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 14:43:
Zit echt vast en baal enorm na mijn dure Navigon EU aankoop.
Zoef
Bij Macbooks wordt aangeraden om hem op te laden wanneer mogelijk. Daarbij wordt een laadcycle pas geteld als deze beneden een bepaald niveau was. Als je een accurate meting wilt (bijvoorbeeld als je op vakantie gaat) dan zou je 'm inderdaad even leeg kunnen trekken.Erhnam schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 16:26:
Tijdens het aansluiten laadt het toestel zich meteen automatisch op. Hoe slecht is dit voor de baterij? En kan je het automatisch opladen ook uitzetten?
Ik heb twee kabels en laadt 'm ook op 't werk op. Dan kan ik er naartoe VNCen en zo m'n e-mail lezen oid. Wel jammer dat 3.0 de WiFi verbinding zo onstabiel maakt. Moet nog eens kijken hoe het via USB kan.
b19e15604eb711b025c57883b934c2ac52418f25
Ik krijg mijn toestel in DFU-mode en kan hem dan opnieuw restoren en zelfs jailbreaken, maar opstarten doet ie niet. Ik laat hem zo maar even liggen vanacht in de hoop dat het verschil maakt als de batterij leeg is. Maar ik ben dr bang voor. (En dat 2 weken na het aflopen van de garantie)
Iemand nog suggesties?
[ Voor 4% gewijzigd door Shiver23 op 21-07-2009 23:07 ]
Helemaal niet? Ook niet via trucjes?
Dit slaat dan toch nergens op? Dat je muziek blokkeert of programma's ok.
Maar een onschuldig visitekaartje...
A life? Where can I download it??
ifconfig eth0 down
even een klein bumpjeDwezz schreef op zondag 19 juli 2009 @ 12:38:
Ik heb een klein probleem met mijn iPhone...
Vroeger, voor ik de update naar 3.0 maakte kreeg ik op mijn iPhone enkel de mails binnen die ik nog niet gelezen had op mijn mac.
Na de update krijg ik al mijn mails binnen op mijn aol account, ook al heb ik die reeds gelezen...das redelijk ambetant.
Het is waarschijnlijk een kleine instelling die ik moet veranderen, maar ik vind niet wat/waar.
Voor zover ik weet synchroniseert 3.0 alleen op basis van 'x aantal recente berichten', waarbij het niet uitmaakt of ze gelezen zijn of niet...
ifconfig eth0 down
Nou ja, blokkeertRuffian schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 00:00:
[...]
Helemaal niet? Ook niet via trucjes?
Dit slaat dan toch nergens op? Dat je muziek blokkeerd of programma's ok.
Maar een onschuldig visitekaartje...
Apple kenmerkt zich gelukkig niet door het koste wat kost toevoegen van alle mogelijke features
En nee, volgens mij kan het ook niet via trucjes.
Zoef
Cheers!Zpottr schreef op dinsdag 21 juli 2009 @ 19:26:
T-mob SMTP server instellen: smtp.gprs.t-mobile.nl
Kreeg te horen van de verzekering dat er nieuwe onderdelen waren besteld voor m'n iPhone dus ik ging er van uit dat ik m'n ouwe terug kreeg
Vanochtend iemand van ProAssist langs geweest en een gloednieuwe iPhone, in totaal heb ik net iets meer dan 2 weken zonder telefoon gezeten (Wel een leentoestel) dus dit vind ik behoorlijk snelle/goede service!
Als je gmail ook in outlook hebt kan je die heel eenvoudig synchroniseren met je iPhone.Hydra schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 09:57:
Probeer 't nog maar eens: maar zijn er meer mensen die problemen hebben met gmail over IMAP op dit moment? Dus dat je geen "gmail" account aanmaakt, maar een gewoon Imap account en de gmail instellingen gebruikt? M'n iPhone vertikt te synchroniseren maar ik krijg ook geen melding ofzo. Er gebeurt gewoon niks
[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 22-07-2009 10:56 ]
Verwijderd
AndersomBosmonster schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:56:
Waarom zou je Gmail met IMAP gebruiken eigenlijk op je iPhone? Als je POP gebruikt hoef je niet te synchroniseren toch?
Vanwege m'n slechte ervaring met de klantenservice gedurende de levering van m'n 3GS heb ik op het moment geen zin om ze op te bellen, omdat ze allemaal wat anders te melden hebben. Een echt duidelijk antwoord krijg je daar niet echt, dus is er al iemand bij wie het werkt of hetzelfde probleem heeft?
Dat kan ik hier (op werk) dus niet helaas, en dat wil ik eigenlijk ook niet. Ik snap niet waarom m'n iPhone niet gewoon die IMAP zooi kan benaderen. Verzenden gaat ook niet dus ik vermoed dat 't iets met die google CAPTCHA te maken heeft ofzoAlsatian schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 10:49:
Als je gmail ook in outlook hebt kan je die heel eenvoudig synchroniseren met je iPhone.
Bij mij werkt het gewoon. Het is ook niet iets "wat je aan de praat" hoeft te krijgen. Als je een iPhone abo hebt, dan zou het gewoon moeten werken. Alleen kan je de instellingen wel vernaggelen met een verkeerd tethering profiel, dus heb je zo'n profiel geïnstalleerd?ktart schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 11:34:
Is er iemand die Visual Voicemail op een 3GS al aan de praat heeft gekregen? Ik heb m'n 3GS nu een paar weken, maar sinds die periode is T-Mobile bezig met het onderhouden van zowat all hun systemen (daar lijkt het op) en kan ik dus geen Visual Voicemail instellen (ik denk dat het daar aan ligt).
Vanwege m'n slechte ervaring met de klantenservice gedurende de levering van m'n 3GS heb ik op het moment geen zin om ze op te bellen, omdat ze allemaal wat anders te melden hebben. Een echt duidelijk antwoord krijg je daar niet echt, dus is er al iemand bij wie het werkt of hetzelfde probleem heeft?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Hm,... ok. Dan is dat het inderdaad. Heb jij dan wel een werkend tethering profiel?Hoedje schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 11:44:
[...]
Bij mij werkt het gewoon. Het is ook niet iets "wat je aan de praat" hoeft te krijgen. Als je een iPhone abo hebt, dan zou het gewoon moeten werken. Alleen kan je de instellingen wel vernaggelen met een verkeerd tethering profiel, dus heb je zo'n profiel geïnstalleerd?
Kijk eens in [iPhone] Tethering (je internetverbinding delen met je pc)ktart schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 11:51:
[...]
Hm,... ok. Dan is dat het inderdaad. Heb jij dan wel een werkend tethering profiel?
"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."
Njah, normaliter misschien wel, maar Gmail is webbased. Als je POP gebruikt blijft alles gesynchroniseerd hoor.
Alles wat ik op mn iPhone doe zie ik direct ook online en alles wat ik online doe zie ik direct op mn iPhone
In het geval van Gmail is POP/SMTP slechts een toegang tot de centrale service en werkt het feitelijk altijd als een soort IMAP.
[ Voor 33% gewijzigd door Bosmonster op 22-07-2009 11:56 ]
Dan kun je wel stellen dat POP en IMAP hetzelfde zijn, omdat ze altijd toegang bieden tot een centrale serviceBosmonster schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 11:52:
[...]
Njah, normaliter misschien wel, maar Gmail is webbased. Als je POP gebruikt blijft alles gesynchroniseerd hoor.
Alles wat ik op mn iPhone doe zie ik direct ook online en alles wat ik online doe zie ik direct op mn iPhone
In het geval van Gmail is POP/SMTP slechts een toegang tot de centrale service en werkt het feitelijk altijd als een soort IMAP.
IMAP is echt veel fijner, als je meerdere apparaten gebruiktWhat's the difference between IMAP and POP?
Unlike POP, IMAP offers two-way communication between your web Gmail and your email client(s). This means when you log in to Gmail using a web browser, actions you perform on email clients and mobile devices (ex: putting mail in a 'work' folder) will instantly and automatically appear in Gmail (ex: it will already have a 'work' label on that email the next time you sign in).
IMAP also provides a better method to access your mail from multiple devices. If you check your email at work, on your mobile phone, and again at home, IMAP ensures that new mail is accessible from any device at any given time.
Finally, IMAP offers a more stable experience overall. Whereas POP is prone to losing messages or downloading the same messages multiple times, IMAP avoids this through two-way syncing capabilities between your mail clients and your web Gmail.
If you're trying to decide between using POP and using IMAP with Gmail, we recommend IMAP.
Dat past op zich beter in [iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie. Maar ik vind zelf Tweetdeck wel fijn.Carnagy schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 11:56:
Maakt er hier iemand gebruik van een twitter app op z'n telefoon? Welke app heeft jouw voorkeur? Ik ga binnenkort op reis en dit leek me wel leuk om zodoende m'n twitter te vullen.
Ik vind Tweetie de beste twitter app tot nu toe.Carnagy schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 11:56:
Maakt er hier iemand gebruik van een twitter app op z'n telefoon? Welke app heeft jouw voorkeur? Ik ga binnenkort op reis en dit leek me wel leuk om zodoende m'n twitter te vullen.
Tweetdeck is ook heel goed, en gratis.
let wel op je datagebruik in het buitenland he!
Hartelijk dank allebei. Ik ga naar Vietnam en daar zijn overal onbeveiligde wifi netwerkenedgarf28 schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 12:03:
[...]
Ik vind Tweetie de beste twitter app tot nu toe.
Tweetdeck is ook heel goed, en gratis.
let wel op je datagebruik in het buitenland he!
De verschillen zijn echt niet gelijk aan bij een normale POP-server. Als ik dan een mail verstuur op mn iPhone komt ie echt niet in mn sent items terecht. Het grote verschil is dat het in dit geval een toegang is naar een webservice, niet naar een standaard POP-server. De POP-server van Gmail is feitelijk fake.Hoedje schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 12:01:
[...]
Dan kun je wel stellen dat POP en IMAP hetzelfde zijn, omdat ze altijd toegang bieden tot een centrale serviceOok bij Gmail zijn de verschillen gelijk aan die bij elke emailprovider. Google legt dat zelf duidelijk uit:
Maar goed.. de verschillen zijn klein, maar er zijn inderdaad wel voordelen voor IMAP met Gmail na even lezen, heb hem ook maar daar op ingesteld, werkt prima (maar heb nog geen verschillen kunnen ontdekken).
Dat hoef je thuis maar 1 keer te doen. Dan staan alle instellingen op je iphone gelijk goed.Hydra schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 11:42:
[...]
Dat kan ik hier (op werk) dus niet helaas, en dat wil ik eigenlijk ook niet. Ik snap niet waarom m'n iPhone niet gewoon die IMAP zooi kan benaderen. Verzenden gaat ook niet dus ik vermoed dat 't iets met die google CAPTCHA te maken heeft ofzo
Bedankt! Visual Voicemail werkt nu naar behoren! MMS en Tethering heb ik nog niet geprobeerd, maar de optie Tethering zie ik wel staan. Voor de mensen die dit probleem ook hebben. Dit is de exacte post met de oplossing: Diddle in "[iPhone] Tethering (je internetverbindin..."
[ Voor 18% gewijzigd door Shabbaman op 22-07-2009 13:25 ]
"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi
Edit: Laat maar, ik had je link niet gezien. De mijne is nog wat ouder, en zelfs die werkt.Shabbaman schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 13:24:
Is er iemand die ervaring heeft met een Griffin Itrip voor de Nano 4g in combinatie met een Iphone? Het apparaat is volgens compatibel met alle ipods, inclusief de touch 2g. Een hardwarematige reden waarom het niet zou werken kan ik eigenlijk niet bedenken... Googlen levert me ook wat gemengde reacties op.
Ik heb onderstaande en die werkt, je krijgt alleen de accessory warning bij aansluiten.

[ Voor 18% gewijzigd door Zpottr op 22-07-2009 13:31 ]
Zoef
Uhm dan moet je wel even controleren welke app een https verbinding maakt, anders kan iedereen je wachtwoord lezen....Carnagy schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 12:05:
[...]
Hartelijk dank allebei. Ik ga naar Vietnam en daar zijn overal onbeveiligde wifi netwerken
Something something
weet wel dat in nederland dit moeilijk te gebruiken is, je moet namenlijk wel een vrije fm frequentie hebben. als alles vol is, dan wordt het moeilijk.Shabbaman schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 13:24:
Is er iemand die ervaring heeft met een Griffin Itrip voor de Nano 4g in combinatie met een Iphone? Het apparaat is volgens compatibel met alle ipods, inclusief de touch 2g. Een hardwarematige reden waarom het niet zou werken kan ik eigenlijk niet bedenken... Googlen levert me ook wat gemengde reacties op.
Dè developers podcast in je moerstaal : CodeKlets Podcast
Gadgets FTW!
Da's Apple niet aan te rekenen. Maar Apple mag wel kritische vragen gaan stellen aan Foxconn, en als ze geen bevredigend antwoord krijgen een andere leverancier zoeken.Ursamajor schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 19:48:
Nou had ik wel het idee om een iphone te gaan kopen, maar na het lezen van het volgende bericht, heb ik een wat minder rooskleurig beeld van Apple...
Verwijderd
Het is Apple wel degelijk aan te rekenen. Hun Scientology-achtige verkrampte houding t.a.v. geheimhoudingsplichten heeft de paniek in China doen toeslaan. Een beetje goeie Amerikaanse advocaat gaat de nabestaanden (en hemzelf uiteraard) erg rijk maken.OMX2000 schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 19:52:
[...]
Da's Apple niet aan te rekenen. Maar Apple mag wel kritische vragen gaan stellen aan Foxconn, en als ze geen bevredigend antwoord krijgen een andere leverancier zoeken.
Iemand die mij hier duidelijkheid in kan verschaffen?
©2004
Data Roaming is inderdaad om in het buitenland geen internet te hebben, niet om totaal geen internet te hebben.Harem.nl schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 23:44:
Ff een Klein vraagje: als je 'data roaming' uitzet betekent het dan dat je helemaal Geen verbinding kan maken met Internet in het buitenland? Ik heb het hier in Nederland namelijk wel eens uit gezet maar Dan kon ik nog gewoon het Internet op en dat wil ik graag voorkomen in het butenland...
Iemand die mij hier duidelijkheid in kan verschaffen?
Echter, in Nederland roam je niet want je hebt gewoon je eigen provider via welke je internet hebt en dus heb je nog gewoon internet.
In jouw geval moet je Data Roaming dus uitzetten wil je geen internet hebben in het buitenland.
Mensen die trouwens een provider hebben zonder eigen netwerk die roamen altijd, dus als je dan wil internetten in het binnenland moet je roaming aanzetten.
In iTunes gaat dit niet lukken. Probeer eens Audiko.net!!OMX2000 schreef op woensdag 22 juli 2009 @ 19:44:
Ik probeer ringtones voor mijn iPhone 3GS te maken, maar in mijn iTunes versie heb ik geen optie "Create AAC" als ik een mp3 bestand selecteer. Ik gebruikt iTunes 8.2.1.6 op windows (Vista).
Ja, dat is roaming. Dat werkt namelijk heel simpel: komt het netwerk op je SIM overeen met wat 't GSM-netwerk zegt? Geen roaming. Anders wel.MsG schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 02:50:
Maar als ik bijv. Vodafone heb, en ik ga naar duitsland en pak daar de Duitse Vodafone op, wordt dat dan wel als roaming gezien?
Nee, die zitten ook op hun eigen netwerk en roamen dus niet.Mensen die trouwens een provider hebben zonder eigen netwerk die roamen altijd, dus als je dan wil internetten in het binnenland moet je roaming aanzetten.
All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.
Hmm da's een betaalde dienst. Die mijn eigen mp3 brouwsel "gratis en voor niks" omzet. Maar als ik hem wil hebben dan moet ik wel even lid worden van hun dienst (sms 4060 ON), waarna ze hem naar mij toe sturen.mt1977 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 07:56:
[...]
In iTunes gaat dit niet lukken. Probeer eens Audiko.net!!
Het komt er dus op neer dat je met een niet jailbroken iPhone je geen ringtone erop kunt installeren. Tenminste niet vanuit de iTunes op windows.
Het leuke is dat je ook geen ringtones kunt kopen via iTunes, aangezien dat nu alleen nog in de states wordt ondersteund.
[ Voor 32% gewijzigd door OMX2000 op 23-07-2009 09:04 ]
Volgens mij heb je op die "Send Ringtones to your Cell Phone" banner lopen klikkenOMX2000 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 08:52:
[...]
Hmm da's een betaalde dienst. Die mijn eigen mp3 brouwsel "gratis en voor niks" omzet. Maar als ik hem wil hebben dan moet ik wel even lid worden van hun dienst (sms 4060 ON), waarna ze hem naar mij toe sturen.
Het komt er dus op neer dat je met een niet jailbroken iPhone je geen ringtone erop kunt installeren. Tenminste niet vanuit de iTunes op windows.
Het leuke is dat je ook geen ringtones kunt kopen via iTunes, aangezien dat nu alleen nog in de states wordt ondersteund.
Oh en het werkt prima. Heb er een stel van gedownload en stuk voor stuk werken ze prima. Je kunt zelfs audio uit Youtube filmpjes halen..
[ Voor 7% gewijzigd door Sypher op 23-07-2009 09:59 ]
Dit topic is gesloten.
Let op of je post niet beter past in een van de volgende topics:
[iPhone 3GS] Provider & Abonnementen - deel 7
[iPhone 3GS] Importeren en / of losse koop
[iPhone & iPod touch] Jailbreaken - Deel 2
[iPhone & iPod touch] App Store Ervaringen & Discussie
[iPhone & iPod Touch] Cases, hoesjes & bescherming
[iPhone & iPod Touch 2G] Bluetooth headsets & ervaringen
Om de doorzoekbaarheid te verbeteren moeten problemen en specifieke vragen in een apart (nieuw) topic: Apple Media Devices Beleid.