Dat spreek ik niet tegen, maar heeft zijn nadelen als je het in China besteld.
Ik maak vaak even snel testprintje of iets wat ik dezelfde dag nog graag wil gebruiken, dan valt china al direct af. En als je test circuit maakt en je moet het paar keer overdoen dan ben je kwart jaar verder als je dat via china moet doen.
En ja via DHL, dat word dure grap als het gaat om test printjes en moet je nog steeds week wachten.
En lastig is het niet, ik koop zakje poeder, pak literfles, gooi die poeder in de fles en gooi er water op, klaar is mijn etsmiddel. Pak eruit wat ik nodig heb, doe dat in bakjes die ik kan afsluiten zodat ik etsmiddel niet gelijk hoef weg te gooien, kan er meerdere printjes mee etsen. Als ik klaar ben zet ik het gewoon naast thinner en zo, daar staan alle andere goedjes die je niet moet drinken of je ogen mee moet wassen.
Als ik het paar weken later weer nodig heb dan pak ik het bakje weer en kan gelijk weer etsen.
Omdat ik gewoon licht gebruik om te belichten duurt het allemaal wat langer, maar zet gewoon een wekker en ga lekker iets anders doen. Totaal kost het me denk ik 10 minuten werk(uitprinten, belichten, ontwikkelen en etsen), rest is wachten en kan je gewoon iets anders gaan doen.
Edit/
En het daadwerkelijk ets kwaliteit doet het niks onder dan voor seeed of itead of zo, ik kan ook op 5mill etsen, moet wel verse etsmiddel en ontwikkelaar gebruiken, al hou ik meestal 10mill aan als minimum, zeker voor grote printjes en al eerder gebruikt etsmiddel.
[
Voor 8% gewijzigd door
mad_max234 op 28-09-2014 20:35
]