[Windows 7] Ervaringen en discussies - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 74.500 views

Onderwerpen

Alle 29 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138723

Heb W7 nu een weekje in gebruik en bij bevalt me heel aardig moet ik zeggen :)
Even wennen met de taakbalk etc.. Deze heb ik ook snel weer "default" gezet.

Applicaties die nog niet echt lekker werken:
- Citrix XenApp client
- Fruity loops 8 (zeker met VST plugins)
- IE8 wil nog wel is vastlopen als je aardig wat tabs tegelijk open heb staan. Vooral als er veel activiteit is op verschillende pagina's
- Ik mis klassieke weergave in configuratie scherm???? Of mis ik hier iets?
- Avast 8 prof.

wat me goed bevalt:
- Snelheid booten
- Driver ondersteuning
- Windows defender (!!) jaja kwam met een paar nuttige popups tevoorschijn ;)
- Nog geen last gehad van "traagheid", was met Vista wel anders.

Mijn korte conclusie van een weekje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:08

RnB

Hm, apart dat FL8 en Avast bij jou niet lekker werken. Bij mij werken ze prima namelijk en met prima bedoel ik ook echt gewoon 100% probleemvrij.
Mss een reinstall doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 20-06 08:37

Edgarz

Tweako-active since1986

Vandaag mijn vrouw verrast door haar Acer Aspire 5920G te voorzien van W7 x86 NL.

En tot mijn verrassing ging de installatie en herkenning van hardware probleemloos en werkt alles. Kortom, de Acers zijn er klaar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138723

RnB schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 20:59:
Hm, apart dat FL8 en Avast bij jou niet lekker werken. Bij mij werken ze prima namelijk en met prima bedoel ik ook echt gewoon 100% probleemvrij.
Mss een reinstall doen?
Al geprobeert.. Maar ik zei ook, vooral met VST's. Het geluid valt wel is weg.
Dat kan ik weer oplossen door een andere geluidsuitgang te kiezen, en dan deze vervolgend weer terug te zetten. Had ik trouwens ook wel is in Vista.

Trouwens, iemand al Media center met Xbox360 ? Wordt nu alles op de Xbox afgespeeld? Omdat er nu meer ondersteunt wordt in MC. Met Vista kreeg ik errors op mijn Xbos terwijl ik DIVX wilde afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 55563

Net het Nederlandse taalpakket geprobeerd. Zelf geef ik de voorkeur aan Engels maar een enkele gebruiker op deze pc heeft liever Nederlands. Dat werkt gelukkig allemaal zoals verwacht.

Build 7068 heb ik via de bekende truc geüpgraded naar de RC. Alles werkt nog steeds zoals het moet, op een dingetje na. Outlook heeft ineens namelijk erg veel moeite met het vinden van m'n exchange server. Aan die server ligt het niet want op anders computers werkt het nog steeds vlekkeloos. Herkennen mensen dit probleem en ligt het simpelweg aan de geforceerde upgrade? Want dan is het wel de moeite waard om W7 en alle applicaties alsnog helemaal opnieuw te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ik heb nu helemaal iets raars, heb bij geen enkel venster meer kruisjes ? :X
Ook niet na rebooten of wat dan ook, ik draai 7100.

Heeft iemand dit vaker gehoord ? :O

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
frizti schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 05:33:
[...]
Code voor Telefoon reset (ivm Samsung PC Studio time out's
*#52828378#
dan de derde optie nemen, "serial test"
dan de tweede optie nemen,"serial download"
Is die fix alleen voor time outs? Ik heb geen last van timeouts, maar PCStudio wil gewoon mijn telefoon nooit vinden.

[edit]
Demigod is fixed. Bleek aan een stripped component te liggen.

[ Voor 71% gewijzigd door twiFight op 16-05-2009 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:13
Vanaf 5 mei overgestapt van Vista Home Premium engels naar Windows 7 (RC 7100 32bits). Wat een genot! Alles loopt gewoon soepel en vlot. Geen harddisk die continue loopt te pruttelen en nog geen vage dingen gehad.

Enige wat me nog opvalt is dat wanneer de pc in standby gaat, hij binnen 20 seconden weer inschakeld. Zal wel een driver zijn gok ik...

Als dit zo door gaat met Windows 7 ga ik hem wel kopen, in elk geval van Vista af... (geen flame, maar het bevalt me gewoon niet).

Edit: Dell XPS 430 (Ati/AMD Radeon 4850)

[ Voor 4% gewijzigd door rookie no. 1 op 15-05-2009 22:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-06 16:27
Ik heb het al eerder genoemd, maar heb nu wat meer info.

Ik krijg het niet voor elkaar Windows 7 built 7100 op een 2e partitie bootable te krijgen.
Setup: Athlon 64 3000+, 2 GB, 300 GB SATA HDD, DVD brander op 1e primaire IDE kanaal en DVD Brander op 2e primaire IDE kanaal.
1e partitie 50 GB Windows Vista (Bootable partitie)
2e partitie 50 GB voor Windows 7
3e partitie 200 GB voor data

Ik boot vanaf de windows 7 RC DVD. Kies voor custom install en kies de 2e partitie. Install lijkt vlekkeloos te gaan. Na de reboot krijg ik de bootloader met daarin netjes de opties Vista en Windows 7. Bij het starten van Windows 7 staat het systeem vervolgens vast. Zwart scherm met knipperende cursor links boven in het scherm.
Dit probleem treed op met de x64 en de x86 versie van de RC. Daarnaast treed het probleem ook op als ik de 1e partitie verberg en de de 2e partitie bootable flag. Ik heb verder ook nog de 2e partitie verwijderd en Windows 7 zelf partities latenmaken waardoor je die extra 100 MB partitie krijgt. Zelfde probleem.
Built 7057 geeft geen enkel probleem. BCD heb ik gecontroleerd. Verwijst naar juiste partitie en juiste directory.

Heb ik een bug te pakken of zie ik iets over het hoofd? Ik doe volgensmij niks anders dan de honderden guides voorkauwen op dit gebied.

BCD output:
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
34
35
36
37
38
39
40
Windows Boot Manager
--------------------
identifier              {9dea862c-5cdd-4e70-acc1-f32b344d4795}
device                  partition=C:
description             Windows Boot Manager
locale                  en-US
inherit                 {7ea2e1ac-2e61-4728-aaa3-896d9d0a9f0e}
default                 {8fb15d9e-1bae-11de-a7d6-e9bde39d332a}
resumeobject            {bddf020a-4019-11de-a7f4-bdec8a112d31}
displayorder            {8fb15d9e-1bae-11de-a7d6-e9bde39d332a}
                        {bddf020b-4019-11de-a7f4-bdec8a112d31}
toolsdisplayorder       {b2721d73-1db4-4c62-bf78-c548a880142d}
timeout                 10

Windows Boot Loader
-------------------
identifier              {8fb15d9e-1bae-11de-a7d6-e9bde39d332a}
device                  partition=C:
path                    \Windows\system32\winload.exe
description             Microsoft Windows Vista
locale                  nl-NL
inherit                 {6efb52bf-1766-41db-a6b3-0ee5eff72bd7}
osdevice                partition=C:
systemroot              \Windows
resumeobject            {8fb15d9f-1bae-11de-a7d6-e9bde39d332a}
nx                      OptIn

Windows Boot Loader
-------------------
identifier              {bddf020b-4019-11de-a7f4-bdec8a112d31}
device                  partition=D:
path                    \Windows\system32\winload.exe
description             Windows 7
locale                  en-US
inherit                 {6efb52bf-1766-41db-a6b3-0ee5eff72bd7}
osdevice                partition=D:
systemroot              \Windows
resumeobject            {bddf020a-4019-11de-a7f4-bdec8a112d31}
nx                      OptIn
detecthal               Yes

[ Voor 51% gewijzigd door Terror op 15-05-2009 23:27 ]

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonus
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23-06 15:11

bonus

!.. .oO BoNuS Oo. ..!

Draai nu de win 7 RC op een laptop. Dualcore 2x166 Ghz, 2Gb ram, onboard vid.
Valt me alles mee. Alleen tijdens installeren kon ik kiezen NL of Eng. NL lukte niet
ging iets verkeerd met wegschrijven van de land instellingen ?! 2x geprobeerd, toen toch
maar voor de Eng gegaan. Die ging in 1 keer goed.
Alle werk, goede herkenning van me hardware, ook WiFi.
Tot zover valt het niet tegen :)

Atari 4 ff'r 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23:36
Anoniem: 138723 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 20:52:
Heb W7 nu een weekje in gebruik en bij bevalt me heel aardig moet ik zeggen :)
Even wennen met de taakbalk etc.. Deze heb ik ook snel weer "default" gezet.

Applicaties die nog niet echt lekker werken:
- Citrix XenApp client
- Fruity loops 8 (zeker met VST plugins)
- IE8 wil nog wel is vastlopen als je aardig wat tabs tegelijk open heb staan. Vooral als er veel activiteit is op verschillende pagina's
- Ik mis klassieke weergave in configuratie scherm???? Of mis ik hier iets?
- Avast 8 prof.

wat me goed bevalt:
- Snelheid booten
- Driver ondersteuning
- Windows defender (!!) jaja kwam met een paar nuttige popups tevoorschijn ;)
- Nog geen last gehad van "traagheid", was met Vista wel anders.

Mijn korte conclusie van een weekje :)
XenApp loopt hier naar behoren, al gebruik ik wel alleen de Program Neighbourhood en moet daarbij eerst een VPN-verbinding opbouwen naar m'n werk toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-03 13:52
Terror schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 23:05:
Ik heb het al eerder genoemd, maar heb nu wat meer info.

Ik krijg het niet voor elkaar Windows 7 built 7100 op een 2e partitie bootable te krijgen.
Setup: Athlon 64 3000+, 2 GB, 300 GB SATA HDD, DVD brander op 1e primaire IDE kanaal en DVD Brander op 2e primaire IDE kanaal.
1e partitie 50 GB Windows Vista (Bootable partitie)
2e partitie 50 GB voor Windows 7
3e partitie 200 GB voor data

Ik boot vanaf de windows 7 RC DVD. Kies voor custom install en kies de 2e partitie. Install lijkt vlekkeloos te gaan. Na de reboot krijg ik de bootloader met daarin netjes de opties Vista en Windows 7. Bij het starten van Windows 7 staat het systeem vervolgens vast. Zwart scherm met knipperende cursor links boven in het scherm. Dit probleem treed op met de x64 en de x86 versie van de RC. Daarnaast treed het probleem ook op als ik de 1e partitie verberg en de de 2e partitie bootable flag. Built 7057 geeft geen enkel probleem. BCD heb ik gecontroleerd. Verwijst naar juiste partitie en juiste directory.

Heb ik een bug te pakken of zie ik iets over het hoofd?
Heel vreemd, helemaal omdat dit met een eerdere build dus wel werkte?! Ergens verbaasd het me ook weer niet, want bij nog eerdere builds heb ik ook wel eens inconsistencies gevonden in 'de manier waarop de BCD reageerde'.

Je kunt op de 2e (of 3e) partitie een mapje VHD aanmaken, vervolgens een .vhd aanmaken van 40GB grootte en Windows 7 hierin installeren. Ja, ik weet het, het is een beetje een 'workaround', maar misschien werkt dat wél?

Sowieso ff rapporteren via rundll32.exe FeedbackTool.dll, ShowWizard (als dat nu nog werkt?), want het zou gewoon moeten werken lijkt me.

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-06 22:43

CoolGamer

What is it? Dragons?

twiFight schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 22:34:
Is er iemand die Demigod speelt op W7? Ik had Impulse geinstalleerd en dat werkte allemaal prima dus ik had niet gedacht dat Demigod een probleem zou zijn, maar bij het opstarten gister kreeg ik een error dat de 3D engine hogere rechten nodig had. Ik virtualiseer het overigens met VMWare, maar die zou DX9 ondersteuning moeten hebben. impress.exe en demigod.exe als admin runnen heeft geen effect.

[afbeelding]
De DirectX ondersteuning is beperkt, niet alle functionaliteiten zitten er in. Dus misschien ontbreekt een vereiste functionaliteit. Ook is de performance van 3d niet om naar huis te schrijven. Je zal het spel dus niet gevirtualiseerd moeten draaien, maar gewoon "echt" op de processor.

[ Voor 3% gewijzigd door CoolGamer op 15-05-2009 23:34 ]

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 30-06 16:27
Yanze schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 23:28:
[...]

Heel vreemd, helemaal omdat dit met een eerdere build dus wel werkte?! Ergens verbaasd het me ook weer niet, want bij nog eerdere builds heb ik ook wel eens inconsistencies gevonden in 'de manier waarop de BCD reageerde'.

Je kunt op de 2e (of 3e) partitie een mapje VHD aanmaken, vervolgens een .vhd aanmaken van 40GB grootte en Windows 7 hierin installeren. Ja, ik weet het, het is een beetje een 'workaround', maar misschien werkt dat wél?

Sowieso ff rapporteren via rundll32.exe FeedbackTool.dll, ShowWizard (als dat nu nog werkt?), want het zou gewoon moeten werken lijkt me.
.vhd file intall ga ik eens proberen. Aangezien na de bootloader het systeem vast staat kan ik volgensmij niks met rundll32.exe. Of kan ik die net zo goed vanaf de prompt draaien viade dvd install?

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-03 13:52
Sorry, mijn fout, dat moet natuurlijk vanuit een draaiend systeem gebeuren 8)7 :D

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23-06 17:24

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Het is misschien niet goed om hierover te praten, maar ik zoek de mogelijkheid om Windows 7 op software manier regiovrij te maken. De laatste werkende programma is DVDRegionKiller 2.7.0.2 onder Vista Home Premium 32 bits. Andere tools die ik vroeger heb gekocht, zoals DVDIdle, zijn ermee gestopt om onbekende redenen. Dat is jammer omdat ik geld voor heb betaald en vroeger prima werkt, maar nu stoppen ze ermee en dat vind ik erg jammer, gek genoeg bestaat website gewoon maar die wordt niet bijgewerkt.

Wel ontdek ik nieuwe generatie spelers die ingebouwde regiovrije deel hebben: DVD X Player en RioDVD. Deze zouden je bestaande software player vervangen en kun je ongeacht elke hardware mee kunnen draaien.
DVD X Player komt uit zelfde hok waar CloneCD ook te vinden is.

Dit vanwege mijn hobby waarbij ik R1 en R2 legale DVDs graag mee wil kijken. Ik vind regio codes eigenlijk geen pretje meer, en 5 keer veranderen heeft geen zin voor mij, terwijl je het kunt doen met software dat zaak regiovrij maakt.
Ik wil dit niet als illegaliteit bestempelen, maar veel mensen hier willen ook graag regiovrij kunnen afspelen. Net als je normale dvd player in je woonkamer. Je koopt toch ook graag regiovrije speler voor uit de winkel.

Wie heeft dus onderzoek naar gedaan? Dank je wel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-06 13:45
Anoniem: 138723 schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 21:17:
[...]

Trouwens, iemand al Media center met Xbox360 ? Wordt nu alles op de Xbox afgespeeld? Omdat er nu meer ondersteunt wordt in MC. Met Vista kreeg ik errors op mijn Xbos terwijl ik DIVX wilde afspelen.
Jup, alles wat je computer kan afspelen wordt ondersteund, zie ook mijn eerdere post:
vriesdude in "[Windows 7] Ervaringen en discussies - D..."

divx gaat bij mij prima, maar MKV is me nog niet gelukt (hoewel er wel netjes thumbs verschenen). Ik denk dat mijn pc niet snel genoeg is om mkv te decoden en naar de xbox te streamen.

Het werkend krijgen van MKV schijnt niet zo moeilijk te zijn met de xbox. Windows RC1 32bits + Haali Media Splitter + een regedit om MKV zichtbaar te maken in Media Center.

[ Voor 12% gewijzigd door vriesdude op 16-05-2009 18:04 ]

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
MrDummy schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 00:56:
Het is misschien niet goed om hierover te praten, maar ik zoek de mogelijkheid om Windows 7 op software manier regiovrij te maken. De laatste werkende programma is DVDRegionKiller 2.7.0.2 onder Vista Home Premium 32 bits. Andere tools die ik vroeger heb gekocht, zoals DVDIdle, zijn ermee gestopt om onbekende redenen. Dat is jammer omdat ik geld voor heb betaald en vroeger prima werkt, maar nu stoppen ze ermee en dat vind ik erg jammer, gek genoeg bestaat website gewoon maar die wordt niet bijgewerkt.

Wel ontdek ik nieuwe generatie spelers die ingebouwde regiovrije deel hebben: DVD X Player en RioDVD. Deze zouden je bestaande software player vervangen en kun je ongeacht elke hardware mee kunnen draaien.
DVD X Player komt uit zelfde hok waar CloneCD ook te vinden is.

Dit vanwege mijn hobby waarbij ik R1 en R2 legale DVDs graag mee wil kijken. Ik vind regio codes eigenlijk geen pretje meer, en 5 keer veranderen heeft geen zin voor mij, terwijl je het kunt doen met software dat zaak regiovrij maakt.
Ik wil dit niet als illegaliteit bestempelen, maar veel mensen hier willen ook graag regiovrij kunnen afspelen. Net als je normale dvd player in je woonkamer. Je koopt toch ook graag regiovrije speler voor uit de winkel.

Wie heeft dus onderzoek naar gedaan? Dank je wel. :)
AnyDVD?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikke4
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 26-03 06:58
in vista kon je makkelijk foto's bewerken (ff snel rode ogen wegwerken bijvoorbeeld ) dit is weggehaald uit 7100.

nu heb ik irfanview gelaaglaad maar die pakt de rode ogen niet goed..

iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 29-06 01:01
Hebben jullie dat het Favorites menu verdwijnt nadat je Sort by Name doet? Niet helemaal dat ie weg is ofzo maar dat ie niet blijft staan als je Sort by Name doet, best irri want dan moet je hem opnieuw openen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Y0ur1
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Zijn er ook meer mensen die geen gebruik meer kunnen maken van rabobank internetbankieren? Ik heb build 7100 en het lukt zowel met ie al firefox niet. Ik krijg een error bij het overboeken met iets van "persistent connection error". Dit kreeg ik gisteravond en net weer. Heb het even op me server geprobeerd (w2k3) en daar werkte het prima.

edit: het probleem doet zich nu niet meer voor, het was blijkbaar iets tijdelijks.

[ Voor 13% gewijzigd door Y0ur1 op 17-05-2009 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ikke4 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 09:59:
in vista kon je makkelijk foto's bewerken (ff snel rode ogen wegwerken bijvoorbeeld ) dit is weggehaald uit 7100.

nu heb ik irfanview gelaaglaad maar die pakt de rode ogen niet goed..

iemand suggesties?
Probeer eens Windows Live Photo Gallery?
Als je op 'Fix' klikt krijg je rechts de opties om snel te beerken.
Is dat wat je bedoelt?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutch_warrior
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-05-2023
Ik heb windows 7 rc x86 geinstalleerd op mijn laptop die al wat ouder is en ik vind dat het veel fijner werkt als xp.
Met xp had ik constant last van traagheid had de machine geinstalleerd met de meegeleverde xp-home cd en deze ge-upgrade naar xp pro sp2.
In het begin draaide alles super maar er onstonden al snel problemen doordat de ouderde xp cd natuurlijk oude drivers had geinstalleerd, dus via de hp-site een upgrade uitgevoerd.
Na deze update kon ik alle applicaties wel weer draaien maar waar ik voorheen zelfs battlefield 2 op deze laptop prima kon spelen was nu Quake 3 al nauwlijks speelbaar.
Ook had ik elke keer als de laptop uit stand-by moest ontwaken een blue-screen met een fout over de ati driver.

Nadat ik meerdere keren positieve verhalen had gelezen over de prestaties van windows 7 op oudere systemen dacht ik: Achjah waarom niet, ik installeer ook gewoon windows 7.
Ik moet zeggen dat ik echt extreem verbaasd ben over de snelheid en compatibility, had al een tijdje win 7 x64 gedraaid op mijn desktop en die werkte op een paar software compabiliteits probleempjes na super.

Alle echt belangrijke hardware in de laptop werd direct herkend en voor de overige hardware kon ik zonder problemen drivers binnenhalen via windows update ook de functie toetsen werkten meteen.
Zelfs battlefield 2 draait weer super (voor deze laptop dan :P)

Specs van de laptop:
HP Pavilion zd8000
Intel pentium IV 3.0 Ghz ht s775
2x 1gb ddr2 pc5400
160 Gb hitachi harddisk
Ati mobility radeon x600

In het kort mijn mening over windows 7:
Het werkt voor mij op oudere hardware beter als xp pro sp2/3 en op mijn desktop vind ik de x64 versie fijner als vista x64.
Ik sluit mij dan ook volledig aan bij de verschillende mensen wie op diverse fora beweren dat windows 7 op oude hardware beter werkt als vista en minsten even goed als xp 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-06 20:56
7RC geinstalleerd op mijn Asus A6m 2 Gb ram, AMD Turion. Multiboot met xp. Installatie zonder probleem. Ontbrekende drivers voor de notebook hardware in de versie voor Vista geinstalleerd vanaf de Asus site. Werkt nagenoeg allemaal. Alleen mijn wireless krijg ik nog niet uit met fn-f2.
edit: wireless console utility geinstalleerd... was ik ff vergeten, en het werkt.
Mijn Brother HL-1270 werd wel herkend, maar stond helaas niet in het lijstje. Ook niet na een update. De xp drivers wilde 7 niet hebben. Nadat ik de installatie cd met 98 en W2K drivers erin schoof werden de W2K drivers zonder probleem geaccepteerd en werkt ook mijn printer (vooralsnog) zonder probleem.
Overigens met Vista destijds geen problemen gehad.

Helaas is het energieverbruik van 7 vergelijkbaar met Vista, want XP draait ruim een uur langer op mijn accu.

[ Voor 5% gewijzigd door mpx200_05 op 16-05-2009 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 187361

Y0ur1 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 10:09:
Zijn er ook meer mensen die geen gebruik meer kunnen maken van rabobank internetbankieren? Ik heb build 7100 en het lukt zowel met ie al firefox niet. Ik krijg een error bij het overboeken met iets van "persistent connection error". Dit kreeg ik gisteravond en net weer. Heb het even op me server geprobeerd (w2k3) en daar werkte het prima.
Gister nog geld overgemaakt met Windows 7 RC en Rabobank internetbankieren, geen enkel probleem hier :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertobadjo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 05-06 20:20
Anoniem: 187361 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 11:29:
[...]

Gister nog geld overgemaakt met Windows 7 RC en Rabobank internetbankieren, geen enkel probleem hier :).
same here :Y

Suggesties wat hier te plaatsen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-06 10:20
Ik moet trouwens nog even terugkomen op het upgraden van 7100 naar 7127, dat schijnt niet te werken als je de NL MUI hebt geïnstalleerd...althans niet op de manier van ISO uitpakken en gewoon de setup starten.

Als je de MUI verwijdert werkt het volgens sommigen op FTD wel (overigens, heb ik nog geen complete versie kunnen vinden op FTD maar oke), maar weet iemand hoe je de MUI verwijdert ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

StraightOn.NL schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 11:39:
Als je de MUI verwijdert werkt het volgens sommigen op FTD wel (overigens, heb ik nog geen complete versie kunnen vinden op FTD maar oke), maar weet iemand hoe je de MUI verwijdert ?
Type voor de gein eens: "Taal verwijderen" in het zoekvenster van het configuratie scherm :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
PWM schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 11:46:
[...]

Type voor de gein eens: "Taal verwijderen" in het zoekvenster van het configuratie scherm :+
ow lol :D 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seef
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-11-2024

seef

Duizend

Heb W7 op mijn laptop geinstalleerd en werkt erg lekker tot op heden. Echter, ik heb internet explorer 7 nodig om een bepaalde applicatie (visual composer) te kunnen draaien, maar na veel zoeken lijkt het erg lastig om deze op W7 te installeren. Helaas kan ik Virtual PC niet gebruiken omdat die optie in mijn bios niet aan staat en mijn bios wachtwoord beveiligd is.

Iemand een idee hoe toch IE7 te draaien onder W7?

Een heel groot en stoer systeem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Laatst online: 04-08-2024
StraightOn.NL schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 11:39:
Ik moet trouwens nog even terugkomen op het upgraden van 7100 naar 7127, dat schijnt niet te werken als je de NL MUI hebt geïnstalleerd...althans niet op de manier van ISO uitpakken en gewoon de setup starten.

Ik heb deze upgrade net uitgevoerd zonder de MUI te uninstallen. Upgraden ging prima maar nu krijg ik de dutch MUi niet meer geinstalleerd. lijkt niet te werken in deze build.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Met VPC2007 (dus niet XP Mode installeren).

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

mpx200_05 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 10:41:

Helaas is het energieverbruik van 7 vergelijkbaar met Vista, want XP draait ruim een uur langer op mijn accu.
Je kan een hoop tweaken aan de powersavings. Heb je daar al naar gekeken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mpx200_05
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-06 20:56
Anoniem: 69767 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 13:13:
[...]

Je kan een hoop tweaken aan de powersavings. Heb je daar al naar gekeken?
Staat op maximale besparing. Alleen helderheid heb ik opgeschroefd. Met het orginele Power4Gear overigens hetzelfde verhaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 11-05 07:00
Helemaal niemand hier met internetproblemen in RC?
Ik heb echt rare shit met internetpagina's. Gewoon veelvuldig timeouts e.d. Zelfde hardware in de beta nergens last van. Gewoon supercleane reinstall.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik zag vandaag dat mn folder.jpg plaatjes weer werkte in 7127, laatste keer dat die werkte was in 7048. Vanav 7057 ging het stuk volgens mij. Dacht zelf dat het een feature was :P. maar ze doen het nu ineens weer ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 292597

Ik draai windows 7 build 7100 64bit nu vanaf dat deze uit is op mijn pc.
om het goed te kunnen testen heb ik er mijn main OS van gemaakt.
Op mijn andere HD staat Vista ultimate 64bit dit ik niet meer gebruikt heb tenzij om wat benchmarks te draaien.
Het scheelt mijn ongeveer 500 punten in 3dmark Vantage (8900 vs 8400) in het voordeel van windows 7.
Is dit veel?

Verder merk ik geen verschil tussen Vista en Windows 7 ze werken allebei vlot en snappy.
Geen vertragingen of niks.
Het kan ook eraan liggen dat mijn systeem vrij modern is en dat ik veel moeite doe om zo min mogelijk autostart gebeuren te hebben draaien natuurlijk.

Vandaar de volgende vraag:
Ik wilde eens testen wat/of er verschil is tussen Windows 7 en windows XP.
Mijn vriendin heeft een oudere labtop staan (Pentium 4M 512mb ram radeon mobility 7500, 60gb ide)
Heeft het enig nut (snelheidsverbetering) om hier windows 7 op te zetten?

Dit vraag ik omdat iedereen zo opgewonden is over Win7 en het verglijkbaar of beter dan WinXp vind.
Ook omdat ik veel mensen zie op dit forum die dit naar tevredenheid op netbooks draaien.

Verder ben ik beniewd of er aan het SLIC2.0 gebeuren, i.v.m activatie, nog iets veranderd is in Win7.
Dit omdat vista vrij vlot gekraakt was door Chinese hackers en deze tot op de dag van vandaag gratis en zonder WGA/Update problemen te draaien is.

Waar het in WinXP nog onmogelijk was op deze manier en er om de zoveel tijd een nieuwe WGA crack gedownload moet worden (irritatie bij de piraten) was dit in Vista helemaal niet meer nodig.
Dit lijkt mij een verslechtering van de beveiliging en ben benieuwd of men hier al oplossingen voor verzonnen heeft.

(Trouwens als hierover praten verboden is verwijder deze post maar :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bigbadkip
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Denk dat daar nog niet veel over te zeggen is, omdat nu iedereen tot ver in 2010 gratis en legaal win 7 (de beta builds) mag gebruiken van microsoft. Denk dat de uitendelijke beveiliging nog niet geimplementeerd is. De effecten zijn al wel bekend, shutdowns na 30 min geloof ik (moet je ff googlen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 292597 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 15:01:

Waar het in WinXP nog onmogelijk was op deze manier en er om de zoveel tijd een nieuwe WGA crack gedownload moet worden (irritatie bij de piraten) was dit in Vista helemaal niet meer nodig.
Dit lijkt mij een verslechtering van de beveiliging en ben benieuwd of men hier al oplossingen voor verzonnen heeft.

(Trouwens als hierover praten verboden is verwijder deze post maar :))
Xp WGA-proof versie's, nooit van gehoord dan? O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sjah schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 15:20:
[...]

Eerlijk gezegt niet moet ik zeggen :o
dit zal ik (puur voor educatieve doeleinden) eens verder uitzoeken.
Bedankt voor de informatie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 91634

Win 7 bevalt mij erg goed, net vista met iets andere skin en zonder de bugs. Zeer netjes van microsoft dat ze windows 7 beta heb vrijgeven tot 2010 als compensatie van windos vista........

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 91634 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 15:34:
Win 7 bevalt mij erg goed, net vista met iets andere skin en zonder de bugs. Zeer netjes van microsoft dat ze windows 7 beta heb vrijgeven tot 2010 als compensatie van windos vista........
Hè? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kam3
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23-06 19:30
Ook ik draai nu sinds een week Win7 64-bit versie, maar als ik mijn Nvidia drivers installeer dan start win7 niet meer op (krijg wel het windows laad scherm maar daarna restart die mijn laptop weer).
En dus moet ik dan mijn back-up terug zetten, dit is iedere keer zo (heb het nu 4x geprobeerd).

185.85_notebook_win7_64bit_whql
Dit is de Nvidia driver die ik gewoon rechtstreeks van de site heb geplukt, zou moeten werken op mijn 9200m GS

Weet iemand hoe ik dit kan fixxen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
Weet iemand hoe je met een Ati kaart, en dus met Catalyst Control Center (of op een andere manier) een film / video in volledig beeld krijgt afgespeeld op je secundaire scherm ?

De optie in CCC van display manager bestaat namelijk niet bij mij (HD2900 XT) en via de windows app kan ik alleen kiezen tussen het beeld uitbreiden en dupliceren (Dit werkt overigens ook niet met WMP, dan krijg ik maar half beeld omdat het onderste gedeelte op mijn TV gewoon zwart is...hij verdeelt het breedbeeld 21:9 widescreen beeld van een film namelijk niet goed en op de tv scalen gaat om een of andere reden ook niet)

Nu werkt dupliceren natuurlijk wel, maar dan zit ik op mijn gewone scherm met een resolutie van 1024 x 768 en kan ik niets meer doen. De modus in CCC van Theater Mode werkt namelijk niet, waarbij in geminimaliseerd op het primaire scherm toch op het secundaire scherm volledig beeld heb.

En nog een laatste vraag...zijn er nog meer mensen die problemen hebben met MPCHC ? bij mij hapert het beeld zo af en toe ( om de 2 / 3 minuten...dan springt mijn TV om naar een reguliere zender en komt dan weer terug, dus net alsof het dupliceren tijdelijk wordt uitgeschakelt...heel vaag...met WMP heb ik dat overigens niet). Ik ga nu GOM player een proberen, kijken of die ook werkt...maar ik zou het liefst een oplossing zien te vinden voor MPCHC of gewoon MPC

Ow en nog iets...hij wil opeens niet meer in de slaapstand...ofja hij gaat wel mooi in slaapstand, maar vervolgens keert hij gelijk weer terug naar actief. Heel vreemd, alsof een soort wake-on-lan aanstaat, maar dat kan ik nergens vinden...

[ Voor 8% gewijzigd door StraightOn.NL op 16-05-2009 16:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Euh.. gewoon niet WGA installeren?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-07 12:51
Al mensen die getest hebben of TuneUp Utilities 2009 wat werkt op de RC?

Kweet wel dat op de officiële site Win7 niet officieel ondersteunt wordt, maar je weet maar nooit dat het wel goed werkt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sando schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 16:16:
Euh.. gewoon niet WGA installeren?
Maar zonder wga kun je niet updaten en volgens mij installeert hij via auto-update afentoe toch WGA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sjah schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 15:20:
[...]

Dat heet toch gewoon een legale licentie? ;)
* anandus vindt dat als je te beroerd bent om te betalen voor je OS, dat je dan een gratis OS moet nemen, zoals Linux, in plaats van jatten :)
... Of een beta :P

[ Voor 30% gewijzigd door anandus op 16-05-2009 16:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242055

seef schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 12:30:
Heb W7 op mijn laptop geinstalleerd en werkt erg lekker tot op heden. Echter, ik heb internet explorer 7 nodig om een bepaalde applicatie (visual composer) te kunnen draaien, maar na veel zoeken lijkt het erg lastig om deze op W7 te installeren. Helaas kan ik Virtual PC niet gebruiken omdat die optie in mijn bios niet aan staat en mijn bios wachtwoord beveiligd is.

Iemand een idee hoe toch IE7 te draaien onder W7?
Je kan toch surfen met IE8 in IE7 compatability modus? Dan hoef je IE7 niet eens te installeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-06 21:26
Die nieuwe taakbalk vind ik geweldig, alleen het is nogal irritant dat als ik bijvoorbeeld meerdere MSN gesprekken open heb staan, ik elke keer eerste op het icoontje van MSN moet klikken, en daarna op het goede gesprek. Dat valt op te lossen met 'Never combine' bij de properties te selecteren, maar dan krijg ik weer bij elk venster een lange titel, waardoor mijn taskbar binnen no-time weer vol zit.
Kan ik niet op een of andere manier ervoor zorgen dat hij icoontjes NIET combined, maar ook geen titel achter de icoontjes zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

anandus schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 16:34:
[...]
Dat heet toch gewoon een legale licentie? ;)
* anandus vindt dat als je te beroerd bent om te betalen voor je OS, dat je dan een gratis OS moet nemen, zoals Linux, in plaats van jatten :)
... Of een beta :P
Dit doet me (ongeacht of je voor of tegenstander bent van piraterij) denken aan een plaatje dat ik eens gezien heb:
Afbeeldingslocatie: http://www.makeuseof.com/tech-fun/wp-content/uploads/2008/07/piracy-is-not-theft.png

Ook word gezegt dat het milieuvriendelijk is:
Afbeeldingslocatie: http://www.eatliver.com/img/2008/3750.jpg :P

Het is iig niet mijn bedoeling om een voor/tegen piraterij discussie te starten.
Ik vind de plaatjes gewoon grappig en passen bij bovenstaande quote :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HMC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-10-2023

HMC

Pluviophile

Hoe zit het trouwens met het feit dat ik in mijn admin account niet in bepaalde mappen mag kijken....access denied.

Eat the bugs, live in a pod

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tower410 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 16:48:
Die nieuwe taakbalk vind ik geweldig, alleen het is nogal irritant dat als ik bijvoorbeeld meerdere MSN gesprekken open heb staan, ik elke keer eerste op het icoontje van MSN moet klikken, en daarna op het goede gesprek.
Of je doet ctrl-klik, dan ga je automatisch naar het gesprek :)
HMC schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 17:11:
Hoe zit het trouwens met het feit dat ik in mijn admin account niet in bepaalde mappen mag kijken....access denied.
Hoe bedoel je? Welke mappen? :)

[ Voor 24% gewijzigd door anandus op 16-05-2009 17:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertobadjo
anandus schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 17:11:
[...]

[...]
Hoe bedoel je? Welke mappen? :)
hey die wist ik nog niet das wel handig...

mag ik vragen of het mogelijk is om van build 7057 naar7127 te upgraden valt???

kan het zo 123 niet terugvinden O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14:34

ResuCigam

BOFH

HMC schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 17:11:
Ik denk dat je 'junctions' bedoeld, dit zijn nep mappen die doorverwijzen naar een andere lokatie ivm compabiliteit. Met het commando "dir /aL" kun je zien waar ze naar verwijzen zo geeft een dir /aL van C:\program data de volgende junctions:
Directory of c:\ProgramData
22-04-2009 10:27 <JUNCTION> Application Data [C:\ProgramData]
22-04-2009 10:27 <JUNCTION> Desktop [C:\Users\Public\Desktop]
22-04-2009 10:27 <JUNCTION> Documents [C:\Users\Public\Documents]
22-04-2009 10:27 <JUNCTION> Favorites [C:\Users\Public\Favorites]
22-04-2009 10:27 <JUNCTION> Start Menu [C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu]
22-04-2009 10:27 <JUNCTION> Templates [C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Templates]

We do what we must because we can.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anubis_offline
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-06 14:27
Build 7100 rc niet geschikt voor nvidia chipset met of zonder WHQL 15.35 of buildin drivers , installeren van games, app geeft zeer vervelende problemen met setup's die not responden en na aantal minuten weer tot leven komen waardoor installeren van bv. Cod Waw ruim 60 min kost.
Build 7127 daarin tegen werkt verder prima, Nvidia 15.35 nog niet getest.

B@n@@n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 292597 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 16:55:
[...]

Dit doet me (ongeacht of je voor of tegenstander bent van piraterij) denken aan een plaatje dat ik eens gezien heb:
[afbeelding]

Ook word gezegt dat het milieuvriendelijk is:
[afbeelding] :P

Het is iig niet mijn bedoeling om een voor/tegen piraterij discussie te starten.
Ik vind de plaatjes gewoon grappig en passen bij bovenstaande quote :)
2e pic doet niet, hotlink beveiliging...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Raven schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 17:56:
[...]

2e pic doet niet, hotlink beveiliging...
Ja ik had het gezien, je kunt er btw wel op klikken dan laat hij hem bij mij iig wel zien.
[schaammode] Ik had hem willen aanpassen maar kan de edit-knop nergens (meer) vinden :o :D [/schaammode]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:18

itarix

404 soul not found

Ik ben vandaag geupgrade van Windows 7 build 7100 naar Windows 7 build 7127.
Veel verschil merk ik niet tussen de build.
Ik heb alleen wel het probleem dat daemon-tools het nietmeer doet.
Bij het upgrade stond er ook al dat er mogelijk compatibiliteits problemen kunnen optreden bij: Daemon-tools en adobe pdf reader 7...
Hoe ie aan pdf reader 7 komt weet ik niet maargoed.

STPD wil nietmeer installeren dus ik raad iedereen die wil upgraden aan om eerst daemon-tools daadwerkelijk te verwijderen..

Ik heb het opgelost door slysoft Virtual CloneDrive te installeren.
Maakt geen gebruik van STPD is gratis en de extra functies van daemon-tools gebruik ik toch niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vriesdude
  • Laatst online: 30-06 13:45
itarix schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 18:12:
Bij het upgrade stond er ook al dat er mogelijk compatibiliteits problemen kunnen optreden bij: Daemon-tools en adobe pdf reader 7...
Adobe PDF Reader geeft vanaf de Beta al problemen wanneer een PDF inline vanuit een browser wordt bekeken. Er verschijnt een leeg foutmeldingsvenster met een OK knop en de PDF wordt maar sporadisch geladen.

/dev/null

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

chimo schreef op dinsdag 12 mei 2009 @ 20:39:
[...]

Tja, je kan het proberen, een ander moederbord. Negen van de tien keer start Windows niet op als het een andere chipset is, omdat de drivers niet overeenkomen maar misschien heb je geluk en start ie wel op en kan je alsnog de juiste drivers voor dat moederbord installeren. Je zou het in een computerwinkel in de buurt kunnen vragen of ze het willen testen, met een beetje geluk als het rustig is doen ze dat vaak wel.
Ik heb dus een compleet andere chipset nu, en Windows 7 startte op met een lage resolutie (terwijl ik wel de zelfde videokaart had). Muis en keyboard deden het niet en toen ontdekte ik een bug:
Wacom in de usb, schermtoetsentoetsenbord aan en de pen muiscursor verdwijnt wanneer deze boven het schermtoetsenbord is.

Maar na 10 keer mijn wachtwoord proberen was het 3 minuten verder en toen ging opeens mijn optische muis en numlock van het toetsenbord aan. Ik moest een keer rebooten en de resolutie was terug! Alles werkt :D

Alleen deze P5E Deluxe heeft een heeeeelle trage LAN onder Win7 en de drivers (inf) kunnen niet geinstalleerd worden in Win7.. :(
WC-Juf schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 19:39:
[...]
File: 7127.0.090507-1820_x86fre_client_en-us_Retail_Ultimate-GRMCULFRER_EN_DVD.iso
Size: 2719903744 bytes
MD5: 4045CB2A8E50B65ED9E1C2B8D6026B2F
SHA1: F2D615E674B64053D299CFA5E80B777269F0DFF2
CRC32: F691687F
Bedankt, maar kan je dat zelfde truukje voor x64 doen?
Anoniem: 292597 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 16:30:
[...]
Maar zonder wga kun je niet updaten en volgens mij installeert hij via auto-update afentoe toch WGA?
Oja daar was het voor. Wel, sommige updates die niet wilden installeren staan wel elders online en voor de rest gebruikte ik autopatcher, totdat ik een legale key had.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartju
  • Laatst online: 23:18
Asgaro schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 16:26:
Al mensen die getest hebben of TuneUp Utilities 2009 wat werkt op de RC?

Kweet wel dat op de officiële site Win7 niet officieel ondersteunt wordt, maar je weet maar nooit dat het wel goed werkt...
Werkt bij mij niet goed op 64 bit. (zowel compatibilitymode als normaal. Heb daarom maar 2007 geinstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tower410
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 30-06 21:26
anandus schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 17:11:
[...]
Hé dat is best handig :) Bedankt voor de tip ;)

Maar dan heb ik het probleem nog steeds met verschillende mapjes en zo, die komen ook allemaal onder hetzelfde icoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 15:37

artificial_sun

Mazda Rx7

STPD wil nietmeer installeren dus ik raad iedereen die wil upgraden aan om eerst daemon-tools daadwerkelijk te verwijderen..

Ik heb het opgelost door slysoft Virtual CloneDrive te installeren.
Maakt geen gebruik van STPD is gratis en de extra functies van daemon-tools gebruik ik toch niet.
Als het goed is, is directX gefixt zodat NWN2 weer werkt :+

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Sjonge, om die 7127 update te installeren moet ik meer ruimte hebben, dus ik dacht dan resize ik mijn Winpartitie even van 26 naar 30 GB met Paragon nogwat 2009 (ondersteunt iig de Win7 NTFS). Daarvoor moet ik de partitie die er achter ligt (1T - 26G) 4 gig verkleinen. Je zou denken dat die tool dan even 4 gig verplaatst naar het eind. Maar nee hoor, hij verplaatst gewoon alle 800 gebruikte gigs een stukje, is traag als de tering, is op de helft en moet nog een uur of 6, en waarschuwt dat je niet mag annuleren omdat je dan corrupted or lost data krijgt. :(

Hoe dat Win7 related is? Hier een advies om het niet te doen. Herinstallatie + configuratie + tweaks + wcbezoek + potje Unreal Tournament neemt nog minder tijd in beslag.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Had ik je zo ook wel kunnen vertellen ;)
En het heeft wel zó zijdelings wat met 7 te maken dat het eigenlijk offtopic is.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pino112
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14:43
Sando schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 21:57:
Maar nee hoor, hij verplaatst gewoon alle 800 gebruikte gigs een stukje, is traag als de tering, is op de helft en moet nog een uur of 6, en waarschuwt dat je niet mag annuleren omdat je dan corrupted or lost data krijgt. :(
Dat moet je zeker niet doen, want dan heb je hetzelfde als mij: Seagate 250GB Bad Sectors probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paragon valt mij sowieso wat tegen, kon geloof ik niet een stuk hd vrijmaken als alje HD ruimte bezet is met partities. OF zoeits, het kon niet wat PM kon, IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 69767

Voor zover niet al bekend was, heb ik hier een aantal tips verzameld over Windows 7: Random Bits: Zomaar 15 Windows 7 Tips & Tricks

Als er eerder tips & tricks waren gepost, mijn excuses (het topic gaat hard)!

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 69767 op 16-05-2009 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Sando schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 21:57:
Sjonge, om die 7127 update te installeren moet ik meer ruimte hebben, dus ik dacht dan resize ik mijn Winpartitie even van 26 naar 30 GB met Paragon nogwat 2009 (ondersteunt iig de Win7 NTFS). Daarvoor moet ik de partitie die er achter ligt (1T - 26G) 4 gig verkleinen. Je zou denken dat die tool dan even 4 gig verplaatst naar het eind. Maar nee hoor, hij verplaatst gewoon alle 800 gebruikte gigs een stukje, is traag als de tering, is op de helft en moet nog een uur of 6, en waarschuwt dat je niet mag annuleren omdat je dan corrupted or lost data krijgt. :(

Hoe dat Win7 related is? Hier een advies om het niet te doen. Herinstallatie + configuratie + tweaks + wcbezoek + potje Unreal Tournament neemt nog minder tijd in beslag.
Hehe zuur. :P

Ik heb ook even gezweet met die update hoor, het blijkt dat je minimaal 16GB vrij moet hebben en daar kwam ik aan met mijn 8GB. Maar in het begin wist ik dat nog niet, want hij begint eerst te zeggen dat je minimaal 14857MB (of iets in die trant) nodig moet hebben.
Dus ik twee games verwijderen, kwam ik uit op 15,03GB, dus ik denk, chill.. weer die setup gedaan, ging ie zeggen dat het alsnog te weinig was.. :/
Ik heb serieus die setup 8x gedraait, pfoe.

Maargoed, het is uiteindelijk gelukt, ik draai nu op 7127. Merk nog geen verschil, straks even wat games draaien om te zien of het wat stabieler draait, aangezien ik hier gelezen had dat de DirectX was aangepakt?

Hm, nu ik dit aan het tikken ben, heb ik toch één verbetering ontdekt: Bluetooth doet het! :D En daarbij ook de Devices and Printers scherm, mss had het met elkaar te maken.
Toch wel fijn, aangezien ik eerst steeds met mijn cardreader aan de gang ging voor kleine bestandjes.

Nou, ben blij hoor. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Anoniem: 292597 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 18:05:
[...]

Ja ik had het gezien, je kunt er btw wel op klikken dan laat hij hem bij mij iig wel zien.
[schaammode] Ik had hem willen aanpassen maar kan de edit-knop nergens (meer) vinden :o :D [/schaammode]
Keej.
Is niet klikbaar ;)
Maar na rechtermuisknop->afbeeldinglocatie kopieeren en dan die plakken in adresbalk werkt nu :)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Geloof me, een upgrade naar build 7027 zal altijd iets trager zijn dan een schone 7100. Daarbij zitten er in 7027 7127 ook nog wat checks die niet in 7100 zitten en ook niet bevoordelijk zijn voor de snelheid. 7027 7127 alleen draaien als je daadwerkelijk wat wilt testen, anders gewoon lekker 7100 draaien.

[ Voor 3% gewijzigd door PWM op 17-05-2009 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephenophof
  • Laatst online: 21-11-2022
PWM schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 23:01:
Geloof me, een upgrade naar build 7027 zal altijd iets trager zijn dan een schone 7100. Daarbij zitten er in 7027 ook nog wat checks die niet in 7100 zitten en ook niet bevoordelijk zijn voor de snelheid. 7027 alleen draaien als je daadwerkelijk wat wilt testen, anders gewoon lekker 7100 draaien.
Uhh, ik weet niet waar jij het over hebt, maar build 7027 is nooit uitgelekt. Je bedoelt 7127, denk ik.
Verder zijn er weinig verschillen tussen 7127 en 7100. De publieke RC, build 7100, is waarschijnlijk gebaseerd op 7122 of 7123. Om het voor het publiek makkelijk te houden hebben ze het buildnummer teruggebracht naar 7100.

Het verschil tussen de publieke RC en deze zijn dus vrijwel alleen bugfixes en opgeloste problemen met drivers e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DocSnuggels
  • Niet online
Snik ... ik krijg de nieuwe RC maar niet gedownload, Active X download functie lijkt maar niet te lukken op mijn Vista OS. Zou Vista soms download pogingen saboteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drobanir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:21

Drobanir

Meukposter / BBG'er

Duckduck is my friend

Ik heb een dual-boot met XP en Vista, waarbij Vista als 2e geïnstalleerd is en ik dus de Vista bootloader gebruik. Daarnaast heb ik nog andere partities voor data. Ik start eigenlijk alleen XP, dus ik zou Windops 7 op die 2e partitie willen installeren (ipv Vista). Kan ik die zonder problemen formateren, m.a.w. heb ik straks weer een bootmenu waar ik kan kiezen tussen XP en Windows 7?

Ik neem aan dat dit wel het geval is, maar ik wil het voor de zekerheid toch even vragen.

There is no future in timetravel. Mijn waterkoeling-inbouw-fotoverslag (oud!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robertobadjo
Drobanir schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 23:38:
Ik heb een dual-boot met XP en Vista, waarbij Vista als 2e geïnstalleerd is en ik dus de Vista bootloader gebruik. Daarnaast heb ik nog andere partities voor data. Ik start eigenlijk alleen XP, dus ik zou Windops 7 op die 2e partitie willen installeren (ipv Vista). Kan ik die zonder problemen formateren, m.a.w. heb ik straks weer een bootmenu waar ik kan kiezen tussen XP en Windows 7?

Ik neem aan dat dit wel het geval is, maar ik wil het voor de zekerheid toch even vragen.
jup windows past automatisch de bootloader aan en vista moet verdwijnen en daar moet 7 voor in de plaats komen te staan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 00:01
Hmmm, net 7100 gebrand voor een clean install, daarna las ik hier dat 7127 uit was. :( Heb geupgrade van 7057 -> 7068 -> 7077 -> 7100, dit was dus niet echt meer representatief. Is er al bekend wanneer de RTM uitkomt?

Ik ben al zo gewend aan Windows 7 Ultimate, dat ik niet kan wachten op de final release.

Edit: Buildnummer gewijzigd.

[ Voor 21% gewijzigd door Jumpman op 17-05-2009 00:59 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Laatst online: 19-06 17:57

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Jumpman schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 23:57:
Hmmm, net 7100 gebrand voor een clean install, daarna las ik hier dat 7127 uit was. :( Heb geupgrade van 7057 -> 7064 -> 7077 -> 7100, dit was dus niet echt meer representatief. Is er al bekend wanneer de RTM uitkomt?

Ik ben al zo gewend aan Windows 7 Ultimate, dat ik niet kan wachten op de final release.
Ik heb geupgrade van 7000 naar 7058 naar 7068 naar 7077 naar 7100 en nu ga ik 7127 binnenhalen >__>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Van 7100 naar 7127 upgegrade en mijn 2e monitor doet het niet meer. Geen signal. Volgens de windows nVidia drivers is ie wel aangesloten. Heeft iemand anders dit gehad?

[ Voor 0% gewijzigd door Sando op 17-05-2009 14:39 . Reden: typo ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Heb de RC inmiddels ook geüpgraded naar build 7127. Helaas is mijn probleem met Outlook hiermee niet opgelost. Ook blijkt het Nederlandse taalpakket niet bruikbaar te zijn met deze build maar dat is van een veel minder belang. Ziet ernaar uit dat ik toch maar een keer een schone installatie moet uitvoeren.

Dus voor de mensen die graag Windows 7 in het Nederlands hebben: installeer de RC oftewel build 7100. Die is al prima geschikt voor in de gemiddelde huis- of slaapkamer. En het is nog maar de vraag of voor toekomstige builds tot aan de RTM-versie ook taalpakketten beschikbaar komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-06 18:57
Sando schreef op zondag 17 mei 2009 @ 03:34:
Van 7100 naar 7126 upgegrade en mijn 2e monitor doet het niet meer. Geen signal. Volgens de windows nVidia drivers is ie wel aangesloten. Heeft iemand anders dit gehad?
Misschien moet je 7127 installeren, 7126 is niet een officiële geleakte versie.

( :P )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23-06 18:57
Bij het upgrade stond er ook al dat er mogelijk compatibiliteits problemen kunnen optreden bij: Daemon-tools
Er staat ook dat je het opnieuw moet installeren.
Problem solved.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
StraightOn.NL schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 16:15:
Weet iemand hoe je met een Ati kaart, en dus met Catalyst Control Center (of op een andere manier) een film / video in volledig beeld krijgt afgespeeld op je secundaire scherm ?

De optie in CCC van display manager bestaat namelijk niet bij mij (HD2900 XT) en via de windows app kan ik alleen kiezen tussen het beeld uitbreiden en dupliceren (Dit werkt overigens ook niet met WMP, dan krijg ik maar half beeld omdat het onderste gedeelte op mijn TV gewoon zwart is...hij verdeelt het breedbeeld 21:9 widescreen beeld van een film namelijk niet goed en op de tv scalen gaat om een of andere reden ook niet)

Nu werkt dupliceren natuurlijk wel, maar dan zit ik op mijn gewone scherm met een resolutie van 1024 x 768 en kan ik niets meer doen. De modus in CCC van Theater Mode werkt namelijk niet, waarbij in geminimaliseerd op het primaire scherm toch op het secundaire scherm volledig beeld heb.

En nog een laatste vraag...zijn er nog meer mensen die problemen hebben met MPCHC ? bij mij hapert het beeld zo af en toe ( om de 2 / 3 minuten...dan springt mijn TV om naar een reguliere zender en komt dan weer terug, dus net alsof het dupliceren tijdelijk wordt uitgeschakelt...heel vaag...met WMP heb ik dat overigens niet). Ik ga nu GOM player een proberen, kijken of die ook werkt...maar ik zou het liefst een oplossing zien te vinden voor MPCHC of gewoon MPC

Ow en nog iets...hij wil opeens niet meer in de slaapstand...ofja hij gaat wel mooi in slaapstand, maar vervolgens keert hij gelijk weer terug naar actief. Heel vreemd, alsof een soort wake-on-lan aanstaat, maar dat kan ik nergens vinden...
Even een kickje :+

Weet iemand hoe ik relaxt een film kan afspelen met het beeld gekloond en een ATI kaart? of is het gewoon wachten tot CCC weer een display manager heeft?

Betreffende het afspeel probleem, lijkt het aan ffdshow te liggen volgens mij, alle programmas die ik heb geprobeerd hebben er last van (ja zelfs de nieuwe RC1 van VLC) alleen de originele windows media player 11 lijkt goed te werken, alleen heb je daar natuurlijk maar een zeer beperkt aantal instel mogelijkheden.

Ik gebruik nu K-lite mega voor de codecs...iemand dé oplossing O-) ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timvanloon
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-06 17:52

timvanloon

Intel or AMD?

Is er al weer een nl language pack beschikbaar voor de 7127 x64 build?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:18

itarix

404 soul not found

Jack Flushell schreef op zondag 17 mei 2009 @ 12:27:
[...]

Er staat ook dat je het opnieuw moet installeren.
Problem solved.
Dat doet ie dus nietmeer, het STPD gedeelte van de installer zegt zoals gebruikelijk installing... daarna moet je opnieuw opstarten waarna ie weer installing zegt en weer opnieuw wil opstarten tot in de oneindigheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
itarix schreef op zondag 17 mei 2009 @ 13:13:
[...]

Dat doet ie dus nietmeer, het STPD gedeelte van de installer zegt zoals gebruikelijk installing... daarna moet je opnieuw opstarten waarna ie weer installing zegt en weer opnieuw wil opstarten tot in de oneindigheid.
Ik heb dit probleem destijds ook eens met Vista (beta's) gehad...

Ik heb het nooit echt kunnen oplossen, maar ik denk dat ik wel weet waardoor het komt. Je moet voordat je dus gaat upgraden ook echt daemon tools uitschakelen en dan verwijderen, anders denkt hij tijdens de upgrade van Windows, gedaan vanuit windows, dan deze drive ook echt bestaat...hij wil deze dan gaan installeren en maar dat gaat niet omdat hij hem niet kan vinden. Opnieuw installeren van Daemon geeft dan ook hetzelfde probleem en je komt in een 'loop' terrecht. Je kan eens kijken of hij misschien terecht is gekomen in je apparaatbeheer...schakel anders eens even al je andere optische drives uit - reboot - en start daemon nog eens. Zoals gezegd...ik heb het nooit kunnen oplossen in de Vista tijd, maar het is wellicht het proberen waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
itarix schreef op zondag 17 mei 2009 @ 13:13:
[...]

Weet je zeker dat Daemon Tools op build 7127 werkt? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:29
anandus schreef op zondag 17 mei 2009 @ 14:00:
[...]
Ik gebruik Daemon Tools al een tijdje niet meer, liep ook al niet lekker onder Vista X64 vond ik.

Beter kan je Virtual CloneDrive Beta gebruiken, de ontwikkelaar is hard bezig met ondersteuning voor Windows 7 en actief op het forum.
Draait hier in ieder geval goed onder Windows 7x64 B7100

http://forum.slysoft.com/showthread.php?t=29061

[ Voor 4% gewijzigd door Turismo op 17-05-2009 14:13 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anubis_offline
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 29-06 14:27
anandus schreef op zondag 17 mei 2009 @ 14:00:
[...]
Ja gisteren nog 2 x gebruikt zonder problemen.

B@n@@n

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou je 7127 gebruiken, als 7100 vlekkeloos werkt? Er is nog niet eens bekend wat de features van die 7127 zijn, en er zal een week later wel een hogere versie leaken. My 2 cents.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Icekiller2k6
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:31
Sjah schreef op zondag 17 mei 2009 @ 14:27:
Waarom zou je 7127 gebruiken, als 7100 vlekkeloos werkt? Er is nog niet eens bekend wat de features van die 7127 zijn, en er zal een week later wel een hogere versie leaken. My 2 cents.
Omdat je als beta tester alles over hebt om te zien wat het laatste van het laatste te bieden heeft..? :) anders zou je het niet testen namelijk! ;)

MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23-06 13:01

Gé Brander

MS SQL Server

Icekiller2k6 schreef op zondag 17 mei 2009 @ 14:28:
[...]

Omdat je als beta tester alles over hebt om te zien wat het laatste van het laatste te bieden heeft..? :) anders zou je het niet testen namelijk! ;)
Als officiele beta tester heb je volledig gelijk, maar je bent slimmer bezig als je van de torrent versies afblijft, je weet nooit 100% zeker dat er geen malware in zit.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

pino112 schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 22:10:
[...]
Dat moet je zeker niet doen, want dan heb je hetzelfde als mij: Seagate 250GB Bad Sectors probleem
Ow wat verschikkelijk! Maar bij mij lijkt alles nog prima. Geen fouten of gezeur. Zal binnenkort die bad sectors eens checken, als ik slaap ofzo want dat duurt een mensenleven op 1TB.
RnB schreef op zaterdag 16 mei 2009 @ 22:54:
[...]
Dus ik twee games verwijderen, kwam ik uit op 15,03GB, dus ik denk, chill.. weer die setup gedaan, ging ie zeggen dat het alsnog te weinig was.. :/
Ik heb serieus die setup 8x gedraait, pfoe.

Maargoed, het is uiteindelijk gelukt, ik draai nu op 7127. Merk nog geen verschil, straks even wat games draaien om te zien of het wat stabieler draait, aangezien ik hier gelezen had dat de DirectX was aangepakt?
Ik heb 'm ook een paar keer gedraait voor ik ging resizen. Maar wat ik als XP-er niet wist: Partities aanpassen kan gewoon in Windows!
Anyway nog een verbetering: Die waasje-te-groot bij taskbar boven bug is gefixt. :)
Jack Flushell schreef op zondag 17 mei 2009 @ 12:05:
[...]
Misschien moet je 7127 installeren, 7126 is niet een officiële geleakte versie.
My bad: typo :P

Ander probleem met slapen en Asus:

Sinds ik van een Intel mobo ben overgestapt naar een Asus P5E gaan mijn fans niet meer uit bij slapen en wordt Windows 7 ook niet meer wakker van het slapen. Iemand een idee what's going in?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wachten op een bios-update die dat verhelpt? Duidelijk nu iets niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timvanloon

timvanloon

Intel or AMD?

timvanloon schreef op zondag 17 mei 2009 @ 12:41:
Niemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

timvanloon schreef op zondag 17 mei 2009 @ 12:41:
Denk niet dat er voor tussentijdse builds language packs beschikbaar komen. Als het belangrijk is voor een of meerdere gebruikers om Windows in het Nederlands te gebruiken dan zou ik terugvallen op de RC of anders wachten op de RTM-versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB

RnB

Sjah schreef op zondag 17 mei 2009 @ 14:27:
Waarom zou je idd? Maar bij mij werkte 7100 niet vlekkeloos, dus probeer ik nu 7127 die (tot nu toe) wel vlekkeloos werkt. ;)

EDIT: Fuck, nu werkt ook 7127 niet meer vlekkeloos, wat is dat toch! :/
Bluetooth werkt weer niet (net als in 7100, waar ie het meteen al niet deed) en daardoor worden mijn Devices en printers ook niet meer weergegeven.
Gister deed bluetooth het nog vrolijk. :?

Ik hoop dat de RTM meteen probleemloos is.

[ Voor 27% gewijzigd door RnB op 17-05-2009 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timvanloon

timvanloon

Intel or AMD?

Anoniem: 55563 schreef op zondag 17 mei 2009 @ 15:34:
[...]

Denk niet dat er voor tussentijdse builds language packs beschikbaar komen. Als het belangrijk is voor een of meerdere gebruikers om Windows in het Nederlands te gebruiken dan zou ik terugvallen op de RC of anders wachten op de RTM-versie.
mmm jammer net upgrade gedaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MelvinB
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 29-09-2023
Mjah, ik ga ook niet meer upgraden tot aan de final. Het is mooi geweest. Ben al overtuigd dat Win7 prima is.
Heb de RC nu als main-os en heb geen zin om weer alles opnieuw te installen/aan te passen alleen omdat er een nieuwe build uit is. :)

Toen ik nog multiboot had met Vista, teste ik wel elke build van 7, aangezien mijn main-os toen Vista was.

| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woodpecker
  • Laatst online: 01-07-2023
Alles werkt bij mij (build 7100, 64 bits), zelfs mijn iPod Classic en itunes 64bit. Alleen mijn Shuffle-podje (eerste generatie) wil hij niet (h)erkennen. Iemand soortgelijke problemen gehad en opgelost?

edit: ik zie nu dat ik toch de 32-bit versie draai, terwijl ik toch de 64-bit versie heb gedownload :?

[ Voor 20% gewijzigd door Woodpecker op 17-05-2009 16:20 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het ontopic!

Onnodig geneuzel over wanneer/hoe laat, en met welk cijfer achter de komma - en al helemaal niet wáár - een build released wordt is dat bijvoorbeeld niet.
Als je iets wil vragen, neem dan in ieder geval even de moeite om snel door een van de voorgaande topics heen te zoeken (jaja, dat kan met de search). Je medeforummers zullen meer waardering overhebben voor je dan wanneer je lak hebt aan alles.

Thimk b4 you post....