¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
De melding die verschijnt in het logboek is niveau Kritiek, bron Kernel-PowerTheCoolGamer schreef op maandag 01 juni 2009 @ 14:13:
[...]
Er staat vast wel meer bij dan alleen "kritieke fout". Wat is het hele foutbericht?
Adapter zit in de notebook.Het systeem is opnieuw opgestart zonder eerst correct te worden afgesloten. Deze fout is mogelijk veroorzaakt doordat het systeem niet meer reageert of is vastgelopen of doordat de stroom is uitgevallen.
Windows 7 RC2 Build 7224 VideosEdgarz schreef op zondag 31 mei 2009 @ 21:06:
Laatste ontwikkelingen bij MS:
- SP1 voor W7 is al in de maak
- RTM versie bijna klaar: Huidige build 6.1.7225.0.winmain.090529-xxx. Target is 6.1.7300.0
http://uxevangelist.blogs.../windows-7-rc2-build.html
Windows 8 Milestone 1 Build 7504 ???
http://uxevangelist.blogs...lestone-1-build-7504.html
Registry entries kunnen gemakkelijk even veranderd worden. Kan ook Vista laten zien met Windows 19 in de registry vermeld
Ik veronderstel eigenlijk dat er ook builds voor Windows 7 Server aan zitten te komen, wat de 7500 branch zou verklaren.
Hier hetzelfde. ook memtest en seatools gedraait, zonder adapter niet geprobeerd, want dan houd ie het zoiezo niet zo lang volRicardo87 schreef op maandag 01 juni 2009 @ 13:40:
Ik heb met Windows 7 dat mijn notebook op willekeurige momenten opeens volledig uitvalt. Er is geen touw aan vast te knopen, soms draait hij uren en somt valt hij uit bij het openen van een programma.
Ik draai build 7137. Zojuist memtest gedraaid zonder bijzonderheden, het Windows logboek vermeld een kritieke fout in de kernel-power. Iemand enig idee wat het probleem zou kunnen zijn, of is het bekend?
Met de RC heb ik het nog niet geprobeerd, maar heb zo snel geen x86 versie hier liggen.
Welke build draai je nu dan? Wat voor laptop heb je? Hier een MSI EX300Marble schreef op maandag 01 juni 2009 @ 17:27:
[...]
Hier hetzelfde. ook memtest en seatools gedraait, zonder adapter niet geprobeerd, want dan houd ie het zoiezo niet zo lang vol
Met de RC heb ik het nog niet geprobeerd, maar heb zo snel geen x86 versie hier liggen.
En we mogen verder in DEEL 10...
Dit topic is gesloten.
Let op:
Houdt het ontopic!
Onnodig geneuzel over wanneer/hoe laat, en met welk cijfer achter de komma - en al helemaal niet wáár - een build released wordt is dat bijvoorbeeld niet.
Als je iets wil vragen, neem dan in ieder geval even de moeite om snel door een van de voorgaande topics heen te zoeken (jaja, dat kan met de search). Je medeforummers zullen meer waardering overhebben voor je dan wanneer je lak hebt aan alles.
Thimk b4 you post....
Houdt het ontopic!
Onnodig geneuzel over wanneer/hoe laat, en met welk cijfer achter de komma - en al helemaal niet wáár - een build released wordt is dat bijvoorbeeld niet.
Als je iets wil vragen, neem dan in ieder geval even de moeite om snel door een van de voorgaande topics heen te zoeken (jaja, dat kan met de search). Je medeforummers zullen meer waardering overhebben voor je dan wanneer je lak hebt aan alles.
Thimk b4 you post....