[Windows 7] Ervaringen en discussies - Deel 9 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 74.628 views

Onderwerpen

Alle 29 producten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
Sando schreef op zondag 17 mei 2009 @ 14:41:
Ander probleem met slapen en Asus:

Sinds ik van een Intel mobo ben overgestapt naar een Asus P5E gaan mijn fans niet meer uit bij slapen en wordt Windows 7 ook niet meer wakker van het slapen. Iemand een idee what's going in?
same here. op mijn asus p6t deluxe v2
erg jammer. de pc in de slaap stand zetten als je wat gaat eten of de hond moet uitlaten leek me ideaal. nou moet ik toegeven dat ik nog op de factory bios draai van dec vorig jaar dus misschien dat een nieuwe bios al uitkomst bied maar heb nog geen tijd gehad om het te testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Mili schreef op zondag 17 mei 2009 @ 17:35:
[...]

same here. op mijn asus p6t deluxe v2
erg jammer. de pc in de slaap stand zetten als je wat gaat eten of de hond moet uitlaten leek me ideaal
Bij mij werkt het weer :D In de BIOS staan een aantal dingen aan en een aantal dingen uit, APCI 2.0 stond disabled en de rest enabled. Ik heb die 2.0 ook uit gezet, Wake on pci, pcie en mouse uitgezet, Wake on keyboard aan. (met je muis gaat je computer al aan als er een vrachtwagen langs rijdt.)

Verder in Windows apparaatbeheer nog eea geklooit met "Allow windows to..." maar volgens mij was het die 2.0 in de bios die het hem deed.

-edit-
typo ;)

[ Voor 191% gewijzigd door Sando op 17-05-2009 17:44 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 30-09 09:46
Oke, nu begint het echt vervelend te worden...ik krijg mijn pc niet in Slaap of Sluimerstand (standby / hibernation):

GA-P35C-DS3R
E6850 @3,2
HD2900 XT
4x HD501LJ in RAID0

Hij gaat wel mooi gelijk in slaapstand / sluimerstand wanneer ik hierom vraag (ook via de ingestelde parameters in het energieschema) maar het probleem is dat hij gelijk weer wakker wordt nadat hij 10 seconden in slaap of sluimerstand is geweest...het probleem blijft zich vervolgens herhalen.

In WinXP nooit problemen mee gehad en in 7077 ook niet, en bij mijn weten in 7100 ook niet tot de laatste updates van deze week :S

Iemand wellicht hetzelfde probleem ondervonden of een oplossing hiervoor ?

edit::

Ik heb alle wake-on dingen in de bios disabled

Inclusief een HPET Modus...waarvan ik nog niet helemaal weet wat het is.

Ik ga nu even in apparaatbeheer kijken zoals hieronder voorgesteld wordt :) hoop dat dat werkt!

edit 2 ::

Ey thnx Kenw00t ! Het werkt nu...ik had die optie even over het hoofd gezien! _/-\o_

[ Voor 19% gewijzigd door StraightOn.NL op 17-05-2009 18:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteRaver
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

WhiteRaver

Dank u.

@StraightOn.NL
Zelfde probleem bij mij en daar heeft dit geholpen:
Kenw00t schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 23:11:
[...]
Kijk eens naar de opties onder het tabje Energiebeheer van je netwerkkaart in Apparaatbeheer. Ik heb daar al eens eerder over gepost in het vorige deel.

Graag gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15:59
itarix schreef op zondag 17 mei 2009 @ 13:13:
[...]

Dat doet ie dus nietmeer, het STPD gedeelte van de installer zegt zoals gebruikelijk installing... daarna moet je opnieuw opstarten waarna ie weer installing zegt en weer opnieuw wil opstarten tot in de oneindigheid.
Probeer deze eens : http://www.magiciso.com/t...so-magicdisc-overview.htm

Er is zelfs een Windows-7 32 en 64 bit versie. Werkt perfect en het is Freeware!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WC-Juf
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-05-2024
timvanloon schreef op zondag 17 mei 2009 @ 12:41:
Is er al weer een nl language pack beschikbaar voor de 7127 x64 build?
Er is misschien wel een manier om een rc1 LP werkend te krijgen met een soort van forced install

Dat staat hier http://forums.mydigitallife.info/showthread.php?t=5522
Die persoon heeft het nu nog niet geprobeerd zo te zien maar als jij dat nou ffies doet en hier terug rapporteert aan ons <+:)
Is ook goed voor je karma O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-08-2024
De ingebouwde systeem backup functie werkt ook prima. Ik heb net na 2 dagen 7127 gebruikt te hebben mijn 7100 Ghost image terug gezet, werkt feilloos en duurde ongeveer 25 minuten, heb het niet precies geklokt.
Mijn C:/ is 51gb groot.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Had je problemen met 7127?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pierre_nr1 schreef op zondag 17 mei 2009 @ 18:17:
[...]

Probeer deze eens : http://www.magiciso.com/t...so-magicdisc-overview.htm

Er is zelfs een Windows-7 32 en 64 bit versie. Werkt perfect en het is Freeware!
Hè?
Sinds wanneer is Magiciso freeware?

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
RnB schreef op zondag 17 mei 2009 @ 20:25:
Had je problemen met 7127?
Nee maar ook geen voordelen. Mijn image was verder "af" dus vandaar dat de oude maar weer terug ging.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nevermind: topic niet helemaal juist gevolgd.

[ Voor 80% gewijzigd door Sjah op 17-05-2009 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ackermans1973
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-03-2023
WC-Juf schreef op zondag 17 mei 2009 @ 19:05:
[...]

Er is misschien wel een manier om een rc1 LP werkend te krijgen met een soort van forced install

Dat staat hier http://forums.mydigitallife.info/showthread.php?t=5522
Die persoon heeft het nu nog niet geprobeerd zo te zien maar als jij dat nou ffies doet en hier terug rapporteert aan ons <+:)
Is ook goed voor je karma O-)
Mee zitten stoeien, maar die /ignorecheck optie is alleen ervoor om error-meldingen te skippen zodat het proces verder gaat. Het is dus niet een optie om een check zelf te laten overslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04:13
itarix schreef op zondag 17 mei 2009 @ 13:13:
[...]

Dat doet ie dus nietmeer, het STPD gedeelte van de installer zegt zoals gebruikelijk installing... daarna moet je opnieuw opstarten waarna ie weer installing zegt en weer opnieuw wil opstarten tot in de oneindigheid.
Dat heb ik dus ook en ik gebruik nu PowerISO :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Nu online

RnB

Ik merk niet echt dat DirectX ondersteuning verbeterd is in 7127.
Of het ligt aan Half Life 2, want ik heb zo nu en dan een freeze. Gelukkig gaat ie bij 7127 wel gewoon verder, daar waar ie bij 7100 gewoon helemaal crashte. Mss toch een verbetering? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bornin7ty2 schreef op zondag 17 mei 2009 @ 20:17:
De ingebouwde systeem backup functie werkt ook prima. Ik heb net na 2 dagen 7127 gebruikt te hebben mijn 7100 Ghost image terug gezet, werkt feilloos en duurde ongeveer 25 minuten, heb het niet precies geklokt.
Mijn C:/ is 51gb groot.
Ghost image?! :+ Dat is zoooohwww van de 20ste eeuw. Ik neem aan dat je je Windows Backup Images teruggezet hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Bleh, wil de 7127 installeren op Virtual PC, zegt ie dat ik geen 64-bit processor heb, moek de x86 versie maar downloaden.. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Niet iedereen had deze bug, maar ik had geen internet in XP Mode.
7100 -> 7127 en nu werkt internet daar wel! :)
anandus schreef op zondag 17 mei 2009 @ 20:25:
[...]
Hè?
Is het niet. Maar die Virtual CD manager is wel freeware.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timvanloon
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:15

timvanloon

Intel or AMD?

Sando schreef op zondag 17 mei 2009 @ 21:54:
Niet iedereen had deze bug, maar ik had geen internet in XP Mode.
7100 -> 7127 en nu werkt internet daar wel! :)

[...]

Is het niet. Maar die Virtual CD manager is wel freeware.
Je moest NAT sharing aanzetten in de 7100 build onder settings.

2 x Marstek V3.0 v139 LAN - CT003 v117 - 14 st zonnepaneel Jinko 425 N-Type / 5950Wp / 6150 KWh / 3 x 25A / Shell Recharge laadpaal / Tesla model Y bj 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Misschien een wat zinloze post, maar damn W7 installen als je 10 partities hebt en niet weet wat op welke partitie staat is een crime :( Jammer dat Windows weigert te installeren wanneer je ook een operating system op een andere partitie hebt (wat ik niet snap want hoe krijg je anders een dual boot?). Maargoed alle schijven behalve de schijf waar W7 op komt losgekoppeld en nu gaat 'ie los. Hopelijk kan ik straks die andere schijf nog wel benaderen. Het OS kan daar af maar ik moet 'm opnieuw partitioneren en formatteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:21
Dat mensen zoveel problemen hebben met een virtual drive manager, ik zou zeggen probeer de freeware versie van Alcohol 52% Free Edition Werkt hier uit de kunst op Windows 7 build 7100 32bits en geen problemen met de STPD.

System | Racing is in my Blood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ephymerous
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:08
Is het met een omweg niet mogelijk Languagepacks van de RC te installeren op 7077? Weinig zin om te upgraden :)

XXXVI

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chimo schreef op zondag 17 mei 2009 @ 21:45:
Bleh, wil de 7127 installeren op Virtual PC, zegt ie dat ik geen 64-bit processor heb, moek de x86 versie maar downloaden.. :/
Virtual PC ondersteund alleen x86 guests, dus de x64 krijg je er inderdaad niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Laatst online: 15:59
anandus schreef op zondag 17 mei 2009 @ 20:25:
[...]
Hè?
Lees de eerste zin even onder de aangeboden downloads..................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Barfman schreef op zondag 17 mei 2009 @ 22:16:
Dat mensen zoveel problemen hebben met een virtual drive manager, ik zou zeggen probeer de freeware versie van Alcohol 52% Free Edition Werkt hier uit de kunst op Windows 7 build 7100 32bits en geen problemen met de STPD.
Ook hiermee krijg ik het eindeloze opnieuw opstarten van die SPTD driver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jip_86
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13:07
Hebben jullie ook problemen met flashbanners die zo maar geluid beginnen af te spelen? Had het pas al op geenstijl en net ook op de frontpage. Dan klik je het geluidicoontje aan en dan komen vrolijk de streepjes er bij te staan dat er wel geluid uit komt, het geluid van de banner stond dus blijkbaar uit :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
chimo schreef op zondag 17 mei 2009 @ 23:03:
[...]
Ook hiermee krijg ik het eindeloze opnieuw opstarten van die SPTD driver
Vreemd, bij start hij wel opnieuw op, maar vervolgd de installatie normaal. Ik heb hem wel als administrator geinstalleerd, misschien is dat het probleem.

[ Voor 3% gewijzigd door Barfman op 17-05-2009 23:31 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Is het normaal dat XP Mode doet alsof je een andere processor hebt?

Afbeeldingslocatie: http://stuff.rednet.nl/rommel/Win7CPU.jpg

Afbeeldingslocatie: http://stuff.rednet.nl/rommel/Win7CPU_xpm.jpg

(Dat ie niet 4GB heeft snap ik, maar vroegah in VMWare was de proc iirc hetzelfde.)

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 02-10 19:40

Gé Brander

MS SQL Server

Sando schreef op zondag 17 mei 2009 @ 23:43:

[afbeelding]

[afbeelding]

(Dat ie niet 4GB heeft snap ik, maar vroegah in VMWare was de proc iirc hetzelfde.)
Of het normaal is in VPC weet ik niet. Maar in Windows 2008 R2 met VMM in combinatie met Hyper-V kan je wel kiezen tussen een hele lijst Pentium en Core 2 Quad etc processoren. Misschien dat VPC (XP Mode) dat nu ook heeft.

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Domme vraag van mij, misschien omdat ik bijna slaap en naar bed moet:
- is er een upgrade van 7100 naar 7127, zo ja waar? Via Windows Update of direct op MS W7 speciale pagina?
- is upgrade wel mogelijk met behoud van geinstalleerde W7 7100 of moet ik echt alles overnieuw beginnen?

Dank u wel :) Welterusten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

ISO mounten en gewoon setup.exe doen = upgrade

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
twiFight schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 22:52:
[...]

Ik run 'm als admin.

Ik krijg eerst een 'parameter incorrect' error popup, daarna een popup met 'installed correct, daarna weer een popup zonder message maar de window heeft tietel 'SetupDiOpenDeviceInfo', daarna weer dezelfde popup met 'parameter incorrect' en daarna de laatste popup met 'driver not installed succesfully'.
Beetje suf, maar het bleek aan mijn virtualisatie te liggen. Zelfs een monitor overriden ze naar een generic device dus :\ Draai nu W7 als main OS en de driver stond gewoon bij windows update.

Overigens ook een modem driver voor mijn Samsung U700, maar ik heb nog niet kunnen testen of PC Studio werkt. Will keep you updated.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Sando schreef op zondag 17 mei 2009 @ 23:43:

[afbeelding]

[afbeelding]

Da's niks vergeleken met mij!

7(8)7

het enige wat echt 7(8)7 is zijn jouw screenshots. Leer resizen.

[ Voor 14% gewijzigd door alt-92 op 18-05-2009 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

7100 -> 7127 en Process Explorer doet het niet meer.
"Unable to extract x64 image. Run Process Explorer from a writable directory."

@chimo: lol :P
Curiosity: Wat zijn de smilies in je notification area?

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
Sando schreef op maandag 18 mei 2009 @ 04:29:

@chimo: lol :P
Curiosity: Wat zijn de smilies in je notification area?
Ja leuk he? En snel dat ie is! :P

Die smilies zijn van Office 2010 Professional Plus Technical Preview, kan je soort berichten mee verzenden naar Microsoft (denk ik) met commentaar erin, de oranje is negatief en de gele is positief. Je kan aanvinken of je een screenshot meestuurt. Wel grappig op zich, hij pakt dan een screenshot op de pagina/venster waar je op dat moment bent.

Afbeeldingslocatie: http://members.upc.nl/k.petrov/chim0/windows7/sendfrown.jpg

Afbeeldingslocatie: http://members.upc.nl/k.petrov/chim0/windows7/sendsmile.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
Ik heb sinds ik 7000 geinstalleerd heb een beetje gezeik met messenger, bij het opstarten krijg ik dit te zien:

messenger flash

Flash player installeren helpt niet, iemand een oplossing?

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

chimo schreef op maandag 18 mei 2009 @ 02:49:
[...]
Da's niks vergeleken met mij!

[afbeelding]

7(8)7
Lol, wat heb jij nou weer gedaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
DJ-Visto schreef op maandag 18 mei 2009 @ 08:00:
[...]

Lol, wat heb jij nou weer gedaan :9
Niks, gewoon standaard installatie. Blijkbaar snapt Virtual PC mijn processor niet, of half.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Denk dat ie maar één core pakt in XPM.
Is ook voldoende, want het is ook bedoeld voor die paar apps die je virtualiseert toch? ;)

[ Voor 54% gewijzigd door alt-92 op 18-05-2009 08:35 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EBOOZ
  • Laatst online: 01-10 21:09
bornin7ty2 schreef op maandag 18 mei 2009 @ 07:47:
Ik heb sinds ik 7000 geinstalleerd heb een beetje gezeik met messenger, bij het opstarten krijg ik dit te zien:

[afbeelding]

Ik wil niet zeiken, maar waarom installeer je 7100 niet? Is toch veel recenter? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chim0
alt-92 schreef op maandag 18 mei 2009 @ 08:34:
Denk dat ie maar één core pakt in XPM.
Is ook voldoende, want het is ook bedoeld voor die paar apps die je virtualiseert toch? ;)
Als je op mij doelt, ik draait dus geen XP maar die 7 beta. In XP ziet ie wel netjes de "echte" processor.
Barfman schreef op zondag 17 mei 2009 @ 22:16:
Werkt nu wel, had idd een restart nodig. :+

[ Voor 39% gewijzigd door chim0 op 18-05-2009 08:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 11:25
bornin7ty2 schreef op maandag 18 mei 2009 @ 07:47:

[afbeelding]

Dit heb ik ook gehad, maar dan in Windows Vista. Waarschijnlijk gebruik je een andere browser dan IE, en als je dan flash player installed dan pakt messenger hem niet.
Je moet ff IE opstarten en in IE naar een page gaan waar een flash animatie/filmpje opstaat, en dan flash player installeren via de link die daarbij verschijnt. De melding was bij mij verdwenen toen ik dat had gedaan!

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bornin
EbOoZ schreef op maandag 18 mei 2009 @ 08:43:
[...]
Ik wil niet zeiken, maar waarom installeer je 7100 niet? Is toch veel recenter? ;)
My bad, ik bedoelde ook 7100
Airdack schreef op maandag 18 mei 2009 @ 09:22:
[...]
Dit heb ik ook gehad, maar dan in Windows Vista. Waarschijnlijk gebruik je een andere browser dan IE, en als je dan flash player installed dan pakt messenger hem niet.
Je moet ff IE opstarten en in IE naar een page gaan waar een flash animatie/filmpje opstaat, en dan flash player installeren via de link die daarbij verschijnt. De melding was bij mij verdwenen toen ik dat had gedaan!
Opgelost, tnx man. Omdat ik een echte Firefox addict ben had ik IE8 uitgeschakeld. Denk dat het daardoor niet lukte.

Non taken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Al snel stuit ik op de problemen met shared printers over netwerk. De printers zijn aangesloten via XP computers. Ik heb drivers gepakt die geschikt zijn voor Vista 64bit maar vreemd genoeg blijft W7 ze weigeren. Ik merk dat er een stap ontbreekt om ze echt handmatig te kiezen en installeren bij force. Die mogelijkheid heb ik in XP, maar in W7 is er teveel controle op printerdriver zodat zelfs bij juiste (universele) drivers het nog steeds weigert. Echt pain in the ass.
Ik heb hier over HP LaserJet 2200 en Canon LBP3000. Beiden mislukken.
Ik merk dat 2200 ook in de database van printerdrivers zit, maar hoe link je zoiets naar shared printer?

Het staat vrijwel vast dat echt handmatige install of aanwijzen van driver in W7 database (de lijst van drivers) ontbreekt. Ik keur deze zaak dus niet goed. Getest met 7100.

Eerste minpunt voor build 7100.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 16:11

JB

Cédric roelt!

Hebben meer mensen last van het onthouden van inloggegevens in bijv. FTD en wanneer je naar een netwerkshare gaat?

Heb iedere keer na een reboot als ik mijn server via de Explorer benaderd heb //server/E$ ofzo en ik vul daar de juiste gegevens in om erop te mogen, vink vervolgens aan dat ie de credentials moet onthouden maar na een reboot kan ik dat weer opnieuw doen...

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-10 08:51
Ik heb in MediaCenter (build 7100 x64) dat ik mijn online-diensten nergens meer kan vinden. In het menu heb ik wel de optie 'Extra' met de games, maar dat is de enige. Voorheen stond hier altijd 'Verkennen' of zoiets waarbij ik een lijst met programma's kreeg (waaronder Uitzending Gemist).

Heeft iemand enig idee hoe dit kan?
Ik heb al wel wat gezocht op Internet en mis wellicht in 'C:\ProgramData\Microsoft\eHome\Packages' iets. Deze map is namelijk helemaal leeg en zou volgens mij wat DLL's moeten bevatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iambig
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08:40

iambig

* z.o.z *

maikel schreef op maandag 18 mei 2009 @ 11:33:
Ik heb in MediaCenter (build 7100 x64) dat ik mijn online-diensten nergens meer kan vinden.
Bij mij kwam deze optie pas tevoorschijn toen ik de tuner setup doorlopen had.
Blijkbaar worden er daarna een aantal registry sleutels aangemaakt voor je uitzendinggemist enzo...
Hij verschijnt dan als een nieuwe optie naast "Extra".

edit:

Ik heb het even voor je nagekeken en zie nu inderdaad een aantal dingen onder de map die je noemde waaronder een map MCESpotlight met een zip en een DLL.

[ Voor 16% gewijzigd door iambig op 18-05-2009 11:50 . Reden: even nagekeken ]

NEE: dit is geen signature...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog meer mensen problemen met RDP in Windows 7? Ik log vrij vaak vanaf mijn Vista laptop in op de Windows 7 desktop. Werkt allemaal perfect. Maar ongeveer 1 op de 10 keer als ik weer fysiek achter de Windows 7 PC zit en daarop wil inloggen bevriest de hele PC. Ik log dus gewoon in, mijn bureaublad komt te voren, maar een seconde later bevriest alles... Een reset is dan nodig.
Nu gebruik ik de RC, maar dit probleem had ik ook al bij vorige builds. Voor de rest is de PC 100% stabiel. Ik heb alle updates geinstalleerd en ook de drivers (video, chipset, geluid etc) geupgrade. Comodo firewall heb ik op training gezet zodat die iig niks kan blokkeren.
Specs: Win7 RC, P35, Q6600, 4GB 1066, 8800GT.

Heb al gezocht op internet maar kon niet echt iets vinden. Misschien heeft iemand van jullie hetzelfde probleem, of wel al iets gezien hierover op internet.

Voor de rest werkt Windows 7 perfect hier. Ook lekker snel. Alleen enkele programma's zoals de Hyves Desktop en MSN discovery etc hebben Vista compitabiliteitsmodus nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcManiaxx
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:15

PcManiaxx

ondertitel duh

Werkt Windows 7 ook met een bepaalde Wireless Zero Configuration tool wat XP nu heeft?

Nu zit ik eraan te denken om de overstap te wagen naar windows 7, maar ik ben bang dat het behoorlijk wat rompslomp op gaat leveren icm met een Linksys WMP54G en 8 gb gegeugen.

Als ik in Xp de wcz tool handmatig via services.msc uitschakel ben ik ook meteen af van de lag en spikes in games.

Wat denken jullie, doen of niet?

Edit; om de x64 versie heb ik het natuurlijk :)

[ Voor 5% gewijzigd door PcManiaxx op 18-05-2009 15:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
PcManiaxx schreef op maandag 18 mei 2009 @ 15:36:
Werkt Windows 7 ook met een bepaalde Wireless Zero Configuration tool wat XP nu heeft?

Nu zit ik eraan te denken om de overstap te wagen naar windows 7, maar ik ben bang dat het behoorlijk wat rompslomp op gaat leveren icm met een Linksys WMP54G en 8 gb gegeugen.

Als ik in Xp de wcz tool handmatig via services.msc uitschakel ben ik ook meteen af van de lag en spikes in games.

Wat denken jullie, doen of niet?

Edit; om de x64 versie heb ik het natuurlijk :)
Werkt met Networking and Sharing centre net zoals Vista neem ik aan. Die gebruikt andere services, maar zijn voor zover ik kan zien op dezelfde manier uit te schakelen, dat is toch geen probleem?

Verder moet je even zien of Linksys x64 drivers beschikbaar heeft. Waarschijnlijk kun je ook wel met Vista drivers toe.

[edit]
Zo te lezen zijn er problemen met W7 drivers, maar is er ook al een fix voor
http://www.dslreports.com...54g-v41-and-Windows-7-x64

had je ook wel zelf kunnen googelen toch?

[ Voor 11% gewijzigd door twiFight op 18-05-2009 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyxion
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

Phyxion

_/-\o_

JB schreef op maandag 18 mei 2009 @ 11:23:
Hebben meer mensen last van het onthouden van inloggegevens in bijv. FTD en wanneer je naar een netwerkshare gaat?

Heb iedere keer na een reboot als ik mijn server via de Explorer benaderd heb //server/E$ ofzo en ik vul daar de juiste gegevens in om erop te mogen, vink vervolgens aan dat ie de credentials moet onthouden maar na een reboot kan ik dat weer opnieuw doen...
Van dat laatste heeft Vista ook last, Cannot recover network shares ofzoiets geeft ie dan.

'You like a gay cowboy and you look like a gay terrorist.' - James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-10 16:24

Arfman

Drome!

Phyxion schreef op maandag 18 mei 2009 @ 15:41:
[...]

Van dat laatste heeft Vista ook last, Cannot recover network shares ofzoiets geeft ie dan.
Jup, heb ik hier ook met m'n NAS. Als ik dan dubbelklik op de driveletter gaat hij wel zonder inloggen door 8)7
Misschien eens proberen om explorer als Administrator te starten bedenk ik me nu ...

EDIT: who0t! Ik dacht, laat ik eens kijken of onze mooie HP C5100 printer te installeren is onder Windows 7 .. onder XP/Vista moest je namelijk de drivers van HP (300meg en 5 trayicoontjes 8)7) installeren voordat je kon printen (en dan kon je ook meteen scannen via het netwerk en de cardreader accessen, alsof mij dat boeit), onder Windows 7 detecteert hij hem gewoon via het netwerk, installeert een printerdriver en klaar, hij doet het :D Dikke plus voor HP en Windows 7 :)

[ Voor 37% gewijzigd door Arfman op 18-05-2009 15:49 ]

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WC-Juf
Ackermans1973 schreef op zondag 17 mei 2009 @ 20:53:
[...]

Mee zitten stoeien, maar die /ignorecheck optie is alleen ervoor om error-meldingen te skippen zodat het proces verder gaat. Het is dus niet een optie om een check zelf te laten overslaan.
Ah dat is jammer maar wel bedankt voor het posten van deze resultaten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Geluid wil niet surround, alleen stereo
De SoundMAX driver voor de SupremeFX2 geluidskaart die bij de Asus P5E Deluxe kwam geeft alleen stereo. Pas als ik DSP inschakel krijg ik surround of quadrofonisch geluid. Maar DSP is vet lelijk en ik kan geen neutrale instelling maken.

Dit had ik met mijn vorige Intel DG965WH onboard ook icm Windows 7.

Waarom is surround of 4.0 niet mogelijk in Win7? Omdat ik telkens de verkeerde hardware heb of omdat Win7 dat gewoon nog niet kan?

7100 -> 7127 en ik kan remote XP niet meer bereiken
\\computernaam, werkte wel bij 7100, geeft nu opeens de volgende melding:
Login failure: The user has not been granted the requested logon type at this computer.

Volgens google moet ik gasten toevoegen enzo maar dat heb ik al gedaan (het werkte immers eerder ook)?

[ Voor 30% gewijzigd door Sando op 18-05-2009 16:26 ]

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

MrDummy schreef op maandag 18 mei 2009 @ 11:10:

Ik merk dat 2200 ook in de database van printerdrivers zit, maar hoe link je zoiets naar shared printer?

Het staat vrijwel vast dat echt handmatige install of aanwijzen van driver in W7 database (de lijst van drivers) ontbreekt. Ik keur deze zaak dus niet goed. Getest met 7100.

Eerste minpunt voor build 7100.
pfff.
beetje handige usert maakt een printerpoort aan en doet dan de installatie :)
(net use lpt2 \\pc\printer)

En dat is een methode die nu niet bepaald nieuw is te noemen overigens.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 16:06
Ik wil graag even melden dat ik er weer bij hoor :) Nadat het om de een of andere reden onmogelijk bleek om de windows 7 RC op mijn pc op een secundaire partitie te plaatsen heb ik gisteren wat lopen truken met gparted. Ik heb mijn secundaire partitie verwijdered, met gparted mijn primaire partitie 50 GB opgeschoven en vervolgens een windows 7 partitie aangemaakt aan het begin van de schijf. Nu werkt windows 7 wel:)
Nu nog even uitzoeken hoe ik een bugreport moet maken met betrekking tot het niet mogelijk zijn van een intall op een andere partitie anders dan de eerste.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Mwa.

Ik denk dat je gewoon geen primaire partities meer overhad (je had er 10? Vrij ongebruikelijk scenario, dus ik zou niet te hard duimen op een bugfix)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WC-Juf
Sinds 7127 is het weer mogelijk om de vensters :) "fully transparent" te maken ipv frost.

Ouwe frost:

Afbeeldingslocatie: http://www.unawave.de/medien/Windows-7/Aufhuebschen/Windows-7127-Blur.png

Na het toevoegen van een van de volgende regentrie(s):

For each user individualy:
[HKEY_CURRENT_USER\SOFTWARE\Microsoft\Windows\DWM]
"HideBlur"=1 (REG_DWORD)

Or for all users together:
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\DWM]
"HideBlur"=1 (REG_DWORD)

Afbeeldingslocatie: http://www.unawave.de/medien/Windows-7/Aufhuebschen/Windows-7127-HideBlur-Registry.png

Is ie fully transparent :)
Afbeeldingslocatie: http://www.unawave.de/medien/Windows-7/Aufhuebschen/Windows-7127-HideBlur.png

Wel ff uit&inloggen opnieuw en het werkt niet in build 7100.

Bron: http://www.unawave.de/auf...arent-window.html?lang=EN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrAngry
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16:23
Ik heb sinds dit weekend ook de RC runnen. Ik was niet zo tevreden over de installatie aangezien ik "Can't find BOOTMGR" kreeg na het installeren (ik heb hem gewoon over m'n oude xp partitie heen gegooid, eerst geformatteerd), maar dat kon ik gelukkig oplossen door hem opnieuw te installeren zonder alle andere hd's ingeplugt.

Na wat driver gekloot met onder andere mijn microphone (met de standaard driver deed de mic het niet, moest 2 jaar oude vista driver van m'n M2N4 bordje pakken van de asus site) en wat irritaties over het niet goed werken van dingen als je de standaard Program files dir wijzigt is er nu eigenlijk nog maar 1 pijnpuntje over: Als ik Setpoint installeer voor m'n G5 muis, dan ziet Setpoint de muis niet en gebeurt er niks als ik nieuwe functies aan m'n knoppen toe wijs. Nou mis ik mijn back/forward/refresh in FF enorm op de muis dus ik wil dit nog even oplossen.
Ik las in de vorige topics dat er goede ervaringen zijn met Setpoint 4.40 (ik draai nu 4.72) in een 32bit installatie. Ik had 4.60 al geprobeerd, maar ik kreeg een bug met honderden processen die m'n systeem dichttrokken. Weet iemand waar ik 4.40 nog kan krijgen?

Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JB
  • Laatst online: 16:11

JB

Cédric roelt!

Phyxion schreef op maandag 18 mei 2009 @ 15:41:
[...]

Hmm dat is nu opgeslost, schijnbaar moet je de servernaam/account en je wachtwoord inrammen in Windows 7 |:( dat had ik bij LogMeIn ook al dus denk zal dit eens proberen, nu onthoudt ie dat wel en blijft me printer ook online na een reboot

Nu heb ik weer iets vaags :( Mijn keyboard pleurt nu twee aanhalingtekens neer als ik [shift "] doe dus ik krijg [""]

En mijn muis reageert nu ineens lang niet altijd meer als ik erop klik :/

[ Voor 53% gewijzigd door JB op 18-05-2009 17:07 ]

Mijn boefje is liev!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hmr
  • Laatst online: 24-09 11:36

hmr

Wordt er nu toch echt een beetje gek van, de driver van windows zelf voor mijn creative audigy kaart functioneert maar half, het geluid klinkt niet zoals in windows XP en CMSS wordt niet ondersteund. Dit zouden de drivers van Daniel_K wel moeten doen maar krijg dan bij het booten een fatal blue screen en moet recoveren tot voor ik die drivers heb geinstalleerd :(

iemand die wel de CMSS aan het werk krijgt? :)

hmr hmr hmr hmr hmr hmr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pinned items van explorer
Sinds een paar dagen zijn zo nu en dan de ingestelde pinned items onder explorer bij mij foetsie :?. Voor zover ik heb vast kunnen stellen gebeurt dit puur random en zonder enige aanleiding.

Is er ook iemand anders die hier last van heeft toevallig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gusev
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 02-10 21:15
Wat denken jullie hier van:

Windows 7 interface change? A clue from Steven Sinofsky?

Zou het mogelijk zijn? Of complete bullsh*t...Thurrot had het er ergens in april ook al over geloof ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Johnny
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07 11:10
WC-Juf schreef op maandag 18 mei 2009 @ 16:41:
Sinds 7127 is het weer mogelijk om de vensters :) "fully transparent" te maken ipv frost.

...

Is ie fully transparent :)
waarom zou je dat willen? zijn je windows titles meteen niet meer leesbaar. Die blur is er niet voor niets. de clones op linux hadden dat (een hele tijd in elk geval) ook niet, en dat werkt ook meteen een stuk minder prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de RC, mede dankzij problemen met Vista, een paar dagen geleden ook geinstalleerd. Op zich werkt het prima, maar het valt me wel op dat Vista beter presteerde op vooral het grafische vlak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Laatst online: 10:31

artificial_sun

Mazda Rx7

MrAngry schreef op maandag 18 mei 2009 @ 16:52:
Ik heb sinds dit weekend ook de RC runnen. Ik was niet zo tevreden over de installatie aangezien ik "Can't find BOOTMGR" kreeg na het installeren (ik heb hem gewoon over m'n oude xp partitie heen gegooid, eerst geformatteerd), maar dat kon ik gelukkig oplossen door hem opnieuw te installeren zonder alle andere hd's ingeplugt.

Na wat driver gekloot met onder andere mijn microphone (met de standaard driver deed de mic het niet, moest 2 jaar oude vista driver van m'n M2N4 bordje pakken van de asus site) en wat irritaties over het niet goed werken van dingen als je de standaard Program files dir wijzigt is er nu eigenlijk nog maar 1 pijnpuntje over: Als ik Setpoint installeer voor m'n G5 muis, dan ziet Setpoint de muis niet en gebeurt er niks als ik nieuwe functies aan m'n knoppen toe wijs. Nou mis ik mijn back/forward/refresh in FF enorm op de muis dus ik wil dit nog even oplossen.
Ik las in de vorige topics dat er goede ervaringen zijn met Setpoint 4.40 (ik draai nu 4.72) in een 32bit installatie. Ik had 4.60 al geprobeerd, maar ik kreeg een bug met honderden processen die m'n systeem dichttrokken. Weet iemand waar ik 4.40 nog kan krijgen?
Op de Logitech forums heb ik gelezen dat je Setpoint 4.00 moet installen en dan updaten. Bij mij werken trouwens Setpoint 4.72 en 5.1 wel gewoon (en nog naast elkaar ook :P )

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ritchie
  • Laatst online: 13:56
Gusev schreef op maandag 18 mei 2009 @ 17:24:

Zou het mogelijk zijn? Of complete bullsh*t...Thurrot had het er ergens in april ook al over geloof ik...
Ik denk dat ze met "Give it some time" bedoelen dat als je er eenmaal mee werkt, je niks anders meer wil.
Toen ik er voor het eerst mee werkte moest ik er ook niks van hebben, maar nu vind ik het fijn werken.

- NAC Breda -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terror
  • Laatst online: 16:06
alt-92 schreef op maandag 18 mei 2009 @ 16:41:
Mwa.

Ik denk dat je gewoon geen primaire partities meer overhad (je had er 10? Vrij ongebruikelijk scenario, dus ik zou niet te hard duimen op een bugfix)..
Max primaire partities mogelijk is 4, daarna moet je met logische stations werken welke je kan uitbreiden tot 64 ofzo. Ik heb op mijn desktop 3 primaie partities en xp en vista kunnen daar iig al goed mee omgaan. Niks bijzonders dus.

Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier meer mensen die de media-keys van hun G15 (V2) niet aan de praat krijgen op build 7100?
De software draait prima, maar de media-keys doen helemaal nop.

En nog wat anders, ik heb 2 Unknown devices in mijn Device Manager.
Echter heb ik geen idee welke devices dit kunnen zijn, naar mijn weten werk alles...
Is er een mogelijkheid om toch te achterhalen welke devices het om gaat?

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2009 18:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toaomatis schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 09:39:
Deel 9 alweer, gaat lekker :)

Even ontopic: Heb nu al twee weken de RC1 in VMware draaien en het blijft lekker lopen, wel merk ik dat Win7 (door alle updates e.d.) trager wordt in VMWare.

Ik denk binnenkort over te stappen naar een echte Win 7 machine!
Vraag:
heb Win7 (build7022) ook draaien in VMWare.
Echter een probleem: geen netwerkconnectie mogelijkheden; moet volgens Win7 de netwerk driver opnieuw installeren... 8)7
Heb overigens XP ook gewoon in een vmdk van het werk gecopieerd en dat werkt gewoon wel.
Any help would be greatly appreciated!!
}:|
Ciao,
Jobbet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Edit: Welkom op GoT :w

We hebben wel iets meer informatie nodig voordat we daar iets mee kunnen vrees ik.

Hoe heb je VMware bijvoorbeeld ingesteld qua netwerk?

[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2009 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://img232.imageshack.us/img232/1204/screenshotm.jpg
Dit was iets wat me wel verbaasde... wijs de tb-knop van foobar2000 aan, verschijnt (zoals verwacht) de thumbnail + (en dat is nieuw) de controls van foobar2000 (play/pause, stop, prev., next etc.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Sando schreef op maandag 18 mei 2009 @ 04:29:
Als ik in slaapstand ga en weer wakker wordt staan er opeens x Process Explorers open, met x = aantal keren dat ik het probeerde te openen en bovenstaande foutmelding kreeg.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 18:53:
[afbeelding]
Dit was iets wat me wel verbaasde... wijs de tb-knop van foobar2000 aan, verschijnt (zoals verwacht) de thumbnail + (en dat is nieuw) de controls van foobar2000 (play/pause, stop, prev., next etc.)
Hey wat cool! Dat doet de mijne niet terwijl ik 'm niet zo lang geleden downde. Ff kijken voor updates :)

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yanze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15-08 08:38
Gusev schreef op maandag 18 mei 2009 @ 17:24:

Ik weet het niet, ik hou het op bullsh*t ...

http://www.linkedin.com/in/roeljanssens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lintesir
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:44
Sando schreef op maandag 18 mei 2009 @ 16:19:
Geluid wil niet surround, alleen stereo
De SoundMAX driver voor de SupremeFX2 geluidskaart die bij de Asus P5E Deluxe kwam geeft alleen stereo. Pas als ik DSP inschakel krijg ik surround of quadrofonisch geluid. Maar DSP is vet lelijk en ik kan geen neutrale instelling maken.

Dit had ik met mijn vorige Intel DG965WH onboard ook icm Windows 7.

Waarom is surround of 4.0 niet mogelijk in Win7? Omdat ik telkens de verkeerde hardware heb of omdat Win7 dat gewoon nog niet kan?
Ik heb ook een P5E i.cm. de RC, en heb surround wel werkend door de standaard windows drivers te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bassiexp
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16:09
.Johnny schreef op maandag 18 mei 2009 @ 17:32:
[...]

waarom zou je dat willen? zijn je windows titles meteen niet meer leesbaar. Die blur is er niet voor niets. de clones op linux hadden dat (een hele tijd in elk geval) ook niet, en dat werkt ook meteen een stuk minder prettig.
Ik heb het net op mijn asus 1000h toegepast, de andere draait nog build 7100. Maar daar kan je goed zien dat de letters een witte schaduw hebben gekregen waardoor het niet zo erg is.

Hier een screenshotje, klik op de afbeelding voor de full versie

Afbeeldingslocatie: http://www.duclou-online.nl/avatars/zooi/Screenshot_full_transparant_thumb.jpg

[edit]
Al vindt ik het niet lekker werken op de netbook aangezien ik daar alle venster vol scherm heb en dan de letters door elkaar staan.

Afbeeldingslocatie: http://www.duclou-online.nl/avatars/zooi/Screenshot_full_transparant-1_thumb.jpg

[ Voor 15% gewijzigd door bassiexp op 18-05-2009 19:55 . Reden: toevoeging ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barfman
Ik heb een handig gratis tooltje gevonden dat op een zeer simpele manier je login scherm kan veranderen in je eigen login screen. Het komt van de site Tweaks.com en heet Logon Changer for Windows 7
Het werkt echt perfect, en hij rezised je foto vanzelf naar de juiste formaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Nu online

RnB

Hm, mss toch maar terug naar 7100.
Ik heb namelijk een probleem met het weergeven van foto's. Als ik op een foto klik in explorer, duurt het zeker een seconde of 4 voordat het wordt weergegeven en tijdens die weergave zie je een lag.
Daarbij komt nog de hoge cpu-usage wanneer dat gebeurt door een process genaamd dllhost.exe.

Enige voordeel van 7127 is dat het minder crasht met gamen, maar om nou extra problemen die gewoon normaal zouden moeten functioneren daarvoor in de plaats te nemen.. nah, daar heb ik niet zoveel zin in.

Ik zit er zelfs aan te denken om mss maar gewoon te wachten op de RTM en weer de standaard Vista image erop te zetten, maar damn.. wat is W7 een mooi OS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 18:53:
[afbeelding]
hm, dit heb ik niet, terwijl ik vandaag de laatste versie heb binnengehaald. Welke versie draai je van foobar en 7?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Airdack
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01-10 11:25
Heeft iemand hier die Windows 7 heeft uitgeprobeerd zoiets van 'het ziet er wel leuk uit maar die of die Linux distributie heeft minstens een even mooie grafische interface' ? Ik vind windows Vista er namelijk al zo gelikt uitzien en als ik die screenshots hierboven zie dan lijkt Windows 7 nog mooier!

Gamen op een laptop is best ok .... echt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ritchie schreef op maandag 18 mei 2009 @ 18:02:
[...]

Ik denk dat ze met "Give it some time" bedoelen dat als je er eenmaal mee werkt, je niks anders meer wil.
Toen ik er voor het eerst mee werkte moest ik er ook niks van hebben, maar nu vind ik het fijn werken.
+1

Ik denk dat ze dat inderdaad bedoelen. De eerste keer dat je werkt valt het wellicht iets tegen, en als je na 2 dagen werken terug naar XP/Vista gaat lijken die beide voor oorlogs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-09 23:08

CoolGamer

What is it? Dragons?

Airdack schreef op maandag 18 mei 2009 @ 20:25:
Heeft iemand hier die Windows 7 heeft uitgeprobeerd zoiets van 'het ziet er wel leuk uit maar die of die Linux distributie heeft minstens een even mooie grafische interface' ? Ik vind windows Vista er namelijk al zo gelikt uitzien en als ik die screenshots hierboven zie dan lijkt Windows 7 nog mooier!
De taakbalk is een veranderd in 7, maar voor de rest ziet Windows 7 er eigenlijk nog steeds hetzelfde uit als in Vista. Ze hebben standaard wel een groter aantal mooie achtergronden toegevoegd, maar die kan je net zo goed zelf downloaden.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nou, ik kan zo niet even een mooiere linux interface bedenken. Is denk ik ook meer een kwestie van smaak, sommige vinden KDE heel mooi, ik overigens niet. Ubuntu heeft opzich wel grappige effecten maar is niet bijster mooi, gewoon lekker simpel en standaard. En dat geld denk ik voor de meeste Linux interfaces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 15:22
Ik ken eigenlijk geen enkele linux distributie waar ik de interface echt goed van vind. Er zitten altijd randjes teveel of te hard of het is te druk. Nu kan je linux natuurlijk wel exact zo tweaken zodat het er als OS X of als windows uit ziet maar ja...

Overigens boeit de grafische interface me voor geen meter, als win7 er uit zou zijn als windows 2000 dan zou ik het nog gebruiken.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PRaGA88
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-10 21:36
Ik krijg Windows 7via de microsoft website maar niet gedownload. dan maar via µtorrent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 18:04:
En nog wat anders, ik heb 2 Unknown devices in mijn Device Manager.
Echter heb ik geen idee welke devices dit kunnen zijn, naar mijn weten werk alles...
Is er een mogelijkheid om toch te achterhalen welke devices het om gaat?
Ik weet niet of de "XP-methode" werkt in Windows 7, maar here goes:
Vraag de eigenschappen van het apparaat op in apparaatbeheer en ga naar het tabblad details.
Kijk dan bij hardware-/apparaat-ID voor 't dev(ice) en ven(dor) nummer/code en dan daarmee zoeken op http://www.pcidatabase.com/

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StraightOn.NL
  • Laatst online: 30-09 09:46
Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 20:46:
[...]

Als je het beeld cloned dan zet je beide schermen op dezelfde resolutie, dat klopt, het is een kopie. Kan je ook extenden? En is fullscreen op je tv niet wat je wilt? Ik zie graag je reactie in het windows 7 ervaringentopic. ;)
bij deze dan ook in dit topic :)

Full screen op TV is juist wél wat ik wil..maar niet op de P ik wil dus tegelijkertijd op de monitor gewoon 1680x1050 en TV 1024 x 768...zoals dat ook gewoon in Windows XP kan via Display Manager en Theater mode (full screen op het secondary) ingesteld

In Win7 bestaat Display Manager helaas niet in CCC en moet ik het dus doen met de Windows optie's die alleen dupliceren (beide op 1024x768) en uitbreiden kent. Theater mode inschakelen in CCC kan wel, maar het werkt gewoonweg niet. Geen fullscreen op het secondary scherm

[ Voor 9% gewijzigd door StraightOn.NL op 18-05-2009 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roches
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-10 20:55
Sinds ik de RC heb geinstalleerd kan ik mijn mail-server pop.telfort.nl niet bereiken.
AVG ook al uitgeschakeld, kan niks vinden in de firewall.

Mail-programma's geprobeert: Live Mail en Mozilla.

Beide geen contact met de pop-server.

Via Vista64 boven wel contact, dus ergens ligt het in Win7 RC7100.

[EDIT]
Laat maar die sukkels hebben het ook fout op de website staan, het moest POP3.telfort.nl zijn.... :z

[ Voor 15% gewijzigd door roches op 18-05-2009 21:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chills
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 02-10 20:07
Volgens Paul Thurrot kunnen we de definitieve versie van Windows 7 op 15 oktober 2009 verwachten.

"Microsoft also says it will finalize Windows 7 in mid-August and deliver it to the public in time for the 2009 holiday season. I can tell you, however, that the general availability date is a lot more specific than that: You'll be able to get the final version of Windows 7 publicly on October 15, 2009, according to the current schedule.

Mark your calendar."

Bron: http://www.winsupersite.com/win7/win7_rc_04.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 20:20:
[...]

hm, dit heb ik niet, terwijl ik vandaag de laatste versie heb binnengehaald. Welke versie draai je van foobar en 7?
Build 7100 + foobar2000 v0.9.6.5 (+ columns_ui, album art panel, album list panel, channel spectrum panel)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2009 21:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chills schreef op maandag 18 mei 2009 @ 21:31:
Volgens Paul Thurrot kunnen we de definitieve versie van Windows 7 op 15 oktober 2009 verwachten.

"Microsoft also says it will finalize Windows 7 in mid-August and deliver it to the public in time for the 2009 holiday season. I can tell you, however, that the general availability date is a lot more specific than that: You'll be able to get the final version of Windows 7 publicly on October 15, 2009, according to the current schedule.

Mark your calendar."

Laat.... het is nu voorjaar, moeten we tot de herfst wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Sjah schreef op maandag 18 mei 2009 @ 21:55:
[...]

Laat.... het is nu voorjaar, moeten we tot de herfst wachten...
Nouja (als het klopt) is het is over minder dan 5 maanden beschikbaar. Dat is dus inclusief de zomervakantie en een uitgebreide RTM check build. 4.x maanden tot het complete finale product voor consumenten, dat lijkt me redelijk snel eigenlijk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stephenophof
  • Laatst online: 21-11-2022
Op Windows7Forums las ik zojuist het volgende, echter is het niet bevestigd of dit echt klopt. Blijkbaar -volgens dit bericht- zullen er nog kleine grafische verbeteringen plaatsvinden in Windows 7 en deze zouden al zitten in build 7140. Zelf betwist ik of dit wel echt klopt, aangezien het niet gebruikelijk is om in de pre-RTM-branch nog grafische verbeteringen aan te brengen.
"I'll give you something like a screencap later, but here's what I noticed so far:
1. You can now add anything to the Taskbar.
2. Icons slightly expand when you hover over them on the taskbar.
3. The "System" menu is more simplistic, and easier to navigate.
4. You can change the login screen picture through the "Personalization" menu.
5. The menu/lists that pop up when you right click on things now have the Aero Glass effect.
6. The default icons for Folders have changed to be the transparent blue ones featured a long time ago.
8. The Minimize/Maximize/Exit buttons on the top-right of a window have changed icons, and are a bit smaller than the Vista/7 counterparts.
9. [BIG ONE]: There's an "Upload" feature for Pictures, files, and videos. If you right-click a file, and click "Upload", you can make it automatically upload to a website of your choice. After uploading, a pop-up will appear saying it's done, and clicking "OK" will cause the link/download link to the file to appear in the popup box. I tried ImageShack and Facebook, and they work.
10. Spanish, Chinese, Korean, and Japanese unicode(s) and settings are integrated, so one can run foreign apps or use foreign keyboards without changing languages & restarting.
Bron van bericht ;)

[ Voor 4% gewijzigd door stephenophof op 18-05-2009 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sando
  • Niet online

Sando

Sandoichi

Wat is de overeekomst tussen Microsoft en Lucasarts?
spoiler:
Ze huren allebei een orkest in.

🇪🇺 Buy from EU (GoT)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het Nederlandse taalpakket is gesignaleerd op een enigszins bekende torrentsite, het schijnt prima te werken (x86 en x64) :)
Of heb ik oud nieuws? :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twiFight
  • Niet online
Sando schreef op maandag 18 mei 2009 @ 22:15:
Wat is de overeekomst tussen Microsoft en Lucasarts?
spoiler:
Ze huren allebei een orkest in.
Ik snap 'm nie.. -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-09 13:26

Edgarz

Tweako-active since1986

Chills schreef op maandag 18 mei 2009 @ 21:31:

Mark your calendar."

Ben benieuwd wanneer MSDN abonnees (moi...) 'm kunnen ophalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Laatst online: 10:31

artificial_sun

Mazda Rx7

stephenophof schreef op maandag 18 mei 2009 @ 22:10:
Op Windows7Forums las ik zojuist het volgende, echter is het niet bevestigd of dit echt klopt. Blijkbaar -volgens dit bericht- zullen er nog kleine grafische verbeteringen plaatsvinden in Windows 7 en deze zouden al zitten in build 7140. Zelf betwist ik of dit wel echt klopt, aangezien het niet gebruikelijk is om in de pre-RTM-branch nog grafische verbeteringen aan te brengen.

[...]

Bron van bericht ;)
ALs je alles aan de taakbalk kun koppelen gaat mn usb stik er meteen op :Y
Ik vind het allemaal goede verbeteringen en ik hoop dat er nog een officiele upgrade komt *O* . Die heb ik zoizo nodig voor NWN2.

Stadia was beter....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had vandaag een driver geinstalleerd die blijkbaar niet goed was want ik kreeg constant BSOD's. Dus ik driver uit het register halen en .sys verwijderen en rebooten, waarna ik de melding krijg dat windows niet kan starten door een probleem en ik twee opties krijg: repair en normaal starten. Repair werkte niet dus nog maar een keer rebooten en dan normaal starten kiezen.

Blijkt dat de driver en het register weer zijn zoals voor ik alles had verwijderd :?

Ik kreeg dus bij elke reboot dat windows niet kon starten en dat alle wijzigingen die ik had gemaakt weer ongedaan gemaakt waren. System restore had ik uitstaan dus hoe kan dit? Ik heb het zelfs bestanden van 500mb en 2gb gedelete maar die kwamen ook terug na de reboot 8)7

Ik heb mezelf uit deze infinite loop geholpen door W7 maar opnieuw te installeren..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Raven schreef op maandag 18 mei 2009 @ 21:10:
[...]

Ik weet niet of de "XP-methode" werkt in Windows 7, maar here goes:
Vraag de eigenschappen van het apparaat op in apparaatbeheer en ga naar het tabblad details.
Kijk dan bij hardware-/apparaat-ID voor 't dev(ice) en ven(dor) nummer/code en dan daarmee zoeken op http://www.pcidatabase.com/
Hardware-ID's worden niet herkend op die website.

UMB\lgSSQVGA
UMB\lgSSBW

Dat zijn de ID's...

Ik verdenk Daemon Tools of de G15 (V2), maar daar heb ik geen goede reden voor :+
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Houdt het ontopic!

Onnodig geneuzel over wanneer/hoe laat, en met welk cijfer achter de komma - en al helemaal niet wáár - een build released wordt is dat bijvoorbeeld niet.
Als je iets wil vragen, neem dan in ieder geval even de moeite om snel door een van de voorgaande topics heen te zoeken (jaja, dat kan met de search). Je medeforummers zullen meer waardering overhebben voor je dan wanneer je lak hebt aan alles.

Thimk b4 you post....