Als je het over de RC hebt: Oud nieuws inderdaad.Verwijderd schreef op maandag 18 mei 2009 @ 22:38:
Het Nederlandse taalpakket is gesignaleerd op een enigszins bekende torrentsite, het schijnt prima te werken (x86 en x64)
Of heb ik oud nieuws?
Raar. Ik twijfel niet aan je post, maar bij mij werkt SetPoint 4.72 prima icm een G5 en W7 RC. De Vista versie als admin gedraaid, niet in compatability mode. Hij gaf wel een keer een error dat iets niet goed geinstalleerd is, maar ging wel door en ik kan mijn G5 instellingen wijzigen in Windows.MrAngry schreef op maandag 18 mei 2009 @ 16:52:
Als ik Setpoint installeer voor m'n G5 muis, dan ziet Setpoint de muis niet en gebeurt er niks als ik nieuwe functies aan m'n knoppen toe wijs. Nou mis ik mijn back/forward/refresh in FF enorm op de muis dus ik wil dit nog even oplossen.
Ik las in de vorige topics dat er goede ervaringen zijn met Setpoint 4.40 (ik draai nu 4.72) in een 32bit installatie. Ik had 4.60 al geprobeerd, maar ik kreeg een bug met honderden processen die m'n systeem dichttrokken. Weet iemand waar ik 4.40 nog kan krijgen?
Meer mensen die hun page van router niet meer kunnen zien ?
Router linksys ook niet in in compatibile (ofzoiets) mode.....
normaal 192.168.2.1 en admin en wachtwoord inlog scherm komt wel.
en dan zie je niks meer lege page ????
Gisteren geprobeerd 3DMark2006 te installeren. Uiteindelijk strand het op het feit dat er geen DX9 aanwezig is en dat ik die moet installeren. Dat heb ik geweigerd en dus mist 3DMark2006 de DX9 libraries.
Moet je om 3DMark2006 te kunnen gebruiken echt de oude DX9 libs installeren?
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Jups. 3D Mark 2006 is gewoon een DirectX 9 benchmark, dus zonder die libs kan je niets.EXX schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 09:14:
Gisteren geprobeerd 3DMark2006 te installeren. Uiteindelijk strand het op het feit dat er geen DX9 aanwezig is en dat ik die moet installeren. Dat heb ik geweigerd en dus mist 3DMark2006 de DX9 libraries.
Verwijderd
Iemand misschien toch een idee?Verwijderd schreef op donderdag 14 mei 2009 @ 21:34:
Ik heb zojuist mijn nieuwe Logitech USB Speakphone geinstalleerd, maar ik krijg de microphone met geen mogelijkheid aan de praat. Onder devices staat hij ook geinstalleerd als: "Speakerphone(Disabled)" maar het device zou wel enabled zijn en goed moeten werken. De speakers doen het wel....
Op mijn XP machine doen ie het zonder enig probleem....
Dat heb ik ook wel eens maar dan werkt een kleine reset van de router altijd. Nou heb ik ook de probleem router WRT54G V7 dus bij mij is het te verwachten.hetnet schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 08:37:
Meer mensen die hun page van router niet meer kunnen zien ?
Anders moet je even proberen of het op een andere computer of een andere browser wel werkt.
Anders kan je ook nog proberen (als je cpu VT ondersteund) met windows XP Mode. Dan start hij hem in een virtuele windows Xp omgeving.
Virtual Pc Beta Nodig voor XP Mode
Xp Mode Dit is de virtuele windows Xp installatie
Help je dan niet de bestaande DX11 installatie in de vernieling?EDIT schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 09:16:
[...]
Jups. 3D Mark 2006 is gewoon een DirectX 9 benchmark, dus zonder die libs kan je niets.
Je zou denken dat de DX11 libs ook de DX9 functies kunnen vervullen, maw dat DX11 backward compatible zou zijn. Voor 3DMark2003 en 3DMark2001SE hoefde ik ook niet de oudere versies van DirectX te installeren.
For it is the doom of men that they forget... Huidige en vroegere hardware specs The Z80 is still alive!
Nee hoor, net als bij Vista. Daar moest je voor DX9 games de webinstaller gebruiken. Deze keek wat er miste qua libraries, en vulde dat gewoon aan.EXX schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 09:40:
[...]
Help je dan niet de bestaande DX11 installatie in de vernieling?
Je zou denken dat de DX11 libs ook de DX9 functies kunnen vervullen, maw dat DX11 backward compatible zou zijn. Voor 3DMark2003 en 3DMark2001SE hoefde ik ook niet de oudere versies van DirectX te installeren.
Je kan 'm hier downloaden. Deze update de DX 9 en 10 libraries tot de nieuwste versies.
Zelfde router als ik dus...... na reset werkt het wel (vreemd) internet deedt het gewoon wel.bassiexp schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 09:26:
[...]
Dat heb ik ook wel eens maar dan werkt een kleine reset van de router altijd. Nou heb ik ook de probleem router WRT54G V7 dus bij mij is het te verwachten.
Anders moet je even proberen of het op een andere computer of een andere browser wel werkt.
Anders kan je ook nog proberen (als je cpu VT ondersteund) met windows XP Mode. Dan start hij hem in een virtuele windows Xp omgeving.
En in Xp op andere pc werkte het al voor de reset. blijft raar dat na update IE8 compatibile mode je router moet resetten.
Voor de rest met Win7 weinig problemen tegen gekomen.
Gister voor het eerste een Thema gedeeld. Reuze handig, inclusief geluid, wallpapers, schermkleuren etc. in 1 pakketje
Ah ok, vanavond thuis proberen maar.EDIT schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 09:44:
[...]
Nee hoor, net als bij Vista. Daar moest je voor DX9 games de webinstaller gebruiken. Deze keek wat er miste qua libraries, en vulde dat gewoon aan.
Je kan 'm hier downloaden. Deze update de DX 9 en 10 libraries tot de nieuwste versies.
Dat werkt ook niet..artificial_sun schreef op maandag 18 mei 2009 @ 18:00:
[...]
Op de Logitech forums heb ik gelezen dat je Setpoint 4.00 moet installen en dan updaten. Bij mij werken trouwens Setpoint 4.72 en 5.1 wel gewoon (en nog naast elkaar ook)
Setpoint ziet mijn G5 gewoon niet onder windows 7
Ik snap er ook niks van, Windows 7 ziet zelf keurig dat het een G5 is in de control panel, maar Setpoint weet er geen weg mee. Ik zal het gewoon nog een paar keer proberenRaar. Ik twijfel niet aan je post, maar bij mij werkt SetPoint 4.72 prima icm een G5 en W7 RC. De Vista versie als admin gedraaid, niet in compatability mode. Hij gaf wel een keer een error dat iets niet goed geinstalleerd is, maar ging wel door en ik kan mijn G5 instellingen wijzigen in Windows.
[ Voor 39% gewijzigd door MrAngry op 19-05-2009 10:13 ]
Er is maar één goed systeem en dat is een geluidsysteem - Sef
Stoer..enneh..waar kunnen we hem vindenPWM schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 09:54:
Gister voor het eerste een Thema gedeeld. Reuze handig, inclusief geluid, wallpapers, schermkleuren etc. in 1 pakketje
ik neem aan dat je dat niet aankondigt zonder dat je hem wilt delen
Verwijderd
via gewoon google zoeken kwam ik tot de volgende resultaten
laatste versie software voor vista.
http://www.logitech.com/i...n?softwareid=3415&osid=13
zou dit gewoon proberen eventueel in compatabilitetsmodus vista instaleren met adminrechten.
Het is een combinatie van mooie vakantie foto's die ik met mijn moeder en mijn broer heb gedeeldTheVMaster schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:14:
[...]
Stoer..enneh..waar kunnen we hem vinden
ik neem aan dat je dat niet aankondigt zonder dat je hem wilt delen
Het werkt wel erg makkelijk, gewoon in elkaar klikken en "Save for Sharing" klikken.
Nou, ik zal jullie eens wat verklappen, had laatst weer een mailwisseling met onze grote vriend Steven Sinofsky (of zijn secretaressestephenophof schreef op maandag 18 mei 2009 @ 22:10:
Op Windows7Forums las ik zojuist het volgende, echter is het niet bevestigd of dit echt klopt. Blijkbaar -volgens dit bericht- zullen er nog kleine grafische verbeteringen plaatsvinden in Windows 7 en deze zouden al zitten in build 7140. Zelf betwist ik of dit wel echt klopt, aangezien het niet gebruikelijk is om in de pre-RTM-branch nog grafische verbeteringen aan te brengen.
[...]
Bron van bericht
p.s. ik ga geen mailwisselingen hier neerzetten mocht iemand er naar vragen, weet niet hoe dat zit qua privacy/copyright gebeuren
Overigens vond ik het best een sterk punt dat iemand zei dat ze op een gegeven moment bewust twee 'buildstrings' parallel naast elkaar lieten lopen, 1 voor de RC en 1 voor de pre-RTM a.k.a. pre-RTM-layout-wijziging-toepassen (ALS het waar is, heeft Microsoft de layout natuurlijk al maanden geleden af en zijn ze het nu aan het fine tunen)
Dit is niet waarstephenophof schreef op maandag 18 mei 2009 @ 22:10:
Op Windows7Forums las ik zojuist het volgende, echter is het niet bevestigd of dit echt klopt. Blijkbaar -volgens dit bericht- zullen er nog kleine grafische verbeteringen plaatsvinden in Windows 7 en deze zouden al zitten in build 7140. Zelf betwist ik of dit wel echt klopt, aangezien het niet gebruikelijk is om in de pre-RTM-branch nog grafische verbeteringen aan te brengen.
[...]
Bron van bericht
Ik deed iets USB eruit, kreeg een foutmelding en ging toen uitloggen. Wat ik toen allemaal hoorde deed me een beetje denken aan het symfonie dat je hoort tijdens het kijken van Star Wars 3?
Volgens mij hebben ze dat zelfde orkest ingehuurd om 'biep' op te nemen.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Plus dat de changelog, imho, best ingrijpend is.PWM schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:53:
[...]
Dit is niet waarGisteren is build 7134 gemaakt. 7140 word pas volgende week dinsdag gemaakt
En ik die 'upload'-feature niet helemaal geloofwaardig vind.
Maar ik kan ernaast zitten, natuurlijk, zou niet de eerste keer zijn
"Always remember to quick save" - Sun Tzu
Paul Thurrot heeft al een paar keer geschreven dat er hele hardnekkige geruchten zijn dat Microsoft tussen de RC en RTM nog redelijk ingrijpende dingen in de UI gaat veranderen.
Paul heeft zoveel geschreven...
[ Voor 3% gewijzigd door alt-92 op 19-05-2009 11:37 ]
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
Inderdaad. Hij suggereert nu ook dat Windows 7 op 15 oktober in de winkels ligt....als er iets nog niet zeker is is het dat welalt-92 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:37:
Paul heeft zoveel geschreven...
Ehm, omdat dat niet is wat je in moet vullen...Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 00:23:
[...]
Hardware-ID's worden niet herkend op die website.
UMB\lgSSQVGA
UMB\lgSSBW
Dat zijn de ID's...
Ik verdenk Daemon Tools of de G15 (V2), maar daar heb ik geen goede reden voor

Zie je niet die vier nummers/letters achter ven en dev in Windows 7's apparaatbeheer?
8086 en 107C in bovenstaand voorbeeld.
[ Voor 3% gewijzigd door Raven op 19-05-2009 11:54 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Helaas, dat heeft niet geholpen. Of het moet zijn dat hij de tuner-setup nog niet als doorlopen ziet, aangezien er wat problemen waren met het updaten van PlayReady. Echter kan ik wel Live-TV bekijken.iambig schreef op maandag 18 mei 2009 @ 11:46:
[...]
Bij mij kwam deze optie pas tevoorschijn toen ik de tuner setup doorlopen had.
Blijkbaar worden er daarna een aantal registry sleutels aangemaakt voor je uitzendinggemist enzo...
Hij verschijnt dan als een nieuwe optie naast "Extra".
edit:
Ik heb het even voor je nagekeken en zie nu inderdaad een aantal dingen onder de map die je noemde waaronder een map MCESpotlight met een zip en een DLL.
Ik zal eens kijken of ik de inhoud van die map gewoon van een andere PC kan kopieren.
Verwijderd
Nope, maar volgens mij ligt het aan mijn G15 in combinatie met Windows Sideshow.Raven schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 11:52:
[...]
Ehm, omdat dat niet is wat je in moet vullen...
[afbeelding][afbeelding]
Zie je niet die vier nummers/letters achter ven en dev in Windows 7's apparaatbeheer?
8086 en 107C in bovenstaand voorbeeld.
In de details kwam ik ergens anders namelijk nog een aanduiding, met 'SIDESHOW' erin, tegen
Godver ik word hier niet goed van, elke keer pleurt mijn toetsenbord weer op de verkeerde instellingen en mijn linkermuisknop reageert lang niet elke keer als ik erop klik. Zijn er meer mensen met dit probleem?
JB schreef op maandag 18 mei 2009 @ 16:55:
[...]
Nu heb ik weer iets vaagsMijn keyboard pleurt nu twee aanhalingtekens neer als ik [shift "] doe dus ik krijg [""]
En mijn muis reageert nu ineens lang niet altijd meer als ik erop klik
Mijn boefje is liev!
Ik had met Vista vaak toetsenbord problemen. Elke keer werd er automatisch geschakeld naar andere taal instellingen. Heb dat in Vista opgelost door de instellingen die ik niet gebruik gewoon echt te verwijderen. Lijkt me in windows 7 ook moeten kunnen.
Dell XPS M1530 (Red) | T8300 | 4 GB | 750 GB 7200 rpm | 8600m GT | Wifi N | 1440x900 LG | 9 Cells | Windows 8.1 Pro x64
Ja dat heb ik ook, en dat werkte eerst ook maar sinds gister loopt ie te kutten, verder niks veranderd aan het systeem. Staat alleen NL - tobo - US Int.Terror schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:14:
Ik had met Vista vaak toetsenbord problemen. Elke keer werd er automatisch geschakeld naar andere taal instellingen. Heb dat in Vista opgelost door de instellingen die ik niet gebruik gewoon echt te verwijderen. Lijkt me in windows 7 ook moeten kunnen.
Mijn boefje is liev!
Verwijderd
NL weghalen.JB schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:17:
[...]
Ja dat heb ik ook, en dat werkte eerst ook maar sinds gister loopt ie te kutten, verder niks veranderd aan het systeem. Staat alleen NL - tobo - US Int.
Verwijderd
Ik heb vaak dat hij bij deze computer de rechtsklik op 1 van je harde schijven niet pakt. Je moet dan echt goed met rechts klikken of eerst met links klikken.JB schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:59:
Godver ik word hier niet goed van, elke keer pleurt mijn toetsenbord weer op de verkeerde instellingen en mijn linkermuisknop reageert lang niet elke keer als ik erop klik. Zijn er meer mensen met dit probleem?
[...]
Met ALT+Shift wissel je van toetsenbord indeling.JB schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:17:
[...]
Ja dat heb ik ook, en dat werkte eerst ook maar sinds gister loopt ie te kutten, verder niks veranderd aan het systeem. Staat alleen NL - tobo - US Int.
Verwijderd
Daarmee los je het probleem niet op;cvs79 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:36:
[...]
Met ALT+Shift wissel je van toetsenbord indeling.
NL weghalen, dan los je het op.
Ik denk dat JB bedoeld dat ie bij z'n toetsenbord NL als taal heeft, en US als invoermethode. Wat vrij standaard is.Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:36:
[...]
Daarmee los je het probleem niet op;
NL weghalen, dan los je het op.
Heeft het iets te maken met het feit dat Windows onthoud welke instelling je voor welk scherm gebruikt? Misschien dat ie nu je de instellingen weggegooit hebt toch terugspring, omdat je huidige scherm dat 'wil' ?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ik zelf heb vaak wanneer ik "diep" in een library zit, dus een paar folders diep dat hij soms mijn dubbel-klik op een folder niet registreert.Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 13:29:
[...]
Ik heb vaak dat hij bij deze computer de rechtsklik op 1 van je harde schijven niet pakt. Je moet dan echt goed met rechts klikken of eerst met links klikken.

Ik heb wel vaker dat een dubbelklik niet reageert, ik heb zelfs de doubleclick interval enigszins verlengd ...
IddBM schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:11:
[...]
Ik denk dat JB bedoeld dat ie bij z'n toetsenbord NL als taal heeft, en US als invoermethode. Wat vrij standaard is.
Heeft het iets te maken met het feit dat Windows onthoud welke instelling je voor welk scherm gebruikt? Misschien dat ie nu je de instellingen weggegooit hebt toch terugspring, omdat je huidige scherm dat 'wil' ?
Als ie vaag doet en ik stel dan EN-tobo-US Int. in en gooi NL-tobo-US Int. eruit dan doet ie het wel weer maar na een reboot is het zelfde probleem weer aan de orde

Die problemen heb ik ook bij mijn geschetste muis probleem en uiteraard ook de interval aangepast maar zet ook geen zoden aan de dijk.Yanze schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 14:47:
Ik heb wel vaker dat een dubbelklik niet reageert, ik heb zelfs de doubleclick interval enigszins verlengd ...
Het rare van bovenstaande problemen is dat het spontaan is opgetreden, Windows Updates staan uit...
[ Voor 23% gewijzigd door JB op 19-05-2009 16:17 ]
Mijn boefje is liev!
kanje UxTheme.dll eigenlijk patchen in 7, en dan zo je oude xp themes gebruiken? Zo te zien zit er in 7 een wat andere engine in...
Mag trouwens nog wel wat aan de slaapstand gesleuteld worden, ene keer als die daaruit komt is internet geen probleem, andere keer wel.
Tevens heb iik al eens meegemaakt dat Win mijn folderstand/view niet onthield.
Mag trouwens nog wel wat aan de slaapstand gesleuteld worden, ene keer als die daaruit komt is internet geen probleem, andere keer wel.
Tevens heb iik al eens meegemaakt dat Win mijn folderstand/view niet onthield.
[ Voor 72% gewijzigd door Sjah op 19-05-2009 16:28 ]
Volgens mij kon je in Vista ook geen XP themes gebruiken, dus lijkt me sterk.Sjah schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 16:22:
kanje UxTheme.dll eigenlijk patchen in 7, en dan zo je oude xp themes gebruiken? Zo te zien zit er in 7 een wat andere engine in...
Waarom zou je dat ook willen?!DizzyWeb schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 16:26:
[...]
Volgens mij kon je in Vista ook geen XP themes gebruiken, dus lijkt me sterk.
Zou het knap vinden als ze dat dan zo lang stil hebben kunnen houden.Gusev schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 10:30:
[...]
Nou, ik zal jullie eens wat verklappen, had laatst weer een mailwisseling met onze grote vriend Steven Sinofsky (of zijn secretaresse), maar in ieder geval, toen kwamen we uit op het punt van de consistentie van de folder layout...ik haalde toen de 'blauwe' library layout aan, en tsja, laten we het daar maar bij houden
![]()
p.s. ik ga geen mailwisselingen hier neerzetten mocht iemand er naar vragen, weet niet hoe dat zit qua privacy/copyright gebeuren
Overigens vond ik het best een sterk punt dat iemand zei dat ze op een gegeven moment bewust twee 'buildstrings' parallel naast elkaar lieten lopen, 1 voor de RC en 1 voor de pre-RTM a.k.a. pre-RTM-layout-wijziging-toepassen (ALS het waar is, heeft Microsoft de layout natuurlijk al maanden geleden af en zijn ze het nu aan het fine tunen)
Ga er maar vanuit dat ze nog wat in petto hebben
We hebben het hier niet over een drop-the-aero-user-interface-verandering he...Maar dat er iets gaat veranderen zit er dik in...meer zeg ik niet 
Overigens is het toch niet zo gek dat er geen screenshots of wat dan ook zijn gelekt, misschien voeren ze het nu pas echt door in de builds...
Overigens is het toch niet zo gek dat er geen screenshots of wat dan ook zijn gelekt, misschien voeren ze het nu pas echt door in de builds...
Da's een goede mogelijkheid. Tegenwoordig zien we niet meer van dit soort 'ongeteste' verrassingen. Vista was natuurlijk door-en-door ge-'usertest' (als ik de designers mocht geloven).Gusev schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 17:31:
Ga er maar vanuit dat ze nog wat in petto hebbenWe hebben het hier niet over een drop-the-aero-user-interface-verandering he...Maar dat er iets gaat veranderen zit er dik in...meer zeg ik niet
Kunnen we onze gokjes al opgeven? Zat zelf te denken aan wat suggesties uit 2008: http://news.softpedia.com...ws-User-Interfaces-4.jpg/
Of de 'oude' prototype Superbar terug: http://www.istartedsometh.../04/win7superbar_old1.jpg
In ieder geval zou het aardig zijn om nog meer terug te zien van de Copenhagen concepten (http://www.istartedsometh...enhagen-ux-concept-video/)
[ Voor 16% gewijzigd door Edgarz op 19-05-2009 17:55 ]
Icyzer schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 18:38:
Ik dacht vandaag laat ik windows 7 RC ook maar eens proberen nu iedereen het er zo over heeft.
Zo gezegt zo gedaan, althans dat dacht ik...
Iso gedownload en gebrand... stop hem in mijn pc,
En dan na het mooie nieuwe windows animatietjes BSOD, damn.
Ik googlen, niks gevonden... GoT search, niks gevonden..
Ik krijg op mijn BSOD deze foute melding, iemand een idee?
*** STOP: 0x00000124 (0x0000000000000004, FFFFFA8000E3D038, 0x0000000000000000, 0x0000000000000000)
Precies hetzelfde probleem. alleen draai ik op Windows xp.Icyzer schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 19:32:
intel core 6400
1gb ram
geforce 7650 GS
draait vista op...
niet de beste pc, maar om een beetje te proberen voor het men main os word
Specs hetzelfde.
Icyzer toevallig ook een medion MD 8822??? Aangezien de specs overeenkwamen
Mogelijk iets met de videokaart?
Zie: http://windowshelpzone.co...-install-windows-7-a.html
Heb alleen geen onboard mogelijkheid om mijn beeldscherm aan te sluiten.
[ Voor 10% gewijzigd door jdiezrequejo op 19-05-2009 20:41 ]
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Het beste kan je dit doen via network and sharing
klik hier op network en dan zie je de router.
hie kan je dan inloggen
Heel simpel
klik hier op network en dan zie je de router.
hie kan je dan inloggen
Heel simpel
bassiexp schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 09:26:
[...]
Dat heb ik ook wel eens maar dan werkt een kleine reset van de router altijd. Nou heb ik ook de probleem router WRT54G V7 dus bij mij is het te verwachten.
Meer mensen die firefox.exe al hebben draaien na het inloggen? Zou op een virus duiden? Krijg nu dus ook de hele tijd de melding Firefox has stopped working.
Het wordt echt vaag hier...
Mijn boefje is liev!
Nee, bij mij geen last van.JB schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 18:38:
Meer mensen die firefox.exe al hebben draaien na het inloggen? Zou op een virus duiden? Krijg nu dus ook de hele tijd de melding Firefox has stopped working.
Probeert FF een update te doen ofzo ?
StartUp map al gecontroleerd in het Start Menu ?
msconfig.exe al uitgevoerd en bij de tab "Opstarten" gekeken ?
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Ja alles staat uit wat ik niet wilPetervanakelyen schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 19:08:
[...]
Nee, bij mij geen last van.
Probeert FF een update te doen ofzo ?
StartUp map al gecontroleerd in het Start Menu ?
msconfig.exe al uitgevoerd en bij de tab "Opstarten" gekeken ?
Mijn boefje is liev!
Met XP en Vista kun je de activatie bestanden bewaren. Kan dat ook met Windows 7? Dan hoef je niet aldoor te activeren als je upgrade na een verse installatie van Windows 7. Er wordt aldoor hetzelfde produktnummer gebruikt.
De mensen met problemen hebben ze de ISO gedownload van de microsoft site of via een TORRENT?!
MT Venus E 5KW (V151) P1 HomeWizard | Hackerspace Brixel te Hasselt (BE) - http://www.brixel.be | 9800X3D, 96GB DDR5 6000MHZ, NVIDIA GEFORCE 4090, ASRock X670E Steel Legend, Seasonic GX1000
Verwijderd
Heb ook deze Medion 8822 en ditzelfde 0x124 probleem met w7 64.jdiezrequejo schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 17:39:
[...]
[...]
Precies hetzelfde probleem. alleen draai ik op Windows xp.
Specs hetzelfde.
Icyzer toevallig ook een medion MD 8822??? Aangezien de specs overeenkwamen
Mogelijk iets met de videokaart?
Zie: http://windowshelpzone.co...-install-windows-7-a.html
Heb alleen geen onboard mogelijkheid om mijn beeldscherm aan te sluiten.
Heb ergens gelezen dan dit eruit is met win7 rc 7127 ben de site helaas kwijt.
Volgende week even proberen.
Volgens mij moet je C:\Windows\ServiceProfiles\NetworkService\AppData\Roaming\Microsoft\SoftwareProtectionPlatform\tokens.dat backuppen (je moet wel verborgen bestanden uitvinken). Na een schone installatie zet je deze file in veilige mode terug, en hoef je alleen maar je serienummer in te voeren en is die geactiveerd. Je hoeft dus geen activatie proces te volgen wat soms zwaar irritant is als je dan moet bellen. Je systeem moet uiteraard identiek zijn aan het moment dat je een back-up maakt.Crest schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 20:20:
Met XP en Vista kun je de activatie bestanden bewaren. Kan dat ook met Windows 7? Dan hoef je niet aldoor te activeren als je upgrade na een verse installatie van Windows 7. Er wordt aldoor hetzelfde produktnummer gebruikt.
ps, zelf nog niet getest.
Ik heb problemen met het installeren van Windows 7 vanaf een USB stick. De methode in de startpost werkt niet omdat ik nu WinXP x86 run en graag de x64 van windows 7 wil installeren. Bij het uitvoeren van bootsect krijg ik de melding dat bootsect geen geldige Win32 applicatie is (logisch). Een andere manier met DISKPART werkt ook niet omdat DISKPART onder Windows XP removable storage niet ondersteund. Verder heb ik geprobeerd te booten met een Win98 bootflop op de USB (zonder Win7, als test). Ik weet geen andere opties meer om dit voor elkaar te krijgen, iemand anders ideën?
Ik had trouwens windows 32 bits, maar dit is dus schijnbaar een bekend probleem met medion pc's? OF juist alleen dit type..?Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 20:48:
[...]
Heb ook deze Medion 8822 en ditzelfde 0x124 probleem met w7 64.
Edit1: Heb het zelf al gevonden.
Las het hier http://www.medionsupport....=0&postorder=asc&start=15
Hier zeggen ze dat op een MD8822 met build 7127 het probleem tijdens de installtie (STOP 0x00000124) niet meer voorkomt
Edit2:
Ik kan dit beamen! Net Windows 7 Build 7127 geinstalleerd op de MD8822cocico schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 22:19:
[...]
Ik heb de Medion MD8818 èn Windows 7 build 7127 en het werkt out of the box echt super!Gewoon build 7127 downloaden en installeren, een dik half uur later een perfect werkende Windows 7 (x86) draaien
[ Voor 46% gewijzigd door jdiezrequejo op 19-05-2009 23:47 ]
Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.
Verwijderd
Dat had ik ook: run gewoon ff diskpart bij iemand anders die wel Vista heeft draaien of vraag het ff aan je lokale PC boer. Je hebt toch wel vrienden?Odin schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 21:02:
Ik heb problemen met het installeren van Windows 7 vanaf een USB stick. De methode in de startpost werkt niet omdat ik nu WinXP x86 run en graag de x64 van windows 7 wil installeren. Bij het uitvoeren van bootsect krijg ik de melding dat bootsect geen geldige Win32 applicatie is (logisch). Een andere manier met DISKPART werkt ook niet omdat DISKPART onder Windows XP removable storage niet ondersteund. Verder heb ik geprobeerd te booten met een Win98 bootflop op de USB (zonder Win7, als test). Ik weet geen andere opties meer om dit voor elkaar te krijgen, iemand anders ideën?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-05-2009 22:06 ]
Ik heb de Medion MD8818 èn Windows 7 build 7127 en het werkt out of the box echt super!Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 20:48:
[...]
Heb ook deze Medion 8822 en ditzelfde 0x124 probleem met w7 64.
Ja, dat kan! Google eens op Activation Backup & Restore, dan kun je bij 1 van de eerste hit het progsel ABR downloaden...ideaal. Ook voor clean installs van vista trouwens...Crest schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 20:20:
Je kan toch (dacht ik gelezen te hebben) de bootsect van de x86 gebruiken maar dan de files van de x64 er dan naartoe kopiëren.....Odin schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 21:02:
Hmm, vaag.Verwijderd schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 12:25:
[...]
Nope, maar volgens mij ligt het aan mijn G15 in combinatie met Windows Sideshow.
In de details kwam ik ergens anders namelijk nog een aanduiding, met 'SIDESHOW' erin, tegen
Okee.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Verwijderd
Kan je aub nog iets vager zijn? Problemen krijg je alleen als je niet echt weet wat je doet. Je bent alleen zeker als je direct via de Microsoft website de ISO downloadt. Buiten deze source is het altijd gissen.Icekiller2k6 schreef op dinsdag 19 mei 2009 @ 20:28:
De mensen met problemen hebben ze de ISO gedownload van de microsoft site of via een TORRENT?!
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2009 00:08 ]
ik hoop voor je dat je niet de geleakte hebt gedownload:chimo schreef op maandag 18 mei 2009 @ 05:30:
[...]
Ja leuk he? En snel dat ie is!
Die smilies zijn van Office 2010 Professional Plus Technical Preview, kan je soort berichten mee verzenden naar Microsoft (denk ik) met commentaar erin, de oranje is negatief en de gele is positief. Je kan aanvinken of je een screenshot meestuurt. Wel grappig op zich, hij pakt dan een screenshot op de pagina/venster waar je op dat moment bent.
[afbeelding]
[afbeelding]
Schijnt net als bij de gelekte 7 RC allemaal rotzooi in te zitten. Ik wacht wel tot de beta in juli van Microsoft zelf..
bron
Jawel maar ik heb een goede bron dus geen rotzooibartju schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 07:18:
[...]
ik hoop voor je dat je niet de geleakte hebt gedownload:
Schijnt net als bij de gelekte 7 RC allemaal rotzooi in te zitten. Ik wacht wel tot de beta in juli van Microsoft zelf..
bron
Ik heb zojuist geupgrade van 7100 RC naar 7127 Beta en het verliep vlekkeloos! Gewoon ISO gemount en vanuit Windows en de setup gedraaid, bestanden werden netjes getransferred en alles is weer zoals het was, prima!

Ik heb ook build 7127, ik hoop nu maar dat ik een schone versie heb. Zou wel handig zijn mocht ik dat ergens kunnen testen ;-)
Verwijderd
Natuurlijk gaat Microsoft claimen dat het allemaal niet veilig is, want die hebben liever dat je helemaal niets download: dat verpest de officiele releaseparties/hype. Beter wacht je af wat onafhankelijken zeggen, want: "At this point in time Microsoft has failed to provide any indications related to the malicious code that has been bundled with leaked Office 2010 Technical Preview bits."bartju schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 07:18:
[...]
ik hoop voor je dat je niet de geleakte hebt gedownload:
bron
[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2009 09:16 ]
Verwijderd
Ik heb soms last van een knipperend actief venster, in de Rc x64, iemand anders ook last van dit probleem.
Het scherm wordt 2 seconden niet actief dan 2 seconde weer wel, iemand een oplossing?
Het scherm wordt 2 seconden niet actief dan 2 seconde weer wel, iemand een oplossing?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 20-05-2009 09:36 ]
WAT DOE IK FOUT !!!
Ik heb in een VMware omgeving Windows 7 Ultimate geinstalleerd (build 7100).
Hierna heb ik de Virtual Windows XP mode geinstalleerd.
Hoe start ik dit nu op. Ik zie niets extra's in mijn menu keuzes staan. Hoe kan ik nou die XP mode opstarten. Bij sommige screenshots moeten er extra menu keuzes verschijnen, maar niet bij mij.
Hoe start ik dit nu op. Ik zie niets extra's in mijn menu keuzes staan. Hoe kan ik nou die XP mode opstarten. Bij sommige screenshots moeten er extra menu keuzes verschijnen, maar niet bij mij.
Heb je Windows Virtual PC ook geinstalleerd? Zonder dat werkt het niet namelijk.tazman67 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 10:39:
WAT DOE IK FOUT !!!
http://www.microsoft.com/windows/virtual-pc/download.aspx
Music is not just a sound, it's a way of living.
Ik heb een paar dagen geleden W7 RC op mijn laptop gezet, omdat ik van Vista af wilde. Mijn SSD met Jmicron controller gaf teveel schokken (freezes van een paar seconde). Ik had vanalles getweaked, een lange lijst van auto indexing uit tot het uitschakelen van onnodige services, maar toch bleef vista vage disk I/O veroorzaken (tijdens idle).
Ik draai nu een paar dagen met W7 en het is echt een grote verandering! Alles loopt nu een stuk beter en de "hick ups" zijn verdwenen. Ik had gedacht dat er veel software/hardware niet zou werken, maar tot nu toe nog geen één probleem gehad. Het kunnen kiezen van WLAN Access Point na de install (die maar 15 minuten duurde) was ook flawless. Ik stond op het punt een Vertex of X-25M te kopen, maar dit heeft mijn oude SSD nieuw leven in geblazen!
Ik draai nu een paar dagen met W7 en het is echt een grote verandering! Alles loopt nu een stuk beter en de "hick ups" zijn verdwenen. Ik had gedacht dat er veel software/hardware niet zou werken, maar tot nu toe nog geen één probleem gehad. Het kunnen kiezen van WLAN Access Point na de install (die maar 15 minuten duurde) was ook flawless. Ik stond op het punt een Vertex of X-25M te kopen, maar dit heeft mijn oude SSD nieuw leven in geblazen!
Life is what you others make it.
die programma's die je uit het start menu kan kiezen staan er alleen als je daadwerkelijk de programma's geinstalleerd hebt in je xp mode...tazman67 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 10:39:
WAT DOE IK FOUT !!!
En ik vraag me af of Virtual PC werkt in een gevirtualiseerde omgeving? dus dubbele virtualisatie...? Lijkt me persoonlijk niet, maar probeer het uit
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
werkt prima, `t is geen paravirtualisatieRamon schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 13:12:
En ik vraag me af of Virtual PC werkt in een gevirtualiseerde omgeving? dus dubbele virtualisatie...? Lijkt me persoonlijk niet, maar probeer het uit
Kan iemand een MD5 geven van een vertrouwde 7127 x64?
Ach ik moest gewoon even wennen; surround werkt alleen voor surround tracks in films en muziek. Stereo (net als systeemgeluiden) komen alleen door de frontspeakers, waar dat 'vroeger' geconverteerd werd naar alle speakers.Lintesir schreef op maandag 18 mei 2009 @ 19:40:
[...]
Ik heb ook een P5E i.cm. de RC, en heb surround wel werkend door de standaard windows drivers te gebruiken.
[ Voor 5% gewijzigd door Sando op 20-05-2009 15:45 ]
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Ik had mn build 7100 iets eerder dan dat die van de microsoft site te download was, nu lees ik vanalles over een botnet/mallware waarmee die versie geinfecteerd zou kunnen zijn. Hoe kan je er achter komen of je dat bent? Wat kan je er aan doen (behalve format en reinstall), zou die er nog inzitten na een upgrade van 7100 > 7127? Zijn er bijvoorbeeld virus scanners die hem detecteren ?
Kijken of je de Setup.exe kan open met bijv. Winrar. De geinfecteerde versie bevat een extra bestand genaamd codec.exe welke tijdens de installatie van 7 geinstalleerd/gedraaid wordt.Bigbadkip schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 16:00:
Ik had mn build 7100 iets eerder dan dat die van de microsoft site te download was, nu lees ik vanalles over een botnet/mallware waarmee die versie geinfecteerd zou kunnen zijn. Hoe kan je er achter komen of je dat bent? Wat kan je er aan doen (behalve format en reinstall), zou die er nog inzitten na een upgrade van 7100 > 7127? Zijn er bijvoorbeeld virus scanners die hem detecteren ?
| DELL XPS 15 Haswell QHD | APPLE iPhone X Silver | APPLE iPad Air |
Ik heb per ongeluk 7127 ipv 7100 image verwijdert. Kan je er achteraf ook nog achter komen?MelvinB schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 16:14:
[...]
Kijken of je de Setup.exe kan open met bijv. Winrar. De geinfecteerde versie bevat een extra bestand genaamd codec.exe welke tijdens de installatie van 7 geinstalleerd/gedraaid wordt.
Ik heb gewoon NOD32 draaien maar weet niet of die meedoet. Ook Comodo Firewall zegt niets raars te merken.
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
Ik heb Windows 7 RC sinds 5 mei op 2 systemen staan. Op mijn laptop draait deze primair en gebruik ik ook als meeste. Daarnaast heb ik nog een oudere computer. Deze heeft een Via Rhine II VT6102 ethernet kaartje. Internet werkt hiermee wel, maar af en toe valt internet spontaan weg. In device manager staat dat het apparaatje werkt, maar dan zonder drivers. Nieuwe drivers zijn niet te vinden voor vista. Wat me wel opvalt, is dat alles prima werkte in 7000, maar dus niet in 7100. Iemand suggesties voor mijn probleem?
edit: door een driver van een andere via ethernet kaart te installeren, werkte deze nu wel. ben benieuwd voor hoelang..
edit2: nog steeds probleem..
edit: door een driver van een andere via ethernet kaart te installeren, werkte deze nu wel. ben benieuwd voor hoelang..
edit2: nog steeds probleem..
[ Voor 12% gewijzigd door bartju op 20-05-2009 17:53 ]
Je moet ook nog de nieuwe Virtual PC beta installeren, KB958559 van microsoft.com.tazman67 schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 10:39:
WAT DOE IK FOUT !!!
Ik heb van de week eindelijk besloten om over te stappen naar Windows 7 RC1 (7100), x64. Echter, als ik de boel (schoon) wil installeren, geeft Windows tijdens de setup de volgende (fout)melding:
A required CD/DVD drive device driver is missing. If you have a driver floppy disk, CD, DVD or USB flash drive, please insert it now.
Note: It the Windows installation media is in de CD/DVD drive, you can safely remove it for this step.
Ik heb echter geen idee wat het probleem is, in het bios staat de SATA-controller gewoon op de volgende settings:
Ook als ik de cd inlaad onder VMware installeer, komt hij nog steeds met dezelfde foutmelding. Ik heb de DVD zelf van Microsoft gedownloaded en gebrand. Ook heb ik een vriend de ISO laten downloaden en op 1x laten branden (had gevonden dat dat veel problemen oplevert).
Wat verder ook vreemd is, is als ik de ISO met Deamon-Tools laadt, dan kan hij de setup ook niet uitvoeren. De foutmelding is: E:/Sources/SPWIZENG.DLL is niet geschikt voor Windows of het bevat een fout ...
Ik denk omdat de Vista Dutch x64 is, volgens mij kan je dan niet upgraden.
Verder heb ik ook de 'Microsoft Windows 7 Upgrade Advisor' gedraaid, deze voorzag geen problemen, behalve wat programma's, maar dan moet de (schone) installatie wel goed gaan. Overigens ging de installatie van 7068 wel goed, deze kwam tenminste wel verder, maar liep verderop vast (problemen met moederbord, nu weer opgelost).
Wat ik al heb geprobeerd:
gallery: Loenhoet
Edit: Verder is me ook opgevallen dat, als ik ipv de installatie een andere installatie probeer te repareren, dat de HD dan wel gevonden wordt.
A required CD/DVD drive device driver is missing. If you have a driver floppy disk, CD, DVD or USB flash drive, please insert it now.
Note: It the Windows installation media is in de CD/DVD drive, you can safely remove it for this step.
Ik heb echter geen idee wat het probleem is, in het bios staat de SATA-controller gewoon op de volgende settings:
- SATA RAID/AHCI-mode: Disabled [AHCI, RAID]
- SATA Port 0-3 Native Mode: Disabled [Enabled]
Ook als ik de cd inlaad onder VMware installeer, komt hij nog steeds met dezelfde foutmelding. Ik heb de DVD zelf van Microsoft gedownloaded en gebrand. Ook heb ik een vriend de ISO laten downloaden en op 1x laten branden (had gevonden dat dat veel problemen oplevert).
Wat verder ook vreemd is, is als ik de ISO met Deamon-Tools laadt, dan kan hij de setup ook niet uitvoeren. De foutmelding is: E:/Sources/SPWIZENG.DLL is niet geschikt voor Windows of het bevat een fout ...
Ik denk omdat de Vista Dutch x64 is, volgens mij kan je dan niet upgraden.
Verder heb ik ook de 'Microsoft Windows 7 Upgrade Advisor' gedraaid, deze voorzag geen problemen, behalve wat programma's, maar dan moet de (schone) installatie wel goed gaan. Overigens ging de installatie van 7068 wel goed, deze kwam tenminste wel verder, maar liep verderop vast (problemen met moederbord, nu weer opgelost).
Wat ik al heb geprobeerd:
- DVD op 1x gebrand (2x, ook door iemand anders)
- DVD naar USB-stick gekopieerd
- SATA-settings van BIOS aangepast. (installatie van Vista verliep overigens wel goed)
- IDE-dvd speler geprobeerd, zelfde resultaat (ga vanavond met IDE-hd proberen)
gallery: Loenhoet
Edit: Verder is me ook opgevallen dat, als ik ipv de installatie een andere installatie probeer te repareren, dat de HD dan wel gevonden wordt.
[ Voor 3% gewijzigd door Loenhoet op 20-05-2009 19:24 . Reden: Kleine toevoeging ]
Meer mensen last van een hoge DPC latency? (kan je checken met deze tool)

Normaal gesproken zou dit me niet zo erg boeien (ik kwam er vandaag pas achter), waren het niet dat ik er waarschijnlijk wel last van heb. Het geluid van mijn Auzentech Prelude over de optische aansluiting is namelijk verschrikkelijk. Constant drop-outs van +- een seconde (receiver geeft ook aan dat tie geen signaal krijgt) en af en toe ook rare piepjes en kraakjes door het geluid. Geluid om mijn analoge setje werkt prima (zit ook aangesloten op Auzentech).
Ik wordt zelf knettergek van dit probleem, kan geeneens normaal een film kijken
Straks misschien maar eens vista proberen ofzo.
Tevens vandaag een stuk of 5x een BSoD gehad met opstarten, stopcode; 0x00000124

Normaal gesproken zou dit me niet zo erg boeien (ik kwam er vandaag pas achter), waren het niet dat ik er waarschijnlijk wel last van heb. Het geluid van mijn Auzentech Prelude over de optische aansluiting is namelijk verschrikkelijk. Constant drop-outs van +- een seconde (receiver geeft ook aan dat tie geen signaal krijgt) en af en toe ook rare piepjes en kraakjes door het geluid. Geluid om mijn analoge setje werkt prima (zit ook aangesloten op Auzentech).
Ik wordt zelf knettergek van dit probleem, kan geeneens normaal een film kijken

Tevens vandaag een stuk of 5x een BSoD gehad met opstarten, stopcode; 0x00000124
Sja... Nu heb ik dus ook Build 7100 via usenet binnengehaald, puur omdat dat sneller is dan via de MS site.Bigbadkip schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 16:00:
Draait super, maar elke keer als ik naar mcafee.nl ga en ik wil inloggen in m'n account om de setup te downloaden krijg ik een BSOD

Dacht eerst dat het aan Seamonkey lag, maar IE8 vertoont hetzelfde.
Beetje verdacht niet?
Denk dat ik maar eens een nieuwe versie ga downloaden...
Eerste indrukken trouwens super, had eerdere versies al op andere plekken gebruiken, maar thuis nog niet.
Zeker op een Vertex draait het ECHT snel.
edit:
Volgens mij had ik te vroeg geblaat, na installatie Java en Flash player mag ik gewoon inloggen...
Volgens mij had ik te vroeg geblaat, na installatie Java en Flash player mag ik gewoon inloggen...
[ Voor 5% gewijzigd door Klippy op 20-05-2009 22:02 ]
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Wat klopt hier niet aanchimo schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 07:38:
[...]
Jawel maar ik heb een goede bron dus geen rotzooi
Ik heb zojuist geupgrade van 7100 RC naar 7127 Beta en het verliep vlekkeloos! Gewoon ISO gemount en vanuit Windows en de setup gedraaid, bestanden werden netjes getransferred en alles is weer zoals het was, prima!![]()
[afbeelding]
Dus of je kent een beta-tester die zich niet aan z'n NDA houdt, of je hebt gewoon geen goede bron volgens mij
Heeft iemand hier ook last van blokkerig beeld bij het afspelen van 1080p X264 films met CoreAVC en Windows Media Player in Windows 7 Ultimate?
Dan bedoel ik dus echt alleen met bovenstaande progjes. On Vista Ultimate had ik hiermee nooit problemen.
Dan bedoel ik dus echt alleen met bovenstaande progjes. On Vista Ultimate had ik hiermee nooit problemen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Verwijderd
Is de SHA1 hash checken niet voldoende?MelvinB schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 16:14:
[...]
Kijken of je de Setup.exe kan open met bijv. Winrar. De geinfecteerde versie bevat een extra bestand genaamd codec.exe welke tijdens de installatie van 7 geinstalleerd/gedraaid wordt.
Ik denk dat dat op mijn post sloeg. Helaas mocht dit niet baten. Nog meer mogelijke oplossingen?Crest schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 20:02:
Optimized settings in de bios gebruiken.
Ik heb Windows 7 wederom naast XP geinstalleerd, moet toch het een en het ander uitzoeken. 
Een paar punten wat me opvalt:
- Het trage opstarten van Firefox, ook andere programma's, simpele programma's zoals Total Commander zijn bijzonder traag in opstarten, dit kost al gauw 10 tot 12 seconden. Onder XP gaat dit stukken sneller.
- Ik kan maar geen goede driver vinden voor mijn Soundblaster Live 5.1 model SB0100, en van wat ik kan vinden zijn de links dood of moet je er voor betalen.
- Rechtsonderin staat een ^ met daaronder de opties voor de iconen, is het mogelijk om die ^ uit te schakelen? Ik heb enkel AVG die constant zichtbaar is in de tray.
- Het trage opstarten van Firefox, ook andere programma's, simpele programma's zoals Total Commander zijn bijzonder traag in opstarten, dit kost al gauw 10 tot 12 seconden. Onder XP gaat dit stukken sneller.
- Ik kan maar geen goede driver vinden voor mijn Soundblaster Live 5.1 model SB0100, en van wat ik kan vinden zijn de links dood of moet je er voor betalen.
- Rechtsonderin staat een ^ met daaronder de opties voor de iconen, is het mogelijk om die ^ uit te schakelen? Ik heb enkel AVG die constant zichtbaar is in de tray.
Ik kan ook niet meer mijn Explorer Right Click Context Menu voor specifieke files editten.
Vroeger deed ik bijvoorbeeld
Maar het werkt niet meer, ook niet voor AVIFile of M2T of .m2t of MT2S..
Wel voor * en directories, maar niet voor specifieke files. Wat is er gebeurt?
Vroeger deed ik bijvoorbeeld
code:
1
2
| HKEY_CLASSES_ROOT\.avi\shell\VirtualDub32\command\ @=d:\Software\Video\VirtualDub\VirtualDub.exe "%1" |
Maar het werkt niet meer, ook niet voor AVIFile of M2T of .m2t of MT2S..
Wel voor * en directories, maar niet voor specifieke files. Wat is er gebeurt?
🇪🇺 Buy from EU (GoT)
a) Had eerst de beta en xp ook naast elkaar draaien, eerst had ik ook het gevoel dat xp iets sneller was, maar na een paar dagen voelden ze allebei even snel aan. (Nu alleen nog de RC)Snowwie schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 02:07:
Ik heb Windows 7 wederom naast XP geinstalleerd, moet toch het een en het ander uitzoeken.
a) Het trage opstarten van Firefox, ook andere programma's, simpele programma's zoals Total Commander zijn bijzonder traag in opstarten, dit kost al gauw 10 tot 12 seconden. Onder XP gaat dit stukken sneller.
b) Ik kan maar geen goede driver vinden voor mijn Soundblaster Live 5.1 model SB0100, en van wat ik kan vinden zijn de links dood of moet je er voor betalen.
c) Rechtsonderin staat een ^ met daaronder de opties voor de iconen, is het mogelijk om die ^ uit te schakelen? Ik heb enkel AVG die constant zichtbaar is in de tray.
b) Helaas bestaat er geen goede driver voor de SB. Ik had eenzelfde kaart, maar de driver van win7 werkte er niet goed mee. Uiteindelijk maar een doodgewaande audidy gepakt en deze werkt wel met het Audigy_SupportPack_2_0 dat door een forumlid van Creative forums gereleased is (werkt alleen met Audigy kaarten).
c) Rechtermuisknop - customize notifications icons - en dan links onderin always show all icons in toolbar (of rechtermuisknop - properties - en dan customize notifications).
You can take me in the mailing, but i am not from yesterday!
Voor de Soundblaster Live 5.1 kan je dit doen.
Werkt perfect bij mij.
SChief schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 12:55:
Ik had een driver-cd meegeleverd gekregen. Deze stop ik erin en ik doe er nog niks mee. Vervolgens Device Manager openen (Windows-toets + Pause/break-toets, aan de linkerkant op Device Manager klikken). Even zoeken naar je SoundBlaster Live! in het lijstje. Vervolgens aanklikken dat je een driver wilt installeren. Aanklikken dat je handmatig wilt zoeken. Als locatie geef je de letter van je drive waar de cd in zit op. Ook aanvinken dat hij in de submappen moet kijken. Vervolgens klikken op volgende, en je driver wordt geïnstalleerd.
Werkt perfect bij mij.
SChief schreef op woensdag 13 mei 2009 @ 12:55:
Ik had een driver-cd meegeleverd gekregen. Deze stop ik erin en ik doe er nog niks mee. Vervolgens Device Manager openen (Windows-toets + Pause/break-toets, aan de linkerkant op Device Manager klikken). Even zoeken naar je SoundBlaster Live! in het lijstje. Vervolgens aanklikken dat je een driver wilt installeren. Aanklikken dat je handmatig wilt zoeken. Als locatie geef je de letter van je drive waar de cd in zit op. Ook aanvinken dat hij in de submappen moet kijken. Vervolgens klikken op volgende, en je driver wordt geïnstalleerd.
Eat the bugs, live in a pod
Goede bron wil zeggen een iso zonder rotzooi en nee, ik ben geen beta tester en ken er ook geen een. Draait prima!TheVMaster schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 22:10:
[...]
Wat klopt hier niet aanJe hebt een goede bron, dus geen rotzooi. Vervolgens heb je wel Build 7127. Je spreekt jezelf dus een beetje tegen volgens mij. De 7127 is niet officieel vrijgegeven.....
Dus of je kent een beta-tester die zich niet aan z'n NDA houdt, of je hebt gewoon geen goede bron volgens mij
Heeft ie nog steeds gelijk over hoe je dan aan 7127 bent gekomen, als die niet via een tussenpersoon rechtstreeks van MS afkomstig is.chimo schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 07:08:
[...]
Goede bron wil zeggen een iso zonder rotzooi en nee, ik ben geen beta tester en ken er ook geen een. Draait prima!
Vraag: ik heb sinds build 7077 het probleem dat 3DMark Vantage na het lezen van het systeem bij het uitvoeren van een benchmark BSOD met bad pool header.
Dit gebeurt ook in de RC en nu build 7127.
Het maakt niet uit welke Forceware driver ik installeer.
Alleen het gekke is, Vantage draait WEL gewoon onder Vista zijn benchmarks, ook met dezelfde driver versie. Ik ga er dan vanuit dat het GEEN hardware probleem is.
Of zit het verschil in dat Vista x86 is en 7 x64?
Verwijderd
Ik heb gisteren ontdekt dat je de icoontjes ook gewoon kan slepen, van het 'vak boven de pijl' naar de notivication area, en andersom.c) Rechtermuisknop - customize notifications icons - en dan links onderin always show all icons in toolbar (of rechtermuisknop - properties - en dan customize notifications).
Handig!
Verwijderd
Ben overgestapt met de upgrade functie van VistaBiz naar W7_7100Ult.
Eerst een image gemaakt voor het geval het verkeerd zou gaan.
Daarna de test gedraaid om te zien of zich compatabiliteits voor zouden doen.
Eigenlijk alleen melding nod32_3.. upgraden naar 4.., en Virtpc2007sp1 zou problemen gaan geven.
Nou dus ik heb alleen nod geupgrade want virtpc wilde ik houden.
Mijn laptop is een asus f3f.
Dus na een uurtje of 2 klaar.... en alles werkt perfect, alle drivers werken, office 2007, vingerscanner,etc
Er is gewoon niets verkeerd gegaan.
Alle instellingen zijn prima uitgevoerd, hulde!!
Als dat handmatig had gemoeten, pffff dan waren we een paar dagen verder, met geluk!
Ben nu een week of 2 aan W7 'gewend' en wil (wat betreft windows) niet anders meer
Eerst een image gemaakt voor het geval het verkeerd zou gaan.
Daarna de test gedraaid om te zien of zich compatabiliteits voor zouden doen.
Eigenlijk alleen melding nod32_3.. upgraden naar 4.., en Virtpc2007sp1 zou problemen gaan geven.
Nou dus ik heb alleen nod geupgrade want virtpc wilde ik houden.
Mijn laptop is een asus f3f.
Dus na een uurtje of 2 klaar.... en alles werkt perfect, alle drivers werken, office 2007, vingerscanner,etc
Er is gewoon niets verkeerd gegaan.
Alle instellingen zijn prima uitgevoerd, hulde!!
Als dat handmatig had gemoeten, pffff dan waren we een paar dagen verder, met geluk!
Ben nu een week of 2 aan W7 'gewend' en wil (wat betreft windows) niet anders meer
Ik heb Windows 7 al een tijdje maar hij draait toch niet lekker op mijn Pentium 4, 2,66 GHZ, 1 GB DDR1.
Ik wil dus weer Windows XP installeren alleen als ik mijn Windows XP Bootcd erin doe dan wil hij niet booten, dan start hij Windows 7 op.
Wat moet ik precies doen?
Ik wil dus weer Windows XP installeren alleen als ik mijn Windows XP Bootcd erin doe dan wil hij niet booten, dan start hij Windows 7 op.
vanpeltje
Heeft iemand de Citrix ICA client al aan de praat gekregen? Zodra ik het setup bestandje open blijft hij gewoon in me processen hangen en doet niets.
In je bios aangeven dat ie van Cd moet booten, en niet vanaf HD.vanpeltje schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 17:40:
Ik heb Windows 7 al een tijdje maar hij draait toch niet lekker op mijn Pentium 4, 2,66 GHZ, 1 GB DDR1.
Heeft trouwens niks met Windows 7 te maken.
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Hm, ondanks de frequente crashes van mijn games, wat ik overigens kan oplossen door een simpele reboot, draaien de games beter op W7 dan op Vista. Heel gek, aangezien je overal andere verhalen hoort.
Maar ik heb het idee dat het smoother draait op W7, op Vista vind ik het wat hakkelen.
Verder heb ik bij iedere nieuwe installatie van 7100 iedere keer andere bugs of geen meer.
Bij eerdere installaties werkte Bluetooth en Devices and printers bijvoorbeeld niet, dan deed Bluetooth het één keer en daarbij ook Devices and printers, maar later werkte het niet meer en nu doet ie het de hele tijd gewoon.
Het kan niet aan de windows updates liggen, want die zijn gewoon hetzelfde als bij de eerdere installaties, dusja.. Maargoed, ik ben blij dat alles nu gewoon werkt, want ik heb geen zin meer in nieuwe installaties, wat ik deze week veel te vaak heb gedaan. Op één dag heb ikk zelfs 3 installaties gedaan, een W7, Vista en weer W7.
Maar ik heb het idee dat het smoother draait op W7, op Vista vind ik het wat hakkelen.
Verder heb ik bij iedere nieuwe installatie van 7100 iedere keer andere bugs of geen meer.
Het kan niet aan de windows updates liggen, want die zijn gewoon hetzelfde als bij de eerdere installaties, dusja.. Maargoed, ik ben blij dat alles nu gewoon werkt, want ik heb geen zin meer in nieuwe installaties, wat ik deze week veel te vaak heb gedaan. Op één dag heb ikk zelfs 3 installaties gedaan, een W7, Vista en weer W7.
Ik heb een beetje een raar "probleem" met windows 7
op mijn laptop :
2 X 2 ghz intel core2duo (2mb L2 cache)
4 gigabyte geheugen
160 gig 5400 rpm (doorvoersnelheid 70MB/s)
Duurt een boot vanaf de bootloader dik 1 minuut kaal.
Ik vind dat echt te lang.
verschillende services uitgeschakeld + booten op 2 core's
mijn desktop
2 X 2,7 ghz
4 gigabyte ram
velociraptor (doorvoersnelheid 110MB/s)
doet er op enkele core maar 30 seconden over
Ik kan niet geloven dat het alleen in de snellere schijf zit, maar ik vind ook niet waar het wel in zit.
bijde draaien windows 7 RC
iemand enig idee, drivers zijn allemaal geinstalleerd en na het booten presteert de laptop ook gewoon goed.
op mijn laptop :
4 gigabyte geheugen
mijn desktop
2 X 2,7 ghz
4 gigabyte ram
Ik kan niet geloven dat het alleen in de snellere schijf zit, maar ik vind ook niet waar het wel in zit.
iemand enig idee, drivers zijn allemaal geinstalleerd en na het booten presteert de laptop ook gewoon goed.
I've GoT a solution
Speedstep al uit gezet in je bios of in Win7 ?roelke schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 20:18:
Ik heb een beetje een raar "probleem" met windows 7
op mijn laptop :
4 gigabyte geheugen
mijn desktop
2 X 2,7 ghz
4 gigabyte ram
Hier op 7100 geen enkel probleem, alles netjes binnen 500us. Op Vista veel last van uitschieters, maar onder W7 echt perfect...Deismyna schreef op woensdag 20 mei 2009 @ 21:42:
Meer mensen last van een hoge DPC latency? (kan je checken met deze tool)
[afbeelding]
Ik wordt zelf knettergek van dit probleem, kan geeneens normaal een film kijkenStraks misschien maar eens vista proberen ofzo.
Speedstep functie is in de bios niet te vinden, maar cpu-z toont dat de cpu ook daadwerkelijk op 2 ghz blijft draaienhetnet schreef op donderdag 21 mei 2009 @ 20:35:
[...]
Speedstep al uit gezet in je bios of in Win7 ?
I've GoT a solution
Dit topic is gesloten.
Let op:
Houdt het ontopic!
Onnodig geneuzel over wanneer/hoe laat, en met welk cijfer achter de komma - en al helemaal niet wáár - een build released wordt is dat bijvoorbeeld niet.
Als je iets wil vragen, neem dan in ieder geval even de moeite om snel door een van de voorgaande topics heen te zoeken (jaja, dat kan met de search). Je medeforummers zullen meer waardering overhebben voor je dan wanneer je lak hebt aan alles.
Thimk b4 you post....
Houdt het ontopic!
Onnodig geneuzel over wanneer/hoe laat, en met welk cijfer achter de komma - en al helemaal niet wáár - een build released wordt is dat bijvoorbeeld niet.
Als je iets wil vragen, neem dan in ieder geval even de moeite om snel door een van de voorgaande topics heen te zoeken (jaja, dat kan met de search). Je medeforummers zullen meer waardering overhebben voor je dan wanneer je lak hebt aan alles.
Thimk b4 you post....