KPN Interactieve TV (IPTV) [Deel 3] Vorige deel Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 22 ... 46 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Registratie: November 2006
  • Niet online
Ik ben za. bij de KPN winkel geweest om er achter te komen hoe wat en waneer de 1963 komt, nou dat wordt eind dec. 2010 begin 2011 in combinatie met het nieuwe v2 modem.
Het is KPN die nu extra gaat letten op het stroomgebruik van de geleverde app dat is eigenlijk het speerpunt van 2011.
En natuurlijk de stabiliteit van het product te verbeteren met name de uitzending gemist omdat dat juist meer gebruikt wordt als dat ze zelf ingeschat hadden, en de servers nu eigenlijk te vaak overbelast zijn met alle bekende gevolgen van dien.
De verkoper was erg goed van alles op de hoogte en had er echt veel kennis van mag ik wel zeggen.
Als de 1963 leverbaar is in comb. met het nieuwe v2 modem zou hij kontact met me opnemen, we zullen zien.

Heee pag. 85 alweer

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Totaalgeflipt
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05:26

Totaalgeflipt

De enige echte

Kassad schreef op maandag 22 november 2010 @ 08:55:
[...]

Ik heb begrepen dat er een stabilteitscontrole op de lijn zit die je snelheid terugschroeft wanneer de lijn instabiel lijkt. (Heb ook gehoord dat wanneer je de modem regelmatig uit zet dat deze stabilitietscontrole dan denkt dat de lijn instabiel is en je snelheid verlaagd). Ik ben de naam van het systeem even kwijt.
Wat je bedoelt is Dynamic Line Management

http://speedchecker.org/b.../dynamic_line_management/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kassad
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:10
Klopt, dat was em, tnx!

Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 19-09 22:49
Supertip schreef op maandag 22 november 2010 @ 20:19:
Ik ben za. bij de KPN winkel geweest om er achter te komen hoe wat en waneer de 1963 komt, nou dat wordt eind dec. 2010 begin 2011 in combinatie met het nieuwe v2 modem.
Het is KPN die nu extra gaat letten op het stroomgebruik van de geleverde app dat is eigenlijk het speerpunt van 2011.
En natuurlijk de stabiliteit van het product te verbeteren met name de uitzending gemist omdat dat juist meer gebruikt wordt als dat ze zelf ingeschat hadden, en de servers nu eigenlijk te vaak overbelast zijn met alle bekende gevolgen van dien.
De verkoper was erg goed van alles op de hoogte en had er echt veel kennis van mag ik wel zeggen.
Als de 1963 leverbaar is in comb. met het nieuwe v2 modem zou hij kontact met me opnemen, we zullen zien.

Heee pag. 85 alweer
Bedankt voor het posten van bovenstaande. Ik ben aan het wachten op de nieuwe hardware. Als de recorder niet te duur is dan heeft KPN er volgend jaar weer een IPTV klant bij :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:47
Ik heb de vip 1903 nu een week binnen, en sinds gisteren is mijn aansluiting actief.
Het duurt echt tijden voordat de gids geladen is, dus ik laat het ding nu voortaan maar aan ipv dat ik netjes alle stroom eraf haal zoals ik eerst deed. Raar dat daar geen caching ofzo wordt gebruikt, en dat het ook niet op de achtergrond wordt geladen zodat je vast tv kan kijken.

Maar ik heb eigenlijk twee vragen.
Ik heb een Harmony afstandsbediening, en ik heb de vip 1903 ingesteld, maar hij reageerde helemaal niet
Nu heb ik met de Harmony software de afstandsbediening laten leren, maar dat zou toch niet nodig moeten zijn. Heeft iemand ervaring hiermee, moet ik bijvoorbeeld een ander model kiezen?
Een tweede vraag is of ik de tuner die nu rechtstreeks op de experia modem hangt, ook via een switch aan die router hangen, dat zou me een netwerk kabel schelen (nu lopen er 2 van experia naar switch + tuner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 11:25
Hmm, mijn Harmony werkte direct op de VIP 1960 (gewoon ook dat model ingevoerd de logitech database). Misschien is er wat aan de infrarood interface van dit nieuwe model veranderd en kent Logitech dat nog niet?

Wedervraagje aan jou: Leuk dat je inmiddels al de 'vernieuwde' apparatuur hebt gekregen (dwz, daar lijkt het op, de oude was volgens mij de 1900?).

Los van de EPG, hoe snel gaat het browsen door menu's en het zappen? En wat is het stroomverbruik als hij in standby staat? (heb je een verbruiksmeter?).

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Laatst online: 19-09 09:59

Blauw

De Schreeuw

Heeft iemand de motorola 1960 toevallig ook aan de praat met een Logitech Harmony afstandsbediening? Een aantal knoppen werkt bij mij namelijk niet, maar ik snap niet helemaal hoe dat komt :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:59
Blauw schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:20:
Heeft iemand de motorola 1960 toevallig ook aan de praat met een Logitech Harmony afstandsbediening? Een aantal knoppen werkt bij mij namelijk niet, maar ik snap niet helemaal hoe dat komt :(
Ja zonder problemen hier. Had ik eerst ook dat het niet werkte, komt omdat de Harmony zichzelf niet helemaal goed instelt. Van de Ok knop maakt hij namelijk Enter en dat moet toch echt OK zijn. Je moet bij de activiteit dus de knoppen aanpassen.

Ik heb alleen nog dat hij soms ok dubbel pakt, maargoed dat fix ik nog wel een keertje.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blauw
  • Laatst online: 19-09 09:59

Blauw

De Schreeuw

Ophidian schreef op woensdag 24 november 2010 @ 14:25:
[...]
Ja zonder problemen hier. Had ik eerst ook dat het niet werkte, komt omdat de Harmony zichzelf niet helemaal goed instelt. Van de Ok knop maakt hij namelijk Enter en dat moet toch echt OK zijn. Je moet bij de activiteit dus de knoppen aanpassen.
Maar ging bij jou ook de kanaal omhoog / omlaag knopjes goed? Zoja, welk type had je ingevoerd, en bij welke categorie? PVR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
eymey schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:17:
Hmm, mijn Harmony werkte direct op de VIP 1960 (gewoon ook dat model ingevoerd de logitech database). Misschien is er wat aan de infrarood interface van dit nieuwe model veranderd en kent Logitech dat nog niet?
mja, maar hij staat wel als dat model in de database, dus is raar vind ik..
Wedervraagje aan jou: Leuk dat je inmiddels al de 'vernieuwde' apparatuur hebt gekregen (dwz, daar lijkt het op, de oude was volgens mij de 1900?).

Los van de EPG, hoe snel gaat het browsen door menu's en het zappen? En wat is het stroomverbruik als hij in standby staat? (heb je een verbruiksmeter?).
Ik ken de oude spullen niet, en vind het redelijk werken, zappen duurt ongeveer seconde per kanaal. Stroomverbruik heb ik geen meter voor helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
maar iemand die iets weet over dat aansluiten op een switch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
Blauw schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:37:
[...]

Maar ging bij jou ook de kanaal omhoog / omlaag knopjes goed? Zoja, welk type had je ingevoerd, en bij welke categorie? PVR?
Kanaal omhoog en omlaag ging hier wel in 1 keer goed. Ik heb als type de Motorola 1960 ingevuld en die heeft ie zelf als PVR erin gezet. Alle knoppen die niet werken zou ik even handmatig instellen, dan zou hij het moeten doen.

Er is trouwens een verschil tussen het instellen van de knoppen bij de PVR en het instellen van de knoppen bij de activiteit TV-kijken! Die fout maakte ik zelf eerst, zat doodleuk de knoppen bij de PVR te veranderen en dan staan ze bij de activiteit nog steeds fout.

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
My-life schreef op dinsdag 23 november 2010 @ 10:10:
[...]

Bedankt voor het posten van bovenstaande. Ik ben aan het wachten op de nieuwe hardware. Als de recorder niet te duur is dan heeft KPN er volgend jaar weer een IPTV klant bij :) .
Kosten: hd versie 1963 huur 4 Euro per maand. :9

12X Rec peak energy 275 WP pal Zuid platdak 20° Growatt 3000 MTL-S /bj. Half mei 2018

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelbb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 15:30

roelbb

knorretje

datadevil schreef op woensdag 24 november 2010 @ 15:43:
maar iemand die iets weet over dat aansluiten op een switch?
kan volgens mij alleen met een OSI-layer 3 switch (moet vlan's aan kunnen)

maar dat staat allemaal in dit topic.

roelbb

• My-life
Supertip schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:06:
[...]

En kun je hem ook kopen?

• eymey
roelbb schreef op woensdag 24 november 2010 @ 21:06:
[...]

kan volgens mij alleen met een OSI-layer 3 switch (moet vlan's aan kunnen)

maar dat staat allemaal in dit topic.
Euhm..... waar haal je die informatie vandaan? ;)

De vraagsteller heeft nieteens voldoende informatie gegeven om een antwoord te kunnen formuleren.... Waarom wil hij 'm op een switch aansluiten? Om meerdere ontvangers te hebben? Om zowel z'n LAN als KPN box over 1 kabel naar een andere ruimte te krijgen? etc. etc.

VLAN is voor zover ik weet trouwens op layer 2 :) (zulke switches noemen ze meestal ook l2 switches).

Marstek Venus 5.12kWh v151, CT002 V118, CT003 V116 DSMR5.5, PV 11xEnphase IQ7+ Z-O, 5xEnphase IQ7+ N-W - ~4,7Wp theoretisch, ~3,5Wp praktijk.

• giant2000
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 06-04-2023
Supertip schreef op woensdag 24 november 2010 @ 19:06:
[...]

Gewoon een abonnement nemen zonder harde schijf (gratis) en dan een versie met harde schijf aansluiten. Geloof het of niet maar het werkt!

2,00 m. + begane grond

• joop99
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:01
Rendier2710 schreef op dinsdag 09 november 2010 @ 13:32:
Sinds deze week hebben wij ook interactieve TV van KPN. Wat mij opvalt is dat uitzending gemist regelmatig hapert (Beeld staat even stil of blokjes). Hebben meer mensen hier last van (ik heb een 16 Mbit ADSL) abo waarmee ik een 11,5 Mbit download haal. Gewone zenders gaan wel goed.
..........
Ik weet dat KPN performance problemen heeft/had met hun uitzendinggemist platform. Gezien het feit dat de normale zenders goed gaan kun je ervan uitgaan dat de bandbreedte voor je set-top box voldoende is. Ik moet overigens zeggen dat ik zelf ook het idee heb dat s'avonds de hele performance van IPTV beduidend minder is.
datadevil schreef op woensdag 24 november 2010 @ 13:06:
Ik heb de vip 1903 nu een week binnen, en sinds gisteren is mijn aansluiting actief.
Het duurt echt tijden voordat de gids geladen is, dus ik laat het ding nu voortaan maar aan ipv dat ik netjes alle stroom eraf haal zoals ik eerst deed. Raar dat daar geen caching ofzo wordt gebruikt, en dat het ook niet op de achtergrond wordt geladen zodat je vast tv kan kijken.

Maar ik heb eigenlijk twee vragen.
Ik heb een Harmony afstandsbediening, en ik heb de vip 1903 ingesteld, maar hij reageerde helemaal niet
Nu heb ik met de Harmony software de afstandsbediening laten leren, maar dat zou toch niet nodig moeten zijn. Heeft iemand ervaring hiermee, moet ik bijvoorbeeld een ander model kiezen?
Een tweede vraag is of ik de tuner die nu rechtstreeks op de experia modem hangt, ook via een switch aan die router hangen, dat zou me een netwerk kabel schelen (nu lopen er 2 van experia naar switch + tuner)
Hoe is de performance? Ik weet dat de 1910 en 1960 in principe dezelfde hardware hadden (alleen met en zonder interne voeding + harddisk)

[ Voor 24% gewijzigd door joop99 op 25-11-2010 20:31 ]

• datadevil
eymey schreef op donderdag 25 november 2010 @ 11:13:
[...]

Euhm..... waar haal je die informatie vandaan? ;)

De vraagsteller heeft nieteens voldoende informatie gegeven om een antwoord te kunnen formuleren.... Waarom wil hij 'm op een switch aansluiten? Om meerdere ontvangers te hebben? Om zowel z'n LAN als KPN box over 1 kabel naar een andere ruimte te krijgen? etc. etc.

VLAN is voor zover ik weet trouwens op layer 2 :) (zulke switches noemen ze meestal ook l2 switches).
Het gaat om 2 kabels die van de meterkast naar de tv moeten: 1 voor time capsule die ook wired network verzorgt als switch, en de andere kabel voor de tv.
Ik denk nu dat ik 1 netwerk kabel in plaats van mijn coax aansluiting ga maken, met de helft van de draden voor netwerk en de andere helft voor netwerk (las eerder dat dat kon)

• datadevil
joop99 schreef op donderdag 25 november 2010 @ 20:28:

Hoe is de performance? Ik weet dat de 1910 en 1960 in principe dezelfde hardware hadden (alleen met en zonder interne voeding + harddisk)
ja geen idee hoe het zich verhoud tot eerdere versies aangezien ik die niet heb gehad. Het werkt allemaal voor mijn gevoel redelijk vlot, zappen is niet supersnel maar ik snap dat dat op gegeven moment niet sneller kan als je met iptv te maken hebt.
Gids werkt snel als die na het booten eenmaal geladen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zmeding
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-06 13:03
Ik wou melden aan de mensen die willen weten of 1963 bij het pakket zit.

Ik heb vandaag pakket ontvangen van kpn en in het pakket zat motorola 1903 en voor mij een onbekende modem (heb ooit op helpdesk gewerkt van ipb (mphd) ) maar dit modem ken ik niet. Wit recht opstaand ding. moet helaas nog wachten tot ik de boel kan aansluiten. ssid code begint met ARV verder geen merk oid kunnen vinden.

edit: experiabox = Arcadyan Experiabox

[ Voor 5% gewijzigd door zmeding op 26-11-2010 19:29 ]

My iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 14-09 21:16
ik heb hier een motorola 1960.
deze heb ik een aantal maanden niet meer gebruikt.
ik had deze weer aangezet, en geprobeerd om tv te kijken.. (via hdmi)
ik krijg bij het laatste groene balletje een zwartscherm. daarna zou die de programma gids moeten laden e.d. maar ik krijg gewoon geen beeld meer. 'no input signal'
naar een paar minuten staat wel gewoon 1 op het schermpje.

iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn?
diverse keren opnieuw opstarten al geprobeerd
verwijderen software al geprobeerd
terug naar fabrieks instellingen geprobeerd

[ Voor 16% gewijzigd door Killerbert op 29-11-2010 20:19 ]

Op een dag drink je geen bier meer maar drink je Grolsch... My specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:03
Killerbert schreef op maandag 29 november 2010 @ 20:14:
ik krijg bij het laatste groene balletje een zwartscherm. daarna zou die de programma gids moeten laden e.d. maar ik krijg gewoon geen beeld meer. 'no input signal'

HDMI ook geselecteerd in startmenu van 1960?

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
Loekie schreef op maandag 29 november 2010 @ 20:43:
[...]

HDMI ook geselecteerd in startmenu van 1960?
via de menu knop wel een keer hdmi geselecteerd en ook gewoon op de standaard instelligen (geen hdmi)
dus beide geprobeerde en het maakte geen verschil.
ik krijg tot het laatste rondje wel beeld en daarna niet meer.

[ Voor 4% gewijzigd door Killerbert op 29-11-2010 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18-09 22:31
Zijn bij jullie ook de zenders naast NED1,2,3 allemaal verwenen uit "Programma gemist" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-08 18:29
nee, kijk nu feuten, ned3/bnn, via uitzending gemist.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Kaspers schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:20:
Zijn bij jullie ook de zenders naast NED1,2,3 allemaal verwenen uit "Programma gemist" ?
thvers schreef op maandag 29 november 2010 @ 23:25:
nee, kijk nu feuten, ned3/bnn, via uitzending gemist.....
Bedoelde natuurlijk de zenders naast NED1,2,3 zoals RTL4578 etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Die zenders heb je alleen maar als je het plus pakket afneemt....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
normale wijze wel.
op mijn andere STB heb ik gewoon geen uitzending gemist (dus ook niet van ned 1,2,3...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaspers
Bizar, ik had tot voor kort alle zenders met uitzendinggemist.. Heb nooit een pluspakket afgesloten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
ooh sorry, verkeerd gelezen dan(A).
maar het plus paket was een maand gratis (oktober) en daar zat rtl/sbs etc in. daarna wordt het pluspakket weer afgesloten en zijn die dus (+de opnamens volgens anderen) weer verdwenen.
via het menu kun je de pakketen er weer bij bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb hier inmiddels voor de 7e keer een monteur langsgehad, verbinding valt nog steeds tig keer per dag uit.
ook een nieuw modem heeft niet geholpen, men heeft vooralsnog geen idee wat de oorzaak is, krijg nu een verhaal te horen dat bijv de buurman of 3 huizen verder de storing veroorzaakt en dat gaan ze nu onderzoeken
inmiddels week 7 van dit probleem ingegaan.
word er stilaan gek van hier, voor mij nooit meer kpn als dit is opgelost

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Kaspers schreef op dinsdag 30 november 2010 @ 09:13:
Bizar, ik had tot voor kort alle zenders met uitzendinggemist.. Heb nooit een pluspakket afgesloten..
Dat was een lekkermakertje :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij jullie ook het zenderpakket sinds vandaag weer aangepast? ook de volgorde is veranderd
hier, grrr word er gek van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 19:36:
bij jullie ook het zenderpakket sinds vandaag weer aangepast? ook de volgorde is veranderd
hier, grrr word er gek van.
hier ook ja...ergens een overzicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zie hier, http://www.kpn.com/prive/tv/interactieve-tv.htm?#tabcontent3
maar had ook bijv jimjam en studio100 terwijl ik niet het kidspakket had
kpn blijft onaangekondigt pakketen wijzigen zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Verwijderd schreef op woensdag 01 december 2010 @ 20:09:
zie hier, http://www.kpn.com/prive/tv/interactieve-tv.htm?#tabcontent3
maar had ook bijv jimjam en studio100 terwijl ik niet het kidspakket had
kpn blijft onaangekondigt pakketen wijzigen zo te zien
ja precies, zie nu pas dat ik die eigenlijk niet zou moeten hebben gehad..irritant, want mijn zoontje vond jimjam super...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
KPN hoopt natuurlijk dat jij voor je zoontje het pluspakket erbij zal nemen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
eymey schreef op woensdag 01 december 2010 @ 21:05:
KPN hoopt natuurlijk dat jij voor je zoontje het pluspakket erbij zal nemen ;)
ik heb het pluspakket (eerste 3 maanden gratis), maar daar zat het blijkbaar officieel niet bij. Ik zou dan het kids abbo erbij moeten nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik was verbaast dat het kids pakket er spontaan bij zat zonder kennisgeving en vervolgens ook weer zonder kennisgeving gedactiveerd.
maar goed kpn doet regelmatig dingen zonder kennisgeving etc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
Wie heeft hem al de 1903/1963 ????? en het V2 modem
Hij moet deze maand al leverbaar worden.

Hier nog wat gegevens van de 1963 (320GB HD voor de KPN versie)

[ Voor 70% gewijzigd door Supertip op 08-12-2010 15:39 . Reden: Linkje erbij ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killerbert
Killerbert schreef op maandag 29 november 2010 @ 20:14:

zo te zien heeft niemand problemen gekregen.
ik heb gegoogled en op een kpn forum zie ik dat er vergelijkbare problemen zijn
deze problemen komen door de HDCP-beveiliging op het HDMI-signaal
HDMI aansluiting, geen beeld

iemand toevallig een goede oplossing voor dit probleem? (buiten het wachten op een update)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Supertip schreef op donderdag 02 december 2010 @ 09:31:
Wie heeft hem al de 1913/1963 ????? en het V2 modem
Nu al? Begin 2011 worden die toch pas uitgeleverd?
Anders ga ik maar eens bellen, want ik zou graag mijn 1960's omruilen voor 1963's en het V2 modem willen hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Dj-sannieboy schreef op donderdag 02 december 2010 @ 22:42:
[...]

Nu al? Begin 2011 worden die toch pas uitgeleverd?
Anders ga ik maar eens bellen, want ik zou graag mijn 1960's omruilen voor 1963's en het V2 modem willen hebben. :)
ik heb al nieuwe hardware, zie eerder in dit forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• My-life
Enkel het nieuwe model toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
ik heb een witte ARV7519 Experiabox en een 1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supertip
  • Niet online
datadevil schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 11:52:
ik heb een witte ARV7519 Experiabox en een 1903
hummm de 1913 is de nieuwste 8)7 en de 1963

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Supertip schreef op zaterdag 04 december 2010 @ 13:00:
[...]

hummm de 1913 is de nieuwste 8)7 en de 1963
http://tweakers.net/nieuws/electronics/list/1287266400 ...waar heb jij dan een 1913 gezien ooit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

datadevil schreef op vrijdag 03 december 2010 @ 09:03:
[...]

ik heb al nieuwe hardware, zie eerder in dit forum
Volgens de glasvezel helpdesk worden de nieuwe STB's momenteel alleen nog uitgeleverd aan ADSL klanten. Voor glasvezel klanten weten ze nog niet wanneer ze uitgeleverd worden en of ze gratis omgeruild kunnen worden. Wanneer het 789vn V2 modem word uitgeleverd wisten ze nog niet. Glasvezel klanten moeten dus nog geduld hebben. :X

[ Voor 8% gewijzigd door Dj-sannieboy op 09-12-2010 14:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Gelukkig heb ik straks helemaal niets meer met die KPN :N troep te maken....

Maandag wordt met een beetje mazzel m'n Tweak/KPNglasvezel lijn eruit gegooid en gaat Lijbrandt actief..... Helaas nog wel KPN streams in het gebied waar ik woon maar verder alles met Amino set top box en veel sneller spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-09 16:30

MrN

KPN is zwaar kut, bij mij zijn ze de afgelopen weken al vier maal geweest.
Meerdere uren voor thuis moeten blijven, vele malen moeten bellen en mailen voor ze uberhaupt reageren.
Nog werkt het niet optimaal maar ik ben er op dit moment goed ziek van en kan ook elk moment overstappen, dus ga dit denk ik ook binnenkort doen.

De coulance regeling die hun hanteren is ook zwaar kloten trouwens, komt niet in de buurt bij de werkelijk door mij gemaakte kosten. Het is een stelletje omhooggevallen sukkels in mijn ogen.

Ze schuiven het probleem van de een naar de ander en uiteindelijk wordt het half opgelost waardoor ik even zonder problemen zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrN
  • Laatst online: 19-09 16:30

MrN

Supertip schreef op donderdag 02 december 2010 @ 09:31:
Wie heeft hem al de 1903/1963 ????? en het V2 modem

Hier nog wat gegevens van de 1963 (320GB HD voor de KPN versie)
Hee dit is leuk een paar weken geleden was er een monteur bij mij die het ook had over een nieuw kastje voor ITV wat beter zou werken. Na meerdere malen bellen en mailen wisten ze mij te vertellen dat deze nog niet leverbaar was. Uiteindelijk is het kastje dus vervangen voor een 1960 volgens mij, maar leuk dat ze dit niet hadden gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uiteindelijk is mijn verstoring verholpen
na in totaal 8 keer een monteur op bezoek te hebben gehad en evenveel aantal keren een duurmeting op de lijn besloot monteur nr8 het modem te vervangen, sindsdien probleem opgelost.
en dat na 2 maanden aargh,
moet wel toegeven klachtafhandeling hierover werd wel goed opgepakt door kpn
2mnd abbonementgeld teruggestort plus alle overige gemaakte kosten, zoals belkosten etc zonder problemen 100% vergoed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 22:05
Ik zit al een tijdje te kijken naar Interactieve TV maar ik ben nog steeds in afwachting van de nieuwe Motorolas. Heeft er hier iemand enigs idee hoe lang deze nog op zich laten wachten?

Ik zou het namelijk knap vervelend vinden als ze net komen nadat ik mijn Interactieve TV thuis heb.

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Stimpy001 schreef op dinsdag 14 december 2010 @ 15:45:
Ik zit al een tijdje te kijken naar Interactieve TV maar ik ben nog steeds in afwachting van de nieuwe Motorolas. Heeft er hier iemand enigs idee hoe lang deze nog op zich laten wachten?

Ik zou het namelijk knap vervelend vinden als ze net komen nadat ik mijn Interactieve TV thuis heb.
Volgens de glasvezel helpdesk worden ze al uitgeleverd bij de ADSL klanten. Wanneer ze uitgeleverd worden aan de glasvezel klanten konden ze me niet vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedHead
  • Laatst online: 18-09 18:34
Weet iemand of er één versie is van de ARV7519 voor annex A (POTS) en annex B (ISDN)?
Of zijn er verschillende versie's voor POTS & ISDN.

Kennis van me krijgt een ARV7519 POTS (staat op de doos) binnen, maar heeft alles Annex B (ivm vroeger ISDN). Gaat dit werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rick64
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12-08-2024
RedHead schreef op woensdag 15 december 2010 @ 14:56:
Weet iemand of er één versie is van de ARV7519 voor annex A (POTS) en annex B (ISDN)?
Of zijn er verschillende versie's voor POTS & ISDN.

Kennis van me krijgt een ARV7519 POTS (staat op de doos) binnen, maar heeft alles Annex B (ivm vroeger ISDN). Gaat dit werken?
Helaas dit werkt dus niet
Nu al het 2e modem de klantenservice had al een modemverzonden daar de thomson modem een niet ISDN was en zouden een juist modem zenden
en waar ik al bang voor was gebeurd weer een pstn modem niet geschikt voor isdn
nu gaan ze nog een modem sturen waar ik wederom bang ben dat het weer de verkeerde is
een monteur sturen met het juiste modem gebeurd ook niet zit dus al die tijd zonder telefoon en internet

kortom kpn staat op de nominatie om de deur uit gestuurd te worden door de slechte service
als er iets dergelijks mis gaat moeten ze direct een bode dienst sturen met het juiste modem nu gaan ze een klant kwijtraken.

• Killerbert
het zal alleen werken als het adsl / vdsl signaal op het 2e aarde paar wordt aangesloten..
dit is niet iets wat kpn standaard doet.

dus ik denk dat je gewoon een isdn modem moet gebruiken :)

[ Voor 47% gewijzigd door Killerbert op 16-12-2010 00:38 ]

• Hageneis
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-12-2024
Killerbert schreef op donderdag 16 december 2010 @ 00:38:
[...]

het zal alleen werken als het adsl / vdsl signaal op het 2e aarde paar wordt aangesloten..
dit is niet iets wat kpn standaard doet.

dus ik denk dat je gewoon een isdn modem moet gebruiken :)
Maar dat was toch ook helemaal niet wat Rick64 vroeg aan KPN. Hij wil een isdn-modem! Dat kan toch niet zo moeilijk zijn? Maar dit is weer een voorbeeld van de manier waarop service zo nodig georganiseerd schijnt te moeten worden, met alle protocollen, procedures en processen. Alleen wordt het belangrijkste vergeten: luisteren naar de klant en er ook daadwerkelijk iets mee (kunnen) doen. En dat mag Jacob Middeldorp zich wel eens een keer aan gaan trekken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Ik heb een 8Mb/s abo (basis dus) en haal bij speedtest nooit meer dan 3.9..
Is dat normaal of moet ik KPN eens bellen om het een en ander na te kijken? Experiabox hangt inmiddels in de meterkast dus signaal zou in mijn huis althans prima moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yippie
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-09 23:43
Nooit alleen maar op een enkele speedtest vertrouwen.
Wat al beter is, om een BIN file van paar MB te downloaden bijv., op deze pagina paar linkjes om op verschillende manieren ( HTTP / FTP etc) te testen.

Wat voor snelheden traint je modem op in.

Als je test, doe dat dan met tv en eventueel nog een opname, 1 zonder opname, en nog 1 zonder tv&opname.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Yippie schreef op zaterdag 18 december 2010 @ 20:07:
Nooit alleen maar op een enkele speedtest vertrouwen.
Wat al beter is, om een BIN file van paar MB te downloaden bijv., op deze pagina paar linkjes om op verschillende manieren ( HTTP / FTP etc) te testen.

Wat voor snelheden traint je modem op in.

Als je test, doe dat dan met tv en eventueel nog een opname, 1 zonder opname, en nog 1 zonder tv&opname.
ga ik morgen even doen. Met tv in ieder geval nog steeds onder de 3Mb/s met die bin bestanden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
zijn er meer mensen die stotterende tv beelden hebben vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unneoetech
  • Laatst online: 12-09 10:10
Hier is het ook minstens 2 keer in de week raak. Dan weer alle meuk opnieuw opstarten en dan werkt het weer... Het is echt zo schijt irritant en t schijnt alleen maar vaker voor te komen... Toch maar weer eens kijken naar de concurrentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Unneoetech schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 21:13:
Hier is het ook minstens 2 keer in de week raak. Dan weer alle meuk opnieuw opstarten en dan werkt het weer... Het is echt zo schijt irritant en t schijnt alleen maar vaker voor te komen... Toch maar weer eens kijken naar de concurrentie.
zit er nog 10,5 maanden aan vast, of ik moet ze op gegeven moment in gebreke stellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roelbb
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 15:30

roelbb

knorretje

datadevil schreef op dinsdag 21 december 2010 @ 21:57:
[...]

zit er nog 10,5 maanden aan vast, of ik moet ze op gegeven moment in gebreke stellen
er is recentelijk een wijziging aangekondigd in de bel tarieven, dat geeft jouw de reden om onder je contract uit te komen, moet je niet te lang meer wachten. Opzeggen is tot 15 januari mogelijk.

roelbb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
roelbb schreef op vrijdag 24 december 2010 @ 19:23:
[...]

er is recentelijk een wijziging aangekondigd in de bel tarieven, dat geeft jouw de reden om onder je contract uit te komen, moet je niet te lang meer wachten. Opzeggen is tot 15 januari mogelijk.
Nou ja, moet er bij vertellen dat ik op glas zit te wachten, er biedt hier verder niemand haast iets beters aan im moment..

• Focus
  • Laatst online: 17-09 11:37
Is het normaal dat de 1960 in standby gewoon nog kabaal maakt? De fan blijft gewoon doordraaien, heel irri.
:(

• datadevil
iemand hier die de upnp filesharing aan de praat heeft met de nieuwe Experiabox? Bij mij ziet XBMC er geen bestanden opstaan als ik er mee verbind.
Samba lijkt ook niet helemaal vlekkeloos te werken, kan er geen bestanden op schrijven, alleen lezen...

• Bobswa
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 06-02-2022
Heb sinds 1 week een mede8er die ik over het netwerk(samba) aan mijn eigen pc en nas heb hangen en via UPNP aan die van mijn zusje. Alles werkt "gewoon" en heb in de EB alleen een vinkje hoeven zetten bij UPNP.

Arguing on the internet is like running the Special Olympics. Even if you win, you're still retarded.

• datadevil
Bobswa schreef op donderdag 30 december 2010 @ 13:50:
Heb sinds 1 week een mede8er die ik over het netwerk(samba) aan mijn eigen pc en nas heb hangen en via UPNP aan die van mijn zusje. Alles werkt "gewoon" en heb in de EB alleen een vinkje hoeven zetten bij UPNP.
Maar dan heeft die ExperiaBox niet de harddisk zelf? Voor de duidelijkheid, ik heb een harddisk via USB aan mijn EB, en die wil ik delen...

• Yippie
Op de USB poort van de eerdere EB's kon je een printer of opslagmedium opzetten, maar dat kan niet meer met USB opslagmediums, printer nog wel(USB poort werkt 1 richting op), met de recente modellen:
1.3. Waar dient de USB aansluiting achter op de KPN Experia Box voor?

Op de USB aansluiting van de KPN Experia Box kunt u een printer of een USB opslagapparaat (USB pen of USB harddisk) aansluiten. Deze zijn dan binnen uw netwerk te benaderen door alle computers, vanaf het Internet is dit niet mogelijk.

Let op! Pas als het USB lampje op de KPN Experia Box brandt is uw USB apparaat gedetecteerd. Als het USB lampje niet brandt dan is het mogelijk dat het betreffende USB apparaat niet geschikt is voor de KPN Experia Box, in dit geval heeft het geen zin om verder te gaan met een van de onderstaande procedures bij vraag en antwoord 1.4 en 1.5.
Bron
Dit bericht op hun webhelp pagina is wel misleidend, omdat ze er niet bijzetten, dat het met de laatste 3 modellen niet meer kan. De suggestie wordt gewekt, tesamen met het LEDje wat oplicht, dat het wel kan.

Die van de STB zijn niet te gebruiken.

[ Voor 89% gewijzigd door Yippie op 30-12-2010 19:32 ]

• datadevil
Yippie schreef op donderdag 30 december 2010 @ 19:14:
Op de USB poort van de eerdere EB's kon je een printer of opslagmedium opzetten, maar dat kan niet meer met USB opslagmediums, printer nog wel(USB poort werkt 1 richting op), met de recente modellen:

[...]
Bron
Dit bericht op hun webhelp pagina is wel misleidend, omdat ze er niet bijzetten, dat het met de laatste 3 modellen niet meer kan. De suggestie wordt gewekt, tesamen met het LEDje wat oplicht, dat het wel kan.

Die van de STB zijn niet te gebruiken.
Weet je het zeker? Ik kan prima lezen vanaf mijn harddisk via samba, alleen schrijven lukt niet. De userinterface biedt de mogelijkheid wel.
Ik heb zo'n hele nieuwe experiabox, zie hier: nieuws: 'KPN komt met nieuwe Experia Boxen en twee settopboxen'

• Yippie
Ik weet het heel zeker voor de 789, voor de nieuwste weet ik het niet. Stuur hem op, test ik hem voor je ;)
Hiervoor had ik de 780WL, en daarvoor de SX55. Gaanderweg mocht je steeds minder. Zou mooi zijn als ze eea weer gewoon "terug" geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb Interactieve TV en InternetPlusBellen
ik heb het volgende probleem: Als ik gebeld wordt op de vaste lijn dan gaat de telefoon met een vertraging van een paar seconden over, zelfde geldt bij het bellen naar een andere telefoon (bijvoorbeeld mobieltje) dan gaat deze een paar seconden later over. Als je dan heb opgehangen, dan blijft ie andere telefoon nog twee seconden overgaan.

wie weet de oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 31 december 2010 @ 16:58:
ik heb Interactieve TV en InternetPlusBellen
ik heb het volgende probleem: Als ik gebeld wordt op de vaste lijn dan gaat de telefoon met een vertraging van een paar seconden over, zelfde geldt bij het bellen naar een andere telefoon (bijvoorbeeld mobieltje) dan gaat deze een paar seconden later over. Als je dan heb opgehangen, dan blijft ie andere telefoon nog twee seconden overgaan.

wie weet de oplossing?
Misschien kan je beter deze vraag op het forum InternetPlusBellen plaatsen :
[KPN] VoIP dienst InternetPlusBellen deel 14
Zelf ben ik ook wel benieuwd of het ook anders kan dan nu met die vertraging...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Binnenkort verhuis ik naar m'n nieuwbouwwoning, en ik heb gekozen voor Interactieve Tv van KPN. Nu vroeg ik mij af of het misschien ook mogelijk is om via een wifi acces point (bijvoorbeeld deze ) verbinding te maken voor televisie en internet?

Voor zover ik kan inzien kan ik de kabel van de televisie in deze Range Extender pluggen, en dan de range extender draadloos verbinding laten maken met mn Experia?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Nope, dat gaat niet werken!

De draadloze accesspoint in de Experia biedt alleen connectiviteit met de LAN zijde van de Experia (voor internet). IPTV is een gescheiden netwerk en wordt in de Experia hard aan 1 bedrade (ethernet) poort gekoppeld.

Wil je het draadloos proberen (wat af te raden is), dan moet je dus een losse wireless bridge opzetten tussen de ethernetpoort van IPTV en de ethernetpoort van de IPTV box.

Je kan het wel eens proberen met een setje powerline adapters (en dan de AV200 standaard pakken, niet de 85 mbps troep die nu overal als aanbieding wordt aangeboden ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dank voor je snelle antwoord. Bespaart mij weer een hoop tijd, geld en geklooi :)

Nog bepaalde merken Powerline adapters die worden aangeraden? Devolo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
KPN zelf levert Devolo's. Maar er zit niet zo gek veel kwaliteitsverschil tussen alle merken, volgens mij. Zolang het maar de genoemde standaard is. En je stroomnetwerk je natuurlijk niet tegen zit :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Let er in geval van Devolo(en derivaten) op dat je deze op de zelfde fase hebt zitten in je woning(meerdere fases is eenvoudig te herkennen in de meterkast aan 1 of 3 hoofdzekeringen).

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Is er inmiddels al iemand die de nieuwe Motorola VIP1963 in huis heeft en kan bevestigen dat deze sneller is dan de oude 1960 ?

Ik wordt echt heelemaal gestoord van mijn vrij recent aangekochte 1960 en zou hem dan ook graag omruilen met een/het nieuwer model dat wel vlotjes zapt en fantsoenlijke response geeft op de afstandsbediening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

Turbo-Puppy schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 22:33:
Is er inmiddels al iemand die de nieuwe Motorola VIP1963 in huis heeft en kan bevestigen dat deze sneller is dan de oude 1960 ?

Ik wordt echt heelemaal gestoord van mijn vrij recent aangekochte 1960 en zou hem dan ook graag omruilen met een/het nieuwer model dat wel vlotjes zapt en fantsoenlijke response geeft op de afstandsbediening.
Nou de KPN glasvezeldesk wist me nogmaals te vertellen dat ze geen idee hebben wanneer de nieuwe STB's geleverd gaan worden.

Eind 2010 al eens gebeld en toen vertelde de medewerker mij dat ze wel al onder ADSL klanten worden geleverd, maar dat ze niet weten wanneer ze onder de glasvezel klanten geleverd gaan worden. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 22:33:
I.. mijn vrij recent aangekochte 1960 en zou hem dan ook graag omruilen met een/het nieuwer model ....
Recent aangekocht? Bij KPN kan je ze alleen nog huren. Marktplaats?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stimpy001
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 22:05
Even voor de duidelijkheid: vandaag pakket binnen voor interactieve TV met een 1960. Er worden dus nog geen nieuwere versies uitgeleverd.
Eind 2010 al eens gebeld en toen vertelde de medewerker mij dat ze wel al onder ADSL klanten worden geleverd....
:N

Wat jij vergeten bent, hoeft voor mij geen spoed te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
Stimpy001 schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 19:10:
Even voor de duidelijkheid: vandaag pakket binnen voor interactieve TV met een 1960. Er worden dus nog geen nieuwere versies uitgeleverd.

[...]

:N
sja..ik heb toch echt wel de nieuwe (zonder recorder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ophidian
KPN heeft mij vanavond gebeld, omdat ik een tijdje terug tijdens een tevredenheidsonderzoek had gezegd dat ik niet tevreden was over de snelheid. Die was namelijk met 2 mbit gezakt nadat ik interactieve TV nam.

Nadat ik begon over het feit dat mijn router nog steeds op willekeurig klikt (lijkt op relais). Krijg dus weer een nieuwe opgestuurd. Het feit dat ik ook niet kon kijken en opnemen tegelijk, vond hij raar. Dus ben benieuwd wat hij er volgende keer aan gaat doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Loekie schreef op woensdag 05 januari 2011 @ 16:14:
Let er in geval van Devolo(en derivaten) op dat je deze op de zelfde fase hebt zitten in je woning(meerdere fases is eenvoudig te herkennen in de meterkast aan 1 of 3 hoofdzekeringen).
Zal er rekening mee houden, thnx voor de tip! Waarschijnlijk kan ik alles binnen 1 groep plaatsen, dat schijnt ook weer beter te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
Binnen 1 groep is altijd het beste ja. Maar ik heb hier thuis ook goede ervaringen met verbindingen over meerdere groepen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loekie
Verwijderd schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 08:45:
Zal er rekening mee houden, thnx voor de tip! Waarschijnlijk kan ik alles binnen 1 groep plaatsen, dat schijnt ook weer beter te zijn.
Groepen maakt niet zoveel uit in mijn ervaring, bij ouders thuis kon er rustig over verschillende groepen heen gebruik van gemaakt worden, en dat is een jaren 50 huis met ditto bekabeling :X Oude apparatuur zonder ontstoorde motor(in dit geval een oud drogertje) laat echt wel het signaal droppen wegens backscatter om het zo maar te noemen. Dit alles met AV-200 geschikte apparatuur, die oude 85 Mbit schijnt wel drama te zijn.

specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dj-sannieboy
  • Niet online

Dj-sannieboy

Nee.... beter!

datadevil schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 19:19:
[...]

sja..ik heb toch echt wel de nieuwe (zonder recorder)
Ik heb op meerdere fora gelezen dat ADSL klanten wel al de nieuwe STB's hebben. Ik baal ervan dat deze nog niet beschikbaar zijn voor glasvezel klanten. Misschien binnenkort maar eens een klacht hierover indienen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eymey
@datadevil: Dat je een box zonder recorder hebt wil nog niet zeggen dat je "de nieuwe" hebt. Want ook de 'oude' 1960 had een broertje zonder harddisk. Het is dus op z'n minst handig om te weten wat het modelnummer is :)

[ Voor 18% gewijzigd door eymey op 07-01-2011 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-ter
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 16-09 23:05

P-ter

...

Zijn er meer mensen met interactieve tv waarbij sinds een aantal weken het pauzeren van uitzending gemist niet meer werkt? Als ik pauzeer en vervolgens weer wil afspelen begint het programma van voren af aan.

Ik heb een huurtuner (Motorola 1903) i.c.m. ADSL (Thomson TG789)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• datadevil
eymey schreef op vrijdag 07 januari 2011 @ 14:25:
@datadevil: Dat je een box zonder recorder hebt wil nog niet zeggen dat je "de nieuwe" hebt. Want ook de 'oude' 1960 had een broertje zonder harddisk. Het is dus op z'n minst handig om te weten wat het modelnummer is :)
yep, maar ik ben te lui om dat zelf terug te zoeken in deze thread waar ik toch al meerdere keren heb verteld dat ik het nieuwe boxje heb (inclusief nieuw modem)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turbo-Puppy
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Turbo-Puppy

Shitcoins are bad.

Verwijderd schreef op donderdag 06 januari 2011 @ 15:27:
[...]

Recent aangekocht? Bij KPN kan je ze alleen nog huren. Marktplaats?
Nou ik heb hem toch echt gekocht hoor.
Ik had een aanbieding per email ontvangen waarbij ik voor 7 euro extra per maand kon overstappen op IPTV en dan mijn bestaande digitenne abbonement gratis zou zijn.
Ik heb dat afgesloten en enkel de STB voor de aktie prijs van €99 bij moeten kopen.

Maar helaas bevalt die STB mij totaal niet.
Beeld en geluid is prima alleen is de menu, gids en en zap response echt dramatisch.

Ook vind ik het erg jammer dat er geen remote extender optie o.i.d opzit waardoor ik hem nu niet in de kast kan plaatsen.
Ik had stiekem gehoopt dat ik hem middels aansluiten met HDMI op mijn Philips 47pfl8404 kon bedienen via de televisie. maar helaas.

Ik ga i.i.g ook eens even bellen naar kpn en kijken wat inmiddels de status is omtrent de nieuwe stb.
Als ze worden uitgeleverd laat ik dat uiteraard even weten.

-EDIT-

Ik heb net even gebeld met kpn.
Een medewerker wist mij te vertellen dat momenteel alleen de nieuwe modellen zonder hdd worden uitgeleverd en er nog geen vervangend model met hdd is.
Tevens is de response van de nieuwe ontvanger nauwelijks beter volgens kpn en, zullen toekomstige firmware updates verbetering gaan bieden.

Overigens wil kpn klanten met een aangekocht STB blijkbaar ook tegemoet komen want,
ik had wel de keuze om eventueel een regeling te treffen voor het omwisselen van mijn oude stb.

[ Voor 20% gewijzigd door Turbo-Puppy op 08-01-2011 15:11 . Reden: extra informatie , typ fout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Turbo-Puppy schreef op zaterdag 08 januari 2011 @ 14:40:
[...]
Nou ik heb hem toch echt gekocht hoor.
Ik had een aanbieding per email ontvangen waarbij ik voor 7 euro extra per maand kon overstappen op IPTV en dan mijn bestaande digitenne abbonement gratis zou zijn.
Ik heb dat afgesloten en enkel de STB voor de aktie prijs van €99 bij moeten kopen.
KPN blijft verbazen. Dus nu is het weer mogelijk om er 1 te kopen bij een actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wkleunen
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 25-06-2022
[b][message=35331128,noline]
Overigens wil kpn klanten met een aangekocht STB blijkbaar ook tegemoet komen want,
ik had wel de keuze om eventueel een regeling te treffen voor het omwisselen van mijn oude stb.
In de toekomst wordt alles beter ...

Mooi zoethoudertje. Nou ja, ik stap over op glasvezel. Ik moet mijn contract nog uitzitten en eind van het jaar half jaar naar het buitenland, dus volgend jaar ga ik glasvezel provider uitzoeken. Hoop eigenlijk dat tegen die tijd kickxl in Enschede levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thvers
vraagje:
Comedy central is nu verhuist naar 13 aleen kan je op 14 na 8uu nog steeds CC zien, nu wel met een mooi kruis er op haha.

maar wat komt er op 14 in de plaats? na nickelodeon and stuff....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Net pakketje binnen gekregen voor mijn aansluiting die de 21e wordt gerealiseerd (ADSL). Er zit een 1910-9 in en een TG789vn. Blijkbaar geven ze dus nog niet altijd de nieuwe STBs uit :(.

Zie net dat er sinds mijn bestelling blijkbaar vdsl in mijn postcode gebied is uitgerold, dat verklaart.

[ Voor 24% gewijzigd door kamphuis op 12-01-2011 00:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inmiddels HDTV pakket besteld (een week geleden), krijg je een mailtje of brief als het geactiveerd is? Of kun je het ergens in de instellingen terugvinden?

Grtz
Pagina: 1 ... 22 ... 46 Laatste