Het kleine-mismoderatietopic deel XV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.897 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:22

botoo

💀 too old to die young

.oisyn schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 00:35:
MSalters in 'nieuws: Legale radarverklikker vanaf 18 mei te koop'
Vind ik gewoon een 0. Het is geen flame of troll en hij bewoordt het gewoon normaal. En dan heeft ie ook nog eens een punt :). Ik kan 'm zelf alleen niet modden.
De toonzetting is idd wat trollerig vooral omdat er geen onderbouwing bij staat. Nu meen ik te herinneren dat Koos Spee zich ooit in het programma wegmisbruikers heeft laten ontvallen dat inkomsten genereren wel degelijk op het todo lijstje stond.

* botoo heeft er een nulletje aan toegevoegd

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Kixtart schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 20:48:
Bij de laatste: "Onder welke steen heb jij gezeten? " + "Zijne Eminentie Rouvoet" + late reactie nadat er al bronnen zijn maakt het voor mij wel een -1.
De eerste 3 reacties die ik aanhaalde wel gewoon een 0 dus. Kennelijk heb ik de laatste tijd wat tegen offtopicposts waar ik het nut niet van in zie. Zal daar in het vervolg toch eens wat anders mee om moeten gaan. ;)
.oisyn schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 03:03:
Nou ken ik MSalters een beetje en weet ik dat het gewoon geen troll is, wellicht dat het daaraan ligt :). Ik durf er 100 euro op in te zetten dat als je z'n posthistory doorneemt je geen enkele trolls tegenkomt. Zo is hij gewoon niet.
Wat je hier aanhaalt doet er volgens mij niet toe. Een reactie staat op zichzelf en verdiend een bepaalde score, van wie afkomstig maakt niets uit.

[ Voor 34% gewijzigd door pcgek op 07-05-2009 11:03 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
pcgek schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 09:40:
[...]
De eerste 3 reacties die ik aanhaalde wel gewoon een 0 dus. Kennelijk heb ik de laatste tijd wat tegen offtopicposts waar ik het nut niet van in zie. Zal daar in het vervolg toch eens wat anders mee om moeten gaan. ;)
Imho wel. Ik vind een behulpzame post op iemand die net offtopic gaat eigenlijk nooit ongewenst. Alleen als het erg zwaar offtopic is of een 0-reactie in een lange offtopic draad dan ga ik wel soms naar -1.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 11:35

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

pcgek schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 09:40:
Wat je hier aanhaalt doet er volgens mij niet toe.
Klopt, het is ook een verdediging van mijn eigen gedachtengang, niet een argumentatie waarom het een 0 zou moeten krijgen.

Echter, er staat geen waardeoordeel in de post. Het enige wat jullie zeggen is dat het trollerig "klinkt", maar hij zegt helemaal niet het zo enorm kut is dat het om euro's gaat en niet om levens. Dat is wat jullie er in feite zelf bij verzinnen. Dit naast het feit dat het gewoon publiekelijk wordt toegegeven dat het ook om geld gaat (zie ook het punt van botoo). Dat hele "Koos Spee dit, euro's dat" is ook niet waar MSalters over begonnen is, hij gaat alleen in op de reactie boven hem, met feitelijk juiste informatie. Dat dat verder wat droog en zakelijk wordt gebracht maakt het nog geen troll.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09-2022

Pjerry

En aldus sprak....

pcgek schreef op woensdag 06 mei 2009 @ 20:36:
[...]

Is wat mij betreft de enigste en juiste manier. Maar kan me voorstellen dat er mensen zijn die de reacties van een bepaalde user heel goed onder de loupe nemen, en een -1 geven als er ook maar de geringste aanleiding toe is.

Deze reacties vind ik dan toch zo offtopic dat ze een -1 verdienen
YopY in 'nieuws: Legale radarverklikker vanaf 18 mei te koop'
Glacier in 'nieuws: Legale radarverklikker vanaf 18 mei te koop'
riffey#4 in 'nieuws: Legale radarverklikker vanaf 18 mei te koop'
Firefox in 'nieuws: Legale radarverklikker vanaf 18 mei te koop'
Ik zat ook een beetje met deze thread. Ik heb ze wel (op de laatste na) een 0 gegeven omdat het wel in de sub-thread on-topic is en de discussie gewoon ontstond uit een on-topic opmerking. Maar ik blijf dit soort dingen toch lastig vinden.

Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Ben ik overgevoelig aan het worden, of kan het gewoon niet. Gisteren ook zo'n akkefietje :)

Nu: Umbrah in 'nieuws: Verkoop blu-ray-spelers in VS stijgt met 72 procent'

Leuk verhaal, maar het "fascistische" zorgt bij mij voor -1. Imho past het niet in hoge niveau wat we hopen op de FP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 04-07 13:25
leuke, ja. aardig verhaal, hangt op de 0/+1 grens, maar dan dat 'fascistische' inderdaad... ook een -1 dus. maar wel moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:09

Umbrah

The Incredible MapMan

En dan reageer ik toch even, hoewel dat zeker niet de bedoeling is hier. Ik heb nogal gedubt over de woordkeuze, en ben zelfs naar de Nederlandstalige Wikipedia pagina over het onderwerp gegaan. Hoewel het een beladen woord is, zeker in deze periode van het jaar, denk ik dat ik puur uit de definitie een punt heb gemaakt; Brein is een absolute machthebber met aardig wat zelfbeschermende; of; nationalistische trekjes. Dat is tenminste hoe ze op mij overkomen. Ik zal het artikel wijzigen, maar helemaal happy ben ik er niet over. Het woord heeft en had een bepaalde betekenis, die, net zoals bepaalde symbolen, een dubbele betekenis heeft gekregen. Hoewel ik absoluut niets in de trend van nazisme of fascisme aanhang, vind ik het spijtig dat door een paar idioten en historische gebeurtenissen iets een dubbele betekenis kan krijgen. Taal is een gevoelig iets. (autoritair beschermend is het geworden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Als je spreekt over fascisme, link je iets automatisch aan de tweede wereldoorlog, en dat imo gewoon not done. Imo dien je je daar bewust van te zijn als je een post maakt. Wellicht bedoel je het niet zo, maar het is wel hoe het overkomt, en dat maakt het ongewenst.

Maar ik zie dat je je reactie ge-edit hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

PWM schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 15:19:
Ben ik overgevoelig aan het worden, of kan het gewoon niet. Gisteren ook zo'n akkefietje :)

Leuk verhaal, maar het "fascistische" zorgt bij mij voor -1. Imho past het niet in hoge niveau wat we hopen op de FP.
Door de edit nu een nette +1 wmb en dat heeft ie ook gekregen. Ik vermoed dat hij er ook wel op zal eindigen.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

botoo schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 09:35:
[...]

De toonzetting is idd wat trollerig vooral omdat er geen onderbouwing bij staat. Nu meen ik te herinneren dat Koos Spee zich ooit in het programma wegmisbruikers heeft laten ontvallen dat inkomsten genereren wel degelijk op het todo lijstje stond.

* botoo heeft er een nulletje aan toegevoegd
We hebben toch net een discussie gehad dat we moeten modereren op de reactie en op de de persoon. Ondanks zijn mooie posthistorie, ondanks dat hij bij .oisyn bekend is, ondanks dat het op de tv is geweest (waar is de bronvermelding zeggen we dan altijd!!!) komt deze reactie trollerig over. Dus gewoon een -1 van mij.
Ik weet zeker dat deze discussie er niet was geweest als coretx exact deze zelfde opmerking had gemaakt. Toch even iets om over na te denken, lijkt mij!

/edit
PWM schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 15:19:

In de edit is het er blijkbaar uitgehaald. Iig zo als het er nu staat heb ik er een +1 aan gegeven.

Lees nu de reactie van Umbrah... dus idd ge-edit. Ik vind het gewoon een mooie post, zeker na zijn uitleg met wat hij bedoelde met dat woord dat ik hier maar niet neerschrijf :).

/edit2
Btw vind ik deze van MSalters ook erg off-topic:
MSalters in 'nieuws: Legale radarverklikker vanaf 18 mei te koop'

[ Voor 34% gewijzigd door Pjerry op 07-05-2009 16:46 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 03:53

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
k1n8fisher schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:14:
[...]

Door de edit nu een nette +1 wmb en dat heeft ie ook gekregen. Ik vermoed dat hij er ook wel op zal eindigen.
Eens.
Totaal zinloos om er op die plaats over te beginnen, volledig offtopic. -1 it is.
Hij geeft enkel aan dat het beroep op de vrijheid van meningsuiting niet van toepassing is bij de bepaling van de legaliteit van het apparaat. Gewoon ontopic lijkt me.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 00:22

botoo

💀 too old to die young

Pjerry schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 16:31:
[...]
We hebben toch net een discussie gehad dat we moeten modereren op de reactie en op de de persoon.
Correct :) maar in dit specifieke geval is door mijn eigen kennis (Spee's geld-kwestie) de onderbouwing niet nodig om de post door mij naar de haringkelder te laten verwijzen.

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Volgens mij mag degene die deze reactie een +1 gaf ook wel eens nagekeken worden... is gewoon een op de man spelende flame...

En de +1 voor deze reactie mag imho ook worden nagekeken, is gewoon een 0.

[ Voor 27% gewijzigd door wildhagen op 07-05-2009 18:02 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Kan het +1 er niet van inzien,denk dat een 0 wel genoeg is voor deze post Zicco in 'nieuws: VS klaagt Zweedse NASA-hacker aan'

edit:
Stond toch echt op 7x+1 toen ik hem kwam melden :P

edit 2: Toch een beetje te simpel voor een +1 ,denk dat een 0 wel genoeg is Blokker_1999 in 'nieuws: Aanklagers eisen drie jaar in Myspace-zelfmoordzaak'
Deze heeft wat meer inhoud waardoor ik die wel een +1 waard vind
Arnoud Engelfriet in 'nieuws: Aanklagers eisen drie jaar in Myspace-zelfmoordzaak'

[ Voor 60% gewijzigd door pcgek op 07-05-2009 21:44 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is deze vergelijking met WO2 niet een béétje ongepast? Zeker met het instituut dat hij erbij haalt, die wel even héél wat verder ging dan het instituut uit de nieuwspost...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier klopt er toch even iets niet in de reacties:

nieuws: AMD brengt cpu- en gpu-divisies bijeen - update

Ik geef een menig over de drivers en die wordt op -1 gezet, er reageert iemand op mij en diekrijgt gewoon een 0 (terwijl hij ook een mening geeft)
Daarna een melding dat iets perfect werkt, waarom is dat dan wel een 0 en mijn reactie over de problemen die ik heb ervaren niet?

Dan komt er een post met een hoop nadelen van de drivers, die wordt op -1 gezet daaronder reageert iemand erop en geeft tegen argumenten en dat is dan wel weer een 0??

het is toch of allemaal 0 of allemaal -1, maar niet de ene mening 0 en de ander -1 vind ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

botoo schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:21:
[...]

Correct :) maar in dit specifieke geval is door mijn eigen kennis (Spee's geld-kwestie) de onderbouwing niet nodig om de post door mij naar de haringkelder te laten verwijzen.
:?
Je kan toch nooit objectief modereren als je daar je eigen kennis in betrekt. Heel vaak heb ik geen verwijzing nodig en dan wordt de reactie toch omlaag gemod door het ontbreken van linkjes......

/edit
pcgek schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 20:58:
Kan het +1 er niet van inzien,denk dat een 0 wel genoeg is voor deze post Zicco in 'nieuws: VS klaagt Zweedse NASA-hacker aan'

edit:
Stond toch echt op 7x+1 toen ik hem kwam melden :P

edit 2: Toch een beetje te simpel voor een +1 ,denk dat een 0 wel genoeg is Blokker_1999 in 'nieuws: Aanklagers eisen drie jaar in Myspace-zelfmoordzaak'
Deze heeft wat meer inhoud waardoor ik die wel een +1 waard vind
Arnoud Engelfriet in 'nieuws: Aanklagers eisen drie jaar in Myspace-zelfmoordzaak'
Ben het weer eens helemaal met je eens. Blokker staat nog op +1, Engelfriet heb ik net het zetje kunnen geven om op +1 te komen. Zicco staat al ruim op nul.

/edit 2
Verwijderd schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 21:47:
Hier klopt er toch even iets niet in de reacties:

nieuws: AMD brengt cpu- en gpu-divisies bijeen - update

Ik geef een menig over de drivers en die wordt op -1 gezet, er reageert iemand op mij en diekrijgt gewoon een 0 (terwijl hij ook een mening geeft)
Daarna een melding dat iets perfect werkt, waarom is dat dan wel een 0 en mijn reactie over de problemen die ik heb ervaren niet?

Dan komt er een post met een hoop nadelen van de drivers, die wordt op -1 gezet daaronder reageert iemand erop en geeft tegen argumenten en dat is dan wel weer een 0??

het is toch of allemaal 0 of allemaal -1, maar niet de ene mening 0 en de ander -1 vind ik
Wel een beetje vreemd dat je eerste reactie (de first post) -1 scoort. Misschien dat het te off-topic gevonden wordt, maar van mij krijg je iig een nul.
De tweede reactie (waar je verwijzing naar is) krijgt steevast een -1 vanwege 8)7 . Dat maakt de reactie gewoon een trol. Om die reden heb je er van mij ook een -1 voor gekregen, ondanks dat op reactie, m.u.v. het onderste stukje, niet veel mis is imo.

[ Voor 80% gewijzigd door Pjerry op 08-05-2009 01:02 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
botoo schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 17:21:
[...]

Dat vind ik nogal een bijzondere uitspraak... Dus wanneer ik zeg dat microsoft software altijd brak is dan mag een mod dat een 0 geven omdat hij zelf die ervaring ook heeft?

Bovendien heeft de heer Spee in datzelfde programma ook aangegeven dat er een target op het terugbrengen van het aantal verkeersdoden staat, dus is zijn uitspraak wel degelijk onjuist. De tweede zin is al net zo twijfelachtig, aangezien het mij ten zeerste zou verbazen wanneer ze de flitpalen op n-wegen die zijn aangebracht vanwege hoge dodengetalen op diezelfde weg 's nachts weghalen.

En ja, ook ik vind het flitsbeleid achterlijk en vind het onjuist wanneer ze een 30 zone creëren doormiddel van een bordje bij een kaarsrechte 2-baansweg met apart fietspad en daar vervolgens gaan flitsen, maar dat maakt zijn ongefundeerde troll nog geen 0!

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

.oisyn schreef op donderdag 07 mei 2009 @ 03:03:
Nou ken ik MSalters een beetje en weet ik dat het gewoon geen troll is, wellicht dat het daaraan ligt :). Ik durf er 100 euro op in te zetten dat als je z'n posthistory doorneemt je geen enkele trolls tegenkomt. Zo is hij gewoon niet.
Toch praat ie poep.Ook 's nachts wordt gecontroleerd in de bebouwde kom en op provinciale wegen. Daarnaast is hij er niet op Euro's te vangen. Als mensen zich netjes aan de regels houden kost het ook niets -> levert zelfs geld op door zuiniger gedrag. -1 van mij.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-08 11:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Pjerry schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 00:44:
[...]

:?
Je kan toch nooit objectief modereren als je daar je eigen kennis in betrekt. Heel vaak heb ik geen verwijzing nodig en dan wordt de reactie toch omlaag gemod door het ontbreken van linkjes......
Je eigen kennis heeft niets met objectief modereren te maken. Bekijk het zo: MSAlters plaatst hier blijkbaar een opmerking die veel mensen 'trollerig' vinden, omdat ze denken dat het onwaar is. Als jijzelf nou toevallig weet (of denkt) dat de opmerking wel degelijk inhoudelijk correct is, dan kun je zo'n reactie toch op 0 modereren als daarmee het 'trollerige' karakter van de reactie verdwijnt?

Kennis heeft in dat geval niets te maken met mening.
arne schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 01:06:

Dat vind ik nogal een bijzondere uitspraak... Dus wanneer ik zeg dat microsoft software altijd brak is dan mag een mod dat een 0 geven omdat hij zelf die ervaring ook heeft?
[...]
We hebben het hier niet over een 'mee eens' situatie, botoo zegt dat hij weet (of dus denkt) dat de opmerking wel inhoudelijk correct is. Dat is geen mening, dat is gewoon achtergrond informatie, waarmee zo'n reactie mogelijk als minder (of niet) 'trollerig' beschouwd kan worden. :)

Ik zelf heb deze reactie nog niet gemodereerd, maar persoonlijk vind ik ook de reactie niet 'trollerig' genoeg om een -1 te krijgen. Aan de andere kant vind ik het ook niet erg als de reactie toch op -1 blijft, want ik kan me jullie beeld ook wel voorstellen. In elk geval wilde ik even het idee uit de wereld helpen dat botoo hier op mening liep te modereren, want dat deed hij niet ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:36

MsG

Forumzwerver

Wat vinden jullie van zoiets? kozue in 'nieuws: 'Ook Dell experimenteert met Android''

Het klinkt mij als verkapt gerant in de oren zonder enige vorm van onderzoek of bron. Ik ben geneigd naar -1.

Zoiets vind ik altijd wat lastig: kozue in 'nieuws: 'Ook Dell experimenteert met Android''

Qua tekstinhoud en uitleg duidelijk een +1, maar het is totaal zelfbedacht en komt niet voort uit een onderzoek, het is puur zijn perspectief er op. Zo kan iedereen wel een mooi lang verhaal maken wat verder niet echt onderbouwd wordt. Wat jullie?

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Hij denk idd wat te simpel, wmb geen +1 waard . Kjoe_Ljan in 'nieuws: Aanklagers eisen drie jaar in Myspace-zelfmoordzaak'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

MsG schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 09:45:
Wat vinden jullie van zoiets? kozue in 'nieuws: 'Ook Dell experimenteert met Android''

Het klinkt mij als verkapt gerant in de oren zonder enige vorm van onderzoek of bron. Ik ben geneigd naar -1.

Zoiets vind ik altijd wat lastig: kozue in 'nieuws: 'Ook Dell experimenteert met Android''

Qua tekstinhoud en uitleg duidelijk een +1, maar het is totaal zelfbedacht en komt niet voort uit een onderzoek, het is puur zijn perspectief er op. Zo kan iedereen wel een mooi lang verhaal maken wat verder niet echt onderbouwd wordt. Wat jullie?
Die eerste is een zeer mooi vormgegeven rant op MS. Net niet een echte flame of troll mar duidelijk wel bedoeld om MS onderuit te halen (al dan niet terecht).
Ik vind die tweede meer een ervaringspost en mag wat dat betreft van mij wel op +1 komen. 0 kan ik ook wel mee leven. Iets anders zou mismodden zijn.

@pcgek: dat is idd te simpel voor woorden. Een 0 is voldoende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 01:33
Allemachtig wat een geflame weer in het iPhone en Microsoft nieuwsbericht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Degene die deze reactie een +2 gaf mag imho worden nagekeken.

Redenen:

- post is 3x ge-edit, eerst stond er alleen "Wow...." zonder verdere tekst
- >50 procent van de reactie is moderatiegezeik

Alles hoger dan -1 is imho modmisbruik.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

wildhagen schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 10:45:
Degene die deze reactie een +2 gaf mag imho worden nagekeken.

Redenen:

- post is 3x ge-edit, eerst stond er alleen "Wow...." zonder verdere tekst
- >50 procent van de reactie is moderatiegezeik

Alles hoger dan -1 is imho modmisbruik.
Done. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StefandeGroot in 'nieuws: EC stelt grenzen aan interconnectietarieven'

deze reactie is volgens mij geen +2 waard ofwel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Absoluut niet nee. Modmisbruik.

* RoD doet nulletje geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nee, een 0 lijkt me méér dan voldoende voor dit soort loze kreten.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dat is inderdaad geen +2 waard nee. Degene die dat deed wordt weldra uitgeschakeld door de ModBot. :)

edit:
Onderstaanden ook gevonden en verwerkt.

[ Voor 20% gewijzigd door Cloud op 08-05-2009 13:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Volgens mij is er weer een modmisbruiker actief in nieuws: Microsoft hernoemt WGA naar Windows Activation Technologies

Alle reacties op deze subdraad hebben -1 gehad, terwijl er een paar duidelijke +1's en enkele 0-en inzitten.

Lijkt me dus meningmodden. Iemand even naar kijken?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nog een +2-modmisbruiker: deze reactie is een flamebait en dus een -1 (zeker in een newspost over zo'n gevoelig onderwerp), hij noemt mensen gewoon 'kansloze figuren'.

De +2 mag imho wel nagekeken worden.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

TheSiemNL in 'nieuws: Franse webdesigner verliest baan na kritiek op three-strikes-wet'

Zinnetje van niets en bovendien je reinste onzin (zie YellowOnline in 'nieuws: Franse webdesigner verliest baan na kritiek op three-strikes-wet'). Wat mij betreft gewoon een excuus om een first post te hebben. Waarom alle 30 modders die een 0 gegeven hebben ontgaat me wat, tenzij de discussie eronder te interessant is om de eerste weg te modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

YellowOnline schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 14:03:
TheSiemNL in 'nieuws: Franse webdesigner verliest baan na kritiek op three-strikes-wet'

Zinnetje van niets en bovendien je reinste onzin (zie YellowOnline in 'nieuws: Franse webdesigner verliest baan na kritiek op three-strikes-wet'). Wat mij betreft gewoon een excuus om een first post te hebben. Waarom alle 30 modders die een 0 gegeven hebben ontgaat me wat, tenzij de discussie eronder te interessant is om de eerste weg te modden.
Op zich is het geen echt slechte opmerking. Misschien wat naief maar daar hoef je hem niet voor af te straffen. Zijn opmerking wordt netjes beantwoord met de feiten en dus mag deze best op 0 blijven staan. Om nou meteen maar een fipo erin te zien lijkt mij overdreven. Misschien dat deze persoon gewoon heel veel betrokkenheid bij de bond voelt en dat als eerst bij hem opkwam?
Aan de andere kant is het artikel van 11.12 en zijn reactie van 11.13.....! laten we hem maar het voordeel van de twijfel geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Laten we een fipo houden wat een fipo daadwerkelijk is; een reactie puur en alleen om als eerste te zijn en dat ook te laten weten aan de wereld. Als mensen het gaan verhullen door iets te plaatsen wat wél ontopic en/of nuttig is, is het dus per definitie geen fipo meer. De normale moderatieregels gelden dan gewoon :)

De reactie in dit geval vind ik ook een onschuldig 0'tje waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
buzzin in 'nieuws: MPAA adviseert leraren om dvd's te filmen'

op zich misschien een +1tje waard, tot aan "MAFIAA" wat IMO gewoon een Troll van de bovenste plank is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Yup, vergelijking met de maffia (want dat is dit) gaat imho wel wat te ver. Jammer, anders was het een nette reactie geweest, nu geef ik hem daarvoor een -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tsurany in 'nieuws: UPC: afstoten prepaid-telefonie staat los van 4g-plannen'
deze is goed van aard maar wel een beetje trollerig toch??

gassiepaart in 'nieuws: LG introduceert blu-ray-speler met hdd-recorder'

deze is opzich goed onderbouwd en hij heeft een punt alleen schrijft ie het verkeerd op :P

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2009 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 19:26:
Tsurany in 'nieuws: UPC: afstoten prepaid-telefonie staat los van 4g-plannen'
deze is goed van aard maar wel een beetje trollerig toch??

gassiepaart in 'nieuws: LG introduceert blu-ray-speler met hdd-recorder'

deze is opzich goed onderbouwd en hij heeft een punt alleen schrijft ie het verkeerd op :P
Die eerste is best netjes, alhoewel misschien ietwat op de man gespeeld. Gewoon een 0. Die tweede is gewoon flamen wat mij betreft en dus -1. Alleen het woordje FAIL na een quote is niet echt iets wat als sympathiek bedoeld is wmb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de laatste staat een plus 1 namelijk :P

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 08-05-2009 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

/edit 2

[...]

Wel een beetje vreemd dat je eerste reactie (de first post) -1 scoort. Misschien dat het te off-topic gevonden wordt, maar van mij krijg je iig een nul.
De tweede reactie (waar je verwijzing naar is) krijgt steevast een -1 vanwege 8)7 . Dat maakt de reactie gewoon een trol. Om die reden heb je er van mij ook een -1 voor gekregen, ondanks dat op reactie, m.u.v. het onderste stukje, niet veel mis is imo.
[/quote]

Het gaat niet alleen om mijn reacties, het gaat ook om de andere reacties.
Ik weet dat ik negatief gemod word, dat komt er grootendeels door doordat het mod systeem hier niet klopt.
Maar die discussie hebben we al gehad, daar beginnen we niet nog eens over.

Maar dit getuigd weer dat het niet deugt.
Ik geef mijn eigen ervaringen in een post en vind AMD processors gewoon bagger, dat wordt -1 gemod.
ander vinden ze super en vertellen dat, en dat wordt gewoon op 0 gezet.

Positieve reacties op AMD = 0
Negatieve reacties op AMD = -1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

je kan ook wat netter zeggen dat je ze niks vind bijvoorbeeld: Ik ben geen fan van AMD, maar toch scoort deze wel goed o.e.d. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 20:38:
je kan ook wat netter zeggen dat je ze niks vind bijvoorbeeld: Ik ben geen fan van AMD, maar toch scoort deze wel goed o.e.d. ;)
ik bedoel dit dus:

dit is een -1:
als ze hun videokaarten en vooral de drivers op dezelfde kwalitiet weten te houden blijf ik toch mooi bij ati/amd.

De processors van AMD ben ik weer geen fan van, veel problemen mee gehad en gezien en vooral met de oudere modellen.
Ook de koelers vind ik niet.
Processors blijven intels gewoon beter.

Voor de videokaarten is ATI gewoon beter.
Nvidia heeft nog steeds waardeloze drivers waaraan je weinig kunt instellen.
ook crashen deze drivers vaker waardoor je gewoon ineens zwart scherm krijgt...
En dit is gewoon een 0:
De drivers van ATI zijn gewoon om te huilen, das algemeen bekend.

Dual screen support is bagger, CRT monitor support is bagger, hdmi handshaking is bagger, 2d/3d clock bugs, langzaam en lomp control panel, graphical glitches (ze fixen het 1ne spel en het andere krijgt weer problemen), geen fatsoenlijke video acceleratie (werkt 99.0 % van de tijd niet, en als het werkt heb je shit kwaliteit), 24p support is bagger (maargoed das bij nvidia ook bagger) drivers zijn zelfs zo slim om me kaart te underclocken tijdens film kijken waardoor het helemaal niet meer vloeiend loopt (als ik film wil kijken moet ik hem manual overclocken via att zodat de clocks gelocked zijn), intensieve games lopen vast bij veel driver releases (vooral bij spellen die veel textures gebruiken).
Volgens mij kan ik nog wel 10 minuten doorgaan.
En dit alles bij 3 verschillende ATI GPU's en verscheidene PC's.

Meh nooit meer ati voor mij.

AMD cpu's in tegenstelling ben ik altijd tevreden mee geweest. Op het moment heb ik een core duo, gezien deze goedkoper en sneller was. Maar kwa stabiliteit / bios instellingen/ OC etc vond ik de amd platformen in het algemeen een stuk fijner en makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Edit: @hierboven. Wat is dat voor een 'vervuiling' :P

Ontopic:
Volgens mij werkt het met politieke partijen toch anders als met het omroepbestel. Dacht dat hier een 0 meer op zijn plaats was Hydra in 'nieuws: Piratenpartij is de op twee na grootste partij van Zweden'

Door de qoute is te zien op wie hij reageerd, maar de reactie staat 'los'. Eigenlijk heeft de poster ,buiten het feit dat hij het ergens niet mee eens is ,niet zo veel te vertellen. Volgens mij sowieso geen +1 waard.
rodie83 in 'nieuws: Piratenpartij is de op twee na grootste partij van Zweden'

Het artikel gaat over de piratenpartij, dus meer info zou dan toch een +1 moeten opleveren?
DutchStoner in 'nieuws: Piratenpartij is de op twee na grootste partij van Zweden'

Deze is dan toch weer iets teveel op de persoon gericht,en verder weinig inhoud, waardoor ik hem een -1 zou geven
Verwijderd in 'nieuws: Piratenpartij is de op twee na grootste partij van Zweden'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:36

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-town
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 23-08 12:24
Post die etter hier ook? (BasMsi wel te verstaan)
Man, wat een vervelende reply's, ervaring mee gehad op userbase.be.
Heb hem dan maar uiteindelijk in de ignore-lijst gegooid.
gelukkig staat hij nu op -1

[ Voor 6% gewijzigd door t-town op 08-05-2009 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pcgek schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 20:55:
Edit: @hierboven. Wat is dat voor een 'vervuiling' :P
dat is geen vervuiling.

Ik geef een mismoderatie aan die bij vel berichten gebeurt doordat bepaalde negatieve meningen omlaag gemod worden en de positieve gewoon neutraal.

maar ik word genegeerd of zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Je levert geen gemakkelijke linkjes, dat is een nadeel. Degene die je levert wijst naar de verkeerde reactie. Mensen zijn nu eenmaal lui. ;) Maar ik heb het even opgezocht en Verwijderd in 'nieuws: AMD brengt cpu- en gpu-divisies bijeen - update' is op zich redelijk onschuldig, die mag best op 0. Unique in 'nieuws: AMD brengt cpu- en gpu-divisies bijeen - update' is inderdaad een zinloze rant en staat inmiddels op een verdiende -1.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Eens. Ik heb er allemaal een -1 aan gegeven. Ze kunnen nog wel wat tikjes gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Deze Haas_nl in 'meuk: AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!! demo' mag daarentegen van mij wel weer een +1 krijgen, één van de weinige zinvolle reacties onder dit artikel (maar ja, kun je anders verwachten.....).

En nog een -1 voor: Goderic in 'meuk: AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!! demo' gaat een beetje te ver off-topic, item is wel uitgekauwd.

En is deze een +1 waard?
YellowOnline in 'meuk: AaaaaAAaaaAAAaaAAAAaAAAAA!!! demo'
Ik heb hem een 0 gegeven, leuk maar verders.....

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

t-town schreef op vrijdag 08 mei 2009 @ 23:16:
Post die etter hier ook? (BasMsi wel te verstaan)
Man, wat een vervelende reply's, ervaring mee gehad op userbase.be.
Heb hem dan maar uiteindelijk in de ignore-lijst gegooid.
gelukkig staat hij nu op -1
Denk dat je dit soort uitlatingen hier voortaan wel achterwege mag laten, de persoon achter de reactie doet er namelijk niet toe. ;)
Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 00:18:
[...]

dat is geen vervuiling.

Ik geef een mismoderatie aan die bij vel berichten gebeurt doordat bepaalde negatieve meningen omlaag gemod worden en de positieve gewoon neutraal.

maar ik word genegeerd of zoiets?
Wat 'DirkW' ook zegt: Linkjes werken makkelijker. En de scores die je graag had willen zien op de reacties die je aandroeg moeten dan net andersom zijn, neem ik aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Degene die deze reactie een -1 gaf mag imho worden nagekeken. Vind de reactie een keurige +1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: Microsoft hernoemt WGA naar Windows Activation Technologies'
deze is zeker ste weten geen +2 waard

en deze geen +1

TheSiemNL in 'nieuws: Microsoft hernoemt WGA naar Windows Activation Technologies'

het heeft helemaal niks met het onderwerp te maken, lekker offtopic

Calamor in 'nieuws: Microsoft hernoemt WGA naar Windows Activation Technologies'

dit is ook geen + 2 waard !

[ Voor 56% gewijzigd door Verwijderd op 09-05-2009 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Gezien.
wildhagen, die van jou stond al op 'uit' door botoo, want die was wel heel duidelijk :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Iemand die deze nog een tikje wil geven? Xenan in 'nieuws: MPAA adviseert leraren om dvd's te filmen'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Done :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Done.

Ook deze reactie kan nog een zetje naar beneden gebruiken wegens maffia-vergelijkingen.

[ Voor 3% gewijzigd door wildhagen op 09-05-2009 15:00 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Zetje gegeven, en staat nu op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

wildhagen schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 14:59:
Done.

Ook deze reactie kan nog een zetje naar beneden gebruiken wegens maffia-vergelijkingen.
Die had ik ook gezien,maar na googlen kwam ik dit tegen http://mafiaa.org/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

OMFG, met zo'n naam vragen ze er ook wel om :X :D

Ik heb em maar weer op 0 gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
On April 1, 2006, John T. Haller parodied the two organizations on a joke website announcing their fictional merger, introducing another abbreviation for the fictional combined entity: "MAFIAA" (Music And Film Industry Association of America, a satirical reference to The Mafia)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

pcgek schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 15:07:
[...]

Die had ik ook gezien,maar na googlen kwam ik dit tegen http://mafiaa.org/
Helaas, maar het is écht een vergelijking met de maffia. Zie Kixtart in "Het kleine-mismoderatietopic deel VIII"
On April 1, 2006, John T. Haller parodied the two organizations on a joke website announcing their fictional merger, introducing another abbreviation for the fictional combined entity: "MAFIAA" (Music And Film Industry Association of America, a satirical reference to The Mafia)
Is dus niet goedaardig bedoeld, maar echt op de negatieve manier ;)

Edit: hmmz, net te laat :P

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dan zet ik em weer op -1 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat 'DirkW' ook zegt: Linkjes werken makkelijker. En de scores die je graag had willen zien op de reacties die je aandroeg moeten dan net andersom zijn, neem ik aan :)
Ja ik wist niet hoe je ze maakte, nu wel.

Nee maar er klopt gewoon vanalles niet daar.
Nu is een post van mij ineens weer op +1 gezet:
Verwijderd in 'nieuws: AMD brengt cpu- en gpu-divisies bijeen - update'

is dit dan wel een +1, maar dit een -1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

wildhagen schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 15:11:
[...]

Helaas, maar het is écht een vergelijking met de maffia. Zie Kixtart in "Het kleine-mismoderatietopic deel VIII"

Is dus niet goedaardig bedoeld, maar echt op de negatieve manier ;)

Edit: hmmz, net te laat :P
Had me er verder nog niet in verdiept, leek onschuldig. Maar het is duidelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Verwijderd schreef op zaterdag 09 mei 2009 @ 15:18:
[...]

Ja ik wist niet hoe je ze maakte, nu wel.

Nee maar er klopt gewoon vanalles niet daar.
Nu is een post van mij ineens weer op +1 gezet:
Verwijderd in 'nieuws: AMD brengt cpu- en gpu-divisies bijeen - update'

is dit dan wel een +1, maar dit een -1?
Ten eerste is die eerste maar een 0 en meer niet (waar hij nu ook op staat) en die tweede is door de opmerking over nVidia een -1. quote: "Nvidia heeft nog steeds waardeloze drivers waaraan je weinig kunt instellen. ook crashen deze drivers vaker waardoor je gewoon ineens zwart scherm krijgt..." /quote
Dat jij ze slecht vind is jouw mening maar jij schrijft het op als een waarheid. Ik heb nog nooit problemen gehad met nVidia en met mij hele volksstammen. Zijn jouw ervaringen dan opeens allesbepalend? Nee. Er zijn waarschijnlijk ook mensen te vinden met dezelfde mening als jij maar dan over Ati en hun drivers. Is dat dan de waarheid? Nee, en dus moet je dat ook niet zo opschrijven want dan ben je gewoon aan het ranten of flamen en dat willen we niet op de FP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Laatst online: 21-02-2022
Ik heb weer een mismod te melden, ofja "een", deze keer heb ik er twee. Lees mee:
Faust in 'nieuws: Kwartaalomzet Nvidia daalt met 42 procent'
De -1 is hatelijk en compleet misplaatst.
De +2 is iets te euforisch wat mij betreft. Het is natuurlijk een zeer inzichtvolle post, maar een +2 is gereserveerd voor posts die iedereen gewoon moet lezen (aldus de faq). Omdat de post vooral een mening bevat denk ik dat deze niet tot de 'onmisbaar' categorie behoort.
Tenzij de +2 als dis op de -1 bedoeld is, in dat geval kan ik de humor wel waarderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
de -1 verdient inderdaad nakijken, die +2, och... die wordt wel vaker eens te snel gegeven :)

Verwijderd in 'nieuws: Reeks nieuwe Athlon II- en Phenom II-processors op komst'

daar staan een aantal onverdiende 0'en, lijkt me?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Een +1 voor deze post Xanquezer in 'nieuws: Reeks nieuwe Athlon II- en Phenom II-processors op komst' :?
Beetje overbodig lijkt mij, de man had wat tijd te veel :). Gewoon een nul zou ik zo zeggen.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Beetje laat: suggereren van partijdigheid aan de kant van Tweakers.net: SqueakyClean in 'reviews: De Philips Cinema 21:9 breed uitgemeten'

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Pjerry schreef op zondag 10 mei 2009 @ 03:13:
Een +1 voor deze post Xanquezer in 'nieuws: Reeks nieuwe Athlon II- en Phenom II-processors op komst' :?
Beetje overbodig lijkt mij, de man had wat tijd te veel :). Gewoon een nul zou ik zo zeggen.
Is niet meer dan dat waard. Hij had zijn punt ook al gemaakt na 2 tot 4 verschillende cpu's op te noemen. Doordat hij dit niet heeft gedaan maar deze lijst heeft gepost komt het een beetje irritant over en gaat de waarde van de post erop achteruit. 0 is dan voldoende.

@PCdealer: is idd een beetje laat. Grootste deel van de reactie verdient een +1 maar die laatste zin is een zodanige troll dat ik hem het liefst naar de -1 wil trappen. Helaas dus te laat!

Edit: deze reactie is een aanval op de voorgaande en verdient dus geen 21x 0 maar alleen -1!

Dit topic in de gaten houden: nieuws: Eurocommissarissen willen garantie op software
Voorlopig lijkt het goed te gaan maar het is wel een onderwerp waar flamewars kunnen ontstaan.
Deze reactie heeft een +1 van iemand gekregen terwijl hij off-topic gaat en eigenlijk verder on topic alleen maar een bevestiging geeft. Persoonlijk vind ik hem ongewenst maar 0 kan ik me nog voorstellen.
Deze kan weer geen MS schrijven --> -1 dus!

[ Voor 33% gewijzigd door TheCapK op 10-05-2009 19:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

k1n8fisher schreef op zondag 10 mei 2009 @ 18:48:
[...]

Edit: deze reactie is een aanval op de voorgaande en verdient dus geen 21x 0 maar alleen -1!
Daar stond toch echt al een -1 van mij bij die ik al vroeg in de middag heb gegeven. Zo te zien zijn er alleen maar nulletjes bijgekomen :)

Hier een paar offtopic reacties die nergens meer over gaan,en volgens mij op -1 thuishoren
Verwijderd in 'nieuws: Toshiba boekt recordverlies'
Neko Koneko in 'nieuws: Toshiba boekt recordverlies'

[ Voor 3% gewijzigd door pcgek op 10-05-2009 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

pcgek schreef op zondag 10 mei 2009 @ 19:46:
[...]

Daar stond toch echt al een -1 van mij bij die ik al vroeg in de middag heb gegeven. Zo te zien zijn er alleen maar nulletjes bijgekomen :)

Hier een paar offtopic reacties die nergens meer over gaan,en volgens mij op -1 thuishoren
Hij staat nu ondertussen wel op -1!
Die van jou ook maar even een extra zetje gegeven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

pcgek schreef op zondag 10 mei 2009 @ 19:46:
[...]

ZUCHT, zulke reacties. Staan goed op hun plaats nu.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Deze reactie GENETX in 'nieuws: Reeks nieuwe Athlon II- en Phenom II-processors op komst' vind ik toch wel de richting op gaan van een dubbel trippel, quad,.... post. Ze zijn niet allemaal hetzelfde maar toch, de geoefende lezer begrijpt er hetzelfde uit:
een greep van voor deze reactie:
GENETX in 'nieuws: Reeks nieuwe Athlon II- en Phenom II-processors op komst'
mad_max234 in 'nieuws: Reeks nieuwe Athlon II- en Phenom II-processors op komst'
GENETX in 'nieuws: Reeks nieuwe Athlon II- en Phenom II-processors op komst'
dahakon in 'nieuws: Reeks nieuwe Athlon II- en Phenom II-processors op komst'
mad_max234 in 'nieuws: Reeks nieuwe Athlon II- en Phenom II-processors op komst'
Vanwege de goede bedoeling toch een nul van mij. Een +1 vind overdreven.

/edit

Een +1 voor deze reactie BoringDay in 'nieuws: T-Mobile: Windows Mobile 6.5 verschijnt in september' zou iedereen wel willen, denk ik.

Ay, voor de rest van mijn afwijkende moderaties ben ik te laat. 48 uur is ook zo weinig :).

[ Voor 11% gewijzigd door Pjerry op 10-05-2009 21:44 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Een 0 lijkt me in dit geval inderdaad de juiste score. Fixed. Overigens mag mad_max234 van mij ook terug naar de 0.
/edit

Een +1 voor deze reactie BoringDay in 'nieuws: T-Mobile: Windows Mobile 6.5 verschijnt in september' zou iedereen wel willen, denk ik.

Ay, voor de rest van mijn afwijkende moderaties ben ik te laat. 48 uur is ook zo weinig :).
Niet alleen die, maar ook zijn twee voorgangers mogen wel lager dan de +1...
Dus NC83 in 'nieuws: T-Mobile: Windows Mobile 6.5 verschijnt in september' en MsG in 'nieuws: T-Mobile: Windows Mobile 6.5 verschijnt in september'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Agree, was ik vergeten.... 8)7

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
KabamAppien in 'nieuws: Sony Ericsson overweegt Playstation-telefoon'

die +1 mag worden nagekeken.

en jemig, in dat eurocommisarissen willen garantie op software topic heeft ene denkster wel heel erg veel -1tjes, zeg... dat ging goed hard :P

edit Manuel in 'nieuws: Publieke omroep niet blij met encryptie Telenet' hoort IMO geen +2 te zijn?
Niels9 in 'productreview: Sapphire HD 4770 512MB GDDR5 PCI-E review door woozyzpk' +2 onterecht, nakijken?
-SambaL- in 'nieuws: Activision bevestigt komst Guitar Hero: Van Halen' -1 niet terecht, lijkt me.

[ Voor 46% gewijzigd door iceheart op 11-05-2009 02:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

iceheart schreef op maandag 11 mei 2009 @ 02:03:

en jemig, in dat eurocommisarissen willen garantie op software topic heeft ene denkster wel heel erg veel -1tjes, zeg... dat ging goed hard :P
Die denkster heeft een hoop reacties die hetzelfde zijn en totaal niets toevoegen. Het is alleen maar vervuiling.
Wel is het zo dat alles wat er aan nieuwe reacties bijkomt in dat topic (en dan bedoel ik niet threaded) vaak allemaal dubbelposts zijn. Net ook weer een lnge post op -1 gezet omdat het al tig keer gezegd was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-D
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-08 12:15

M-D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

@M-D: Ik heb jouw post even verplaatst van ModBot / Modstatus klachtenloket naar hier :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-D
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 23-08 12:15

M-D

Cloud schreef op maandag 11 mei 2009 @ 11:41:
@M-D: Ik heb jouw post even verplaatst van ModBot / Modstatus klachtenloket naar hier :)
Oh, thanks.
Dacht dat ik hem hier gepost had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Misschien omdat er voor de edit een andere smilie stond waardoor het niet zo vriendelijk leek. ;)

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Degene die deze reactie een +1 gaf mag imho worden nagekeken, mij lijkt het een -1, of op zijn hoogst een heel krappe 0.

En wat te doen met deze reactie? Ik vind het een troll ("windhoos", "M$"), en daarom een -1. Een +1 lijkt me te hoog, gezien het trollen lijkt een 0 me het absolute maximum, maar zelf vind ik de -1 iig beter. Zeker als je ziet dat hij toegeeft (in een reactie eronder) dat hij met kwade opzet doet.

[ Voor 63% gewijzigd door wildhagen op 11-05-2009 17:32 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd in 'nieuws: Koolance brengt LN2-verdamper uit' lijkt me echt een fipo: -1 van mij dan ook.

Glaanie in 'nieuws: Fabrikanten tonen eerste mini-hdmi-connectors' lijkt mij ook op een fipo. Die lijkt namelijk niet het artikel (goed) te hebben gelezen. -1 van mij iig.

offtopic:
Even een dubbelpost omdat een edit soms wel eens over het hoofd worden gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:36

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Regeneration schreef op maandag 11 mei 2009 @ 18:33:
Verwijderd in 'nieuws: Koolance brengt LN2-verdamper uit' lijkt me echt een fipo: -1 van mij dan ook.

Glaanie in 'nieuws: Fabrikanten tonen eerste mini-hdmi-connectors' lijkt mij ook op een fipo. Die lijkt namelijk niet het artikel (goed) te hebben gelezen. -1 van mij iig.

offtopic:
Even een dubbelpost omdat een edit soms wel eens over het hoofd worden gezien.
Beide nutteloze fipo's en dus -1 inderdaad.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom krijgt deze -1's???
Verwijderd in 'nieuws: Samsung begint verkoop telefoon met toetsenbord van elektronische inkt'

Niets mis met die reactie. Logisch verband naar dat oled toetsenbord, en zodoende volkomen on-topic. Als hij er nog een paar woorden extra aan toegevoegd had, had ie ook nog een +1 kunnen krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2009 @ 19:48:
Als hij er nog een paar woorden extra aan toegevoegd had, had ie ook nog een +1 kunnen krijgen.
:S

Als je nu die reactie erboven bedoelde. ;)

[ Voor 23% gewijzigd door -The_Mask- op 11-05-2009 19:56 ]

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind het nog net een nulletje. Voor een +1 is zo'n kreet toch echt te mager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -The_Mask-
  • Niet online
Vind het toch een -1 zulke reacties staan er altijd 10 van bij elk FP bericht.

AMD Nieuwsdiscussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Op zich gaat het artikel over een privacy aangelegenheid, en dat het doorgetrokken wordt naar het kmheffingssyteem is op zich wel ontopic. Maar het dan puur en alleen over brandstofprijzen en kosten doorgaat is het toch wel érg offtopic. Iig wat reacties die volgens mij geen +1 verdienen.

Loopt vanaf hier Cobalt in 'nieuws: Rechter VS staat politie toe auto's met gps te volgen' t/m hier
hollandismad in 'nieuws: Rechter VS staat politie toe auto's met gps te volgen'

Mensen die dat anders zien? :)

edit:
Dit is helemaal een hoop geleuter,die ik een -1 waard vind three2five in 'nieuws: Rechter VS staat politie toe auto's met gps te volgen'
terror538 in 'nieuws: Rechter VS staat politie toe auto's met gps te volgen'

[ Voor 22% gewijzigd door pcgek op 11-05-2009 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

pcgek schreef op maandag 11 mei 2009 @ 20:00:
Op zich gaat het artikel over een privacy aangelegenheid, en dat het doorgetrokken wordt naar het kmheffingssyteem is op zich wel ontopic. Maar het dan puur en alleen over brandstofprijzen en kosten doorgaat is het toch wel érg offtopic. Iig wat reacties die volgens mij geen +1 verdienen.

Loopt vanaf hier Cobalt in 'nieuws: Rechter VS staat politie toe auto's met gps te volgen' t/m hier
hollandismad in 'nieuws: Rechter VS staat politie toe auto's met gps te volgen'

Mensen die dat anders zien? :)
Ik niet in ieder geval, er staat een heel uitgebreide reactie tussen die ondanks offtopic nog wel op +1 kan, maar de rest heeft zat aan een 0.
Die pakken precies het verkeerde deel van de reactie om op in te gaan. Inderdaad totaal offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Dirk schreef op maandag 11 mei 2009 @ 20:49:
[...]

Ik niet in ieder geval, er staat een heel uitgebreide reactie tussen die ondanks offtopic nog wel op +1 kan,
Bij die twijfelde ik ook, toch maar een +1 aan gegeven.

En volgens mij is dit ook niet de bedoeling, -1 dus. qonstant in 'nieuws: Nieuwe 2,8GHz-Pentium E6300 duikt op in webwinkel'

edit:
zo te zien was ik nog mild ;)

[ Voor 5% gewijzigd door pcgek op 11-05-2009 21:13 ]

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.