Het kleine-mismoderatietopic deel XIV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.380 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter

Het kleine-mismoderatietopic deel XIV

In dit topic worden mis-moderaties aangedragen, zodat er gedicussieerd kan worden of deze rechtgezet moeten worden. Indien je een beginnende moderator bent, wordt geadviseerd om onderstaande informatie goed door te lezen.

Wanneer je een reactie maakt dan verwachten we van je dat je het TMF Beleid doorgenomen hebt.

Introductie
In verschillende onderdelen op de Tweakers.net Frontpage is het mogelijk om te modereren. Moderatie wordt in eerste instantie gedaan om gebruikers de mogelijkheid te geven om de reacties bij nieuwsberichten (en dergelijke) in te delen naar kwaliteit. Een gebruiker kan er bijvoorbeeld voor kiezen om alleen erg nuttige posts te lezen door het niveau omhoog te zetten. Het moderatiesysteem zorgt er verder voor dat gebruikers die een reactie plaatsen kunnen zien welke waardering hun post krijgt.

Moderatie is user-driven dus dat wil zeggen dan in principe iedereen mag modereren. Hierdoor is het ook mogelijk dat sommige posts verkeerd worden gemodereerd, omdat elk mens fouten maakt of door personen die het systeem misbruiken.

Dit topic is een verzamelplaats van zogenaamde mis-moderaties, zodat we met meerdere reguliere modders kunnen ingrijpen indien de moderatie verkeerd gemodereerd is. Eventueel kan een powermod ingrijpen als de reactie tegen de regels is of de moderatie niet meer rechtgezet kan worden (bijvoorbeeld als de reactie te oud is of als er teveel mensen verkeerd hebben gemodereerd).

Je mag natuurlijk altijd een eigen topic openen en dat is zeker verstandig als je een stevige discussie verwacht. Als er onverhoopt toch een lange discussie onstaat kan een forum-moderator de discussie afsplitsen naar een eigen topic.

Hoe te modereren
Modereren gaat grotendeels naar eigen inzicht, maar er zijn een aantal richtlijnen gemaakt waar een moderator zich grotendeels aan moet houden. Deze richtlijnen zijn te vinden in: reviews: Tweakers.net moderatie faq. Deze richtlijnen zijn bedacht, zodat elke reactie geplaatst bij een artikel een zo objectief mogelijke moderatie krijgt. Het is namelijk niet de bedoeling om een moderatie hoog of laag te modereren, omdat je het ermee eens bent of niet. Verder wordt sterk aangeraden de TMF miniFAQ door te lezen, want de meest voorkomende vragen komen daar aan bod.

Afwijkingen
Om de personen die veel mis-modereren eruit te vissen is er een ModBot gemaakt. Deze zal automatisch de afwijkingen controleren, zodat deze niet buiten proportie zijn. De afwijking van moderators met een active status zal afgewogen worden met de moderaties van de experts. Bij experts worden de afwijkingen vergeleken met andere experts. De afwijking van jezelf is te vinden op:
http://tweakers.net/reacties/?Action=ModPerformance

Meer informatie over de ModBot en klachtafhandeling is te vinden in:
ModBot / Modstatus klachtenloket

Hoe we de meldingen graag zien
• Plaats waar de fout staat inclusief volledige URL
(de directe URL is te verkrijgen door op het datum-tijd gedeelte te klikken boven elke reactie).
• Suggestie voor verbetering, evt. met een korte toelichting.

De Tweakers Moddereter Forum IRC :+
Er is ook een irc waar over moderaties en/of posts gepraat kan worden. Deze is hier te vinden:

/server irc.tweakers.net:6667
/join #tmf

Of direct via Mibbit:
http://embed.mibbit.com/?...eakers.net&channel=%23tmf

Links
Het TMF Beleid, ModFAQ en miniFAQ:
TMF Beleid
reviews: Tweakers.net moderatie faq
TMF miniFAQ

ModBot+ Klachtafhandeling:
ModBot / Modstatus klachtenloket

Modperformance:
http://tweakers.net/reacties/?Action=ModPerformance

Vorige deel:
Het kleine-mismoderatietopic deel XIII

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:17

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
HyperBart schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 17:03:
deze is volgens mij iets te goed op weg naar de -1..:
Afvalzak in 'nieuws: Pioneer toont achtspeed-blu-ray-brander'

is een onschuldig 0'tje en hij laat duidelijk zijn edit zien...
Die mag inderdaad best op 0.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 13-04 21:44

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Misschien een beetje te snel, maar sinds wanneer is dit bericht 5x+1 waard, imho niet meer dan de link die in het artikel ook vermeld staat, geeft volgen mij alleen aan dat een aantal mods het artikel ook niet echt goed lezen.

GetaGrip is net een mens.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Categorie dubbelposten imho...

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Deze reactie is toch echt geen +2 waard, een +1 lijkt me ruimschoots voldoende, mede omdat het niet 100 procent on-topic is.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Mensen van de redactie moeten eigenlijk ook gewoon van de moderatie afblijven als ze niet objectief kunnen modereren, maar score is nu toch gemiddeld +1. Een must-read is het natuurlijk niet nee.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:55

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

wildhagen schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 17:44:
Deze reactie is toch echt geen +2 waard, een +1 lijkt me ruimschoots voldoende, mede omdat het niet 100 procent on-topic is.
Ik heb er een nul voor gegeven. Een +2 is echt te veel, een +1 of 0 vind ik prima in dit geval.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:59
Anoniem: 289913 in 'nieuws: Microsoft licht tipje van sluier Windows 7 RC1 op'

4 sure, een +1... :o

Trouwens, die dennis Movies gaat overal er nog al hard tegenaan zeg...

[ Voor 17% gewijzigd door HyperBart op 27-02-2009 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Een 0 is wel het maximum inderdaad, ik ga voor de -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09-2022

Pjerry

En aldus sprak....

Waarom staat deze reactie: Anoniem: 155599 in 'nieuws: Intel herziet processorlogo's' op -1? Het is een serieuze reactie die op de draad in wil gaan en volledig ontopic.

Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Degene die deze flamebait een +1 gaf mag imho ook wel eens bekeken worden door een powermod. En zo te zien is het nog een "expert" ook, hoewel "prutser" me een betere naam lijkt in dit geval.

Regelrechte -1.

Nog meer modmisbruikers die een onderzoek waard zijn: degene die deze overduidelijke -1 een +1 gaf. Of bijvoorbeeld de modmisbruiker die deze troll een +2 gaf. Of degene die deze reactie een +2 gaf.

Die +1 voor deze reactie is ook erg dubieus, en zo te zien is het nog een ProMod ook? :/

En degenen die deze reactie een +1 of zelfs +2 gaven mogen imho ook afscheid nemen van hun modrechten. Overduidelijke -1.

En waarom deze reactie een +1 verdient kan ik met de beste wil van de wereld niet begrijpen...

[ Voor 70% gewijzigd door wildhagen op 28-02-2009 09:56 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

wildhagen schreef op vrijdag 27 februari 2009 @ 17:44:
Een nul is zat zou ik zo zeggen!!!!

edit
Niet 100% on-topic is een absolute understatement. Met een beetje fantasie kun je het nog als spam beschouwen..

[ Voor 14% gewijzigd door Pjerry op 28-02-2009 10:12 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
wildhagen schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 07:08:
..
Die +1 voor deze reactie is ook erg dubieus, en zo te zien is het nog een ProMod ook? :/
...
Jullie kunnen niet zien of het een Power- of ProMod is. Weet je hoevaak er 5x gestemd wordt :+
(in dit geval dus ook weer niet)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Kixtart schreef op zaterdag 28 februari 2009 @ 10:51:
[...]

Jullie kunnen niet zien of het een Power- of ProMod is. Weet je hoevaak er 5x gestemd wordt :+
(in dit geval dus ook weer niet)
Ok, da's beter dan. Als ik 5x een bepaalde waarde zie denk ik meteen aan een ProMod ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Degene die deze flamebait een +1 gaf mag imho ook wel eens bekeken worden door een powermod. En zo te zien is het nog een "expert" ook, hoewel "prutser" me een betere naam lijkt in dit geval.

Regelrechte -1.
Geen twijfel over mogelijk: een regelrechte -1. Vreemd genoeg denken die posters vaak ook nog dat ze een valide post hebben geplaatst.

De post van Dennis-Movies heb ik een -1 gegeven. Als je een punt niet normaal kunt vertellen vertel hem dan helemaal niet. Lekkere karma ook :X

[ Voor 11% gewijzigd door Bor op 28-02-2009 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zou het mogelijk zijn dat er een modbreak word gedaan op de subdraad die met deze reactie begint?

Het gaat namelijk hopeloos offtopic, er zijn al erg veel reacties over het modsysteem die daar niet thuishoren.

Wellicht even een modbreak plaatsen met een link naar dit topic/forum, voor het nog verder uit de hand loopt?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Net wat hoger gezet, blijft toch wel duidelijk.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Van mij mag deze reactie JeanLeGrand in 'productreview: Linksys SD2008 8-Port 10/100/1000 Gigabit Switch review door eombah' direct "naar de bittenbak"gestuurd worden. Door een mismod staat het nog op nul. Even veel -1-tjes graag, een -2 mag ook van mij!

/edit de reactie daarop mag ook mee wat mij betreft. Met mijn -1 staat hij net op -0,5.

Deze reactie: Anoniem: 5792 in 'productreview: Linksys SD2008 8-Port 10/100/1000 Gigabit Switch review door eombah' krijgt zelfs een +2: Powermod voer...

[ Voor 24% gewijzigd door Pjerry op 28-02-2009 23:29 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Die eerste krijgt ook een +2, mag ook bekeken worden imho.

Alledrie zijn het idd gewoon minimaal -1's.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Een regelrechte flame (t_o_c in 'nieuws: Firefox 3.1 loopt opnieuw vertraging op') imo dus een -1, hoewel dat niet veel tweakers met mij eens zijn.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JapyDooge
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 07-05 15:57

JapyDooge

NoxiousPluK

Sowieso gaat het erg lekker in dat Firefox-bericht :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Pjerry schreef op zondag 01 maart 2009 @ 13:09:
Een regelrechte flame (t_o_c in 'nieuws: Firefox 3.1 loopt opnieuw vertraging op') imo dus een -1, hoewel dat niet veel tweakers met mij eens zijn.
Duidelijke -1 inderdaad. De post staat nu redelijk stevig op -1.

[ Voor 5% gewijzigd door Bor op 01-03-2009 13:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Zie net dat er bij reacties op de FP nu ook tijden worden vermeld van wanneer iemand zijn reactie gewijzigd heeft. Is daar nog een bepaalde bedoeling mee?

edit: Tijden staan trouwens ook bij de oudere reacties.

[ Voor 15% gewijzigd door pcgek op 01-03-2009 13:53 ]

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Niet dat ik weet. Zie het nu ook pas :)

Wel handig soms denk ik.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Zeker handig, je kan dan nauwkeurig zien of een edit is gedaan na melding in dit topic, bijvoorbeeld om dingen aan te passen om een hogere score te krijgen.

Zag het eigenlijk voor het eerst gisterochtend, denk dat het een vrij nieuwe feature is? Wel minder dat het niet gecommuniceerd is via een .plan ofzo.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Had al het idee dat ik wat gemist had. Snapte sowieso al niet dat er eerder geen tijden bij een gewijzigde reactie vermeld stonden. :)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Yep, ik vond het een handige feature, dus toen ze het toepasten bij de tweakblogs heb ik direct maar gevraagd of het ook op de fp kon. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Wat mij betreft mag deze reactie: alienfruit in 'nieuws: Firefox 3.1 loopt opnieuw vertraging op' zeker een nul scoren. -1 lijkt mij fout, het is een gewone reactie in het draadje zonder trollen, flamen o.i.d.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Dirk schreef op zondag 01 maart 2009 @ 14:10:
[...]

Yep, ik vond het een handige feature, dus toen ze het toepasten bij de tweakblogs heb ik direct maar gevraagd of het ook op de fp kon. :)
Alleen voor de insiders zeker :P , had nog nooit van die blog gehoord.... Kan natuurlijk ook aan mij liggen 8) . Wel jammer dat alleen de tijd van de laatste verandering er komt te staan. Zo wijzigde ik een reactie behoorlijk, maar zag ruim een uur later nog een typo, dus de tijd van de wijziging is de wijziging van dat typo. Eigenlijk geen relevante tijd op dat moment. Maar ja toch wel weer een verbetering _/-\o_ .

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een 0 lijkt me idd een prima score, ik zie geen probleem met de reactie. Een -1 lijkt me dan ook een beetje overdreven.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Pjerry schreef op zondag 01 maart 2009 @ 17:38:
Wat mij betreft mag deze reactie: alienfruit in 'nieuws: Firefox 3.1 loopt opnieuw vertraging op' zeker een nul scoren. -1 lijkt mij fout, het is een gewone reactie in het draadje zonder trollen, flamen o.i.d.
Eens. Vrij onschuldig. Staat inmiddels op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

RoD schreef op zondag 01 maart 2009 @ 17:43:
[...]

Eens. Vrij onschuldig. Staat inmiddels op 0.
Inderdaad gewoon een (duidelijke) 0 waar hij nu stevig op staat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Werk voor de powermods:
Een +1 op deze reactie Anoniem: 228887 in 'productreview: Intel Core 2 Duo E8400 review door bluesman' is echt van de zotte (wel door een Newbie, dus die moet het nog leren :P , maar liever ten halve gekeerd, dan ten volle gedwaald).
De reactie staat nu duidelijk op -1 waar hij hoort.

/edit
Deze reactie: Prozac[NL] in 'productreview: Intel Core 2 Duo E8400 review door bluesman' is langzaam omhoog gemod, maar moet IMHO ook op -1 staan.

[ Voor 15% gewijzigd door Pjerry op 01-03-2009 18:29 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Pjerry schreef op zondag 01 maart 2009 @ 18:25:
Werk voor de powermods:
Een +1 op deze reactie Anoniem: 228887 in 'productreview: Intel Core 2 Duo E8400 review door bluesman' is echt van de zotte (wel door een Newbie, dus die moet het nog leren :P , maar liever ten halve gekeerd, dan ten volle gedwaald).
De reactie staat nu duidelijk op -1 waar hij hoort.
Nog een keer erop getimmerd. :P
/edit
Deze reactie: Prozac[NL] in 'productreview: Intel Core 2 Duo E8400 review door bluesman' is langzaam omhoog gemod, maar moet IMHO ook op -1 staan.
Die heb ik juist bewust op 0 gezet, het op een positieve manier melden dat een review te kort schiet moet kunnen naar mijn mening. Dit in tegenstelling tot de andere reactie die jij meldt, die brengt zijn mening over de kwaliteit van de review zo negatief, daar zit niks opbouwend meer aan.

Overigens vind ik een +2 voor Pjerry in 'productreview: Intel Core 2 Duo E8400 review door bluesman' ook overdreven, daar is hij te offtopic voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Dirk schreef op zondag 01 maart 2009 @ 18:37:
[...]

Nog een keer erop getimmerd. :P

[...]

Die heb ik juist bewust op 0 gezet, het op een positieve manier melden dat een review te kort schiet moet kunnen naar mijn mening. Dit in tegenstelling tot de andere reactie die jij meldt, die brengt zijn mening over de kwaliteit van de review zo negatief, daar zit niks opbouwend meer aan.
Vind je dit echt zo een positieve manier van brengen?
Overigens vind ik een +2 voor Pjerry in 'productreview: Intel Core 2 Duo E8400 review door bluesman' ook overdreven, daar is hij te offtopic voor.
Volledig ontopic. Zoveel zit er nou ook weer niet in zijn verhaal. Alles wat hij zegt wordt door mij behandeld..... :P .

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Wat vinden jullie hiervan. Anoniem: 140398 in 'nieuws: Firefox 3.1 loopt opnieuw vertraging op'.
Het was voor mij gewoon een vette nul totdat ik bij de offtopic kwam:
of f topic:
Het zou erg prettig zijn als mensen die firefox niet gebruiken , ook maar gewoon niet reageren. Scheelt een hoop infantiel geneuzel van mijn mac is lekker beter en niets is beter dan microsoft. Tweakers lijkt wel een kleuterschool tegenwoordig
Nu neigt hij voor mij toch sterk naar een -1. Maar hij wordt tot nog toe gemod met
4x +1
10x 0
2x -1 (van mij dus O+ )

Graag commentaar, ik vind dit lastige reacties.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Pjerry schreef op zondag 01 maart 2009 @ 19:11:
Wat vinden jullie hiervan. Anoniem: 140398 in 'nieuws: Firefox 3.1 loopt opnieuw vertraging op'.
Het was voor mij gewoon een vette nul totdat ik bij de offtopic kwam:

[...]

Nu neigt hij voor mij toch sterk naar een -1. Maar hij wordt tot nog toe gemod met
4x +1
10x 0
2x -1 (van mij dus O+ )

Graag commentaar, ik vind dit lastige reacties.
Ik zou bijna gaan voor 0 aangezien het eerste stuk (on topic) zeer netjes is waar wat gebruikerservaring in wordt gedeeld. Ik zou hier zelfs een +1 voor willen geven in het kader van betere waardering van positieve posts. Het off-topic gedeelte is echter idd van zodanige kwaliteit dat dat weer een -1 zou moeten opleveren. Ik snap de frustraties wel die tot dat stukje hebben geleid maar dat maakt het niet goed.
Gemiddeld kom ik nu dus op 0 uit (net aan) en ik denk dat ik het daar bij zal laten tenzij anderen met een betere argumentatie komen waarom -1 toch de betere score is.

edit: score naar beneden bijgesteld!

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Een reactie die mij voor kleuter uitmaakt? Ik geef een -1, dit ga ik niet aanmoedigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
0-verhaal + duidelijke -1 in offtopic = -1 voor mij :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Deze post is imho geen +1 waard. Onjuist en een min of meer net verpakte flame erbij:

link0007 in 'nieuws: Firefox 3.1 loopt opnieuw vertraging op'

In mijn ogen max een 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Bor de Wollef schreef op zondag 01 maart 2009 @ 22:33:
Deze post is imho geen +1 waard. Onjuist en een min of meer net verpakte flame erbij:

In mijn ogen max een 0.
Eens met max. een nul, maar die flame die zie ik niet. Hij heeft gewoon groot gelijk, de poster er voor interpreteert het artikel zoals het hem het beste uitkomt. Dat wordt in deze reactie recht gezet. Kan ik nauwelijks een flame noemen. Als we dit een flame vinden (mooi verpakt of niet), dan boor je al ab initio elke discussie in de grond!
Ook kan ik het niet met je eens zijn dat het onjuist is......

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16:59
Ik ben niet diegene die een +1 gaf, maar wel het kalf dat door een misklik (ik zie echt niet anders hoe ik dit een 0 gaf) een 0 gaf... :'( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

In mijn ogen max een 0.
Ik vind het een loze troll. Als ie nou echt iets zinnigs te zeggen had, had ik er nog wel een 0 voor willen geven. Maar op deze manier vind ik het een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Domokoen
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 07-05 14:27
Ligt het aan mij, of zijn er in de meukpost over GOM player wel erg veel +1 moderaties voor alle mensen die zeggen dat GOM player zo geweldig is (zonder al te veel onderbouwing)?
Ben ik te negatief ingesteld dat ik dit een 0 vindt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Een in principe behulpzame reactie (en dat zijn deze ook) verdient een +1.

De gequote reply is iets wat de één een +1 vindt en de ander een 0 neutraal.

[ Voor 35% gewijzigd door Delerium op 02-03-2009 17:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb timovd in 'meuk: GOM Player 2.1.16.4631' daar nog op 0 gezet. Die is me echt te simpel voor de +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Delerium schreef op maandag 02 maart 2009 @ 16:36:
Een in principe behulpzame reactie (en dat zijn deze ook) verdient een +1.

De gequote reply is iets wat de één een +1 vindt en de ander een 0 neutraal.
Mwah, hoe behulpzaam zijn de reacties? Ik vind onderstaande gewoon nette nulletjes:

PierreG in 'meuk: GOM Player 2.1.16.4631'
peter007 in 'meuk: GOM Player 2.1.16.4631'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Bor de Wollef schreef op maandag 02 maart 2009 @ 17:05:
[...]

Mwah, hoe behulpzaam zijn de reacties? Ik vind onderstaande gewoon nette nulletjes:

PierreG in 'meuk: GOM Player 2.1.16.4631'
peter007 in 'meuk: GOM Player 2.1.16.4631'
Die wou ik ook net posten. Ik vind ze ook gewoon een nul. De "tips" die peter007 geeft staan ook gewoon in het artikel.
Ze kunnen overigens nog wel wat extra tikjes richting nul gebruiken.

/edit
Volgens mij moet dit wel kunnen. Van mij in ieder geval een nul.

[ Voor 10% gewijzigd door Pjerry op 02-03-2009 19:19 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

In mijn ogen max een 0.
Deze komt op mij zo negatief over met dat belerende toontje dat ik ook voor de -1 ga!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Pjerry schreef op maandag 02 maart 2009 @ 19:17:
Volgens mij moet dit wel kunnen. Van mij in ieder geval een nul.
Het beginnen over een ander product, zonder dat er aanleiding voor is vind ik bij een meukpost, net als bij een nieuwsbericht, not-done. Die krijgt van mij dus een -1 wegens offtopic.

En om er nog maar eentje aan te melden voor de 0: peter007 in 'meuk: GOM Player 2.1.16.4631' meldt niets wat al in de meukpost staat...

En dan nog een paar die ik al op irc had gemeld:
OddesE in 'nieuws: AMD en Seagate gaan sata 3.0-opstelling demonstreren' is al verschillende keren op andere plaatsen gemeld, geen +1 dus.
TheBorg in 'nieuws: AMD en Seagate gaan sata 3.0-opstelling demonstreren' maakt Anoniem: 269599 in 'nieuws: AMD en Seagate gaan sata 3.0-opstelling demonstreren' volledig dubbel, -1 dus.
En devil-strike in 'nieuws: AMD en Seagate gaan sata 3.0-opstelling demonstreren' heeft ook geen meerwaarde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Die van Dizzyman25 lijkt anders omdat hij de MBps aanduidingen gebruikt ipv de Gbps anduiding die TheBorg gebruikt. Daardoor krijg je ook andere getallen die het geheel zodanig verschillend laten zijn voor de niet geoefende tweaker/lezer dat het niet opvalt dat het een dubbelpost is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Deze reactie coptician in 'nieuws: MSI demonstreert N260GTX Lightning-kaart met led-verlichting' wil graag zijn 'voorgangers' gezelschap houden. :P Maar om 1 of andere reden staat hij nu nog op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dirk schreef op maandag 02 maart 2009 @ 19:51:
[...]

Het beginnen over een ander product, zonder dat er aanleiding voor is vind ik bij een meukpost, net als bij een nieuwsbericht, not-done. Die krijgt van mij dus een -1 wegens offtopic.

En om er nog maar eentje aan te melden voor de 0: peter007 in 'meuk: GOM Player 2.1.16.4631' meldt niets wat al in de meukpost staat...
Mwa, ik vind het zelf nog wel een aardige user-ervaring. Mag wel op +1 imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:30
Anoniem: 134818 in 'reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2009' Bijzonder informatief, weerlegt de punten van de parent en geeft 3 linkjes. Enige puntje is de felle, misschien iets persoonlijk toon, maar een dergelijk onderbouwde post zou wmb een +2 waard zijn. Overigens was de parent ook al bijzonder fel, dus dan lijkt een dergelijke reactie me niet geheel vreemd, zeker omdat het punt hier goed onderbouwt wordt.

SYQ in 'reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2009' Te negatief offtopic voor de 0 imho.

[ Voor 9% gewijzigd door Jorrit op 02-03-2009 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Foutje bedankt :X

[ Voor 147% gewijzigd door Pjerry op 03-03-2009 01:16 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Ik zie het ongewenste van deze reactie niet in pieterdebie in 'nieuws: Bedrijf ontdekt gegevens helikopter Obama op p2p-netwerk' lijkt me gewoon een 0 waard.

En deze Splorky in 'nieuws: Bedrijf ontdekt gegevens helikopter Obama op p2p-netwerk' moet toch ook nog wel kunnen.

[ Voor 18% gewijzigd door pcgek op 03-03-2009 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Er voor het gemak van uitgaande dat ie niet dubbel is, ja, die is niet ongewenst.
Vind ik iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wat vinden jullie van deze reactie? Ik vind het een beetje een combinatie van een Fipo en een troll, met name die laatste opmerking over propaganda slaat nergens op en komt enigszins trollerig en denigrerend over...

De +1 vind ik sowieso te hoog, ik denk dat het óf een 0 of een -1 is, waarbij ik om eerder genoemde redenen eerder naar de -1 neig.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Van mij een -1, vind het ook wel een aardige troll. +1 is inderdaad sowieso belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Vooral met die laatste zin maakt het voor mij een troll. Van mij dus ook een -1 aangezien er verder ook nauwelijks inhoud in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

wildhagen schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 17:08:
Wat vinden jullie van deze reactie? Ik vind het een beetje een combinatie van een Fipo en een troll, met name die laatste opmerking over propaganda slaat nergens op en komt enigszins trollerig en denigrerend over...
Da's weer zo'n user met het simplistische wereldbeeld dat als het niet Nederlands is dat het nog te arm is voor water.
Dat in praktijk de wet van de remmende voorsprong in het westen heeft toegeslagen (vaste netwerken) en men overal elders deze stap overslaat en gewoon een mobiel netwerk uitrolt gaat er gewoon aan voorbij. Net zoals er vast wel 4 miljard mensen zijn die zowel drinkwater hebben als het vermogen een mobieltje te betalen, al vanaf 0 euro bij de belboer te verkrijgen.

* Delerium geeft desalniettemin een 0
maar een -1 zou niet misstaan.

[edit]
* Delerium geeft toch maar -1

[ Voor 3% gewijzigd door Delerium op 03-03-2009 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Vinden jullie van deze reactie? Ik vind het eigenlijke een beetje een troll.

Edit: Hmm, staat nu opeens op -1 :)
Edit 2: Dankzij een mismodder niet meer. Lijkt me verstandig om de gene de een +2 gaf na te kijken.

[ Voor 31% gewijzigd door Emile|IA op 03-03-2009 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Zal binnenkort wel geen modrechten meer hebben, want naar mijn mening is het nogal een duidelijke compensatiemodder. Heb het iig gemeld.

@hieronder:
K, is later erbij gekomen ja ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Kixtart op 04-03-2009 09:06 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
Volgens mij is er nog 1 bijgekomen, ik dacht dat het eerst 1x +2 was?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Emile schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 19:23:
Volgens mij is er nog 1 bijgekomen, ik dacht dat het eerst 1x +2 was?
En hij heeft ondertussen ook al 22x 0 ontvangen. Die zal niet snel meer uit het zicht verdwijnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Verdient bluesman met deze reactie Anoniem: 169504 in 'reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2009' wel een +1?
bluesman wordt gekenmerkt door een zeer uitgesproken mening die hij telkens op een vrij botte manier verwoord. Zijn mening mag hij hebben van mij, maar kortzichtige reacties en de botte toon maken het voor mij toch echt een nul. Als toefje op de taart komt dan nog zijn uitsmijter:
Sorry hoor, maar ik vind het weer niets

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die halve rantpartij kost em wmb zeker een punt. Ik heb er daarom een 0 voor gegeven. Een -1 vind ik weer te zwaar vanwege de inhoud die er toch wel in staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

RoD schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 19:39:
Die halve rantpartij kost em wmb zeker een punt. Ik heb er daarom een 0 voor gegeven. Een -1 vind ik weer te zwaar vanwege de inhoud die er toch wel in staat.
Ben ik helemaal met je eens. Een nul was ook mijn moderatie.

Ik vraag me af of deze (weliswaar offtopic) reactie (SYQ in 'reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2009') op -1 gemod moet worden. Ik vind dat hij wel een punt heeft welke zeker even aangestipt mag worden.

* Pjerry Pjerry geeft hem igg een nul

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:30
Pjerry schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 19:45:

Ik vraag me af of deze (weliswaar offtopic) reactie (SYQ in 'reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2009') op -1 gemod moet worden. Ik vind dat hij wel een punt heeft welke zeker even aangestipt mag worden.

* Jorrit Pjerry geeft hem igg een nul
Gewoon volledig offtopic en verder geen enkele toevoeging aan de kennisbasis van het artikel, een -1 dus wmb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Inderdaad. Geen inhoud, en alleen maar op de man spelen. Dus van mij eveneens een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Denk dat een 0 voor deze reactie wel genoeg is Martijn13 in 'nieuws: 'GTS250 presteert hetzelfde als 9800GTX+''
Hier snap ik de -1 niet van Mektheb in 'nieuws: 'GTS250 presteert hetzelfde als 9800GTX+''
En een 0 voor deze reactie is meer op zijn plaats Robtimus in 'nieuws: 'GTS250 presteert hetzelfde als 9800GTX+'' alles is gewoon in het artikel terug te vinden,zelfs een verklaring waarom de ene kaart beter presteert dan de andere.

[ Voor 8% gewijzigd door pcgek op 03-03-2009 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:29
dispie in 'nieuws: IBM waarschuwt voor firmwareprobleem met Barracuda ES.2'

Denk dat deze wel wat vaster op -1 mag worden gezet. Flaimen naar IBM zonder onderbouwing (sowieso vind ik in die hele post geen onderbouwing terug).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Waarom deze reactie: Anoniem: 165275 in 'nieuws: Scythe werkt aan reusachtige GodHand-koeler' niet gewoon -1 krijgt, snap ik niet. Het enige dat gebeurt is, dat hij een heel klein stukje van het artikel quote.

Edit
EDIT schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 21:21:

Denk dat deze wel wat vaster op -1 mag worden gezet. Flaimen naar IBM zonder onderbouwing (sowieso vind ik in die hele post geen onderbouwing terug).
* Pjerry dispie is heel erg gehecht aan zijn Baracuda's ES.2
Ik ken hem, hij bedoelt dit echt niet als flamen, maar doet het wel!

[ Voor 50% gewijzigd door Pjerry op 03-03-2009 21:38 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Inderdaad.
Beetje vaag geschreven, maar die mag desondanks best op 0.
En een 0 is voor deze reactie ook wel genoeg Robtimus in 'nieuws: 'GTS250 presteert hetzelfde als 9800GTX+'' alles is gewoon in het artikel te lezen.
Ook fixed. :)
EDIT schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 21:21:

Daar mist inderdaad alle onderbouwing.
Pjerry schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 21:36:
Waarom deze reactie: Anoniem: 165275 in 'nieuws: Scythe werkt aan reusachtige GodHand-koeler' niet gewoon -1 krijgt, snap ik niet. Het enige dat gebeurt is, dat hij een heel klein stukje van het artikel quote.
Hij had inderdaad wat wat duidelijker mogen zijn, want hij reageert enkel op de eerste zin van de reactie. Nu is hij zo loos, ik geef hem inderdaad een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Excuus voor de edit die ik 2 minuten voordat jij postte nog 'zonodig' moest doen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Staaltje offtopic vanaf hier naar beneden........ Een paar reacties hebben wel een nul van mij gekregen, maar de meeste een -1.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

De twee keer +1 gecorrigeerd voor offtopic naar 0, de rest staat nu op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Dirk schreef op dinsdag 03 maart 2009 @ 22:54:
De twee keer +1 gecorrigeerd voor offtopic naar 0, de rest staat nu op -1.
Idem dito met een sterretje.

Voor een opmerking als dit Matis in 'reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie maart 2009' moet toch wel ruimte zijn, lijkt mij. Ik vind het onterecht dat deze naar beneden gemod wordt, of mag er alleen maar hosanna gekraaid worden?

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 10:21

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

GENETX in 'nieuws: Microsoft brengt Surface naar Nederland en België'

Ondanks het toontje aan het begin (wat ik wel humor vind overigens) vind ik het toch wel een +1 waard. Aardig linkje erbij en de prijzen voor de VS versie ervan. Goed genoeg voor mij :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Cloud schreef op woensdag 04 maart 2009 @ 10:49:
GENETX in 'nieuws: Microsoft brengt Surface naar Nederland en België'

Ondanks het toontje aan het begin (wat ik wel humor vind overigens) vind ik het toch wel een +1 waard. Aardig linkje erbij en de prijzen voor de VS versie ervan. Goed genoeg voor mij :)
Eens
Ook eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Volgens mij mag deze worden aangepast:

Punkbuster in 'nieuws: Microsoft maakt Xbox Experience-update verplicht'

Duidelijke vraag om contact over mod problemen. Lijkt me dat -1 niet voldoende is.

Deze lijkt mij neutraal (staat nu op -1): boe2 in 'nieuws: Microsoft maakt Xbox Experience-update verplicht'

[ Voor 22% gewijzigd door PWM op 04-03-2009 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Dat we hem op een nulletje hadden.
Kan me voorstellen dat anderen het net zo goed zouden kunnen lezen als, eens zijn over meerwaarde van die reactie.
Weet dat ik soms wat kort ben. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-05 17:23

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik weet het niet, maar ik heb er een 0 voor gegeven, en daar staat ie nu op :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Wel erg offtopic voor in +1.
Luuk1983 in 'nieuws: Microsoft maakt Xbox Experience-update verplicht'

/edit
Gaat wel lekker daar vanaf de start iXtreme...... Vrijwel allemaal op -1, maar deze is nog vergeten: gnimmeL_kraD in 'nieuws: Microsoft maakt Xbox Experience-update verplicht'.
De reacties die daar na zijn gekomen heb ik wel op nul gehouden

[ Voor 40% gewijzigd door Pjerry op 05-03-2009 01:08 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Van mij ook een nulletje. Maar .oisyn dat taal gebruik: Welke idioten geven ......... zou op de FP toch echt wel een -1 opleveren :P .

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Pjerry schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 01:03:
Wel erg offtopic voor in +1.
Luuk1983 in 'nieuws: Microsoft maakt Xbox Experience-update verplicht'

/edit
Gaat wel lekker daar vanaf de start iXtreme...... Vrijwel allemaal op -1, maar deze is nog vergeten: gnimmeL_kraD in 'nieuws: Microsoft maakt Xbox Experience-update verplicht'.
De reacties die daar na zijn gekomen heb ik wel op nul gehouden
Staan nu op respectievelijk 0 en -1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Niet online

Delerium

Mythology

Pjerry schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 01:06:
[...]
Van mij ook een nulletje. Maar .oisyn dat taal gebruik: Welke idioten geven ......... zou op de FP toch echt wel een -1 opleveren :P .
Precies, maar dit is geen FP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Delerium schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 10:13:
[...]

Precies, maar dit is geen FP.
En...... O, ik snap het, hier kun je niet modereren :P . Mij maakt het niet veel uit, maar je kunt altijd, ongeacht de plaats, met respect over de anderen praten. Maar al genoeg het was meer als een grapje bedoeld, maar wel met een bittere ondertoon.

Ze gaan lekker daar bij die Microsf Xbox. Nog maar nauwelijks een ontopic reactie gezien. Vanaf Anoniem: 230106 in 'nieuws: Microsoft maakt Xbox Experience-update verplicht' (de twee daarvoor vond ik nog net een nul) 5 x -1 gegeven. Rinzwind heeft dan weer nul (is aanvechtbaar) en toen weer 5 x -1.
Ik vond het zo weinig interessant dat ik toen gestopt ben, maar volgens mij zitten er nog wel een aantal reacties achter welke ook voor -1 opteren.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Wie kan mij vertellen waarom deze reacties:
dasiro in 'nieuws: Scythe werkt aan reusachtige GodHand-koeler'
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=3016072
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=3016113
een +1 moet krijgen?
Vooral de laatste moet nog even terug naar de schoolbanken denk ik....

[ Voor 34% gewijzigd door Pjerry op 05-03-2009 11:15 . Reden: van 1 naar 3 linkjes uitgebreid. ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-05 17:23

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Pjerry schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 11:06:
[...]

En...... O, ik snap het, hier kun je niet modereren :P . Mij maakt het niet veel uit, maar je kunt altijd, ongeacht de plaats, met respect over de anderen praten. Maar al genoeg het was meer als een grapje bedoeld, maar wel met een bittere ondertoon.
Het was helemaal geen grapje. Ik snap werkelijk niet hoe iemand (en een expert nog wel, aangezien het vakje een rood kleurtje had) kan denken dat die post een -1 waard was => idioot. Het is imho een grove mismod.

Maar goed, vandaar de idioot, ik heb niet de intentie om er hier verder een discussie over te houden oid ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Pjerry schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 11:06:
Ze gaan lekker daar bij die Microsf Xbox. Nog maar nauwelijks een ontopic reactie gezien. Vanaf Anoniem: 230106 in 'nieuws: Microsoft maakt Xbox Experience-update verplicht' (de twee daarvoor vond ik nog net een nul) 5 x -1 gegeven. Rinzwind heeft dan weer nul (is aanvechtbaar) en toen weer 5 x -1.
Ik vond het zo weinig interessant dat ik toen gestopt ben, maar volgens mij zitten er nog wel een aantal reacties achter welke ook voor -1 opteren.
Dat offtopic geklets over de prijzen voor software heb ik inderdaad ook massaal -1 voor uitgedeeld, ze zeuren veel te lang door. Nog niet alles staat daar goed overigens.
Die eerste vind ik nog wel een punt hebben, die heb ik op +1 gelaten, de rest staat nu op 0. Die laatste is inderdaad :X

Dan nog een ander die ik tegenkwam:
Systemlord Max in 'nieuws: Pentax introduceert X70-superzoom met 24x zoom' mag van mij op -1 wegens zijn eerste alinea... Veel te veel op de man.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Om deze: 3dfx in 'nieuws: Pentax introduceert X70-superzoom met 24x zoom' moest ik toch wel even grijnzen. Van mij mag het een nul zijn.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Lol maken om de fouten van een ander... vind ik niet kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Dirk schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 13:27:
Lol maken om de fouten van een ander... vind ik niet kunnen.
Het gaat hier niet om fouten maar om een verschrijving die op kolderieke manier gepresenteerd wordt. Waar is de humor gebleven meneer Sonneberg. In ieder geval als ik zo "aangevallen" zou worden zou ik er echt om lachen.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 06-05 13:51
Dit is toch gewoon een komisch foutje. Ik vind niet dat de persoon die de fout maakte hier op een vervelende manier op gewezen wordt. Wat mij betreft: moet kunnen -> score: 0
Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.