Het leven is als koffie: heel lekker, maar veel te duur en zo weer op.
edit: ik bedoelde deze dus 3dfx in 'nieuws: Pentax introduceert X70-superzoom met 24x zoom'
edit2:
Dit is de reactie waar bovenstaande poster op reageerde foppe-jan in 'nieuws: Pentax introduceert X70-superzoom met 24x zoom' is die niet ondanks dat foutje gewoon een nulletje waard? Is te ver offtopic,toch maar een -1.
dacht me al ergens mee te moeten bemoeien nadat ik 5 minuten thuis was van het werk,en het artikel zelf nog niet eens gelezen te hebben
[ Voor 106% gewijzigd door pcgek op 05-03-2009 19:28 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Virussen? Scan ze hier!
/edit
De +2 score zou wellicht aan een verder onderzoek mogen worden onderworpen...
[ Voor 15% gewijzigd door Pjerry op 05-03-2009 22:17 ]
Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje
Niet meer dan een -1 waar hij nog wel wat steviger op mag.
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
/edit
Eens, staat nu riant op -1.Bor de Wollef schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 22:29:
Zie deze post: Verwijderd in 'nieuws: Pc-versie Stormrise eist DirectX 10'
Niet meer dan een -1 waar hij nog wel wat steviger op mag.
[ Voor 46% gewijzigd door Pjerry op 05-03-2009 23:15 ]
Pjerry leest de les....
De laatste twee staan nu goed, maar Dj Neo Ziggy in 'nieuws: Pc-versie Stormrise eist DirectX 10' en MMaster23 in 'nieuws: Pc-versie Stormrise eist DirectX 10' hebben nog een tikje omlaag nodig.Pjerry schreef op donderdag 05 maart 2009 @ 23:14:
Vanaf hier gaat het weer heerlijk offtopic. 4 x -1 uitgedeeld, maar kan nog wel wat steun gebruiken om de reacties op hun plaats te krijgen.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Agree & doneDirk schreef op vrijdag 06 maart 2009 @ 13:00:
[...]
De laatste twee staan nu goed, maar Dj Neo Ziggy in 'nieuws: Pc-versie Stormrise eist DirectX 10' en MMaster23 in 'nieuws: Pc-versie Stormrise eist DirectX 10' hebben nog een tikje omlaag nodig.
☻/
/▌
/ \
Verwijderd in 'nieuws: Aantal apps iPhone steekt Windows Mobile voorbij'
Imo te offtopic voor de 0. Zeker die eerste, die is helemaal nutteloos.
When you only live once, try not to die?
Deze mag naar 0, waarom -1?
En de rest loop ik zo even door...
♥ Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team♥
Deze heeft eigenlijk zelfs dezelfde inhoud als die daarboven en een stuk later, maar -1 hoeft wmb ook weer niet.
☻/
/▌
/ \
Anyway:
Cyphax in 'nieuws: Mozilla hernoemt Firefox 3.1 naar 3.5' +1?
Dorus in 'nieuws: Mozilla hernoemt Firefox 3.1 naar 3.5' +1? (ben ik zelf, dus hier moet ik niet te hard roepen). Anyway, een deel van de reacties hierop zijn naar mijn mening ook onterecht 0, een aantal zouden -1 kunnen zijn, en een deel +1, maar omdat ik deze niet meer kan modereren ga ik ze ook niet uitzoeken.
Little Penguin in 'nieuws: Mozilla hernoemt Firefox 3.1 naar 3.5' staat al op +1, maar vooral omdat ik hier snel was, en de rest dus papagaait.
Red-Front in 'nieuws: Mozilla hernoemt Firefox 3.1 naar 3.5' -1? 98% quote en niet eens de quote waar om gevraagd werd.
Verwijderd in 'nieuws: Mozilla hernoemt Firefox 3.1 naar 3.5' -1?
[ Voor 10% gewijzigd door Dorus op 06-03-2009 15:01 ]
Olaf van der Spek in 'nieuws: Google bundelt Chrome met Real Player'
en
Verwijderd in 'nieuws: Google bundelt Chrome met Real Player'
in het Google bundelt Croome topic mogen op -1 blijven wat mij betreft.
Ik zie al wat 0 verschijnen, niet de moeite waard om te lezen bij dit artikel m.i.
PolarBear in 'nieuws: Google bundelt Chrome met Real Player'
Deze mag wmb op +1. Stipt een valide punt aan.
ben ik in een -1 bui geraakt, en ben ergens 5 maal verderop gelukkig moeten stoppen
Wat een reeks dezelfde reacties over de "foute" titel in het artikel over Chrome/realpleayer.
Verstoort de boel en leid alleen maar af.
GetaGrip is net een mens.......
Deze stond bij mij al op een nul, geen +1 waard inderdaad.GetaGrip schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 16:59:
door één persoon gemod en volgens mij is het allemaal een '0' tje, maar wat blijkt (IMHO) alles wat pro argumentatie iPhone is of afbreuk aan WM een +1
Maar het zijn meerdere personen zo te zien.
De rest loop ik ook even door...
Edit: wat extra hulp is welkom...
[ Voor 4% gewijzigd door HeyDude op 07-03-2009 21:19 ]
Stukfruit in 'nieuws: Google bundelt Chrome met Real Player' is de eerste die het zegt (die op 0 gemod) wat reacties daaronder: Stukfruit in 'nieuws: Google bundelt Chrome met Real Player', zagen ze daar ook verder op door. behalve de eerste heb ik de rest een -1 gegeven.HeyDude schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 16:05:
Vanaf deze reactie: MaZo in 'nieuws: Google bundelt Chrome met Real Player'
ben ik in een -1 bui geraakt, en ben ergens 5 maal verderop gelukkig moeten stoppen![]()
Wat een reeks dezelfde reacties over de "foute" titel in het artikel over Chrome/realpleayer.
Verstoort de boel en leid alleen maar af.
Verwijderd in 'nieuws: Google bundelt Chrome met Real Player' heeft zelfs 5x +1(wees gerust geen Pro- of Powermod

[ Voor 21% gewijzigd door Regeneration op 07-03-2009 23:28 ]
De reacties die in die tread fout stonden goed gezet, als er nog meer zijn, meld ze dan even, ik heb weinig zin bij dat artikel alles na te lopen, niet echt interessant.HeyDude schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 21:16:
[...]
Deze stond bij mij al op een nul, geen +1 waard inderdaad.
Maar het zijn meerdere personen zo te zien.
De rest loop ik ook even door...
Edit: wat extra hulp is welkom...
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
En dan weer dat getroll over DRM. Dat het als troll bedoeld is, lijkt me gezien de smiley-keuze wel duidelijk.
Kan niet verder dan een -1 komen eerlijk gezegd.
Virussen? Scan ze hier!
Matthew in 'nieuws: Amerikaans parlementslid wil verbod op online gokken afschaffen'
Deze mag van mij op 0. Te simpel voor de +1 imo.
nog naar -1 kunnen. Hij zit nu momenteel op -0,4 en het is overduidelijk een -1. Op de verkeerde plaats deze opmerking maken, waarbij het ook nog eens een zeer late en de zoveelste dubbelpost is.Regeneration schreef op zaterdag 07 maart 2009 @ 23:24:
[...]
Verwijderd in 'nieuws: Google bundelt Chrome met Real Player' heeft zelfs 5x +1(wees gerust geen Pro- of Powermod) terwijl die rijkelijk laat is met zijn dubbelpost.
Kunnen we dan ook meteen Ackermans1973 in 'nieuws: 'Microsoft heft MSN Music Store op'' even op -1 zetten?
When you only live once, try not to die?
Virussen? Scan ze hier!
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
EDIT: Is deze reactie als zijnde 'grappig' te beschouwen(dan een 0),of is tie ongewenst ? Is nu 3x een +1 aangegeven.
ShaiNe in 'nieuws: Philips werkt aan 'oled-ramen''
[ Voor 30% gewijzigd door pcgek op 08-03-2009 22:04 ]
Ik modereer al heel lang niet meer en reageer maar af en toe. Kijk ik zojuist nog eens naar mijn reactie en dan sta ik op -1 ongewenst met een volgens mij nuttige reactie. Ik heb daar geen probleem mee maar vraag me wel af waarom.
ARME AOW’er
Klopt een 0 van gemaakt met mijn bescheiden powersGuardian Angel schreef op zondag 08 maart 2009 @ 21:08:
Guardian Angel in 'nieuws: Antec geeft een blik in zijn P193- en P183-behuizingen'
Ik modereer al heel lang niet meer en reageer maar af en toe. Kijk ik zojuist nog eens naar mijn reactie en dan sta ik op -1 ongewenst met een volgens mij nuttige reactie. Ik heb daar geen probleem mee maar vraag me wel af waarom.

Deze Verwijderd in 'nieuws: Antec geeft een blik in zijn P193- en P183-behuizingen'
in dezelfde thread mag ook naar 0 wat mij betreft, geen -1 waard.
Je reageert instemmend op een rant. Sommige mensen vinden dat blijkbaar een -1 waard, ik niet, zolang jouw reactie maar netjes en ontopic is.Guardian Angel schreef op zondag 08 maart 2009 @ 21:08:
Guardian Angel in 'nieuws: Antec geeft een blik in zijn P193- en P183-behuizingen'
Daar was ik verantwoordelijk voor, niet jij, jouw krachten zijn te slap.
Die had blijkbaar ergens threaded moeten staan, nu is het een loze opmerking of zelfs spam. Geen idee welke van de twee, beide zaken zijn voor mij reden voor een -1.Deze Verwijderd in 'nieuws: Antec geeft een blik in zijn P193- en P183-behuizingen'
in dezelfde thread mag ook naar 0 wat mij betreft, geen -1 waard.
[ Voor 80% gewijzigd door Dirk op 08-03-2009 21:20 ]
Snap ik: bedoelde dus dat ik hem een bescheiden 0 gegeven heb, ieder zijn kracht en toegevoegde waardeDirk schreef op zondag 08 maart 2009 @ 21:16:
[...]
Daar was ik verantwoordelijk voor, niet jij, jouw krachten zijn te slap.
Je hebt gelijk, naar -1 gaat ie weer.Dirk schreef op zondag 08 maart 2009 @ 21:16:
[...]
Die had blijkbaar ergens threaded moeten staan, nu is het een loze opmerking of zelfs spam. Geen idee welke van de twee, beide zaken zijn voor mij reden voor een -1.
Ik vind hem persoonlijk te loos en te offtopic om 0 te geven, laat staan +1. Een -1 van mij dus.pcgek schreef op zondag 08 maart 2009 @ 20:32:
EDIT: Is deze reactie als zijnde 'grappig' te beschouwen(dan een 0),of is tie ongewenst ? Is nu 3x een +1 aangegeven.
ShaiNe in 'nieuws: Philips werkt aan 'oled-ramen''
Helemaal die reactie eronder: Asitis in 'nieuws: Philips werkt aan 'oled-ramen'' mag (steviger) naar -1.
[ Voor 11% gewijzigd door Regeneration op 09-03-2009 00:10 . Reden: loss => loos ]
Oh, werkt dat tegenwoordig zo bij sommige fanboys.Dirk schreef op zondag 08 maart 2009 @ 21:16:
[...]
Je reageert instemmend op een rant. Sommige mensen vinden dat blijkbaar een -1 waard, ik niet, zolang jouw reactie maar netjes en ontopic is.
Overigens kan de realiteit geen rant zijn. Het is gewoon echt rommelen in die kast, zeker als je regelmatig dat bracket eruit wil halen voor een schoonmaak o.i.d. Mij heeft het al 3 nieuwe SATA kabels gekost.
Maar dat doet denk ik niet ter zake.
ARME AOW’er
/me DirkW schopt ook maar eens tegen die reacties aan.Regeneration schreef op zondag 08 maart 2009 @ 22:21:
[...]
Ik vind hem persoonlijk te loss en te offtopic om 0 te geven, laat staan +1. Een -1 van mij dus.
Helemaal die reactie eronder: Asitis in 'nieuws: Philips werkt aan 'oled-ramen'' mag (steviger) naar -1.
Het is gewoon het verschil in toon, hij loopt te schelden in slecht Nederlands, jij geeft op een constructieve manier aan wat het probleem is. De boodschap is verder gewoon gelijk.Guardian Angel schreef op zondag 08 maart 2009 @ 23:32:
[...]
Oh, werkt dat tegenwoordig zo bij sommige fanboys.
Overigens kan de realiteit geen rant zijn. Het is gewoon echt rommelen in die kast, zeker als je regelmatig dat bracket eruit wil halen voor een schoonmaak o.i.d. Mij heeft het al 3 nieuwe SATA kabels gekost.
Maar dat doet denk ik niet ter zake.
Overigens verwacht ik niet dat die de fout is van een fanboy (kan natuurlijk wel), maar gewoon van iemand die niet echt heeft opgelet en gewoon een -1 heeft gegeven aan iemand die meeging met een rant, zonder naar de verschillen te kijken dus.
Wat is nu het beleid qua prijsvraag antwoorden verklappen?
(persoonlijk zeg ik -1, maar dat bracht me in de problemen
Edit: overigens is dit wel de netste verklap reactie!
[ Voor 10% gewijzigd door roy-t op 09-03-2009 10:13 ]
☻/
/▌
/ \
Juraji in 'nieuws: Asus kondigt Eee Box B208 met Atom N330 aan'
artificial_sun in 'nieuws: Asus kondigt Eee Box B208 met Atom N330 aan'
en deze staat op 0 en mag naar -1, hij is zelfs +1 gemod...
Bilel in 'nieuws: Asus kondigt Eee Box B208 met Atom N330 aan'
linkt naar abandonware. Volgens mij niet toegestaan?
[ Voor 23% gewijzigd door Dirk op 09-03-2009 13:36 ]
O? Is abandonware nu wel 'legaal' hier op tweakers?Dirk schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:19:
Niet wanneer het niet door de maker als abandonware is bestempeld. (Zoals GTA 1 en 2.)
(ik zit zelf ook in de abandonware, en als ik wel eens iets linkte was dat niet toegestaan ivm abandonware / copyright e.d)
Valt gewoon onder illegale software. Zolang een bedrijf niet zelf aangeeft dat het spel vrij verspreid mag worden behoudt deze de rechten hierover.Wikipedia: "Abandonware is computer software which is no longer being sold or supported by its copyright holder. Alternately, the term is also used for software which is still available, but on which further support and development has been deliberately discontinued."
Since the software is no longer sold or supported, the copyright holders are not directly harmed in any way. This is why abandonware sites are, for the most part, ignored by the law.
The distribution of copyrighted software however is, and will allways be, illegal!
☻/
/▌
/ \
psiesKixtart schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:29:
[...]
Valt gewoon onder illegale software. Zolang een bedrijf niet zelf aangeeft dat het spel vrij verspreid mag worden behoudt deze de rechten hierover.
Dat bedoelde ik dus ook te zeggen, GTA 1 en 2 zijn juist uitzonderingen die wel vrij zijn gegeven, de rest is gewoon illegaal en niet toegestaan op t.net... Misschien moet ik mijn post nog even verduidelijken.Kixtart schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:29:
[...]
Valt gewoon onder illegale software. Zolang een bedrijf niet zelf aangeeft dat het spel vrij verspreid mag worden behoudt deze de rechten hierover.
Begrijp ik nu. Maar ik vroeg me af waarom je link dan niet verwijderde. Maar misschien had je de rechten niet?Dirk schreef op maandag 09 maart 2009 @ 13:34:
[...]
Dat bedoelde ik dus ook te zeggen, GTA 1 en 2 zijn juist uitzonderingen die wel vrij zijn gegeven, de rest is gewoon illegaal en niet toegestaan op t.net... Misschien moet ik mijn post nog even verduidelijken.
het is al vijf maal gezegd, en de laatste regel is wel erg onvriendelijk. IMO gewoon een flame, en een -1 waard.
edit aah, ik was wat te snel, het is al in orde
[ Voor 10% gewijzigd door iceheart op 09-03-2009 15:22 ]
De zoveelste die het meldt, maar deze valt buiten de 5 minutengrens. Dus een -1.
Het is erg leuk gevonden eigenlijk, links met oudere sci-fi verhalen, on-topic gedeelte eruit gevist.
* Delerium doet nulletje
Is niks meer dan een uitgebreidere versie van deze post. Is dus niets meer dan een enorme dubbelpost en mag wmb dus naar de afvalput!pcgek schreef op maandag 09 maart 2009 @ 19:19:
Vind hem nogal grappig Verwijderd in 'nieuws: Google wil televisie 'slimmer' maken' Is een +1 geven, mismodden?
[ Voor 4% gewijzigd door pcgek op 09-03-2009 19:51 ]
"The answer to live, the universe and everything", de ultieme kennismachine, de ultieme kennis, zeker wel ontopic.vgroenewold schreef op maandag 09 maart 2009 @ 18:47:
Een tricky-one, maar ik vind dit toch geen -1: Verwijderd in 'nieuws: Wolfram komt in mei met intelligente kennismachine'
Het is erg leuk gevonden eigenlijk, links met oudere sci-fi verhalen, on-topic gedeelte eruit gevist.
Ik vind hem sterk gevonden, een nette 0. Maar een +1 is niet direct mismodden.pcgek schreef op maandag 09 maart 2009 @ 19:19:
Vind hem nogal grappig Verwijderd in 'nieuws: Google wil televisie 'slimmer' maken' Is een +1 geven, mismodden?
De boodschap is toch duidelijk anders, veel scherper en beter verwoord, absoluut niet dubbel.k1n8fisher schreef op maandag 09 maart 2009 @ 19:30:
Is niks meer dan een uitgebreidere versie van deze post. Is dus niets meer dan een enorme dubbelpost en mag wmb dus naar de afvalput!
Zeer loze opmerking die wel naar de -1 mag imo.
Hij dacht dat hij er een punt van maakte dat hacken op linux systemen een stuk lastiger zal zijn dan op de gebruikelijke systemenRoD schreef op maandag 09 maart 2009 @ 22:00:
gassiepaart in 'nieuws: Australische politie mag mogelijk gaan hacken'
Zeer loze opmerking die wel naar de -1 mag imo.
Dat hij het niet goed uitlegt, maakt het geen -1, er zat geen kwade opzet achter imo.
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
☻/
/▌
/ \
Ben ik het volledig mee eens. Een nul van mij. Het lijkt mij ook zinvol dat de mismodders hun -1 ook in een nul wijzigen (o, o, was maar een grapjeHooglander1 schreef op maandag 09 maart 2009 @ 22:03:
[...]
Hij dacht dat hij er een punt van maakte dat hacken op linux systemen een stuk lastiger zal zijn dan op de gebruikelijke systemen
Dat hij het niet goed uitlegt, maakt het geen -1, er zat geen kwade opzet achter imo.
Pjerry leest de les....
maar goed, mening van de meesten telt hier.
[ Voor 4% gewijzigd door Hooglander1 op 09-03-2009 23:09 ]
Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.
Ik weet dat het allemaal vrij off-topic is, maar in mijn eerste post leg ik duidelijk uit aan BAS80 dat het niet alleen ligt aan het 'oprekken' van het dynamisch bereik binnen het digitaal domein, maar dat summing ook een belangrijke factor is waarom cd's anders klinken dan andere analoge geluidsverwerkers.
Afijn, ik laat het aan jullie over... ben benieuwd
Helemaal eens. Zowel argumentatie als moderatie (of is het moderering...)RoD schreef op maandag 09 maart 2009 @ 23:37:
Ik heb ze alle 3 op +1 gemod. De reactie op jouw vond ik niet echt op de persoon.. hij meldt "slechts" nogal bot dat je (volgens hem) geen gelijk hebt. Niet helemaal netjes, maar ik ga er geen punten voor aftrekken.
Pjerry leest de les....
Dat kan en magRoD schreef op maandag 09 maart 2009 @ 23:37:
Ik heb ze alle 3 op +1 gemod. De reactie op jouw vond ik niet echt op de persoon.. hij meldt "slechts" nogal bot dat je (volgens hem) geen gelijk hebt. Niet helemaal netjes, maar ik ga er geen punten voor aftrekken.
Hoe kan een overtuigend verhaal nergens op slaan, zeker wanneer het een vraagstelling is die duidelijk op google terug te vinden is, het feit dat hij refereert aan de eerste link, wilt nog niet zeggen dat hij gelijk heeft.Je verhaal klinkt misschien overtuigend maar slaat nergens op.
Volgens mij weerleg ik dit dan ook in mijn antwoord aan hem met een quote uit het artikel en mijn persoonlijke ervaring als geluidstechnicus.
Iedereen die serieus beroepsmatig werkzaam is als geluidstechnicus weet dat één van de topmodelen van Yamaha is, zeker in 2004. Ook toevallig is dat zijn uitspraak over de ouderdom van het model een quote is het artikel waaraan hij refereert:Ik weet niet hoe oud dat model van Yamaha is, maar in 2004 had je echt wel een goede digitale mix kunnen maken. Dus of het is een verouderd model, of je hebt zelf iets verkeerd gedaan.
of de opmerking dat ik waarschijnlijk iets verkeerd heb gedaan:I think it is true to say that there were a number of cases in the early days of DAWs and digital consoles where flawed programming resulted in less than perfect results when mixing large numbers of tracks.
komt hier vandaan, sterker nog het hele verhaal bevestigt mijn bevindingen, omdat je juist anders moet mixen omdat het digitaal is in relatie tot de summing.With properly engineered systems running carefully designed software and being operated sensibly, there shouldn't be any problems at all with digital summing.
Verder de beslissing en verklaring waar ik aan refereer was toentertijd niet de mijne, zoals ik hem 'netjes' beantwoord heb, het enige verschil tussen Jorden Verwer en mij is dat ik een opleiding van Yamaha heb gehad met dit systeem en niets verkeerd heb kunnen doen omdat ik simpelweg niet de geluidstechnicus ben van Marco Borsato.
Dus in combinatie met het artikel en zijn conclusies over mijn verhaal en het betwijfelen van mijn bevindingen, die geen eens zijn eigen mening is...... kan je wel voorstellen dat ik daar dan toch nog even wat over kwijt moest
Is ook helemaal niet mijn bedoelingRoD schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 00:36:
Je geeft nu een inhoudelijke reply op zijn reply. Je bent het duidelijk niet met hem eens. Dat is verder prima, en dat kun je prima kwijt in een reactie op zijn post. Het hoeft echter niet te betekenen dat hij dan naar beneden gemod moet worden
Ik ben er alweer een (beetje) overheen
Verwijderd
Iemand zit daar alles must read of meerwaarde te modereren terwijl er een heleboel reacties gewoon neutraal zijn zoals bvb foppe-jan in 'nieuws: Sony overweegt rechtszaak tegen advertentie overheid' & Verwijderd in 'nieuws: Sony overweegt rechtszaak tegen advertentie overheid'
edit
ik doe er nog een paar bij die op neutraal mogen ...
Verwijderd in 'nieuws: Sony overweegt rechtszaak tegen advertentie overheid'
PhilipsFan in 'nieuws: Sony overweegt rechtszaak tegen advertentie overheid'
Armageddon_2k in 'nieuws: Sony overweegt rechtszaak tegen advertentie overheid'
flippy in 'nieuws: Sony overweegt rechtszaak tegen advertentie overheid'
en deze mag op -1
OddesE in 'nieuws: Sony overweegt rechtszaak tegen advertentie overheid'
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 10-03-2009 15:33 ]
Your lack of planning is not my emergency
Geen tijd om alles te bekijken, maar de onderstaande twee reacties:Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 09:42:
Het zijn er gewoon teveel : nieuws: Sony overweegt rechtszaak tegen advertentie overheid
Iemand zit daar alles must read of meerwaarde te modereren terwijl er een heleboel reacties gewoon neutraal zijn
Die mag inderdaad naar de 0 terug.
Die heeft nog wel een punt, die mag van mij nog wel op +1.
Die heeft nog wel wat schoppen nodig...hellknight schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 10:31:
D-rez in 'Sony overweegt rechtszaak tegen advertentie overheid' - zou zonder de edit van mij een 0 hebben gekregen, met edit (moderatiegezeur) is het IMHO een -1. Staat nu echter nog dik in de 0
High Powered Madness
Virussen? Scan ze hier!
Zoals deze nu staat gaan me die, zonder admin-ingrijpen, denk ik nooit naar de -1 krijgen - een +2, enkele +1, en 60 0, tegen 30 -1...
Your lack of planning is not my emergency
☻/
/▌
/ \
De reactie staat nu op een terechte -1, maar volgens mij mag hier wel iets over gezegd worden tegen de tweede poster.
Zo laat had je beter een nieuwe reactie kunnen maken ipv een edit, die zien maar weinig mensen meer...Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 09:42:
edit
ik doe er nog een paar bij die op neutraal mogen ...
De eerste twee zouden eventueel nog op +1 kunnen, maar ik heb ze ook allemaal een 0 gegeven.Verwijderd in 'nieuws: Sony overweegt rechtszaak tegen advertentie overheid'
PhilipsFan in 'nieuws: Sony overweegt rechtszaak tegen advertentie overheid'
Armageddon_2k in 'nieuws: Sony overweegt rechtszaak tegen advertentie overheid'
flippy in 'nieuws: Sony overweegt rechtszaak tegen advertentie overheid'
Daar staat ie inmiddels soliede op. Die +2 mag wel worden nagekeken...en deze mag op -1
OddesE in 'nieuws: Sony overweegt rechtszaak tegen advertentie overheid'
Dit topic is gesloten.