Het kleine-mismoderatietopic deel XIV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.608 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
D-rez schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 16:14:
dat mijn reaktie als neutraal gemod zou worden kan ik heel goed begrijpen. Maar dat ie binnen vijf minuten 8x een -1 kreeg en verder niets. Leek mij toch een beetje overdreven. een +2 of +1 verdient ie niet idd. Maar als een mens al niet "streng" mag reageren op iemand die met een vraag aankomt zetten waar uit blijkt dat hij/zij het artikel maar half heeft gelezen. In het stuk stonden namelijk meerdere links welke hem richting achtergrond info zouden sturen.
Je moet rekening houden dat elk lid van T.net mod rechten kan activeren. Iedereen kan dus modden en er is altijd een spreiding van de score die aan de reactie gegeven wordt. Dat je reactie binnen 5 minuten netto op -1 staat betekend dit lang niet altijd dat het gelijk zo blijft. Er komen altijd wel meer mods langs, waarbij Pro- en Powermods een zwaardere weging hebben.

Als je vind dat je score onterecht is dan kan je dat veel beter in dit topic melden dan dat je het daar gaat bij editten met de vraag waarom je een -1 ontvangt. Dat is ook de reden waarom je nu een -1 ontvangt, die opmerking die je erbij hebt ge-edit is storend, offtopic en wellicht ook wat flamerig/trollend.

Als je je reactie hier in dit topic aandraagt, zullen er meer mods naar je reactie kijken en krijg je ook feedback waarom je reactie een bepaalde score heeft, en zo nodig wordt de score met zijn allen even goed gezet. Wellicht was dit je niet helemaal duidelijk. Ik hoop dat het hierbij wat duidelijker is geworden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 09-09 18:30

D-rez

dexels

Ik heb niemand willen trollen. Ik vind het echter wel storend dat mensen artikels half lezen voor een first post te kunnen maken. En als ik dan probeer te attenderen dat er nergens gesproken word over een spot, dat meteen een berg andere mensen die blijkbaar ook slechts tot het vet gedrukte gedeelte kwamen meteen hun -1 knop in drukken.

Achteraf gezien was het misschien niet verstandig om die edit er bij te zetten. En de volgende keer zal ik het hier komen melden. Als ik geweten had dat er zo zwaar aan gewogen zou worden had ik wel gezwegen. Maar dan had de persoon waarop ik reageerde nooit begrepen waarom hij een -1 kreeg.

misschien het bericht gewoon verwijderen en doen als of het nooit gebeurt is? Het was niet mijn bedoeling om een modwar op poten te zetten. Zoals ik al zei, ik ben het er over eens dat het originele bericht gewoon een neutrale waardering verdiend en nu verdient het zeker geen +2. Maar het geeft wel weer dat er iets niet helemaal lekker zit in het systeem. Misschien is het een idee om bij negatieve mods om een reden te vragen, welke enkel door admins gelezen kan worden? Dat geeft in ieder geval een kleine drempel voor de ijverige -1 modders.

[ Voor 30% gewijzigd door D-rez op 10-03-2009 19:09 . Reden: /misschien..... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Wilde deze reactie even onder de aandacht brengen Beretta1979 in 'nieuws: Sony overweegt rechtszaak tegen advertentie overheid' de poster gaat een stuk dieper in op materie , en steekt gewoon(ver) boven de rest uit. Is volgens mij wel een +2 waard. :)

ja ik weet het,had hem ook in het +2 topic kunnen melden

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

D-rez schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 19:05:
Ik heb niemand willen trollen. Ik vind het echter wel storend dat mensen artikels half lezen voor een first post te kunnen maken. En als ik dan probeer te attenderen dat er nergens gesproken word over een spot, dat meteen een berg andere mensen die blijkbaar ook slechts tot het vet gedrukte gedeelte kwamen meteen hun -1 knop in drukken.

Achteraf gezien was het misschien niet verstandig om die edit er bij te zetten. En de volgende keer zal ik het hier komen melden. Als ik geweten had dat er zo zwaar aan gewogen zou worden had ik wel gezwegen. Maar dan had de persoon waarop ik reageerde nooit begrepen waarom hij een -1 kreeg.

misschien het bericht gewoon verwijderen en doen als of het nooit gebeurt is? Het was niet mijn bedoeling om een modwar op poten te zetten. Zoals ik al zei, ik ben het er over eens dat het originele bericht gewoon een neutrale waardering verdiend en nu verdient het zeker geen +2. Maar het geeft wel weer dat er iets niet helemaal lekker zit in het systeem. Misschien is het een idee om bij negatieve mods om een reden te vragen, welke enkel door admins gelezen kan worden? Dat geeft in ieder geval een kleine drempel voor de ijverige -1 modders.
Als je je stoort aan een fipo dan kan je die ook hier melden. Daar is dit forum ook voor bedoeld. een reactie daarop geven kan ook mits je zorgt dat je deze netjes houdt. Nu heb je dat in eerste instantie wel gedaan maar doordat je die edit erbij hebt gezet lokt dat ongewenste reacties uit. Negatieve mods hebben vaak een duidelijke reden: die staan namelijk omschreven in de FAQ. Is een post negatief gemod terwijl dit volgens de FAQ niet zou moeten kan je hem beter hier aandragen dan op de FP te editen.

Ook moet je wat vertrouwen in het ysteem hebben: Als je iets net gepost hebt (zeg een half uur geleden) en hij is dan een aantal maal negatief gemod dan kan dit zich in de loop van het volgende (half) uur weer rechttrekken. Vaak als je wat meer geduld hebt dan komt alles vanzelf wel goed. Helpt dat niet dan kaart je hier het probleem aan en kunnen we met alle hart-voor-tweakers actieve mods die reactie alsnog naar het juiste niveau tillen. Ook zal er hier en discussie kunnen ontstaan over waar een reactie op moet staan. Daar worden goede argumenten bij gebruikt (over het algemeen) en als jouw reactie dan op -1 belandt dan kan je ook de redenen daarvoor lezen.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi modders

Wil even zeggen dat ik in een off-topic reactie op dit nieuwsbericht wat commentaar gegeven heb op het gemod, en het gemod op commentaar op het gemod door een ander lid.

Ik post zelf enkel en heb m'n filter gewoon moeten afzetten, omdat er teveel interessante discussies waren weggemod. Uit commentaar op het gemod in eerdere nieuwsberichten kan ik me best voorstellen dat nog een hoop mensen dit gedaan hebben.

Ik heb nu eenmaal het gevoel dat er veel meer negatief gemodereerd wordt dan positief. Misschien krijg je een sneeuwbaleffect als een post op -1 komt of zo, ik weet het niet.

Waarschijnlijk zijn jullie het hier niet mee eens (en vinden jullie inderdaad dat amper de helft van de reacties het bekijken waard is ;) ), maar ik wil het toch nog eens dubbelchecken.

(Ik moet dadelijk weg en hoop dat ik eraan denk straks nog even te lezen, dus verwacht niet direct terug reactie.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:46:
Hoi modders

Wil even zeggen dat ik in een off-topic reactie op dit nieuwsbericht wat commentaar gegeven heb op het gemod, en het gemod op commentaar op het gemod door een ander lid.

Ik post zelf enkel en heb m'n filter gewoon moeten afzetten, omdat er teveel interessante discussies waren weggemod. Uit commentaar op het gemod in eerdere nieuwsberichten kan ik me best voorstellen dat nog een hoop mensen dit gedaan hebben.

Ik heb nu eenmaal het gevoel dat er veel meer negatief gemodereerd wordt dan positief. Misschien krijg je een sneeuwbaleffect als een post op -1 komt of zo, ik weet het niet.

Waarschijnlijk zijn jullie het hier niet mee eens (en vinden jullie inderdaad dat amper de helft van de reacties het bekijken waard is ;) ), maar ik wil het toch nog eens dubbelchecken.

(Ik moet dadelijk weg en hoop dat ik eraan denk straks nog even te lezen, dus verwacht niet direct terug reactie.)
Als je de posts hier van D-rez bekijkt en alle reacties hierop zal je al een aardig beeld krijgen van waar het negatief modden van een hoop reacties vandaan komt.
Wat voornamelijk door ons wordt gedaan is gewoon de FAQ naleven. Hierdoor worden reacties die storend off-topic, trollend of flamend zijn naar beneden gemod. Ook commentaar op het modden is ongewenst op de FP. Eigenlijk willen we, om de FP overzichtelijk en aantrekkelijk te houden, alleen reacties die op het topic slaan en niet beledigend zijn zichtbaar houden. Dit om niet af te glijden naar het niveau van FOK e.d.!
Grapjes zijn ook wel toegestaan maar ook hiermee wordt voorzichtig omgegaan omdat niet alle grapjes geslaagd zijn EN omdat te veel grapjes een interessante discussie in de weg kunnen staan.

Hopelijk heb je hier wat aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Laatst online: 01:35

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Verwijderd schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 20:46:
Hoi modders

Wat wordt er dan allemaal aan interessants weggemod? Discussies als diegene boven jouw reactie staat? Verder offtopic kun je niet gaan...
Verder gaat er maar weinig op -1 dat ik interessant kan noemen, of je moet trolls, flames en volkomen overbodige posts interessant vinden. Technische discussies gaan alleen op -1 als ze én laagwaardig zijn én heel ver van het topic zijn afgedwaald. Typische voorbeelden hiervan zijn de fanboyreacties van mensen die menen dat ze bij de 'tegenpartij' 'hun' product wel kunnen adverteren...
En ja, ook de reacties zoals degene waar jij op reageert krijgen een -1. Vaak niet eens om hun initiële inhoud, maar omdat ze zonodig hun eigen reactie moeten verpesten met commentaar op de moderaties, iets wat we als bijzonder storend ervaren.

Ik zie dus niet in wat er allemaal onnodig op -1 gaat.

[ Voor 41% gewijzigd door Dirk op 11-03-2009 00:22 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:05

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Wat vinden jullie van deze: Brian in 'meuk: Winamp 5.551 build 2419' ? Eigenlijk post hij alleen een verwijzing naar een eerdere post die hij heeft gedaan. Wat mij betreft niet nodig op deze manier.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09-2022

Pjerry

En aldus sprak....

(jarig!)
Bor de Wollef schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 21:37:
Wat vinden jullie van deze: Brian in 'meuk: Winamp 5.551 build 2419' ? Eigenlijk post hij alleen een verwijzing naar een eerdere post die hij heeft gedaan. Wat mij betreft niet nodig op deze manier.
Net aan -1 na mijn -1 moderatie, kan nog wel wat extra's gebruiken.

Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slapstick
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:48

Slapstick

Me, myself or I

En wat denken jullie van deze reactie?, Het is toch plausibel dat deze mijnheer een email heeft ontvangen dat het echt pas zaterdag word verstuurd? Hij reageert dan wel eerder,en nog nogmaals, maar de reactie ansich hoeft niet slecht bedoeld zijn. ps(deze poster heeft wel een dikke negatieve reactiescore)

Edit:
Pjerry schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 22:26:
[...]

Net aan -1 na mijn -1 moderatie, kan nog wel wat extra's gebruiken.
En door mij weer op neutraal ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Slapstick op 10-03-2009 22:33 ]

:TweakBlog:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ k1n8fisher & DirkW

Bedankt voor de reacties. Overeenkomen zullen we wel nooit over dit onderwerp denk ik, maar ik zal me wat inhouden met commentaar op mods, ik ben er zeker van dat jullie af en toe ook goed werk leveren ;-)

Hou het saai

Orky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Slapstick schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 22:31:
En wat denken jullie van deze reactie?, Het is toch plausibel dat deze mijnheer een email heeft ontvangen dat het echt pas zaterdag word verstuurd? Hij reageert dan wel eerder,en nog nogmaals, maar de reactie ansich hoeft niet slecht bedoeld zijn. ps(deze poster heeft wel een dikke negatieve reactiescore)
Gezien Wilbert de Vries in "Prijsvraag Empire - Total War" is hij gewoon aan het trollen.
En door mij weer op neutraal ;)
Niet voor lang :P

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

En daar staat ie weer zeer stevig ook!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

himlims_ in 'nieuws: Hackers kraken algoritme iTunes-vouchers'

Wie mod deze even weg, (semi)warez linkjes :)

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Zo te zien al weggehaald door een andere mod. Ik heb voor de mensen die hier rondhangen de url nog wat kapot gemaakt ivm direct linken :+

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dev10
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09-09 15:21
stresstak in 'nieuws: Sony overweegt rechtszaak tegen advertentie overheid'

Deze mag van mij wel naar -1. Diegene die hem +2 heeft gegeven: 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

En weer op -1. Die +2... Enkeltje uitschakelen modrechten imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Staat zo te zien al op status 'uit' :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Die is inderdaad zijn moderatierechten kwijt ja. Niet alleen vanwege die moderatie overigens. :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAL 9000
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2016
http://tweakers.net/react...=Posting&ParentID=3030241

Sorry, maar mijn post is 4 keer -1 gemod, en ik zie echt niet in waarom. Dit was trouwens vóór mijn edit gebeurd. Het is gewoon een opmerking, die mijns insziens toch iéts toevoegd aan het debat. Niet meer dan een 0 waard, maar een -1? Jezus zeg. Ik mod zelf ook, dit vind ik toch wat al te gortig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
@ HAL 9000
Ik snap je post niet helemaal, en misschien meerdere mensen met mij. Dit zou de -1 kunnen verklaren. Je spreekt over levenslang, maar waar haal je dat uit het bericht?

(voor alle duidelijkheid, ik heb je nog niet gemod.)

Edit na hieronder: Top

[ Voor 5% gewijzigd door EQJim op 11-03-2009 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAL 9000
EQJim, blijkbaar moet ik dringend leren lezen, mijn excuses. Ik verwarde met soortgelijke wetgeving in andere landen die mogelijk over levenslange afsluiting ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Duidelijk 0 naar mijn mening

Tsja, nu niet meer. Een foutje mag best en daarvoor geven we geen -1, maar nu is het niet meer van belang.

[ Voor 67% gewijzigd door Kixtart op 11-03-2009 13:32 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botoo
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:00

botoo

💀 too old to die young

Door je edit mag je reactie wmb weer naar de 0 :)

FXDLS 'S&S edition'

💀 memento mori 💀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Wegeditten van reacties maakt het onduidelijk. Juist voor de edit mocht hij naar 0, want foutjes moeten kunnen.
* Kixtart blijft bij -1 in dit geval

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Inderdaad, volledig wegediten ben ik ook zwaar op tegen, gebruik dan doorhalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

ff terug komend op m'n "gedrag" van gister. Is het zo beter? Of ga ik nu nog over de schreef?

nieuws: FEAR 2 krijgt downloadable content

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

D-rez in 'nieuws: FEAR 2 krijgt downloadable content' bedoel je?

Ik mis het verband met het artikel... Desondanks maar op 0 gelaten, maar als ik in een chagarijnige bui was geweest was een -1 wegens offtopic ook prima mogelijk geweest.

Dat zinloze gebash daaronder heb ik overigens wel op -1 gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-rez

D-rez

dexels

?

Dat ie op 0 staat is mij punt niet.

Maar het is toch totaal niet off-topic?
Het artikel gaat over het beschikbaarstellen van downloadable content en als ik dan zeg dat ontwikkelaars er precies voor kiezen om games tegenwoordig half af te releasen en de rest als download aan te bieden indien het succes vol is. Deze newspost over dlc voor Fear2 is daar juist een prima voorbeeld van. Het gaat effectief over DLC voor een spel waarvan met het gevoel er al was dat het maar half af was.

Dat ik een -1 krijg voor de 2e post dat kan ik begrijpen en ik weet dat die door jullie gemod is.
Anderzijds als ik die reaktie niet gegeven had, leek het net alsof ik het artikel effectief niet gelezen had. Editten kon ik ook niet doen, dan had ik namelijk niet kunnen zeggen/hard kunnen maken dat er een stuk tekst tussen haakjes stond. En om zijn post meteen te gaan reporten? Dat lijkt me toch ook een beetje er over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Hmm, ik had hem blijkbaar niet helemaal goed gelezen, want ik las het als gratis origineel + (eventueel) betaalde extra content, precies het tegenovergestelde van wat er in het artikel staat, maar dat valt mee. Ik heb niks gezegd dus.

Over die reacties eronder: het is de toon die ik een probleem vind, niet het feit dat je elkaar op zulke dingen wijst. 'Je moet beter lezen' is nou niet echt vriendelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HAL 9000
In het vervolg haal ik door. Steeds bijleren hé, daar gaat het toch om in het leven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

D-rez schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 15:12:
ff terug komend op m'n "gedrag" van gister. Is het zo beter? Of ga ik nu nog over de schreef?

nieuws: FEAR 2 krijgt downloadable content
Is een nette post die gewoon een nette 0 verdiend. Je zou zelfs nog wel eens gelijk kunnen hebben ook met je stelling maar daar geven we dan weer geen punten voor! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Waarom is dit een -1: himlims_ in 'nieuws: FEAR 2 krijgt downloadable content' ? Poster heeft best een punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Klopt, hij post het alleen een beetje slordig, maar daar kan ik niet over vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dirk schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 19:50:
Klopt, hij post het alleen een beetje slordig, maar daar kan ik niet over vallen.
Ik denk dat dat ook de reden is waarom mensen hem een -1 geven. Het komt schreeuwerig over maar het punt is duidelijk en terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Mismodder gespot. Een +2 hieraan geven lijkt mij echt niet nodig. Zo te zien ook nog een "expert".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Zo erg is deze toch niet. Het is een loze reactie maar ik vind het toch nog wel net een 0.
Bilel in 'nieuws: Disney kondigt racegame Split/Second aan'

Geen +1
Janusch in 'nieuws: Disney kondigt racegame Split/Second aan'
Fixer in 'nieuws: Disney kondigt racegame Split/Second aan'

De drie bovenstaande zien er uit als fanboy/mee-eensmods vind ik.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Emile schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 22:30:
Mismodder gespot. Een +2 hieraan geven lijkt mij echt niet nodig. Zo te zien ook nog een "expert".
Zwaar overbodig imho.
Kixtart schreef op woensdag 11 maart 2009 @ 22:54:
Zo erg is deze toch niet. Het is een loze reactie maar ik vind het toch nog wel net een 0.
Bilel in 'nieuws: Disney kondigt racegame Split/Second aan'

Geen +1
Janusch in 'nieuws: Disney kondigt racegame Split/Second aan'
Fixer in 'nieuws: Disney kondigt racegame Split/Second aan'

De drie bovenstaande zien er uit als fanboy/mee-eensmods vind ik.
Stuk voor stuk horen ze op 0 thuis ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Ik heb eveneens bovenstaande 3 replies op 0 gemod. Simpele onschuldige posts imo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

t-h in 'nieuws: Marktaandeel Samsung-smartphones stijgt flink door Omnia'
Deze troll hoort niet op +1 imo. Een 0 kan ik me nog voorstellen, maar zelf vind ik het een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 09:27
Een iets oudere reactie, maar ik snap niet waarom deze alleen maar -1 krijgt (vanwege het toontje?):
Andros in 'nieuws: OPTA eist betere voorlichting over beveiliging draadloze netwerken'

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

RoD schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 07:56:
Deze troll hoort niet op +1 imo. Een 0 kan ik me nog voorstellen, maar zelf vind ik het een -1.
Ik kan er wel een +1 inzien. 't maar net welke kant je het bekijkt.
Quincy5 schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 09:27:
Een iets oudere reactie, maar ik snap niet waarom deze alleen maar -1 krijgt (vanwege het toontje?):
Andros in 'nieuws: OPTA eist betere voorlichting over beveiliging draadloze netwerken'
Klinkt als een halve hackpoging maar dan in de onschuldige trend. Ik geef een 0 maar waarom er -1 voor gegeven is weet ik niet. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

RoD schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 07:56:
De reactie zit mij te soliede in elkaar voor een troll, al is het ook niet echt een juweeltje, maar een 0 moet prima kunnen.
Delerium schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 10:05:
Klinkt als een halve hackpoging maar dan in de onschuldige trend. Ik geef een 0 maar waarom er -1 voor gegeven is weet ik niet. Iemand?
Om die hackpoging waarschijnlijk... Maar dat vind ik wel meevallen, die kan best op 0.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Niet veel inhoud maar ook niks mis mee:
NEK in 'nieuws: Canadese fabrikant maakt triple-sim telefoon'

Geen meerwaarde:
Pozo in 'nieuws: Canadese fabrikant maakt triple-sim telefoon'

Niks mis mee, zelfs handig voor degene die het nog niet weet (wel 0):
Raven in 'nieuws: Canadese fabrikant maakt triple-sim telefoon'

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:10
CH4OS in 'meuk: Realtek HD Audio 2.18'

Lijkt mij persoonlijk geen +1 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Ach, als je ze snel wilt hebben is het wel erg handig. Als ik er naar op zoek was zou ik het een meerwaarde vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Er staan er genoeg en ik vind het ook niet meer dan een 0 :P
Waarom staat deze trouwens op -1, ook toch gewoon een mirror:
Svennetjee in 'meuk: Realtek HD Audio 2.18'

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Het is de zoveelste... Er staan al een paar mirrors, dan nog een aandragen vind ik nogal overbodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Achja, een extra mirror vind ik iig niet storend, vooral bij meuk niet :)

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Een of twee inderdaad niet, maar hij komt twee uur later nog eens met eentje aanzetten, dat vind ik nogal overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Overdreven/onnodig misschen wel ja, maar door het geringe aantal reacties bij meuk ontstaat er ook geen overlast. Voor sommige is het misschien wel nog handig mocht deze wel weer een stuk sneller zijn. Zo streng hoeft het ook weer niet.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter 1981
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 03-03-2024
Deze poster heeft twee keer exact dezelfde post neergezet. Hij heeft alleen het stukje dat hij quote veranderd. Beide staan op 0. Ik denk dat er wel 1 weg mag.

1. Grimm in 'nieuws: EC geeft Microsoft uitstel in browserzaak - Update'

2. Grimm in 'nieuws: EC geeft Microsoft uitstel in browserzaak - Update'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een vergelijking met de Tweede Wereldoorlog, zoals in dit geval de NSB, zoals in deze reactie lijkt me uiterst ongewenst op de FP en dus een modbreak waard? Uiteraard is een -1 daarmee ook meteen de maximale score voor dit soort onzin, zeker omdat de rest van de reactie ook al trollerig is en niets toevoegt behalve wat ordinair gerant.

En degenen die deze reactie een +1 gaven mogen imho door een powermod worden bekeken. Compleet offtopic -> -1.

[ Voor 32% gewijzigd door wildhagen op 12-03-2009 17:25 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 20:08
Verwijderd in 'nieuws: 'Cisco gaat bladeserver introduceren''

het is niet erg vriendelijk (a smiley would go a long way...) gebracht maar het is relevant zat, het lijkt me wel een 0 waard...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dirk schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 14:40:
Een of twee inderdaad niet, maar hij komt twee uur later nog eens met eentje aanzetten, dat vind ik nogal overdreven.
Klopt, gewoonweg overbodig en daarom heb ik ook -1's uitgedeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Mij ook.
Peter 1981 schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 17:22:
Deze poster heeft twee keer exact dezelfde post neergezet. Hij heeft alleen het stukje dat hij quote veranderd. Beide staan op 0. Ik denk dat er wel 1 weg mag.

1. Grimm in 'nieuws: EC geeft Microsoft uitstel in browserzaak - Update'

2. Grimm in 'nieuws: EC geeft Microsoft uitstel in browserzaak - Update'
Nummer 1 op -1 gezet, aangezien hij die later heeft gepost.
wildhagen schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 17:23:
Een vergelijking met de Tweede Wereldoorlog, zoals in dit geval de NSB, zoals in deze reactie lijkt me uiterst ongewenst op de FP en dus een modbreak waard? Uiteraard is een -1 daarmee ook meteen de maximale score voor dit soort onzin, zeker omdat de rest van de reactie ook al trollerig is en niets toevoegt behalve wat ordinair gerant.
In deze vorm is die nsb-vergelijking absoluut fout.
En degenen die deze reactie een +1 gaven mogen imho door een powermod worden bekeken. Compleet offtopic -> -1.
Stelletje meningmodders...
iceheart schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 17:24:
Verwijderd in 'nieuws: 'Cisco gaat bladeserver introduceren''

het is niet erg vriendelijk (a smiley would go a long way...) gebracht maar het is relevant zat, het lijkt me wel een 0 waard...
Zijn toon is niet echt netjes, het nut is beperkt... krap nulletje maar....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Een +1 voor deze schoolmeester lijkt me ook overduidelijk modmisbruik dat nagekeken mag worden. Een -1 lijkt me meer op zijn plek.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Meerwaarde voor een quote uit het artikel? Blokker_1999 in 'nieuws: Ook rechtszaak isoHunt van start gegaan' het is gewoon een 'neutrale' reactie volgens mij ;)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arnoudwokke in 'nieuws: Buma gaat geen geld vragen voor gebruik iPods op werkvloer'
Ik vind deze reactie wel een +2 waard, maar ik hoor graag jullie mening. Wmb gewoon een onmisbare reactie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

pcgek schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 19:13:
Meerwaarde voor een quote uit het artikel? Blokker_1999 in 'nieuws: Ook rechtszaak isoHunt van start gegaan' het is gewoon een 'neutrale' reactie volgens mij ;)
Gewoon een neutrale 0 inderdaad. +1 moddings zijn "mee eens" mods denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59

CoolGamer

What is it? Dragons?

Verwijderd schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 19:16:
arnoudwokke in 'nieuws: Buma gaat geen geld vragen voor gebruik iPods op werkvloer'
Ik vind deze reactie wel een +2 waard, maar ik hoor graag jullie mening. Wmb gewoon een onmisbare reactie. :)
Inderdaad, +2 lijkt mij ook wel goed voor deze.

RickXX in 'nieuws: FTD past client aan vanwege druk Brein'
Deze mag naar mijn mening wel op 0 komen te staan. Gewoon een mening waarom hij het programma niet meer zal gebruiken en onderbouwd dat.

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Is het eigenlijk wel zo gewenst dat een newsposter zelf ook meedoet aan de discussie die onstaat uit zijn eigen artikel?

[ Voor 21% gewijzigd door pcgek op 12-03-2009 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

pcgek schreef op donderdag 12 maart 2009 @ 20:18:
Is het eigenlijk wel zo gewenst dat een newsposter zelf ook meedoet aan de discussie die onstaat uit zijn eigen artikel?
Zo lang hij zich aan de regels houdt is dar niks mis mee wmb. Hij geeft hier zelfs een verduidelijking door de achtergronden aan te geven voordat hij het artikel had geplaatst. Daar is niks mis mee en aangezien het niet iets is wat je in het artikel zou kunnen verwachten is het gewoon een mooie aanvullende post.
Het is niet alsof hij probeert te zeggen: "wat ik in het artikel heb geschreven is juist, jij bent gewoon een domme boer" o.i.d.! Zo is er ook al eens een post van hem naar beneden gemod omdat het gewoon te veel off-topic was ook onder een eigen artikel. Het blijft gewoon een tweaker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Verwijderd in 'nieuws: FTD past client aan vanwege druk Brein'
Misschien een post die een hoop mensen tegen het zere been stoot, maar an sich niets mis mee. Gewoon een 0 imho.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Zeker een 0. Dat is gewoon zijn mening en is op een nette manier gebracht.

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
En een reactie daarop, harrald in 'nieuws: FTD past client aan vanwege druk Brein', mag dan wel weer op -1 wat mij betreft.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjonge jonge, wat een berg meningmodden in nieuws: Buma gaat geen geld vragen voor gebruik iPods op werkvloer

Voor vrijwel alle reacties geldt dat alles dat tegen de rechter/buma aanschopt structureel hogere moderatie krijgt dan diegenen die hen verdedigen. De moderaties zitten daar echt scheef.

Valt me trouwens op dat er heel weinig moderaties gegeven zijn in die thread... En eigenlijk misschien ook wel bij andere artikelen? Zijn we allemaal een beetje moderatie moe? Ook TMF is behoorlijk rustig...

(Ik weet wel van mezelf dat ik de laatste tijd weinig zin in modereren heb... )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Het interesseert mij in ieder geval weinig en dan krijg je hele lange discussie posts met een wellus-nietus verhaal over wat er nou bedoelt zou zijn. Pfft, TLDR krijg ik dan al snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip
  • Laatst online: 07-09 21:34

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Volgens mij gaat het hier niet helemaal goed, de +1 en +2's vliegen over de toonbank alsof het warme broodjes zijn..... imho is er iemand in een 'goeie' bui vandaag :)

GetaGrip is net een mens.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EQJim
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08-09 09:55
Zo zeg.. men kan ook overdrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Darn, die moderator hadden we wel wat eerder mogen vinden :X
Moderaties 5408
Gemiddelde afwijking 0,58

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 11:32:
Tjonge jonge, wat een berg meningmodden in nieuws: Buma gaat geen geld vragen voor gebruik iPods op werkvloer

Voor vrijwel alle reacties geldt dat alles dat tegen de rechter/buma aanschopt structureel hogere moderatie krijgt dan diegenen die hen verdedigen. De moderaties zitten daar echt scheef.

Valt me trouwens op dat er heel weinig moderaties gegeven zijn in die thread... En eigenlijk misschien ook wel bij andere artikelen? Zijn we allemaal een beetje moderatie moe? Ook TMF is behoorlijk rustig...

(Ik weet wel van mezelf dat ik de laatste tijd weinig zin in modereren heb... )
Dit zijn nou wel typisch de artikelen waar ik vrij moe van word als ik ze moet gaan modereren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

GetaGrip schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:36:
Volgens mij gaat het hier niet helemaal goed, de +1 en +2's vliegen over de toonbank alsof het warme broodjes zijn..... imho is er iemand in een 'goeie' bui vandaag :)
Weergave op +1 zetten en nulletjes uitdelen, het kon nog net niet blindelings... Alles wat daar nu nog op +1 staat, staat daar terecht op, naar mijn mening.
Kixtart schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:47:

[...]
Zoveel mods en dan zoveel afwijking :X
RoD schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:48:
[...]

Dit zijn nou wel typisch de artikelen waar ik vrij moe van word als ik ze moet gaan modereren.
Ik ook, ik heb veel liever tech-artikelen, daar lees ik de reacties tenminste voor mijn eigen plezier, hier is het gewoon als waden door een dikke brei, iets wat ik graag ontwijk.

[ Voor 25% gewijzigd door Dirk op 13-03-2009 13:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-09 23:35

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Dirk schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:49:
[...]

Zoveel mods en dan zoveel afwijking :X
Je zou bijna denken dat hij met opzet net onder de 0,70 bleef. :P Maar hoe dan ook modereert hij voorlopig niet meer.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CoolGamer
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06-09 16:59

CoolGamer

What is it? Dragons?

MissileHugger in 'nieuws: Capcom kondigt Resident Evil-titels voor Wii aan'
Gewoon een simpele reactie zonder onderbouwing, 0 dus.

Wildfire in 'nieuws: FTD past client aan vanwege druk Brein'
Op de man. -1

Systemlord Max in 'nieuws: FTD past client aan vanwege druk Brein'
Erg negatieve toon. Aan vervolgens aan zijn edit te zien kan hij niet hebben dat hij weggemod is geweest. Lijkt mij gewoon een -1.
Cloud schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:50:
[...]

Je zou bijna denken dat hij met opzet net onder de 0,70 bleef. :P Maar hoe dan ook modereert hij voorlopig niet meer.
Dat mensen zo verslaafd zijn aan karma dat ze zoveel mogelijk modden zonder te kijken :X

¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

TheCoolGamer schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 17:22:
MissileHugger in 'nieuws: Capcom kondigt Resident Evil-titels voor Wii aan'
Gewoon een simpele reactie zonder onderbouwing, 0 dus.

Wildfire in 'nieuws: FTD past client aan vanwege druk Brein'
Op de man. -1

Systemlord Max in 'nieuws: FTD past client aan vanwege druk Brein'
Erg negatieve toon. Aan vervolgens aan zijn edit te zien kan hij niet hebben dat hij weggemod is geweest. Lijkt mij gewoon een -1.
Alles naar de voorgestelde scores gezet. Daar zitten weer een paar mismodders tussen die nagekeken mogen worden...
Dat mensen zo verslaafd zijn aan karma dat ze zoveel mogelijk modden zonder te kijken :X
Dan mod je op 0, niet op +1 of +2...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Als het dan toch over mismodden gaat :P RoBBS in 'nieuws: Buma gaat geen geld vragen voor gebruik iPods op werkvloer'
niks bijzonders gewoon een nul waard. Is toch iemand die er een +2 aan gegeven geeft.

En deze reactie RoBBS in 'nieuws: Buma gaat geen geld vragen voor gebruik iPods op werkvloer' na alles wat er al over is gezegd zie ik hem ook gewoon op een 0,maar misschien zou een +1 nog net kunnen. Ook iemand die daar een 'must read' in zag.

Deze is amper een nul waard (nog eerder -1 wegens nutteloos) RoBBS in 'nieuws: Buma gaat geen geld vragen voor gebruik iPods op werkvloer'

Is toch door iemand een +1 aan gegeven.

[ Voor 4% gewijzigd door pcgek op 13-03-2009 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Heb alles wel meegekregen hoor. ;) Als jullie die reacties direkt een beetje hadden 'rechtgetrokken',had ik er natuurlijk geen melding meer van gemaakt.(ik had natuurlijk wel enig vermoeden dat het om dezelfde moderator zou kunnen gaan)

Edit: Eerst deze reactie Ook al Bezet in 'nieuws: Futuremark presenteert browser-benchmark Peacekeeper' en vervolgens plaatst diezelfde poster er 3 minuten later 1 die nagenoeg hetzelfde is. Ook al Bezet in 'nieuws: Futuremark presenteert browser-benchmark Peacekeeper' deze lijkt me sowieso al niet echt een +1 waard, maar is dat nu een -1 wegens dubbelpost?

@Kixtart: ik begrijp het. :)
Ook om wie het ging, wat weer niet zo moeilijk was.

[ Voor 54% gewijzigd door pcgek op 13-03-2009 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Niet online

Kixtart

Topicstarter
Dan weet je tenminste waarom het zo erg is allemaal. Melden waar het nog steeds niet klopt is natuurlijk nog steeds wenselijk. Het is alleen wat lastig om 5k mods na te lopen om te kijken wat er fout staat :+

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Ik weet niet of dit al gemeld was excuses anders maar bij deze,

Wie deelt hier een +2 voor uit?

bogy in 'nieuws: Blaze brengt Sega Mega Drive opnieuw uit in nieuwe stijl'

idem hier al kan het eerder een bugg zijn , er staat +1 maar als je hem open klapt staat er +2 must read 17
misschien dat iemand weet hoe dat zit

Ntonnaer in 'nieuws: Blaze brengt Sega Mega Drive opnieuw uit in nieuwe stijl'

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dat komt omdat er maar één keer een +1 gegeven is. Van een non-expert dus. Als dat gebeurt dan komt er een +1 te staan. Volgens mij gebeurt er hetzelfde als een non-expert als eerste modereert en een +1 geeft. Dan komt er een 0 te staan.

Waarom weet ik eigenlijk niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Het is nog simpeler. :) Een 'normale' mod kan een reactie niet effectief op +2 zetten (en ook niet op -1), daarvoor moet eerst een expert de reactie ook modden. Overigens is het wel zo dat als twee normale mods een reactie op +2 modden en er komt een expert langs die de reactie vervolgens een +1 geeft, dat deze reactie wel effectief op +2 komt, ondanks dat de expert geen +2 gegeven heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Dank voor de uitleg heren, ik vroeg het me gewoon even af hoe en wat :)

[ Voor 58% gewijzigd door pino85 op 13-03-2009 23:20 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GetaGrip
  • Laatst online: 07-09 21:34

GetaGrip

Nee... echt? - Ga weg!

Kixtart schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 13:47:

[...]
Ach was meer wijsheid dan geluk euhh, geluk dan wijsheid :)

Maar om nog even terug te komen op het artikel, kom ik deze drie tegen, die toch gewoon een 0 zijn?
Of mis ik nu iets? - kan mij nog voorstellen dat iemand denkt dat de info niet correct is, maar dat is geen reden om een 0 te geven.

buzzin in 'nieuws: Kabelmonopolie op BBC loopt ten einde'

Psilax in 'nieuws: Kabelmonopolie op BBC loopt ten einde'

robertwebbe in 'nieuws: Kabelmonopolie op BBC loopt ten einde'

De laatste is een twijfelgeval, maar toch denk ik dat de vraag gewoon gesteld mag worden, dus een 'krappe' 0 naar mijn mening, maar misschien zie ik dat verkeerd.

GetaGrip is net een mens.......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

GetaGrip schreef op vrijdag 13 maart 2009 @ 23:51:
[...]

Ach was meer wijsheid dan geluk euhh, geluk dan wijsheid :)

Maar om nog even terug te komen op het artikel, kom ik deze drie tegen, die toch gewoon een 0 zijn?
Of mis ik nu iets? - kan mij nog voorstellen dat iemand denkt dat de info niet correct is, maar dat is geen reden om een 0 te geven.

buzzin in 'nieuws: Kabelmonopolie op BBC loopt ten einde'
Licht offtopic, maar absoluut onvoldoende voor een -1.
Geen idee waarom die op -1 stond...
robertwebbe in 'nieuws: Kabelmonopolie op BBC loopt ten einde'

De laatste is een twijfelgeval, maar toch denk ik dat de vraag gewoon gesteld mag worden, dus een 'krappe' 0 naar mijn mening, maar misschien zie ik dat verkeerd.
Een 0 is zeker geen mismod, maar ik vind prettiger op -1 staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 20:08
MPeek in 'nieuws: Hybride JVC Everio X-camera komt deze zomer uit in Nederland'

volstrekt overbodig en irrelevant, staat dit meestal niet op -1?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HyperBart
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 20:54
shokupan in 'nieuws: Applicatie maakt bestanden versturen via bluetooth mogelijk op iPhone'

What the hell is er daar aan de hand geweest?
Gatt voor mij gewoon op -1, stomme onnozele opmerking... (maw niet grappig en weinig toevoegend)

edit: het hele threadje volgend op die post mag eens bekeken worden, voor mij allemaal -1's...

[ Voor 13% gewijzigd door HyperBart op 14-03-2009 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Zo zonder argumenten is er inderdaad maar een score mogelijk voor dit soort reacties.
HyperBart schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 15:10:
shokupan in 'nieuws: Applicatie maakt bestanden versturen via bluetooth mogelijk op iPhone'

Gatt voor mij gewoon op -1, stomme onnozele opmerking... (maw niet grappig en weinig toevoegend)

edit: het hele threadje volgend op die post mag eens bekeken worden, voor mij allemaal -1's...
Wat die reactie met 3x +2 en 9x +1 moet...

Overigens mag van mij ook 911GT2 in 'nieuws: Applicatie maakt bestanden versturen via bluetooth mogelijk op iPhone' nog wel naar de -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

(jarig!)
Deze reactie (DeluxZ in 'nieuws: Applicatie maakt bestanden versturen via bluetooth mogelijk op iPhone') is weliswaar offtopic t.o.v. het artikel, maar wel een direct antwoord op de ontopic opmerking daarvoor. Ik vind dat deze nog net een nul moet verdienen. De reactie daaronder gaat te ver en is dan IMHO echt een -1.

/edit
HyperBart schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 15:10:

Door deze reactie kwam ik daar terecht. Idd gewoon -1 zonder nadenken...

[ Voor 43% gewijzigd door Pjerry op 14-03-2009 21:24 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

(jarig!)
Dit mag toch wel gezegd worden zonder op -1 gemod te worden. Of vinden jullie dit ook een rant...... volgens mij is het zijn mening.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Moah, nogal nutteloos. Een 0 is geen mismod, maar een -1 vind ik beter staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

(jarig!)
Een +1 voor deze reactie (knirfie244 in 'nieuws: Applicatie maakt bestanden versturen via bluetooth mogelijk op iPhone') vind ik wat overdreven.

/edit
Dirk schreef op zaterdag 14 maart 2009 @ 21:37:
Moah, nogal nutteloos. Een 0 is geen mismod, maar een -1 vind ik beter staan.
Voor nutteloos is toch de nul uitgevonden?

[ Voor 35% gewijzigd door Pjerry op 14-03-2009 21:43 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Staat nu op 0.
Voor nutteloos is toch de nul uitgevonden?
En voor heel nutteloos de -1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

(jarig!)
Gewoon een belangstellende vraag : freaq in 'nieuws: 'Microsoft brengt Internet Explorer 8 volgende week uit'' IMHO een nul.

[ Voor 28% gewijzigd door Pjerry op 14-03-2009 22:18 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Wel een totaal niet relevante en behoorlijk offtopic vraag, ik laat hem mooi op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Laatst online: 20:39

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

En alweer fixed.

Een ander: markg85 in 'plan: Productkoppelingen toegevoegd aan forumtopics', de eerste helft offtopic, de tweede helft dubbel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Dikke -1 ja. Deze mag dan overigens ook op -1: GENETX in 'plan: Productkoppelingen toegevoegd aan forumtopics'
Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.