Je moet rekening houden dat elk lid van T.net mod rechten kan activeren. Iedereen kan dus modden en er is altijd een spreiding van de score die aan de reactie gegeven wordt. Dat je reactie binnen 5 minuten netto op -1 staat betekend dit lang niet altijd dat het gelijk zo blijft. Er komen altijd wel meer mods langs, waarbij Pro- en Powermods een zwaardere weging hebben.D-rez schreef op dinsdag 10 maart 2009 @ 16:14:
dat mijn reaktie als neutraal gemod zou worden kan ik heel goed begrijpen. Maar dat ie binnen vijf minuten 8x een -1 kreeg en verder niets. Leek mij toch een beetje overdreven. een +2 of +1 verdient ie niet idd. Maar als een mens al niet "streng" mag reageren op iemand die met een vraag aankomt zetten waar uit blijkt dat hij/zij het artikel maar half heeft gelezen. In het stuk stonden namelijk meerdere links welke hem richting achtergrond info zouden sturen.
Als je vind dat je score onterecht is dan kan je dat veel beter in dit topic melden dan dat je het daar gaat bij editten met de vraag waarom je een -1 ontvangt. Dat is ook de reden waarom je nu een -1 ontvangt, die opmerking die je erbij hebt ge-edit is storend, offtopic en wellicht ook wat flamerig/trollend.
Als je je reactie hier in dit topic aandraagt, zullen er meer mods naar je reactie kijken en krijg je ook feedback waarom je reactie een bepaalde score heeft, en zo nodig wordt de score met zijn allen even goed gezet. Wellicht was dit je niet helemaal duidelijk. Ik hoop dat het hierbij wat duidelijker is geworden.