Het kleine-mismoderatietopic deel XV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 19.627 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 00:38

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Pjerry schreef op vrijdag 15 mei 2009 @ 01:59:
[...]

Ook een -1, die ik zo wil vervangen door een nul als....
• Voor de mensen die het ook niet snapten en er dus maar een -1 van maakten:
Moderatiegezeur en flame
Ha, dat is het eigenlijk al (ik dacht dat er nog meer verkeerds in stond). Dit even weghalen en ik geef je zelfs een +1.
Het modcommentaar is niet hinderlijk, het is een aanleiding tot verduidelijking. Daar trek ik geen punten voor af. Een +1 van mij.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-04 15:23
Van mij ook een dikke +1. Heeft helaas nog een extra zetje nodig.

Ik zou zelf ook dergelijk commentaar op die -1 hebben gegeven. Die -1 scores op jouw posts slaan inderdaad nergens op. Lijkt me wel iets voor een powermod om even te bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 17:18

MsG

Forumzwerver

Argh en het is weer zo ver: pvr in 'nieuws: FTD sleept Brein voor de rechter' keiharde meningmods, zelfs een +2!. Ik vond het overbodig en heb het -1 gemod. Ik pleit steeds meer voor een closed select groepje dat mod, zodat alles vrijwel meteen goed staat en je enkel met gegronde argumenten eventueel het modteam over kan halen om een moderatie te heroverwegen.

Argh deze ook:

devil-strike in 'nieuws: FTD sleept Brein voor de rechter'
michaelmou in 'nieuws: FTD sleept Brein voor de rechter'

Zitten +1's tussen 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door MsG op 15-05-2009 12:20 ]

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Dat zijn inderdaad dikke mismods. Imo is die reactie een -1, want er staat totaal geen inhoud in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Alweer vol, dus hier verder ;)
Het kleine-mismoderatietopic deel XVI

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-05 10:21

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Helemaal gemist. Zie boven ^^, deze gaat op slot :Y)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.