All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Van mij ook een dikke +1. Heeft helaas nog een extra zetje nodig.
Ik zou zelf ook dergelijk commentaar op die -1 hebben gegeven. Die -1 scores op jouw posts slaan inderdaad nergens op. Lijkt me wel iets voor een powermod om even te bekijken...
Ik zou zelf ook dergelijk commentaar op die -1 hebben gegeven. Die -1 scores op jouw posts slaan inderdaad nergens op. Lijkt me wel iets voor een powermod om even te bekijken...
Argh en het is weer zo ver: pvr in 'nieuws: FTD sleept Brein voor de rechter' keiharde meningmods, zelfs een +2!. Ik vond het overbodig en heb het -1 gemod. Ik pleit steeds meer voor een closed select groepje dat mod, zodat alles vrijwel meteen goed staat en je enkel met gegronde argumenten eventueel het modteam over kan halen om een moderatie te heroverwegen.
Argh deze ook:
devil-strike in 'nieuws: FTD sleept Brein voor de rechter'
michaelmou in 'nieuws: FTD sleept Brein voor de rechter'
Zitten +1's tussen
Argh deze ook:
devil-strike in 'nieuws: FTD sleept Brein voor de rechter'
michaelmou in 'nieuws: FTD sleept Brein voor de rechter'
Zitten +1's tussen

[ Voor 26% gewijzigd door MsG op 15-05-2009 12:20 ]
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Dat zijn inderdaad dikke mismods. Imo is die reactie een -1, want er staat totaal geen inhoud in.
Helemaal gemist. Zie boven ^^, deze gaat op slot
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dit topic is gesloten.