All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Verwijderd
Het is best een opvallend hoog aantal updates voor deze versie van FF in de relatief korte tijd dat deze nu op de markt is. Als je helemaal niks meer mag constateren op tweaker gaat dat wel heel verDirk schreef op woensdag 22 april 2009 @ 23:50:
Wat is het nut van die constatering? Als hij threaded was geweest had ik het kunnen begrijpen, maar nu vind ik hem volledig overbodig.
When you only live once, try not to die?
Nou ken ik Nick wel een beetje, en als collega gamedeveloper sta ik ook volledig achter z'n relaas. De -1 had ie vermoed ik allang ingeschat, maar wat dat betreft is het net jammer van die -2, dan heb je alsnog voor niets gereageerd (niet dat het anders wel zin had, maar goed)mjtdevries schreef op woensdag 22 april 2009 @ 21:47:
[...]
Tja, hier slaat ie compleet los en gaat ie veel te ver.
Hoewel ik me de frustratie wel kan voorstellen. Ik geeft het uiteindelijk gewoon op in dat soort threads. Mensen willen toch niet luisteren naar argumenten, en negeren alles wat ze slecht uitkomt.
Uit je vel springen helpt dan niet, en argumenten ook niet. Hij zou beter moeten weten dan dat.
Eens. Zie Pjerry in "Het kleine-mismoderatietopic deel XV". Ik stoor me niet echt aan z'n taalgebruik.Welk onderdeel van die post vind jij dan een -1?
Het is gewoon een mening met een onderbouwing, die hardstikke on-topic is in de discussie.
En wat mij betreft meerwaarde omdat het mede uitlegt, waarom ze die veroordeling hebben gekregen.
Ik heb er een +1 voor gegeven.
[ Voor 5% gewijzigd door .oisyn op 23-04-2009 00:23 ]
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Ik vind het wel een "funfact". Leuk om te weten. Niet heel erg zinvol, maar ook zeker niet ongewenst. Gewoon een nulletje wat mij betreft.Dirk schreef op woensdag 22 april 2009 @ 23:50:
Wat is het nut van die constatering? Als hij threaded was geweest had ik het kunnen begrijpen, maar nu vind ik hem volledig overbodig.
Een paar andere die van mijn in ieder geval niet op 0 hoeven, maar juist naar de +1 mogen:
Rob Coops in 'plan: Tweakers.net lanceert Pricewatch Unsorted'
Shinigami in 'plan: Tweakers.net lanceert Pricewatch Unsorted'
Laurent in 'plan: Tweakers.net lanceert Pricewatch Unsorted'
Megaflix in 'plan: Tweakers.net lanceert Pricewatch Unsorted'
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
GENETX in 'nieuws: AMD introduceert Phenom II 955 en Phenom II 945' verdient echt geen +2
En de reply:
drZymo in 'nieuws: AMD introduceert Phenom II 955 en Phenom II 945' Die hoeft ook echt niet op -1
Edit:
Ondertussen zijn er nog 2 bij gekomen:
GENETX in 'nieuws: AMD introduceert Phenom II 955 en Phenom II 945' Ook echt geen +2
penetreerbeer in 'nieuws: AMD introduceert Phenom II 955 en Phenom II 945' Neither +2 waardig
Edit 2:
SouLLeSSportal in 'nieuws: AMD introduceert Phenom II 955 en Phenom II 945' mag ook omlaag

Daar mag iemand zijn modrechten inleveren.
Anders haal ik mijn eigen karma onderuit
[ Voor 41% gewijzigd door GENETX op 23-04-2009 10:11 ]
staat nu op -1, maar volgens mij is de vraag waarom bij een bericht over een Nokia-nderzoek juist een product van hun concurrenten af te beelden best legitiem, en mag imho best een 0 zijn
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
In andere gevallen zou ik daar in mee gegaan zijn, maar niet in deze. Iemand die kan lezen weet precies wie hiermee bedoeld word, daar is nu geen twijfel over mogelijk.Pjerry schreef op woensdag 22 april 2009 @ 23:42:
Ik zie wel een groot verschil in "reageren als een achterlijke puberale lul" en "hij is een achterlijke puberale lul".
Zou niet weten welk gedeelte van de reactie dit soort taalgebruik goedmaakt. Het is gewoon niet nodig,en voor mij altijd ongewenst.Ik had hem een nul gegeven, maar kan toch zeer ver meegaan (vanwege de inhoud, die toch wel erg de kern raakt) met de +1 van mjt.
Maargoed, de meningen zijn weer verdeeld, en dat zal in bepaalde gevallen ook wel zo blijven.
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Ik vind het een -1, doet een beetje complottheorie]-achtig aan, en dan ook zomaar mensen ongefundeerd ervan beschuldigen crimineel (dief) te zijn...
En deze reactie daarop lijkt me een op de man spelende flamebait (vooral de laaste zin), en daarom dus ook een -1.
Virussen? Scan ze hier!
Die reactie lijkt er alleen maar op gericht te zijn om te trollen en flamen. Mag dus wel op -1 inderdaad.wildhagen schreef op donderdag 23 april 2009 @ 11:06:
Wat vinden jullie van deze reactie?
Ik vind het een -1, doet een beetje complottheorie]-achtig aan, en dan ook zomaar mensen ongefundeerd ervan beschuldigen crimineel (dief) te zijn...
Eens. Duidelijk.En deze reactie daarop lijkt me een op de man spelende flamebait (vooral de laaste zin), en daarom dus ook een -1.
vgroenewold in 'nieuws: Winst Apple groeit ondanks teruglopende Mac-verkopen'
Wel een aardig verhaal. Mag wel op +1 wmb.
De reden van die foto staat volgens mij redelijk duidelijk in het artikel.RM-rf schreef op donderdag 23 april 2009 @ 09:57:
loser180 in 'nieuws: Nokia start onderzoek naar augmented reality'
staat nu op -1, maar volgens mij is de vraag waarom bij een bericht over een Nokia-nderzoek juist een product van hun concurrenten af te beelden best legitiem, en mag imho best een 0 zijn
Voor Googles mobiele OS Android is al wel een applicatie beschikbaar die laat zien wat er met augmented reality mogelijk is: de Wikitude-applicatie gebruikt de camerabeelden van een Android-mobiel om informatie over bijvoorbeeld een gebouw in een tekstvak te tonen.
When you only live once, try not to die?
toch blijft het imho geen -1, hij heeft namelijk best een punt... door die zeer opzichtige foto gaat de aandacht bij een nieuwbericht over een bepaalde fabrikant opeens toch naar concurrenten.arne schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:16:
[...]
De reden van die foto staat volgens mij redelijk duidelijk in het artikel.
[...]
dat de nieuswposter om die reden de foto koos snap ik, maar dat erop gerageerd wordt vind ik ook normaal, en zou imho gewoon een 0 moeten kunnen hebben... geen -1
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Geen kritiek hoor, maar ik vind het wel grappig dat je de 1e reactie een -1 geeft omdat het een ongefundeerde complottheorie betreft, en vervolgens een reactie erop waarin vrij expliciet wordt gesteld dat het een ongefundeerde complottheorie betreft ('tijd voor je aluminium hoed') juist daarom ook een -1wildhagen schreef op donderdag 23 april 2009 @ 11:06:
Wat vinden jullie van deze reactie?
En deze reactie daarop lijkt me een op de man spelende flamebait (vooral de laaste zin), en daarom dus ook een -1.
Een stukje sarcasme over ongefundeerd gecomplotteer kan ik persoonlijk af en toe wel waarderen
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Crucial M550 512GB SSD, 2TB WD HDD, LG GGW-H20L Blu/HD, Panasonic 40" AX630 UHD
Full Specz
Ik geef die laatste geen -1 wegens complottheorie, maar wegens de op de man spelende flamebait (juist het stuk dat jij cursief gemaakt hebt dus).Cheetah schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:45:
[...]
Geen kritiek hoor, maar ik vind het wel grappig dat je de 1e reactie een -1 geeft omdat het een ongefundeerde complottheorie betreft, en vervolgens een reactie erop waarin vrij expliciet wordt gesteld dat het een ongefundeerde complottheorie betreft ('tijd voor je aluminium hoed') juist daarom ook een -1
Virussen? Scan ze hier!
Wat ik bedoel is dat je een -1 uitdeelt voor de ongefundeerde complottheorie in de 1e post, en vervolgens ook een -1 aan de reactie daarop die (inderdaad zonder veel zout) terecht stelt dat de 1e post een ongefundeerde complottheorie is. "Aluhoedjes op" is daar namelijk een synoniem voor gewordenwildhagen schreef op donderdag 23 april 2009 @ 12:56:
Ik geef die laatste geen -1 wegens complottheorie, maar wegens de op de man spelende flamebait (juist het stuk dat jij cursief gemaakt hebt dus).
Dat levert effectief op: -1 voor de ongefundeerde comlottheorie, en -1 voor de post waarin dat hardop gezegd wordt... Vond dat wel komisch... Anyway, laat maar
[ Voor 3% gewijzigd door Cheetah op 23-04-2009 13:12 ]
ASUS Max IV GENE-Z, Core i7 3770k, 16GB Kingston HyperX DDR3-1600, EVGA GTX970 FTW
Full Specz
Verwijderd
nieuws: Europarlement zet Franse afsluitplannen internetpiraten klem
Ik vind de post van Cheetah eerlijk gezegd ook niet echt een meerwaarde voor de discussie, echt sterke argumenten haalt hij niet aan en de gehele stijl van het bericht past niet echt in een discussie.Dirk schreef op donderdag 23 april 2009 @ 13:55:
Inderdaad, zowel Cheetah in 'nieuws: Europarlement zet Franse afsluitplannen internetpiraten klem' als houseparty in 'nieuws: Europarlement zet Franse afsluitplannen internetpiraten klem' als Verwijderd in 'nieuws: Europarlement zet Franse afsluitplannen internetpiraten klem' zijn niet meer dan een +1 waard. En daarbij heeft vooral de eerste nog flink wat stemmen nodig om daar weer op terug te komen.
Van mij krijgt hij een 0.
Dat is wel erg offtopic dat het imho een -1 reachtvaardigd.Bor de Wollef schreef op woensdag 22 april 2009 @ 21:34:
De hele thread na deze post is nogal offtopic (eens shop bespreking):
bassie in 'meuk: Left 4 Dead Survival Pack'
Wat doen jullie daarmee?
Er is er ondertussen nog een bij gekomen: Haas_nl in 'meuk: Left 4 Dead Survival Pack'
Zegt misschien wel iets nuttig, maar dus wel offtopic en bovendien snap ik de link niet helemaal met de parent. Imho dus ook genoeg voor een -1. die +1 is dus niet helemaal terecht lijkt me.
En niet te vergeten: geheel ontopic natuurlijk... maar idd, die onweerlegbare argumentatie doet t 'mFaust schreef op donderdag 23 april 2009 @ 17:53:
kozue in 'nieuws: Winst Apple groeit ondanks teruglopende Mac-verkopen' dat is een mooie opsomming, en goed onderbouwd.
[ Voor 8% gewijzigd door Cheetah op 23-04-2009 18:07 ]
Full Specz
Verwijderd in 'nieuws: Winst Apple groeit ondanks teruglopende Mac-verkopen'Cheetah schreef op donderdag 23 april 2009 @ 18:06:
[...]
En niet te vergeten: geheel ontopic natuurlijk... maar idd, die onweerlegbare argumentatie doet t 'm
deze stelt dat je bij een os 3 keuzes hebt, de -1 beargumenteerd dat er ossen zijn waarbij je niet hoeft te kiezen op 1 aspect, maar dat je ze alle 3 kunt hebben als je wil.
Over "geheel ontopic natuurlijk" iedereen onder die post is "geheel ontopic", ze staan desondanks niet op -1
edit: ik wilde het enkel aan de aandacht brengen, no hard feelings tegenover de meningen!
[ Voor 6% gewijzigd door Faust op 23-04-2009 18:35 ]
Verwijderd
Verwijderd in 'nieuws: Amsterdam verplicht opensourcesoftware na rel over Microsoft-contract'
Lifecycle duur is nogal relevant voor het toepassen van producten in een proffesionele omgeving.
Verwijderd
Hij stond toch echt op 2 keer -1 toen ik keek en de rest volgt meestal en dat wordt het alleen maar moeilijk om het ongedaan te makenDirk schreef op donderdag 23 april 2009 @ 21:08:
Die mag inderdaad best op 0, maar jij had ook best langer mogen wachten met melden. Na 1 mod en een half uurtje is de definitieve score echt nog niet bepaald.
Hier nog 1'tje
Verwijderd in 'nieuws: Amsterdam verplicht opensourcesoftware na rel over Microsoft-contract'
Het lijken me opzettelijke mismods van bepaalde personen
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 23-04-2009 21:42 ]
Verwijderd in 'nieuws: Apple boort geruchten over Mac-netbook de grond in' +1 en +2(!). Imho max. 0 waarbij -1 ook kan voor de flamerige en trollerige karaketer. Zijn mening als feiten presenteren en weinig onderbouwing voor de feiten / argumenten die worden verkondigd.
Edit:
AtlonXP1800 in 'nieuws: Amsterdam verplicht opensourcesoftware na rel over Microsoft-contract' te offtopic imho. -1
[ Voor 19% gewijzigd door Regeneration op 24-04-2009 00:23 ]
De eerste reactie vind ik een nette nul. Ik zie het flamerige en trollige karakter niet. Hij geeft zeld n.b. nog aan dat het absoluut niet als flame bedoeld is. IMO is elke andere mod als nul een mismod.Regeneration schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 00:13:
Ben zelf geen Apple fan ofzo, maar krijgt toch wel erg veel fanboy mods imho:
Verwijderd in 'nieuws: Apple boort geruchten over Mac-netbook de grond in' +1 en +2(!). Imho max. 0 waarbij -1 ook kan voor de flamerige en trollerige karaketer. Zijn mening als feiten presenteren en weinig onderbouwing voor de feiten / argumenten die worden verkondigd.
Edit:
AtlonXP1800 in 'nieuws: Amsterdam verplicht opensourcesoftware na rel over Microsoft-contract' te offtopic imho. -1
De tweede heb ik niet zo'n moeite mee, hij corrigeert zijn parent die er even totaal naast zit. Doet dit overigens op een uiterst correcte manier. In dit uitzonderingsgeval vind ik een nul toch wel kunnen.
Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje
En deze reactie is een troll en dus -1. Zomaar bedrijven met wie je het niet eens bent een "criminele organisatie" noemen zonder onderbouwing is echt een troll.
Virussen? Scan ze hier!
Het eerste gedeelte is inderdaad een slechte grap (mijn mening) Maar om het 2e gedeelte (toegevoegd?) mag de gehele post van mij wel een 0 hebben.
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Verwijderd in 'nieuws: Netbooks zorgen voor lichtpuntje bij kwartaalcijfers Microsoft'
edit: eventueel wil ik de moderatieopmerking wel weghalen als jullie dat willen.
[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2009 15:10 ]
☻/
/▌
/ \
Je weet zelf ook wel dat dat niet op de FP thuishoort, dus waarom doe je het dan?
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
apple wordt regelmatig genoemd ivm het niet verkopen van een netbook. nu wordt in het artikel de terugloop van ms verkopen in de categorieen pc+laptop+netbook en pc+laptop gemeld. leuk om dat dan even naast de verkopen van apple te leggen die alleen in pc+laptop segment aktief is. superrelevant misschien niet maar wel een leuke observatie imho.RoD schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 15:12:
Ik vind het geen superrelevante opmerking voor de draad, dus maximaal een 0. Die wil ik er opzich nog wel voor geven, maar met die opmerking over de moderatie wordt het een -1.
Verwijderd
moderatie gezeur weggehaald. gaan jullie nog kijken waar die -1's vandaan kwamen? was dit een pro-ms modder icm een zwik papepaaimodders?Kixtart schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 15:12:
Haal modgezeur dan maar weg. Ik ben het eens dat het goed een 0 mag zijn
edit: er worden nog steeds fors -1's uitgedeeld, waarschijnlijk door meelezers op dit forum!
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 24-04-2009 15:22 ]
5x -1 was van mij. Die moderatie is gedaan wegens moderatiezeuren (hoort niet op de FP), en aangezien ik dat gedrag niet ga belonen, blijft mijn -1 staan.Verwijderd schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 15:19:
[...]
moderatie gezeur weggehaald. gaan jullie nog kijken waar die -1's vandaan kwamen? was dit een pro-ms modder icm een zwik papepaaimodders?
er worden nog steeds fors -1's uitgedeel, waarschijnlijk door meelezers op dit forum!
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
????wildhagen schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 15:22:
[...]
5x -1 was van mij. Die moderatie is gedaan wegens moderatiezeuren (hoort niet op de FP), en aangezien ik dat gedrag niet ga belonen, blijft mijn -1 staan.
Ik modereer een reactie zoals hij is op het moment dat ik hem zie, zo hoort het namelijk. Op het moment dat ik hem zag was hij een -1 waard, omdat je zeurde over moderatie terwijl je weet dat dat op de FP niet de bedoeling is.
En zulk soort wangedrag wil ik niet belonen, vandaar dat ik de mod ook niet aanpas.
Als je volgende keer een reactie van dit type, zonder moderatiezeiken, post krijg je van mij netjes een 0.
Virussen? Scan ze hier!
[ Voor 23% gewijzigd door Cloud op 24-04-2009 15:38 ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
☻/
/▌
/ \
Inderdaad, iemand die constructief mee wil doen mag daarvoor best beloond worden. Daar ga ik niet per se met de botte bijl modereren.Kixtart schreef op vrijdag 24 april 2009 @ 15:26:
Hij komt het nog netjes navragen en dan vind ik ook niet dat hij ervoor gestraft voor hoeft te worden. Belonen voor een wijziging de goede kant op mag best, want wat dat willen we nu juist.
Hij raakt wel de kern, maar toch... +2? Lijkt me sterk overdreven. +1 is me ook net wat te hoog voor deze minimalistische zin. Ik heb hem zelf 0 gemod.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Pjerry leest de les....
Die +1 mag imho wel nagekekn worden, want dat is toch echt grof modmisbruik.
Virussen? Scan ze hier!
Inmiddels -1wildhagen schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 07:02:
Het lijkt me duidelijk dat deze reactie toch echt een -1 is: niet alleen het ordinaire kinderlijke $-getroll, maar ook de rest van de reactie is één grote troll.
AHWolf in 'nieuws: Microsoft verkoopt 30 procent meer consoles' hooguit een 0 daar de poster alles kopieert uit het nieuwsbericht.
Verwijderd
The Van in 'nieuws: Amsterdam verplicht opensourcesoftware na rel over Microsoft-contract'
De inhoud lijkt me hoogstens 0 waard en door het moderatiegezeur zelfs een min -1
Heel vreemd dat diep post dan +2 krijgt. Gevalletje van modmisbruik ?
Hier nog een -1 die eerder gewoon een nul zou moeten zijn.
Dat is al de derde neutrale post van mij die daar op een dubbele -1 kwam en die ik hier heb moeten aanmelden. Mochten daar dezelfde personen achter zitten dan verzoek iets steviger optreden tegen deze personen.
Hier nog wat posts waar het er op lijkt dat 1 iemand tegen de rest van de moderatietrend in mij een dubbele min -1 heeft gegeven (verder alleen 0 en +1 mods)
Kan iemand even controleren of dat afkomstig is van 1 bepaalde persoon ?
[ Voor 76% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2009 08:41 . Reden: Alweer ontvangen weer onterechte min 1 toegevoegd ]
Eens. Lijkt wel of een expertmod die +2 heeft gegeven.Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 08:18:
De inhoud lijkt me hoogstens 0 waard en door het moderatiegezeur zelfs een min -1
Heel vreemd dat diep ost dan +2 krijgen. Gevalletje van modmibruik ?
2x+2 + 2x-1 compenseert behoorlijk, maar mag w.m.b. nog verder naar beneden.
+1-en uitgedeeld.Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 08:18:
Hier nog wat posts waar het er op lijkt dat 1 iemand tegen de rest van de moderatietrend in mij een dubble min -1 heeft gegeven
Kan iemand even controleren of dat afkomstig is van 1 bepaalde persoon ?
[ Voor 59% gewijzigd door PcDealer op 25-04-2009 08:39 ]
Ikzelf heb overigens ook een -1 gehad voor deze reactie. Is helaas niet meer te modden, maar zou imho wel nagekeken mogen worden. Lijkt me op zijn minst toch gewoon een 0 waard, ik zie niet in waarom het een -1 zou verdienen...
[ Voor 66% gewijzigd door wildhagen op 25-04-2009 08:35 ]
Virussen? Scan ze hier!
Staat op 0?wildhagen schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 08:34:
Ikzelf heb overigens ook een -1 gehad voor deze reactie. Is helaas niet meer te modden, maar zou imho wel nagekeken mogen worden. Lijkt me op zijn minst toch gewoon een 0 waard, ik zie niet in waarom het een -1 zou verdienen...
Klopt, netto is het 0, maar er is een modmisbruiker die -1 gegeven heeft, die bedoel ik.
Virussen? Scan ze hier!
Oh, kan ik niet meer zien.wildhagen schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 08:39:
[...]
Klopt, netto is het 0, maar er is een modmisbruiker die -1 gegeven heeft, die bedoel ik.
Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn
Wat er in deze reactie staat, staat bijna letterlijk in het nieuwsbericht, dus een +2 lijkt me wat overdreven, een 0 is wel voldoende lijkt me...
Een +2 voor deze reactie is toch echt modmisbruik, ook de +1 is op het randje. Een nul lijkt me meer dan voldoende. Hetzelfde geld voor deze reactie of deze reactie.
Degene die deze reactie een -1 gaf mag imho nagekeken worden, is een nette 0.
Verder lijkt deze reactie me een -1 wegens trollen en flamen (mensen met een andere mening een 'ziekte' noemen, dat geleuter over communisme, Een 0 is verdedigbaar, maar die +2 is echt modmisbruik. De reactie op die reply lijkt me gewoon een 0 en geen -1.
Ook deze reactie lijkt me een 0. Weinig toevoegends, maar een -1 vind ik wat te zwaar.
Ik vind deze reactie toch echt geen +2 waard, maximaal een +1. Idem voor deze reactie die ook geen +2 waard is, maar maximaal een +1, hoewel ik een 0 voldoende vind persoonlijk. En deze reactie is een 0, die +2 is echt modmisbruik, en ook de +1 is ook al erg op het randje.
Ook deze reactie is geen +2 waard, een +1 is het maximale. Voor deze reactie geld hetzelfde, net als voor deze reactie, of voor deze reactie
Deze reactie is een 0, geen +2, die mag nagekeken worden.
Deze reactie is ook geen +2 waard... en deze reactie ook niet. Idem voor deze reactie
Deze reactie vind ik door het negatieve toontje een -1, hoewel een 0 verdedigbaar is. Die +1 en zéker die +2 zijn ordinair modmisbruik.
En het ergste is, AL deze genoemde reacties hebben een +2 gehad van zo te zien een "expert" ("prutser" is een beter woord). Zou iemand dit eens na willen kijken? Is dit één en dezelfde persoon steeds?
Die hele thread kan sowieso nog wel wat aandacht gebruiken...
Nog een paar:
Deze reactie heeft met het onderwerp niet zoveel te maken, en past imho dan ook beter op de -1 wegens offtopic. En deze reactie verdiend geen +1 wegens offtopic.
[ Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 25-04-2009 10:12 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Dezelfde neem ik dan maar aan als degene waar ik hierboven klaagde die mij overal een dubble min 1 had gegevenwildhagen schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 09:58:
En het ergste is, AL deze genoemde reacties hebben een +2 gehad van zo te zien een "expert" ("prutser" is een beter woord). Zou iemand dit eens na willen kijken? Is dit één en dezelfde persoon steeds?
Heeft zo te zien bijna alle berichten in de hele discussie beinvloed met belachelijke ofwel 2 keer +2 ofwel 2 keer -1 mods.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2009 10:34 ]
Don't jump too fast to conclusions.Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 10:27:
[...]
Dezelfde neem ik dan maar aan als degene waar ik hierboven klaagde die mij overal een dubble min 1 had gegeven
Heeft zo te zien bijna alle berichten in de hele discussie beinvloed met belachelijke ofwel 2 keer +2 ofwel 2 keer -1 mods.
Maar dat er wat aan gedaan moet worden is duidelijk. Vooral bij hAI valt het op. Die -1's slaan echt nergens op!
Pjerry leest de les....
Dit soort nieuw-items trekken me totaal niet, maar ik help graag met het rechttrekken
Alles nagelopen en bijna alles staat nu goed. Alleen simplicidad in 'nieuws: Amsterdam verplicht opensourcesoftware na rel over Microsoft-contract' en kidde in 'nieuws: Amsterdam verplicht opensourcesoftware na rel over Microsoft-contract' hebben nog wat puntjes nodig.wildhagen schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 09:58:
Nog een paar modmisbruikers of op zijn minst dubieuze moderaties in een wat ouder topic:
[...]
Daarnaast zijn er nog wat +2 mismods bijgekomen: The Van in 'nieuws: Amsterdam verplicht opensourcesoftware na rel over Microsoft-contract', mxcreep in 'nieuws: Amsterdam verplicht opensourcesoftware na rel over Microsoft-contract' en Superstoned in 'nieuws: Amsterdam verplicht opensourcesoftware na rel over Microsoft-contract'. Alledrie nullen wat mij betreft.
Iemand heeft aardig wat modmisbruik zitten plegen iig...
Virussen? Scan ze hier!
Die had ik ook eerder genoemd echter de meningen zijn verdeeld. Een 0 kan ik me wel voorstellen maar ga persoonlijk ook voor de -1 voor te ver offtopic.wildhagen schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 09:58:
Nog een paar:
Deze reactie heeft met het onderwerp niet zoveel te maken, en past imho dan ook beter op de -1 wegens offtopic. [...]
Sorry, had niet gezien dat hij al gemeld was, in de puinhopen allemaal..Regeneration schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 13:44:
[...]
Die had ik ook eerder genoemd echter de meningen zijn verdeeld. Een 0 kan ik me wel voorstellen maar ga persoonlijk ook voor de -1 voor te ver offtopic.
Ik heb nog wat posts gemist van onze held modmisbruiker.
Zowel deze als deze post zijn pure -1's, en zéér zeker geen +2's die ze gehad hebben van hem
Ook deze reactie heeft aan een 0 wel genoeg, ipv de +2...
En hij heeft deze reactie een -1 gegeven, terwijl het gewoon een 0 verdient.
Een +2 voor deze, deze of deze reactie lijkt me ook wat overdreven, ik vind het resp. een 0, een +1 en nog een +1.
En deze reactie is een 0, geen +2.
Ook hier kan ik geen +2 in zien... evenals in deze reactie, een +1 lijkt me wel voldoende.
Wat een puinhoop heeft deze misbruiker er van gemaakt....
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
En dat staat ook weer grotendeels op zijn plek.wildhagen schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 14:06:
Ik heb nog wat posts gemist van onze held modmisbruiker.
[...]
Wat dit onsamenhangende verhaal een +1 maakt weet ik niet: dispie in 'nieuws: Canonical stelt Ubuntu 9.04-Jaunty Jackalope beschikbaar'
Dat is aan Cloud. Ga er maar vanuit dat minimaal zijn rechten worden uitgeschakeld en verder is het aan Cloud om te besluiten of er nog verdere maatregels nodig zijn.Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 14:18:
Ik ben persoonlijk in ieder geval zeer ontstemd over het moderatie gedrag op mijn reacties en zou wel eens willen weten wie daar voor verantwoordelijk is en wat daar aan gebeurd
[ Voor 54% gewijzigd door Dirk op 25-04-2009 14:24 ]
Om wie het gaat word volgens mij niet aan de grote klok gehangen, is trouwens ook nergens voor nodig lijkt me.Verwijderd schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 14:18:
Ik ben persoonlijk in ieder geval zeer ontstemd over het moderatie gedrag op mijn reacties en zou wel eens willen weten wie daar voor verantwoordelijk is en wat daar aan gebeurd
Als een reactie een 0 zou verdienen,en hij staat daar effectief op, dan maken de -1s die er aan gegeven zijn verder niets uit. Het heeft verder geen negatieve gevolgen voor de poster zelf
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
☻/
/▌
/ \
FXDLS 'S&S edition'
💀 memento mori 💀
Excuses waren absoluut niet nodig hoor. Wilde alleen even zeggen dat het eerder besproken was en dat niet iedereen het een duidelijke -1 vind, waardoor hij nu netto op 0 staat.wildhagen schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 14:06:
[...]
Sorry, had niet gezien dat hij al gemeld was, in de puinhopen allemaal..
Verwijderd in 'nieuws: 'Twee inactieve cores op Dualcore Athlon 7750 kunnen ingeschakeld worden'' vind ik geen meerwaarde hebben. De standpunten worden imho te weinig onderbouwd.
[ Voor 42% gewijzigd door Regeneration op 25-04-2009 18:08 ]
Dat is echter niet juist, hij heeft alleen gecopy-paste (zie deze review van GSM Helpdesk), en dat lijkt me geen actie die een +2 verdient
Overigens geen mismoderatie (want dit kun je niet weten
Als nog niet zo lang mod/geregistreerde gebruiker ben ik benieuwd waarop jullie deze post zouden modereren, ben zelf voor neutraal gegaan, maar begin toch wat te twijfelen, in het mini faq staat beginnen met offtopic is -1, maar deze reactie is 1 zin ontopic (neutraal) en een zin offtopic (-1), dus wat is dan de beste moderatie?
Een overduidelijke c/p verdient geen +2. Met een bron i,m.o. een +1. In de huidige samenstelling geef ik het een 0.arnoudwokke schreef op zaterdag 25 april 2009 @ 21:06:
Ik probeerde dit te achterhalen in de regels, maar kan het niet vinden. Ik neem aan dat deze knakker (Verwijderd in 'reviews: Samsung UltraTouch: telefoon met touchscreen') op +2 is gemod, omdat hij zijn eigen ervaring neergezet zou hebben.
Dat is echter niet juist, hij heeft alleen gecopy-paste (zie deze review van GSM Helpdesk), en dat lijkt me geen actie die een +2 verdient
Overigens geen mismoderatie (want dit kun je niet weten), maar een foutje van degene die hier heeft gereageerd: die had beter even een bron kunnen neerzetten.
Deze gast heeft nog niet door dat zijn reacties niet top zijn.
[ Voor 7% gewijzigd door PcDealer op 26-04-2009 05:15 ]
kaluro2 in 'nieuws: Windows 7 krijgt gevirtualiseerde XP-modus'
2 mods hebben -1 gestemd..
De discussie begint hiermee Faust in 'nieuws: Windows 7 krijgt gevirtualiseerde XP-modus' :
nogal offtopic.Persoonlijk sla ik windows 7 over: xp met virusscanner en firewall doet het perfect, draait alle apps die er zijn en is ook nog eens op alle vlakken sneller dan windows 7. < edit: dit is een conclusie die ik zelf heb getrokken na het te testen op mijn laptop, ook zijn er overeenkomstige bevindingen op internet te lezen.
daarna komt deze reactie (die ook nog niet goed genest is): Clock in 'nieuws: Windows 7 krijgt gevirtualiseerde XP-modus'
Wat meer ontopic omdat hij er even de virtualisatie aanhaalt.Hoe kan je nou stellen dat XP sneller is dan Windows 7? Je vergelijkt een uitontwikkeld product met een product in beta fase. Pas als Windows 7 definitief is uitgekomen, alle debugcode en andere overbodig spul eruit is gehaald kan je die vergelijking maken. En gezien de eerste testen en reviews gaat Windows 7 dan toch sneller zijn dan XP. En dmv deze virtuele XP modus kan je ook alle programma's draaien die je wenst. (Blijft natuurlijk een verkeerde oplossing, de ontwikkelaars dienen er gewoon voor te zorgen dat hun software netjes werkt, zodat er onder Vista/Windows7 geen problemen zijn. Zie het meer als een tijdelijk overgangshulpmiddel: in 'Windows 8' is alle software aangepast en kan het er weer uit)
Beetje stemmingsmakerij dit, wacht eerst tot je een goede vergelijking kan maken voor je dit soort dingen roept.
En dan komt kaluro2 eraan die zijn tekst extra benadruk met vet (wat mij niet nodig lijkt) wat mij een agressieve nasmaak geeft. ik heb het nog niet gemod maar ik zit meer aan een -1 te denken dan een 0.
[ Voor 3% gewijzigd door Len op 26-04-2009 17:32 ]
Wat stond er voor de edit ?Faust schreef op zondag 26 april 2009 @ 15:03:
Er zijn weer mismods in ons midden.
kaluro2 in 'nieuws: Windows 7 krijgt gevirtualiseerde XP-modus'
2 mods hebben -1 gestemd..
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Die reactie van kaluro zit ik te twijfelen over een 0 of een -1 (hij staat een beetje in de repeat-mode). In de sub-thread is hij natuurlijk niet off-topic, maar hij kan het ook in 3 woorden zeggen. Laat hem als onschuldig toch maar op nul staan....
De +1en voor:
Rafe in 'nieuws: Windows 7 krijgt gevirtualiseerde XP-modus'
Verwijderd in 'nieuws: Windows 7 krijgt gevirtualiseerde XP-modus'
snap ik overigens niets van. Ook een nul van mij gekregen.
De -1 die aan Faust in 'nieuws: Windows 7 krijgt gevirtualiseerde XP-modus' is gegeven is volgens mij een mismod, staat overigens keurig op nul.
Ramon in 'nieuws: Windows 7 krijgt gevirtualiseerde XP-modus' en
Clock in 'nieuws: Windows 7 krijgt gevirtualiseerde XP-modus'
staan op een +1, een score die ze ook van mij hebben gekregen.
/edit
Daar mag flink aan gemod worden, voordat die weer op nul staat. Ik heb een klein steentje bijgedragen.....Bor de Wollef schreef op zondag 26 april 2009 @ 17:38:
Waarom is dit een +1: DataGhost in 'nieuws: Energiebesparende module laat pc 'praten in zijn slaap'' ? De poster herhaalt eigenlijk alleen wat er in het artikel ook duidelijk te lezen is.
Blijkbaar hebben de mensen het nauwelijks door dat het artikel herhaald wordt.
[ Voor 19% gewijzigd door Pjerry op 26-04-2009 17:56 ]
Pjerry leest de les....
Verwijderd in 'nieuws: Windows 7 krijgt gevirtualiseerde XP-modus'
De eerste zin klopt al niet:
en in het stuk staat:XPM is alleen voor business windows beschikbaar, en daar garandeert ms (kennelijk) 100% compatibiliteit.
De Windows XP Mode zal bij de officiële release van het nieuwe OS als gratis download beschikbaar komen voor gebruikers van Windows 7 Professional, Enterprise en Ultimate, terwijl een testversie van XPM gelijktijdig uit moet komen met de Release Candidate van Windows 7.
kon het niet laten
Het is ook een van de eerste nieuwspostings ooit.
[ Voor 13% gewijzigd door Dirk op 26-04-2009 21:45 ]
RoccoS in 'nieuws: 'Release Candidate Windows 7 lekt uit''
Twee reacties die naar mijn mening gewoon naar mening gewoon naar 0 kunnen. Bovendien staat dit eigenlijk ook gewoon in het artikel.
¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸><(((º>¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸<º)))><¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸.·´¯`·.¸
pcgek schreef op zondag 26 april 2009 @ 21:19:
Is deze reactie nog op de juiste waarde te krijgen? BikkelZ in 'nieuws: TNT en Unreal'
kon het niet laten
Pjerry leest de les....
Twee duidelijke nullen inderdaad.TheCoolGamer schreef op maandag 27 april 2009 @ 00:08:
sus in 'nieuws: 'Release Candidate Windows 7 lekt uit''
RoccoS in 'nieuws: 'Release Candidate Windows 7 lekt uit''
Twee reacties die naar mijn mening gewoon naar mening gewoon naar 0 kunnen. Bovendien staat dit eigenlijk ook gewoon in het artikel.
Dit een +1 met zelfs een +2? Sinds wanneer mogelijk MS medewerkers dit 'vrij' vermelden?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
MS medewerkers dit soort dingen mogen vertellen of niet. Maar wie zijn wij om dat te bepalen?
Zelf vind ik een 0 als score wel oke. Die +2 is denk ik echt een 'goed nieuws'-moderatie
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Dit topic is gesloten.