Het kleine-mismoderatietopic deel XV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.910 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Zal wel als antwoord bedoeld zijn op offtopic maar los is hij niets waard , volgens mij een -1 jurjenvduyn in 'nieuws: PowerColor kondigt naar 950MHz overgeklokte Radeon HD4890 aan'

Deze is ook offtopic en overbodig, ook -1 Verwijderd in 'nieuws: PowerColor kondigt naar 950MHz overgeklokte Radeon HD4890 aan'

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:10

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Inderdaad weer twee keer duidelijk -1.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Done :)

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Volgens mij mag iemand even kijken wie hier +1 en zelfs +2 heeft gegeven: Cyw00d in 'nieuws: Whois-informatie The Pirate Bay verwijst naar aanklagers'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Overduidelijke -1 ja :)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barleone
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:15
Ik vraag mij af of ik netjes ben gemodereerd (4x -1 inmiddels).
Ik wilde alleen duidelijk maken dat het niet gaat om VirtualPC standalone, maar een versie die daarop gebaseerd is.

Barleone in 'nieuws: Windows 7 krijgt gevirtualiseerde XP-modus'

@RoD: _/-\o_

[ Voor 2% gewijzigd door Barleone op 27-04-2009 22:06 . Reden: dankbetuiging :) ]

Tweakers.net 6 nostalgie! - Wayback Machine
Have you tried turning it off and on again?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Barleone schreef op maandag 27 april 2009 @ 21:22:
Ik vraag mij af of ik netjes ben gemodereerd (4x -1 inmiddels).
Ik wilde alleen duidelijk maken dat het niet gaat om VirtualPC standalone, maar een versie die daarop gebaseerd is.

Barleone in 'nieuws: Windows 7 krijgt gevirtualiseerde XP-modus'
Wat mij betreft niet ongewenst, dus een 0 gegeven.
Inderdaad. Te offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramBo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:13
Wat te doen met glashio in 'nieuws: High-end-versie Windows 7 kan 192GB ram adresseren'
De link bevat een leuke vergelijkingstabel en kan daarom zeker een nuttige bijdrage zijn, echter is de tekst zo beknopt dat ik daar de neiging heb om -1 uit te delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjtdevries
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09 15:33
die neiging heb ik eigenlijk ook....

Hoe denkt de rest daar over?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eeuwige irritante 0-moderaties...

Ongeacht hoe je de FAQ ook interpreteert, voor deze is maar één moderatie mogelijk: +1.

Arnoud Engelfriet in 'nieuws: Zweedse providers dwarsbomen nieuwe antipiraterijwet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

En dan mrlammers in 'nieuws: Apple voor rechter wegens 'censuur' van hack-handleiding', hij heeft het hier over de software-richtlijn, een Europese wet en niet over de DMCA, zoals aval0ne in 'nieuws: Apple voor rechter wegens 'censuur' van hack-handleiding' correct opmerkt. Ik denk dus dat een 0 wegens inhoudelijk onjuist (wetgeving is niet van toepassing) en een +1 voor de correctie op zijn plaats zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Penalty
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-08 15:50
Dirk schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:56:
[...]
Ik denk dus dat een 0 wegens inhoudelijk onjuist (wetgeving is niet van toepassing) en een +1 voor de correctie op zijn plaats zijn.
Daar ben ik het niet helemaal mee eens. (Ik wilde hier net gaan posten omdat er gewaardeerd werd als 0) mrlammers geeft juist goede argumentatie waarom het wel toegestaan zou zijn. Op basis van zijn redenatie vind ik een minimum van +1 of (hier koos ik zelf voor) een +2 zeker terecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Het probleem is dat zijn argumentatie gestoeld is op Europese wetgeving en niet op de Amerikaanse, volgens welke deze rechtszaak gevoerd wordt. Daarmee is zijn hele argumentatie irrelevant geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quincy5
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-09 09:27
Anoniem: 154867 in 'nieuws: Bethesda Softworks brengt WET nog dit jaar uit' :X
Deze onzin vraagt om een -2 en/of edit om van het onnodige scrollwerk af te komen.
(zit er eigenlijk een maximum aan de lengte van een reactie?)

PV Output

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Vermoedelijk een ander persoon die zijn account misbruikte gezien de leeftijd en geschiedenis ervan.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Sargeman in 'nieuws: AMD introduceert zuinige Radeon HD 4770' vind ik nou niet zo veel meerwaarde hebben dat het een +1 verdiend. Een 0 zou moeten voldoen imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Dirk schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 12:56:

En dan mrlammers in 'nieuws: Apple voor rechter wegens 'censuur' van hack-handleiding', hij heeft het hier over de software-richtlijn, een Europese wet en niet over de DMCA, zoals aval0ne in 'nieuws: Apple voor rechter wegens 'censuur' van hack-handleiding' correct opmerkt. Ik denk dus dat een 0 wegens inhoudelijk onjuist (wetgeving is niet van toepassing) en een +1 voor de correctie op zijn plaats zijn.
Eigenlijk vind ik ze beiden een 0 aangezien de een er de verkeerde regelgeving bijhaalt die hier niet ter zake doende is en de ander omdat de correctie goed is maar ook niet zo baanbrekend is om daar nou een +1 voor uit te delen.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

fevenhuis in 'nieuws: AMD introduceert Athlon X2 7850 BE'

In het kader van micro$oft ...

-1 lijkt mij gepast.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pizzaislekker
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 10-08 22:50

pizzaislekker

1 pizza maakt nog geen zomer

Het is misschien een beetje laat..maar deze reactie is toch gewoon een -1? Plato112 in 'nieuws: 'Twee inactieve cores op Athlon 7750 kunnen ingeschakeld worden''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Sowieso een loze reply. Dus wat mij betreft ook een -1.
Vind ik wel, maar die mag ik in ieder geval niet meer modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Inderdaad net te oud, maar die had op -1 gemoeten wegens offtopic. Net als de reactie eronder.

[ Voor 65% gewijzigd door Dirk op 28-04-2009 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tdw
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 23-12-2024

tdw

Amai seg!

GENETX in 'nieuws: 'Sony Ericssons Xperia X2 wordt Windows Mobile-smartphone''

Waarin zit hier de meerwaarde? Een onduidelijk plaatje (als je het mij vraagt gewoon nep), en als je het topic op GoT of een review leest over de X1 krijg je ook al te lezen wat hij daar zegt..

"There is that sort of assumption by the government that we're all driving around at 8 o'clock in the morning to be really annoying"
~ James May

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

tdw schreef op dinsdag 28 april 2009 @ 22:31:
GENETX in 'nieuws: 'Sony Ericssons Xperia X2 wordt Windows Mobile-smartphone''

Waarin zit hier de meerwaarde? Een onduidelijk plaatje (als je het mij vraagt gewoon nep), en als je het topic op GoT of een review leest over de X1 krijg je ook al te lezen wat hij daar zegt..
Hij post een plaatje wat vermoedelijk van de X2 is en zet daar een goede beschouwing bij. Wat mij betreft zeker meerwaarde. Dat het plaatje onduidelijk is en je op andere plaatsen ook kunt vinden wat hij zegt doet wat mij betreft niet ter zake.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Denk dat deze reactie wel een +1 waard is m0nkey in 'nieuws: AMD introduceert Athlon X2 7850 BE'

Of ik zie iets over het hoofd,of hij is gewoon geen +1 waard Verwijderd in 'nieuws: AMD introduceert Athlon X2 7850 BE'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Kan een kritische opmerking maken nou echt alleen maar weggemod worden?

Als ik me afvraag waarom MS zich op de borst klopt dat Windows 'het enige OS met deze feature' is, en andere OS'sen het niet nodig hebben... waarom moet je met je OS die feature überhaupt nodig hebben dan?

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-09 16:55

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

Ramzzz schreef op woensdag 29 april 2009 @ 11:26:

Als ik me afvraag waarom MS zich op de borst klopt dat Windows 'het enige OS met deze feature' is, en andere OS'sen het niet nodig hebben... waarom moet je met je OS die feature überhaupt nodig hebben dan?
tja, ik vind hem erg lastig omdat de betreffende uitspraak een quote is die The Register aan het artikel toevoegde en zelf natuurlijk al een 'knipoog' betrof naar de onveiligheid... jouw opmerking is niet veel meer dan heel plat uitleggen wat The Register 'tongue-in-cheek' zei.
ik moet eerlijk zeggen dat ik die opmerking van jou ook een beetje overbodig vind en teveel naar enkel het bashen op de onveiligheid van Windows, terwijl het nu de fijngevoeligheid van de Register-opmerking zelf compleet overslaat.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Faust
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 21-02-2022
Ik ben me ervan bewust dat de topictitel "Het kleine-mismoderatietopic deel XV" is, maar onderstaande mismoderatie hoort eerder in "Het grote-mismoderatietopic" thuis. Sta mij toe:

Faust in 'nieuws: Wall Street Journal: Microsoft komt met eigen smartphone'

Ik ben absoluut geen fan van MS, begrijp me niet verkeerd. Maar dit vind ik erg negatief gemodereerd. Niemand kan het commerciële succes van genoemde producten ontkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MsG
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:26

MsG

Forumzwerver

Verwijderd in 'nieuws: Slepende filesharingzaak geschikt voor 7000 dollar'

Een beetje twijfelachtig. Hij heeft wel een punt dat de boetes niet in verhouding staan.

- maar ik vind hem wat onzorgvuldig met ziektes strooien
- Verwensing naar Brein baas
- Zeurt om moderatie

Wat vinden jullie? Ik vond door deze 3 puntjes toch een -1.

Denk om uw spatiegebruik. Dit scheelt Tweakers.net kostbare databaseruimte! | Groninger en geïnteresseerd in Domotica? Kom naar DomoticaGrunn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Faust schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:40:
Ik ben me ervan bewust dat de topictitel "Het kleine-mismoderatietopic deel XV" is, maar onderstaande mismoderatie hoort eerder in "Het grote-mismoderatietopic" thuis. Sta mij toe:

Ik ben absoluut geen fan van MS, begrijp me niet verkeerd. Maar dit vind ik erg negatief gemodereerd. Niemand kan het commerciële succes van genoemde producten ontkennen.
Ik vind die reply weinig inhoud hebben, dus maximaal een 0. Aangezien er ook een stuk geklaag over de moderatie in staat vind ik een -1 helemaal niet gek.
MsG schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:43:

Een beetje twijfelachtig. Hij heeft wel een punt dat de boetes niet in verhouding staan.

- Zeurt om moderatie

Ik vind het ook een duidelijke -1.

[ Voor 92% gewijzigd door RoD op 29-04-2009 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

grappig verschil in waardering van twee reakties die inhoudelijk identiek zijn :

-1 : Verwijderd in 'nieuws: Microsoft trekt AutoRun-teugels aan in Windows 7'

+1 : Verwijderd in 'nieuws: Microsoft trekt AutoRun-teugels aan in Windows 7'

kan iemand mij uitleggen hoe het verschil in moderatie uitkomst (2 volle punten) met "moderator logica" verklaard kan worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramBo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-09 14:13
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:11:
grappig verschil in waardering van twee reakties die inhoudelijk identiek zijn :

+1 : Verwijderd in 'nieuws: Microsoft trekt AutoRun-teugels aan in Windows 7'

kan iemand mij uitleggen hoe het verschil in moderatie uitkomst (2 volle punten) met "moderator logica" verklaard kan worden?
Die eerste heb ik een 0 gegeven. en de 2e een +1
Eerste is te beknopt op er meer voor te geven, als een troll kan ik het ook niet lezen, dus zeker geen -1.
De tweede heeft wat meer uitleg en kan daardoor ook voor anderen wat bijdragen. De bewoording die je daar gebruikt is wel netter (lees duidelijker) dan in de eerste.

De eerste zal echter nog wel wat nullen moeten krijgen voordat hij daar ook opstaat, heb het idee dat daar veel sprekende vogels elkaar achterna zitten... :|

[ Voor 7% gewijzigd door BramBo op 29-04-2009 13:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:11:

Het ontbreekt hier aan punten, komma's en hoofdletters. Ik moest het drie keer lezen om überhaupt te snappen wat stond. Het ziet er dus uit als een fipo en is ook als zodanig beoordeeld.
Het gebruik van wat meer woorden is wel nuttig. Desondanks vind ik een +1 wat te hoog voor deze reactie en zou ik hem beter vinden staan op een 0.
Bij deze. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bepaald geen identieke reacties...

De eerste is een totaal niet onderbouwde post,
de tweede is een netjes beargumenteerde reactie.

Logische dat daar verschillende moderaties op komen. Het gaat immers niet zozeer om de mening die verkondigt wordt, maar of dat goed beargumeneert wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt van mij de eerste -1's gekregen.

De posts is gewoon inhoudsloos. Het is volkomen onduidelijk wat je er mee wilt zeggen. Dat microsoft windows heeft geschreven is echt wel bekend, en voegt niets toe. Voor de rest is het aan raadsel wat je wilt zeggen.

Ik begrijp nu uit je reactie op TFM dat je het over het commerciele succes hebt... maar dat argument (voor zover dat relevant is) komt niet in de post naar voren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dalus
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-07 07:21

dalus

Firing Sparks

High Powered Madness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:26:

Logische dat daar verschillende moderaties op komen. Het gaat immers niet zozeer om de mening die verkondigt wordt, maar of dat goed beargumeneert wordt.
Eens. Een wereld van verschil tussen die twee reacties. Die eerste lijkt meer op een aantal woorden bij elkaar geplakt zonder echte boodschap, en die tweede heeft echt wat te melden. Ik heb ze dan dus ook als -1 en +1 beoordeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09-2022

Pjerry

En aldus sprak....

pcgek schreef op woensdag 29 april 2009 @ 10:19:
Denk dat deze reactie wel een +1 waard is m0nkey in 'nieuws: AMD introduceert Athlon X2 7850 BE'

Of ik zie iets over het hoofd,of hij is gewoon geen +1 waard Verwijderd in 'nieuws: AMD introduceert Athlon X2 7850 BE'
De eertse is wat mij betreft ook een +1. De tweede vind ik niet meer dan een nul. De vergelijking slaat nergens op en hij gaat aan een aantal zaakjes voorbij als hij zegt dat de 200 nm techniek net zoveel stroom verbruikte. Te simpel, dus een nul.
Ramzzz schreef op woensdag 29 april 2009 @ 11:26:

De toon bevalt mij niet. Te veel bashen richting MS, daarom van mij ook een -1.

Zonder moderatieopmerking had je van mij een nul gekregen, nu een -1.

/edit
MsG schreef op woensdag 29 april 2009 @ 12:43:

- Zeurt om moderatie

Absoluut -1 IMHO. De gegeven +1's mogen wel nagekeken worden, zijn absoluut menings- en mismods!
Verwijderd schreef op woensdag 29 april 2009 @ 13:26:

Eens. Je slaat de spijker op zijn kop.
Echter zonder interpunctie vond ik de eerste reactie nog wel leeesbaar en heb er daarom een (klein) nulletje aangegeven. De tweede vind ik wel een +1 waard.

[ Voor 23% gewijzigd door Pjerry op 29-04-2009 16:04 ]

Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noxious
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 10-09 14:45
Het kan aan mij liggen maar _waarom_ wordt deze reactie naar beneden gemod?
SA007 in 'nieuws: Ontwikkelaar: snelle update beschadigt imago Android'

Dit is weldegelijk technisch gezien geheel relevant en ontopic en imo zelfs meerwaarde aangezien het hemzelf, mij (en vele andere mensen met kennis van zaken op dit gebied) totaal verbaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Dat is absoluut een 0. Hoe je hier bij een -1 zou moeten komen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Mij ook.

[ Voor 5% gewijzigd door Dirk op 29-04-2009 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Noxious schreef op woensdag 29 april 2009 @ 16:35:
Het kan aan mij liggen maar _waarom_ wordt deze reactie naar beneden gemod?
SA007 in 'nieuws: Ontwikkelaar: snelle update beschadigt imago Android'

Dit is weldegelijk technisch gezien geheel relevant en ontopic en imo zelfs meerwaarde aangezien het hemzelf, mij (en vele andere mensen met kennis van zaken op dit gebied) totaal verbaast.
Nou mij verbaasde het niet, vind het nogal voor de hand liggen. Maar niettegenstaande absoluut geen -1, van mij een nul.
En eentje er bij (of moet ik zeggen eraf :P ) van mij.
Mee eens, beide een -1. Wel jammer want op zich is het een interessante discussie, maar volledig off-topic.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Deze reactie lijkt me toch echt een -1, en geen 0...

Redenen:

- Troll richting IT-ers
- Troll over brainwashing
- De laatste alinea (niet de edit) is eveneens een troll.

Drie redenen voor een -1.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

En ook gegeven! Hij heeft wel een punt maar verwoord dat op een hele foute manier.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En wat te denken van deze reactie? Ik vind die vergelijking met terrorisme niet kunnen (zeker niet na de gebeurtenissen van vandaag), maar toch krijgt hij een +1...

Ik ga voor de -1 iig.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Misschien dat mensen een beetje terughoudend zijn als het over piraterij gaat ,maar volgens mij is deze reactie ,gezien het nieuwsartikel, toch een +1 waard? Piraatje in 'nieuws: Piratenpartij maakt goede kans op zetel in Europarlement'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

wildhagen schreef op donderdag 30 april 2009 @ 19:43:
En wat te denken van deze reactie? Ik vind die vergelijking met terrorisme niet kunnen (zeker niet na de gebeurtenissen van vandaag), maar toch krijgt hij een +1...

Ik ga voor de -1 iig.
terreur != terrorisme.
Ik vind het gewoon een holle frase, daarom van mij ook een -1.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Deze reactie Niemand_Anders in 'nieuws: Ontwikkelaar: snelle update beschadigt imago Android' mag wat mij betreft zeker een +1 scoren. Hij geeft aan hoe het zou moeten zijn en wat de mogelijke oorzaak is dat het niet zo is.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Wel een nette reply ja. Staat nu op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

18:26: Wim-Bart in 'nieuws: Ontwikkelaar: snelle update beschadigt imago Android'
18:27 en 2 replies lager: Wim-Bart in 'nieuws: Ontwikkelaar: snelle update beschadigt imago Android'
Identiek op het laatste zinnetje na. De tweede krijgt toch echt een -1 (staat nu (nog) op nul) van mij. De eerste heb ik afgedaan met een nul (waar hij op staat).

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Ik zie in deze reacties niet meer dan een -1 SuperDre in 'nieuws: Piratenpartij maakt goede kans op zetel in Europarlement'
Sissors in 'nieuws: Piratenpartij maakt goede kans op zetel in Europarlement'
Toch is er iemand die denkt daar een +1 aan te moeten geven :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: Microsoft reageert op antitrustklacht over IE bij Europese Commissie'

de eerste moderatie op de reaktie was een powermod heb ik toevallig gezien (5x0), daarna volgden vier moderaties +1 van "gewone tweakers". de reaktie staat nu nog op 0 maar inhoudelijk (mening) is het een 1 en ook democratisch gezien is het een 1 (1x0 + 4x1).

ware het niet dat een powermod de reaktie _als eerste_ met 5x0 op 0 vastpinde. is dit gebruikelijk? kan een powermod alleen maar 5x modereren of heeft hij/zij de keuze uit 1x en 5x?

powermodereren is toch bedoeld om mismods te corrigeren, en niet om je mening op voorhand aan de gewone tweaker op te leggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Word weer lekker gemodereerd in deze nieuwspost...

Zo lijkt deze reactie me ene loze FiPo, of op zijn minst een holle kreet waar niemand iets mee kan.

En waarom deze reactie een -1 krijgt is me ook een raadsel, vind het wel een +1 waard.

@Hierboven, dat is geen powermod geweest, maar een promod. En dat was ik. Waarom ik er een 0 voor gegeven heb weet ik niet, want het is gewoon een +1. Zal wel een muismisklik geweest zijn denk ik, bij deze aangepast!

En hij is ook niet vastgepind geweest, want dan had hij door niemand meer gemod kunnen worden. En een Promod kan een reactie niet vastpinnen, dat kan alleen een Powermod (en een FPA neem ik aan?)

En nee, een ProMod geeft altijd een weging van 5x, dat kan niet anders.

[ Voor 34% gewijzigd door wildhagen op 01-05-2009 10:38 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

...reactie niet vastpinnen, dat kan alleen een Powermod (en een FPA neem ik aan?)...

En nee, een ProMod geeft altijd een weging van 5x, dat kan niet anders.
ik dacht al dat jij het was, want je wat op het moment van modereren ook online in dit forum. maar goed het was geen meningmod maar kennelijk een misklik.

jammer dat promods alleen 5x kunnen modereren. dat zou eigenlijk default 1x moeten zijn en alleen als het nodig is op 5x gezet moeten worden.

een promod die als eerste een reaktie op 5x modereert zet die reaktie gedurende 5 normale mods vast. papagaaimods kunnen deze periode nog verlengen. dus promods kunnen beter niet als eerste een reaktie modereren lijkt me. is daar een regel over binnen de moderator community?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Daar is geen regel voor nee. Maar dat hoeft ook niet, een Promod is gewoon een normale mod zonder extra rechten, met alleen iets zwaardere weging. Net als een expert-mod ook een zwaardere weging (2x) heeft t.o.v. een standaardmod (1x). Zouden expert mods dan ook niet eerst mogen modden? Lijkt me niet handig.

Als een promod een verkeerde mod pleegt is dat nog steeds makkelijk te corrigeren, zelfs al word hij niet gemeld in dit topic.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Prima reactie, +1 erbij. De eventuele 0-score is ook opgehoogd. :)

Powermods modden standaard op x5, dus of het voor correcties is of gewoon als moderatie, daar zit geen verschil tussen. En het is niet altijd om een verschil aan te brengen maar soms om een score te bevestigen, zoals deze +1-reactie een extra +1 kreeg :)

reacties vastpinnen gebeurt zo sporadisch..... eens per maand of zo.

[ Voor 5% gewijzigd door Delerium op 01-05-2009 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocytus
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online
De post waar dat een reactie op is mag ook wel naar -1 gemod worden, want het werkt als een totale troll:
SinergyX in 'nieuws: 'Apple gaat prijs Macbooks en iMacs verlagen''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lapixx in 'nieuws: 'Apple gaat prijs Macbooks en iMacs verlagen''
To_Tall in 'nieuws: 'Apple gaat prijs Macbooks en iMacs verlagen''

Er is iemand erg scheutig met de +2', is dat dezelfde persoon?

DJH in 'nieuws: 'Apple gaat prijs Macbooks en iMacs verlagen''

Een +1 geven voor deze reactie is ook een grove mismod natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Respectievelijk een -1, 0, 0, 0, en -1 gegeven. Die +2's zijn grof modmisbruik idd.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Cocytus schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 15:29:
[...]

De post waar dat een reactie op is mag ook wel naar -1 gemod worden, want het werkt als een totale troll:
Mjoah, ik heb er aan gedacht om die reactie een -1 te geven. Het komt inderdaad wel wat trollend over. Maar aan de andere kant mag je ze ook best te duur vinden. Het is geen gekke gedachte omdat ze veel euro's moeten kosten. Natuurlijk kun je daar het een en ander tegenin brengen, maar dan wordt het alweer een inhoudelijke discussie. Daarom heb ik er maar een 0 aan gegeven. Maar een -1 vind ik geen mismod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Deze reactie spaceboy in 'nieuws: Vodafone: Android kan best zonder Google-diensten' lijkt mij gewoon een nul. Staat nu op -1 (onterecht IMHO).

/edit
Cocytus schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 15:29:
[...]

Wat is er fout aan deze reactie. Gewoon een nette nul volgens mij.

[ Voor 50% gewijzigd door Pjerry op 01-05-2009 18:09 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Vodafone fuckware? Rotzooi van Vodafone? Ik vind het gewoon een flamereactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

RoD schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 18:08:
Vodafone fuckware? Rotzooi van Vodafone? Ik vind het gewoon een flamereactie.
Ja, overheen gelezen. Drukt zich wat onbehoorlijk uit, maar heeft natuurlijk wel gelijk.... :P Ook een -1 van gemaakt...

/edit
Deze Kn4kw0r5t in 'nieuws: 'Apple gaat prijs Macbooks en iMacs verlagen'' en deze Frietsaus in 'nieuws: 'Apple gaat prijs Macbooks en iMacs verlagen'' gaan wel erg lang door met de beeldspraak. Wat mij betreft te off-topic en dus een -1.

[ Voor 43% gewijzigd door Pjerry op 01-05-2009 18:23 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Nu is de reactie op zich met moeite een 0 waard, maar die uitspraak over de 'toppers' maakt hem volgens mij toch wel een -1. SuperDre in 'nieuws: Politie ontvangt bijna 150 multimediatips over Koninginnedag-drama'
(nee ik ben geen fan) :)

[ Voor 35% gewijzigd door pcgek op 01-05-2009 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:05
Eens, daarnaast is die hele reactie volledig offtopic, het gaat niet over de mediatips mbt de koninginnedag aanslag maar over de nasleep ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HeyDude
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 12-12-2024

HeyDude

Blijven lachen!

Er is weer een flinke Apple - Windows - PC oorlog...

mstam in 'nieuws: 'Apple gaat prijs Macbooks en iMacs verlagen''

Deze mag van mij op -1, je mening geven is ok maar op een dergelijke toon en met die woorden: nee

Klik hier ! | Mijn V&A advertenties | Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Wow iets minder flamen, trollen en op de man spelen zou inderdaad geen kwaad kunnen.

Een -1 it is! Die +1 is modmisbruik.

[ Voor 10% gewijzigd door wildhagen op 02-05-2009 09:17 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

17 keer -1 voor Verwijderd in 'nieuws: Australische piraat moet negen maanden zitten' terwijl dat in mijn mening toch minstens een 0 waard is.
Papegaaimodden, of mis ik iets?

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Boeboe schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 17:36:
17 keer -1 voor Verwijderd in 'nieuws: Australische piraat moet negen maanden zitten' terwijl dat in mijn mening toch minstens een 0 waard is.
Papegaaimodden, of mis ik iets?
Is weer eens een editslet... eerst stond er alleen de eerste regel. Toen heb ik hem ook gemod. Pas toen hij daarvoor -1's kreeg kwam de rest erbij.

Koppel dat aan een negatief toontje (o.a. het stoer-doen dat-ie illegaal bezig is), een beetje (weliswaar licht) op de man spelen, en het moderatiecommentaar, en mijn -1 blijft staan.

[ Voor 7% gewijzigd door wildhagen op 02-05-2009 17:41 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doeternietoe
  • Laatst online: 12-09 23:09
Ik vind het onder de categorie "onschuldig offtopic" horen, zeker niet bij de "flamebaits, trolls, doelloze first posts, etc"-categorie horen.

/me vindt het eigenlijk ook niet aardig dat zijn posts waar hij toch wel *enige* moeite in heeft gestoken -1 krijgen terwijl bijvoorbeeld vgroenewold in 'nieuws: Politie ontvangt bijna 150 multimediatips over Koninginnedagdrama' die net zo off-topic is en die duidelijk geen kennis van zaken heeft en maar iets roept 0 krijgt :( Hetzelfde voor deze post: ByteDelight in 'nieuws: Politie ontvangt bijna 150 multimediatips over Koninginnedagdrama' (krijgt zelfs +1 )

[ Voor 8% gewijzigd door doeternietoe op 02-05-2009 23:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Toch niet off-topic genoeg in mashell in 'nieuws: Politie ontvangt bijna 150 multimediatips over Koninginnedagdrama' om een -1 te rechtvaardigen lijkt mij.
doeternietoe schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 22:18:
[...]

Ik vind het onder de categorie "onschuldig offtopic" horen, zeker niet bij de "flamebaits, trolls, doelloze first posts, etc"-categorie horen.

/me vindt het eigenlijk ook niet aardig dat zijn posts waar hij toch wel *enige* moeite in heeft gestoken -1 krijgen terwijl bijvoorbeeld vgroenewold in 'nieuws: Politie ontvangt bijna 150 multimediatips over Koninginnedagdrama' die net zo off-topic is en die duidelijk geen kennis van zaken heeft en maar iets roept 0 krijgt :( Hetzelfde voor deze post: ByteDelight in 'nieuws: Politie ontvangt bijna 150 multimediatips over Koninginnedagdrama' (krijgt zelfs +1 )
Heb nogal verschillend gemodereerd op alle gevallen die pcgek aandraagt (van +1 tot -1), dus zeker niet allemaal -1.
vgroenewold is imo idd een -1, maar de +1 voor bverstee kan ik heel goed plaatsen.

[ Voor 70% gewijzigd door Pjerry op 03-05-2009 00:25 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

doeternietoe schreef op zaterdag 02 mei 2009 @ 22:18:
[...]

Had ze zelf op dat moment ook niet allemaal -1 gemod. Maar inderdaad,ondanks het offtopicgehalte zitten er toch wel een aantal reacties bij die interessant zijn voor de lezer en niet op -1 thuishoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Wacht even, het ging daar over tips voor de politie over dit drama, dan wordt daar uitgewijd over de beveiliging en logischerwijs of burgers daar ook een rol in kunnen spelen. Ik zie daar het off-topic gedeelte niet in. Mijn reactie was erg kort, puur een verduidelijking van het woord waarover een discussie werd gevoerd. -1 vind ik echt onzin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enfer
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-09 19:14
Xenan in 'nieuws: 'Microsoft verhoogt systeemeisen 64bit-versie Windows 7'' < Dat is best wel een flame. Niets onderbouwd, en zeker een -1 waard (imho)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik zie er geen flame in, hij verwoordt gewoon zijn mening en speelt niemand op de man.

Hij had het misschien wat kunnen onderbouwen, maar dat is het dan ook wel.

Lijkt me gewoon een 0.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik mag zelf niet meer modden (is een reactie op mijn reactie), maar deze post lijkt me een regelrechte -1 wegens flaming naar moderators (in zijn algemeenheid). Dit terwijl hij donders goed weet dat de FP daar niet de goede plek voor is.

Sowieso kan de hele nieuwspost wel wat aandacht gebruiken van de moderators. Ik heb zojuist al het nodige rechtgezet, maar iets meer hulp is welkom ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Deze user noemt eigenlijk sowieso iedereen met een betaalde baan corrupt, maar ook hier moet een rechter het weer ontgelden: coretx in 'nieuws: Beheerders The Pirate Bay mogelijk aangeklaagd in Italië'

Hij zet het statement neer als feit, wat imho onjuist is. Sowieso is de +2 natuurlijk niet op zijn plek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Sterker nog, al zijn posts in dat topic hebben een +2 gehad, en de 1e ook nog een +1... iemand wil kennelijk van zijn modrechten af... ff nakijken door de powermods misschien?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Ik zit net even zijn reacties te bekijken, maar daar valt coretx in 'gallery: Bonez0r' wel heel erg op... Die kerel vraagt om extra maatregelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Tsja, met -477 als totaalscore en een gemiddelde van -0.3 (op 1745 reacties) lijkt me dat wel duidelijk idd. Maargoed, dat is al vakerr besproken hier, op de een of andere reden word hij er niet op aangesproken of anderszins iets aan gedaan.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Maar dat kan toch gewoon niet. Waarom is er totaal geen cut-off waarbij het simpelweg meer dan duidelijk is dat iemand de FP aan het bevuilen is, zo iemand mag best aan afkoel-periode hebben (als in 1 maand niet reageren ofzo)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocytus
  • Niet online
Ik wil toch wel even weten waarom ik hier:
Cocytus in 'nieuws: Beheerders The Pirate Bay mogelijk aangeklaagd in Italië'
unaniem -1 gemod word.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Technisch gezien heb je geen gelijk (daad is niet strafbaar hier in Nederland, dus als Nederlands staatburger heb je ook geen probleem in China, zie Obiter dictum in 'nieuws: Beheerders The Pirate Bay mogelijk aangeklaagd in Italië') en je kunt het licht offtopic noemen, maar geen van beiden zijn redenen voor een -1.

Als er oorspronkelijk overigens alleen het woordje 'ja' stond, is de -1 van de eerste mods overigens wel begrijpelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Nou, er is weer een grootschalige modmisbruiker bezig: allemaal +2's die eigenlijk -1's zijn. Komen ze:

- klik (deze zou nog op 0 kunnen, maar +2 is echt te hoog)
- klik
- klik
- klik (ook die +1 mag naar worden gekeken)
- klik
- klik
- klik
- klik
- klik
- klik
- klik
- klik (+1 ipv +2, maar is toch ook echt misbruik)
- klik
- klik
- klik
- klik
- klik (ook die +1 mag worden nagekeken)
- klik
- klik
- klik

Ik weet niet of het overal dezelfde is, maar de weging is welke keer x1, dus het is een gewone mod, geen expert.

Kan hier eens naar gekeken worden, want op deze manier is het weer een puinhoop....

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb in ieder geval mijn steentje bijgedragen door die -1's wat meer aan te stampen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Ik had de meeste al gedaan :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Deze post is volgens mij toch ook overbodig/nutteloos en een -1 waard digifan in 'nieuws: Beheerders The Pirate Bay mogelijk aangeklaagd in Italië'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocytus
  • Niet online
Dirk schreef op zondag 03 mei 2009 @ 19:55:
Technisch gezien heb je geen gelijk (daad is niet strafbaar hier in Nederland, dus als Nederlands staatburger heb je ook geen probleem in China, zie Obiter dictum in 'nieuws: Beheerders The Pirate Bay mogelijk aangeklaagd in Italië') en je kunt het licht offtopic noemen, maar geen van beiden zijn redenen voor een -1.

Als er oorspronkelijk overigens alleen het woordje 'ja' stond, is de -1 van de eerste mods overigens wel begrijpelijk.
Nee, stond er niet. Heb de edits binnen één minuut gedaan. En sorry, maar technisch gezien heb ik wel gelijk :P Het verhaal van Wolthuis87 klopt wel, maar is niet relevant. Waarom? Omdat het strafbare feit 'uitstraling' heeft naar andere landen. Zelfs al zou copyright dus helemaal niet bestaan in Zweden, dan nog zouden de beheerders van The Pirate Bay mogelijk een strafbaar feit in Italië gepleegd hebben, ook als ze nog nooit voet op Italiaanse bodem gezet hebben.

Vergelijk het zo: Ik sta in land A. In dit land is moord en wapenbezit toegestaan. Vanaf land A schiet ik vervolgens iemand neer die in land B staat. Deze persoon is een onderdaan van land C. Ik kan nu in zowel land B als land C vervolgd worden, ook al ben ik nooit buiten land A geweest: het strafbare feit is nog steeds (ook) in land B gepleegd. Zo kun je deze auteursrechtenschending ook zien: The Pirate Bay zit weliswaar in Zweden, maar ze zorgen voor een auteursrechtenschending in Italië. Dat maakt dat Italië volgens internationaal recht in principe rechtsmacht toekomt.

Ik het dit inmiddels ook in reactie gezet:
Cocytus in 'nieuws: Beheerders The Pirate Bay mogelijk aangeklaagd in Italië'

[ Voor 15% gewijzigd door Cocytus op 03-05-2009 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

wildhagen schreef op zondag 03 mei 2009 @ 20:30:
Nou, er is weer een grootschalige modmisbruiker bezig: allemaal +2's die eigenlijk -1's zijn. Komen ze:

Kan hier eens naar gekeken worden, want op deze manier is het weer een puinhoop....
Het zijn wel een stel complotdenkers bij elkaar :')

Alle modders zitten eigenlijk in het complot en zijn slaaf van de entertainment industrie. Als je zo denkt word je wel een beetje paranoide ja :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

@ Cocytus: Die edit die je hebt gedaan was 12 minuten later ;) Maar kan me ook voorstellen dat mensen er een -1 aan gegeven hebben omdat die kleintekst gewoon irritant overkomt, en voor sommigen zelfs onleesbaar is.

Zo simpel ligt het natuurlijk allemaal niet,maar hij is toch wel een +1 waard?
NDSFREAK in 'nieuws: Beheerders The Pirate Bay mogelijk aangeklaagd in Italië'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Een lange tekst is toch niet per definitie een +1 ;) Ik kan er in ieder geval niet echt iets in ontdekken wat meerwaarde biedt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

@PWM:

Ik vind het een nette post die meerwaarde heeft, hij somt netjes op hoe het eigenlijk in elkaar steekt.

En bij topics over TPB ga ik niet zo moeilijk doen, zijn al genoeg -1 posts ;)

edit: Ik ga er iig niet vanuit dat iedereen die het artikel leest ook weet hoe het werkt met zoekopdrachten,en dan schaft zo'n post toch wat duidelijkheid.

[ Voor 63% gewijzigd door pcgek op 04-05-2009 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cocytus
  • Niet online
pcgek schreef op zondag 03 mei 2009 @ 22:15:
@ Cocytus: Die edit die je hebt gedaan was 12 minuten later ;)
Heb meerdere edits gedaan, alleen 'ja' heeft er in ieder geval nooit gestaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22:41

Umbrah

The Incredible MapMan

Umbrah in 'nieuws: 'Elektronische neus ruikt kankercellen'' Mogelijk niet 100% relevant aan het topic, maar, en daarbij ook getuige de relevante links naast de nieuwspost, zeker een punt wat vaak ter sprake komt. Naar mijn mening zéker hoger dan -1.
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.