Het kleine-mismoderatietopic deel XV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.915 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:58:
[...]

Zoals ik al eens eerder aangaf ontbreekt het bij de mods aan humor.
Ja, of bij jou natuurlijk. Een beetje zelfreflectie kan wellicht ook geen kwaad, als je poogt humoristische reacties te plaatsen. Als niemand het grappig vindt is het ook geen humor namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 16 april 2009 @ 17:02:
[...]

Ja, of bij jou natuurlijk. Een beetje zelfreflectie kan wellicht ook geen kwaad, als je poogt humoristische reacties te plaatsen. Als niemand het grappig vindt is het ook geen humor namelijk.
Ik ken de moderatie wijze hier wel een beetje.
Ik heb daarom ook speciaal de moderatielijn gevolgd bij deze reactie gevolgd.
De eerste vijf moderators gaven allen een 0.
Blijkbaar is jouw mening ook niet ieders mening
Kom ik tien minuten later terug staat de waarde ineens op -1.

Een veelvuldig herkenbaar patroon waarbij het erop lijkt alsof bepaalde expert/pro/powermods hun gebrek aan humor willen overbrengen aan frontpage modders die initieel dus de reactie gewoon op 0 hadden gemod.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2009 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Cheetah in 'nieuws: HTC brengt Touch Diamond2 uit' een must-read, +1 is meer dan zat imho.

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:45

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze post mag toch wel op 0 ?

Verwijderd in 'nieuws: Zune HD krijgt oled-scherm en hdmi-aansluiting'

Het aangehaalde wikipedia artikel over HD audio is gewoon erg pro-DAB.
Mag dat niet opgemerkt worden.

HD audio is toch een feature die in het artikel juist expliciet aan de Zune wordt toegekent en het wikipedia artikel is meer een pro-DAB informatie dan zinvol over HD audio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Als je pro-DAB had gezegd had ik er nog in mee kunnen gaan, maar een 'fanboysausje' noopz daarmee niet!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Fixed :)
Die mogen wat mij betreft naar de -1 idd.
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 17:19:

HD audio is toch een feature die in het artikel juist expliciet aan de Zune wordt toegekent en het wikipedia artikel is meer een pro-DAB informatie dan zinvol over HD audio
CLB schreef op donderdag 16 april 2009 @ 17:22:
Als je pro-DAB had gezegd had ik er nog in mee kunnen gaan, maar een 'fanboysausje' noopz daarmee niet!
En behalve dat is het offtopic waar ik ook een punt voor aftrek.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Ik vind het wel meevallen. Mensen fanboys noemen in Ipod/Windows/Linux/etc threads is wel zeker een -1, maar hier zal er weinig kans dat iemand dit zich persoonlijk aantrekt eigenlijk. Wel een beetje op het randje, want echt inhoud vind ik de reactie ook niet hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door Kixtart op 16-04-2009 17:30 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Deze post mag in de thread best op +1 wat mij betreft.

Bosmonster in 'reviews: Windows 7 nader bekeken - deel 1'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Zonder verdere achtergronden heeft die post wel erg weinig inhoud, ik kan er iig niets mee. Mijn 0 blijft dus staan.

roy-t in 'reviews: Windows 7 nader bekeken - deel 1' zie ik dan veel liever op +1 verschijnen.

[ Voor 43% gewijzigd door Dirk op 16-04-2009 17:36 ]

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor

Bor

Dirk schreef op donderdag 16 april 2009 @ 17:33:
Zonder verdere achtergronden heeft die post wel erg weinig inhoud, ik kan er iig niets mee. Mijn 0 blijft dus staan.
De achtergrond zit inderdaad een beetje verstopt in o.a. de posts voor deze in de thread.

Onderstaande hoeft wat mij betreft overigens niet op-1 waar de post nu op staat. Oke, het kan netter gezegd worden maar echt onwenselijk vind ik de post niet:
dispie in 'reviews: Windows 7 nader bekeken - deel 1'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Bor de Wollef schreef op donderdag 16 april 2009 @ 17:36:
De achtergrond zit inderdaad een beetje verstopt in o.a. de posts voor deze in de thread.
De hele thread heeft inderdaad meerwaarde, de individuele posts vind ik niet veel bijzonders. De nuttige informatie staat vooral tussen de regels door.
Onderstaande hoeft wat mij betreft overigens niet op-1 waar de post nu op staat. Oke, het kan netter gezegd worden maar echt onwenselijk vind ik de post niet:
Nutteloos ranten en kromme vergelijkingen maken, ik vind hem prima op -1 staan.

SinergyX in 'reviews: Windows 7 nader bekeken - deel 1' mag van mij dan weer naar +1.

[ Voor 10% gewijzigd door Dirk op 16-04-2009 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dirk schreef op donderdag 16 april 2009 @ 17:28:
[...]
dat is het offtopic waar ik ook een punt voor aftrek.
Als je in een topic waarin een Zune met HD audio wordt aangekondigd al niet meer over HD audio vs DAB kan communiceren wordt het wel erg belachelijk
-1 voor DirkW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Het getroll over 'fanboys' maakt het idd een -1. Als je iets volwassenere termen had gebruikt had een 0 best gekund idd.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 17:54:
[...]

Als je in een topic waarin een Zune met HD audio wordt aangekondigd al niet meer over HD audio vs DAB kan communiceren wordt het wel erg belachelijk
Jij hebt het over de inhoud en presentatie het wikipedia-artikel, niet over HD radio vs DAB. Dat eerste is niet relevant voor dit artikel, het tweede kan inderdaad wel nuttig zijn.

[ Voor 45% gewijzigd door Dirk op 16-04-2009 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 17:15:
[...]

Ik ken de moderatie wijze hier wel een beetje.
Ik heb daarom ook speciaal de moderatielijn gevolgd bij deze reactie gevolgd.
De eerste vijf moderators gaven allen een 0.
Blijkbaar is jouw mening ook niet ieders mening
Kom ik tien minuten later terug staat de waarde ineens op -1.

Een veelvuldig herkenbaar patroon waarbij het erop lijkt alsof bepaalde expert/pro/powermods hun gebrek aan humor willen overbrengen aan frontpage modders die initieel dus de reactie gewoon op 0 hadden gemod.
Ik durf toch écht wel te stellen dat ik geen gebrek aan humor heb. Ik kan humor heel goed waarderen. En als je jouw reactie serieus met een grappige insteek hebt gepost ben ik toch geneigd te zeggen dat je dat niet helemaal juist ingeschat hebt.
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 17:54:
[...]

-1 voor DirkW
Jouw reactie gaat over een bepaald wiki-artikel. Daar een kwalificatie aan geven is zinloos. Zeker in een oneliner. Er is geen enkele relatie met het artikel op deze manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op donderdag 16 april 2009 @ 18:02:
[...]
En als je jouw reactie serieus met een grappige insteek hebt gepost ben ik toch geneigd te zeggen dat je dat niet helemaal juist ingeschat hebt.
Maar als jij stelt dat niemand het waardeerde, terwijl de eerst set FP modders gewoon allen normaal 0 modereerden tot er 'andere' mods ingrepen, is dat dus ook niet juist ingeschat.
Er blijk wel degelijk een groot verschil te zitten in humor beleving tussen gewone frontpage mods en een bepaalde groep mods ...

Daar is trouwens ook al regelmatig eerder over geklaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 18:07:
[...]

Maar als jij stelt dat niemand het waardeerde, terwijl de eerst set FP modders gewoon allen normaal 0 modereerden tot er 'andere' mods ingrepen, is dat dus ook niet juist ingeschat.
Als iemand het 0 modereert wil dat nog niet zeggen dat ze het grappig vinden hoor, er zijn ook 'standaard alles op 0'-modders en papagaaimodders.

Overigens zie ik er ook weinig humor in, en die discussie kan je beter in dit topic voeren: Een beetje humor.

In dit topic gaat het over mismoderaties, en daar is in dit geval geen sprake van.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Een 0 betekent niet dat het per se humoristisch is. Ook niet-grappige grappen mogen op 0. Als het echter volslagen offtopic / onzinnig is, dan wordt het een -1. Je reactie heeft namelijk geen enkele binding met het artikel.

En nogmaals, er kan best verschil zitten in humor, dat heb ik al gezegd. Maar volgens mij was jij degene die de -1-modders van het missen van humor beschuldigde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:58:
[...]
Zoals ik al eens eerder aangaf ontbreekt het bij de mods aan humor.
Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 17:15:
Geheel los van al je andere replies, die al dan niet terecht zijn, verzoek ik je (beveel ik je dringend aan) dit soort getroll voortan achterwege te laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Van mij mag 'ie wel op 0. Het kan zeker geen kwaad (neutraal) om zo'n bias aan te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

R3NC0N in 'nieuws: Zune HD krijgt oled-scherm en hdmi-aansluiting'
Loze reply. Had nog wel op 0 gemogen. Maar omdat het al eerder gezegd is wordt het voor mij toch een -1.

En in de categorie volslagen offtopic:

En deze is volslagen zinloos:
niekosniekos in 'nieuws: Zune HD krijgt oled-scherm en hdmi-aansluiting'

[ Voor 53% gewijzigd door RoD op 16-04-2009 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nforcer181
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-03 14:19
hallo,

ik weet niet of het gebruikelijk is om je eigen reactie hier te plaatsen, maar ik vind beoordeling ongewenst een beetje ver gaan.

Nforcer181 in 'nieuws: Microsoft moet megaboete betalen wegens schenden activatiepatent'

als het wel ongewenst is, kan iemand mij misschien uitleggen waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Allemaal -1 materiaal idd.
Redelijk zinloos inderdaad, maar wel volledig ontopic en niet echt storend, die kunnen nog wel op 0. Alleen die laatste is een erg kromme vergelijking, die hoort op -1 thuis.
RoD schreef op donderdag 16 april 2009 @ 19:44:
R3NC0N in 'nieuws: Zune HD krijgt oled-scherm en hdmi-aansluiting'
Loze reply. Had nog wel op 0 gemogen. Maar omdat het al eerder gezegd is wordt het voor mij toch een -1.
Dan maken we er een -1 van. :)
Die zijn het spoor inderdaad nogal bijster.
En nog een -1.
A.Nikiforov schreef op donderdag 16 april 2009 @ 20:34:
hallo,

ik weet niet of het gebruikelijk is om je eigen reactie hier te plaatsen, maar ik vind beoordeling ongewenst een beetje ver gaan.

Nforcer181 in 'nieuws: Microsoft moet megaboete betalen wegens schenden activatiepatent'

als het wel ongewenst is, kan iemand mij misschien uitleggen waarom?
Mij gaat de beoordeling 'ongewenst' niet te ver, de troll boven jou stond niet voor niets al op -1, jouw reactie erop is behoorlijk overbodig en offtopic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nforcer181
  • Laatst online: 11-03 14:19
ik had mijn reactie ook geplaatst als uitleg.... Ik dacht dat iemand zijn reactie aan de hand daarvan zou bijstellen.

dat het geen meerwaarde is, ok, maar ik ben nog steeds van mening dat het niet erger dan neutraal is... ik had iig gene kwade bedoelingen...

edit:

jammer dat die -1 mij 4000 karmapunten heeft gekost :(

[ Voor 38% gewijzigd door Nforcer181 op 16-04-2009 23:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 23:56

g0tanks

Moderator CSA
Ik ben er zelf niet mee eens dat mijn post -1 gemod wordt (zie ook edit), maar daar laat ik jullie wel over beslissen. :)

g0tanks in 'nieuws: Triplex komt met kleine HD 4830 zonder zespins powerconnector'

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Behalve dat commentaar op het modden nooit een positief effect heeft op de score, zie ik weinig dat er mis is met de reactie. De oorspronkelijke reactie was voldoende, de gewijzigde reactie, zonder het modcommentaar, beter. Maar sowieso heeft maar 1 persoon jou een -1 gegeven, dus je bent ook wel erg vlug met je commentaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Misschien wel een beetje te snel ja, maar toen ik net keek was het 2x -1 en 2x neutraal. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Yep, maar alleen een expert kan een reactie effectief op -1 zetten. En aangezien een expert een weging van x2 heeft was het dus 1 persoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Dirk schreef op donderdag 16 april 2009 @ 20:46:
[...]

Allemaal -1 materiaal idd.

[...]

Redelijk zinloos inderdaad, maar wel volledig ontopic en niet echt storend, die kunnen nog wel op 0. Alleen die laatste is een erg kromme vergelijking, die hoort op -1 thuis.
Het was vooral het verhaal van 'Holoris' waar niks van klopte (1 man tegen microsoft) waardoor ik het zo'n gezeur vond. Het bedrijf Uniloc klaagde Microsoft aan. :)

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09-2022

Pjerry

En aldus sprak....

Waarom breng je je mening nu niet eens een keer wat genuanceerder. Ik kan me best soms vinden in je mening, maar je toon (flamen en dat soort zaken) maken er direct een -1 van. De al vaak genoemde spiegel, zelfreflectie en daar voeg iki nog bij: leercurve zijn woorden die volgens mij in jouw woordenboek niet voorkomen.

Verander de toon, maak je punt op een nette manier zonder te schofferen en je zult zien dat dat wonderen doet!

Ook voor deze reactie van mij een -1.

Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Bor de Wollef schreef op donderdag 16 april 2009 @ 17:36:
[...]

Mee eens, heb hem ook een nul gegeven, waardoor hij weer net met zijn koppie boven komt...

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:25

crisp

Devver

Pixelated

A.Nikiforov schreef op donderdag 16 april 2009 @ 21:09:
[...]
jammer dat die -1 mij 4000 karmapunten heeft gekost :(
Die -1 kost je helemaal geen 4000 karmapunten. Sterker nog: ik zie alleen maar positieve karma de afgelopen tijd op alle fronten, zelfs bovenmatig veel karma voor moderaties, maar dat komt door een bug die nog gefixed moet worden ;)

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

crisp schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 00:46:
[...]

Die -1 kost je helemaal geen 4000 karmapunten. Sterker nog: ik zie alleen maar positieve karma de afgelopen tijd op alle fronten, zelfs bovenmatig veel karma voor moderaties, maar dat komt door een bug die nog gefixed moet worden ;)
Nog al niet gefixt crisp ;) .
Ik had idd nog al wat gekke karmaatjes gezien.......
Maar hier moeten we het over mismodden hebben
Allemaal -1 wat mij betreft.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: Afluisterpraktijken NSA overstijgen gestelde limieten' Er staat alleen "first"

EDIT: hij heeft het nu gewijzigd, maar wou wel ff de eerste zijn,

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2009 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

un1ty in 'nieuws: HTC brengt Touch Diamond2 uit' staat op een +1

Terwijl er naar XDA-developers wordt gelinkt, custom ROMs, wat totaal verboden is hier op GoT!
Ik kan 'm helaas niet moderaten omdat het een reactie is op een eigen post van me...

[ Voor 15% gewijzigd door CLB op 17-04-2009 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Hij linkt alleen naar XDA, niet direct naar een ROM. Daarbij bespreekt hij alleen de custom ROM, zonder er naar te linken. Dit mag dus gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:28

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

jbr in 'nieuws: The Pirate Bay: we hebben verloren'
Ik vind het wel een zinnnige post met nuttige informatie. Hij is niet heel uitgebreid, maar ik vind het wel een +1 waard. Ik vind een 0 niet geheel onverdedigbaar, maar ik verbaas me eerlijk gezegd over hoe hard het gaat met het uitdelen van moderaties. Standaard-0-mods, of is my judgement off?

.edit: pff in nog geen minuut tijd van 5x 0 naar 21x 0 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door .oisyn op 17-04-2009 11:13 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

RoD schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 10:57:
Hij linkt alleen naar XDA, niet direct naar een ROM.
Daarbij bespreekt hij alleen de custom ROM, zonder er naar te linken. Dit mag dus gewoon :)
Hij noemt namen van ROMs die hij momenteel gebruikt..
Simpele 'search' op XDA en je vind die ROM, alleen is het dan geen directe link en mag het dus? 8)7
Dat vind ik wel beetje erg scheef van Tweakers.net eerlijk gezegd, maar als 't zo is, weet ik dat voor de toekomst!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.oisyn schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 11:13:
jbr in 'nieuws: The Pirate Bay: we hebben verloren'
Ik vind het wel een zinnnige post met nuttige informatie. Hij is niet heel uitgebreid, maar ik vind het wel een +1 waard. Ik vind een 0 niet geheel onverdedigbaar, maar ik verbaas me eerlijk gezegd over hoe hard het gaat met het uitdelen van moderaties. Standaard-0-mods, of is my judgement off?

Ik heb hem ook een +1 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

CLB schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 11:22:
[...]

Hij noemt namen van ROMs die hij momenteel gebruikt..
Simpele 'search' op XDA en je vind die ROM, alleen is het dan geen directe link en mag het dus? 8)7
Dat vind ik wel beetje erg scheef van Tweakers.net eerlijk gezegd, maar als 't zo is, weet ik dat voor de toekomst!
Dit mag gewoon zo inderdaad. De reden is dat de ROM's eigenlijk auteursrechten schenden, en we er hier op GoT dus geen gezeik mee willen hebben. Aan de andere kant is het wel des Tweakers en willen we graag de ruimte bieden om er over te praten. Het praten over ROM's is uiteraard niet illegaal, dus dat staan we dan ook gewoon toe. Linken naar de frontpage van een forum is ook niet illegaal, dus dat staan we ook toe :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Thanks, weet ik dat voor voortaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
naar veel keer +1 zo te zien ;)

[ Voor 53% gewijzigd door Kixtart op 17-04-2009 11:39 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Laatst online: 02:23

Malarky

Wils voor wat ieder

Ik heb al heel wat frontpage posts op mijn naam staan, maar ben hier nog nooit langsgeweest. Dan nu toch maar een keer. Deze post heeft mijn inziens geheel onterecht -1 gekregen (moet 0 zijn):

Waarom? (heb dit even uit me eigen edited post geknipt omdat het hier thuishoort)
"Waarom is dit -1: het is een onderbouwde vraag en offtopic aangezien in het artikel zelf ook de link tussen de verschillende HTC modelen wordt gelegd, ten slotte is het geen 'google job', doordat er een afgewogen oordeel gevraagd wordt."

Ok misschien hoort zo een vraag thuis in het forum, maar zoals jullie allemaal weten word er altijd technisch over het product gereageerd in elke review, zo ook hier door anderen (nog wel meer 'google job' vragen ook die wel 1 hebben)

Edit: bedankt.

[ Voor 17% gewijzigd door Malarky op 17-04-2009 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Hij is niet offtopic, maar ontopic. ;)

Maar verder is hij voldoende uitgebreid gesteld om niet op -1 te hoeven. Het is geen 'help, wie wil mijn huiswerk doen?' vraagje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

za3redrum in 'reviews: HTC Touch Diamond2: hetzelfde, en toch anders'

Deze opmerking lijkt me nogal overrated met een +1..
Veel mensen kunnen zich hier wel in vinden denk ik en geven dus een +1, maar het is een mening en voegt niet echt veel toe aan de gehele discussie. Ikzelf heb hem een neutraal, gegeven, meer dan zat vind ik zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Adlermann in 'nieuws: The Pirate Bay: vonnis is bizar'
Geweldige meningmoderrij weer. Wat algemeen geldt voor beide artikelen over TPB - iedereen met een mening tegen piraterij moet het bekopen met een -1.

Voor de goede orde, bovenstaande reactie vind ik gewoon een 0. Hij verwoordt het wellicht wat fel, maar het blijft gewoon zijn mening. Een mening die niet echt gedragen wordt door de rest, dat wel. Maar dat hoeft ook niet.

[ Voor 18% gewijzigd door .oisyn op 17-04-2009 15:15 ]

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:01

hellknight

Medieval Nerd

Adlermann in 'The Pirate Bay: vonnis is bizar'
De reactie is wat hard qua toon, maar geen directe flame oid. ik denk dat het merendeel van de -1's komt doordat het niet bepaald een populaire mening is. Volgens mij kan deze wel op 0

edit:.oisyn was me voor

[ Voor 4% gewijzigd door hellknight op 17-04-2009 15:21 . Reden: voortaan eerst refreshen, dan posten... ]

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Vind dat een 0 ook wel moet kunnen.

En hoe zit het met deze reactie? Lijkt me geen -1, wat hij zegt klopt: ze zijn veroordeeld voor het opzettelijk overtreden van de wet. Dat is dus een misdaad, en iemand die een misdadiger, word ook wel een crimineel genoemd. Sla er een woordenboek maar eens bij op.

Daarentegen is deze reactie imho weer wél een -1 wegens ononderbouwd getroll over corruptie, zonder bewijsmateriaal.

[ Voor 20% gewijzigd door wildhagen op 17-04-2009 15:27 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight

hellknight

Medieval Nerd

wildhagen schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 15:25:
Vind dat een 0 ook wel moet kunnen.

En hoe zit het met deze reactie? Lijkt me geen -1, wat hij zegt klopt: ze zijn veroordeeld voor het opzettelijk overtreden van de wet. Dat is dus een misdaad, en iemand die een misdadiger, word ook wel een crimineel genoemd. Sla er een woordenboek maar eens bij op.
het klinkt wat zwaar, maar je hebt wel gelijk. 0 dus
wildhagen schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 15:25:
Daarentegen is deze reactie imho weer wél een -1 wegens ononderbouwd getroll over corruptie, zonder bewijsmateriaal.
Inderdaad - beschuldiging van corruptie, geen onderbouwing/bewijsmateriaal -> -1

Topics als deze blijven altijd erg gevoelig voor meningmodden

[ Voor 90% gewijzigd door hellknight op 17-04-2009 15:32 . Reden: toevoegen quote wildhagen, + aanvullen ivm aanvulling post wildhagen ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Eens met de -1. Door mijn mod is het nu net 12 om 12 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Meer meningmodden: wil een powermod eens kijken wie deze reactie een -1 gaf? Lijkt me toch echt modmisbruik...

En nog een reactie die op de -1 hoort: niet-onderbouwde trolls/beschuldigingen over corruptie

Nog een meningmoddende modmisbruiker: degene die deze troll een +1 gaf mag imho nagekeken worden.

[ Voor 50% gewijzigd door wildhagen op 17-04-2009 15:40 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Ik mag zelf niet modereren, maar kom op zeg, een +1 voor deze reactie: coretx in 'nieuws: The Pirate Bay: vonnis is bizar' ?
.edit: ik was wat voorbarig, hij had ook pas 1 moderatie gehad :P

[ Voor 14% gewijzigd door .oisyn op 17-04-2009 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight

hellknight

Medieval Nerd

staat nu op 15x0, 1x1, dus er denken er meer zo over ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Het is wel wat snel, maar Simyager in 'nieuws: Arctic Cooling kondigt reeks stille casefans aan'
Post nu dit:
First lol nee even serieus maar waarom staat er in vredesnaam nou in sone en niet in decibel? iig wel mooi
Waarom krijgen de laatste tijd zoveel van die zogenaamde zogenaamd grappige bedoelde Fipo's? Gewoon een -1, lijkt me?

En dan komen ze straks weer aanzetten dat mods geen "humor" hebben / op hun teentjes getrap zijn / niet weten hoe je moet modden enz...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

.oisyn schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 15:14:
Adlermann in 'nieuws: The Pirate Bay: vonnis is bizar'
Geweldige meningmoderrij weer. Wat algemeen geldt voor beide artikelen over TPB - iedereen met een mening tegen piraterij moet het bekopen met een -1.

Voor de goede orde, bovenstaande reactie vind ik gewoon een 0. Hij verwoordt het wellicht wat fel, maar het blijft gewoon zijn mening. Een mening die niet echt gedragen wordt door de rest, dat wel. Maar dat hoeft ook niet.
Misschien vinden de -1 modders het woord ''tuig'' wel te ver gaan. Met het woord criminelen of crimineel heb ik geen problemen na een veroordeling, maar ''tuig'' is ongepast. Daarom van mij een -1 dus.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huuskes
  • Niet online

Huuskes

Gentoo BTW

Regeneration schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 18:10:
Het is wel wat snel, maar Simyager in 'nieuws: Arctic Cooling kondigt reeks stille casefans aan'
Post nu dit:

[...]

Waarom krijgen de laatste tijd zoveel van die zogenaamde zogenaamd grappige bedoelde Fipo's? Gewoon een -1, lijkt me?

En dan komen ze straks weer aanzetten dat mods geen "humor" hebben / op hun teentjes getrap zijn / niet weten hoe je moet modden enz...
Zo'n post verdient gewoon een -1 vanwege het feit dat het een aloude verkeerde toon zet door "First" te zeggen ook al is het humoristisch, het mag wel grappig zijn maar moet het met het artikel te maken hebben imho.

Het komt gewoon snel gepost over.

-1 van mij :)

[ Voor 54% gewijzigd door Huuskes op 17-04-2009 18:25 ]

Gentoo BTW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Post nu dit:

[...]

Hij geeft duidelijk aan dat het hem daar niet om was te doen. Wat dat betreft hoef je hem daar niet op te straffen door hem -1 te geven. Wat echter wel ergens anders thuis hoort, imho, is de vraag zelf. Die zou beter in de GR thuis horen. Het is namelijk niet inhoudelijk maar puur op vorm. Vandaar dat ook ik hier een -1 voor geef.

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Post nu dit:
[...]
Absoluut niet!
NB: Het is geen edit !!!!

Het is gewoon een echte grap. En een serieuze vraag. Echt geen fipo, en dus zeker geen -1 waard.

Denk dat alle moderatoren hier eventjes iets te trigger happy waren....

(Over de vraag zelf... Aangezien de informatie direct uit het persbericht komt, lijkt me deze vraag prima op de FP op zijn plaats, en niet in GR. Het gaat niet om de vorm die de redactie aan het artikel geeft.)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2009 18:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik wordt gedownmod: pagani in 'nieuws: Microsoft uitgeroepen tot beste werkgever van Nederland'

Maar ik snap niet waarom. Het artikel gaat over de beste werkgever van Nederland, maar Apple heeft bij mijn weten hier geen kantoren zitten? Dan is mijn reaktie toch heel normaal en on-topic gezien de post waar ik op reageer?

4 ongewenst, tsk....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 20:05
Lijkt me inderdaad een onschuldige 0, de parent zou eerder -1 krijgen wat mij betreft, nogal loze opmerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 18:33:
[...]

Absoluut niet!

Het is gewoon een echte grap. En een serieuze vraag. Echt geen fipo, en dus zeker geen -1 waard.
Ik zag dat het bericht niet ge-edit was. Maar is de "grap" echt grappig? Nee, imho. Is de grap ontopic? Totaal niet. En die vraag is er bij gezet om zo hopelijk nog een te ontsnappen van de -1, imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Verwijderd schreef op vrijdag 17 april 2009 @ 18:33:
[...]

Absoluut niet!

Denk dat alle moderatoren hier eventjes iets te trigger happy waren....

(Over de vraag zelf... Aangezien de informatie direct uit het persbericht komt, lijkt me deze vraag prima op de FP op zijn plaats, en niet in GR. Het gaat niet om de vorm die de redactie aan het artikel geeft.)
Bij nader inzien vind ik het ook een nul.

Het is geen opmerking die in de GR thuis hoort, want zijn reactie is op het gebruik van sone, hetgeen het artikel alleen aanhaalt omdat Arctic die waarden gebruikt. Het is trouwens erg verhelderd door de link naar Wikipedia. Dat maakt de reactie wel onnodig maar tevens onschuldig dus absoluut geen -1.
Overigens kan ik WEL grinniken om de grap first. Hij zet er daarna een onschuldige vraag achter, die de post legitimeert IMHO.

/edit
De -1 score hier mag wel eens bekeken worden. Minder ernstig, maar ook een mismod is de +2 die er aan gegeven wordt. Twee staaltjes van meningmodden naar mijn idee. Ik zit zelf te twijfelen tussen een +1 en een nul. Maar voor de nul gekozen vanwege off-topic en absoluut onbegrip van de reactie waarop hij reageert.

Hier gaat doeternietoe in 'nieuws: The Pirate Bay: vonnis is bizar' nog verder off-topic (wil zijn gelijk halen) een -1 wat mij betreft.

[ Voor 22% gewijzigd door Pjerry op 17-04-2009 23:13 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Dit Verwijderd in 'nieuws: The Pirate Bay: vonnis is bizar' vind ik toch een aardige dubbelpost van: Verwijderd in 'nieuws: The Pirate Bay: vonnis is bizar'. De man blijft alleen maar in herhaling vallen. De eerste heb ik nog (met een beetje moeite) een nul gegeven. De tweede verdient IMHO een -1.

/edit
Deze joopata in 'productreview: HP Pavilion Elite M9371.nl (FR380AA) review door erik57' staat nog steeds effectief op nul door verschrikkelijke mismods van +2 en +1. Moet wel snel om 8:53 uur is het feest voorbij :'( . Wel even werk aan de winkel voor de powers...

[ Voor 27% gewijzigd door Pjerry op 18-04-2009 03:27 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Deze reactie is toch echt een -1, wegens flamen. Andere mensen 'debiel' noemen omdat je het niet met ze eens bent is een flame, niks meer, niks minder. En dan ook nog die totaal niet onderbouwde insinuatie van corruptie...

En dan na te gaan dat er 14 papegaaien zijn die een 0 uitdelen en zelfs een regelrechte modmisbruiker die een +1 uitdeelt.... die laatste mag imho zijn modrechten wel inleveren...

Idem dito overigens voor degene die deze reactie een -1 gaf, want ik vind het een +1 waard, een -1 is echt meningmodden.

En ook degene die deze reactie een -1 gaf mag imho onderzocht worden, want het is minstens een +1, zoniet een regelrechte +2.

En ik weet niet, maar een die +1 die deze reactie krijgt lijkt me ook best wel modmisbruik... en hetzelfde gaat op voor de +1 voor deze reactie, lijkt me een -1 wegens flamebait, ook de 0's zijn al zéér dubieus.

Waarom krijgt deze reactie een +1, terwijl het een overduidelijke -1 is? Onzinnige vergelijking met de maffia. Die +1 is ordinair modmisbruik (meningmodden).

En ik vind deze reactie een -1. Hij doet een ordinaire beschuldiging (of op zijn minst insinuatie) dat de rechters zijn omgekocht, zonder daar enig bewijs voor te hebben (wat-ie nota bene ook nog toegeeft ook). Die +1's zijn imho meningmodders.

[ Voor 71% gewijzigd door wildhagen op 18-04-2009 09:13 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En ik vind deze reactie een -1. Hij doet een ordinaire beschuldiging (of op zijn minst insinuatie) dat de rechters zijn omgekocht, zonder daar enig bewijs voor te hebben (wat-ie nota bene ook nog toegeeft ook). Die +1's zijn imho meningmodders.
De +1's zouden ook van vóór de edit kunnen zijn... Ik had er ook een +1 staan, en snap bij God niet waarom... Dus hetzij heb ik per ongeluk daarop gedrukt, hetzij was de post op dat moment nog normaal... Inderdaad, al dat soort insinuatie dat de rechters omgekocht zijn behoren gewoon op -1.

Volledig eens met alle overige voorstellen. Die +2 posts had ik nog niet gezien, dus die heb ik maar even bevestigd. Valt me mee dat die uberhaupt op dit moment op +2 staat...

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-04-2009 10:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Deze reactie is referral spam. Even een modbreak erop ofzo?

Sterker nog: misschien hem maar eens aanspreken. Hij heeft 10 reacties gepost (allemaal vandaag), en allemaal bevatten ze deze spam...

[ Voor 34% gewijzigd door wildhagen op 18-04-2009 10:46 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorcee
  • Laatst online: 07-09 14:27
wildhagen schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 10:42:
Hetzelfde bericht kwam hier... O-)

Edit: alle reacties gemaakt door hem zijn deze spam :S

[ Voor 15% gewijzigd door Jorcee op 18-04-2009 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Jorcee schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 10:46:
[...]

Hetzelfde bericht kwam hier... O-)
En hij blijft maar doorgaan, want zojuist post hij dezelfde reactie hier

En dan gaat-ie meteen door voor de volgende hier....

[ Voor 14% gewijzigd door wildhagen op 18-04-2009 10:48 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deismyna
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 01:48
wildhagen schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 10:42:

Sterker nog: misschien hem maar eens aanspreken. Hij heeft 10 reacties gepost (allemaal vandaag), en allemaal bevatten ze deze spam...
*kuch* permban *kuch*

Vandaag speciaal geregistreerd om een beetje te lopen spammen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hup, en een tweede Mybrute-spammer, tot nu toe is de 'score' van [Verwijderde gebruiker] 10 posts met deze spam. Wie helpt om ze naar de -1 te zetten tot een mod ze op -2 plakt (is al gemeld bij Schop een Modje)?

Edit: ah, hij is nog actief, 12 posts al....

[ Voor 8% gewijzigd door wildhagen op 18-04-2009 16:24 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Dat is dus de user die ik al linkte ;)

Edit: hij is inmiddels gebanned: Spammer Mybrute

[ Voor 12% gewijzigd door wildhagen op 18-04-2009 16:36 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 10:33

Len

Leeg

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Deze reactie lijkt me ook erg onfris... oproepen tot het plegen van vernielingen en/of misdrijven (de laatste zin) lijkt me zelfs strafbaar, of niet?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 16:45:
Deze reactie lijkt me ook erg onfris... oproepen tot het plegen van vernielingen en/of misdrijven (de laatste zin) lijkt me zelfs strafbaar, of niet?
Die lijkt me zelf rijp voor een edit en een waarschuwing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Deze reactie is er een in dezelfde "stijl"... en hier is zelfs iemand actief aan het werven om te gaan knokken...

Word tijd dat er een paar mods eens met dit voorwerp door die newspost gaan, behoorlijke puinhoop daar.

[ Voor 19% gewijzigd door wildhagen op 18-04-2009 17:51 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wildhagen schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 16:45:
Ja, ik ging even te ver en liet me gaan.
Ik heb hem al gewijzigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jur_
  • Laatst online: 01-09 20:33
edit: nevermind

[ Voor 169% gewijzigd door Jur_ op 18-04-2009 18:07 ]

5D4 | 24-70 f/2.8L II | 85 f/1.4L IS | 100 f/2.8L IS | 135 f/2L

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Deze reactie vind ik nogal fel. Van mij een -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
wildhagen schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 17:47:
Deze reactie is er een in dezelfde "stijl"... en hier is zelfs iemand actief aan het werven om te gaan knokken...

Word tijd dat er een paar mods eens met dit voorwerp door die newspost gaan, behoorlijke puinhoop daar.
Misschien willen ze wel gewoon met zijn allen een gesprek aan gaan? Waar zie je expliciet dat ze willen gaan knokken? :p Het is sowieso compleet nutteloze spam en dus een -1.

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

arne schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 18:12:
[...]

Misschien willen ze wel gewoon met zijn allen een gesprek aan gaan? Waar zie je expliciet dat ze willen gaan knokken?
Laat ik het zo zeggen: als hij een paar posts daarvoor nog zegt dat Tim Kuik het gesticht in moet, denk ik niet dat hij ernaartoe wil om te praten, maar eerder om een aanslag te plegen (steen door de ruit, andere vormen van geweld etc) ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Emile schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 18:07:
Deze reactie vind ik nogal fel. Van mij een -1.
Het is een reactie in context gezien heel correct.
Iemand die beweert dat hij een strafrechterlijk aanklacht gaat indienen tegen Brein als een rechter besluit om TPB te blokkeren maakt zichzelf volstrekt belachelijk.
Het is inderdaad fel maar dat verdient de context ook.
Mensen die beweren dat ze Brein gaan aanklagen, Brein gaan opzoeken, Tim Kuijk gaan opzoeken. Adressen die worden gepubliveerd. Een ronduit bedreigend sfeertje dat juist een felle response verdiend.

Ik sta sowieso verbaast over het niveau van juridische en wetskennis van de tweakers.
Deze onderwerpen zijn als vaak ter sprake geweest maar nog steeds worden de meest onzin nige nep juridische argumenten op tafel gegooid als het maar helpt om torrent sites of vergelijkbaar als legaal te verklaren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Zelfs al posten mensen volslagen onzin, dan nog is dat geen rechtvaardiging om te gaan flamen op mensen. Dat heet meningmodden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:37

RayNbow

Kirika <3

unglaublich in 'nieuws: Brein wil na vonnis The Pirate Bay in Nederland laten blokkeren'

Een linkje met torrent zoekresultaten lijkt me niet gewenst.

eXaLy in 'nieuws: Brein wil na vonnis The Pirate Bay in Nederland laten blokkeren'

Deze ononderbouwde beschuldiging mag wel wat sterker op -1 imo.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

wildhagen schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 17:47:

Dit soort reacties horen toch gewoon op -2. Met -1 kan iedereen ze nog lezen.....
RoD schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 19:55:
Zelfs al posten mensen volslagen onzin, dan nog is dat geen rechtvaardiging om te gaan flamen op mensen. Dat heet meningmodden.
Nou dacht ik toch dat meningmodden iets anders is dan flamen.... ;)

[ Voor 19% gewijzigd door Pjerry op 18-04-2009 22:59 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arne
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 02-09-2024
RoD schreef op zaterdag 18 april 2009 @ 19:55:
Ik waag te betwijfelen of hij zijn eigen post kan meningmodden :p

When you only live once, try not to die?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:37

RayNbow

Kirika <3

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik denk dat deze reactie wel op de -1 mag, speelt een beetje op de man in de tweede zin (en check ook waar de link naartoe gaat...).

Verder is het niet veel meer dan wat copy/paste-werk.

Een +1 vind ik dan ook wel erg meningmodden....

[ Voor 26% gewijzigd door wildhagen op 19-04-2009 07:33 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Laatst online: 31-07 10:23
Wat moet er met dit bericht gebeuren? Verwijderd in 'meuk: Ubuntu 9.04 release candidate'
Het is z'n eigen mening, maar tegelijk een 'flame' (als je dit al een flame kunt noemen btw). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik zie er geen flame in, gewoon zijn eigen ervaring opgesomd. Daarom houd ik het op een 0.

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• filenox
  • Laatst online: 31-07 10:23
Ja ik dacht het ook al, had 'm ook al een 0 gegeven, maar ergens klonk het nogal negatief.
Na een keer te herlezen, besefte ik dat er niets aan de hand was met dat bericht :X

* filenox gaat een kop koffie halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd in 'nieuws: Brein wil na vonnis The Pirate Bay in Nederland laten blokkeren'

Ik heb hem op 0, hij is wel BREIN aan het bashen maar hij slaat wel de spijker op zen kop.
Jullie mening?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik vind het een -1, met name vanwege de laatste twee regels, zie ik eerder als een troll danwel flame richting Brein. Prima dat iemand het niet eens is met die stichting, maar dat kan je ook op een meer normale manier brengen ipv op zo'n absurde manier. De vergelijking tussen Brein en Noord-Korea gaat zó vreselijk mank dat het nergens op slaat.

Zonder die twee regels had hij van mij een 0 gehad.

[ Voor 13% gewijzigd door wildhagen op 19-04-2009 11:04 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks

g0tanks

Moderator CSA
Als je hem snapt is hij wel grappig, en hij heeft wat dat betreft ook gelijk. Dat Google zegt dat 2009 een groot jaar wordt voor zijn eigen product zegt niet veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik snap hem ook wel, maar dit is zo'n dooddoener, dat ie verpakt in een oneliner helemaal niets toevoegt. Zelfde als "640KB ought to be enough for anybody".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Vind het idd een open deur van formaat, kan idd rustig naar de -1 wat mij betreft.

Virussen? Scan ze hier!

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.