Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje
Dat met die grap niet trouwens
[ Voor 50% gewijzigd door pcgek op 11-04-2009 22:47 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
/edit
Hoewel nog een nek aan nek race, is er een licht voordeel voor jouw visie. Ik blijf het echter ongewenst vinden die onderbroekenlol (nu in de meest letterlijke betekenis, o nee toch niet, hij heeft er geen aan....)
/edit2
Nog net op tijd; volgens mij mag deze reactie (mjtdevries in 'reviews: OCZ Vertex getest') wel op +1 gemodereerd worden. Komt toch weer wat extra info om de hoek kijken die het inzicht in de ssd's weer vergroot.
[ Voor 137% gewijzigd door Pjerry op 12-04-2009 00:18 ]
Pjerry leest de les....
Dit noem ik geen extra info, maar een aanname die volgens mij niet eens juist is.(goeie kans overigens dat de fabrikant er rekening mee heeft gehouden en dat het ding eigenlijk een 70GB drive is die op 60GB geformateerd is. Bij dure high-end drives is dat al het geval)
Het eerste gedeelte van die reactie geeft natuurlijk wel antwoord op de vraag van degene waar hij op reageerd:Len schreef op zondag 12 april 2009 @ 09:44:
Volgens mij is een 0 echt beter, uit de reactie:
Dit noem ik geen extra info, maar een aanname die volgens mij niet eens juist is.
Maargoed, zo'n dikke +1 is het nu ook weer niet. Denk dat zowel een 0 als een +1 wel kanDe performance wordt inderdaad weer beter als je een tijdje niets met de disk doet.
Maar je hebt daarvoor wel wat vrije ruimte nodig. Als die 60GB helemaal vol staat, dan zal je er heel snel weer tegenaan lopen.
als we met 1/10 zouden werken had ik er een 0,6 of 0,7 aan gegeven
[ Voor 7% gewijzigd door pcgek op 12-04-2009 10:27 ]
Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.
Ben ik met je eens.Emile schreef op zondag 12 april 2009 @ 10:27:
Deze reactie is compleet off-topic en lijkt mij dan ook niet meer dan een -1.
Je bent net voor had de link al in mijn handenEdit:
De reply op bovenstaande reactie lijkt mij geen +1. Het is aardig bedoelt, maar ook zwaar off-topic.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Verwijderd
plankton123, zondag 12 april 2009 14:37
Beetje geduld mag ook welGeplaatst op zondag 12 april 2009 14:40
☻/
/▌
/ \
Als je deze reactie een -1 vindt, dan zou ik je aanraden het gehele draadje maar eens door te lopen. Kom je waarschijnlijk op zo'n 40% -1. De prijs van de 8800 is blijkbaar meer HET topic dan de GTX275 FTW.Dirk schreef op zondag 12 april 2009 @ 13:04:
Nee, niet automatisch, maar in dit geval vind ik het antwoord niet van voldoende waarde om voor zijn zwaar offtopic gehalte te compenseren. En dus kom ik alsnog op een -1 uit.
Ergens moet er in mijn ogen wel een -1 uitgedeeld worden (of op meerdere plaatsen). Deze plaats lijkt mij echter niet terecht omdat het een zinvolle reply is op een off-topic opmerking.
Pjerry leest de les....
Voor alle duidelijkheid: Hij heeft het nu ge-edit, maar er stond eerst alleen de eerste regel. Wangedrag ten top dus.
[ Voor 31% gewijzigd door wildhagen op 12-04-2009 16:07 ]
Virussen? Scan ze hier!
☻/
/▌
/ \
Virussen? Scan ze hier!
De meesten zijn als reactie op een andere post.Pjerry schreef op zondag 12 april 2009 @ 15:06:
[...]
De prijs van de 8800 is blijkbaar meer HET topic dan de GTX275 FTW.
Maar zoals deze die 'los' staat slaat dan weer nergens op, is offtopic dus -1
Bumba007 in 'nieuws: EVGA brengt zwaar overgeklokte GTX275 FTW-editie uit'
Uit mijn hart gegrepen.....pcgek schreef op zondag 12 april 2009 @ 17:14:
[...]
De meesten zijn als reactie op een andere post.
Maar zoals deze die 'los' staat slaat dan weer nergens op, is offtopic dus -1
Bumba007 in 'nieuws: EVGA brengt zwaar overgeklokte GTX275 FTW-editie uit'
Pjerry leest de les....
Zit lekker een Fipo te scoren:
Normaal is dat zelfs genoeg voor -2, maar hij heeft er nog iets "interessant" achteraan gezet. Is -1 dan op deze manier een goede score?FIRST!sorry gebeurt me nooit en kon het niet laten
Zonder dat editslet-gedrag had het idd een -2 geweest, maar met wat meer normale content erbij is denk ik een -1 wel genoeg. Hoger is imho niet nodig, want dan moedig je dit soort wangedrag alleen maar aan.
Virussen? Scan ze hier!
Ah, ok. Meer dan -1 is het inderdaad zeker niet waard.wildhagen schreef op zondag 12 april 2009 @ 19:53:
Had hem al gemeld: wildhagen in "Het kleine-mismoderatietopic deel XV"
Zonder dat editslet-gedrag had het idd een -2 geweest, maar met wat meer normale content erbij is denk ik een -1 wel genoeg. Hoger is imho niet nodig, want dan moedig je dit soort wangedrag alleen maar aan.
Hoort in GR thuis, dus een -1 imo. Zeker nu het al aangepast is en de waarde van die post verdwenen is.
Hoe zag de reactie er dan uit? Nu kan ik er echt geen -1 in zien, een gewoon nulletje wat mij betreft.RoD schreef op maandag 13 april 2009 @ 01:21:
sKweezr in 'meuk: Sandisk Sansa Fuze 01.02.26 / 02.02.26'
Hoort in GR thuis, dus een -1 imo. Zeker nu het al aangepast is en de waarde van die post verdwenen is.
Btw Er staat ook niet onder dat de post aangepast is. Als je doelt op dat het artikel is aangepast, vind ik niet dat een poster daarvoor gestraft mag worden.
Pjerry leest de les....
Middenin:
Aan het eind:Ik heb altijd al gedacht dat het fout was om de segmenten per prijs, dus absoluut, in te delen,....
Al met al denk ik dat de huidige top-end 400+ euro is, high-end 270-400, mid-end 150-270, mid/low end 80-150 en low-end daaronder.
/edit
Oeps twee berichten achter elkaar, sorry......
[ Voor 5% gewijzigd door Pjerry op 13-04-2009 02:04 ]
Pjerry leest de les....
Virussen? Scan ze hier!
Het draait toch enigzins weer ontopic gezien waar hij op reageert, en noemt de GTX 275 tenminste nogPjerry schreef op maandag 13 april 2009 @ 01:51:
Verwijderd in 'nieuws: EVGA brengt zwaar overgeklokte GTX275 FTW-editie uit' is wel erg off-topic voor een +1 score. Mooi verhaal dat wel, maar hij spreekt zich ook tegen:
Middenin:
Mee eens van mij ook -1.wildhagen schreef op maandag 13 april 2009 @ 07:48:
Ik vind deze reactie een -1 waard. Mensen voor "achterlijke gladiool" uitmaken vind ik een ordinaire flamebait, dat kan je ook op een meer volwassen manier brengen.
Jack Flushell in 'meuk: ImgBurn 2.4.4.0'
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft pusht IE8 naar gebruikers IE6 en IE7'
Ook al Bezet in 'nieuws: Microsoft pusht IE8 naar gebruikers IE6 en IE7'
Deze is dan al weer zo offtopic, dus mag ook naar het afvalputje
Durandal in 'nieuws: Japans mech suit kan kracht ledematen vertienvoudigen'
[ Voor 14% gewijzigd door pcgek op 13-04-2009 18:05 ]
De eerste twee absoluut een -1.pcgek schreef op maandag 13 april 2009 @ 17:55:
Iemand die in deze reacties meer ziet dan een -1? Eonfge in 'nieuws: Microsoft pusht IE8 naar gebruikers IE6 en IE7'
Ook al Bezet in 'nieuws: Microsoft pusht IE8 naar gebruikers IE6 en IE7'
Deze is dan al weer zo offtopic, dus mag ook naar het afvalputje
Durandal in 'nieuws: Japans mech suit kan kracht ledematen vertienvoudigen'
De laatste ben ik wel met RoD eens, hoewel je idd wat moet zoeken, maar ook weer niet al te ver.
De derde en vierde vind ik, als reactie op Verwijderd in 'nieuws: Microsoft pusht IE8 naar gebruikers IE6 en IE7' , toch eigenlijk ook nog wel een nulletje.
Pjerry leest de les....
Dat zie je toch niet helemaal goed. RHochstenbach heeft het over de kosten voor 25.000 van zulke pakken. En wat ermee gedaan zou kunnen worden in conflictsituatie. Durendal reageert daarop dat het Amerikaanse leger niet echt wakker ligt van het bedrag wat dat zou mogen kosten juist omdat hun budget dat bedrag zo veel maal overstijgt dat het onbelangrijk lijkt. Weldegelijk on-topic dus.pcgek schreef op maandag 13 april 2009 @ 18:47:
RHochstenbach in 'nieuws: Japans mech suit kan kracht ledematen vertienvoudigen' ik zie in deze reactie nergens de vraag naar het defensiebudget van de USA. Als reactie slaat de post van 'Durandal' echt nergens op.
Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!
Dacht al dat ik iets over het hoofd zag. Het is juist het laatste gedeelte van de tekst waar het om gaatPjerry schreef op maandag 13 april 2009 @ 19:20:
De laatste ben ik wel met RoD eens, hoewel je idd wat moet zoeken, maar ook weer niet al te ver.
[ Voor 10% gewijzigd door pcgek op 13-04-2009 19:42 ]
Dit gaat mij te offtopic, en dus een -1 imo.
Vind dit na de edit wel een +1'tje waard.
Aan je nickname te zien
Als je eens bij de moderaties kijkt zie je dat iedereen nogal "verdeeld" is over de scoreRoD schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 11:42:
Carbon in 'nieuws: 'Zieke Jobs werkt thuis aan tablet- of netbook-ontwerp''
Dit gaat mij te offtopic, en dus een -1 imo.
Maar kan deze reactie niet beter op 0?
edit: Inmiddels al ruim gecorrigeerd. Ik wacht de volgende keer wel even met melden..
[ Voor 17% gewijzigd door pizzaislekker op 14-04-2009 17:30 ]
Ik zie echt niet in hoe dat een +1 waard zou kunnen zijn trouwens. Degenen die een offtopic post op +1 gooien mogen wat mij betreft wel even langer nadenken. Een 0 vind ik nog verdedigbaar, maar van mij krijgt ie ook een -1pizzaislekker schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 17:14:
[...]
Als je eens bij de moderaties kijkt zie je dat iedereen nogal "verdeeld" is over de score
Howdy!
De links in het artikel werken inderdaad niet maar de plek waarop de user dit aangeeft is niet de goede. Niet werkende links zouden via de feedback aangemeld moeten worden zoals ik vanmiddag al heb gedaan: [Meuk] Directe links naar JKDefraggui
Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum
De post als behulpzaam modereren op 0 (niet +1, vanwege de korte waarde van het bericht) . Het artikel wordt wel aangepast, maar duurt soms wat langer,zodat hij sommige mensen wel helpt.Bor de Wollef schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 22:23:
Wat doen jullie met deze post: jastas in 'meuk: JkDefragGUI 1.05' ?
De links in het artikel werken inderdaad niet maar de plek waarop de user dit aangeeft is niet de goede. Niet werkende links zouden via de feedback aangemeld moeten worden zoals ik vanmiddag al heb gedaan: [Meuk] Directe links naar JKDefraggui
Pjerry leest de les....
Vanwege zijn alternatieve link gewoon een nette 0 gegeven, zonder de link was het een -1 wmb, omdat hij dan geen nut heeft voor de lezers van de thread.Bor de Wollef schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 22:23:
Wat doen jullie met deze post: jastas in 'meuk: JkDefragGUI 1.05' ?
[ Voor 4% gewijzigd door Jorrit op 14-04-2009 23:14 ]
Diegene die daar een +2 gegeven heeft mag wel eens nagekeken worden. Zelfs +1 is al een mismod.pizzaislekker schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 17:14:
[...]
Als je eens bij de moderaties kijkt zie je dat iedereen nogal "verdeeld" is over de score
Verwijderd in 'nieuws: EU start actie tegen Groot-Brittannië om geheime reclametests isp's'
Drazor in 'nieuws: EU start actie tegen Groot-Brittannië om geheime reclametests isp's'
MeNTaL_TO in 'nieuws: EU start actie tegen Groot-Brittannië om geheime reclametests isp's'
Verwijderd in 'nieuws: EU start actie tegen Groot-Brittannië om geheime reclametests isp's'
Pjerry leest de les....
Allemaal goed te fiksenPjerry schreef op dinsdag 14 april 2009 @ 23:54:
Een aantal +1 reacties die imo gewoon een nul verdienen (door nutteloos en/of off-topic):
Drazor in 'nieuws: EU start actie tegen Groot-Brittannië om geheime reclametests isp's'
MeNTaL_TO in 'nieuws: EU start actie tegen Groot-Brittannië om geheime reclametests isp's'
Die staat zo onterecht op 1 dat ik er op gereageerd heb. Ik vind het gewoon een sterk staaltje stemmingmakerij. Valt dat ook onder 'meerwaarde'?
Mee eens. Door een paar +1's (die wel even bekeken mogen worden) nog even hardnekkig op nul.Regeneration schreef op woensdag 15 april 2009 @ 00:44:
Goderic in 'nieuws: EBay verkoopt StumbleUpon weer aan oprichters' zie ik niet de meerwaarde in. Voor de offtopic geef ik een -1.
Pjerry leest de les....
Jij corrigeert hem goed, een 0 en een +1 gegeven.YellowOnline schreef op woensdag 15 april 2009 @ 00:42:
coretx in 'nieuws: EU start actie tegen Groot-Brittannië om geheime reclametests isp's'
Die staat zo onterecht op 1 dat ik er op gereageerd heb. Ik vind het gewoon een sterk staaltje stemmingmakerij. Valt dat ook onder 'meerwaarde'?
En een -1 hiervoor.Regeneration schreef op woensdag 15 april 2009 @ 00:44:
Goderic in 'nieuws: EBay verkoopt StumbleUpon weer aan oprichters' zie ik niet de meerwaarde in. Voor de offtopic geef ik een -1.
Misschien iets te streng? de 2de toch nog een 0 geven?
mrlammers in 'nieuws: 'Gros bedrijven stelt overstap naar Windows 7 minstens een jaar uit''
mrlammers in 'nieuws: 'Gros bedrijven stelt overstap naar Windows 7 minstens een jaar uit''
edit:
Deze is rijp voor de sloop
[ Voor 12% gewijzigd door pcgek op 15-04-2009 11:12 ]
When you only live once, try not to die?
Verwijderd
is 1 grote onzinpost (microsoft wil skype steunen omdat het een gesloten standaard is
initieel een -1 omdat er eest alleen FIPO stond (geweledig users die een post willen reserveren voor een iets uitgebreiderde post....)
Nu toch wel een 0 denk ik
(flink wat mensen zomaar -1 aan het voten lijkt het wel
daardoor valt deze reactie wel uit context
PegOpDeWeg in 'nieuws: Asus werkt aan hoog overgeklokte HD 4890 met speciale koeler'
maar blijft imo een -1 door de bash righting FOK
wat in het begin in deze post stond vind ik wel erg overdreven reactie op de bovenstaande post
Verwijderd in 'nieuws: Asus werkt aan hoog overgeklokte HD 4890 met speciale koeler'
[ Voor 21% gewijzigd door Napo op 15-04-2009 13:02 ]
Ik ga dit gedrag niet belonen, en laat mijn -1 netjes staan. Pech voor hem. Volgende keer normaal posten en hij krijgt een 0 van me...Napo schreef op woensdag 15 april 2009 @ 12:58:
Darker in 'nieuws: Asus werkt aan hoog overgeklokte HD 4890 met speciale koeler'
initieel een -1 omdat er eest alleen FIPO stond (geweledig users die een post willen reserveren voor een iets uitgebreiderde post....)
Idd duidelijke -1.daardoor valt deze reactie wel uit context
PegOpDeWeg in 'nieuws: Asus werkt aan hoog overgeklokte HD 4890 met speciale koeler'
wat in het begin in deze post stond vind ik wel erg overdreven reactie op de bovenstaande post
Verwijderd in 'nieuws: Asus werkt aan hoog overgeklokte HD 4890 met speciale koeler'
Virussen? Scan ze hier!
Als dat er eerst stond ga ik de poster niet belonen met een 0 voor deze post, een -1 van mij, niemand mist wat aan die post.Napo schreef op woensdag 15 april 2009 @ 12:58:
Darker in 'nieuws: Asus werkt aan hoog overgeklokte HD 4890 met speciale koeler'
Die laasten ook -1 inderdaad, gewoon ongewenst.daardoor valt deze reactie wel uit context
Wat zijn we het weer eens.^^
Het was een fipo en daar wordt hij gewoon op afgestraft. Wat er nu staat verliezen we ook niets mee las dat op -1 blijft staan, dus ik zie geen rede om dan maar wat milder met zijn fipo om te gaan.Napo schreef op woensdag 15 april 2009 @ 12:58:
(flink wat mensen zomaar -1 aan het voten lijkt het wel)
Met of zonder context is dan inderdaad een -1.daardoor valt deze reactie wel uit context
Dat is nu weggeedit blijkbaar, maar wat er nu staat is ook een -1 waard en daar staat hij nu goed op.wat in het begin in deze post stond vind ik wel erg overdreven reactie op de bovenstaande post
En driemaal is scheepsrecht
Nuttige reply, mag wmb op +1.
Inderdaad, done, maar mag nog wel wat stabieler erop gezet wordenRoD schreef op woensdag 15 april 2009 @ 15:50:
Verwijderd in 'nieuws: Sony kondigt Japanse touchscreen-Walkmans aan'
Nuttige reply, mag wmb op +1.
Lijkt me een duidelijke -1 in een al op -1 gemod thread vanwege zwaar offtopic/flaming.
Die van RoD ook maar ff op +1 gezet.
Howdy!
/edit
Nog aan het uitrusten van het lezen......, maar ik vraag me heel erg af of deze lange lap Verwijderd in 'nieuws: EU start actie tegen Groot-Brittannië om geheime reclametests isp's' wel met een +1 beloond moet worden. Heb hem vooralsnog op een nul getaxeerd. Veel geblaat en redelijk off-topic, hoewel helemaal op het eind hij iets terug buigt, maar lang niet genoeg IMO om echt on-topic te zijn.
[ Voor 50% gewijzigd door Pjerry op 15-04-2009 17:39 ]
Pjerry leest de les....
Echt ontopic is hij inderdaad niet en hij springt nogal van de hak op de tak zodat hij niet al te duidelijk is. Ik houd hem nog op +1 omdat er nog wel wat mooie stukken over vooral vrijheid in staan (toch wel relevant bij dit onderwerp), maar jouw 0 kan ik ook prima begrijpen.Pjerry schreef op woensdag 15 april 2009 @ 17:33:
Nog aan het uitrusten van het lezen......, maar ik vraag me heel erg af of deze lange lap Verwijderd in 'nieuws: EU start actie tegen Groot-Brittannië om geheime reclametests isp's' wel met een +1 beloond moet worden. Heb hem vooralsnog op een nul getaxeerd. Veel geblaat en redelijk off-topic, hoewel helemaal op het eind hij iets terug buigt, maar lang niet genoeg IMO om echt on-topic te zijn.
Dit is een stuk filosofie waarvan de relevantie wel heel minimaal is. Een 0 of -1.Off-topic en een reply op zich zelf....... Verwijderd in 'nieuws: EU start actie tegen Groot-Brittannië om geheime reclametests isp's' is nooit een +1 waard!
Bovenstaande reacties ook maar even gemod. Wat een gezeik over spelfoutjes zeg..
[ Voor 18% gewijzigd door Seraphyn op 15-04-2009 18:15 ]
Howdy!
Hele draadje nog een extra schop gegeven.Regeneration schreef op woensdag 15 april 2009 @ 18:12:
CT in 'nieuws: EBay verkoopt StumbleUpon weer aan oprichters' mag ook wel wat steviger op -1 staan (nu -0,5). Ook volledig offtopic (net als de rest van die subdraadje maar de rest staat goed).
Nope.
Daar mag wel even gekeken worden naar de +2 gever(s). 2x +2 is wel erg veel voor die reactie.Regeneration schreef op woensdag 15 april 2009 @ 18:12:
CT in 'nieuws: EBay verkoopt StumbleUpon weer aan oprichters' mag ook wel wat steviger op -1 staan (nu -0,5). Ook volledig offtopic (net als de rest van die subdraadje maar de rest staat goed).
Even wat anders: deze en de hele eerste tak daarop zijn of allemaal -1 of de eerste nog 0 en de rest dan -1. 0 is daar gewoon teveel.
[ Voor 15% gewijzigd door TheCapK op 15-04-2009 18:52 ]
Was ons al opgevallenk1n8fisher schreef op woensdag 15 april 2009 @ 18:50:
[...]
Daar mag wel even gekeken worden naar de +2 gever(s). 2x +2 is wel erg veel voor die reactie.
Even wat anders: deze en de hele eerste tak daarop zijn of allemaal -1 of de eerste nog 0 en de rest dan -1. 0 is daar gewoon teveel.
☻/
/▌
/ \
Top-Rob in 'nieuws: Asus werkt aan hoog overgeklokte HD 4890 met speciale koeler'
Die is inderdaad wel heel zinloos.pcgek schreef op woensdag 15 april 2009 @ 20:24:
Dit zijn volgens mij toch een paar offtopic reacties die overbodig zijn. -1 dus
Deze vind ik nog wel meevallen. In feite zegt hij ook hetzelfde als Masterlans in 'nieuws: Asus werkt aan hoog overgeklokte HD 4890 met speciale koeler'
edit:
Ik zie het als een nutteloze reactie op een offtopic post waar niemand wijzer van word.
Maargoed, dat is hoe ik het zie.
[ Voor 29% gewijzigd door pcgek op 15-04-2009 20:58 ]
pcgek schreef op woensdag 15 april 2009 @ 20:37:
Een leek snapt die van 'Top-Rob' niet, ..........
Pjerry leest de les....
Dan nog vind ik hem een -1 waard.Pjerry schreef op woensdag 15 april 2009 @ 22:24:
, we zijn hier toch op tweakers.net, toch niet bij telegraaf.nl of zo?
Als iemand denkt te moeten reageren op een ongewenste post (is risico nemen), dan kan hij beter maar iets nuttigs toe te voegen hebben. Deze heeft dat duidelijk niet, dus blijft het offtopic+nutteloos voor de lezer.
Beter eerst goed nadenken, niemand heeft de verplichting om te reageren op een -1 post.
Verwijderd
ehm.. is dit nou echt een -1?
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 16-04-2009 10:04 ]
Overigens denk ik dat deze mislukte FiPo wel naar de -2 mag...
[ Voor 24% gewijzigd door wildhagen op 16-04-2009 10:10 ]
Virussen? Scan ze hier!
Verwijderd
Nu goed dan? de M$ was om duidelijk te maken dat MS geen geld wenst uit te geven voor een patent, maar het vervolgens wel gebruikt..wildhagen schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:05:
Ja, de poster is gewoon druk bezig met trollen (M$). Als de poster niet in staat is om volwassen te reageren moet hij misschien helemaal niet reageren. In deze vorm is alles hoger dan een -1 modmisbruik.
Dan nog kan je dat in normale bewoordingen post ipv een ordinaire troll. Mijn -1 blijft iig staan, want dit soort wangedrag ga ik niet belonen.Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:21:
[...]
Nu goed dan? de M$ was om duidelijk te maken dat MS geen geld wenst uit te geven voor een patent, maar het vervolgens wel gebruikt..
Virussen? Scan ze hier!
Nou, hij zet in ieder geval niet zijn hakken in het zand, en maakt er gewoon naar aanleiding van feedback een nette reactie van. Imo mag dat toch wel beloond wordenwildhagen schreef op donderdag 16 april 2009 @ 10:24:
[...]
Dan nog kan je dat in normale bewoordingen post ipv een ordinaire troll. Mijn -1 blijft iig staan, want dit soort wangedrag ga ik niet belonen.
[ Voor 48% gewijzigd door RoD op 16-04-2009 10:27 ]
[ Voor 33% gewijzigd door pcgek op 16-04-2009 10:30 ]
Is linken naar abandonware niet heeeel erg tegen de policy en illegaal?
[ Voor 44% gewijzigd door Dirk op 16-04-2009 13:32 ]
g0tanks in 'nieuws: Zune HD krijgt oled-scherm en hdmi-aansluiting'
Natuurlijk helpt het om een simpel copy-paste linkje te plaatsen van wat HD-radio is, maar is wel erg simpel?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Deze mag naar -1 imo. Een reply van één woord en bovendien staat het gewoon in het artikel.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Verwijderd
Verwijderd in 'nieuws: Zune HD krijgt oled-scherm en hdmi-aansluiting'
Boejuh reactie. Waarom zou dat soort reactie-opvulling niet als ongewenst worden weggezet?Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:28:
Is een beetje humor weer te veel voor de mods ?
Sorry hoor, maar dit is echt gewoon geen grap. Vond je dit nou echt zo humoristisch dat je het moest plaatsen?Verwijderd schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:28:
Is een beetje humor weer te veel voor de mods ?
[ Voor 8% gewijzigd door RoD op 16-04-2009 16:37 ]
en deze (toevallig van mij) op een -1: CLB in 'nieuws: Zune HD krijgt oled-scherm en hdmi-aansluiting'
Terwijl ze dezelfde strekking hebben imho..
Bij die van GENETX staat er iets bij van een 'modded rom' (waar niet gelinkt naar mag worden maar dat terzijde)
Maakt dat hem tot een neutrale post ofzo?
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
[ Voor 6% gewijzigd door Dirk op 16-04-2009 16:51 ]
Verwijderd
Zoals ik al eens eerder aangaf ontbreekt het bij de mods aan humor.RoD schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:37:
[...]
Sorry hoor, maar dit is echt gewoon geen grap. Vond je dit nou echt zo humoristisch dat je het moest plaatsen?
Hmm ik zie de nuttigheid / behulpzaamheid niet.Dirk schreef op donderdag 16 april 2009 @ 16:50:
De een is offtopic maar nog wel nuttig (behulpzaam), de ander is nog meer offtopic en voegt niet genoeg toe.
Dit topic is gesloten.
![]()