Het kleine-mismoderatietopic deel XV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 19.910 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

arnoman in 'nieuws: Microsoft brengt Zune in de herfst naar Europa'

Degene die +2 voor deze post geven :s deze post is hooguit een +1 waard, maar dat is zelfs twijfelachtig..het is nog al erg subjectief en zeer matig beargumenteerd allemaal, ik zou zelf een 0-neutraal geven. Op T.net hebben er wel 100'en een subjectieve mening, dus waarom deze dan een +1 meerwaarde is.

/nvm: er is al een berg +0 zojuist bijgeteld.

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 08-04-2009 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 15:22

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Eens met de 0.

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Toevalig ook net een 0 voor gegeven ja. Veel te subjectief en ononderbouwd voor de +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t-town
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11-09 10:40
Mellow Jack in 'nieuws: Microsoft brengt Zune in de herfst naar Europa'
Dit lijkt me gewoon een 0 waard, een beetje een bevooroordeling naar apple toe, mar voor de rest is zijn post geen -1 waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

t-town schreef op woensdag 08 april 2009 @ 17:49:
Mellow Jack in 'nieuws: Microsoft brengt Zune in de herfst naar Europa'
Dit lijkt me gewoon een 0 waard, een beetje een bevooroordeling naar apple toe, mar voor de rest is zijn post geen -1 waard.
Ik zie er eigenlijk niets in staan dat 'm nog een 0 waard maakt.... -1 is prima wat mij betreft.

Deze hier ByteDelight in 'reviews: OCZ Apex-ssd bekeken' zit lekker reclame te maken voor zijn eigen site. Terwijl er eigenlijk totaal geen eigen relevante informatie op staat. Meer dan een verzamling links is het niet... Is dat een -1 waard in jullie ogen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21:10

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Niet opgemerkt dat het zijn eigen site was, maar op zich is die site nog wel redelijk relevant, dus een 0 kan nog wel. Een -1 wegens spam kan ik ook begrijpen, maar lijkt me toch te zwaar.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphyn
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 03-09 15:27

Seraphyn

Jabberwocky!

Alle reacties op deze: CLB in 'nieuws: Microsoft brengt Zune in de herfst naar Europa' lijken mij ongewenst. Eigenlijk is de hele thread een zooitje.

Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Alles daar staat nu op -1.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Die staan nu op -1, inclusief de reactie die je hier aanhaalt.

En het is een waardeloze draad inderdaad. Een hoop loze reacties, of reacties die alleen maar over de iPod gaan. Ik heb er een hele sloot -1'tjes uitgedeeld.

Edit: Jeroen_HD in 'nieuws: Microsoft brengt Zune in de herfst naar Europa' mag ook wel op -1.

[ Voor 28% gewijzigd door RoD op 08-04-2009 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphyn

Seraphyn

Jabberwocky!

Dat deze: RalphM. in 'nieuws: Microsoft brengt Zune in de herfst naar Europa' dan weer naar de -1 gaat snap ik dan weer niet, lijkt mij een simpele 0. Wel weer een verhit topic, snap dat soms echt niet.

Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Seraphyn schreef op woensdag 08 april 2009 @ 18:33:
Alle reacties op deze: CLB in 'nieuws: Microsoft brengt Zune in de herfst naar Europa' lijken mij ongewenst. Eigenlijk is de hele thread een zooitje.
Lijkt me niet echt de oorsprong, dat is dit:
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft brengt Zune in de herfst naar Europa'

Het is uiteraard wel een -1 waard, maar niet vanaf mijn reactie :)

Waarom dit een -1 is begrijp ik bijvoorbeeld niet: CLB in 'nieuws: Microsoft brengt Zune in de herfst naar Europa'

Okee het is een eigen post, maar een -1..
(ik ben vrij nieuw met modden, dus doe m'n best om alle regels te begrijpen)

[ Voor 21% gewijzigd door CLB op 08-04-2009 18:47 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Seraphyn schreef op woensdag 08 april 2009 @ 18:40:
Dat deze: RalphM. in 'nieuws: Microsoft brengt Zune in de herfst naar Europa' dan weer naar de -1 gaat snap ik dan weer niet, lijkt mij een simpele 0. Wel weer een verhit topic, snap dat soms echt niet.
Foutje van mijn kant. Ik heb mijn 0-moderatie alsnog gegeven, waardoor ie op 0 staat.
CLB schreef op woensdag 08 april 2009 @ 18:43:
[...]

Lijkt me niet echt de oorsprong, dat is dit:
Verwijderd in 'nieuws: Microsoft brengt Zune in de herfst naar Europa'

Het is uiteraard wel een -1 waard, maar niet vanaf mijn reactie :)

Waarom dit een -1 is begrijp ik bijvoorbeeld niet: CLB in 'nieuws: Microsoft brengt Zune in de herfst naar Europa'

Okee het is een eigen post, maar een -1..
(ik ben vrij nieuw met modden, dus doe m'n best om alle regels te begrijpen)
Die reactie heeft totaal geen relevantie voor de draad. Ik vind het een post zonder enige vorm van zinnige inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphyn

Seraphyn

Jabberwocky!

Ik denk dat die naar beneden is gemod door de toon van de eerste zin, en doordat er zoveel slechte reacties zijn dat de tolerantie wat lager is. Daarnaast is het nogal offtopic.

Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ahaa okee :)

Ga de mod-regels (en vooral -1) nog even doorlezen, weet ik dat voor voortaan.
Ben denk nog te aardig en mod meer op 0 dan op -1's. Dank voor de uitleg!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Delerium
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Delerium

Mythology

Ik denk idd niet dat de negatieve toon van de CLB-reply van enige invoed is voor de -1, maar gewoon wat neutraal bezien de bruikbaarheid is van de reply.
"ik ook" kan waardevol zijn, maar "ik ook en jij niet" wordt dat al rap minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Dit lijkt mij gewoon een plug / spam: ByteDelight in 'reviews: OCZ Apex-ssd bekeken' (en dus -1).

[ Voor 3% gewijzigd door Bor op 08-04-2009 19:04 ]

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK
  • Laatst online: 01-02 22:45

TheCapK

It's always tease, tease,

Keep smiling! It makes people wonder what you've been up to!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Registratie: April 2007
  • Niet online

pcgek

Nee Jij trekt volle zalen.

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Ik in ieder geval niet, alles staat op -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphyn

Seraphyn

Jabberwocky!

En deze is veel te simplistisch voor de +1:
Piggen in 'nieuws: Microsoft brengt Zune in de herfst naar Europa'
Snap idd niet wat die op +1 doet.

Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vgroenewold
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 11-08 20:06
Jorrit schreef op woensdag 08 april 2009 @ 01:29:
[...]

Erg flauw, ook een -1 van mij.
Even tussen 2 haakjes, die reactie van mij (Nokia telefoon) was gewoon verkeerd aangezien ik de reactier erboven verkeerd begreep, verder bedoelde ik er niets vreemds mee hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M-D
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:26

M-D

Kan iemand mij uitleggen waarom deze reactie op -1 staat?

Verwijderd in 'Activision bevestigt releasedatum voor Prototype'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Omdat het een loze fipo is, imo. Het is nogal een inhoudsloze reply.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Maarten00 in 'nieuws: LG verkoopt twee miljoen Cookies in vijf maanden' zie ik niet echt de +1 in. Wat vinden jullie?

YopY in 'nieuws: Brein achter The Sims en Spore verlaat EA' vind ik eigenlijk best offtopic. Ok, hij geeft antwoord op de parent die zwaar offtopic is, maar verder is staat er ook niet zo veel interessant is. Een 0 lijkt me dan ook beter op zijn plaats. Wat vinden jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Deze gast heeft zich vandaag aangemeld, en direct een link naar een commerciele site geplaatst:

EricNL in 'nieuws: Amazon opent Amerikaanse Xbox Live-webwinkel'

Het past op zich wel in de discussie, maar lijkt imho toch een beetje spammerig.

Deze rij heb ik allemaal op -1 gezet wegens zwaar off-topic (en verderop een vervelende toon): Engineer Stewie in 'nieuws: DSi in eerste weekend 600 duizend keer verkocht in Westen'

[ Voor 28% gewijzigd door PWM op 09-04-2009 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Het is me een raadsel wat die op +1 doet...
YopY in 'nieuws: Brein achter The Sims en Spore verlaat EA' vind ik eigenlijk best offtopic. Ok, hij geeft antwoord op de parent die zwaar offtopic is, maar verder is staat er ook niet zo veel interessant is. Een 0 lijkt me dan ook beter op zijn plaats. Wat vinden jullie?
Bij lange na niet interessant genoeg voor een +1.
PWM schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:23:
Deze gast heeft zich vandaag aangemeld, en direct een link naar een commerciele site geplaatst:

EricNL in 'nieuws: Amazon opent Amerikaanse Xbox Live-webwinkel'

Het past op zich wel in de discussie, maar lijkt imho toch een beetje spammerig.
Ik zie zo geen direct eigenbelang, dus ik vind het wel meevallen, een 0 moet kunnen.
Deze rij heb ik allemaal op -1 gezet wegens zwaar off-topic (en verderop een vervelende toon): Engineer Stewie in 'nieuws: DSi in eerste weekend 600 duizend keer verkocht in Westen'
Dat is inderdaad een compleet offtopic thread, flink -1 uitgedeeld daar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Eens met bovenstaande opmerkingen.

Gefeliciteerd trouwens DirkW. Mooie dag om jarig te zijn, is 't niet? ;)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceheart
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 08-09 20:08
snakeye in 'nieuws: VS claimt hacks elektriciteitsnet door China en Rusland'

hoort niet op 0 thuis IMO, reactie bevat nogal wat verduidelijkende inhoud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

PWM schreef op donderdag 09 april 2009 @ 14:23:
De meesten staan wel op -1 nu maar een paar hebben nog een extra zetje nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

.oisyn schreef op donderdag 09 april 2009 @ 15:31:
Eens met bovenstaande opmerkingen.

Gefeliciteerd trouwens DirkW. Mooie dag om jarig te zijn, is 't niet? ;)
Inderdaad een schitterende dag om jarig te zijn. :)
Staat nu netjes op +1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:33

Len

Leeg

Weer een review verbeter post:

FitTiv in 'productreview: Sony Ericsson K770i Paars review door Roosmarie'

ik vind dat dit soort post op 0 horen te staan. Het is niet meer dat wijzen op de FAQ. Daar staat al helder en duidelijk beschreven hoe je een goede review kan schrijven.

Als je ipv deze +1 reactie het volgende had opgeschreven:
Lees de FAQ eens om je review beter te maken
Was het zeker geen +1 waard.

Soms zijn er alleen maar reacties onder een review die gaan over de review, en niet over het product zelf. Misschien een idee om de reviews eerst te modereren voordat zo live worden gezet? Net als de Meuktracker?

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Dirk schreef op donderdag 09 april 2009 @ 12:41:
[...]

De discussie over de waarde van echte diamanten ten opzichte van kunstmatige diamanten is inderdaad offtopic en geen +1 waard.
Komt nog eens bij dat er in het artikel alléén maar gesproken word van Diamant, en die word gemaakt/gevormd door moeder natuur. De rest is namaak/imitatie, en zal nooit de naam van alleen Diamant mogen dragen. Is te vergelijken met een topic over Rolex waar iemand met een imitatie daarvan komt aandragen. Ook offtopic dus :)

Nog gefeliciteerd :w

Computers maken fouten, maar om er een puinhoop van te maken heb je mensen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphyn

Seraphyn

Jabberwocky!

Hij staat dan misschien wel al op effectief -1, maar: CT in 'nieuws: BenQ introduceert nieuwe serie lcd-monitoren' heeft toch 2x een +1 waardoor ie nog bijna op een 0 effectief komt. Misschien even handig om nog even te modden als je het nog niet gedaan had. Het is namelijk een post van niks, ik snap wel waarom want ik was bijna geneigd hetzelfde te doen, maar dat is natuurlijk niet gewenst gedrag.

pcgek:
De opmerking van whitey-d lijkt mij gewoon een 0. Die van three2five klinkt wat ruw, maar doet op zich weinig kwaad. Dus zou ik ook op 0 zetten. Die van d-snp zal misschien humor zijn, maar ik vind het maar opmerkingen van niks dus die zet ik ook op -1. Korras lijkt me een 0.

[ Voor 2% gewijzigd door Seraphyn op 09-04-2009 21:23 . Reden: Foutje, bedankt ]

Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rik86
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 18:28
k1n8fisher schreef op donderdag 09 april 2009 @ 16:36:
[...]

De meesten staan wel op -1 nu maar een paar hebben nog een extra zetje nodig!
Hoewel ik het er mee eens ben dat het enigszins off-topic gaat, is een deel van de reacties daar in mijn ogen niet off-topic. In het artikel zelf wordt de Wii ook genoemd en dat de prijs ervan niet verlaagd wordt. Vervolgens roept er iemand dat de Wii zijn geld niet waard is en daar wordt, onder andere door mij, op gereageerd, waarom volgens ons het wel zijn geld waard is, en dus de prijsverlaging inderdaad nog niet nodig zou zijn.

Dat zo'n reactie dan niet een +1 is, kan ik dan nog wel inkomen en achteraf had ik er beter niet kunnen reageren omdat er in die reactielijn een aantal reacties gewoon op -1 horen te staan, maar onder andere mijn reactie is volgens mij geen -1 waard. Het is een inhoudelijke reactie op wat er én in het nieuwsbericht staat én wat er voor me gezegd wordt. Daarnaast draag ik een aantal argumenten aan om m'n mening te ondersteunen.

Ik hoor/zie dus graag enige uitleg/toelichting hierop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .oisyn

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

pizzaislekker in 'nieuws: Eweka: downloadgedrag zorgt voor toenemende interesse usenet'
Is een +2 niet wat veel voor iemand die alleen maar een stuk wetboek quote in een reactie, dat vrij gemakkelijk zelf op te zoeken is? Als ie er nou ook nog eens een stukje begeidend tekst erbij deed, bijvoorbeeld z'n eigen interpretatie ervan om de juridische tekst wat minder droog te maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphyn

Seraphyn

Jabberwocky!

Lijkt me een +1tje ja.

Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

rik86 schreef op donderdag 09 april 2009 @ 22:39:
[...]

Hoewel ik het er mee eens ben dat het enigszins off-topic gaat, is een deel van de reacties daar in mijn ogen niet off-topic. In het artikel zelf wordt de Wii ook genoemd en dat de prijs ervan niet verlaagd wordt. Vervolgens roept er iemand dat de Wii zijn geld niet waard is en daar wordt, onder andere door mij, op gereageerd, waarom volgens ons het wel zijn geld waard is, en dus de prijsverlaging inderdaad nog niet nodig zou zijn.

Dat zo'n reactie dan niet een +1 is, kan ik dan nog wel inkomen en achteraf had ik er beter niet kunnen reageren omdat er in die reactielijn een aantal reacties gewoon op -1 horen te staan, maar onder andere mijn reactie is volgens mij geen -1 waard. Het is een inhoudelijke reactie op wat er én in het nieuwsbericht staat én wat er voor me gezegd wordt. Daarnaast draag ik een aantal argumenten aan om m'n mening te ondersteunen.

Ik hoor/zie dus graag enige uitleg/toelichting hierop :)
Het artikel gaat voornamelijk over de DS en dan zijn hele draadjes over de Wii eigenlijk behoorlijk off-topic en ongewenst. Het meeste wat er in dat draadje staat is daarbij van zichzelf al niet meer dan 0 waard en wordt dus door de off-topic met 1 punt omlaag gehaald waardoor ze effectief een -1 krijgen.
Jouw reactie op zich is wel netjes maar niet voldoende om deze naar een hoger niveau te tillen. Vandar dat ook die op -1 komt staan!
Aangezien je zelf echter al in de gaten hebt wat er "mis" is gegaan weet je ook voor de volgende keer wat je kan verbeteren. Misschien als je in jouw reactie de lijn terug had getrokken naar de DS dan had je de boel meteen weer terug on-topic getrokken waardoor jouw reactie weer beter beoordeeld was.
Volgende keer beter zullen we maar zeggen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 07-09-2022

Pjerry

En aldus sprak....

Is deze reactie in jullie ogen een +1 waard? Ik geef hem slechts een nul, lijkt mij voldoende voor deze toch niet erg schokkende opmerking.

Pjerry leest de les....
De laatste review: lensje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik heb er in ieder geval een 0 voor gegeven. Die reactie bevat nauwelijks wat inhoudelijks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Seraphyn schreef op donderdag 09 april 2009 @ 21:22:

pcgek:
De opmerking van whitey-d lijkt mij gewoon een 0.
Met alleen de eerst zin+clown had ik er de grap nog van kunnen inzien. Maar de rest van de reactie is dan weer zo offtopic dat ik hem in zijn totaal op -1 heb.
Die van three2five klinkt wat ruw, maar doet op zich weinig kwaad.
Ga ik niet als serieus gestelde vraag zien. Dit is voor mij een: 'zonder dat ik zelf wat te vertellen heb reactie' Voor mij nutteloos en offtopic.
Korras lijkt me een 0.
Vind het blijkbaar nodig in te moeten gaan op de opzettelijk zo bedoelde woordspelling(is nog schoolmeesteren ook :P ) en kartelwaakhond staat vermeld in het artikel. Gezamelijk is dat voor mij een -1.
Pjerry schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 02:26:
[...]

IMHO terechte vragen, dus een nulletje.
Zijn voor mij zinloze vragen, gewoon bedoeld om zinloos te kunnen reageren. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:19

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Onder het motto: Interessante on-topic vragen zijn ook +1 waard:

Verwijderd in 'reviews: OCZ Vertex getest'
Madrox in 'reviews: OCZ Vertex getest'
Baggio666 in 'reviews: OCZ Vertex getest'
Madrox in 'reviews: OCZ Vertex getest'

(Eigenlijk niet zo zeer vragen, als kritische vraagtekens die bij het artikel geplaatst worden. )

edit: Lijkt er trouwens op dat vrije weinig moderaties op alle reacties bij dat artikel staan... Onze moderatoren zijn zeker niet zo hardware geinteresseerd? :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2009 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:00
Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 10:43:

Ook +1
0, twijfelgeval, net te licht voor +1 imo
+1 idd
Deze is in mijn ogen toch duidelijk 0.
edit: Lijkt er trouwens op dat vrije weinig moderaties op alle reacties bij dat artikel staan... Onze moderatoren zijn zeker niet zo hardware geinteresseerd? :P
Ben er mee bezig :+

[ Voor 7% gewijzigd door asfaloth_arwen op 10-04-2009 10:55 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Emile|IA
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 03-04-2015
Deze reactie staat al keurig op -1, waar hij op hoort te staan. Toch denk ik niet dat het kwaad kan om even te kijken wie hier een +2 aan heeft gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:00
NeoMe in 'nieuws: Bluetooth 3.0 wordt op 21 april gepresenteerd' overduidelijke fipo, zonder ook maar enige meerwaarde, toch staat deze op 0. Ik neig toch naar -1...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Is idd een -1 ja, maar de reactie is nog geen 10 minuten oud. Dat had zich vanzelf wel rechtgetrokken :)

Houd nieuws: NZB-portal.nl staakt activiteiten na sommatie Brein trouwens maar in de gaten, de loopgraven en vuilspuit-kanons worden bij de eerste paar reacties alweer in gebruik genomen...

Degene die deze reactie een +2 gaf mag nagekeken worden. Modmisbruiker.

[ Voor 74% gewijzigd door wildhagen op 10-04-2009 12:36 ]

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EDIT
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22:47
Wellicht editje bij idrive in 'nieuws: NZB-portal.nl staakt activiteiten na sommatie Brein' ?
Linken naar een site met illegaal materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

En in diezelfde newspost lijkt een verwijzing naar WO2 me ook erg ongewenst...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Verwijderd schreef op vrijdag 10 april 2009 @ 10:43:
Interessante vragen met voldoende eigen inbreng. :)
Die mag inderdaad wel naar de +1.
Die heeft mij toch te weinig eigen inbreng.
Dat is inderdaad een goede vraag die prima naar de +1 kan.
Die is toch echt te simpel voor de +1.
(Eigenlijk niet zo zeer vragen, als kritische vraagtekens die bij het artikel geplaatst worden. )
Die zijn bij een review juist interessant. :)
Tot ~ 2 uur vannacht had alles minimaal 5x moderatie... Ik ben alles bij langs geweest. :P

Dan nog een ander die ik tegenkwam: Femme in 'reviews: OCZ Vertex getest' mag van mij ook op +1.

En die paar hierboven heb ik overigens ook allemaal nog even een extra -1 gegeven.

[ Voor 9% gewijzigd door Dirk op 10-04-2009 12:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Als die kerel zijn eigen type reacties goed vindt, heeft hij gewoon het verkeerde type site te pakken... Maar goed, sommige mensen snappen dat niet, dus dan gooien we er nog maar een -1 tegenaan. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

coretx in 'nieuws: NZB-portal.nl staakt activiteiten na sommatie Brein'

Is dit nu echt een -1? Ik weet dat het in de mode is om Coretx naar beneden te modden :P maar hij heeft gewoon gelijk deze keer, ik heb hem een 0 gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

De toekomst van je kind bedreigen? Dat soort ononderbouwde beschuldigingen gaan mij veel te ver en wat mij betreft is het dan ook gewoon een dikke -1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik vind het een troll:

- "Vrouwtje" is nogal denigrerend, zo'n verkleinwoordje...
- "kinderen uitpoepen" is nu ook niet bepaald een fatsoenlijke bewoording
- de onzinnige bewering dat BREIN je komt bedreigen, want ze bedreigen je niet, en de politie is er bij (BREIN zelf heeft geen bevoegheid). De politie zal je óók niet bedreigen, maar hooguit een proces-verbaal geven

Alles bij elkaar, gekoppeld aan het feit dat in een gevoelig nieuwsartikel (en dat is dit toch wel) harder gemod word, kan ik alleen tot een -1 komen...

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

''Dat zijn namelijk de tactieken van BREIN.'' komt er nog eens bij. En dat zonder enige vorm van bewijs kan niet echt nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 22:10
Ik heb hier de laatste tijd niet zoveel gekeken, maar mod vrolijk mee. De laatste tijd verbaas ik met echter over posts die met een +1 beoordeeld worden terwijl ik ze als 0 waardeer. Voorbeelden:
the_stickie in'BBC verspreidt techshow onder Creative Commons-licentie'
en
sjaakduhuuhl in hetzelfde topic
Deze vind ik eigenlijk ook te obvious om met +1 te waarderen
Verwijderd in hetzelfde topic.

Ben ik nu te streng aan het worden, of (en die indruk heb ik soms) is het +1 label aan inflatie onderhevig?

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Het zijn alle 3 aardige replies. Of ze in dat topic goed op de plaats zijn is een tweede. Je kunt zeggen dat het bijdraagt aan de discussie, maar je kunt ook zeggen dat het weinig relevant is.

Oftewel, ik denk persoonlijk dat zowel een 0 als +1 goed is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RayNbow
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:37

RayNbow

Kirika <3

Koriel in 'nieuws: Zweedse start-up introduceert virtuele desktop'

Laatste regel komt eig. wel spammerig over.

Ipsa Scientia Potestas Est
NNID: ShinNoNoir

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spheroid
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 28-06 22:10
RoD schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 01:59:
Het zijn alle 3 aardige replies. Of ze in dat topic goed op de plaats zijn is een tweede. Je kunt zeggen dat het bijdraagt aan de discussie, maar je kunt ook zeggen dat het weinig relevant is.

Oftewel, ik denk persoonlijk dat zowel een 0 als +1 goed is.
Ikzelf vind dat een +1 meer dan aardig moet zijn eigenlijk. Vandaar dat ik een +1 in deze gevallen wat hoog vind.

Feit is dat ze dan weer vrij massaal wel als +1 gemodereerd worden. Dat is natuurlijk een teken aan de wand dat ik misschien wat streng ben.

[ Voor 41% gewijzigd door Spheroid op 11-04-2009 02:22 ]

La majestueuse égalité des lois, qui interdit au riche comme au pauvre de coucher sous les ponts, de mendier dans les rues et de voler du pain. - Anatole France

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Het is niet de laatste regel die spammerig overkomt, het is de laatste regel die hem spam maakt. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Spheroid schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 00:54:
Ik heb hier de laatste tijd niet zoveel gekeken, maar mod vrolijk mee. De laatste tijd verbaas ik met echter over posts die met een +1 beoordeeld worden terwijl ik ze als 0 waardeer. Voorbeelden:
the_stickie in'BBC verspreidt techshow onder Creative Commons-licentie'
en
sjaakduhuuhl in hetzelfde topic
Deze vind ik eigenlijk ook te obvious om met +1 te waarderen
Verwijderd in hetzelfde topic.

Ben ik nu te streng aan het worden, of (en die indruk heb ik soms) is het +1 label aan inflatie onderhevig?
De eerste twee heb ik toch nog een +1 gegeven. De laatste is gewoon een nul IMHO.
De eerste twee hangen idd tussen een 0 en +1, maar voor mij slaat dan de balans door naar +1 omdat ze duidelijk meer te bieden hebben met hun reply dan de "modale" nul, hetgeen vaak gewone opmerkingen zijn die nioet storen, maar ook niets toevoegen. Dat vind ik hier niet, hier wordt wel degelijk wat extra's geboden, maar idd geen ruime +1, maar een krappe....

/edit
Dirk schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 02:35:
[...]

Het is niet de laatste regel die spammerig overkomt, het is de laatste regel die hem spam maakt. :P
Ik zie het meer als een onschuldig grapje. Ik heb niet het gevoel dat Koriel zelf denkt dat iemand daar op in zal gaan. Dus wat mij betreft gewoon een onschuldig nulletje.

[ Voor 13% gewijzigd door Pjerry op 11-04-2009 02:44 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Waaraan zie jij dat het een geintje is? Hij presenteert het als spam en er is voor mij niets waaruit blijkt dat het geen spam is, dus ik beoordeel het als spam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Herkenning van humor DirkW, puur herkenning (misschien wel omdat ik zelf zo'n geintje zou kunnen maken, of ik ben gewoon goed gelovig en naief...).
Maar geloof kan ik je niet schenken O-) .

[ Voor 15% gewijzigd door Pjerry op 11-04-2009 03:55 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Hop, nog een vergelijking met WO2. Lijkt me goed voor op zijn minst een modbreak of misschien een -2 ofzo. Hij geeft zelf al aan minpunten te willen, dus waarom hem zijn zin niet geven?

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
  • Laatst online: 20:05
Kama in 'reviews: OCZ Vertex getest'

Deze kunnen beter op -1 volgens mij, meer iets om in GR over door te zagen.

Beetje flauw: vgroenewold in 'nieuws: Mogelijk beeldmateriaal Zune-HD lekt uit' -1 lijkt me een betere score.

[ Voor 23% gewijzigd door Jorrit op 11-04-2009 13:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

deze reaktie van 1176 woorden wordt als "must read" gemodereerd: RoD in 'nieuws: Mogelijk beeldmateriaal Zune-HD lekt uit'

imho is de reaktie te lang om deze status te verdienen. het is natuurlijk wel weekend en mensen hebben wellicht zeeen van tijd om zich door de reaktie/lang artikel heen te werken maar mijns inziens kan de reaktie met een +1 ook wel toe. "must read" status is bijna op het sadistische af ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Perfecte analyse, perfecte onderbouwing, goed leesbaar. Waarom geen +2 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Ik vind het anders gewoon een nette analyse van wat de Zune naar mijn mening inhoudt. Als je het niet wilt lezen dan scroll je er voorbij. Ik heb net even getimed, maar met mijn scrollwieltje duurt dat anderhalve seconde. Dat is toch niet teveel gevraagd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RoD schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 13:16:
Ik vind het anders gewoon een nette analyse van wat de Zune naar mijn mening inhoudt. Als je het niet wilt lezen dan scroll je er voorbij. Ik heb net even getimed, maar met mijn scrollwieltje duurt dat anderhalve seconde. Dat is toch niet teveel gevraagd?
okay voorbijscrollen is prima, maar dan klopt de status "must read" dus niet en dat was juist mn punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jorrit
Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 13:18:
okay voorbijscrollen is prima, maar dan klopt de status "must read" dus niet en dat was juist mn punt.
Want? Jij bent niet in staat je zo lang te concentreren op een goed en volledig ontopic stukje tekst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ik vind het een zeer nette post vol met goede onderbouwing. Keurige +2 dus, bij deze!

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik sluit me aan bij Jorrit en RoD!
Is een mooi onderbouwd stuk wat betreffende RoD, Apple & Zune.. Dus een +2 waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

[...]

Ik mag er natuurlijk eigenlijk niets over zeggen, omdat het m'n eigen reactie is.. maar naar mijn mening is die reactie wel een must-read, omdat die reactie dit nieuwsbericht in het juiste perspectief zet. Als je het nieuws van de Zune interesseert, dan voegt mijn reactie best wel wat toe imo. Het laat de ontwikkeling van de Zune zien, en wat dat voor perspectief dat voor de toekomst biedt.

Dat was in ieder geval de opzet van de reactie. En ik heb em expres kort gehouden (ja echt). Als de reactie nou volstond met allerlei geblaat erom heen wat niets met de Zune van doen had.. maar dat is toch niet het geval mag ik hopen.

[ Voor 15% gewijzigd door RoD op 11-04-2009 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inhoudelijk zeg ik ook niks over de post, die zal kwalitatief wel goed zijn. ik heb het zelf diagonaal gelezen omdat ik het een te lange reaktie vond.

kennelijk ben ik daar de enige in, nou ja het zij zo. zelf heb ik een voorkeur voor bondige reakties met heldere analyses en ditto stellingnames. zodra een reaktie de grootte van het originele tweaker artikel met factoren overstijgt ben ik geneigd negatieve feedback te geven aan de reageerder. naja, kennelijk wordt mijn mening niet gedeeld door de heren moderators. het zij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

Als jij mij uit kunt leggen hoe die reactie significant korter kan zonder dat er aan inhoud verloren gaat, dan ben ik wel benieuwd. Ik heb al bakken tekst geschrapt, eerlijk waar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Waarom de reactie van BreezahBoy dan tot een -1 gemod is vind ik wel raar..
Verwijderd in 'nieuws: Mogelijk beeldmateriaal Zune-HD lekt uit'

Is gewoon een 0 waard imho!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk

Dirk

Verwijderd schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 13:30:
inhoudelijk zeg ik ook niks over de post, die zal kwalitatief wel goed zijn. ik heb het zelf diagonaal gelezen omdat ik het een te lange reaktie vond.

kennelijk ben ik daar de enige in, nou ja het zij zo. zelf heb ik een voorkeur voor bondige reakties met heldere analyses en ditto stellingnames. zodra een reaktie de grootte van het originele tweaker artikel met factoren overstijgt ben ik geneigd negatieve feedback te geven aan de reageerder. naja, kennelijk wordt mijn mening niet gedeeld door de heren moderators. het zij zo.
Zo lang een reactie niet (te) lang is door een hoop overbodige tekst, zie ik geen belemmeringen voor een +2. Die overbodige tekst zie ik hier niet, dus dan blijf ik ook gewoon bij mijn +2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoD
  • Niet online

RoD

CLB schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 13:32:

Vind ik ook, maar ik mag niet modden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Topicstarter
Ik ben ook gewoon voor de 0. De eerste zin is zinloos, maar de rest is gewoon een nette reactie. In ieder geval zeker goed genoeg voor de 0.

[ Voor 5% gewijzigd door Kixtart op 11-04-2009 13:37 ]

☻/
/▌
/ \

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

[...]
Is toch vrij simpel dacht ik zo. Iemand die hem te lang vind om te lezen,leest hem dan maar niet. En een moderator die hem te lang vind om door te nemen ,modereerd de reactie gewoon niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

RoD schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 13:36:
[...]

Vind ik ook, maar ik mag niet modden.
Ik wel, een nul van mij.

/edit
En wat het stukje van RoD betreft, als ik een +3 had kunnen geven had je die gekregen. Heel erg mooi en goed verhaal. Alleen....... ze zouden ook Karma moeten geven voor het lezen van zo'n lang verhaal :P .

[ Voor 37% gewijzigd door Pjerry op 11-04-2009 16:15 ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SRich
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 30-11-2023
Verwijderd in 'nieuws: 'Microsoft en Yahoo praten weer over samenwerking''

mischien een -2 aangezien deze post alleen maar is om T.net te bashen

Het grote adblocking topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wildhagen
  • Niet online

wildhagen

Blablabla

Ach, een -1 is denk ik wel voldoende. Dit is ook een bekende trollposter, vraag me af of hij familie is van coretx? ;)

Virussen? Scan ze hier!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheCapK

TheCapK

CLB schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 13:32:

De eerste zin is misschien niet je dat maar de rest gecombineerd met de link is wat mij betreft zelfs wel een +1 waard, waarvan akte. Die -1 modders hebben alleen naar de eerste zin gekeken en niet verder gelezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:02

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Aangezien hij dat wel vaker doet, ben ik blij dat je de reactie tóch even meldt. Dit wordt (al dan niet zichtbaar) opgepakt :)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphyn

Seraphyn

Jabberwocky!

HitDyl in 'nieuws: NZB-portal.nl staakt activiteiten na sommatie Brein'

Wie daar een +2 heeft gegeven mag wel eens de modfaq doorlezen, lijkt mij een typische 0, misschien is een -1 zelfs mogelijk.

Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Erg negatieve en ook niet geheel terechte reactie. Een -1 in mijn ogen dus: Verwijderd in 'productreview: MSI Wind U100-041EU Zwart review door ajpeetoom'. Als hij dit vind kan hij er ook een ster aangeven, terwijl de review (ondanks mijn 1 ster) nog steeds op 2 sterren staat....
P.S. Die +1 mag wat mij betreft wel even aan een onderzoekje onderworpen worden.

/edit
Seraphyn schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 20:55:
HitDyl in 'nieuws: NZB-portal.nl staakt activiteiten na sommatie Brein'

Wie daar een +2 heeft gegeven mag wel eens de modfaq doorlezen, lijkt mij een typische 0, misschien is een -1 zelfs mogelijk.
Een nul is IMO correct, een -1 wat overdreven.
Gewoon afvoeren die lui. Het wordt een beetje usance. Maar ja, één rotte appel..... het effect begint merkbaar te worden. Zeer vette -1 van mij.
/me Soms zou Pjerry ook wel -2's uit willen kunnen delen.

[ Voor 87% gewijzigd door Pjerry op 11-04-2009 21:28 . Reden: Post wat uitgebreid ]

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphyn

Seraphyn

Jabberwocky!

Modqueue bijna leeg, maar kan mijn eigen reacties niet modden helaas :P

Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

In het kader "goede vragen verdienen ook een +1" vind ik dat mijn reactie Pjerry in 'productreview: Adobe Photoshop Lightroom review door honey' daar ook voor in aanmerking komt.

Nog nooit meegemaakt een lege modqueue. Seraphyn opmerkingen over de GR worden automatisch op -1 gemod. Dus ondanks dat je het goed bedoeld toch een -1........ (ben ik ook één keer tegenop gelopen :( )

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pcgek
  • Niet online

pcgek

Iemand die hier (net als ik) de grap van kan inzien? HugoBoss1985 in 'nieuws: Japans mech suit kan kracht ledematen vertienvoudigen' vond hem iig een 0 waard.

[ Voor 5% gewijzigd door pcgek op 11-04-2009 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Ik vind hem maar flauw en eigenlijk ongewenst. Van mij dus een -1.

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphyn

Seraphyn

Jabberwocky!

Pjerry schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 22:24:
Nog nooit meegemaakt een lege modqueue. Seraphyn opmerkingen over de GR worden automatisch op -1 gemod. Dus ondanks dat je het goed bedoeld toch een -1........ (ben ik ook één keer tegenop gelopen :( )
Och een -1tje zo nu en dan kan ik best lijden. Ik hoop alleen dat ie het nog even leest :)

Jezelf voordragen voor een +1, kan nie he? :P

Flauwe grappen krijgen van mij nog al gauw een -1 ben ik bang. De aloude penisgrappen nog sneller.

Howdy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Len
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10:33

Len

Leeg

un1ty in 'nieuws: Japans mech suit kan kracht ledematen vertienvoudigen'
Deze heeft een -1, ok de user heeft het vorige bericht totaal niet begrepen waarop hij reageert maar ik vind het nog een 0 waard.

Ik zie dat het geedit is, misschien stond er wat anders?

Free Tibet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pjerry

Pjerry

En aldus sprak....

Seraphyn schreef op zaterdag 11 april 2009 @ 22:33:
[...]
Och een -1tje zo nu en dan kan ik best lijden. Ik hoop alleen dat ie het nog even leest :)
Ik moet zeggen dat ik het altijd met pijn in mijn hart doe, maar ja zo zijn nu eenmaal de regels in de modfaq
Jezelf voordragen voor een +1, kan nie he? :P
Et pourquoi pas niet? O-)

Pjerry leest de les....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seraphyn

Seraphyn

Jabberwocky!

Het is op zich geen kwade reactie (nu iig, geen idee wat er eerst stond), kan me wel in een 0 vinden.
Mmm dacht dat het 'slechte vorm' was, maar zie er eigenlijk niks over terug hier zo gauw. Zal wel bij een ander forum/site geweest zijn dan. +1tje van mij had je al hoor ;)

[ Voor 61% gewijzigd door Seraphyn op 11-04-2009 22:43 . Reden: Toevoegsel ]

Howdy!

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.