![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
![]() ![]() | |||||||||||||||||||||||||
| |||||||||||||||||||||||||
![]() |
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR
![]() | ||
| ||
![]() |
[ Voor 99% gewijzigd door Zeror op 21-03-2009 15:22 ]
[ Voor 4% gewijzigd door MrVegeta op 21-03-2009 16:01 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Niet zo direct een idee van, ik vermoed ergens volgende maand, heb even op de ptr gespeeld, maar niet leuk zonder een degelijke guildMrVegeta schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 16:00:
FIRST
Is er al nieuws over Uldar releas? Kon er in de OP niets over vinden... (wat trouwens de mooiste OP op GoT is), we hebben laatste met 5 en later 10man AQ40 gecleared maar wat was dat een een grote instance, nadat ik dat dus in Vent melde zei iemand "Uldar is even bigger!". Heeft er iemand hier al Uldar kunnen bekijken?
Ik ben benieuwd hoe groot het is en natuurlijk hoe interessant de encounters zullen zijn!
Mja, blizz heeft al aangegeven dat ze, indien nodig, het festival gewoon een paar weken uitstellen.Mektheb schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 16:21:
Leuke van Ulduar is voorall er droppen meer Epix dan in heel TBC bij elkaar , en dat is geen grap
En geloof kwa grootte het ongz groot is als BT als ik het goed heb![]()
En geloof hij iets in april komt 11 / 16 ofzo vanwege dat festival die er aan komt
[ Voor 8% gewijzigd door Viggen op 21-03-2009 17:03 ]
Serieus? Ik zit af en toe op MMO-champion te kijken, en ik zie weinig stukjes gear waarvan ik denk 'Jhoaaah moet ik hebben'. Hoop dat de latere bazen wat leuke stukjes equipment droppen, anders ga ik maar m'n alts levellenMektheb schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 16:21:
Leuke van Ulduar is voorall er droppen meer Epix dan in heel TBC bij elkaar , en dat is geen grap
Surfin' paradise!
Nou ik heb net hetzelfde, telkens maar kleine improvements en niet echt iets waarvan ik nu zeg dat ik het ga farmen (behalve de lege mace ^^). Nou al een alt begonne omdat er nix meer aan naxx isSnappie88 schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 17:05:
[...]
Serieus? Ik zit af en toe op MMO-champion te kijken, en ik zie weinig stukjes gear waarvan ik denk 'Jhoaaah moet ik hebben'. Hoop dat de latere bazen wat leuke stukjes equipment droppen, anders ga ik maar m'n alts levellen
Op dit moment is m'n account suspended (moet er weer een maandje bij kopen), maar heb niet echt de motivatie op dit moment. Gebeurd weinig, nog wat kleine upgrades te vinden maar ja... Als 't maandje er weer in gaat (ik weet dat 't wel weer gaat gebeuren), ga ik denk ik eerst m'n Druid en Shaman maar naar level 80 trekken en tank / healer speccen, weer lekker als vanouds instances runnen voor de lol ofzo.Reboot schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 17:11:
[...]
Nou ik heb net hetzelfde, telkens maar kleine improvements en niet echt iets waarvan ik nu zeg dat ik het ga farmen (behalve de lege mace ^^). Nou al een alt begonne omdat er nix meer aan naxx is
Surfin' paradise!
Je moet ook niet naar de loot uit 10man kijken, die is nauwelijks beter dan de huidige loot uit 25-man naxx.Reboot schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 17:11:
[...]
Nou ik heb net hetzelfde, telkens maar kleine improvements en niet echt iets waarvan ik nu zeg dat ik het ga farmen (behalve de lege mace ^^). Nou al een alt begonne omdat er nix meer aan naxx is
Misschien moeten er wat meer mensen zich aanmelden voor de Blizzard Insider nieuwsbriefMrVegeta schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 16:00:
FIRST
Is er al nieuws over Uldar releas? Kon er in de OP niets over vinden... (wat trouwens de mooiste OP op GoT is), we hebben laatste met 5 en later 10man AQ40 gecleared maar wat was dat een een grote instance, nadat ik dat dus in Vent melde zei iemand "Uldar is even bigger!". Heeft er iemand hier al Uldar kunnen bekijken?
Ik ben benieuwd hoe groot het is en natuurlijk hoe interessant de encounters zullen zijn!
Ik ben benieuwd...Ulduar clearly illustrates the new design challenges and innovations that come with the bigger scope of this expansion's raids. In order to make raid content more accessible, a raid has to offer a lot of variety, but it also needs to include a very granular means for players to adjust the raid's difficulty. This concept was first realized in The Burning Crusade with the introduction of Heroic mode, and Wrath of the Lich King is developing the idea even further with new Hard Modes.
Boss fights that have a Hard Mode are affected by certain variables that players can control and that change the encounter's difficulty. For example, spread throughout Ulduar's vehicle section are four Defense Towers you can destroy. The more Towers you leave intact, the harder the encounter with the Flame Leviathan will be, but the loot will also be better.
Ulduar isn't the first dungeon to include Hard Mode, but it certainly makes the most use of it. Out of 14 bosses, 11 will have a Hard Mode that offers additional challenges and rewards. Ulduar will appeal to a wide range of play styles, and the dungeon also has great longevity and high replay value.
[ Voor 47% gewijzigd door mindcrash op 21-03-2009 20:34 ]
"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)
noble garden is idd van 12 t/m 19 april dus woensdag 1 of 8 april zou ulduar uit moeten komen maar als je ziet hoe vaak en snel de bosses van de PTR moeten vanwege bugs zie ik het niet gebeuren. ik zie eerder een 3.0.10 noodpatch voor noble garden.Mektheb schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 16:21:
En geloof kwa grootte het ongz groot is als BT als ik het goed heb![]()
En geloof hij iets in april komt 11 / 16 ofzo vanwege dat festival die er aan komt
[ Voor 24% gewijzigd door Mili op 22-03-2009 02:59 ]
Ze hebben gezegd dat ze eventueel Noble Garden uitstellen voor de Ulduar patchMili schreef op zondag 22 maart 2009 @ 02:48:toon volledige bericht
[...]
noble garden is idd van 12 t/m 19 april dus woensdag 1 of 8 april zou ulduar uit moeten komen maar als je ziet hoe vaak en snel de bosses van de PTR moeten vanwege bugs zie ik het niet gebeuren. ik zie eerder een 3.0.10 noodpatch voor noble garden.
als je naar de instance maps kijkt denk ik dat het wel wat groter is nog dan BT. niveau 1 heeft geloof ik 4 bosses, niveau 2 : 3 bosses, niveau 3 : 4 bosses, niveau 4 : 1 boss, en niveau 5 : 2 bosses.(zouden 14 bosses moeten zijn). maar het is een combinatie van wat ik heb gezien, Sholazhar basin en halls of lightning. nou moet ik zeggen dat ik pas 4 bosses heb gedaan. Mimiron, flame leviathan, Auriaya en Razorscale. maar qua design zit het er zeker weer mooi uit. hoop dat ze bosses houden zoals ze nu op de PTR zijn qua moelijkheid. (een paar simpele tank en spank bosses maar ook een paar die echt een gearcheck zijn) en gewoon wat na denken vereisen.
en loot whise is ulduar 10-man item level 216 t/m 226 dus niet echt beter dan 25-man naxx het enige verschil zijn vaak de soort stats. nu ze mana regen weer helemaal op de schop hebben gegooid en alle classes die moeten nu ineens weer spirit of mp5 gaan stacken. en andere stats die op naxx gear een beetje ontbraken. +hit op balance druid gear zodat je minder afhankelijk bent van cloth en je rings enzo. (ja sorry als het om gear gaat let ik alleen op wat ik zelf nodig heb)
ulduar 25-man dropt 226 t/m 239(en misschien nog wel hoger omdat van de laatste 2 bosses de loot nog niet bekend is) geloof ik dus daar moeten haast wel upgrades tussen zitten. (een guildie gebruikt nog steeds sunfire robe omdat er qua haste/crit/spelldamage/sockets gewoon niks beters was in naxx. maar hij vond tussen de ulduar loot eindelijk een upgrade)
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Euh, veel mana?Reboot schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 12:37:
HT glyph is niet waardeloos imo, snelle cast = veel crit = veel mana..
https://niels.nu
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Heb je en Borean Tundra en Howling Fjord al beide helemaal afgemaakt? Dat zou ik eerst doen (ik ging op 68 naar Northend en dingde 72 in Howling fjord, dus toen had ik nog heel dragonblight over)Borgoth schreef op zondag 22 maart 2009 @ 12:41:
Ik speel nu al een tijdje WoW. (sinds decemder ongeveer) Heb na een paar characters die niet bevielen nu een 72 Mage. Alleen zit ik nu een beetje vast qua lvlen. Dragonblight heeft alleen nog maar quests waarbij ik hulp nodig heb, wat ik dus niet kan krijgen. (goede guildies zijn op andere tijden online) Dungeons zijn al helemaal een ramp. Nooit een goede PuG.
Iemand een beetje tips om verder te komen?
Anoniem: 117852
72 en al vast in Dragonblight? Ik neem aan dat je in Borean Tundra of Howling Fjord begonnen bent, ga eens een kijkje nemen in de zone die je nog niet gedaan hebt van die 2, ben je zo 1.5-2 lvl's verder.Borgoth schreef op zondag 22 maart 2009 @ 12:41:
Ik speel nu al een tijdje WoW. (sinds decemder ongeveer) Heb na een paar characters die niet bevielen nu een 72 Mage. Alleen zit ik nu een beetje vast qua lvlen. Dragonblight heeft alleen nog maar quests waarbij ik hulp nodig heb, wat ik dus niet kan krijgen. (goede guildies zijn op andere tijden online) Dungeons zijn al helemaal een ramp. Nooit een goede PuG.
Iemand een beetje tips om verder te komen?
[ Voor 40% gewijzigd door Borgoth op 22-03-2009 13:17 ]
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
Hoezo? Als hij dat opzet dan kan hij de eisen stellen. Als jij het daar niet mee eens bent stap jij er toch uit?Borgoth schreef op zondag 22 maart 2009 @ 13:15:
Zit nu in een raid group voor [For the Horde]. Wil de leader enkelt 80 mensen in de raid group hebben. Welk lvl hij zelf is? lvl 71. Doe dan eerlijk en stap er zelf ook uit.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Anoniem: 117852
Exodar is dan ook de Undercity van de Alliance.Borgoth schreef op zondag 22 maart 2009 @ 13:15:
Zit nu in een raid group voor [For the Horde]. Wil de leader enkelt 80 mensen in de raid group hebben. Welk lvl hij zelf is? lvl 71. Doe dan eerlijk en stap er zelf ook uit.
Wel grappig dat ik op lvl 70 met verderest enkel 80 mensen Ironforge en Stormwind gefaald. Toen heb ik zelf wat guildies bij elkaar geraapt. Zijn we met 2 lvl80's en 12 70-76 exodar binnen gestapt en met gemak daar de king gesloopt.
Is niet anders dan de retards die in /2 roepen: LFM pro dps for malygos. Link achievement !MrVegeta schreef op zondag 22 maart 2009 @ 13:17:
[...]
Hoezo? Als hij dat opzet dan kan hij de eisen stellen. Als jij het daar niet mee eens bent stap jij er toch uit?
[ Voor 14% gewijzigd door ImdaMned op 22-03-2009 17:23 ]
Anoniem: 291809
Saurfang is net gloedjenieuw, dus kun je ook in de lagere dungeons wel mensen genoeg vinden.Zamoraak schreef op zondag 22 maart 2009 @ 15:45:
Ik heb even een kort vraagje. Ik wil een horde gaan rollen en ben alleen opzoek naar welke realm nou precies te kiezen. Het moet een PvE realm zijn en het mag vrij druk zijn. Ik wil @ 80 vooral dungeons/instances en nog watr andere PvE dingen doen dus ally/horde ratio is niet bellangrijk.
Hey, dat had ik op level 70 op m'n ShamanImdaMned schreef op zondag 22 maart 2009 @ 17:21:
[...]
check je de speler op armory
priest:
- 1500 healing
- 115 critrating
- 115 mp5 while casting.
zucht : /
Surfin' paradise!
[ Voor 26% gewijzigd door ImdaMned op 22-03-2009 22:32 ]
Overagro?ImdaMned schreef op zondag 22 maart 2009 @ 22:24:
Yay !
We zijn pro bezig voor Immortal title. Niemand dood en Kel'thuzad is op 2%
MT krijgt mindcontrol
Trollimmie krijg aggro
Trollimmie ontvangt een 26k frosbolt voor z'n smoel
Trollimmie dies
oh, en dit gebeurd er dan bij de "#1" horde guild
[afbeelding]
Tijdens het MCen reset hij agro, als de tank dan net pech heeft in timing heeft een dpser iets meer threat en dan kan ie WEL MCed worden. Dus jij!!! overagro'd.Kel'Thuzad can mind control 3 people at once. Size increased by 200%. Charmed. Damage increased by 200%. Healing increased by 500%. They will buff and heal Kel'Thuzad. Can be CC'd by any ability that would normally work on humanoids. With the Ulduar patch this ability will no longer reset raid threat. Unlike Kel'Thuzad 40 this will not mind control the main tank. This ability lasts 20 seconds and cannot be removed by any means. This spell has a 90 second cooldown.
[ Voor 7% gewijzigd door Paprika op 22-03-2009 22:53 ]
Anoniem: 262739
Bij onse Immortal run kreeg ik op 4% een shadow fissure onder me, en omdat ik al in de feeststemming zat was ik bijna vergeten eruit te lopen, gelukkig was ik wel op tijdImdaMned schreef op zondag 22 maart 2009 @ 22:24:
Yay !
MT krijgt mindcontrol
Trollimmie krijg aggro
Trollimmie dies
oh, en dit gebeurd er dan bij de "#1" horde guild
[afbeelding]
Asus Z390 Maximus IX Hero, Intel 9900K, RTX3080, 64GB DDR4 3000, 2TB NVME, Samsung 850Evo 1TB, 4 x 14TB Toshiba, Be Quiet SB 801, Samsung 34"
Chamber of Aspect is nog niet zo oud....zit daar horde side.Zamoraak schreef op zondag 22 maart 2009 @ 15:45:
Ik heb even een kort vraagje. Ik wil een horde gaan rollen en ben alleen opzoek naar welke realm nou precies te kiezen. Het moet een PvE realm zijn en het mag vrij druk zijn. Ik wil @ 80 vooral dungeons/instances en nog watr andere PvE dingen doen dus ally/horde ratio is niet bellangrijk.
[ Voor 0% gewijzigd door _Peter2_ op 23-03-2009 08:18 . Reden: typo ]
Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Anoniem: 282346
Congratz !_Peter2_ schreef op maandag 23 maart 2009 @ 08:17:
Yay, van het weekend voor het eerst in WoW een character op max level gekregen.
Mijn hunter is level 80 geworden.
Ik kreeg van mijn guildies een heuse Nessingway 4000 met +40 crit scope kado voor mijn 80e level
's Avonds stond een vervolg op Naxx 10 geplanned, maar door te weinig inschrijvingen was die gecancelled. Vervolgens heb ik mijn eerste 2 heroics gedaan: Heroic Nexus en Heroic Old Kingdom. Zowaar in beide niet doodgegaan.
Nu begint het (grote) sparen voor:
1. Enchants en Gems (even wachten met de dure versies omdat er in Heroics nog te veel upgrades zullen vallen)
2. Epic flying
3. Dual spec (tegen de tijd dat ik voldoende geld heb gescored voor 1 en 2 is 3.1 al lang en breed uit gok ik)
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Ah ja, DM. Voor alliance members toch echt een leuke instance. Veel verschillende sub-bosses met verschillende tactieken. De Tauren is veruit het leukste. De endboss is met name vervelend op dat leven hard hit en omdat er heel veel stealthed adds met hem mee komen._Peter2_ schreef op maandag 23 maart 2009 @ 08:33:toon volledige bericht
In alle consternatie van het halen van level 80 bijna vergeten mijn alt ervaringen te vermelden.
Een aantal guildies wilde met hun laag level alts DM induiken, dit leek mij ook wel leuk dus ik logde mijn level 18 paladin in.
We hadden toen een groep die bestond uit:
- Lev 12 Priest
- Lev 12 Warrior
- Lev 15 Paladin
- Lev 18 Paladin (ik)
Dit leek me een leuke uitdaging worden, DM met zo'n groep in te duiken.
Het viel best mee, totdat we op het schip kwamen.
De priest liep een stap te ver en we hadden de helft van de boot in ons nek te hijgen. Dat trokken we niet.
Na de wipe probeerde ik (ik wat MT) wat verder terug te pullen, maar uiteindelijk moesten we toch verplaatsen en kregen we weer aggro van teveel mobs. Na deze wipe was om een of andere reden de instance reset, en was het ook bijna etenstijd, dus tijd om te stoppen.
Wat me wel opviel was hoe complex DM eigenlijk al is voor een eerste instance. Mobs met fases, speciale scripts etc.
Maar wel een leuke run geweest.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
raging caverns vind ik wel een leukeAuredium schreef op maandag 23 maart 2009 @ 09:10:
[...]
Ah ja, DM. Voor alliance members toch echt een leuke instance. Veel verschillende sub-bosses met verschillende tactieken. De Tauren is veruit het leukste. De endboss is met name vervelend op dat leven hard hit en omdat er heel veel stealthed adds met hem mee komen.
Ik heb raging caverns gedaan en die was veel minder complex. Beetje grinden, maar goed misschien kwam dat omdat raging caverns in Orgimmar lag en ik een level 68 alliance mage was.
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
[ Voor 72% gewijzigd door cannibal op 23-03-2009 09:47 ]
als druid heb je 0 defense nodig als je Survival of the Fittest specced. alleen mobs 4 levels hoger dan jou kunnen je nog crushen dus daar heb je als lvl 80 niks mee te maken. (er zijn geen mobs met apart hoge weapon skill meer toch?)Snuffel schreef op maandag 23 maart 2009 @ 09:36:
Even een vraagje voor de druid tanks onder ons:
Hoeveel def moet je hebben om uncrittable te zijn? En uncrushable?
Zoek me rot op internet, maar zie alleen de stats van level 70's voorbij vliegen, en dat is nu net iets wat ik niet zoek.
En wat is een lekkere tankset om mee te starten in Heroics?
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
You have to be careful if you don't know where you are going because you might not get there...
tsja.... Je kunt dan natuurlijk gaan wijzen naar iemand die agro getrokken heeft.... Of naar Trollimmie.... maar de eindverantwoordelijkheid voor die frostbolts ligt nog altijd bij de interrupters, en die hebben hier duidelijk hun werk niet gedaan....ImdaMned schreef op zondag 22 maart 2009 @ 22:24:
MT krijgt mindcontrol
Trollimmie krijg aggro
Trollimmie dies
hmmm als former 4 jaar druid tank hoor ik dit helemaal niet graag wat je zegt ....Snuffel schreef op maandag 23 maart 2009 @ 09:36:
Even een vraagje voor de druid tanks onder ons:
Hoeveel def moet je hebben om uncrittable te zijn? En uncrushable?
Zoek me rot op internet, maar zie alleen de stats van level 70's voorbij vliegen, en dat is nu net iets wat ik niet zoek.
En wat is een lekkere tankset om mee te starten in Heroics?
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 282346 op 23-03-2009 09:53 ]
Yup, die drie en let natuurlijk op items met zo'n hoog mogelijke base-armor (special armor is er niet meer en wordt anders toch niet verhoogd door though hide enzo), ook wordt armor op jewelry niet meer verhoogd (nog wel gewoon gebruikt).Snuffel schreef op maandag 23 maart 2009 @ 09:44:
Ok, die heb ik al gespecced, dus das ok.
Wat is dan handig om te gaan stacken qua stats?
Stamina? Dodge? Agility?
Ik zou twee sets nemen, een high stamina set voor malygos enso , maar voor heroics is agi stacken zeker geen slecht idee ( + armor en + dodge ).Snuffel schreef op maandag 23 maart 2009 @ 09:44:
Ok, die heb ik al gespecced, dus das ok.
Wat is dan handig om te gaan stacken qua stats?
Stamina? Dodge? Agility?
Dat is ie zelfCroga schreef op maandag 23 maart 2009 @ 09:46:
[...]
tsja.... Je kunt dan natuurlijk gaan wijzen naar iemand die agro getrokken heeft.... Of naar Trollimmie.... maar de eindverantwoordelijkheid voor die frostbolts ligt nog altijd bij de interrupters, en die hebben hier duidelijk hun werk niet gedaan....
[ Voor 5% gewijzigd door cannibal op 23-03-2009 10:02 ]
Tjah, vlak daarvoor was 1 van de interrupters al in een ice block veranderd dus had ik al snel m'n CS gebruikt. Deze zat dus nog op CD.Croga schreef op maandag 23 maart 2009 @ 09:46:
[...]
tsja.... Je kunt dan natuurlijk gaan wijzen naar iemand die agro getrokken heeft.... Of naar Trollimmie.... maar de eindverantwoordelijkheid voor die frostbolts ligt nog altijd bij de interrupters, en die hebben hier duidelijk hun werk niet gedaan....
No guts, no glory!
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Hoe krijg je gnomes rep?chromeeh schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:18:
Gisteren lekker bezig geweest met rep farmen met de 'oude' city factions
Darn: Exalted
Exo: Exalted
SW: Exalted
IF: 20337/21000
Gnomes: 15431/21000
Vanavond eens de laatste paar rep bij elkaar grazen en eens een robokip halen
Icewalker op boots geeft volgens mij +HITzwik schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:28:
Gisteren ben ik lekker bezig geweest.
4 heroics gedaan en voa 10 en 25. 4 items kunnen vervangen voor betere gear dus gaat lekker.
Ook nog respecced van arms naar fury, mijn god, wat een increase in dps is dat. Eerst zat ik op ongeveer 1500DPS. Nadat ik m'n wapens weer geleveled had zit ik op zo'n 2200 dps. Best heftig. en dan heb ik er ook nog een wapen bij die maar 132 dps doet
. Wanneer ik die vervanng door een van 180 zal het best wel weer omhoog schieten gok ik zo.
Ik moet nou wel veel meer hit zien te krijgen maar weet eigenlijk nie tzo goed hoe. Ik heb wat enchants zitten bekijken maar er zit volgens mij niet echt iets bij waarvan je meer hit krijgt. Iemand tips?
[ Voor 4% gewijzigd door _Peter2_ op 23-03-2009 10:35 ]
+12 hit en crit_Peter2_ schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:34:
[...]
Icewalker op boots geeft volgens mij +HIT
Verder kun je met Gele gems (uit mijn hoofd: Rigid Autumn's Glow) +16 hit gemmen
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Natuurlijk werkt pvp gear in een normale omgeving/instance...Auredium schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:25:
Even een n00b vraagje van mijn kant uit.
PvP gear in normale omgeving of instances, werkt daat uberhaupt. Kreeg van een guildie te horen dat het dan als niets geld en alleen in PvP omgeving werkt. Hoe zit dat?
Boven de 164 +hit (soft-cap voor specials) zou je geen hit meer moeten gemmen en zijn ook alle andere stats (STR/AP/Expertise/Crit), belangrijker dan +hit, enige waar je nog wat extra hit voor zou pakken is betere rage generation.zwik schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:28:
Gisteren ben ik lekker bezig geweest.
4 heroics gedaan en voa 10 en 25. 4 items kunnen vervangen voor betere gear dus gaat lekker.
Ook nog respecced van arms naar fury, mijn god, wat een increase in dps is dat. Eerst zat ik op ongeveer 1500DPS. Nadat ik m'n wapens weer geleveled had zit ik op zo'n 2200 dps. Best heftig. en dan heb ik er ook nog een wapen bij die maar 132 dps doet
. Wanneer ik die vervanng door een van 180 zal het best wel weer omhoog schieten gok ik zo.
Ik moet nou wel veel meer hit zien te krijgen maar weet eigenlijk nie tzo goed hoe. Ik heb wat enchants zitten bekijken maar er zit volgens mij niet echt iets bij waarvan je meer hit krijgt. Iemand tips?
Dan had ik dus gewoon gelijk. Mijn guildie maakte me even onzeker.M1lamb3r schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:39:
[...]
Natuurlijk werkt pvp gear in een normale omgeving/instance...
[ Voor 10% gewijzigd door Auredium op 23-03-2009 10:45 ]
This is the Way.
Ach shit happens, volgende week doen we hem wel opnieuw alleen dan op de juiste manierImdaMned schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:08:
[...]
Tjah, vlak daarvoor was 1 van de interrupters al in een ice block veranderd dus had ik al snel m'n CS gebruikt. Deze zat dus nog op CD.
Enige optie was ice block geweest.
[ Voor 17% gewijzigd door MrOizo2005 op 23-03-2009 10:52 ]
Also known as Oizopower | When Life Gives You Questions, Google has Answers
Main spec heeft prio.NoTimeRemains schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:48:
wat vinden jullie:
actieve pala uit onze guild heeft als main specc retri wordt soms gevraagd om holy te speccen.
wat vinden jullie mag deze pala bieden op het spell power zwaard van KT voor dat een mage of lock dat doen?
Anoniem: 252101
Bieden voor off-spexx imo. Dus netjes achteraan sluiten in de rij. Hij staat ook op z'n achterste benen als iemand die mee is als off-spec rolled op zijn mainspec retri gear.NoTimeRemains schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:48:
wat vinden jullie:
actieve pala uit onze guild heeft als main specc retri wordt soms gevraagd om holy te speccen.
wat vinden jullie mag deze pala bieden op het spell power zwaard van KT voor dat een mage of lock dat doen?
main before offspec lijkt me.. zo is het bij ons in ieder gevalNoTimeRemains schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:48:
wat vinden jullie:
[ Voor 5% gewijzigd door Bosmonster op 23-03-2009 10:55 ]
hang van de define main spec afNoTimeRemains schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:48:
wat vinden jullie:
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Anoniem: 252101
Best in SlotMrHuge schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:56:
Eehm, n00b vraagje... Waar staat BiS nu eigenlijk voor?
Ehm.. nee. Leuk dat jij dat zo hanteert, maar zo is het niet natuurlijk.ShadowBumble schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:55:
[...]
hang van de define main spec af
als ik altijd als Tank mee ga en gevraagt word om die run als DPS mee te gaan dan is op dat moment DPS main Spec en niet me Tank, en vice versa, Main spec heeft meerdere definities maar dat is hoe ik het hanteer.
Alle quests in Coldridge Valley & Dun Morogh geven sowieso ook Gnome rep
TIP: doe deze quest en wordt Master of Transmution, unlearn die Mastery en wordt dan Elixer Master. kost je wat goud maar wel veel eenvoudiger om te doen.hulkie schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:52:
Goede morgen allemaal,
Aangezien ik een vrij druk weekend had heb ik weinig tijd gehad voor WoW. Op mijn hunter heb ik toch maar besloten elixir master te worden. Hiervoor moet je BM een paar keer in, ik heb dus mijn gorilla maar weer eens van stal gehaald en heb nu na 1 run slechts 2 van de 10 drops. Dat wordt nog een paar keer die instance in... wel fijn dat je dit als hunter gewoon kunt solo’en!
This is the Way.
Was ook om de definitie verschillen aan te geven hoe verschillende mensen het hanteren ik zie het wel zo maar ik zal nooit over upgrades voor andere rollen omdat het voor mij enkel voudig gebruik is terwijl iemand anders daar veel meer aan zou kunnen hebben.Bosmonster schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:57:
[...]
Ehm.. nee. Leuk dat jij dat zo hanteert, maar zo is het niet natuurlijk.
Main spec is je normale spec (tank), offspec is de spec die je af en toe als alternatief gebruikt (dps in dit geval dus).
Was al gezegt dat werktAuredium schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:25:
Even een n00b vraagje van mijn kant uit.
PvP gear in normale omgeving of instances, werkt daat uberhaupt. Kreeg van een guildie te horen dat het dan als niets geld en alleen in PvP omgeving werkt. Hoe zit dat?
Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427
Door quests te doen in gnomeregan, en door gewoone vanilla quests te doen die rep geven.
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Resilience nuttig voor tanks?Teunis schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:06:
[...]
Was al gezegt dat werktmaar wilde even dit toevoegen
Elk item heeft een aantal punten (item level) over die punten worden de verschillende waardes verdeeld .
Voor pvp items zal dit altijd ook resilience bevatten, behalve als tank heeft deze in pve abosuluut zeer weinig meer waarde.
Voor pve had daar beter mp5/haste/crit/hit kunnen staan.
Maar dit betekent niet dat je slechter blauw in pve moet gebruiken om dat pvp item res. bevat.
maar is wel altijd dat een pve item met zelfde itemlevel beter is dan pvp.
[ Voor 7% gewijzigd door Bosmonster op 23-03-2009 11:12 ]
Voor zover ik weet is hij weer terug in de meta sinds de massive overhaul m.b.t. hoe het werkt.Anoniem: 262739 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 03:39:
[...]
Het is maar goed dat ze de meta-achievement niet in ulduar niet meer linken met immortal/undying, dat gestress elke keer.
Oke, want de epics van PVP bevatten ima veel betere spellpower en crit waarden. Hastee kan (en heb) ik op sommige van de items ge-enchant. Het is gewoon betere gear dan mijn blue's qua spec en ze kunnen voldoen tot ik betere epics van heroics heb.Teunis schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:06:
[...]
Was al gezegt dat werktmaar wilde even dit toevoegen
Elk item heeft een aantal punten (item level) over die punten worden de verschillende waardes verdeeld .
Voor pvp items zal dit altijd ook resilience bevatten, behalve als tank heeft deze in pve abosuluut zeer weinig meer waarde.
Voor pve had daar beter mp5/haste/crit/hit kunnen staan.
Maar dit betekent niet dat je slechter blauw in pve moet gebruiken om dat pvp item res. bevat.
maar is wel altijd dat een pve item met zelfde itemlevel beter is dan pvp.
[ Voor 3% gewijzigd door Auredium op 23-03-2009 11:20 ]
Daar ben ik ook mee bezig, en kwa rep gaat het erg erg hardErwienO schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:09:
[...]
Door quests te doen in gnomeregan, en door gewoone vanilla quests te doen die rep geven.
ALs je bij quests inleverd die rep geven bij Darn en je bent daar al exalted dan kan je daar dus geen extra rep meer voor krijgen dus word een klein gedeelte door geschoven naar een andere factie.
Ik ben nu bezig met loremaster of Kalimdor en krijg nu dus alleen maar gnome rep omdat ik bij SW,IF en DARN al exalted ben. Waarschijnlijk als ik bij Gnome ook exlated ben schuift het weer door naar Exodar.
Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam
"Don't let your dreams be memes"
In dit geval zit ik inderdaad al dik over de cap; zit nu op 212 uit m'n hoofd. Ga ik toch maar anders gemmen/enchanten inderdaadcannibal schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:40:
[...]
Boven de 164 +hit (soft-cap voor specials) zou je geen hit meer moeten gemmen en zijn ook alle andere stats (STR/AP/Expertise/Crit), belangrijker dan +hit, enige waar je nog wat extra hit voor zou pakken is betere rage generation.
Maar genoeg +hit krijgen zou met huidige gear niet echt een probleem moeten zijn.
Ehh resilience kan je over de crit-immuntie halen, dat het nog steeds zeer fout is om die weg in te slaan dat zeker , maar betekent niet dat je het niet zou kunnen gebruiken.Bosmonster schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:11:
[...]
Resilience nuttig voor tanks?
Resilience is overigens gewoon compleet nutteloos in PvE. Het is een pure PvP stat die niks doet vs mobs.
Ik ben niet aan het hunten op die drake, heb hem wel 1 keer gezien en toen ik klaar stond om hem te taggen kwam er net een frostbold of iets dergelijks langs, net 1 sec te laatWootlock schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:20:
Na ruim een week in Storm peaks te zijn geweest was gister de Time lost proto drake gesignaleerd en gedood (helaas niet door mij) maar ik heb nu iig een idee hoe rare het beestje wel niet is.
1tje gespawned sinds afgelopen woensdag. daar gaat dus nog wat tijd in zitten.
ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)
Je kan defense en resilience mixen om uncrittable te worden. Maja met wotlk lijkt het me niet zo heel moeilijk meer om gewoon defense te stacken, krijg je nog wat avoidance erbij ook.Bosmonster schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:11:
[...]
Resilience nuttig voor tanks?
Resilience is overigens gewoon compleet nutteloos in PvE. Het is een pure PvP stat die niks doet vs mobs.
Astennu lvl 110 Warrior - Bethesda lvl 104 Warlock - Ezrah lvl 110 Druid
http://www.wow-profession...fting_leveling_guide.htmld3lph schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:24:
Dit weekend eindelijk mijn JC naar 420 kunnen krijgen!!![]()
Ik heb inmiddels al 3 tokens verdiend dmv de daily in dalaran, maar welke van de 420/440 JC ontwerpen zijn goed verkoopbaar voor een leuke prijs?
Zijn er verder nog ontwerpen waar andere JCers leuke winst uit halen?
[ Voor 3% gewijzigd door Teunis op 23-03-2009 11:34 ]
Het mooiste is dan als je daadwerkelijk op / over de cap zit dat ze gaan janken dat je HP zo laag isTeunis schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:22:
[...]
Ehh resilience kan je over de crit-immuntie halen, dat het nog steeds zeer fout is om die weg in te slaan dat zeker , maar betekent niet dat je het niet zou kunnen gebruiken.
better dan al die tanks die met 490 def in hc (heroic) staan.
Mjah en de vraag kwam van een DPS'erpyrofielo schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:26:
[...]
Je kan defense en resilience mixen om uncrittable te worden. Maja met wotlk lijkt het me niet zo heel moeilijk meer om gewoon defense te stacken, krijg je nog wat avoidance erbij ook.
[ Voor 28% gewijzigd door Bosmonster op 23-03-2009 11:43 ]
Ik neem aan dat je een tankadin bent ? 24k is acceptabel om heroics te doen.chromeeh schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:40:
[...]
Het mooiste is dan als je daadwerkelijk op / over de cap zit dat ze gaan janken dat je HP zo laag is
Ik heb unbuffed nu 24.4K hp, niet super hoog maar goed.
Krijg je commentaar van een healer "hmm 24K is kinda low"![]()
Meestal geef ik even de vriendelijk opmerking terug dat de healer ook wel wat mag doen
"Don't let your dreams be memes"
Anoniem: 63072
Laats een paar heroics gedaan met twee verschillende palatanks die niet crit immune waren. Onder andere een CoS timed run. Zonder problemen gehaald.chromeeh schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:40:
[...]
Het mooiste is dan als je daadwerkelijk op / over de cap zit dat ze gaan janken dat je HP zo laag is
Ik heb unbuffed nu 24.4K hp, niet super hoog maar goed.
Krijg je commentaar van een healer "hmm 24K is kinda low"![]()
Meestal geef ik even de vriendelijk opmerking terug dat de healer ook wel wat mag doen
Tsja soms krijg je ze gratisz, zonder pvp te doen (Vault anyone?). Ik had zowel op mn lock (chest) als nu op mn shaman een stuk pvp-gear uit Vault 25. Bij beiden verving die een blue en was dat ook voor pve een grote vooruitgang.Bosmonster schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:41:
[...]
Mjah en de vraag kwam van een DPS'er
Neemt niet weg dat sommige PvP items qua stats nog steeds beter zullen zijn van veel van zn bestaande gear natuurlijk.
Maar mijnsinziens kan die de tijd beter stoppen in Heroics runnen (loot + badges) en sparen voor craftables, dan gaan lopen PvP voor halfslachtige PvE items.
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Mitigation > hitpoints.Wootlock schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:45:
Ik neem aan dat je een tankadin bent ? 24k is acceptabel om heroics te doen.
Heb wel eens tanks meegemaakt die net crit immune waren met 20k hp.
zelf zit ik met me tankbeer op 30k unbuffed
https://niels.nu
Toen ik voor het eerst HC's ging doen was ik crit immune en 19k HPWootlock schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:45:
[...]
Ik neem aan dat je een tankadin bent ? 24k is acceptabel om heroics te doen.
Heb wel eens tanks meegemaakt die net crit immune waren met 20k hp.
zelf zit ik met me tankbeer op 30k unbuffed
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq