Het was weer een afwisselend weekend, wat betreft WoW.
Vrijdagavond met een paar guildies op hun alts m'n Druid afgestoft. Hij stond op level 65 als Resto. We gingen Mana Tombs doen en later nog Auchenai Crypts. Dat ging allemaal soepeltjes. Na de runs was ik level 66, en ik had zin om Feral te speccen.
Hierna ging de DK die de vorige runs tank was nu DPS en ik tank. Dat was weer iets heel nieuws... en Mana Tombs (voor de 2e keer) was wel even lastig met het uitvogelen van alle knoppen en juiste skills. Tussendoor richtte ik ook nog even m'n bars opnieuw in, omdat sommige abilities gewoon te ver van m'n vingers afstonden.
Hierna ging het al beter, en na de instances hebben we nog even Ring of Blood en wat andere group quests gedaan. Level 67 was in zicht.
Zaterdag heb ik bijna niet gespeeld, alleen even 1 instance op de Hunter van m'n vriendin. Zij speelt zo goed als niet meer, dus had ik gevraagd of ik haar Hunter op mocht pakken om richting 80 te spelen. Ze was zo'n 25% in level 79 gestopt. Even een respec naar een correcte build in Marksmanship (was ze ook al, maar paar punten niet helemaal naar m'n zin

) en actionbars ingericht. Die instance deed ik zo'n 1200-1300 DPS.
Zondag wel meer gespeeld. Eerst wakker geworden met koffie en levelen van m'n Druid naar 68 in Nagrand. Dat was snel klaar, en toen richting Northrend. Daar heb ik tot zo'n 60% in het level gespeeld en al de nodige items vervangen

In de middag nog even samengespeeld met een maat op Saurfang. Stand: Paladin en Shaman level 20.
En in de avond nog op de Hunter gespeeld in wat instances samen met 2 irl vrienden. Met verschillende PuG's als opvulling hebben we 3x Gundrak gedaan en 1x Halls of Stone. Ook heb ik nog 1x Drak'Tharon Keep gedaan. Tijdens de 1e keer Gundrak dropte de Bow die een mooie upgrade was en in de 2e keer Gundrak dingde ik 80 op de eindbaas

Na de 3e keer alle abilities geleerd, paar gems+leggings patch gekocht en een extra Glyph. Altijd leuk, die tijd van het verse 80 zijn en lekker upgraden.
Hierna zijn we nog Halls of Lightning ingedoken, en ik als tank op m'n DK met de Hunter op follow (2 accounts) op de healer. Die was trouwens een level 75-76 Holy Paladin, lekker HoL healen

Ging natuurlijk makkelijk met m'n Naxx gegearde DK. Tijdens de run vielen nog 2 upgrades voor de Hunter
Haar DPS ligt nu tussen de 1500 en 1700, genoeg om heroics in te gaan lijkt me. Eens zien of ik vandaag tijd heb om wat snelle upgrades op te zoeken en welke rep het belangrijkste is.
Armory:
http://armory.wow-europe....?r=Skullcrusher&n=Panette
PS: Armory is nog niet ge-update.