Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Nu online

chromeeh

the Gnome

Wootlock schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:45:
[...]

Ik neem aan dat je een tankadin bent ? 24k is acceptabel om heroics te doen.
Heb wel eens tanks meegemaakt die net crit immune waren met 20k hp.
zelf zit ik met me tankbeer op 30k unbuffed :)
Tankadin idd :)

Het probleem zit voor mijn gevoel een beetje bij de laksheid van de healers als ze er om gaan zeuren.
Dit is nofi richting de healers, maar sommigen healen het liefst iemand met 50K hp dan hoeven ze niet zo op te letten :+

Tijdens de VoA 10 van vorige week zit ik buffed rond de 30K, moet zeggen dat de healers de druid tank meer moesten healen :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Het was weer een afwisselend weekend, wat betreft WoW.

Vrijdagavond met een paar guildies op hun alts m'n Druid afgestoft. Hij stond op level 65 als Resto. We gingen Mana Tombs doen en later nog Auchenai Crypts. Dat ging allemaal soepeltjes. Na de runs was ik level 66, en ik had zin om Feral te speccen.
Hierna ging de DK die de vorige runs tank was nu DPS en ik tank. Dat was weer iets heel nieuws... en Mana Tombs (voor de 2e keer) was wel even lastig met het uitvogelen van alle knoppen en juiste skills. Tussendoor richtte ik ook nog even m'n bars opnieuw in, omdat sommige abilities gewoon te ver van m'n vingers afstonden.
Hierna ging het al beter, en na de instances hebben we nog even Ring of Blood en wat andere group quests gedaan. Level 67 was in zicht.

Zaterdag heb ik bijna niet gespeeld, alleen even 1 instance op de Hunter van m'n vriendin. Zij speelt zo goed als niet meer, dus had ik gevraagd of ik haar Hunter op mocht pakken om richting 80 te spelen. Ze was zo'n 25% in level 79 gestopt. Even een respec naar een correcte build in Marksmanship (was ze ook al, maar paar punten niet helemaal naar m'n zin :P) en actionbars ingericht. Die instance deed ik zo'n 1200-1300 DPS.

Zondag wel meer gespeeld. Eerst wakker geworden met koffie en levelen van m'n Druid naar 68 in Nagrand. Dat was snel klaar, en toen richting Northrend. Daar heb ik tot zo'n 60% in het level gespeeld en al de nodige items vervangen :)
In de middag nog even samengespeeld met een maat op Saurfang. Stand: Paladin en Shaman level 20.
En in de avond nog op de Hunter gespeeld in wat instances samen met 2 irl vrienden. Met verschillende PuG's als opvulling hebben we 3x Gundrak gedaan en 1x Halls of Stone. Ook heb ik nog 1x Drak'Tharon Keep gedaan. Tijdens de 1e keer Gundrak dropte de Bow die een mooie upgrade was en in de 2e keer Gundrak dingde ik 80 op de eindbaas :) Na de 3e keer alle abilities geleerd, paar gems+leggings patch gekocht en een extra Glyph. Altijd leuk, die tijd van het verse 80 zijn en lekker upgraden.
Hierna zijn we nog Halls of Lightning ingedoken, en ik als tank op m'n DK met de Hunter op follow (2 accounts) op de healer. Die was trouwens een level 75-76 Holy Paladin, lekker HoL healen :D Ging natuurlijk makkelijk met m'n Naxx gegearde DK. Tijdens de run vielen nog 2 upgrades voor de Hunter :)

Haar DPS ligt nu tussen de 1500 en 1700, genoeg om heroics in te gaan lijkt me. Eens zien of ik vandaag tijd heb om wat snelle upgrades op te zoeken en welke rep het belangrijkste is.

Armory: http://armory.wow-europe....?r=Skullcrusher&n=Panette

PS: Armory is nog niet ge-update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Nu online

Wootlock

Evilution

Hydra schreef op maandag 23 maart 2009 @ 12:09:
[...]

Mitigation > hitpoints.
Klopt ook, daarom vraag ik me altijd af waarom mensen een tank met een minimum van 28k mee willen :/

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 291809

• Klik hier voor een lijst van quests die rep geven
  • Cloth turnins
  • AV
  • Als je een quest doet waarbij je rep krijgt voor een van de vijf facties wordt er standaard altijd 20 (of 25) procent van die rep bij de andere vier opgeteld. Dat zie je niet bij de mededelingen, maar het verschil kun je zien in je rep scherm. Dit geldt niet voor quests in the startgebieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Wootlock schreef op maandag 23 maart 2009 @ 12:24:
[...]

Klopt ook, daarom vraag ik me altijd af waarom mensen een tank met een minimum van 28k mee willen :/
Snap ik ook niet, maar als ik de opmerking krijg dat mijn HPs te laag zijn (27k, meer dan voldoende defense en parry/dodge/block) geef ik de reactie dat ik mijn stamina spullen wel aan kan doen, kom dan makkelijk op 29k unbuffed (voor een prot warrior niet slecht), maar geef dan wel de opmerking dat ik bakken aan parry/dodge/block mis, en dat mijn normale tank spullen naxx10/25 zijn. Dan is het meestal wel goed :+

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94605

Anoniem: 63072 schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:47:
[...]
Laats een paar heroics gedaan met twee verschillende palatanks die niet crit immune waren. Onder andere een CoS timed run. Zonder problemen gehaald.
Voor heriocs maakt het niet uit als je net een beetje er onder zit. Je hebt pas echt een probleem als de tank lage health en lage defense heeft. Het wordt dan een stuk moeilijker.
De eerste was UP we waren aan het zoeken en konden geen tank vinden. In LFG stond een tank voor nexus, die gevraagd of hij ook UP wilde. Hij gaf meteen aan dat hij nog niet crit immune was en hij had relatief weinig HP (veel groene meuk).

We hebben een probleemloze run gehad zonder wipes. Na afloop die paladin blij, hij was net voor wij hem vroegen'uit een Nexus groep gegooid omdat ze 'een goede tank wilden. Die gast was een prima tank die precies wist wat hij moest doen, die staat nu in mijn friendlist.
Tijdje geleden twee instances gedaan op mijn resto shaman met een prot pally als tank. De ene instance een pally met 20k buffed en slechte gear, AP/hp based. De andere een prot pally met 14k buffed maar wel dicht bij de crit immune.

HoL gedaan met de pally met 20k hp. Op de packs kon hij nauwelijks aggro houden. Geen gebruik van AV als opener en bijna geen consecration. Door de eerste boss werd hij iedere poging ge-oneshot. Uiteindelijk zijn we ermee gestopt. Dit was zonder twijfel de slechtste prot pally die ik ooit heb zien tanken.

Een andere instance gedaan met de 14k hp tank. Geen enkel probleem. Hij was echt veel makkelijker te healen dan de andere tank. Veel minder spike damage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 30-04 07:47
Ach meeste zielige wat qua pug meegemaakt heb.
ik invite een dps member voor naxx 10 , een paar min later
He die mage (is guildie en staat ver boven in onze dps meters) heeft maar 12.5k hp (bleek toen tegen haar vertelde dat ze in fishing gear was)
persoon x left de raid :x
even gewisperd dat in zijn dromen haar zou kunnen bijhouden qua dps.
weer paar min later. (blijkbaar had nu even armory maar bijgepakt of zo)
smeekte of weer terug mocht komen, ja dus echt niet.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236827

Ik zal de Hunter trouwens nog maar eens gaan respeccen, naar een 'standaard' MM 11/53/7 build.

Survival is op dit moment beter, maar ik heb gewoon geen zin om deel van de 90% (Surv) Hunters te zijn. Alle verschillende shots in MM bevallen me wel :)

Edit: of toch niet.. andere spec wordt het wel, maar ben er nog niet helemaal uit :+

[ Voor 14% gewijzigd door Anoniem: 236827 op 23-03-2009 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05 12:48

NoTimeRemains

I know

Teunis schreef op maandag 23 maart 2009 @ 13:05:
Ach meeste zielige wat qua pug meegemaakt heb.
ik invite een dps member voor naxx 10 , een paar min later
He die mage (is guildie en staat ver boven in onze dps meters) heeft maar 12.5k hp (bleek toen tegen haar vertelde dat ze in fishing gear was)
persoon x left de raid :x
even gewisperd dat in zijn dromen haar zou kunnen bijhouden qua dps.
weer paar min later. (blijkbaar had nu even armory maar bijgepakt of zo)
smeekte of weer terug mocht komen, ja dus echt niet.
ik snap er niets van;
je invite een guildee in Naxx 10m, deze heeft de verkeerde gear aan. en dan gaat ze weg? en dan vraagt ze of ze terug mag komen.
:?

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:16
Carnagy schreef op maandag 23 maart 2009 @ 10:23:
[...]

Hoe krijg je gnomes rep?
In de volgende patch kan je een tabard krijgen die je gnomeregan rep boost in instances :)
Bij mijn weten is Gnomeregan de enige faction (Alliance kant dan toch) waarbij je absoluut runecloth moet inleveren of pvp-en om ze exalted te krijgen.

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viggen
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
NoTimeRemains schreef op maandag 23 maart 2009 @ 13:16:
[...]

ik snap er niets van;
je invite een guildee in Naxx 10m, deze heeft de verkeerde gear aan. en dan gaat ze weg? en dan vraagt ze of ze terug mag komen.
misschien dat ik nog bij moet komen van het weekend maar ik snap er ook nix van... xD
Kapoen schreef op maandag 23 maart 2009 @ 13:26:
[...]

In de volgende patch kan je een tabard krijgen die je gnomeregan rep boost in instances :)
Bij mijn weten is Gnomeregan de enige faction (Alliance kant dan toch) waarbij je absoluut runecloth moet inleveren of pvp-en om ze exalted te krijgen.
Nee hoor, gewoon loremaster willen halen @ een char en je bent exalted met alle home factions... :P (was iig zo op m'n NE priest)

[ Voor 40% gewijzigd door Viggen op 23-03-2009 13:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Nu online

chromeeh

the Gnome

[...]
Ik kan het vanavond toelichten of het idd nodig is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06-05 17:29

ShadowBumble

Professioneel Prutser

[...]

ik snap er niets van;
Nee invite guildee met fishing gear ander left , guildee trekt echte gear aan, en de person die left wil weer terug in de raid ;)

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Stormrage&n=Atlasje
Zo dit weekend eens mijn gear zitten pimpen, ik weet nu waar ik op moet letten :+
In 2 dagen van 800 naar 1100 strenght gegaan, en dat helpt toch wel :P

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
[...]
ik snap er niets van;
ShadowBumble schreef op maandag 23 maart 2009 @ 13:35:
[...]
Nee invite guildee met fishing gear ander left , guildee trekt echte gear aan, en de person die left wil weer terug in de raid ;)
Hmm moet denk ik toch eens wat aan mijn zins opbouwen gaan doen :'(

We hadden nog 3 dps nodig, de mage was in de tussen tijd aan fishen.
Dus een paladin joinde, keek rond zag de mage met 12k hp en vertrok dus weer.

Wat mij ook vaak opvalt is degene die om recount continue vraagt, bijna altijd onderaan op de lijst staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-03 10:19
Teunis schreef op maandag 23 maart 2009 @ 13:46:
Wat mij ook vaak opvalt is degene die om recount continue vraagt, bijna altijd onderaan op de lijst staat.
Is toch logisch ;)

Als je onderaan staat wil je weten of je het al wat beter doet. Vragen om bevestiging van je nr. 1 positie staat zo patserig

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

_Peter2_ schreef op maandag 23 maart 2009 @ 13:55:
[...]

Is toch logisch ;)

Als je onderaan staat wil je weten of je het al wat beter doet. Vragen om bevestiging van je nr. 1 positie staat zo patserig
Als je jezelf in die situatie niet belachelijk wilt maken door te vragen om dmg meter waarom heb je der zelf dan geen draaien denk ik altijd.
_Peter2_ schreef op maandag 23 maart 2009 @ 13:55:
[...]

Is toch logisch ;)

Please report dmg meters i wanne confirm if i am still the best dps-er in this raid .....

[ Voor 30% gewijzigd door ShadowBumble op 23-03-2009 13:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:05
[...]

Bron?
Google kan zo 1-2-3 niets vinden namelijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06-05 17:19
Atlas schreef op maandag 23 maart 2009 @ 13:38:
http://eu.wowarmory.com/c...xml?r=Stormrage&n=Atlasje
Zo dit weekend eens mijn gear zitten pimpen, ik weet nu waar ik op moet letten :+
In 2 dagen van 800 naar 1100 strenght gegaan, en dat helpt toch wel :P
In dat geval kun je ook deze overwegen om die crafted epic te vervangen ;)
Cloak of Bloodied Waters

Al weet ik niet hoe goed dat haste is for een Ret.

[ Voor 7% gewijzigd door cannibal op 23-03-2009 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-05 02:45
ShadowBumble schreef op maandag 23 maart 2009 @ 13:58:
[...]

Please report dmg meters i wanne confirm if i am still the best dps-er in this raid .....
Busted : (

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 14-03 10:19
Sorry, was de [irony[ [/irony] tags vergeten

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16-10-2024
Capa schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:02:
[...]

Bron?
Google kan zo 1-2-3 niets vinden namelijk :P
http://static.mmo-champio...ary/310_factiontabard.jpg

staat ergens op mmo champion

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Laatst online: 04-05 17:22

Croga

The Unreasonable Man

pyrofielo schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:26:
Je kan defense en resilience mixen om uncrittable te worden. Maja met wotlk lijkt het me niet zo heel moeilijk meer om gewoon defense te stacken, krijg je nog wat avoidance erbij ook.
Die gaat helaas niet op.....

Defense zorgt er voor dat de KANS dat je een crit op je krijgt verlaagt wordt.
Resilience zorgt er voor dat de BONUS DAMAGE van een crit ten opzichte van een hit verlaagt wordt.

Zit je dus op de DEFENSE crit cap dan is er geen kans dat iemand een crit op je scoort.
Zit je op de RESILIENCE crit cap dan krijg je mischien wel crits maar ze doen niet meer schade dan een hit.

De enige manier om crit immune te worden is 1 van die 2 caps te halen. Heb je geen van beiden capped dan ben je niet immune. Je kunt ze dus niet mixen voor imuniteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:35

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Dat is voor de Argent Tournament, en daar krijg je mischien wel rep bij, maar het is volgens mij niet zoals een 'tabard of the Kirin Tor'. Naja, ik heb vrijwel alles al op Exalted zitten, alleen nog even de Wolvar in SB (net geswitched nadat ik mijn green proto drake binnen had) en dan heb ik 40 exalted reputations :)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Croga schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:23:
[...]

Resilience zorgt er voor dat de BONUS DAMAGE van een crit ten opzichte van een hit verlaagt wordt.

Zit je dus op de DEFENSE crit cap dan is er geen kans dat iemand een crit op je scoort.
Zit je op de RESILIENCE crit cap dan krijg je mischien wel crits maar ze doen niet meer schade dan een hit.

De enige manier om crit immune te worden is 1 van die 2 caps te halen. Heb je geen van beiden capped dan ben je niet immune. Je kunt ze dus niet mixen voor imuniteit.
Onjuist, je kan ze gewoon mixen om uncrittable te worden.
Resilience zorgt ervoor dat je minder kans hebt om gecrit te worden EN verminderd de bonusdmg van de crit.

Zie ook de wowwiki pagina over defense
Critical Hits are strikes by mobs against the player that deal twice the normal damage. The player's Defense and Resilience are both attributes that reduce the chance of an enemy critically striking. The chance to be critically hit is based on the difference between the attacker's weapon skill and the player's defense skill and resilience %.

[ Voor 21% gewijzigd door cannibal op 23-03-2009 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thommmyy
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12-04 08:08
ShadowBumble schreef op maandag 23 maart 2009 @ 13:58:
[...]

Als je jezelf in die situatie niet belachelijk wilt maken door te vragen om dmg meter waarom heb je der zelf dan geen draaien denk ik altijd.

[...]

welke Damage meter gebruiken jullie dan?
ik gebruik op het moment deze:
http://wow.curse.com/downloads/wow-addons/details/skada.aspx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Als ik als Tank bovenaan de DPS meter sta is er zo ie zo al iets mis ;)
Thommmyy schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:30:
[...]

Ikzelf gebruik recount maar voor de goede orde ik ben dus geen DPS ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoTimeRemains
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 06-05 12:48

NoTimeRemains

I know

als tip van mijn CL kreeg ik dat ik ipv herb/alch beter herb kon droppen voor jc. maar daar heb ik toch niet zoveel aan. als het een DPS boost kan opleveren dan vind ik het niet erg om deze te levelen.
maar ik vraag me eigk af wat dit voor een extras oplevert.
voor het etra goud hoef ik het niet te doen want er zijn al super veel jc op de server.

This is the Way.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panicmonger
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20-11-2024
Als ik een tank tegenkom die resilience gebruikt dan kan hij wat mij betreft gelijk weer weg gaan. Resilience gear is verre van ideaal voor tanks en zou never nooit niet gebruikt moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panicmonger
NoTimeRemains schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:33:
als tip van mijn CL kreeg ik dat ik ipv herb/alch beter herb kon droppen voor jc. maar daar heb ik toch niet zoveel aan. als het een DPS boost kan opleveren dan vind ik het niet erg om deze te levelen.
voor het etra goud hoef ik het niet te doen want er zijn al super veel jc op de server.
Je kunt 3 gems maken die beter zijn dan blue gems, voor strength bijvoorbeeld ipv. 16 strength een 27 strength gem. Je kunt maximaal 3 daarvan in je gear en ze tellen als elke gem kleur, dus je krijgt er ook nog eens een socket bonus bij die je normaal misschien niet zou hebben gekregen. In my opinion de beste proffession voor raiding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Nu online

Nitroglycerine

ShadowBumble schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:32:
[...]

Als ik als Tank bovenaan de DPS meter sta is er zo ie zo al iets mis ;)
Tenzij je natuurlijk een groepje door ZF/ST/BRD/LBRS/UBRS heen aan het slepen bent, dan zou je als lvl 80 tank wel bovenaan mogen staan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Nu online

Wootlock

Evilution

Croga schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:23:
[...]

verklaar dan eens waarom in TBC een druid met 2 pieces pvp armor + 415 defense crit immune was

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Nitroglycerine schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:39:
[...]

Tenzij je natuurlijk een groepje door ZF/ST/BRD/LBRS/UBRS heen aan het slepen bent, dan zou je als lvl 80 tank wel bovenaan mogen staan ;)
Okay Okay :+ daar heb je gelijk

* ShadowBumble hides behind a rock again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
NoTimeRemains schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:33:
Het grote voordeel van JC is dat gem's prismatic zijn dus elke socket matchen (en ook meet tellen voor de meta gem)
En voor dps is blauw socket een vrij slechte kleur, Als JC kun je bv 27 STR of 27 SP in zetten en ook nog de socket bonus krijgen (welke vaak wel weer goed is)

Als echt pro wilt doen pak je ook nog Blacksmithing/Enchanting er bij (BS is wat vrij qua keuze in gems in 2 extra sockets)

Maar tenzij jezelf ook beste uit je toon wilt of in hardcore raiding guild zit, zou ik idd de keuze goed overwege door dat nu zo goed is, is bijna geen goud mee te verdienen

En is niet dat content nu zo moelijk is dat je wel moet.
Als eerlijk ben zou ik ook engi horen te droppen. zelf met 3.1 updates blijft het gewoon slecht.
Maar wil me heli niet kwijt :'( en 48 extra stam yeah :X
Nitroglycerine schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:39:
[...]
in de gemiddelde pug sta ik met 2000 dps als tank toch boven aan hoor

[ Voor 19% gewijzigd door Teunis op 23-03-2009 14:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Wootlock schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:42:
[...]
verklaar dan eens waarom in TBC een druid met 2 pieces pvp armor + 415 defense crit immune was
415 defense was volgens mij uncrittable met Survival of the Fitest (tbc-version).
Met pvp-items kon je nog wat lager gaan mbt defense.

En @Panicmonger, je hebt gelijk dat het niet ideaal is (verre van)/was voor de meeste tanks.
Het gaat hier vooral over of het kan en de uitzondering in TBC voor druids (al was ook daar defense nog beter point for point, maar pvp items waren gemakkelijker te krijgen dan Defense en de PvP items hadden ook nog eens hoge Stamina en Armor).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

killbillfast schreef op maandag 23 maart 2009 @ 11:17:
Klein afgelopen tijdboekje,

Ik heb sindskort mijn "thunderchicken" balance druid op 80 en ben lekker bezig geweest in heroics en voa10/25. Ik doe nu zo'n 2800 dps en heb gisteren in naxx t7.10 chest mogen looten waardoor ik de 2 set bonus nu krijg (had de t7.25 gloves uit voa25 geloot :)). Nu vraag ik me af of ik IIS in mijn spec op moet gaan nemen. Kan iemand eens naar mijn spec/gear kijken (linkje in mn sig) en me adviseren (t7 chest heb ik nog niet opgehaald doe ik als ik thuiskom :P)? Ik zit op dit moment nog een klein beetje onder de hitcap maar heb nog wat wijzigingen in de planning staan om dit te verbeteren.

/afgelopentijdboek
Is er iemand die mij kan adviseren in mijn spec/gear? Ik ben erg benieuwd naar meningen hier.

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
killbillfast schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:58:
[...]

Is er iemand die mij kan adviseren in mijn spec/gear? Ik ben erg benieuwd naar meningen hier.
Qua spec, tenzij mana issues hebt
http://ptr.wowhead.com/?talent=0tMbuiIsIdhVhRuZbxczb

imp. FF is handig als je geen shadow priest mee hebt, imo beste uit wisselen met iis.

En qua mana, intensity doet meer dan moonglow maar met gegoeg crit moet mana niet echt een issue meer zijn, behalve aoe gezien moonkin form daarop niet kan triggeren :(
Maar met BoW + Replensishment is vrij lang uit te houden

[ Voor 11% gewijzigd door Teunis op 23-03-2009 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
Teunis schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:47:
[...]

Het grote voordeel van JC is dat gem's prismatic zijn dus elke socket matchen (en ook meet tellen voor de meta gem)
En voor dps is blauw socket een vrij slechte kleur, Als JC kun je bv 27 STR of 27 SP in zetten en ook nog de socket bonus krijgen (welke vaak wel weer goed is)

Als echt pro wilt doen pak je ook nog Blacksmithing/Enchanting er bij (BS is wat vrij qua keuze in gems in 2 extra sockets)

Maar tenzij jezelf ook beste uit je toon wilt of in hardcore raiding guild zit, zou ik idd de keuze goed overwege door dat nu zo goed is, is bijna geen goud mee te verdienen

En is niet dat content nu zo moelijk is dat je wel moet.
Als eerlijk ben zou ik ook engi horen te droppen. zelf met 3.1 updates blijft het gewoon slecht.
Maar wil me heli niet kwijt :'( en 48 extra stam yeah :X
Alchemy / enchanting / blacksmith / leatherworking en inscription maken max 1 spellpower verschil met elkaar uit. Als caster dps maakt dat dus niet heel veel uit. Voor healers kan blacksmithing een pre zijn omdat je dan spi / mp5 / haste / int / crit of spellpower kan enchanten. Extra voordeel voor BS in 3.1 is dat je er epic gems in kan doen.

Mining voor tanks en skinning voor dps is ook nog een optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Thommmyy schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:30:
[...]

Recap ftw dit is imo 1 van de mooiste dmg meters zeker omdat ie nu ook goed werkt voor de hele raid. Duidelijk en handig alles te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killbillfast
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-12-2024

killbillfast

Challenge accepted!

Teunis schreef op maandag 23 maart 2009 @ 15:10:
[...]

Qua spec, tenzij mana issues hebt
http://ptr.wowhead.com/?talent=0tMbuiIsIdhVhRuZbxczb

imp. FF is handig als je geen shadow priest mee hebt, imo beste uit wisselen met iis.

En qua mana, intensity doet meer dan moonglow maar met gegoeg crit moet mana niet echt een issue meer zijn, behalve aoe gezien moonkin form daarop niet kan triggeren :(
Maar met BoW + Replensishment is vrij lang uit te houden
Waarom kies je voor Genesis als filler en niet voor moonglow daar?

Livestream : http://twitch.tv/BF_Billiam

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het juist wel lachwekkend als mensen om dps meters vragen na 2 groepen trash... Ik antwoord meestal met zoiets als ‘I think you don’t want to see the meters...’ Uiteraard blijven ze toch zeuren voor stats, dus 1 keer pasten met een plagerige opmerking erbij en ze zijn stil/ gaan wel hun best doen.

Nog even over S3D. De mensen die met 7/8 healers en 4 tanks gaan... krijgen die de 1ste drake neer voor de 2de landt? En op ongeveer hoeveel % zit de 2de als de 3de landt? We hebben een paar mensen die gewoon tussen de 2200 en 2500 dps zitten op dit gevecht, dat maakt het er niet makkelijker op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
killbillfast schreef op maandag 23 maart 2009 @ 15:23:
[...]
Waarom kies je voor Genesis als filler en niet voor moonglow daar?
3% less mana tegen 1% meer damage van de dots van moonfire + insect swarm, kleine increase dmg, maar mana moet geen issue zijn.

Typhoon vs Starfall is een persoonlijke keuze, in raids zal eerder typhoon (glyhped) zijn dan starfall, want je wil niet als caster midden in gaan staan.

[ Voor 6% gewijzigd door Teunis op 23-03-2009 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Zucht.
Van t weekend naar ZG met 2 andere DK's. Ging leuk en snel. Helaas was Hakkar niet echt te doen dankzij de MC, maar toch leuk om die beserkers nu zonder problemen in elkaar te meppen.

Daarna een pug naar AQ40.... Tot aan de twins ging het prima, lekker snel en makkelijk hoewel we niet master loot deden maar okay.. Twins... Niemand luisterde naar de tactics. Mensen gingen lopen trollen dat ze zich verveelden en vervolgens natuurlijk een drama pull waarbij de twins direct naar elkaar liepen. En vervolgens geen tanks en healers die de boel oppakten... Resultaat. 20 minuten heen en weer rennen en mensen maar verbaasd blijven dat ze niet dood gingen... zucht... Nadat ik dood ging omdat ik agro op de caster twin had gepakt na de teleport maar geen lock of healer me hielp heb ik maar de raid geleaved. Zucht. Nog steeds cthun niet gezien en mijn oude trauma van 2 maanden wipen op de twins in vanilla was weer terug. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 10:36
Teunis schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:47:

[...]

in de gemiddelde pug sta ik met 2000 dps als tank toch boven aan hoor
Dan heb je echt waardeloze dps :) In een Pug moet een beetje PUG-mage makkelijk 2500 DPS kunnen doen. En dat is dan echt een bare minimum.

Wat vinden Trollimie en andere mages (casters) van de toekomst van tailoring? De holy back tailoring enchant wordt een 250 spellpower buff. Toch erg lekker? Zal waarschijnlijk een 45 sec hidden cooldown hebben.

Vanavond laatste wing in Naxx 10 clearen en dan op naar Sapphiron en Kel'Thuzad. Dan hopelijk ook nog Malygos neerknallen voor een guild first (geen personal first). Daarna m'n Shaman even naar 70 levelen en dan het bed induiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Carnagy schreef op maandag 23 maart 2009 @ 16:24:
[...]

Dan heb je echt waardeloze dps :) In een Pug moet een beetje PUG-mage makkelijk 2500 DPS kunnen doen. En dat is dan echt een bare minimum.
Van 't weekend een lock en een mage die toch echt niet boven de 1300 uitkwamen in een pug heroicje hoor... En de instance ging prima, mede dankzij de overimba 30k full epic pala tank... en mijn 2k dps zei de waardeloze dps in alleen maar blues ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:58
[...]
Of net niet, meestal neem ik een setje DKs mee zodat we samen lekker 4K+ DPs op trash kunnen doen. Mages/warlocks beginnen dan net hun eerste cast te finishen en dan is de groep al weer dood. :+

ops :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Nu online

Wootlock

Evilution

Paprika schreef op maandag 23 maart 2009 @ 16:37:
[...]

Of net niet, meestal neem ik een setje DKs mee zodat we samen lekker 4K+ TPs op trash kunnen doen. Mages/warlocks beginnen dan net hun eerste cast te finishen en dan is de groep al weer dood. :+
Ik denk dat je DPS bedoeld, dan is 4k op een trashgroepje niet veel :)

Seed of corruption op 2 mobs, rain of fire pew pew 120k dps op trash :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carnagy
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-03 10:36
Wootlock schreef op maandag 23 maart 2009 @ 16:41:
[...]

Ik denk dat je DPS bedoeld, dan is 4k op een trashgroepje niet veel :)

Seed of corruption op 2 mobs, rain of fire pew pew 120k dps op trash :+
Ik haal ook easy 7k dps op een eerste groep trash. Daarna zakt het wel snel naar 4K :) Of nog lager als ik slack ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Carnagy op 23-03-2009 16:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snappie88
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-05 20:01

Snappie88

Mr. Hollywood

Carnagy schreef op maandag 23 maart 2009 @ 16:45:
[...]

Ik haal ook easy 7k dps op een eerste groep trash. Daarna zakt het wel snel naar 4K :) Of nog lager als ik slack ;)
Ach, in Naxx haalde ik als Warlock 10k DPS met drie trashpacks :+

Vrij gevraagd voor vrijdag, dus dan heb ik weekend van zes dagen. Ik denk dat ik maar eens wat rep ga grinden zo her en der, ik heb nog geeneens 10 factions op exalted :'( Af en toe baal ik wel dat ik m'n Warlock main heb gemaakt, op m'n Druid en Shaman was ik al wat verder wat betreft reputations.

Surfin' paradise!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
hulkie schreef op maandag 23 maart 2009 @ 15:24:
Ik vind het juist wel lachwekkend als mensen om dps meters vragen na 2 groepen trash... Ik antwoord meestal met zoiets als ‘I think you don’t want to see the meters...’ Uiteraard blijven ze toch zeuren voor stats, dus 1 keer pasten met een plagerige opmerking erbij en ze zijn stil/ gaan wel hun best doen.

Nog even over S3D. De mensen die met 7/8 healers en 4 tanks gaan... krijgen die de 1ste drake neer voor de 2de landt? En op ongeveer hoeveel % zit de 2de als de 3de landt? We hebben een paar mensen die gewoon tussen de 2200 en 2500 dps zitten op dit gevecht, dat maakt het er niet makkelijker op...
Wij doen het met 4 tanks en 6 healers, 2 warriors voor de adds en 1 DK voor Sart. Ik doe de adds omdat de rest daar teveel lag voor heeft (kuch slackers zijn) en doe daarmee eigenlijk nog steeds 4k dps over de hele fight waarmee ik meestal meteen in de top 5 sta :+ (jaja cheaten ;) )

1e gaat dood, 2e landt meestal 2-5 seconden daarna, heb eigenlijk geen idee hoeveel % drake 2 is als #3 landt, gokje 40-50% ofzo? Edit: hm misschien nog minder, meestal zijn drakes niet zo heel lang tegelijk up.

[ Voor 3% gewijzigd door porn* op 23-03-2009 17:05 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LesCacques
  • Laatst online: 24-03 11:22

LesCacques

Les Cacques sont retournés

ik heb nu een 7900GT video kaart. Ben op zoek naar een nieuwe aangezien ik ag en toe wat haperingen zie tijdens wow. Kheb 2gb DDr2 ram, amd 64 x2 4400+, en een of ander Asus m2n moederbord.

Ik wil op dit moment alleen videokaart upgraden tenzij iedereen hier me adviseert om meer te upgraden.

Tnx in advance!

je ne sais cacques

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
[...]

Wat vinden Trollimie en andere mages (casters) van de toekomst van tailoring? De holy back tailoring enchant wordt een 250 spellpower buff. Toch erg lekker? Zal waarschijnlijk een 45 sec hidden cooldown hebben.
250sp voor 15 sec geloof ik. die 45 sec hidden CD zit er gegarandeerd op. Voor dps-casters is dit na JC waarschijnlijk de beste profession. Maar ben nog steeds blij dat ik tailoring heb gedropt voor JC. Geen blauwe gems/sockets meer zien als dps is geestelijk gezien ook erg goed : P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Nu online

chromeeh

the Gnome

Schaapmed schreef op maandag 23 maart 2009 @ 17:06:
ik heb nu een 7900GT video kaart. Ben op zoek naar een nieuwe aangezien ik ag en toe wat haperingen zie tijdens wow. Kheb 2gb DDr2 ram, amd 64 x2 4400+, en een of ander Asus m2n moederbord.

Ik wil op dit moment alleen videokaart upgraden tenzij iedereen hier me adviseert om meer te upgraden.

Tnx in advance!
Ik zou eerst eens meer mem proberen, een stuk goedkoper, aangezien WoW gek op geheugen is :)

[ Voor 0% gewijzigd door chromeeh op 23-03-2009 17:15 . Reden: typo :X ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LesCacques

LesCacques

:P naja mijn videokaart zit ook vol stof misschien dat ik dat ook maar eens moet weghalen...

Waarom zou het dan aan me geheugen liggen?

je ne sais cacques

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paprika
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10:58
chromeeh schreef op maandag 23 maart 2009 @ 17:10:
[...]

Ik zou eerst een mem proberen, een stuk goedkoper, aangezien WoW gek op geheugen is :)
en gek op processoren... Ik had zelf vroeger een Opteron 170 overgeclockt op 3 GHz, dan doet ie in cpu tests gelijk aan een AMD x2 6000+, toen ik naar een intel E6750 ging, ging mijn fps, vooral in raids, met echt grote getallen omhoog. Dit kan ook door de swap van DDR naar DDR2 geheugen zijn gekomen, maar iig is 't zowel cpu als memory snelheid erg intense, want van 2GB naar 4GB (in XP) deed verder niets.

[ Voor 4% gewijzigd door Paprika op 23-03-2009 17:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Nu online

chromeeh

the Gnome

Schaapmed schreef op maandag 23 maart 2009 @ 17:12:
:P naja mijn videokaart zit ook vol stof misschien dat ik dat ook maar eens moet weghalen...

Waarom zou het dan aan me geheugen liggen?
Te weinig geheugen :P
Ik draai met 2GB en een 8800GT. Af en toe is tie ook gewoon door z'n mem heen :/
Binnenkort prop ik er nog 2GB bij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Laatst online: 22-04 11:20
Schaapmed schreef op maandag 23 maart 2009 @ 17:06:

Tnx in advance!
2GB zou genoeg moeten zijn, afhankelijk van of je XP of Vista draait en welke texture kwaliteit (en hoeveel meuk je op de achtergrond blijft draaien.. virusscanners en/of andere troep). Als je Vista draait met Norton ofzo, dan ben je al 1GB+ kwijt aan niks.

Ik heb ook een 7900GT, maar draai wel alles minimaal. Dan draait het op zich ok, maar de rest van mn systeem is een stuk trager dan dat van jou.

Geheugen heb ik absoluut geen problemen mee, maar draai een nogal geminimaliseerde XP (zo goed als 0,0 overige shizzle)

Al ga ik wil binnekort een nieuw systeem aanschaffen. WoW op SSD ftw!

[ Voor 6% gewijzigd door Bosmonster op 23-03-2009 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LesCacques

LesCacques

Maar dus ik kan hiervan aflezen dat ik meer mem moet hebben? Ik heb niet de 64 versie dus 3gb is dan het max tohc? met xp pro..

je ne sais cacques

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
ImdaMned schreef op maandag 23 maart 2009 @ 17:07:
[...]

250sp voor 15 sec geloof ik. die 45 sec hidden CD zit er gegarandeerd op. Voor dps-casters is dit na JC waarschijnlijk de beste profession. Maar ben nog steeds blij dat ik tailoring heb gedropt voor JC. Geen blauwe gems/sockets meer zien als dps is geestelijk gezien ook erg goed : P
Nee, tailoring wordt nu by far de beste profession voor casters zelfs. Ze hebben die proc nogal OP gemaakt.

Geloof dat de DPS-increase bijna 3x zo hoog is als JC of enchanting. (het staat ergens berekend op EJ)

Maar goed.. heb net 450 tailoring gedropt en 450 JC geleveld, dus boeien :P

[ Voor 8% gewijzigd door Bosmonster op 23-03-2009 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Dit is niet echt het topic om het over systeem-upgrades te hebben. Misschien kun je hier wat mee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
bertjeee schreef op maandag 23 maart 2009 @ 15:40:
Zucht.
Van t weekend naar ZG met 2 andere DK's. Ging leuk en snel. Helaas was Hakkar niet echt te doen dankzij de MC, maar toch leuk om die beserkers nu zonder problemen in elkaar te meppen.

Daarna een pug naar AQ40.... Tot aan de twins ging het prima, lekker snel en makkelijk hoewel we niet master loot deden maar okay.. Twins... Niemand luisterde naar de tactics. Mensen gingen lopen trollen dat ze zich verveelden en vervolgens natuurlijk een drama pull waarbij de twins direct naar elkaar liepen. En vervolgens geen tanks en healers die de boel oppakten... Resultaat. 20 minuten heen en weer rennen en mensen maar verbaasd blijven dat ze niet dood gingen... zucht... Nadat ik dood ging omdat ik agro op de caster twin had gepakt na de teleport maar geen lock of healer me hielp heb ik maar de raid geleaved. Zucht. Nog steeds cthun niet gezien en mijn oude trauma van 2 maanden wipen op de twins in vanilla was weer terug. 8)7
Hmm, na teleport agro pakken als DPS-er is fail, dan stond je het dichts bij de mob en is dat de reden dat je agro hebt. Na teleport is diegene die het dichts bij is normaal de tank, en dan is het bijna niet meer mogelijk agro van hem te trekken.

En als de twins naar elkaar toe bewogen was gewoon standaard een whipe, omdat je als ze goed gepositioneerd waren je de enrage-timer niet ging halen.
40 man overeind op enrage, 20s later konden 30 man de vloer van dichtbij bekijken (mompel over feign death van hunters en hellfiring warlocks om zo geen repair-costs te krijgen)

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:35

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
AQ40 twins nu? Gewoon nuken, met 25 level 80's krijg je ze gewoon neer terwijl ze elkaar healen.

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 25-04 09:38

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

Ghe toevallig heb ik laatst een guild run AQ40 opgezet. Twins was zeker een moeilijke baas. Wij 8manden hun, na 2 wipes gingen ze de 3e try neer. Ookal ging het ergens mis en healden ze van 20 naar 50%. Maar goed wel leuk gevecht!

Voor de rest alles gevijfmand...

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mili
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05-2024
Teunis schreef op maandag 23 maart 2009 @ 15:28:
[...]

3% less mana tegen 1% meer damage van de dots van moonfire + insect swarm, kleine increase dmg, maar mana moet geen issue zijn.

Typhoon vs Starfall is een persoonlijke keuze, in raids zal eerder typhoon (glyhped) zijn dan starfall, want je wil niet als caster midden in gaan staan.
waarom zou je op aoe trash de meeste damage willen doen. straks met de halvering van de CD op starfall (met glyph erbij zelfs nog maar 1 minuut cd) is typhoon nog waardelozer dan hij nu al is in PVE. het feit dat een glyph de knock-back eraf moet halen zegt in mijn ogen al genoeg.

gale winds is daarom ook niet een talent voor raiding als je het mij vraagt.
en daar komt bij dat er in ulduar minder AOE trash zal zijn (zeker in de eerste weken zal je het meeste single target doen) moonglow en IFF zijn in mijn ogen een must voor iedere raid. Dreamstate kan je nemen mocht je vaak out of mana zijn. maar tot patch 3.1 is dat als je normaal doet op bosses niet mogelijk.
tijdens de test op mimiron kwam ik er echter achter dat na 3.1 je zeker in het begin dreamstate of intensity erbij moet nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Kees schreef op maandag 23 maart 2009 @ 14:25:
[...]
Dat is voor de Argent Tournament, en daar krijg je mischien wel rep bij, maar het is volgens mij niet zoals een 'tabard of the Kirin Tor'. Naja, ik heb vrijwel alles al op Exalted zitten, alleen nog even de Wolvar in SB (net geswitched nadat ik mijn green proto drake binnen had) en dan heb ik 40 exalted reputations :)
Je kan 5 tabards bekomen via dat tournament idd, en die tabards geven city rep. Leuk voor altjes zou ik denken :) Mijn rogue heeft allang de ambassador achievement en ik vind het fijn dat ik niet nog eens runecloth moet gaan grinden om mijn alts exalted te krijgen bij de andere steden.

Voor mijn undead chars die ik in vanilla wow speelde is het al helemaal een verbetering, met deze chars heb ik het leeuwendeel van de quests al gedaan en ze zijn nog steeds maar honoured bij de 5 basis factions |:(

[ Voor 13% gewijzigd door Kapoen op 24-03-2009 08:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:46

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Klein dagboekje,

Gisteren niet zo heel veel gedaan. Na het sporten heb ik eerst maar eens met mijn DK Violet Hold HC getanked (dat was de daily). De groep bestond uit 1 priest (healer), 1 enhancement shammy, 2 rogues en ik. Tijdens de eerste paar portals was ik een beetje bang dat de DPS wat aan de lage kant was omdat de trash niet zo snel neer ging als dat ik 'normaal' gewend ben. Maar al snel bleek dat iedereen goed wist waar hij/zij mee bezig was. Resultaat was dat we dus redelijk vlot de instance doorgewerkt hebben. Na deze run recount even bekeken naar damage done overall, de shammy stond bovenaan met zo'n 2500 DPS, daarna kwam ik met 1400 DPS en daarna de rogues die op zo'n 1100 a 1200 DPS zaten. Geen beestachtige cijfers dus, maar toch een redelijk vlotte run.

Daarna nog een PuG gejoined naar OS-25. Achteraf denk ik dat we hem met deze groep best met 1 drake up hadden kunnen doen aangezien de DPS erg goed was. Maargoed, ook dit ging lekker snel en het leverde me ook nog eens de T7.5 gloves op. Aangezien ik goed in de avoidance zit heb ik hier een +24 stam gem in gestopt en naar aanleiding van discussies in een van de eerdere delen van dit topic heb ik er ook +20 agi op geënchant.

Vanavond ga ik hopelijk Naxx10 nog afmaken op mijn DK. Alleen de Spider wing en Patchwerk zijn gecleared, dus of we hem helemaal gaan clearen is de vraag. En het hangt er sowieso van af of er voldoende guildies online zijn of we er überhaupt wel mee verder gaan. We gaan het zien :).

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Niet online
Gisteren Boots of Impetuous Ideals van de AH kunnen plukken.
Kost een paar centen, maar dan heb je ook wat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-05 16:45

Auredium

Informaticus Chaoticus

Dagboek,

Gisteren heb ik in de Pug lijsten gestaan van The Old Kingdom en Halls of Stone. Uiteindelijk kreeg ik een invite voor Halls of Stone toen ik Timbermaw rep aan het grinden was. 0 keer dood gegaan en tweede in de DPS lijst. Nu hoef ik alleen nog The Oculous en The Old Kingdom te runne om het lijstje compleet te maken.

Daarna kreeg ik een invite voor Heroic:Violet Hold. Natuurlijk deed ik hier aan mee!
Het gevecht ging goed, weer 0 keer dood gegaan. Aan het eind van VH dropte de endboss iets leuks, de Epic Clothie Wrists!! Ik mocht needen en won daarmee auto-default de gear. Tevens had ik ervoor gezorgt dat niemand de poort beschadigde (wist het niet zeker maar vermoedde een achievement) en jawel hoor [Defenseless] als achievement binne gehaald!

Meteen goud over de balk gegooit voor een enchant. Zag geen goede Haste of Hit voor bracers en dus 30 Spellpower erop laten gooien. Daarna kwam WG aan de buurt. Wederom 2 compleet volle raid teams. ONs team deed het super. We wisten de aller laatste tower te verdedigen terwijl het de rest (pakweg 90% van alle mensen) WG bestormde met succes. Meteen 7 van die shards en 3 WG tokens binnen weten te slepen!

Mijn DPS in Heroic: VH was trouwens 1300 - 1400 DPS, begint ergens op te lijken. :)

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
Auredium schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 08:36:
Aan het eind van VH dropte de endboss iets leuks, de Epic Clothioe Wrists!!

Meteen goud over de balk gegooit voor een enchant.
Je ziet het verkeerd ;)
Dat is geen geld over de balk, dat is eindelijk geld goed besteed!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94605

Grats met je achievement. Maar defenseless is niet dat de poort niet is beschadigd. Het is als je de aoe van de torches niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 06-05 16:45

Auredium

Informaticus Chaoticus

cannibal schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 08:45:
[...]

Je ziet het verkeerd ;)
Dat is geen geld over de balk, dat is eindelijk geld goed besteed!!
Eigenlijk wel ja. :P
Er was wel nog een enchanter die me een rip uit het lijf wilde rukken door 15G voor de enchant alleen te vragen. Daar deed ik dus niet aan mee.

Vanavond probeer ik een van beide resterende dungeons te doen. Ook ga ik mijn eigen fishing gear samen proberen te stellen vanaaf voor de joeks.
Maar real life houd me tegen want ik moet nog vanalles doen en dat gaat voor.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 282346

quick boekje ,

gisteren weer nada noppes niks gedaan dan vissen , lekker rustgevend , beetje tv kijken , af en toe eens op het dobbertje klikken ... 2 daagjes tijd op 340 fishing en 350 cooking ( misschien een beetje te casual ma ja :) ). Kan niet zo slecht zijn . wel een paar leuke screenshots , met path of frost in het midden van een meer op het water zitten met een drijvend vuurtje naast je :p

Voor mensen van de alliance hoe geraak ik het beste in stormwind als horde voor een visje te vangen daar ? ik heb sinds dat wow uit is nog geen minuut met een alliance char gespeeld >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Auredium schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 08:48:
[...]

Eigenlijk wel ja. :P
Er was wel nog een enchanter die me een rip uit het lijf wilde rukken door 15G voor de enchant alleen te vragen. Daar deed ik dus niet aan mee.

Vanavond probeer ik een van beide resterende dungeons te doen. Ook ga ik mijn eigen fishing gear samen proberen te stellen vanaaf voor de joeks.
Maar real life houd me tegen want ik moet nog vanalles doen en dat gaat voor.
15g vraag ik alleen als ik ervoor naar orgri moet komen :P anders is het gewoon 5g fee

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 10:46

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Zeker voor een hoog level enchant vind ik 15G fee echt niet teveel gevraagd eerlijk gezegd. Enchanting levelen is een kostbare aangelegenheid en er is ook nog eens geen droog brood mee te verdienen.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LesCacques

LesCacques

TheZeroorez schreef op maandag 23 maart 2009 @ 18:20:
[mbr]Dit is niet echt het topic om het over systeem-upgrades te hebben. Misschien kun je hier wat mee? :)[/mbr]
Ja sorry niet aan gedacht :P

je ne sais cacques

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G3kko0
  • Laatst online: 30-01 07:47

G3kko0

Why so serious???

Zo weer even een update:

Gisteravond goed bezig geweest met mijn tankadin. Eerst een pug naar the daily van de dag: UP. Smooth run met alleen 0 wipes en bij de laatstse boss viel mijn zwaard :) http://www.wowhead.com/?item=37401

Daarna nog een pug gedaan UK en Nexus voor wat snelle emblems en rep.

Zit nu op 24.3K unbuffed health...kan beter maar begint al beetje te komen.
Ik vroeg me alleen af wat nu eigenlijk een goede enchant zou zijn voor mij zwaard. Ben nog beetje in doubt welke ik zou moeten nemen. Andere Tankadin's misschien advies....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Nu online

chromeeh

the Gnome

Gisteren de Ambassador title gehaald :)
En een robo kip, geit & tijgertje :D

Ik blijf er bij... Robokip + Draenei = roflol :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 236780

Dutch-Inc is op het moment actief aan het recruite als onderstaande je wel wat lijkt zie dan http://www.dutch-inc.nl

Dutch-Inc is aktief op de Europese Turalyon server.
Dutch-Inc is een vriendelijk guild voor Nederlandstalige Alliance spelers, gericht op samenspel en onderlinge hulp bij het halen van je doelen binnen het spel.

We zijn een 'Casual Raiding' guild. Maar vergis je echter niet! (Alle pre- Ulduar instances staan op farm)

Een casual raiding guild betekent bij ons niet:
'lang leve de lol en rommel maar aan' bij de raids;
pak wat je pakken kan;
schrijf je in en blijf lekker weg als je geen zin hebt;
Snel gear verzamelen en weer wegwezen bij het guild;

Een casual raiding guild betekent bij ons wel:
Dutch-Inc officers zullen je helpen/adviseren bij het optimaliseren van je gear, gems en enchants om mee te kunnen;
Je mag je inschrijven voor raids maar je bent nooit verplicht om je in te schrijven;
Als je confirmed bent voor een raid ga je samen met je team je stinkende best doen om de raid tot een succes te maken :) je komt dan op tijd met de juiste gear, potions, elixers en buff foods;

Er zijn/komen oefen-raids, avonden waarop we weten dat we waarschijnlijk geen boss neer gaan krijgen maar die (nieuwe of minder ervaren) raiders de kans geven om onbekende gebieden te bekijken en aan den lijve te ondervinden hoe de (geschreven) tactics voor een bepaalde boss het beste in de werkelijkheid uitgevoerd kunnen worden;
Met als doel natuurlijk om zo'n onbekend gebied op de reguliere raid-kalender te krijgen na een aantal oefeningen!

Overigens wordt er ook zonder 'gerotzooi' vooral veel gelachen en plezier beleefd tijdens onze raids.....

Op de Dutch-Inc website waar je nu bent kun je in het forum je vragen kwijt, en je vindt er uiteraard veel antwoorden op al eerder gestelde vragen.

Daarnaast heeft Dutch-Inc ook een TeamSpeak server die 24/7 in de lucht is bij een onafhankelijke provider voor gebruik door onze members bij raids of 5-mans instances.

Je ziet dat Dutch-Inc je een hoop te bieden heeft, dus ben je level 80 en lijkt het je leuk om lid te te worden van de Dutch-Inc familie maak dan een apply in het recruitment forum. De kans dat je binnen komt is momenteel erg groot! :)

Zie het recruitment forum voor meer info.

Teleurstellingen: natuurlijk wil je je gelijk aanmelden bij Dutch-Inc (toch?) maar naast alles wat we wel zijn zijn we vooral geen hard-core raiding guild dat 7 dagen per week groepen heeft rondlopen in Naxxramas, Obsidian Sanctum, Vault of Archavon en Eye of Eternity. Als dat echt (het enige) is dat je zoekt wacht je bij ons gewoon een teleurstelling en raden we je eerlijk aan om nog even verder te kijken. Wil je ons meehelpen om er uiteindelijk wel te komen? Aanmelden dan, helpen aan de vooruitgang en vooral: veel geduld ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285754

Ik gebruik ook het red sword of courage en ik gebruik mongoose wat me super bevalt :D

Zelf atm 28.5k hp op me back en mijn trinkets na alleen maar epics ;)
Toch merk ik dat ik de tijd waarin je veel uit HC's kan halen nu wel voorbij is en de enige reden dat ik die nog doe is omdat guildies spul nodig hebben. Heb ook alle emblem items al, heb atm ook 6k gold en epic flyer had ik al dus nu kan ik dat mooi gebruiken voor enchants op naxx 25 en ulduar gear.

Ik hoop trouwens wel dat thaddius trinket met 85 defense soon dropped want die is echt super, maar na 3 kills nog niet gezien. Nouja zondag weer een kans.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
[...]
Daar ga ik niet mee akkoord. Toen ik met guildies aan heroics begon (tijdens de initiële rush naar 80/heroics) deden we elk met moeite 1500 dps en dat ging ook prima.

Het is door die 'inflatie van perceptie' dat pugs minder leuk worden naargelang content ouder wordt.
Het was ok om met blauwe/groene items aan heroics te beginnen toen er nog geen of weinig epics in circulatie waren. Tegenwoordig zitten we weer met het gekende probleem: mensen verwachten dat verse level 80s standaard met 30k stamina, 20k mana en 3000 dps aan heroics beginnen (jaja overdreven ik weet het) terwijl dat absoluut niet noodzakelijk is. 'God forbid' dat we een keertje CC moeten gebruiken en niet alles in één keer kunnen plat AoE-en.

[ Voor 5% gewijzigd door Kapoen op 24-03-2009 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Anoniem: 285754 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 09:13:
[..]

Ik hoop trouwens wel dat thaddius trinket met 85 defense soon dropped want die is echt super, maar na 3 kills nog niet gezien. Nouja zondag weer een kans.
:') 3 kills maar 8)7

Verwend kreng dat je bent :P

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Na lange tijd heb ik weer eens serieus kunnen spelen. :)
Ik ben er zo'n 2,5 maand uit geweest, omdat ik gewoon geen tijd had enzo. Gisteren op 5% na net geen lvl 73 geworden.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MantaMania
  • Laatst online: 01-05-2024

MantaMania

Pray Hard

Anoniem: 236780 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 09:11:
Dutch-Inc is op het moment actief aan het recruite als onderstaande je wel wat lijkt zie dan http://www.dutch-inc.nl

Dutch-Inc is aktief op de Europese Turalyon server.
Dutch-Inc is een vriendelijk guild voor Nederlandstalige Alliance spelers, gericht op samenspel en onderlinge hulp bij het halen van je doelen binnen het spel.

We zijn een 'Casual Raiding' guild. Maar vergis je echter niet! (Alle pre- Ulduar instances staan op farm)
Hee bouli ook hier en lekker aan het recruiten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Laatst online: 07-04 18:27
MrVegeta schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 00:57:
Ghe toevallig heb ik laatst een guild run AQ40 opgezet. Twins was zeker een moeilijke baas. Wij 8manden hun, na 2 wipes gingen ze de 3e try neer. Ookal ging het ergens mis en healden ze van 20 naar 50%. Maar goed wel leuk gevecht!

Voor de rest alles gevijfmand...
Mja C'thun is veel makkelijker met minder mensen ;)

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
Vraagje, hebben jullie ook een guild aan horde zijde van Tura? Of is dat een andere DutchInc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Panicmonger
Gisteren even een paar uurtjes herbs gefarmed, lekker relaxed rondvliegen. Had een 18 slot bag full met Lichbloom en Icethorn en 1 stack met Frost Lotusses, even in guildchat gevraagd of iemand ze wou kopen en gelijk alles verkocht :) Nu nog even mijn overige Emblems of Valor kwijt, zat vast op 160 Emblems met geen main/offspec loot die ik nog nodig had daarvan. 1.5k gold voor de bracers en ze zijn zo weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Nu online

Wootlock

Evilution

Panicmonger schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 09:56:
Gisteren even een paar uurtjes herbs gefarmed, lekker relaxed rondvliegen. Had een 18 slot bag full met Lichbloom en Icethorn en 1 stack met Frost Lotusses, even in guildchat gevraagd of iemand ze wou kopen en gelijk alles verkocht :) Nu nog even mijn overige Emblems of Valor kwijt, zat vast op 160 Emblems met geen main/offspec loot die ik nog nodig had daarvan. 1.5k gold voor de bracers en ze zijn zo weg.
:D

De ingredienten om goed te herben zijn:

- glas cola
- sloop muziek op de achtergrond
- Silverdragon+Gather addon
- Macro voor de Time lost drake

Daarna cashen op de AH :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zertaxka
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Wootlock schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:21:
[...]

:D

De ingredienten om goed te herben zijn:

- glas cola
- sloop muziek op de achtergrond
- Silverdragon+Gather addon
- Macro voor de Time lost drake

Daarna cashen op de AH :)
En hopen op weinig concurenten :+

World of Warships proberen ? Klik hier voor Recruit a Friend Benefits !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 285754

Bokkie schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 09:20:
[...]

true true ik had me red sword na 3 runs mijn crest of lordearon (<- spelling) na de eerste. rest van de spullen ook binnen 2 of 3 runs :P maarja in onze guild werken we met het systeem waarbij degene waarvoor het de grootste upgrade is het item krijgt, (moet wel een beetje in verhouding staan met de prestaties en eerder vergaarde loot) en de andere tank, een warrior heeft 1 betere trinket en 1 dezelfde dus als het goed is komt die mij toe :D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Nu online

Wootlock

Evilution

Zertaxka schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:38:
[...]

En hopen op weinig concurenten :+
Ik ga altijd 20s onder de persoon zitten die het er goedkoopst opstaat, vooral rond de tijden dat er geraid gaat worden ben ik ze binnen 2 min allemaal kwijt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
Gisteren eindelijk Heroic Sarth3D down. Ging eigenlijk nog redelijk soepel.

Dinsdag hadden we wat testruns gemaakt op Normal Sarth3D, maar uiteindelijk gekilled op 2D.

Volgende is dus Normal Sarth3D, maar daar hebben we een iets uitgebalanceerdere raid voor nodig. Hoe doen jullie dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Nu online

chromeeh

the Gnome

Wootlock schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:49:
[...]
Ik ga altijd 20s onder de persoon zitten die het er goedkoopst opstaat, vooral rond de tijden dat er geraid gaat worden ben ik ze binnen 2 min allemaal kwijt ;)
Meestal koop ik dat soort stacks zelf op en post ze weer duurder :+
Iets met prijs in stand houden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bokkie schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 09:20:
[...]

Haha idd kreeg me t2 broek pas na 2 jaar... zie je wel dat wow te makkelijk wordt als mensen zo gaan praten! :D

Heel kort dagboek:
Lekker uit eten geweest dus geen WoW, maar gezien de stroom eruit ligt bij ons sowieso geen WoW de komende 2 dagen ben ik bang...

[ Voor 20% gewijzigd door porn* op 24-03-2009 11:05 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 276457

Even een vraagje:

Stel je even de volgende situatie voor:

Een groep is in een instance. De groep bestaat uit 1 warrior, 1 priest, 1 Paladin, 2 hunters.
Hunter A doet rond de 2200 dps, hunter B rond de 1400 dps.

Halverwege dropt er een stukje hunterloot. Het is geen upgrade voor hunter A, maar wel voor hunter B. Hunter B need.
Laatste boss droppen er 2 hunterpieces. 1 daarvan is geen upgrade voor hunter A, wel voor hunter B. Hunter B need weer.
Het andere stuk loot is een upgrade voor zowel hunter A als hunter B. Hunter A need. Hunter B ook, en wint de roll.

Is het hier terecht dat hunter B need? Hij heeft tenslotte al 2 upgrades uit die run. Hierover was gisteren behoorlijk wat drama. Ik vond dat hunter B niet had moeten needen (en dat vond hunter A uiteraard ook), de anderen vonden van wel. Wat is jullie mening hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Nu online

Wootlock

Evilution

chromeeh schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:54:
[...]

Meestal koop ik dat soort stacks zelf op en post ze weer duurder :+
Iets met prijs in stand houden :D
Dat is gunstig voor mij, lekker cashen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Puc van S.
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-05 16:07
Anoniem: 276457 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:55:
Even een vraagje:

Een groep is in een instance. De groep bestaat uit 1 warrior, 1 priest, 1 Paladin, 2 hunters.

Halverwege dropt er een stukje hunterloot. Het is geen upgrade voor hunter A, maar wel voor hunter B. Hunter B need.
Laatste boss droppen er 2 hunterpieces. 1 daarvan is geen upgrade voor hunter A, wel voor hunter B. Hunter B need weer.
Het andere stuk loot is een upgrade voor zowel hunter A als hunter B. Hunter A need. Hunter B ook.

Is het hier terecht dat hunter B need? Hij heeft tenslotte al 2 upgrades uit die run. Hierover was gisteren behoorlijk wat drama. Ik vond dat hunter B niet had moeten needen (en dat vond hunter A uiteraard ook), de anderen vonden van wel. Wat is jullie mening hierover?
Pug of guildrun? Indien Guildrun zou het sociaal van B zijn om te passen. In het geval van een Pug is het imo gewoon needen wat je need.. (en zeker als er vooraf geen regels over afgesproken zijn)

Tevens was Hunter B "verplicht" om item 1 en 2 te looten, want anders werd die toch gedissed/vendored, waardoor hij dus eigenlijk bij voorbaat al geen kans had op item 3?

[ Voor 7% gewijzigd door Puc van S. op 24-03-2009 10:59 ]

[http://www.okbreijnen.nl] [Overwatch] [Cennahysh]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Nu online

Wootlock

Evilution

Anoniem: 276457 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:55:
Even een vraagje:

Het andere stuk loot is een upgrade voor zowel hunter A als hunter B. Hunter A need. Hunter B ook, en wint de roll.

Upgrade = Upgrade, dus need is need
uit beleefdheid kan hij natuurlijk passe.

oh, ik heb gister het quest item van saph geloot nu nog ff maly omleggen voor de imba necklace :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Nu online

Nitroglycerine

Gisteravond net na middernacht, wilde eigenlijk net afsluiten, werd ik gevraagd voor OS25. Aangezien ik vrijwel alleen nog maar upgrades uit heroic raids kan halen (of ulduar natuurlijk ;) ) heb ik maar ja gezegd. We gingen maar voor de makkelijke kill (geen draken erbij), en het ging zeer eenvoudig. Na afloop zie ik in de lijst de gloves token staan voor warriors/shaman/hunters, en mij rol van 59 was voldoende om het in mijn bezit te krijgen.

Deze heb ik direct omgeruild voor een Valorous Dreadnaught Handguards, en hier een paarse steen met 8+ parry & 12+ stamina in geplaatst, en een 2% threat & 10+ parry erop gezet. Dit omdat dit eigenlijk de combinatie was die ik met mijn vorige handschoenen had, of zouden jullie een betere combinatie aanraden? Mijn toon is een prot warrior met 21,56% dodge, 18,98% parry en 27,04% block, voldoende defense en 1894 stamina (27156 HP). Armory linkje :klikkerdeklik.

Voor de uitnodiging was ik even bezig op mijn warlock, die inmiddels 54 is, en het speelt best lekker, lockje zijn. Alleen moet ik er rekening mee houden dat ik zelf een stuk minder aan kan dan mijn prot warrior ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tatigiik
  • Laatst online: 28-01-2019
Anoniem: 282346 schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 08:59:
Voor mensen van de alliance hoe geraak ik het beste in stormwind als horde voor een visje te vangen daar ? ik heb sinds dat wow uit is nog geen minuut met een alliance char gespeeld >:)
Je kan makkelijk vanuit Westfall met een potion of waterwalking helemaal naar het noorden rennen over de zee, wel langs de rand blijven ivm fatique. Maar dan kom je snel in de Stormwind Harbour terecht, gewoon je hengel uitgooien en hij telt mee als stormwind.

Erg makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HolyCorn
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online
Bosmonster schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:49:
Gisteren eindelijk Heroic Sarth3D down. Ging eigenlijk nog redelijk soepel.

Dinsdag hadden we wat testruns gemaakt op Normal Sarth3D, maar uiteindelijk gekilled op 2D.

Volgende is dus Normal Sarth3D, maar daar hebben we een iets uitgebalanceerdere raid voor nodig. Hoe doen jullie dat?
Eerste kill voor ons was juist met een totaal niet gebalanceerde setup, ook geen shaman erbij voor heroism bijv. :p Belangrijkste is dat je de controle houdt op de adds en je tank de breaths kan overleven met cooldowns. (1st kill bij ons was met warrior tank die cd's kreeg van 2 priests en 1 pala en z'n eigen cd's iirc)
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.