Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eatualive
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 27-07-2024
zo gisteren eindelijk EoE 10m gedownen. Ben al lang goed gegeared maar mijn guild nog niet en pugs faal ook altijd. Ik moch ook nooit mee met de mensen die wel achieve hadden terwijl ik veel betere dps deed -.-.

Maar gisteren toch gelukt met een pug na 2 keer proberen. Eerste keer ging fout met static field maar dps lag 2500+ en zelf zat ik op 3100dps. Uiteindelijk op de draak zaten we natuurlijk hoger rond de 6000dps.

btw. zit er iemand in een horde guild die een goede fury warrior kan gebruiken. Ik zoek een guild waarmee ik naxx25m kan leeg farmen en 2 items nog uit naxx10m.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo nieuwe guild begonnen voor 25 mans raids 'the casual way' Eerste leden zijn binnen en er zijn meerdere kandidaten die nog overwegen te joinen.

De naam is 'Futue te ipsum', ik ben wel benieuwd hoe lang het duurt voor Blizzard wakker wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

eatualive schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:05:
btw. zit er iemand in een horde guild die een goede fury warrior kan gebruiken. Ik zoek een guild waarmee ik naxx25m kan leeg farmen en 2 items nog uit naxx10m.
Welke realm?
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:09:
Zo nieuwe guild begonnen voor 25 mans raids 'the casual way' Eerste leden zijn binnen en er zijn meerdere kandidaten die nog overwegen te joinen.

De naam is 'Futue te ipsum', ik ben wel benieuwd hoe lang het duurt voor Blizzard wakker wordt :)
Hoezo?

[ Voor 28% gewijzigd door Nitroglycerine op 24-03-2009 11:17 ]

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
"Go fuck yourself" :O

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Futue te ipsum et tuum caballum means:

“Go fuck yourself and your horse too!”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kapoen
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:02
'Futue te ipsum' is uiteraard Latijn (duh :) ) voor één of andere grove belediging.

*edit* spuit 11 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Kapoen op 24-03-2009 11:20 ]

Clowns to the left of me, Jokers to the right

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -BB-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 25-08-2021

-BB-

kwak

When all else fails, resurrect and start over

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-09 13:13

zwik

randomized

Iets met spuiten en 11 :+ .

[ Voor 12% gewijzigd door zwik op 24-03-2009 11:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

Kapoen schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:19:
[...]

'Futue te ipsum' is uiteraard Latijn (duh :) ) voor één of andere grove belediging.
Ik gok dat er pas actie ondernomen wordt na klachten van medespelers :)

heb zelf een bank altje met de guildnaam "Vockingsteenwaren" :D

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• junglebeast
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 18:14

junglebeast

hier staat iets

Zo gisteren Outland bereikt met me Paladin. Is wel weer even wennen als je met 40-50 gear (+enchants) daar mobs probeerd te meppen die net even veel of 1k meer health hebben als je zelf. Heb nu zelf 4500 health, en dan moet ik zeker nog een heleboel items vervangen. Al zag ik laatst nog wel een Paladin (lvl 59) lopen in Hellfire met net 2900 health..hehe.

Het is wel een stuk rustiger nu, veel DK's uiteraad. En ben wel benieuwd hoe snel ik door de Outland content heen ga.

Oh leuk dat Dutch Inc hier ook aanwezig is. En een tip voor mensen(recruits) die niet bij Dutch Inc kunnen aarden dat dan Prime Guard een goeie optie is. Blijkbaar zijn we een opvanghuis voor teleurgestelde ex-Dutch Inc-ers. :)

En ja die DutchInc aan Horde zijde viel me ook op Kapoen. Ik zie trouwens nu weer meer nieuwe Nederlandse en Belgische guilds op Turalyon verschijnen.

Edit: de Futue te Ipsum guild - http://eu.wowarmory.com/g...e+Co&n=Futue+te+Ipsum&p=1

[ Voor 6% gewijzigd door junglebeast op 24-03-2009 11:25 ]

B.NET: Junglebeast#2495 | Stormscale Horde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M1lamb3r schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:57:
[...]

Pug of guildrun? Indien Guildrun zou het sociaal van B zijn om te passen. In het geval van een Pug is het imo gewoon needen wat je need.. (en zeker als er vooraf geen regels over afgesproken zijn)

Tevens was Hunter B "verplicht" om item 1 en 2 te looten, want anders werd die toch gedissed/vendored, waardoor hij dus eigenlijk bij voorbaat al geen kans had op item 3?
't Was een PUG, maar de hunters kwamen wel uit dezelfde guild...

Hmmja, daar heb je wel een punt. Misschien ben ik gewoon iets te sociaal voor dit spelletje, ik zou zeggen: Jij al twee upgrades gehad, de derde naar een ander. Eerlijk zullen we alles delen :P

Daarnaast was item 3 ook een groetere upgrade voor hunter A dan voor B, en vind ik het zelf ook nogal uitmaken dat hunter A bakken meer dps deed (wat wel iets aan gear lag, maar ook gewoon aan de Noobishness van hunter B )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
sabriel schreef op maandag 23 maart 2009 @ 22:18:
[...]

Hmm, na teleport agro pakken als DPS-er is fail, dan stond je het dichts bij de mob en is dat de reden dat je agro hebt. Na teleport is diegene die het dichts bij is normaal de tank, en dan is het bijna niet meer mogelijk agro van hem te trekken.
Dat krijg je er van als de lock dood gaat bij de vorige teleport en voor de rest iedereen maar een beetje rondrent. Achja.
Kees schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 00:28:
AQ40 twins nu? Gewoon nuken, met 25 level 80's krijg je ze gewoon neer terwijl ze elkaar healen.
Dat werkte bij ons in ieder geval niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-07 22:18
Bah, gisteren sartharion 3D op 40% (alle 3 drakes dood), wipe door een of andere healer die disconnecte, daarna 3uur lang try's gedaan zonder zelfs 3rde drake op 50% ofzo. Nou gerrolled naar DK tank omda 'k stress niet meer aan kan :p + gquit ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Nu online

Nitroglycerine

Ah ok, ik dacht dat er een andere link naar blizz was buiten de vertaling van het latijn.

<offtopic> ik word hier een beetje gek van alle fora die ik in de gaten hou en op reageer, ik betrapte me er net op dat ik hier rustig in het engels aan het typen was, op een engels forum in het duits....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:22:
[...]

't Was een PUG, maar de hunters kwamen wel uit dezelfde guild...

Hmmja, daar heb je wel een punt. Misschien ben ik gewoon iets te sociaal voor dit spelletje, ik zou zeggen: Jij al twee upgrades gehad, de derde naar een ander. Eerlijk zullen we alles delen :P

Daarnaast was item 3 ook een groetere upgrade voor hunter A dan voor B, en vind ik het zelf ook nogal uitmaken dat hunter A bakken meer dps deed (wat wel iets aan gear lag, maar ook gewoon aan de Noobishness van hunter B )
Need is need. Als je de item equipped dan mag je hem van mij needen. De hunter had kunnen zeggen van die upgrade hoef ik niet of het even kunnen bespreken maar dat hoeft niet.

Laatst had ik een leuke run met een andere paladin en nog wat random dropt er een mooie dps/defense plate.

Ik was full protection maar stond te healen. Dus ik vraag nog in party, mag ik needen met uitleg dat ik protection was. Word er gezegd mainspec need only _/-\o_ ik dus meteen needen en winnen. Die andere paladin was pissig en was meteen weg, toen de rest maar ge4 manned.

Gisteren heb ik trouwens een uurtje http://www.wowhead.com/?npc=26492#comments:id=653608 lopen grinden. AOE kills ftw. 20 mobs voor 1k xp per kill vermoorden in ongeveer 3 minuten :D en insta respawn.

[ Voor 8% gewijzigd door barfieldmv op 24-03-2009 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 10:55:
*knip*
Wat is jullie mening hierover?
Voor mij zou dat alleen uitmaken of hij op eventueel m'n friends of op m'n semi ignore list komt te staan. Sociaal is anders, maar tis nou eenmaal part of the game. Als ik B was geweest was ik niet happy geweest in ieder geval. Aan de andere kant, als A bijvoorbeeld maar 3 keer per week speelt en B 20 instances per dag doet.. dan heeft B natuurlijk veel meer kansen.
Het hangt er allemaal maar net van af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjonson
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 25-08 14:53
lol gister mijn draakje mogen looten van 25 man sarth 3D. Het grappige is dat ik druid ben, dus flightform = win.
Echter word de draak altijd bij ons random roll gedaan door de masterlooter. Dus ik ben enig sinds wel blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:57

chromeeh

the Gnome

barfieldmv schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:27:
[...]

Need is need. Als je de item equipped dan mag je hem van mij needen. De hunter had kunnen zeggen van die upgrade hoef ik niet of het even kunnen bespreken maar dat hoeft niet.
Need = need als je de spec er voor hebt :)

"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eatualive
Ik zit nu in aggamagan maar als er een guild ik waar ik zeker terecht kan als fury warrior ben ik bereid om over te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 16:31

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

barfieldmv schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:27:
[...]

Laatst had ik een leuke run met een andere paladin en nog wat random dropt er een mooie dps/defense plate.

Ik was full protection maar stond te healen. Dus ik vraag nog in party, mag ik needen met uitleg dat ik protection was. Word er gezegd mainspec need only _/-\o_ ik dus meteen needen en winnen. Die andere paladin was pissig en was meteen weg, toen de rest maar ge4 manned.

Gisteren heb ik trouwens een uurtje http://www.wowhead.com/?npc=26492#comments:id=653608 lopen grinden. AOE kills ftw. 20 mobs voor 1k xp per kill vermoorden in ongeveer 3 minuten :D en insta respawn.
Nou gelukkig zijn pug-raid leaders ook wel eens socialer dan dat. Wat mij betreft mogen ook bij pugs items verdeeld worden volgens main spec >> off spec, 1 item/p tenzij verder iedereen passt etc..

Gisteren OS25 gedaan met m'n elemental shaman. Dropt er caster mail shoulders. Wat denk je, enige hunter need en wint. Dan ben ik toch blij dat er niet "need=need" wordt gehanteerd maar dat de ML ff kijkt naar of zoiets wel klopt. Ik nu dus Council Chamber Epaulets rijker. Andersom is me ook gevraagd om (na de roll) te passen op T7 head in Naxx10 deze week, nadat ik in een pug 4 upgrades had gewonnen. De enige andere die ook iets met die T7 head token kon liep (net als ik) met een blauwe head rond en had niks gewonnen die run, vind het dan niet erg dat me dan gevraagd wordt te passen en dat doe ik dan ook. Waarom zou je je in pugs niet wat sociaal gedragen? Het is de hebberigheid van mensen die me juist in pugs zo stoort. (En for the record; van die 4 upgrades die ik won heb ik maar bij 1 item tegen een ander hoeven rollen; op de rest passte sowieso iedereen en voor mij was t goed spul).

SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
Nou, maar zo zijn er niet veel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
  • Laatst online: 15:54
Had laatst ook zo'n loot akkefietje, wordt door een friend (waar ik Pallies mee level) gevraagd of ik wil dps'en voor heroic (op mijn druid). Dus hij staat met guildies en zijn moeder (speelt hunter en zit momenteel ook in zijn guild) klaar voor Heroic Violet Hold.

Hij vraagt of de staff die dropped ook goed is voor hunters, ik ja, prima, was een druid staff, maar goed voor hunters, AGI en AP (ze had ook niet echt goede gear/weapons, al kwam ze nu iig tot 1.3k dps).
Maar staff die dropped dus, er was een andere druid bij, dus ik kijk wat hij doet, maar had 'm niet nodig, dus ik kies need (heb wel Titansteel Destroyer, maar dit toch mee van de beste weapons voor druid pre-raid), net zoals moeders. Ik win, was(speelde?, nog niet helemaal zeker van) mijn Friend dat ie pissig was dat ik die staff needde, want dat zou zijn moeder hebben geholpen en het was zijn guild....

Tsja, toen was ik even stil, zonder verdere afspraken over loot, lijkt mij upgrade == need, zeker tegenover een hunter (voor tanking druid had ik waarschijnlijk wel gepassed, vroeg in chat nog of ik kon needen, maar kwam geen reactie op). Maar goed, staff is enchanted en wel, weer iets betere tank gear.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10-09 14:35
MrHuge schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 09:00:
Zeker voor een hoog level enchant vind ik 15G fee echt niet teveel gevraagd eerlijk gezegd. Enchanting levelen is een kostbare aangelegenheid en er is ook nog eens geen droog brood mee te verdienen.
BoP items dissen kan best leuk zijn, helemaal als je wekelijks je gear upgrade in 25 man raids :P Straks weer Ulduar, dan kan je weer leuk cashen op de shards/crystals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
Nou ja, beter stoppen met het dissen van al je items, ulduar mountboss hp van die karretjes wordt berekend op het level van je gear :), dus toch even opletten xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Expiration Date: 24 March 09 09:50 CET

en ik maar wachten:(

was iets te snel met de juiste bank selecteren.

kom vast wel weer goed

spelen er trouwens nog meer mensen op lightbringer?

Edit: zo weer een maandje er bij:)

voor de geinstreseerde ik heet Kuppad(vraag niet hoe ik er op kom) ben lvl 50 warlock dus nog maar 30 lvls te gaan 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2009 12:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
<< Twisting netherlands ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImdaMned
  • Laatst online: 22:00
eatualive schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:05:
zo gisteren eindelijk EoE 10m gedownen. Ben al lang goed gegeared maar mijn guild nog niet en pugs faal ook altijd. Ik moch ook nooit mee met de mensen die wel achieve hadden terwijl ik veel betere dps deed -.-.

Maar gisteren toch gelukt met een pug na 2 keer proberen. Eerste keer ging fout met static field maar dps lag 2500+ en zelf zat ik op 3100dps. Uiteindelijk op de draak zaten we natuurlijk hoger rond de 6000dps.

EEF-er detected

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Reboot schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:55:
Nou ja, beter stoppen met het dissen van al je items, ulduar mountboss hp van die karretjes wordt berekend op het level van je gear :), dus toch even opletten xD
Ik heb geen hoog level disser, dus ik hoef me daar niet druk om te maken :P
En tja, ik heb liever wat uitdaging met een boss die afgestemd wordt op de raid ipv een "met-twee-vingers-in-je-neus" boss, zoals Patchy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
Patchy is niet 2 vingers in je neus als healer :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eatualive
En dit houd in....??
E.. Epic farmer... :D

[ Voor 6% gewijzigd door eatualive op 24-03-2009 12:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
wich means? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:24

Auredium

Informaticus Chaoticus

Is het mogelijk om epic items zonder gemslot te voorzien van een gemslot?

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• barfieldmv
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 23-08 21:37
Yup :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

eatualive schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:59:
[...]

En dit houd in....??
E.. Epic farmer... :D
Easy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
Auredium schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:00:
Is het mogelijk om epic items zonder gemslot te voorzien van een gemslot?
Enkel bij je belt :), (eternal belt buckle)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Reboot schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:01:
[...]

Enkel bij je belt :), (eternal belt buckle)
Blacksmiths kunnen hun eigen gear ook nog gem slots geven op wrist en glove

[ Voor 3% gewijzigd door SnoeiKoei op 24-03-2009 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaDKiLL
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 26-03-2023

RaDKiLL

Revived

Gisteren voor het eerst (op lvl79) The Oculus ingeweest. Opzich best grappig gedaan alleen kan ik me ook erg goed voorstellen waarom zoveel mensen een hekel hebben aan die instance. :o

"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eatualive
Het wordt eens tijd dat ik easy epics kan krijgen. Heb geen upgrade meer gekregen in maanden omdat ik of laag roll op die items zie zelden droppen en niet bij de bosses kom omdat ik afhankelijk ben van pugs.

Ik loop nog steeds met die HoL axe en titansteel destroyer rond omdat pugs failen in naxx en me huidige guild bijna geen runs maakt.En op deze manier duurt het nog een jaar voordat ik een upgrade voorbij zie komen. Daarnaast is me huidige guild te klein voor 25m raid --> dus puggen --> dus fail op patchwerk --> raid leavers --> raid destroyed.

Dus het zou heel relax zijn dat ik een horde guild kan vinden die wel complete run kan maken.
Ik ben op moment de hoogste dpser in mijn guild 3k+ check armory eatuaiive

[ Voor 21% gewijzigd door eatualive op 24-03-2009 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
Reboot schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:58:
Patchy is niet 2 vingers in je neus als healer :p
Nog niet gedaan, me Shammy is ele sinds WotLK. (Daarvoor altijd resto). Maar lijkt mij niet moeilijk, gewoon heals spammen ;) Helaas is onze trots niet te gebruiken bij Patch, de CH... Nooit geweten waarom de melee niet gehealed mag worden, maar care, dat is mijn taak toch niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
RaDKiLL schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:03:
Gisteren voor het eerst (op lvl79) The Oculus ingeweest. Opzich best grappig gedaan alleen kan ik me ook erg goed voorstellen waarom zoveel mensen een hekel hebben aan die instance. :o
ik heb oculus 1x gedaan op beide men char's, gewoon voor de achviement ^^, voor de rest doe ik hem niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

RaDKiLL schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:03:
The Oculus moet ik nog. Ik was bij een PuG en we kwamen met moeite tot de eerste boss. Eerste keer wipe door ervaringsgebrek en tweede keer wipe door een foute rezz. (wacht ik rezz je, @!#^je staat op nog geen meter van de baas, rennen!~)
Toen de eerste boss down was smeltte de groep als sneeuw voor de zon. Drie van de vijf vertrokken zonde rduidelijke reden (waarschijnlijk te slechte groep) toen stond ik daar met de organisator.

/wave dan maar.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
Capa schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:11:
[...]

Nog niet gedaan, me Shammy is ele sinds WotLK. (Daarvoor altijd resto). Maar lijkt mij niet moeilijk, gewoon heals spammen ;) Helaas is onze trots niet te gebruiken bij Patch, de CH... Nooit geweten waarom de melee niet gehealed mag worden, maar care, dat is mijn taak toch niet :+
Ik ook niet meer :p, speel niet meer op me druid (niet veel), en tank nou op mijn DK ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Capa schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:11:
[...]

Mag best, als de healers de tanks qua hp continu boven de health levels van de dps kan houden :) Vaak is dat helaas niet het geval met het risico dus dat je regelmatig een dps-er verliest. Als de dps dan ook nog niet eens "dipt" in de slim om zodoende op 30% van hun total health te komen (en dus zo goed als geen hatefull strikes eet) is het natuurlijk een groter probleem. Sowieso wil je dan al helemaal geen heals op de dps gooien omdat ze het toch weer heel snel kwijt raken met een "dip".

Met andere woorden, healing op anders dan de tanks op Patchwerk is gewoon waste of time and mana. De dps hoort toch geen damage te krijgen en wanneer ze dat wel doen is het direct een 1-shot.

https://discord.com/invite/tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gister voor mij geen WOW, dus ook geen dagboek item...

@ Bosmonster: gefeliciteerd met de kill! Heb je er WWS van ergens? Ben benieuwd!
@ Occulus: ik ben er zelf ook nog niet geweest op mijn huntertje, ga er nog wel een keertje heen als het de daily is ofzo... ik vind het niet echt een leuke instance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Nu online

Nitroglycerine

eatualive schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:44:
[...]

Ik zit nu in aggamagan maar als er een guild ik waar ik zeker terecht kan als fury warrior ben ik bereid om over te stappen.
Als je DM even aanzet, zal ik je wat info sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErwienO
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:12
ik ook ik ook! :P

Horde of Ally? Waarschijnlijk horde :P ally is zwaar in de minderheid :)

ErwienO <Gathering of Dudes> - 80 Dwarf Warrior - Ragnaros (EU)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
ErwienO schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:24:
[...]

ik ook ik ook! :P

Horde of Ally? Waarschijnlijk horde :P ally is zwaar in de minderheid :)
ik ben een ally :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eatualive
Nitroglycerine schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:20:
[...]

Wat is DM.. ik ben slecht in afkortingen.

edit. DM staat aan nu.

[ Voor 15% gewijzigd door eatualive op 24-03-2009 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39
Aanbieden van accounts is niet toegestaan.

[ Voor 88% gewijzigd door PromoX op 24-03-2009 13:42 ]

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Patchwerk discussie

Zijn Hatefull Strike slaat de persoon met meeste HP die in detop 3 qua treat staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
*knip*

[ Voor 97% gewijzigd door PromoX op 24-03-2009 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capa
eatualive schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:28:
[...]

Wat is DM.. ik ben slecht in afkortingen. mail anders maar naar me spam adres: diabloripper1[apenstaartje]hotmail.com
Direct Message

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Bartjeuhz schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:30:
Aanbieden van accounts is niet toegestaan.
Met het risico dat je account daarna helemaal gebanned word. Terug kan je dan niet meer. FYI :)

[ Voor 49% gewijzigd door PromoX op 24-03-2009 13:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
redfoxert schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:39:
[...]

Met het risico dat je account daarna helemaal gebanned word. Terug kan je dan niet meer. FYI :)
Denk niet dat hij het nog terug wil ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN
  • Laatst online: 08-09 16:37

RaseriaN

So much choices..

Ook maar even een dagboekje,

Afgelopen zondag avond maar een Naxx25 run gedaan en die ging wonderwel goed tot na Gothik (was ook nog eens de laatste wing). Ik had al wat commentaar gemaakt over de Paladin die echt op ALLES aan het needen was qua tanking en het niet eens gebruikte of nodig had en het feit dat er een overactieve druid was die ALLES van me af wilde taunten.. tanked ook relaxed :/

Krijg ik na Gothik ineens de melding dat ik teveel AFK ben en pats, uit de raid gestampt :/
2 seconden daarna bleek mijn vervanger al in de raid te zijn en waren ze dus met 4HM bezig.
Maatje van me was er ook bij en die is maar geleaved zodat die een extra healer mocht gaan zoeken.
Fijn, mag je alles mee clearen tot de leuke bosses en dan mogen de vriendjes van de RL ineens mee.
Achja, had na de raid genoeg Valor's om de Boots te kopen dus ben weer een stukje beter gegeared ;)

En! Ben met een nieuwe alt bezig... een Rogue :Y) Ik mistte mn backstabber te erg... LvL16 en counting!
Maar goeiendag, wat is die Balanced Heartseeker overpowered op dat lage level :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sabriel
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-01-2021
bertjeee schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:23:
[...]
Dat krijg je er van als de lock dood gaat bij de vorige teleport en voor de rest iedereen maar een beetje rondrent. Achja.
Vaniila WoW had iedereen waarschijnlijk een andere tactiek, wij deden pull met 1 hunter + 1 warlock
gelijktijdig pullen, warlock staat op caster en rent naar de trap, hierdoor komt de caster in de buurt van de tankspot (kandelaar aan de muur). Bij de caster staat dan al een warrior klaar om te gaan tanken. hunter (melee) gaat naar warrior en doet FD.

Vanaf daar heb je dus 2 warriors die de tanking deden, en komt er geen warlock meer aan te pas.
Dus agro na eerste teleport is nog steeds de schuld van diegene die er het dichts bij staat en niet van de warlock. Het probleem is als diegene die als eerste agro heeft als niet tank zijnde vrij snel dood gaat zodat hij naar de 2de gaat met meeste agro en dat is dan nooit de tank.

Nu heb je natuurlijk wel meerdere classes die kunnen tanken, ook al zou ik voor twins niet zo gauw tanks meenemen die afhankelijk zijn van AoE-treath-building ivm exploderende bugs. Of is de damage die ze nu doen verwaarloosbaar, toen op lvl60 konden ze dodelijk zijn.

WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartjeuhz
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 20:39
Reboot schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:58:
[...]

Denk niet dat hij het nog terug wil ^^
denk het ook niet. wil gewoon iemand een plezier doen. zonde van de maand gametime namelijk :)

Steam: CatBearCow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 08:28
MrHuge schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 09:00:
Zeker voor een hoog level enchant vind ik 15G fee echt niet teveel gevraagd eerlijk gezegd. Enchanting levelen is een kostbare aangelegenheid en er is ook nog eens geen droog brood mee te verdienen.
mijn minimum fee is 25g, al is het een lvl 1 enchant, kost je toch altijd iets van 5 minuten totaal, van die sloebers die alles voor niks willen hebben even goede vrienden (dus geen vrienden) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
RaseriaN schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:58:
Ook maar even een dagboekje,

Afgelopen zondag avond maar een Naxx25 run gedaan en die ging wonderwel goed tot na Gothik (was ook nog eens de laatste wing). Ik had al wat commentaar gemaakt over de Paladin die echt op ALLES aan het needen was qua tanking en het niet eens gebruikte of nodig had en het feit dat er een overactieve druid was die ALLES van me af wilde taunten.. tanked ook relaxed :/

Krijg ik na Gothik ineens de melding dat ik teveel AFK ben en pats, uit de raid gestampt :/
2 seconden daarna bleek mijn vervanger al in de raid te zijn en waren ze dus met 4HM bezig.
Maatje van me was er ook bij en die is maar geleaved zodat die een extra healer mocht gaan zoeken.
Fijn, mag je alles mee clearen tot de leuke bosses en dan mogen de vriendjes van de RL ineens mee.
Achja, had na de raid genoeg Valor's om de Boots te kopen dus ben weer een stukje beter gegeared ;)

En! Ben met een nieuwe alt bezig... een Rogue :Y) Ik mistte mn backstabber te erg... LvL16 en counting!
Maar goeiendag, wat is die Balanced Heartseeker overpowered op dat lage level :D
Ik zou echt wegwezen daar als ik jouw was :X en snel ook

die heirloom items zijn echt geweldig, mijn DK loopt al sinds begin rond met Arcanite reaper, echt geweldig dat wapen ^^

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

Bokkie schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 13:06:
Ik zou echt wegwezen daar als ik jouw was :X en snel ook

die heirloom items zijn echt geweldig, mijn DK loopt al sinds begin rond met Arcanite reaper, echt geweldig dat wapen ^^
Ben allang uit die guild, dit ging om een pug.. gelukkig!
Dan mag je inderdaad niet zeuren om loot.. maar er bestaat ook zoiets als beetje normaal met elkaar omgaan.

Die Heirloom Items zijn echt cool.. ben nu aan het sparen voor die Hand of Justice trinket.
Mooie heal erbij na een kill (die exp geeft) lijkt me toch best wel handig als Rogue zijnde!

Reaper is echt tof om weer eens te zien ingame, pro wapen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dricus
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 21:17

Dricus

ils sont fous, ces tweakers

Capa schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:53:
[...]
BoP items dissen kan best leuk zijn, helemaal als je wekelijks je gear upgrade in 25 man raids :P Straks weer Ulduar, dan kan je weer leuk cashen op de shards/crystals.
Ik vervang mijn gear al lang niet meer wekelijks, dus die vlieger gaat voor mij niet op. Als je buiten dat nog een beetje snel BoP of BoE items wilt bemachtigen zul je moeten gaan questen en daar heb ik op mijn Warlock (die enchanter is) niet zo veel zin meer in. De BoE greens die mijn Paladin alt (level 48 nu) tijdens het questen bemachtigd gaan de AH op, want dat levert (op mijn realm iig) meer op dan disenchanten.

Linksom of rechtsom zul je (volgens mij) met enchanting nooit zoveel goud kunnen verdienen als met bijv. een gathering profession. Op mijn DK met Herbalism ga ik wel eens een uurtje rondjes rennen in The Storm Peaks en herben. Alles gaat dan op de AH. Dat levert me gemiddeld zo'n 300 goud op. Met (dis)enchanting zul je nooit en te nimmer 300 goud per uur gaan verdienen.

Goud besparen doe je natuurlijk wel. Zodra m'n Paladin Northrend in kan zullen alle Northrend BoE greens naar de disenchanter gaan en de mats de bank in. Dan hoef ik iig geen enchanting mats van de AH te gaan plukken als ik die nodig heb.

Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
RaseriaN schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 13:12:
[...]

Ben allang uit die guild, dit ging om een pug.. gelukkig!
Dan mag je inderdaad niet zeuren om loot.. maar er bestaat ook zoiets als beetje normaal met elkaar omgaan.

Die Heirloom Items zijn echt cool.. ben nu aan het sparen voor die Hand of Justice trinket.
Mooie heal erbij na een kill (die exp geeft) lijkt me toch best wel handig als Rogue zijnde!

Reaper is echt tof om weer eens te zien ingame, pro wapen :Y)
Pug's komen er nu ook aan voor mij, net een redelijke topguild geleaved en een startende raidguild gejoined.. maarja die zullen ooit ook wel 25man's gaan doen :p even genoeg van he hardcore raiden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
eatualive schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:05:
[...]

Het wordt eens tijd dat ik easy epics kan krijgen. Heb geen upgrade meer gekregen in maanden omdat ik of laag roll op die items zie zelden droppen en niet bij de bosses kom omdat ik afhankelijk ben van pugs.

Ik loop nog steeds met die HoL axe en titansteel destroyer rond omdat pugs failen in naxx en me huidige guild bijna geen runs maakt.En op deze manier duurt het nog een jaar voordat ik een upgrade voorbij zie komen. Daarnaast is me huidige guild te klein voor 25m raid --> dus puggen --> dus fail op patchwerk --> raid leavers --> raid destroyed.

Dus het zou heel relax zijn dat ik een horde guild kan vinden die wel complete run kan maken.
Ik ben op moment de hoogste dpser in mijn guild 3k+ check armory eatuaiive
tja en met zo'n post heb je meteen je kansen verspeeld bij ieder zichzelf respecterende guild :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Sandor Scheffer schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 13:17:
[...]
tja en met zo'n post heb je meteen je kansen verspeeld bij ieder zichzelf respecterende guild :)
Beetje jammer inderdaad...
Met opmerkingen als 'easy epics' ben je al direct afgeschreven bij 90% van de farm guilds :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal
MrHuge schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 13:13:
[...]
Linksom of rechtsom zul je (volgens mij) met enchanting nooit zoveel goud kunnen verdienen als met bijv. een gathering profession. Op mijn DK met Herbalism ga ik wel eens een uurtje rondjes rennen in The Storm Peaks en herben. Alles gaat dan op de AH. Dat levert me gemiddeld zo'n 300 goud op. Met (dis)enchanting zul je nooit en te nimmer 300 goud per uur gaan verdienen.
Verkijk je daar niet op.
Net zoals met veel (crafting) professions, is het geld niet te verdienen met het idle rondhangen in /trade en LFW spammen. Met die fee's die je daar krijgt (zelfs als het goede zijn), moet je wel op een heel drukke server zitten waar niemand enchants heeft en er geen andere enchanters zijn.

Mijn priest heeft enchanting en heeft tijdens het levelen ervan (375->450) en er na, zo'n 6.5k verdiend en daar heeft echt geen dagen ingezeten (wel verspreid over). Indien je weet hoe mats goedkoop te krijgen, juiste enchants op AH gooien of die Mats weer voor juiste prijs door te verkopen, kun je met enchanting goud geld verdienen, zonder verder te moeten gaan dan mailbox en AH.

Tuurlijk, als je 12 uur per dag rondjes wil vliegen, kun je met gatheren meer verdienen, maar kost je stukken meer tijd. Niet dat gatheren een verkeerde keuze is, zeker tijdens het levelen en questen is het heel fijn om die herbs en mines en/of leather te kunnen pakken ipv het te moeten laten staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 21:04

Shiro

Serenity

Hallo, logde gister avond uit in orgirmmar, en wou vanochtend mijn auctions ff checken. Kreeg invalid account information tijdens inloggen. Weet vrij zeker dat me wachtwoord goed was, maar heb voor de zekerheid maar ff recover password.

Tot mijn teleurstelling kreeg ik daar te zien dat mijn e-mail niet geldig is die ik invoerde. Ik kom ook niet in mijn account management.. Het lijkt wel alsof mijn account gewoon weg is…

Ik heb niet eens geld voor een epic mount, en maar 4 epics, dus gehackt zal het wel niet zijn… Aangezien het zo goed als niks waard is.

Welke opties heb ik nu? En wat kan ik doen? Kan ook niet op realm forum posten aangezien ik daar niet kan inloggen met mijn account >.<

Iemand die dit probleem ook gehad heeft, of daar nu mee zit?

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandor Scheffer
en dan nog maar niet te spreken over de guilds die epix minder belangrijk vinden en gewoon spelers willen verzamelen om samen die content door te lopen en langdurig met elkaar om gaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
Shiro schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 13:35:
Hallo, logde gister avond uit in orgirmmar, en wou vanochtend mijn auctions ff checken. Kreeg invalid account information tijdens inloggen. Weet vrij zeker dat me wachtwoord goed was, maar heb voor de zekerheid maar ff recover password.

Tot mijn teleurstelling kreeg ik daar te zien dat mijn e-mail niet geldig is die ik invoerde. Ik kom ook niet in mijn account management.. Het lijkt wel alsof mijn account gewoon weg is…

Ik heb niet eens geld voor een epic mount, en maar 4 epics, dus gehackt zal het wel niet zijn… Aangezien het zo goed als niks waard is.

Welke opties heb ik nu? En wat kan ik doen? Kan ook niet op realm forum posten aangezien ik daar niet kan inloggen met mijn account >.<

Kan je niet zo een recover doen? mbv je cd key + gamecard key?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cannibal

Lijkt toch aardig op een gehacked account en hacken doen ze echt niet alleen om je geld en gear.
Kun je je wachtwoord recoveren met je Secret Question/Answer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online

Bellen met Blizzard Accounting en rapporteren dat je account mogelijk gehacked is. Daarna je computer scannen op virussen en malware en de informatie die Blizzard nodig heeft doorsturen (kopie paspoort, originele vanilla wow cdkeys fotoos maken etc etc etc).

Alleen op die manier kan je je account recoveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

redfoxert schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 13:44:
[...]
Bellen met Blizzard Accounting en rapporteren dat je account mogelijk gehacked is. Daarna je computer scannen op virussen en malware en de informatie die Blizzard nodig heeft doorsturen (kopie paspoort, originele vanilla wow cdkeys fotoos maken etc etc etc).

Alleen op die manier kan je je account recoveren.
En bestel direct even een authenticator :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

cannibal schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 13:40:
[...]

Lijkt toch aardig op een gehacked account en hacken doen ze echt niet alleen om je geld en gear.
Kun je je wachtwoord recoveren met je Secret Question/Answer?
Nou probleem is dat het lijkt alsof mijn account gewoon weg is. Ik zie alleen invalid bij mij account naam in Account managment. Ik zie nergens de secret question vlak. Kreeg ook vage apache error net van blizzard nadat ik iets klikt, iets met blizzard site dat niet lekker loopt. Maar het lijkt wel alsof mijn account gewoon verdwenen is.

Me mail herkent ie niet, en ik heb geen mail gekregen dat mijn e-mal is veranderd. Dus zonder mijn toestemming zou mijn mail ook niet zo maar kunnen veranderen.

Ik zal wel ff verder kijken als ik thuis ben. Vind het wel heel raar...

[ Voor 3% gewijzigd door Shiro op 24-03-2009 13:53 ]

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaseriaN

RaseriaN

So much choices..

chromeeh schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 13:47:
En bestel direct even een authenticator :P
Die krengen zijn alleen te koop in de Blizzard Store met een CC.
Laat ik zon ding nou net niet meer hebben :/

Zijn ze echt niet ergens anders te koop? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
sabriel schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 13:00:
[...]

Vaniila WoW had iedereen waarschijnlijk een andere tactiek, wij deden pull met 1 hunter + 1 warlock
gelijktijdig pullen, warlock staat op caster en rent naar de trap, hierdoor komt de caster in de buurt van de tankspot (kandelaar aan de muur). Bij de caster staat dan al een warrior klaar om te gaan tanken. hunter (melee) gaat naar warrior en doet FD.

Vanaf daar heb je dus 2 warriors die de tanking deden, en komt er geen warlock meer aan te pas.
Dus agro na eerste teleport is nog steeds de schuld van diegene die er het dichts bij staat en niet van de warlock. Het probleem is als diegene die als eerste agro heeft als niet tank zijnde vrij snel dood gaat zodat hij naar de 2de gaat met meeste agro en dat is dan nooit de tank.

Nu heb je natuurlijk wel meerdere classes die kunnen tanken, ook al zou ik voor twins niet zo gauw tanks meenemen die afhankelijk zijn van AoE-treath-building ivm exploderende bugs. Of is de damage die ze nu doen verwaarloosbaar, toen op lvl60 konden ze dodelijk zijn.
Ik ken de tactics... maar als de healers in het midden staan en er voor de rest niemand aan die kant van de kamer is, dan is het op zijn zachts gezegd vreemd als plate drager om snel weg te rennen zodat ik geen agro krijg... toch? zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eatualive
chromeeh schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 13:32:
[...]

Beetje jammer inderdaad...
Met opmerkingen als 'easy epics' ben je al direct afgeschreven bij 90% van de farm guilds :P
LoL ik kwam niet met de opmerking eef-er. Ik reageerde er alleen op dat ik ook wel eens hele runs wil kunnen doorlopen wat nu niet lukt. Al is die guild een halve wipe guild interesseert me niet als ze maar proberen de runs te doen. Bij pugs heb je elke keer verschillende mensen en elke keer ontbreekt het ergens aan. met een guild kun je ergens naar toe werken.
Hij staat aan.

[ Voor 48% gewijzigd door eatualive op 24-03-2009 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

RaseriaN schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 13:54:
[...]

Die krengen zijn alleen te koop in de Blizzard Store met een CC.
Laat ik zon ding nou net niet meer hebben :/

Zijn ze echt niet ergens anders te koop? :(
Ik ga er binnenkort waarschijnlijk wel weer een aantal bestellen.
Dan geef ik wel even een gil :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wootlock
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 05-09 16:29

Wootlock

Evilution

eatualive schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 13:57:
[...]

LoL ik kwam niet met de opmerkin eef-er. Ik reageerder er alleen op dat ik ook wel eens hele runs wil kunnen doorlopen wat nu niet lukt. Al is die guild een halve wipe guild interesseert me niet als ze maar proberen de runs te doen. Bij pugs heb je elke keer verschillende mensen en elke keer ontbreekt het ergens aan. met een guild kun je ergens naar toe werken.
:X
kan je het nu ook goed verwoorden ?

"Don't let your dreams be memes"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dagboek,

Gisteren voornamelijk 'mijn' Hunter gespeeld, die net 2 dagen level 80 is.
Eerst heb ik een nieuwe spec genomen, met een aantal talents anders... daarna wat rotaties geprobeerd op een dummie en nog een kijkje genomen op de AH. Een scope had ik sowieso nodig.
Zie ik voor het luttele bedrag van 400g Rusted-Link Spiked Gauntlets staan! Na een aantal seconden nadenken heb ik deze maar gekocht. Ook een blauwe BoE belt voor 27g eraf gehaald. Deze twee slots waren de enige die nog een green item bevatte. Nu dus niet meer! Belt buckle erbij, gems cutten.
Daarna m'n Priest op de andere computer gelogd en wat enchants gezet. Makkelijk, zo'n combi :)

Daarna m'n UI van m'n eigen account nog naar de andere gekopieerd. Dit speelt toch wel veeeeel fijner! Zie http://tinyurl.com/d8ltjs voor m'n eigen gemaakte UI.

Toen ben ik Icecrown ingevlogen, om te gaan questen voor Ebon Blade reputation. M'n vriendin en ik waren hier al begonnen en nu kon ik dus verder met haar char :+
Uiteindelijk friendly geworden en de tabard aangeschoten.

Dezelfde Pala (irl vriend) als gisteren had nog een plaatsje over voor Halls of Lightning normal. Ik wilde weleens zien of de upgrades, enchants en gems een goede verhoging in DPS gaven.
Dat deden ze! Na 2 dagen 80 te zijn doe ik 1900-2000dps nu. Altijd leuk :)
Geen upgrades hier, wel wat reputation rijker.

Een andere bekende whisperde me ondertussen, of ik naar haar VoA25 wilde komen als één van de laatste dps. Sure, HS terug en portal naar WG in en na een minuut waren we al bezig. Heerlijk, beetje tempo. Met een paar buffs (kreeg niet alles, was de laatste binnen..) deed ik nu 2400-2500dps op Archavon. Geen drops, allemaal plate, maar wel 2 Emblems of Valor rijker!

Armory! Nu ben ik denk ik wel klaar voor heroics, en ook voor Naxx10. Eens zien of daar nog wat van komt in deze tijd van PTR testing en inactivity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

Mijn mail gechecked, zie ik dit

Following several reports of disrupting the in-game chat, we have issued the World of Warcraft account ***** a 3 hour suspension and issued the account a new password. No form of contact from you is needed as the account should automatically become available once the 3 hour suspension has elapsed. Please note that in case of any further reports in the future, the account may be disabled again.

Ik weet van mijn leven niet waar ik een 3 uur ban voor gekregen heb, maar ik ga zeker een GM voor ticketen om te achterhalen hoe ze er bij gekomen zijn. Vind dit geen manier van omgaan met mensen die betalen voor hun service. De 3 uur ban uit het niets, en ook nog een bericht dat 4 uur later pas komt.

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
http://www.mmo-champion.com/ aantel leuke leuke updates :)

vooral:

code:
1
2
3
4
Professions Changes
Alchemy

&#8226;All flasks recipes will now create 2 flasks for the same amount of ingredients but now last 1 hour instead of 2.

Geweldige update imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Shiro schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 14:05:

Following several reports of disrupting the in-game chat, we have issued the World of Warcraft account ***** a 3 hour suspension and issued the account a new password. No form of contact from you is needed as the account should automatically become available once the 3 hour suspension has elapsed. Please note that in case of any further reports in the future, the account may be disabled again.

Ik weet van mijn leven niet waar ik een 3 uur ban voor gekregen heb, maar ik ga zeker een GM voor ticketen om te achterhalen hoe ze er bij gekomen zijn. Vind dit geen manier van omgaan met mensen die betalen voor hun service. De 3 uur ban uit het niets, en ook nog een bericht dat 4 uur later pas komt.
Je bent wss gereport voor 'spamming' en door een genoeg aantal in een korte tijd.
En ja daar krijg je idd een 3 hour ban voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theHoff
  • Niet online
Shiro schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 14:05:

zal je wel hebben lopen trollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, op de venture co hebben er eens een groep mensen iemand massaal gereport voor spamming. Di ekreeg 3 uurs ban, protesteerde dat er niets van waar was. Is onderzocht door Blizzard. Bleek dat er niets van de beschuldiging klopte en de reporters kregen een 'iets langere ban'. (ik sprak een van die 'reporters' nadat zn ban voorbij was, die gast was een week offline terwijl hij normaal iedere dag online was. Ik vroeg hem of hij op vakantie was geweest kreeg ik dit verhaal :P Boontje komt om zijn loontje.
Reboot schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 14:07:
http://www.mmo-champion.com/ aantel leuke leuke updates :)
vooral:
code:
1
2
3
Professions Changes
Alchemy
&#8226;All flasks recipes will now create 2 flasks for the same amount of ingredients but now last 1 hour instead of 2.

Geweldige update imo
Alleen geweldig als je met elixir mastery dan ook kans hebt op 8 flasks etc...!

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2009 14:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

<weg>

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 24-03-2009 14:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
Minder kans op een deel van je flask te verkwisten ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eatualive
Wootlock schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 14:00:
[...]

:X
kan je het nu ook goed verwoorden ?
Kan ik het helpen dat mijn woorden gebruik niet al te best is. Volgens mijn is er goed uit op te maken wat ik bedoel. Maar ik reageer er niet meer op, je probeert elk ding aan te grijpen om mij negatief over te laten komen.
Ik zoek gewoon een guild die complete runs kunnen maken. En als ze een goede warrior kunnen gebruiken is dat ook voor hun voordelig. Daarnaast is het een feit dat als je complete runs kunt maken dat het uiteindelijke "farmen" word of een betere verwoording: Betere gear verzamelen

Als ik in een guild kom wil ik daarvoor werken en kan ik vervolgens eerlijk rollen op items. Het is niet zo dat ik dik undergeared aankom en geen zak uit wil voeren om vervolgens de epics voor iemands anders neus weg te rollen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

chromeeh schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 14:07:
[...]

Je bent wss gereport voor 'spamming' en door een genoeg aantal in een korte tijd.
En ja daar krijg je idd een 3 hour ban voor.
Weet vrij zeker dat ik niet getrolled heb of gespammed. Ik gebruik alleen LFG, en gisteren helemaal niet gedaan. En ik wacht meestal wel tijdje voordat ik het weer doe. Trollen doe ik al helemaal niet, beetje te weinig tijd om zo iets te doen.

Enige wat ik kan verzinnen dat misschien mij gebanned kan krijgen is:
- ik vroeg in /2 trade of iemand mij kan queuen voor dalaran BG ~~ HS stond op cooldown. Maar ik zei het maar 1 keer.
- Ik queue mij zelf regelmatig voor AB, spring ik door portal naar origrmmar, auctions snel. En dan PVP en dan weer in dalaran. Alhoewel eens in de 10 keer ik de bg uit /afk.
- heel af en toe duurt een bg net iets te lang, moet ik dan eten, en blijf ik gewoon in game zitten totdat ik automatisch uit gekicked wordt. Stiekem hopen dat de game eindigd en me 1 mark nog krijg ofzo.

Maar voor zulke dingen wordt ik toch niet 3 uur gebanned ?

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Shiro schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 14:19:
[...]

Weet vrij zeker dat ik niet getrolled heb of gespammed. Ik gebruik alleen LFG, en gisteren helemaal niet gedaan. En ik wacht meestal wel tijdje voordat ik het weer doe. Trollen doe ik al helemaal niet, beetje te weinig tijd om zo iets te doen.

Enige wat ik kan verzinnen dat misschien mij gebanned kan krijgen is:
- ik vroeg in /2 trade of iemand mij kan queuen voor dalaran BG ~~ HS stond op cooldown. Maar ik zei het maar 1 keer.
- Ik queue mij zelf regelmatig voor AB, spring ik door portal naar origrmmar, auctions snel. En dan PVP en dan weer in dalaran. Alhoewel eens in de 10 keer ik de bg uit /afk.
- heel af en toe duurt een bg net iets te lang, moet ik dan eten, en blijf ik gewoon in game zitten totdat ik automatisch uit gekicked wordt. Stiekem hopen dat de game eindigd en me 1 mark nog krijg ofzo.

Maar voor zulke dingen wordt ik toch niet 3 uur gebanned ?
Nope, hiervoor kun je niet gebanned worden.
Zodra je weer toegang hebt kun je inderdaad misschien een GM eens vragen, ik betwijfel of je er verder mee komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
Kan wel eens goed zijn dat dit de reden is, weet niet of blizzy er zo blij mee is

Edit: crashoverride zegt van niet, dus idd best een ticket maken

[ Voor 6% gewijzigd door Reboot op 24-03-2009 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je het bericht van blizzard leest zie je dat het gaat om spam in /1 /2 of /4 dus misschien heeft iemand je gehacked en zo geprobeerd om je account te laten blokkeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiro

Shiro

Serenity

chromeeh schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 14:22:
[...]

Nope, hiervoor kun je niet gebanned worden.
Zodra je weer toegang hebt kun je inderdaad misschien een GM eens vragen, ik betwijfel of je er verder mee komt.
Verder of niet, ik wil wel weten wat ik fout gedaan heb, en of blizzard gewoon een foutje heeft gemaakt.

Ik hoop dat ik niet echt gehacked ben. Heb geen hacks gebruikt. En mijn addons komen van Curse-gaming, dus neem aan dat het wel save is.

Zal na de ban ff kijken of me items en alles nog intact is. Vind het maar apart wat mij overkomen is >.<

SR+ MiC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smultie
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik ben ook drie dagen gebanned geweest om voor mij onbekende redenen.
Ik heb Blizz wél zover gekregen om de drie dagen playtime terug te krijgen, maar even uitleggen waaróm ik gebanned was, kreeg ik na 5 mailtjes toch niet voor elkaar. Toen de moed maar opgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Incognitow
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-08 09:32
ik heb een ban gehad voor suspicious activities :p was perm ban maar gelukkig had ik niets gedaan dus werd ik geunbanned nadat ze de logs hadden bekenen en bleek dat het een ander ip was hehe. ik moet ook maar eens een authenticator kopen denk ik.

edit: oh ja toen ik inlogte weer was ik 2 levels hoger vaag.

[ Voor 11% gewijzigd door Incognitow op 24-03-2009 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chromeeh

chromeeh

the Gnome

Je kunt de GM vragen om uitleg, en heeel erg vriendelijk vragen of hij je ticket wil laten escalete'n.
Om zo boven water te krijgen waarom je daadwerkelijk niet bij je account kon.

Maar goed: morgen weer Loot Piñata reset *O*
Dus weer VoA :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redfoxert
  • Niet online
Reboot schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 14:13:
Minder kans op een deel van je flask te verkwisten ^^
Ik denk eerder om de dual spec beter te kunnen benutten. In een raid met dual spec wisselt een tank nogal eens van dps naar tank en terug en dan zou een 2 uur Flask voor tanking of dps best wel zonde zijn. Vandaar de reduce in time en increase in flasks :)

Al met al een goeie wijziging om een andere goeie wijziging nog krachtiger te maken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reboot
redfoxert schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 14:51:
[...]

Ik denk eerder om de dual spec beter te kunnen benutten. In een raid met dual spec wisselt een tank nogal eens van dps naar tank en terug en dan zou een 2 uur Flask voor tanking of dps best wel zonde zijn. Vandaar de reduce in time en increase in flasks :)

Al met al een goeie wijziging om een andere goeie wijziging nog krachtiger te maken :)
idd :o had ik nog niet eens aan gedacht :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

[...]

Met korte raid instances als VoA, OS en EoE is het ook al erg handig. Beetje zonde om een 2hr fles te quaffen voor een raid van 10-30min.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Jeuj, dat van de flasks is wel leuk!
Dankzij elixer mastery heb je dan toch nog 2 uur voor je eigen flasks. 4 uur is meestal te veel voor instances en het is wel meegenomen voor normale zooi maar ook weer neit zo hard. Mats zoals Frost Lotus daarintegen zijn duur en nu krijg je voor 1 Frost Lotus 2 elixers. 1tje voor jezelf, 1tje voor AH (of je buddy ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SnoeiKoei

SnoeiKoei

Koeien Snoeien Loeiend!

Oi ik lees dat er een 2e boss bijkomt in Vault na patch 3.1 (bron: mmo-champions.com), nog meer effortless lewt of zou het toch nog een uitdagende raid worden? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teunis
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 21:26
[...]

Persoonlijk zal ik echt niet wisselen van flask voor 5 min gevecht (ook de huidige content is er niet na)
Misschien dat dit in strengere guilds anders ligt, maar pesoonlijk ben beetje anti-flask.

Andere punt is dat het voor een tank een dps een offspec blijft, dus eerst moeten alle plate dps passen, in het begin van ulduar zal nauwelijks voorkomen.
nu heb ik aardig dps offset, maar vanuit mij oogpunt hoef ik als tank geen compitieve dps neer te zetten, leuk dat meer dps kan doen dan in tank spec, maar daar houd voor mij op.
In andere woorden tegen de tijd dat ik upgrades kan looten wordt ik er compleet uitgedpst,
oke 4k dps tegen 2k is een increase maar geeft je ook minder ruimte voor fouten. (zwart -wit, tank dies rest is dps -> wipe)

Technisch gezien kan ik better melee dps als main spec hebben en tank loot daarna op pikken, hebben nu 4 plate tanks dus je bent al vrij snel aan de beurt, maar rustig stuk 10+ plate dps.
En denk je run te kunnen upgearen komt weer een nieuwe invite mee, weg loot.

Ook hoevaak ik niet hoor als paladin heal your self, tja leuk maar dmg inc is dan opeens huge
want je kan alleen maar dodgen.
Of als moonkin, why didnt you go bear, tja zonder feral talent heeft dat ook echt nut.

Please nerf Rock, Paper is fine. Sincerely yours, Scissor.
GW2:Teunis.6427

Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.