Hier kon uw advertentie staan
was al een tijdje bekendSnoeiKoei schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 15:11:
Oi ik lees dat er een 2e boss bijkomt in Vault na patch 3.1 (bron: mmo-champions.com), nog meer effortless lewt of zou het toch nog een uitdagende raid worden?
wordt ook een ulduar niveau boss had ik ergens op mmo-champion gelezen, dus je moet er wel wat gear voor hebben
Volgens mij komt het 'tekort' gewoon door het feit dat healen/tanken in pugs = grote kans op frustraties. Dual specs gaan hier niets aan veranderen denk ik.
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Ik vermoedt dat ie wel wat moeilijker gaat wezen ^^SnoeiKoei schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 15:11:
Oi ik lees dat er een 2e boss bijkomt in Vault na patch 3.1 (bron: mmo-champions.com), nog meer effortless lewt of zou het toch nog een uitdagende raid worden?
Dual spec is vooral handig voor healers, want het is namelijk zeer irritant om daily's te doen als resto druidKapoen schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 15:16:
In verband met die dual specs: ik ben nog steeds niet overtuigd dat deze het tekort aan tanks/healers (in pugs) zullen oplossen. Voor guild- en vriendengroepen zie ik veel voordelen, maar voor pugs minder.
Volgens mij komt het 'tekort' gewoon door het feit dat healen/tanken in pugs = grote kans op frustraties. Dual specs gaan hier niets aan veranderen denk ik.
[ Voor 47% gewijzigd door Reboot op 24-03-2009 15:18 ]
Kort vraagje, maar waarom Parry? Dodge is een stukje beter, je krijgt meer dodge per rating dan met parry.Nitroglycerine schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 11:00:
Gisteravond net na middernacht, wilde eigenlijk net afsluiten, werd ik gevraagd voor OS25. Aangezien ik vrijwel alleen nog maar upgrades uit heroic raids kan halen (of ulduar natuurlijk) heb ik maar ja gezegd. We gingen maar voor de makkelijke kill (geen draken erbij), en het ging zeer eenvoudig. Na afloop zie ik in de lijst de gloves token staan voor warriors/shaman/hunters, en mij rol van 59 was voldoende om het in mijn bezit te krijgen.
Deze heb ik direct omgeruild voor een Valorous Dreadnaught Handguards, en hier een paarse steen met 8+ parry & 12+ stamina in geplaatst, en een 2% threat & 10+ parry erop gezet. Dit omdat dit eigenlijk de combinatie was die ik met mijn vorige handschoenen had, of zouden jullie een betere combinatie aanraden? Mijn toon is een prot warrior met 21,56% dodge, 18,98% parry en 27,04% block, voldoende defense en 1894 stamina (27156 HP). Armory linkje :klikkerdeklik.
Voor de uitnodiging was ik even bezig op mijn warlock, die inmiddels 54 is, en het speelt best lekker, lockje zijn. Alleen moet ik er rekening mee houden dat ik zelf een stuk minder aan kan dan mijn prot warrior
Op tankspot staat trouwens een bijzonder uitgebreide lijst met Best in Slot items en welke enchants bij welke set gear hoort.
(Block, Effective Health, Avoidance, etc..
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
maar tegelijk vraag ik me ook af of niet niet de effectieve prijs voor flasks gaat verdubbelenAuredium schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 15:02:
Jeuj, dat van de flasks is wel leuk!
Dankzij elixer mastery heb je dan toch nog 2 uur voor je eigen flasks. 4 uur is meestal te veel voor instances en het is wel meegenomen voor normale zooi maar ook weer neit zo hard. Mats zoals Frost Lotus daarintegen zijn duur en nu krijg je voor 1 Frost Lotus 2 elixers. 1tje voor jezelf, 1tje voor AH (of je buddy)

En thottbott is een search-engine waar ook nooit virussen op voorkomen.Shiro schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 14:35:
[...]
Ik hoop dat ik niet echt gehacked ben. Heb geen hacks gebruikt. En mijn addons komen van Curse-gaming, dus neem aan dat het wel save is.
Zorg in ieder geval voor een Up to Date virusscanner.
Tevens installeer altijd zelf je add-ons, en gebruik er niet de executables voor. Het risico's van hacks zijn klein in ULA's, echter in een executable-file kan zich gewoon een Trojan bevinden die je PW achterhaald.
WoW Argent Dawn alliance :lvl60 Sabriell (Innovation)
Virusscanners zijn overrated. Gezond verstand werkt over het algemeen een stuk betersabriel schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 15:23:
[...]
En thottbott is een search-engine waar ook nooit virussen op voorkomen.![]()
Tevens installeer altijd zelf je add-ons, en gebruik er niet de executables voor. Het risico's van hacks zijn klein in ULA's, echter in een executable-file kan zich gewoon een Trojan bevinden die je PW achterhaald.
Maar ja.. zolang niet iedereen snapt waar een virus vandaan kan komen, wordt het lastiger natuurlijk. Geen exe's runnen uiteraard. En bij voorkeur geen (oudere) Internet Explorer gebruiken.
Verwijderd
Ja veel vrienden van mij gebruiken curse client maar ik ben net als jij denk ik ook een beetje bang voor dit soort programma's. Met vorige MMO's al meer dan genoeg grapjes meegemaakt om ervoor te zorgen dat ik verschrikkelijk goed op pas met mijn gegevens.sabriel schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 15:23:
[...]
En thottbott is een search-engine waar ook nooit virussen op voorkomen.![]()
Moest dat gaan gebeuren zie je mij snel me skills verwijderen en herblore + alchemy traine ^^estrion schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 15:22:
tsja... ik zie die verandering van die flasks wel als handig. zou toch een stuk minder verspilling moeten opleveren.
[...]
maar tegelijk vraag ik me ook af of niet niet de effectieve prijs voor flasks gaat verdubbelen
ach, ik vind het wel prima voor mn druid... Feral + Resto speccen en dan:Kapoen schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 15:16:
In verband met die dual specs: ik ben nog steeds niet overtuigd dat deze het tekort aan tanks/healers (in pugs) zullen oplossen. Voor guild- en vriendengroepen zie ik veel voordelen, maar voor pugs minder.
"LFG heroic, I can tank, dps and heal".
0 problemen om nog in pugs te komen
eigenlijk vind ik dat druids een 71 / 71 / 71 spec mogen hebben
[ Voor 5% gewijzigd door Seraphin op 24-03-2009 15:49 ]
Take life with a grain of salt. . . . add a slice of lime and a shot of tequila.
Tijdje weg geweest, wist niet of ik nog wilde wow-en
Maar toch weer terug dus ben nu bijna 80 (lock). Ben momenteel bezig om me voor te bereiden om te gaan raiden. Ben al aan het kijken wat te doen (Heroics, glyphs etc.). Nu ben ik al een redelijk stuk op weg maar zijn er nog tips van personen om zo goed mogelijk voor de dag te komen?
Heb ondertussen me build gekozen voor lvl 80 (nog 30%) en dat is Destro all the way (wowwiki). Daarnaast heb ik de volgende glyphs uitgekozen om mee te beginnen (die moet ik dus nog wel voor elkaar krijgen):
- Glyph of Immolate
- Glyph of corruption
- Glyph of Conflag
Cheers
Welke zijn je proffesions?Maduth schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 15:59:
He All,
Tijdje weg geweest, wist niet of ik nog wilde wow-en![]()
Maar toch weer terug dus ben nu bijna 80 (lock). Ben momenteel bezig om me voor te bereiden om te gaan raiden. Ben al aan het kijken wat te doen (Heroics, glyphs etc.). Nu ben ik al een redelijk stuk op weg maar zijn er nog tips van personen om zo goed mogelijk voor de dag te komen?
Heb ondertussen me build gekozen voor lvl 80 (nog 30%) en dat is Destro all the way (wowwiki). Daarnaast heb ik de volgende glyphs uitgekozen om mee te beginnen (die moet ik dus nog wel voor elkaar krijgen):Ook me cooking zal omhoog moeten ivm food buffs (cooking guide is binnen). Maar zijn er nog andere tips of suggesties van jullie kant?
- Glyph of Immolate
- Glyph of corruption
- Glyph of Conflag
Cheers
Build: http://www.wowhead.com/?talent=IbxZcLc0cZVcGVr0uqoA0st
[ Voor 48% gewijzigd door Maduth op 24-03-2009 16:03 ]
Glyph of corruption is redelijk zinloos in deep destro. Je neemt als het goed is de improved CoA talent. Neem daar ook de CoA glyph bij. Die levert meer DPS dan glyph of Corruption.Maduth schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 15:59:
He All,
Tijdje weg geweest, wist niet of ik nog wilde wow-en![]()
Heb ondertussen me build gekozen voor lvl 80 (nog 30%) en dat is Destro all the way (wowwiki). Daarnaast heb ik de volgende glyphs uitgekozen om mee te beginnen (die moet ik dus nog wel voor elkaar krijgen):Ook me cooking zal omhoog moeten ivm food buffs (cooking guide is binnen). Maar zijn er nog andere tips of suggesties van jullie kant?
- Glyph of Immolate
- Glyph of corruption
- Glyph of Conflag
Cheers
Immo/Conflag zijn uiteraard must-haves momenteel voor deep destro.
Als alternatief voor de CoA glyph kun je eventueel de Imp-glyph nemen. Die 2 zijn ongeveer gelijk in DPS.
Ik neem aan dat je build er ongeveer zo uitziet?
http://www.wowhead.com/?talent=IbZfx00cZVcGVr0uVsAsct
Drop imp Corruption en Nether protection en neem Backdraft verdorrie... een van de beste talents in deep destroMaduth schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 16:02:
Sorry, profs zijn Herb/Tailoring
Build: http://www.wowhead.com/?talent=IbxZcLc0cZVcGVr0uqoA0st

Je kunt qua builds en glyphs etc beter naar EJ kijken dan naar wowwiki, teveel prutsers die daar onzin achterlaten zoals dit.
Als alternatief kun je ipv Soul Leech nog dit nemen:
http://www.wowhead.com/?talent=IZfxzzcLZVcGVr0uVoAcct
Maar dan focus je erg op de imp, dus dan zou ik ook de Imp-glyph erbij nemen ipv CoA.
edit: foutje in laatste build. Met de eerste paar talents in demo kun je beetje schuiven naar je eigen inzicht. Persoonlijk vind ik imp HS een must-have als raid-warlock.
[ Voor 31% gewijzigd door Bosmonster op 24-03-2009 16:18 ]
Niet helemaal... hij pakt nummer 2 en 3 op threat (dus niet MT) en dan degene hoogste HP.Verwijderd schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 12:31:
@ Patchwerk discussie
Zijn Hatefull Strike slaat de persoon met meeste HP die in detop 3 qua treat staat
Kortom: het wisselt tussen je OTs waarschijnlijk, tenzij je de OT die een klap heeft gekregen meteen weer tot full HP weet te krijgen (niet waarschijnlijk).
@dodge vs parry voor warriors: het verschil in de conversie van rating naar skill is nog niet eens zo groot en parry heeft natuurlijk daarvoor ook het voordeel dat het je swing sneller maakt. Het echte probleem zit em in de DR op beiden. Dodge heeft een asymptoot rond de 80% en parry rond de 40%. Kortom: DR op parry is dus veel heftiger waardoor dodge relatief gezien gunstiger is.
Edit: hmm beter laat dan nooit, negeer deze maar
[ Voor 31% gewijzigd door Morrar op 24-03-2009 16:40 ]
Top... net gedaan en aan de hand van die gegevens een IMO een redelijk build gemaakt, op wowhead de stuff voor de glyphs opgezocht en tevens een algemene rotatie erbij gezocht... dus nu gear verzamelen...moet prima lukken[b][message=31688628,noline]
Je kunt qua builds en glyphs etc beter naar EJ kijken dan naar wowwiki, teveel prutsers die daar onzin achterlaten zoals dit.
Let wel dat deep destro en glyphs behoorlijk gaan veranderen in 3.1Maduth schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 16:43:
[...]
Top... net gedaan en aan de hand van die gegevens een IMO een redelijk build gemaakt, op wowhead de stuff voor de glyphs opgezocht en tevens een algemene rotatie erbij gezocht... dus nu gear verzamelen...moet prima lukken
Met de huidige staat van Glyphs zijn dit dalijk je beste DPS glyphs:
Immo, Conflag, Lifetap.
edit: haha voor deep destro valt dat dus wel mee, alleen CoA switchen voor Lifetap
Deep destro in 3.1 ziet er ongeveer zo uit:
http://ptr.wowhead.com/?talent=IcZfh0h0hZVbGVrcuVoAcct
[ Voor 17% gewijzigd door Bosmonster op 24-03-2009 16:55 ]
idd, echt geweldig als je 50+ flasks op je bankalt hebt staan en je guild 500+ flasks op de gbank!!! -_-'Reboot schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 14:07:
http://www.mmo-champion.com/ aantel leuke leuke updates
vooral:
code:
1 2 3 4 Professions Changes Alchemy •All flasks recipes will now create 2 flasks for the same amount of ingredients but now last 1 hour instead of 2.
Geweldige update imo
nou waarom zou je er zoveel maken?Thijs schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 16:52:
[...]
idd, echt geweldig als je 50+ flasks op je bankalt hebt staan en je guild 500+ flasks op de gbank!!! -_-'
Als voorbereiding op Ulduar natuurlijk. Iedereen die slim is en vooruit plant zorgt ervoor dat ie genoeg consumables heeft als 3.1 uitkomt en niet 2-3x zoveel lapt op het moment dat iedereen in Ulduar bezig is. Nu wordt dat helemaal teniet gedaan door deze change. Hadden ze wel wat eerder mogen announcen ipv tijdens misschien wel de laatste build op de PTR.
Nja dat is de WoW-EconomieThijs schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 17:01:
[...]
Als voorbereiding op Ulduar natuurlijk. Iedereen die slim is en vooruit plant zorgt ervoor dat ie genoeg consumables heeft als 3.1 uitkomt en niet 2-3x zoveel lapt op het moment dat iedereen in Ulduar bezig is. Nu wordt dat helemaal teniet gedaan door deze change. Hadden ze wel wat eerder mogen announcen ipv tijdens misschien wel de laatste build op de PTR.
Had dan de mats gekocht ipv de flasks gemaaktThijs schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 17:01:
[...]
Idd.. er hadden ook nieuwe flasks geintroduceerd kunnen worden, flasks aangepast, generfed of gebuffed.
Had me niks verbaast als er bijvoorbeeld betere haste/crit/hit flasks waren uitgebracht, want nu heb je als caster alleen maar de spellpower-flask tot je beschikking.
[ Voor 21% gewijzigd door Bosmonster op 24-03-2009 17:14 ]
Alleen de mats kopen ipv maken is natuurlijk makkelijk achteraf praten. Flasks duren 2 uur sinds dag 1 in WoW dus niemand die dit ook maar enigszins had aan kunnen zien komen.Bosmonster schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 17:13:
[...]
Had dan de mats gekocht ipv de flasks gemaakt
Idd.. er hadden ook nieuwe flasks geintroduceerd kunnen worden, flasks aangepast, generfed of gebuffed.
Had me niks verbaast als er bijvoorbeeld betere haste/crit/hit flasks waren uitgebracht, want nu heb je als caster alleen maar de spellpower-flask tot je beschikking.
Daarnaast, flasks stacken nu hoger (tot 20 op z'n minst) op PTR en kunnen x10 proccen. Al met al een goede change dus, maar wel erg zuur voor de mensen die zich voorbereid hebben en dus een dikke lading flasks op hun bank hebben staan.
Klopt, maar met mats kan je ook meer dan de flasks. Van mats naar flasks kan, maar andersom nietReboot schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 17:15:
mats neme meer plaats in imo
Mjah, kan me er ook wel iets bij voorstellen hoor, maar het blijft altijd een risico om op grote schaal voor te bereiden op een grote patch waarvan de content nog niet 100% bekend is.Thijs schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 17:18:
[...]
Alleen de mats kopen ipv maken is natuurlijk makkelijk achteraf praten. Flasks duren 2 uur sinds dag 1 in WoW dus niemand die dit ook maar enigszins had aan kunnen zien komen.
Daarnaast, flasks stacken nu hoger (tot 20 op z'n minst) op PTR en kunnen x10 proccen. Al met al een goede change dus, maar wel erg zuur voor de mensen die zich voorbereid hebben en dus een dikke lading flasks op hun bank hebben staan.
Ik ben momenteel ook vanalles aan het inslaan waarvan ik verwacht dat de prijzen zodadelijk flink gaan stijgen, zoals ebonweave/spellweave, met recipe's die in ulduar droppen die 10 van elk benodigen.
Tja, tis al jaren goedgegaan dus waarom zou het nu niet het geval zijn geweest.Bosmonster schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 17:25:
[...]
Mjah, kan me er ook wel iets bij voorstellen hoor, maar het blijft altijd een risico om op grote schaal voor te bereiden op een grote patch waarvan de content nog niet 100% bekend is.
Ik ben momenteel ook vanalles aan het inslaan waarvan ik verwacht dat de prijzen zodadelijk flink gaan stijgen, zoals ebonweave/spellweave, met recipe's die in ulduar droppen die 10 van elk benodigen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
Heb geen gems ingeslagen, maar wel iets van 400 stacks saronite ore nog op mn ore-bank. En heel veel eternal earth en green gems nog om enchanting mats van te fabriceren.Thijs schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 17:30:
[...]
Tja, tis al jaren goedgegaan dus waarom zou het nu niet het geval zijn geweest.Zit ook te twijfelen om veel rode gems etc in te gaan slaan, zullen ook wel erg duur worden 1-2 weken na Ulduar.
Heb wel nog iets van 40 rode gems ook op voorraad, maar dat is meer normale stash. Laatste tijd weinig tijd gehad aggressief te verkopen en ook niet zo de behoefte aan gehad met 3.1 voor de deur.
Maakt mij niet zo heel veel uit of de prijzen stijgen, dumpen ga ik alles toch wel binnenkort
Account beveiligingRakkerzero schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 17:51:
Drie koekjes voor wie een iets nieuws ontdekt in de startpost
Coming soon....
?
Er staat dus "Charge Back" bij de foute betaling. (bij payment history) maar via ideal kan ik niet iets toe voegen. (na een tijdje op pending te hebben gestaan (blauw bolletje) is hij nu weer weg en is er geen geld van me rekening.
[ Voor 35% gewijzigd door Borgoth op 24-03-2009 21:46 ]
Make something idiot proof, and someone will make a better idiot.
Verstand op nul en nadenken!
zoiets ? http://ptr.wowhead.com/?talent=fhef0e0oiboIzAo0xV0xcZ0b
Ik zou het proberen met een prepaid card.Borgoth schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 21:42:
Als je account geblokkeerd is door een foutje met subscribtion, hoe unluck je je account dan weer? Blizzard technische dienst is niet bereikbaar nu. (tot 8 p.m.) Kan het ook zonder tussenkomst van blizzard support?
Er staat dus "Charge Back" bij de foute betaling. (bij payment history) maar via ideal kan ik niet iets toe voegen. (na een tijdje op pending te hebben gestaan (blauw bolletje) is hij nu weer weg en is er geen geld van me rekening.
kan alleen met een game card en ik zou het zo snel mogelijk doen wat je nieuwe gametime is ingegaan op de dag dat er normaal gesproken betaald had moeten worden.Borgoth schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 21:42:
Als je account geblokkeerd is door een foutje met subscribtion, hoe unluck je je account dan weer? Blizzard technische dienst is niet bereikbaar nu. (tot 8 p.m.) Kan het ook zonder tussenkomst van blizzard support?
van mmo-championThijs schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 17:30:
[...]
Tja, tis al jaren goedgegaan dus waarom zou het nu niet het geval zijn geweest.Zit ook te twijfelen om veel rode gems etc in te gaan slaan, zullen ook wel erg duur worden 1-2 weken na Ulduar.
dus er word overal aan gedachtWe realize players who currently have stockpiled a lot of flasks may feel like they will lose money with this change, since their current flasks will only last for half as long once 3.1.0 goes live. To partially remedy this, we are going to allow players to exchange any current Northrend flasks (Flask of the Frost Wyrm, Flask of Stoneblood, Flask of Endless Rage and Flask of Pure Mojo) for two flasks with the shorter duration. Flasks from older content will not be grandfathered in, and going forward, it will only be possible to make the flasks with a one hour duration.
Heeft geen signature.
Wat mij opvalt dat er maar weinig goeie daggers en swords zijn voor warlocks. Nu heb ik er wel 1 gevonden Searing Golden Blade maar niemand die um kan maken. Is er misschien hier iemand die deze kan/wil maken voor me? BvD
Gister weinig tijd om te spelen, maar toen ik in de trade een lf dps langs zag komen voor VH HC ben ik maar mee gegaan.Na de invite kwam ik (helaas) een oude bekende tegen. Een hunter die ik van 't weekend ook al tegen kwam in de gurubashi arena. Die was daar aan het groupen met een warrior en deed gelijk een invite.. Prima. Maar op het moment dat ik damage kreeg van een alliance werd ik uit de group gekicked en maakte hij me af... Altijd gezellig. Dus die kwam ik tegen in de group en naar eigen zeggen deed hij imba dps.. Dat wilde ik wel even zien, dus ben gebleven.
Eerste boss ging opzich prima in VH. Helaas deed hij maar 1,4k dps, maar dat mocht de pret niet drukken. 2e boss was de voidwalker... Meneer de hunter had imba tactics naar eigen zeggen, maar toen hij de voids mocht gaan killen deed tie helaas geen fluit, met een wipe tot gevolg.We hadden moeten nuken!! 2e try was hij constant allerlei verhalen aan het typen dat het aan iedereen lag behalve hij, o.a. dat ik te weinig damage zou doen.... Eerste baas, hij weer op 1,4k, ik even m'n best gedaan en kwam netjes op 2,8k uit... Dus toen had de healer het gedaan..... Fijne discussie. Voidwalker wel down gekregen, maar de healer had het gezien en die quitte de group... Volgens mij ben ik nog nooit zo'n retard tegen gekomen in wow als deze hunter..
Ben nog even naar de AH gegaan en heb toen maar uitgelogd. We kijken van het weekend wel weer verder.
Wel weer netjes goud verdiend met m'n glyph of flame shock verkopen. 25g per stuk terwijl het nog geen 2g aan mats was. Lekker
Verwijderd
Ga je dat nou elke dag spammenVerwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 09:08:
Zoek je een leuke NL talige guild en speel je Alliance, meld je dan aan bij Dutch-Inc (via http://www.dutch-inc.nl)

Gooi het in je sig o.i.d.
"Some day, I hope to find the nuggets on a chicken."
Gisteren hoopte ik Naxx10 voor een groot gedeelte te kunnen gaan clearen met mijn DK tank. Helaas was degene die de Naxx10 runs altijd organiseert lang AFK waarna hij ineens snel weg moest. We hadden op hem zitten wachten. Nadat hij offline ging hebben we snel een groep guildies samengesteld en niet lang daarna stonden we oog in oog met Grobbulus. Iedereen kende de tacs goed, dus hij ging in 1x neer. Gluth was echter problematisch. Het kiten ging niet lekker, dus hij healde zichzelf teveel. Daarnaast was er ook 1 hunter trialist mee die maar 750 DPS deed. De RL (ook hunter, maar dan met zeer degelijke DPS) vertrouwde hem niet voldoende om hem te laten kiten en deed dat dus zelf. Probemen met het kiten en onvoldoende nuke power maakten dus dat we Gluth niet neerkregen en de raid toen maar afgeblazen hebben.
Tijdens het wachten nog wel even aan het herben geweest en voor bijna 100g herbs/eternals op de AH geplempt.
Vanavond waarschijnlijk geen Naxx25 voor mij wegens RL verplichtingen.
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
*me mompelt iets over aliance kiddies.chromeeh schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 09:09:
[...]
Ga je dat nou elke dag spammen![]()
Gooi het in je sig o.i.d.
;p.
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Gelijk destro gespecced (nav discussie op P3) en alvast 3 glyphs gekocht... nu ready voor gearing
Verwijderd
gratzies !Maduth schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 09:20:
Jaaaaaaaaa... ben 80 geworden
Gelijk destro gespecced (nav discussie op P3) en alvast 3 glyphs gekocht... nu ready voor gearing
Iets met dots en mensen die niet op tijd dismounten voor een nieuwe poging (Malygos 6min achievement)
Maarja, wel de Blue Aspect Helm mogen looten
Overigens is het wel flink doorbikkelen. Momenteel is p1 wel onder controle (max 1 vortex), maar voor p2 is wel wat tijd te winnen. We proberen rond 2m10 klaar te zijn met phase 2, maar gisteren kwamen we niet verder dan 2minuten.
Ik logde alleen maar even na het sporten om de ah te checken, er werd mijn vriendelijk verzocht om de healers op de juiste plek te komen zetten bij KT.
Een extreem rommelige one shot later zag ik dat de mace dropte en mocht ik em volgens EPGP looten omdat ik de hoogste priority had
Meteen de +64 spell enchant erop.
* Blaasvis is een happy holy priest.
Freedom is everything you need ; <moto-moi|afk> ik verkloot het gewoon nooit :P
(Blizzard houdt er nog rekening mee ook, ongeloveloos!)
Gister weer bijna geen WoW voor mij. Ik heb nog wel even de elixer mastery quest afgemaakt. Ik stond toch nog voor BM met mijn huntard, dus waarom niet. Na 1 run had ik op wave 17 mijn 10de essence, nu hopen dat die bende nog een beetje gaat proccen!
De guild is gister niet S3D gegaan maar Naxx25 met een verse raidleader. Iemand die het spelletje goed snapt en de stemming erin houdt. Erg lekker dat hij ons team is komen versterken!
Moet ook wel met zo'n naamMrVegeta schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 09:17:
[...]
*me mompelt iets over aliance kiddies.
;p.
Dutch Inc

3 Koekjes voor jou
Wie eventuele info heeft over het beveiligen van WoW accounts kan mij via DM een linkje oid sturen.
Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh
100e keer: Blizzard AuthenticatorRakkerzero schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 09:44:
[...]
3 Koekjes voor jou![]()
Wie eventuele info heeft over het beveiligen van WoW accounts kan mij via DM een linkje oid sturen.
Wat ik wel iedereen kan aanraden is je wachtwoord van WoW en je e-mail acc niet hetzelfde te hebben. Allthough ik weet niet zeker of Blizzard je e-mail crap nodig heeft om bepaalde wijzingen zoals namechange/servermove nodig heeft voor bevestiging.
Blijft jammer dat je dat ding alleen met CC kan bestellen.
[ Voor 7% gewijzigd door MrVegeta op 25-03-2009 09:53 ]
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
Hax !Blaasvis schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 09:24:
Meteen de +64 spell enchant erop.
* Blaasvis is een happy holy priest.
max is +63 ^^
Na dat ik afgelopen zondag de key van Saph geloot en de quest had gestart om Malygos om te leggen, log ik gisteren in en zie ik dat zowel het quest item als de quest weg is
Gelijk een ticket aangemaakt, maar aangezien het al laat was had ik geen tijd om te wachten, nu hopen dat als ik vandaag inlog een mailtje heb met het item.
Iemand hier ook wel eens last van gehad ?

"Don't let your dreams be memes"
Indien het mag van de modjes zal ik dan wel een gil geven wanneer ik weer ga bestellen.MrVegeta schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 09:53:
Pff er is niet echt een beveiliging. Als je een keylogger op je pc hebt en die slipt door je vius scanner door ben je je account kwijt.
Wat ik wel iedereen kan aanraden is je wachtwoord van WoW en je e-mail acc niet hetzelfde te hebben. Allthough ik weet niet zeker of Blizzard je e-mail crap nodig heeft om bepaalde wijzingen zoals namechange/servermove nodig heeft voor bevestiging.
Blijft jammer dat je dat ding alleen met CC kan bestellen.
Dan kan ik er wel een paar meer bestellen
Ik meen mij te herinneren dat bij de conversie van dmg/healing en healing naar spellpower de oude +dmg en +healing enchants een verschil van 1 spellpower opleverden. Zodoende is +63 en +64 perfect mogelijk
Clowns to the left of me, Jokers to the right
Is het niet per account gebonden? Of kan je die dingen later instellen naar je eigen account? Zo ja dan klinkt het goed.chromeeh schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 09:59:
[...]
Indien het mag van de modjes zal ik dan wel een gil geven wanneer ik weer ga bestellen.
Dan kan ik er wel een paar meer bestellen
Verwijderd
Deze tijd maar eens besteed aan het doen van een paar BG's.
Mage, lolarcane spec in PvE gear.
Best gelachen, in een EoTS was ik als enige een tower aan het bewaken waneer er een paladin aan komt lopen van Horde om hem te cappen. We hebben geloof ik wel 10 minuten achterelkaar aangelopen rond die toren in LOS gevechtjes. uiteindelijk kwan een Shammy me helpen, en ging hij neer. Best jammer. was leuk gevecht.
Bij de oudere enchants is dat zo, maar +63 SP is de hoogste enchant uit LK expansion, waar dus geen healing/spelldamage varianten van zijn.Kapoen schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:01:
[...]
Ik meen mij te herinneren dat bij de conversie van dmg/healing en healing naar spellpower de oude +dmg en +healing enchants een verschil van 1 spellpower opleverden. Zodoende is +63 en +64 perfect mogelijk
Die dingen bestel je, maximaal per 3, en koppel je daarna met het serienummer aan je account(s) via de Account Management pages. Je kan dus meerdere accounts met 1 Authenticator beheren.MrVegeta schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:03:
[...]
Is het niet per account gebonden? Of kan je die dingen later instellen naar je eigen account? Zo ja dan klinkt het goed.
Je moet op je account management page je token nummer koppelen aan je account.MrVegeta schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:03:
[...]
Is het niet per account gebonden? Of kan je die dingen later instellen naar je eigen account? Zo ja dan klinkt het goed.
Je kunt meerdere accounts binden aan 1 token, niet meerdere tokens aan 1 account zetten.
Verwijderd

Blizzard Authenticator
Blizzard Authenticator for use with your World of Warcraft account.
Protect your World of Warcraft account with industry leading account security - introducing the Blizzard Authenticator! The Blizzard Authenticator is designed as a supplemental authentication method for your World of Warcraft account, giving you the security of Two-Factor authentication. Each time you log in using the Blizzard Authenticator you are provided with a unique, one-time use password to use in addition to your regular password. Log in with both and you can rest easy knowing that your account is now even more secure from malicious attacks such as keyloggers and trojans.
* Simple and easy to use – press one button and you have your additional password. Setup of the token is simple and takes only a moment.
* Small and convenient – take your token to wherever you play World of Warcraft and know that your account information is secure.
* Tough and durable – lasts for years and replacement is easy.
* Provides for the highest account security available in the game industry today.
Once you have purchased the Blizzard Authenticator you can login to World of Warcraft Account Management to attach the token to your account.
Quantity:Sold Out
EUR 6,00
het spijtige is dat het ding constant uitverkocht is
Nu heb ik enkele fishing guides bekeken maar is het nog noodzakelijk om naar diversen plekken te gaan voor fishing? Heb momenteel 248 en had vernomen dat je gewoon in SW bijvoorbeeld richting 300 kan gaan om daarna Outland in te gaan.
http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Genjuros&n=Mephy
zit op een pvp realm, maar nu ik 2 goede daggers heb vraag ik me af of ik niet beter mutilate kan speccen? (ik ben aant lvlen, doe af en toe wat instances en vind het ok om af en toe een ally omver te slaan
telefoon heb ik altijd bij me en is altijd opgeladen.
This is the Way.
Reden om met fishing mee te reizen is omdat je met de fishlvls die steeds hoger worden ook gelijktijdig je cooking kan levellenMaduth schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:52:
Ben even met mij voorbreiding/gearing up bezig en daarbij hoort cooking
Nu heb ik enkele fishing guides bekeken maar is het nog noodzakelijk om naar diversen plekken te gaan voor fishing? Heb momenteel 248 en had vernomen dat je gewoon in SW bijvoorbeeld richting 300 kan gaan om daarna Outland in te gaan.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Die zal er niet komen omdat ze niet zullen willen dat het algoritme gekraakt word welke de random keys genereerdNoTimeRemains schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:56:
Blizzard moet maar snel met hun authenticator iPhone app komen.
telefoon heb ik altijd bij me en is altijd opgeladen.
In Patch 3.1.0 wordt fishing wat gebuffed. Je kan overal vissen met welke skill dan ook. In de hogere gebieden zal je alleen maar meer junk vinden.Maduth schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:52:
Daarnaast hebben ze de cast-tijd van fishing ook nog eens verlaagd, wat het dus makkelijker maakt de boel te lvl'en!
X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop
Players can now return items purchased with an alternate currency back to the original vendor within 2 hours of the purchase time for the original cost of the item. Stackable items (such as Frozen Orbs and gems) and charged items that can be purchased with an alternate currency are not eligible.
maar ik kan er persoonlijk even geen voorbeelden bij bedenken..
Items gekocht met tier tokens of met emblems?Gohan-san schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 11:13:
zag dit in de patchnotes staan..
Players can now return items purchased with an alternate currency back to the original vendor within 2 hours of the purchase time for the original cost of the item. Stackable items (such as Frozen Orbs and gems) and charged items that can be purchased with an alternate currency are not eligible.
Edit: honor en arena points, winterfin shells, die shards in BEM, etc.... allemaal alternative currencies imho.
[ Voor 9% gewijzigd door SnoeiKoei op 25-03-2009 11:18 ]
SuBBaSS: "SnoeiKoei, de topic-Freek"
Gisteren een maat van me meteen 2 DPS-craftables (Revenant's Breastplate en Revenant's Treads) gemaakt en nog wat blues vervangen en nu maar heroics in.
Zit alleen in dubio, gezien de progress van het gros van de WoW spelers, of ik mijn huidige items nu moet gaan enchanten of dat ik wacht op de eerste drops uit heroics alvorens ik dat doe.
Ik bedoel, hoeveel verschil zal het maken of ik hier en daar een dure enchant plaats als ik na twee drie runs full in de epics kan zitten.
Begrijp me niet verkeerd, ik ben totaal niet geïnteresseerd in de kleur van items, dit is meer een keuze op basis van inkomsten.
Tevens wil ik aan de ene kant graag terugspeccen naar resto. Ik heb echter van 73 tot 80 geleveled als Elemental en dus heb ik sec "DPS" gear.
Zou het zinvol zijn met mijn DPS-gear te respeccen naar resto en gaan needen op MP5 of is het verstandiger nog even elemental te blijven (altijd handig met dailies) en met geluk te mogen needen voor mijn offspec?
Of zou ik al redelijk kunnen healen (doel is heroics) met mijn huidige gear (denkut niet, maar je weet nooit natuurlijk
Wil bij de talentpoint refund gaan dualspeccen Resto/Elemental.
ARMORY
"Ik huiver de fluister, daarom schreeuw ik!"
Stel je hebt van je Armor token een DPS chest gekocht terwijl je eigenlijk een Healing of Tank chest moest/wilde hebben. Dan kan je die terug verkopen en krijg je je token terug. Dit geldt ook voor Enchanting formula's, Jewelcrafting Designs, Cooking Recipes etc etc etc.Gohan-san schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 11:13:
zag dit in de patchnotes staan..
Alleen items die stacken zoals Frozen Orbs en Dragon's Eye gems tellen hierbij niet. Dus alle items die je niet voor Gold koopt maar een andere currency voor gebruikt (ook heroism en valor tokens dus) kan je voor de originele waarde weer terugbrengen, binnen 2 uur, als je dat wilt. Je krijgt dan je betaalde currency weer terug.
Nu moet je een ticket maken en een GM je item laten verwijderen en je currency laten restoren, denk dat ze daar vanaf willen.
http://www.wowinsider.com...ods-and-other-mobile-dev/redfoxert schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 11:06:
[...]
Die zal er niet komen omdat ze niet zullen willen dat het algoritme gekraakt word welke de random keys genereerdVandaar de hardware oplossing zoals ook heel veel bedrijven deze gebruiken voor hun VPN of remote access oplossingen.
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
SnoeiKoei schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 11:15:
[...]
Items gekocht met tier tokens of met emblems?
Edit: honor en arena points, winterfin shells, die shards in BEM, etc.... allemaal alternative currencies imho.

hmf
Ik zie weer een possible security leak en weer veel gehackte accounts die veilig dachten te zijn. Ik hou het wel lekker bij mn fysieke authenticator, zolang die het nog doet
Idd,redfoxert schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 11:23:
[...]
hmf
Ik zie weer een possible security leak en weer veel gehackte accounts die veilig dachten te zijn. Ik hou het wel lekker bij mn fysieke authenticator, zolang die het nog doet
als je de faq leest lijkt het een combinatie te worden van een device ID van je telefoon en de app code ( vandaar dat je hem online moet activeren ).
Echter houd dit ook in dat als je nieuwe software ( zoals op PDA's of een firmware upddate doet dit mogelijk kan veranderen en je nog de pnieaut bnt. )
Ik hou het ook bij mijn offline authenticator.
"Allow me to shatter your delusions of grandeur."
Nog even snel een cooking contest gedaan voor de reward. Daarna wat gnomes naar 50% van hun totale grote gebracht.
Hele tijd geprobeerd dungeon-dailies te doen maar er was niet veel loos. Ik moet nog steeds The Oculus en The Old Kingdom doen voor alle Northrend dungeons te hebben.
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Qua spec... Ik zou vooral kijken wat je leuker vindt spelen. Als healer heb je niet heel veel gear nodig als je skills en een redelijke tank hebt. Een elemental shaman doet vrij makkelijk veel damage
Lol* Tough and durable – lasts for years and replacement is easy.
Ik neem aan dat die opmerking van vervangen alleen geld als dat ding daadwerkelijk op voorraad is?
The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.
Verwijderd
dees is enkel voor fishing te levelen : Fishing guide best wel goede guide.Maduth schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 10:52:
Als je nog nooit aan cooking en fishing bent begonnen kan je tot 375 deze guide gebruiken : Klikkeuh!
hope this helps
Eviscerator Bindings
Eviscerator Chestguard
Eviscerator Facemask
Eviscerator Shoulderpads
Nu heavy borean grinden voor de recipe's van de andere vier en dan weer meer heavy borean grinden voor het maken van die dingen
Zal best af en toe een guildrun meedoen, maar dat doe ik al niet zoveel. En buiten dat zijn het voornamelijk Engelsen en die houden er blijkbaar van om laat te beginnen. Op vrijdag beginnen ze gerust pas om 11u. En dan kun je zeggen het is vrijdag, wat maakt het uit?. Maar 's ochtends vroeg staan er weer twee kleine kids in mijn huis te springen en dat is geen fijne combinatie
Tot die tijd is mijn eigen gemaakte setje dalijk goed genoeg denk ik. Met de helft die ik nu heb scheelt het al in één klap 200-250 DPS met normale quests. Best prettig.
When all else fails, resurrect and start over
Die kende ik nog niet, zal die eens goed gaan testenVerwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 12:24:
[...]
dees is enkel voor fishing te levelen : Fishing guide best wel goede guide.
gister was het kennelijk mijn lucky day want ik vond al snel een goede pug group voor AN hc en bij de laatste boss dropte een mooie belt: http://www.wowhead.com/?item=37241
Moet er nog wat enchants op gaan gooien alleen wat mij opviel is dat ik nergens een enchant kan vinden voor een belt...
Een Eternal Belt Buckle geeft een (extra) socket op een belt.Frodo19 schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 13:32:
Moet er nog wat enchants op gaan gooien alleen wat mij opviel is dat ik nergens een enchant kan vinden voor een belt...
Stel niet uit tot morgen wat je vandaag nog tot morgen kunt uitstellen...
Enchants voor belts zijn er idd niet, net zo min als voor shoulders en head- en leg pieces. Wel is er zoals gezegd de belt buckle voor een extra socket, is een BoE item dat door BS gemaakt wordt en je bv via het AH altijd wel kunt kopen.Frodo19 schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 13:32:
dagboekje,
gister was het kennelijk mijn lucky day want ik vond al snel een goede pug group voor AN hc en bij de laatste boss dropte een mooie belt: http://www.wowhead.com/?item=37241ik helemaal happy natuurlijk en we besloten maar met deze group gelijk even door te gaan naar een andere instance. Dit werd op mijn aanraden gundrak omdat ik wist dat daar mooie gloves (http://www.wowhead.com/?item=37645) droppen. En je raadt het al natuurlijk.....de gloves dropten! Hoe lucky kan iemand zijn uiteraard hehe
![]()
Er zijn wel enchants voor shoulders en head pieces, alleen komen die niet van een enchanterSnoeiKoei schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 13:37:
[...]
Enchants voor belts zijn er idd niet, net zo min als voor shoulders en head pieces. Wel is er zoals gezegd de belt buckle voor een extra socket, is een BoE item dat door BS gemaakt wordt en je bv via het AH altijd wel kunt kopen.
Dus is het geen enchant imho. Die van shoulders horen meer bij inscription denk ik, aangezien inscribers voor eigen gebruik ook shoulder enhancement shizzle kunnen maken. Heb je geen inscription dan heb je er reputation met bepaalde factions voor nodig. Hoe dan ook, enchantment of item enhancement (waar bijvoorbeeld ook spellthread en de leg armors enzo bij horen), noem het hoe je wilt. Zo lang je maar weet dat je voor enhancement van shoulder en head pieces niet bij een enhanter moet zijn.Bosmonster schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 13:39:
[...]
Er zijn wel enchants voor shoulders en head pieces, alleen komen die niet van een enchanter
http://www.wowwiki.com/Enchantments_by_slot
Doe er je voordeel mee zou ik zeggen
gelukkig voor jou wordt je daar niet voor gebanned neeShiro schreef op dinsdag 24 maart 2009 @ 14:19:
[...]
....
- heel af en toe duurt een bg net iets te lang, moet ik dan eten, en blijf ik gewoon in game zitten totdat ik automatisch uit gekicked wordt. Stiekem hopen dat de game eindigd en me 1 mark nog krijg ofzo.
Maar voor zulke dingen wordt ik toch niet 3 uur gebanned ?
jammer voor de rest dat je daar niet een veel langere ban voor krijgt
Hoop dat die bracers een upgrade waren, want MP5 loop je als warlock normaal natuurlijk met een grote boog omheenSchaapmed schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 13:40:
Ja gister goede dag gehad voor mijn lock![]()
Gloves
Legs
Wrists
Ben pas voor de tweede keer sinds WotLK naar naxxvannila was toch stukken moeilijker imho
Verwijderd
Eerste log ik in op de Hunter. Ik ben begonnen met nog meer quests te doen voor Ebon Blade reputation en een beetje cash inkomst na de aankoop van enchants, gear en spells etc. Dat gaat wel supermakkelijk als (MM) Hunter zeg. De burst die je hebt als Marksman legt mobs binnen een paar tellen neer en je kunt constant door blijven gaan, mede omdat ik een talent heb die me mana geeft als ik een mob kill die xp geeft. Af en toe extra pullen met een MD op m'n pet, en het gaat nog harder.
Anyway, ondertussen ben ik bij de Fleshworks bezig, waar ik ineens gevraagd werd om Nexus normal mee in te gaan, met welke character dan ook.
Dus ik m'n 69 Druid gelogd, in purr purr catform omdat we al een Protection Warrior hadden. Een 80 Holy Pala healde, dus het ging allemaal lekker snel. Maar m'n DPS was om te huilen! Nu ben ik dan ook deels tank gespecced, en nog slechte gear, en ik weet maar weinig van kitty-rotaties, maar dan nog... 550 DPS is niet om over naar huis te schrijven.
Toch de instance netjes clear, en ze wilden nog een instance doen, zijnde UK normal. Prima, wil wel mee, maar dan met m'n 72 Fury Warrior. Even de BoA items van m'n 24 Paladin gepakt en gestuurd naar m'n Warrior and off we go! Dit ging stukken beter, en hier zat ik rond de 1050 DPS. Zal ik erover naar huis schrijven?
Beetje experience rijker, werd er in de guild gevraagd voor een DPS voor heroic Violet Hold, net voordat we met de laatste boss in UK begonnen. Ik snel gewhispered, dat ik wel met m'n Hunter mee wil!
Dus ik terug naar m'n Hunter. Er was nog een andere Hunter mee, die Survival gespecced is, zoals 80% van de Hunters...
Ging niet onverdienstelijk, en we kregen de Void baas als 2e baas. Ik kreeg de debuff, en een Multishot + Volley + Arcane shot maakte alle kleine voids af. Zeg je naderhand "Well, luckily AoE works on those little bastards", krijg je terug: "Grrr but you fucked up our achievement!! xD" Nu ken ik die gasten, en houden ze van gek doen en wist ik dat het een grap was, maar de Priest die ik ook ken was maar al te blij dat ik de voids afmaakte
Over de hele instance zo'n 1950 DPS gedaan. De Surv Hunter stond op zo'n 2100, al had ik z'n gear niet bekeken/vergeleken.
Hierna was het wel weer mooi geweest...
Verwijderd
Ik genoot van de macro's in de topicstart, veel beter dan die 1 of 2 manke die ik onder mn knoppen had.
Ben ik heel vervelend als ik vraag of er ook mensen op Earthren Ring zitten? Ik mis Nederlanders. Is er geen post gemaakt hier waarop vrijgevige mede-Tweakers hun NL guilds op tweakers.net hebben gezet?
Ja dat waren ze zeer zekerBosmonster schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 13:59:
[...]
Hoop dat die bracers een upgrade waren, want MP5 loop je als warlock normaal natuurlijk met een grote boog omheen
En nee mp5 is niet nodig als lock maar bij gebrek aa nbetere is het altijd leuk
je ne sais cacques
Verwijderd
Verwijderd schreef op woensdag 25 maart 2009 @ 15:00:
Ben ik heel vervelend als ik vraag of er ook mensen op Earthen Ring zitten? Ik mis Nederlanders. Is er geen post gemaakt hier waarop vrijgevige mede-Tweakers hun NL guilds op tweakers.net hebben gezet?

Verwijderd
Horde heb ik ook gestart op ER, geen 71, in de buurt van de 40 dacht ik, Hunter en Shaman.
Waarom ik dat vraag is omdat ik hier toch wel indrukwekkende dingen lees, althans voor mij. En ik vroeg me af of zulk soort glorie ook door mij bereikt kon worden
Elke keer als ik met een pug meedoe dan is het disconnects en wipes wat de klok slaat, en in guild is het death knights alts die in hun "ik doe liever iets solo" periode zitten.
Ik vroeg me af of ik de enige was die hier last van had en hoe andere Tweakers dit oplossen.
Als u mij kunt verblijden met een antwoord
[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 25-03-2009 16:00 . Reden: 1x een teveel (spelingvout) ]
Tevens zijn we zelf een healer/tank combinatie en nemen niet zo gauw DPS PUGS mee, eigenlijk nooit om eerlijk te zijn, zat vrienden om PUG-drama's te voorkomen en geen slacking DPS.
Dit topic is gesloten.