Dan nog een eigen update:
Gisteren kwam ik thuis en was het huis leeg... vrouwlief en de kleine waren naar de dierentuin, wat ik al wist

dus ik de computer aangeslingerd. Er werd gevraagd voor DPS naar de daily heroic, zijnde Culling of Stratholme. Ikke mee.
De timed haalden we ook nog, maar helaas rollde ik 7

maar dat zou wel veel geluk geweest zijn, als ik het op m'n eerste run gewonnen had.
Wel zo'n 7 emblems rijker!
De meiden kwamen thuis, en pas later op de avond nog even wat gequest. Ondertussen ben ik honored bij Ebon Blade, op naar de revered!
Pas weer later op de avond nogmaals gelogd, om met de 2 slackende reallife vrienden een normal 80 in te duiken.. ze zijn beide level 78 nu op hun Holy Pala en Moonkin.
We hebben CoS normal en UP normal gedaan, beide met snel succes. Heerlijk om met tempo door die instances te gaan!
Geen loot, beetje reputation maar, en een paar stone shards. Eigenlijk zou ik al heroics moeten doen, maar ik vind het leuker om die 2 vrienden te helpen in hun levelen zodat we straks samen heroics in kunnen duiken.
Eerder op de avond had ik trouwens nog Giantmaim Bracers gekocht voor 350g o.i.d., dat verdien ik wel weer terug met questen

Ook alle quests in de instances brengen een mooie 26g per quest op. Ook m'n schoentjes heb ik nog vervangen met wat BoE schoenen die beter waren. Enchants erop, en klaar voor het betere werk.
Morgenavond waarschijnlijk Naxx10 in met m'n Hunter. Ik vind het weer leuk spelen, en zal tot 3.1 wel deze char spelen. Ik ben er nog niet uit met welke char ik Ulduar ga proberen. Gesorteerd op beste gear:
Priest als Disc Healer
Death Knight als Unholy/Frost Tank
Mage als FFB DPS
Hunter als DPS
Logischerwijs zou de beste gegearde Ulduar in moeten, maar ik moet nog even overleggen welke class/role er nog nodig is in de raidgroup.